Connect with us

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy 226. Bölüm Özeti (27 Kasım Pazartesi) Zehranın Hamlesi

Zehra Ömere seslenek onu sevdiğini hemde çok sevdiğini söylüyor. Ömerde boş durur mu, o da bende sen çok seviyorum diyor ancak tuhaf bişeyler var fragmanda.. Ben senin gönlünden geçeni çok net duyuyorum diye Ömerin söylemese de sevdiğini hissettiğini söylüyor Zehra..

Zehra seviyorsan söyle de kulaklarımla duyuyum senin beni sevdiğini gönlünden geçenleri diye sesleniyor.  Sen beni sevdiğini söyleyene kadar pes etmeyeceğim derken sanki Ömerden bu sözü hiç duymamış ve duymayacak gibi söylüyor ama o ümidi taşımaya devam ediyor.. Zehra biliyorum ki ortada kocaman bir yanlış var bu yanlış düzelene kadar ben pes etmeyeceğim diye açıkça ömere sesleniyor.

Ömer ise Zehrayı yine dertleri ile başbaşa bırakıp giderken Zehra önüne geçiyor ve ona yol vermiyor. Çünkü daha fazla uzak kalmayı istemiyor, yanlış anlamalarının artık bitmesini bu sevdanın yeniden kaldığı yerden gitmesi için yapmadığını bırakmıyor kısacası..

Son anda Zehraya gelen çiçekte yazan Ne olursa olsun seni hep seveceğim, sevmeye devam edeceğim – Ömer notu ise Zehranın hiç beklemediği bir anda yeniden umutlara hayallere dalmasına neden oluyor. Ne dersiniz bu hafta Ömer ile Zehranın arası yeniden düzelecek mi yoksa kaldığı yerden Zorba efsanesi devam edecek mi?

Adını Sen Koy dizisinde bizim aşıklar birbirlerini zor duruma sokmaya devam ederken adeta satranç tahtasında hamle yapar gibi birbirini çözmeye ve ne yapmak istediklerini anlamaya çalışıyorlar. Aslında bunu isteyen daha çok Zehra oluyor. Ömerin konuşmak dertleşmek sorunları çözmek gibi bir derdi yok şimdilik. Tek bildiği şey paranın hesaptan çekilmiş olması ve ortadan kaybolması..

Adını Sen Koy 226. Bölüm Özeti (27 Kasım Pazartesi) günü kaldığı yerden devam edecek. Adını Sen Koy 226. Bölüm Fragmanı da genellikle cuma gününden çıktığı için sizlere ayrıca sunulacak. Peki yeni bir haftaya Ömer ve Zehra nasıl girecek diziye yeni gelen oyuncu Müge ne yapacak Ayşe ve Nihatın başına yeni haftada beklemedikleri hangi olay gelecek, Sabah ve Kerem arasında ev satışı ile ilgili ne yaşanacak hepsinden bahsedeceğiz sizlere.

Evlenmeden önce pamuk gibi olan adam ne oldu da birden bire cellada dönüştü hala tam çözebilmiş değiliz. Ömerin annesinin gidişi hatta para için gidişi ve sonrasındaki öksüz kalışları elbette onda büyük bir yara açmış ancak bunu Zehra’ya böyle yansıtması elbette çok kötü bir biçimde izleyenlerin de olumsuz hisse kapılmasına ve diziden soğumalarına yol açıyor.

Oysa Ömer evlenmek için hayli çaba sarfetmiş ve özellikle köyde yapmadığı kalmamıştı. Köyde iken Ömer söz vermişti Zehra’ın babannesine annesinin kaderini yaşatmayacağım diye ama kendisi de babasının kaderini yaşamayayım diye Zehra’sını ateşe atıyor kötü davranıyor farkında olmadan kırıp döküp incitiyor her şeyi.. Bakalım bu zorba halleri daha ne kadar devam edecek, güzeller güzeli eşini incitmeye hatalarından faydalanıp onu ezmeye kendisi ve izleyici ne kadar katlanabilecek zamanla göreceğiz..

Diğer yandan Adını Sen Koy Mügenin diziye gelişi ile Ayşe ve Nihat cephesinde de hareketli ve kıskançlık dolu günlerin başlayacağını zaten daha önceden yazmıştık. Müge karakteri zamanla çok hırslı olduğunu gösterecek ve dizide adeta kötü karakter öyle değil böyle olur mesajı verecek. Zamanla izledikçe göreceğiz bunu..

Adını Sen Koy 226. Bölüm Özeti (27 Kasım Pazartesi)

Adını Sen Koy 226. Bölüm fragmanı çıktığında buraya ekleyeceğiz. Lütfen sizlerde (27 Kasım Pazartesi) günü yayınlanacak olan Adını Sen Koy 226. Bölüm hakkında yorum ve görüşlerinizi aşağıya yazınız. Teşekkürler.

https://www.youtube.com/watch?v=dbHMARs0iZU

Continue Reading
Bunları da seversin..
34 Yorum Var

34 Comments

  1. Anonim

    27 Kasım 2017 at 00:20

    Çok seviyorum siziiii süpersinizzzz

  2. Ayşe

    26 Kasım 2017 at 22:52

    Artık araları düzelsin ya kahroluyorum.

