Connect with us

Adını Sen Koy

249.bölüm, adını sen koy analizi. GÜLAY ALBASAN.

 

Tek derdi etrafındaki herkesi mutlu etmekti zehranın. Kimse üzülmesin, kimse kırılmasın, herkes hep gülsün isterdi zehra.  Ama onun bu iyi niyetini, en iyi bilmesi gereken ömer, nasıl oluyorda zehra’nın, onu incitmek isteyebileceĝini düşünebiliyor. Ömerin tutarsız ve zehraya karşı kırıcı tavırları, Zehranın üzülmesine, üzüntüden kendini yiyip bitirmesine, yetipte artıyor bile.

Bir yandan zehrayı babaanneye karşı koruma altına alan ömer, bir yandanda kuşkularının esiri olmaya devam ediyor. Zehrayı hem her fırsatta bu evin hanımı diye nitelendirirken, hemde yalnız kaldıklarında, ona kendisi için bir deĝerinin olmadıĝını söylercesine, zehrayı yıkıp yakmaya devam ediyordu ömer. Zehra herkese ilaç olma derdinde.  Kabahat aslında zehrada deĝilde, zehranın bu çabasını görmezden gelen ömerde. Ömer her annesinin gidişini hatırladıĝında,  şefkatle bakan gözleri, ateş saçan ejderhaya dönüyordu. Belkide yavrularını bu denli seven bir annenin gitmesi, ömerin yüreĝini bu yüzden bu kadar yakıyordu.

Belkide, o kendini çok hanımefendi gören babaanne,  ömer ve ayşenin annesiz kalmasına sebep olmuştu. Zehra gibi temiz yürekli fedakar bir anne, babaannenin eziyetinden kaçmıştı belkide.  Belki ömer ve zehra çok mutlu olacak diye çıkageldi babaanne..Bırakın bizim aşıkların yakasını. Mutlu olmak onlarında hakkı. Ve ömer, seviyorsun işte, niye işgence ediyorsun sevdiĝine. Ödün kopuyor saçının teline zarar gelecek diye..Madem Zehranın senin için birşey ifade etmediĝini düşünüyordun, neden zehra tehlikede deyince, atlayıp eve geldin..Sev zehranı ömer..Sevginiz dünyalar deĝer..

Continue Reading
Bunları da seversin..
368 Yorum Var

368 Comments

  1. Oğuz Özdere

    29 Aralık 2017 at 15:17

    Gülay hanım, Ferize hanım ve Nurbanunun yazdıklarından sonra ben 🙁

    üzgünüm

  2. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 14:28

    merhaba ferize ablacim nasilsin canim benim sanada hayirli mutlu gunler dilerim sana

    • ferize

      29 Aralık 2017 at 16:07

      Merhaba xanim azeri kardeşim..
      Teşekkűr ederim canım. .
      Iyiyim cok şūkūr. .
      Sende mutlu huzurlu..
      Ol canım..
      Hayırlı gūnler

  3. ferize

    29 Aralık 2017 at 14:00

    Gūlay hanım.. Hayırlı..Cumalar. sizin Samimiyetinize gerçekten..inanıyorum..
    Dubai yolcuları hakkında..
    Siz ne důşūnūyosunuz???

    • Gülay Albasan

      29 Aralık 2017 at 15:04

      Yani üzgünüm bu konuda..en azından önceden bilgim olsaydı, bende cevap yazdıĝım insanlara yalancı durumuna düşmezdim..sayın yönetici bir taşla iki kuş vurdu. Hem kendi bizi kandırdı, hemde bilmeyerekte olsa ben yalanına ortak oldum..mesela diĝer konu sayfalarından birkişi oĝuz beye bilgi almak için soru sordu. Bende maĝdur olmasın diye, oĝuz beyin bir müddet sitede olamayacaĝını, fakat sorunuzu gördüĝü zaman size dönüş yapacaktır diye cevap verdim..
      Yani bizi kandıracaĝını aklımın ucundan bile geçirmediĝim için,dubaiye gerçekten gidip gitmeyeceĝini sorgulamayı akıl edemedim..bende herkes gibi sazanlara gelip, hayırlı yolculuklar diledim kendisine..taki düngece saat bire gelirken sordum gittinizmi? Orda saat kaç diye..çünkü baya saat farkı olduĝunu tahmin ediyorum türkiye ile arasında..neyse olmuşla ölmüşe çare yok. Üzgünüm, ama saĝlık olsun..

      • ferize

        29 Aralık 2017 at 15:56

        Tesekkūr ederim. .Gūlaycım.. samimi bir insan olduğunu ..biliyorum..

  4. Konyali Emine

    29 Aralık 2017 at 12:37

    Hayirli cumalar,hersey gonluniuze gore olsun

    • ferize

      29 Aralık 2017 at 13:56

      Emine Hanım..sizede..
      Hayırlı Cuma lar. .
      Sizde baya dua etmişsiniz..
      Benim..gibi.Dubai yolcularına..
      Allah iyilik versin sizede..

  5. ferize

    29 Aralık 2017 at 11:47

    Selam herkeze…
    Profosyoneliğinizi..alkışlıyorum..
    Sayın :Dubai yolcuları..
    Bende hep neden lerini..
    Araştırırım..
    İNSANI:kim yada kimler bu hale getirdi diye..
    Evden çıktım..bugūn..çarşı..
    Pazar gūnū..
    Ve ..araba da KiRaç..mūziği..
    Bir Allah ım var bir gitarım..şu Dūnya da yapyalnızım..diyor..
    3 gūn beklicektim..kůs..
    Kalmak için..ya ölūrsem..dedim..
    Neyse..
    Not:artık 1000 kere dūşūnecem…

    • Oğuz Özdere

      29 Aralık 2017 at 11:55

      :)) Aboww Ferize hanım bombayı koydu ortaya 🙂 hayırlı cumalar..

  6. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 11:15

    merhaba nurbanu ablacim nasilsin birtanem sanada hayirli mutlu huzurlu cumalar dilerim

  7. 1461

    29 Aralık 2017 at 10:38

    Yalan söyleyen insanlara kızmıyorum. Yeterki inandırsınlar.sanata saygım sonsuz 🙂 Hayırlı cumalar dostlar cumaanız mübarek olsun.sanatçı arkadaşlarında 🙂

  8. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 09:59

    gunaydin oguz abicim nasilsiniz sizede hayirli mutlu neseli cumalar dilerim size

    • Oğuz Özdere

      29 Aralık 2017 at 11:05

      Tesekkür ederim xanım

  9. su damlasi♥♥

    29 Aralık 2017 at 09:26

    Eyyy vahhh ben simdi fark etdim oguz bey yazdigimiz yorumlari okuyormusunuz?zahmet etmeyin isterseniz. Ama basdan soyluyorum kizacaksaniz bana kizin kovacaksaniz beni kovun ulkerim hic bi sey yapmadi ben yapdim. Ben
    Hep biz rekor kirdik iseyimizi nezere alirsiniz insallah .sazan konusunu aksam kapatdik acmamak uzere tebrik sayfasi bekliyoruz:)
    Gule gule size de bana da kolay gelsin ALLAHA EMANET OLUN

  10. İsim kraliçesi

    29 Aralık 2017 at 08:40

    Yüregine sağlık gülayım gerçekten bu analizleri ömer okumalı çok güzel olmuş canım benim seni çok seviyorum ben.

    • Gülay Albasan

      29 Aralık 2017 at 08:42

      Günaydın şule ablacım..Teşekkürederim, sizlerinde yüreĝine saĝlık..

  11. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 08:03

    gunaydin sule ablacim biz iyiz sen nasilsin seninde cuman mubare k olsun gunun hayirli mutlu huzurlu gecsin ALLAH BUTUN ISLERINDE YARDIMCIN OLSUN KENDINE COK IYI BAK ALLAHA EMANET OL

    • Şule

      29 Aralık 2017 at 08:43

      Teşekkürler canım azari sag olasın

  12. Şule

    29 Aralık 2017 at 07:52

    Hepinize günaydınlar olsun neşeli huzurlu günleriniz olsun cumanız mubarek olsun sizi seviyorum siteye giremiyorum çok ama bakıyorum arada tabiki bak sabah sabah kargalar bir yerlere konmadan kahve içerken anca yazabiliyorum .neyse fırsat buldukça yapıcak bir şey yok::::::)::)

  13. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 07:49

    gunaydin ulkerim nese kaynagim ben cok iyim sen nasilsin seninde gunun hayirli ugurlu mutlu neseli gecsin insALLAH CANIM DUNEN KARDESININ DOGUM GUNUYDU ONUN DOGUM GUNU KUTLU OLSUN HAYATDA NE ARZULARI VARSA GERCEK OLSUN MUTLU YILLAR DILERIM

    • Tatlıcı Ülker

      29 Aralık 2017 at 08:04

      Ben süperim XANIM:-)

  14. Şule

    29 Aralık 2017 at 07:48

    Demet canım günaydın hiç karşılaşamıyoruz gerçekten bu hafta hem sokakta hem evde çok yorgunluk oldu güzelim canım benim.

  15. İsim kraliçesi

    29 Aralık 2017 at 07:46

    Canım gülayım görmeden sevdiğim kalbinin güzelliğinle gönlümü sıcacık yapan sözleriyle sevgisini aktaran arkadaşıma karanlıklar kraliçeme günaydınlar olsun cuma gününde hayırlara vesile olsun seni seviyorum.

  16. Tatlıcı Ülker

    29 Aralık 2017 at 07:42

    İKİZİM SANA ALLAH KOLAYLIK VERSİN:-)

    XANIM VE CİCİKUŞUM SİZİNDE GÜNÜNÜZ AYDIN OLSUN:-)

  17. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 07:39

    sudamlam kiz ulkerimnen sabaha kad ar konusdunuz helal olsun size aferin kiz rekor kirdiniz vallahi sudamlam kiz abim seni n kalbini kirmis vallahi benim sudamlami kimse uzemez karsinda beni bulur

    • su damlasi♥♥

      29 Aralık 2017 at 10:04

      Ohhh karsilayin karsinizda benim. Bir numarali cangudenim ,XANİM AZERİ FAN masallah

  18. su damlasi♥♥

    29 Aralık 2017 at 07:39

    İkizim nerde kaldin? CANİM ben ise gidiyorum kendine iyi bak. Oguz bey gelsin isteyimizi soyle ben zaman bulsam yazarim opdum SENİ COK SEVİYORUM ulkerim

    • Tatlıcı Ülker

      29 Aralık 2017 at 07:43

      HOŞCAKAL İKİZ:-)

  19. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 07:26

    gunaydin canim arkada slarim nasilsiniz hepiniz in cuma gunu hayirli ugurlu mutlu neseli sab ahlar dilerim ALLAH BUTUN ISLERINIZDE YARDIMCINIZ OLSUN OPUYORUM SIZLERI ALLAHA EMANET OLUN

    • su damlasi♥♥

      29 Aralık 2017 at 07:29

      Gel gel hos geldin xanim AZERİ hayirli sabahlar HAYİRLİ CUMALAR tesekkur ederim ALLAH dualarini kabul etsin sende ALLAHA EMANET OL opdum

  20. Çalıkuşu

    29 Aralık 2017 at 07:07

    Diğer tüm site sizlerinde cumanız mübarek olsun. Hayırlı nurlu cumalar. Bu cuma günü hürmetine Rabbim tüm dualarınızı hayırlısıyla kabul etsin.

