Connect with us

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy 371.-375. Bölüm Özeti Tüyoları (24-28 Eylül 2018)

Baştan şöyle soruyla giriş yapmak isterim.
ADINI SEN KOY’U merak eden var mı?
Niye bu soruyu sordum. Çünkü tam 3 aydır Erkan ve Hazal diziye veda
etti ve 90 gündür senaristler yoğun iş temposunda bu sezon için
hazırlıklar yapıyor. Ben de bu hazırlıkların sonucu olarak izleyicinin
merakını gidere bilecek mi diye düşünüyordum.
Ama reytingler pek güzel haberler vermiyor bize. İlk önce
reytinglerden size haber vermek daha sonra ise kısa bir hafta özeti
yapmak isterim.

Şöyle ki reytingler bir düşüp bir kalkıyor. Aynı ilk sezonda olduğu
gibi reyting patlaması yaşarsa dizi hiç şaşırmam. Bu hafta ve tabi bu
sezon başlar başlamaz dizi beklendiği gibi kötü reytingler almaya
başladı. Önce 40’lara, daha sonra ise 30’lara kadar inen sonuçlar bu
gün inanılmayacak sonuçlarla 46 rakamını göre bildi. Pek güzel bir
sonuç olmasa bile ADINI SEN KOY için büyük bir zafer çünkü biz en
fazla 5 reytinge ulaşarak stok bölümleri bile yapmadan diziye son
vereceklerini düşünüyorduk.

Ama göründüğü gibi dizi emin adımlarla ilerliyor. Ama tekrarlanan senaryo olursa dizi değil 5, 3 reyting bile göremeden biter. Dizinin reytingleri böyle..”Peki niye böyle reytingler?” diye soracak olursanız cevap veririm ki: ayrılan yüzler, sevilmeyen karakterler ve tekrarlanan senaryo dolayısıyla reytinglerde kendini yansıtıyor.

Acaba bu hafta dizide neler oldu diye her kesin içinde küçük bir merak
var tabi. Ben de bunun için kısa bir özet yapmak istedim.
Oğuz karakteri şirketteki işin başına geçerek kayıp yeğenini aramakta.
Çocuk Oğuzun değerli kardeşi Ömerin ve yengesi Zehranın tek evlatları.
Bunun için de Oğuz elinden geleni yapıyor.
Ömerin yerine Oğuz geçerken Zehranın da yerine Azize geçmekte. Kayıp
çocuğu bularak sahiplenen Azize ona bağlanmıştır. Ama Azize işsizdir
ve iş aramaktadır. Oğuzun yanında işe başlayan Azize Oğuzun Alinin
amcası olduğundan habersizdir. Ama Oğuz Azizeye karşı ilk başta çok
kaba davranıyor. Burası açık ve net.
Öteki taraftan ise Oğuzun çok kıskanç ve güzel bir nişanlısı vardır.
Peki Yıldız ilerde ne yapacağı önümüzdeki haftada neler olacağını birazdan yazacağım..

Adını Sen Koy 371.-375. Bölüm Özeti Tüyoları 24-28 Eylül

Adını Sen Koy 371.-375. Bölüm Özeti Tüyoları (24-28 Eylül 2018) Birazdan devamı gelecek..

Evet arkadaşlar ADINI SEN KOY dizisinin 3.sezonunun ilk haftası geride
kaldı. Ve biz yeni 2.haftayı bekliyoruz. Ne gibi değişiklerle
karşılaşacağız diye merak ediyoruz açıkçası.
Önceden söylediğimiz gibi geçen hafta reytingler bir düşüp kalktı. Bu
hafta hiç değilse bu diziye sabit bir reyting dilerim.
Çünkü reytingler böyle oynarsa dizinin hali hiç iyi olmaz hatta dizi
final kararı bile ala bilir. HAYIRLISI OLSUN diyerek tüyolara geçmek isterim.

Diziye bir sürü yeni oyuncu katıldığını söylemiştik. Ama onlardan
başka 3 sezon boyunca bizimle olan Salim amca, Koray ve Hediye ablanın
dizide kaldığını öğrenmiş olduk. Bundan başka Oğuzun nişanlısının da
diziye dahil olduğunu gördük.
Geçen haftanın özetinde Dünya Aydoğdunun hayat verdiği Yıldız
karakterinin nasıl kıskanç ve Oğuz’a düşkün olduğunu söylemiştik size.
Bu hafta onun kıskançlıklarını ısbatlayacak hareketlerini görmüş
olacağız.

Şöyle ki, işsiz olan Azizenin çocuğu sahiplenmesi ardından iş bulması
şart olmuştur. Ve konakta işe başlamıştır. Oğuzla iyi bir irtibat
kurması Yıldızın hiç hoşuna gitmeyecek. Daha sonralar ise Azizeyi
sürekli Oğuzun odasına girip çıktığını görünce yanlış anlayacak ve
adeta çılgınlara dönecek Yıldız. Böylece planlar yapmaya başlayacak
bununla da aklı sıra kaybettiği Oğuz’u geri almak isteyecek.

Yaptığı planlarla Azizeyi ölüme kadar sürükleyecek olan Yıldız
sonunda Oğuz’u kendinden uzaklaştırmaya başlayacak. Bunu görecek olan
Yıldızın ne yapacağı soru işaretleri altında.

Diğer taraftan ise Oğuz Azizeyi tanımaya başlayacak ve kendinden
habersiz ona aşık olacak.
Onu tanıdıkça sevmeye başlayacak olan Oğuz nihayetinde Azizeye ilanı
aşk edecek. Yani daha bir zorba güzellik ve aşk karşısında güçsüz
kalacak. İşte o aşk dolu bölümleri merak konusu oluyor. Çünkü o bölümler’in
aksiyon dolu olacağı tahmin ediliyor.

Ama bana kalırsa bu Yıldız psikopat olarak akıl hastanesine yatırılan
Alev’in yerine gelecek. Ve tıpkı Alev gibi ruh hastası olacak sonunda.
Peki izleyiciler sevecek mi bu karakteri?
Onu zaman gösterir der’im.  Yazan >> AYAN

Not: Ha bu arada bi konu dikkatimi çekti. Adını Sen Koy severlerin 2 yıl beklediği bebeğe Zehra hanım yeni dizisinde daha fragmanda kavuşmuş. Uzun süredir Ömer ve Zehra aşkından bir bebek hayali kurup da bunu göremeden diziden ayrılan Hazal Subaşı yeni dizisinde bir bebekle ilgilense de kendi bebeği değil, evlatlık almak istediği bir bebek bu…

Adını Sen Koy 371.-375. Bölüm Özeti Tüyoları
İşte Bir Umut Yeter dizisinin yeni fragmanı:

Continue Reading
Bunları da seversin..

1978 Yılında Kayseri'de doğru. Gazi Üniversitesi Eğitim fakültesinde lisans ve Sosyal bilimler Enstitüsünde yüksek lisansını tamamladı. Uzun süredir habercilik üzerine çalışmalar yürütüyor. Yaşam felsefesi ise ''Cümleler doğrudur sen doğru isen, doğruluk bulunmaz sen eğri isen''..

351 Yorum Var

351 Comments

  1. Şule

    1 Ekim 2018 at 08:10

    Günaydın site yöneticim.yeni sayfalar yok izleyemiyorsun değilmi.belkide izlemek istemiyorsun.ona saygı duyarım.alışkanlık işte hep yeni sayfalardan tüyolardan nasibimizi aldığım içindir belki. Çünkü gerçekten çok saçma başladı zaten.kısaca özet bir çocuklu anne adı azize birde yenerin yerine kılıç aynı mahallede azize tutkunu .azizeye çocuğunu kullanaraktan ulaşmaya çalışan bir densiz.konakta havalar jülideye iyi davranmayan bir torun oda asya. Teyze diyen bir yeğen oda oğuz azizenin işyerinde tesadüfen karşılaşan jülide konakta hediye ablaya yardımcı alır.azize konakta zengin fakiri ezer .jülide torununu kaçıranlara para ister şirkettenmi bankadanmı neyse kalp krizi geçirir parayı azize götürmek üzere yola çıkar çocuğu kaçıran adamlar ise kaçar azize parayla suç üstü yakalanır nezarete atılır.jülide kendine gelince oğuza azize benim yüzümden hapiste git kurtar onu oğuz der .azize çocuğunun derdinde .yani anlayacağın zehrayla ömer üzerinden yazılan ilk haller zehranın yenere para verirken ömerin görüp zehraya para göz demesi oğuzun yanındaki yıldız nişanlısı tek fark bu alev kuzendi çünkü.şimdi bu hafta azizenin suçsuzluğu çıkıyor ortaya oğuz azizeyi koruma altına almak ister bir yemek düzenler eninde sonunda azize kabul eder.konakta yaşar çocuğunla çalışıyor çünkü konakta zaten hediyenin yardımcısı o kendini bilmez oğuzun nişanlısı azizeyi kıskanır.sonra oğuz azizeye yavaş yavaş iyi davranmaya başlar .gerisini tahmin etmek çok zor değil zaten .benzetmişlermi hikâyeyi evet çünkü bu adını sen koy başka türlü olamazdı zaten .ama asla bir ömer zehra yaratamazlar.ama yinede bakıyorum .jülideye çok kötü davranan bir asya vardı.iyiki jülide kalp krizi geçirdide şu asya yı düzelttiler.şimdi sevgi dolu bir torun oldu.evet benden bu kadar site yöneticim.iyi günler diliyorum.

  2. Şule

    1 Ekim 2018 at 07:38

    Günaydınlar olsun nasılsınız bakalım.kızlar anladığım kadariyle diziye bakanınız yok.zaten yeni sayfalarda yok .hepinize selâm olsun.

  3. Fikriye

    28 Eylül 2018 at 22:20

    Amin Özgür hanim Allah razi olsun hamd olsun iyiyiz sizlerde insallah iyisinizdir Selam olsun

  4. ÖzgürSevgi hanım

    28 Eylül 2018 at 21:39

    HAYIRLI AKŞAMLAR VE HOŞ GELDİN DUN DİZİB. L. İ SİTESİNDE YAZILARINIZ DAN SİZİ TANIDIM BU SABAH BURDA YORUMUNUZU OKUYUNCA ANLADIM SİZ SİNİZ SİZİ BURAYA DAVET EDİCEKTİM VE BURDASINIZ HOŞ GELDİNİZ KENDİNİZİ TANITIRMISINIZ VE BURDA ASLA SORUN OLMAZ YAZMAKTA PAYLAŞMAKTA
    ÖZGÜRÜZ YAZILARINIZI SİZİ ÇOK BEĞENDİM…. SEVGİMLE KALIN İNŞAALLAH YANLIŞIM YOKTUR DUN YORUMUNU OKUYUP CEVAP YAZDIĞIM SEVGİ HANIMSINIZDIR?

  5. Günel. ❤️❤️GÜLAY ABLA❤️❤️

    28 Eylül 2018 at 19:11

    Hayırlı Akşamlar Dizi Ailesi Ve Dizi Yorumcuları Nasılsınız ❤️GÜLAY ABLA❤️NASILSINIZ HER ZAMAN MUTLU OLUN SEYFEDE GÖZEL SÖZLERİNİZ IŞIKLANSIN DİZİ AİLESİN GERCEKDENDE ÇOK SEVİREM VE DEYER VERİREM UZUN ZAMANDI DİZİ AİLESİ İLE ADIMLAYIRAM 11 Çİ AYA KECEÇEK BU AYLARDA SİZLERE ÇOK BAĞLANDIM DİZİ YORUMLARI İLE BAŞLAYIP DOSTLUK TELLERİNE BAĞLANDIK ANONİM ❤️SEVGİ❤️HANIMIN SÖZLERİN OKUDUKDAN SONRA GERCEKDENDE ÇOK ÜZÜLDÜM DİZİ SEYFESİNE YORUMLARI YAZARAK DOSTLUK KURDUK UZUN ZAMAN BİR YERDE OLDUĞUMUZ ÜCÜN BİR BİRİMİZ HAKINDA MARAK EDİP ÖYRENDİK KİM HARDA YAŞAYIR NEÇE YAŞIN VAR BU VEZİYETDE BİRLİK YARATDIK AMA ANONİMİN SÖZLERİNE HAK VERİREM SEYFEDE BEZEN ÇOK VAKT ALIP ÖZÜMÜZ HAKDA YAZARAK SEYFENİ CETİNLİKE SALIRIK☀️OĞUZ BEYİDE☀️❤️❤️❤️❤️GÜLAY ABLANIDA❤️❤️ESRA ABLANIDA❤️❤️SIKINTIYA SALIRIK DÜZDÜ YAZILANLAR DOĞRU OĞUZ BEY BİZE BİR SÖZ DEMİR DEDİKDE BİZLER İNÇİYİRİK AMA GERCEKDENDE İNÇİMİREM VE BİR ADDIM GERİ CEKİLİREM UMARIM MENİ ANLAYAN OLDU BU GÜNDEN SONRA YALNIZ☀️DİZİHABERİ TV☀️SEYFESİNE SADEÇE YORUMCU KİMİ DAKİL OLAÇAM SEVDİYİM DİZİLERİN YORUMUN YAZMAK ÜCÜN❤️GÜLAY ABLANI❤️❤️ESRA ABLANI❤️❤️☀️OĞUZ BEYİ☀️SIKINTIYA SALMAK BİZLERE YARAŞMAZ VE SEYFEDE SEVGİ HANIM VE DİĞER YORUMCULARI NARAHAT ETMEK ÜCÜN YOK❤️❤️DİZİ AİLESİN❤️❤️ÇOK SEVİREM HOŞÇA KALIN GÖRÜŞÜRÜZ ❤️❤️ADINI SEN KOY❤️❤️DİZİSİN ÇOK SEVİREM VE YENİ HEKAYEYE DEYER VERİREM

  6. Fikriye

    28 Eylül 2018 at 17:49

    Benim giremedigim zamanlarda dogum günü olanlar varsa olduysa hepsininkini kutlarim Selamlar

  7. Fikriye

    28 Eylül 2018 at 17:42

    Allah’ım Ezanla uyanan Abdestle kendine gelen Namazla huzura varıp Secde ile yaklaşan, Dua ile kulluğunu anlayan mü’min olmayı nasip eyle. Amin! 
    Selatü selaya yolladim Mevlaya, sen cümlemizin muradini ver gelecek Cuma’ya. Cumamız hayr’a vesile olsun

    • Nazli

      28 Eylül 2018 at 18:59

      Aminnn fikriyecigim aminnn

    • ÖzgürFikriye hanım

      28 Eylül 2018 at 21:44

      HAYIRLI AKŞAMLAR FİKRİYE HANIM NE GÜZEL DUALAR ALLAH RAZI OLSUN VE TEŞEKKÜRLER CANI GÖNÜLDEN AMİNNN HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİMLE ALLAH’A EMANET OL SEVDİKLERINIZLE BİRLİKTE

  8. Aysel

    28 Eylül 2018 at 16:48

    Geçte olsa kolay gelsin Gülay ablam Rabbim yardımcın olsun

  9. xanim

    28 Eylül 2018 at 13:58

    ferize ablam canim benim ne guzel gunun hep mutlu guzel gecsin birtanem deyerlim benim 🙂

  10. ferize

    28 Eylül 2018 at 13:29

    Ayselim hayırlı Cumalar sağol canım sende benim için kıymetlisin.Dualarına amin.
    Bil bakalım ben nerdeyim?
    őnce çarşıya gittim şimdi sahilde denizi seyrediyorum havada sūper..benim azeri gūzelim neler yapıyor bakim gūneş Gőzlerimi alıyor.yanlış yazarsam kimse kusura bakmasin..

