Connect with us

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy 247. Bölüm Özeti (26 Aralık Salı) Fragmanı – Aslınur Yorumuyla..

Sevgili Dizihaberi.Tv okurları. Adını Sen Koy dizimizin yeni bölümlerinin fragmanlarını ve resmi olmasa da özetlerini sizlerle paylaşmaya çalışırken sitemizde kurduğumuz dostlukların ilk meyvelerini de görmeye başladığımızdan dolayı çok mutluyum.. Sitemiz yorum ve analiz yazarları Gülay hanım ve Handan hocamızın buluşması beni ziyadesiyle mutlu etti. Konu hakkında resimler ve Gülay hanımın yazısı için TIKLAYIN..

Adını Sen Koy 247. Bölüm (26 Aralık Salı) günü kaldığı yerden star tv de devam edecek. Mügenin Polis tarafından yakalanması Ömer ve Zehraya nefes aldırırken asıl rahatlamayı Mügenin musallat olduğu Nihat yaşamıştır. Asya olup bitenlere anlam vermekte zorlanırken Anne ve babasına kavuşmanın mutluluğu içindedir. Ancak Mügenin tehdit dolu sözleri ve Nihata zor anlar yaşatması Nihatı hala düşündürmektedir. Asyaya kavuşan Nihat ve Ayşe ise bir badireyi daha sağ salim atlatmanın mutluluğunu yaşarlar. Ancak Ayşenin kırgınlığı devam eder..

Diğer yandan Sabahın gerçeklerle yüzleşmesi oldukça güç olacaktır. Keremin gerçek anne babasının farklı olduğunu söylemesi ile aklı iyice karışan ancak bu gerçeklerle yüzleşmesi oldukça zor olan Sabah Şükran hanımdan yardım ister ve onun bilgilerine güveneceğini söyler. Şükran Sabahın gerçek anne ve babasının kim olduğunu ona anlatacak mı?

Yeni bölümün fragmanını en aşağıda sizlerle paylaşırken resmi özet olmasa da sitemiz yorumcusu Aslınur, yorumuyla güzel bir bakış açısı ile sizler için fragmanı analiz etmiş. Bende aynen sizlerle paylaşmak istiyorum yazdıklarını. İşte Kayıp Aslınur arkadaşımızın o yazısı:

Fragmana değinmek istiyorum biraz. Aslında ben de ilk izlediğimde baştan sona doğru göz bebeğim neredeyse yuvasından çıkacaktı, tabi ne güzel bir hafta bekliyor bizi falan diye düşünüyordum. Ama bir kaç kere daha izleyince kafam dank etti..Hiç öyle sevinmeyin gerçekten, her fragman gibi bu da yanıltıcı..

Fragmanın başında yine her zamanki gibi Zehra tam düşecekken Ömer onu tutuyor ama farkettiniz mi Ömer’in bakışları ne kadar soğuk, her zamanki gibi yani Ömer hâlâ Zehra’yı affetmiş değil, sonra Ömer Zehra’yı yanağından öpüyor ve yine farkettiyseniz arkada kahverengi fon perdeler var, bunlar salondalar e tabi salonda tek değiller fragmanda Ömer’in söylediği o güzel sözleri Ömer salonda herkesin yanında söyler öve öve bitiremez Zehra’yı, sonra da şovunu bir buseyle tamamlar..

Peki Ömer neden Zehradan özür diledi derseniz, Ömer öyle yaptıkları ve yanlış anladığı şeyler için özür dilemedi. Müge konusunda onu dinlemediği için özür diledi ve bunu söylerken bile soğuk Zehra’ya karşı..
Ve gelelim son sahneye, burada Ömer’in bakışları bir farklı, soğuk bakmıyor ama bir anda da bu kadar değişmez ki insan.. şimdi şunu söyleyeyim tabi ki de son sahnede bir nirvana olmayacak, nasıl olmayacağı konusunda da bir sürü tahminim var :

 

1- Zehra’nın bi yerleri açık kalmış, ve hooop uyanıyor, bu bir rüya tabi ki de..

2- Son anda Zehra Ömer’in düğün gecesinde boynundan kolyeyi kopardığı sahneyi hatırlar ve kendini geri çeker..

3- Zehra bir anda bayılıverir, zaten son sahnede gözleri kayıyor, fark ettiyseniz..

4- Hooop odaya biri dalıverir, ki bu dediğim olursa bu kişinin Asya olacağını tahmin ediyorum.. Kayıp Aslınur..

Degerli okurlarımız. Aslınurun analizini sizlerle paylaştık. Adını Sen Koy 247. Bölüm Özeti (26 Aralık Salı) Fragmanı ve yeni gelen tüyoları sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.. Hoşçakalın.. Yorum ve görüşlerinizi bekliyoruz..

Adını Sen Koy 247. Bölüm Özeti (26 Aralık Salı) Fragmanı

Continue Reading
Bunları da seversin..
283 Yorum Var

283 Comments

  1. Turabi

    26 Aralık 2017 at 17:45

    böyle babaanneye lanet olsun!!!!ömerde buna inanirsa yaziklar olsun

  2. özgür kır çiçeğim

    26 Aralık 2017 at 15:30

    evet sende haklısın ben asla bu tür şeyler için kırılmam hak etmediğim eleştiri olursa ada fazlası ile kırıcı ise sen gönlünü ferah tut kutsal meslekli kır çiçeğim sevgimle kal güzel yorumlara seni seviyorum şu an tebessüm içindeyim Allah cc de seni daima güldürsün yüzünü…..

  3. 1461

    26 Aralık 2017 at 15:29

    Fragmanın başında zehra galiba herşey yoluna giriyor diyor yoluna falan girdiği yok.bence ömer karıma ellerimle kahvaltı hazırladım sözünü babaanneye söylüyor inat olsun diye birde aralarının soğuk olduğunu anlamasın diye zehraya yaklaşıyor yine babaanneye inat olsun diye garibim zehrada inanıyor yani yine hüsran yine bizim sinirle felç iyi günler hepinize

  4. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 15:09

    Demet ben gördüm o reklamı hazalla erkan oynasaydı keşke dedim hatta.onlar başrol ama yan roller reklamı kapmış .

  5. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 15:00

    Kahvemi yaptım,gozlugumu taktım,ben sohbete hazırım geldim

  6. özgür

    26 Aralık 2017 at 14:27

    hızlı yorum yazıyorsunuz yazısını ben bıktırdım galiba her yorum arkasına yavaşla neyse KÜÇÜK ŞAİRİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ALLAH SANA SENİ MUTLU EDEN İŞ NASİP ETSİN EN KISA ZAMANDA SEVGİMLE KAL …..

  7. özgür kır çiçeğim

    26 Aralık 2017 at 14:17

    benim akrostiş şiirime şiirle cevap verince çok beğendim şiir yazmayı bırakmış böyle yetenek nasıl yazmaz küçük tatlıcı şair şairmiş ama destek olmak gerekiyormuş değer sitede yaşına göre çok iyi okudun mu?kır çiçeğim öğretmen
    yorumu daha büyük destek olur ben çok uyumlu
    şer şeyi şiirleştiren bir kabiliyet var küçük şaşairimizde sevgimle kal kır çiçeğim…GÜLAY‘IM ÇOK HAKLISIN BU DURGUNLUĞUN NEDENİ DİZİ İNŞAALLAH TOPARLARLAR AMA YORUMLARDA GÜLAY ALBASAN ADINI OKUMAK BİLE BENİ MUTLU EDİYOR SEN KAFANA GERE TAKIL SEVGİMLE KALIN ALBASAN AİLESİ ALLAH NE MURADINIZ VARSA FAZLASI İLE VERSİN AMİYN ….

  8. özgür kır çiçeğim

    26 Aralık 2017 at 14:08

    benim akrostiş şiirime şiirle cevap verince çok beğendim şiir yazmayı bırakmış böyle yetenek nasıl yazmaz küçük tatlıcı şair şairmiş ama destek olmak gerekiyormuş değer sitede yaşına göre çok iyi okudun mu?kır çiçeğim öğretmen yorumu daha büyük destek olur ben çok uyumlu şer şeyi şiirleştiren bir kabiliyet var küçük şairimizde sevgimle kal kır çiçeğim…

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 14:29

      Ben bu sitede öğretmen olarak değil,sadece Demet olarak düşüncelerimi dile getiriyorum Özgür teyzeciğim. Mesleğim ile eleştiri yapınca etrafımdaki insanları kırmaktan korkuyorum. O yüzden sadece herhangi bir yorumcu olarak yorum yazıyorum. Lütfen yanlış anlamayın bu sözlerim size sitem ya da kızgınlık değil. Sadece bunu belirtmek istedim. Ayrıca katılıyorum,Ülker güzel şiirler yazıyor. Hatta bende bir tane isterim. 🙂 Umarım kendini geliştirir. Eğer yanlış bir şey söylediysem özür dilerim Özgür teyzeciğim. Öyle bir niyetim yok kesinlikle. Iyi günler.

  9. Tatlıcı ülker

    26 Aralık 2017 at 13:46

    ÇİÇEK ablacım, Demetcim merhaba. Şu an benimde işim var. Saat 3-te bende burda olurum.

  10. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 13:40

    Tamam demetçim saat üçte burdayım,görüşürüz canim

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 13:46

      Arkadaşlar kaç gündür söyleyeceğim söyleyeceğim diyorum ama her seferinde unutuyorum. Az önce görünce hatırladım yine. Sabah’ın reklam filmini gördünüz mü? Zen pırlanta reklamında oynamış. Bende tesadufen birkaç gün önce fark ettim. Sizler gördünüz mü?

  11. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 13:37

    Tatlıcı ülker nasılsın canim.evde sıkılıyor musun neler yapıyorsun.işini ozledinmi.senin kardeşlerin varmı? .

