Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy 262. Bölüm Özeti (16 Ocak Salı) LEYLA İZGÜ Yorumuyla..

Zehra işin tadını iyice kaçırdı, bu iş olmaz da olmaz artık diye tutturdu. Sen Ayşe’ye söyle boşanacağımızı bende babama söylerim diye niyetinin ne kadar ciddi olduğunu gösterdi Zehra. Peki Gerçekten de Ömer ile Zehra boşana bilir mi acaba? Yoksa Ömerin neler yapabileceğini görmek mi istiyor Zehra? Peki Ömer Alevin bıraktığı Cd de olanları yeniden gündeme getirir mi dersiniz? Boşanma sözleşmesindeki ağır maddeleri?

Sevilerek izlenen dizimiz Adını Sen Koy 262. Bölüm Özeti ile (16 Ocak Salı) günü kaldığı yerden devam edecek. Her bölümü ile merak içinde kaldığımız ve yeni bölümlerde neler olacak diye meraklandığımız ve haftanın son günü Zehranın avukatının Ömeri arayıp boşanma işlemleri için görüşelim demesi ile başlayıp yeni haftada olacak gelişmelerin ve Zehrayı ikna için Ömerin neler yapacağını izleyeceğiz. Güzel değerlendirmesi ile önce LEYLA İZGÜ Yorumunu sizlere sunmak istiyorum:

Kendi masalını yazmış iki masal kahramanı Zehra ve Ömer.Biri yakışıklı zengin ama kalbi buz tutmuş bir prens, diğeri daha doğarken yaralı, kaderin sillesini yemiş saf temiz, kalbi sıcacık sevgi dolu güzeller güzeli Zehra.
Kader bu ya kahramanlarımızın yollarını kesiştirir yakışıklı prensimizin kalbindeki buzu eritmek için.Güzeller güzeli prensesimiz sabrı ve sevgisiyle kalbi buz tutmuş prensimizi sarar sarmalar iyileştirir. Sıcacık pamuk gibi kalbi ve ürkek bakışlarıyla prensimizin kalbini ısıtır.Sabrıyla ilmek ilmek örer aşklarını, sevgisiyle sarmalar yakışıklı prensini.

Ama tek bir duyguyu başaramaz güzeller güzeli prensesimiz ne yaparsa yapsın yakışıklı prensimizi kendine güvendiremez.Çünkü yakışıklı prensimizin geçmişten gelen çocuk yaşta annesi tarafından terkedilerek yediği darbe yüreğinde o kadar derin ve büyük bir yara açmiştır ki, zamanla kabuk bağlasa da güzeller güzeli prensesimiz bile iyileştirememiştir o kanayan yarayı.Ne zaman o yara farkedilmeden bile dokunulsa kanamış, telefisi zor şeyler yaşamalarına sebep olmuş. Her masalın sonu güzel biter.Ama biz masalımızın sonuna gelmediğimiz için masal kahramanlarımız da, ekran başında bizlerde onlarla beraber acı çekiyoruz.

Masalımızın yakışıklı prensi, biricik prensesinden defalarca af dilese de kırılgan prensesimiz, prensini af etmez.Prensimiz sil baştan yeniden bir şans daha ister.Derin sulara gömdüğü nadide inci tanesini tekrar gün ışığına çıkarıp aşkını dağlara taşlara haykırmak için.Hala cesareti var derin sulara gömdüğü inci tanesiyle aşkını ve sevgisini doyasıya yaşamaya.Biliyorki ve inanıyorki yoluna ne çıkarsa çıksın asla derin sulara gömdüğü inci tanesinden vazgeçmeyecek.

Yakışıklı prensimiz, güzeller güzeli prensesine benden gidecek misin diye sormuştu? Prensesimiz de sen beni terkettiğin için gidiyor olma ihtimalini düşündün mü? demişti.Prensimiz defalarca prensesini terk etti(mecaz anlamda),kör kuyulara attı, acıttı, canını yaktı,yıktı, bitirdi.Bazende sevdi, korudu,sarmaladı, düştüyse kaldırdı ama hiç güvenmedi.Hep aynı hatayı defalarca yaptı.

Aramızda ne yaşanırsa yaşansın, ben senin kadar acımasız olmayacağım diyen prensesimiz acımasız olmadığı için gitmek istiyor.Uğruna ölmek istediği prensinden.Her dakika yanında olup, sevdiğinin gözüne bakmamak, sevdiğinin yanındayken kalbinin uzaklarda olması sizce de merhametsizlik değil mi?
Bazen gitmektir iyi olan.Uzaktan sevmektir daha güzeldir bazen.Ne incitir, ne de acıtır,ne yaralar, ne kanatır.Gözlerinle görmediğin ama sesini duyduğun,varlığı ile huzur bulduğun bir denizin yakınında yürümek gibidir böyle sevmek…Uzaktan sevmek en güzelidir bazen.Hem

Gitmekle gidilmiyor ki…
Gitmekle gitmiş olamazsın,
Gönlün kalır, aklın kalır, anıların yaşanmışlıkların kalır
Sen sadece gittiğini sanırsın.

Ne yaparsanız yapın sizin sevginiz asla eksilmeyecek.Birbirinizden gitseniz bile.Aksine katlanarak çoğalacak.Maalesef yakışıklı prensimiz;her zaman AŞK her şeyi affetmiyor en azından şimdilik.
Bazen bazı şeyler kaderinde yazılıdır.Onları değiştirmek için ne kadar çabalarsan çabala, onlar hiç bir zaman değişmezler.Yakışıklı prensimiz ve güzeller güzeli prensesimiz sizde birbirinizin kaderisiniz.Bu masalın sonunu mutlu bitirmek sizin elinizde…
” Özgür teyzemin her zaman söylediği gibi SEVGİMLE KALIN”… LEYLA İZGÜ..

Güzel yorumu için Leyla hanıma teşekkür ediyoruz.. Adını Sen Koy 262. Bölüm Özeti (16 Ocak Salı) Günü kaldığı yerden devam edecek. İşte beklenen fragmanı da sizlere sunuyoruz. Sizlerde yorum ve görüşlerinizle fikirlerinizi aşağı yazın lütfen. Teşekkürler..

Continue Reading
Bunları da Seversin Sen...
263 Yorumlar

263 Comments

  1. Nur..

    14 Ocak 2018 at 09:58

    Gunaydin 🙂 her kese coxxxxx gozel bazar gunu dileyi ile sag olun 🙂

  2. Çiçek

    14 Ocak 2018 at 02:11

    Sanada iyi geceler nur .

  3. Nur..

    14 Ocak 2018 at 02:08

    Hmmm her kes uyumus 🙁
    Aaa saata bak ya bende uyuyum
    Iyi geceler
    Bak simdi ya aklima bi sey takildi ben bu siteye yaziyorum ama kimseyle arkadas olmadim yalnizim acaba yarindan yazmiyimmi yine yoksa gidiyimmi
    Bilemedim yine kalsin eger yazmazsan sebebebi bilinir yeqin ki hocca kalin

    • Gülay Albasan

      14 Ocak 2018 at 02:18

      Nur sen arkadaş olmuşsun zaten. Yoksa sana neden cevap yazalım..hoş geldin sitemize. Akıllı ve üstruplu insanları severiz.

  4. Çiçek

    14 Ocak 2018 at 02:05

    Gulay emine hanim nurbanu hayirli geceler iyi uykularherkese.

    • Gülay Albasan

      14 Ocak 2018 at 02:07

      EYVALLAH güzel ablacım.hayırlı geceler.ALLAH rahatlìk versin.

  5. Konyali Emine

    14 Ocak 2018 at 02:04

    Herkese hayirli geceler guzel ruyalar ,iyi pazarlar

  6. Çiçek

    14 Ocak 2018 at 02:04

    Iyi geceler demet.

