Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

247.bölüm adını sen koy dizi analizi GÜLAY ALBASAN

Ne güzel sarıldı zehra ömerine. Ömerde zehrasına. Sıcacıktı, ve çok kısacıktı. Oysa hasret öylesine uzunduki, yetmedi zehraya, ömeri sarıp sarmalamak.  Aralarına giren bütün aksiliklere raĝmen, aşkları büyüdükçe büyüyor, ama bir türlü vuslata eremiyor zehra ve ömer.. Ömer Zehranın her sıkıntılı anında yanında, yamacında olurken, birtürlü beynini kemiren düşüncelerden kurtaramıyor kendini.

Ömer zehrasına, hernekadar seni korumadım desede, adeta kalkan oldu, babaannesinin sözlerine karşı zehrasına..Zehra hem düşünceli, hemde endişeliydi. Ömerin kendine olan hareketlerini düşünüp, buda oyunmuydu acaba diyor kendi kendine. Ömer ise, babaannesinin karından derhal ayrıl sözüyle boĝuşuyordu beyninde.. Ama seviyordu ömer, Zehraya nekadar kızarsa kızsın, ayrılmak başka birşey diye düşünüyordu. Ömer biliyordu, Zehrasız kalmak nasıl bir duyguydu, ve bir daha göze alabilirmiydi zehrasızlıĝı..  Yok yook, mümkün deĝildi Ömerin zehrasız nefes alması, soluksuz kalıp boĝulması..

 

Vefa’nın karşılıĝı böyle olmamalı. Bütün zorlukları beraber aşıpta, en ufak bir sarsıntıda sevda kalesi bir anda yıkılmamalı. Seni en zor gününde ayakta tutan sevgin, aniden çıkagelen babaannenin iki dudaĝı arasına sıkışıp kalmamalı..Hem sevip, hemde seviliyorken, aşkına sahip çıkmalı, ve canı pahasına vaz geçmemeli..

Bunu Görmelisin!  Karamel Yapımdan 2019 da Yeni Günlük Dizi (Erkan Meriç Olacak mı)

Ve ömerde öyle yaptı.. En zor günlerinde arayįp sormayan babaanneye öyle bir ders verdiki, ve kararımı verdim dedi..Karımı asla bırakmıycam, ve asla karımdan vaz geçmiycem dedi. Aşklarının nişanesi olan yüzüĝünü, babaannesinin gözünün önünde  parmaĝına geçiriverdi..Tamda bizim istediĝimiz gibi.. Neyse bugün biraz daha iyiydi. En azından herkes sevgisine sahip çıktı..

247.bölüm adını sen koy dizi analizi GÜLAY ALBASAN

Continue Reading
Reklamlar
Bunları da seversin..

GÜLAY ALBASAN: Her nekadar yüksek yüksek üniversiteler bitirmiş olmasa da, Hayat üniversitesi'nde hâlâ mastır yapmaktadır.. : )

322 Yorum Var

322 Comments

  1. Özgür su damlam

    27 Aralık 2017 at 21:09

    Bu gün işte olduğunu yazmışsın kelebeğim seni her kez çokkkk seviyor tabiki bende iyi akşamlar ve iyi yorumlar.

    • su damlasi

      27 Aralık 2017 at 21:34

      Hayirli aksamlar ozgur teyzem nasilsin? Canim benim bende seni cok seviyorum hepde DUALARİM seninle tesekkur ederim ALLAH RAZİ OLSUN opdum hayirli geceler

  2. Tatlıcı

    27 Aralık 2017 at 20:45

    DEMETCİM iyi akşamlar birtanem. Canım ben size her zaman yazarım:-) Bunun için ekilmeye gerek yokki.
    Sadece bu aralar Dine odaklandım. Namazı öyrenmeyme çalışıyorum:-)

    Şimdide gelelim senin artık 2 keredir bana sorduğun, benimse bir türlü cevap veremediyim soruya.

    Ben şiir yazmağa ilk 4. sınıfda başladım. Öyretmen ödev olarak vatan hakkında düşüncelerimizi yazmamızı istedi. Bende düşüncelerimi yazdım. Sondada vatana ait küçük bir şiir yazdım. Arkadaşlarım baya beyendi. Büyük bir hevesle dersin başlamasını bekledim. Çünki ilk defaydı şiir yazıyordum ve öyretmenimin ne tepki vereceyini merak ediyordum. Sonunda ders başladı. Öyretmen tek tek her kesin ödevine bakıyordu. Bende defterimi elime alıb yanına gitdim. Defterimi Masasının üzerine koydum. Sonunda okudu. Ama verdiyi tepki beni hem şaşırtdı, hemde çok üzdü. Onun o an söylediyi sözleri asla unutmam. Bu güne kadar ilk günki gibi kulaklarımda sesleniyor:-( Ne dedi biliyormusun? “onun, bunun şirinden parçaları toplamış şiir diye bana mı getiriyorsun? Kaldr şu defteri” dedi ve defteri elime tutuşdurdu. O an bu minik şairin ne hisler geçirdiyini tahmin bile edemezsin. İşte o gün ben şiire, şiir yazmağa küştüm:-( Taki 6.sınıfa gelene kadar. 6.sınıfdayken edebiyiat öyretmenim içimdeki o küçük şairi keşf etdi ve onu ortaya çkarmak için elinden geleni yaptı. Bana bununla ilgili çeşitli kitaplar aldı, özel ders verdi. Benimde öyretmenim sayesinde yavaş, yavaş öz güvenim geriye gelmeye basladı. Ufak, ufak yazmaya basladım. O dönemlerdede okulumuzda 28 mays devletimize ait özel bir bayram kutlanacaktı. ilk okul öyrencileri sahneye çkıp vatana ait şiir diyecekti. Öyretmen şiis seçimini çocukların kendisine braktı. O zamanlar benim 2 kardeşimde ilk okulda okuyordu. Her kes şiir bulma derdindeyken ben İki kardeşim içinde şiir yazdım. Törenin oluğu gün kardeşlerimi şiiri söyledi ve sonda benim adımı dedi. O an benim şiirime kopya diyen öyretmenimin yüzünü görmeliydin. Yanıma gelib şiir için beni bir zat tebrik etdi. Ama 2 yıl öncesi için özür dilemedi:-(
    İşte böylecə zaman geçti. Bizim okulun duvar qazetesi vardı. Beni ve 2 arkadaşımı bu qazeteni hazrlamak için görevlendirdiler. Bende qazetenin hem yazarı hemde ressamı oldum. Tabi kendimi geliştirmemde bununda katkları büyük oldu.
    Ama sonradan yaşadığım yerden taşındık. Şiir yazmama şebeb olan her şeyden uzak kaldım ve içimdeki şair ruhu resmen öldü.
    Sonradan Ulaş abiye ve onun sitesine rastladım. Öylesine dizi bitdikten sonra uzunca yorumlar yazıyordum. Bir gün gördümki yorumum çkmamış. Ulaş abi yayınlamadım çünki makale yapıcam dedi. Ardınanda Bana yazarlık teklif etdi. Bende kabul etdim. Yazmaya basladım. Sonra Özgür teyzeni tanıdım. i

  3. xanim azeri fan

    27 Aralık 2017 at 20:39

    iyi aksamlar arkadaslar nasilsiniz sudamlam kiz nasilsin canim arkadasi m ask olsun ben hic se ni unuturmuyum canim gunun nasil gecti anlat bakalim

    • su damlasi

      27 Aralık 2017 at 21:38

      XANİM AZERİ hayirli aksamlar canim benim iyim cok sukur sen nasilsin ?TESEKKUR EDERİM unutuldum valla oyle dusunuyorum ne ise SANA hayirli geceler yorqunum dinlenicem

  4. 1461

    27 Aralık 2017 at 20:27

    Allah allah bu yorumlarım neden çıkmıyor neyse ben en iyisi diriliş izliyim

  5. Özgür

    27 Aralık 2017 at 19:49

    Gülay’cım günün nasıl geçti duygulu kızım her şey gönlünce olsun iyi akşamlar ve yorumlar sevgimle kal.

  6. Özgüe Leyla'cım

    27 Aralık 2017 at 19:45

    Allah bazı kişilere özellikler vermiştir ben sorunları paylaşır destek olurum hem bir dene Allah’ın izni ile ben burdayım teyzesi destek alsanda beni unutma adı güzel leyla’m iyi akşamlar ve yorumlar senin seviliyorsunuz sözünü seviyorum sevgimle kal.

    • Leyla

      27 Aralık 2017 at 21:02

      Hiç yüzlerini görmediğim dostlarımın varlığını ve desteklerini hissetmek benim için çok kıymetli.Şuan tamda ihtiyacım olan desteklerini esirgemeyen tüm arkadâşlara sonsuz teşekkürler.Yalnız olmadığımı ve kocaman bir ailenin içinde olmak çok güzel.Bu ailenin bir parçası olmaktan benim için çok kıymetli.Özgür teyzecim teşekkürler

  7. 1461

    27 Aralık 2017 at 19:15

    Bu arada fragmanı kaldırmışlar galiba çok tepki gördü

  8. 1461

    27 Aralık 2017 at 18:49

    Yine sıkıcı bir bölümün ardından nasılsınız bakalım bu arada ömerin annesinin neden gittiği anlaşıldı

  9. 1461

    27 Aralık 2017 at 17:43

    Yine başlıyoruz arkadaşlar iyi sabırlar fragman kotüydüya belki bölüm guzel olur ters etki yapar ne bilim umut ediyorum nede olsa umut fakirim ekmeği 🙂 🙂

  10. Çiçek

    27 Aralık 2017 at 17:27

    DEMETÇIM aynı fikirdeyim ulkercim çok güzel şiir yazıyor.çok yetenekli maşallah .bende şiir yazabilmeyi isterdim. En son ilk okulda Yazmıştım şiir.