  12. Demet

    26 Aralık 2017 at 13:36

    Çiçek ablacığım yorumunu şimdi gördüm. Evet,belli bir zaman ayarlarsak iyi olabilir. Senin için de uygunsa saat üçte ikimizde sitede olalım. Bir buçuk saat sonra yani. Uygun mudur? 🙂

  13. Tatlıcı ülker ****OĞUZ***ABİ****

    26 Aralık 2017 at 13:14

    OĞUZ abi duydum ki, benden güzel haber bekliyormuşsun. Bu gidişle daha çoook beklersin benden söylemesi:-) Şimdilik damat adaylarını gözden geçirme aşamasındayım. Tabi içlerinde Sabancıda var:-)

  14. Küçük Tatlıcı Şair ***ÖZGÜR**TEYZE***

    26 Aralık 2017 at 13:09

    ÖZGÜR teyze merhaba:-)
    Seninle baya zamandır pek denk gelemiyoruz teyzecim:-( Söyle bakalım nasılsın? İnşallah iysindir:-)

    Bak bu Küçük Tatlıcı Şair’den sana geliyor.
    Gönlümün GÜL BAHÇESİ,
    Bu kalbimin NUR TANESİ,
    NUR TANESİ, NAR TANESİ,
    Teyzelerin birtanesi(^_^)

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 13:32

      Merhaba Tatlıcı’m. Nasılsın? Şiirlerin gerçekten çok hoş. Ne zamandan beri yazıyorsun?

  15. ferize

    26 Aralık 2017 at 13:09

    Çiçek hanım..
    Tatlıcı űlker. .
    Mutlu gūnler akşam inşAllah. Cevap yazı cam şuan..
    Hiç zamanım..yok
    Allah a emanet olun canlar

  16. didem aygün oyuncu

    26 Aralık 2017 at 13:01

    oguz bey yorumla beraber resimde paylaşıyorum ama olmuyor neyse yakında bulurum bir çözüm nasıl olsa güzel bir süprizim olacak başarılarınızın devamını diliyorum iyiki varsınız

  17. özgür Çiçek‘cim

    26 Aralık 2017 at 13:01

    Evet yorumunuzda çok haklısınız görmeyen kişiler görmeden tanıyıp ahlakımızı anlayıp sevip özlüyorlar demek görüşmeden de kalp denen et parçası sayısız sevgileri içine alıyor yeter ki sevmeyi bilelim kalbim sizi sizleri içine aldı ve çok mutluyum sevgimle kalın..[ağma yeğenim var görmeden sevmek tanımak ondan duygulandım]

  18. özgür Gülay‘cım

    26 Aralık 2017 at 12:44

    Gülay‘cım duygularında kendinde bir yorgunluk mu?hissediyorsun inşaAllah yanılıyorumdur sen
    hiç yorgunluk hissetme hep mutlu kal duygulu kızım sevgimle iyi günler ve yorumlar….

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 13:36

      Özgür teyzecim, bu aralar eşimde evde, ve ne diziye, ne analizlere fazla yoĝunlaşamıyorum..birde ömerin sürekli dengesiz halleri insanda yazma keyfide bırakmıyor..AŞK yazmak istiyorum, ama sürekli bir oyun, sürekli bir kendi bildiĝi gibi davranış, derken ne yazacağımı şaşırıyorum..
      Eskiden seven, ama söyleyemeyen aşıklar vardı..şimdi ömerin sürekli zehradan şüphe duyması, sürekli zehrayla, kedinin fare ile oynadıĝı gibi oynaması, çok can sıkıcı bir hal almaya başladı..bu yüzdende, AŞK DESEM AŞK DEĞİL..
      Yani ne yazacaĝımı bilemez duruma geldim..biraz aramı versem diyorum analizlere..

  19. Tatlıcı ülker ****FERİZE**ABLAM****

    26 Aralık 2017 at 12:41

    FERİZE ablacım merhaba. Ablacım ben iyiyim, çok şükür bir derdim yok. Sadece malum işden ayrıldım ya, artık evde çalışıyorum. Geri kalan zamanımıda dine harcıyorum. Çok yakında Namaz kılmaya başlicam. O yüzden bu yönde bilgilerimi artrmak istiyorum. Mesala 2 gündür Ayetül-Kürsüyü öyreniyorum. Uyumazdan önce okudum. Sabahda tarifsiz bir huzur içinde uyandım. Dinimiz gerçektende muhteşem.

    SENİ ÇOK SEVİYORUM ABLACIM:-)

  20. özgür Didem‘cim

    26 Aralık 2017 at 12:38

    Didem‘cim kaç derdeşsiniz seni tanıyoruz ama ayrıntılı zamanın olunca kendini tanıtırmısın?(rica)özelliklerin çok güzel şiir olacak gibi yorumların benim özelliklerimden biri hayatımda ki değerli kişilere isim takmak ekranların tatlısı
    unutma beninin ilk bölümlerinde ne tatlı rol yapıyor derken sen çok tatlısın komşum sizi izlerken bir kelime konuşmaz ekrana kilitlenirdi ummadık zamanda bitti der durur sen unutma beni ile bu halkın kalplerini feht ettin darısı diğer dizilerine….sevgimle kal

  21. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 12:06

    FERIZECIM ,özgür hanim,xanim azerifan .mutlu huzurlu sağlıklı hayirli gunler dilerim.

  22. xanim azeri fan

    26 Aralık 2017 at 12:01

    merhaba didem ablam gelmis hos gelmis sized e hayirli mutlu neseli gunler dilerim

  23. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 11:57

    Su damlasi sanada hayirli günler.huzurun ve umudun daim olsun güzellikler seni bulsun canim

  24. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 11:50

    DEMETCIM iyiyim canım kahvaltı ediyorum. Seninle aynı anda sitede olamıyoruz valla çok üzülüyorum geç cevap yazınca .napicaz aynı anda sitede olmak için bilemedim randevu mu versek birbirimize ne dersin..?

  25. didem aygün oyuncu

    26 Aralık 2017 at 11:33

    merhaba özgür teyzecim

  26. Özgür

    26 Aralık 2017 at 11:29

    Oğuz hocan hep duam öğrencilerinizi çok iyi yerlerde görmeniz ve bu vadanın sizin yetiştirdiklerinize ihticacı var gününüz gönlünüzce geçsin sevgimle kalın iyi günler ve yorumlar …

    • Oğuz Özdere

      26 Aralık 2017 at 12:51

      Teşekkür ederim Özgür teyze, dualarınızı eksik etmeyin inşallah.

  27. Özgür Didem Aygun

    26 Aralık 2017 at 11:25

    Yorumunu çok beğendim teşekkür ederim Allah gönlündekileri versin ekranların tatlısı sevgimle kal.

  28. Özgür

    26 Aralık 2017 at 11:22

    Gülay’cım,su damlam ,kır çiçeğim xanım Şele’m Nurbanu Küçük Tatlıcı şairim aytaç cici kuşum Aslınur Çiçek hanım Leyla’m Emine hanım Handan hanım adını unuttuğum gönül dostların kalbimin bir parcası oldunuz sevgimle kalın.

  29. Anonim

    26 Aralık 2017 at 11:15

    Bu sezon diziden anladığım tek gerçek kervancıoğlu ailesinde kapı dinleme genetik babaanne,Ömer,Ayşe hepside aynı gene sahip maşallah

  30. xanim azeri fan

    26 Aralık 2017 at 10:58

    gunaydin cicek ablacim canim bitanem nasilsin sanda hayirli mutlu sabahlar

  31. ferize

    26 Aralık 2017 at 10:56

    Herkeze mutlu huzurlu sevgi.. dolu gūnler..
    Olsun ..
    Sağlıcakla..kalın..dostlar..

  32. xanim azeri fan

    26 Aralık 2017 at 10:53

    demetcim ben cok iyim seninde iyi olmana sevi ndim sen neler yapiyorsun canim

  33. didem aygün oyuncu

    26 Aralık 2017 at 10:47

    sanada günaydınlar çiçek hanım

  34. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 10:33

    Görmediğim ama sevgisini kalbimde hissettiğim HERKESE GUNAYDIN.sağlıklı mutlu huzurlu günler.

    • su damlasi

      26 Aralık 2017 at 10:50

      Hayirli ugurlu mutlu huzurlu gunler cicek ablam
      Allah yardimcin olsun

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 11:19

      Günaydın Çiçek ablacığım. Hayırlı günlerin olsun,nasılsın? 🙂

  35. didem aygünden sevgili özgür teyzeme

    26 Aralık 2017 at 10:32

    canımdan bir parça kopar eger gidersen seni öyle içime sindirmişimki elimden gelse dolduruverecegim içime bendeki yerin bambaşka unutma bunu

  36. ferize

    26 Aralık 2017 at 10:30

    Gūnaydın ŞULE cim..hayırlı
    Mutlu sabahlar canım..
    Çok teşekkūr ederim ben..iyiyim..seninde iyi
    Mutlu enerji dolu olman Mutluluğuma mutluluk ekledi..
    Evet…aynen dediğin..gibi..
    Sevinç dalgası yūkseliyor..
    Senin gūnaydın mesajlarını
    Okurken..
    Gerçekten seviyorum seni..
    Gűzel insan..
    ..Sofran bereketli
    ..gőnlůn huzurlu
    ..Sevdiklerinle hep mulu ol.

