Connect with us

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy 237. Bölüm Özeti (12 Aralık Salı) Tüyoları

Sevilerek takip edilen ve her bölümü ile merak konusu olmaya devam eden Adını Sen Koy 237. Bölüm Özeti (12 Aralık Salı) Tüyolarında neler yaşanacak izleyip göreceğiz. Ömer ve Zehra için zor bir hafta olurken kaçırılma sahnelerine eklenen aksiyon ile izleyenlerin reytingleri yükseltmesi bekleniyor. Adını Sen Koy 237. Bölüm Özetinde yaşanacak gelişmeler neler?

Zehra kaçırılacak mı? Yoksa fragmanda ateş eden onu kurtarmak için gelen Ömer mi? Bu kaçırılma sahneleri sanırız son dakika değişikliğine uğradı, daha önceden aldığımız tüyolarda farklıydı ama fragman çok daha başka. Adını Sen Koy 237. Bölüm Özeti (12 Aralık Salı) fragmandan gördüğümüz kadarı ile salı günü çok hareketli bir gün bizleri bekliyor. Özellikle Müge karakterinin neler yapacağı merak konusu oldu.

Zehra Ömerden 1 milyon lira para istedi Ömer yine başa sardı yine zehraya olan güvenini kaybetti zehra başına gelecekleri bildiği icin geçmişden kalan korkuları vardı ve korktuğu başına geldi zehra için her şeyi saklıyor kocasına söylemiyor diye kızanlar bakalım şimdi ne söyleyecekler, fragmandan gördüğümüz kadarıyla canan için gercekleri söylese de bence değişen birşey olamayacak omerin güven sorunu var zehraya inanmayacak.

Tuana Tüyosu: Bugün orman çekimleri var ve yağmurlu bir havada çekimler devam ediyor. Bu havada orman çekimleri mükemmel olur sanırım. Adını Sen Koy dizisinin orman çekimlerinde Ömer ve Zehranın yanında Müge de varmış, konunun aşk olduğunu düşünüp sevinecektik ama sanırım Müge varsa aksiyon sahneleri çekiliyordur. O gudubetin olduğu yerde aşk mı olur, bu arada ormandaki çekimler iki gündür devam ediyor..

Değerli arkadaşlar Adını Sen Koy 237. Bölüm Özeti (12 Aralık Salı) resmi bir açıklama veya özet olmadığı için sizlerden gelen bilgi ve yorumlarla yazıyoruz. Resmi özet çıkarsa anında buraya ekleyip konumuzu güncelleyeceğiz. Hepinize iyi seyirler diliyor, konu hakkındaki samimi yorumlarınızı bekliyoruz..

Adını Sen Koy 237. Bölüm (12 Aralık Salı) Fragmanı video izle:

Continue Reading
Bunları da seversin..
13 Yorum Var

13 Comments

  1. Anonim

    11 Aralık 2017 at 19:17

    Artik bizleri nerde cekim yaftiklar hic ilgilendirmiyor bizleri dilendiren konu omerle zehrayi ya baristirsinlar yada ayirsinlar yoksa artik hakaretlere dayanacak gucumuz kalmadi kadinlari bu kadar ezdiginiz yeter artik 11 kisinin icinde 7 kadin kadinliklarindan utanmiyorlarmi

  2. Aytac azəri fan

    10 Aralık 2017 at 22:54

    Gülay abla yinemi başın ağıryor ? cok gecmis olsun ALLAH acil sifalar versin ablacim simdim nasilsin ?

    • Gülay Albasan

      10 Aralık 2017 at 23:44

      İyiyim aytaç..dün çok yoruldum bu yüzden baya başım aĝrıdı..ama şimdi geçti çok şükür.teşekkür ederim..

  3. Şirin Kötü Kraliçe

    10 Aralık 2017 at 22:39

    Gülaycığım baş ağrın geçti mi canım? Nasılsın bu akşam?

