Connect with us

Adını Sen Koy

ÇAT KAPI GÜLAY..

Malum hafta sonu bugün. Herkesin hafta sonu için bazı hayalleri olur mutlaka. Mesela kimi, ben sinemaya gideceĝim der, kimiside, oo hiç kimse bana ellemesin, bir hafta sonum var, onuda şöyle ayaklarımı uzatıp, televizyonun karşısında dinlenerek geçireceĝim  der.

Kimisi harıl harıl gelecek misafirler için hazırlık yaparken, kimiside, bu gün çocuklarımı eĝlendireceĝim der. Kimisi mutludur hafta sonu geldi diye, bir başkasıda, ooff ne yapıcam ben iki gün evde diye düşünüp durur..

Ben söyleyim size, soĝuk kış günlerinde hafta sonu ne yaparsanız keyif alırsınız..Bence size sıcacık bir çay ikram edecek güzel bir dostunuzu ziyaret edin. Hem siz kurtulun ne yapacaĝım derdinden. Hemde ziyaret ettiĝiniz kişi, mutlu olsun bu ziyaretinizden..

Hatta öyleki uzun zamandır görüşmediĝiniz kişileri tercih edin bu ziyaret için..İnsan nasılda mutlu oluyor, sevdikleriyle sohbet edince. Cıvıl cıvıl oluyor yüreĝi, sevildiĝini bilince..Dostluk arkadaşlık güzel şey elbette. Tabiki sevmesini bilip, hoş görü ve saygı çerçevesinde.. Keyifliydi bugün hemde çook..HANDAN ÖĜRETMENİM VE GÜLER YÜZÜ SAYESİNDE..TEŞEKKÜR EDERİM HANDAN ÖĜRETMENİM. AYNI ŞEKİLDE BENDE SİZLERİ BEKLERİM MİSAFİRLİĜE..

Continue Reading
Bunları da seversin..
146 Yorum Var

146 Comments

  1. Anonim

    25 Aralık 2017 at 16:26

    kizlar herkese merhabalar buraya fotograf eklemek olurmu ? ben yeniyim de ondan sordum hepiniz allaha emaanet olun bye bye

    • Oğuz Özdere

      25 Aralık 2017 at 16:27

      fOTOGRAFI ANCAK YÖNETİCİ OLANLAR EKLEYEBİLİYOR..

      • Demet

        25 Aralık 2017 at 17:11

        Oğuz hocam bende yönetici olmak istiyorum.

        • Oğuz Özdere

          25 Aralık 2017 at 17:15

          Nee yapacan yönetici olup, sorumlulukları çok 🙂

          • Demet

            25 Aralık 2017 at 17:20

            Bende sana ortak olmak istiyorum(!) Sorumlulukları layığı ile yerine getirebilirim. Beni de yönetici yap 🙁

  2. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 08:56

    Gunaydin şulecim teşekkür ederim.sende oğlak burcu olduğuna göre senin doğum gününde yakındır sanırım.Iyi dileklerin icin sağ ol canim.Iyi gunler.

  3. Mrs tatlılık abidesi

    25 Aralık 2017 at 08:01

    Seyrettiğim fragman gerçek olsun artık babannenin zulmu var ömerle zehra birlikte olsun ki bu yapılanlara kötülüklere katlanmaları daha kolay olsun aslınur bana yorumlarını göremedim demişsin bir şey yazmadım ki göresin hem ne farkeder ki canım benim gerçekten ama gerçekten iyi bir şeyler olsun artık

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 08:05

      Hepinize gunaydin hepinize hayirli sabahlar arkadaşlar nasilsiniz. Yeni haftaniz hayirli ugurlu olsun tum dilekleriniz kabul olsun ozledim hepinizi.
      Cok seviyorum sizleri

      • Gülay Albasan

        25 Aralık 2017 at 10:19

        İyiyiz su damlam. Hoş geldin.sanada hayırlı günler.

        • su damlasi

          25 Aralık 2017 at 10:35

          Hos bulduk gulay ablam tesekkur ederim

  4. Şule

    25 Aralık 2017 at 07:56

    Duru günaydın yazdıgın senorya harika gerçekten senaristler girip okusun bu sitede zehrayla ömer aşkını görmeleri lazım ellerine sağlık belki hiç karşılaşamadık seninle bu arada günaydın

  5. İsim kraliçesi

    25 Aralık 2017 at 07:53

    Günaydın şulesinin karanlıklar kraliçesi seni çok sevdiğimi sakın unutma olurmu bitanem

    • Gülay Albasan

      25 Aralık 2017 at 10:21

      Günaydın şule ablacım, bende seni seviyorum. Hayırlı huzurlu haftaların olsun güzel ablacım..

  6. Şule

    25 Aralık 2017 at 07:51

    Çiçek dogum günün müş yeni okudum allah tüm güzelliklerle ömrün uzun sevdiklerinle bir arada yaşamak nasip etsin canım

  7. Konyali Emine

    25 Aralık 2017 at 01:49

    Hayirli geceler,simdi gurebildim siteye dun gece Eskusehirden geldik bugunde kizimin arkadasina ailecek ziyarete gittik ,gec saatte geldik .Oguz hocam nisan ayinda bulusmak guzel fikir keske Konya ya gelseniz sizleri misafir etsek ,Antalya da olur bizim orda da evimiz var Nisan ayinda irda olma ihtimalimiz yuksek ,ama Istanbul da olur, istanbula 13 yil once gitmistim uc gunlugune orada buraz zorlanirim ama insallah orasi da olabilir benim icin ,cogunluk hangi sehri isterse ona da uyarim

  8. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 00:55

    Iyiyim gulaycim oğlum geldi gitti onu görünce iyi olmamak mumkun mu.canim sen nasılsın yine yoğun bir gun getirmişsin allah kolaylıklar versin sana .