  21. su damlasi♥cumaya ozel♥

    29 Aralık 2017 at 06:52

    HAYİRLİ SABAHLAR HAYİRLİ CUMALAR CUMANİZ MUBAREK DEYERLİ ARKADAŞLAR.
    Bu gun bereket ve sifa remzi olan hz MEHTİ ETİRLİ CUMA bu cumaniz mubarek gununuz aydin olsun

    Bismillahir rehmaniz rehim cumaya kovusturam rabbime sukurler olsun ya rabbim bu guzel gune hatir dualarimizi kabul et anne babalar abi kerdeslerimizi koru.tum Muhammed hummetine yar ol ya rabbim kor gozlere nur veren kuru agaca can veren rabbim gunahlarimizi bagisla. Sukurlu kalblere care kilanim sen tum caresizlere care kil iki cihandada yaratdigin. Bendelerindende RAZİ OL. Zahmetimize Rahmet ver bizlere kem goze muhtac etme kimseyi kimseye muhtac etme bizleri sen yaratdin sanada muhtac olalim sifayet kapindan girmeyi nasip et ya rabbim gunduzu geceden ayiran rabbim bizleri kotulerden ayir iylerle. Bi yola koy tuttugumuz bu kutsal yolda bizleri kayp olmaktan koru. .muhammed ve huseyn asiklarindan karar ver amin allah cumaniz mubarek ibadeleriniz kabul olsun ALLAH evinize mutluluk getirsin vucudunuza sifa versin hepinize yar olsun ALLAH .cumaniz mubarek arkadaşlar

    • Çalıkuşu

      29 Aralık 2017 at 07:06

      İlahi Amin kardeşim. Tekrardan hayırlı cumalar

      • su damlasi♥♥

        29 Aralık 2017 at 07:18

        ALLAH kabul etsin CANİM.

    • Oğuz Özdere

      29 Aralık 2017 at 08:09

      Amin 🙂 Teşekkürler bu güzel duaya….

      • su damlasi♥♥

        29 Aralık 2017 at 09:21

        Rica ederim Oguz bey ..ALLAH kabul etsin.. HAYİRLİ CUMALAR

  22. Çalıkuşu

    29 Aralık 2017 at 06:47

    Kızlar siz naptınız ya sabaha kadar konuştunuzmu. Aferim size. Neyse herkese hayırlı sabahlar. Kocaman günaydınlar. Ben hala uykumu alamadım artık sizi tahmin bile edemiyorum. Neyse hadin görüşürüz inşallah

    • su damlasi♥♥♥

      29 Aralık 2017 at 06:57

      HAYİRLİ SABAHLAR HAYİRLİ CUMALAR
      Cali kusu gunun aydin olsun kiz ne yapdik ki siteyi carsanba pazarina donderdik hic de bile uykum yok ise gidicem birazdan gorusuruz canim benim opdum cuman mubarek olsun

      • Gecekuşu

        29 Aralık 2017 at 07:05

        Hayırlı sabahlar hayırlı nurlu cumalar. Cuman mübarek olsun canım su damlam və hayırlı işler sana.

        • su damlasi♥♥

          29 Aralık 2017 at 07:16

          Gece kusum nurlu mubarek gunu olsun tesekkur ederim canim benim opdum kendine iyi bak HAYİRLİ CUMALAR

  23. Tatlıcı ülker

    29 Aralık 2017 at 06:23

    İkizim Seninde Cuman Mübarek, Gününde aydın olsun.

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 06:38

      Gunaydin hayirli sabahlar HAYİRLİ cumalar tesekkur ederim canim ikizim ya kos kocaman cuma duasi yazdim cikmadi ne yeniden yazayim bari ne yapiyorsun uyudunmu ?

      • Tatlıcı ülker

        29 Aralık 2017 at 06:52

        Burdayım ikiz uyumadım. Bende şiir yazdım çkmadı. Bende yeniden yazıcam.

        • su damlasi♥♥

          29 Aralık 2017 at 07:00

          Siirmi ?yazdin ya cikmamis tekrar yaz ben BOYLE uzun bi cuma duasi yazdim cikmadi ikincide onu yazdim ..iste boyle cali kusu geldide kactida kesi oguz beye sikayete gitti 🙂

  24. Tatlpıcı ülker

    29 Aralık 2017 at 05:58

    Yazdığını okudum teşekkürler:-)

  25. Tatlıcı Ülkər

    29 Aralık 2017 at 05:36

    İKİZİM ŞU AN DIŞARDA ÇOK GÜZEL EZAN SESLENİYOR. O EZANIN EŞLİYİNDE CUMAN MÜBAREK OLSUN DİYORUM:-)

    KIZ NE UYUMASI. MİLLET BİRAZDAN KAHVALTIYA KALKACAK. HEM BENİM KARDEŞLERİM ÖYRENCİ. ŞİMDİ BUNLAR OKULA GİDENE KADAR BENİM ÇORAPIMIN TEKİ NERDE, ANNE KİTAPIMI BULAMYORUM, ABLA KALEMİMİ SEN Mİ ALDIN, YA DEFTERİM NERDE DİYEREK İNSANI UYUTMAZLAR:-( YANİ ANNİCAĞIN DİMDİK AYAKTAYIM:-)

  26. Tatlıcı Ülker

    29 Aralık 2017 at 05:25

    Qaliba uyudun yada muhtemelen Namaz klyosundur. Allah kabul eylesin.
    Bende Sevda ablaya mail atdım. Yazmasada okuyor. Senden selamda söyledim. Bu kırmızı kitapa düşmeye aday muhabbetimizdende bahs etdim. Şimdi kesin bu kızlar delirmiş diyicek:-)

  27. su damlasi

    29 Aralık 2017 at 05:25

    Ben namazimi kilip gelicem ise gitmeden once dua yazacagim o yuzden. Opdum. Cumlemizin namazi kabul olsun insallah amin. …..

    • su damlasi♥♥

      29 Aralık 2017 at 05:31

      Tesekkur ederim o kadar temiz kalbin var ki onu soyliyecektim ki sevdaya selam de benden cumasinida kutla .sana yazdim oku BEN namaza gidiyorum GORUSURUZ CANİM İkizim

  28. Tatlıcı Ülker

    29 Aralık 2017 at 05:14

    ŞU AN SAAT

    TÜRKİYEDE 05:14

    AZERBAYCANDA 06:14

    BİZ GERÇEKTENDE TARİHE GEÇTİK.
    BİZİM BU MUHABBETİMİZE ARTIK KOYULAŞMIŞ DİYİLDE KATILAŞMIŞ DEMEK GEREKİYOR İKİZİM:-)

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 05:21

      Evet tarihe gectik valla. 10 dakaya namaz olucak insallah. İkizim. Benim ben namazi kilip gelene kadar belki uyursun bilmirem simdiden tebrikimi edeyim .bu gun cuma cuman mubarek olsun bitanem ALLAH tum dileklerini bu cumaya xatir kabul etsin amin alin yazin guzel olsun sana olan tum SEVGİLERİM le cumani kutluyorum ayrica bu gece icin bu guzel sohbet icin cok tesekkur ederim ALLAH RAZİ OLSUN. Ulkerim benim

    • su damlasi♥♥

      29 Aralık 2017 at 05:21

      Evet tarihe gectik valla. 10 dakaya namaz olucak insallah. İkizim. Benim ben namazi kilip gelene kadar belki uyursun bilmirem simdiden tebrikimi edeyim .bu gun cuma cuman mubarek olsun bitanem ALLAH tum dileklerini bu cumaya xatir kabul etsin amin alin yazin guzel olsun sana olan tum SEVGİLERİM le cumani kutluyorum ayrica bu gece icin bu guzel sohbet icin cok tesekkur ederim ALLAH RAZİ OLSUN. Ulkerim benim

  29. su damlasi

    29 Aralık 2017 at 04:53

    Bende oluyor bazen annem geliyor kizim uyudunmu diyor bende GOZLERİM kapali hayir diyorum .tabi oyle korkum yok bazen sabaha kadar calisiyorum o yuzden

    • Tatlıcı ülker

      29 Aralık 2017 at 05:02

      Tamamdır İKİZ. Ama madem sayfa bize öyel o zaman bende pastada olsun istiyorum. Tabi yarın Oğuz abini bula bilirsek. O şimdi ben yarın bu şakanı millete nasıl açklarım diyip kesin ilk uçakla gerçektende Dubayiye kaçmıştır. Yanı yarın desim var sözleri külliyen yalan

      • su damlasi

        29 Aralık 2017 at 05:04

        OLSUN pastada olsun okeydi bi tek kaldi oguz beyi bulmak .insallah buluruz hevesimiz kursagimizda kalmaz.

        • Tatlıcı Ülker

          29 Aralık 2017 at 05:10

          O OĞUZ ABİ BURAYA GELECEK! TARTIŞMA BİTMİŞDİR!
          Kim bilir yarın ay pardon yani 2 saatdan sonra sitede nasıl kyamet kopacak:-) Oğuz abi kesin kaçak. Benden söylemesi:-)

          • su damlasi

            29 Aralık 2017 at 05:15

            Kiyamet kopacak o zaman yorgani basina cekersin .tamam mi?.oguz bey gelicek tabi nereye gitsse eninde sonunda geleceyi yer burasi. .sen korkma kiyamet kopsa seni saklarim ben .CANİM BENİM

          • Oğuz Özdere

            29 Aralık 2017 at 08:10

            Okuyorum tüm yazdıklarınızı merak etme 🙂

  30. su damlasi

    29 Aralık 2017 at 04:49

    Can can kiyamam sana kiz dikkatli ol ay oldum gulmemden ALLAH guldursun seni.
    Ya hâla guluyorum annen o saatde neden ayakta ?