    • Gülay Albasan

      28 Eylül 2018 at 13:44

      Hayırlı cumalar ferize ablacığım..
      Mahçubum sana karşı, ne olur kusuruma bakma..
      Doğum günün kutlu olsun, ve hep mutlu ol ömrünce.
      Seni seviyoruz ablacığım..

      • ferize

        28 Eylül 2018 at 17:53

        iyi akşamlar Gūlaycım teşekkūr ederim gūzel sőzlerin için .

    • Aysel

      28 Eylül 2018 at 16:40

      Canım ablam benim kusura bakma cevabımda gecikti. Burda hava soğuk ablacım sürekli yağmur yağıyor bugün misafirliğe gittik kayınvalidemle yeni geldik. Allaha emanet ol ablacım benimde yerime seyret denizi

  11. ferize

    28 Eylül 2018 at 13:22

    ŞULE’cim hayırlı Cumalar ne geç kalması çok sağol bitanem
    Sende benim için değerlisin
    Sağol gūzel dileklerin ve duaların için iyiki varsın bende seni çok seviyorum can arkadaşım

  12. xanim

    28 Eylül 2018 at 12:55

    nurbanu ablam canim benim rabbim seninde dualarini kabul etsin allaha emanet ol 🙂

  13. xanim

    28 Eylül 2018 at 12:51

    ayselim canim arkadasim benim biz cok iyiz sen nasilsin gunun nasil geciyor seni cokkkkk seviyorum ailenen hayirli mutlu cumalar gunler dilerim 🙂

    • Aysel

      28 Eylül 2018 at 16:46

      İyi olmanıza sevindim canım bende iyiyim bu aralar işlerimiz çok siteye bakamıyorum maalesef. Bende seni çok seviyorum canım

  14. xanim

    28 Eylül 2018 at 12:45

    gulay ablam canim benim tum dualarin ibadetlerin kabul olsun amin kendine cok iyi bak allaha emanet ol 🙂

  15. Anonim

    28 Eylül 2018 at 10:45

    Hayırlı cumalar. hazalin performansı müthişti dizi tutmasa bile kendini ispatladı bence çok iyi oynamış ama bence dizinin hiç şansı yok perşembe günü bir zamanlar çukurova ve kutul amare var ama hazalin dizisinin oyunculukları coooook iyiyiydi oyuncuları tebrik ediyorum bol şans dilerim

  16. Anonim

    28 Eylül 2018 at 09:55

    Herkese hayırlı cumalar cümleten.herkes mutlu musmutlu sağlıklı huzurlu olsun.benim bir fikrim var madem adını sen koy,u izlemiyorsaniz ,ki ben izliyorum hemde severek daha bir heyecanlı şimdi, arz meselesidir o yüzden sitenin adımını degistirsek acaba şehirler arası muhabbet.olabilir mesela.herkes birbirini tanımadan seviyor nasıl olsa.oguz bey bir sunum yapıyor yorumlarınızı bildirin diyor ee yorum yapanlar yok izlemeyince.o yüzden yoneticide hiç uğraşmasin bari.

    • Gülay Albasan

      28 Eylül 2018 at 10:14

      Hayırlı cumalar anonim..
      Ama lütfen isminide yaz..

      • Sevgi

        28 Eylül 2018 at 12:41

        Pardon unutmuşum ismim

      • Anonim

        28 Eylül 2018 at 13:05

        Gülay hanım derdim polemik yaratmak değil? Sizin soruş tavrımız bana biraz linç girişimi başlayacak gibi?.hal hatır sormak güzel dilekler sunmak bu zamanda çok değerli ve güzel şeyler hayranlıkla okuyorum bunları vede severek. Ama benim dedigim anladığım kadarıyla diziyi izleyen yok dediğim gibi tercih meselesi bende bu dizi adı altında olmasın bu muhabbetler diyorum oğuz beyde uğraşmasin diyorum .hatırlıyorum bir arkadasta demişti bunu resmen linç ettiniz kadını her kes her zaman aynı fikirde olmaya bilir.açiklama yaptım derdim polemik değil.fikrim.adim unutmusum,sevgi.

        • Gülay Albasan

          28 Eylül 2018 at 13:58

          Asla böyle bir düşüncede değilim..
          Bende açıklama yaparak yazacaktım cevabı size..
          Ama işyerindeyim ve çalışıyorum..
          Kısa tutmak zorunda kaldım..
          Aslında yöneticimizde bu konudan biraz müzdarip. Ama oda birşey dediği zaman, siteden kovulmak üzere oluyor 🙂
          Bu yüzden sesini çıkarmıyor.. 🙂

          • Anonim

            28 Eylül 2018 at 14:09

            Gülay hanım yanlış düşünmüştü çok özür dilerim.hakkinizi helal edin utandım kendimden şu an

  17. 61

    28 Eylül 2018 at 09:47

    Cumanın feyzi ve bereketi üzerimize olsun inşaallah dualarımızın kabul olması dileğiyle allah’a emanet olun

  18. xanim

    28 Eylül 2018 at 09:43

    gunaydin sule ablam birtanem benim nasilsin seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu neseli cumalar gunler dilerim 🙂

  19. xanim

    28 Eylül 2018 at 09:39

    gunaydin ozgur teyzosum meleyim canim benim nasilsin gunun nasil geciyor seni cokkkk seviyorum guzel dualarin dileklerin kabul olsun insallah ailenen mutlu huzurlu cumalar gunler dilerim 🙂

  20. xanim

    28 Eylül 2018 at 09:34

    gunaydin gulay ablam nasilsin ve seni cokkk seviyorum islerinde kolay gelsin rabbim yardimcin olsun seni cokkkkk seviyorum ailenen mutlu saglikli cumalar gunler dilerim 🙂

  21. Aysel

    28 Eylül 2018 at 09:10

    Günaydın Ferize ablam geç kaldım ama bende senin doğum gününü kutlamak istiyorum çünkü gerçekten çok değerlisin benim için. Doğum günün kutlu olsun Rabbim sağlıklı huzurlu uzun ömürler versin seni çok seviyorum iyiki doğdun iyiki varsın canım ablam benim ❤❤❤❤❤❤❤❤

  22. Aysel

    28 Eylül 2018 at 09:06

    Günaydınlar site ahalisi hayırlı cumalar. Nasılsınız?

    • Gülay Albasan

      28 Eylül 2018 at 10:12

      Hayırlı cumalar ayselim, yoğun bir gün yine benim için..

  23. Özgür

    28 Eylül 2018 at 08:27

    HAYIRLI SABAHLAR VE CUMA GÜNÜ DİLEKLERİMLE HER DUANIZ, NİYETİNİZ KABUL OLSUN ALLAH’IN İZNİ İLE GÜLAY’CIM, GÖNÜL DOSTLARIM HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN SEVGİMLE MUSMUTLU ZAMANLAR

  24. Şule

    28 Eylül 2018 at 07:55

    Günaydın gülâycığım nasılsın diye sormuyorum bile çünkü çok yoğun olduğunu biliyorum ben.elin kuş olsun tüm günün öyle geçsin canım benim iyiki varsın.

    • Gülay Albasan

      28 Eylül 2018 at 11:25

      Günaydın Şule ablacım, teşekkür ederim.. hayırlı cumalar..

  25. Şule

    28 Eylül 2018 at 07:52

    Günaydın site yöneticim görüyorumki çok yoğunsun.sadece dün gece girebilmişsin siteye ee buda büyük bişey eee çocuklar okula başlayınca alıştırma haftası ister öğretmen ol ister doktor ne olursan ol sadece tek bir gerçek anne ve baba olmak .iyi günler diliyorum karşılaşacağız inşallah.bak hiç sitem etmedim kıymetimi bil.:::::)::::)

    • Yönetici

      28 Eylül 2018 at 08:17

      Evet çok büyük bir gelişim Şule abla teşekkürler.. 🙂

  26. Şule

    28 Eylül 2018 at 07:46

    Öncelikle günaydın can arkadaşım her zaman güzel yüreğinle beni hep hatırlayan hemen kızdığımı anlayan canım arkadaşımın doğum günüymüş sabah gördüm yorumlardan affet bu şuleyi ferizeciğim.doğum günün kutlu olsun iyiki varsın yüreği güzel insan allah nice sağlıklı seneler göstersin seni çok seviyorum ben.

  27. xanim

    28 Eylül 2018 at 06:18

    gunaydin canim arkadaslarim nasilsiniz oguz abim hos geldin ozletdin kendini sakaci birtanecik abim benim islerinde kolay gelsin sema ablam canim benim nasilsin ben seni cok ozledim birtanem iyiki geldin ve cok mutlu oldum cok yogun oldugunu anliyorum birtanem rabbim yardimcin olsun fikriye teyzem hos geldin nasilsin bizde seni cok ozledik ayanim canim arkadasim benim birtanem hos geldin ben seni cok ozledim nasilsin dersler nasil gidiyor ziyarete ne zaman gidiyorsun nurbanu ablam ozge ablam emine ablam nasilsiniz gununuz nasil geciyor sizleri cok ozledim calikusum canim kardesim nasilsin ay ben senin yorulmana kiyamam cok yorma kendini tenbell diyilsin hepinizi cokkkkk seviyorum ailenizlen mutlu saglikli neseli cumalar gunler dilerim 🙂 🙂

  28. xanim

    28 Eylül 2018 at 05:59

    gunaydin ferize ablam nasilsin dogum gunun nasil gecti ve tesekkur ederim iyiki varsin seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu neseli cumalar gunler dilerim 🙂

  29. ferize

    28 Eylül 2018 at 01:13

    Sema hanım Hayırlı geceler çok sağolun o sizin gūzelliğiniz.
    O kadar iş temposunda bana zaman ayırıp değer Verdiğiniz için Allah razı olsun .Dualarınıza amin diyorum.canıgőnūlden.
    Bende sizi iyiki tanımışım.

    ŐZGŪR hanım çok sağolsun. Gūzel Dualarınıza amin diyorum.Allah razı olsun.
    Sizde huzurlu mutlu yaşayın inşAllah Rabbim sıkıntılarınızı gidersin amin.

    ŐZGECiM çok sağol bitanem ne kusuru seninde işin gūcūn var.
    Dualarına amin.
    Allah razı olsun.
    Sende evlatlarınla huzur içinde yaşa inşAllah amin.
    Bende seni çok seviyorum.

    Xanım canımın içi sende benim bitanemsin.bende seni çok seviyorum.Dualarına amin.
    Seninde herşey Dilediğin gibi olsun. .
    Rabbim ailene bağışlasın seni.

    Nurbanucum hayırlı geceler
    Sağol canım gūzel temennilerin için Allah razı olsun.
    Bende sana Gúzellikler diliyorum.iyiki varsın.

    Emine hanım Hayırlı geceler
    Dualarınıza amin.Allah razı olsun sizinde herşey dilediğiniz gibi olsun .
    iyi geceler

  30. Çalıkuşu

    28 Eylül 2018 at 01:03

    Ferize ablacım dun senin doğum günün dü sanırım. Doğum günün kutlu olsun . Nice mutlu senelere sevdiklerinle birlikte olman dileğiyle. İyiki doğdun iyiki tanımışız seni. İyi bir arkadaş iyi ve değerli bir ablasin. Seni seviyom. İyi geceler

    • ferize

      28 Eylül 2018 at 01:29

      Iyi geceler Çalıkuşum sağol gūzel dileklerin için sende benim için değerlisin iyiki varsın bende seni çok seviyorum.
      Ve sana başarılar huzurlu mutlu bir őmūr diliyorum.