    • Gülay Albasan

      25 Aralık 2017 at 00:57

      Gözün aydın çiçek ablacım. ALLAH TEZ TEZ KAVUŞTURSUN HAYIRLISIYLA.
      GERÇEKTEN ÇOK YORULDUM, UYUMAYA İHTİYACIM VAR..SEVİYORUM SENİ..

  9. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 00:50

    GULAYIYI geceler.

  10. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 00:38

    Iyi uykular gece kuşu, allah rahatlık versin .

  11. Gecekuşu

    25 Aralık 2017 at 00:35

    Neyse gecekuşundan bu gecelik bu kadar. Herkese hayırlı geceler iyi uykular tatlı rüyalar. Mutlu harika bir sabaha uyanmak dileğiyle. Allah rahatlık versin gönül dostları. 🙂

    • Oğuz Özdere

      25 Aralık 2017 at 00:36

      Gece kuşu iptal 🙂 iyi geceler..

    • 1461

      25 Aralık 2017 at 00:37

      Sanada hayırlı geceler.allah rahatlık versin gecekuşum

  12. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 00:22

    Iyiyim çok şükür oguz bey sağ olunhayirli geceler

  13. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 00:19

    Iyi akşamlar nurbanu beni en çok etkileyen 4,5 kez izlediğim film,mutluluk murat han ve özgü namal,talat bulutun olduğu film.

  14. Gecekuşu

    25 Aralık 2017 at 00:16

    Beni etkileyen filmler varmı bir düşüneyim. Yabancı bir film vardı. Jackie Chan in karete kid diye bir filmi vardı. Beni baya etkiledi. O filmi ne zaman izlesem hep bir cesaret gelir bana garip birşey ama.

  15. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 00:11

    ULKERCİM sanada iyi akşamlar. Demet ,nurbanu,Asli nur gece kuşu oguz bey size de iyi akşamlar

    • Oğuz Özdere

      25 Aralık 2017 at 00:12

      İyi geceler Çiçek hanım nasılsınız epeydir sizle de görüşemedik..

    • Aslınur

      25 Aralık 2017 at 00:12

      İyi Geceleer..

    • Gecekuşu

      25 Aralık 2017 at 00:18

      Hayırlı geceler çiçek ablacığım. Hoşgeldin nasılsın

    • 1461

      25 Aralık 2017 at 00:20

      Sizede iyi geceler çiçek ablacığım.bu arada gece kuşum küstahlık olarak görme lütfen seni sevdiğim için söylüyorum.bizim yazdığımız karadeniz şivesidir.lazca çok farklı onu ben bile bilmiyom valla. hatta şiveyi bile çok bilemem sadece arkadaşlarımdan kulak aşinalığı çünkü her yerde farklı farklı olabiliyo iki mahalle arasında bile farklı konuşulduğuna şahit oldum

      • Gecekuşu

        25 Aralık 2017 at 00:25

        Ya ne kusuru ablacığım o nasıl söz. Asıl ben özür dilerim yani bilmiyordum.

        • 1461

          25 Aralık 2017 at 00:29

          Özgürlük bir durum yok gecekuşum öpüyorum seni

  16. 1461

    25 Aralık 2017 at 00:06

    Söyleyin bakalım sizinde varmıdır böyle sizi etkileyen yerli veya yabancı filmler ne dersiniz bu gece böyle bir konu açalımmı nedersiniz.

    • Gülay Albasan

      25 Aralık 2017 at 00:15

      Nurbanu, beni etkileyen ve 10 seferde izlesem bıkmayacaĝım film. Jetlii oynuyor, badigart filmi, ilk izlediĝimde çok etkilenmiştim hala aynı duygularla izlerim..

      • Gecekuşu

        25 Aralık 2017 at 00:17

        Hayırlı geceler Gülay ablacım. O filmi bende izledim harika bir film di. Ama bayadır göremiyorum

      • 1461

        25 Aralık 2017 at 00:26

        Evet gulaycığım onu bende severim ama ben yabancı olarak aamir khan filimleri çok severim yani hint.mesela ghajini,fanaa,pekay,3 idiost,her çocuk özeldir kısaca bu konuda onu tek geçerim. Ama hollwood ‘dan da iki tane var esaretin bedeli ve yeşil yol ghajiniyi izlemeni tavsiye ederim izlemediysen etkili bir film

        • Gülay Albasan

          25 Aralık 2017 at 00:34

          O yeşil yolu izledim, ama izlemez olaydım..o adamın elektriĝe tutularak idam edilmesi, aylarca gözümün önünden gitmedi. Şimdi tv görsem bile hemen kanal deĝiştiriyorum..

          • 1461

            25 Aralık 2017 at 00:36

            🙂 🙂 🙂

        • Gecekuşu

          25 Aralık 2017 at 00:38

          Amir khan filmlerini bende çok severim. Hele her çocuk özeldir muhteşem bir filmdi. Birkaç kere izledim. Şimdi olsa yine izledim. Bahsettiğin iki holiday filminde izledim. İkisidə etkileyiciydi.

        • Gülay Albasan

          25 Aralık 2017 at 00:40

          Birde hülya koçyiĝitin bir filmi vardı ve tarık akanın. Hülya koçyiĝit hastaydı ve bir bebekleri vardı. Kadın eşine bebeĝe nasıl bakacaĝıĝı anlatıyordu..okadar içime oturmuştuki, üzüntüden günlerce üzgün gezdiĝimi hatırlıyorum..hatta laf aramızda aĝladıĝımı hatırlıyorum..

