Connect with us

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy 246.-247.Bölüm Fragmanı (50. Hafta) Özeti

Sevilerek izlenen ve her bölümü ile beğeni toplayan Adını Sen Koy 246.-247.Bölüm Fragmanı (50. Hafta) Özeti ile kaldığı yerden devam ediyor… Haftalar sonra yüzü gülen iki insan görebildik. Nihayet Ömer Zehranın vefasını anlayabildi. Nihayet Ömer hatalarını ve boş yere suçlayıp yıktığı incittiği Zehranın masumiyetini görebildi..

Umarız bunlarda bir oyun çıkmaz. Bu kadar yaşanan gelişmeden sonra fazlasıyla hakettiklerini düşünüyorum. Piton olayının öncesi ile başlayıp Canan ve Çetin ile imtihan olunmuşken hemen ardından Pitonun Zehra ve Ömere yaptıkları da fazlasıyla yetmişti. Mügeyi saymıyorum bile. Aksiyonu bol haftaların ardından biraz da aşk olsun ama değil mi..

Allah razı olsun Nazmiye hanım, lütfettiniz, böyle sahneleri izleyenlere bekleyenlere reva görmediniz, gözlerimiz yaşardı gerçekten ! Ama Bahşendeyi de rahat bıraksan olmaz mıydı. Bak hemen huzurlarını bozu verdin ama böyle olmaz ki? Bu insanlar hep acı hep zulüm mü izleyecek, dizi diye bakıyor keyif almaya çalışıyoruz ama burnumuzdan fitil fitil getiriyorsun yazık değil mi bize Nazmiye teyze?

Neyse benim çenem açıldı yine.. Artık herşey yoluna giriyor umarız.. Ömer ve Zehra iyi oldukça seyirci nefes alacak eminiz. Ömer hatalarını görsün artık, Zehra artık saklamasın kocasından hiç bişeyini.. Bahşende de karından biran önce ayrılacaksın felan demesin zaten karı koca bile olamadılar henüz 🙂 Neyse buyrun önce haftanın yeni fragmanı, sonrada klip sizlerle..

Adını Sen Koy 50. Hafta Fragmanı

Buda sizlere yeni yıl armağanı bonus 🙂

Continue Reading
Bunları da seversin..
62 Yorum Var

62 Comments

  1. Netya

    24 Aralık 2017 at 08:19

    Allah hepinizden razı ölsun sizleri çok seviyorum ALLAH sizlere acılar yaşatmasın

  2. Netya

    23 Aralık 2017 at 23:34

    Çalışı kuşu imdaat acil annem için duaya ihtiyacım varmalı nı verdiği gelini kapının önüne koydu bizlerede gelmiyor burası benim evim diyor gülay albasan arkadaşlar lütfen dua edin

    • Handan

      24 Aralık 2017 at 00:06

      Allah yardımcınız olsun netya. Annen doğrusunu yapıyor. Evinden çıkmasın zaten. Gitmesi gereken biri varsa o da o gelin vê işe yaramaz annesini dışarı atan kocası. Her işte bi Hayır vardır. Allah hakkında hayırlısını versin.

    • Gülay Albasan

      24 Aralık 2017 at 01:00

      Netya, RABBİM geç’e bırakır, ama zannetmesinlerki yanlarına bırakır. Elbette herkesin hesap vereceĝi bir gün vardır..MEVLAM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN.ALLAH HİDAYET VERSİN,VE VİCDAN VERSİN..Annnenizede kolaylık versin..hayırlı geceler..

    • Gece kuşu

      24 Aralık 2017 at 01:01

      Hayırlı geceler.Allah yardımcınız olsun netya.

  3. Çalıkuşu

    23 Aralık 2017 at 22:49

    Ya herkes nerde. Yine tek kaldım galiba. Ama bu gece yokum benden demesi 🙂 🙁

    • Gülay Albasan

      23 Aralık 2017 at 23:04

      Çalıkuşum, annemdeyim, muhabbet sohbet derken sadece onay yapabiliyorum kusura bakmayın.öpüyorum sizi..

