Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy 209. Bölüm Özeti Fragmanı Tüyoları (2 Kasım Perşembe)

Adını Sen Koy yapımcısı dizi özetlerini iki haftadır yayınlamıyor. Sanırım özeti vermek istemiyor bize 🙂 Bizde çaresiz sizlerin dizi hakkındaki yorumları ve görüşlerini tahminlerinize başvuracağız. Sitemizin duayenleri gelecek bölümler hakkında, olacak gelişmeleri aşağı yazabilir Adını Sen Koy 209. Bölüm Özeti Fragmanı (2 Kasım Perşembe) günü tüyoları hakkında bilgi verebilir.

Sizlerden gelecek özetleri ve tüyoları sayfamızda yayınlayıp zengin bir içerik sunmak istiyoruz sayfamıza gelenlere. Son günlerde heyecansız devam eden bölümler bizleri beklerken Adını Sen Koy 209. Bölüm Özetinde 2 Kasım Perşembe günü neler yaşanacak neler olacak bizlere lütfen yazın. Şimdiden teşekkür ederiz tüm yorumcularımıza..

Adını Sen Koy 209. Bölüm için Ömer ve Zehranın bu jenerik resmide benden size armağan olsun 🙂
Adını Sen Koy 209. Bölüm Fragmanı (2 Kasım perşembe)

https://www.youtube.com/watch?v=86mhwKzRR5s

Continue Reading
Bunları da Seversin Sen...
69 Yorumlar

69 Comments

  1. Anonim

    2 Kasım 2017 at 01:02

    Şu salak canan cikartin ya omerle zehranin basina bisey gelmesin

  2. Gülay Albasan

    31 Ekim 2017 at 19:46

    Büyük ihtimalle, o canan süpürgrli cadısı, bizim gençlerin başına iş açacak..o salak kız kendi resim çekindi, zehrayıda alet etti..bence o manyak karaktere gönderecek resmi..onun yanındaki diğer manyakta zehrayı rahatsız edecek..bizim safçıkta ömerine bir şey diyemez, kendi kendini yer, yanındada bizi aparatif olarak çiĝ çiĝ yer..

    • Demet

      31 Ekim 2017 at 19:51

      Gülay fragmanı izledim şimdi. Aynen öyle oluyor. Canan Zehra dan iki bin lira borç istiyor. Sonra Çetin var,O’da Zehra’ya neler söylüyordu ya. Herhalde Ömer duyuyor fragmanın son sahnesinde. Of ya ne güzel gelinlikten,damatlıktan bahsediyorlardı. Olanlara bak şimdi.

      • Gülay Albasan

        31 Ekim 2017 at 20:20

        Fıragmanı şimdi izledim..ben sadece yorum yaptığım sayfadaki yazıyı okuduktan sonra içimden gelenleri yazdım..ama kahretsinki, yine bizi verem edecekler…

        • Demet

          31 Ekim 2017 at 20:47

          Açıkçası ben alıştım artık. Pek takmamaya çalışıyormuş. Olabildiğince tabi. 🙂

  3. tuana

    31 Ekim 2017 at 19:42

    Fragman berbat nuri alco gelsr daha iyiydi srnaeistler resmen bizimle dalga geciyor vefali ask ailesinin sabri daha ne kadar sinanacak daha ne kadar gorecegiz ama ben cok yoruldum acikcasi bugunki bolumude izlemedim bu canan ile yamagi giymedigi surecede izlemiycem ben bit diziyi mutlu olmak icin izlerim eger beni sikmaya uzmeye baslamissa birakirim ve canan gidene kadarda asla izlemiycem sizlere iyi seyirler daha dogrusu sabirli seyirler sayet ihtiyaciniz olacak ne demek istedigimi yakinda anlarsiniz sadece su kadarini soyleyeyim alakasiz vir sekilde omet mal varligini neden zehranin uzerine yapti beklenen senaryo ne ben biliyorumda sizde anlamissinizdir umarim

  4. Aslınur

    31 Ekim 2017 at 19:13

    Fragman çıktı arkadaşlaaar 🙂

  5. Demet

    31 Ekim 2017 at 18:53

    Vee yeni kötümüz Çetin de ortaya çıktı. Herkese hayırlı,uğurlu olsun. Gülay’cığım bu gece analiz yazabilecek misin?