  17. Kayıp Aslınur

    25 Aralık 2017 at 00:06

    Bu bana cuk diye oturdu, sevdim ben ismimi. Arada kayıp biri olarak bu ismi kullanırım 🙂

  18. Gecekuşu

    24 Aralık 2017 at 23:53

    Ya bugün burası çok güzeldi. Dün gece kar başlamıştı zaten. Sabah hertaraf beyaza bürünmüş. Çok güzel birşey ya. Ee Çalıkuşu dururmu. Zaman bulduğumda dışarı çıkıp kardeşlerimle Birgül kartopu savaşı yaptık. Muhteşem bir şey herkese tavsiye ederim

    • Aslınur

      25 Aralık 2017 at 00:04

      Ne güzel ya 🙂 bizim buraya hiiç kar yağmaz, şu yaşıma kadar Manisa’da karı topu topu 3-4 kez gördüm 🙁 ..

  19. Çiçek

    24 Aralık 2017 at 23:51

    Handancim asıl sen kusura bakma dün senin benim için yazdığın yorumu ge gördüm oğlum bir günlüğüne geldiği için onunla vakit geçirdik.siteye giremedim .sağ ol canim çok tesekkur ederim.bende sizi tanımaktan arkadaş olmaktan çok memnun ve mutluyum.ayrıca gulayla görüşmemizde çok sevindim bende o orada olmak isterdim .inşallah bir gun gerçekleşir.hayirli geceler .

  20. Tatlıcı ülker

    24 Aralık 2017 at 23:50

    DEMET, HANDAN ABLA, CİCİKUŞUM, ÇİCEK ABLA SİZLEREDE İYİ AKŞAMLAR.

    • Gecekuşu

      25 Aralık 2017 at 00:04

      Hayırlı geceler tatlıcım canım arkadaşım. Kendini pek fazla üzme olurmu. Rabbim büyüktür bir kapıyı kaparsa bir kapıyı açar. Merak etme

  21. 1461

    24 Aralık 2017 at 23:48

    Huu kim var millet

    • Oğuz Özdere

      24 Aralık 2017 at 23:48

      Nerde kaldın Nurbanu, ben bile taa kayseriden geldim yahu..

      • 1461

        24 Aralık 2017 at 23:53

        Film izliyodum.cocukluğumun trt yıllarından bizim köye gelen ilk merkezi uydudan özel kanal show tv ve ilk izlediğim film “sultan”türkan şoray bulut aras benim icin çok özel ara sıra izlerim.en sevdiğim türk sineması

    • Gecekuşu

      24 Aralık 2017 at 23:50

      Ben varım Nurbanu ablacım. Hoşgeldin. Kaç zamandır nereyesun da. 🙂

      • 1461

        25 Aralık 2017 at 00:01

        Kız burayayım buraya nasilsun hee 🙂

        • Aslınur

          25 Aralık 2017 at 00:05

          Ben de varım 🙂

        • Gecekuşu

          25 Aralık 2017 at 00:05

          İyiyim mutluyum Allah’a binlerce şükürler olsun. Dedim biraz Lazca yazayım başarılımıyım. Sen nasılsın ablacım

  22. Çiçek

    24 Aralık 2017 at 23:45

    ULKERCİM canim iste mi ayrildin.üzülme canim her şeride bir hayır vardır.daha iyi bir işin olur inşallah .allah sana hayirli kapılar açsın .çok mutluluk ol.seni seviyorum tatlim

  23. Handan

    24 Aralık 2017 at 23:37

    Çiçek Hanım. Geç oldu biliyorum .lütfen kusura bakmayın. Dünkü yorumunuzu okuyunca biraz duygulandım. O yorumunuza cevap yazdım ama doğum gününüzü kutlamayı unuttum. Doğum gününüz kutlu olsun. Rabbim sizi sevdiklerinizden birdaha ayırmasın. İyiki varsınız. Sizi tanıdığıma çok memnunum. Herşey gönlünüzce olsun. Iyi geceler.

  24. Gecekuşu

    24 Aralık 2017 at 23:34

    Ya Gülay ablacığım handan öğretmenim. Sizi böyle gördüm ya inanki ben mutlu oldum. Çok tatlısınız.

    • Oğuz Özdere

      24 Aralık 2017 at 23:40

      Sen dünden neden göremedin acaba gece bayankuşu?

      • Gece bayan kuşu

        24 Aralık 2017 at 23:46

        Dünden niye göremedim anlatıyım. Dün çok az bir süreliğine almıştım. Size yorum yazdıktan sonra bırakmak zorunda kaldım. Bugün sabah gördüm ama yorum yapamadım. Şimdiye kaldı. Ama ne yalan söyleyeyim hocam ben de buluşmak konuşmak isterdim. Bu arada siz kayserideymişsiniz galiba. Kayseri sizin memleket mi

  25. Aslınur

    24 Aralık 2017 at 23:33

    Şimdi fragmana değinmek istiyorum biraz. Aslında ben de ilk izlediğimde baştan sona doğru göz bebeğim neredeyse yuvasından çıkacaktı, tabi ne güzel bir hafta bekliyor bizi falan diye düşünüyordum. Ama bir kaç kere daha izleyince kafam dank etti..
    Hiç öyle sevinmeyin gerçekten, her fragman gibi bu da yanıltıcı..