      • Çalıkuşu

        28 Eylül 2018 at 01:32

        Teşekkür ederim ablam. İyi geceler tatlı rüyalar

  31. Çalıkuşu

    28 Eylül 2018 at 01:01

    Neyse herkes gitti sanırım. Bende gideyim. İyi geceler tatlı rüyalar herkese. Allaha emanet allah rahatlık versin

  32. 61

    28 Eylül 2018 at 00:34

    Anlaşıldı tamam sohbet yerini uykuya bırakmış e banada allah rahatlık versin demek kaldı iyi geceler tatlı rüyalar herkese

  33. Konyalı Emine

    28 Eylül 2018 at 00:33

    Hayırlı geceler herkese,ferize hanım doğum gününüz kutlu olsun rabbim hayırlı sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin,pazar görüşürüz inşallah,internetimin son MB dindeyim

  34. 61

    28 Eylül 2018 at 00:25

    Ferize ablacığım nice mutlu huzurlu sağlıklı yıllarınız olsun inşaallah doğum gününüz kutlu olsun

  35. 61

    28 Eylül 2018 at 00:23

    Ooo sohbet koyu hayırlı geceleriniz olsun inşaallah

    • Yönetici

      28 Eylül 2018 at 00:39

      Saol Nurbanu hoş geldin, şu kuşa bişey söyle, ufak tefek işleri iş diye sayıyor, senden bile tembel çıktı bu kız 🙂

      • Çalıkuşu

        28 Eylül 2018 at 00:44

        Aa bunlar iş degilmi oğuz hocam. 🙁

      • 61

        28 Eylül 2018 at 00:50

        Geçenlerde oğlum trt belgesel izlerken bi hayvan vardı anne bu tembel hayvanmış dedi nedense uyuşuk hallerini görünce birden siz canlandınız zihnimde sizinle benzer özellikte yâni 🙂

        • Yönetici

          28 Eylül 2018 at 01:02

          Saol Allah razı olsun, demek aklına sadece belgesellerde tembel hayvanları görünce geliyorum 🙂 Hacı hacıyı Mekkede 🙂 Anladın sen devamını 🙂

          • 61

            28 Eylül 2018 at 01:11

            Kişi kendinden bilir işi diyerekten konuyu kapatıyorum hakkınızı yiyemen tembellik konusunda elinize kimse su dökemez 🙂

  36. ÖzGe

    27 Eylül 2018 at 23:46

    Oğuz bey asıl sizin sesiniz cikmiyor nerelerdesiniz.

    • Yönetici

      27 Eylül 2018 at 23:52

      Özge hanım iş güç kızın okulu kendi iş yoğunluğumuz derken hayli zor 2 hafta geçirdik. Umarım bundan sonra rahatlayacağız biraz.. Siz nasılsınız iyimisiniz?

      • ÖzGe

        28 Eylül 2018 at 00:09

        Cok şükür bizde iyiyiz.Valla bu donemde ogretmen olmakda zor.Allah kolaylik versin.

  37. ÖzGe

    27 Eylül 2018 at 23:34

    Ferize ablacim kusuruma bakma gec girdim siteye.Dogum gunun kutlu olsun.Rabbim hayirli huzurlu saglikli mutlu omurler nasip eylesin.Seni cok seviyorum.Allah a emanet ol.

  38. Çalıkuşu

    27 Eylül 2018 at 23:29

    Selamlar hayırlı geceler sitenin güzel insanları. Ben geldim. Nasılsınız bakalım.

    • Yönetici

      27 Eylül 2018 at 23:37

      Selam hanife hanım hoş geldiniz, nasılsınız acaba kaç zamandır hiç pas vermiyon ne ayak ?

      • Çalıkuşu

        27 Eylül 2018 at 23:53

        Oooo kimleri görüyorum. Sayın oğuz bey 🙂 hoşgeldiniz. Özlettiniz kendinizi. Ben iyiyim şükür asıl siz nasılsınız. Kac zamandır nerelerdensiniz.

        • Yönetici

          27 Eylül 2018 at 23:55

          İş güç işte nolsun, cocuk çocuk uğraşıyoruz, sen gibi boş boş gezmiyoruz 🙂

          • Çalıkuşu

            28 Eylül 2018 at 00:13

            Kimmiş o boş boş gezen ben mi. Oğuz hocam sen şu bir kac gündür benim yaptıklarımı bilseniz. Resmen bacaklarimda derman kalmadı. Bide sen diyon ki boş boş oturuyon.

            • Yönetici

              28 Eylül 2018 at 00:14

              Ne iş yaptın Allah aşkına merak ettim ?

              • Çalıkuşu

                28 Eylül 2018 at 00:18

                Yani benim yaptıklarım size göre hic bir şeydir ama benim gibi bir ev kuşu için baya zordu. Tam sebzelerin toplanma zamanı onlari topladik. Patates ekmiştik. Onlari söktük ayrica ayırdık çuvalladık. Sitada elmalarımız var inlari topluycaz. Böyle işte. 🙂

      • Çalıkuşu

        28 Eylül 2018 at 00:48

        Oğuz hocam sen diyon ya hiç pas vermiyon. Ben ta kırıkkale ye kadar geldim ama haberiniz yok

        • Yönetici

          28 Eylül 2018 at 01:04

          Valla mı? Kırıkkaleye geldin de haber etmediysen büyük ayıp etmişsin, hatta bu düpedüz terbiyesizlik…Kovuyorum seni siteden, ip numaranı da engelliyorum…

          • Çalıkuşu

            28 Eylül 2018 at 01:07

            Ya oğuz hocam durun bildiğiniz gibi değil. Ankara dan konyaya gelyorduk ankaranin size yakin bi ilçesi var . Orata arkadaşa gittik dönüşte yanlis yola girmişiz. Kirikkaleye son 9 kilometre vardı bu şekilde yani.

            • Yönetici

              28 Eylül 2018 at 01:29

              Sana ceza veriyom Çalıkuşu, yarın saat 3 e kadar Adını Sen Koy da bu hafta ne oldu ne bitti uzunca yazıyorsun 🙂

              • Çalıkuşu

                28 Eylül 2018 at 01:31

                Size kırılmistim ama buna cevap vereyimbari. Birincisi ben ceza alicak ne yaptim ki. İkincisi yazarim yazmasına ama izlemedimki ve izlemek de istemiyorm.

  39. Özgür

    27 Eylül 2018 at 22:31

    HAYIRLI AKŞAMLAR GÜLAY’CIM VE GÖNÜL DOSTLARIM TATLI HOŞ SOHBETLER YORUMLAR ZAMANLAR SİZLERİN OLSUN SEVGİMLE ALLAH’A EMANET OLUN SEVDİKLERİNİZDE BİRLİKTE AMİNN

  40. Mavişim

    27 Eylül 2018 at 22:29

    HAYIRLI AKŞAMLAR HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN KARDEŞİM

  41. Özgür,, FERİZE HANIM

    27 Eylül 2018 at 22:28

    HAYIRLI AKŞAMLAR DEMET’CİM YORUMUNU YANLIŞ ANLAMADIYSAM BU GÜN DOĞUM GÜNÜNÜZ MÜ? ÖYLE İSE NİCE YAŞLARA GÖNLÜNÜZCE BİR HAYATLA ALLAH’IN İZNİ İLE AMİNNN

  42. Sema

    27 Eylül 2018 at 21:37

    Hayırlı geceler güzel dostlar ❤️Hepinizi ayrı ayrı selamlıyorum.Allaha emanet olun

  43. Sema

    27 Eylül 2018 at 21:33

    Bugün Ferize Hanım’ın doğum günü sanırım.Demet’in yazısından öyle anladım.Ferize Hanım’cığım doğum gününüz kutlu olsun.Rabbim nice sağlıklı yıllar nasip etsin..sevdiklerinizle ve sizi sevenlerle..İyi ki doğmuşsunuz ve biz sizi iyi ki tanımışız❤️❤️❤️Allaha emanet olun güzel kardeşim

  44. ayan

    27 Eylül 2018 at 21:09

    iyi akşamlar nasılsınız inşallah iyisinizdir.

  45. Fikriye

    27 Eylül 2018 at 18:10

    Hayirli günler arkadaslar ne var ne yok uzun zaman oldu görüsmiyeli

  46. xanim

    27 Eylül 2018 at 16:20

    demetim canim arkadasim hos geldin kiz cok merak etdim seni cokda ozledim nasilsin ve burda olmana cok mutlu oldum hep kalbimdesin ailenen mutlu neseli gunler dilerim 🙂

  47. xanim

    27 Eylül 2018 at 16:14

    ferize ablam hos geldin nasilsin bu gun dogum gunun sen benim birtanemsin canim guzel yurekli ablam benim dogum gunun kutlu olsun rabbimden tum dileylerin dualarin hepsi kabul olsun insallah iyiki tanimisim seni iyiki varsin seni cokkkkk seviyorum sevdiklerinen nice mutlu yillara 🙂

  48. xanim

    27 Eylül 2018 at 16:08

    gulay ablam canim benim iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu ol sana kolay gelsin yuzun hep gulsun birtanecik ablam benim cok optum allaha emanet ol 🙂 🙂

  49. Özgür GÜLAY'CIM

    27 Eylül 2018 at 14:56

    Teyzesi bu gün kız kardeşime sesli mesaj yolladım sabah sesimle motivasyonu bo olsun diye tel ile ardı kızım açtı ben gelene kadar teyzecim annem yan odadan yazıyor o öyle işte mutlu bir tebessümle şimdi evde işte iken bir buse atıyorum ve seni çokkkkkk seviyorum kızım daima hak ettiğin ilgiyi verecek insanlarla karşılaştırsın Rabb’im seni aminnnnn sevgimle kal…

  50. Demet

    27 Eylül 2018 at 13:16

    Merhaba arkadaşlar. Ben geldim. Nasılsınız?

    • KIR ÇİÇEĞİM

      27 Eylül 2018 at 14:58

      Hoş geldin ve iyi olmana sevindim hemen hemen her gün yazdım sana sevgimle musmutlu zamanlarrrr muck muck

      • Demet

        27 Eylül 2018 at 18:38

        Özgür teyzem Allah razı olsun,hakkınızı helal edin. Ellerinizden öperim.

  51. Demet

    27 Eylül 2018 at 13:12

    Merhaba Ferize Hanım. Nasılsınız? Birkaç gündür yoktum,bugünde olmayacaktım ama geldim. Çünkü bugün özel bir gün. Çok sevdiğim birinin doğum günü. Bu özel günde size mutluluk,sağlık,huzur ve sevgi-saygı dolu nice seneler temenni ediyorum Rabbim’den. Inşaallah sevdiklerinizle uzun yıllar mutlulukla yaşarsınız. Doğum gününüz kutlu olsun! Nice senelere!

    • ferize

      27 Eylül 2018 at 16:48

      Hayırlı gůnler Demetcim sağol ben iyiyim.sanada çok geçmiş olsun Demetcim şimdi sağlık durumunun nasıl ?
      Allah şifa versin gūzel dileklerin Dualarına amin diyorum.Allah razı olsun
      Sende ailenle evlatlarınla huzurla mutlu yaşa ..
      Ayrıca çok mutlu oldum iyiki varsın.bende seni çok seviyorum..

  52. xanim

    27 Eylül 2018 at 12:33

    ozge ablam calikusum canim kardesim sizler nasilsiniz sizi cokkkk seviyorum ailenizlen mutlu huzurlu gunler dilerim 🙂

  53. xanim

    27 Eylül 2018 at 12:29

    sule ablam hos geldin nasilsin ve dizi hakkinda soylediklerine katiliyorum seni cokkkkk seviyorum ailenen mutlu neseli gunler dilerim islerinde kolay gelsin rabbim yardimcin olsun 🙂

  54. xanim

    27 Eylül 2018 at 12:18

    gulay ablam nasilsin kralicem benim seni cokkkk seviyorum islerinde kolay gelsin rabbim yardimcin olsun ailenen mutlu huzurlu gunler dilerim 🙂

    • Gülay Albasan

      27 Eylül 2018 at 13:08

      Hayırlı günler xanım azeri teşekkür canım iyiyim çok şükür.. ve çalışıyorum şuan işyerindeyim.

  55. xanim

    27 Eylül 2018 at 12:14

    ozgur teyzosum birtanem meleyim benim nasilsin guzel dileylerin icin tesekkur ederim ellerinden opuyorum seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu neseli gunler dilerim 🙂

  56. ferize

    27 Eylül 2018 at 11:37

    Herkeze hayırlı gūnler arkadaşlar nasılsınız?

    Őzgūr hanım teşekkūr ederim sizede huzurlu mutlu gūnler
    Herşey gőnlůnůzce olsun.

    • Gülay Albasan

      27 Eylül 2018 at 13:07

      Hayırlı günler ferize ablacığım.
      Yoğun bir gün yine benim için..

  57. GüneşKalpliKızım

    27 Eylül 2018 at 09:12

    HAYIRLI SABAHLAR VE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİMLE ALLAH’A EMANET OL SEVDİKLERINIZLE BİRLİKTE AMİNNN
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  58. LAMAZİ GOGO

    27 Eylül 2018 at 09:11

    HAYIRLI SABAHLAR VE GÜLÜMSETENİM HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN MUSMUTLU ZAMANLAR ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  59. ÖzgürNazlı hanım

    27 Eylül 2018 at 09:09

    HAYIRLI SABAHLAR VE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİMLE MUSMUTLU ZAMANLAR

    • Nazli

      27 Eylül 2018 at 12:27

      Hayırlı günler canım çok sağol şu verenlerin çok olsun inşlh benim dedem rahmetli öyle düşündüm ederdi

  60. Ayyüzlüm

    27 Eylül 2018 at 09:08

    HAYIRLI SABAHLAR VE ÖZLENDİN… HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN KIZIM MUSMUTLU ZAMANLARRRR SENİ SEVİYORUM TEYZESİİ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  61. Özgür

    27 Eylül 2018 at 09:06

    HAYIRLI SABAHLAR GÖNÜL DOSTLARIM HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN GÜLAY’CIM, FİKRİYE HANIM, EMİNE HANIM, GÜNEL’CİM, SAKAKUŞU, ELEŞUMM(ÖZLENDİN) FERİZE HANIM, NİHAN’CIM(HOŞ GELDİN TARTIŞMAYI SEVMEYEN MÜTEVAZİ SAKİN KİŞİLİK KENDİNİ TANITIRMISIN? BİR MAHSURU YOKSA)
    YORUMUMU OKUYANLAR VE SAYIN YÖNETİCİ SAĞLIK, MUTLULUKLA AYAKLARINIZ GÜZEL YERLERE GÖRÜRSÜN SİZLERİ SEVGİLERİMLE KALIN….