  4. Çalıkuşu

    23 Aralık 2017 at 22:40

    Ya yorumlarım çıkıyor ama kimse benimle konuşmak istemiyor galiba. Şu an ağlamak istiyorum 🙁 🙁

  5. Çalıkuşu

    23 Aralık 2017 at 22:37

    Çiçek ablacığım bugun senin doğum günün müydü. Kusura bakma bilmiyordum. Neyse doğum günün kutlu olsun canım ablacığım. İyiki varsın iyiki bizimlesin. Seni seviyorum

  6. Çalıkuşu

    23 Aralık 2017 at 22:25

    Oğuz hocam nerelerdesiniz. Bi gittiniz gidiş o gidiş hala yoksunuz

  7. Çalıkuşu

    23 Aralık 2017 at 22:15

    Herkese selamlar. Derse biraz ara verdim. Kimler benimle konuşmak ister acaba 🙂

    • handan

      23 Aralık 2017 at 22:37

      Çalıkuşum ben seninle muhabbet edebilirim. Sana bir sır vereyim mi? Benim bugün çookkk özel vê çoook güzel bi misafirim vardı. Söylüyorum. Sitenin kraliçesi GÜLAY ALBASAN.

  8. Çiçek

    23 Aralık 2017 at 21:53

    Gülay cim şimdiden hayirli akşamlar diyeyim.belki siteye girmeye fırsatım olmaz.oğlum geldi az önce izmir den yarın akşam tekrar dönecek .vakit bulursam gece gelirim siteye .arkadaslarada hayirli geceler.

  9. Çiçek

    23 Aralık 2017 at 21:11

    Hayırlı akşamlar gulaycim.nasılsın canim.anneme gittiğim bu gun aynı zamanda benim doğum günüm.öyle denk geldi .

    • Gülay Albasan

      23 Aralık 2017 at 22:26

      Çiçek ablacım, doĝum günün hayatla buluştuĝun, nefes alıp gözlerinle dünyaya gülümsediĝin gündür. Çiçek ablacım, herşeye raĝmen iyiki doĝmuşsun. İyiki seninle tanışmışız.. Herşey gönlünce olsun, mutluluktan ağlamak nasip olsun her daim..Seni seviyorum ve hem mutlu olmanı diliyorum.nice yıllara..

  10. Demet

    23 Aralık 2017 at 20:54

    Laleciğim ben “Sizi tanımıyorum” derken şaka yapmıştım. Hani sen yazmışsın ya”Eşim buraya yorum yazdığımı bilmiyor,beni görmediniz,tanımıyorsunuz” diye. O yüzden öyle dedim ben. Arkadaşımı tabii ki biliyorum canım. 🙂 Seni eski siteden beri tanıyorum ben. Sen beni hatırlayamadın sanırım. 🙂 Dizibilgi’de bana yazdığın zamanı da hatırlıyorum. 🙂 Hatta Türkmenistanlısın 🙂 Değil mi?

  11. Çiçek

    23 Aralık 2017 at 20:48

    Her kese hayirli akşamlar.DEMETÇIM hayirli akşamlar,ah bir bilsen ben bu gün neredeydim.yıllardır görmediğim annemedeydim.bir ka gün önce bana yegenimden mesaj geldi.babannem ok hasta,hastanede seni görmek istiyor diye.kaç gündür düşünüyordum.çok kırgın olmama rağmen bunca yıldan sonra son ana gelince aklına gelmeme rağmen vicdanım rahat etmedi gittim.hemde bu gun benim doğum. Karmakarışık duygular içindeyim.

    • Gülay Albasan

      23 Aralık 2017 at 21:02

      Çiçek ablacım, hayırlı akşamlar. Ne desem bilemedim. İnsanlık insaniyetlik, çok farklı. Sen üzerine düšeni yapmışsın. Vijdanın rahat olsun..