    Fragmanın başında yine her zamanki gibi Zehra tam düşecekken Ömer onu tutuyor ama farkettiniz mi Ömer’in bakışları ne kadar soğuk, her zamanki gibi yani Ömer hâlâ Zehra’yı affetmiş değil, sonra Ömer Zehra’yı yanağından öpüyor ve yine farkettiyseniz arkada kahverengi fon perdeler var, bunlar salondalar e tabi salonda tek değiller fragmanda Ömer’in söylediği o güzel sözleri Ömer salonda herkesin yanında söyler öve öve bitiremez Zehra’yı, sonra da şovunu bir buseyle tamamlar..
    Peki Ömer neden Zehradan özür diledi derseniz, Ömer öyle yaptıkları ve yanlış anladığı şeyler için özür dilemedi. Müge konusunda onu dinlemediği için özür diledi ve bunu söylerken bile soğuk Zehra’ya karşı..
    Ve gelelim son sahneye, burada Ömer’in bakışları bir farklı, soğuk bakmıyor ama bir anda da bu kadar değişmez ki insan.. şimdi şunu söyleyeyim tabi ki de son sahnede bir nirvana olmayacak, nasıl olmayacağı konusunda da bir sürü tahminim var :

    1- Zehra’nın bi yerleri açık kalmış, ve hooop uyanıyor, bu bir rüya tabi ki de..

    2- Son anda Zehra Ömer’in düğün gecesinde boynundan kolyeyi kopardığı sahneyi hatırlar ve kendini geri çeker..

    3- Zehra bir anda bayılıverir, zaten son sahnede gözleri kayıyor, fark ettiyseniz..

    4- Hooop odaya biri dalıverir, ki bu dediğim olursa bu kişinin Asya olacağını tahmin ediyorum..

    • Oğuz Özdere

      24 Aralık 2017 at 23:37

      Yeni konunun ilham kaynağı belli oldu 🙂 teşekkürler..

      • Aslınur

        24 Aralık 2017 at 23:42

        Bir şey değill 🙂 ..

    • 1461

      24 Aralık 2017 at 23:55

      Aynen sana katılıyorum aslınur

  26. Aslınur

    24 Aralık 2017 at 23:32

    Hah denk geldim sana bu sefer Çalıkuşum 🙂 ne var ne yok 🙂
    Hoşgeldin bu arada 🙂

    • Gecekuşu

      24 Aralık 2017 at 23:39

      Hoşbuldum canım arkadaşım. Evet sonunda denk geldik. Seninle bayadır konuşamıyoruz ya. Ben iyiyim hələ siteye girince daha iyi daha mutlu oluyorum. Asıl seni sormalı sen nasılsın napıyorsun kaç zamandır nerelerdesin hesap ver bakalım 🙂 🙂

      • Aslınur

        24 Aralık 2017 at 23:46

        Ben de iyiyim, sizinle konuşup da iyi olmamak elde değil zaten 🙂
        Napıyım işte, bu aralar pek fazla telefonumla ilgilenemiyorum, hele Instagrama hiç giremiyorum.. maalesef şu 3-4 gün daha böyle geceleri gireceğim, gündüz girmem pek mümkün değil maalesef 🙁 ..

        • Gecekuşu

          24 Aralık 2017 at 23:49

          Ne güzel işte. Aynı benim gibi sende gecekuşu olursun. Ben alıştım.

          • Aslınur

            24 Aralık 2017 at 23:52

            Evet 🙂 seni aratmayacağım neredeyse 😀

  27. Gecekuşu

    24 Aralık 2017 at 23:29

    Ya hadi kimler var. konuşacak çok şey var

  28. Gecekuşu

    24 Aralık 2017 at 23:28

    Herkese selamlar. Ben geldim.

    • Demet

      24 Aralık 2017 at 23:31

      Hoşgeldin. Bende seni bekliyordum. Nasılsın? Beni özledin mi?

      • Gecekuşu

        24 Aralık 2017 at 23:37

        Ay benim birtanecik demet öğretmenim de gelmiş. Ben seni özlemez olurmuyum hiç. Napıyorum biraz canım sıkkındı. Babamdan teli istedim o da sağolsun verdi. Ama şimdi sizlerle konuşuyorum, sonra kayıp aslınurcum da gelmiş neşem yerine geldi. Sen nasılsın

        • Aslınur

          24 Aralık 2017 at 23:41

          Aaa bana yeni lakap mı geliyor yoksa 🙂 “Kayıp Aslınur” 🙂

          • Oğuz Özdere

            24 Aralık 2017 at 23:49

            Kayıp Aslınur bulundu… 🙂

          • Gecekuşu

            24 Aralık 2017 at 23:54

            Bencede güzel bir lakap.

        • Demet

          24 Aralık 2017 at 23:43

          Iyiyim,geçinip gidiyorum işte.

  29. Çiçek

    24 Aralık 2017 at 23:25

    Gulaycim iyi akşamlar sen nasılsın canim .yine yorulmussun.maşallah senin her günün her saatin dolu dolu geçiyor .ama sen herşeyin üstesinden geliyorsun allahın izniyle .hep iyi ol kardeşim.

  30. Çiçek

    24 Aralık 2017 at 23:20

    Iyi akşamlar aslinurcum iyiyim canım sen nasılsın biraz ge gördüm kusura bakma

    • Aslınur

      24 Aralık 2017 at 23:35

      Olsun önemli değil 🙂 sizinle konuşup da iyi olmamak elde değil 🙂

  31. Tatlıcı ülker

    24 Aralık 2017 at 23:14

    ASLINURUM minnoş prensesim iyi akşamlar. Bak sen söyledin bende üzülmekten vaz geçtim. Ne yaptığımı sormuşsun. Eh ne olsun işten ayrıldım. Artık boş boş evde taklyorum:-(
    Sen olmayınca doğum günlerini toplayıp doğum günü sayfası yapmaya başladım. Göker abide beni doğum günü editörü ilan etdi. Bu arada teklifine seve seve evet diyorum. Hadi kimin doğum tarhini biliyorsan gönder gelsin:-)
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR MİNNOŞ PRENSES:-)

    • Minnoş Prenses

      24 Aralık 2017 at 23:30

      Yaa kıyamam Tatlıcım, üzüldüm gerçekten işten ayrılmana..
      Tamamdır yolluyorum bakalım 🙂

  32. Aslınur

    24 Aralık 2017 at 22:48

    Gülay abla, Şule, Handan, Çalıkuşu, Leyla, Özgür teyzem, Nurbanu, Çiçek, Ferize, xanim azeri, Konyalı Emine, Fikriye.. ben geldim, siz nerelerdesiniz 🙂 ..