    • Tatlıcı ülker

      29 Aralık 2017 at 04:55

      Annemin iç gücüleri baya iydir. Birimizin üstünden yorqan azcık kenara kaysın annem anında başımızın üstünde dikiliyor. Ya kadın odaya kamera taktı dicem ama. E o zaman bu saatde elimdeki telefonu görüb kafama geçirmesi gerekiyordu:-) Demekki annelik duyqusudur:-) Sanada nasip:-)

      • su damlasi

        29 Aralık 2017 at 05:00

        Amin allah. Cumlemize tesekkur ederim canim

        Annelerin duygusu guclu oluyor gece. Gun is yerinde tansyonum dusmustu cok kotuydum annem aradi arkadaşlar acdi telimi annem kizim nerde ona ne oldu demis ben eve geldikde neden ardin diyorum annem icime garip bi sikinti doldu diyor. Hiss annelik hissi iste.

  31. Tatlıcı ülker

    29 Aralık 2017 at 04:29

    Ha bide pişiye çok özür dilediyimi söyle:-) Tabi aranızdakı nane limon durumları bitdikten sonra.

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 04:33

      Tamam soylerim… Kalp konusunda SANA katiliyorum aynen. Siyam ikizleri gibiyiz onu diyorum ya rekor kirdik bu gece valla kirmi kitapi hakk etdik 🙂

      • Tatlıcı ülker

        29 Aralık 2017 at 04:40

        Ne dersin bu günkü rekorumuz için Oğuz abiden bir hediyye istiyellimmi İKİZİM:-) Hem bize o kadar şaka yaptı bir sazanlamı kurtulacak?

        • su damlasi

          29 Aralık 2017 at 04:43

          Valla super olur ben varim evet sazanla karin doymaz ne istiyoruz?

        • Tatlıcı Ülker

          29 Aralık 2017 at 04:47

          Ayy İKİZİM komik bir şey oldu az önce. Sana yorum yazıyordum ki, Annemin ayak seslerini duydum ve ne yapacağımı şaşırdım. Panik haliyle telefonu yastığın altına tktım. Ama üzerimi iyice örtmeyi unutdum. Annem odaya girip yorqanı üstüme örtü. Yani gülmemek için kendimi zor tutdum:-)

          • Tatlıcı Ülker

            29 Aralık 2017 at 04:50

            Vallah ben bize özel tebrik sayfası isterim:-) Kalp atışı sayfasında 1000.yorumu yazdığımda bir kedi resmiyle işin içinden sıyrıldı. Ama bunda izin vermem. Allı güllü sayfa isterim:-) Sen ne istersin İKİZİM?

            • su damlasi

              29 Aralık 2017 at 04:56

              Tamam sayfanin basinda bizim ismimiz OLSUN. Hadisenin sanpyon sarkisin eklesin boyle gulluk gulustanli bi tebrik sayfasi istiyelim olurmu İKİZİM

        • Oğuz Özdere

          29 Aralık 2017 at 08:12

          İste iste, siz isteyin hak etiniz sazanlar sizi 🙂

  32. Tatlıcı ülker

    29 Aralık 2017 at 04:26

    Cenemizi bilmem ama kalbimizin burda yapışık ikizler olduğu kesin.
    Bu arada biz qaliba rekor kırdık sitede bu saate kadar muhabbet eden kişi görmedim:-)

  33. Tatlıcı ülker

    29 Aralık 2017 at 04:11

    Ne yapalım madem söyleme diyorsun. E bende geldiyinde selam vermem olur biter. Ama bir şey deyişiceyine inanmyorum. Çünki ne zaman gelse bana bir selam verdiyi yok:-(

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 04:17

      Yanildin gecen aksam gelmis ti sevda giden aksami sana da yaznistu cevap almayinca gitti ustun bide saka ci kiz bana kusmusmu DİYOR

  34. Tatlıcı Ülker

    29 Aralık 2017 at 04:07

    Kız merak etme kimseye söylemem. Ya şu gmaili açta doya doya sohbet edelim:-)

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 04:11

      Acacam. Valla bi az zaman yok tele urasmaga ilin sonu is guc o yuzden. Canim ya iyi gelirdi konusmak bak benim yuzumden uykusuz kalma hadi uyu istersen namaza az kaldi ben uyumiycam

      • Tatlıcı ülker

        29 Aralık 2017 at 04:13

        Bir gecede senin için uykusuz kalalım nolucak ki. Hem gelenlere günaydın demiş oluruz:-)

        • su damlasi

          29 Aralık 2017 at 04:19

          Tesekkur ederim canim benim oguz bey yarin bizi oldurucek ceneniz burda kaldi gelin alin diyecek 🙂

  35. su damlasi

    29 Aralık 2017 at 03:54

    Uyudun ?ulkerim

  36. su damlasi

    29 Aralık 2017 at 03:10

    Ulkerim burdamisin?sence ben sana kuse bilirim?ama dogru soyle

    • Tatlıcı Ülker

      29 Aralık 2017 at 03:16

      Hayr küsemezsin:-) Çünki tatlı siçanlar küsmez:-)

      • su damlasi

        29 Aralık 2017 at 03:19

        Olmadi ama gor sen beni nerden vuruyorsun yazik ama bu saatte ne sican ?

        • Tatlıcı ülker

          29 Aralık 2017 at 03:30

          Kız ne yapıyım sen o halinle bana dünyalar tatlısı geliyorsun:-) Hem ben buna sen alştırdın:-)

          • su damlasi

            29 Aralık 2017 at 03:36

            Ama bu sican pisiye kusmus. Bak kinseye soyleme . kusun bene. SANA BEN kusermiyim hic saka yapdim cok seviyorum seni gercekden kusmedim ku

            • Tatlıcı ülker

              29 Aralık 2017 at 03:39

              Aaa SU DAMLAM neden? Ne yatı o pişiy? Kalbini mi kırdı? Ay yoksa hayatında senden başkada siçan var? Ay sorularımdan birine hemen cevap ver yoksa burda kendimi yiyip bitiricem.

              • su damlasi

                29 Aralık 2017 at 03:45

                Onun hayatinda bi sican olursa dunya. Basina dar gelir. Bi esek sakasi yapdi sican da ona inandi sonra saka yapdim dedi gecdi artik sican kirilmisti hala kirgin aglamakdan gozleri karalmis:(

                • Tatlıcı Ülker

                  29 Aralık 2017 at 03:53

                  Ayy kıyamam ben bu narin siçanıma. Ama sen dur ben bunun hesabını sorarım ona. Hele bir siteye gelsin.

                  • su damlasi

                    29 Aralık 2017 at 03:57

                    Birak ya bak diyer sitde soyleme dile dusurme beni 🙁 kiydilar iste

          • su damlasi♥

            29 Aralık 2017 at 03:37

            Ama bu sican pisiye kusmus. Bak kinseye soyleme . kusun bene. SANA BEN kusermiyim hic saka yapdim cok seviyorum seni gercekden kusmedim ku

  37. ferize

    29 Aralık 2017 at 03:05

    Bu son sőzūnū de sőylimde..
    Bari ondan sonra gideyim..
    Geçen de en gūzel kūsenler..listesi..yapcaktımya..
    1.sırada benim..
    Artık herkes..ismini yazabilir..

    2017 nin..tarihte..yer..alacak..
    Şakası…

    ich wűnsche ihnen..viel schpass und..alles gute..

    • Tatlıcı ülker

      29 Aralık 2017 at 03:09

      ÜZGÜNÜM…
      BÖYLE OLSUN İSTEMEZDİM…

  38. Aslınur

    29 Aralık 2017 at 03:04

    Neyse bu sefer gerçekten gidiyorum, Allah’a emanet olun..

    • Tatlıcı Ülker

      29 Aralık 2017 at 03:08

      İYİ GECELER MİNNOŞ PRENSESİM:-)

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 03:08

      İyi geceler tatli ruyalar allah rahatlik versin aslinur

  39. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 02:58

    ferize ablam sudamlam ulkerim ASLINURCUM SIZLERE ALLAH RAHATLI K VERSIN IYI GECELER TATLI RUYALAR

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 03:01

      Xanim azeri bitanem CANİM BENİM iyi geceler tatli ruyalar allah rahatlik versin guzelim opdum ALLAHA EMANET OL

    • Aslınur

      29 Aralık 2017 at 03:02

      Gecenin iyisi, rüyanın tatlısı bugün bize uğramıyor maalesef 🙁

    • Tatlıcı Ülker

      29 Aralık 2017 at 03:03

      XANIN İYİ GECELE. İnşallah rüyanda sazan görmezsin:-)

    • Tatlıcı Ülker

      29 Aralık 2017 at 03:03

      XANIM İYİ GECELE. İnşallah rüyanda sazan görmezsin:-)

    • Tatlıcı Ülker

      29 Aralık 2017 at 03:04

      XANIM İYİ GECELER. İnşallah rüyanda sazan görmezsin:-)

  40. Aslınur

    29 Aralık 2017 at 02:50

    Neyse herkes sitemini etti gitti herhalde, ben de gideyim bari..

    • Tatlıcı ülker

      29 Aralık 2017 at 02:54

      Yani sitem etdinizde kime etdiniz acaba?

      • Aslınur

        29 Aralık 2017 at 03:00

        Ben sana etmedim, ahh Oğuz hocam ne güzel bombayı patlattınız, sazanı ortaya koydunuz, şimdi de güzel bir uyku çekiyorsunuzdur.. ya biz gözümü kapattığım an karşımda bir sazanla karşılaşıyorum..

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 02:55

      Hadi aslinurum cek basina yorqani canim uykunda beni gor ennn azii baliktan iyidir opdum iyi geceler tatli ruyalar

  41. Tatlıcı Ülker

    29 Aralık 2017 at 02:46

    YA FERİZE ABLA YAPMA nolur vicdan azabından ölürüm yoksa.

    • ferize

      29 Aralık 2017 at 03:11

      Őlmezsin Őlmezsin tatlıcı..
      Hocan sana yardım..eder..

  42. Tatlıcı ülker

    29 Aralık 2017 at 02:42

    SU DAMLAM nolur böyle söyleme ya. Gerçekten üzülüyorum. Bu gün kardeşimin doğum günü, yorqunluk, yanlış ckan doğum günü sayfası bide üstüne en yakın can arkadaşından ayrılık haberi, şimdide siz… Rzali sağolsun benim morali yeni toparladı. Bari siz yapmayın.