  6. Çalıkuşu

    31 Ekim 2017 at 18:48

    Evet hala yorumlarım çıkmadığına göre herkes tv başında galiba

  7. Çalıkuşu

    31 Ekim 2017 at 17:34

    Selam Aytaç canım. Bende kendimi tanıtayım o zaman. Gerçek adım Hanife. Ben senden bir yaş büyüğüm. Yani 19 yaşındayım. Üniversite okuyorum. Kısaca böyle işte

    • Aytac azeri fan

      31 Ekim 2017 at 23:15

      Iyi aksamlar calikusu seni tandigima memun oldum canım gercek ismini de çok guzel mis hanife çok guzel bir isim demet cim ben okuyamdim malesef çok istyordum okumayi ama olmadi orta okulu da 2 3 sinif anca gide bildim anem çok hastaydi eski den oyuz den benim okumak gibi bir şansım olmadi ama olsu anem iyilesdi ya o yeter bana iyi geceler canarim benim yarin görüşüruz insallah

      • Demet

        31 Ekim 2017 at 23:48

        Olsun,okuyamamışsın ama en azından zamani gençleri gibi keyfi amaçlı bırakmamışsın okulunu. Annende iyileşmiş çok şükür. Mutlusun da. Gerisi önemli değil. Iyi geceler.

  8. özgür

    31 Ekim 2017 at 14:27

    gözlerim doldu ah yavrum çok küçükmüş o yaşlarda yeğenimmin vucudunun 3/2 den çoğu yandı babam çok iyi baktırdı sayısız ameliyat geçirdi şimdi evli iki çocuğu varAllah‘a şükür yüzünde yoktu Allah zorda ki kullarına her an yardım etsin prensesimiz bir an önce iyileşsin acı hissetmesin sizede güç versin Oğuz hocam…

  9. özgür

    31 Ekim 2017 at 13:05

    Oğuz hocam prensesimiz kaç yaşında yanık acısı
    İnşaAllah az sorundur Allah sağlık versin çok üzüldüm….kıyamam ben prensesinize sevgimle….
    Aslınur senin içtenliğin yeter teyzesi….
    Çalıkuşu iyi dersler sınavdaAllah bildiğin sorularla karşılaştırsın[Amiyn]
    Gülay ‘cımın ağrısı hafiflemiş çok sevindimmm…
    HER ŞEY GÖLLÜNÜZCE OLSUN….sevgilerimle..

    • Oğuz Özdere

      31 Ekim 2017 at 13:43

      2 yaşında teyzesi

      • Demet

        31 Ekim 2017 at 14:09

        Iki yaşında mı? Daha çok küçük. Canı çok acımıştır O’nun. Çok üzüldüm ya. Benimde oğlumun kolu yanmıştı,anlıyorum o yüzden. Inşaallah çok derin bir yanık değildir. Çabucak iyileşir umarım. Tekrardan geçmiş olsun hocam. Rabbim şifa versin.

      • Şule

        31 Ekim 2017 at 16:37

        Site yöneticim sabahta yazdım ama inan çok üzüldüm çok geçmiş olsun ah yavrum çokta küçücük, müş nasıl canı yanıyordur vallahi çocuklara ben hiç kıyamıyorum çokta üzüldüm.

    • Çalıkuşu

      31 Ekim 2017 at 17:35

      İnşaallah özgür teyzecim. Benim için dua edin lütfen

    • Aslınur

      31 Ekim 2017 at 19:04

      Peki sen nasıl istersen Özgür teyze 🙂 böyle daha çok hoşuna gidiyorsa bundan sonra böyle derim 🙂

  10. özgür

    31 Ekim 2017 at 12:45

    Aytaç azeri fan sitenin büyüğü bemim her halde
    ben her yaştan insanlarla anlaşırım karşımdakinin yaşına göre uyum sağlarım evlilik için benim gözümde çocuk yaştasın Allah sevdiği kullarınla karşılaştırsın ve yaşatsın [Amiyn]sevgimle küçük gelin ….öptümmm.

