🌿YAŞLANIYORSUNUZ SAYIN YÖNETİCİ: 🌿

Merak ettiğiniz 🌿YAŞLANIYORSUNUZ SAYIN YÖNETİCİ: 🌿 konusu hakkında sizlere detaylı bilgiler vereceğiz. Öncelikle hoş geldiniz.

Tahmin ediyorum şuan düzenlemeye çalıştığım yazıyı görüyorsunuzdur, ve aa benmi dediğinizi duyar gibiyim bir yandan da…

Yani yanlış hatırlamıyorsam 1 AĞUSTOS sizin doğum gününüzdü..  Tabi siz şimdi lafıda yapıştırırsınız bana, asıl sen kendine bak, sen yaşlanıyorsun diye.

Ve haklısınız sayın yönetici!  Zaman öğle hızlı bir şekilde akıp gidiyorki, insan ne olduğunu, nede zamanın nasıl geçtiğini anlayamadan ömürler bitiveriyor..

Önemli olan, hayatımız boyunca neler yaptığımız, ve yaptığımız herşeyden acaba demeden, pişmanlık duymadan,  hayatımızı sürdürebilmemizdir…

ALLAH için,  biz sizi iyi insan olarak biliyoruz.. Ve kimse size kötü bir kişilik diyemez eminim buna..

Tabii arada yaptığınız, ve bazen hepimizin sazan gibi atladığı e…k şakalarınız olmasa..

Biz, yani en azından çoğu arkadaşım, sizin gerçekten iyi niyetli biri olduğunuzu bilmemize rağmen,  ve bazen istemeyerekte olsa bizleri üzmenize rağmen, bizler sizi iyi bir insan olduğunuz için seviyoruz..

VE BİZLERE BU SİTEDE BULUŞMA İMKANI VERİP,  BİZLERE BAZEN ABİ, BAZEN SAKİNLEŞTİRİCİ, BAZEN DOST, BAZEN YANGINA KÖRÜKLE GİDEN,

AMA NE OLURSA OLSUN, BİZİ SİTESİNDE HEEEP MİSAFİR EDEN SAYIN YÖNETİCİMİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ..VE TÜM HUYSUZLUKLARINIZA RAĞMEN İYİKİ DOĞMUŞSUNUZ.  DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN. AİLENİZLE BİRLİKTE VE TÜM SEVENLERİNİZLE BİRLİKTE, DAHA NİCE UZUUUUN SENELERE…

MUTLU YAŞLAR SAYIN YÖNETİCİ:

 

 

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Konu hakkında yorumunuzu yazın

🌿YAŞLANIYORSUNUZ SAYIN YÖNETİCİ: 🌿 (230 Yorum)

    • Aleyküm selam Emine hanım biz diğer sayfadayız adını sen koy
      Zehra nın yerine gelcek olan sena çakırın sayfa sındayız..
      Senide bekleriz..
      Hayırlı akşamlar. .

  1. Gülay hanim kusura bakmayin simdi gördüm yasinizi nasilsiniz kizim cok huyzusluk yapiyor iyi üc haftadir o yüzden sık giremıyorum siteye Hakkinizi helal ederiz Allaha emanet olun görüsmek üzere Selamlar

  2. Sabahiniz hayrolsun canlar Semacim beklerim ,tabiki ne güzel olur, cırcır böceklerinin tempolarini beraber dinlemek,bakarsın belki bugün olur

  3. Çalıkusum Konya’da değilim,Ekim ayına kadar Antalya’dayiz inşallah ,bayramda da çocuklar buraya gelecek ,Konya’da evimiz şehir merkezinde,gürültü kalabalık, burası batı Antalya da bı sahil köyü,sera köyü,çok sakin bir yer,kuş sesleri,horoz sesleri,bir ürün böcekleri sesleriyle kafa dinliyoruz bı tanem bide yazın ağaçları sulamak gerekiyor

    • Ayyy…Emine abla,ben bir geleyim oraya.Bötü böceği beraber dinleyelim,olmaz mı.Geceleri de cır cır böceğinin şarkısına eşlik ederiz,yıldızlara bakarak…Hayırlı geceler ablacığım❤️

  4. Teşekkürler Fikriye hanım iyiyiz,sizler nasılsınız, Gülay hanım sana da hayırlı akşamlar,ayselim buralarda olmana sevindim

  5. Hayırlı Cumalar Emine ablacım kusura bakma lütfen senin yorumunu bugün gördüm ben çok teşekkür ederim canım ablam bende sizlerle sohbet etmeyi çok özledim bi süre burdayım İnşallah

  6. Ey Rabbim! Yalvarışım rahmetine güvenimden, her şey kudretinden, içimdeki kırık kalp Allah derken, rahmetini esirgeme üzerimizden! Amin. Cumanız mübarek olsun.

  7. HAYIRLI CUMA GUNU SEVGIMLE ANNENE SELAMLAR VE BUYUKLER BAZEN HAKLIDIR TEYZESİ VE MESAJLARINI BEKLİYCEM BİLİYORSUN SENİ ÇOK SEVİYORUM SEVİLMEKTE SENİ MUSMUTLU ETSİN ÇÜNKÜ KALBİMİZİ FETH ETTIN CİCİ KIZIM UZULMENE KIYAMAM HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN MUCK…..