  37. Demet

    26 Aralık 2017 at 10:18

    Su Damla’m günaydın mesajını çok beğendim,teşekkür ederim birtanem. 🙂 Seni seviyorum. 🙂

    • su damlasi

      26 Aralık 2017 at 10:46

      Rica ederim Demetcim begenmene sevindim bende seni seviyorum

  38. xanim azeri fandan bitanecik ask aileme

    26 Aralık 2017 at 10:14

    gunaydin sitenin guzel kalbli insanlari nasilsiniz bakayim ozgur teyzem gulayablam oguz abici m cicek ablam suleabla m ferize ablam demeti m cicikusum ulkerim sud amlam canim arkadasim aslinurcum ve diger arkadaslarim nasilsiniz insALLAH IYISINIZDIR YENI GUN HEPIMIZ ICIN HAYIRLI UGURLU MUTLU NESELI GUN DILERIM SIZLERI COOOOOOOOOOO K SEVIYORUM HEPINIZ ALLAHA EMANET OLUN

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 10:21

      Günaydın Xanim,nasılsın canım? Hayırlı günler. 🙂

      • ferize

        26 Aralık 2017 at 10:51

        Gűnaydın xanimazerifan. .
        Kardesim hayırlı gùnler. .
        Sanada..

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 10:29

      Günaydın, hayırlı sabahlar, ve günler xanım azeri fan..

      • Demet

        26 Aralık 2017 at 10:32

        Günaydın Gülaycığım. Nasılsın? 🙂

    • su damlasi

      26 Aralık 2017 at 10:49

      Hayirli sabahlar XANİM AZERİ.

  39. Tatlıcı ülker

    26 Aralık 2017 at 09:30

    Günaydın dünyanın en tatlı insanları:-)

    • Oğuz Özdere

      26 Aralık 2017 at 09:33

      Günaydın Ülkercim, güzel haberler duyamıyoruz senden bu ara 🙂 anladın sen..

      • Demet

        26 Aralık 2017 at 10:19

        Günaydın Ülkerciğim,nasılsın? 🙂

    • ferize

      26 Aralık 2017 at 10:46

      Gūnaydın ŪLKER cim.. O..tatlılık..sana ait ..
      Alıştık senin neşe dolu..
      Gūnaydın mesajlarına..
      Bőyle tek cūmle..olunca..
      Sormadan geçemedim..
      Ūzgūn olduģunu farkettim
      Ben sevdiğim insanları..
      Asla terketmem..
      Benim hayatım da beni terk
      Edenler..kendileri gitmek istediği için gitmiştir..
      Cevap yazarsan mutlu olurum..
      Allaha emanet ol. .
      iyiki varsın..

  40. özgür

    26 Aralık 2017 at 08:40

    Günaydınlar gönül pencereniz güzelliklere açılsın
    dilekleriniz gercek olsun.Gönül dostlarım ,Gülay‘cım iyi günler ve yorumlar.sevgimle kalın….

    • Oğuz Özdere

      26 Aralık 2017 at 09:28

      gÜNAYDIN Özgür hanım hayırlı sabahlar sizlere de..

    • su damlasi

      26 Aralık 2017 at 09:32

      Hayirli sabahlar ozgur teyzem nasilsin? Yeni gunun ugurlu olsun canim benim allah yardimcin olsun opdum kendine iyi bak

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 10:31

      Günaydın özgür teyzecim.hayırlı saĝlıklı günler dilerim.

  41. Şule

    26 Aralık 2017 at 08:11

    Demekki atalarımızın bazı sözleri çok dogruymuş aslında ne kadar haklı oldukları şimdi anlaşıldı gözden uzak gönülden ırak çok dogruymuş hatırlanmamak ve unutulmaya yüz tutmak .üstüne alınacak kişi belli zaten söylemeye gerek yok o kendini bilir zaten bak nasıl sitem ettim ama.:::::):)::)

    • Oğuz Özdere

      26 Aralık 2017 at 09:28

      Ya Şule abla Aslınuru geçtin, 2 gün var 13 gün yoksun, sabah var akşam yoksun 🙂 hayırlı sabahlar..

      • Şule

        26 Aralık 2017 at 09:35

        Akşama varım merak etme gece ifade zamanı::::):))

    • ferize

      26 Aralık 2017 at 11:08

      Şule cim bazen atalarımızında..hata yaptığı..gőrūlmūştūr..
      RiVAYET lerde..
      Fakat bunlar telafisi olmayacak hatalar değil..
      Yani demem oki ..
      UnutmaK ne kelime ..
      Ben sevdiğim..
      Değerli gőrdūğūm..
      insanları unutmam..zordur..
      Bunu unutma yeter arkadaşım..

  42. Şule

    26 Aralık 2017 at 08:01

    Günaydın ferizeciğim nasılsın sana hani bir şey duyacakmışsın gibi heyecan duyarsın ya iste sanada kıpır kıpır neşelimi, neşeli pozatif enerji olacak bir günaydın mesaji olsun günaydın derken bile icinden sevinç dalgası yükseliyorsa bilki arkadaşını seviyorsundur.canım benim.::::)::)

  43. Şule

    26 Aralık 2017 at 07:56

    Günaydın benim adımı gönül dostu koyan canım handancıgıma kalbinin güzelligi yüzüne vurmuş derler ya gerçekten de benim için öglesin bitanemsin benim çok ama çok seviyorum seni.

  44. İsim kraliçesi

    26 Aralık 2017 at 07:51

    Günaydın benim fedakarım günaydın siteye pozatif enerji sağlayan ve herkese severek cevap veren arkadaş canlısı siteye yarım saat bile girmese herkesin baştacı olan ve şule ablasının kranlıklar kraliçem dediğim can arkadaşıma günaydınlar olsun.seni çok seviyorum ben yaa.:::):)

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 10:32

      Günaydın şule ablacım. Teşekkür ederim..öpüyorum seni.

  45. Şule

    26 Aralık 2017 at 07:46

    Günaydın günaydın, pozatif düşün, bugün önce biraz gülümse, sonra gül, kahkaha at katıla katıla gül korkma, siyah renk gidecek, önce günün pozatifleşecek, GÖKKUŞAĞI! Gibi aynen yedi renkten oluşan renk BEYAZDIR.ve gülmek bulaşıdır aslınur tuaanna site yöneticim çiçek ferize tatlıcım, cicikuşum, özgür, lale, leyla, duru, nurbanu, su damlası, azari arkadaş, anonimler, tugba didem ve ayrıca benim şirin kötü kraliçeme günaydınlar olsun hepinize şulenizden günaydın olsun biraz değişiklik olsun dedim .güne nasıl başlanırsa öyle devam eder.hepinizi seviyorum bunu bilin yeter.:::::):)

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 10:15

      Günaydın Isim Kraliçem. Sen neredesin kaç gündür? Yüzünü gören cennetlik vallahi. 🙂 Daha sık uğra. Akşama konuşuruz inşaallah. 🙂

  46. Aslınur

    26 Aralık 2017 at 02:18

    Ben geldim, ama biraz geç gelmişim..
    Herkes çoktan yorgana sarılmış yatıyor bile..

    Ama ben bir türlü kaybettiğim şeyi bulamıyorum 🙁 bakıyorum bakıyorum hiç bir yerde yok ya.. Gece gece kaçacak zamanı buldu, işin yoksa karanlıkta onu ara dur..

    Hah buldum sanki.. yok ya çanak çömlek patladı diye bağırıyor, yine bulamadım 🙁
    Nerdeyse sabah olacak ama onun hâlâ gelmeye niyeti yok, off …

    “UYKUM” nerelere saklandın yine ya, hadi gel artık sabah olacak 🙁 …

    • Oğuz Özdere

      26 Aralık 2017 at 09:32

      Aslınur hanım sitemizin yaş ortalaması 40 🙂 haliyle bu insanlar saat 12 de uyuyor genelde 🙂 sen 2 de gelmişsin kimse varmi diyorsun? Pirelerin uçuştuğu zamanda 🙂

  47. Demet

    26 Aralık 2017 at 01:49

    Herkese iyi geceler,tatlı rüyalar Dizihaberi.Tv ailesi. Yarın görüşmek üzere. Öptüm kızlar. 🙂 Sana da iyi geceler Oğuz hocam. 🙂

  48. 1461

    26 Aralık 2017 at 01:04

    Neyse dostlar hepinize hayırlı geceler geceniz mübarek olsun
    Güzel rüyalar görün inşaallah.allah rahatlık versin

    • su damlasi

      26 Aralık 2017 at 08:39

      Cumleten gunaydin hepinize hayirli sabahlar arkadaşlar nasilsiniz? Yeni gunun hayiri bereketi uzerinize olsun .yeni gununuz duserli olsun hepinize allah yardimci olsun

      • Oğuz Özdere

        26 Aralık 2017 at 09:34

        Oo su damlası erken damlamış bugün siteye 🙂 Hoş geldin.. hayırlı sabahlar sanada..

        • su damlasi

          26 Aralık 2017 at 09:39

          Hayirli sabahlar oguz bey hos bulduk evet erken geldim demete gunaydin mesaji soz vermisdim onun icin aslinda kendime bi ceza kesmistim
          Size hayirli ugurlu gunler kolay gelsin

      • Gülay Albasan

        26 Aralık 2017 at 10:31

        Günaydın su damlası..hayırlı günler.

        • su damlasi

          26 Aralık 2017 at 10:45

          Hayirli ugurlu gunler Gulay ablam

      • ferize

        26 Aralık 2017 at 10:37

        Gūnaydın SU damlam ..
        Teşekkűr ederim canım çok..
        Şükür iyiyim..Sende iyisin..
        Allah daha çok iyi etsin..
        Bitanem. .Sofran bereketli..
        Dua ların kabul Gőnlūn huzurlu..olsun cici kızım..

        • su damlasi

          26 Aralık 2017 at 10:48

          Hayirli sabahlar canim Ferize ablam cok sukur iyisin .
          Evet bende iyim
          Tesekkur ederim dualarin icin cumlemizin..iyi ki varsin.
          Allah gonlune huzur evine mutluluk getirsin canim ben seni cok seviyorum opdum
          Allaha emanet ol gule gule

    • su damlasi....DEMETCİM....