  11. Demet

    27 Aralık 2017 at 16:38

    Çiçek ablacığım bence biz her zaman ekilelim. Baksana ne kadar güzel bir şiir olmuş. Tatlıcı’m ellerine sağlık,süper olmuş vallahi. Ben her zaman isterim. 🙂

    • su damlasi

      27 Aralık 2017 at 19:47

      Tuh tuh ne hevesle gelmisdim hic beni soran olmamiş 🙁
      Bu kiz oldumu kaldimi:-(
      En iyise ben sessisce gideyim:-(
      Ne ise her kese hayirli aksamlar 🙂

  12. Demet

    27 Aralık 2017 at 16:35

    Oğuz hocam,Şule ablam siz istediğiniz zaman söyleyin,ben hemen yaparım. Oğuz hocama kayfe,Şule ablama da kahve. 🙂 🙂

    • Oğuz Özdere

      27 Aralık 2017 at 16:52

      benim kayfe ya osmanlı ya da dibek kayfesi olacak ona göre 🙂

      • Demet

        27 Aralık 2017 at 17:21

        Umduğunu değil,bulduğunu iç. 🙂 Şaka şaka yaparım ben sana dibek kayfesi. Herkese yaparım. 🙂 Yeter ki isteyin. 🙂

  13. Leyla

    27 Aralık 2017 at 16:19

    Gönül dostlarm sizler tarafından bu kadar sevilmek çok güzel.Meraklandırdığım için kusura bakmayın.Bir haftadır psikolojik olarak iyi değilim.Profesyonel yardım almaya başladım.Şuan daha iyiyim.Parmağımı soran arkadaşlar olmuş.Ruh halime göre daha iyi sayılır.Parmağımında tendomları kopmuş.Oda yamuk şuan için oda iyi değil.Velhasıl her yerim defolu.Bir türlü Pollyanalığa bağlanamıyorum.Hayatın getirdiklerini yaşıyoruz.

    • Demet

      27 Aralık 2017 at 16:29

      Hoşgeldin Leylacığım. Allah şifa versin,çabucak iyileşirsin inşaallah. Allah’a emanet ol canım.

      • Leyla

        27 Aralık 2017 at 17:08

        Allah razı olsun Demet hanım.

        • 1461

          27 Aralık 2017 at 17:38

          Leyla sultan allah yar ve yardımcın olsun şafiî ismiyle şifa versin inşaallah

          • Handan

            27 Aralık 2017 at 22:52

            Iyi akşamlar Leyla Hanım. Hoş geldiniz. Gelişiniz beni mutlu etti. Allah yardımcınız olsun. Dularımdasınız her zaman vé minik kuzunuz. Sizi seven gönül dostlarınız var. Aslında size çok şey yazmak geçiyor içimden ama. Yazmayı beceremiyorum.
            Hergün iyi haberlerle dönmenizi bekledim şahsen. Herşey gönlünüzce olsun. Iyiki döndünüz. ..

  14. xanim azeri fan

    27 Aralık 2017 at 15:37

    merhaba leyla hanimci m hos geldin nasilsiniz cok merak etdim sizi saglik durumunuz simdi nasil sizi cooook ozledim

    • Leyla

      27 Aralık 2017 at 17:17

      Bende sizleri özledim.

  15. Çiçek

    27 Aralık 2017 at 15:33

    Leylacim hoş geldin.in anki hepimiz seni merak ettik .özledik .çok sevildiginizi bilin .hep iyi olun mutlu olun inşallah.iyi gunler.

    • Leyla

      27 Aralık 2017 at 20:53

      İyi akşamlar Çiçek Hanım.Seviliyorsunuz.

  16. Çiçek

    27 Aralık 2017 at 15:30

    Tatlı ulkercim bir tanem şiirin şahane çok teşekkür ederim.seni cok seviyorum.Tatli kızım benim.öptüm canim.şimdi pazardayim gece görüşürüz.

  17. özgür Didem‘cim

    27 Aralık 2017 at 15:04

    ekranın tatlısı sen ünlüsün ve bu alcak gönüllülük ,hoş görün gençlere örnek siteyi kim bilir kaç genç nesil ziyaret ediyor onlara örnek olmak çok güzel meziyet Gülay cımın hayata dair analızleri gibi evet hayran gözü ile çok seviliyorsun Allah daim etsin önün açık olsun…
    sevgimle kal…

  18. özgür

    27 Aralık 2017 at 14:53

    SENİNLE GURUR DUYUYORUM KÜÇÜK TATLICI ŞAİRİMMMMM KALEMİNE GÖNLÜNE MAŞAALLAH SEVGİMLE KAL…..

  19. özgür

    27 Aralık 2017 at 14:48

    LEYLA‘cım hoş geldin seni ve yorumlarını özledik
    biliyorum imtihanın çokkkk zorrr ama o prensezin
    var ya her şeye kısmet,kader deyip onun için her anını pozitif yaşamalısın duygusallığı bir kenarı bırak Allah cc tüm mürvetlerini götersin ne maradın varsa dolu dolu yaşa içinde bir şey tutma bizler burdayız seni seviyorum adın gibi hassaz duygusal olmamaya gayret et sevgimle kal teyzesi ……

    • Leyla

      27 Aralık 2017 at 17:15

      Hoşbuldum Özgür teyzecim.Duygu geçişlerin çok zor oluyor benim.Sizleri seviyorum.

  20. Küçük Tatlıcı Şair Demet*ve*Çiçek*ablaya*özel

    27 Aralık 2017 at 14:37

    Vaaay birileri intikam diyor,
    İntikam olarakta şiir istiyor.
    Tamamdır ben şiiri yazarım,
    Belkide gönlünüzüde alırım.

    N-narindir, nazlıdır, tektir,
    A-adı gibi ince çiçektir
    R-ruhuna huzur verir her sözü
    İ- inanki mutluluktur onun özü
    N-ne kadar çiçek olsada,
    Ç-çiçekle dünya dolup taşsada.
    İ-istemem hiç birini,
    Ç-çünki veremez çiçeyimin yerini
    E-en güzelidir, bitanedir,
    Y-yani bayada yufka kalplidir,
    İ-işte sevimlidir, duyqusaldır,
    M-melek gibi kadındır..

    D-damla gibi safsın, özelsin,
    E-e görmesekte belli güzelsin
    M-maşallah bayada seviliyorsun
    E-en iyi arkadaşsın biliyorsun.
    T-tatlı mı tatlısın, hemde şirinsin
    İ-işte özgür ablanında kır çiçeyisin
    M-malum sitemizinde meleyisin

    Şu an gitmem gerek. Zaman bulursam akşam gelicem. Sorunuda cevaplarım Demetcim.

  21. özgür

    27 Aralık 2017 at 14:27

    hoş geldiniz sizin siteyi ziyaret ettinizi hatırlıyorum ama hakkınızda hiç bilgim yok sorun
    olmazsa kendinizi tanıtırmısınız? RÜZGAR….
    iyi günler….

  22. didem aygünden özgür teyzeme

    27 Aralık 2017 at 13:53

    özgür teyzecim tüm güzel yorumların için çooooook teşekür ederiyorum elerinden öpüyorum herşey gönlüne göre olsun

  23. Leyla

    27 Aralık 2017 at 13:52

    Site ahalisi büyük küçük tüm gönül dostlarıma hayırlı günler dilerim. Bir süredir aranızda olamadım.İnanın hepinizin sohbetini çok özledim. Site ahalisi seviliyorsunuz veözlendiniz

    • Oğuz Özdere

      27 Aralık 2017 at 14:31

      Nasıl oldun Leyla hanım, iyileşti mi eliniz?

      • Leyla

        27 Aralık 2017 at 16:20

        İyi olmaya çalışıyorum hocam.

    • 1461

      27 Aralık 2017 at 14:39

      Nasılsın leyla sultan akşam seni sordum umarım daha iyisindir elinize birseymi oldu galiba ben kaçırdım geçmiş olsun

      • Leyla

        27 Aralık 2017 at 17:21

        Teşekkürler Nurbanu hanımcım.Valla tüm arkadaşları özledim.Şimdilik buralardayım.

    • Şule

      27 Aralık 2017 at 15:07

      Leylacıgım nasılsın çok merak ettim seni iyimisin canım hoşgeldin .

      • Leyla

        27 Aralık 2017 at 17:24

        Hoşbuldum Şule hanımcım.Neremi tutsanız dökülüyor um.Tüm arkadaşları ve sohbetlerini özledim.Şimdilik buralardayım.

  24. Demet

    27 Aralık 2017 at 13:51

    Arkadaşlar kahve yapıyorum,eşlik etmek ister misiniz? Yalnız benimki nescafe. Size Türk kahvesi yaparım ama. 🙂

    • Oğuz Özdere

      27 Aralık 2017 at 14:31

      Bizde az önce dibek kayfesi içtiydik, önce deseydin olurdu belki..

  25. Leyla

    27 Aralık 2017 at 13:48

    Gülay hanım ellerinize sağlık.Yine nokta atışınızı yapmışsınız.Vakit ayırıp bizler için analizlleriniz için teşekkürler.Seviliyorsunuz.

    • Gülay Albasan

      27 Aralık 2017 at 14:51

      Teşekkür ederim leyla hanım, hoş geldiniz..gerçekten merak ettik sizi..İNŞAALLAH İYİSİNİZDİR..

  26. didem aygünden özgür teyzeme

    27 Aralık 2017 at 13:45

    özgür teyzecim güzel yorumların için çoooooook teşekürler elerinden öperim herşey hep istedigin gibi olsun görmedigim canım teyzem

  27. Özgür

    27 Aralık 2017 at 13:11

    Hoş geldin Şele’cim gönlün günün güzelliklerle dolu olsun sevgimle kalın .

  28. özgür Didem‘cim

    27 Aralık 2017 at 12:31

    ekranın tatlısı youtube önceki sitede yazdıkları çıkar adını yazınca o analizlerde başlı başına şaheser soğuk gece gibi okudukça okuyasım geliyor sevgimle kal güzel günleri gönlünce yaşa…..

  29. xanim azeri fandan bitanecik ozgur teyzeme

    27 Aralık 2017 at 12:08

    bitanecik ozgur teyze m sanada hayirli mutlu gunler canim benim

  30. özgür

    27 Aralık 2017 at 11:41

    Kır çiçeğim,Çiçek hanım. su damlam xanım , küçük şairimmmmm kocamannn teşekkürler iyi günler yorumlarrr sevgimle kalınnnn….

    • Demet

      27 Aralık 2017 at 11:59

      Hayırlı günler Özgür teyzeciğim 🙂

      • Şule

        27 Aralık 2017 at 12:52

        Oooo kimler varmış demet hanım iyi günler hayırlı günler geceleri hoş sohpetler nasılsın bakalım acaba gerçekten beni özledinmi.

