Connect with us

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy 248.-249.-250. Bölüm Fragmanı (27-27-29 Aralık)

Star tv ekranlarında hızını kaybetmeden devam eden ve günlük olarak ekrana gelmeye devam eden Adını Sen koy da 50. haftanın 2. fragmanı yeni bölümler hakkında ipucu vermeye devam ediyor. Adını Sen Koy 248.-249.-250. Bölüm Fragmanı (27-27-29 Aralık) tarihlerinde neler olacak neler yaşanacak ne gibi gelişmeler olacak sizlere buradan aktarmaya devam edeceğiz.

Bahşendenin Ömere biran evvel Zehradan ayrılacaksın ültimatomu ile birlikte Ömer ile Zehra arasındaki ilişkiler nasıl etkilenecektir? Bahşende’nin küçümsediği, konağın hizmetlisi ile konuşuyor diye layık görmediği Kervancıoğlu ailesine yakıştıramadığı Zehra gibi bir gelinin yerine acaba aklında başka biri mi var sorusu gündeme geldi. Ömer Bahşende’ye nasıl bir tepki verecek dediğini yapacağını sanmıyorum çünkü..

Zehra ise Ömerin eski hallerine döneceği günü iple çekmekte adeta. Gerdek gecesi boynundan çekip aldığı kolye ile hayatı altüst olan Zehra Ömer’den gelecek ilk düzelme belirtilerini hasretle beklese de her seferinde yeni olumsuzluklar kapısından hiç eksilmiyor. Bakalım Pitonun yeniden konağa gelmesi ve silahları çekmesi ile Ömer mi Zehra mı vurulacak?

Piton şirket anlaşmasını ortaklığını iptal ettirmeden diziden gitmeyecek anlaşılan bu konuda bir kan akacak ama o kan kimin kanı olacak? Ömer mi Zehra mı vurulacak? Adını Sen Koy 248.-249.-250. Bölüm Fragmanı (27-27-29 Aralık) çarşamba perşembe ve cuma günleri olacakları sizlere buradan duyurmaya yazmaya devam edeceğiz. Fragmanı aşağıdan takip edip yorum ve görüşlerinizi sizlerde yazabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler.

Adını Sen Koy 248.-249.-250. Bölüm Fragmanı (27-27-29 Aralık)

Not: Arkadaşlar bu arada diziye geçtiğimiz sezon Leyla rolünü oynayan Berna ÜÇKALELER’in yeniden döneceğine dair bir haber gördüm. Ancak kesin mi değil mi tam doğrulatamadım. Çok sevilen bir isim olduğu için kimseyide ümitlendirmek istemem ama kendisine yazdım, cevap gelirse Adını Sen Koy dizisine yeniden gelip gelmeyeceği hakkında bilgi vereceğim daha sonra.. İnşallah döner Leyla rolü…

Son fragmanda zehra Organize işlere bulaşmaktan hapse giriyor. Komiser Murat eve gelerek tutukluyor ve karakolda nezarete atılıyor.. Buda mı gelecekti başına demeyin geldi bile.. Tek teselli Ömerin bu kexz Zehra ile birlikte hareket etmesi ve ona destek olması..

https://www.youtube.com/watch?v=q2vfzMgs2qk

Continue Reading
Bunları da seversin..
64 Yorum Var

64 Comments

  1. H.p

    28 Aralık 2017 at 23:06

    Ya arkadaslar su diziyi bir aydir seyretmiyorum baktim yorumlara elde sifira var yine sifir sizede tavsiyem birakin lutfen kafam o kadar rahat ki

  2. Anonim

    28 Aralık 2017 at 22:58

    Bu ne yaaaaa ömerle zehra arsında güzel şeyler olmıyacakmı buda yarıds bıraktıgım filimlerden olcak

  3. Laz

    28 Aralık 2017 at 22:55

    Bu ne yaaaaa ömerle zehra arasında güzel şeyler yaşanmıcakmı .buda sonunu göremicegimiz film olcak bırakacaz artık aynen beni affet gibi.