      26 Aralık 2017 at 08:55

      Bu sabah boyle acildi umud sevgi mutluluk dolu sevgisiyle safkatiyla geldi kapina sen hâla sicacik yatağindasin bak bu yeni gun gunaydin opucuyunu bile kondurdu sana Demetcim esdi uzerinde ruzgar gibi bu yeni gun alip goturecek sikinini zor gunleri sana birakacak sevgi nese mutlu huzurlu bi gun ..cicek kokulu olucak gunun canim hos gelen bu yeni gun evine gonlune huzur ve mutluluk getirsin .yuzune tebessum kondursun bu yeni gune ..bu mesaj benim yanimdan geliyor sana mesajim sana olan sevgimi dualarimi dileklerimi getiriyor su damlan seni cok seviyor hayirli ugurlu olsun yeni gunun canim benim opdum

  49. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 01:04

    Herkese hayirli geceler sabah görüşürüz inşallah iyi uykular.

  50. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 00:45

    Iyiyim demetçim denk gelip sohbet edemiyoruz seninle.

  51. 1461

    26 Aralık 2017 at 00:44

    Hah tam oldu habertürk ahaber jubilede cnntürkle olacak heralde yok tekrar habertürke geçtik du bakalım hayırlısı 🙁 🙁

  52. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 00:44

    Iyi geceler çalı kuşu bak çok şanslıyız bizi anlayan dinleyen sözleriyle teselli eden mutlu eden terapistimiz gulayimiz var allah razı olsun gulaydan

  53. Demet

    26 Aralık 2017 at 00:39

    Çiçek ablacığım beni sormuşsun. Ben iyiyim,sen nasılsın?

  54. tuana

    26 Aralık 2017 at 00:36

    Valla diziden bi umudum yok sadece zehöm sahnelerine bakiyirum netten oda sıkıyor artik. Hep ayni replikler valla gina geldi Hazer askimizda bi yere kadar

  55. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 00:31

    Hayırlı geceler özgür hanim.

  56. özgür

    26 Aralık 2017 at 00:23

    tatlı yorumlar,tatlı uykular ,tatlı rüyalar Allah‘ın izni ile sabah günaydın demek üzere….Gülay‘cım Çiçek hanım Nurbanu,Kır çiçeğim gönlünüzce tatlı sohbetler….sevgimle kalın gönül dostlarım….cici kuş gemiş hoş gelmiş

    • Gece kuşu

      26 Aralık 2017 at 00:31

      Hayırlı geceler Özgür teyzeciğim. Allah rahatlık versin inşallah

      • 1461

        26 Aralık 2017 at 00:38

        Geceniz mübarek olsun özgür teyzecim.

  57. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 00:23

    O anonimler benim çiçek yazmamisim

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 00:31

      Bende emin olamadım bu yüzden cevap veremedim çiçek ablacım.

  58. 1461

    26 Aralık 2017 at 00:22

    Tuana bi umudumuz sen vardın.sende bizi umutsuz bıraktın 🙂

  59. Gece kuşu

    26 Aralık 2017 at 00:20

    Herkese hayırlı geceler. Selamlar arkadaşlar. Biliyorum çok geç oldu ama kimler var bakalım

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 00:20

      Hoş geldin çalıkuşum..

      • Gece kuşu

        26 Aralık 2017 at 00:22

        Hoşbulduk benim canım ablam. Ya kendimi pek fazla iyi hissetmiyorum. Nerdeyse ağlıyacağım.

        • Gülay Albasan

          26 Aralık 2017 at 00:22

          Hayırdır çalıkuşum neyin var..

          • Gece kuşu

            26 Aralık 2017 at 00:24

            Şu aralar pek iyi değilim. Bazı sıkıntılarım var. Siteye girmek sizlerle konuşmak iyi geliyor bana. Of

            • Gülay Albasan

              26 Aralık 2017 at 00:32

              Hımm, evet çalıkuşum..insanın her anı bir olmuyor tabii, bazen sıkıntı, bazen sevin, bazen üzüntü..her şey biz insanlar için..sakin olmaya çalış..

              • Gece kuşu

                26 Aralık 2017 at 00:36

                Biliyorum abla ama işte bazen Allah affetsin dayanamıyorum. Hatta şu an gözlerimden yaşlar süzülüyor. Nolur benim için dua edin. Neyse benden bu kadar inşallah yarın devam ederiz. Allah rahatlık versin

                • Gülay Albasan

                  26 Aralık 2017 at 00:43

                  Sanada ALLAH rahatlık versin çalıkuşum..hayırlı geceler..umarım sabaha sıkıntından rahatlamış olarak uyanırsın..

            • Oğuz Özdere

              26 Aralık 2017 at 00:33

              Ne oldu gece kuşu, sevdiğin çocuk abla mı dedi yoksa :))

              • Gece kuşu

                26 Aralık 2017 at 00:34

                Hocam bu halinde bile güldürdün ya . Allah da seni mutlu etsin.

                • Oğuz Özdere

                  26 Aralık 2017 at 00:40

                  Ne varmış halinde ya, Allah saglık sıhhat versin gerisi gelir..

              • Demet

                26 Aralık 2017 at 00:37

                Kızın yüreğine mi indirmeye çalışıyorsun?

          • 1461

            26 Aralık 2017 at 00:28

            Niye calıkuşum iyimisin hayırdır

            • Gece kuşu

              26 Aralık 2017 at 00:32

              Ya anlatmayı çok isterdim hem rahatlardım da ama maalesef üzgünüm. Neyse sen nasılsın ablam

              • 1461

                26 Aralık 2017 at 00:37

                Sıkıntılar misafir gibidir gelir ve giderler önemli olan gönderenin hatrına misafire sabretmektir.

                • Oğuz Özdere

                  26 Aralık 2017 at 00:39

                  Vayy bu çok güzelmiş nurbanu, gecenin sözü valla…

                  • 1461

                    26 Aralık 2017 at 00:46

                    Teşekkür ederim. Eyvallah

  60. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 00:19

    DEMETCIM hayirli geceler nasılsın canim

  61. Anonim

    26 Aralık 2017 at 00:17

    DEMETCIM hayirli geceler nasılsın ben iyiyim dizi izliyordum şimdi bitti .

  62. Demet

    26 Aralık 2017 at 00:08

    Kös kös oturuyorum ben meselâ Nurbanu. Sen ne yapıyorsun? 🙂

    • 1461

      26 Aralık 2017 at 00:12

      Darlaniyrim, bunaliyrim,sıkılıyrim off

      • Gülay Albasan

        26 Aralık 2017 at 00:14

        Nurbanu, azıcık balkona çık, ve bir kaç dakika içine oksijen çek..bazen ben yapıyorum, çok iyi geliyor rahatlamaya..

        • 1461

          26 Aralık 2017 at 00:19

          Gulaycığım dur bi deneyim 🙂

          • Gülay Albasan

            26 Aralık 2017 at 00:20

            Dene bekliyorum..

            • 1461

              26 Aralık 2017 at 00:27

              Gulaycığım dışarısı çok soğuk acayip rüzgar var ama iyi geldi hava yarın güzel olacak galiba gökyüzünde yıldızlar çok güzel ha birde uçak iniyordu

  63. Anonim

    26 Aralık 2017 at 00:06

    Iyiyim gulaycim ev işleri hasta ziyareti derken bu saat oldu bir günü daha bitirdik .

  64. Anonim

    26 Aralık 2017 at 00:04

    Iyi akşamlar tuana bize güzel haberlerin varmı

  65. tuana

    26 Aralık 2017 at 00:00

    Iyi geceler arkadaslar nasiliz bakalim

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 00:02

      İyi akşamlar tuana, hoş geldin. De bakalım bize neler getirdin.

      • Demet

        26 Aralık 2017 at 00:09

        Hayırlı geceler Tuanacığım,hoşgeldin. Nasılsın? Güzel bilgiler getirdin mi bize bari? 🙂

      • tuana

        26 Aralık 2017 at 00:12

        Bi guzel haberim yok her zamanki monoton seyler iste nazmiyenin sacmaliklari konusmaya bile degmez ama bu fragmandaki vuslat olayi gercek olabilir zehra hamile kalabilir babaannenin cocugu dusurmeye calismasi icin zehranin hamile kalmasi lazim dimi ama insallah degildir

        • Gülay Albasan

          26 Aralık 2017 at 00:15

          Valla tuana artįk bizide dengesiz ediyorlar..her güzel şeyin ardından bir kasıntı çıkarıyorlar..

  66. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 23:56

    Gulaycim nasılsın iyi misin.muhabbet etmezmiyim kardesimle canim benim.

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 00:03

      Teşekkür ederim çiçek ablacım, iyiyim saĝolasın. Sen nasılsın.

  67. 1461

    25 Aralık 2017 at 23:55

    Ee ne yapıyonuz anlatın bakalım

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 00:04

      Oturuyoruz ve dizi izliyoruz nur banu..havalar nasıl oralarda.

      • 1461

        26 Aralık 2017 at 00:11

        Benimde canım sıkılıyor havalar soğuk allah dışarıda olanlara yardım etsin .acaba kumandayı yavaşça alıp eşimin kafasına vurabilirmiyim tartışma programı izliyor off darlandım. 🙂 🙂

        • Gülay Albasan

          26 Aralık 2017 at 00:12

          Nurbanu, olabilir aslında.kibarca yapabilirsin..

          • 1461

            26 Aralık 2017 at 00:15

            Bazen yapıyorum aynı haberi farkı kanalda 2 3 defa izleme gibi bir huyu var mackolik değil ama haberkolik

            • Gülay Albasan

              26 Aralık 2017 at 00:18

              Evet yaa, bayanların dedikoduyu sevdiĝi kadar, erkeklerde tartışma proĝramlarını seviyorlar..nede olsa geneli, kadınların sürekli konuşup, onlarında dinlemesine alışkınlar..