  8. Neyse ben de gideyim artık herhalde herkes gitti. Yorumlarım niye silindi anlamadım ama neyse. Herkese iyi geceler tatlı rüyalar. Kəndinize iyi bakın Allah’a emanet olun Allah rahatlık versin. Hepinizi çok seviyorum. Ve çok teşekkür ederim Gülay ablacım

  9. GÜLAYCIM CANIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
    ZEYTİN YAGI ISITIP TUTULAN YERE MESAJ YAPIN VE O YERİ SICAK TUTUN EKLEMLER GEVŞEME YAPAR RAHATLARSINIZ KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN

  10. İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ARKADAŞLAR
    HERŞEY GÜZEL GÖNLÜNÜZCE OLSUN KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN
    BEN BİR HAFTA YOKUM HABERİNİZ OLSUN ❤️❤️❤️


    OGUZ BEY KUSURUMA BAKMAYIN GÜN İÇİNDE SİTEYE BAKAMIYORUM ONUN İÇİN GEÇ KUTLAMIŞ OLDUM
    HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN
    ALLAH’A EMANET OLUN

    FERİZE BİRTANEM NE GÜZEL YAĞMUR İZLEMEYİ ÇOK SEVERİM ÇAY MI TAM KALBİMDE VURDUNUZ DÜNYADA EN ÇOK SEVDİGİM ŞEY
    TEŞEKKÜR EDERİM İŞLERİM İYİ
    ..
    MANEVİ TEYZEM SENİ ÇOK SEVEN ELA ❤️❤️❤️

    • Hayırlı cuma gunu tum dileklerin gerçek olması temennisi ile seni seven teyzen buse sana muck… SEVGİMLE Annecim gelicek bekliyorum o gidene kadar yazamıya bilirim akşam gider onun yanında gezmeğe gelen yepenim var o nedenle kalmaz…

  11. Geçmiş olsun Gülay hanımcim, dikkat edin,ceryanda kalmak bazı agir hastalıklara sebep oluyor Allah korusun

  12. Iyi geceler tatlı hoş sohbetler yorumlar GÜLAY’CIM VE GÖNÜL DOSTLARIM her şey gönlünüzce olsun sevgimle kalın…

  13. Iyi geceler tatlı hoş sohbetler yorumlar… Sonra.. Uykular rüyalar seninle oödun seni seviyorum teyzesi…

  14. Ayselim,tabiki senin sohbetinde özledik ,rabbim başka acılar vermesin,herzaman mutlu ve huzurlu ol cici kizim

  15. Sitenin gülleri sultanları hayırlı geceler hepinize öncelikle
    Aslınur hoş geldin doğum günün kutlu olsun
    canım Şule ablam sende hoş geldin nasılsın
    Ferize ve Sema ablacığım haklısınız ama bugünlerde yoğunum
    Özgür teyzeciğim teşekkür ederim güzel sözleriniz için ve bütün gönlü güzel dostlarım herşey gönlünüzce olsun en azından sitede değerimizi bilenlerin sayısı hayli fazla bunu bilmek çok güzel allah razı olsun hepsinden geri kalan arkadaşada bu sağlam bi ….. olsun 🙂

    • TATLI uykular rüyalar teyzesii SEVGİMLE ALLAH ‘A EMANET OL SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE AMİNNM MUCK

    • Hayırlı geceler karadenizin en güzel bayanı. Hoşgeldin nerelerdeydin uzun zamandır yoktun. Özlettin kendini. Beni hiç özlemedin mi 🙂

  16. Herkese hayırlı günler arkadaşlar nasılsınız bakalım. Ben gayet iyiyim. Kimleri görüyorum burada Şule ablacım gelmiş hoş gelmiş. Nasılsın napıyorsun iyisindir inşallah. Ve artık ümidimizi kestiğimiz bizi unuttu dediğimiz aslınurcum gelmiş. Hoşgeldin nasılsın napıyorsun nerelerdeydin insan bi gelir benim burda arkadaşlarım var Bi selam vereyim iyi olduğumu söyleyeyim der. 🙁 Niye bu kadar uzun süre gelmedin de bakayım. Neyse ben gider artık belki gece gelemem şimdiden diyeyim. Hadi görüşürüz kendinize iyi bakın Allah’a emanet olun.

  17. Şimdi hatırlıyorumda site yöneticim ilk yorum yaptığım günü çok heyecanlandım acaba bana cevap veren olacakmı diye .ve sen bizeher zaman cevap verdin ama tatlı ama espiriyle karışık şakalar alıştım ben buna baktım ki sonra bu sitenin daimi yorumcusu oldum aile sayfasında yerimi aldım.sana kardeşim gibi güvendim hemde canı gönülden baştan şule dedin sonra teyzen oldum şimdi rayına oturdun nihayet şule ablan oldum.gerçekten senin samimiyetin beni gülaya handana aslınura demete bağladı ve daha nicelerini tekrar doğum günün kutlu olsun ailenle bir ömür mutlu yaşa.sakın bu sene geçen seneki şule ablanı arama bu sene çok cazgır olucam heleki cevapta vermesen yandın sen:::::)::::::)

    • Hoş geldiniz sıtenın bulbulü nasılsıniz her şey gönlünce olsun Allah tum işlerinde yar ve yardımcınız olsun iyi akşam üstü musmutlu zamanlar sağlıkla… Sevgimle Şule’m…

  18. SABAHINIZ GUNUNUZ AYDIN FERAH HAYIRLI.. OLSUN.. GÜLAY’CIM MAVİŞİM GOZEL KARDEŞİM GÜNEŞ’İM LAMAZİ GOGO AYYUZLÜM BALDİLLİM CICIKIZIM ELA’CIM, DURU’CUM, AÇELYA’CIM, ASLINUR’CUM(NICE YAŞLARA İYİ KI DOĞDUN İYİ Kİ GELDİN) EMİNE HANIM FİKRIYE HANIM SAKAKUŞU, YORUMUMU OKUYANLAR VE SAYIN YÖNETİCİ BU GUN SEVDİKLERİNİZLE GÖNÜL PENCERENİZ GÜZELLİKLERİ GÖRSÜN SEVGIMLE KALIN…

      • Hoş bulduk kardeşlerin hoşu akıllısı tatlılısı SEVGİMLE her şey gönlünce olsun Allah tum işlerinde yar ve yardımcınız olsun

    • Tünaydın Özgür teyzeciğim 🙂 teşekkür ederim hoş buldum. Yalnız bi şey diyeceğim, ben uzun bi zamandır diğer siteye girmiyorum, buraya girmediğim zamanlarda da oraya hiç girmedim, yorum da yazmadım, acaba birisi benim adımla mı yazıyor ya da yanlış anlaşılma falan mı var ki.. neyse bi ara diğer siteye girip bi bakayım bari

      • Resul beyın doğum gunu sayfasına bakarmısın yanliş hatırlamıyorsam kızım sevgimle seni çok özlemiştim tekrar hoş geldin her şey gönlünce olsun sevgimle cimcime

      • Ah benim tatlılar tatlısı aslınurum doğum günün kutlu olsun bitanem nasılsın iyimisin ben seni çokkkkk özlemişim yaaaa hoşgeldin şulenin gönlüne canım benim.gözlerin nasıl şimdi iyimisin seni gördüğüme çok ama çok sevindim .