    • Gülay Albasan

      24 Aralık 2017 at 23:06

      Hoş geldin aslınur. Buradayım ben.

      • Aslınur

        24 Aralık 2017 at 23:08

        Hoş buldum 🙂 nasılsın, napıyorsun Gülay abla 🙂

        • Gülay Albasan

          24 Aralık 2017 at 23:15

          Yoruldum aslınur, karşı yakaya geçtik, annemlere, ordan umre mevlüdüne, orda görümceme, derken yoruldum.arabayla geçtik, ama zaten insanı istanbulun kendi yoĝunluĝu yoruyor..

          • Aslınur

            24 Aralık 2017 at 23:27

            Oo epeyce yoğun ve yorucu bir gün olmuş senin için Gülay abla..
            Bir de üstüne bizim onay bekleyen yorumlarımız vardı dimi, valla ablacım evli ve 2 çocuklu bir ev hanımının yapacaklarını yapıp da bir de siteye girip onca yorumu onaylamak kolay şey değil, insan üstü güçlere sahip olmak gerek herhalde..
            Bazen seni fazla yoruyoruz ve ben bazen istemeden sitem de edebiliyorum..
            İnan ki hakkını helal et ablacım..

    • Gecekuşu

      24 Aralık 2017 at 23:31

      Aslınurcum bitanem hoşgeldin. Nerelerdesin sen bi geliyor bi gidiyon. Özlettin kendini.

  33. Sitenin Tatlı Yorumcusu

    24 Aralık 2017 at 22:30

    Şulem ben yokken bile bana hep günaydın mesajı yazıyorsun. Tabi ben gidip geldiğim için hep sonradan görüyorum, kusura bakma lütfen..
    Bu aralar gündüz girmem pek mümkün değil, şu 3-4 gün akşamları, geceleri girebileceğim sadece. Anlayacağınız Gecekuşu’nu aratmayacağım bir süre..

    Seni çok özledim Tatlılık Abide’m 🙂 eski sayfalara göz gezindirdim de pek yorumlarına rastlayamadım ya da bana öyle geldi, iyi misin, her şey yolunda mı ? ..

    • Mrs tatlılık abidesi

      25 Aralık 2017 at 07:49

      Günaydın bitanem günaydın benim tatlı yorumcum günaydın yeni adınla kayıp aslınurum .neşemde gitti , pozatif enerjimde gitti gitti her şey yok oldu herşey anlamını yitirdi benim için bana yazdıgını görünce kayıtsız kalamadım bende özlemişim seni seni görmesemde hissediyorum hep kalbimde olacaksın hep aklımda gülümsememe sebeb olacaksın canım benim .seni seviyorum.::)

  34. Tatlıcı ülker

    24 Aralık 2017 at 22:25

    Sevgili A.Ş.K ailem, Oğuz abim toplanıb görüşmek çok güzel bir fikir. Ama malum aramızda aşamicağım kilometrelerce mesafeler var:-( Eyer bir gün buluşursanız illaki bir masaya oturacaksınız. İşte o masada orda olmasam bile banada bir masa ayırın sanki yanınızdaymışım gibi. Bide hep birlikte bir fotaraf çektirin Oguz abi bana maille atar. Artık bende resmin uyqun yerine kendi kafamı yapıştırır onunla avunurum:-(

    • Aslınur

      24 Aralık 2017 at 22:38

      Yaa Tatlıcım, üzülme gerçekten, böyle ben de üzülüyorum 🙁
      Daha hiç bir şey kesin değil, inan ben de senin gibiyim, aynı ülkede ama farklı şehirlerdeyiz hepimiz.. Ben de senin gibi düşünüyorum, benim için sizlerle buluşmak hep bir hayal olarak kalacak diyorum kendi kendime..
      Ama her şey nasip, kaderde kısmette varsa illa ki bir gün bir yerde buluşuruz.. hem ne demişler “Nasipten öteye köy yoktur” 🙂 , bunu düşün ve üzülme nolur olur mu ? 🙂 ..

  35. Çiçek

    24 Aralık 2017 at 22:11

    FERIZECIM güzel dileklerin ,duaların için çok tesekkur ederim.çok mutlu oldum canim arkadaşım iyiki varsın allah razı olsun.sevgiler..

    • Aslınur

      24 Aralık 2017 at 22:19

      İyi akşamlar Çiçek 🙂 nasılsın ? Seninle de uzuun zamandır konuşmuyoruz..

  36. Çiçek

    24 Aralık 2017 at 22:05

    DEMETÇIM teşekkür ederim canim .allah razı olsun tüm iyi dileklerin icinctesekkurler bende seni seviyorum demetçim.

    • Tatlıcı ülker

      24 Aralık 2017 at 22:17

      ÇİÇEK ablam teşekküre gerek yok. O sözlerin hepsi gönlümden koptu. Gerçektende seni çok seviyorum. Kalbimin ince çiçeyi:-)

      • Minnoş Prenses

        24 Aralık 2017 at 22:22

        Aa Ülker seni gördüğüme çok sevindim 🙂 nasılsın, napıyorsun bakalım ?
        Bundan sonra sana yazarken senin bana taktığın isimle yorum yazacağım 🙂

      • Minnoş Prenses

        24 Aralık 2017 at 22:26

        Ha bir de Ülker, eski sayfalarda dizibilgi d.g. editörüyüm diye yazmışsın, tabi ben uzun zamandır oraya girmiyorum.. ve ben de sen yokken herkesin doğum gününü not alıp, uzunca bir liste yapmıştım.. uzun zamandır oraya girmiyorum ve hâlâ liste telefonumda kayıtlı..
        İstersen ben listeyi sana vereyim, nasılsa artık sen d. günlerini not alıyormuşsun..

