Connect with us

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy 251.-255. Bölüm TÜYOLARI (1-5 Ocak 2018) Yeni yılın İlk Haftası

Adını Sen Koy dizimiz yeni bir yıla merhaba derken acısı ile tatlısı ile 250 bölümü geride bıraktı. Şimdi eğri oturup doğru konuşmak gerekirse 250 bölüm dile kolay, öyle basit ve sıradan bir iş de değil yapılan. Geçtiğimiz sezon Trt1 de bu sezon da Star tv de başarılı bir şekilde devam ediyor dizimiz. Adını Sen Koy 251.-255. Bölüm TÜYOLARI (1-5 Ocak 2018) Yeni yılın İlk Haftası kaldığı yerden devam edecek.

2 Sezondur sizlere vermeye çalıştığımız tüyolar ile birlikte dizimizin gayet güzel devam eden reytingleri, düzenli çıkan fragmanları izleyici ilgisini  artırmaya devam ederken son haftalardaki özetleri düzenli gelmemesi dışında tek can sıkıcı gelişme Ömerin babannesi Bahşendenin konağa gelmesi, gelmekle kalmayıp Ömere karışması hatta Zehradan ayırmaya çalışması, Zehrayı hakir görmesi son dönemde iç karartan gelişmelerdi.

Pitonun yarım kalan işi tamamlamak istemesi ve konağa dönerek Zehraya silah doğrultmasının hemen akabinde Zehranın tutuklandığını fragmandan izlemişinizdir. Organize bir suç örgütüne yardım ve yataklık ettiği gerekçesi ile tutuklanması ise Bahşendenin bir oyunu mudur yoksa Piton dolayısı ile işbirliği yapmış olabileceği ve hesap akışlarından polisin incelemesi sonrasındaki kayıtlardan dolayı mı tutuklandı göreceğiz.

Yeni bir yıla karakolun nezaretinde girecek olan Zehra bakalım Ömerden nasıl bir destek görecek Komiser Murat ile görüşen ve olayların göründüğü gibi olmadığını anlatabilecek mi. Kendimden daha fazla güveniyorum dediği Zehrasını gözaltından kurtarmaya gücü yetecek mi yoksa ayrılmak istemediği için babannesi ile yolları ters mi düşecek..

Zehra 2018 yeni yılın ilk gününü karakolda tutuklu olarak geçire dursun Sabah ile Kerem arasındaki diyaloglar da gün geçtikçe dozajını artırıyor. Son olarak Sabahın gerçek ailesini aramaya koyulan Kerem nasıl bir son ile yüzleşecek göreceğiz. Nihat ile Ayşe nasıl barışacaklar, Ayşe Ömer ile nasıl bir konuşma yapacak, Bahşendeyi üzen son gelişme ne olacak hepsini sizlere bir bir yazacağız.

ADINI SEN KOY 51. HAFTA TÜYOLARI

TÜYO 1: Aslında Ömerin hezeyanlarına neden olan annesinin bırakıp gitmesinin temel nedeninin Bahşende olduğu, mutlu bir evliliği varken herşey yolunda iken Bahşende ne yaptı ne söyledi de Ömerin annesi evden ayrılmak zorunda kaldı şimdilik bilinmiyor. Ancak Bahşendenin evdekilere yaptıklarına bakılırsa Ömerin annesinin neden gittiği veya nasıl gittiği az çok tahmin edilir.

TÜYO 2: Pitonun patrondan yediği fırça sonrasında son bir umutla Ömerin karşısına çıkması ve ona yaptırmak istedikleri aksiyonu artırır. Piton eli boş gelmemiştir, peki bu kez hedef kim? Ömer mi Zehra mı? Her ikisini de bir arada bulsa da Komiser Murat zamanında yetişir ve Pitonu suç üstü yakalar..

TÜYO 3: Pitonun tutuklanması ile tehlike geçmiştir. Ömer de Zehra da rahatlar ve aralarındaki güzel diyalog başlar. Aslında Ömer adım adım Zehranın gönlünü yeniden kazanmakta ve aralarındaki aşkı canlandırmak için Zehraya çok iyi davranmaktadır. Tek sorun öncekiler gibi bir yerde kükreyip yeniden ilişkileri bozulacak mıdır?

TÜYO 4: Müge yeniden dönecek mi? Bu iş burda bitmez tehditlerini duyduk hep, Piton da Müge de giderken bu iş burda bitmedi tehdidi ile gittiler. Peki Müge yeniden dönecek mi? Eve arkadaşlar Müge yakın zamanda geri dönüyor bilginiz olsun..

Ne olur rüya demeyin artik bıktık rüyalardan ters köşelerden ve ve zehranın yöz yaşlarından lütfen artık mutlu olsunlar her zorlugu beraber aşsınlar ama bukadar birbirini severken bukadar hasret çelmesinler bu ardada bu günkü bölüm çok güzeldi bakin hakkını da veriyoruz biz sizin kadar cimri degiliz ama siz cok cimrisiniz nasil bir cesarettir bu babanne hala ömere boşa karini der bu ne yüzsüzlüktür allahim tam alev karakteri morarmalara kizarmalara doyamiyor kadin ayşe helal olsun sana sen mükemmel bir dostsun nasilda savunuyor zehrayi ya ömer oyuncagi elinden alinmiş asya gibi çatesiz yaaaa ömer bey inşallah bu vesileyle zehranin konuşamadiklarini ögrenirsinde rahat bir nefes alirsin yeni mi anladin zehranin senin nefesin oldugunu biraz gec oldu ama umariz aklin başina gelir..

Yeni Yılın ilk tüyolarını takip etmek için doğru yerdesiniz. Tüyolar geldikçe sıralı şekilde aşağıya ekleyeceğiz. Şimdiden tüm takipçilerimize teşekkür eder yorum ve görüşleri ile destek olan tüm okurlarımıza mutlu yıllar dileriz..

Leyla İzgü: Kervancıoğlu konağında bugünlerde fazlasıyla duygusal günler yaşanmakta.Malum Ömer ve Zehra cephesi hala karanlık,şimdide Ayşe ve Nihat’ta soğuk rüzgarlarla boğuşuyor.Bu soğuk rüzgarların,fırtınaların sebebi tek bir noktaya varmıyor mu???Hem Zehra ve Ömer’in hemde Nihat ve Ayşe’nin birbirlerini üzmemek için açık açık konuşmamalarından kaynaklanmıyor mu??? Keşke tersi olsaydı herkes birbirine açık olsaydı bu soğuk rüzgarlar esmeseydi.
Bahşende hanım her ne kadar konak’ta esen soğuk rüzgarlara kasırgasını eklesede bazen can alıcı öğütlerini sıralayıveriyor.Evlilik geçip giden mevsime benzer.Bazen güzel bir ilkbahardan sonra yaprakları dökülen sararmış bir sonbahara,bazen sıcacık bir yazdan sonra buz gibi kara kışlara benzetmiş ti.Bu sadece evlilikte değil hayatta da böyle değil mi???

İnsan her ne kadar yaşadığı korkuları ve öfkesiyle yüzleşmediği sürece birileri gelip deşelediği zaman alt üst olur.Tam da Ayşe ve Ömer bu durumda.Kendilerini bırakıp giden anneden sonra sevilmeme, terkedilme korkusu ve öfkesiyle bu yaşlarına kadar yaşamışlar.Ayşe öfkesini yenebilmiş gibi gözükse de duygularının arkasına saklanmış, Ömer ise kendine öfkesinden kalın duvarlar örmüş ve arkasına kendisini hapsetmiş.

Çocuklar aile fertleri ile arasında ilk güçlü bağı anne ile kurar.Anne ve baba çocuklar için hayatta karşılaştıkları korkular ve zorluklar karşısında güvenilen tek limandır.Çocuk yaşta sığınılacak tek limanında sebebini bilmediğiniz bir sebepten bırakıp gitmesi çok zor olsa gerek.Yaşamayan Ömer ve Ayşe’yi anlayamaz diye düşünüyorum.Kabuk bağlayan yaralarına dokunulduğu zaman yine ilk günkü tazeliğiyle kanayan yaralarını birbirlerine sarılarak iyileştirmeye çalışan iki kocaman yürek onlar.
Evet Bahşende hanım kurulu düzene geçmişte olduğu gibi yine çomak sokuyorsun gibime geldi nedense???
Ayşe ve Ömer’de derin travmaların yol açtığı iki küçük masum çocuğun Şevkat ve sevgi dolu annesini ne yaptınız da gönderdiniz??? Sebep ailenize yakıştıramamanızmıydı şu an daha çok merak ediyorum???Bu kanıyı evin emektarı Hediye ablanında desteklediğinin farkındasınızdır.

Bir anne nasıl olurda iki küçük evladını sadece para uğruna bırakır gider???Bu işin görünen yüzü bence.Bu konuyu sanki Zehra deşeleyecek Ömer ve Ayşe’nin anneleri Jülide hanımın neden gittiği çok kısa zamanda ortaya çıkacağa benziyor, çıksında artık.Belki Ömer acılarıyla ve annesine olan öfkesiyle yüzleşir de Zehra’ya daha merhametli davranmaya başlar.Zehra’nın rüyasında gördüğü beklenen vuslatı da hep beraber görürüz.Ömer kendi kalbini ve kalbinde yer edindiği kadına güvenmeyi öğrenir.Ömer’i iyileştirecek içindeki fırtınaları dindirecek tek limanın Zehra olduğunun da farkında.Farkında olduğu içinde ondan vazgeçmiyor.Yoksa o alyans parmağa tekrar takılırmıydı? Aile büyüğü Bahşende hanım Ömer’e karısının aileye yakışmadığını tıpkı annesi gibi gideceğini söylemesi Ömer’i ne kadar acıttı.Bahşende hanım sizin bilmediklerimiz var; Ömer önüne çıkan her zorluğa engele biricik aşkı sevdası karısı için göğüs gerdi, vazgeçmesi mümkün mü??? Her ne kadar şuan güvenmesede,kızsada buna rağmen yinede aşkı için sevdiği için, güvenini yıkan karısından vazgeçmiyor,vazgeçemiyor.