  4. Özgür

    10 Aralık 2017 at 22:05

    Gülay’cım tüm sevgimle merhaba duygulu kızım yoğun bir günün ardından yorgunluğunu hissetme Allah’ın izni ile iyi akşamlar ve yorumlar gönül dostlarım yorumlarımı okuyan tüm dilekleriniz gerçek olsun iyi akşamlar ve yorumlar

    • Gülay Albasan

      10 Aralık 2017 at 22:11

      Teşekkür ederim özgür teyzecim. Hayırlı akşamlar..ALLAH’A EMANET OLUN.

  5. Özgür

    10 Aralık 2017 at 21:58

    İyi akşamlar Aytaç şimdi okudum sabah ki mesajını çıkmış ben özledim küçük gelin tatlı şey iyi akşamlar☺️…….
    Su damlam kocaman özlemimle geldim teyzesi narin kelebeğim iyisin yorumlarını okudum iyi ol üzülmeyi yasakladım sana kızıma yazdığım şiiri sana oku diye AİLE sayfasına yarın yazıcam sen ikinci manevi kızımsın teyzesi sarılarak öptümÇiçek hanım dolunayı izliyorsundur bende baş ağrılarınız birdaha tekrarlamasın Allah ın izni ile
    Kırçiçeğim seni unutmak ne mümkün sen sevgini kalbimize çivi ile kazıdın bunu bil öptümAnomin sevgiler teyzesi iyi akşamlarşule hanım Nur Banu Leyla cım ÇalıkuşuHandan hanım ve oğuz hocam hayırlı akşamlar ve yorumlar sevgiler

    • Aytac azəri fan

      10 Aralık 2017 at 22:28

      Iyi aksamlar özgür teyzem nasilsin iyisndir inşallah ben de seni cok ozledim canım teyzem seni cok sevyrum hepinizin kalbim de ayrı ayrı yeri var cok opdum kocman da sarildim sana

  6. Demet

    10 Aralık 2017 at 21:36

    Bende seni kaçırdılar sanmıştım Aytaccığım. 🙂

    • Aytac azəri fan

      10 Aralık 2017 at 22:21

      Merhaba demet nasilsin bitanem yok merak etme kimse kacrmadi beni biraz islerim vardi oyuz den yok dum diger sayfa da yazdiklarin okudum turkcemiz iyi olduğun soylemis sin cok tesekkur ederim canım az cok bilyorum biraz ayrica turkce konsmayi da cok sevyorum turkce konsmayi türkü dizilerini izliyerk oyrendim cok fazla türkü dizisi izlyorum bilmedigim bir cok seyi de siz de oyirenmeye calsiyorum hatalarim da olyor bazen keski turkiyey gelme şansım olsa en büyük hayelri de bir istabula gelemk kiz kulesini gormek inşallah bir gün bu hayali gercek olur

      • Demet

        10 Aralık 2017 at 22:34

        Inşaallah birgün Türkiye’ye gelirsin 🙂 Öptüm canım.

        • Aytac azəri fan

          10 Aralık 2017 at 22:51

          Amin bitanem ben de cok opdum ask aylesi hepinize iyi geceler tatli ruyalar ben cikyorum cok uyukum var yarin gorusuruz inşallah allah rahatlik versin

  7. Aytac azəri fan

    10 Aralık 2017 at 21:13

    Iyi aksamlar canım ask aylem nasilsinz kim ozledi beni bakalim simdi diycek siniz nerdesin aytac nede yazmyor sun aslin da sabah günaydın mesajı yazmışdim ama cikdimi bilmyorum yazmasam da siz hiç untuyorum ve cok sevyorum hepinizi cok ozledim neden yazmadigim soyleyiyim bugun evde sabah cikdik simdi geldik bana kimlik almaya calsyoruz bazi zorunar cikdi almyoruz bir turlu bu aralar cok yonum biraz kimlik işi yine kaldi yarina bugun ayni zaman da kuzenimin de doğum gunydu doğum gununu kutladik bugun cok yorucu bir gündu benim için sizler nasiliniz iyisndir dir inşallah

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top