  19. SABAHIN GUNUN GÖNLÜNCE HAYIRLI SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE MUSMUTLU GUNLER DUYGULU KIZIM SEVGIMLE..

  20. HAYIRLI SABAHLAR HOŞ GELDİN NEŞE GETIRDIN BENİ YORUMLARI İLE GULUMSETEN KIZIM HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİMLE MUSMUTLU BİR GUNNNN

  21. SABAHIN GUNUN AYDIN OLSUN BENDE ÖZLEDİM SİZLER YOKKEN SİTE BANA SESSİZ SEDASIZ GELDİ HOŞ GELDİN BALDİLLİM HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİMLE TEYZESİNİN BALI

  22. Doğum gününüz kutlu olsun Oğuz hocam, iyi ki varsınız gerçekten, size eşinizle, kızlarınızla, sevdiklerinize beraber sağlıklı, huzurlu, mutlu nice nice seneler dilerim..
    Bayaa zamandır yoktum ne diyeyim nereden başlayayım bilmiyorum, ilk olarak sizin doğum gününüzü kutlamakla başlayayım dedim..

    Yeniden merhaba Dizihaberi.tv ailesi …

          • Dıdıdıdınnt ! Yanlış cevaplar,elendiniz 🙂

            Hani bir zamanlar gece 2lere 3’lere kadar sitede olan, sürekli interneti gidip de ortalıktan kaybolan bi tatlı yorumcu vardı, hatta o tatlı yorumcu en son birazcık sitemle gidip aylarca dönmedi siteye, hah ben olurum kendileri.. ismimi söylediğinizi duyar gibiyim 🙂

              • Bilerek yapıyorsunuz aslında anladınız benim kim olduğumu,hem Şule gece saatlerinde pek girmez ki, hatta siz hep onunla dalga geçersiniz , “yaşlandın artık Şule abla, uykucu Şule abla” diye.
                Şule, Demet, Handan değil. Geriye ne kalıyor Allah aşkına
                Tatlı yorumcu diyorum hani 🙂

                  • Allah aşkına pastadan sonra baklava da mı yiyeceksiniz, ben de doğum günü pastamı yedim bi kaç saat önce ama üstüne baklava falan yemiyorum

                    • Yesss ben tabi ki de 🙂 e bi zahmet bildiniz sonunda
                      Neyse sizi daha fazla yormayayım, şarjım da azaldı, artık buralardayım zaten, iyi geceleer size.

                    • Yaw aylardır yoksun, öldünmü kaldın mı insan bi haber eder.. Hayır bunun helvası var mevlidi var hatimi var, bizde ona göre tedbir alalım 🙂 Hoş geldin tekrar..

                  • Sen de haklısın Oğuz hocam, ben ölsem kalsam sizin işiniz de zor valla ama hala hayattayım dimdik ayaktayım 🙂
                    Hoş buldum ayrıca ve tekrar iyi geceler ..

                    • HOŞ GELDİN HAYIRLI SABAHLAR VE BURAYA GELECEĞİNİ SANMADIĞIMDAN DOĞUM GÜNÜN MESAJI DİZİ Bİ.. SİTESİNDE ARADA ORDA SENİN ADINLA YORUM OKUYORDUM NİCE GUZEL YAŞLARA CİMMİME.. HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİMLE…

  23. İYİ GECELER TATLI HOŞ SOHBETLER GÖNÜL DOSTLARIM DEĞERLİLERİM TATLI HOŞ SOHBETLER YORUMLAR VE NE DİLEĞİNİZ VARSA ÖNUNÜZE GELSİN MUSMUTLU ZAMANLAR SİZLERİN OLSUN GULAY’CIM, GÖNÜL DOSTLARIM SEVGİMLE KALIN…

  24. Iyi geceler cicikızım bher şey gönlünce olsun ve seni seviyorum fotaraf için aile sayfasına gırebilirsin… Senin için çekildiklerimi Gulay’cım sana yollar musait zamanda tatlı hoş sohbetler yorumlar cicikızım muck…

  25. İyi akşamlar arkadaşlar.
    Benim telim bozuldu şu an annemin teliyle yazıyorum en kısa zamanda yeni tel alıb aranızda olmaya çalışıcağım.
    Bu arada doğum gününüz kutlu olsun yönetici
    Görüşürüz arkadaşlar.

  26. İyi akşamlar arkadaşlar.Benim telim bozuldu yazamıyorum kaç zamandı.şu an annemin teliyle yazıyorum.
    En kısa zamanda yeni tel alıb aranızada olmaya çalışıcağım.
    Bu arada doğum günün kutlu olsun yönetici..
    Görüşürüz arkadaşlar

  27. Aysel’ciğim,canım.Bazen yaşadıklarımız o kadar ağır olur ki,altında ezilip küçücük kalmış gibi hissederiz kendimizi.Zaman her şeyin ilacı,zaman çla hafiflersin.Ama yaşadıkların acı bir hatıra olarak kalır hafızanda.Benim de tam düğün günümde çok yakın üç akrabam trafik kazasnde vefaat ettiler.Düğün kurulduğu için iptal edilemedi.Ben sadece gelinliğimi giydim..o kadar.Ama bak hayat devam ediyor canım.İnşallah eşin olacak kişi kıymetini bilir,bu günleri atlatmana destek olur.Her şey bizim için sınav.Rabbim daha ağırını vermesin.Annene ve sana sabırlar diliyorum tekrardan.Allaha emanet ol canım ❤️

    • Teşekkür ederim Sema ablam desteğinizi almak ve sizinle olmak bana gerçekten çok iyi geliyor günler sonra ilk kez gülüyorum iyiyim hepiniz iyiki varsınız seni seviyorum ablacım. Allah Seninde akrabalarına rahmet etsin mekanları cennet olsun İnşallah Allaha emanet ol ablacım

  28. Aleyküm selam ŐZGE cim Nurbanu Hanım hoşgeldiniz nerelerdeydiniz bizi unuttunuz
    Hayırlı akşamlar iyi sohbetler Canlarım. .