    • Aytac azeri fan

      31 Ekim 2017 at 22:54

      Iyi aksamlar özgür teyzecim guzel dileklerin icin çok tesekkur ederim evet yasim küçük evlenmek icin çok haklisin ama ben yine iyim bizim komsuya gelip geldi 15 yaşında 16 yaşında da ane oldu burda boyle evlenyorlar qzlarin 14 yasi oldumu gorculer geliyor nisan yapyorlar 19 20 yaşın da da evlenyorlar benim kuzenerim de 18 yasin da evlendiler hepsinin simdi 2 tane cocuklari var bir kuzenim de 14 yasi var oda halami ogliyal nisanlandi bu yaknlar da özgür teyzecim bura da qzlar 25 gecdimi evde qaldi diyorlar malesef

  11. Demet

    31 Ekim 2017 at 10:41

    Herkese günaydın arkadaşlar. Aytaç nasılsın canım? Bize kendimizi tanıtmamızı söylemişsin. O zaman ben başlayayım. Tam adım Eylem Demet ama genelde Demet ismini kullanırım. Iki çocuk annesiyim ve öğretmenim. Genel anlamda böyleyim. Merak ettiğin birşey olursa çekinmeden sorabilirsin. Elimden geldiği kadar cevaplarım. Peki sen ne okuyordun canım? Bölümün ne?

    • Aytac azeri fan

      31 Ekim 2017 at 22:59

      Iyi aksamlar demet cim ben iyim çok tesekkur ederim canım demek 2 cocuk anesisi ne guzel ALLAH bagslasi bahtlar acik olsu insallah beni krmayip kendini tantigin icin de çok tesekkur ederim

      • Demet

        1 Kasım 2017 at 00:01

        Amin. Rica ederim Aytac’cığım. Merak ettiğin başka şeyler olursa sorabilirsin. Iyi geceler canım.

  12. Aytac azeri fan

    31 Ekim 2017 at 07:52

    Gunaydin guzel siteni guzel insanarin hepinize hayrli sabahlar gununuz uğurlu olsu oğuz abicim gülay ablacim demet aslinur su damlam çalıkusu tuana handan ve diger site sakinler hepiniz selam olsu nasilsin ? Iysinzdir insallah canım arkadaslarim ben uzun zaman oldu sitey yaziyorm ama sizin sadec isimlerniz bilyorum kim ben den büyük kim bende küçük bilyorum burda ben de büyük olanara da var burda bir tek oğuz abiyle gülay ablayi tanyorum diger arkadaslarim bir soru olmazsa kendiniz bana tanta bilir misiniz diger site de her kesi danyorum oyzden çok guzel anlasyoruz ben sizleri de tanmak isdyorum siznle de arkadas olmak isderim beni tanyorsunuz dur zaten ismim aytac baku de yasyorum 18 yasdayim insallah 30 ocak da 19 yasina gircem nisanli bir kizim insallah yazin dugun yapcaz ben kendim ksaca tandim siz de kendinizi kisaca tantir saniz çok sevnirim hoca kalin görüşüruz hepiniz allah emanet olun

    • Gülay Albasan

      31 Ekim 2017 at 08:40

      Günaydın aytaç, iyiyiz, en azįndan baş ağrım hafiflemiş..

      • Aytac azeri fan

        31 Ekim 2017 at 09:38

        Çok SUKUR gülay ablacim sevindim hep iyi ol

  13. Aslınur

    31 Ekim 2017 at 07:42

    Şule uyanmadın mı sen hala, hadi hadi kalk kargalar da uyandı 🙂

  14. Aslınur

    31 Ekim 2017 at 07:39

    Günaydın herkesee 🙂 gününüz güzel geçsin kalbi güzel insanlar 🙂

  15. Mrs tatlılık abidesi

    31 Ekim 2017 at 07:08

    Canım aslınurum evet gördü seni rüyamda çokta mutlu oldum ben seni kalp yapamıyorum ama seni taaa kalbimden seviyorum kocamanda öpüyorum seni

    • Aslınur

      31 Ekim 2017 at 08:32

      Yaa çok seviyorum seni Şule, bu kalpler senin için 🙂

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  16. İsim kraliçesi

    31 Ekim 2017 at 07:06

    Canım gülaycıgım çok geçmiş olsun o baş agrısı ne hillettir bilirim çok çok geçmiş olsun canım benim seni seviyorum

    • Gülay Albasan

      31 Ekim 2017 at 08:47

      Teşekkür ederim ablacım çok sağol. Bende seni seviyorum. Sanada ALLAH kolaylık versin..insan yaşlanınca çocuksulaşıyor biraz, biraz fazla sabır ve şefkat gerektiriyor.