  62. ÖzGe

    27 Eylül 2018 at 09:05

    Günaydın canlarim.Hayirli gunler.

  63. KIR ÇİÇEĞİM

    27 Eylül 2018 at 08:58

    HAYIRLI SABAHLAR VE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN KIZIM İŞLERİN RAST GİTSIN ALLAH’A EMANET OL SEVDİKLERINIZLE BİRLİKTE AMİNNN BUSE SANA MUCK MUCK MUCK KALPLERDE ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  64. Cicikızım

    27 Eylül 2018 at 08:55

    HAYIRLI SABAHLAR DERSLERİN, İŞLERİN, SAĞLIĞIN,UMUTLARIN GÖNLÜNCE OLSUN MUSMUTLU ZAMANLAR SEVGİMLE KAL CİCİKIZIM SENİ SEVİYORUM MUCKKK
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  65. Şirinkızım

    27 Eylül 2018 at 08:53

    HAYIRLI SABAHLAR GÜNÜN GÜNLÜNCE MUSMUTLU GEÇSİN HATIRNAZ HANIM KIZIM SENİ SEVİYORUM ANNECİĞİNE SEVGİLER
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  66. Baldillim

    27 Eylül 2018 at 08:50

    HAYIRLI SABAHLAR SİTENİN GÜZELİ SEVİLENİ BALDILLIM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SAĞLIK, MUTLULUK BOLLUK, BEREKETLİ ZAMANLAR MUCK MUCK SEVGİLERİMLE

  67. Özgür GÜLAY'CIM

    27 Eylül 2018 at 08:47

    HAYIRLI SABAHLAR VE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN KIZIM İŞLERİN RAST GİTSIN ALLAH ‘IN İZNİ İLE SEVGİLERİMLE ÇOKKKKK SEVILIYORSUN MUCK MUCK KALPLERDE
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    • Gülay Albasan

      27 Eylül 2018 at 10:59

      Hayırlı sabahlar ve hayırlı günler özgür teyzecim ALLAH RAZI OLSUN güzel teyzem..
      Ve aynı dualar senin içinde olsun..

  68. ÖzgürŞule'cim

    27 Eylül 2018 at 08:45

    HAYIRLI SABAHLAR HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SİTENİN BÜLBÜLÜ YORUMUNU YENİ OKUDUM DÜN TEK YAZDIM YOĞUN YORUCU GÜNDÜ❤❤❤
    VE ALEYKÜM SELAM❤❤❤❤❤❤❤❤
    SEVGİMLE MUSMUTLU ZAMANLAR

  69. xanim

    27 Eylül 2018 at 07:46

    gunaydin sitenin bay ve guzel tatlisko bayanlari nasilsiniz hepinizi cokkkk seviyorum ailenizlen mutlu huzurlu saglikli neseli gunler dilerim 🙂

  70. Şule

    27 Eylül 2018 at 07:45

    Demetçiğim hastamı oldun sen çok geçmiş olsun canım benim bu arada günaydınlar olsun .

  71. Şule

    27 Eylül 2018 at 07:43

    Günaydın gülây sultan nasılsın bakalım .vallahi diziye bakıyormusun bilmem ama .vallahi gülâycığım bu kadar olmaz hep kadınları zor durumda bırakan hiç konuşup kendini savunamayan varsa bu dizide yine zehrayı ezdiği gibi şimdide azize ikinci zehra olmuş.canım benim ya ne güzeldi iki sezon ya en azından zehra ömer vardı .çürük ruhlu kadın ne olacak.

    • Gülay Albasan

      27 Eylül 2018 at 11:01

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı günler Şule ablacığım..
      Diziyi izleyemiyorum malesef..
      Çünkü erken başlıyor.
      Benim işten eve gidişim beş’i hatta bazen beş buçuğu buluyor..

  72. Şule

    27 Eylül 2018 at 07:37

    Ferizeciğim nasılsın can arkadaşım .benide sorarsan diziyi hem izliyorum .birde ne göreyim azize zehra olmuş oguzda zorba ömerimizin ilk halleri yok güzelim yok bu nazmiyenin ruhu kötü iyilikten bir şey yok.

    • ferize

      27 Eylül 2018 at 11:28

      Şulecim hayırlı gūnler ben iyiyim sen nasılsın? nazmiyeyede bişey diyemiyorum.
      Hayırlısı olsun.

  73. Şule

    27 Eylül 2018 at 07:34

    Hepinize günaydınlar olsun .gerçekten sırf meraktan bakıyorum azize neyin nesi kimin fesi gerçekten bu nazmiye kadın düşmanı hayatında çok mutsuz belli .yoksa bu kadar kötü bir ruh bu kadar bilinmezlik daha ne kadar olumsuz düşünce varsa hepsi nazmiyenin beynine toplanmış.bir insan nasıl bu kadar dizi tekrarı yapar anlamadım ben.halâ hakaret halâ yanlış anşılma ve sonra aşk hangi aşk ya hele o yıldız ne kadar itici asya ona keza insan bari 2nci sezonun sonunu gösterip bir iki sahne ya ondan sonra sahnemi atlatıyorsun zamanmı atlatıyorsun .bunu gösterseydinde yapsaydın.asyanın o itici halleri annennesine bu kadar tavırlı oluşunu bizim bilmek hakkımız .bu kadarmı bu nazmiye kendine güveniyor.çürük bir ruhla anca bu kadarı olur.reytingler çakılı zaten birde utanmadan yüzde 40 larda diye konuşuyorlar .yinede bunlara rağmen izleniyor demekki.ama ömerle zehra o yangında öldüde mi çıktı ömerde ona keza bu sahneleri bu kadar seyirciye yapmaya hakkı yoktu diye düşünmeden edemiyorum ben

  74. Çalıkuşu

    27 Eylül 2018 at 07:00

    Selamlar sitenin güzel insanları. Günaydınlar gününüz aydın bol neşeli çok mutlu olsun. 🙂

    • Gülay Albasan

      27 Eylül 2018 at 10:58

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı günler çaıkuşum…

  75. xanim

    27 Eylül 2018 at 01:53

    ayselim canim arkadasim benim iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu ol gunun baya yorucu gecmis kiyamam sana rabbim yardimcin olsun bende temizlik yaptim hali dokuma dersine gitdim gunum boyle gecti yorucu gecti seni cokkkk seviyorum allah rahatlik versin tatli ruyalar 🙂

  76. Nihan

    26 Eylül 2018 at 21:15

    Hazalin dizisi umarım tutar çok izlenir.tutmazsa da dünyanın sonu değil o riski göze alıp gittiler zaten nazmiyenin sacmaliklarina daha fazla katlanacak değillerdi 2 sezon aynı senaryo tekrarladı durdu yetmedi nazmiye 3.sezonuda aynı devam eder zannediyor. Velhasıl erkan da hazalda adini sen koy a asla geri dönmezer donmesinlerde zaten buda benim düşüncem.kimseye cevap olarak yazmadım yanlış anlaşılmasın lutfen

  77. Aysel

    26 Eylül 2018 at 19:59

    Hayırlı akşamlar diziyi sadece ilk hafta bir iki bölüm izledim öylesine ve yine tekrarlanan senaryo olmuş. Ömer Oğuz olmuş Zehra Azize olmuş Yener Kılıç olmuş Alevde Yıldız olmuş birazcık değişiklikle ilk zezonun tekrarı olmuş gibi Asyayı zaten sevmedim güzelim tatlı kızı ne hale getirmişler kendini beğenmiş itici bişey olmuş. 7 sene geçmiş ama çocuğun 5 yaşı var demek ki Ömerle Zehra o yangında ölmediler peki nasıl öldüler niye öldüler? Bunları gösterdilermi? Ben izlemedim o kadarını. Neyse biz tekrarlanan senaryoyu 2. Sezon izledik zaten 3. Sezon izlemek gibi bir niyetim yok. Yine yanlış anlama yine zorbalık Nazmiyenin kalbi çürümüş anladım ben kadın düşmanı Nazmiye.

    • Günel. ❤️❤️AYSEL ABLA❤️❤️

      26 Eylül 2018 at 20:52

      Hayırlı Akşamlar❤️AYSEL ABLA❤️NASILSINIZ HER ZAMAN MUTLU OLUN SEYFEDE IŞIĞINIZ GÖRÜNSÜN YUVANIZDA HER ZAMAN MUTLULUK IŞIĞI GÖRÜNSÜN ❤️MELEKLER❤️YUVANIZA❤️AŞK ÇOÇUK❤️SEVGİSİ KİSMET ETSİN SAĞ OLUN VAR OLUN YOLUNUZ DİZİ AİLESİNE HER ZAMAN AÇILSIN SEVİNÇLE KARŞILAYAK

    • Nazli

      26 Eylül 2018 at 23:58

      Ayselcim evet tekrar ama adını sen koy un ikinci sezonu kadar tekrar degil.evet tekrarlar var ama en azından değişik taze olaylarda var.anilar canlanıyor .ikinci sezondan çok daha güzel üçüncü sezon benim fikrim öpüyorum seni.

  78. Günel. ❤️❤️ADINI SEN KOY❤️❤️

    26 Eylül 2018 at 19:28

    ❤️ADINI SEN KOY❤️DİZİSİ DİZİNİN HEKAYESİ EMİR VE AZİZEYE BAĞLI AZİZE ÇOK AĞIR GÜNLER KECİRİR AZİZE ÇÜLİDENİN BÜTÜN ARZUSUN YERİNE YETİRMEK ZORUNDA❤️AZİZE EMİRİN❤️KİMLİYİNDEN HABERSİZ EMİRİ KURTARMAĞA GEDİR EMİR ONUN YUVASINDA KILINÇ KİMİ DÜŞMENİN ELİNDE EMİR KÖTÜ DURUMDA KILINÇIN ELİNDEN KACAÇAK KILINÇ BU DURUMDAN KÖTÜ OLAÇAK AZİZENİ KAZANMAK İSTEDİYİ PLAN ALINMAYAÇAK EMİR KACAÇAK KURTULAÇAK AMA ONUN KARŞISINA HAYAT NE CIKARAÇAK BİLİNMEZ ANESİNE KOVUŞA BİLER AZİZE EMİR ÜCÜN HEBİSHANAYA DÜŞDÜ OĞUZ ONU DÜŞMEN BİLİR OĞRU BİLİR AZİZE GÜNAHSIZ OLDUĞUN ANLATAMIR ANLATMAĞI ZOR EMİRİ DÜŞÜNÜR EMİR GÖRÜNTÜLERDE OĞUZUN EVİNDE AZİZE EMİRİ DÜŞÜNÜR EMİRİN ADINI DİLİNE GETİREMİR ÇÜNKÜ OĞUZ ONU İNANAMAZ ÇÜLİDE AĞIR ZERBE ALDI ONUN AYILMASI AZİZENİN KURTULUŞU OLAÇAK ÇÜLİDE AYILAÇAK AZİZE KURTULAÇAK AZİZE KURTULUP YUVASINA GELDİKDE YUVADA BOŞLUK GÖREÇEK EMİR KAYIP KILINÇIN ÜZERİNE GEDEÇEK KILINÇ BU DURUMDAN SEVİNMEZ KILINÇ EMİRİ BULAMAZ AZİZE BÜTÜN BUNLAR ÜCÜN OĞUZA KIZAÇAK AZİZE EMİR KOLE HEKAYESİ BİR BİRİNE BAĞLI KOLE HEKAYESİNDE❤️ZEHRA AZİZE❤️YANAŞI AZİZE ZEHRANIN ABLASI OLA BİLER BELE EMİR AZİZEYE ANE DEYİR O ZEHRANIN ABLASI OLAÇAK UMARIM ŞELİM BU HEKAYENİN ÖZELİKİN BİLİR AZİZE SELİMLE KARŞILAŞMASI BUNLARIN AÇILMASI OLAÇAK ZEHRANIN AİLESİ AZİZENİN AİLESİ HEKAYESİ BİRDİ❤️❤️ADINI SEN KOY❤️❤️DİZİSİN HEKAYESİ İYİ DİZİNİN KOLEKTİVİNE UĞURLAR ARZU EDİRİZ

  79. Günel.

    26 Eylül 2018 at 19:07

    Hayırlı Akşamlar❤️Dizi Ailesin❤️Gözel Hanımları Nasılsınız❤️GÜLAY ABLA❤️ŞULE ABLA❤️VE DİZİ AİLESİN GÖZEL❤️MELEKLERİ❤️NASILSINIZ Her ZAMAN MUTLU OLUN❤️❤️GÜLAY ABLA❤️❤️Nasılsınız BÜTÜN İŞLERİNİZDE UĞURLAR ARZU EDİRİZ AİLENİZE MUTLULUK ARZU EDİRİZ ACILAN SABAHLARINIZA❤️❤️❤️MELEKLER❤️IŞIK BEKŞ ETSİN❤️GÜLAY ABLA❤️GÖZEL ANALİZLERİNİZİ BEKLEYİRİK DİZİ AİLESİ SEYFESİNDE ANALİZ SEYFELERİNİZ GÖRÜNDÜKÇE DİZİ SEYFESİ IŞIKIN KAYIP ETMEZ ANALİZİNİZ SEYFEDE OLMADIKÇA SEYFE SOLĞUN ÇİÇEKLER KİMİ BAŞIN AŞAĞI EYİR SEYFEDE HER ZAMAN IŞIĞINIZ GÖRÜNSÜN SEYFEDE AÇAN ÇÜLLER SOLMASIN SAĞ OLUN VAR OLUN MUTLU OLUN❤️❤️ŞULE ABLA❤️❤️NASILSINIZ HER ZAMAN MUTLU OLUN AİLENİZE MUTLU GÜNLER ARZU EDİRİZ❤️❤️ŞULE ABLA❤️❤️ADINI SEN KOY DİZİSİNDE GÜLAY ABLANINDA SİZİNDE ANALİZ SEYFELERİNİZ HER ZAMAN YANAŞI IŞIK SALIR SEYFEYE❤️❤️LEYLA ABLANIN❤️❤️ANALİZİ UZUN ZAMANDI GÖRÜNMÜR❤️LEYLA ABLA❤️NASILSINIZ UZUN ZAMAN OLDU UMARIM LEYLA ABLANIN SEYFEYE DAKİL OLMAMASINDA AİLESİNİN ÖZEL İŞLERİNE BAĞLI AİLENİZE MUTLULUK ARZU EDİRİZ SAĞ OLUN VAR OLUN❤️❤️ŞULE ABLA❤️❤️SİZİ ÇOK SEVİREM ANALİZ SEYFENİZİ BEKLEYİRİK ANALİZİNİZİN GÖZELİKİ SEYFEDE DOSTLARI BİRLİKİN YARADAN KÜVEDİ BU KÜVENİ❤️DİZİ AİLESİNDE❤️UZAK ETMEYİN DİZİ AİLESİN ÇOK SEVİREM SAĞ OLUN VAR OLUN❤️❤️ANALİZLER❤️❤️OLMADIKÇA SEYFEDE BOŞLUK GÖRÜNÜR