    • Canım ferizeme şulesinden selâm olsun nasılsın arkadaşım iyimisin bendeyeni döndüm baktımki ferizem burdaymış selam vermeden dururmu şule.bundan böyle artık arada konuşuruz güzelim.

  29. Aleyküm selam ŐZGE cim Nurbanu Hanım hoşgeldiniz nerelerdeydiniz bizi unuttunuz
    Hayırlı akşamlar iyi sohbetler Canlarım. .

  30. HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    FERİZE ,, ÖZGE
    HAYIRLI AKŞAMLAR NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

    • Hoş geldin ELA cım..çok şūkūr iyiyim. .Şuan Gők gūrlūyor yağmur yağıyor her taraf sim siyah oldu ve ben balkonda yağmur seyrediyom
      Çay da var..
      Sen neler yaptın canım iyimisin..işleriniz nasıl?
      Hayırlı akşamlar

  31. Hayırlı akşamlar,kimler var, nasılsınız canlar, herşey yolunda mı,bu ABD şaşırdı iyice haber izliyorum sinirlendim iyice, terör devleti , askerimizin eşini ve bebeğini katleden katiller onların silahıyla şehit ettiler canlarımız ,rabbim ailesine sabırlar versin ,

  32. OGUZ BEY NİCE MUTLU SENELERE AİLENİZLE BİRLİKTE BİR ÖMÜR BOYU MUTLU HUZURLU OLURSUN

  33. Aleyküm selam Ferize ablacığım Hepinize hayırlı geceler sitenin sultanları nasılsınız görüşmeyeli…
    Gülayım öncelike seni çok tebrik ederim doğum günü (uşağıyla) bu kadar uyumlu bir bitki daha olamaz (kaktüs) cuk diye oturmuş birbirlerini iyi tamamlamışlar..
    Sayın yönetici rabbim size çocuklarınızı islam ahlakı ile yetiştirebileceğiniz hayırlı ömürler versin nice sağlıklı ve huzurlu seneler diliyorum

    • Özge’ciğim hoş geldin canım,nerelerdesin merak ettik seni?Nurbanu da yok..Herşey yolundadır inşallah

    • Aleykümselam özge ablacım. Demek aldın. Nasılsın napıyorsun iyisindir inşallah. Biraz daha gelmeseydin kırulabilirdim ama geldin teşekkür ederim

      • Bizde birisine kirilmistik ama bugun unuttum gibi.Sema ablacim Ferize ablacim Calikusum ve Xanimcim cok ozledim sizleri.Ozledinizmi bakim beni 🙂

        • Tabi ki özledim canım,kim uzun süre gelmezse yeri hemen belli oluyor.Her şey yolunda ise sorun yok.Allaha emanet ol canım

        • Őzgecim aşk olsun tabikide
          Őzledim buna gerçekten inan
          Pekii kime kırıldın..
          Umarım ben değilimdir..
          Tekrar hoş geldin yukarda yazmıştım sana

  34. Ayselim iyi olmana sevindim canım bende iyiyim..
    Dūğūn ertelenmiş hayırlısı olsun..hiç moralini bozma
    Hakkınızda hayırlısı..
    Her Yağmur sonrası..mutlaka Gūneş açıyor..biliyosun..
    Allah yolunu açık..etsin..

    NURBANUDA UĞRAMAZ OLDU ARTIK
    SELAM SŐYLERSİN..
    ŐZGE YE YAZDIM ODA YOK İYİDİR..UMARIM SELAM..OLSUN..
    ARKADAŞLARIMA..
    ALLAH A EMANET OLUN

    • Bende senin iyi olmana sevindim ablacım hep iyi ol İnşallah düğün için bişey diyemem dediğin gibi hayırlısı olsun. Selamınıda aldım söylerim Özgeyle Nurbanuya. Bide ablacım ben resmimi siteye koyamam kusura bakma lütfen anlıyorsun beni değilmi?

      • Ayselcim canım arkadaşım hoşgeldin nasılsın napıyorsun. Özledim seni ya. İnşallah daha iyisindir. Uzun zamandır yoktun. Belki biliyorsundur ama ben yine de söyleyeyim ben Gülay ablacım la sohbet ettim hemde görüntülü biliyor musun. Ən kısa zamanda bir de foto göndericen size inşallah. Ve siz de görmek isterim. Neyse kendine iyi bak canım arkadaşım

        • Hoş buldum canım sende hoş geldin inan bende seni ve burdaki arkadaşlarımı sohbetlerimizi herşeyi çok özledim. Bugün çok iyiyim ben niye bilmiyorum İnşallah sende iyisindir. Evet biliyorum Gülay ablayla konuşmanızı hem kendisi söyledi hemde yazmasamda okuyordum yorumları bende çok merak ediyorum seni sende bizi görürsün. Ayy yine konuşmaya başladım susamıyorum. Kaç gündür konuşmuyoruz birikti hepsi. Biliyorumusun bende Özge ablanla görüntülü konuşuyorum ilk konuşmamızda beni görmen lazımdı heyecandan titriyordum resmen konuşamadım bile öyle boş boş baktım 🙂

          • Hayırlı geceler canım teşekkür ederim ben de iyiyim. Evet konuşacak çok şey var ama bugün değil sonra inşallah. O konuşmanı anlıyorum canım sen benim Gülay ablacım la konuşmamı görücektin. Biz ilk öncə normal görüntüsüz konuştuk ya o kadar çok heyecanlandım ki kalbim çok hızlı atıyordu. Heyecandan neredeyse ağlıycakktım. Neyse hadi görüşürüz bitanem

  35. OH BEEEE…SİTE Bİ GÜZEL SİLKELENDİ 🙂 AY ÖZLEMİŞİM ŞÖYLE GÜZEL GÜZEL KASILMADAN, HERKESİN YÜREĞİNİ AÇIP, GÜZEL GÜZEL YORUMLAR YAZMASINI..
    ZAMAN AYIRIP, SİTEMİZİ VE SİZLER İÇİN SUNDUĞUMUZ SAYFALARI DİKKATLE TAKİP ETTİĞİNİZ İÇİN HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDİYORUM..HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM..İYİKİ YÖNETİCİMİZ DOĞMUŞ..SİZLERDE İYİKİ SİTEMİZE VE BİZLERE DOST OLMUŞSUNUZ.