  17. Şule

    31 Ekim 2017 at 07:04

    Sabah bak kargalar bir yerlere konmadan yine burdayım

  18. Şule

    31 Ekim 2017 at 07:03

    Canım gibi sevdiklerim arkadaşlarıma günaydınlar olsun kızlar kayınvaldem bende ondan giremedim dün o da hasta ve yürümekte zorlandıgından mada istekler o biçim anlayın ne demek istedigimi bir bardak su içmeye fırsat bulayımda öpte başına koy seviyorum sizi:):):)

  19. Demet

    31 Ekim 2017 at 00:26

    Oğuz hocam ben yorgunum tamam ama o kadarda değil. Genel bir yorgunluk var herzaman. Ayrıca çok geçmiş olsun. Ben yanık acısını bilirim. Ama kızın daha küçük,canı çok acıyordur şimdi. Çok üzüldüm. Kendimi kötü hissettim şimdi. Inşaallah büyük bir yanık değildir. Çok çok geçmiş olsun. Yanaklarını sık benim yerime fıstığın. Iyi geceler.

  20. Çalıkuşu

    31 Ekim 2017 at 00:13

    Sanada iyi geceler tuana. Seni unuttum galiba özür dilerim. Bu dersler insanda kafamı bırakıyor

    • tuana

      31 Ekim 2017 at 01:22

      Iyi geceler canim onenli degil dusunmen yeterli

  21. Çalıkuşu

    31 Ekim 2017 at 00:05

    Gülay ablacım, demet öğretmenim, Şule ablacım, Sayın oğuz hocam, aslınurcum, su damlam, handan öğretmenim, canım Aytaç, özgür teyzecim və diğer site sakinleri herkese selam. Evet ben yine geç kaldım. Ama napıyım işte bu Çalıkuşu da böyle hep geç kalıyor. Zaten bugun ders çalışmaya da geç başlıyorum. Ama nasıl olsa ben gecekuşuyum. Sabaha kadarda çalışırım. Neyse biraz bölümden bahsedeyim. Bence bu bölüm güzeldi. Hatta sabahla kerem sahneleri bile hoşuma gitti. Ama yeni gelen o canana gıcık oldum. Bence alevin Zehra tarafındaki temsilcisi. Neyse bu kadar yeter. Herkese iyi geceler. Tatlı rüyalar. Kovalamasın sizi kara hamamcıklar 😀 🙂

    • Handan

      31 Ekim 2017 at 00:11

      Iyi geceler gecekuşu. Allah zihin açıklığı versin.

      • Çalıkuşu

        31 Ekim 2017 at 00:15

        Teşekkürler handan öğretmenim.

    • Gülay Albasan

      31 Ekim 2017 at 00:12

      İyi geceler çalıkuşu..ALLAH,zihin açıklıĝı versin..

      • Çalıkuşu

        31 Ekim 2017 at 00:15

        Teşekkürler canım ablacığım. Bugün analiz yokmu

        • Gülay Albasan

          31 Ekim 2017 at 00:20

          Canım bugün biraz yoĝun bir gündü, ve bu yüzdenmi oldu anlamadım, bir baş ağrısı aldı beni, iki tane aĝrı kesici içtim banamısın demedi..hâlâ daha ağrıyor..bölümü izledim, ama analiz yazamadım, kusura bakmayın..hayırlı geceler.

    • Çalıkuşu

      31 Ekim 2017 at 00:17

      Aa benim gülücüklerim çıkmış çok şaşırdım şu an

  22. Demet

    30 Ekim 2017 at 21:45

    Ben bugün fırsat bulup izleyebildim. Bence dizimiz gayet güzel ilerliyor. Sabah ve Kerem de artık beni sıkmıyor. Hatta nedendir bilmiyorum ama bugün gözlerim sürekli o ikisini aradı. Seviyorum ya ben O’nları. 🙂 başta çok sıkılıyor,izlemek istemiyordum ama artık alışmaktan olsa gerek izlemek istiyorum. Gözüme güzel geliyorlar. Zehra ve Ömer de çok güzel ilerliyor (MAAŞALLAH) Zehra artık Ömer’e karşı zoraki değil,içtenlikle gülümsüyor. Ve O’na gülmek çok yakışıyor. Eskisi gibi soğukta değil. Kocasını seven bir eş gibi davranıyor artık. Çok fazla utanma yok eskisi gibi. Ve Zehra’nın bu halleride çok hoşuma gidiyor açıkçası. Önceden Ömer’den sürekli kaçıyor,konuşmak istemiyordu. Şimdi düşünceli,seven bir eş olmuş. Ömer de aynı şekilde. Önceden Zehra’ya bu kadar ilgi göstermiyordu. Şimdi her fırsatta Zehra’sının yanında alıyor soluğu. Inşaallah nazar değmez bu güzel çifte. Neredesiniz arkadaşlar? Site durgun bu gece.