  68. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 23:45

    Iyi geceler arkadaşlar bu gece kimler var sitede

  69. Özgür

    25 Aralık 2017 at 23:31

    Kır çiçeğim sana bazen sordum sıkıntını kendine mi ?saklarsın diye o zaman anlamıştım şimdi beni tarif ettin ama hep seni mutlu edenlerle yaşa Allah’ hep uüzünü güldürsün

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 00:06

      Amin Özgür teyzeciğim. Birbirimize benzememiz güzel. Hayırlı geceler.

  70. Özgür

    25 Aralık 2017 at 22:53

    Büyük zatların hayatı kıssaları ve türbeleri ilgi alanım önceden daha fazla okurdum
    Onların hayatları ibret ve özel gelir bana Nur banu .leyla’cım kır çiçeğim hayat dolu her şeye mutlulukla bakıyor ben yaşadığım tüm olumsuz kişilere rağmen öyleydim ama şimdi yoruldum yine her şeyde bir sevgi ve pozitiflik görebiliyorum birde özgür olsam dünya’yı cennet misali ama zor durumdaki insanlar içimi acıtır Allah her kuluna yardım etsin amiyn.

  71. Lale turkmen

    25 Aralık 2017 at 21:43

    Demet abla bir sey sorucagim ama yalnis anlamayin sizin pozitiv enerciniz buralara kadar geliyor siz genc kiz ikende sakalasmayi eglenceyi gezmeyi seven cok degisik siradan olmayan evlilik hikayesi olan kadinmissiniz gibi geliyor bana. Ozel hayatiniza karisdiysam ozur dilerim ama sadece tahminim tutup tutmadigini bilmek icin sordum.

    • Demet

      25 Aralık 2017 at 23:01

      Laleciğim ben hep pozitif biriydim. Çocukken de,gençken de ve şimdi de. Sıkıntılarımı hep soğukkanlılık ile karşılıyorum ve mümkün olduğunca karşı tarafa duygularımı göstermemeye çalışıyorum. Sıkıntımı içimde yaşamayı seven biriyim. Derdim tasam olsa da her zaman olaya pozitif yaklaşırım. Mutsuz olsam bile mutluymuş gibi davranırım. Kimsenin acılarımı görmesini istemem. Üzgün olduğum halde kaç defa mutluymuş gibi yorum yazdığım zamanlar var hatta. Meselâ sinirlenince müzik dinleyerek sakinleşirim. Müziğe karşı büyük ilgim vardır. Bazen yabancı dilde şarkılar dinlerim ama çoğunlukla Türkçe takılırım. Gezmeyi seven biri ise kesinlikle değilim. Yapay eğlencelerden çok sıcak,samimi sohbetleri severim. Bazı kategorilerde görsellik hiç sevmem. Doğa harikası şeyler bile gözüme berbat gelir. Görmeye tahammülüm kalmaz. Evlilik konusuna gelince ilginç bir tarafı yok evlilik hikayemin. Normal. Umarım sorularına yanıt verebilmişim diyeceğim ama anlatmadığım birşey kalmamış. Eğer merak ettiğin şeyler varsa sorabilirsin,sorun yok. Ama bende seni tanımak isterim. 🙂

      • Lale turkmen

        26 Aralık 2017 at 06:53

        Gunaydin Demet abla ben arkadasi olmayan evden cikmayan gunumi cocugumla ilgilenerek geciren sorunlarimi problemlerimi kimseye anlatmayan her seyi kendi basima cozmeye calisan biriyim. Dogayi gezmeyi degisik seyler gormeyi sevirim ama en son ne zaman evdem cikdigimi bile hatirlamiyorum. Ben askada inanmiyorum o yuzden evlilik hikayemde degisik onuda aksama anlatirim.

  72. 1461

    25 Aralık 2017 at 21:39

    “İnsanı ateş değil,kendi gafleti yakar.Herkeste kusur görür,kendisine kör bakar.Kime nasıl bakarsan, o sana öyle bakar”.ne güzel söylemiş MEVLÂNA

  73. Özgür

    25 Aralık 2017 at 21:30

    Gül ay hem gül hem yüzün ay gibi daima gülsün duygulu kızım kalemine gönlüne güzellikler ve analiz iyi geceler yorumlar sevgimle kalın Albasan ailesi .

  74. Özgür

    25 Aralık 2017 at 21:22

    Nur banu amcamın kızı annesi ve bütün aile abla kız kardeş hariç arka arkaya vefat edince ayağındaki sivilce kanser değildi çok acı çekti eşi ona öyle baktıki hala Allah razı olsun deriz hastaneye yakın oturuyorum yattığı zaman her gün eşi işleri için gittiği zaman hep yanında idim hayat doluydu biz kuzenler hiç tartışmadan ellere karıştık Allah zor zamandada her kuluna yardım eden nasıp etsin elden ayaktan düşürmesin teyzesi.

    • 1461

      25 Aralık 2017 at 21:37

      Amiin özgür teyzeciğim.allah iyi insanlarla karsılaştırsın inşaallah

  75. Özgür

    25 Aralık 2017 at 21:11

    Yaşadığım sürece hayatlara karılmadan insanları incelerim sonuç derler ya yedide ne isen yetmişde de osun evet issan isterse çaba harcarsa kütü huylarını düzeltir Ama hiç tüzelteni görmedim bahşende gibi elinde boston ahkam sesiyorlar sevgimle

  76. h.p

    25 Aralık 2017 at 21:06

    Analizi okudum.sonra da dizi bittikten sonra bir kac sahneyi izledim aynen tutuyor artik bu dizinin seyredilir bir tarafi kalmadi.

  77. Özgür kır çiçeğim

    25 Aralık 2017 at 21:05

    İyiyim sizleri özledim hafta sonu annemde idim çok alışmışım sizlere ve seviyorum hemde hepiniz ayrı bir değersiniz.

    • Demet

      25 Aralık 2017 at 21:29

      Sizde benim için çok kıymetli ve saygıdeğer bir teyzemsiniz.

  78. Özgür

    25 Aralık 2017 at 21:00

    İyi akşamlar Emine hanım adınız kankardeşimin adı çok değerlidir benim için 30yılda bir kere görsemde sevgisi kalbimde sizde dosluk kıymeti bilenlerdensiniz sizi tanıdığıma çok memnunum sevgimle

  79. Özgür

    25 Aralık 2017 at 20:55

    Evet bende sizin gibi düşündüm biz ailece sokak hayvanlarına yem alıp gördüğümüz yerde besliyoruz bu dünyanın coçoklar gibi en mahsum varlıkları onlar Oğuz hacam iyi akşamlar ve yorumlar Çukuru iyi izlemeler bizde onu izliyoruz ailece…

  80. Özgür

    25 Aralık 2017 at 20:50

    Evet Nurbanu Demir gelseydi diziye renk gelirdi Demir ve leyla’nın yeri dolmuyor.

    • Anonim

      25 Aralık 2017 at 20:59

      Aynen öyle özgür teyzeciğim.iyileri çıkar kötüleri getir.etrafımız hep kötü dolu zaten. 1461

  81. Demet

    25 Aralık 2017 at 20:45

    Kadının yürümeye takati kalmamış,baston kullanıyor ama topuklu ayakkabısını giymeyi de ihmal etmiyor farkettin mi Su Damla’m?

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 22:01

      Evet demetcim fark etdim kadin gelmeden ayakkabisinin sesi geliyor

  82. xanim azeri fan

    25 Aralık 2017 at 20:34

    hayirli aksamlar konyal i emine ablacim biz iyiz siz nasilsinizdir vallahi bende cadinin yerine muzeyyenin gelmesini cok isterdim

  83. Konyali Emine

    25 Aralık 2017 at 20:05

    Iyi aksamlar ozgur hanim nurbanu xanim azeri demet sudamlasi cicek didem gulay hanim ve ismini yazmadigim tum arkadaslar.Bu yapimcilar senaristler ne yapmaya calisiyor seker gibi muzeyyen hanimi cikarip bahsende cafisini getirdiler nurbanunun dedigi gibi omere akil verecek demir de yok nasil duzelecek bunlarin arasi

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 20:23

      Hayirli aksamlar Emine hanim

      • Demet

        25 Aralık 2017 at 20:42

        Merhaba Emine Hanım. Iyi akşamlar.

    • Gülay Albasan

      25 Aralık 2017 at 20:28

      Hayırlı akşamlar emine hanım..

    • 1461

      25 Aralık 2017 at 20:48

      İyi akşamlar emine hanım biz sizinle hiç konuşamadık hoşgeldiniz kadın elinde bir baston evde diktatör kesiliyor o bastonu alıp kafasına vurasım var evet biliyorum şiddet kötü ama böylelerine lazımmı acaba? 🙂 🙂

  84. xanim azeri fan

    25 Aralık 2017 at 20:05

    ozgur teyzem sanada hayirli aksamlar evet soylediklerine bende ka tiliyorum ALLAH HEPIMI ZI BOYLE SEYTAN INSANLARDAN KORUSUN

  85. Özgür

    25 Aralık 2017 at 20:01

    Sabah kadiyi besleyene alışır yem verme diyen kişiye cevap vermemek sinirimi bozdu sanki onların yaşama hakkı yok gibi düşününleri kınıyorum eşim yanımda idi o duysa sorun çıkardı…..EN ÇOK TV Artvinde yaralı dağ keçisini kurtarma çabası harika insanların sayısını çoğaltsın Allah. cc amiyn çevreci olmak mutlu olmak benim için sevgimle kalın.

    • Oğuz Özdere

      25 Aralık 2017 at 20:03

      Bende izledim, çok hoşuma gitti, insanlık daha ölmemiş dedirtti adeta..