    • Demet

      14 Ocak 2018 at 02:07

      Iyi geceler

  7. Konyali Emine

    14 Ocak 2018 at 02:02

    Iyi geceler anonim

  8. Anonim

    14 Ocak 2018 at 01:58

    Çalıkuşu Çiçek abla ben iyiyim. Iyi geceler.

    • Demet

      14 Ocak 2018 at 01:59

      Benim Demet

      • Gecekuşu

        14 Ocak 2018 at 02:00

        Anladım senin olduğunu da. İyi olduğuna pek inanmadım. Neyse ben kaçar iyi geceler

        • Demet

          14 Ocak 2018 at 02:06

          Başarılar.

  9. Konyali Emine

    14 Ocak 2018 at 01:53

    Calikusum basarilar

    • Gecekuşu

      14 Ocak 2018 at 02:01

      Teşekkür ederim emine teyzecim iyi geceler

  10. Çiçek

    14 Ocak 2018 at 01:52

    Hayirli geceler sınavda başarılar allah yardim cin olsun gece kuşu iyi uykular

    • Gecekuşu

      14 Ocak 2018 at 01:59

      Teşekkür ederim çiçek ablacım hayırlı geceler

  11. Konyali Emine

    14 Ocak 2018 at 01:51

    Nurbanum gecmis olsun rabbim sifa versin

    • 1461

      14 Ocak 2018 at 01:54

      Âmin emine ablacım sağol

  12. 1461

    14 Ocak 2018 at 01:51

    Yanağının bir tarafı şiş galiba diş enfeksiyonu oldu ateside ondan galiba gulaycığım sanada geçmiş olsun

    • Gecekuşu

      14 Ocak 2018 at 01:52

      Of ya benimde dişim ağrıyor. Hala geçmedi

      • Gülay Albasan

        14 Ocak 2018 at 01:54

        İşin zor çalıkuşum.

      • 1461

        14 Ocak 2018 at 01:56

        Inşaallah geçer sınavda başarılar iyi uykular

        • Gecekuşu

          14 Ocak 2018 at 01:58

          Teşekkür ederim Nurbanu ablacım inşallah

    • Gülay Albasan

      14 Ocak 2018 at 01:55

      Teşekkür ederim nurbanu..

  13. Gecekuşu

    14 Ocak 2018 at 01:49

    Evet site ahalisi bendende bu kadar. Biraz daha kalırsam uyumazsam uykumu alamayacağım. Uykulu uykulu sınava gireceğim. Herkese hayırlı geceler iyi uykular tatlı rüyalar görüşmek üzere

    • Gülay Albasan

      14 Ocak 2018 at 01:52

      RABBİM yar ve yardımcın olsun. Hayırlı geceler çalıkuşum.

      • Gecekuşu

        14 Ocak 2018 at 02:01

        Teşekkür ederim Gülay ablacım. İyi geceler

  14. 1461

    14 Ocak 2018 at 01:46

    Sağolun arkadaşlar gayet iyiydi şimdi ateşi çıktı anlamadım

    • Gecekuşu

      14 Ocak 2018 at 01:47

      Neyse çok geçmiş olsun ablacığım. Allah acil şifalar versin

  15. 1461

    14 Ocak 2018 at 01:45

    Neyse size iyi uykular bana iyi nöbetler

    • Gülay Albasan

      14 Ocak 2018 at 01:50

      Geçmiš olsun nurbanu. Yattıĝı yeri havalandır, biraz üzerini incelt. Ateş düşürücü mecburen verilecek..ALLAH yar ve yardımcımız olsun.

  16. Çiçek

    14 Ocak 2018 at 01:45

    Geçmiş olsun nurbanu .

  17. 1461

    14 Ocak 2018 at 01:42

    Off ya benim bal suratım ufaklığım ateşlendi keyfim kaçtı 🙁

    • Gecekuşu

      14 Ocak 2018 at 01:44

      Çok geçmiş olsun Nurbanu ablacım. Hayırdır ne oldu

    • Gülay Albasan

      14 Ocak 2018 at 01:47

      Benimkide ateşli nurbanu, hatta öksürüyor bide. Biz oĝlum üzerine bişey giy dedikçe, o soyunuyor, çorap geymez, hadi ben temizlikti badanaydı derken hasta oldum. Oĝluşum laf dinlememekten..

  18. Çiçek

    14 Ocak 2018 at 01:40

    Demeeeeet iyi geceler bu akşam cevapların çok kısa hayırdır iyi misin canim .

    • Gecekuşu

      14 Ocak 2018 at 01:41

      Bende sordum ama cevap gelmedi. Demet öğretmenim hiç böyle yapmazdı

  19. Çiçek

    14 Ocak 2018 at 01:34

    Ah gulay benimde istediğim tam da öyle komşular keşke seninle komşu olsaydım çok isterdim.ben çocukken bizim mahallede öyleydi babaannemin komşuları çok severdim ben komşuluk ilişkileri çok güzeldi tek istediğim bu evden çıktığımda iyi komsularim olsun

    • Gülay Albasan

      14 Ocak 2018 at 01:37

      İNŞAALLAH çiçek ablacım, ALLAH gönlüne göre güzel hayırlı komşular nasip etsin. Gerçekten çok samimi komşularım vardı. Bizim yaramazlara zor alıştılar, ama bizi kaybettiklerine çok üzülüyorlardı..

  20. Nur..

    14 Ocak 2018 at 01:18

    Tuk tuk kimse varmi 🙂
    Hayir hayir benim gecekusunun ismini calmam sart oldu artik 😛

    • Oğuz Özdere

      14 Ocak 2018 at 01:19

      Evet bu saatte gelince Hakiki gecekuşu sen olacak bu gidişle 🙂

      • Gecekuşu

        14 Ocak 2018 at 01:22

        Hayır kabul etmiyorum. Hakiki gecekuşu hala benim. Bakın kıskanırım sonra ha ona göre

        • Nur..

          14 Ocak 2018 at 01:27

          🙂 tamam panik yapma bu aralar havalar soyudu gun cikmaz oldu nur yok adimi deyisib yagmur goyaram her halda sazaxda olar ee abi hangisi yaxsidi yeni hanhisi iyi

          • Gecekuşu

            14 Ocak 2018 at 01:34

            Yağmuru anladım da diğer isim ne acaba is onu tam anlamadım. Bu arada hoşgeldin nur.

            • Nur..

              14 Ocak 2018 at 01:38

              Hos buldum canim 🙂
              Bizim terefler cox soyuq olanda boran sazax diyorlar simdide cok soyuq

              • Gecekuşu

                14 Ocak 2018 at 01:39

                Sen nerde oturuyorsun ki.

                • Nur..

                  14 Ocak 2018 at 01:43

                  Inana biliyormusun bende ayni soruyu sana soracakdim ben azeriyim berdedenem ama sehirde kalmiyorum kend qiziyam yeni koy kiziyim ona gore danisigimda ferqli anlamdiklarini sor memnunuyyetle sana uygun soylemeye calisaram

                  • Gecekuşu

                    14 Ocak 2018 at 01:46

                    Özür dilerim nur da ben pek fazla anlamıyorum Azerice den.

                  • Gecekuşu

                    14 Ocak 2018 at 01:47

                    Ha bu arada ben Konya da yaşıyorum

                    • Nur..

                      14 Ocak 2018 at 02:02

                      Tamam calisaram bacardigim qeder turkce yazam
                      Her kes uyudumu banami oyle geliyor

      • Nur..

        14 Ocak 2018 at 01:25

        Gercekden cokmu gec

  21. Çiçek

    14 Ocak 2018 at 01:18

    Iyiyim nurbanu sen nasılsın canim

  22. Çiçek

    14 Ocak 2018 at 01:14

    Gulaycim taşınmak zordur herhalde ben hiç tanımadım bilmiyorum 28 inci yıla girdik hep aynı evdeyim bende inşallah 30. Yıla da burda girmem diye dua ediyorum çok sıkıldım hiç komşuluk yok bizim apartmanda 19 hane kimsenin kimseden haberi yok .