    • Handan

      23 Aralık 2017 at 22:34

      Çiçek hanım iyi akşamlar. Şu anda bende çok duygularım. Yani içim cız etti derlerya işte tamda öyle oldu. Et tırnaktan ayrılmaz. O kırıntılar biyerlerde saklanırda günü gelince bütün şiddetiyle çıkar gün yüzüne. Allah şifa versin. Neden diye bir soru soracaksan sor. Sakın boşver deme
      Sonra o sana yük olur ebedi. Sorki aklından yüreğinden geçenler cevap bulsun.
      Gözün aydın. Canparçan gelmiş. Güzel muhabbetler diliyorum.

  12. Demet

    23 Aralık 2017 at 20:39

    Kıymet bilmedik,sonunda kaçtı. Halbuki ne kadar uyarmıştı bizi “Kıymetimi bilin” diye. Hata ettik,kaçırdık siteden. Umarım erken döner. 🙂

  13. Demet

    23 Aralık 2017 at 18:22

    Çiçek abla hani sen bu vakitlerde burada oluyordun. Neredesin? Beni yalnız başıma mı bıraktın? 🙁

    • 1461

      23 Aralık 2017 at 19:28

      Kız demet sen bilirsin bu ömer rolmü yapıyor yoksa gerçekmi lütfen beni rahatlatacak bir şey söyle. bi tuhafmı bakıyor bu ya sanki bana öyle geldi 🙂 🙂 🙂

      • Demet

        23 Aralık 2017 at 20:10

        Kız ben nereden bileyim gerçeği. 🙂 Ama bir değerlendirme yapacak olursam rol yapma ve yapmama ihtimali yarı yarıya. Babaanne için rol yapıyor desem Zehra ile yalnızken ona çok iyi davranıyor,hatta hatırlarsan fragmanda “Sana bir özür borcum var” diyordu. Bunlar bana rol icabı gibi gelmedi açıkçası. Ama diğer yandan bu olanlar gerçek olamayacak kadar güzel. Senarist bizimle dalga geçiyor olabilir ki ikinci seçenek bana daha mantıklı geliyor. 🙂 Benim düşüncelerim bunlar. Sen ne düşünüyorsun peki?

  14. Demet

    23 Aralık 2017 at 18:15

    Gülay,canım nasılsın? Hafta sonu,yoğunsundur herhalde. Bende birkaç saat yoğundum,anca şimdi fırsat buldum,geldim. Bu vakitlerde benden başkası olmuyor sitede. 🙂

  15. Demet

    23 Aralık 2017 at 18:09

    Iyi akşamlar Çalıkuşu’m. N’aber,nasılsın? 🙂 Kusura bakma yazdıklarını cevaplayamıyorum,bazen görmüyorum bile. Kusura bakma lütfen.

    • Çalıkuşu

      23 Aralık 2017 at 19:48

      Hayırlı akşamlar demet öğretmenim. Tek kalmışsın galiba. 🙂 Bende iyiyim ders çalışıyorum. Konular bir türlü bitmek bilmiyor ya 🙁 Sen napıyorsun nasılsın.

      • Demet

        23 Aralık 2017 at 20:13

        Ne yapabilirim ki Çalıkuşu’m,mutfakta yaşlanıyorum. Allah kimseyi YBÇ üçgenine mahkûm etmesin. 🙂

  16. xanim azeri fan

    23 Aralık 2017 at 18:07

    iyi aksamlar demetcim ben cok iyim seninde iyi olmana sevindim canim sen neler yapdin bu gun

  17. Demet

    23 Aralık 2017 at 16:33

    Benim Su Damla’m kaç gündür nerede?

  18. Demet

    23 Aralık 2017 at 16:32

    Merhaba Xanim. Teşekkürler,iyi ve yoğunum biraz. Sen nasılsın canım? 🙂

  19. Anonim

    23 Aralık 2017 at 14:49

    didem özkavukçu aygün

  20. Anonim

    23 Aralık 2017 at 14:37

    didoş nerelerde

  21. Anonim

    23 Aralık 2017 at 14:33

    didem aygün

  22. xanim azeri fan

    23 Aralık 2017 at 13:10

    merhaba nurbanu ablacim sanada hayirli mutlu hafta sonlari dilerim calikusum ben cok iyim seninde iyi olmana sevindim sinavlar nasil gidiyor

  23. Gülay Albasan

    23 Aralık 2017 at 12:51

    Bence, bahşende nihata diyor, karından ayrılacaksın diye. Bence bu olayları, yani müge manyağını öĝrenmiştir. Ve bunun için karını boşayacaksın diyor..yani tabiki bir tahmin..