      • 1461

        25 Aralık 2017 at 20:56

        Bende trabzon maçkalı yaşlı amcayı izledim.8 yıldır yatalak karısına bakan 60 yıl 3 gün bile küs kalmadık diyen amcayı o benim kanadım o olmasa kanatlarım kırılır çocuklar isteyiler ama veremem ona ara sıra türkü söyleyirum günde iki defa şırıngayla mama vereyirum diyen gönlü güzel amcayı

  86. Özgür

    25 Aralık 2017 at 19:51

    Gülay’m, su damlam xanim ve tüm site iyi akşamlar ve yorumlar……(Ömer kapı dinlemeyi Bahşende’den öğrenmiş olmalı ne gördü kasıntı şey Zehra gibi insandan Allah böyle kişileri bizler gibi can insanlardan uzak tutsun .

    • Demet

      25 Aralık 2017 at 20:03

      Iyi akşamlar Özgür teyzem,nasılsınız?

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 20:06

      İyi aksamlar ozgur teyzem tesekkur ederim canim gecen hayirli olsun .haklisin omer kapi dinlemeyi bahşendeden oyrenmis. Merak ediyorum da bu kadinin amaci ne

    • Gülay Albasan

      25 Aralık 2017 at 20:23

      Hayırlı akşamlar özgür teyzecim.

  87. Özgür Didem Aygun

    25 Aralık 2017 at 19:45

    Gülay’cıma yorumunuzu çok beğendim çokkkk tatlısınız iyi akşamlar sevgimle kalın.

  88. xanim azeri fan

    25 Aralık 2017 at 19:24

    iyi aksamlar demetcim babanneye baksen kari ndan hemen bir once bosanmalisin sen kimsin ki omere boyle bi sey soyluyorsun ben bu babanneden artik nefr et ediyorum artik ciksin diziden

    • 1461

      25 Aralık 2017 at 19:46

      Allah aşkına bu bahşendenin yerine demir gelseydiya en azından ömere iki akıl verirdi malûm ihtiyacı var

    • Demet

      25 Aralık 2017 at 19:55

      Ben en başından beri nefret ediyordum zaten. Nefretim katlanarak büyüyor.

  89. 1461

    25 Aralık 2017 at 18:49

    İyiki zehra var yoksa bu ömer her fırsatta kimi suclayacak.

    • Demet

      25 Aralık 2017 at 19:01

      Nurbanu görüyor musun Bahşende Hanımı? Herkese ahkâm kesiyor,kendisi kapı dinliyor. Büyük şeytan.

      • 1461

        25 Aralık 2017 at 19:15

        Hiç sorma buzdolabı yanında halt etmiş bildigin aysberk buz dağı sanki sonradan geldi evde ahkâm kesiyor soğuk nevale bu akşam birtek hediyenin taklidini yapmasını beğendim.ömerde zaten bildiğimiz gibi

        • Demet

          25 Aralık 2017 at 19:57

          O Ömer’e çok kızgınım zaten. Pis Zorba.

      • su damlasi

        25 Aralık 2017 at 19:16

        İzledinizmi su bahsende benim sinirlerimi ziplatiyor ya. Bi de kapi dinliyor hic o dizide yeri yok o kadinin. Demetcim izledinmi?

        • Demet

          25 Aralık 2017 at 19:59

          Izlemez olur muyum Su Damla’m? Sinirlerimi bozuyor o şahıs zaten.

          • su damlasi

            25 Aralık 2017 at 20:08

            Demetcim sorma ya kadin bildiyin yilan surunerek geziyor yok efendim sofra adabi varmisda ne bileyim kuralmisda biri suna demiyo ki kac yildi nerde idin acaba mugeden kurtuldukmu?

  90. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 17:37

    Demetcimben evde degilim ixleyemiycem bu aksam gece gorusuruz canim iyiaksamlar

    • Demet

      25 Aralık 2017 at 18:56

      Tamam Çiçek ablacığım. Görüşürüz.

  91. Anonim

    25 Aralık 2017 at 17:06

    merhaba didem aygün

  92. Demet

    25 Aralık 2017 at 17:02

    Millet ben geldim. 🙂 Çiçek ablacığım bizim vaktimiz gelmiş. 🙂

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 17:07

      Hos geldin bende burdayim diziyi izleyip geliyorum demetcim opdum

      • Demet

        25 Aralık 2017 at 17:10

        Sen hangi bölümü isteyeceksin ki Su Damla’m? Yeni bölüme yarım saat var.

        • su damlasi

          25 Aralık 2017 at 17:24

          Canim ben cuma gunu izlememistim ozetinide izliyorum namazimida kilidim burdayim

          • Demet

            25 Aralık 2017 at 17:32

            Şimdi özeti bitecek. Yeni bölümü bekliyorum bende. 🙂

    • 1461

      25 Aralık 2017 at 17:44

      Inşaallah yine sinirden gerim gerim gerilmeyiz hayırlı akşamlar bu arada

      • Gülay Albasan

        25 Aralık 2017 at 18:45

        Artık çok geç nurbanu, gerildik bile..

        • 1461

          25 Aralık 2017 at 18:51

          Allah iyiliğini versin beni çok güldürdün.allahda seni güldürsün 🙂 🙂 🙂

  93. ayşe

    25 Aralık 2017 at 16:28

    didem aygün çok tatlısın

  94. didem aygünden gülaycıma

    25 Aralık 2017 at 15:46

    arkadaş vurulunca deyil unutulunca kahrından ölürmüş biz arkadaşlarımızı kır çiçekleri gibi avucumuzda deyil kurşun yarası gibi yüregimizde saklarız

  95. Anonim

    25 Aralık 2017 at 14:25

    Biz seyirciler biliyoruz saten boyle birseyin olamayacagini artik ne fragmana nede tuyolara inaniyoruz diziden fazla bir beklentimiz kalmadi oyunculerin emekleri bosa gitmesin diye izliyoruz okadar dizi sil bastan izliyoruz saten kacirilma depo sadece yerleri farkli okadar kotuluk kotuluk yeni karakterlerden eski karakterleri unutturdular stara gectigi icin ilk basta sevinmistik ama ne yazikki hayal kirikligina ugradik birinci sezon daha guzeldi

  96. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 14:17

    Iyi günler özgür hanim bandirmayi görmüş olmanız ne güzel .hiç bir şey eskisi gibi kalmıyor ama yinede deniz kenarı güzel .ben sık sık yürüyüş yapıyorum sahilde söz hep sizin güzel sözlerinizi hatirliycam.sağlık mutluluk huzur dolu günlerini olsun sevgiler…

  97. xanim azeri fan dan ozgur teyzeme

    25 Aralık 2017 at 14:16

    merhaba ozgur teyze m cok sag ol bu guzel sozlerin icin annenized e acil sifalar dilerim kendine cok iyi bak ben im bitanecik teyzem kendine cok iyi bak ALLAH YARDIMCIN OLSUN GUNUN HAYIRLI UGURLU MUTLU GECSIN ALLAHA EMANET OL

  98. özgür

    25 Aralık 2017 at 13:19

    Teşekkürederim Çiçek hanım bundan önce yorum yeni yazdım hafta sonu annemde idim evden çıkmak beni çok yoruyor tansiyon yüksedi şükür iyiyi şimdi ….Anneniz size gönlünüzde ne varsa geçte olsa onları söylesin en güzel sözleri sizde kendine çeken bir iletişim var gençken Bandırma‘ya gördüm o deniz kıysındaki kalyonlara hayran olmuştum oralar duruyorsa sahilde olduğunuzda başınızı kaldrıp bakın ve beni hatırlayın sevgimle kalın her güzel söz benden size duyup okuduğunuz….

  99. xanim azeri fan

    25 Aralık 2017 at 13:07

    merhaba nurbanu ablacim nasilsin sanada hayirli huzurlu mutlu gunlerdilerim

    • 1461

      25 Aralık 2017 at 14:08

      Teşekkür ederim xanim azeri fan çok şükür allah bu günlerimizi aratmasın umarım sende iyisindir görüşmek üzere allah’a emanet ol.

  100. özgür

    25 Aralık 2017 at 13:00

    Allah cc hayatınızı mutlu,huzurlu,sağlıklı,bol bereketli yaşamanızı yılın son haftasında nasip etsin….Albasan ailesi her şey gönlünüzce olsun.
    Su damlam hoş geldim sağlıkla mutlu günlerin olsun kelebeğim..Küçük şiirim çok seveceğin hayırlı iş Allah cc nasip etsin ….Xanim seviliyorsun …Çiçek hanım annenizle görüşmeniz kalbinizdekilere ışık tutsun yeni yaşınız güzellikler getirsin…kır çiçeğim,Nur banu ,Didem Aygun,cicikuşum Aslınur,Handan hanım Şüle‘m,Leyla ‘cım ,yorumumu okuyan VE Oğuz hocam her güzellikler hayatınızda olsun….
    Sevvgimle kalın ,iyi günler ve yorumlarrrr…..

    • 1461

      25 Aralık 2017 at 14:09

      Çok sağol özgür teyzecim allah razı olan kullarından eylesin bizleri.kendine iyi bak.

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 15:47

      Hos buldum OZGUR teyzem tesekkurederim canim bbenim nasilsin? Seni cok ozledim insallah iyisin guzel dileklerin icin sag ol allah razi olsun kendine iyi bak kelebeğin seni cok seviyor allaha emanet ol

    • Gülay Albasan

      25 Aralık 2017 at 16:37

      Teşekkür ederim özgür teyzecim.sizede hayırlı haftalar.

  101. Anonim

    25 Aralık 2017 at 12:40

    didem aygün

    • 1461

      25 Aralık 2017 at 13:08

      Hayırdır su damlası umarım iyisindir sıkıntılarını atlatmışsındır.evet haklısın imtihan dünyasındayız.rabbim imtihanları kazanan kullarından eylesin bizleri. Allah yar ve yardımcın olsun.