        • Demet

          27 Aralık 2017 at 13:44

          Ablaların bir tanesi. Ben her zaman buradayım,sen neden yoksun? Yüzünü gören cennetlik. Dün, akşama geleceğim dedin ama gelmedin. Biliyorum ki işlerinden fırsat buldukça geliyorsun. Ama unutma,gerçekten özleniyorsun. Nasılsın,neler yapıyorsun?

          • Şule

            27 Aralık 2017 at 15:10

            Evet demetcigim gerçekten şu yılbaşı haftasıya çok yoğunum ondandır güzelim sen nasılsın kahve suyu koy tam kahve saatim hemen geliyorum .::::)

  31. özgür

    27 Aralık 2017 at 11:34

    Gülay‘cım herhalde büyük şehir sıra olması lazım inşaAllah yoktur elinde telefon varsa tabi ki var çok sıkılmazsın işleriniz rast gitsin sevgimle kal….

  32. didem aygün oyuncu

    27 Aralık 2017 at 11:28

    gülay hanım analizlerin hepsi çok güzel oluyor bayılıyorum tüm analizlerine diziyi sevmedigim halde bazen göz atıyorum

    • Gülay Albasan

      27 Aralık 2017 at 11:57

      Teşekkür ediyorum didem hanım.

    • Rüzgar

      27 Aralık 2017 at 13:02

      Didem aygün oyuncumusunuz ne güzel bizimde burada çok degerli arkadaşlarımız var sitemize gelmişsiniz hoşgeldiniz.epey bir aradan sonra merhaba hepinize.

      • Demet

        27 Aralık 2017 at 13:46

        Rüzgâr hosgeldin,sende kaç zamandır yoksun. Nasılsın?

  33. Çiçek

    27 Aralık 2017 at 11:15

    Tamam derim ben seviyorum ulkerin şiirlerini

    • Gülay Albasan

      27 Aralık 2017 at 11:18

      Kızlar, size bir soru. Hiç eşinin peşine düşüp araba muayene istasyonuna giden varmı? Yani hastaneye gidiyordumda, ilk defa araç muayeneye gidicem..sanırım sıkıntıdan ne edeceğimi şaşırdım..

      • ferize

        27 Aralık 2017 at 11:24

        Hemen cevap veriyorum..
        Gūlay cım..
        Sanırım..bir tek araba..
        Muayenesine gitmedim..eşimle..
        Başka būtūn işlere beraber..
        Koşturuyoruzz..
        Sana kolay gelsin canım…
        Biraz Stresle baş başa kalırsın..ama..
        Sen bunu da atlatırsın..
        Canımm.
        Çůnki sen gūçlū bir kardeşimizsin..

      • Demet

        27 Aralık 2017 at 11:56

        Ben hiç gitmedim. 😀 Ilgi alanıma girmiyor. 😀

        • Gülay Albasan

          27 Aralık 2017 at 11:59

          Ben eskiden hep araba tamircisi olmak isterdim..babamda arabayla ilgili bir durum olunca beni yanında götürürdü hep..

          • Demet

            27 Aralık 2017 at 12:18

            Ben küçükken hergün farklı bir meslek seçerdim kendime. Bir gün doktor,bir gün öğretmen,bir gün avukat,bir gün kimyager,bir gün pedagog,bir gün muhasebeci,bir gün hakim,bir gün mühendis ve daha birçok meslek. 🙂 Ama her zaman öğretmen olmak vardı aklımda. Baktım karar vermek çok zor,bende en başından beri istediğim öğretmenlik mesleğini yapmaya karar verdim. Yeni şeyler öğrenmeyi çok severim ama. Her zaman araştırmacı biri oldum. Özellikle farklı ülkelerin gelenek-görenekleri çok ilgimi çeker. Sen merak eder misin böyle şeyleri? Araştırmacı mısındır?

            • Gülay Albasan

              27 Aralık 2017 at 13:40

              Ben gezmeyi çok severim, araştırmacı bir kişiliĝim yok. Ama deĝişik yerler ve insanları severim. Saniyede muhabbet kurar, yok yerden akraba çıkarım 🙂

          • Şule

            27 Aralık 2017 at 12:50

            Sıkılma senin dediklerin hepsi bende mevcut sigorta vergi ödeme ne ararsan bizim burdaki esotoya hepsi benden sorulur sen araba tamircisi olmak istemiş sin bende bir münübüs alıp okul servisçiliği yapmak isterdim ama en azından ehliyetimi degerlendirdim .arada sırada arbayı kullanabiliyorum en azından canım benim sıkma kendini hayat böyle maglesef

      • 1461

        27 Aralık 2017 at 12:47

        Hayırlı günler gülaycığım ben değilde geçen gün eşim gitti arabanın her şeyi tamam hiçbir kusur bulamayınca neymiş efendim bu lastikler küçükmüş yeni kanun çıkmış ebatı büyük olacakmış falan filân yani senin anlıcan eşim gidip iki tane lastik almış 400 tl 200 de muayene al sana 600 tl afiyet olsun ahmeet 🙂 bizimki eve geldığinde sinirleri tavan yapmıştı dedim hayatım canın sağolsun boşver ama oda haklı ne yapsın bir maaş 5 boğaz arabayla 6 oluyo yinede çook şükür allah bu günümüzü aratmasın umarım bir sorun olmadan halledersiniz.kolaygelsin

        • Gülay Albasan

          27 Aralık 2017 at 13:37

          Teşekkür ederim nurbanu.aynen dediĝin gibi, arabaya bakımı yapıldı, yıkandı paklandı, hooop neymiş tekerleklerde dişleri çok aşınmış. Koşuşturuyoruz şimdi muayene saatine yetişebilmek için..malum yumurta kapıya dayandı..hadi hayırlısı..

          • 1461

            27 Aralık 2017 at 13:48

            Allah yardımcınız olsun gülaycığım.işiniz rast gitsin inşaallah

      • Şule

        27 Aralık 2017 at 12:58

        Gülaycıgım biz arabayı bile beraber yıkattırmaya gidiyoruz canım benim

  34. xanim azeri fan

    27 Aralık 2017 at 11:14

    demetcim sag ol ben cok iyim kiz bende aksama geliyorum konu suruz

    • Demet

      27 Aralık 2017 at 11:57

      Tamam bekliyorum mutlaka. Öptüm canım 🙂

  35. Çiçek

    27 Aralık 2017 at 10:56

    Gunaydin demetçim evet ulkerim bizi ekme cezası ne olsun düşündün mü

    • Demet

      27 Aralık 2017 at 11:10

      Bence sana ve bana gönlümüzü alma amaçlı şiir yazmalı,ne dersin? 🙂

  36. Anonim

    27 Aralık 2017 at 10:14

    Dunku reyting sonuçlarına göre dizimiz 28. Sıraya düşmüş izleyici sıkıldı artık bay di artık 30 bölümüdür zehra nin masumiyeti çıkamadı ortaya hep küçük düşürüldü senaryo saçma bir hal aldı neyse zehra gözaltına alınınca gerçekler ortaya çıkacak bence

    • Demet

      27 Aralık 2017 at 10:59

      Anonim sen yanlış anlamışsın. 28. sıradaki yeni bölüm değil,özet. Yeni bölüm 15. sırada. Bir an beni de korkuttun.

  37. Çiçek

    27 Aralık 2017 at 10:06

    FERIZE,özgür,demet,şule handan,leyla,şu damlasi,ülker,aytaç,xanim azeri fan,rzali,1461,tuana,oguz bey,emine hanim,ve diğer arkadaşlarım sabahını hayirli gününüz aydın,eviniz bereketli ve huzurlu olsun Gunaydin.

    • Demet

      27 Aralık 2017 at 10:42

      Günaydın Çiçek ablacığım,bak Ülker gelmiş. 🙂

  38. Çiçek

    27 Aralık 2017 at 10:01

    Sitemizin sabah güneşi,gulaycim gunaydin hayirli günler.

  39. Tatlıcı ülker **FERİZE**ABLİŞKOM**

    27 Aralık 2017 at 09:54

    FERİZE ablacım vallahi bu günaydın şiirinin mimarı ve ilham kaynağı sensin aslında. Dün baktımki günaydın yorumum kısa demişsin. Bende senin güzel hatrın icin bu seferde şiir yazıyım dedim.

    • ferize

      27 Aralık 2017 at 10:57

      Teşekkūr ederim. .
      Canım kardeşim Ūlker..
      Gūzel bakıp gőren..
      Gūzel důşūnen Aklına sağlık..

  40. xanim azeri fan dan guzel kalbli arkadaslarima

    27 Aralık 2017 at 09:48

    gunaydin arkadaslar nasilsiniz gulay ablam oguz abim ozgur teyz em cicek ablam ferize ablam nurbanu ablam demetcim cicikusum sudamlam canim arkad asim aytacim ulkerim nese kaynagim aslinurc um konyali emine ablam durucum netya lale turkmen leylahanimcim siz nerdesiniz sizi cok o zledim insALLAH YAKIND A GELIRSINIZ ANONIMLE R NASILSINIZ canim ark adaslarim ben sizleri co k seviyorum ALLAH BUT UN ISLERINIZDE YARDIMCINIZ OLSUN HEPINIZIN GUNU HAYIRL I HUZURLU BEREKETLI MUTLU NESELI GECSIN INSALLAH AMIN AMIN AMIN……

    • Demet

      27 Aralık 2017 at 10:43

      Günaydın Xanim,buradayım ben. Nasılsın?

    • Gülay Albasan

      27 Aralık 2017 at 11:08

      Günaydın xanımazerifan. Güzel dileklerin ve düşüncelerin için çook teşekkür ederim..

    • ferize

      27 Aralık 2017 at 11:19

      Biz hep burdayız canım..
      Kardeşimm XANIM..AZERI FAN..
      ÇOK ŞŪKŪR IYIYIZ. .
      ALLAH SENIDE HEP MUTLU ETSIN..CANIM

  41. özgür

    27 Aralık 2017 at 08:56

    sevgi denizinde çırpınış bu kadar güzel analiz edilir duygulu kızım günün aydın huzurlu mutlu bereketli olsun sevgimle kal….
    KÜÇÜK TATLICI ŞAİİR SENİN GİBİ ŞİİRİNDE TATLI GÜNÜN İŞLERİN HAYIRLI OLSUN….SEVGİMLE KAL…

    • Tatlıcı ülker

      27 Aralık 2017 at 09:43

      Sanada günaydın ÖZGÜR teyzecim. Tıpkı senin gibi benimde dualarım seninle:-) TATLICI TARAFINDAN KOCAMAN ÖPÜLDÜN NUR TANESİ.