    • 1461

      23 Aralık 2017 at 13:17

      Olabilir ama ömere diyorsa ömerde bu yüzden zehraya yaklaşıyo diye endişe ediyorum maalesef. inşaallah öyle değildir aklı başına gelmiştir karaoglanın.neyse kayinvalideme misafir geldi oraya çıkıyorum.aynı sitede oturmanın dezavantajı görüşmek üzere

      • Gülay Albasan

        23 Aralık 2017 at 13:40

        Nurbanu, sen aynı sitede, ben aynı evde..kolay gelsin..

        • 1462

          23 Aralık 2017 at 15:44

          Demek sen aynı evdesin gulaycığım acaba sen daha mı avantajlısın en azından bir ev temizliyon ben ise in çık sürekli birde benimki çok titiz çocuklu olan ev benim sürekli kirlenen onun evi.kız çocuğu olmadığı ve küçük yaşta ve ilk gelini oldugum için bana biraz düşkün e tabi bende kimseyi kırmak istemedigim ver hiçbir şeye hayır diyemedigim için,zaman zaman yorulduğumu görünce eşimin gazabınada uğruyorum 🙂

          • Gülay Albasan

            23 Aralık 2017 at 16:10

            Valla ne güzel eşin sen yoruluyorsun diye, ve kimseye hayır diyemiyorsun diye kızıyor,bende eşime kızıyorum, hiçbirşeye hayır diyemiyorsun diye..

            • 1461

              23 Aralık 2017 at 16:33

              Valla allah razı olsun eşimden.o konularda sürekli arkamda.annesine takılmayı çok sever.zaman zaman annesi bu gelin ve çocuklar olmasa senin kapını açmam.bunun karşılığında ise bizimki sen ben olmadan yapamasın der ben ise annene takılma sonra kırılır diyorum.birazcıkta küsme huyumuz var.ama onlar sürekli böyleler.kayinvalidemin değimiyle eşim onun ilk göz ağrısı. eşim eve gelince genelde annesini sorar ve arayıp bize gelmesini söyler.benimde ikisini idare etmekle zamanım geçer. 🙂

  24. 1461

    23 Aralık 2017 at 12:32

    “ŞEHİDİN ölümden duyduğu ızdırap, sizden birinin ÇİMDİKTEN dyyduğu ızdırap gibidir”başta SARIKAMIŞ taki ecdadımız olmak üzere vatanı uğruna can veren bütün şehitlerimize allah’tan rahmet diliyorum.hayırlı haftasonları arkadaşlar sevgilerle

  25. xanim azeri fan

    23 Aralık 2017 at 11:42

    gunaydin demetcim nasilsin sanada hayirli mutlu gun dilerim ferize ablam nasilsin sanada hayirli mutlu neseli hafta sonlari dilerim ALLAHA EMANET OL

    • Çalıkuşu

      23 Aralık 2017 at 12:07

      Hayırlı günler xanım azəri fan kardeşim. Sende nasıl olduğumu sordun Sanada cevap veremedim kusura bakma ben iyiyim sen nasılsın canım

  26. Lale turkmen

    23 Aralık 2017 at 10:57

    Oguz abi yukardaki yazilari sizmi yazdiniz gercekden.cok guzel yazilmis ne zamandir sizin kaleminizden boyle yazi okumamishdim. Tesekkur ederim 🙂

    • Tatlıcı ülker

      23 Aralık 2017 at 11:55

      Günaydın kaynana:-) Kız senin gmail’in var mı?