Ömer biricik karısı Zehra’yı Bahşende hanımın her ağzını açtığında kırıcı ve yaralayıcı konuştuğunu biliyor ve korumacı tavrını hemen takınıyor.Ömer Zehra’sını alıp bahçeye temiz hava almaya atıyor.Limanına sığınıyor ve biricik aşkına Zehra’sına her ne kadar Bahşende hanımın evin büyüğü olsa da konağın hanımının olduğunu hatırlatıyor ve ayak üstü hasretini gideriyor.Zehra Ömer’den aldığı bu destekle nazikçe Bahşende hanıma evin gerçek hanımını hatırlatır ve misafirini en iyi şekilde ağırlamak istediğini söyler.Bahşende hanımın büyük küçük herkesi kırıp geçmesi evin emektarını azar bozar etmesinde Zehra’yı rahatsız eder ve evin hanımı olarak çalışanının gönlünü alır ve onore eder.Neymiş efendim akıl yaşta değil baştaymış.Zehra’da Ömer’de ne kadar yaşları genç olsa da hayatın yüklerini genceçik yaşlarında omuzlarında taşıdıkları için çevrelerindeki insanlara karşı duyarsız kalmıyor ve herşeyden önce insan olmayı öğretiyorlar.Ömer kızsada şuan için Zehra’sına güvenmesede, kalbini kırıp üzsede karısını asla kimseye ezdirmeyecek ve bırakmayacak.Bunu yaşadıkları her olayla gösteriyor ve Zehra’sına da hissettiriyor.

Adını Sen Koy 251.-255. Bölüm TÜYOLARI (1-5 Ocak 2018) 51. Haftada neler olacak özetleri:

 

Continue Reading
Bunları da seversin..
250 Yorum Var

250 Comments

  1. Fikriye

    3 Ocak 2018 at 02:46

    Insallah durucum bosanmazlar

  2. Duru

    2 Ocak 2018 at 21:22

    Ask dolu bir bolumden sonra fragman hic canimi sikmadi. Sadece Zehra Omere ” Seni sevmiyorum, senden kurtulmak icin bosanmaya ihtiyacim var” dediginde bir az sinirlendim o kadar. Ama bence Zehranin bu soylediklerinden sonra Omer Zehradan nefret etmiycek. Aksine, Zehrayi yeniden geri kazanmak icin elinden geleni yapacak. Zira, eger Zehra bosanma sozlesmesine imzasini attiysa, bir daha Omerle gorusmeyecek. Omer de Zehradan uzaklassa bunlar nasil kavusacaklar? O yuzden ogle dusunuyorum ki, Omer bu bosanma isinde bir aksilik oldugunu anlayacak. Ve arastiracak. Siz ne dusunuyorsunuz?

  3. Duru

    2 Ocak 2018 at 12:16

    Oguz hocam merhaba.benim icin cok onemli Omerle Zehra bosanacak mi? Bosanacaksa Omer Zehradan nefret edecek mi? Yine yanlis anlamalar baslayacakmi? Lutfen biliyorsunuzsa soyleyin.

  4. Fikriye

    2 Ocak 2018 at 04:04

    Oguz bey hayirli geceler zehra ile ömer bosanacak diyorlar dorumu bu

  5. Gültac

    2 Ocak 2018 at 00:58

    Başendeni tolu cox sacma göydən düşüb sözünün kecməsini isdəyir

  6. Teşekkür

    30 Aralık 2017 at 17:34

    yeter artik hep bir sebep cikami aksiliklerin bu kadari artik mutlu olmasini istiyoruz hepimiz

  7. Anonim

    30 Aralık 2017 at 02:28

    Dizide sonunda polis iki defadır suçluyu suç üstü yakaladı sonunda dizide adalet işlemeye başladı diye düşünürken meğer polisi önce yüceltip sonra tepe aşşagı düşüreceği varmış senaristin meğer zehrayı kurban edecekmişlerede ondan tepki almamak için böyle bir yol izlenmiş ben nolucağını söyleyim bahşende Ömer’in zehrayı bırakmıyacağını anlayınca zehrayı Ömer’i bırak onu kendinle birlikte mahvetme diyecek Zehra’da yine bir fedakarlık yapar ve ömerre boşanalım der yani senarist doğru düzğün bir olmuş bir evlilik yazamadı bu ğün İstanbullu ğelini izledim doğrusu kızdığım bir çok şey var odizide ama senarist Faruk ve Süreyya ilişkisini ğüzel yazıyor ve oradaki Esma hanım bencebizim senarist oradaki karaktere bakıp biraz yüksek sosyete kadını nasıl olur bi baksın etrafınatebeden bakmıyor bizim dizideki bahşende sonradan ğörme ğibi bizde oğlunu evlediricek anne şöyle der sofra kurmuş kaldırmış yerin kızı ğörğülü olur bu kadın öyle sofra kurdurup kaldırmış bir tip değil ayrıca bahşende karakterini yazan senarist Onur’da o eve ğelin ğeldiği ğerçeğini unutmasın ve zehrayı şu repliği lütven söyletsin bahşende hanım bende Emin’im siz nasıl kervancı oğlu olmayı öğrendiyseniz bende öğrenirim desin çünkibence üçğünlük ğelin neyse attımışyılık babaannede odur aradasadece kıdem farkı var herkes bir soyda ğelin

    • Duru

      2 Ocak 2018 at 12:13

      Haklisiniz. Istanbullu gelin i izlemiyorum ama Adini sen koya ait her seyi dogru soyluyorsunuz. Ulkemizin polislerini asagiliyorlar. Yani bu kadar sacmalik olamaz. Hem Omerle Zehranin bosanmasi haberine hic sasirmadim. Nazmiyeden ne dersen cikir valla. Ama yorumun cok guzel. Allah hepimize sabir versin.

  8. Fikriye

    29 Aralık 2017 at 22:33

    Zehra simdi 10 yilmi yatacak bir bilen varmi

  9. Duru

    29 Aralık 2017 at 16:38

    Yolunuz acik olsun OGUZ hocam

    • Oğuz Özdere

      29 Aralık 2017 at 16:41

      🙂 Nereye yolluyon beni, öbür dünyaya mı 🙂

      • Duru

        29 Aralık 2017 at 19:07

        Hayir asla! Ogle demek istemedim. Ben gercekten cok ozur dilerim. Lutfen yanlis anlamayin. Hic olur mu? Hic ogle der miyim? Delimiyim ben? Ama gercekten kotu niyetim yoktu. Siz soylemediniz mi gidiyorum diye? O yuzden yazdim. Hem tek ben degilim ki . Baska arkadaslar da ogle yazmis. Neden yanlis anliyorsunuz? Bir daha ozur dilerim.

        • Demet

          29 Aralık 2017 at 19:53

          Durucuğum boşuna özür dileyip kendini yorma. Sayın site yöneticimiz bize küçük bir şaka yapmış. Anlayacağın bir yere gittiği yok. Boşuna üzme kendini. 🙂

      • Duru

        29 Aralık 2017 at 19:08

        Insallah saka yapiyorsunuzdur.

  10. Konyali Emine

    28 Aralık 2017 at 22:57

    Yeryuzunun her yeri bizimdir farkli ulkeler gormek farkli cografyadaki insanlari tanimak onlarin kulturlerini tanimak bir zenginliktir ,rabbim yar ve yardimciniz olsun oguz hocam yolunuz bahtiniz acik olsun rabbime emanetsiniz

  11. Şule

    28 Aralık 2017 at 16:46

    Evet ben geldim nasılsınız bakalım vallahi bu gün de artık nasıl bir bölüm izleyecegiz .gülaycıgım nasılsın canım benim vallahi bahşende gibi bir babannem hiç olmadı ne kadar zehrayı hiçe sayıyor zehranın hapse girmesi hiç iyi olmayacak ama dilerim sabahın haberi olur ömerle konuşma fırsatı yakalar artık bahşende iyice ömerin yanında kurum kurum kurulur.ayşede ne güzel söyledi aferim ayşeye evet zehracık bakalım başa çıkabilecekmisin

  12. özgür

    28 Aralık 2017 at 16:03

    GÜLAY‘CIM DÜN AKŞAM HASTA OLMA İHTİMALİ NASILSIN KENDİNİ YORMA DESEM BU İMKANSIZ ÇOCUKLAR, EV BİZLER;ALLAH SAĞLIK VERSİN HER İŞİNDE YAR VE YARDIMCINN OLSUN DUYGULU KIZIM SEVGİMLE

  13. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 16:01

    Klas magazin dergisi 1 ocakta çıkıyormuş .