  42. özgür

    27 Aralık 2017 at 08:44

    Hayırlı sabahlar,günler gönül dostlarım her güzellik sizlerle olsun her biriniz çok değerlisiniz.Her an her zaman Allah yar ve yardımcınız olsun ….Sevgimle kalın…

    • Gülay Albasan

      27 Aralık 2017 at 09:29

      Günaydın hayırlı sabahlar özgür teyzecim..

      • Demet

        27 Aralık 2017 at 10:16

        Günaydın Özgür teyzeciğim. Günaydın Gülaycığım 🙂

  43. ferize

    27 Aralık 2017 at 08:38

    Çiçek.. Nurbanu ..azeri kardeşlerim..sayın yőneticiler..Hakkıyla yazı Yazan anonimler..
    Ve diğer ismini unuttuğum..
    Kardeşlerim
    Sabahınız hayırlı olsun..
    Sevgiler..

  44. ferize

    27 Aralık 2017 at 08:34

    Su damlası.. aslınur.. gecekuşu..demet..maşaAllah. ..sohbet koyuymuş..
    Mutlu sabahlar sevgiler..

    • Demet

      27 Aralık 2017 at 10:15

      Günaydın Ferize Hanım. Dün gece kızlar beni bırakmadı,konuştuk biraz. Moralimde biraz bozuktu,düzelttiler sağolsunlar. 🙂 🙂 🙂 Bu akşam bekleriz sizi de 🙂 🙂 🙂 🙂

      • ferize

        27 Aralık 2017 at 11:09

        Merhaba Demet cim…
        biz bu ara lar kőyde yaşadığımız..için..fazla..
        Yorgun dūşūyorum..
        Koltukta őlū gibi sızıp..
        Kalıyorumm..
        Bakalım..sohbete dahil olmak
        isterim tabiki hayırlısı..
        Canım..
        iyi bak kendine ..
        Gőrūşmek umuduyla..

      • Şule

        27 Aralık 2017 at 12:56

        Demet sen watsp kullanıyormusun acep::::)

  45. ferize

    27 Aralık 2017 at 08:32

    Gūlay cım Şule cim..
    Mutlu sabahlar sizlerede..
    Bizim olmazsa olmazlarımız..
    iyiki varsınız..
    Can dostlar..
    Allah a emanet siniz..

    Seviyorum sizleri

    Sizinde beni sevme ihtimalini seviyorum..

    • Gülay Albasan

      27 Aralık 2017 at 09:30

      Tekrar hayırlı sabahlar ferize hanįm. Teşekkür ederiz.

    • Şule

      27 Aralık 2017 at 10:21

      Bende senin sevebilme ihtimalini sevdim ferizeciğim

  46. ferize

    27 Aralık 2017 at 08:29

    Gūnaydın ..Canlar
    bu yeni gūn..
    Hepimiz için hayırlı uģur lu bereketli olsun..
    Mutlu aydınlıK yarınlara..
    Sevgiyle kalın..

  47. Konyali Emine

    27 Aralık 2017 at 08:00

    Gunaydin tatlici ulker amin insallah

    • Tatlıcı Ülker

      27 Aralık 2017 at 08:32

      Günaydın Emine abla.

  48. Küçük Tatlıcı Şair ***GÜNAYDIN*MİLLET***

    27 Aralık 2017 at 07:49

    Güzel sitenin güzel insanları
    Size söylüyorum içten günaydınları.
    Yüzünüze açılsın hayr kapıları
    Sizinle olsun Rabbimin duaları

    Gününüz hayıra, berekete açılsın,
    Kötülükler size hiç bakmasın.
    Kapınızı iyi insanlar çalsın,
    Mutluluk kederinizi alsın:-)
    27/12/2017/08:44/Tatlıcı Ülker/

    • ferize

      27 Aralık 2017 at 08:25

      Gūnaydın Canım..kardeşim..
      Ūlker cim..Dua larına.. amin.
      Bőyle genç kardeşlerimizin..
      Dua larıyla gūne başlamak..
      Huzur getiriyor..
      insanın yůreğine..
      Bu gūnaydın millet lafını..
      Çok benimsedim..
      Ben seni en çok bununla .
      Hatırlıyorum..
      Gůzel kardeşim..
      Hayata dair ne için dua ettiysen..Rabbim kabul etsin..
      iki Cihan da Allah yūzūnū gūldūrsūn..
      Allah a emanet ol..
      Seni seven ablan ferize

      • Demet

        27 Aralık 2017 at 10:19

        Günaydın Tatlıcı’m 🙂 Hayırlı sabahlar. Şiirin çok hoş olmuş. Ne zamandan beri yazıyorsun? 🙂

  49. xanim azeri fan

    27 Aralık 2017 at 06:37

    gunaydin canim arkada slarim nasilsiniz INSALL AH IYISINIZDIR HEPINIZ IN GUNU HAYIRLI UGURL U MUTLU GECSIN INSALLAH SIZLERI COOOOK SEVIYORUM KENINIZE COK IYI BAKIN ALLAHA EMANET OLUN

    • Demet

      27 Aralık 2017 at 10:23

      Günaydın Xanim. Bizler iyiyiz,sen nasılsın? Allah’a emanet ol canım. Görüşürüz.

  50. Aslınur

    27 Aralık 2017 at 02:35

    ~ Dizibilgi.tv Doğum Günleri ~

    Lale : 3 ocak
    aytac azeri fan : 30 ocak
    Könül Azeri : 3 şubat
    Ülker azeri : 16 şubat
    Aylin : 22 şubat
    Mersinli Ela : 9 mart
    Ayan (Zehra) : 10 mayıs
    IR abi : 25 mayıs
    Hayat : 12 haziran
    Aslı : 18 haziran
    Su damlası : 24 haziran
    Hanım Abla : 5 temmuz
    Resul abi : 15 temmuz
    ASK hastası : 15 ağustos
    Xanim azeri fan : 1 eylül
    Azeri Aytac : 19 Eylül
    Alya : 4 ekim
    Fati : 24 ekim
    Cesur Sönmez : 29 ekim
    Gozel : 1 kasım
    Zehra : 6 kasım
    Nurbanu : 6 kasım
    Rzali : 23 aralık ..

    • su damlasi

      27 Aralık 2017 at 03:11

      Ay ay. Ben şok gercekdenmi? 16 ben yanildim..sinavlarnda basarilar. Kiz sen neden boyle buyuk geldin bana

      Ben pek fazla bisey yapmadim is hayati iste deyisik olan ozel hayatimi duzene soktum bu kadar

      • Aslınur

        27 Aralık 2017 at 03:15

        Bilmem 🙂 sen ’19’ deyince de ben şok geçirdim 🙂

        Su damlam şuanda kırmızı ışık yanıp sönüyor, telefon beni şarja tak diyor 🙂 bugünlük bu kadar maalesef..
        Sayfaya bir baktım da çenem düşmüş resmen 🙂 sayfa “Aslınur” yazısıyla dolmuş 🙂 ama sohbet gerçekten çok güzeldi..
        Hadi sana iyi geceler, tatlı rüyalar 🙂 ..

        • su damlasi

          27 Aralık 2017 at 03:17

          Tamam canim benim bu gun bu guzel sohbet icin cok tesekkur ederim ara sira yapalim İyi geceler tatli ruyalar allah rahatlik versin bi kocaman da sarilayim opdum hadi Allaha emanet ol

          • Aslınur

            27 Aralık 2017 at 03:19

            Ben de kocaman sarıldım, sende Allah’a emanet 🙂

            İnşallah Oğuz hoca sabahleyin bana siteyi çarşamba pazarına döndürdün diye kızmaz 😀

            • su damlasi

              27 Aralık 2017 at 03:24

              Kizmaz insallah. Hadi dizihaber ailesi iyi geceler tatli ruyalar hepinize. Bende kacar

    • su damlasi

      27 Aralık 2017 at 06:16

      Her kese kocaman gunaydin hepinize hayirli sabahlar arkadaşlar nasilsiniz?
      Yeni gununuz hayirli ugurlu mutlu huzurlu olsun.. Yeni gunun hayiri bereketi uzerinize olsun ..beni bu saate burda gorup şaşirmayin biliyorum cok erken ise gediyorum .yazma firsatim olmaya bilir. ..isimi qarantiye alayim.
      Canim arkadaşlarim hepinizi cok seviyorum allah hepinizin yardimcisi olsun gorusuruz gule gule

    • ferize

      27 Aralık 2017 at 08:42

      Aslınurcum..tabi biz yaşlandık..katogoride..
      Yer almamışız..
      Canın sağolsun..
      Hepinizide çok seviyorum..

  51. Aslınur

    27 Aralık 2017 at 02:34

    Şu damlam Ülker geçende dizbilginin d. günlerini not aldığını söyledi, ondan önce de ben not alıyordum ama ben olmayınca o devralmış tabi hâlâ liste bende, Ülker sana geçen gece listeyi yollayacaktım ama sonra yorum gitmedi, daha sonra da da unuttum yollamayı, hazır aklıma gelmişken yolluyorum..
    Bu liste Ülker’de ve Su damlam sende dursun..

    • su damlasi

      27 Aralık 2017 at 02:38

      Tamam canim bende ulkerime de soylerim tesekkur bitanem

      • su damlasi

        27 Aralık 2017 at 02:39

        Evet burdasim uyuma zaten zir zir aglarim yoksa

        • Aslınur

          27 Aralık 2017 at 02:41

          Uyumayı bırak, neredeyse 2,5 saattir buradayım ve şarjım git gide azalıyor maalesef.. hem sen yarın işe gitmeyecek misin bakalım ? 🙂

          • Aslınur

            27 Aralık 2017 at 02:43

            Aa doğru ya saat farkı 🙂 sizin orada şuan saat kaç bakalım ?