  4. sevda

    28 Aralık 2017 at 10:42

    Bir zehranın hapise girmediği kaldı fragman doğruysa çok saçma dizi beni affete dönecek

  5. Fikriye

    28 Aralık 2017 at 04:22

    Hayirli sabahlar kötülere birsey olmuyor iyileri hapise giriyor bu nasil bir senaryo

  6. Fikriye

    28 Aralık 2017 at 04:20

    Hayirli sabahlar h.p hakli

  7. Anonim

    27 Aralık 2017 at 17:12

    Yeter artık iyice blktlk diziyi katettiği

  8. H.p

    27 Aralık 2017 at 16:10

    Ya arkadaslar bu senaristlerden kotulukden baska bir sey beklemeyin artik haydi hep beraber su senaristleri star yonetimine sikayet edelim gondersinler su kotuluklerin elebaslarini.

  9. Turabi

    27 Aralık 2017 at 16:06

    Kötüler yaptiklarinin cezasini bulmuyor,alev örneği,her olayda kurtuluyor, zehra neyle suclaniyor,neye dayanarak,hangi delillerle? Çok fazla oldu artik bu sacmaliklar! Artik cok uzadi bu saçmaliklar,ne bu ya,aptal yerine konuluyoruz! nereden buluyorsunuz bukadar kötülükleri kötü karakterleti? Şimdide Babaanne çiktiki ,zehra hakkinda ,kendince hakli çikacak,bir sürede babaanneye katlanacagiz ekran basinda !!

  10. Çiçek

    27 Aralık 2017 at 11:37

    Yeni yıl sürprizi yaparlar güzel bir şeyler izleriz derken zehra nezarete düştü.bu kadar dia fazla artık.dizide hangi kotu cezalandirilmişta sıra zehraya geldi.başrol kadin oyuncunun düştüğü duruma bak

  11. 1461

    26 Aralık 2017 at 21:27

    Ömer efendi lütuf bahşettiler son anda yüzük yaktı çok etkilendik bizde birde bahşede cadısına hiç bir şey söylemediya sürüm sürüm sürünsün gözümde hiç değeri kalmadı

  12. Şule

    26 Aralık 2017 at 21:21

    Ah keşke site yöneticim öğle bir şey olsa gerçekten leyla dönse ne güzel olur dimi ama

  13. Şule

    26 Aralık 2017 at 21:11

    Ahh işte bak herşeyimiz tamamlandı. Bir zehranın hapse girmedigi kalmıştı.helal size diyecek söz yok.hani sözün bittiği yer deyim derler ya ben ordayım .

  14. Ebru

    26 Aralık 2017 at 20:51

    Sanmıyorum asla yanında olmayacak

  15. H.p

    26 Aralık 2017 at 20:13

    Yakinda kanal d de hickirik dizisi basliyor artik o diziyi seyredelim hic olmazsa sinirlerimiz duzelir.artik bu dizinin tadi tuzu kalmadi

    • Anonim

      26 Aralık 2017 at 20:52

      Oda sinir bozucu fraqmandan belli

  16. h.p

    26 Aralık 2017 at 19:58

    Ya arkadaslar su diziyi bir ay seyretmeyelim biz bunlari hic haketmedik su senaristlerin gitmesi lazim .

  17. Demet

    26 Aralık 2017 at 19:55

    O da yalandır! Hangi söylediği doğruydu ki bu da doğru olsun? Herşey yalan,herşeyi yalan!

  18. Şule

    26 Aralık 2017 at 19:20

    Hiç bugün kü gibi kızmadım hep sabırla izledim ve mağlesef hayal kırıklığı oysa ne çok isterdim zehranın rüyasının gerçek bir sahne olmasını düğün olalı haftalar geçti. Hala ömerin zehraya tavır yapması ve bizi salak yerine koymalarına tahammül sınırıkalmadı. Pes diyorum bu senarist bozuntusu hangi kafada hiçmi güzel bir sahne göremeyecegız sadece bahşendenin görgü kuralları ömerin sevgi gösterisi ayşe ona keza veee yatak odası cehennem ateşten gömlek el değmiyor cızzzzzz elleme yanarsın.