  3. seckiner

    26 Kasım 2017 at 11:50

    kötülüklerin, kötülerin yüzünden,zehranin aptalligindan,suskunlugundan ,ömerin bu davranisindan ,ciddiden sinir hastasi olmaya basladim,dört gündür seyretmiyorum artik bu sacmaliklar yeter!!!

  4. Anonim

    26 Kasım 2017 at 00:38

    dızıyı sevıyorum uzun uzun bakışmaları agızlarından iki saat laf çıkmaması benı sınır edıyorömerın bu yaptıgı ne şimdi

  5. Sevim

    24 Kasım 2017 at 23:33

    Artık barış zınlar ya yeter

  6. Duyarli

    24 Kasım 2017 at 20:59

    Bütün ögretmenlerimizin ögretmenler gününü kutluyorum

  7. Atiye turkeli

    24 Kasım 2017 at 19:18

    Bu canan yüzünden. Zehra çok acı çekiyor omerede kızıyorum. Hani söz vermişti. Ne olursa olsun zehrayi uzmicekti sogudum. Vallaha seyretmicem

  8. Anonim

    24 Kasım 2017 at 19:15

    Bu canan yüzünden. Zehra çok acı çekiyor omerede kızıyorum. Hani söz vermişti. Ne olursa olsun zehrayi uzmicekti sogudum. Vallaha seyretmicem

  9. Kumut

    23 Kasım 2017 at 23:19

    Konu hakkında yorumunuzu buraya yazabilirsiniz. Bence bu olanlar gerçeklerden baya uzak bukadar abartmaları insanları dızıden sogutuyorlar

  10. Burçin

    23 Kasım 2017 at 22:27

    Artik diziyi izlemiyorum

  11. Cansu can

    23 Kasım 2017 at 19:12

    Cananin yuzunden zehra acı çekiyor bence canan yaptığı duzenbazliklar ciksin ortağıyla yoksa diziyi izlemicem

  12. Anonim

    23 Kasım 2017 at 19:09

    Cananin yuzunden zehra acı çekiyor bence canan yaptığı duzenbazliklar ciksin ortağıyla yoksa diziyi izlemicem

    • Azeri kzı

      27 Kasım 2017 at 21:05

      İy akşamlar dosdlar bende diziyi izliyorum her akşam hepberaber izliyoruz

  13. Şule

    23 Kasım 2017 at 13:26

    Günaydın demek için çok geç hepinizi seviyorum desem olurmu. Bakıyorumda akşam sohpet bayagı 1rlere kadar sürmüş .vallahi gündüz ya çok iş yapıp yoruluyorum gece çok uykum geliyor zaten hiç uyku düzensizligim hiç olmadı.ee bakalım bu gün nasıl bir ömer izleyecegiz artık uyan be zehra şule gibi kış uykusunamı yattın .farket şu cananın paranı aldıgını yoksa bankaya yatıracak parada bulamayacaksın .bir dügün için geldiler zehranın başına bela oldular .vallahi artık şu ömeri gerçekten duzeltsinler hiç bir kadın bu kadar hakareti hak etmiyor senaristler uyanın artık şu zehrayı bu kadar saflıktan çıkarın yeter bunca saçmalık .

  14. xanim azerifan

    23 Kasım 2017 at 11:45

    merhaba arkadaslar nasils iniz gulaycim sen nasil oldu n insALLAH IYISINDIR HAND N OYRETMENIM SIZEDE iyi gunler INSALLAH OGLUNUZ IYILESIR ACIL SIFALAR aytacim sudamlam cicek abl a ozgurteyzecim demet c alikusu gecekusu suleabla ve diger arkadaslar nasilsi niz hepinize iyigunler ALLA HA EMANET OLUN CANLAR

  15. Anonim

    23 Kasım 2017 at 11:44

    Bence ömerde kapi dinleme kücukten var kapi dinleyip ortaligi bozdu dagitti hic iyi yapmadi birde ömere kizdim bir tarafida birsey yaparken yapacanda allahin izniyle ne hic demiyor allah allah istemesse bir yaprak düsmez ben yapacam halledegim diyor hep kendini nasil görüyor…
    Bence aişe yine hastalanacak müge yüzünden ilaci yine zehra olacak

  16. Tatlıcı ülker

    23 Kasım 2017 at 10:33

    Hepinize toplu günaydın:-)

    ÖZGÜR TEYZEM SANADA GÜNAYDIN:-) DEDİKLERİNDE ÇOK HAKLISIN. SAYFA FİKRİ ÇOK İYMİŞ. UMARIM OĞUZ ABİ DİKATA ALIR.