          • su damlasi

            27 Aralık 2017 at 02:45

            Gidicem tabi burda su an 03 43 du saat

            • Aslınur

              27 Aralık 2017 at 02:47

              Aa ben sizi 1 saat geri diye biliyordum siz ileriymişsiniz..
              Maşallah sen hâlâ dipçik gibisin saate göre 🙂

              • su damlasi

                27 Aralık 2017 at 02:51

                Evet oyleyiym biz bi saat ondeyiz

                • Aslınur

                  27 Aralık 2017 at 02:53

                  İyi ki Oğuz hoca yorumları otomatiğe aldı, yoksa bizim çenemize yetişmezdi 🙂

                  • su damlasi

                    27 Aralık 2017 at 02:56

                    Aynen oyle oguz bey sag olsun. Kiz soru sordum cevap alamadim

                    • Aslınur

                      27 Aralık 2017 at 02:58

                      Ne sordun ? Görmedim ben, bir daha alayım lütfen soruyu 🙂

                    • su damlasi

                      27 Aralık 2017 at 03:00

                      Neler yapdi?neden ikide bir kayp oluyorsun? Senin yasini bilimiyorum bence 19 yanilada bilirim

                    • Aslınur

                      27 Aralık 2017 at 03:07

                      Aynı soruyu ben de sana soracaktım 🙂 neyse ikimizde kayboluyoruz ara ara.
                      Çok özel bir sebebi yok, derslerimden dolayı yoğundum bir süre yani telle çok ilgilenemiyordum, dolayısıyla siteye pek giremedim bir süre. Zaten bi 2 hafta önce sınavım vardı çok güzel geçmemekle birlikte fena değildi diyeyim.. bu aralar da biraz yoğunum.. yani genel olarak bu..

                      Neeee 19 muu ?! 😀 Su damlam ben lise 2 öğrencisiyim vee “16” yaşındayım 🙂 🙂

      • Aslınur

        27 Aralık 2017 at 02:39

        Bir şey değil, ben zaten Ülker’e geçen gece söyledim o da yolla dedi, sonra da ben unuttum işte.. Sabaha görür o da inşallah 🙂

        • su damlasi

          27 Aralık 2017 at 02:41

          İnsallah gorur ..evet ee sen neler yapdin?ikide bir neden kayp oluyorsu?

  52. Gecekuşu

    27 Aralık 2017 at 02:06

    Kızlar size kötü bir haberim var. Saat 2 yi geçmiş benim gitmem gerek maalesef. Bu güzel sohbet için hepinize çok teşekkür ederim. Aslınurcum, su damlam hadin herkese hayırlı geceler iyi uykular tatlı rüyalar. Rüyanızda beni görün tamam mı. Öptüm sizi 🙂 🙂 🙂

    • Aslınur

      27 Aralık 2017 at 02:10

      Tik tak tik tak, saat 2’yi geçti ve arabası balkabağına dönüşmeye başladı 🙂 zaman nasıl geçti hiç anlamadım vallahi 🙂 hadi en kocamanından sarıldım sana, bu güzel gece sohbeti için ben de çok teşekkür ederim, inşallah yarın da gelmeye çalışacağım..
      İyi Geceleeeer 🙂 🙂 🙂

    • su damlasi

      27 Aralık 2017 at 02:11

      İyi geceler tatli ruyalar allah rahatlik versin bitanem

      • Aslınur

        27 Aralık 2017 at 02:13

        Aa sen burada mıydın Su damlam 🙂
        Mesajı yeni gördüm, evet hep bir sen gittin ben geldim, ben gittim sen geldin gibi oldu.. seninle bayağı oldu konuşmayalı

        • su damlasi

          27 Aralık 2017 at 02:16

          Evet burdayim oyle oldu biz hic bi araya gelemedik 🙁

          • Aslınur

            27 Aralık 2017 at 02:18

            Ee görüşmeyeli neler yaptın ?
            Dur bir de ben şimdi bir liste yollayacağım, bi bak..

            • su damlasi

              27 Aralık 2017 at 02:22

              Yola bakalim cok sey yapdim en iyiside konul isini hall etdim 🙂

    • su damlasi

      27 Aralık 2017 at 02:15

      Kim kaldi burda ?parmaklari goreyim

      • Aslınur

        27 Aralık 2017 at 02:16

        Ben, ben, been 🙂

        • su damlasi

          27 Aralık 2017 at 02:18

          Ay cok sukur ben de yalniz kaldim sanmistim

    • su damlasi

      27 Aralık 2017 at 02:31

      Nerde kaldin be kizim? Ay yoksa sen uyuyami kaldin?

    • su damlasi

      27 Aralık 2017 at 02:34

      Uyuya kaldin galiba burdamisin?asli nur

      • Aslınur

        27 Aralık 2017 at 02:35

        Evet buradayım, uyumadım tabi ki de 🙂

  53. Gecekuşu

    27 Aralık 2017 at 02:00

    Ben çok merak ediyorum sabah başta oğuz hocam olmak üzere bizimkiler bu sohbeti görünce ne diyecekler acaba 🙂

    • Aslınur

      27 Aralık 2017 at 02:02

      Ne diyecekler, “yuh anasını, ne konuştunuz bu kadar” 🙂

  54. Gecekuşu

    27 Aralık 2017 at 01:55

    Su damlam keşke gelebilsem ne iyi olurdu. Hem bana ata binmeye öğretirdin

    • Aslınur

      27 Aralık 2017 at 02:01

      Ayy ben de çok istiyorum ata binmeyi 🙂

      • Gecekuşu

        27 Aralık 2017 at 02:03

        Aa Gerçekten mi benim hayalim ata binmek hemde şöyle bembeyaz bir ata

        • Aslınur

          27 Aralık 2017 at 02:05

          Benim küçük hayallerimden biri ata binmek 🙂 valla kahverengi olsa da olur, yeter ki at olsun 🙂

          • su damlasi

            27 Aralık 2017 at 02:12

            Benim bindiyim at beyaz rengede gelin sizde binin bekliyorum

            • Aslınur

              27 Aralık 2017 at 02:14

              Aa 🙂 ne güzel olurdu, bak ne diycem biz daha ata binmeyi bilmiyoruz ama sen biliyorsun, hadi atla ata da bir koşu buraya gel, ne dersin 🙂 🙂

              • su damlasi

                27 Aralık 2017 at 02:20

                Tamam cok guzel fikir hemen geliyorum senle gecekusuyada oyretirim sonra ortalikta at kostururuz

  55. Demet

    27 Aralık 2017 at 01:52

    Aslınur,Çalıkuşu’m artık gitmem gerek. Yarın akşam yine konuşuruz,söz. Hem Oğuz hocamız geceleri otomatik onaylamayı devreye sokunca istediğimiz kadar konuşuruz. Ama şimdi uyumalıyım. Öpüyorum hepinizi. Iyi geceler,tatlı rüyalar 😀

    • Gecekuşu

      27 Aralık 2017 at 01:53

      İyi geceler canım öğretmenim benim. Allah rahatlık versin. Yani böyle iyide yarın gelebilirmiyim bilmiyorum.

    • Aslınur

      27 Aralık 2017 at 01:55

      Sana da 🙂 hadi kocaman sarıldım, ayrıca gerçekten bu otomatik işi çok iyi oldu, hem Oğuz hocayı ve Gülay ablayı da geç saatlere kadar yormamış olduk..

    • su damlasi

      27 Aralık 2017 at 01:56

      Bana iyi geceler tatli ruyalar yokmu ask olsun al benden sana iyi geceler tatli ruyalar allah rahatlik versin opdum canim benim

  56. Gecekuşu

    27 Aralık 2017 at 01:51

    Ya arkadaşlar sizede çok hızlı yorum gönderiyorsun. Biraz yavaşla yazısı geliyormu

    • Demet

      27 Aralık 2017 at 01:53

      Gelmez mi,sinir oluyorum

    • Aslınur

      27 Aralık 2017 at 01:57

      Oo hem de kaç kere, deminden beri en az 10 kere gelmiştir, hayır onay işini hallettik bir de hızlı yazıyorsun, biraz yavaşla uyarısı geliyor arada sinir oluyorum..

      • Gecekuşu

        27 Aralık 2017 at 01:59

        Aynen ya bi ara bu yüzden göndereceğim yorumu sildim

        • Aslınur

          27 Aralık 2017 at 02:00

          Bazen o sinirle tuşa ard arda basıyorum sonra da tekrar edilen yorum bulundu diyor..

          • Gecekuşu

            27 Aralık 2017 at 02:02

            Evet bazen öyle de oluyor. Bu internet bizim hızımız yetişemiyor galiba. Ne dersin 😀

            • Aslınur

              27 Aralık 2017 at 02:03

              Ee internet bile bizim hızımıza yetişemiyorsa biz napalım 🙂

              • Gecekuşu

                27 Aralık 2017 at 02:09

                😀 😀

  57. Demet

    27 Aralık 2017 at 01:44

    Uykum geldi. 🙁

    • Aslınur

      27 Aralık 2017 at 01:45

      Gene üzüldüm bak 🙁 🙁 🙁 ..

      • Demet

        27 Aralık 2017 at 01:47

        Ama duygu sömürüsü yapıyorsun. Göz altlarımın morarmasını istiyorsan kalırım tabii

        • Aslınur

          27 Aralık 2017 at 01:51

          Her ne kadar istemesemde, tamam tamam hadi git güzelce bir uyku çek 🙂 üzülmüyorum merak etme 🙂
          Çok güzel bir sohbet oldu yalnız, bizi kırmadığın için sağ ol 🙂

    • Gecekuşu

      27 Aralık 2017 at 01:48

      Bu sefer bende üzülmek istiyorum ama seni zor durumda bırakmak istemiyorum da sen bilirsin öğretmenim

  58. Demet

    27 Aralık 2017 at 01:43

    Acıktım,olamaz mı? Sizden daha iyi yemekler bulacağımı düşünmüyorum. SAKIN KACMAYINNNN!!!

  59. Demet

    27 Aralık 2017 at 01:30

    Aslınur nereye gittin? Ben, sen ve Çalıkuşu için kaldım burada.

    • Aslınur

      27 Aralık 2017 at 01:32

      Buradayım tabi ki de 🙂 ❤️

  60. Demet

    27 Aralık 2017 at 01:27

    Bu dizi psikolojimi bozdu Çalıkuşu’m. 🙂 Kitap okuyordum,başrol karakterler yaslandı ve çocukları büyüdü. Mutlu sonla bitti. Ama ben neden yaşlandılar diye ağlayacaktım neredeyse. Iyice dengesiz oldum. 😀 😀 😀 (Gülmek serbest)

    • Gecekuşu

      27 Aralık 2017 at 01:34

      Ya demet öğretmenim ya ben ben napıyım. Diziyi izlerken deliriyorum resmen ya. Ve garip olanı Ömer iyi birşeyler yapsada onu boğasım geliyor of of of offf

      • Demet

        27 Aralık 2017 at 01:38

        Helva yer misiniz arkadaşlar. Bizzat kendim yaptım,Ömer KERVANCIOĞLU’NUN helvası!