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 02:45

      Bi dusuneyim BAKALİM seni kime sikayet edeyim ?

  43. Tatlıcı Ülker

    29 Aralık 2017 at 02:31

    Uyudunuz mu?

    • Aslınur

      29 Aralık 2017 at 02:33

      Uyumak ne mümkün, gözümü azıcık kapatıyorum hemen sazan görüyorum 🙁
      Bu sazanlar benim kabusum oldu 🙁

      • Tatlıcı ülker

        29 Aralık 2017 at 02:37

        Aff edilmezsem benimde kabusum siz olucaksınız:-(

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 02:37

      Uyumadim uyuyamiyorum gozumu kapiyorum sanki biri bana salak su damlasi diyor

    • ferize

      29 Aralık 2017 at 02:39

      Bende sana kūsūyorum tatlıcı..
      Kőyde olduğum için erken..den uyumustum..
      Yorgun olduģum için..bir bakayim dedim arkadaşlar sohbet varmı diye çok şaşkınım..
      Yaşlı insanlara bőyle şaka yapılmaz..bende kalp varr..kűstūm..artık..buralara uģramicam

      • su damlasi

        29 Aralık 2017 at 02:42

        İyi aksamlar Ferize ablam CANİM BENİM. Aynen sana katiliyorum bizi gectim peki sizler yani hepimizi kandirdilar

      • Aslınur

        29 Aralık 2017 at 02:46

        Ferize sohbet ne kelime, dibine vurduk resmen.. Oğuz hocanın gitmesine üzülmüştüm, geldi de ne oldu yine üzüldüm.. resmen fırtına öncesi sessizlikmiş 🙁

      • ferize

        29 Aralık 2017 at 02:52

        Yani bir hayırlı yolculuk..
        Mesajı yazmıştım..
        Bide eşime diyorum..
        Dubai tv canlı yayında gőstercekmiş..konferanzı..diye..ondan sonracuma..eşimde..diyor..
        Bir sūrū..Dubai..kanalı..
        Var diyor..o.bile inandı..yaa..
        Biraz fazla kūstùm..
        Artık..buralara uģramicam..
        Hadin….baaaaayyyy

        • Tatlıcı ülker

          29 Aralık 2017 at 02:57

          FERİZE abla bende aynı duyquları yaşadım. Sadece atdığım bir mail her şeyi deyiştirdi:-(

        • Şule

          29 Aralık 2017 at 07:42

          Ferizecigim günaydın canım benim ben hiç inanmadım ki site yöneticisinin gittiğine hic konuşamıyoruz bir türlü çünkü çok yoğun bir yılbası haftası aklım hep burda ama işleride yapmak zorundayım arkadaşım iyi günlerin olsun hayırlı cumalar olsun canım benim .::::)::)

  44. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 02:24

    ulkerim nese kaynagim hic ben sana kusermiyim oguz abicim sanada iyi geceler

  45. Tatlıcı Ülker

    29 Aralık 2017 at 02:21

    Ama ben ağlicam şimdi ya… BU HAKSIZLIK… Şakayı yapan Oğuz abi siz gelmiş bana küsüyorsunuz olucak iş diyil. Benim suçum insanlık yapıb Oğuz abiye mail atmak mı?

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 02:23

      Ya ağlama tatlıcım. Bizim sinirimizi oğuz hocam a. Sen rahat merak etme. Hadi iyi geceler

      • su damlasi

        29 Aralık 2017 at 02:28

        Birak aglasin agla ulkerim icin acilir

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 02:24

      Ulkerim senin suçun bildiyin an bize haber vermemek. Bide surpirizim var demissin. Afedersiniz salak yerine koyulmak surprizmi?

      • Gecekuşu

        29 Aralık 2017 at 02:28

        Hadi su damlam sende rahatla. İyi geceler canım

        • su damlasi

          29 Aralık 2017 at 02:30

          İYİ geceler tatli ruyalar allah rahatlik versin gece kusu opdum ALLAHA EMANET OL

      • Tatlıcı Ülker

        29 Aralık 2017 at 02:29

        SU DAMLAM Oğuz abi dediki kızlar bilmiyor. En iyisi sen şöyle söyleki ben konuştum gitmiyor. Ama ben sizi kandıramazdım. O yüzden Oğuz abiye bunun saka olduğunuda söyliyim mi diye mail atdim. Ona cevap bekleyene kadarda uykuya daldım ve saat iki oldu:-(

        • Aslınur

          29 Aralık 2017 at 02:30

          Mübarek, kış uykusuna yatmışsın sen de 🙁
          Biz de ortalıkta sürpriz sürpriz diye aval aval dolanıyoruz..

          • Tatlıcı Ülker

            29 Aralık 2017 at 02:34

            MİNNOŞ PRENSES bari sen yapma yaaa… Bu gün kardeşimin doğum günüydü. Baya misafir ağrladık. O yorqunlukla uyumamak elde diyil ki…

            • Minnoş Prenses

              29 Aralık 2017 at 02:41

              Yok hayır benim sana kızgınlığim yok zaten 🙂
              Her şey Oğuz hocanın başının altından çıkmış, sen de haberi alınca bizi sevindirmek için sürpriz yapmak istemişsin, Oğuz hocanın dediğini yapsan zaten iş daha da uzardı..
              Senin hiç bir suçun yok.. Oğuz hoca 1 gün siteyi Gülay ablaya devretti. Adam enerjisini alıp gelmiş hem de kötü esprileriyle, görmüyor musun gece gece hepimize laf yetiştirdi, yetmedi bir de bizi sazan ilan etti iyi mi 🙁

          • su damlasi

            29 Aralık 2017 at 02:34

            Aynen aslinur katiliyorum sana

        • su damlasi

          29 Aralık 2017 at 02:32

          Valla BENİ sokmez ulkerim ustune bide dikkatsizlikten uyuya kalmissin.

          • Tatlıcı Ülker

            29 Aralık 2017 at 02:36

            Su damlam o dikatsizlikten diyiz yorqunluktan.

            • su damlasi

              29 Aralık 2017 at 02:38

              BENİ sokmez dedim o kadar

  46. Gecekuşu

    29 Aralık 2017 at 02:21

    Neyse oğuz hocam size biraz daha kızmak isterdim ama saat 2 buçuğa geliyor. Artık kesin gitmem gerek. Bir dahaki sefere bol bol kızarım artık. İyi geceler

    • Oğuz Özdere

      29 Aralık 2017 at 02:22

      Bence de senin uyku saatin çoktan geldi geçti, lütfen sütünü iç de yat tamam mı 🙂

  47. Tatlıcı Ülker

    29 Aralık 2017 at 02:17

    OĞUZ abi nereye kayb oldun. Biz seninle suç ortağıyız bak kızlar bana küstü:-( E sen niye bu ortağını tek brakyorsun.

    • Oğuz Özdere

      29 Aralık 2017 at 02:20

      Tek bırakırmıyım, 4 kız, Ayşe hanım birde sazan var 🙂 iyi geceler hepinize..

      • Tatlıcı Ülker

        29 Aralık 2017 at 02:24

        Aman istemem ben o SAZANI. Bu insanlığımın KURBANI olmuşun. Sen de kalkmış bana hayla sazan diyorsun.

  48. Ayse

    29 Aralık 2017 at 02:14

    Söyle bir yorumlari okuyayim dedim

    Ama burda yorum degilde düpedüz chat yani sohbet Ediyorsunuz hemde konusu olmayan laubali konular

    Sohbetin konusuda dizi degil

    Yanlis bir ortam
    Yanlis bir sayfa

    • Oğuz Özdere

      29 Aralık 2017 at 02:16

      Ayşe hanım bugün öyle oldu, diziden biraz uzaklaştık, beni yolcu edemedi arkadaşlarda o sebeple sohbete dönüştü…Ama sizde bahşende gibi girdiniz konuya yani 🙂

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 02:18

      Biz böyleyiz Ayşe Hanım. Bazen dizi hakkında yorum yapıyoruz bazende sohbet ediyoruz

  49. Ayse

    29 Aralık 2017 at 02:06

    Biz gecen sezon zehra yi düzgün giydirmiyorlar diye kizarken simdide ömer in giydigi o takimlar ne ögle

    Bir felaket
    Bir facia

    Adam ikide bir ceketin kollarini cekistiriyor
    Kisa oldugu belli olmasin diye omuzlarini cekistiriyor
    Ama bugünkü bölümde artik yeter dedim
    Adama ögle bir yelek giydirmislerki, göbek disarda

    Pes dedim yani bu kadari da fazla, gözlerim acidi

    Zaten ceketlerde nerdeyse beline ancak geliyor

    Pantolonlari zaten düdük gibi, hep toplaniyor,
    Takim ocin uygun kumas kullanilsa ögle olmaz

    Adamin bedenine göre takim giydirin eger illah da takim giymesi gerekiyorsa

    Neyse bu kadari yeter

    Birde su bahsende hanimin yaka takisini hangi tatafa talacaklarina karar versinler artik bir sag bir sol yani gina geliyor insana bakarken sanki bahsende rolü yeterince sinir bozuci degilmis gibi

    Iyi geceler

    • Oğuz Özdere

      29 Aralık 2017 at 02:10

      İyi geceler ayşe güzel yorumun için teşekkürler..

  50. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 02:04

    oguz abi balik istemem gercekden gitseydiniz inanin ki cok uzulurdum sitenin dadi duzu olmazdi

    • Oğuz Özdere

      29 Aralık 2017 at 02:05

      Yok yok ben öyle düşünmüyorum her biri ayrı güzel benim yorumcularımın 🙂

      • su damlasi

        29 Aralık 2017 at 02:07

        Oguz bey o balikdan ben istiyorum gercekden hakk etdiyimi dusunuyorum:(

        • Oğuz Özdere

          29 Aralık 2017 at 02:09

          Su damlam ben balığı ortaya koydum, isteyen üstüne alınsın, bi dahaki sefere sana aynalı sazan eklerim 🙂

          • su damlasi

            29 Aralık 2017 at 02:12

            Evet ekleyin aynali bide boynuzlu. Balik bulun bi ZAHMET

            • Aslınur

              29 Aralık 2017 at 02:15

              Su damlası yaa sakın, onu demeyecektin 🙁
              Şimdi herşeyi bırakıp, boynuzlu balık arar mı arar. Bulduğunda sitenin baş köşesine de koyar mı koyar..