      • su damlasi

        25 Aralık 2017 at 15:50

        Selam NURBANU ablam canim tesekkur ederim amin allah yardimcimiz olsun. eh atlatdik cok sukur. Sizin gibi arkadaşlar varken. Her sey cok daha kolay oluyor opdum canim benim seni seviyorum

  102. 1461

    25 Aralık 2017 at 12:29

    Tüm arkadaşlara hayırlı,huzurlu,bol bereketli sağlıklı, sıkıntısız bir hafta diliyorum.demet zevklerimizim aynı olmasına sevindim herzaman konuşabiliriz seviliyorsunuz 🙂 🙂

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 12:50

      Gulay ablam valla na sen sor ne ben anlatayim biraz sikintili gunlerden kecdim biliyormusun cok zor canin yanarken hic bisey olmamis gibi gorunmek uzgunken mutluymus gibi davranmak ne ise hayat iste imtahan ediyor bizi .tesekkur ederim sordugun icin.

    • Anonim

      25 Aralık 2017 at 12:53

      Canim FERİZE ablam selam nasilsin?evet biraz dusundum yanildigimi fark etdim .canim benim ne kadar da ozledim seni ozledim seninle konusmayi ozledim sana sarilmayi ozledim seni seviyorum demeyi ozledim. Seni cok ozledim. Sende iyi bak allah yardimcin olsun allaha emanet ol cici kizin seni seviyoe

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 12:53

      Canim FERİZE ablam selam nasilsin?evet biraz dusundum yanildigimi fark etdim .canim benim ne kadar da ozledim seni ozledim seninle konusmayi ozledim sana sarilmayi ozledim seni seviyorum demeyi ozledim. Seni cok ozledim. Sende iyi bak allah yardimcin olsun allaha emanet ol cici kizin seni seviyor

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 12:55

      Cicek ablam iyim cok sukur sen nasilsin yok bi sorun yok vardi atlatdik cok sukur evet kac gun oldu yazmiyordum burdayim artik sanada iyi gunler canim benim

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 12:58

      Tamam Demetcim konusuruz cezama raziyim bi gunaydin mesaji sana ozel yarin yazarim soz bende seninle konusmayi ozledim konusuruz insallah opdum iyi bak kendine

  103. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 12:04

    Özgür hanim neredesiniz sizi n yokluğunun hissediliyor. Iyisinizdir inşallah hayirli günler.

  104. xanim azeri fan

    25 Aralık 2017 at 12:03

    netya ve konyali emine ablacim sizede hayirli mutlu gunler dilerim siz lere demetim ben iyim sen neler yapiyorsun?

  105. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 12:01

    Gulaycim bende hayvanları hele birde yavruya dahada çok seviyormu onları izlemek ok zevkli.benim mutfak pencereme her gün 4 5 tane kuş geliyor ben onlara yem veriyorum bana okadar alistilarki ben unutmam onlar pencereye gelip içeriye bakıyorlar biz geldik der gibi bu bile insanı mutlu ediyor.

  106. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 11:57

    LEYLA HANIM, umarım iyisinizdir.seni merak ediyorum kendinizi iyi hissettiğinizde aramızda olmanızı diliyorum.yanınızda değil im ama sevgimde ve dualarimdasiniz .sağlıklı mutlu, huzurlu sevdigiklerinizle mutlu luk lar dilerim hayirli günler.

  107. Anonim

    25 Aralık 2017 at 11:51

    Omer z ehrayla sabahın konuşmasının gerçek halini öğrenmeden tam anlamıyla ikna olmayacak ve karı koca almayacaklar sezon sonu belkide şimdi de babaanne cikti

  108. Anonim

    25 Aralık 2017 at 11:50

    Aslinurun yorumuna katılıyorum ömer müge konusunda dinlemediği için özür borcum var diyor ömer in son sahnede kahvaltı hazırlayıp zehrayi öpmesi zehranin hayali bence

  109. didem aygün oyuncu

    25 Aralık 2017 at 11:49

    teşekürler xanim azeri fancım sanada canım

  110. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 11:47

    DEMETCIM iyiyim canım sen nasılsın .seninle aynı zamanda denk gelemiyoruz sohbet edemiyoruz özledim görüşmek üzere iyi gunler canim.

  111. xanim azeri fan

    25 Aralık 2017 at 11:32

    gunaydin didem ablaci m sizede hayirli haftalar

  112. gizli hayranın didem hanım

    25 Aralık 2017 at 11:18

    ?? seni seviyorum

  113. Netya

    25 Aralık 2017 at 11:15

    Hayırlı nurlu herkese bir hafta diliyorum hayırlara vesile olsun bu hafta inşlh

    • Demet

      25 Aralık 2017 at 11:41

      Hayırlı,huzurlu haftalar Netya 🙂

  114. Konyali Emine

    25 Aralık 2017 at 11:12

    Gununuz aydin ,omrunuz bereketli olsun sevgili site sakinleri

    • Demet

      25 Aralık 2017 at 11:43

      Hayırlı haftalar Konyalı Emine 🙂

  115. didem aygün oyuncu

    25 Aralık 2017 at 11:02

    iyi haftalar tüm dizi haber sitesine

    • Gülay Albasan

      25 Aralık 2017 at 11:04

      Sizede hayırlı haftalar didem hanım.

      • Demet

        25 Aralık 2017 at 11:11

        Iyi günler,hayırlı haftalar Didem Hanım.

  116. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 10:56

    Mutlu sabahlar ferize.mutluluk herkesin isteği .Mutlu olmak cok da zor değil aslında ama biz onu göremiyoruz bazen hayat telaşında.bir bebeği sevmek,bir hayvanı sevmek onların birbirleriyle oynamasını izlemek insanı ne kadar mutlu hissettiriyor. Huzur veriyor insana. Huzurlu mutlu hayirli günler.

    • ferize

      25 Aralık 2017 at 11:11

      Evet Çiçek hanım..
      Haklısınız..
      Aynı gūzellikler senide bulsun. .amin

    • Gülay Albasan

      25 Aralık 2017 at 11:48

      Çiçek ablacım gerçekten mutluluĝun anlamı çok geniş..yeni doĝmuş birkaçtane kedi yavrusunun annelerinin üzerine serilmelerini izlerken çok mutlu oluyorum ben..

  117. xanim azeri fan

    25 Aralık 2017 at 10:52

    gunaydin canim arkada slarim nasilsiniz bitanel erim oguz abicim nasilsi n yolculugun nasil gecti gulay ablacim ozgur teyzem cicek ablacim f erize ablacim demetcim nurbanu ablacim suda mlam ulkerim calikusum sule ablacim leyla hani mcim handan ogretme nim durucum aslinurcum ve diger ar kadaslarim nasilsiniz ins ALLAH IYISINIZDIR YEN I GUN HEPINIZ ICIN HAY IRLI UGURLU MUTLU NE SELI GECSIN INSALLAH HEPINIZI COK SEVIYORUM ALLAHA EM ANET OLUN

    • Gülay Albasan

      25 Aralık 2017 at 11:07

      Günaydįn,xanımazerifan. Sanada hayırlı huzurlu sabahlar..biz iyiyiz sen nasılsın.

      • Demet

        25 Aralık 2017 at 11:12

        Günaydın Xanim. N’aber? 🙂

    • ferize

      25 Aralık 2017 at 11:28

      Xanim azeri fan kardeşim..
      Mutlu sabahlar mutlu gùnler. sanada..
      Her yeni gúne başlamak ..
      Ve sağlıklı olduğunu..
      Farkına varmak..
      En gūzel zenginlik..

      Bu hayat yolunda..
      Yùrúrken..zorluklar..
      Senden uzak olsun ..
      Allah gūzel likleri sana..
      Sunsun..
      Amin..

  118. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 10:34

    Sudamlasi teşekkür ederim iyiyim canım sen nasılsın bir sorun yoktur umarım,bu aralar çok az ugruyorsun siteye iyi gunler canim.

  119. Anonim

    25 Aralık 2017 at 10:31

    dikat dikat didem ablacım diyer sitelerden bekleniyorsunuz

  120. ferize

    25 Aralık 2017 at 10:26

    ALLAH ım..Ūlke mizde..ne kadar gūzel insanlar var. şūkūr ler olsun..

    Biter mi bu hasret
    Biter mi bu dert ler
    Biter mi biter mi
    Bitermi sőyle..
    Diyordu..
    TV de bir vatandaş..
    Bir de bakdım..
    Bu şarkı yı bir sokak..
    Kőpeğine sőylūyordu..
    KőpeK te sen diyorsun..
    Kardeş dercesine..
    Durgun bir şekilde..
    Vatandaşı dinliyordu..
    Mutlu olmak için..
    Nefes almak bile yeter..
    Şůkúr ler olsun..
    Her halimize..

    Mutlu sabah lar CAN dostlar..
    Sağlık huzur..hoşgőrū..
    Vijdan hep bizimle olsun..

    Kendinize iyi bakın..
    ALLAH a Emanet olun. .
    Selam..ve Dua ile..

    • Gülay Albasan

      25 Aralık 2017 at 10:43

      Hayırlı sabahlar ferize hanım.

      • ferize

        25 Aralık 2017 at 10:51

        Hayırlı sabah lar ..
        Gülay cım..
        MasaAllah herzamanki..
        içtenliģin..
        Górev aşkın..
        Seni daha çok sevmemizi..
        Ve sana daha çok Dua etmemizi..
        Emrediyor..
        iyiki varsın..
        Sabah Gūneşi..
        Gónùllerin..ilacı..
        Allah seni Ailene .
        Ve..sevdiklerine bağışlasın..
        Amin.

        • Gülay Albasan

          25 Aralık 2017 at 11:10

          Teşekkür ederim ferize hanım, gerçekten severek ve samimiyetle yapıyorum işimi..
          Aslında işimi demekte istemiyorum, ben sizleri severek sizler için birşeyler yapmaktan mutlu oluyorum..hayırlı günler. Dualarınız içinde çook teşekkür ederim.