    • Aslınur

      30 Ekim 2017 at 23:29

      İyi akşamlar herkesee 🙂

      Demetcim bak gördün mü sen bugün diziyi izlemişsin ama bu sefer de ben izleyemedim 🙁 bugün arkadaşlarımla güzel bir gün geçirdim, güzel filmler vizyona girmiş filme gittik, e tabi filmin ortasında A.S.K açıp izleyemeyeceğime göre 🙂 bu arada baktım YouTube’a bölümün tamamı yüklenmiş, önceden YouTube’a yüklemiyordu bölümleri Star tv, neyse şimdi izleyemeyeceğim sabah izlerim artık, bölüm hakkında yorumumu da yaparım. Saat 20.30’da eve geldim anca siteye bakabildim, biraz uykum
      var ama yorum yapmadan da edemedim 🙂

      Yaaaa Şuleee 🙂 sen beni rüyanda mı gördüüün 🙂 yorumunu okuduğumda nasıl mutlu oldum anlatamam, gözümden istemsizce yaş geldi, duygulandım biraz 🙂 ama nasıl mutlu oldum anlatamam sana 🙂 inşallah bu rüyalarımız, hayallerimiz bir gün gerçek olur 🙂 yaa seni çok seviyorum Şulem 🙂 kocaman sarılıyorum sana, bu kalpler sana..

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Şimdi geleyim abla, teyze mevzusuna..
      Ben buradaki herkesten küçüğüm, aranızda en küçük benim, biliyorum ve siz de büyüğümsünüz. Ama ben buradaki herkesi yaşıtım hatta kankam gibi görüyorum, Demet’i, Handan’ı, Çalıkuşu’nu, Şule’yi, hatta Özgür’ü, Gülay ablam da buna dahil ( Not: Oğuz dede hariç, o bizim dedemiz, unutkan dedemiz 🙂 ) Gülay ablaya sadece diğer siteden beri abla demeye dilim alıştığı için, Gülay ablam o benim. Yani ben hepinizi burada yaşıtım, dostum görüyorum o yüzden size burada isminizle hitap ediyorum, böyle yaparak daha da saygısızlık yaptıysam size, affola. Bundan rahatsız oluyorsanız lütfen söyleyin, bilmeden sizi üzdüysem veyahut size saygısızlık yaptıysam özür dilerim..
      Neyse, göz kapaklarım kapanıyor uykum geldi, yarın sabah görüşürüz, iyi geceler…

      • Oğuz Özdere

        30 Ekim 2017 at 23:35

        Sütünü iç uyu Aslınur, iyi uygular sana. Zaten bugün pek yaşam belirtisi yok, benimde kızımın bacağı yandı, hem ona bakıp hemde nöbet tutarım artık. Gülay hanımın da annesi kardeşi var, Şule teyze de yaşı gereği çoktan uyumuştur sabah namaza ancak kalkar 🙂 Demet zaten anasından doğarken yorgun doğmuş, Çalıkuşu ders çalışıyor, ferize ve aytaç pek ugramaz oldular sitemize 🙁 İyi geceler hepinize..

        • Gülay Albasan

          31 Ekim 2017 at 00:02

          Sayın yönetici sizede iyi geceler, ve çok geçmiş olsun kızınıza. İNŞAALLAH fazla büyük değildir acısı evladınızın..insanın elinden birşey gelmemesi daha büyük acı veriyor anne ve babanının yüreğine.. ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN..

        • Aytac azeri fan

          31 Ekim 2017 at 00:02

          Iyi aksamlar oğuz abicim nasilsin kizin çok gecmis olsu abicim çok uzuldum ben islerim tamamne bitirdim yarda itibaren hep site de olcam sık sık yazcam artik iyi geceler hepinize ALLAH rahatli versi yari görüşüruz

        • Çalıkuşu

          31 Ekim 2017 at 00:06

          Çok geçmiş olsun oğuz hocam yeni okudum. İnşallah çabucak iyileşir

        • Handan

          31 Ekim 2017 at 00:08

          Unutuldum Unutuldum Hocam çok geçmiş olsun. Çok üzüldüm vallahi içim titredi. Inşallah çok değildir. Allah şifa versin. Nasıl yandı?