    • Gülay Albasan

      14 Ocak 2018 at 01:21

      Çiçek ablacım, bu evden önceki evimin olduĝu yerde inanılmaz güzel komşuluk vardı.yaz boyu hemen hemen her akşam kapının önünde bütün mahalle çay faslı yapıyorduk. Evde bir acil birşey lazım olsa, hemen komşunun kapısını çalıyorduk, herkes bir birine yardımcı oluyordu elinden geldiĝince..ve bunu akraba olan ev sahipleri, kiracıların bu muhabbetini kabullenemedi. Ve bizi, alt komşumu, yan komşumu, karşı komşumu evden çıkarmak istediler. Yan komşuma bir anda üç yüz tl’ye yakın zam yaptılar.karşı komşuma yüz elli. Ve hepimizin ev sahipleri akraba idi..kiracı dayanışmasına tahammül edemediler..

      • Gecekuşu

        14 Ocak 2018 at 01:23

        Çok şaşırdım. Nasıl ya öyle şey olurmu.

        • Gülay Albasan

          14 Ocak 2018 at 01:29

          Malesef çalıkuşum..bize, akrabam gelecek bu daireye, evlenipte dedi..bizde eĝer yalan söyleyerek bizi maĝdur ediyorsan hakkımızı helâl etmiyoruz dedik..ama sebep zaten belli..bu dünyanın öbür tarafıda var. ALLAH sorsun diyoruz..

          • Gecekuşu

            14 Ocak 2018 at 01:31

            Aynen ablacım. İyi demişsiniz

    • Gülay Albasan

      14 Ocak 2018 at 01:24

      Burada daha kimseyi tanımıyorum.malum kışgünü, herkes kabuĝuna çekildi. Yazın bakacaz komşuluk ilişkilerine..

      • Gecekuşu

        14 Ocak 2018 at 01:29

        Bizim Ankara’daki ədədə çok yoktu komşuluk. Ama burda baya var. H r m komşularımız hem de akrabalarımız yakın. Burası çok iyi ya. Hem komşuluk çok güzel bir şey.

  23. Çiçek

    14 Ocak 2018 at 01:09

    Demet gulay gece kuşu nurbanu hayirli geceler muhabbetinin bol olsun bende geldim .

    • Gülay Albasan

      14 Ocak 2018 at 01:10

      Hoş geldin çiçek ablacım hayırlı geceler.

    • Gecekuşu

      14 Ocak 2018 at 01:11

      Hoşgeldin çiçek ablacım. Hayırlı geceler

    • 1461

      14 Ocak 2018 at 01:14

      Hoşgeldin çiçek ablacım nasılsın

  24. Demet

    14 Ocak 2018 at 00:58

    Gülay nasılsın?

    • Gülay Albasan

      14 Ocak 2018 at 01:01

      Hastayįm. Yorgunum.

    • Gecekuşu

      14 Ocak 2018 at 01:10

      Sen nasılsın demet öğretmenim napıyorsun

      • Demet

        14 Ocak 2018 at 01:17

        Iyi. Sen?

        • Gecekuşu

          14 Ocak 2018 at 01:21

          Teşekkür ederim. Bende iyiyim. Sınıf arkadaşım la konuşuyordum. Aynı internet üzerinden. Neredeyse 4 5 senedir konuşmuyorfum.

          • Demet

            14 Ocak 2018 at 01:30

            Sevindim.

            • Gecekuşu

              14 Ocak 2018 at 01:32

              Hayırdır demet öğretmenim. Bu gece beni biraz neşesizsin galiba ne oldu.

              • Oğuz Özdere

                14 Ocak 2018 at 01:35

                Tadı tuzu kalmadı hiç 🙂

                • Gecekuşu

                  14 Ocak 2018 at 01:40

                  Normaldir. Olanlardan sonra.

  25. 1461

    14 Ocak 2018 at 00:53

    Ana bizim havaalanında uçak pistten cıkmış allahtan ölen yok çok şükür

    • Gülay Albasan

      14 Ocak 2018 at 00:56

      Geçmiş olsun nurbanu..karmı var orada?

      • 1461

        14 Ocak 2018 at 00:57

        Sağol canım kar yok biraz yağmur var sadece

        • Gülay Albasan

          14 Ocak 2018 at 01:01

          Hmm, uçak pistten çıktı deyince kardan sebep zannettim. Neyse ucuz atlatįlmış..

          • 1461

            14 Ocak 2018 at 01:04

            Evet cok şükür ama bayağı cıkmış az daha denize doğru giriyormuş toprağa saplanmış

            • Gülay Albasan

              14 Ocak 2018 at 01:05

              Abooww. ALLAH korumuş kış günü. Neyse cümlesine geçmiş olsun..

  26. Demet

    14 Ocak 2018 at 00:46

    Hayırlı geceler arkadaşlar.

    • Gecekuşu

      14 Ocak 2018 at 00:48

      Hayırlı geceler demet öğretmenim. Hoşgeldin

      • Demet

        14 Ocak 2018 at 00:52

        Hosbuldum

    • 1461

      14 Ocak 2018 at 00:49

      Sanada demetim hayırlı geceler nasılsın

  27. 1461

    14 Ocak 2018 at 00:39

    Hu kim var acaba?geç kaldım dimi?

    • Gülay Albasan

      14 Ocak 2018 at 00:40

      Ben varım nurbanu.hoş geldin..

      • 1461

        14 Ocak 2018 at 00:41

        Teşekkür ederim iyiki varsın canım biraz daha iyimisin

        • Gülay Albasan

          14 Ocak 2018 at 00:44

          Valla öksürmekten boĝazlarımı taş gibi hissediyorum..ama ayaktayım, yatıp dinlenmek nasip olmuyor bir türlü.

          • 1461

            14 Ocak 2018 at 00:47

            Çok üzüldüm canım boğazını rahatlatacak bir şeyler iç evin annesinin hasta olsa bile maaalesef dinlenme gibi bir lüksü yok.sanırım taşınma esnasında şifayı kaptin

            • Gülay Albasan

              14 Ocak 2018 at 00:50

              Aynen, badana boya yaparken temizlik için gelmiştim eve..acayip soĝuktu.taşındıĝımız günden bir gün sonra acıldı doĝalgaz, o arada hapı yutmuşum..şimdi acısı çıkıyor.

      • Cicikuş

        14 Ocak 2018 at 00:42

        Öyle olsun Gülay ablacım bana selam yok mu 🙁

        • Gülay Albasan

          14 Ocak 2018 at 00:45

          Tabiki sanada selam var, fakat kızı uyutmaya çalışıyordum.telefonun ışıĝından rahatsız oluyor diye cevap yazamadım, daha yeni uyudu..

          • Çalıkuşu

            14 Ocak 2018 at 00:48

            Kusura bakma ablacığım ya. Neyse nasılsın napıyorsun. İşler bitmedi galiba. Taşınınca baya sürüyor temizliğidi yerleştirmesiysdi. Kolay gelsin

            • Gülay Albasan

              14 Ocak 2018 at 00:55

              Saĝolasın çalıkuşum. Evet yani evin hali gözümü baya korkutmuştu. Ama saĝolsun kayın validem çok yardımcı oldu. Tam yerleştim kapıyı camıda silersem daha işim kalmadı derken, hoop hasta oluverdim..şimdi iyileşmeye çalışıyorum. Üç yıl önce aĝır boronşite yakalanmıştım, o yüzden korktum biraz. Ve hemen doktora gittim.ilaćlarımı kullanıyorum.ama yinede dinlenemeyince iyileşme süreci uzuyor biraz..

              • Cicikuş

                14 Ocak 2018 at 00:57

                Çok geçmiş olsun bitanem Gülay ablacım. Allah acil şifalar versin. İnşallah hemen iyileşirsin

                • Gülay Albasan

                  14 Ocak 2018 at 00:59

                  İNŞAALLAH çalıkuşum..yavuzumda bugün ateşlendi biraz.