    • DUYGULU KIZIM İÇTEN DUYGULARINI KONUŞTURMUŞ TEŞEKKÜRLER HEP BÖYLE KAL ALLAH RAZI OLSUN NE DILEĞİN VARSA SANA SEVDİKLERİNE VERSİN HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİMLE SEVDİKLERİNLE UZUN SAĞLIKLI MUSMUTLU ÖMUR NASIP ETSIN ALLAH ‘IM SIZLERE AMİNNN

      • Hayırlı akşamlar özgür teyzecim nasılsın napıyorsun iyisindir inşallah. Ben en kısa zamanda foto göndericem inşallah size seni görməyimə çok istiyorum teyzecim. İyi geceler tatlı rüyalar

    • GŪLAY cım biz Teşekkūr ederiz
      Sayfaları çevirdiğimizde ūzūntūler mutluluklar..herşey var..her konuyu konuşup tartışabiliyosak bu Yőnetici ve sizin sayenizde anlayışınız..
      Hayata bakış açınız..
      Bu dostluğu pekiştirdi..
      Allah tan uzun őmūrlů olmasını
      Temenni ediyorum..
      Ben şahsen arkadaşlarımı bir iki gūn gőrmeyince merak ediyorum..bunu Pek dile getirmiyorum ama farkına varıyorum..
      Sayın Yőnetici bana dizi
      Seyretmediğim için sen Dūnya dışısın demişti ve ben hala burda olmayı başarabildiysem..bu sizlerin sayesinde Yőnetici başta olmak ūzere Gūlay cım sana būtūn arkadaşlarıma
      Kardeşlerime çok teşekkūr ederim Allah Hepimizden razı olsun..
      iyiki biz hepimiz de varız..
      Allah Hepimizi korusun..amin

        • Gülâycığım biz burda duygularımızı samimiyetimizi pekiştirdik .çokta güzel güzel dizimize yorum da yaptık yeri geldi üzüldük .bir gönül bağı kurduk .bu kimselere nasip olmaz bi zehrayla ömerin bebeklerini göremedik nazmiye iki sezon yemin etmiş gibi şimdide sevimsiz iki insanla toplasın bakalım seyirciyi.hala anlamamış zehra ömerle bir bütün gibi kimse onlar gibi olamaz.ben hiç benimseyemedim o kızı erkek oyuncuda öyle karizma sıfır bön bön bakıyor zaten tuhaf bir tipsevimsiz şeyler.

      • Evet Ferize Hanım’cığım,size katılıyorum.Adını sen koy dizisinin artısı sizlerle tanışmak oldu.Mesut Özil kardeşimizle ilgili bende birşeyler yazmıştım ama gönderemedim,silindi..Sağlık olsun.Hayırlı akşamlar,selamlar

      • Hayırlı akşamlar ferize ablacım. Bizdə sana teşekkür ederiz bizimle arkadaş abla olduğunuz için. Bizimlə güzel sohbetler ettiğiniz için. Allah senden de razı olsun iyiki varsın. İyi geceler tatlı rüyalar

    • Hayırlı akşamlar Gülay ablam canım ablam. Asıl biz sana teşekkür ederiz sen açtın bu sayfayı ve sen emek verdin bu dostluk için. Gerçekten de özledik o koyu sohbetleri herkesin katıldığı birlikte mutlu olduğumuz. Kayıplarımız var hala ama inşallah onlarda en kısa zamanda gəlir. İnşallah söylemişsin dir dün yazdıklarımı. Özlendiler. Bizdə səni çok seviyoruz canım ablacım. Oğuz hocamı da unutmayalım biz ilk onun sayesinde tanıştık şimdide onun doğum günün de burda toplandık. Ona da içten teşekkürlerimi sunuyorum. Gerçekten iyiki dost olmuşuz iyiki tanımışız birbirimizi. Ben de hepinizi çok seviyorum. İyi geceler tatlı rüyalar şimdiden çünkü bu gece çalıkuşu yok maalesef. 🙂

  36. Hayirli avustos ayi olmasini hepimize dilerim nasilsiniz arkadaslar yöneticimizinde dogum günü kütlu olsun ailesiyle huzurlu mutlu bir ömür dilerim Selamlar

  37. BEN BURDA CEVREMDE PAYLAŞMADIĞİM HER YAŞADIĞIMI DUYGUMU PAYLAŞIYORUM…. SABAH KÖPEĞİMİ GEZDİRİRKEN ÇÖPTE GERİ DÖNÜŞÜM TOPLAYICIDINI KÜÇÜK ÇÖP POŞETLERİNİ ACIYORKEN BU NEDEN DEMEME KALMADI UÇU KIVRIK HAZIR KIREKERI KÜÇÜK OĞLUNA UZATTI… HIZLI ADIMLARLA.. KIBARCA LUTFEN ÇOCUPUNUZA MİKROP BULAŞIR YEDIRNEYINIZ… ELİNDEKİNİ GERİ ATTI.. BIR DAKİKA BEKLEYIN BAKKAL HEMEN KARŞIMDA SESLENDİM SAMET BSNA BUNLARI VERIRMISIN ŞİMDİ ÜÇRETINI GETIRICEM YENGESİ… VE ÇOCUK SEVİNDİRMEK… HEP BU TUR ŞEYLER BENİ BULUR… BİR KEREDE ÇÖPTEN ALDIĞI EKMEĞI TORUNU İLE BÖLEN… YOĞUR KOVASINI BAŞINA DİKEN VS VS. GUNUM BU GUN HUSRANLI BAŞKADI ALLAH HER KULUNU KİMSEYE MUHTAÇ ETMESİN HİÇ BİR CANLIYI… AMİN BU GUN YAZMAM DEBREŞTİ..