  37. Aslınur

    24 Aralık 2017 at 21:58

    Ayyy Gülay abla, Handan ne güzel bir araya gelip güzel bir gün geçirmişsiniz 🙂 vallahi ben de çok isterim herbirinizle bir gün aynı şehirde yüz yüze bir araya gelip, sabahtan akşama kadar konuşmak..

    Oğuz hocam bir buluşma ayarlayacakmışsınız duyduğuma göre.. nasıl olur ki bu buluşma acaba ? Anca bir tane otobüs kiralayıp, il il gezip, hepimizi farklı farklı şehirlerden aldıktan sonra bir yerde hep beraber buluşabiliriz, e tabi bir de Azerbaycan’daki arkadaşlarımız var..
    Böyle bir buluşma gerçekten de bir gün olur mu ki ? Hayal bile edemiyorum..

    • Oğuz Özdere

      24 Aralık 2017 at 22:03

      Neden olmasın Aslınur? Mesela Nisan Ayında İstanbulda, Konyada veya Antalya da haftasonu buluşsak bence gayet güzel olur.. Zor olduğunun bende farkındayım ama asla imkansız değil, tek tek sorup herkese en uygun yer ve zamanı ayarlayacağız inşallah..

      • Aslınur

        24 Aralık 2017 at 22:07

        Manisa’yı da unutmayalım 🙂
        İnşallah diyeyim Oğuz hocam, kader kısmet tabi ki de..

        • Demet

          24 Aralık 2017 at 22:35

          Açıkçası ben bu konuda çok karamsarım. Herkesin bir araya gelebileceğini düşünmüyorum. 🙁

          • Oğuz Özdere

            24 Aralık 2017 at 22:49

            Herkes biraraya gelecek diye bir iddiamız yok Demet hanım! Bunu başarmaya çalışacağız sadece, negatif olmayalım lütfen..

          • Aslınur

            24 Aralık 2017 at 22:50

            Evet, biraz imkansız gibi duruyor 🙁
            Nasip diyorum, başka da bir şey diyemiyorum..

  38. ferize

    24 Aralık 2017 at 21:35

    Hayır lı akşamlar Çiçek
    Hanım ..ben doğum gùnùnůz olduģunu anlamamışım..
    Kusura bakma canım..
    iyiki doģmuşsun..iyiki
    Bize arkadaş olmuşsun..
    Sağlıklı mutlu nice..
    Yıllara doğum gùnùn..
    Kutlu olsun canım..
    insan heryaşta gūzel dir. .
    Bazen bir kişi nin bile..
    Sevgisi ilgisi o kişiyi dūnyanın..
    En deģerli en ózel insanı..
    Kılar..
    iyi insanlara rast gelmeniz..Duasıyla..

  39. Aslınur

    24 Aralık 2017 at 21:09

    Naber millet 🙂 yine ben 🙂
    Siz demeden, cümleten hoşbuldum 🙂
    Ne var ne yok, napıyorsunuz ? ..

    • Oğuz Özdere

      24 Aralık 2017 at 21:39

      Hoş geldin Aslınur, bir gelip bin kayboluyorsun, aklımda deli sorular 🙂

      • Aslınur

        24 Aralık 2017 at 21:52

        🙂 Hoş buldum 🙂
        Siz artık benim bu hallerime alıştınız zaten.. Aklınızda cevapsız soru kalmasın, ne soracaksanız sorabilirsiniz..

      • Demet

        24 Aralık 2017 at 21:57

        Aslınur sen küçükken de böyle hiperaktif miydin canım? Bir geliyorsun,bir gidiyorsun.

        • Aslınur

          24 Aralık 2017 at 21:59

          🙂 🙂 🙂 Bilmem, öyle miyim ki 🙂 🙂 🙂

          • Demet

            24 Aralık 2017 at 22:33

            Bence fazlasıyla öylesin. 🙂 🙂 Ee nasılsın bakalım. 🙂 🙂

            • Aslınur

              24 Aralık 2017 at 22:41

              Fazlasıyla iyiyim 🙂 ya sen ?

              • Demet

                24 Aralık 2017 at 23:30

                Allah neşeni daim etsin. Bende iyiyim.

  40. Çiçek

    24 Aralık 2017 at 20:48

    Tatlıcı ülker im canim benim benim için yazdığın 2.şiir seni cok seviyorum beni ok mutlu ettin.bayıldım şiire çok güzel yapmışsın yüreğine eline sağlık.benim için yazdın güzel sözlerde ayrıca teşekkür ederim.sende benim hayalimde sevimli tatilimi tatli yeri de duramayan hayatın getirdiği tüm zorluklara rağmen hayata mutlu ,umutlu bakan birtanemsin.allah yolunu bahtini açık etsin.hep çok mutlu ol canim.seni çok seven çiçekten sevgiler

  41. Çiçek

    24 Aralık 2017 at 20:33

    Xanim azerifan tüm güzel dileklerin ,duaların için çok teşekkür ederim canım,sağol sevgiler..