  14. özgür kelebeğim

    28 Aralık 2017 at 15:56

    Hayat yavrum bizler gibi insanlar insanlık ölmedi diye yaşıyanlardanız biz öyle bir peygamberin ümmetiyiz ki tüm ümmet onun izinden gitse karıncayı incitmezler petrol zengini müslüman ülkeleri şavaş içinde merhameti unutmuşlar çoğu annenin bu merhamettinin karşılığı iki cihanda karşınıza çıksın büyük ruhlu kızım aferin sana Allah yar ve yardımcınız olsun hastaya bakmak zordur inşaAllah uyumlu davranıyordur hastanız seni seviyorum kelebeğim üzülme …

    • su damlasi...♥♥♥ozgur teyzem♥♥♥

      28 Aralık 2017 at 17:50

      HAYİRLİ AKSAMLAR ozgur teyzem evet haklisin. Cok tesekkur ederim morel oldun bana canim teyzem iyi davraniyor ne yapalim insanlik hali elimden geleni yapiyorum cok zor hastaya bakmak bakiyoruz iste tesekkur ederim dualarin icin ALLAH RAZİ OLSUN iyi geldi seninle konusmak opdum gule gule gorusuruz canim benim

  15. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 15:53

    merhaba canim arkada slarim nasilsiniz keyfler nasil bakayim arkadas lar ben cooooooooooo oooooook mutluyum nihayet erkan ve hazal sevgili olduklarini acikla dilar onlarin adina coklu dualar etdim dileyim gercek oldu mutlulukdan evde dans ediyorum ve sizle ri cooook seviyorum kendinize iYI BAKIN ALLAHA EMANET OLUN

  16. özgür

    28 Aralık 2017 at 15:25

    başından beri belliydi Ayşe[Yaprak ]kardeşinin youtube çektiği videolarda Hazal orda olmasına rağmen geri planda durması alan bir şeyi saklmak yani normal öyle olması erken açıklama belki birbirlerini çok iyi tanımadan tez ayrılık getirirdi çok uyumlular Allah ayırmasın mutlulukları daim olsun Yaprak,Hazal,Erkan yazın sosyal medyada görüntülenmişti HER KEZ GİBİ BENDE BİRBİRLERİNE YAKIŞTIRIYORDUM…
    sevgimle kalın….

  17. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 14:51

    Leylacim bu dergi cikti mi ocaktami çıkacak ,çıktıysa hemen almaya gidicem .bilgisi olan yazsın lütfen. Zaten bakislarindan anlaşılıyordu ama kendilerinin söylemesi iyi olmuş ben çok sevindim aşkları sevgileri bir ömür sürsün.

    • Leyla

      28 Aralık 2017 at 17:06

      Yok canım 1 ocakta çıkıyormuş.

  18. Duru

    28 Aralık 2017 at 13:34

    Arkadaslar duydunuz mu? Hazal Subasi ile Erkan Meric sevgiliiiii…. Instagramda klassmagazin sayfasi paylasim yapmis. Derginin yuz kabugunda Hzal Subasi ile Erkan Mericin fotografi var . Altinda Yazmis:
    Bir dizi aski daha gercek oldu.

    Mutluyuz, Birlikte cok iyi vakit geciriyoruz.
    Arkadaslar Erkan Meric Bazi paylasimlarini altinda ” Ocak ayinda size suprizimiz var” demisti.
    Bence supriz dedigi sey bu. O kadar mutluyum ki. Only HazEr

  19. Leyla

    28 Aralık 2017 at 13:30

    Arkadaşlar Hazal ve Erkan’nın Klas Magazin röportaj ını gördünüz mü???Artık beraberliklerini saklamıyorlar.

  20. özgür

    28 Aralık 2017 at 13:25

    KÜÇÜK TATLICI ŞAİİRİM İŞLERİN RAST GİTSİN
    ZAMANIN BOL OLSUN BEKLENİYORSUN;
    XANIM GÜNÜN DİLEKLERİNİ YAŞAMAKLA GEÇSİN;DİDEM‘CİM GÜZELLİKLER KARŞİNA ÇIKSIN;KIR ÇİÇEĞİM İŞLERİN RAST GİTSİN;ŞÜLE‘M MERHABA DEMELİSİN; ÇİÇEK‘CİM GÖNLÜNDE ÇİÇEKLER AÇSIN;LEYLA‘CIM HER DİLEĞİN GERCEK OLSUN;DURU‘CUM HOŞ GELDİN ;DUYGULU KIZIM HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN; HANDAN HANIM İYİ MUTLU GÜNLER;EMİNE HANIM HAYIRLI GÜNLER YORUMUMU OKUYANLAR HER ŞEY GÖLÜNÜZCE OLSUN SEVGİMLE KALIN…

  21. özgürKelebeğim

    28 Aralık 2017 at 13:06

    Allah cc teyzene şifa versin siz mi ?ilgileniyorsunuz inşaAllah her şey kolay ,iyi gecer annene sevgiler Allah her an yar ve yardımcınız olsun sevgimle kal ….öptüm

    • su damlasi♥♥♥ÖZGÜR TEYZEM♥♥♥

      28 Aralık 2017 at 15:08

      Hayirli ugurlu gunler ozgur teyzem nasilsin canim benim? Tesekkur ederim dualarin icin anneme iletirim sevgilerini ALLAH RAZİ OLSUN .
      Evet teyzeme bi bakiyoruz..ben anneme neden diye sordum bu kucuk aklima sigdiramiyorum onun yapdiklarini. Afv etdim desemde kirginim ona karsi..annem bana kizim daha cocuk akillisin anlamazsin insanlik hali. Bu gun o yarin onun yerinde bizde ola biliriz .ozgur teyzem o yuzden teyzeme iyi bakiyorum hastaneye yatirdim her gun gidip goruyorum kizi gibi onunla iygipeniyorum..
      Kusura bakma biraz fazla konustum bazen oluyor ya insanin ici aciliyor konusucak birini ariyor varligin icin tesekkur ederim huzur buldugum insan ALLAH seninde yar ve yardimcin olsun kelebegin seni cok seviyor kendine iyi bak opdum gule gule

  22. özgür DURU

    28 Aralık 2017 at 12:58

    Duru‘cum merhaba gerçek adın mı? siteye yorum yazan her kişi ayrı bir değerdir sizde öylesiniz 20 /22 yaşlarında mısınız? Allah sabırlar versin ben dedemi 12 yaşında kaybettim o çocuk dünyamda sonunda hastalandım ve çocuklar yakınlarını kaybedinçe hem onlarla hem yakınlarına çocuklar belki belli etmez destek olmaları gerektiğini söylerim ve Allah cc ahirette ayırması hayatın gerceği doğduğumuz an son sürhatle sona doğru koşuyoruz…..rica….kendinizi tanıtırmısınız….Ben başka sitede önce Gülay‘ımın analızlerine sonra başkalarına yazdığı yorumlarına aşık oldum yasaklara rağmen cevap yazdım hayatıma çokkkk değerli sevdiğim insanı aldım sonra diğerlerini sende hoş geldin Duru‘cum …sevgimle kal….

    • Duru

      28 Aralık 2017 at 18:30

      Evet gercek adim Duru. ASlinda Oguz Ozdereye olan yorumumda dedemi yakinda kaybettim yazdim. Ama 3 yil once kaybettim. Sadece onun olumune hala inanamiyorum. 3 yil gecsede acisi hala taze. Cok iyi bir insandi. Kabe’ni ziyaret etmisti. Islamla ilgili cok iyi dersler verirdi bize. Cok seviyorduk onu. Olumu aniden oldu cuma gunu. Hala hatirliyorum. Annem gece vakti bizi uyandirip ” Deden toprak oldu” demisti. Soktaydim. Aglamistim. Cok aglamistim. Hala da simdi sana yazarak bile agliyorum. Ben dedemi 15 yasindayken kaybettim. 18 yasindayim. Adim Duru, Soyadim Melik. Babam turk, annem azeri. DEdemin ismi Ibrahimdi. Ben hakkimda olanlari yazdim sana. Eger yine bi sey bilmek istersen yazarsin. Ben de senin hakkinda bilmek isterim. se de kendini anlat. Allah ikimize de sabir versin. bu arada yorum yapmak icin ne yasakti? “Yasaklara ragmen cevap yazdim” yazmissin da o yuzden sordum. Sen de benim sevgimle kal ozgur DURUcum. Ismin Duru mu?

  23. Demet

    28 Aralık 2017 at 12:35

    Arkadaşlar bugün yoğunum,uğrayamayacağım. Herkese hayırlı günler. Seviliyorsunuz

    • su damlasi♥♥♥demetcim ciyerparem♥♥♥

      28 Aralık 2017 at 12:55

      Ciyerparem hayirli gunler..nasilsin? Canim ne isin varsa bitir cabuk gel seni cok seviyorum demetcim iyi bak kendine kolay gelsin ALLAHA EMANET OL opdum

  24. xanim

    28 Aralık 2017 at 11:46

    teşekürler xanimcım güzel bir gün ve güzel bir yıl geçirmen dilegimle

  25. 1461

    28 Aralık 2017 at 11:38

    Hayırlı huzurlu mutlu bereketli sağlıklı stressiz sakin günler site ahalisiii ne var ne yok nasılsınız

  26. Anonim

    28 Aralık 2017 at 11:29

    bu diziyi beni afete benzedekler öyle olursa asla izlemem

  27. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 11:27

    Tatlı kızım ULKERCİM nasılsın canim ,hayirli günler olsun .öptüm canim

  28. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 11:25

    SU damlam sanada hayirli günler canim sende benim için çok degerlisin.sevgiler ..