              • Oğuz Özdere

                29 Aralık 2017 at 02:19

                Aslınur beni tanımaya başlamışsın bravo 🙂

                • Aslınur

                  29 Aralık 2017 at 02:25

                  Maalesef ki 🙁

              • su damlasi

                29 Aralık 2017 at 02:21

                Ne yapayim aslinur sinirden ne yazdigimi biliyormuyum?

              • Şule

                29 Aralık 2017 at 07:37

                Canım benim şulesinin tatlı yorumcusu nasılsın yavrum sizin gece uykunuz neden böyle kaçıyor ben çözemedim sizi hadi gecekuşumuzu biliyorumda ya sen aslınur çok tatlısın yinede seni cok seviyorum ehh ben kargalar bir yerlere konmadan geleyim siteye sen ne zaman görecen gece bana yorum yazacan.şule sabah görecek gece saat sabahın 4üne kadar .evet yinede günaydın neşen sohpetin bol olsun seni seviyorum.:::)::)

      • Şule

        29 Aralık 2017 at 07:17

        Kargalar bir yerlere konmadan sabah kahvesi içerken siteye girip bakayım dedim birde ne gördüm gece 4lere kadar yarışma varmış birde site yöneticimiz varmış bende mesaj yazmıştım zaten geri dönme huyun bana olmadığı için degerlimiyim değersizmiyim onuda bilemedim .bende dubai yolcusu kalmasın güle güle demiştim içimden bak kızlar köpürmüşler hadi bakalım şimdi nasıl açıklayacanbu arada günaydın .

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 02:13

      Ya gerçekten üzülmüştüm ben. Ama boşaymış. Siz abim falan olsaydınız kesin küserim dize kesin

      • Oğuz Özdere

        29 Aralık 2017 at 02:13

        Sanada abilik yapılmaz yaw, abi olsam sevilmem yani 🙂

        • Gecekuşu

          29 Aralık 2017 at 02:16

          Öyle diyorsun oğuz hocam ama gerçekten kendimi kötü hissettim biraz da utandım galiba

  51. Tatlıcı ülker

    29 Aralık 2017 at 02:00

    Ya ben uykuya dalıp işin heyacanını kaçırdım. Öf ya. Ama ben söylicektim:-(

    • Oğuz Özdere

      29 Aralık 2017 at 02:01

      Tam 4 saat seni bekledim, gülay hanıma bile dememiştim nerde kaldın tatlıcı yaw 🙂

      • Tatlıcı ülker

        29 Aralık 2017 at 02:11

        Ya kızlar bende sadece A.Ş.K dizizisi başladığında öyrendim. Oğuz abiye iyi yolculular diye mail atdım. Adam bana ne dese. BEN ŞAKA YAPTIM. Kızlara söyledin mi dedim hayr dedi. Ya bende uykuya dalmışım yoksa vallahi söylicektim

        • su damlasi

          29 Aralık 2017 at 02:15

          De get ikiniz bizi kandirdiniz kim bilir ustune keyf kahfesi bile ictiniz. Ulker

          • Oğuz Özdere

            29 Aralık 2017 at 02:17

            Ülker kış uykusuna yatmış yeni uyandı, uyanda balıga gidelim dedim, o uyanana kadar ben sazanı tuttum 🙂

            • Tatlıcı Ülker

              29 Aralık 2017 at 02:53

              Çok komik:-(

              • Şule

                29 Aralık 2017 at 07:30

                Tatlıcı ülker günaydın hadi bakalım bu şakanın faturası sanamı kesildi sen nasıl kandın buna ben şule ablan bu sitede nerdeyse iki sezon, dan beri burdayım ve hemen anladım şaka oldugunu ah be yavrum nasıl düştün sen bu tuzaga sen çok yaşa emi.::::):::)

            • Şule

              29 Aralık 2017 at 07:24

              O sazan büyükmü bari ehh artık hepimize topluca ziyafet bu senin yaptığının bedeli olacak nisan 1 olsa anlardım ama buda yılbaşı şakası olmuş şimdi cezalısın hemen cevap yazacaksın başka türlü bağışlanmaz bu şaka otomatikten çıkarırmısın yorumları lütfen .site yöneticim. :::::)::)

              • Oğuz Özdere

                29 Aralık 2017 at 08:07

                Tamam Şule abla, hallederiz 🙂

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 02:02

      Ha sen biliyordun yani. Öyle olsun ama

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 02:05

      Ask olsun ulkerim salak yerine koyulduk sen biliyordun yani ..ben inandigim icin sucu kendimde goruyorum:(

      • Gecekuşu

        29 Aralık 2017 at 02:07

        Bencede hala kendimi kötü hissediyorum. Biz sana inanmıştık ama hocalar ya

      • Oğuz Özdere

        29 Aralık 2017 at 02:07

        Tabiki kendinde görecen 🙂 Ama bende de suç var, Aslınur ve Gecekusu ile aynı sazanı yolladım sana, halbuki aynalı sazan olmalıydı senin sazan 🙂 hadi ben kaçar, bu mutlulukla ne rüyalar görürüm şimdi 🙂

        • Gecekuşu

          29 Aralık 2017 at 02:09

          Ben bu sinirle uyuyabilirmiyim bilmiyorum

        • Aslınur

          29 Aralık 2017 at 02:10

          Biz bu gidişle anca sazan görücez 🙁

        • su damlasi

          29 Aralık 2017 at 02:10

          Ayyy bide keyf yapiyorsunuz inanmiyorum ya

          • Gecekuşu

            29 Aralık 2017 at 02:13

            Demi su damlam

            • su damlasi

              29 Aralık 2017 at 02:18

              Oyle gece kusu keyf yapiyor

          • Tatlıcı Ülker

            29 Aralık 2017 at 02:14

            Ay nolur bana kırılmayın yab:-(

            • su damlasi

              29 Aralık 2017 at 02:16

              Ben kirildim valla ulkerim

  52. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 01:57

    hayirli geceler oguz abim gelmis hos gelmis nasilsin dubai gitmemis sin bize sakami yapdin

    • Oğuz Özdere

      29 Aralık 2017 at 01:59

      Xanım sanada balık yollayım mı? evet şaka yapmıştım, kızlar zor bela anladı 🙂

      • Gecekuşu

        29 Aralık 2017 at 02:01

        Şu an gitmem lazım. Ama sinirden gitmek istemiyorum

        • Oğuz Özdere

          29 Aralık 2017 at 02:03

          Oturalım, çay kahve diyecem ama balıkla gitmez 🙂 bitki çaylarıyla aran varsa sana özel bişey yapabilirim 🙂

          • Gecekuşu

            29 Aralık 2017 at 02:05

            Sinirimi giderecek bir şey varsa alıyım

            • Aslınur

              29 Aralık 2017 at 02:08

              Soda 🙁 anca sindiririz..

              • Gecekuşu

                29 Aralık 2017 at 02:10

                Ya hala inanamıyorum ben.

  53. Aslınur

    29 Aralık 2017 at 01:57

    Yuuuh ama yani, bu ne yaa, daha da büyütmüşsünüz.. oldu olacak sitenin girişine asın ..

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 02:00

      Yani olmazsa izleten birer tane gönderin bari.

    • Oğuz Özdere

      29 Aralık 2017 at 02:00

      Aa güzel fikir, bende yeniyıl süslemesi yapayım diyordum siteye, sazanı koyayım, ondan güzel süs mü olur :))

      • Gecekuşu

        29 Aralık 2017 at 02:04

        Tabi tabi neşe tavan yaptı değil mi

      • Aslınur

        29 Aralık 2017 at 02:04

        Tövbeler olsun, hayatımızın son 10 dakikasını hiç yaşamamış gibi yapalım mı ? 🙂

        • Gecekuşu

          29 Aralık 2017 at 02:06

          Hiç sanmıyorum ben

  54. Gecekuşu

    29 Aralık 2017 at 01:51

    Of ya şu an kendimi baya kötü hissediyorum. 🙁

  55. Oğuz Özdere

    29 Aralık 2017 at 01:50

    Bu gecenin anısına isteyen üstüne alınsın 🙂
    İyi geceler dubaiden 🙂
    sazan

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 01:52

      Ya oğuz hocam lütfen şu resmi çeketmisin. Sinirim ikiye katlanıyor.

      • Oğuz Özdere

        29 Aralık 2017 at 01:55

        Yok yok bu sazan tam oldu size 🙂 ben gidiyorum yorumlar açık.. iyi geceler, rüyanızda sazan görürsünüz inşallah 🙂 sazan olmazsa dubai de olabilir 🙂

        • Gecekuşu

          29 Aralık 2017 at 01:57

          Kaçarsınnız tabi.

        • Gecekuşu

          29 Aralık 2017 at 01:58

          Çok uzun bir süre ikisininde görmek istemiyorum.

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 01:54

      Siz işin şakasındasınız oğuz hocam ama gerçekten size kırıldım.

      • Oğuz Özdere

        29 Aralık 2017 at 01:58

        Kırılan insan iyi olur, dayanıklı olur, arada kırıl lütfen 🙂

        • Gecekuşu

          29 Aralık 2017 at 01:59

          Ama kendisini çok ta kötü hisseder demi

        • Aslınur

          29 Aralık 2017 at 02:01

          Bence siz artık uyuyun hocam, hayır anlamıyorum nereden geliyor bu enerjiniz..
          Neyse nasılsa yorumlar otomatik, hem günlük kötü espri kotamızı 1 saatte fazlasıyla doldurduk.. siz artık uyuyun..

          • Oğuz Özdere

            29 Aralık 2017 at 02:04

            Tamam sözünü tutuyorum Aslıcım ama kızma yaw 🙂 iyi geceler…

  56. Gecekuşu

    29 Aralık 2017 at 01:41

    Ya oğuz hocam baksana kimse yok saat de 2 ye geliyor. En iyisi biz gidelim. Hadin herkese hayırlı geceler iyi uykular tatlı rüyalar

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 01:43

      Vazgeçtim herkes burda ya 10 15 dakika daha kalabilirim

    • Aslınur

      29 Aralık 2017 at 01:44

      Nasıl yok ya, iki yorumdan biri Aslınur:)

  57. Aslınur

    29 Aralık 2017 at 01:33

    Valla Oğuz hocam dün gece siteye girmedim, 1 gecede ortalıktan kayboldunuz, haklarınızı helal edinler falan..
    Katar, Dubai ve 20 günn !! Ama Oğuz hocam biz sizsiz 20 gün napcağız, söyleyin.. Hem siz yokken kim bize kötü espriler yapacak 🙁 biz yorumlarımıza cevap alamadığımız için kime kızacağız hı 🙁 ..