  19. Demet

    26 Aralık 2017 at 19:05

    Bahşende Hanım’ın sözlerine karşı Ömer hiçbirşey söylemedi ya,benim için Ömer falan kalmadı artık. Yazıklar olsun ki ağzını açıp tek kelime laf etmedi. Umarım kendi yalanlarında,pişmanlıklarında tek başına boğulursun Ömer KERVANCIOĞLU! Sen ilk başta ağzını açmadın,şimdi “Karımı seviyorum,boşanmayacağım”demenin bende hiçbir hükmü kalmadı. Umarım,umarım Zehra seni terk eder de vicdan azabı ile kalırsın öyle. O çok sevdiğin KERVANCIOĞLU HOLDING ile evlenir,yuva kurarsın artık!

  20. Hatice

    26 Aralık 2017 at 18:55

    Ömer’e çok kızıyorum ama zehra da hakediyor eş olmayı sadece terlik pijama getirme zannediyor kocasının arkasından çevirmesini iş yok Ömer’i çatlatacak yakında

  21. sevda

    26 Aralık 2017 at 18:49

    Dizi iyice sıkıcı bir hal aldı.zevk almıyorum eskisi gibi heyecanlandırmıyor.çok soğuklar

  22. 1461

    26 Aralık 2017 at 18:49

    Demet halkıymışsın rüya imiş rüya rüya rüya rüyaaaaa 🙁 🙁

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 19:12

      Senaristlerin gerçekten güzel şeyler yazacağına inanıyor musun?

  23. Netya

    26 Aralık 2017 at 18:46

    Zehra nın kapıyı çekip gitmesi lazım tmm tadı kaçtı

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 19:13

      Nerde Netya nerdeeee

  24. özgür

    26 Aralık 2017 at 17:49

    şu kapı dinlemeler görgülü hassaz kişiliğe yakışmıyor Bahşende hadi neyse Ömer‘kapı dinler yargılar hak talep etmez dinlemez böyle karekter baş rol olur mu?öyle kişiye yakışıklı diye aşıkta olunmaz senaryo ekibi artık söylüycek söz bulamıyorummm

  25. 1461

    26 Aralık 2017 at 17:46

    Evet hazır mısınız?sinir harbimiz başlıyor hemde çift ömer ve bahşende hadi bakalım gazamız mübarek olsun

  26. seckiner

    26 Aralık 2017 at 17:29

    dizinin en cok yalancisi,zehra yapmacik durusuyla ömere yalan söylemeleriyle gizli isler yapmakla biktirdi!! simdidi babaanne cikti piyasaya

  27. Demet

    26 Aralık 2017 at 17:25

    Açıkçası Leyla’yı sevmiyorum ama dönmesi iyi olur. Zehra’nın ilk akıl hocası.

  28. xanim azeri fan

    26 Aralık 2017 at 16:48

    iyi aksamlar nurbanu ablacim nasilsin zehrani n ruyasi yada omerin oyunuda ola bilir bu gun izleyip gorucez artik

    • 1461

      26 Aralık 2017 at 17:47

      Tesekkür ederim azeri fan izleyelimde görelim iyi seyirler.

  29. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 16:21

    Görüşürüz iyi akşamlar demet

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 16:28

      Evet,Ülker bizi ekti. Bizde intikamımızı alırız Çiçek ablacığım. 🙂

  30. Demet

    26 Aralık 2017 at 16:11

    Benimde işim çıktı kızlar. Görüşürüz. Öptüm ikinizi. 🙂

    • 1461

      26 Aralık 2017 at 16:31

      Demet bu sayfayı geç farkettim sanırım gittin neyse sonra görüşürüz ben rüya değilde ömerin oyunu olduğunu düşünüyorum got kafalı ne olacak

      • Demet

        26 Aralık 2017 at 16:43

        Yooo ben buradayım, asıl sen neredesin?

