Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy 209.-210. Bölüm Fragmanı (2-3 Kasım) Özeti

Sevilerek izlenen Adını sen koy dizisinde ortalık yavaş yavaş karışmaya başlıyor..  Adını Sen Koy 209.-210. Bölüm Fragmanı (2-3 Kasım) Özeti ile sizlere vereceğimiz haberleri de fragmandan çıkarabiliriz zaten.. Bizim aşıklar gelinlik damatlık işleri ile uğraşadursun beklenen tehlike yavaş yavaş yaklaşıyor. Ömerin Zehrayı gelinlik içinde görme isteğine Zehra düğünden önce göremezsin derken Ömer o günü iple çektiğini ima ediyor..

Diğer yandan Canan Zehraya yapışmış gibi görünürken Çetin karakterinin densiz konuşmaları tepki çekti. Ömerin yanında iken Zehraya Senin gibi güzel bir kadınla bir arada olmak insana keyiften başka ne verebilirki sözlerini duyan Ömer ayağa kalkıp şu Çetinin dişlerini ağzına dökeyim der gibi bakış atıyor ama Çetin anlarmı bilmiyorum..

Adını Sen Koy 209.-210. Bölüm Fragmanı (2-3 Kasım) tarihlerinde sizlerle olacak. Lütfen sizlerde yorum ve görüşlerinizi aşağı yazıp, fragman hakkındaki yorumlarınızı bizimle paylaşın. Teşekkürler şimdiden..

https://www.youtube.com/watch?v=86mhwKzRR5s

Continue Reading
Bunları da Seversin Sen...
39 Yorumlar

39 Comments

  1. Anonim

    23 Kasım 2017 at 01:32

    artıl yorumda yapmıyoruz dızıyı seyretmıyoruz fınalll

    • Gülay Albasan

      23 Kasım 2017 at 01:35

      Yarın yapcaz diziyle alakalı yorumu..bu günlük kapasite doldu..

  2. Buse

    3 Kasım 2017 at 01:33

    Bu ne ya filmi ne hale getirdiler hep bi sorun çıkartıyorlar bi evlenemediler yeni sezon başlamadan önce nasılsı şimdi nasıl giden gelmiyor sanki yeni dizi başlamış gibi oldu sezon finali olan bölüm nasıldı yeni sezonun ilk bölümü nasıl iyice saçmaladılar anca uzatıyorlar zaten verdikleri yarım saat birşey onda da hep aynı şeyleri görüyoruz ezberledik artık bi saat özet yarım saat reklam ne kaldı sanki

  3. tuana

    1 Kasım 2017 at 17:01

    Ratingler gecen hafta sali gunune gore cok dusmus 3.40 lardan 2.70 orana kadar gerilemis bir insan kendi yaptigi isi baltalar mi baltaladilar iste gusel giden herseyi canan ve sapigini sokaak batirdilar ve iki hafta dizide kalacak bunlar daha fazlada kalabilirler onzamana kadat dizi diy3 rating diye bisey kalirsa tabi seyircinin tepkisi canan ve sapigindan dolayi nazmiye hanima cok fazla bakalim ne olacak

    • Gülay Albasan

      1 Kasım 2017 at 19:27

      Ah tuana ahh..istiyorumki bizim aşıklar kavuşsun, iyi anlaşsın.aralarına sinek bile girmesin..ne olur sanki gelen faktörler bizim aşıklardan uzak dursalar.bizimkilerden uzak ne halleri varsa görseler..mesela o çetin manyağı, cananın hakkından gelsede, bizimkilere elini dilini uzatamasa..ayy çok sinirliyim şu an.

  4. Çiçek

    1 Kasım 2017 at 16:23

    Düğünü bir bahaneyle iptal ederler yapımcı hanim masraf çiksin maliyet artsın istememistir bu cananla çetin dizide kalıcı olurlarsa çok izleyici kaybeder bu dizi on kişi senaryo yazıyor ama olmuyor dizide bir ilerleme yok biz izleyiciler yazsak bunlardan güzel yazar reytingleri değil reyting olçerleri bile patlatiriz

  5. Şirin Kötü Kraliçe

    1 Kasım 2017 at 16:03

    Şule ablacığım nerelerdesin? Bugün bir iki yorum dışında hiçbirşey yazmadın. Şirin kötü kraliçen merak ediyor seni ama. Iyi misin? Bir sorun yoktur inşaallah. Musait olunca yaz lütfen. Seni seviyorum ablacığım.