        • Gecekuşu

          27 Aralık 2017 at 01:39

          Ben isterim. Ama baya büyük bir tabak olsun

        • su damlasi

          27 Aralık 2017 at 01:50

          Bende bende helva istiyorum

  61. Demet

    27 Aralık 2017 at 01:24

    Aslınur ağlatacaksın beni. 🙁 🙁 🙁

    • Gecekuşu

      27 Aralık 2017 at 01:26

      Ya demet öğretmenim sen iyimisin acaba. İçimden bi ses sanki pek öyle olmadığını söylüyor 🙁

      • Demet

        27 Aralık 2017 at 01:28

        Yok yok ben iyiyim. Bak nasıl gülüyorum 😀 😀 😀 😀 😀

        • Gecekuşu

          27 Aralık 2017 at 01:31

          Tabiki de güleceksin bitanem benim. Hem s as na gülmek daha çok yakışıyor

          • Demet

            27 Aralık 2017 at 01:32

            Çalıkuşu içimde seni yeme isteği var. 😀 😀 😀 😀

            • Aslınur

              27 Aralık 2017 at 01:34

              Aa Demet senin ağzın neden bu kadar büyük ?!

              • Aslınur

                27 Aralık 2017 at 01:35

                Çalıkuşu ve beni daha iyi yiyebilmek için mi yoksaaa 🙂 😀

                • Demet

                  27 Aralık 2017 at 01:36

                  Aynen öyle 😀 😀 😀

                • Gecekuşu

                  27 Aralık 2017 at 01:38

                  Olabilir. En iyisi biz saklanalım mı acaba. Ne dersin 😀

                  • su damlasi

                    27 Aralık 2017 at 01:40

                    Gel ben saklarim seni

                    • Gecekuşu

                      27 Aralık 2017 at 01:42

                      Olursa sizin oraya nasıl gelebilirim acaba. 🙂

                    • su damlasi

                      27 Aralık 2017 at 01:52

                      Atla bi ucaga hemen gel

                  • Aslınur

                    27 Aralık 2017 at 01:40

                    Demet aklından neler geçiyor öyle senin, yemek falan tövbe tövbe..
                    Kaç Çalıkuşum kaaaçç 😀

    • su damlasi

      27 Aralık 2017 at 01:29

      İyi aksamlar her kese ne olmus kim uzmuş benim demetimi?ne oldu ciyerparem sana bak ben geldim

      • Demet

        27 Aralık 2017 at 01:31

        Kalp kalbe karşıymış. Tam aklıma geldin,yorumunu gördüm. 😀

        • su damlasi

          27 Aralık 2017 at 01:35

          Demetcim uyuyordum inan icimden bi ses uyan dedi uyandim direk bu sayfaya girdim bak ki geldim burdaymissin

          • Demet

            27 Aralık 2017 at 01:39

            Keşke uykunu bölmeseydin canım. Benimde uykum geliyor.

            • Aslınur

              27 Aralık 2017 at 01:41

              Uyku mu ? Aa üzüldüm bak gene şimdi 🙁 🙁 🙁 ..

            • su damlasi

              27 Aralık 2017 at 01:42

              Yok canim benim ben aldim uykumu sen istersen uyu

              • Aslınur

                27 Aralık 2017 at 01:43

                Ne var ne yok Su damlası 🙂 seninle bayaaağıdır görüşmüyoruz..

                • su damlasi

                  27 Aralık 2017 at 01:45

                  Aslinurum hep selam verib bi turlu konusamadigim kiz nasilsin bende iyidir cok sukur

              • Gecekuşu

                27 Aralık 2017 at 01:44

                Sen almışsın uykunu ben daha ayak bile basmadım.

                • su damlasi

                  27 Aralık 2017 at 01:47

                  Evet isden geldim yorqun oluyorum biraz uykum var hemen aliyorum keske ayak bassaydin be kizim kimse uyumasin ona gore

      • Gecekuşu

        27 Aralık 2017 at 01:32

        Hoşgeldin su damlam hayırlı geceler. Sen nerelerdesin ya merak ettim. İyimisin hastalığın nasıl oldu

        • su damlasi

          27 Aralık 2017 at 01:37

          Gece kusu birtanem hos bulduk iyim cok sukur sen nasilsin? Evet gecti atlatdim cok sukur ya ben gunduzler burda oluyorum bu gece ruzgar ati beni

          • Gecekuşu

            27 Aralık 2017 at 01:40

            Geçmiş olsun canım arkadaşım. Ben de iyiyim. Şu an baya mutluyum

            • su damlasi

              27 Aralık 2017 at 01:44

              Tesekkur ederim gece kusu hep .mutlu ol hayir dir ben de istiyorum o mutlulukdan

              • Gecekuşu

                27 Aralık 2017 at 01:46

                Baksana canım sohbet harika gidiyor

                • su damlasi

                  27 Aralık 2017 at 01:49

                  Evet haklisin canim benim harikasiniz bu gece

                  • Gecekuşu

                    27 Aralık 2017 at 01:50

                    Benim uyku uçuşa geçti galiba 🙂

                    • su damlasi

                      27 Aralık 2017 at 01:54

                      Sen bilirsin canim benim israr yok istersen uyu

                    • Gecekuşu

                      27 Aralık 2017 at 01:57

                      Ya canım benim uçuşa geçti derken kaçtı yani.

    • Aslınur

      27 Aralık 2017 at 01:31

      Hadi gülelim desem gidecek misin yani, o zaman da üzülürüm bak, gel biz +10 daha yaparak 20 dakikaya tamamlayalım şunu hatta 30, zaten ben yazarken yarısı gitti zamanın..
      Üzüldüm şimdi 🙁 şaka şaka 🙂 üzülmüyorum sen de üzülme. Çünkü sonra ben de senin üzülmene üzülürüm 🙁

      • Demet

        27 Aralık 2017 at 01:34

        Kız beynimi yaktın üzülüyorum,üzüleceğim,üzüldüm diye. Azıcık daha kalabilirim 😀

      • Gecekuşu

        27 Aralık 2017 at 01:36

        Aslınurcum devam bak demet öğretmenim hala bizimle 🙂

        • Aslınur

          27 Aralık 2017 at 01:37

          😀 😀 .. 🙁 🙁 🙁 🙁

  62. Demet

    27 Aralık 2017 at 01:16

    Gençler siz takılın kız kıza. Ben yaşlandım,muhabbetim sizi sarmaz 🙂 Kaçtım,iyi geceler 🙂

    • Aslınur

      27 Aralık 2017 at 01:17

      Aa 🙁 nereye hemen 🙁

      • Demet

        27 Aralık 2017 at 01:19

        Vallahi Aslınurcuğum aslında uğramayacaktım ama iyi geceler demek için geldim. Gitsem iyi olacak.

        • Aslınur

          27 Aralık 2017 at 01:20

          Sen bilirsin 🙁 biz de in ve çini çağıralım o zaman, napalım yalnız kaldık Çalıkuşuyla..

          • Demet

            27 Aralık 2017 at 01:22

            Sen üzüldükçe benim gidesim gelmiyor. 🙁

    • Gecekuşu

      27 Aralık 2017 at 01:18

      O nasıl söz öğretmenim ya sen daha gençsin bi kere. Hem böyle erkenden gitmekte nedir yani

      • Demet

        27 Aralık 2017 at 01:20

        En fazla on dakika daha kalabilirim 🙂

        • Aslınur

          27 Aralık 2017 at 01:22

          Yuppiii 🙂 ee o zaman in ve cini çağırmaya gerek kalmadı o zaman, zaten hep mızıkçılık yapıyorlar..

        • Gecekuşu

          27 Aralık 2017 at 01:23

          İyi o zaman 2 saat önce ne oldu onu söyle bakıyım tabi özel değilse 🙂

  63. Aslınur

    27 Aralık 2017 at 01:02

    Ben geldiiim 🙂 Çalıkuşum yetiştim mi sana, hâlâ sitede misin acaba ?
    Oğuz hocam bakın bugün düne göre 1 saat daha erken geldim 🙂

    • Oğuz Özdere

      27 Aralık 2017 at 01:03

      Yetiştin yetiştin hadi size iyi muhabbetler, benim gözler süzülmeye başladı..

      • Aslınur

        27 Aralık 2017 at 01:04

        Peki, iyi geceler..

      • Gecekuşu

        27 Aralık 2017 at 01:06

        İyi geceler oğuz hocam. Tekrardan teşekkürler. Allah rahatlık versin

    • Gecekuşu

      27 Aralık 2017 at 01:05

      Yetiştin yetiştin də oğuz hocamın uykusu gelmiş galiba yorumları kim onaylıyacak.

      • Oğuz Özdere

        27 Aralık 2017 at 01:05

        Tamam sizin için acıyorum yorum onaylama kısmını.. takılın siz…

        • Aslınur

          27 Aralık 2017 at 01:07

          Aaa ben şok, anında gitti !
          Teşekürler Oğuz hocam 🙂 ve iyi geceler..