    • Demet

      24 Aralık 2017 at 20:54

      Çiçek ablacığım iyi akşamlar. Özür dilerim doğum günün olduğunu bilmiyordum. Iyi ki doğdun,iyi ki bizlerlesin. Doğum günün kutlu olsun ablacığım. Bugün çok işim vardı,üstelik yeni bir işe başladım bugün. Tam altı saattir çalışıyorum üstünde. Ancak şimdi fırsat bulabildim. Tekrardan özür dilerim. Iyi ki doğdun. Nice mutlu,huzurlu,sağlıklı senelere. Seni seviyorum ablacığım. 🙂

  42. xanim azeri fandan bitanecik cicek ablama

    24 Aralık 2017 at 17:38

    iyi aksamlar cicek ablac im nasilsin gecde olsa bi daha dogum gunun ku tlu olsun canim ablam benim hayatda ne arz ularin varsa gercek ols un insALLAH Allahdan dilerim sana uzun omur can sagligi arzulayiram ailenen mutlu yillara canim ablam benim kendine cok iyi bak ALLAHA EMANET OL

  43. 1461

    24 Aralık 2017 at 14:57

    Ooo çok güzel ve kıskandıran hareketler.kim bilir belki bizde birgün cat kapı yaparız kader kısmet iyi pazarlar hepinize

    • Handan

      24 Aralık 2017 at 23:33

      Iyi akşamlar Nurbanu Hanım. Bak kapı sonuna kadar açık. Buyur gel. Seveseve. Yolun düşerse mutlaka beklerim. Sağlıcakla. Iyi geceler.

  44. Küçük Tatlıcı Şair **ÇİÇEK**ABLAMA**ÖZEL**

    24 Aralık 2017 at 14:57

    Sevgili Çiçek ablam kusura bakma doğum günün olduğunu geç öyrendim. Ama yinede tebrik etmek istedim.
    Doğum gününe şiir yazmak için kalemi elime aldım ve bu şiiri yazdım. Nedenini bilmiyorum ama seni tanıdıkca hayellerimde diyerlerine göre çocukluğunu daha fazla özleyen, sevimli, hayat dolu, iyi kalpli, melek yüzlü, güleryüz bir kadın gibi canlandın…
    DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SENİ ÇOK SEVİYORUM…

    Akar gider, durduramazsın yılları
    Akılda kalır o yılların hatraları.
    Hatralarında iyisi, kötüsü vardır
    Bazıları acı, bazılarıda tatlıdır.
    Bazılarını hatrlamak istemezsin
    Bazılarınada git dersin…
    Ama bir hatra vardır kalbine kök salan
    Seninle gülen, seninle ağlayan
    Kimi zamanda hem güldüren, hem ağlatan.
    Çok merak etdin biliyorum
    Dinle o zaman söylüyorum
    Bahs etdiyim çocukluk hatralarıdır
    Zaten o yıllar hayatın en güzel anlarıdır

    Bu gün yaşlandım diyicek yaşdasın
    Çocuk olmadığının da farkındasın…
    Ama gel görkü vaz geçemiyorsun
    O çocuğu brakamyorsun…
    Hep seninle olsun,
    Hayatının her anında yaşasın istiyorsun…
    Bak bu günde doğum günün,
    Belkede sevdiklerinle gülüyordur yüzün…
    Yaşlanyorum diye sakın üzülme…
    Yaşlı ÇİÇEK olarakta kabulsun gönlüme…
    Eh ne diyeyim doğum günün kutlu olsun…
    Yeni yaşın hayırlı, uğurlu olsun…

  45. xanim azeri fan

    24 Aralık 2017 at 13:57

    gunaydin canim arkada slarim nasilsiniz bitane lerim handan ogretme nim gulay ablam nasilsi niz resimlernize bakdim dogal samimi cikmissiniz BEN HEP HAYAL EDIYOR UM BI GUN INSALLAH SIZLERI GORMEK DILEGIM GERCEK OLUR SIZLERI COK SEVIYORUM OPDUM HAY IRLI PAZARLAR

    • Gülay Albasan

      24 Aralık 2017 at 16:48

      Hayırlı pazarlar xanımazerifan. Biz iyiyiz sen nasılsın..ALLAH Büyüktür canım, kısmet yazılmışsa bizde buluşuruz..

  46. ferize

    24 Aralık 2017 at 12:01

    Gūzel bir Pazar gūnūnden..
    Selam herkeze..
    Çat kapı anlamını..
    Taşıyan..(kapınında)
    Resimlenmesi sūpeeer olmuş..
    Gerçekten doğal olan durumlar..
    Daha anlamlamlı bence..
    Dostluğun samimi atmosferini. Bizlerle..
    Paylaştığınız için.. teşekkürler..
    Dostluğunuz..daim olsun..
    Gūlaycım..ve Handan őğretmenim. .
    Yıllarca hayırlısıyla..

    • Gülay Albasan

      24 Aralık 2017 at 12:32

      Aleyküm selam ferize hanım. Hayırlı pazarlar.Hep birlikte buluşabilmek dileĝiyle..

    • Handan

      24 Aralık 2017 at 13:25

      Iyi pazarlar ferize Hanım. Evet çok doğal bir buluşma oldu. Evin en ev haliydi. Tüm gün çocuklarla oynadım.her yerimiz tırnaklarımıza kadar boya içindeydik. Doğal olarak hiç bir iş yapmamıştım . Ama Gülayım çok anlayışlı olduğu için bunu ikimizde sorun etmedik. Ne mutluki bu güzel can dostu insanla yüzyüze görüştüm. Dilerim birgün hepimiz tanışırız.

  47. Handan

    24 Aralık 2017 at 11:45

    Pırıl pırıl bir İstanbul sabahından tüm gönül dostlarına Günaydın. Gülayım,gelişin beni çok mutlu etti.Mutluluğumuzu paylaşan tüm gönül dostlarına sonsuz teşekkür ederim. Şulem ilkbaharı sabırsızlıkla bekliyorum. Kim bilir belki böyle güzel bir tesadüf olur en kısa zamanda görüşürüz. Bunu canı gönülden isterim.
    Gülayım güzel yazı için çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum. Seni seviyorum.