    • Şule

      1 Kasım 2017 at 17:36

      Hic iyi degilim demetcigim belki sonra konuşuruz

      • Demet

        1 Kasım 2017 at 19:04

        Hayırdır ablacığım ne oldu,kötü birşey mi var? Içine kapanma. Gel,beraber çözelim. Derdini söylemeyen, derman bulamazmış. Bak ben iki hafta öncesine kadar siteye bakmak dahi istemiyordum bir densiz yüzünden. Senin yorumlarını okuyunca,diğer arkadaşlarımında desteği ile biraz kendime geldim ve siteye geri döndüm. Lütfen sende benim gibi içine atma. Sonuçları pek iyi olmuyor. Hadi gel,lütfen. Şirin kötü kraliçen sen üzülün çok üzülüyor. Kimsenin üzülmesini istemezsin bence. Ben inanıyorum,sende benim gibi dayanamaz ve illaki gelirsin. Bekliyorum ablacığım. Kendini üzme lütfen. Öptüm.

        • Handan

          1 Kasım 2017 at 21:25

          Demetim canım seni kim üzdü?

          • Demet

            1 Kasım 2017 at 21:49

            Densizin biriydi. Ileri geri konuşup,moralimi bozmuştu. Site hakkında birkaç kötü söz söylemişti falan işte. Bende hem üzülüp,hem sinirlenmiştim ve yorum yazasım,siteye bakasım gelmiyordu. Sonra Şule abla ve diğer arkadaşlar sağolsunlar moralimi yerine getirdiler. Bende bir haddini bilmez için “neden arkadaşlarımdan ayrı kalıyorum?” dedim ve geri döndüm. Siteye geri dönüşüm konusunda Şule abla büyük rol oynadı benim için. O yüzden bende O’nu asla tek başına bırakmam,bırakamam. O benim biricik Şule ablam. Çok seviyorum O’nu. Ve O’nunda bizleri sevdiğini bildiğim için geri döneceğini biliyorum. Kısacası durum böyle Handan’cığım.

            • Handan

              1 Kasım 2017 at 22:00

              Ben yine bişeyler kaçırmışım. Olayı bilmiyorum hayatım. Şule sanırım kayınvalidesinden zaman bulamıyor. Anladığım kadarı ile biraz SÜRAHİ nine kayınvalide. Yoksa sitede birilerine kızdığını zannetmiyorum.

              • Demet

                1 Kasım 2017 at 22:58

                Bencede o yüzden canım. Tabi diziyede sinirlenince olanlar oldu. Yarın yazar inşaallah. Iyi geceler. 🙂

                • Handan

                  1 Kasım 2017 at 23:26

                  Sanada iyi geceler canım. Allah rahatlık versin. Ayağın nasıl oldu? Daha iyi misin?

                  • Demet

                    2 Kasım 2017 at 00:00

                    Iyi çok şükür. Belli aralıklar ile tedavi olmaya devam ediyorum. Teşekkür ederim ilgin için. Sen nasılsın? Baban nasıl oldu? Inşaallah iyileşmiştir. Sevgilerimle canım. Iyi geceler.

  6. Anonim

    1 Kasım 2017 at 14:05

    En iyisi protesto edip bir süre izleme ek iyice sacmaladilar bıktık artık bu engellerden bu yüzük bile tamamladılar herşeye engel çıkıyor kabak tadı verdi artık evlendiler.başka konu bulamayız diye uzattikca uzatiyorlar.Yarım kalan aydınlanmayı bekleyen bi duru şey var konu mu yok sanki. Evlenip kavusurkarsa dizi izlememiz diye mi düşünüyorlar acaba. HIC SASIRMADIM DUGUNUE ENGEL CIKMASINA BU SENARISTLER OMERE SENI SEVIYORUMU en SON BOLUM SOYLETYILEr DAHA ZEHRA soyleyemedi HATTA OMER BILE DIYEMEDI DUGUNU DE SEZONUN EN SON BOLUMUNDE BEKLEYIN TABII SABRINIz YETERSE.