                  • Gecekuşu

                    14 Ocak 2018 at 01:02

                    Onda çok geçmiş olsun. Üst üste olmuş. Allah acil şifalar versin. Bizde Konya ya taşındığımızda sırayla tüm aile fertleri hastalanmıştı. Baya kötü olmuştu.

                    • Gülay Albasan

                      14 Ocak 2018 at 01:04

                      Hatta eşiminde her tarafı tutulmuş. Görümcem kupa yaptı sırtįna, bilmem bilirmisiniz?

                    • Gecekuşu

                      14 Ocak 2018 at 01:07

                      Yani az biraz hatırlıyorum da dedemgil yapıyorlardı galiba.

    • Gecekuşu

      14 Ocak 2018 at 00:42

      Hoşgeldin Nurbanu ablacım şimdi ben varım. Bende tek kaldım sanıyordum.

      • 1461

        14 Ocak 2018 at 00:49

        Misafirlikteydim yeni geldim calıkuşum sınavları atlattın inşallah iyi sonuç alırsın

        • Gecekuşu

          14 Ocak 2018 at 00:54

          İnşaallah ablacığım ya dua edin de hiç bir dersten kalmayayım.

          • 1461

            14 Ocak 2018 at 01:02

            Inşaallah geçersin tüm derslerini dualarım seninle

            • Gecekuşu

              14 Ocak 2018 at 01:10

              Teşekkür ederim ablacım. İnşallah

    • Oğuz Özdere

      14 Ocak 2018 at 00:55

      Ne misafirlikmiş arkadaş, cumartesi gittin, pazar geri döndün 🙂

      • 1461

        14 Ocak 2018 at 01:00

        Evet laf lafı açtı biraz uzadı hayırdır yoksa siz misafirlerinizin erkenden çayını içirip yolluyormusunuz 🙂

        • Oğuz Özdere

          14 Ocak 2018 at 01:07

          Ben misafiri kahvaltıya çağırıyom, ertesi günü kalmadan yolcu ediyom 🙂

          • Gecekuşu

            14 Ocak 2018 at 01:09

            🙂 🙂 🙂

          • 1461

            14 Ocak 2018 at 01:15

            Çaktırmadan ve kibarca kovuyon 🙂

            • Oğuz Özdere

              14 Ocak 2018 at 01:18

              Yok olur mu? Misafir baş tacıdır..

              • 1461

                14 Ocak 2018 at 01:38

                Size misafirliğe geliriz diye korktunuz herhalde korkmayın gelmeyiz :),

  28. Gecekuşu

    14 Ocak 2018 at 00:07

    Ee herkes nereye kayboldu. Ben yine geç kaldım dimi. Of ya

    • Gecekuşu

      14 Ocak 2018 at 00:31

      Ya niye benimle konuşan yok.

  29. ferize

    14 Ocak 2018 at 00:06

    iyi kaç bakalım. .
    Aslınur..sanada tatlı rùyalar..

  30. Aslınur

    14 Ocak 2018 at 00:00

    Ya zaten zamanım kısıtlıydı, nereye kayboldun bir anda 🙁
    Neyse benden bu kadar, herkese iyi geceler, tatlı rüyalar, herkese kucak dolusu kalp 🙂

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • Gecekuşu

      14 Ocak 2018 at 00:05

      Aman aslınurcum ya bu bana yapılır mı. Yarın ben belki de gelemem. Neyse hadi hayırlı geceler iyi uykular tatlı rüyalar canım arkadaşım

  31. ferize

    13 Ocak 2018 at 23:59

    Anladım..aslınur..
    Sen sor ben anlatim..yada ben sorayım..sen anlat..

    • Aslınur

      14 Ocak 2018 at 00:03

      Aklındaki soruları yarına sakla, yarın unutmazsan sorarsın inşallah.
      Bu gece bu kadar, tatlı rüyalar sana Ferize:)

  32. Aslınur

    13 Ocak 2018 at 23:55

    Ee nereye gittin Çalıkuşum 🙁

    • Gecekuşu

      14 Ocak 2018 at 00:01

      Nereye gideyim bu saatte. Tabikide burdayım.

      • Aslınur

        14 Ocak 2018 at 00:07

        Mesaj yazmayınca bi an gittin sandım, sabırsızlandım. Ama gerçekten vaktim yok, ha senin adına sevindim 🙂 yarın da var mı sınavın acaba ? Şimdiden Allah zihin açıklığı versin diyorum ve ben kaçıyorum 🙂 tatlı rüyalaar 🙂 ❤️

        • Gecekuşu

          14 Ocak 2018 at 00:25

          Evet yarında var. Teşekkür ederim sorduğun için. Hadi sana iyi geceler

  33. Çalıkuşu

    13 Ocak 2018 at 23:39

    Oo kimler gelmiş. Kayıp aslınurcum nerelerdesin sen ya

    • Aslınur

      13 Ocak 2018 at 23:47

      Buralardayım 🙂 sen de hoş geldin, nasılsın ? Sınavın varmış bugün, nasıl geçti ? Seninle konuşmayı özledim inan, ama bugün pek vaktim yok maalesef 🙁

      • Gecekuşu

        13 Ocak 2018 at 23:54

        Hoşbuldum canım arkadaşım da niye vaktin yok. Ne güzel konuşurduk. Bende özledim. Sınavım beklediğimden daha iyi geçti. Mutluyum şu an. Sorduğun için teşekkür ederim. Sen nasılsın

  34. Çalıkuşu

    13 Ocak 2018 at 23:38

    Herkese selamlar. Ben geldimmmmm. Biliyorum gecekuşuluktan istifa etmiştim ama bugün de geldim. Ee kimler var bakalım

  35. ferize

    13 Ocak 2018 at 23:18

    Çiçek hanım.. Xanim tatlıcı..demet su damlam nerdesininiz..?
    Kimse yokmu..bende bugūn..
    Her halde az konuşmuşum..
    Konuşacak insan arıyorum..
    Hu hu yoksa bende gidiyorum

    • Gecekuşu

      13 Ocak 2018 at 23:54

      Hayırlı geceler ferize ablacım. Bak ben varım. İstediğin kadar konuşabiliriz. Ee nasılsın

  36. ferize

    13 Ocak 2018 at 23:10

    Hayırlı geceler arkadaşlar. Nasılsınız? .benim bugùn hiç..vaktim yoktu…
    Misafir vardı..
    Şimdi fırsat buldum..
    Ne var ne yok bakalım?

  37. ferize

    13 Ocak 2018 at 23:04

    Hmm duydum ki ASLINUR benide..sormuş..
    Çok teşekkūr ederim canım. .
    Hoşgeldin ve..nerelerdeydin..
    Neden bu kadar zaman uğramadın bakalım..

    • Aslınur

      13 Ocak 2018 at 23:14

      Hoş buldum 🙂 bu internetsizlik başa bela 🙁

      • ferize

        13 Ocak 2018 at 23:20

        Neden ? .Internet yok..
        Aslınur

        • Aslınur

          13 Ocak 2018 at 23:31

          Ben Wifi ile bağlanıyorum, bazen sıkıntı oluyor Wifi de, internet paketim de var ama sadece 2 GB ve bana hiç yetmiyor, 1 haftada bitiyor paketim. O yüzden genelde wifi ile bağlanıyorum, eğer wifide de sıkıntı olursa internetsiz kalıyorum.. Yani elim ayağım Wifi 🙂

  38. Çiçek

    13 Ocak 2018 at 22:44

    Bahşende ye özel yardımcı gelecekti. Bahşende omerle zehranin arasını açmak için yardımcı alıyordur.yeni nazan yani

  39. xanim azeri fan

    13 Ocak 2018 at 22:21

    iyi aksamlar kayip aslinurcum canim nasilsin cok ozledim seni

    • Aslınur

      13 Ocak 2018 at 22:37

      İyi akşamlar Xanım 🙂 ben iyiyim sen nasılsın ? Ben de özledim hepinizi:)

  40. Aslınur

    13 Ocak 2018 at 22:04

    Ha bu arada Oğuz hocam, diziye yeni bir oyuncu daha girdi 🙂

    Diziye yeni giren isim Müjde Zeynep Akdeniz, kendisi 3 Ağustos 1984 yılında doğmuştur. Boyu 1.65 kilosu 53’dür. Oynadığı diziler :

    2009- Hayal ve Gerçek
    2010- Gazi
    2010- Umut Yolcuları
    2010- Akasya Durağı / Asuman
    2011- Aile Sırları
    2011- Anneler ile Kızları
    2012- Bir Çocuk Sevdim
    2012- Dinle Sevgili
    2013-2014- İki Dünya Arasında / Farah
    2015- Sungurlar / Firuze
    2015- Çınarın Gölgesinde / Zuhal ..