    • su damlasi...♥♥♥Cicek ablam♥♥♥

      28 Aralık 2017 at 12:40

      SEVGİLERİM VE sayqilarimla cicek ablam hayirli ugurlu gunler TESEKKUR EDERİM deyerlisin cok seviliyorsun opdum kendine iyi bak

  29. xanim azeri fan dan bitanecik sudamlama

    28 Aralık 2017 at 11:20

    gunaydin sudamlam canim arkadasim bu guzel dualarin icin sana cooooooook tesekkur ederim ALLAH BUTUN ISLERINDE YARDIMCIN OLSUN CANIM TEYZEN NASIL COK MERAK ETDIM INSALLAH IYIDIR CANIM DUALARIM HEP SENLE KENDINE COK IYI BAK ALLAHA EMANET OL

    • su damlasi♥♥♥xanim azeri canim arkadasim♥♥♥

      28 Aralık 2017 at 12:44

      HAYİRLİ gunler xanim AZERİ nasilsin canim benim? Cok tesekkur ederim ALLAH RAZİ OLSUN. İyim cok sukur .teyzem de. Biraz iyi tedevisi devam ediyor. Zor gunleri atlatdi tabi iyiye dogru gidiyor cok sukur .canim arkadasim bitanem bu guzel dualarin icin cok tesekkur ederim sende kendine iyi bak ALLAHA EMANET OL opdum kocaman sarilayim canim benim gule gule gorusuruz

  30. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 11:12

    gunaydin didem ablaci m sanada hayirli mutlu neseli sabahlar

  31. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 10:55

    Gunaydin leyla hanim .size de hayirli uğurlu ,mutlu ,huzurlu sağlıklı gunler olsun canim.

  32. didem aygün oyuncu

    28 Aralık 2017 at 10:49

    teşekürler çiçek hanım sanada günaydınlar

  33. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 10:41

    Gunaydin didem hanim hayirli günler

  34. Leyla

    28 Aralık 2017 at 10:41

    Arkadaşlar Günaydın.Hayırlı sabahlar.

  35. Anonim

    28 Aralık 2017 at 10:39

    didemcim günaydınlar sana

  36. emine

    28 Aralık 2017 at 10:33

    sanada günaydınlar ekranların şirin kadını prensesi seni çok seviyorum

  37. Demet

    28 Aralık 2017 at 10:24

    Ferize Hanım günaydın. Nasılsınız? Hayırlı günler. 🙂

    • ferize

      28 Aralık 2017 at 10:33

      Gůnaydın Demet cim..teşekkür ederim iyiyimm canım..sen nasılsın?
      Akşam gerçekten çok yorgundum..
      Sohbete..devam..edemedim..
      Kusura bakmayın..
      Yani tabiri caizse sarhoş gibiydim..
      Mutlu gūnler canım

  38. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 10:23

    gunaydin demetim nasilsin sanada hayirli sabahlar canim

  39. didem aygun oyuncu

    28 Aralık 2017 at 10:23

    günaydınlar dizi haber sitenin güzel ve degerli arkadaşları dostlugun ve sevginin bulundugu güzel site

  40. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 10:22

    DEMETÇIM Gunaydin canım.ben iyiyim Canım. Sabah keyfim çayimi içiyorum.sen ne yapıyorsun iyi misin .canim

  41. Demet

    28 Aralık 2017 at 10:10

    Günaydın Dizihaberi.Tv ailesi,kimler nasıl bakalım? 🙂 Gülaycığım günaydın,nasıl oldun? 🙂 Oğuz hocam sana da günaydın 🙂

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 10:14

      Günaydın demetcim.hayırlı sabahlar, iyiyim çok şükür..

      • Demet

        28 Aralık 2017 at 10:22

        Iyi iyi,hasta olmamışsın çok şükür. Oğuz hocam bizi bırakıp gitti,sende bırakıp gitme 🙁

    • su damlasi

      28 Aralık 2017 at 10:26

      Gunaydin HAYİRLİ SABAHLAR arkadaşlar nasilsiniz? Yeni gunun ruzisi bereketi huzuru nesesi sagligi sifasi uzerinize olsun ALLAH bu yeni gununuzu mubarek etsin dualarinizi kabul etsin.
      Gulay ablam.. Ferize ablam.. Ozgur teyzem.. Demetcim.. XANİM AZERİ Cicek ablam Leyla hanim .tuana Aslinur. Calikusu Handan hanim. Ve diyer arkadaşlar hepinize gunaydin canlarim benim icin cok deyerlisiniz yeni gun yeni sabah hepinize duserli olsun ALLAH yardimciniz olsun sizleri cok seviyorum

      • Gülay Albasan

        28 Aralık 2017 at 10:57

        Günaydın su damlam, hayırlı günlerin olsun..

        • su damlasi

          28 Aralık 2017 at 11:09

          Tesekkur ederim Gulay ablam hayir kapina gelsin

      • ferize

        28 Aralık 2017 at 11:28

        Su damlam.. hayırlı gūnler..
        Nerelerdesin? Bakim.ne yapıyorsun?
        Bu Ara lar pek gőrūşemiyoruz..
        Iyi bak bak kendine..
        Gūzel kız..

        • su damlasi♥♥♥ferize ablam♥♥♥

          28 Aralık 2017 at 12:38

          Hayirli gunler ..Ferize ablam.. Nasilsin canim benim..?
          Ben iyim cok sukur .sende hep iyi ol
          Ben nerdemiyim? İsdeyim ..evdeyim..hastanedeyim..
          Yani kosa kostayim..o.yuzden gunduzler fazla yazamiyorum .haklisin uzun zaman oldu gorusmeyeli ozledim seninle konusmayi… Canim ablam.. Hep aklimdasin kendi kendime bu isimi o isimi bitireyim Ferize ablama yazarim diyorum bi bakmisim aksam olmus ben uyuya kalmisim cok ozledim seni canim benim .ALLAH RAZİ OLSUN hep soruyorsun ben seni cok seviyorum kendine iyi bak ALLAH’A EMANET OL opdum seni seven cici kizin

  42. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 09:39

    cicek ablacim senin iyi olmana cok sevindim sanada hayirli mutlu sabahlar canim ablam benim

  43. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 09:25

    Xanim azeri fan gunaydin canım .çok şükür iyiyiz canim hayirli sabahlar.

  44. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 09:22

    gunaydin gulay ablacim nasilsin bitanem saglik cok onemli kendine coooooook iyi bak gunun AILENEN MUTLU NESELI GECSIN INSALLAH AMIN AMIN AMIN…..

  45. özgür

    28 Aralık 2017 at 09:22

    Allah hayırlısıyla gidip gelmeyi,her işinini gönlünce yerine getirmeyi ,sağlıklı mutlu evine, siteye dönmeyi her şeyin güzelini hak eden Oğuz hacamıza nasip etsin ….amiyn….

  46. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 09:16

    gunaydin canim arkada slarim nasilsiniz bakayi m ozgur teyzem cicek ablacim ferizem ablaci m guzel dualariniz icin sag olun var olun sizinde gununuz hayirl i ugurlu mutlu neseli sabahlar dilerim ALLAH BUTUN ISLERINIZDE YARDIMCINIZ OLSUN SIZLERI COOOOOOOK SEVIYORUM ALLAHA EMANET OLUN

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 09:22

      Günaydın xanım azeri fan.

    • ferize

      28 Aralık 2017 at 09:32

      Gūnaydın..canımm..kardeşim..
      Sende sağol var ol ..
      Allah sanada yaşantında..
      Kolaylıklar sağlasın..
      Xanim kardeşim..

  47. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 09:07

    Hayırlı sabahlar özgür hanim sağlık,mutluluk huzur dolu hayirli gunler

  48. Özgür

    28 Aralık 2017 at 09:06

    Günaydın Gülay’cım site onayları sana kaldı Allah cc her işinde kolaylık versin işlerin rast gitsin teyzesiGünaydın Çiçek nanım.

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 09:25

      Günaydın özgür teyzecim, sanırım demet yardımcı olacak bu konuda..yani akşamki yazışmalardan öyle anladım.

  49. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 09:05

    Gulaycim nasıl oldun ben bu sabah okudum tüm yorumlariusuyorum hasta olucam galiba yazmişsin iyi misin canim.akşam benimde keyfim yoktu baş agrisimide bulantısı saat dokuzda yattım .şimdi iyiyim.dün yoruldum çarşıya git pazara git. Ondan oldu herhalde.sende iyilesmissindir inşallah canim.

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 09:23

      Teşekkür ederim çiçek ablacım, daha iyiyim çok şükür..

  50. Özgür

    28 Aralık 2017 at 09:01

    Hayırlı sabahlar gönül dostlarım gününüz hayırlı huzurlu sağlıklı musmıutlu olsun Her an her zaman Allah cc yar ve yardımcınız olsun sevgimle kalın gönlümün sultanları….

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 09:02

      Hayırlı sabahlar özgür teyzecim..Seninde günün huzurla ve saĝlıcakla geçsin..

  51. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 09:01

    FERIZECIM gunaydin.hayirli sabahlar.ne güzel dilekler yazmişsin hepimize sabah sabah enerjin hissediliyor ne güzel.hayirli gunler.

    • ferize

      28 Aralık 2017 at 09:17

      Gůnaydın Çiçek..hanım..
      Çok teşekkūr ederim..
      Gerçekten Burda ki..
      Arkadaşlarımı seviyorum..
      Yūreğimin sizlere sundukları..
      Çok sağol canım..

  52. Çiçek

    28 Aralık 2017 at 08:57

    Gunaydin gulaycim hayirli sabahlar.

  53. ferize

    28 Aralık 2017 at 08:49

    Gūnaydın can dostlar..
    Sabahınız hayırlı..eviniz..
    Huzurlu .. sofranız.bereketli..olsun.. yollarlarımız hep hayırlı işlere gőtūrsūn bizleri..
    Gittiğimiz yerde hep gūzellikler..konuşulsun..
    Gençlerimize..hep destek ..
    Olan bireyler olalım..
    inşAllah ..