  7. Tuğba

    1 Kasım 2017 at 11:03

    Bence düğünü Zehra iptal edecek çünkü anne ve babasının kendi ailesi olmadığını öğrenecek zaten Zehra bu düğün olayına ailesi için girmişti ben zaten evliyim diyecek. Ve lutben dizinin yarım kalan hikayelerini tamamlayın Yasemin Koray demir Leyla yeni karakterler gereksiz nereden Çıktı bu hala kızı sabah kerem ikilisine bir şey demiyorum çünkü bunu bir yere bağlı yasaklarını düşünüyorum yani sonuç olarak soruyorum madem bize geçen sezonun entirikalarini izleyecektiniz yeniden ikinci sezonu niye cektiniz

  8. Aytac azeri fan

    1 Kasım 2017 at 10:37

    Merhaba arkadaslar bu yeni fragram beni iyce sinir etdi dugun iptal olmasi artik ya hep sabir hep sabır nerye kadar birakin da kovssun bu sevener ya 207 bolum du ha bugun ha yarin kovuscak lar derke bir engel cikyor söz işi de yarim kaldi yuzklerin takldigni da gormedik iyce sinrlerim bozldu ben en çok da o cetin denile adama sinir oldum dün onu gorur gormez bu adam basimiza dert olcak dedim uf ya insallah dugun olur yarim kalmaz yani bu dugun de iptal olur sa adını sen koy fanari en basta da ben olmak sartyla bu senarsti kesin oldurcez

  9. Şule

    1 Kasım 2017 at 07:28

    Düğünün iptal olacağı belliydi zaten biz ne zaman istedigimizi gördük hangi güzelliği heveslendirip gösterdiler yok cananı yok çetini yok damdan düşer gibi akraba bu ne ya koskoca 207 bölüm bunlar olsun diyemi bekledim bu hic güzel degil o salim bostan korkulugumu nedir anlamadım .bu kadar zehranın zor durumda kalmasına nasıl ön ayak oluyor öyle kızgınım ki istemeden yazılan yazılar birde o çetin yüzsüzce konuşması fragmanda tuzu biberi oldu hemen bu iki gereksizi diziyi cekenler senoryo ekibi aklını basına toplasın izleyicinin sabrını zorlamasın dügün bence ayşe için iptal olur bir yerde okumuştum hatta yazmıştım ama pek kayle alınmadı sanırım tekrar yazayım o zaman ayşe davatiyelerin ömerle zehraya ait oldugunu duydugu zaman bayılıp hastanelik oluyormuş o yüzden ömerle zehra ayşenin gönlünü almadan bu dügün olmaz demişler o yüzden geciktiriyorlarmış. Sırf ayşede olanları içine sindirebilsin diye ama gerçekten çok yersiz bu akrabalar.

  10. Çalıkuşu

    1 Kasım 2017 at 07:16

    Şule abla neredesin ya. Senin sabahki neşeni özledim

    • Şule

      1 Kasım 2017 at 09:48

      Neşe meşe kalmadı çalıkuşum iki gereksiz manyak yüzünden o fragmandan sonra sinirim tavan yaptı güzelim çok öptüm seni derslerine iyi çalış ablacıgım olurmu

  11. Çalıkuşu

    1 Kasım 2017 at 07:15

    Şu an tekrar izledim. Müziğinde koymuşlar bilmiyorum artık ya üzüldüm yada sinirden ağlayasım geldi. Oğuz hocam tekrar geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.

  12. Şule

    1 Kasım 2017 at 07:13

    Günaydın site yöneticim bir kaç kere yazdım ama tekrar yazıyorum o minicik kuzumuza çok üzüldüm bu da hepimizin çocukları var anneyiz duyarsız kalamıyoruz inşallah ilaçlar faydasını gösterir yanık hiç bir şeye benzemez bu yüzden cok üzüldüm geçmis olsun tekrar

  13. Çalıkuşu

    1 Kasım 2017 at 07:07

    Böyle giderse bunlar mutlu olamayacaklar. Canan a zaten sinir olmuştum. Sevgilisine iki kere sinir oldum. Sabah sabah sinir küpü oldum resmen. Neyse kalbimizi ferah tutalım. Herkese hayırlı sabahlar

    • Gülay Albasan

      1 Kasım 2017 at 09:02

      Sanada hayırlı sabahlar çalıkuşu..bu senaristlerede vur diyoruz öldürüyorlar..dizi üç beş kişiyle gidiyor diyoruz, akraba ve çete ordusunu üzerimize salıyorlar. Dizi durgun diyoruz, adamlar direk ekşın’a bağlıyorlar, yani ayar tutturamıyorlar..