  80. xanim

    26 Eylül 2018 at 17:50

    ayselim canim arkadasim benim biz cok iyiz sen nasilsin gunun nasil geciyor sana hayirli neseli aksamlar dilerim seni cokkkk seviyorum 🙂

    • Aysel

      26 Eylül 2018 at 20:17

      Sağol canım iyiyim günüm temizlikle geçti baya yorucuydu sen napıyosun günün nasıl geçti

  81. xanim

    26 Eylül 2018 at 17:42

    hayirli mutlu aksamlar sule ablam biz cok iyiz sen nasilsin ben diziye bakmiyorum ben seni cok ozledim gunun nasil geciyor seni cokkkk seviyorum benim icin cok deyerlisin sen hep kalbimdesin sitemizi yorumlarinan hep neselendiriyorsun bende hazalimin dizisine bakicamda kanal d yok bizde bende internetden izlerim artik 🙂

  82. Şule

    26 Eylül 2018 at 17:14

    Benim tek arzum var hazalın dizisi tutmayacak.ve şöyle olacak.hani en son adını sen koy bizim dizimiz.zehra yangında öleyecek ercan kendine gelecek ömeri bayıltacak zehrayı kaçıracak ömerde ortadan kaybolacak zehrayı aramaya başlayacak ama tek başına ama polisle bir şekilde zehraya ulaşacak ve ercanı yine halt edip zehrayı kurtaracak konağa dönecekler ama zaman geçmişti zaten 7 senemiydi neydi.ve tabiki jülide bunu daha iki üç bölümmüydü neydi dile getirmişti.ve böylede olmalı şu an erkanda gerçi bir dizi içinde daha başlamadı taki ekimde dilerim oda tutmaz ve öğlede olacak.en iyi bildiklerimizin bile tutmuyorda daha bunlar yeni adını sen koydan çıktılar kolay değil öğle dizi tutturmak geri dönmeleri çokta zor olmasa gerek herhalde azize oğuzla bu iş olmaz zaten zehra ömer olacakki dizi anlam kazansın.

  83. Şule

    26 Eylül 2018 at 17:01

    Gülây canım nasılsın ah nerde senin o güzelim analizlerin çok özlüyorum eski günleri iyimisin canım seni seviyorum biliyon değilmi.ama hiç konuşamamak beni çok üzüyor.çok yoğunsun biliyorum bende çok sık giremiyorum.bir türlü karşılaşamıyoruz güzelim.

  84. Şule

    26 Eylül 2018 at 16:57

    Günaydın için çok geç oldu .nasılsınız bakalım kızlar.diziye bakan kim var acaba vallahi ben bakıyorum .ama o kadarmı benzer ya zehrayla ömerin ilk hallerini şimdi o oğuz yapıyor. Yalnız o asyadan nefret ettim.o nedir tavır hareketleri hiç güzel değil.ama jülidenin hatırına eskilerden hoşlanmasken şimdi yenilerin yanında tanıdık yüzler olunca izlenirliliğini korudu.eee bakalım yarın hazalın dizisi başlıyor.yaaa site yöneticim sen nerelerdesin acep .demet ferize nurbanu ayselide gördüm sanki aytaç hele o çalıkuşu unuttu şule ablasını özgür emine hanım kim varsa hepinize selâm olsun.

    • Aysel

      26 Eylül 2018 at 20:13

      Aleyküm selam ablacım nasılsın?

  85. Aysel

    26 Eylül 2018 at 16:34

    Hayırlı günler herkese nasılsınız arkadaşlar?

  86. xanim

    26 Eylül 2018 at 16:08

    ozgur teyzosum hos geldin meleyim benim nasilsin bu gun goremedim seni merak etmistim seni cokkkk seviyorum tum dileklerin kabul olsun kendine cok iyi bak allaha emanet ol

  87. İklim

    26 Eylül 2018 at 15:44

    Bu Azize bütün dizilerde kötü kadını oynadığı için şimdi tuhaf karşılanıyor tabi.. Özellikle de Alın Yazım adlı dizide seyirciye illallah ettirdi çok itici bir tip yılan gibi gözleri var.. Hazalın da yeni dizisi tutmaz zira senaryo güçlü değil. Serhat Tutumluer belki iyi bir takviye olabilir ama yetmez.. Tolgahan zaten başarılı değil pek yıldız haritası düşük..
    Lütfen yorumunu yayınlayın admin please..⚘⚘⚘

  88. Özgür GÜLAY'CIM

    26 Eylül 2018 at 14:53

    HAYIRLI GÜNLER DUYGULU KIZIM ZAMANIN, BEREKETIN, MUTLULUĞUN, HUZURUN, BOL OLSUN SEVGİMLE ALLAH’A EMANET OL SEVDİKLERINIZLE BİRLİKTE AMİNNN

  89. Özgür

    26 Eylül 2018 at 14:51

    HAYIRLI GÜNLER GÖNÜL DOSTLARIM İSTEK VE ARZULARINIZ SİZİNLE OLSUN SEVGİMLE MUSMUTLU ZAMANLAR

  90. KIR ÇİÇEĞİM

    26 Eylül 2018 at 14:49

    HAYIRLI GÜNLER ALLAH’A EMANET OL HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN KIZIM SAĞLIK, SIHHAT HER GÜZELLİK SENİNLE OLSUN MUCK MUCK SEVGİMLE

  91. xanim

    26 Eylül 2018 at 12:06

    gunelcim canim benim guzel dileklerin icin tesekkur ederiz 🙂

  92. xanim

    26 Eylül 2018 at 12:03

    ferize ablam hos geldin nasilsin birtanem gunun nasil geciyor seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu neseli gunler dilerim 🙂

  93. ferize

    26 Eylül 2018 at 09:30

    Gūnaydın gūzel dostlar huzurlu mutlu gūnler herkeze ..
    Allah a emanet olun

    • Gülay Albasan

      26 Eylül 2018 at 11:48

      Hayırlı günler ferize ablacığım.
      Sizede mutlu ve sağlıklı günler..

  94. Günel.

    26 Eylül 2018 at 09:25

    Hayırlı Sabahlar❤️Dizi Ailesinin❤️Gözel Hanımları Nasılsınız Yeni Gününüz Hayırlı Olsun Her Zaman İyi Olun Mutlu Olun❤️TÜRKÜYE❤️Halkında❤️AZERBAYÇAN❤️Halkında Olan Gözel Dostlarımı Çok Sevirem❤️Melekler❤️Sizi Korusun❤️❤️DİNİMİZ BİR DİLİMİZ BİR❤️❤️AYIMIZ BİR İLLİMİZ BİR❤️❤️AŞKIMIZ BİR YOLUMUZ BİR❤️❤️❤️❤️❤️AZERBAYÇAN TÜRKÜYE❤️❤️❤️BİR MİLLETİK İKİ DÖVLET❤️EYNİ ARZU EYNİ NİYYET❤️HER İKİSİ CÜMHÜRÜYYET❤️❤️AZERBAYÇAN TÜRKÜYE❤️❤️BİRDİR BİZİM HER HALIMIZ❤️SEVİNÇİMİZ MELALIMIZ❤️BAYRAKLARDA HULALIMIZ❤️❤️AZERBAYÇAN TÜRKÜYE❤️❤️ANE YURDDA YUVA KURDUM❤️ATA YURDA KÖNÜL VERDİM❤️ANE YURDUM ATA YURDUM❤️❤️❤️❤️❤️AZERBAYÇAN TÜRKÜYE❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️DİZİ AİLESİN❤️❤️GÖZEL HANIMLARI SİZİ ÇOK SEVİREM BİZİ DİZİ SEYFELERİNDEN ÇOK DOSTLUK TELLERİ KARDAŞLIK TELLERİ BAĞLAYIR SAĞ OLUN VAR OUN MUTLU OLUN❤️❤️ADINI SEN KOY❤️❤️DİZİSİN KOLEKTİVİNE UĞURLAR ARZU EDİRİZ ZEHRA VE ÖMER HEKAYESİN YARIM KALMIŞ HEKAYESİN UĞURLU TAMAMLAMASIN ARZU EDİRİZ

  95. xanim

    26 Eylül 2018 at 09:08

    gunaydin nurbanu ablam gunun nasil geciyor eniste cocuklar nasil sana ailenen mutlu saglikli gunler dilerim 🙂

  96. xanim

    26 Eylül 2018 at 09:05

    gulay ablam canim benim ayaklarinin iyi olmasina cok sevindim cabuk tam iyilesirsin insallah dualarim hep seninle sana islerinde kolay gelsin kendine cok iyi bak allaha emanet ol 🙂

  97. 61

    26 Eylül 2018 at 08:53

    Sabah şerifleriniz hayr olsun inşaallah 🙂

  98. xanim

    26 Eylül 2018 at 06:55

    gunaydin emine ablam nurbanu ablam ozge ablam nasilsiniz sizleri cokkkk seviyorum ailenizlen mutlu neseli gunler dilerim 🙂

  99. xanim

    26 Eylül 2018 at 06:52

    gunaydin gulay ablam nasilsin ayaklarinin agrisi gectimi birtanem ve tesekkur ederim islerinde kolay gelsin bol sans bol kazanclar dilerim rabbim yardimcin olsun seni cokkkk seviyorum kendine cok iyi bak allaha emanet ol 🙂

    • Gülay Albasan

      26 Eylül 2018 at 08:58

      Hayırlı sabahlar xanım Azeri, çok teşekkür ederim canım biraz daha iyi ayaklarım.. ve iş yerindeyim şuan.

  100. xanim

    26 Eylül 2018 at 06:46

    gunaydin calikusum canim kardesim ne kusuru anliyorum seni cevap vermesende canin sag olsun iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu ol bende cok iyim gunumde qayet iyi geciyor sen vakit bulunca konusuruz insallah seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu huzurlu gunler dilerim 🙂

  101. xanim

    26 Eylül 2018 at 06:36

    gunaydin sitenin bay ve bayanlari nasilsiniz hepinizi cokkk seviyorum ailenizlen mutlu huzurlu saglikli gunler dilerim 🙂

    • Gülay Albasan

      26 Eylül 2018 at 06:42

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı günler xanım azeri..

  102. Konyalı Emine

    26 Eylül 2018 at 01:00

    Hayırlı geceler canlar Allah rahatlık versin herkese

  103. Çalıkuşu

    26 Eylül 2018 at 00:59

    Neyse herkese iyi geceler tatlı rüyalar. Allah rahatlık versin. Ferize ablacım sabahki yorumunu okudum da o nasıl söz öyle ben seni unuturmuyum hiç. Unutmadım tabi ama iste pek giremiyorum su aralar . Nasılsın napıyorsun iyisindir inşallah. Ve canım kardeşim üç dür yorum yaziyorsun ama ben cevap veremiyorum kusuruma bakma. Ben iyiyim şükür sen nasılsın napıyorsun iyisindir inşallah. Bende seni çok özledim. Neyse hadin görüşürüz. Sizede iyi geceler tatlı rüyalar oğuz hocam. Kendinize iyi bakın. Allah rahatlık versin

  104. 61

    26 Eylül 2018 at 00:16

    Anam kış geldi ya bu ne soğuktur fırtına kopuyor resmen allah korusun cümlemizi
    Hayden hepinize hayırlı geceler diliyorum allah rahatlık versin

    • Çalıkuşu

      26 Eylül 2018 at 00:32

      Sanada hayırlı geceler nurbanu ablacım. Bizim buralarda pek bi kışlık durum yok sadece akşamları biraz soğuk oluyor o kadar. Neyse sanada allah rahatlık versin

  105. Çalıkuşu

    25 Eylül 2018 at 23:20

    Herkese hayırlı geceler sitenin güzel insanları. Ben geldiiim. Bugün birileri var mi acaba

  106. ÖzGe

    25 Eylül 2018 at 23:11

    Hayirli geceler dostlarim nasilsiniz.

    • Çalıkuşu

      25 Eylül 2018 at 23:54

      Hayırlı geceler özge ablam hoşgeldin. Nasılsın napıyorsun.