    Bu kadar 🙂 rolünü bilmiyorum maalesef.. ha bir de bu kız Yaprak’ın da arkadaşı, yabancı değil yani 🙂 ..

    • Oğuz Özdere

      13 Ocak 2018 at 22:47

      Tamam teşekkürler Aslınur, rolünü öğrenince yazayım konuyu, Sen yokken kimse böyle haberler yazmıyor bana 🙁

      • Aslınur

        13 Ocak 2018 at 22:56

        Tezahürata gerek yok, çiçekler odama 🙂 🙂

        • Oğuz Özdere

          13 Ocak 2018 at 23:01

          🙂 Tamam her gün bir haber bekliyorum senden ozaman 🙂

          • Aslınur

            13 Ocak 2018 at 23:11

            Ee ben de karşılığını isterim o zaman 🙂

            • Oğuz Özdere

              13 Ocak 2018 at 23:12

              TAMAM ne istiyorsan artık 🙂

              • Aslınur

                13 Ocak 2018 at 23:16

                “TAMAM” dedi 🙂 herkes şahit 🙂
                İsteklerimi gününe göre düşünürüm artık 🙂

  41. Tatlıcı Ülker

    13 Ocak 2018 at 21:49

    UZUN VADELİ AYRILIKTAN SONRA HER KESE MERHABA.

    ASLINURCUM MİNNOŞ PRENSESİM HOŞ GELDİN:-)

    LEYLA ABLAM ELİNE, GÖNLÜNE SAĞLIK.

    • Minnoş Prenses

      13 Ocak 2018 at 22:36

      Oy oy hoş buldum 🙂 sen de hoşgeldin 🙂 Çok özledim seni de, nasılsın bakalım, napıyorsun şu anda ? 🙂

  42. Çiçek

    13 Ocak 2018 at 21:21

    Demet iyi akşamlar canim

  43. Demet

    13 Ocak 2018 at 21:05

    Merhaba Gülaycığım,nasılsın? Iyileştin mi?

  44. Demet

    13 Ocak 2018 at 20:46

    Hoşgeldin Aslınur. 🙂

    • Aslınur

      13 Ocak 2018 at 21:33

      Hoş bulduuum 🙂 nasılsın, napıyorsun şu anda ?

      • Demet

        13 Ocak 2018 at 22:27

        Mekik dokuyorum canım,sen nasılsın? Ne yapıyorsun? Birkaç gün önce seni andım bende neden gelmedi hâlâ diye. 🙂 iki günlüğüne dedin,iki hafta sonra geldin. 🙂

        • Aslınur

          13 Ocak 2018 at 22:51

          Napıyım tatlı yiyiyorum 🙂 ha evet kulaklarım baya çınlamıştı bir ara 🙂

          Yaa öyle oldu biraz dimi, ah şu internet yok mu 🙁 hep onun yüzünden valla 🙁 Allah’ta bu sefer size haber verebildim, baktım internette sıkıntı oluşmaya başladı siteye anca girebildim ve size haber verdim. Tabi bu kadar internetsiz kalacağımı tahmin etmemiştim, dün Allah şükür düzeldi bugün de sitedeyim 🙂

  45. Aslınur

    13 Ocak 2018 at 20:45

    Bu arada arkadaşlar evet Mesut Yar yeni programı için ilk konukları olarak Erkan ve Hazal’ı alacaktı kendisi duyurdu ama tabi canlı değil bant bu çekim.. yani çekim yapıldı ama pazartesi bizimkilerinki yayınlanmayacak başka bir gün olacak, dün fragmanı yayınlandı pazartesinin ve başka konuklar var yanı

  46. Çiçek

    13 Ocak 2018 at 20:41

    Hayirli akşamlar aslinur iyiyim asıl sen anlıyorsun nerelerdesin.

    • Aslınur

      13 Ocak 2018 at 20:56

      Gayret iyiyim, buralardayım 🙂

  47. Aslınur

    13 Ocak 2018 at 20:38

    Gülay ablam, Şulem, Handan, Çalıkuşu, Özgür teyzem, Ferize, Ülker, Leyla, Çiçek abla, Su damlası, Aytaç, Konyalı Emine … Herkese hayırlı akşamlar 🙂 vee cümleten hoş buldum 🙂 keyifler nasıl millet 🙂

    • Gülay Albasan

      13 Ocak 2018 at 20:57

      İyi diyelim iyi olalım aslınur..hoş geldin. Sen nasılsın?

      • Aslınur

        13 Ocak 2018 at 21:31

        Hoş buldum ablacım 🙂 duydum ki taşınmışsın, yeni evinde sağlıklı, huzurlu, mutlu günlerin geçsin inşallah 🙂 hayırlı olsun.. ha ben iyiyim sen nasılsın ablacım ?

        • Gülay Albasan

          13 Ocak 2018 at 22:31

          Teşekkür ederim aslınur, ALLAH razı olsun..biraz rahatsızım grip olmuşum..ama doktora gittim, ve ilaçlarımı kullanıyorum. Biraz daha iyiyim..

          • Aslınur

            13 Ocak 2018 at 22:41

            Kıyamam ya Allah şifa versin tez zamanda, ilaçlarını aksatma inşallah ablacım.. onun dışında önereceğim bir bitkisel tarifi falan yok 🙂 o işlerden sen daha iyi anlıyorsun, gerçi “Terzi kendi söküğünü dikemez” derler ya ..

  48. Kayıp Aslınur

    13 Ocak 2018 at 20:29

    İyi akşamlar herkese 🙂 N’aber millet 🙂
    Kayıp Aslınur geri döndüüü 🙂 🙂

    • Oğuz Özdere

      13 Ocak 2018 at 20:31

      Yine ölmeden gelebilmişsin, bir sene oldu yaw 🙂 2017 de gittin 2018 de zor geldin 🙂 Hoş geldin..

      • Aslınur

        13 Ocak 2018 at 20:32

        Yaa hortlayıp geri geldim 🙂 ee bir senedir görüşmeyeli nasılsınız 🙂 ..

        • Oğuz Özdere

          13 Ocak 2018 at 20:42

          İyiyiz nasıl olalım, bıraktığın gibi duruyoruz, yarmaz bi durum yok şükür..

  49. Çiçek

    13 Ocak 2018 at 20:18

    Gulaycim hayirli akşamlar .gece sana hafta sonun güzel geçsin demiştim ben sen dinlen diye temenni etmiştim misafir agirliyormussun yorgunluğun geçmeden.allah yardim cin olsun .misafir kismetiyle gelirmiş. Umarım güzel vakit gecirirsiniz canim.

    • Aslınur

      13 Ocak 2018 at 20:30

      Hayırlı akşamlar Çiçek ablacım, nasılsın napıyorsun 🙂

    • Gülay Albasan

      13 Ocak 2018 at 21:01

      Teşekkür ederim çiçek ablacım.şu an oturduĝumuz yer akrabalara biraz uzak. Oyüzden normalde fazla giden gelen olmuyor. Şuan yemek çay işlerini hallettik, dinleniyoruz. Tekrar teşekkür ederim, hayırlı akşamlar ablacım..