    • Rabbim kimseyi yoklukla sınamasın.Sizden ve sizin gibi güzel insanlardan Allah razı olsun Özgür ablacığım

    • Ayne ben de kimseye anlatmadığımı burada paylaşıyorum.Sıla hasretimin bir kanser hücresi gibi içimi kemirdiğini kimse bilmez,annem bie.Etrafımdaki insanlara rağmen yalnızlığımı,tıpkı hapishanedeki insanlar gibi masmavi bir gökyüzüne,yıldızlara olan hasretimi kimse bilmez.Koray’ımın ameliyat olması gerektiğini duyduğumda yüreğime akıttığım gözyaşlarımı kimde bilmez,ablam bile.Hep gülerim,ablam bana “Senin gibi gamsız olsam”der,gülümserim.”Hayat o kadar güzel ki abla,yıldızlar o kadar güzel ki,bak gökyüzüne..Ne kadar mavi,ne kadar parlak güneş..daha ne istiyorsun “dedim bir defasında..Hadi bana müsaade Özgür ablacığım, duygusala bağlamak üzereyim,Allaha emanet olunuz

      • Iyi akşamlar VE BEN TEKİM SANIRDIM KIMSE BİLMEZLERDE GEÇEN KIZIM DEDİKİ ANNEM BABAMA ALIŞMIŞ BEN GULUMSEDİM ASLA ALIŞMADIM HAYAT BITTI SAĞLIK EH İŞTE YAŞADIĞIM HAYATI KABUL EDIP SESSİZCE MUSMUTLU SANIYORLAR YAKINDA OLSAN UZAKTA HUZUR İÇİN HASRET ÇEKEREK ÖMÜR BİTTİ BEN UZAKLARA EVLENMEM HASRETE DAYANAMAM…. YAKINDIM NE OLDU YINE KADERIMI YAŞADIM… GURBETTE OLSANDA İMŞAALLAH EŞİN DİĞER YARINDIR KARDEŞİM VE ALLAH SANADA 6SY BURDA 6AY ORDA YAŞIYACAĞIN GUNLERI GÖSTERSİN O GUNLERDE ANNENLE HAYATIN OLSUN BENİM AKRABALARIM YILLARDIR ÖYLE HAYATLARI VE ABLASININ GUYGUSAL KARDEŞİ BENİM SEVGİM SANA HER GECEN GUN ÇIĞ GİBİ SEVGİMLE…

        • Bütün çektiklerinizin mükafatı olarak rabbim hayırlı evlatlar vermiş size.Daha da güzel günlerini görün inşallah ablacığım.İnanın ben de sizi çok seviyorum ❤️❤️❤️

  38. KAPI ÇİLİ ÇALDI IRAKLI KOMŞU ÇOCUKLARINA KIZIM DERS ÇALİŞTIRACAK OKULA KAYIT YAPTIRDILAR VE ÇOK GUZEL TURÇE ÖĞRETTİK BIRAZ BİZ BİRAZ TV ŞİMDI OKUL İÇİN DERS VE ALLAH ‘AN MERHAMETİ OLAN ÇOCUKLAR NASİP ETTIPI İÇİN ELHAMDÜLİLLAH… ÖNLERİ AÇIK SAĞLIKLI BIR ÖMUR NASIP ETSİN ALLAH’ IMMM AMIN….

  39. İYİ GUNLER SANA GELECEK OLAN YAKIN İKİ FOTARAFI SENİN İÇİN ÇEKİLDİM PEK TEK FOTARAF ÇEKİLMEM ÇEKMEYI TERÇİH EDERİM SİZLER ŞANLISINIZ TEL BİLE FOTARAF ÇEKİYOR BEN 35YIL ÖNCE FOTARAF MAKİNASI İLE ÖNUME GELEN ÇOCUĞUN FOTARAF İNİ ÇEKER SANRA YAPTIRIR NERDE OTURDUĞUNU ÖĞRENİP AİLELERİNE VERİRDIM YILLAR SONRA ÇOK KİŞİ SEN OLMASAYDIN ÇOCUKLUK FOTARSFIMIZ OLMAZDI SÖZLERİ İYİ BİR ŞEYMİŞ FOTARSF ÇEKMEYI SEVMEK…. SEVGİMLE SENİ SEVEN TEYZEN MUCK

  40. Sanada hayırlı günler Gülay ablam sayfa çok güzel olmuş başlıkdaki dikenli güllerde güzel olmuş aynı Oğuz bey söylediklerindede haklısın ben olsam daha acımasız olurdum herhalde.

  41. TEL DONUNCA YORUM YAZAMADIM GÖNÜL DOSTLARIM…. GUNUNUZ NE NİTETINIZ DİLEĞİNİZ VARSA ÖNUNUZE ÇIKSIN MUSMUTLU OLUN GÜLAY’CIM, MAVİŞİM, LAMAZİ GOGO, AYYUZLÜM, BALDİLLİM, GUNEŞ’İM, ŞİRİN KIZIM CICIKIZIM, ELA’CIM, SAKAKUŞU, GÖZEL KARDEŞİM, GUNEL’ CİM DURU’CUM AÇELYA (YOKSUNUZ) EMİNE HANIM YORUMUMU OKUYANLAR VE SAYIN YÖNETİCİ GÖNÜL PENCERENİZ UMUTLARA GUZELLİKLERE AÇILSIN HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN SEVGİMLE….

  42. Bir ayı daha geride bıraktık yeni bir aya girdik , inşallah bu ay daha verimli bir yaşam sürmeyi başarabilen kişilerden olalım ,hayat çok kısa yaptığımız işler büyük olsun inşallah, ömrümüzü güzel amellerle bereketlendirelim

  43. gunaydin canim arkadaslarim nasilsiniz ben bu sayfada yorum yaziyorum yorumlarim cikmiyor diger sayfada yazdim onda cikiyor ayselim gelmis hos gelmis ne guzel burda olmana cok sevindim nasilsin ozlemisim seni guzel yurekli arkadasim benim rabbim sana annene sabr guc kuvvet dilerim icini her zaman ferah tut ozge ablam sende hos geldin cok ozlemisim seni guzel yurekli ablam benim ozgur teyzosum gulay ablam ferize ablam gozel ablam sizede gunaydin nasilsiniz ozledim hepinizi cokkkk seviyorum ailenizle mutlu neseli huzurlu gunler dilerim allaha emanet olun 🙂

    • Hoş buldum canım ben iyiyim sen nasılsın? Çok teşekkür ederim bitanem annemde iyi sayılır bugün geldi eve bir haftada zayıflamış canım annem. Sen neler yapıyorsun? Bende seni hepinizi çok özledim bugüne kadar cevapsız bıraktığım yorumlar içinde kusura bakmayın lütfen bugün hepinize cevap yazıcam.