  14. Tuğba

    1 Kasım 2017 at 00:49

    Ya lütfen Yasemin diziye geri gelsin saçma sapan alakasız karakterler istemiyoruz alev bitti şimdi başka bir kuzenin lütfen bu kuzen hangi nedenle geldiyse görevini tamamlayıp gitsin ve dizi kendi kemik kadrosuyla devam etsin ayrıca bu halayla kimse konağa gitmedi ve salim kaza geçirdi kimsesi gelip ziyaret etmedi bu akraba olayını damdan düşer gibi buldum diziyi bıktırıcı hale lütfen getirneyin

  15. tuana

    1 Kasım 2017 at 00:47

    Dugun resimleri var ama son anda dugin iptal olacakmis sebebi ne bilmiyorum ama ayseden olabilir canandan olabilir bir sekilde iptal olacak su anda iki hafta sonrayi cekiyorlar bugun buyuk hir isyan var fan sayfalarinda ve herkes yeter artik demis ya senaryo degisecek dugun olacak yada senaristler bildigini okumaya devam edecek yapimci nazmiye hanimda bazi yorumlara senaryo degissin diximiz duzelsin canan ve kuyrugu defolsun gibi yorumlara begeni vermis demekki yorumlari okudu son bir sey isyanin sebebi cikan fragmanda adamin zehraya sarkmasi cansn karakteri ve sabker sahnelerinin asiri yxun olmasi

    • Çalıkuşu

      1 Kasım 2017 at 07:05

      Ya nasıl düğün niye iptal oluyor ki. Gel de sinirlenme.

  16. Demet

    31 Ekim 2017 at 23:58

    Oğuz hocam resmi özetler neden çıkmıyor?

    • Oğuz Özdere

      31 Ekim 2017 at 23:59

      Bilmiyorum Demet hocam, sanırım ya yapımcıdan yada kanaldan biri sorun çıkarmış olabilir..

      • Handan

        1 Kasım 2017 at 00:03

        Oğuz Hocam küçük meleğiniz nasıl oldu? Çok merak ettim. Inşallah canı çok yanmıyordur. Allahım şifa versin.

        • Oğuz Özdere

          1 Kasım 2017 at 00:08

          Çok teşekkür ederim Handan Hocam, dünde yazmışınız sonradan gördüm, iyi şükür çok korkulacak bir durum yok, krem ve ilaç tedavisi devam ediyor, inşallah iz kalmaz..

      • Demet

        1 Kasım 2017 at 00:04

        Hımm,anladım. Teşekkür ederim. Hocam kızın nasıl oldu? Çok merak ettim. Inşaallah çok canı yanmıyordur?

        • Oğuz Özdere

          1 Kasım 2017 at 00:07

          İyi şükür, tekrar doktora gittik, kapsül krem derken çok şükür iyi, sorduğunuz ilgilendiğiniz için sana ve cevap yazamadığım her bir arkadaşıma ayrı ayrı teşekkür ediyorum, dünden beri biraz yoğundum, ancak okuyabildim bir çok yorumu. Tüm dostlara teşekkür ediyorum ayrı ayrı..

          • Demet

            1 Kasım 2017 at 00:13

            Çok şükür iyi demek. Ben çok üzülüyorum bu durumlarda. Benimde küçük oğlumun kolu yanmıştı. Çok kötü bir durum gerçekten. O yüzden merak ettim bende. Iyi olmasına sevindim. Ama daha çok küçük. Canı çok acımıştır yandığı zaman. Yanık çok ciddi mi Oğuz hocam? Yani çok derin mi?

            • Oğuz Özdere

              1 Kasım 2017 at 00:25

              Yok çok derin değil hocam, umarım iz kalmaz.

              • Demet

                1 Kasım 2017 at 00:31

                Çok sevindim. Dediğin gibi inşaallah iz kalmaz. Ben kaçıyorum artık. 🙂 iyi geceler.

              • Gülay Albasan

                1 Kasım 2017 at 06:38

                Sayın yönetici: böyle durumlarda herkes bir tarif verir, şöyle yap iz kalmaz böyle yap iz bırakmaz diye..
                Bende size bir tarif vericem, ešimin dayısının küçük kızı yanmış çok önceden ve her yanık meselesinde anlatır bu olayı..
                Şimdi tarifte sıra..yara biraz kabuk bağlayınca yapılacak ama..organik ymurtayı haşlayıp, sonra sarısını bir tavaya koyup ateşte yağını çıkaracaksınız, ve bunu kabuklaşan yaranın üzerine süreceksiniz, iyileşene kadar tekrarlayacaksınız..ama bir tane değil sanırım bir kaç tane yumurta olacak. Çünkü çok az yağı çıkıyor..

                • Gülay Albasan