    YOLUN AÇIK OlSuN..
    ..TŮRKIYEM..ve KARDEŞ
    ŮLKELERiN..BAŞARISI İÇİN..
    UĞRAŞAN KARDEŞLERIMİZDEN..
    RAZI OlSuN..RABBİM..AMİN..

    SAYIN YŐNETİCiMiZ..
    HAYIRLI HUZURLU YOLCULUK..
    ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN..
    ALLAH BU ÇABALARINIZI..
    IKI CIHAN DA MŮBAREK EYLESİN..
    Benim hakkım yoktur..sizde..
    Varsada..helali hoş..olsun..
    Asıl siz helal edin..
    Evlatlarınıza ..ailenize..
    Sevdiklerinize hayırlısıyla..kavuştursun..
    Rabbim..amin

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 08:51

      Günaydın ferize hanım, hayırlı sabahlar..

      • ferize

        28 Aralık 2017 at 08:55

        Gúnaydın gūlay cım..
        Nasılsın..
        Mutlu huzurlu gūnler..
        Ve…başarılar canımm..

        • Gülay Albasan

          28 Aralık 2017 at 09:00

          Günaydın ferize hanım,teşekkür ederim, sanırım dün yorgunluktan biraz kendimi iyi hissetmedim. Grip başlangıcı gibi bir halim vardı. Şimdi biraz daha iyiyim. Bu arada sizlerede hayırlı huzurlu günler.

          • ferize

            28 Aralık 2017 at 09:20

            AllaH sağlık..
            Sıhhat versin..
            Herzaman iyi ol inşAllah
            Gūlaycım..

  54. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 02:36

    sudamlam uyudunsa iyi geceler tatli ruyalar

  55. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 02:19

    leyla hanimcim demetim cicikusum nurbanu ablacim sizlere ALLAH RAHATLIK VERSIN IYI GECELER TATLI RUYALAR

  56. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 02:10

    oguz abicim insALLAH SAG SALIM GIDIP GELIRSIN ALLAHA EMANET OL CANIM ABIM BENIM

  57. Gecekuşu

    28 Aralık 2017 at 01:59

    Neyse arkadaşlar oğuz hocam su damlam xanım kardeşim leyla ablam Nurbanu ablam. Herkese hayırlı geceler iyi uykular tatlı rüyalar ben den de bugünlük bu kadar. Kendinize iyi bakın Allah’a emanet olun. Oğuz hocam size de iyi yolculuklar inşallah hayırlısıyla gidip dönersiniz. Kəndinize iyi bakın. Allah’a emanet olun. Ve sanmıyorum ama bizi unutmayın

    • su damlasi

      28 Aralık 2017 at 02:11

      Gece kusu ve demetcim iyi geceler tatli ruyalar allah rahatlik versin opdum ALLAHA EMANET olun

  58. Leyla

    28 Aralık 2017 at 01:53

    Arkadaşlar iyi geceler.Allah rahatlık versin.Güzel güzel rüyalar görün.İnşallah yarın görüşürüz.İyi uykular.

    • Anonim

      28 Aralık 2017 at 01:59

      İyi geceler tatli ruyalar allah rahatlik versin leyla hanim

    • su damlasi

      28 Aralık 2017 at 01:59

      İyi geceler tatli ruyalar allah rahatlik versin leyla hanim

  59. Gecekuşu

    28 Aralık 2017 at 01:50

    Ellerinize sağlık leyla ablacım. Hayırlı geceler

  60. Demet

    28 Aralık 2017 at 01:48

    Iyi geceler arkadaşlar. Ben gidiyorum.

    • Gecekuşu

      28 Aralık 2017 at 01:52

      Hayırlı geceler öğretmenim. Bugün erkencisin hemen gidiyosun. Daha sana yemek hazırlıyacaktım ben.

  61. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 01:47

    sudamlam bana kirgin olmadigin icin mutlu oldum hic uzanib sizlerle yazisiyorum

    • su damlasi

      28 Aralık 2017 at 01:55

      Xanim azeri hep mutlu ol bitanem iyi yapiyorsun. Bende burdayim simdilik

  62. Leyla İzgü

    28 Aralık 2017 at 01:39

    Kervancıoğlu konağında bugünlerde fazlasıyla duygusal günler yaşanmakta.Malum Ömer ve Zehra cephesi hala karanlık,şimdide Ayşe ve Nihat’ta soğuk rüzgarlarla boğuşuyor.Bu soğuk rüzgarlar ın,fırtınaların sebebi tek bir noktaya varmıyor mu???
    Hem Zehra ve Ömer’in hemde Nihat ve Ayşe’nin birbirlerini üzmemek için açık açık konuşmamalarından kaynaklanmıyor mu??? Keşke tersi olsaydı herkes birbirine açık olsaydı bu soğuk rüzgarlar esmeseydi.
    Bahşende hanım her ne kadar konak’ta esen soğuk rüzgarlara kasırgasını eklesede bazen can alıcı öğütlerini sıralayıveriyor.Evlilik geçip giden mevsime benzer.Bazen güzel bir ilkbahardan sonra yaprakları dökülen sararmış bir sonbahara,bazen sıcacık bir yazdan sonra buz gibi kara kışlara benzetmiş ti.Bu sadece evlilikte değil hayatta da böyle değil mi???
    İnsan her ne kadar yaşadığı korkuları ve öfkesiyle yüzleşmediği sürece birileri gelip deşelediği zaman alt üst olur.Tam da Ayşe ve Ömer bu durumda.Kendilerini bırakıp giden anneden sonra sevilmeme, terkedilme korkusu ve öfkesiyle bu yaşlarına kadar yaşamışlar.Ayşe öfkesini yenebilmiş gibi gözükse de duygularının arkasına saklanmış, Ömer ise kendine öfkesinden kalın duvarlar örmüş ve arkasına kendisini hapsetmiş.
    Çocuklar aile fertleri ile arasında ilk güçlü bağı anne ile kurar.Anne ve baba çocuklar için hayatta karşılaştıkları korkular ve zorluklar karşısında güvenilen tek limandır.Çocuk yaşta sığınılacak tek limanında sebebini bilmediğiniz bir sebepten bırakıp gitmesi çok zor olsa gerek.Yaşamayan Ömer ve Ayşe’yi anlayamaz diye düşünüyorum.Kabuk bağlayan yaralarına dokunulduğu zaman yine ilk günkü tazeliğiyle kanayan yaralarını birbirlerine sarılarak iyileştirmeye çalışan iki kocaman yürek onlar.
    Evet Bahşende hanım kurulu düzene geçmişte olduğu gibi yine çomak sokuyorsun gibime geldi nedense???
    Ayşe ve Ömer’de derin travmaların yol açtığı iki küçük masum çocuğun Şevkat ve sevgi dolu annesini ne yaptınız da gönderdiniz??? Sebep ailenize yakıştıramamanızmıydı şu an daha çok merak ediyorum???Bu kanıyı evin emektarı Hediye ablanında desteklediğinin farkındasınızdır.
    Bir anne nasıl olurda iki küçük evladını sadece para uğruna bırakır gider???Bu işin görünen yüzü bence.Bu konuyu sanki Zehra deşeleyecek Ömer ve Ayşe’nin anneleri Jülide hanımın neden gittiği çok kısa zamanda ortaya çıkacağa benziyor, çıksında artık.Belki Ömer acılarıyla ve annesine olan öfkesiyle yüzleşir de Zehra’ya daha merhametli davranmaya başlar.Zehra’nın rüyasında gördüğü beklenen vuslatı da hep beraber görürüz.Ömer kendi kalbini ve kalbinde yer edindiği kadına güvenmeyi öğrenir.Ömer’i iyileştirecek içindeki fırtınaları dindirecek tek limanın Zehra olduğunun da farkında.Farkında olduğu içinde ondan vazgeçmiyor.Yoksa o alyans parmağa tekrar takılırmıydı? Aile büyüğü Bahşende hanım Ömer’e karısının aileye yakışmadığını tıpkı annesi gibi gideceğini söylemesi Ömer’i ne kadar acıttı.Bahşende hanım sizin bilmediklerimiz var; Ömer önüne çıkan her zorluğa engele biricik aşkı sevdası karısı için göğüs gerdi, vazgeçmesi mümkün mü??? Her ne kadar şuan güvenmesede,kızsada buna rağmen yinede aşkı için sevdiği için, güvenini yıkan karısından vazgeçmiyor,vazgeçemiyor.
    Ömer biricik karısı Zehra’yı Bahşende hanımın her ağzını açtığında kırıcı ve yaralayıcı konuştuğunu biliyor ve korumacı tavrını hemen takınıyor.Ömer Zehra’sını alıp bahçeye temiz hava almaya atıyor.Limanına sığınıyor ve biricik aşkına Zehra’sına her ne kadar Bahşende hanımın evin büyüğü olsa da konağın hanımının olduğunu hatırlatıyor ve ayak üstü hasretini gideriyor.Zehra Ömer’den aldığı bu destekle nazikçe Bahşende hanıma evin gerçek hanımını hatırlatır ve misafirini en iyi şekilde ağırlamak istediğini söyler.Bahşende hanımın büyük küçük herkesi kırıp geçmesi evin emektarını azar bozar etmesinde Zehra’yı rahatsız eder ve evin hanımı olarak çalışanının gönlünü alır ve onore eder.Neymiş efendim akıl yaşta değil baştaymış.Zehra’da Ömer’de ne kadar yaşları genç olsa da hayatın yüklerini genceçik yaşlarında omuzlarında taşıdıkları için çevrelerindeki insanlara karşı duyarsız kalmıyor ve herşeyden önce insan olmayı öğretiyorlar.Ömer kızsada şuan için Zehra’sına güvenmesede, kalbini kırıp üzsede karısını asla kimseye ezdirmeyecek ve bırakmayacak.Bunu yaşadıkları her olayla gösteriyor ve Zehra’sına da hissettiriyor.