  107. xanim

    25 Eylül 2018 at 20:46

    hayirli aksamlar gulay ablam nasilsin ayagin agrisi gectimi ve guzelce dinlen uyu benim icin cok deyerlisin guzel yurekli ablam benim seni cokkkk seviyorum hep kalbimdesin rabbim hep yar ve yardimcin olsun insallah amin

  108. xanim

    25 Eylül 2018 at 20:41

    hayirli aksamlar ozgur teyzosum canim gunun nasil gecti ve guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim ellerinden opuyorum sen her zaman kalbimdesin ve benim icin cok deyerlisin seni cokkkk seviyorum tum guzellikler seninlen olsun allaha emanet ol 🙂

  109. Özgür

    25 Eylül 2018 at 19:59

    HAYIRLI AKŞAMLAR TATLI HOŞ SOHBETLER YORUMLAR SİZLERİN OLSUN GÖNÜL DOSTLARIM TEK TEK İSİM YAZMASAMDA BENİM KALBİNDESİNİZ ALLAH’A EMANET OLUN SEVDİKLERİNİZDE BİRLİKTE AMİNN SEVGİMLE KALIN MUSMUTLU ZAMANLAR

  110. Özgür GÜLAY'CIM

    25 Eylül 2018 at 19:56

    ❤❤❤❤İYİ AKŞAMLAR❤❤❤❤
    ❤❤❤❤İYİKİ VARSIN❤❤❤❤
    ❤❤❤❤DUYGULUKIZIM❤❤❤❤
    ❤❤❤❤SEVGİMLE KAL❤❤❤❤
    ❤❤❤❤ MUCK MUCK ❤❤❤❤

    • Gülay Albasan

      25 Eylül 2018 at 20:11

      Hayırlı akşamlar özgür teyzecim çok teşekkür ederim..

  111. Şirinkızım

    25 Eylül 2018 at 19:50

    HAYIRLI AKŞAMLAR HATIRNAZ ÖZVERİLİ SAYILI HER GÜZELLİĞİ HAK EDEN KIZIM ALLAH SENİ SENİN GİBİLERLE KARŞILATIRSIN, YAŞATSIN MUTLULUK, SAĞLIK, BEREKETLE SEVGİMLE KAL BUSE SANA MUCK MUCK MUCK❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  112. xanim

    25 Eylül 2018 at 16:18

    ozgur teyzosum canim benim nasilsin guzel dileklerine amin diyorum bende demetimi merak etdim insallah sagliki iyidir ben onu cok ozledim ya seni cokkkkk seviyorum ailenen mutlu neseli gunler dilerim

  113. xanim

    25 Eylül 2018 at 16:08

    ferize ablam birtanem hos geldin biz iyiz sen nasilsin sag olasin birtanem bizim buralara yagmur yagmadi senin gunun nasil geciyor seni cokkk seviyorum ailenen mutlu huzurlu gunler dilerim 🙂

  114. xanim

    25 Eylül 2018 at 15:57

    gulay ablam kralicem benim iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu ol ayaklarinda agriyor gecmis olsun rabbimden acil sifalar dilerim cabuk iyilesirsin insallah dualarim hep seninlen birtanem seni cokkkkk seviyorum kendine cok iyi bak allaha emanet ol

  115. ferize

    25 Eylül 2018 at 11:05

    Aa nerede bizim canlar? kimse yok ..bende geç kaldım yine olsun..gecikmelide olsa gūnaydın canlar..nasılsınız?
    Bizim buralara yine yağmur yağıyor bir hafta yağacakmış meterolojiden alınan bilgilere gőre..
    Sizde ne var ne yok?
    Çalıkuşum beni Unutsada ben onu unutmadım..sanada gūnaydın çalıkuşum. .
    Xanim sanada gūnaydın sende ailenle mutlu huzurlu gūnler geçir canım..
    Haydin hoşçakalın

    • Gülay Albasan

      25 Eylül 2018 at 15:45

      Hayırlı günler ferize ablacığım.
      Evet aynı sizin oralar gibi, bizim buralarada hem soğuk, hemde yağmur geldi..hadi bakalım kışa BİSMİLLAH…

  116. KIR ÇİÇEĞİM

    25 Eylül 2018 at 09:37

    HAYIRLI SABAHLAR VE SENİ MERAK ETTİM ÇOKKKKK NASILSIN DAHA İYİLEŞMEDİN GALİBA ALLAH SAĞLIK, SIHHAT VERSİN SEVGİLERİMLE TEYZESİİ MUCK MUCK MUCK
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  117. Özgür

    25 Eylül 2018 at 09:35

    HAYIRLI SABAHLAR MUTLULUK, SAĞLIK, HUZUR, BOLLUK, BEREKET, BAŞARI GÜZEL ZAMANLAR SİZLERİN OLSUN GÖNÜL DOSTLARIM TEK TEK İSİM YAZMASAMDA BENİM KALBİNDESİNİZ ALLAH’A EMANET OLUN SEVDİKLERİNİZDE BİRLİKTE AMİNN SEVGİMLE KALIN

  118. Özgür GÜLAY'CIM

    25 Eylül 2018 at 08:53

    HAYIRLI SABAHLAR VE TÜM GÜN… İŞLERİN, SAĞLIĞIN, GÜÇÜN, KUVVETIN, ZAMANIN GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİMLE KAL MUCK…

    • Gülay Albasan

      25 Eylül 2018 at 15:46

      Hayırlı günler özgür teyzecim, ALLAH RAZI OLSUN..
      Aynı şekilde teyzem, seninde herşey gönlünce olsun..iyiki varsın..

  119. Anonim

    25 Eylül 2018 at 08:50

    gunaydin calikusum canim kardesim biz cok iyiz sen nasilsin ben seni cok ozledim anliyorum seni sana islerinde kolay gelsin rabbim yardimciniz olsun seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu huzurlu gunler dilerim 🙂

  120. xanim

    25 Eylül 2018 at 07:16

    gunaydin sitenin bay ve bayanlari nasilsiniz hepinizi cokkkk seviyorum ailenizlen mutlu neseli saglikli gunler dilerim 🙂

    • Gülay Albasan

      25 Eylül 2018 at 15:48

      Hayırlı günler xanım azeri, teşekkür ederiz iyiyiz canım.
      Ama bugün ayaklarım ağrıyor biraz..

  121. Çalıkuşu

    25 Eylül 2018 at 06:49

    Hayırlı sabahlar ayselcim canım arkadaşım. Dün yorum yazamadım kusura bakma. Bende iyiyim işte şu aralar bahçe işləri yoğun onlarla uğraşıyoruz. Ve mutlu olmana da çok sevindim hep mutlu ol. Yüzün hep gülsün. Seninle uzun uzun sohbet etmeyi de çok özledim inan ama şu aralar pek alamıyorum teli. Neyse hadi kendine iyi bak canım

  122. Çalıkuşu

    25 Eylül 2018 at 06:45

    Herkese hayırlı sabahlar sitenin gülleri ve Sayın yöneticisi günaydınlar. Nasılsınız bakalım gününüz aydın bol neşeli olsun. 🙂

    • Gülay Albasan

      25 Eylül 2018 at 15:47

      Hayırlı günler çalıkuşum..yoğun ve birazda yorgunum günün bu saatinde..

  123. Konyalı Emine

    25 Eylül 2018 at 00:47

    Hayırlı geceler,güzel bir güne uyanirsiniz inşallah Allah rahatlık versin herkese

  124. Gülay Albasan

    25 Eylül 2018 at 00:21

    HERKESE HAYIRLI GECELER. ALLAH RAHATLIK VERSİN..

  125. xanim

    24 Eylül 2018 at 21:55

    ayselim canim arkadasim ne kusuru simdiden afiyet olsun canin sag olsun birtanem yuzun hep gulsun tatli kiz seni cokkkk seviyorum allah rahatlik versin iyi geceler tatli ruyalar 🙂

  126. Aysel

    24 Eylül 2018 at 21:33

    Hayırlı geceler site ahisi Allaha emanet olun

  127. xanim

    24 Eylül 2018 at 21:32

    hayirli aksamlar nazli ablam iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu ol bizde cok iyiz ve oglunun adina cok sevindim insallah hakkinda hayirlisi olsun bizde seni cok opuyoruz 🙂

  128. Aysel

    24 Eylül 2018 at 21:31

    Günelcim Xanım azerim sizlerede çok teşekkür ederim sağolun Günelcim üzülme bakarsın o dediklerinde olur bir gün kader kısmet sağol duaların için

  129. Aysel

    24 Eylül 2018 at 21:23

    Kızlar kusura bakmayın önce büyükler Ferize ablam ben sana geliyorum çaya şimdiden eline sağlık teşekkür ederim 🙂

    • ferize

      24 Eylül 2018 at 21:51

      Ayselim balkonda seni bekliyorum..4 gözle..

  130. ÖzgürNazlı hanım

    24 Eylül 2018 at 21:09

    HAYIRLI AKŞAMLAR ÖNCE ALLAH HAYIRLI KULUNLA KARŞILAŞTIRSIN, UTANMASI, SAYGISI, HURMETI, TATLI DİLİ OLSUN HÜNERLİĞİ, MARİFETLİĞİ ÖĞRENİR ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN NAZLI HANIM… SEVGİMLE KALIN

  131. Özgür Günel'cim

    24 Eylül 2018 at 21:04

    HAYIRLI AKŞAMLAR VE ÇOKKKK TEŞEKKÜRLER HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİMLE ALLAH’A EMANET OL SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE MUSMUTLU ZAMANLAR… ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  132. Özgür

    24 Eylül 2018 at 21:02

    HAYIRLI AKŞAMLAR TATLI HOŞ SOHBETLER YORUMLAR ZAMANLAR SİZLERİN OLSUN GÖNÜL DOSTLARIM, GÜLAY’CIM SEVGİMLE KALIN

  133. Nazli

    24 Eylül 2018 at 20:24

    İyi aksamlar canlarım nadilsiniz.ayselim beni sormuşsun iyiyim canım sağol sağlığıniza duaciyim inşlh.ben biraz heyecanlıyım oğlum arkadaşını getirdi tanışmaya ayselcim sen yeni gelinsinya bana tüyo ver gelinler nasıl bir kayinvalideyi sever.ben arkadaş olmak istiyorum.ha bizimde vardı kayinvalidemiz zaman değişti desem zaman değişmedi insanlar değişti keza gulayim kayinvalideyle oturuyor.takdire şayan.iste ben Şaşkin vaziyette yım oğlum büyümüş.selamlar hepinize çok öpüyorum hepinizi.

    • Aysel

      24 Eylül 2018 at 21:28

      Tam adamına sordun ablacım bende kayınvalidemlerleyim aramız çok iyi tabi benim tatlılığımda var 🙂 arkadaş olun bencede güler yüzlü ol korkutma kızı rahat olun ikinizde sen zaten tatlı dillisin kendin ol yeter

  134. xanim

    24 Eylül 2018 at 20:23

    ferize ablam ben sana yorum yazmistim cikmamis iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu ol cokda yorulmussun kiyamam ben sana islerinde kolay gelsin rabbim yardimcin olsun simdi guzelce dinlen bende cok iyim sanada hayirli mutlu aksamlar dilerim 🙂

  135. xanim

    24 Eylül 2018 at 20:13

    ayselim canim arkadasim sana afiyet olsun ben davet ediyorum seni hadi gel birlikte cay icelim tatli kiz 🙂 🙂

  136. Günel.

    24 Eylül 2018 at 19:27

    ❤️ADINI SEN KOY❤️❤️BİR UMUT YETER❤️DİZİLERİ İKİ DİZİ ÜZ ÜZE HEKAYELERİN KEHRAMANLARI KÜÇÜK MELEKLER BİRİ❤️EMİR❤️ BİRİ❤️UMUT❤️İKİ OBRAZ KEM KEDER İÇİNDE DOĞMA ANELER YOK SAKLAYAN ANELER BAŞ KEHRAMANLAR EZAP CEKİLER ELİF AZİZE AZİZE MUTLU OLAÇAK EMİRE ANELİK YAPAÇAK BU AŞK İKİYE BÖLÜNEÇEK❤️❤️OĞUZ EMİR❤️❤️AŞKLARIN KARÇISINDA❤️BİR UMUT YETER❤️ELİF AŞKI GÖZÜ YAŞLI KALAÇAK BU HEKAYENİN İKİ ANESİ SAĞSALEMET KARŞIDA İKİSİDE EZAP CEKİR BU ANELERİN BİRİ OLMELİ UMARIM DERYA ÖLEÇEK HEKAYE ÇOK AÇI GÖZ YAŞI İLE BİTEÇEK UMUT BEBEK ELİFLE YILMAZLA MUTLU OLAÇAK HEKAYELER FERKLİ OLSADA OBRAZLAR SEVİMLİDİ UMARIM İKİ DİZİDE RETİNKDE EYNİ YÜRÜYELER ÇÜNKÜ İKİSİDE ÇOÇUK HEKAYESİN DİZİYE BEKŞ EDİLER İKİ DİZİYE EZİYETİ KECEN OYUNCULARA MUTLULUK ARZU EDİRİZ BAŞARINIZ BOL ÖDÜLERİNİZ ÇOK OLSUN UMARIM OĞUZ VE AZİZE OBRAZIDA ÖDÜLE LAYİK GÖRÜLER

  137. Aysel

    24 Eylül 2018 at 19:19

    Çayımı kendim aldım ama davet eden olursa yinede hayır demem 🙂

    • Günel ❤️❤️AYSEL ABLA❤️❤️

      24 Eylül 2018 at 19:40

      Hayırlı Akşamlar❤️❤️AYSEL ABLA❤️❤️NASILSINIZ HER ZAMAN İYİ OLUN MUTLU OLUN YUVANIZDA AŞK SEVGİ HER ZAMAN OLSUN❤️AYSEL ABLA❤️YENİ GELİNİ HER ZAMAN YUVALARINDAN KONAK ÇAĞIRILIR MENDE SİZİ KONAK CAĞIRARDIM AMA MÜMKÜN DEYİL AMA KELBİMİZDEN KECEN SÖZLER SİZE DAYAK SİZE UMUT IŞIĞIDI❤️DİZİ AİLESİN❤️KELBİNDEN KECEN GÖZEL SÖZLERİ SİZİ KONAK DEVET ETMESİ KİMİ KEBUL EDİN SİZİ ÇOK SEVİREM ANENİZİN ELERİNDEN ÖPÜREM UNUTMARAM KAYNANANIZDA VAR ONUNDA ELERİNDEN ÖPÜREM HER ZAMAN MUTLU OL SEYFEDE IŞIK SAÇASINIZ YENİ GELİN MITLU OL YUVANDA IŞIK OL❤️AŞK SEVGİ❤️YUVANIN SİNVOLU OLSUN

    • ferize

      24 Eylül 2018 at 20:43

      Ayselim valla çok şanslısın.
      Tam ben Davet etcektim bizim canlar Davet etmişler bile sen kimi en ćok seviyosan ona git bence.. bunun ben olmasını Temenni ederim .kısmet.
      Çay hazır.bile .