  121. Demet

    25 Aralık 2017 at 10:18

    Su Damla’m sen nerelerdesin birtanem? Ne kadar merak ettim,özledim haberin var mı? Sana çok kızgınım 🙂

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 10:33

      Demetcim ciyerparem hayirli sabahlar burdayim.bende seni cok ozledim. Merak etdiyini biliyorum kusura bakma elimde olsaydi yazardim uzur dilerim hakilsin kizsanda kirilsanda haklisin kes cezami raziyim ..nasilsin canim benim ?uff cok ozledim seni. …burdayim artik konusuruz opdum seni seviyorum

      • Demet

        25 Aralık 2017 at 11:17

        Canım benim neden özür diliyorsun? Yazamadığına göre işin vardır. Ama illa ceza istiyorsan bana yarın güzel bir günaydın mesajı yazabilirsin. Hiç hayır demem. 🙂 Bende seni çok özledim,birkaç defa yorum yazdım sana ama cevap alamayınca dönmeni bekledim. Şimdi benim biraz işim var,muhtemelen akşama ancak uğrarım. Sakın bir yere gitme,seninle sohbet etmek istiyorum. Öptüm canım. 🙂

  122. Demet

    25 Aralık 2017 at 10:15

    Oğuz hocam,Gülaycığım günaydın. Hayırlı sabahlar. Nasılsınız? 🙂

  123. sevgilerimle ayşe didem aygün ablama

    25 Aralık 2017 at 09:25

    didem abla seni çok seviyorum çok tatlısın seni ekranlarda görmekten çok mutluluk duyduk her rölünü çok gerçekçi yaptın seni seviyorum

  124. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 09:08

    Gulaycim gunaydin canım. Demet,sudamlasi,özgür,ferize,handan,1461 canim azeri fan ,aytaç,aslinur,gece kuşu,oguz bey,rzali leyla,duru,emine hanim,ve diğer arkadaşlar herkese gunaydin,mutlu huzurlu g,hayirli gunler.

    • Oğuz Özdere

      25 Aralık 2017 at 09:57

      Hayırlı günler Çiçek hanım sizlere de..

    • Demet

      25 Aralık 2017 at 09:59

      Günaydın Çiçek ablacığım,hayırlı sabahlar. Nasılsın?

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 10:11

      Hayirli sabahlar arkadaşlar nasilsiniz? Yeni haftaniz hayirli ugurlu olsun ben diyer sayfaya yazmisim ama sizden tik yok sanirim.beni unutmussunuz 🙁

      • Gülay Albasan

        25 Aralık 2017 at 10:16

        Hayırlı sabahlar su damlam. Seni unutmadık ama, sen sürekli bizi bırakıp kaçıyorsun..

        • su damlasi

          25 Aralık 2017 at 10:29

          Gulay ablam hayirli sabahlar valla. Basima gelenleri bilsen .aklimi kacirmadim buna sukur ediyorum elimde olsa hic birakip gidermiyim ?

      • ferize

        25 Aralık 2017 at 10:37

        Hayırlı sabahlar. .
        Su damlam ..
        Seni unuttuğumu dūşūnūyosun..
        Fakat yanılıyosun..
        Rzali. .nin..doğum.gūnū..
        Sayfasına..bir bak bakim..
        Ondan őnceki gūnlerdede sordum..sayfalar atlayınca..
        Ben bile karşılaşamıyorum…yazılarımla..iyi bak kendine ..
        ALLAH A EMANET OL..
        cici kız..

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 10:12

      Gunaydin Cicek ablam nasilsin? Yeni gunun ugurlu olsun

    • ferize

      25 Aralık 2017 at 10:14

      Gūnaydın..Çiçek hanım. .
      Mutlu huzurlu gūnler..

    • Gülay Albasan

      25 Aralık 2017 at 10:17

      Günaydın çiçek ablacım, keyifli mutlu haftalar.

  125. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 09:01

    Gunaydin TATLICI ULKERIM,günün güzel mutlu huzurlu geçsin canim.aç kollarını benden sana bir kucak dolusu sevgi.öptüm iyi gunler.

  126. Tatlıcı ülker

    25 Aralık 2017 at 07:06

    GÜNAYDIN MİLLET:-)
    OĞUZ ABİM:-)
    GÜLAY ABLAM:-)
    ÇİÇEK ABLAM:-)
    HANDAN ABLAM:-)
    ÖZGÜR TEYZEM:-)
    CİCİKUŞUM:-)
    ASLINURUM:-)
    SU DAMLAM:-)
    XANIMIM:-)
    ŞULE ABLAM:-)
    DEMETİM:-)
    NURBANUM:-)
    FERİZE ABLAM:-)
    LEYLA ABLAM:-)
    RZALİM:-)
    DURUCUM:-)
    FİKRİYECİM:-)
    İYİ KALPLİ ANONİMLER:-)
    VE İSMİNİ UNUTDUKLARIM:-)
    HEPİNİZE EN KOCAMANINDAN, EN TATLISINDAN, EN GÜZELİNDEN, EN RENGARENGİNDEN GÜNAYDINLAR……

    • 1461

      25 Aralık 2017 at 08:31

      Sanada günaydın ülkerciğim.günün huzurlu ve bereketli olsun ayrıca tüm dostlarında

      • Demet

        25 Aralık 2017 at 10:13

        Günaydın Ülkerciğim. 🙂 Günaydın 1461 🙂 Nurbanu seninle zevklerimiz aynı. Bir ara konuşmak isterim canım. 🙂

    • su damlasi

      25 Aralık 2017 at 10:12

      Ulkerim hayirli sabahlar canim benim

    • Gülay Albasan

      25 Aralık 2017 at 10:22

      Günaydın, hayırlı sabahlar tatlıcım, seninde günlerin neşeli huzurlu geçsin..

    • Oğuz Özdere

      25 Aralık 2017 at 10:24

      Günaydınlar efenim, hayırlı sabahlar hayırlı işler..

  127. xanim azeri fan

    25 Aralık 2017 at 01:23

    hayirli geceler aslinurcum nasilsin yazdigin yorumlari cok beyendim senin tahmin etdiklerinden her sey ola bilir ama bakarsin belki nazmis bize bir supriz yapar bu sahnel er ruya diyilde gercek olur bu nazmisden de her sey beklenir kotu suprizleri oluyor insALLAH YAXSI OLAR IZLEYIB GORUCEZ ARTIK SANADA ALLAH RAHATLIK VERSIN IYI GECELER TATLI RUYALAR

  128. 1461

    25 Aralık 2017 at 01:14

    Galiba herkes gitti bende gideyim bari herkese hayırlı geceler

  129. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 00:58

    Demet iyi geceler,ben uyum adim,nasılsın canim

  130. Demet

    25 Aralık 2017 at 00:53

    Hayırlı geceler millet. Bakıyorum herkes dağılmış. Az önce yorumları okudum da Nurbanu bende Hint filmlerini çok severim. Özellikle Shah Rukh Khan filmlerine bayılırım. Oyunculuğu çok güzel bence. Bak ortak noktamız çıktı ayrıca. Oğuz hocam,Gülay sizler uyudunuz mu?

    • Gülay Albasan

      25 Aralık 2017 at 00:55

      Uyumadım demetcim, ama aĝzım açılıp duruyor.sanırım uyumak istiyorum.iyi geceler çok yorgunum bugün..

      • Demet

        25 Aralık 2017 at 00:57

        Uyu canım benim. Yorulmuşsun belli. Iyi geceler. Oğuz hocam sen yok musun?

      • 1461

        25 Aralık 2017 at 01:04

        Gecen mübarek olsun. Allah rahatlık versin

    • 1461

      25 Aralık 2017 at 01:01

      My name is khan evet harikaydı aşkında ben üç khanlarıda severim.salman khanında bir filmi vardı pakistanlı küçük bir kızla ilgili ismini unuttum oda çok güzeldi ama aamir khanın yeri başka aradaki şarkıları atlıyorum sadece 🙂

  131. Çiçek

    25 Aralık 2017 at 00:48

    Iyi uykular aslinur hayirli geceler

  132. Aslınur

    25 Aralık 2017 at 00:19

    Bugünlük bu kadar 🙂 herkese iyi geceler, tatlı rüyalaaar 🙂 ..

    • Gecekuşu

      25 Aralık 2017 at 00:26

      Hayırlı geceler canım arkadaşım. İyi uykular tatlı rüyalar. Allah rahatlık versin

  133. Gecekuşu

    25 Aralık 2017 at 00:11

    Evet kayıp aslınurdan ilk analiz geldi. :). Fragmanı bende çok beğendim ama yanıltıcı olmasından da çok korkuyorum. Ya bu kadar kötü şeyler yaşadılar. Artık yeter bence. Hem onların həm də bizim mutlu olmaya fazlasıyla hakkımız var diye düşünüyorum. Ve fragmandaki son sahne bana baya inandırıcı geldi. Eğer rüya değilse kesin gerçektir diye düşünüyorum. İnşallah yanılıyorumdur. Ha bu arada canım arkadaşım bu güzel analiz için teşekkürler. Eline sağlık

    • Aslınur

      25 Aralık 2017 at 00:17

      Afiyet olsun bakalım 🙂
      Ben de isterim fragmandakiler gerçek olsun diye..
      Ama bizde bu senarist Nazi varken, Nazide de bu kötüye çalışan akıl varken biz anca rüyamızda görürüz ZehÖmün barıştığını.. bizde ki de umut işte..

  134. Kayıp Aslınur

    25 Aralık 2017 at 00:09

    Şikayetim yok, ben ismimi sevdim 🙂
    Bana ” cuk ” diye oturdu 🙂

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top