      • Lale turkmen

        23 Aralık 2017 at 17:29

        @ maile ne arar bende tatlim. Ben aslinda hec bir seye girmiyorum. Buraya girdigimi bile esim bilmiyor. Sizde beni burda gormediniz tanimiyorsunuz tamam mi.

        • Demet

          23 Aralık 2017 at 18:04

          Lale Hanım siz kimsiniz? Tanışıyor muyuz? 🙂 🙂 🙂

          • Anonim

            23 Aralık 2017 at 20:33

            Daha once siz dizibilgide aslinuru sordugunuzda ben cevap vermisdim 🙂 Aslinda ben sizi burdanda taniyorum. 2 aydir bende bu sitedeyim. Oguz abinin daha onceki sitesinden taniyorum burdaki bazi arkadaslari. Sonra Oguz abi o siteyi birakti ardindan hemen bende biraktim sonra Gulay abladan ve fanlarindan uzak kaldim. ben sebebini bilmedigim sorunlardan dolayi dizibilgiye giremedim ve tesadufen bu siteyi buldum ve burdayim.

          • Lale turkmen

            23 Aralık 2017 at 20:34

            Daha once siz dizibilgide aslinuru sordugunuzda ben cevap vermisdim 🙂 Aslinda ben sizi burdanda taniyorum. 2 aydir bende bu sitedeyim. Oguz abinin daha onceki sitesinden taniyorum burdaki bazi arkadaslari. Sonra Oguz abi o siteyi birakti ardindan hemen bende biraktim sonra Gulay abladan ve fanlarindan uzak kaldim. ben sebebini bilmedigim sorunlardan dolayi dizibilgiye giremedim ve tesadufen bu siteyi buldum ve burdayim.

    • Çalıkuşu

      23 Aralık 2017 at 12:06

      Hayırlı günler lale türkmen. Sen nasılsın hastaydın galiba

      • Lale turkmen

        23 Aralık 2017 at 17:26

        Iyim Calikusu. Ben iyilesdim ama cocugum hastalandi simdide. O hastalik bulasici oldugu icin hemen cocuguma gecdi. Sen nasilsin bu gun gundiz siteye girmissin sasirdim dogrusu. Ben senin gece yazmana alismisim.

  27. ferize

    23 Aralık 2017 at 10:02

    Herkese hayırlı sabahlar..
    Mutlu huzurlu..haftasonu..
    Olsun. .
    Kalın saģlıcakla..

    • Gülay Albasan

      23 Aralık 2017 at 10:45

      Hayırlı sabahlar ferize hanım. Sizede mutlu huzurlu hafta sonları..

    • Çalıkuşu

      23 Aralık 2017 at 12:05

      Hayırlı günler mutlu haftasonları ferize ablam. Tam iki kere nasıl olduğumu sordun. Bir türlü cevap veremedim kusura bakma. Ben Allah’a şükür iyiyim sen nasılsın

      • ferize

        23 Aralık 2017 at 14:28

        Canın sağolsun Çalıkuşu. .
        Teşekkűr ederim bende..
        iyiyim..canım..

  28. Demet

    23 Aralık 2017 at 09:22

    Günaydın Dizihaberi.Tv ailesi. Kimler uyandı? 🙂

    • Gülay Albasan

      23 Aralık 2017 at 09:57

      Günaydın demetcim..

    • Çalıkuşu

      23 Aralık 2017 at 12:03

      Günaydın demet öğretmenim. Ben uyandım. Mutlu haftasonları

  29. Çalıkuşu

    23 Aralık 2017 at 09:00

    Hayırlı sabahlar herkese. Günaydınlar efendim. Bakın gece 3 te uyudum ve sabah 7 30 da kalktım. Kahvaltımı yaptım. Biraz ders çalışayım sonra uykuya dalmayı düşünüyorum. Herkese hayırlı mutlu huzurlu haftasonları.

    • Gülay Albasan

      23 Aralık 2017 at 10:48

      Günaydın çalıkuşu..bende üçte yattım, saat onda kalktım..mutlu hafta sonları

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top