    • Gülay Albasan

      24 Aralık 2017 at 12:02

      Ben teşekkür ederim handan ablacım, güler yüz ve hoş sohbetin için..en kısa zamanda tekrar görüşmek dileĝi ile..

  48. Anonim

    24 Aralık 2017 at 11:39

    bende didemcimle görûşmek isterim

  49. didem aygün oyuncu

    24 Aralık 2017 at 11:05

    iyi pazarlar gülay hanımcım ve oguz bey sizleri yüz yüzede görmeden ne kadar degerli ve iyi insanlar oldugunuzu anladım alah izin verirse bende bir gün sizlerle yüz yüze görüşmek isterim

    • Gülay Albasan

      24 Aralık 2017 at 11:23

      Sizede hayırlı pazarlar didem hanım. Bizde sezinle görüşmekten mutluluk duyarız..

  50. Şirin Kötü Kraliçe

    24 Aralık 2017 at 11:01

    Isim Kraliçe’m sen neredesin kaç gündür? Hiç uğramıyorsun siteye. Özletiyorsun kendini. 🙁

  51. Demet

    24 Aralık 2017 at 10:59

    Çalıkuşu’m dün gece yazdıklarını okudum. Bu gece tamamen sitede olacağım,seninle konuşmayı özledim gerçekten. Su Damla’m da yok zaten. Aslınur da yine kayıplara karıştı. Aytac desen yüzünü gören cennetlik. Nereye kayboluyorlar bunlar acaba? Gerçekten merak ediyorum.

  52. Rzali

    24 Aralık 2017 at 10:44

    hefte sonunu cox sevirem gunun yarisini televizor izleyerek kecirirem.gunortadan sonra canim refiqemgile gedicem.yeni hefte sonu cox gozel kecir menim ucun.hele bir qar yagsin insallah deyebileceyim tek soz”DUNYANIN XOSBEXTI MENEM DUNYADA”
    HER kese iyi hafta sonlari

  53. Oğuz Özdere

    24 Aralık 2017 at 10:36

    Çok güzel bi çatkapı olmuş Gülay hanım, Handan hocam tebrik ediyorum sizi de, manzara gercekten güzel Allah dostluğunuzu daim eylesin ve devamını getirsin insallah. Tüm site ahalisi ile yapacağımız buluşma için güzel bir umut oldu..

    • Demet

      24 Aralık 2017 at 10:53

      Bende isterim hepinizle buluşmak ama bu benim için her zaman bir hayal olarak kalacak. Çok üzülüyorum sizlerle yüz yüze görüşemeyeceğim için. Neyse, Oğuz hocam nerelerdesin iki gürdür sen? Inan gözüm yollarda kaldı. 🙂

    • Gülay Albasan

      24 Aralık 2017 at 11:31

      Gerçekten güzel bir duyguydu sayın yönetici..hep beraber buluşmak dileĝi ile..

    • Handan

      24 Aralık 2017 at 13:20

      Çok teşekkür ederim Oğuz Hocam. Amin. Allah güzel dostluğumuzu bozmasın. Sizede çok teşekkür ederim. Dosluğumuzun mimarı sizsiniz. Inşallah sizinlede tanışmak nasip olur. Hayırlı pazarlar.

  54. Demet

    24 Aralık 2017 at 10:00

    Günaydın Dizihaberi.Tv ailesi. Neredesiniz? Uyuyor musunuz hâlâ? Oğuz hocamızda dönmüş. Günaydın Oğuz hocam,nasılsın?

  55. Şule

    24 Aralık 2017 at 09:50

    Günaydın gönül dostlarım nasıl sevindim ikinizi bir arada görünce anlatamam yaaa siz ne güzel şeysiniz seviyorum sizi .bu günler çok güzel günler baharda kesinlikle bir aradayız. Allah kısmet edecek ben biliyorum çünkü kalpten istiyorum .bulustugumuz gün benim için en büyük mutluluk olacak .canımın içi gülaycıgım ve handancıgım ne mutlu size.

    • Gülay Albasan

      24 Aralık 2017 at 10:07

      Günaydın şule ablacım, hayırlı sabahlsar. İNŞAALLAH hayırlısıyla en kısa zamanda hep beraber görüşürüz..

    • Handan

      24 Aralık 2017 at 15:08

      Şulem gönül dostum güzel insan. İnanki seninle görüşmek için can atıyorum. Bende seni çoook seviyorum. Çok öpüyorum.

  56. Özgür

    24 Aralık 2017 at 09:36

    Pazar gününüz hayırlarla geçsin çokkkkkkkk tatlısınız Allah bizleredenasip etsin Amiyn sevgimle kalın ..

    • Gülay Albasan

      24 Aralık 2017 at 10:09

      Günaydın özgür teyzecim, İNŞAALLAH, hep beraber görüşmek dileĝiyle.

  57. Tatlıcı ülker

    24 Aralık 2017 at 08:22

    Ya bende gelmek istiyorum:-( AMA Çok uzaktayım:-(
    Bu gün hiç kalkasım yok:-(
    Cümlelerim bile kırık kırık:-(
    AMA SİZİ ÇOK SEVİYORUM:-)
    NE GÜZEL BİR BİRİNİZİ BULMUŞSUNUZ:-) ALLAH BANADA NASİP ETSİN:-) AMİN

    • Gülay Albasan

      24 Aralık 2017 at 10:13

      Hayırlı sabahlar tatlıcı ülker, ALLAH büyüktür ülkercim..kimbilir bizi burada buluşturan, yüzyüzede buluşturur.

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top