  17. tuana

    23 Kasım 2017 at 10:16

    Gunaydinlar. Zorba omerin geldigi ilk gun herkes aaa zorba omer gelmis diyerek merakta ederek dizimizi izlemis ama ertesinde gelen ratingler seyircinin bu durumdan aslinda memnun olmadigini gosteriyor zorba omerden onceki bolumlerde ozellikle sali ve carsamba gunleri yuksek rating alan dizimiz ve hatta esra erolu bile gecerken artik bu hakimiyetini kaybetmis daha oncede yazmistim zorba omerli ilk yukselmenin suni oldugunu ve dusundugum gibide olmaya basladi cunki zorba omer aslinda zorba falan degil tamamen sizofrenik psikolojik bir vaka olarak gorunuyor ve zehraya fiili olmasada psimolojik siddet uyguluyor buda ekran karsisindaki seyirciyi rahatsiz ediyor umarim bu olayi cok uzatmazlar cunnku uzadikca can sikici olmaya artarak devam edecek

    • Anonim

      23 Kasım 2017 at 10:38

      Haklısın tutana dünkü reytingde 20. Sıraya düştü dün 19 du gittikçe düşüyor kim bir psikopat izlemek ister ki çok sinir bozucu zehrayi çok aşağılıyor bu kadarı da fazla zorbaykrn bile daha iyiydi o zaman hadi zehrayi tanımıyordu sen bir senedir bu kadını tanımadım mi en azından otur konuş sor sebebini bile söylemiyor kıza saçmalık güya holding patronu iletişim kurmayı bile beceremiyor inşallah bunu fazla uzatmazlar

  18. Handan

    23 Kasım 2017 at 09:29

    Yeni bir güne uyandık. Sevdiklerimiz yanımızda. Umutlarımız dileklerimiz yüreğimizde. Umutlarınızın vê dileklerinizin gerçekleşmesi dileği ile tüm gönül dostlarıma Günaydın. Evet Şulem ben istanbuldayım. Şu anda trafikteyiz. Oluşumu doktora götürüyoruz. Hasta değil kansızlık var 2 yıla yakındır ilaç tedavisi görüyor. Bugün kontrolü var.

    • Tatlıcı ülker

      23 Kasım 2017 at 10:38

      HANDAN ABLAM oğluşuna geçmiş olsun. Ben bu hastalık durumlarını çok iyi bilirim. Umarım oğluşun iyi olur. Ülker ablasının geçmiş olsun dileklerini oğluşuna iletirsin. Hoşcakal.

      • Handan

        23 Kasım 2017 at 11:41

        Çok teşekkür ederim tatlım.

    • Gülay Albasan

      23 Kasım 2017 at 11:58

      Handan öĝretmenim,çok geçmiş olsun..çocuklar çok zor büyüyor, annelerin babaların çektiği sıkıntılar yanına kâr kalıyor..ama birde bakmışsın kocaman çocuk oluveriyorlar..

      • Handan

        23 Kasım 2017 at 21:07

        Ça teşekkür ederim Gülayım. Evet annelik zor iş be arkadaşım. Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın. Hepimizin evlatlarına sağlıklı huzurlu uzun ömürler versin. Hayırlı evlat olsunlar. B0yüsünler.

    • Şule

      23 Kasım 2017 at 14:41

      Çokkkk geçmiş olsun handancıgım .sen nasılsın iyimisin canım çok öptüm seni.

      • Handan

        23 Kasım 2017 at 21:10

        Çok teşekkür ederim Şulem. Güzel arkadaşım. Ben iyiyim Allaha Şükür. Uygar’ın Demiri çok düşük toparlayamadık. Bugün doktor başka ilaç verdi və dediki eğer buda işe yaramazsa ben bu mesleği bırakacağım

        • Şule

          24 Kasım 2017 at 09:52

          Toparlanır handancıgım ben 5 sene kullandım demir ilacı o da toparlar gönlünü ferah tut sen tecrübe konuştu.::::)

  19. Anonim

    23 Kasım 2017 at 09:17

    Cevriye hanim bu mugenin hakkından gelir

  20. Çalıkuşu

    23 Kasım 2017 at 07:53

    Herkese hayırlı sabahlar. Günaydın arkadaşlar.

    • Gülay Albasan

      23 Kasım 2017 at 08:01

      Günaydın, ve hayırlı sabahlar çalìkuşu.

    • Şule

      24 Kasım 2017 at 10:34

      Sanada günaydın cici kuşum benim

  21. Gecekuşu

    23 Kasım 2017 at 01:58

    Oğuz hocam sen daha uyumamışsın. Yəni sayfa açmışsın. Ben bu Müge yi hiç sevmedim. Şimdiden belli nasıl biri olduğu. Ya arkadaş evli birine gelip öyle şeyler nasıl söylüyor aklım almıyor. Allah bizi öyle insanlardan korusun

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top