    • Oğuz Özdere

      29 Aralık 2017 at 01:34

      Aslınur böyle dedin içim parçalandı, gitmiyorum ozaman, sevildiğimiz yerde kalalım daha iyi 🙂

      • Aslınur

        29 Aralık 2017 at 01:39

        Ha şöyle, hem napcanız elin Dubai’sinde 🙂

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 01:35

      Yürü be aslınurcum kim tutar seni. Bence de oğuz hocam

      • Aslınur

        29 Aralık 2017 at 01:40

        Canım biliyorsun birilerini gitmeme konusunda ikna etme kabiliyetim var benim 🙂

  58. Oğuz Özdere

    29 Aralık 2017 at 01:22

    Hadi bakayım herkes yatağa, uyku saati geldi de geçiyor bile.. Akşam yatmaz sabah kalkmazsınız tembeller sizi 🙂

    • Aslınur

      29 Aralık 2017 at 01:25

      Ben şok, ben iptal gözlerime inanamıyorum.. Oğuz hoca sitede !!
      Şuan resmen göz bebeği yuvasından çıkan emojiyim 😮

      • Oğuz Özdere

        29 Aralık 2017 at 01:28

        Sen doğuştan iptal olmuşsun zaten 🙂 Yooo Dubaideyim şuanda, belgeselde izliyorum 🙂

        • Gecekuşu

          29 Aralık 2017 at 01:33

          Oğuz hocam birşey sorabilir miyim acaba. Senin yolculuk ne zaman

          • Oğuz Özdere

            29 Aralık 2017 at 01:34

            Ahirete yolculuk mu? Allah bilir…

            • Gecekuşu

              29 Aralık 2017 at 01:36

              Çok komik. 🙁

              • Oğuz Özdere

                29 Aralık 2017 at 01:38

                :)) Neyse size doyum olmaz, bu gün çok yorucu bi gündü, biraz uyumam lazım. Sohbet edecekseniz yorumları otomatik onaylı açabilirim.. Yoksa yatın uyuyun yaw 🙂

                • Gecekuşu

                  29 Aralık 2017 at 01:39

                  Yani bilmemki ki arkadaşlar ne der acaba

            • Gecekuşu

              29 Aralık 2017 at 01:38

              Ya oğuz hocam ben gerçekten sordum. Yoksa gitmeyecek misin

              • Oğuz Özdere

                29 Aralık 2017 at 01:40

                Yok çalıkuşum iş güç coluk cocuk nasıl gideyim, şakasına söylemiştim sizde sazan gibi atladınız, bildiğin aynalı sazan 🙂

                • Gecekuşu

                  29 Aralık 2017 at 01:42

                  Çok ama çok çok kötüsün oğuz hocam. Gerçekten söylüyorum.

                  • Oğuz Özdere

                    29 Aralık 2017 at 01:44

                    Ne yalan söyleyim hayli kötüyüm katılıyorum sana ilk defa 🙂

                • Aslınur

                  29 Aralık 2017 at 01:43

                  Yaa Oğuz hocam gelir gelmez modunuza döndünüz, yeminle kendimi sazan gibi hissettim..

                  • Oğuz Özdere

                    29 Aralık 2017 at 01:45

                    Kesinlikle, aynalı sazan oldugunu yeniliyorum, yüz ifadeni görmek isterdim ama tahmin ediyorum zaten 🙂 İyi geceler..
                    sazan

                    • Aslınur

                      29 Aralık 2017 at 01:47

                      Başladınız yine Oğuz hocam 🙂

                    • Oğuz Özdere

                      29 Aralık 2017 at 01:48

                      Çenem açıldı ya sabah erkenden dersim var benim.. sahi ben acaba öğretmen miyim? belki oda şakadır 🙂 iyi geceler size 🙂

                  • Gecekuşu

                    29 Aralık 2017 at 01:46

                    Aynen katılıyorum

                    • Aslınur

                      29 Aralık 2017 at 01:53

                      Oğuz hocam siz de güya çok yorgunsunuz, nereden geliyor bu enerji.. Çalıkuşuna katılıyorum, siz ve esprileriniz yok mu, çok kötüsünüz çook ..

                    • Oğuz Özdere

                      29 Aralık 2017 at 01:54

                      Bazen böyle oluyorum ya, neden bende bilmiyorum ama 🙂

                  • Gecekuşu

                    29 Aralık 2017 at 01:48

                    Of hocam ya. Evet kızgınım size ama yinede gitmediğimiz sevindim

                • Gecekuşu

                  29 Aralık 2017 at 01:44

                  Oğuz hocam özür dileyerek söylüyorum ki şu an dize baya kızgınım ve de kırgın 🙁

                  • Oğuz Özdere

                    29 Aralık 2017 at 01:47

                    Gece kuşum sana aşağıdaki sazanı armagan ediyorum, resmi gördünse yeterli benim için :)))

                    • Gecekuşu

                      29 Aralık 2017 at 01:49

                      Yineliyorum gerçekten kötüsün

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 01:26

      Oğuz hocam sen burdamıydın ya. Demek ki daha gitmedin.

      • Aslınur

        29 Aralık 2017 at 01:28

        Oo Çalıkuşum sen de burdaymışsın 🙂

        • Gecekuşu

          29 Aralık 2017 at 01:30

          Ya ben gecekuşuyum biliyormusun sen canım. Tabikide burdayım

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 01:34

      KAcip gitmistim tekrar dondup cok sevindim oguz bey HAYİRLİ AKSAMLAR nasilsiniz?

      • Oğuz Özdere

        29 Aralık 2017 at 01:35

        Akşam mı? Burda gündüz gibi her yer apaydınlık…

        • su damlasi

          29 Aralık 2017 at 01:39

          İyisiniz galiba?

          • Oğuz Özdere

            29 Aralık 2017 at 01:41

            Her yerim agrıyor, dayak yemiş gibiyim su damlam, dubai olmasa da kapalı spor salonuna gittik voleybol oynuyoruz her hafta perşembe, cok yorulduk 🙁

            • su damlasi

              29 Aralık 2017 at 01:45

              Yorqunsunuz ve dinlenmeniz lazim
              Ama gitmediyiniz icin cok sevindim tesekkur ederim bize sakaymis anlamaliydim ah benim salak kafam

              • Oğuz Özdere

                29 Aralık 2017 at 01:46

                Kafanın suçu yok, içindeki beyini kullanamayanda hata :)))))

                • su damlasi

                  29 Aralık 2017 at 01:49

                  Aynen oguz bey. Beyin orda ama onu kullanmiyorum:(

                  • Oğuz Özdere

                    29 Aralık 2017 at 01:50

                    İlk defa çok güzel ve doğru konuştun 🙂 tebrikler..

                    • su damlasi

                      29 Aralık 2017 at 01:54

                      Tesekkur ederim biliyormusunuz bentum gunu calisiyorum .gece on ikiden sonraysa kkafam calisiyor bazen hiic calismiyor oyle gezdiriyorum uzerimde:(

                    • Oğuz Özdere

                      29 Aralık 2017 at 01:57

                      Bencede senin kafa cogu zaman çalışmıyor, vücuduna fazladan yük, yazık sanada 🙂

                    • su damlasi

                      29 Aralık 2017 at 02:03

                      Yazik bana gercekden

      • Gecekuşu

        29 Aralık 2017 at 01:36

        Hoşgeldin su damlam

        • su damlasi

          29 Aralık 2017 at 01:42

          Hos bulduk CANİM BENİM

  59. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 01:18

    gulay ablacim canim tamam sohbet yarina kalsin o zaman ALLAH RAHATLIK VERSIN IYI GECELER tatli ruyalar

  60. Aslınur

    29 Aralık 2017 at 01:16

    Allah şifa versin Gülay ablacım, neyse hadi ben de yatayım sen de güzel bir uyku çek Gülay abla..
    Çalıkuşu olayı özetledim, tepkini yarın geceni verirsin artık 🙂
    Hadi herkese iyi geceler, tatlı rüyalaar 🙂 ..

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 01:31

      Tepkimi şimdi vereyim. Ne yalan söyleyeyim həm şaşırdım həm də sevindim. Allah daim etsin. İki günlük aşklardan olmaz inşallah

  61. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 01:14

    demetcim sanada ALLAH RAHATLIK VERSIN IYI GECELER TATLI RUY ALAR

  62. Aslınur

    29 Aralık 2017 at 01:09

    Şimdi bugün öğlen klass magazinin ınstagram sayfası, derginin Ocak sayısının kapak fotoğrafını paylaştı (tabi hatırlarsan 6 Aralık’ta Erkan ve Hazal bu dergiye röportaj vermişti Ocak sayısı için) ve kapak fotoğrafında Erkan ve Hazal’ın resmi altında da küçük bir not 🙂

    BİR DİZİ AŞKI DAHA GERÇEK OLDU

    Erkan Meriç & Hazal Subaşı :

    “Mutluyuz, beraber vakit geçirmekten keyif alıyoruz” ..

    Olay bu , çaktın mı köfteyi Çalıkuşum 🙂 😀

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 01:16

      Hadi her kese iyi geceler tatli ruyalar arkadaşlar ALLAH rahatlik versin ALLAHA EMANET OLUN bende kacar gorusuruz

  63. Demet

    29 Aralık 2017 at 01:07

    Millet herkese iyi geceler,öpüldünüz kızlar. Aslınur dün gece seni bekledik ama gelmedin. Bu gecede benim biraz işlerim vardı,gelemedim. Neyse hadi görüşürüz. Iyi geceler herkese 🙂

    • Gülay Albasan

      29 Aralık 2017 at 01:09

      İyi geceler demetcim..

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 01:13

      İyi geceler tatli ruyalar Demetcim ALLAH rahatlik versin opdum ciyerparem

    • Aslınur

      29 Aralık 2017 at 01:14

      Aa ben yokken Demet gelmiş, Demet gitmiş.. haa bu arada dün gece bana bir şey söyleyeceğini söylemişsin, çok merak ettim doğrusu 🙂 neyse sabaha söylersin unutmazsan ..

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 01:28

      Hayırlı geceler demet öğretmenim. Allah rahatlık versin

  64. Gülay Albasan

    29 Aralık 2017 at 01:05

    KIZLAR UYKUM GELDİ, HADİ SİZDE UYUYUN.HAYIRLI GECELER.ALLAH RAHATLIK VERSİN HEPİNİZE..