  63. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 01:37

    oguz abicim hayirli yolc uluklar dilerim abim sen merak etme demetim siteye gozu gibi bakar zaten seni coooook ozliycem

    • Oğuz Özdere

      28 Aralık 2017 at 01:42

      Teşekkür ederim, bilmeden istemeden kalbinizi kırdımsa özür dilerim, hoşçakalın..

      • Gecekuşu

        28 Aralık 2017 at 01:44

        Of oğuz hocam ya ben ayrılıkları hiç sevmiyorum. Şu an ağlayasım geldi 🙁

      • Demet

        28 Aralık 2017 at 01:46

        Ben şaka yapıyorsun sanıyordum. Gerçekten gideceğini bilmiyordum. Hayırlısı ile gidip gelirsin inşaallah. Olduğunu sanmıyorum ama varsa hakkım helal olsun. Sende helal et.

  64. Oğuz Özdere

    28 Aralık 2017 at 01:36

    Arkadaşlar hakkınızı helal edin, kötüye bişi olmaz ama kaderde varsa geri dönmemek, yada dönüp sizlere bir daha yazamamak ne olur haklarınızı helal edin. Benim bir hakkım yok ama varsa da helali hoş olsun, umarım sağlıklı sıhhatli gidip döneriz, buradaki ortamı özleyeceğimi biliyorum, her birinize tek tek cevap yazamasam da hepsini okuyorum, her biriniz ayrı bir dünya her biriniz kalbi güzel yüreği güzel insanlarsınız, birbirini görmeden duymadan dost olabilen insanların kalbi güzellikle doludur. O yüzden bu güzel insanların hepsi benim için çok kıymetli.. Kendinize çok iyi bakın, eşinizle dostunuzla sevdiklerinizle mutlu günler diliyorum hepinize. Allaha emanet olun..

    • Demet

      28 Aralık 2017 at 01:37

      Ne yani şaka değil miydi? Gerçekten gidiyor musun?

      • Demet

        28 Aralık 2017 at 01:41

        Cevap verir misin? Gerçekten gidiyor musun?

    • 1461

      28 Aralık 2017 at 01:39

      Helâl olsun hocam siz de helâl edin hayırlı yolculuklar allah’a emanet olun

    • Gecekuşu

      28 Aralık 2017 at 01:40

      Ya oğuz hocam sen beni ağlatmaya mı çalışıyorsun acaba. İnşallah hayırlısıyla sağ salim gider gelirsin. Biz burda bekleriz seni merak etme. Ama sen de kendine dikkat et. Sanmıyorum ama hakkım helal olsun. Asıl sen helal et. Özellikle ben geceleri baya yoruyorum seni Gülay ablamı.

    • Leyla

      28 Aralık 2017 at 01:45

      Sizde Allah’a emanet olun hocam.Benden yana helal olsun.Kıymetli vaktinizi bizlere ayırdığınız ve bu kadar gönlü güzel insanları buraya topladığımız için sonsuz teşekkürler.Bizler için kıymetlisiniz.

    • su damlasi

      28 Aralık 2017 at 01:45

      HELAL olsun Oguz bey varsa hakkimiz hayirli yolculuklar sag salim gidin ve gelin insallah yolunuz acik olsun ALLAHA EMANET Olun

    • Duru

      28 Aralık 2017 at 11:25

      Oguz hocam gitmeyin nolur. Dogru, yeni geldim, yeni yazmaya basladim, sizi yeni tanidim ama bu ortami cok sevdim. Esas da sizi. En guzel yorumlar sizdendi. iyi bir insansiniz. Gitmeyin nolur.Siz olmasaniz bu ortamda bir bosluk yaranir. Yorum yapmak bile sikici olur. Hem de ogle yazmissiniz ki duygulandim. Bu yakinda dedemi kaybetmistim, onu hatirladim. Agladim. bir daha soyluyorum. Gitmeyin Oguz hocam. Eger cok mecbursunuzsa hakkim size helal olsun. Siz de hakkinizi helal edip gidin.

      • Gülay Albasan

        28 Aralık 2017 at 11:32

        Duru oĝuz hocamızı bizde severiz..lakin düşüncen bizi üzdü..isterseniz oĝuz bey gelene kadar yorum yapmayabilirsiniz..

  65. 1461

    28 Aralık 2017 at 01:36

    Herkese hayırlı geceler geceniz mübarek olsun iyi rüyalar görün inşaallah.allah rahatlık versin

    • Gecekuşu

      28 Aralık 2017 at 01:43

      Hayırlı nurlu geceler ablacığım. Allah rahatlık versin. Senin de gecen mübarek olsun

    • su damlasi

      28 Aralık 2017 at 01:57

      İYİ geceler tatli ruyalar allah rahatlik versin Allaha emanet olun geceniz mubarek olsun

  66. Demet

    28 Aralık 2017 at 01:35

    Uyudun mu? Yorumlar çıkmıyor. 🙁

  67. Demet

    28 Aralık 2017 at 01:31

    Beni doyurabilecek olan??? 🙂

    • 1461

      28 Aralık 2017 at 01:42

      Beeeen geeeel 🙂 🙂

    • Gecekuşu

      28 Aralık 2017 at 01:43

      Eğer beni yemezsen ben seni doyurabilirim

  68. Demet

    28 Aralık 2017 at 01:15

    Oğuz hocam nereye gidiyorsun? Bana kırılmadın umarım. Inan bana hiçbir kötü niyetim yoktu(!) Yerinde gözüm de yoktu(!) Sadece heves heves. Sen gitme(!) 😀 😀

    • Oğuz Özdere

      28 Aralık 2017 at 01:20

      Yok neden kırılayım, Yurt dışında konferansa davetliyim, Katar ve dubaide olacağım 20 gün boyunca.

      • Demet

        28 Aralık 2017 at 01:22

        20 gün çok az,git 3-5 yıl dönme. Buralar bana emanet,merak etme 😀

        • Oğuz Özdere

          28 Aralık 2017 at 01:24

          Bu sene gider seneye dönerim 🙂 2018 de 🙂

          • 1461

            28 Aralık 2017 at 01:26

            Evet evet ver mehteri diyip tarihimizi bir güzel anlatın arap ülkelerine ihtiyaçları var sonra sapıtıyorlar 🙂

          • Demet

            28 Aralık 2017 at 01:27

            Üç güncük? En az 3 yıl olmalı. Gözüm arkada kalmasın. 😀

          • Gecekuşu

            28 Aralık 2017 at 01:27

            Ya iyide bu espriyi ben yapacaktım ama.

      • Gecekuşu

        28 Aralık 2017 at 01:23

        20 mi gün mü!!!! İyide baya uzunmuş hocam ya. Telefonla falan girersiniz herhalde

        • Oğuz Özdere

          28 Aralık 2017 at 01:27

          Kısmet diyelim, zaman buldukça girerim ama bu yorumları kim onaylayacak, Yeni konuları bölümleri kim açacak? Hepsini Gülay hanımdan başka yapan yok 🙁

          • Demet

            28 Aralık 2017 at 01:29

            BEN ILGILENECEĞIM ARTIK! YÖNETICI BENIM!!!

          • Gecekuşu

            28 Aralık 2017 at 01:30

            Ya evet Gülay ablama yazık olacak. Tek başına bu kadar şeyle nasıl ilgilenecek.

      • 1461

        28 Aralık 2017 at 01:23

        Ne diyelim hayırlı olsun

      • Şule

        28 Aralık 2017 at 07:54

        Bu yazdığım yoruma cevap verirsen gider ayak iyi olur bence site yöneticim bir türlü akşam konuşamıyoruz duydum, ki gidiyormuşsun eh zaten sen bana 10 tanede 1tanesine cevap veriyorsun zaten farkındasın bunu hatırlatmakta yine fayda vardır dedim .ama yinede şule ablan diyor, ki yolun açık olsun hayırlı kazasız belasız yolculuğun olsun seni bilmem ama benim hakkım çoktur .bunu bilesin yani.:::::):::):::)

  69. su damlasi

    28 Aralık 2017 at 01:15

    Musaitim canim benim kacmaya niyetim yok nettde sorun olmszsa

  70. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 01:12

    sudamlam gelmis hos geldin uyudun dinlendinmi bari

    • su damlasi

      28 Aralık 2017 at 01:36

      Xanim azeri hos bulduk evet uyudum dinlendim biraz sen nasilsin ne yapiyorsun. ?galiba bi tek SANA kirgin diyilim

  71. Demet

    28 Aralık 2017 at 01:08

    Ben asla işlerimi yarım bırakmam Çalıkuşu’m,bunu bil. 😀 😀 😀

    • Gecekuşu

      28 Aralık 2017 at 01:11

      Su damlam inşallah müsaitsindir. Böyle giderse kaçıcam galiba. Baksana demet öğretmenim kararlı. 🙂

      • Demet

        28 Aralık 2017 at 01:17

        Su Damla’m kuytu köşelere saklanın. Sizi bulmam an meselesi. 🙂

        • su damlasi

          28 Aralık 2017 at 01:38

          Ben yorqanin altinda saklandim gel bul beni

      • su damlasi

        28 Aralık 2017 at 01:18

        Gece kusu sen nereye kaciyorsun ben biseymi kacirdim?