  50. Çiçek

    13 Ocak 2018 at 20:08

    Herkese iyi akşamlar arkadaşlar .bütün gün siteye giremedim nasılsınız iyi misiniz .ne var ne yok kim var kim yok……?

    • Oğuz Özdere

      13 Ocak 2018 at 20:31

      İyiyiz Çiçek hanım hoş geldiniz..

  51. Nur..

    13 Ocak 2018 at 19:52

    Iyi aksamlar arkadaslar nasilsiniz ? Iyi olun hep insallah
    Su damlam diyer sitede yoksun yani seni orda gorememedim eger bu yorumu okursan bana bir cavab yaz tatlicim sende ya ben sizi cok seviyorum neden dagildiniz ki?
    Lutfen SU DAMLAM cavab bekliyorum

  52. Nur..

    13 Ocak 2018 at 18:54

    Oguz abi diyer sayfaya yazdigim yorumu buraya ata bilmisin yoksa yiniden yaziyim ?

    • Oğuz Özdere

      13 Ocak 2018 at 19:46

      Yiniden yazarmısın Nur eve yeni gelebildim 🙁

  53. Leyla

    13 Ocak 2018 at 18:20

    Sayın site yöneticim bugün herhalde eşine ev işlerinde yardım ediyor.Sesi soluğu çıkmıyor.

    • Oğuz Özdere

      13 Ocak 2018 at 19:48

      Keşke öyle olsaydı ama 🙂 Yok kahvaltıyı dışarda yapalım diye bi çıktık çıkış o çıkış oldu 🙂 bu saate zor gelebildik.

  54. Anonim

    13 Ocak 2018 at 18:05

    Leyla hanım ben yazdıklarınızı karşı değilim tam tersine yazdıklarınızı coooook beğeniyorum ve evet bizdeki aşk seviş mekle ilgili değildir ama ortada bir evlilik var ve evlilik kutsaldır kadın ve erkeği haramdan uzak tutar ben senaristlere kızıyorum Zehra ve Ömer’e imkansız aşk mi yazıyorlar yoksa evlilik mi bir karar veremediler aşk kindaevliginde ağzını burnunu kırdılar

  55. özgür

    13 Ocak 2018 at 17:16

    çıkmayan yorumlarda…göndere basınca bu vep soyfası kullanılmıyor çıkıyor yazılan yorum çıkmıyor aynı sayfadan çıkan yorumlarda var …
    Oğuz hocam neden olabilir iyi akşamlar ve hafta sonu sevdiklerinizle birlikte sevgimle kalın…

    • Demet

      13 Ocak 2018 at 17:55

      Hayırlı akşamlar Özgür teyzeciğim. Nasılsınız? Mutlu bir hafta sonu geçirmeniz ümidiyle. 🙂

  56. Anonim

    13 Ocak 2018 at 16:51

    Ya seviyorsa bir insan sevdiğini görmemek büyük işkence sevdiğinin yanında nefes alarak işkence çek daha iyi sonuçta ikiside işkence de ortada işkence çekecek bir şey yok sapır saçma nedenden acı çekmek niye seyirci bunu hak etmiyor doğru düzgün bir evlilik yazamadım gitti senarist a

    • Leyla

      13 Ocak 2018 at 17:30

      Anonim Instagram da gördüm.Bak birisi ne yazmış.Sevmek Aşık olmak sadece sevişmekten ibaret olsa Leyla ve Mecnun tarihe geçmezdi.Onların yerinde şuan Banu Alkan ve Nuri Alço olurdu diyor.Bakış açıları farklı olabiliyor.Sakın yanlış anlama sadece örnek vermek istedim.

  57. Handan

    13 Ocak 2018 at 15:32

    Leyla Hanım gönlünüze sağlık. Sağolun varolun. Sağlıcakla kalın.

    • Leyla

      13 Ocak 2018 at 17:25

      Handan hocam teşekkürler.Beğenmenize sevindim.Sizede iyi hafta sonları.İnşallah gece muhabbetinde görüşürüz.

  58. özgür Leyla‘cım

    13 Ocak 2018 at 15:32

    11/48.saatide ki …karanlık kuyunun dibini görüyormuş gibi ince hassaz olduğunu biliyordum amaçok fazla ….[duygusal insanlar müzik,yazı,şiir da mutluluğu mutsuzluğu yaşar]sözüm sana hitaben gibi relaks olmayı dahaçok hedef edin…..ben öyleydim insan anlamadan ruhunu yıpratıyor teyzesi…ama değiz desemdeolduramazsın yedide ne isen yetmiştede o‘sun yaradılış meselesiii……
    önce prensezin kendin sevdiklerin için naif,yumuşak hassaz kalbini ….anladın ….sevgimle kal ….adı gibi Leyla‘mmm kızının adı ne?….

    • Leyla

      13 Ocak 2018 at 17:19

      Özgür teyzecim küçük prensesimin ismi Ecem Deniz.

      • Demet

        13 Ocak 2018 at 17:46

        Leylacığım Allah bağışlasın,ismi çok güzel kızının. Üçüncü bir oğlum olsaydı mutlaka kızını isterdim. 🙂

        • Leyla

          13 Ocak 2018 at 18:18

          Teşekkürler Demet hanımcım.Kızımın beşik kertiği Aras’ı var canım.

  59. Leyla

    13 Ocak 2018 at 15:22

    Site ahalisi hafta sonu olunca herkes bir tarafa savrulmuş sanırım.İnşallah gece muhabbetinde herkes burada olur.

    • Gülay Albasan

      13 Ocak 2018 at 15:26

      Benim misafirim var leyla hanım.hazırlık yapıyorum..

      • Leyla

        13 Ocak 2018 at 17:23

        Allah kolaylıklar versin Gülay Hanımcım.Hastasınızda kendinizi başkaları için çok yıpratıyorsunuz.Sakın bana kızmayın.Daha dinlenmeden iyileşmeden kendinize çok yükleniyorsunuz.Bu arada atom karınca gibisiniz.Hayran kalmamak imkansız size.Enişteye çok selam söyleyin kayınvalidenizede sizi fazla yorup üzmesinler.Bizimde size ihtiyacımız var.Seviliyorsunuz.

        • Gülay Albasan

          13 Ocak 2018 at 17:46

          Teşekkür ederim leyla hanım, ama insan işte, birşey diyemiyorsun.saĝlık olsun.ben herkese yetişmeye çalışıyorum.yeterki kıymet bilinsin..sizleri seviyorum..iyiki varsınız..

  60. Demet

    13 Ocak 2018 at 14:05

    Arkadaşlar mutluluktan öleceğim! Az önce dünün reytinglerine baktım,A.S.K. AB reytinglerinde dokuzuncu sıradaymış. Gece kuşağı dizisi Şevkat Yerimdar’ı ile geçmiş. Tü tü tü maaşallah. Allah nazarlardan saklasın. Inşaallah ilk beşe girdiği günleri de görürüz. 🙂 Çok mutlu oldum.

    • Anonim

      13 Ocak 2018 at 17:33

      Iste bu yuzden senaristler zehrayla omeri bir turlu birlestirmiyor ne kadar ayrılık o kadar çok reyting

  61. xanim azeri fan

    13 Ocak 2018 at 13:36

    merhaba canim arkada slarim nasilsiniz INSALLAH IYISINIZDIR HEPINIZE HAYIRLI MUTLU HUZURLU NESELI HAFTA SONLARI

  62. Demet

    13 Ocak 2018 at 13:35

    Gülaycığım merhaba,nasılsın? Sanırım hâlâ iyileşemedin. Çok geçmiş olsun. Kendine dikkat etmiyorsun,kızacağım yakında ona göre. Kışa girdiğimizden beri hasta olmadım. Benim bünye sağlam herhalde. 🙂 Neyse asıl konuya gelmek istiyorum. Kızlar Filiz adında akrabası olan var mı? Lütfen hepiniz cevap verin. 🙂

    • Leyla

      13 Ocak 2018 at 17:17

      Demet hanım merhaba.Filiz adında akrabam yok ama çok samimi olmadığım bir arkadaşım var.