          • Gecekuşu

            27 Aralık 2017 at 01:09

            Aslınurcum oğuz hocam istediğiniz kadar konuşun dedi ve gitti. Senin uykun yoktur umarım. Varsa kahve +soda karışımını önerebilirim. 😀 😀

            • Aslınur

              27 Aralık 2017 at 01:15

              😀 ahahaha sesli güldüm 😀 yok almıyım ben 🙂

              • Gecekuşu

                27 Aralık 2017 at 01:17

                Niye hani bana tavsiye ediyordun. Ne oldu 😀 😀

                • Aslınur

                  27 Aralık 2017 at 01:18

                  O pek tecrübeye dayalı bi tavsiye değildi 🙂 artık önermiyorum 🙂

                  • Gecekuşu

                    27 Aralık 2017 at 01:22

                    Hayırdır şimdi denedin mi yoksa. 🙂

                    • Aslınur

                      27 Aralık 2017 at 01:26

                      Emin ol deneseydim şuan yorum yazıyor olmazdım 🙂 siz de şuan yorum yazıyor değil de Fatiha okuyor olurdunuz..
                      Şaka şaka, deneseydim en fazla mide fesadı geçirirdim 🙂

                    • Gecekuşu

                      27 Aralık 2017 at 01:29

                      Ya öyle deme aslınur. :(. Bide sen o öneride bulunduğunda anneme sordum. Bana yaparsan kafayı bulursun dedi biliyormusun. Allah aşkına gerçekten yapan varmı acaba

      • Aslınur

        27 Aralık 2017 at 01:06

        Ohh çok şükür 🙂 ne var, ne yok Çalıkuşum 🙂
        Gülay abla sitede misin acaba, yani yorumları şuan sen mi onaylıyorsun

        • Gecekuşu

          27 Aralık 2017 at 01:07

          İyidir canım. Benim işleri biliyorsun. Asıl sende ne var ne yok

          • Aslınur

            27 Aralık 2017 at 01:14

            Hiiç bir şey yok, günlük rutinim dizi izle ve sinir ol..
            Ay bir de Ömer hiç cevap vermedi ya ilkinde babaanneye, acayip sinir oldum Ömer’e.. bir de yüzük çıkarıp bahşendenin ağzına laf verdi..
            Peki ya babaanneye ne demeli, yıllarca arama sorma, sonra çok gel ve hemen karından ayrıl diye Ömer’e emrivaki yap, sinir ya
            Hayır yani Zehra’yı istememe gerekçesi de çok saçma, lise mezunu ve işi yok diye.. allah allah sanki senin veya Ayşe’nin bir işi var da.. aman hiç Ayşe’ye laf etmesin hanımefendi..

            • Gecekuşu

              27 Aralık 2017 at 01:20

              Aa bahşende və Ayşe ye laf etmek. İmkansız üstü imkansız. O ancak Zehra ya bide evin hizmetlilerine konuşur. Ama bay zorbanın kime benzediği şimdi daha çok belli oluyor.

        • Demet

          27 Aralık 2017 at 01:09

          Ben varım,alır mısın?

          • Gecekuşu

            27 Aralık 2017 at 01:10

            Hoşgeldin demet öğretmenim. Bende seni merak etmiştim niye gelmedi diye. Ee nasılsın

            • Demet

              27 Aralık 2017 at 01:12

              Iki saat önceye nazaran süperim Çalıkuşu’m. Sen nasılsın?

              • Gecekuşu

                27 Aralık 2017 at 01:15

                Bende iyiyim demet öğretmenim de 2 saat önce ne olduda. Umarım kötü bişey yoktur

          • Aslınur

            27 Aralık 2017 at 01:16

            Aa Demet 🙂 hoşgeldin, ne var ne yok ?

  64. 1461

    27 Aralık 2017 at 00:44

    Tüm arkadaşlara hayırlı geceler. yarın daha güzel bir bölümü konuşmak ümidiyle geceniz mübarek olsun iyi rüyalar :()

    • Gülay Albasan

      27 Aralık 2017 at 00:45

      Hayırlı geceler nurbanu..

    • Anonim

      27 Aralık 2017 at 00:51

      Hayırlı geceler Nurbanu ablacım. Senin de gecen mübarek olsun. Allah rahatlık versin

  65. Gecekuşu

    27 Aralık 2017 at 00:43

    Hey arkadaşlar uyudunuz mu ya. Site çok sessizleşti ama

    • Oğuz Özdere

      27 Aralık 2017 at 00:44

      Ben burdayım, sen gecen neden kötüydün anlat hele bi?

      • Gecekuşu

        27 Aralık 2017 at 00:53

        İyi geceler Hoşgeldin hocam. Evet dün biraz kötüydüm. Ama Allah’a binlerce kez şükürler olsun ki şu an iyiyim. Ya sizinle konuşmak çok iyi geldi bana. Teşekkür ederim hepinize. Size ayrıca teşekkür ederim hocam iyiki bu siteyi kurmuşsun

        • Oğuz Özdere

          27 Aralık 2017 at 00:56

          Kaçamak cevap yaz demedim, neden kötüydün dedim yaw 🙂

          • Gecekuşu

            27 Aralık 2017 at 01:00

            Hımm yani şu kadarını söyleyebilirim psikolojik bir sıkıntıyı dünkü. Arada bir oluyor işte. Hocam bide ben kaçamak cevap yazmadım. Şu an nasıl olduğumu sorduğunuzu sandım

    • Gülay Albasan

      27 Aralık 2017 at 00:45

      Uyumak üzereyim çalıkuşum.hayırlı geceler.

      • Gecekuşu

        27 Aralık 2017 at 00:54

        Hayırlı geceler Gülay ablacım. Allah rahatlık versin bitanem.

  66. Çiçek

    27 Aralık 2017 at 00:40

    Gulaycim o anonim benim çicek

    • Gecekuşu

      27 Aralık 2017 at 00:55

      İyi geceler çiçek ablacığım da hiç konuşmadan gidiyorsun ama

  67. Anonim

    27 Aralık 2017 at 00:33

    Gulaycim hayirli geceler .yarın görüşmek üzere.mutlu ,bir güne uyanmak dileğiyle herkese iyi uykular.

    • Gülay Albasan

      27 Aralık 2017 at 00:36

      Hayırlı geceler..

    • Gecekuşu

      27 Aralık 2017 at 00:37

      Hayırlı geceler anonim de siz kimsiniz acaba

  68. Gecekuşu

    27 Aralık 2017 at 00:01

    Ya şimdi fragmanı izledim de Zehra yı gözaltına alıyorlar. Yok artık ya gerçekten yok artık

    • Gülay Albasan

      27 Aralık 2017 at 00:04

      Yani bu kadar insanın isteklerini göz ardı ediyor bu senaristler, valla çok sinir oluyorum..bi kere yaa bikere candan sarılıp, öylece bırakmıyorlar şu gençleri..illa her sarılmanın içine bir bit yeniĝi koyuyorlar..valla alkışlamak lazım.

      • Gecekuşu

        27 Aralık 2017 at 00:10

        Aynen ya. Yani bi dizide hiç kimse mi mutlu olmaz ya. Şu günlerde genelde bir mutsuzluk hakim diziye. Bakalım ne kadar devam edecek görücez

    • 1461

      27 Aralık 2017 at 00:18

      Daha bu neki gece kuşu daha zehrayı kötü yola falanda düşürür bunlar artık.oraya doğru gidiyor

      • Gecekuşu

        27 Aralık 2017 at 00:24

        Ya sanmıyorum demek istiyorum ama bilemiycem. Ya Gülay abla oğuz hocam yok mu acaba yorumları göndermede zorluk çekiyorum. Hatta daha yeni bir yorum yaptım gönderemedim

        • Gülay Albasan

          27 Aralık 2017 at 00:26

          Çalıkuşum, site şuan acayip yoĝun.diĝer sayfalarda faaliyette..bu yüzden bende zar zor onaylıyorum..

  69. Gecekuşu

    26 Aralık 2017 at 23:58

    Ellerine yüreğine sağlık canım ablacığım. Ya o sahnenin rüya olacağını tahmin ediyordum. Ama keşke gerçek olsaydı. Bakalım daha ne kadar böyle devam edecek. Bide bay zorbaya ne kadar kızsam da o son sahnedeki söyledikleri çok güzel ve yerindeydi. İnşallah artık düzrlirler

    • Gülay Albasan

      27 Aralık 2017 at 00:00

      Çalıkuşum, son sahne güzeldi, ama bu ömerden artık herşey beklenir..onuda babaanneye inat yapmıştır..

      • 1461

        27 Aralık 2017 at 00:10

        Benim için son sahnenin hiç bir önemi yok başında babaanneyi öyle konusturduya ağzının payını vermedi yüzügüde parmağından çıkardı son sahne olsa ne olur biseyler duydu taktı yüzüğü o kadar kolaymı

        • Gülay Albasan

          27 Aralık 2017 at 00:14

          Ömer babaanneyle muhatap olmak istemiyor..o yüzüĝüde o cadı dedi diyemi çıkarmıştı parmaĝından? Orayı kaçırdım demekki.

          • 1461

            27 Aralık 2017 at 00:21

            O cadı demedi ama sonunda çıkardı insan biraz düşünür hep o geceyi hatırlıyor peki zehrayla cananın konusmasinida duydu omeri çok seviyorum dedi onu niye hatırlamıyor

        • Gecekuşu

          27 Aralık 2017 at 00:27

          Hayırlı geceler Nurbanu ablacım. Görmeyeli nasılsın bakalım

          • 1461

            27 Aralık 2017 at 00:32

            Teşekkür ederim calıkuşum nasıl olayım iç guveysinden hallice 🙂 yinede çok şükür sen nasılsın daha iyisin galiba

            • Gecekuşu

              27 Aralık 2017 at 00:34

              Evet ablacım Allah’a binlerce kez şükürler olsun ki iyiyim. Yani şu bölümde güzel olsaydı keşke ama nerdeeee

  70. xanim azeri fan

    26 Aralık 2017 at 23:57

    iyi aksamlar bitanecik gulay ablam benim nas ilsin analizin tek kelime ile muhtesem olmus eli ne saglik

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 23:58

      Teşekkür ederim xanım azeri fan..iyi sayılırım,sen nasılsın?

  71. Gecekuşu

    26 Aralık 2017 at 23:54

    Herkese selamlar dostlar. Gecekuşu geldiiiiiiiiiiiiii. Ee bugün kimler var

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 23:56

      Herzamanki gibi ben varım gece kuşum.

      • Gecekuşu

        26 Aralık 2017 at 23:59

        Hoşgeldin ablacığım. Nasılsın napıyorsun

        • Gülay Albasan

          27 Aralık 2017 at 00:01

          İyi diyelim iyi olalım..ömer gibi bizde dengesize baĝladık bu aralar..

          • Gecekuşu

            27 Aralık 2017 at 00:02

            Ablam benim sanki pek iyi değildin gibi geliyor bana. Diziyle alakalımı yoksa başka bir şey mi var acaba

            • Gülay Albasan

              27 Aralık 2017 at 00:06

              Yok çok şükür normalde bir sıkıntı yok.ev işleri haricinde..
              Ben ömere delleniyorum..