          • Şule

            31 Ekim 2017 at 07:51

            Ben seni nasıl unuturum gönül dostum mümkün, mü ya handancıgım dün kayınvaldem geldi bir hafta bende almanyaya gidecek zaten hasta yaşlı istekler o bicim su içmeye fırsat buldunmu diye sorsan güzelim dün hele hiç giremedim siteye seni seviyorum

        • Şule

          31 Ekim 2017 at 06:59

          Günaydın site yöneticim nasıl üzüldüm tarif edemiyorum çok ama çok geçmiş olsun ah yanık hic bir şeye benzemez çok derin mi yanık ben yaşlılık tan mı siteye giremedim zannediyorsun yanıldın kayınvaldem geldi dün onunla uğraştım bütün gece çok yaşlı ve hasta degil tableti elime almak su icmeye fırsat yoktu anla artık zaten benim siteye girmemem büyük kayıp diye düşünüyorum kendi adıma tekrar geçmiş olsun çok üzüldüm gerçekten

        • Aslınur

          31 Ekim 2017 at 07:47

          Ayy çok geçmiş olsun Oğuz dede, o minicik bacanağını nasıl yaktı 🙁 Allah şifa versin tez zamanda İnşallah..

          Gülay abla sana da çok geçmiş olsun ya şimdi nasılsın, uyuyunca biraz geçmiştir inşallah..

          • Gülay Albasan

            31 Ekim 2017 at 08:41

            Günaydın aslınurcum, tam geçmemiş ama hafiflemiş biraz, teşekkür ederim canım..

      • Aytac azeri fan

        31 Ekim 2017 at 00:06

        Iyi aksamlar aslinur cum nasilsin iysindir insallah san iyi geceler tatli ruyalar ALLAH rahatlik versin

      • Handan

        31 Ekim 2017 at 00:10

        Iyi geceler tatlım. Allah rahatlık versin.

      • Handan

        31 Ekim 2017 at 00:19

        Aslınur ben rahatsız olmuyorum canım. Iyi geceler.

    • Aytac azeri fan

      30 Ekim 2017 at 23:32

      Iyi aksamlar demet cim nasilsin ? Canım ben bu sitey de yazyorum am cikmyor bu gün kac kür yazdim cikmadi insallah bu cikar çok haklisin kereml sabahi ben de sevmeye basladim ilik baslar da hiç sevmyor dum hat sikliyor dum ama artik siklmyorum zehrayla omer de çok iyi gidyor maşallah RABBIM nazarlar da korsu insallah bakalim nasil bir dugun olcak ben en çok ayseyi merak edyorum gercekler oyrencek mi acaba oyrense bile nasil bir tepki vercek inzliyip gorucez insallah

      • Demet

        31 Ekim 2017 at 00:30

        Teşekkür ederim,iyiyim. Sen nasılsın Aytac’cığım? Evet bizimkiler iyi gidiyor,nazar değmez inşaallah. Umarım Canan da değmez. Pis kötü ne olacak.

        • Aytac azeri fan

          31 Ekim 2017 at 09:43

          Çok tesekkur ederim demet cim ben de iyim çok SUKUR hep iyi ol canım evet insallah canan da deymez bizmkilere deyse nolcak ki zehrayla omeri aski neler den kecdi bir canan mi engel olcak onu da asalar insallah

    • Handan

      31 Ekim 2017 at 00:14

      Demet hayatım bugün fena değildi. Ama daha iyisini bekliyorum şahsen. Kerem ile Sabah’ı ben zaten seviyorum. Çokta kötü değiller.

      • Demet

        31 Ekim 2017 at 00:52

        Buna da şükür. Biz neler izledik Handan’cığım. “Hatırlamıyorum musun?” demek isterdim ama unuttuğumuz yok. Sormayacağım o yüzden. Bende Sabah ve Kerem ikilisini seviyorum. Ve bu bölümün sonunda Sabah duydukları ile çok üzüldü gibime geldi. Çok merak ediyorum vereceği tepkiyi. Yarınki bölümü iple çekiyorum. Ama gelmiyor 🙂 Iyi geceler canım.