  44. HOŞ GELMİŞ SİTENİN ÖZLENENİ BALDİLLİSİ AKILLI MERHAMETLİ GUZEL KIZI GELMİŞ TEYZESİNİ ÇOK SEVİNDİRMİŞ TEŞEKKÜRLER KÜÇÜK DOSTUM ALLAH SANA BŞRBİRİNDEN GUZEL, GÜNLERİ, BU GUNLERDE GÜZEL KULLARI İLE YAŞATSIN SABAHIN HAYIRLI GUNUN AYDIN OLSUN KIZIM…

    • Hoş buldum canım teyzem çok teşekkür ederim güzel sözlerin ve duaların için seni seviyorum öpüyorum ellerinden.

  45. Doğum gūnūnūz kutlu olsun..
    Oğuz bey..
    Hayırlı sağlıklı huzurlu uzun őműrler diliyorum..
    Allah a emanet olun

  46. Gūnaydın arkadaşlar hepinize hayırlı gūnler dilerim. .

    AYSELIM HOŞGELDIN NASILSIN?
    INŞALLAH DAHA İYİSİNDİR..
    ALLAH SABIR VERSİN VE YARDIMCIN OLSUN. .AMİN

    ŐZGE CIM HOŞGELDIN 15 TEMMUZ DAN BERİ SENDE YOKTUN..
    UMARIM HERŞEY YOLUNDADIR..
    ALLAH IYILIK VERSİN..
    GŐRŪŞŪRŪZ ALLAH A EMANET OLUN

    • Hoş buldum Ferize ablam ben iyiyim sen nasılsın İnşallah iyisindir. teşekkür ederim ablacım o gün yazdığın yazıda çok iyi gelmişti sağol herşey için.

  47. Oguz bey dogum gunun kutly olsun iyki dogdun iyki varsyn iykide bu siteyi bizlere sundun cok teşekkuller.yeni yaşyn mutlulyklarla,başarylarla doly olsun.saglykly,saygyly uzun hayat dilerim sana.eşin,cocuklaryn yagny tum sevdiklerinle beraber nije yyllara sayin yonetici

  48. Doğum gününüz kutlu olsun huysuz ihtiyar bir yaşta yaşlandınız üzülmeyin her yaşın kendi güzelliği vardır ama geçen yıllar sizi huysuzlaştırıyor malesef. Neyse iyiki doğmuşsunuz Allah sağlıklı mutlu huzurlu uzun ömürler versin İnşallah ailenizle sevdiklerinizle nice güzel yaşlara senelere İnşallah.

    • Saol Aysel, bu huysuzluk lafı da iyice aldı başını gitti yaw 🙂 Bu arada yorumları uzun süre kaçırdım, senle ilgili bişeyler olmuş onu yazarsan sevinirim. Sözünde durduğun içinde ayrıca teşekkür ederim, yorum hakkımı sonra kullanacağım sana..

      • Huysuz olduğunuz için alıp başını gitmiştir laf. Ayrıca bana teşekkür etmeniz lazım bu ismi ben verdim size çokta yakıştı bence. Benimle ilgili olanlar gelirsek anneannem vefat etti biliyorsunuz zaten sonrasında düğün ertelendi hiçbirşey iyi gitmiyor küçüldüm küçücük bişey kaldım sanki yada yaşadıklarım gözüme fazla büyük görünüyor bilmiyorum böyle işte. Ayrıca ben yalan söylemem bi söz verdiysem tutarım sizde size olan güvenimi boşa çıkarmazsınız İnşallah.

      • Ayrıca Xanıma yazdığınız yorumuda gordüm bitek sen unutmazsın demişsinin. Henüz yaşlanmadım hafızamda iyi çok şükür bizi kendinizle karıştırmayın lütfen.

        • Senin yüZünden adım huysuza çıkacak. Yasaklıyorum sana bu kelimeyi, ayrıca zaten baya bir ağırsın. Aç karna 70 gelirsin az ye biraz 🙂

          • Siz kendinize bakın önce ben gün boyu bişey yemiyorum zaten bitek akşam yiyorum oda azcık. Huysuz ihtiyar 🙂 resimlere baktınız fikrinizi aliyim artık bu arada baktığınıza göre silin artık o resimleri sizde durmasın

            • Ayselim aile sayfasına baktım..ben senin resmini gőrmedim..hangi sayfada..
              Bende resmini gőrebilecekmiyim??
              Beni Tanımak isterseniz bende resim gőnderirim sorun değil..

              • Ferize ablacığım, Aysel resmini sayfaya koymak istemedi..
                Sadece vatsaptan yöneticiye ilettik resmi. Kendisi rica etmişti düğün resmini atarsın diye..ayselde söz vermişti ve sözünü tuttu.
                Eğer kendisi isterse aile sayfasına bir müddet ekleyip, sonra kaldırabilirim…

  49. İYİ GECELER…
    İYİ KI DOĞMUŞ..
    İYİ Kİ VARMIŞ..
    İYİ KI TANIMIŞIM…
    İYİ Kİ SITEYI KURMUŞ..
    İYİ Kİ DOSLARIM OLMUŞ…
    İYİ Kİ BU OLANAĞI..
    İYI Kİ BİZE VERMİŞ..
    NİCE YAŞLARA..
    SAYIN YÖNETİCİ..
    AİLENİZLE BİRLİKTE
    SAĞLIK BAŞARI DOLU..
    MUSMUTLU YAŞLARA

      • EVETTTT TEŞEKKÜRLER HAYIRLI SABAHLAR GUZEL DOĞUM GUNU KUTLAMASI İLE…. DERSİNİZ Kİ NE KUTLAMASI.. BİR KAÇ YIL SONRA SİZ İSTEMESENİZDE PRENSESLERİNİZ KUTLAYACAKTIR… (AİLE SAYFASINI ORTALAMA KAÇ KİŞİ ZİYERET EDİLDİĞİ BELLİ OLUYOR MU?)..