              • Gecekuşu

                27 Aralık 2017 at 00:08

                Bay zorbaya dellenmeyen biri var mı acaba. Ben dellenmeyi bırak bazen elimdekileti kafasına atasım geliyor

                • Gülay Albasan

                  27 Aralık 2017 at 00:11

                  Ya ben ne yapayım? Zehradan çok benim ihtiyacım var ömerin aĝzından çıkacak iki güzel söze 🙂 Valla analiz yazasım gelmiyor bu uzun oĝlanın yüzünden.

              • Gecekuşu

                27 Aralık 2017 at 00:17

                Ya ablacım ben bi şey söylemek istiyorum. Dün için çok minnettarım size çok teşekkür ederim. Dün gerçekten kötüydüm. Ama sizinle konuşunca daha iyi oldum. Ve kafama dank etti yaptığımın yanlış olduğu. Aslında şükretmem gereken çok şey olmasına rağmen bazen bunu unutuyorum galiba. Ya bilmiyorum genç olduğum için mi yoksa güçsüz biri olduğum için mi böyleyim. Böyle olmak istemiyorum aslında işte

                • Gülay Albasan

                  27 Aralık 2017 at 00:24

                  Çalıkuşu, ben senin yaşlarındayken polyana gibiydim.herşeyden mutlu olur, sürekli gülümserdim..hatta yüzüme tükürseler ELHAMDÜLİLLAH derdim. Yani okadar pozitif biriydim..ama tabi yaş ilerledikçe bazı şeyler aĝır geliyor ve düşünceler tavırlar, sabır, hepsinin ayarı deĝişiyor ister istemez..o yüzden sen daha küçüksün, boş ver bazı şeyleri. Kendine fazla sıkıntı etme..zaten ileride sen istemesende gelip seni bulacak o sıkıntılar..bu yüzden yaşının kıymetini bil..hep mutlu ol..

                  • Gecekuşu

                    27 Aralık 2017 at 00:26

                    Teşekkür ederim birtanecik ablam iyiki varsın iyiki varsınız. İyiki bu siteyi bulmuşum. Allah’a çok şükür

                    • Gülay Albasan

                      27 Aralık 2017 at 00:28

                      Rica ederim çalıkuşum.sen deĝerli birisin, benim gözümde. Ve gayet olgunsun, hep böyle akıllì ol.

  72. 1461

    26 Aralık 2017 at 23:44

    Şirketin patronu katil sıfatıyla hapse girdiği zaman iki paralık olmamıştı şirketin adı şimdi iki paralık oldu.zehra sonuna kadar güvenip destek olmuştu ama bu kesin senin yüzünden der

  73. Habibe Gül

    26 Aralık 2017 at 23:10

    Ne umduk ne bulduk
    Aklımızda çok şey kurduk
    Gün gelip sahneyi izleyince
    Hepimiz sinirden kudurduk

    Ne bekledik ne çıktı
    En güzel sahne rüya çıktı
    Ah nazo ah
    Senin bu sacmaliklarin bizi iyice sıktı

    Damdan dama atlayasin
    Atlarken düşüp yuvarlanasin
    O musmula süratin
    Pitonun boynuna dolansin

    Git eyfelden bir zahmet atla
    Olmadı gir timarhanede patla
    Sardin bahsendeyi başımıza bela olarak
    Çık sokakta onunla ip atla

    Bizi sinir ediyorsun
    Ilk sezonu tekrar edip duruyorsun
    Reytingler düşüncede
    Suçu bizde buluyorsun

    Kafanda tahta eksik galiba
    Git iki tahta al hayrına
    Sen bu akılla gidersen
    Çabuk dusersin mapusha

    Ömer çok oluyorsun
    Sözünü tutmuyorsun
    Babaanne boş boş konuşuyor
    Suratına mal mal bakıyorsun

    Karın seni seviyor
    Senin için ölümlere atlıyor
    Reva mi bu ettiğin
    Kız konusamadan susuyor

    Gerçekler ortaya çıkacak
    Ama zehra azcik mapusta kalacak
    Ömer hatasını anlayınca
    Zehranin kapısında köle olacak

    Onun canı daha çok yanacak
    Bir ozurle olay kapanmayacak
    Gidisat böyle giderse
    Ayşe ve nihatta ayrılacak

    Araya mesafeler giriyor
    Nazo hep ayrılık yazıyor
    Olmayan kafayla ne yazıyorsa
    Hep fazladan sallıyor

    Topu aldı ilerliyor
    Niyeyse gol gelmiyor
    Bizim oyuncu topa vurmasını bilmezse
    Top hep taca çıkıyor

    Vuruşlar hep etkisiz
    Oyunculuk değil antrenör yetersiz
    Kim bela etti başımıza
    Senaristimiz tecrübesiz

    Nazoyu uçurumdan yuvarlayalim
    Bahsendeyi yanında yollayalim
    Belki fazla etmez ama
    Canan musmulasini da arada kaynatalim

    • 1461

      26 Aralık 2017 at 23:20

      Cuk diye oturmuş valla ağzınıza sağlık

    • Turabi

      27 Aralık 2017 at 00:29

      Iyi aksamlar,elinize dilinize saglik, cok güzel siir gibi yorum

  74. 1461

    26 Aralık 2017 at 22:51

    Valla bu sitedeki herkes seneryayoyu bu nazmiye ve ekibinden daha iyi yazar en azından güzel yazar onlar gibi hep kötülüğe çalışmıyor bizim kafamız

    • Oğuz Özdere

      26 Aralık 2017 at 22:58

      🙂 Ben de dahil buna..

      • 1461

        26 Aralık 2017 at 23:17

        Herkesin keyfi kaçtı kimse yok galiba

  75. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 22:24

    Gulay ben isterdim senin yaz mani sende bu yetenek varken yazardin sadece işin tekniğini bilmek gerekiyor o kadar

  76. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 22:22

    ÜLKERCIM ben sana kiyamam nasılsın iyi misin tatli kiz

  77. Tatlıcı ülker

    26 Aralık 2017 at 21:56

    Kimmiş benden intikam almak isteyen bakayım:-)

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 22:24

      Bendim,bendim ama şu anda kendimi o kadar kötü hissediyorum ki dokunsan ağlayacak gibiyim. Intikam almaya hal kalmadı,başka zamana inşaallah.

      • 1461

        26 Aralık 2017 at 22:45

        Kız demet niye ne oldu hayırdır. Bende bu akşamki bölümü hazmedemedin şu anda soda içiyorum 🙂 🙂

        • Demet

          26 Aralık 2017 at 23:21

          Bu dizi psikolojimi bozdu. Bir gülüyorum,bir üzülüyorum. Kitap okuyordum,bitirdim ve herşey güzel bir son ile tamamlandı. Ama ben karakterler yaşlanıp,çocukları olduğu için üzüntüden hâlâ ağlamak üzereyim. Ama gerçekten psikolojim bozulmak üzere. Hem gülüp,hem somurtuyorum. Vallahi dengesiz oldum Nurbanu. 😀 Bana da bir soda lütfen. 🙂

  78. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 21:53

    Eline yüreğine sağlık gulaycim. Bu dizinin senaryosunu sen yazsaydin ne sahneler yazardin.omerle zehraya.ne güzel olurdu.

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 22:02

      Teşekkür ederim çiçek ablacım. Ya ben senaryoyu yazmak istemiyorum ablacım ya, azıcık güzellik görsek yetecek.ama yook, bize haram güzellik görmek.

  79. 1461

    26 Aralık 2017 at 21:40

    Bu arda sevgili leyla izgü nerelerde acaba umarım iyisindir leyla sultan özlendigini bil

  80. 1461

    26 Aralık 2017 at 21:38

    Siz burdamıydınız bende sizi arıyodum diğer tarafa yazdım bende nasıl holding patronu bilmem kapı dinleyip dinleyip iş yapıyor ömerin kime benzediği belli oldu

  81. Handan

    26 Aralık 2017 at 21:25

    Yüreğine sağlık arkadaşım. Biz bile kavuştukta bu garipler kavuşamadı. İyiki bizim hayatımıza Nazmiş yok. Allah korusun; )) Şulem bak yine giydirdiler kırmızı elbiseyi bu sefer bırak ağlatmayı, canına okudular. Ya çoğu sahnelerde resmen dejavu yaşıyoruz. Yere bişey düşer, ikiside eğilir, mel mel bakışılır. Yok kravat kaymış.yok ayağı takılır ömer tutar,Zehra ışık görmüş tavşan gibi bakar. Zehra hergün şakağında silah, her seferinde,bu olanlara inanamıyorum, ya sana bişey olsaydı der. Ay ne diyeyim. Ömrümüzü yediniz Ömrümüzü.

    • Şule

      26 Aralık 2017 at 22:35

      Ya handancıgım bu kadarmı güzel sıralanır ben diyorum giydirmeyin bu kıza kırmızı boşuna demedim bak nezarette şimdi ne var sırtında kırmızı ::::)

  82. Lale turkmen

    26 Aralık 2017 at 21:15

    Ellerinize saglik Gulay abla yine her zamanki gibi bu gunki bolumide askla cok guzel anlatmissiniz.

  83. Şule

    26 Aralık 2017 at 21:14

    İnanamıyorum ya bu nasıl bir inattır neden ömer zehrayı karşısına alıp konuşmuyor yolda piton buldu zehrayı vursun piton zehrayı ömerde kurtulsun zehrada bu cehennem gibi evlilikten kurtulsun artık yeter bu kadar insanları germeyin.

  84. Demet

    26 Aralık 2017 at 21:08

    Eline sağlık Gülaycığım,döktürmüşsün yine. Ömer’e o kadar sinirliyim ki anlatamam. Içimden bir ton laf ediyorum. Nezarete gidip Zehra ile konuştuğunda da suçlayacak onu. “Sen yaptın,herşey senin suçun” diyecek. Umarım o sırada Canan olanları öğrenip karakola gelir de herşeyi itiraf eder,Zehra’nın masumluğunu kanıtlar. Sonrada Ömer pişmanlıktan kendini yiyip bitirir.

  85. İsim kraliçesi

    26 Aralık 2017 at 21:06

    Ah gülaycıgım senin yüreginden gelen sese kulak verselerdi mutluluktan havalarda olurlardı bu kadar güzel bir aşk anlatan arkadaşım yüregine sağlık muhteşem olmuş yine

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bunlara baktın mı Adını Sen Koy

To Top