        • Demet

          28 Aralık 2017 at 01:24

          Açım Su Damla’m aç! Ayy ben gerçekten acıktım vallahi. 😀

          • Oğuz Özdere

            28 Aralık 2017 at 01:25

            Nurbanuya misafir ol, elma armut ne varsa yersiniz gece gece 🙂

            • 1461

              28 Aralık 2017 at 01:28

              Gel kız ne varsa yiyelim boşver

              • Gecekuşu

                28 Aralık 2017 at 01:31

                Karnım tok ama ben de gelebilirmiyim acaba. Bana da yer və meyvə varmı

                • 1461

                  28 Aralık 2017 at 01:40

                  Hiç sorulur mu gecekuşum tabiki hepiniz gelin bekliyorum

          • su damlasi

            28 Aralık 2017 at 01:34

            Demetcim sakin bizi yemeyi dusunme bak biz yemeli diyiliz

    • 1461

      28 Aralık 2017 at 01:14

      Demet yeni koltuğun hayırlı olsun şimdiden oğuz bey duymasın aman 🙂

      • Demet

        28 Aralık 2017 at 01:20

        Pardon,Oğuz Bey kim? Tanıyamadım. 😀

        • 1461

          28 Aralık 2017 at 01:22

          Kız dur dereyi görmeden paçaları sıvama 🙂 🙂

  72. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 01:07

    demetcim ben cok seninde iyi olmana sevindim neler yapdin bu gun

    • Demet

      28 Aralık 2017 at 01:11

      Bir ev hanımının yapması gereken işleri yaptım. Ya sen?

  73. Demet

    28 Aralık 2017 at 01:03

    Oğuz hocam yorumunu okuyunca istemsiz bir kahkaha attım 😀 😀 😀 Bende bazen düşünüyorum “Bu adam bunca kadının arasında kendini nasıl hissediyor?” diye. Sen en iyisi komşu siteden kendine birkaç arkadaş edin. Hemcinsinden 😀 😀

    • Oğuz Özdere

      28 Aralık 2017 at 01:03

      Yakında terkedip gidecem zaten, müjdeyi vereyim şimdiden..

      • Demet

        28 Aralık 2017 at 01:04

        YENI YÖNETICI BENIM O ZAMAN!

        • Oğuz Özdere

          28 Aralık 2017 at 01:06

          Biliyordum zaten yerimde gözün vardı 🙂 al senin olsun, şifreleri özelden yollayacağım…

          • Demet

            28 Aralık 2017 at 01:09

            Hemen yolla hemen. YENI YÖNETICI BENIM ARTIK. Oğuz hocam istersen seni de kendime ortak yapabilirim. Ne de olsa sende artık yorumcusun. 😀

            • Oğuz Özdere

              28 Aralık 2017 at 01:11

              Uzun bi süre yurt dışında olacağım… Görüşemeyeceğiz sanırım

              • Gecekuşu

                28 Aralık 2017 at 01:13

                Ya oğuz hocam beni korkutmayın. Siz ciddimisiniz

                • Oğuz Özdere

                  28 Aralık 2017 at 01:19

                  Hangi konuda?

                  • Gecekuşu

                    28 Aralık 2017 at 01:22

                    Hangi konuda olucak. Gitme konusunda

                    • Oğuz Özdere

                      28 Aralık 2017 at 01:23

                      Tarih konusunda, malum son günlerde buna ihtiyaç var arap ülkelerinde 🙂

                    • Gecekuşu

                      28 Aralık 2017 at 01:26

                      Evet maalesef. Bu konferans bilinen bir konferans mı olacak acaba. Yani televizyon da yayınlanacak mı

                    • Oğuz Özdere

                      28 Aralık 2017 at 01:28

                      Türk kanallarında sanmam ama dubai resmi tv kanalı canlı verecekmiş. gelen davetiyede öyle yazıyor.

                    • Gecekuşu

                      28 Aralık 2017 at 01:33

                      İyide ben napıyım Dubai tv sini. Bizim televizyon da var mı onu bile bilmiyorum 🙁

              • 1461

                28 Aralık 2017 at 01:17

                Hayırdır görevli olarak mı gidiyorsunuz

                • Oğuz Özdere

                  28 Aralık 2017 at 01:21

                  Davetli diyelim, görevden ziyade..

      • Gecekuşu

        28 Aralık 2017 at 01:06

        Oğuz hocam inşallah yine şaka yapıyorsundur.

  74. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 00:55

    demetcim nasilsin bitanem

    • Demet

      28 Aralık 2017 at 01:00

      Iyiyim canım. Sen nasılsın?

  75. Demet

    28 Aralık 2017 at 00:45

    Çalıkuşu’m dün gecede on dakika dedim,Aslınur ve sen beni bir saat esir aldınız. Korkma buradayım.

    • Oğuz Özdere

      28 Aralık 2017 at 00:47

      Aha dedikodu kazanının mimarları buradaymış işte 🙂 Sabaha kadar konuşmuşlar yaaa yuhh 🙂

      • Demet

        28 Aralık 2017 at 00:52

        Biz dedikodu yapmadık ki. En son ben Aslınur ve Çalıkuşu’nu yiyiyordum. Biliyorsun,bu aralar doymuyorum ama anladığım kadarı ile asıl dedikoducu sensin. O zaman bu gece uyuma,sende bize katıl. Tabii peşindeki emperyalist seni bırakırsa. 🙂

        • 1461

          28 Aralık 2017 at 00:58

          Yapilan bir araştırmaya göre erkeklerin kadınlardan daha çok dedikodu yaptığı anlaşılmıştır 🙂

          • Demet

            28 Aralık 2017 at 01:06

            Bayanlara diyorlar ama en çok alışveriş yapanlar da erkeklermiş. 🙂

            • 1461

              28 Aralık 2017 at 01:10

              Ne yaparsın kadınların adı çıkmış bir kere

              • Gecekuşu

                28 Aralık 2017 at 01:12

                Demi ama

        • Gecekuşu

          28 Aralık 2017 at 01:01

          Demet öğretmenim inşallah yarım bıraktığın işi bitirmezsin. Bak bugün bizi saklayacak su damlası da yok 🙁

          • su damlasi

            28 Aralık 2017 at 01:06

            Neden yok ?burdayim gelin saklanin bakalim ben olmedim daha

      • Gecekuşu

        28 Aralık 2017 at 00:54

        Ee oğuz hocam bayanlar toplandımı tabikide konuşacaklar. Bizim özelliğimiz bu. 🙂

        • Oğuz Özdere

          28 Aralık 2017 at 00:57

          Gecekuşum bazen kendimi kadınlar matinesinde gibi hissediyorum, çok yalnızım cok 🙂

      • su damlasi

        28 Aralık 2017 at 01:04

        İYİ AKSAMLAR her kese her kesi ariyorsunuz hic beni arayan yok:-( ask olsun kirildim valla

        • Oğuz Özdere

          28 Aralık 2017 at 01:06

          Valla muhabbet kuşu gibi sabahlamışsınız dün, ben bir kaç gün uğramaz diye düşünmüştüm ama.. hoş geldin..

          • su damlasi

            28 Aralık 2017 at 01:10

            Hos bulduk tamda size kirginim buyumuz olarak beni hiiiic aramadiniz

        • Gecekuşu

          28 Aralık 2017 at 01:08

          Hoşgeldin su damlam hayırlı geceler. Ee bugün nasılsın bakalım. Dün ben gittikten sonrada konuşmuşsunuz sizi sizi 😀

          • su damlasi

            28 Aralık 2017 at 01:13

            Gece kusu hos bulduk iyim cok sukur biraz kirginim hepinize en cokda oguz beye. Evet konustuk. Sen nasilsin? İsdeydim tum gunu yorqunum biraz o kadar

    • Gecekuşu

      28 Aralık 2017 at 00:50

      Hoşgeldin demet öğretmenim ya dün gece muhteşemdi bence. Ben zaten konuşmayı çok severim

      • Demet

        28 Aralık 2017 at 00:53

        Bence de güzel bir geceydi. Aslınur bu gece yok ama. Umarım gelir. Ona söylemem gereken birşey var. 🙂

        • Gecekuşu

          28 Aralık 2017 at 00:55

          Ya evet hala gelmedi. İnşallah gelir

  76. Gecekuşu

    28 Aralık 2017 at 00:45

    Ya niye bana cevap veren yok 🙁 🙁

  77. 1461

    28 Aralık 2017 at 00:44

    Söyleyin bakalım millet ne olacak bu bizimkilerin halii

    • Demet

      28 Aralık 2017 at 00:47

      Boşver o muşmula suratlıları. Nasılsın?