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 01:06

      Hayırlı geceler Gülay ablacım da şimdi bizim yorumlar ne olacak. Sayın yönetici de yok.

      • Gülay Albasan

        29 Aralık 2017 at 01:08

        Sabaha onaylanacak. Çünkü ben otomatik onaya almayı bilmiyorum..biraz başımda aĝrımak üzere..şiddetlenirse diye korkuyorum..hadi beni kırmayın.sabaha konuşalım, İNŞAALLAH..

        • Gecekuşu

          29 Aralık 2017 at 01:10

          Pekala o zaman. Sen dinlen ablacığım. Allah rahatlık versin bitanem seni seviyorum ve kocaman öpüyorum

          • Gülay Albasan

            29 Aralık 2017 at 01:11

            Anlayışın için teşekkür ederim, bende sizleri seviyorum..ALLAH RAHATLIK VERSİN.

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 01:10

      Tamam gulay ablam İyi geceler tatli ruyalar allah rahatlik versin CANİM BENİM opdum

  65. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 01:04

    cicek ablacim SANADA IYI GECELER TATLI RUY ALAR

  66. Aslınur

    29 Aralık 2017 at 00:54

    Çiçek, Mesut Yar’ın yakında bir programı çıkacak, “Mesut Yar ile Laf Çok” programın adı ve 360tv de çıkacak. Hatta Mesut Yar kendi sayfasında yeni programının ilk konukları için öneri sundu, herkes konuk olmasını istediği kişiyi yazıyıor, tabi bizim fanlar da boş durmuyor 🙂

  67. Gecekuşu

    29 Aralık 2017 at 00:50

    Ya abla şu Hazal la erkan nın sevgili olduklar gerçekten doğru mu. Bir bilgin varmı acaba

    • Gülay Albasan

      29 Aralık 2017 at 00:51

      Çalıkuşum, ben hep en son öĝreniyorum herşeyi..

    • Aslınur

      29 Aralık 2017 at 00:56

      Çalıkuşum anlaşıldı sen durumdan bi habersin ama merak etme seni hemen aydınlatıyorum 🙂

      • Gecekuşu

        29 Aralık 2017 at 01:00

        Bekliyorum

        • Gecekuşu

          29 Aralık 2017 at 01:05

          Ee anlatsana ya.

  68. Aslınur

    29 Aralık 2017 at 00:49

    Su damlası sana da iyi akşamlar, tabi ki her şey yolunda 🙂 bugün bu kadar güzel bi haber almışken nasıl iyi olmayayım 🙂 sen nasılsın

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 00:54

      Ah aslinur ah her kes seviniyor bu habere ben omere kizgim oldugum icin erkana sevinemiyorum .iyim cok sukur tesekkur ederim canim

      • Aslınur

        29 Aralık 2017 at 00:59

        Booşveeer 🙂 takma kafana 🙂

        • su damlasi

          29 Aralık 2017 at 01:07

          Bos vereyim tamam takmam artik kafama:)

  69. Çiçek

    29 Aralık 2017 at 00:48

    Sağ ol gulaycim teşekkür ederim canim.

  70. Kayıp Aslınur

    29 Aralık 2017 at 00:47

    Geldim geldim Çalıkuşum 🙂

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 00:53

      Sonunda yani. Dün baya bekledik seni gelmedin ama. Neyse bugün nasılsın bakalım

      • Aslınur

        29 Aralık 2017 at 01:03

        Gayet iyiyim 🙂 evet dün aslında siteye geldim geceleyin, sayfalara göz gezindirdim tam yorum yazacaktım ki annem kalkmış telefon ışığına geldi, sen hala ayakta mısın dedi sonra mecbur teli verdim anneme, o yüzden yazamadım ama sonra bil bakalım noldu, sizi rüyamda gördüm 🙂 Çalıkuşum senin saçların kıvırcık dalgalı gibi bir şey mi ? 🙂

        • Gecekuşu

          29 Aralık 2017 at 01:07

          Hayır canım. Benim saçlarım tam tersi düz hatta pırasa

  71. Çiçek

    29 Aralık 2017 at 00:42

    Gulaycim hayirli geceler canim .

    • Gülay Albasan

      29 Aralık 2017 at 00:44

      Sana da hayırlı geceler güzel ablacığım bu gençlerden Hayır yok Sen en iyisi dinlen yarın bütün iş seni bekliyor Hadi Allah rahatlık versin

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 00:48

      Hayırlı geceler çiçek ablacığım. İyi uykular tatlı rüyalar. Allah rahatlık versin. Yarın içinde kolay gelsin

  72. Çiçek

    29 Aralık 2017 at 00:39

    Gece kuşu ,su damlasi,xanim azeri fan aslinur hayirli geceler kızlar ben yatıyorum ulkeri bekliyorum ama daha fazla bekleyemiycem sabah erken kalkmam lazım iyi uykular tatlı rüyalar size.

    • Gülay Albasan

      29 Aralık 2017 at 00:40

      İyi geceler çiçek ablacığım Allah rahatlık versin

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 00:46

      Cicek ablam iyi geceler tatli ruyalar allah rahatlik versin CANİM BENİM ALLAHA EMANET OL

  73. Gülay Albasan

    29 Aralık 2017 at 00:37

    ÇALIKUŞUM, YAZDIKLARINI OKUDUM..SENİ VE AİLENİDE ĆOK İYİ ANLIYORUM.AMA SEN DUA ET, ATLATABİLMİŞSİN BU DURUMU..inanki seni benden iyi kimse anlayamaz..SEN ALLAH’A SIĜIN..BENİM GÖZÜMDE GAYET GÜÇLÜ VE OLGUN BİR İNSANSIN.

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 00:40

      Çok teşekkür ederim birtanecik ablam iyiki varsın. Seni gerçekten çok ama çok seviyorum. CANIMSIN BENİM❤️ ❤️ ❤️

      • Gülay Albasan

        29 Aralık 2017 at 00:42

        Sizlerde iyiki varsınız.ve benimle birşeyler paylaşmanız bana kendimi özel hissettiriyor..bende sizleri seviyorum

        • Gecekuşu

          29 Aralık 2017 at 00:45

          Ablacım dün biraz hasta gibiydin Nadal oldun acaba daha iyisindir inşallah

  74. Gecekuşu

    29 Aralık 2017 at 00:35

    Ya Gülay ablacığım dün oğuz hocam gideceğini söylemişti. Gittimi acaba.

    • Gülay Albasan

      29 Aralık 2017 at 00:40

      Valla çalıkuşum tam bilmiyorum.bende sizin sohbeti okuduktan sonra haberim oldu..sabahsadece hayırlı yolculuklar maili attım.ama gidip gitmediĝini henüz bilmiyorum..

      • Gecekuşu

        29 Aralık 2017 at 00:42

        Sabahtan beri girmedimi siteye.

        • Gülay Albasan

          29 Aralık 2017 at 00:43

          Sadece sayfa düzenleyip çıkıyor..sanırım yoĝun..yorumlara girmiyor..

  75. Gecekuşu

    29 Aralık 2017 at 00:29

    Hayırlı geceler su damlam. Hoşgeldin canım arkadaşım. Ya dün bana kırgın olduğunu söylemişsin. Bilməyərək kırdım mı seni yoksa. 🙁

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 00:32

      Gece kusu hayirli aksamlar hos bulduk ya dun her kese kirgindim oyle yanj tek tek diyil simarikligim tutmusdu merak etme kusermiyim sana birtanemsin canim benim

      • Gecekuşu

        29 Aralık 2017 at 00:36

        İyi sevindim. Yani bide insan hiç böyle cici bir kuşa küser mi küsebilirmi. 🙂

        • su damlasi

          29 Aralık 2017 at 00:41

          Yok tabi hic kusermi insan boyle. Cicili bicili kiz kusmedim ..sevindinmi ay cocuk gibisin valla .
          Canim benim ya

          • Gecekuşu

            29 Aralık 2017 at 00:47

            Yaşım 20 ye geldi ama ben hala büyüyemedim galiba gerçekten bazen çocuklaşıyorum. Farklı bir şey

            • su damlasi

              29 Aralık 2017 at 00:51

              Kiz ben 23 yasindayim her gun isden eve geldiyimde kendime balon aliyorum severim balonlari annem bana ALLAH sana akil versin diyor balonla oynayacak yasdamisin.bide. bana sor yani senin yasin normal canim

              • Gecekuşu

                29 Aralık 2017 at 00:54

                Su damlam seninkide güzelmiş. Hoşuma gitti.

                • su damlasi

                  29 Aralık 2017 at 01:05

                  Evet oyle iste. Hosa gider tabi tesekkur canim

  76. xanim azeri fandan canim arkadasima

    29 Aralık 2017 at 00:27

    sudamlam senin mutlu olmana cooooook sevin dim benim guler yuzlu canim arkadasim benim evet benim bu gunum coooook neseli gecti ALLAH BUTUN ISLERINDE YARDIMCIN OLSUN

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 00:37

      Xanim azeri hep MUTLU ol canim benim tesekkur ederim ALLAH RAZİ OLSUN ALLAH cumlemize yardimci OLSUN xanim biliyormusun ulkerim ne surpriz yapacak?

  77. Gülay Albasan

    29 Aralık 2017 at 00:17

    Çalıkuşu seni bekliyorum.birşey yazacaĝını söylemiştin.

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 00:27

      Kusura bakma ablacım ya biraz uzun oldu. Seni beklettim. Hakkını helal et bitanem

  78. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 00:17

    gecekusum benim gunum cooook guzel gecti canim

  79. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 00:12

    hayirli geceler sudamla m nasilsin canim insALLAH IYISINDIR CANIM BENIM BU GUN NELER YAPTIN

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 00:15

      Xanim azeri İyi aksamlar iyim cok sukur sen nasilsin? Bu gunum iyi gecdi aksamda disarda idim yeni geldim arkadaşlar la yemeye cikmistik cok guzel gecti gunum seni sormali nesen yeerinde galiba

  80. Çiçek

    29 Aralık 2017 at 00:08

    ULKERCİM nerdesin hadi gel bak uykum geldi seni bekliyorum canim.sabah erken kalkmak lazım yarın misafir gelecek.kek,börek yap cam yardıma gelirsin artık.