      • Demet

        13 Ocak 2018 at 17:36

        Hımm o zaman şimdilik şüpheli sen görünüyorsun Leylacığım. Gözaltındasın haberin olsun. 🙂

        • Leyla

          13 Ocak 2018 at 18:15

          Demet hanımcım ben tamamen masumum.Samimiyim neyi kastettiğimiz anlamadım

  63. özgür

    13 Ocak 2018 at 12:23

    Hayırlı haftasonu gönül sitesinin kalbi güzelleri
    hiç birimiz kalp kırıklğı yaşamaz olmuş olsa bile asla bir kişi için bu dostluğu bir kenara itmeyin
    bu yazımımıda asla unutmayın tek tek isim yazmasamda kalbimdesiniz kalbi güzellerimmm
    Bu akşam yarın kız kardeşim geliyor annemdeyim ……sevgimle kalı …..

  64. 1461

    13 Ocak 2018 at 12:11

    Hayırlı haftasonları arkadaşlar e nasılsınız bakalım görüşmeyeli…

    • Gülay Albasan

      13 Ocak 2018 at 13:15

      Alçakdan sürünüyoruz nurbanu. Öksürmekten boĝazım acıyor..

  65. özgür

    13 Ocak 2018 at 11:52

    Gülay‘cım Sağlıkla birlikte tüm güzellikler senile sevdiklerinle olsun hafta sonun hayırlı olsun …Analizin için gönlüne sağlık sabah yorum çıkmamış teyzesi İnşaAllah iyisindir…seni seviyorum teyzesi….sevgimle kal….

    • Gülay Albasan

      13 Ocak 2018 at 13:18

      Teşekkür ederim özgür teyzecim..ALLAH razı olsun..seninde hafta sonun keyifle geçsin..ALLAH’A emanet ol..

  66. özgür cicikuş

    13 Ocak 2018 at 11:43

    sabah Gülay‘cımın analiz sayfasına yazdığım yorum çıkmamış başarı dileklerim vardı sınav geçti mi?her şey gönlünce olsun sevdiklerinle musmutlu hafta sonu sevgimle kal cici kuşummm

  67. Çiçek

    13 Ocak 2018 at 11:33

    Demet gunaydin canim nasılsın ,iyi gunler

    • Demet

      13 Ocak 2018 at 11:58

      Teşekkür ederim iyiyim çok şükür,sen nasılsın ablacığım? Kaç gündür konuşamadık.

  68. Çiçek

    13 Ocak 2018 at 11:15

    S abahiniz hayirli gününüz aydın eviniz bereketli ve huzurlu olsun. Herkese gunaydin.

    • Leyla

      13 Ocak 2018 at 11:53

      Günaydın Çiçek hanımcım.

  69. Leyla 'dan Demet hanım ve Oğuz Bey'e

    13 Ocak 2018 at 11:13

    Arkadaşlar günaydın.Demet hanım Oğuz bey lütfen barış çubuğunu yakar mısınız artık.Sizleri seven dostlarımızı üzüyorsunuz.Kendi adıma bu gergin durum beni rahatsız ediyor.Benim gibi bazı arkadaşlar inanmış sizin şaka atarlarınıza.Lütfen dostluklarını zırhlı basit olaylar yüzünden yıpratmayalım.Sonuç olarak hayat çok kısa basit şeyler için birbirimizi kırmaya değmez.Seviliyorsunuz.

    • Çalıkuşu

      13 Ocak 2018 at 11:17

      Hayırlı sabahlar leyla ablacım. Günaydın. Mutlu haftasonları

      • Leyla

        13 Ocak 2018 at 11:35

        Günaydın Çalıkuşum.Sınav nasıl geçti canım???

    • Demet

      13 Ocak 2018 at 11:17

      Biz hiç küsmedik ki barışalım Leylaciğim. Bizim iletişimimiz her zaman böyle. 🙂

  70. Demet

    13 Ocak 2018 at 11:12

    Inanamıyorum ya. Cihan Bey mi haber verdi? Tabii baktı senin dedikodunu yapıyoruz,hemen ispikledi. Neden senden kaçamıyorum?

  71. ferize

    13 Ocak 2018 at 11:05

    Çalıkuşu ve Demetcim..
    Teşekkűr ederim. .
    Çok şūkūr iyiyim..
    Sizlerde hep iyi olun
    Gūzel huzurlu bir hafta sonu
    Olsun inşAllah..

  72. Demet

    13 Ocak 2018 at 11:00

    Kusura bakma Çalıkuşu’m. Dün gece yanında olamadım. Sağolsun biri beni engelledi. Sınavın nasıldı?

    • Oğuz Özdere

      13 Ocak 2018 at 11:01

      Dua etsende kabul olurdu, engellinin duası da kabul olur, hemde daha makbuldür..

      • Demet

        13 Ocak 2018 at 11:08

        Hâlâ dalga geçiyorsun.

        • Oğuz Özdere

          13 Ocak 2018 at 11:09

          🙂 🙂 Hadi hoşçakal, ben kahvaltıya kaçar..

          • Demet

            13 Ocak 2018 at 11:14

            Afiyet olsun.

    • Çalıkuşu

      13 Ocak 2018 at 11:16

      Ne kusuru demet öğretmenim. Düşünmen yeter. Hayırlı sabahlar.

  73. ferize

    13 Ocak 2018 at 10:58

    Gùnaydın Mutlu sabahlar..
    CANLAR..
    Herkeze sevgi dolu ..
    Mutlu hafta sonları olsun..

    • Oğuz Özdere

      13 Ocak 2018 at 11:00

      Günaydınlar ferize abla hoş geldin

  74. ferize

    13 Ocak 2018 at 10:51

    Gúnaydın Demet cim..
    Hayırlı sabahlar. .
    iyi hafta sonları

    • Çalıkuşu

      13 Ocak 2018 at 10:55

      Hayırlı sabahlar ferize ablacım. Mutlu haftasonları. Nasılsın

    • Demet

      13 Ocak 2018 at 10:57

      Günaydın Ferize Hanım. Nasılsınız? Hayırlı günler

  75. Demet

    13 Ocak 2018 at 10:29

    Arkadaşlar herkese günaydın. Size bir konu hakkında açıklama yapmam gerek. Dün gece yaptığım şaka ile Oğuz hocamı sinir etmek istemiştik. Bana cevap yazdığını gördüğüm an herşeyi itiraf ettim ama o beni direkt engellediği için sizlerde durumu oldukça geç öğrendiniz ve benim gerçekten sizleri başka bir site için bırakacağımı düşündünüz. Bu durumdan normal olarak rahatsızlık duyanlar olmuş. Diğer arkadaşlar sizlerde inanmış olabilirsiniz ama tekrar söylüyorum ki böyle bir durum söz konusu değil. Ben sizi başka siteler için bırakıp gitmem. Açıkçası Oğuz hocam cevabımı beklemeden beni engelledi ve bu duruma gerçekten üzüldüm. Bizim amacımız sadece kendisine oyun oynamaktı ve inanacağını düşünmemiştik. Ama beni dinlemeden hemen silmesi beni kırdı. Bu sitede hep beraber bunca yaşanmışlığımız var ve o beni dinlemeden yargısız infaz yaptı. Bana inancını görme şansını verdi. Daha önce belirtmiştim benim sitelerle yorum yapmak dışında ilişkimin bulunmadığını ve bulunmayacağını da. Öyle birşey asla yapmam. Her neyse ben gerekli açıklamayı yaptığımı düşünüyorum ve Oğuz hocanında size küçük bir açıklama yapmasını bekliyorum. Herkese iyi günler arkadaşlar.