      • Günel ❤️❤️FERİZE ABLA❤️❤️

        24 Eylül 2018 at 21:27

        Hayırlı Akşamlar❤️FERİZE ABLA❤️NASILSINIZ HER ZAMAN İYİ OLUN MUTLU OLUN AİLENİZE MUTLULUK ARZU EDİRİZ SEYFEDE HER ZAMAN MUTLU SÖZLERİNİZ IŞIKLANSIN❤️FERİZE ABLA❤️SİZ CAYI HAZIRLAYIN MEN EKİM AYINDA TÜRKÜYEYE GELENDE SİZE KONAK OLUM BİZ❤️AYSEL ABLANI❤️KONAK ÇAĞIRA BİLERİK❤️❤️AYSEL ABLA❤️❤️ZATEN AZERBAYÇANDADI❤️FERİZE ABLA❤️SİZİ ÇOK SEVİREM ❤️❤️❤️TÜRKÜYE❤️❤️HALKINDA DAHA ÇOK SEVİREM SAĞ OLUN VAR OLUN MUTLU OLUN

        • ferize (Gūnel❤❤❤)

          24 Eylül 2018 at 22:05

          Hayırlı akşamlar GŪNELCiM sağol canım ben iyiyim sen nasılsın? Tamda ben bőyle misafir severim çayı demle biz geliyoruz diyen .
          Valla ćok mutlu olurum Gūnelcim keşke buraya gelebilsen.inan bizim memlekette kalmak istersin.
          Doğası huzur kokuyor.
          Bende senin hep mutlu ve başarılı olmanı istiyorum.
          Rabbim yardımcın olsun.
          ❤Bende seni çok seviyorum❤
          Gūnelcim hakkında herşeyin en hayırlısı olsun amin
          Allah a emanet ol

  138. Günel ❤️❤️ADINI SEN KOY❤️❤️

    24 Eylül 2018 at 18:58

    ❤️ADINI SEN KOY❤️Dizisi❤️❤️AZİZE ❤️❤️KILINÇIN YAPDIKLARINA ÇOK ÜZÜLÜR BİR ÇOÇUĞA YAPILAN KÖTÜLÜKLER ONU ÜZÜR❤️❤️EMİR❤️❤️OĞRU KİMİ DOĞMA YUVASINDA GEZİR BABA ANESİ MUTLU OLDUĞU YUVA ONA YAD EMİR VE AZİZE HEKAYENİN SİR KAYNAĞI AZİZE KONAKDA OLAN BİTEN HEKAYEDEN HABERSİZ KEZA OLMASI ÇÜLİDENİN KELBİNİN PARÇALARIN KEZADA ÖLMESİN BİLDİ AMA ESİL HEKAYENİ DUYAMADI EMİRİN KEZADA KAYIP OLMASI BAĞLI SİR KİMİ KALDI AZİZE KILINÇ BELASINDA BELE KURTULAMIR AZİZE KONAĞA GELMESİ HEKAYENİN BAŞLANĞIÇIDIR EMİRİN HEKAYESİ KECMİŞİN HATİRELERİNDE BAĞLI ÇÜLİDENİN OTAĞINDA KECMİŞİN RESİMLERİ EMİRİN ÇOÇUKLUĞUN HATİRELERİNDEN BİR İZ BULAÇAK AZİZE BU HATİRELERİ BİLDİKDE YIKILAÇAK. EMİR ONUN ÜCÜN HAYATIN ANLAMIDI AZİZE BU HEKAYENİ KİMSEYE ANLATAMAZ EMİRİ KAYIP EDEMEZ EMİR ONUN HAYATINDA OLMASA YAŞAYAMAZ AZİZE EMİRE DOĞMA ANE SIÇAKLIĞI BEKŞ EDİP EMİR AZİZEDEN UZAKLAŞAMAZ BÜTÜN SİRLER ACILDIKDA OĞUZ AZİZENİ AF EDEMEZ EMİR KILINÇIN TEHLÜKESİNDE OLAÇAK❤️AZİZE EMİRİN ❤️HAYATINDA SIKINTI OLDUĞUNDA BU SİRİ AÇMAK ZORUNDA OLAÇAK AZİZE GÖZEL ANEDİ YAPDIĞI İŞLER ANE DUYĞULARINA BAĞLI KILINÇ EMİRİN AZİZENİN OĞLU OLMAMASIN BİLEMEZ BİLSE BU HEKAYEDEN KULANARAK AZİZENİ Korkutar AZİZE KILINÇ YILDIZ DÜŞMENCİLİKİ UZUN YOLCULUĞA CIKDI DİZİNİN HEKAYESİ YENİ HEKAYEYE YENİLİK BEKŞ EDEÇEK❤️❤️ADINI SEN KOY❤️❤️DİZİSİN KECMİŞ HEKAYESİN ZEHRA ÖMER OBRAZLARI TAMAMLAMADI ONLAR BİR BİNANIN İNŞASIN YARIM KOYDULAR AZİZE VE OĞUZ OBRAZLARI O BİNANI TEMİR ETMEK İSTEYİLER DİZİLER BİR BİNAYE BENZEYİR❤️ADINI SEN KOY❤️DİZİSİNE UMARIM ÇOK OYUNCULAR DEVET EDİLİP AMA GELMEYEN OYUNCULARDA OLUP ONLAR DÜŞÜNÜPLER HAZAL VE ERKAN SEVİLEN OYUNCULAR BİZ BU OBRAZLARI YAPAMARIK SEVİLEMERİK AZİZE VE OĞUZ OBRAZIN OYUNCULARI BU DİZİNİN YARIM KALMIŞ İNŞASIN BERPA ETMEYE GELİPLER UMARIM DİZİNİN TAMAMLAYAÇAKLAR VE GÖZEL FİNALA DİZİNİ SONLANDIRAÇAKLAR DİZİNİN KOLEKTİVİNE UĞURLAR ARZU EDİRİZ YOLUNUZ ACIK OLSUN

  139. ferize

    24 Eylül 2018 at 18:34

    Xanim iyiyim canım sen nasılsın? gūnūm okadar yorucu geçtiki iş gūç işte bitmiyor bende seni őzledim canısı
    hayırlı akşamlar

  140. xanim

    24 Eylül 2018 at 18:20

    gunelcim canim benim birtanem ben cok iyim hali dokuma da fena diyil azcik zorlaniyorum guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim iyiki varsin sen neler yapiyorsun gunun hep mutlu neseli gecsin yuzun hep gulsun 🙂

  141. Günel ❤️XANIM ABLA❤️

    24 Eylül 2018 at 18:10

    Hayırlı Akşamlar❤️❤️DİZİ AİLESİN❤️❤️Gözel Hanımları Nasılsınız❤️❤️XANIM ABLA❤️❤️NASILSINIZ Her Zaman İyi Olasınız Mutlu Olasınız Halı İşleriniz Nasıl GEDİR BİLİREM Halı İşin Bütün Özeliklerin Gözel Öyreneçeksiniz HALI TOKUYAN ELLERİNİZ VAR OLSUN GÖZLERİNİZ HURLU OLSUN❤️❤️MELEKLER❤️❤️BÜTÜN İŞLERİNİZE IŞIK SAÇSIN AİLENİZE MUTLULUK ARZU EDİRİZ YENİ HEFTEMİZ AİLENİZE GÖZELİK KAPILARIN ACSIN SAĞ OLUN VAR OLUN MUTLU OLUN

  142. xanim

    24 Eylül 2018 at 16:29

    gunelcim canim benim nasilsin gunun nasil geciyor seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu huzurlu gunler dilerim 🙂

  143. xanim

    24 Eylül 2018 at 16:20

    ayselim birtanem canim arkadasim sag olasin iyiki varsin sana kocaman sarilip opuyorum gununun nasil geciyor birtanem benim seni cokkkk seviyorum 🙂

  144. Günel.

    24 Eylül 2018 at 13:36

    Hayırlı Sabahlar❤️DİZİ AİLESİN❤️Gözel Hanımları Nasılsınız Yeni Hefteniz Karşınıza Berekek Çansağığı Gözelik Kapıları Acsın Arzularınız ÇİÇEK Acsın Hep Mutlu Olun❤️❤️GÜLAY ABLA❤️❤️Nasılsınız Yeni Hefteniz Uğurlu Gelsin Çoçuklarınız Okulda Mutlu olsun Çanınız Sağlam Olsun İşderinizde Yorulmayasınız Bütün İşderinizin Üzerine ❤️MELEKLER❤️Işık Sacsın Gözel Analizleriniz Bekleyiriz Sağ Olun Var Olun Yeni Heftemiz AİLENİZE Mutlu Haberler BEKŞ ETSİN❤️❤️NURBANI ABLA❤️❤️NASILSINIZ HER ZAMAN MUTLU OLUN AİLENİZE MUTLULUK ARZU EDİRİZ YUVANIZDA ÇANSAĞLIĞI EKSİK OLMASIN EV İŞDERİNDE YORULMAYASINIZ ❤️❤️MELEKLER❤️SİZİ KORUSUN EV İŞDERİNDE SEVE SEVE SİZE YARDIM EDERDİM AMA MÜMKÜN DEYİL SADEÇE KELBİMİZDEN KECEN SÖZLER BİZE KÖMEK DESTEK OLA BİLİR SAĞ OLUN VAR OLUN SİZİ ÇOK SEVİREM❤️❤️ÖZGE ABLA❤️❤️NASILSINIZ HER ZAMAN MUTLU OLUN İŞDERİNİZDE UĞURLAR ARZU EDİRİZ SEYFEDE ÇOK GÖRÜNMÜRSÜNÜZ AİLENİZE MUTLULUK ARZU EDİRİZ İŞDERİNİZDE UĞUR MELEKLERİN İZİ GÖRÜNSÜN SAĞ OLUN VAR OLUN❤️❤️SEMA ABLA❤️❤️NASILSINIZ SEYFEDE OLMAĞINIZA ÇOK SEVİNDİM SİZİ ÇOK SEVİREM HER ZAMAN SEYFEDE GÖRÜNMENİZ DİZİ AİLESİ SEYFESİNE GÖZELİK BEKŞ EDİR AİLENİZE MUTLULUK ARZU EDİRİZ ÇOÇUKLARINIZ HOŞBEKT OLSUN BÜTÜN İŞDERİNİZE ALLAH KÖMEK ETSİN YORULMAYASINIZ YENİ İŞLERİNİZ HAYIRLI OLSUN❤️❤️AYSEL ABLA❤️❤️NASILSINIZ SİZİ SEYFEDE GÖRMEK ÇOK GÖZEL YENİ YUVANIZDAN SEYFEYE GELEN YOLLARINIZ HAYIRLI OLSUN AİLENİZE MUTLULUK ARZU EDİRİZ MUTLULUK YUVANIZDAN UZAK OLMASIN❤️MELEKLER❤️Yuvanıza AŞK SEVGİ BEKŞ ETSİN❤️❤️ÖZGÜR ABLA❤️❤️NASILSINIZ HER ZAMAN MUTLU OLUN YUVANIZDA GÖZEL HABERLER EŞİDESİNİZ YENİ GÜNÜMÜZ YENİ HEFTEMİZ AİLENİZE GÖZELİKLER MUTLULUKLAR GETİRSİN❤️MELEKLER❤️SİZİ KORUSUN SİZİ ÇOK SEVİREM❤️❤️ÖZGÜR ABLA❤️❤️KELBİNİZDEN KECEN SÖZLERİ OKUDUM GERCEKDENDE ÇOK ÜZÜLDÜM KADINLARA ÇOÇUKLARA YAPILANLAR İSLAM ALEMİNE AĞIR ZERBEDİ BU SIKINTILAR BÜTÜN MÜSELMAN ÖLKELERİNE AİDİ❤️❤️TÜRKÜYE❤️❤️HALKINDA HÜKÜK BUNLARA GÖZ YUNMAYAÇAK HEMİN ÇANİ̇LERE EN AĞIR ÇEZA ÖLÜM HÖKMÜ VEREÇEK BUNA EMİNEM İNSAN OĞLU BUNLARI NASIL YAPAR YUVALARDA ANE BABALAR GÖZ YAŞI TÖKÜLER ÖLÜP DİRİLER BAKIRSANKİ YENİDEN ÇANİ̇LER COKALIR ALLAH BU ÇANİLERİ ÇEHENNEMDEDE KEBUL EDEMEYEÇEK BU İNSANLAR MİLLETİN DÖVLETİN ÜZ KARASIDILAR❤️OSMANLI TÜRKLER❤️KECMİŞİNİZDE NAMUSA EKLAKA DEYER VEREN BİRİNÇİ DÖVLET OLUP AMA BU İNSANLAR VETENİMİZE MİLETİMİZE ZERER VERİR BİZ İNSANLARIN ÇANI ALLAHA EMANET BİZİM ÇANIMIZ ALLAHDAN KİRAYA VERİLİP VAKTINDA GERİ KAYTARAÇAĞIK BU İNSANLAR ALLAHIN EMANET VERDİYİ ÇANI KÖTÜ KULANILAR ALLAH BELANIZI VERSİN TÜRK HALKI SİZE HAYAT VERMİŞ ÇOK TESÜF EDİREM Kİ TÜRKÜYE HALKININ MÜKEDES TORPAĞININ ÜSTÜNDE MÜSELMAN DÖVLETLERİN TORPAĞIN ÜSTÜNDE BELE ÇANİLER GEZİR HEYİF Kİ O TORPAKLAR BU ÇANİ̇LERE İZ SALMAĞA BEKŞ EDİR TORPAKLARDA GÖZ YAŞI AKITIR BU ÇANİLER ÖLMELİ ÇOÇUKLARIN RESMİNİ GÖRENDE KELBİM PARÇALANDI ÇANİLERİ̇N ÖNÇE ÇOÇUKLARI TUTAN KOLARI KESİLMELİ GÖZLERİ ÇIKMALI BAŞLARI KESİLMELİ BÜTÜN BUNLARI HER KESE GÖSTERİLMELİ ÇEZA SADEÇE ÖLÜMDÜ YOKSA HEC BİR DEYİŞİKLİK OLMAYAÇAK ZATENDE OLMUR BİRİN HEBSHANAYA SALILAR BEŞİ MEYDANA GELİR NE VAKTA KEDER ANELER BABALAR EZAP CEKEÇEK O ANELER BABALAR Kİ ONLAR ZATEN ÖLMÜŞ KİMİDİLER YAŞAMALARI NEYE GEREK ÇOÇUKLARIN MEZARINA GETDİKDE AĞLAYANDA NE DEYİP AĞLAYAÇAKLAR HASTEMİ KEZAMI OLDU MELEKİME DEYEÇEK ALLAH BÜTÜN MÜSELMANLARA HZ.MUHEMMED (A.S) EKLAKI DEYERLERİN BEKŞ ETSİN❤️TÜRKÜYE HALKI❤️BÜTÜN ÖLKELERDE MÜHARİBELERİN KARŞISIN ALIP ANELERİN BABALARIN ÇOÇUKLARIN HAYATIN KURTARIR UMARIM BU ÇANİLERİNDE KARŞISIN ALMAK ÜCÜN YASALAR UĞURLU KERAR KEBUL EDEÇEK ALLAH BÜTÜN İNSANLARA MUTLULUK KİSMET ETSİN ÇANİLERİN ELİNDE SOLUP GEDEN ÇOÇUKLARIN ANELERİNE BABALARINA SEBİR VERSİN ÖLENLERE ALLAH REHMET ETSİN KEBİRLERİ HURLU OLSUN ONLAR ZATEN ÇENNETİN MELEKLERİDİ MELEKLER BELE ÇENNETDE O ÇOÇUKLAR ÜCÜN GÖZ YAŞI TÖKÜR VE MÜSELMAN ÜMETİNE BAKIP KAN AĞLAYILAR VE DEYİLER BUNLAR BİZİM ÜMETİMİZDEN DEYİL MELEKLER BÜTÜN MÜSELMAN ÖLKELERİNE SEVGİ BEKŞ ETSİN❤️DİZİ AİLESİN❤️ÇOK SEVİREM SAĞ OLUN VAR OLUN MUTLU OLUN