  31. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 16:09

    Demet ülker bizi ekti gelicem demişti hala yok.

  32. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 16:00

    Kolay gelsin gulaycim şimdiden afiyet olsun kızında senin gibi maharetli bak onay işini devralmış.annesinin kizi

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 16:07

      Teşekkür ederim ablacım, işim bitti, oĝlumu almaya gidiyorum kurstan..
      Sonra görüşürüz..

  33. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 15:59

    Ben bu günü kendime tembellik günü ilan ettim hiciv birşey yapmıyorum.Seninle sohbet ediyorum daha ne olsun canim

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 16:02

      Benimde bazen tembelliğim tutuyor. Diziye kadar oturmayı düşünüyorum. 🙂

  34. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 15:54

    Gulaycim sen nasılsın bu gun seninlede hi görüşmedik iyi misin canim sen mi onayliyorsun oguz bey mi .ikinizede hayirli günler

    • Gülay Albasan

      26 Aralık 2017 at 15:57

      Çiçek ablacım, şuan kızım onay yapıyor, bende börek sarıyorum..oĝluma yetişmek için acele ediyorum..bir yandanda sizin sohbete kulak misafiri oluyorum.

      • Demet

        26 Aralık 2017 at 15:59

        Neli yapıyorsun? Böreğe bayılırım. Misafirin olmak isterim. 🙂

  35. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 15:49

    Ay inşallah zehra gider geç bile kaldı okadar hakarete katlanıyor. Inşallah dedigin gibi olur diziye biraz hareket gelir hep aynı ömer görmekten sıkıldım

  36. xanim azeri fan

    26 Aralık 2017 at 15:48

    ben geldim demet canim neler yapiyorsun?

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 15:55

      Kafamda deli sorular 🙂

  37. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 15:42

    Demet nasılsın neler yapıyorsun ben bu gün çok tembellik hiç birşey yapmıyorum.öylece oturuyorum .Dizi saatini bekliyorum kuşakta alışkanlık yaptı izliyoruz .

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 15:52

      Müzik dinliyorum,seninle konuşuyorum,kafamda birseyleri tasarlamayı çalışıyorum. Ya sen? 🙂

  38. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 15:37

    Bu akşamki bölümü merak ediyorum zehranin rüyası gibi geliyor bana izleyip gorucez

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 15:43

      Bende rüya olduğunu düşünüyorum. Zehra’nın yerinde olsam çeker resti,basar giderdim. Inşaallah Ömer Zehra’nın masum olduğunu anlar,ardından Yener gelirde Ömer kıskançlıktan çatlar. Pis Zorba. Sana herşey müstehak.

  39. Demet

    26 Aralık 2017 at 15:37

    Nurbanu seni de bekliyorum canım. Gelirsen çok mutlu olurum.

  40. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 15:34

    Hiç yaparmiyim öyle bir şey ben çok dakikimdir hep erken giderim randevularima.

  41. Demet

    26 Aralık 2017 at 15:31

    Ee neredesiniz? Sizi bekliyorum.

  42. Çiçek

    26 Aralık 2017 at 15:30

    Ben diğer sayfada bekliyordum demetçim şimdide sayfalarda bulamıyoruz birbirimizi

    • Demet

      26 Aralık 2017 at 15:32

      Buradan devam edelim. Bende beni ektiğinizi düşündüm bir an. 🙂

  43. Demet

    26 Aralık 2017 at 14:56

    Hadiiiii

  44. Demet

    26 Aralık 2017 at 14:53

    Bu arada Çiçek abla,Ülker ben geldim. Siz nerelerdesiniz? 🙂

  45. Demet

    26 Aralık 2017 at 14:51