  50. Oğuz Bey’ciğim,ben öbür sayfaya da yazdım ama buraya da yazayım,Doğum gününüz kutlu olsun.Sağlıklı,huzurlu ve hayırlı uzun ömürler dilerim,bütün sevdiklerinizle beraber.Allaha emanet olunuz

  51. Hayırlı Akşamlar Dizi Ailesi Nasılsınız Mutlu Olun Şad Olun ☀️☀️DİZİ AİLESİ SEYFESİNE GÖZEL BİR TARİK☀️☀️YAZILDI 1 AVKUST SEYFEDE GÖZEL BİR YÖNETİCİ YAŞ KEBUL ETDİ ALLAHDAN BU YÖNETİCİ DİZİHABER TV SEYFESİN YÖNETİCİSİ ☀️SAYIN OĞUZ ÖZDEREN☀️AD GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN AİLENİZLE BİRLİKDE YAŞLANASINIZ HANIMINIZ ❤️ESRA ABLA❤️İLE MUTLU OLASINIZ BU SEYFEDE YAŞLANASINIZ ÇOÇUKLARINIZIN MÜRVETİN GÖRESİNİZ GÜN O GÜN OLSUNKİ SİZE BU SEYFEDE BABA ESRA HANIMA NENE DESİNLER HANIMLAR AMA EN ÇOK ANENİZ MUTLU OLSUN ÇÜNKÜ SABAH GÜNEŞ ŞEFEK SACANDA SİZİ DÜNYAYA O GETİRİP EN ÇOK O MUTLU ÇÜNKÜ BİR OĞUZ DÜNYAYA GETİRİP OĞUZ ADI AZERİDE KEHRAMAN ADI SAYILIR DİLER DASTANI OLUP ANENİZİDE TEBRİK EDİRİZ AİLENİZİDE ALLAH ANENİZE UZUN ÖMÜR VERSİN İKİ ÇOÇUĞUNUZUN MÜRVETİN GÖRSÜN ANE MÜKEDESDİ ANENİZİN ELLERİNDEN ÖPÜREM ALLAH SİZE HEYATDA UZUN ÖMÜR VERSİN HEYATIN BÜTÜN GÖZELİKLERİ SİZİN OLSUN SAĞ OLUN VAR OLUN MUTLU OLUN KÖTÜLÜKLERDEN UZAK OLUN

  52. Hayırlı geceler sayın yöneticim bende bu sayfayı bekliyordum. Gülay ablamın yazdıkları gülerek okudum baya. 🙂 güzel olmuş. Doğum günün kutlu olsun oğuz hocam. Evet gerçekten de biz sizi iyi bir insan olarak biliyoruz ve eminim de öylesiniz evet bazen kırıyorsunuz bizi ama olsun biz geçtik onları. Alıştık biz sizin bu halleriniz biz sizi her halinizle seviyoruz. Ve şunu samimi olarak söyleyebilirim ki iyiki tanımışım sizi iyiki bu siteyi açmışsın və iyiki doğmuşsun. Emin olun ben hakkınızı ödeyemem. Sizin sayenizde başta canım Gülay ablam olmak üzere bir çok dostla tanıştım sizin sayenizde. Çok teşekkür ederim. İyiki varsın iyiki doğmuşsun iyi ki bizimlesin oğuz abim. Doğum günün kutlu olsun. Eşinle çocuklarınla sevdiklerin mutlu sağlıklı bereketli en önemlisi hayırlı huzurlu nice güzel yıllara

    • Saolasın Çalıkuşum teşekkür ederim, yorumları okudum geç de olsa, hayli arayıp sormuşsun ben yokken, teşekkür ediyorum ama son günlerde oldukça yoğunum, geç saatlere kadar yoğun bir tempo var.. kısa zaman sonra görüşmek üzere..

      • Evet öyle oldu biraz ama anlıyorum seni. En kısa zamanda görüşmek üzere o zaman. İyi geceler tatlı rüyalar oğuz abim

    • İyi gunler Guneş kalplıkızım hoş geldin tel donunca sabah yazamadım sana yazıyordum Guneş gibi dıteyı aydınlattın kendi guzel kalbi guzel kızım her şey gönlünce olsun Allah tum işlerinde yar ve yardımcın olsun sevgimle..

  53. Teşekkür ederim Unutmayıp böyle bir sayfa hazırladığın için Gülay hanım. Sahi nede çabuk geçiyor zaman, daha dün okula başlamıştık, bir çok okullar bitti, göreve başladık, evlendik çoluk çocuk derken zaman su gibi akıp geçmiş ve 40 yıl bitivermiş. Yolun yarısını geçeli hayli olmuş, artık bir ayağım çukurda sayılır bana iyi davranın 🙂 Hakkınızı helal edin 🙂

    Ha bu arada biz sizi iyi insan olarak biliyoruz demişsiniz, teşekkür ederim bende kendimi iyi biliyorum zaten 🙂 Önemli olan Allahın takdirini kazanmak, bu arada Özgür teyze ve Ayselin resimlerini gördüm, her ikisine de teşekkür ederim. Çok yoğun bir kaç günden sonra inşallah sohbetlere katılırım, cevap yazamadığım arkadaşlar şimdiden kusuruma bakmasınlar.. İyi geceler..

  54. EVET İLK YORUMU BEN KAPTIM.
    Kızmayın kızmayın sayın yönetici..BİZ SİZİ BÖYLEDE SEVİYORUZ..HER NE KADAR ARADA KIZAR GİBİ OLSAKTA, GERÇEKTEN İYİKİ DOĞMUŞSUNUZ.. NİCE YAŞLARA..

  55. Oğuz bey yeni yaşınız sağlık huzur mutluluk getirsin,rabbim imanlı ,faydalı uzun uzuuun ömürler versin,ailenizle birlikte nice güzel yıllara erişmenizi dilerim

Eklenme Tarihi: 1 Ağustos 2018

Dizi Haberleri