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 00:38

      Hayırlı geceler çiçek ablacığım nasılsın

  81. xanim azeri fan

    29 Aralık 2017 at 00:05

    hayirli geceler cicukusu m nasilsin birtanem gunun nasil gecti

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 00:10

      Xanim azeri İyi aksamlar nasilsin canim ne haber ?ozledim seni kiz

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 00:10

      Hayırlı geceler xanım kardeşim. Günüm iyi geçti sorduğun için teşekkür ederim. Sen nasılsın senin günün nasıl geçti canım

  82. Gecekuşu

    29 Aralık 2017 at 00:00

    Ya neredesiniz. Hadi gelin sizi bekliyorum.

  83. Gecekuşu

    28 Aralık 2017 at 23:55

    Hayırlı geceler bitanem Gülay ablacım. Ellerine o güzel yüreğine sağlık. Analiz yine çok güzel olmuş. Ah ya şu Ömer de anlasa artık. Şu kızcağızı bu kadar üzmese. Bütün zorluklara karşı birlikte el ele olsalar.

    • Gülay Albasan

      29 Aralık 2017 at 00:03

      Teşekkür ederim Çalıkuşu, Sana da hayırlı akşamlar, Evet ya bir şu Ömer anlayamadı Zehra’yı, neyse bu da bizim Kaderimiz deyip çekeceğiz yapacak bir şey yok.

  84. Gecekuşu

    28 Aralık 2017 at 23:51

    Herkese selamlar canım arkadaşlarım. Ben geldimmmmm.

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 00:07

      Hayirli aksamlar hos geldin gece kusu nasilsin canim

  85. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 23:50

    aslinurcum benimde gunum cok guzel gecti hazalnan erkanin sevgi li olduqlarini aciklayanda inanki ben de cooooook mutlu oldum kendim evde o kadar dans etdim resmen mutlulukdan havalara ucuyorum

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 00:06

      Ne yani Hazal la erkan gerçekten sevgilimi olmuşlar. Nasıl ya

  86. Aslınur

    28 Aralık 2017 at 23:40

    Tatlıcı sürpriz dedin çatlattın beni, şimdi de ortadan kayboldu 🙁 nerdesin ?
    Demet, Çalıkuşu, Şule, Leyla, Nurbanu.. sizler nerdesiniz ?
    Bu gece yalnız kaldım anlaşılan 🙁 Çalıkuşum senin için daha erken gerçi, inşallah bi yarım saate gelirsin..
    Neyse ben gidiyim bari, biraz sonra gelirim 🙁 ..

    • su damlasi

      29 Aralık 2017 at 00:04

      İyi aksamlar her kese nasilsiniz arkadaşlar?
      Demetcim burdayim canim benim
      Aslinur birtanem neden yalniz kaldin burdayim ben nasilsin canim? Nerdeydin dun yoktun her sey yolundami?

    • Gecekuşu

      29 Aralık 2017 at 00:04

      Ben geldim kayıp aslınurcum. Asıl sen nerelerdesin

  87. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 23:37

    Isterim tabi gulaycim görüşelim canim

  88. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 23:36

    Aslinur iyi akşamlar mesut yar hangi kanalda ne zaman program yapiyor .Ben hiç görmedim.

  89. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 23:29

    Bende iyiyim gulaycim benimde aklıma geliyor da sen genelde yoğun oluyorsun diye seni meşgul ederim diye düşünüyorum ondan

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 23:35

      Ablacığım ben genelde WhatsApp’tan bazı arkadaşlarımla görüşüyorum istersen müsait olduğum zamanlarda seninle de konuşabiliriz

  90. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 23:27

    Ben diziyi izlerken bahsendeyle konuşuyorum galiba yaslandim eskiden babannem söylenirdi televizyondakilere onlar seni duymuyor boşuna kızıyor diye gulerdim şimdi ben de aynısını yapıyorum.sizde de durum ayni mi yoksa bende mi gariplik var.?

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 23:36

      Çiçek ablacığım inanmayacaksın ama bugün bende bahşende ile konuştum

  91. Aslınur

    28 Aralık 2017 at 23:16

    Bir de bugün Mesut yar A.S.K sayfasına yorum yapmış ;
    “Eh her gün izlemek imkansız, imkansıza yakın bir yerdeyim. Asıl sürpriz çok yakında! Sevgiler..” yazmış.. yani çok yakında bir sürprizi varmış A.S.K izleyicilerine, ben diyorum ki acaba yeni programının ilk konukları Hazal ve Erkan mı olacak ki ? Tahminim bu yönde 🙂

  92. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 23:16

    Gulaycim nasılsın canim.

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 23:22

      Teşekkür ederim çiçek ablacığım iyiyim çok şükür Ama eve yeni geldim komşuya taziye ziyaretine gitmiştik. Sen nasılsın Biz seninle niye WhatsApp’tan yazışmıyoruz?

  93. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 23:11

    iyi aksamlar aslinurcum biz iyiz sinavlar nasil gidiyor gunun nasil gecti

    • Aslınur

      28 Aralık 2017 at 23:28

      Sana da iyi akşamlar Xanim 🙂 günüm mü ? Çok mutlu geçti günüm, nasıl mutlu olmayayım 🙂 HazEr bize güzel sürpriz yapmış, tüm günüm halay çekmekle geçti resmen 😀 durup durup kahkaha attım kendimce 🙂 sen nasılsın, napıyorsun 🙂

  94. Aslınur

    28 Aralık 2017 at 23:11

    Bugün her yerden güzel haberler geliyor 🙂

    Evet öğlen klass magazinin sayfası derginin Ocak sayısının kapak fotoğrafını paylaştı. Yalnız bu sadece kapak fotoğrafı, bazıları derginin satışta olduğunu sanıp telaşa düşmüşler. Merak etmeyin derginin Ocak sayısı 1 Ocak’ta İstanbul’da, 4 Ocak’ta Türkiye’nin her yerinde olacak 🙂

  95. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 23:09

    demetcim cok sukur bana kus olmamana sevindim seni cooook seviyorum dostlugumuz daimi olsun

  96. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 23:03

    ULKERCİM benim kızım yok sen benim kızım oldun benim için.bir oğlum daha olsaydı gelinim olurdun ama oğlumun sevdiği var .kısmet değilmiş diyelim…yoksa ben seni almazmiyim oğluma senin gibi tatli kızı şiirler yazan gelini istemezmiyim canim .

  97. Aslınur

    28 Aralık 2017 at 22:59

    Kalemine, yüreğine sağlık Gülay abla 🙂 Ömer’in bölüm sonunda paçaları tutuştu resmen..

  98. Aslınur

    28 Aralık 2017 at 22:56

    Naber millet 🙂 🙂

  99. Handan

    28 Aralık 2017 at 22:53

    Eline yüreğine sağlık Gülayım. Şimdi seyrede bildim. Bahşende yerleşti konağa. Kendisine de Nazan gibi bi yardımcı alır. Asıl kötülük, entrika o zaman başlayacak. Daha duuurrrr bunlar iyi Günlerimiz.
    Herkese Hayırlı geceler.

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 23:09

      Teşekkür ederim handan ablacım..ay birden mehtap’ı hatırlattı bu söz bana..vahki ne vah..

      • Handan

        28 Aralık 2017 at 23:19

        Mehtabı arar olduk hayatım :))

        • Gülay Albasan

          28 Aralık 2017 at 23:21

          Ay ben aramıyom ama bahşende biraz az fitnelik yapsa, daha çok sevineceğim.

  100. Tatlıcı Ülker *****ÇİÇEK*ABLAM*****

    28 Aralık 2017 at 22:34

    İlahi ÇİÇEK ABLAM beni hem duyqulandırdın hem güldürdün. Kız sen birtanesin yaaa:-) Hani derler ya kızlar annelerinin gözünde her zaman küçüktür. Ayy yoksa bu Tatlıcıyı kızın mı yaptın? Mesala ben seni ANNEM olarak çok sevdim:-) Tabi beni oğluna almamana rağmen:-)

    Sizi biraz daha bekleticem.

    • Aslınur

      28 Aralık 2017 at 23:02

      Ülker çatlatma 🙂 güzel sürprizini ne zaman açıklayacaksın, ayrıca bu güzel sürprize vesile olan kişi de kim ?
      Kafamda deli sorular.. bari saat ver..

  101. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 22:20

    iyi aksamlar demetim geldim nasilsin canim bana kusmusun

    • Demet

      28 Aralık 2017 at 22:24

      Canım benim ben neden sana küseyim? 🙂 Neden öyle düşündün ki?

  102. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 22:17

    iyi aksamlar gulay ablacim nasilsin analiz cok guzel olmus eline saglik bitanem

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 23:12

      İyi akşamlar xanım azeri fan. Teşekkür ederim.iyiyim, sen nasılsın.

  103. 1461

    28 Aralık 2017 at 22:06

    Çiçek ablacığım ömerin aklı başına gelene kadar bizim aklımız başımızdan gidecek allah senaristleri ıslah eylesin gelen gideni aratırmış ben alevle yeneri geri istiyom yeterki bu bahsende cadısı gitsin.gülaycığım yine harikasın sen harikasın ama ne yazar onlar bildiğini okuyor.kız demet ne sürprizi bende merak ettim haaa 🙂 🙂

  104. Demet

    28 Aralık 2017 at 21:43

    Tatlıcı’m ne sürprizi bu? 🙂 Ben meraklıyımdır biraz. Hemen söyle lütfen. 🙂

  105. Demet

    28 Aralık 2017 at 21:40

    Bu gece biraz geç kaldım. 🙁 Ellerine sağlık Gülaycığım. Senin analizlerin “Onlar”ın yazdıkları senaryoların yanında süper kalıyor. Bence de Jülide Hanımın gitmesinin nedeni Bahşende. Kim bilir neler yapmıştır o cadı kaynana. Su Damla’m ben geldim. Neredesin?

  106. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 21:32

    Eline sağlık gulaycim .omerin aklı başına gelsin o zaman gorucez mahcup omeri .hayirli akşamlar canım.

  107. Özgür

    28 Aralık 2017 at 21:21

    Yorumu adı yazılan yere yazmışım geçmiş aklımı karıştırdı bendede böyle kayınvalıde beteri vardı hiç kimseye dert yanmadan nasıl katlandım yaş geçinçe bir kere evi terk etmem gerekirdi baba titiz eş titiz o sabrı nerden buldum hiç küsmeden cevap vermeden mekan değiştirdi yoğun bakımda kapıya bakarak(Ben onu tanıdığımda dünya’ya sığmıyordu Ama şimdi kapalı kapılar ardında çaresiz kaldı)evet ysşarken kalp kırmak ….allah sevmeyi bilen kulları ile karşılaştısın sevdiklerimizi sevgimle…

    • Gülay Albasan