    • Oğuz Özdere

      13 Ocak 2018 at 10:35

      Açıklama yapacak bisey yok, şaka ile atar yaptın, bende şaka olduğunu bildiğim için o şakaya ilk defa birini siteden engelleyerek cevap verdim 🙂 Şaka öyle olmaz böyle olur dedim 🙂 İyi de oldu yani sana..geçmiş olsun, bana takılırken, hatta takılmak isterken iki defa düşün 🙂

      • Demet

        13 Ocak 2018 at 10:40

        Açıklamamı gördüğün halde bizi engelledin. Bu hoş olmadı.

        • Oğuz Özdere

          13 Ocak 2018 at 10:41

          Açıklamanı görmeden engelledim, daha sonra sitede değildim.

          • Demet

            13 Ocak 2018 at 10:56

            Ülker açıkladığı halde engellemeyi kaldırmadın

            • Oğuz Özdere

              13 Ocak 2018 at 10:58

              🙂 🙂 🙂

              • Demet

                13 Ocak 2018 at 11:02

                Sen anca gül zaten. Dün gece bizi nasıl buldun? Senin olduğuna inanmadım.

                • Oğuz Özdere

                  13 Ocak 2018 at 11:03

                  Cihan beni tanıyormuş, yüzyüze görüşmedik hiç ama uzaktan tanıdıgı için mesaj yazdı bana, öyle haberim oldu benim..

      • Çalıkuşu

        13 Ocak 2018 at 10:41

        Hayırlı sabahlar oğuz hocam.

        • Oğuz Özdere

          13 Ocak 2018 at 10:42

          Günaydınlar, sınavın kaçta başarılar şimdiden çalıkuşu..

          • Çalıkuşu

            13 Ocak 2018 at 10:45

            Teşekkür ederim de sınavım bitti oğuz hocam. Şimdi eve gidiyoruz

            • Oğuz Özdere

              13 Ocak 2018 at 10:59

              Nasıldı iyi geçti mi? beklediğin gibi miydi?

              • Çalıkuşu

                13 Ocak 2018 at 11:07

                Teşekkür ederim oğuz hocam. Beklediğimden daha iyi geçti. İnşallah notlarda iyi gəlir.

    • Çalıkuşu

      13 Ocak 2018 at 10:58

      Anlamıştım bunun şaka olduğunu.

      • Oğuz Özdere

        13 Ocak 2018 at 10:59

        Herkes anladı da, kedi bi şaka yapmak istiyor, bunu ben anlayıp karşı şaka yapınca da bozuluyor 🙂

        • Demet

          13 Ocak 2018 at 11:03

          Sayende başkaları da beni yanlış anladı

          • Oğuz Özdere

            13 Ocak 2018 at 11:04

            Kendini o pozisyona düşürmezsin bidaha 🙂 🙂 Her defasında diyorum, ya kaliteli şaka yap yada yapma hiç.. Eline yüzüne bulaştırıyon her defasında 🙂 🙂 Ama nasıl eğlendim 🙂

  76. Demet

    13 Ocak 2018 at 09:50

    Arkadaşlar hepinize günaydın. Leylacığım kusura bakma dün gece yazamadım,eline yüreğine sağlık. Senin zeytinyağlılar bir başka güzel. Gülay’ın analizinden sonra tam oturuyor.

    • Oğuz Özdere

      13 Ocak 2018 at 10:27

      Günaydın 🙂

    • Çalıkuşu

      13 Ocak 2018 at 10:30

      Hayırlı sabahlar. Günaydın demet öğretmenim

    • Leyla

      13 Ocak 2018 at 11:51

      Teşekkürler Demet hanımcım.İyi hafta sonu geçirmenizi dilerim.

  77. Anonim

    13 Ocak 2018 at 09:44

    günaydınlar herkese

  78. özgür

    13 Ocak 2018 at 09:35

    Hayırlı hafta sonları musmutluuuu prensezin,eşin sevdiklerinle, her şey gönlünce olsun….analizde ardı ardın gelen güzelden öte kelimerrin ardında adımı görmek gözlerimi doldurdu…..hayatımda yüzümü gören sesimi duyan kim varsa onlar tarafından unutulmadan çok sevilip sayıldım teyzesi …..öyle bir kitap yaz ki okuyanların kalbini feth edesinAllah önünde ki ömür yolunu up uzun etsin elgelsiz gül bahçelerinin arasından sonu gözükmesin ….amiyn amiyn Allah‘ım amiyn…sevgimle kal adı gibiLEYLA‘mmmmm

    • Çalıkuşu

      13 Ocak 2018 at 10:31

      Hayırlı sabahlar özgür teyzecim. Günaydın mutlu haftasonları

    • Leyla

      13 Ocak 2018 at 11:24

      Özgür teyzecim iyi dileklerin için teşekkür ederim.Gönlünce bir hafta sonu geçirmenizi dilerim.Seviliyorsun teyzecim.

  79. xanim azeri fan

    13 Ocak 2018 at 02:37

    hayirli geceler leyla ablacigim analiz cok guzel olmus bayildim ben okudukca senin yorumlarin bana huzur veriyor eline yureyine saglik cok seviliyorsun

    • Leyla

      13 Ocak 2018 at 11:29

      Xanim Azeri fan teşekkür ederim.Beğenileriniz beni çok mutlu ediyor.Mutlu hafta sonları.Huzurla kalın canım.Seviliyorsunuz.

  80. Gülay Albasan

    13 Ocak 2018 at 02:19

    Pren ve prenses..
    Çok narin, kırılmak üzere yazılmıš gibi naif ve yumuşak..okumaktan keyif aldım. Elinize ve yüreĝinize saĝlık..

    • Leyla

      13 Ocak 2018 at 11:48

      Teşekkürler Gülay hanımcım.Dizideki yeni tema müziğini çok beğendim ben.Yeni umutlarmış ismi.O müziği duyunca garip hisler duyuyorum.Elimde sanki camdan bir kalp tutuyorum gibi hissediyorum.sıkı tutsanız kırılacak fazla rahat tutsam düşürüp yine kıracağım gibi geliyor.Çok itina gösterip itina ile hassas olmam gerekiyormuş gibi hissediyorum.Fazla mı saçmaladım bilemedim şimdi.

      • Gülay Albasan

        13 Ocak 2018 at 13:22

        Yoo, neden saçmalayasınızki? Demekki ben yazılarınızın gayesini iyi anlamışım..teşhis doĝru yani..narin ve kırılgan duygular. Sizin yazılarınıza kıymet veriyorum..hayırlı hafta sonları..

  81. Çiçek

    13 Ocak 2018 at 01:34

    Gulaycim hayirli geceler,hafta sonun güzel geçsin.

    • Gülay Albasan

      13 Ocak 2018 at 01:36

      Teşekkür ederim güzel insan..öpüyorum seni, ALLAHA EMANET OL..

  82. Çiçek

    13 Ocak 2018 at 01:21

    Iyi geceler çalıkuşu uzun zamandır seninle denk gelmemistik geçmiş olsun canim.

  83. Anonim

    13 Ocak 2018 at 01:19

    Niye salı günü pazartesi yeni bölüm yokmu

  84. Çiçek

    13 Ocak 2018 at 00:51

    Leylacim çok guzel yorumlamissin eline sağlık iyi geceler

    • Çalıkuşu

      13 Ocak 2018 at 01:12

      Hayırlı geceler çiçek ablacığım. Bana iyi geceler yok mu acaba

    • Leyla

      13 Ocak 2018 at 11:20

      Günaydın Çiçek hanımcım.Teşekkür ederim.Yorumu beğenme izle sevindim.

  85. Çalıkuşu

    13 Ocak 2018 at 00:20

    Hayırlı geceler leyla ablacım. Ellerine yüreğine sağlık. Analiz çok güzel olmuş.

    • Leyla

      13 Ocak 2018 at 00:27

      Teşekkür ederim Çalıkuşum.Beğenmene sevindim.