      • 1461

        28 Aralık 2017 at 00:56

        Teşekkür ederim canım iyiyim sen nasılsın

    • Gecekuşu

      28 Aralık 2017 at 00:52

      Hoşgeldin Nurbanu ablacım bencede boşver onları. Zaten izlerken sinir küpüne dönüşüyorum. Sen nasılsın napıyorsun

      • 1461

        28 Aralık 2017 at 01:00

        Şuan meyve yiyorum gecekuşum buyur gel 🙂

        • Oğuz Özdere

          28 Aralık 2017 at 01:05

          Dedikodu gibi olmasın ama bu saatte meyve yediğinize göre en az 75 kilo varsınızdır Nurbanu hanım 🙁 hemde aç karna 🙂

          • 1461

            28 Aralık 2017 at 01:08

            Valla yedim kilolu biri değilim en azından 3 çocuk annesi olarak normalim allah’tan boy varda kurtarıyoruz işte 🙂

        • Gecekuşu

          28 Aralık 2017 at 01:05

          Teşekkür ederim ablacım ben o görevi yerine getirdim

  78. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 00:44

    cicikusum ben cooook iyim seninde iyi olmana sevindim

  79. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 00:42

    hos bulduq oguz abicim ALLAH GULDURSUN SENI TABI YASIYORUM SIZ NASILSINIZ ISLER NASIL GIDIYOR

    • Oğuz Özdere

      28 Aralık 2017 at 00:46

      Biz iyiyiz de sizi burada görmeyince nerede diye aramak zorunda kalıyorum ve başka sitelerde buluyorum 🙁

  80. xanim azeri fan

    28 Aralık 2017 at 00:35

    hayirli geceler arkadaslar nasilsiniz ben geldim

    • Oğuz Özdere

      28 Aralık 2017 at 00:36

      Hoşgeldin Xanım yaşıyormusun ne güzel 🙂

    • Gecekuşu

      28 Aralık 2017 at 00:38

      Hayırlı geceler xanım kardeşim diğer sayfaya yazmıştım ama madem buradasın günüm iyi geçti sen nasılsın

  81. Gecekuşu

    28 Aralık 2017 at 00:33

    Ya dizinin sonunda önemli bir şey oldu mu acaba ben izleyemedim de

  82. Demet

    28 Aralık 2017 at 00:24

    OĞUZ HOCAM!!!

    • Oğuz Özdere

      28 Aralık 2017 at 00:27

      Buyrun benim 🙂

      • Demet

        28 Aralık 2017 at 00:35

        Nasılsınız?

        • Oğuz Özdere

          28 Aralık 2017 at 00:36

          iyiydim ama bi emperyalist takıldı peşime, bana tarih anlattırıyor 🙂

          • Demet

            28 Aralık 2017 at 00:44

            Aa hiç nazik değilsiniz Oğuz Bey. Teşekkürler bende iyiyim. Kim takıldı peşinize?

            • Oğuz Özdere

              28 Aralık 2017 at 00:47

              Evet nezaket konusunda sıkıntılarım olduğu doğrudur..

              • Demet

                28 Aralık 2017 at 00:49

                Belli oluyor,hâlâ sormadınız. Bence ben kafaya takmadan hemen sorun. 🙂

      • Gecekuşu

        28 Aralık 2017 at 00:36

        Ya oğuz hocam erkenden uyudunuz mu yoksa. Yorumlarım çıkmıyooor.

        • Oğuz Özdere

          28 Aralık 2017 at 00:45

          Yok daha uyumam, dün uykulu bi şekilde yorumları onaysız hale getirmiştim su damlası ile Aslınur sabaha kadar yazışmışlar, dünyanın dedikodusunu yapmışlar hepsini kaçırdım 🙂

    • Gecekuşu

      28 Aralık 2017 at 00:29

      Hayırlı geceler demet öğretmenim. Bugün erkencisin bakıyorum da. Sonra gece erkenden kaçma ama 🙂

  83. Gülay Albasan

    28 Aralık 2017 at 00:19

    HERKESE ALLAH RAHATLIK VERSİN..ÜZGÜNÜM AMA BENİM UYKUYA VE DİNLENMEYE İHTİYACIM VAR. KUSURUMA BAKMAYIN ARKADAŞLAR, HAYIRLI GECELER..

    • ferize

      28 Aralık 2017 at 00:22

      Hayırlı geceler gūlaycım..
      Tabiki dinlenmek hakkın
      Allah rahatlik versin

      • Gecekuşu

        28 Aralık 2017 at 00:37

        Hayırlı geceler ferize ablacım bayadır konuşamıyoruz sizinle nasılsınız napıyorsunuz

        • ferize

          28 Aralık 2017 at 00:42

          Tesekkūr ederim caním..
          Gecekuşu..iyiyim..
          Sende iyisin masaAllah
          Bu gece beni de bir Růzgar. Esti buralara getirdi..

          • Gecekuşu

            28 Aralık 2017 at 00:53

            Hoşgeldin ferize ablacım

    • Demet

      28 Aralık 2017 at 00:23

      Ne kusuru Gülaycığım. Yat,güzelce dinlen. Iyi geceler.

    • Gecekuşu

      28 Aralık 2017 at 00:28

      Allah rahatlık versin canım ablam. Sen yat dinlen. Yarına dinç bir şekilde uyan.

    • Oğuz Özdere

      28 Aralık 2017 at 00:29

      Gülay hanım geçmiş olsun şimdiden, sizin bitkisel karışımlarınız meşhur, kendinize öyle bir karışım yapın ki hastalık gelemesin uzak dursun.. İyi bakın kendinize, güzelce dinlenin iyi gelir… hayırlı geceler..

  84. Demet

    28 Aralık 2017 at 00:16

    Bütün kızlar toplandık,toplandık,toplandık. 🙂 🙂 Gülay canım kendine dikkat et,hasta olma. Ferize Hanım,Nurbanu,Gecekuşu hoşgeldiniz. 🙂

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 00:17

      Teşekkürler demetcim ama içim titriyor sanki..

      • Demet

        28 Aralık 2017 at 00:19

        Terzi kendi söküğünü dilemez misali,bizi iyi etmek için saydırıyorsun “bunu yiyin,bunu için” diye. Hemen kendini de iyileştir. Kızarım bak. Bu arada Leylacığım hoşgeldin. 🙂

  85. Leyla

    28 Aralık 2017 at 00:00

    Herkese iyi geceler.Bugün bende burdayım.Gülay hanım meşgul galiba.

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 00:06

      Leyla hanım, hayırlı geceler hoş geldiniz, bugün gerçekten yoĝundu benim için..sabah 10 da çıkıp, akşam 7de eve girebildim. Diziyide izleyemedim.Sonrada yemekti, çaydı derken, yorulduĝumu hissettim.birazda içimden bir üşüme geliyor, galiba hasta olucam..Sizi tekrar aramızda gördüĝümüz için mutluyum gerçekten..

      • Gecekuşu

        28 Aralık 2017 at 00:09

        Hayırlı geceler bitanem Gülay ablacım. Hayırdır hastamı olucan yoksa

        • Gülay Albasan

          28 Aralık 2017 at 00:11

          Üşüyorum çalıkuşum, galiba hastalıĝın habercisi..

          • Gecekuşu

            28 Aralık 2017 at 00:13

            Aman dikkat et kendine ablacığım. Nane limon felan iç. Neyse siz sohbete devam edin ben 5 10 dakikaya geliyorum inşallah

            • Gülay Albasan

              28 Aralık 2017 at 00:14

              Çalıkuşum, sanırım uyuyacaĝım, herkese hayırlı geceler.ALLAH RAHATLIK VERSİN.

              • 1461

                28 Aralık 2017 at 00:15

                Sanada gülaycığım bende yatsıyı kılayım iyi geceler

      • Leyla

        28 Aralık 2017 at 00:20

        Aman Gülay hanım siz bize lazımsınız.Kendinize dikkat edin.Sitemizin ana kolonları dan birisiniz.Sizsiz olmaz.

    • Gecekuşu

      28 Aralık 2017 at 00:08

      Leyla ablam sen nerelerdesin ya. Merak ettim nasılsın iyi misin

  86. ferize

    27 Aralık 2017 at 23:59

    Hu hu demet bende burdayim..
    Misafir vardi simdi gittiler..
    Bende bizim kizlar nerde dedim baktim burdasiniz…

  87. Demet

    27 Aralık 2017 at 23:46

    Kızlar sizi bekliyorum. Bakın bu gece erken geldim.

    • 1461

      27 Aralık 2017 at 23:54

      Kız dur mutfağı toplayım dizi izlerken geç kaldım 🙂

    • Gecekuşu

      28 Aralık 2017 at 00:07

      Demet öğretmenim ben varım bu gece de.

  88. 1461

    27 Aralık 2017 at 23:41

    Gulaycığım sesin çıkmadı araba geçtimi muayeneden millet nasılsınız ben sahnen ıyiyim en azindan diriliş güzel gecti

    • Gülay Albasan

      28 Aralık 2017 at 00:09

      Araba muayeneden geçti çok şükür, tabi 400 tl ellerimizden öptü. Ön iki lastik deĝişti..

      • 1461

        28 Aralık 2017 at 00:13

        Bizim olay sizindemi başınıza geldi neyse geçmiş olsun canınız sag olsun

  89. Nazlı

    27 Aralık 2017 at 23:29

    Ömerden bir halt olmaz araştıramaz gene güvenmez gene hakaret gene para gene soyadı hiç bir beklentim yok iki gündür izlemiyorum yorumları okuyorum izlemiş kadar oluyorum zaten.zehra da saklamaya mıymıya devam süper kahraman

  90. Demet

    27 Aralık 2017 at 23:04

    Ülkerciğim üzülme,geçmiş gitmiş. Ama öğretmenin yaptığını da iş değilmiş. Sen şiir yazmayı sakın bırakma. Su Damla’m sen özlenmeyecek biri misin sence? Bu gece daha erken geleceğim. Bekle beni Su Damla’m 🙂 🙂 🙂 🙂

  91. Binnur 54

    27 Aralık 2017 at 20:10

    Bu sayfadan daha dogru tüyolar alıyoruz teşekkür ediyorum

  92. Dilek

    27 Aralık 2017 at 19:44

    Bence babane ayirmak icin anlaşmış olabilir ömer araştiriken gerçek lerin ögrensin zehra ailesi sahip ciksin kizina

  93. Demet

    27 Aralık 2017 at 17:48

    Senaristler, yeni yıl için güzel bölümler yazın bari. Vallahi ben çok sıkıldım artık.

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top