  145. xanim

    24 Eylül 2018 at 12:46

    nazli ablam hos geldin nasilsin ozledim seni gunun nasil geciyor seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu neseli haftalar gunler dilerim 🙂

  146. Aysel

    24 Eylül 2018 at 12:44

    Hayırlı günler site ahalisi nasılsınız?

    • Gülay Albasan

      24 Eylül 2018 at 15:57

      Hoşgeldin ayselim iyiyiz çok şükür sen nasılsın?

      • Aysel

        24 Eylül 2018 at 19:11

        Sağol ablacım bende iyiyim birisinin beni çaya davet etmesini bekliyorum 🙂 gönüllü varmı acaba? 🙂

  147. xanim

    24 Eylül 2018 at 12:41

    ozgur teyzosum tesekkur ederim iyiki varsin islerinde kolay gelsin rabbim yardimcin olsun allaha emanet ol :):)

  148. Nazli

    24 Eylül 2018 at 12:06

    Herkese hayırlı günler hayırlı haftalar olsun inşlh canlarım

  149. Şirinkızım

    24 Eylül 2018 at 11:58

    Teşekkürler teyzesi ve sende çokkkkk seviliyorsun muck.. SEVGİMLE KAL

  150. ÖzgürŞule'cim

    24 Eylül 2018 at 11:56

    HAYIRLI GÜNLER VE HOŞ GELDİN SİTENİN BÜLBÜLÜ HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİMLE
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  151. LAMAZİ GOGO

    24 Eylül 2018 at 11:54

    HAYIRLI GÜNLER HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN ÇOÇUKLARIN DA MUSMUTLU ZAMANLARRRR BUSE SANA MUCK MUCK MUCK KALPLERDE SEVGİMLE ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  152. GüneşKalpliKızım

    24 Eylül 2018 at 11:52

    HAYIRLI GÜNLER VE KIZ KARDEŞİ ŞİMDEN BİLİYORUM HER YERE MEAL YAZIP ASMIŞTI İŞLERİNİ YAPARKENDE EZBERLEMEK İÇİN… ALLAH CC ZAMANINI, GÜCÜNÜ, KUVVETINI, ZİHİN AÇIKLIĞINI BOL EYLESİN TEYZESİ SENİ ÇOKKKK SEVİYORUM HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİMLE BUSE SANA MUCK MUCK MUCK KALPLERDE ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  153. xanim

    24 Eylül 2018 at 11:32

    ferize ablam nasilsin ben seni cok ozledim birtanem senin gunun nasil geciyor seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu huzurlu haftalar gunler dilerim 🙂

  154. xanim

    24 Eylül 2018 at 11:29

    ozgur teyzosum meleyim benim guzel dileylerine amin diyorum seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu neseli haftalar dilerim 🙂

  155. xanim

    24 Eylül 2018 at 11:13

    gulay ablam birtanem kralicem benim guzel dileylerin icin sag ol bitanem kendine cok iyi bak allaha emanet ol 🙂

  156. ferize

    24 Eylül 2018 at 10:13

    Yep yeni bir haftanın ilk gūnūnden gùnaydın herkeze
    Birazdan zaman olmaya bilir o yūzden kısa dan yazıyorum..
    Gőrūşmek dileğiyle

    • Gülay Albasan

      24 Eylül 2018 at 10:20

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı haftalar ferize ablacığım..

    • Aysel

      24 Eylül 2018 at 12:47

      Hayırlı günler ablacım nasılsın? Galiba sen beni hiç özlemedin 🙁

      • ferize

        24 Eylül 2018 at 18:15

        Canım benim őncelikle hoşgeldin
        Seni tabikide Őzledim .gūnaydın Yazdık tan sonra gerçekten daha şimdi burdayım.şunu bilki herkezin yeri farklı yokluğun çok belli oldu.sen mutlu ol yeter.bak yőnetici bile senin dőnūşūnū kutluyor galiba. Dizihaberi tv. sitesini yenilemiş.
        Ayselim Allah a emanet ol.
        Hepp mutlu ol.iyiki varsın. .

        • Aysel

          24 Eylül 2018 at 19:08

          Canım ablam bende seni özledim bende döndüm ama şimdilik çok bakamıyorum siteye nasılsın napıyosun? Bide Yöneticinin kutlama yaptığa eminmisin yas tutuyor bence ben döndüm diye 🙂

  157. Baldillim

    24 Eylül 2018 at 09:11

    HAYIRLI SABAHLAR VE HOŞ GELDİN TÜM YORUMLARINI OKUDUM VE ÇOK SEVİNDİM VASSAPTAKİLERİDE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SENİ ÇOKKKKKKKK ÖZLEDİM VE SEVİYORUM BUSE SANA MUCK MUCK MUCK KALPLERDE ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    • Aysel

      24 Eylül 2018 at 12:50

      Canım teyzem bende seni çok seviyorum ve çok özledim öpüyorum ellerinden iyiki varsın bu ayrılıkta bir kez daha anladım sizlere ne kadar çok alıştığımı❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  158. KIR ÇİÇEĞİM

    24 Eylül 2018 at 09:08

    HAYIRLI SABAHLAR SAĞLIK, MUTLULUK, BAŞARI İLE NASILSIN HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN (DÜN SİTEDE YOKTUN İYİLEŞTİN Mİ?) SEVGİMLE BUSE SANA MUCK MUCK MUCK KALPLERDE ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  159. Özgür

    24 Eylül 2018 at 09:05

    HAYIRLI SABAHLAR VE YENİ HAFTANIN HER GÜNÜ SİZLERE GÖNÜL DOSTLARIM…..SAĞLIK, HUZUR, FERAHLIK,MUTLULUK, BAŞARILI, BOLLUK, BEREKET GETİRSİN ALLAH’IN İZNİ İLE… HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN SEVGİMLE TEK TEK İSİM YAZMASAMDA BENİM KALBİNDESİNİZ ALLAH’A EMANET OLUN SEVDİKLERİNİZDE BİRLİKTE AMİNN ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    • Gülay Albasan

      24 Eylül 2018 at 10:21

      Hayırlı sabahlar ve hayırlı haftalar özgür teyzecim, ALLAH RAZI OLSUN VE AMİN…

  160. xanim

    24 Eylül 2018 at 08:58

    gunaydin sule ablam canim benim nasilsin ne guzel soyledin yorumlarinla siteni neselendiren guzel dualarina amin diyorum seni cokkkkk seviyorum guzel yurekli ablam benim sana islerinde kolay gelsin rabbim yardimcin olsun ailenen mutlu huzurlu haftalar gunler dilerim 🙂

  161. ÖzGe

    24 Eylül 2018 at 08:55

    Gunaydin dostlarim.Rabbim islerimizi rast getirsin.Kaza ve belalardan muhafaza eylesin.Evimize huzur bereket versin.Hayirli gunler canlar 🙂
    Xanim iyiyim kuzum cok sukur bir yaramazlik yok.Haftaya baslayacagim Kuran kursuna.Ezberlerim vardi unutmayayim diye gidicem insallah.Sen nasilsin ve bende seni özledim.

    • Gülay Albasan

      24 Eylül 2018 at 10:25

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı günler yorgun güzel..
      Hadi bakalım her niyetin hayırlı ve güzel bir şekilde gerçek olsun..ve çok çok kolay gelsin..

  162. Özgür GÜLAY'CIM

    24 Eylül 2018 at 08:52

    HAYIRLI SABAHLAR VE YENİ HAFTANIN HER GÜNÜ İŞLERİN, ZAMANIN, HAYATIN GÖNLÜNLE OLSUN ALLAH CC YAR VE YARDIMCIN OLSUN SEVGİMLE MUSMUTLU ZAMANLAR
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    • Gülay Albasan

      24 Eylül 2018 at 10:22

      Günaydın güzel teyzem ALLAH RAZI OLSUN. Duaların hep üzerimize olsun..
      Seni seviyorum güzel teyzem..

  163. xanim

    24 Eylül 2018 at 08:51

    gunaydin gulay ablam nasilsin birtanem dun ne guzel gezmissiniz cok yorulmussun kiyamam ben sana gunun hep guzel neseli gecsin sana islerinde kolay gelsin rabbim yardimcin olsun bol kazanclar dilerim seni cokkkkk seviyorum ailenen mutlu neseli haftalar gunler dilerim 🙂

    • Gülay Albasan

      24 Eylül 2018 at 10:24

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı haftalar xanım azeri. Çok teşekkür ederim canım..Sendende ALLAH RAZI OLSUN..SENDE HEP MUTLU OL.. GÜZEL YÜZÜN VE GÜZEL GÖNLÜN HİÇ SOLMASIN CANIM..

  164. Fikriye

    24 Eylül 2018 at 08:23

    Hayirli sabah lar arkadaslar yeni hafta hayilir olsun

    • Gülay Albasan

      24 Eylül 2018 at 10:22

      Hayırlı sabahlar ve hayırlı haftalar Fikriye hanım, ALLAH RAZI OLSUN..

  165. Gülay Albasan

    24 Eylül 2018 at 07:48

    GÜNAYDIN HAYIRLI SABAHLAR VE HAYIRLI MUTLU SAĞLIKLI VE BEREKETLİ GÜNLER HERKESE..

  166. Şule

    24 Eylül 2018 at 07:35

    Sevmek güzel şey kıymet bilene,ne zor ol kırıl,nede yumuşak ol ezil,bir gül kadar sevil ve benden yanada sevildiğini bil.denizler büyüktür üzerinde durulmaz,arkadaşlık kutsaldır,asla unutulmaz .tıpkı burdaki gibi evet yoğun bir pazartesi olacak herkes okula öğretmenler göreve hepimiz için çokkkk güzel geçsin,az stres güzel bir gün ,allah bu güne sağlıkla uyandığımıza çok şükür bin şükür hepinize günaydın tekrar tabiki site yöneticim sanada günaydınlar olsun.

    • Gülay Albasan

      24 Eylül 2018 at 10:27

      Hayırlı sabahlar ve hayırlı haftalar Şule ablacığım..
      Güzel şiirin içinde ayrıca teşekkür ederiz…

  167. xanim

    24 Eylül 2018 at 05:55

    gunaydin ozge ablam canim benim nasilsin ben seni cok ozledim cocuklar nasil kursa basliycaktin bi keresinde soylemistin ne oldu ablacim seni cokkkk seviyorum ailenizlen mutlu huzurlu haftalar dilerim 🙂

  168. xanim

    24 Eylül 2018 at 05:51

    gunaydin nurbanu ablam nasilsin ben sana her zaman yardim ederim guzel yurekli ablam benim seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu huzurlu haftalar dilerim 🙂 🙂

  169. xanim

    24 Eylül 2018 at 05:44

    gunaydin canim arkadaslarim nasilsiniz gununuz nasil geciyor hepinizi cokkkk seviyorum yeni haftaniz hayirli ugurlu olsun gununuz ailenizlen mutlu neseli gecsin islerinizde kolay gelsin rabbim yardimciniz olsun 🙂

  170. xanim

    24 Eylül 2018 at 05:19

    gunaydin ayselim canim arkadasim benim iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu ol bende cok iyim ne guzel buradasin mutlu olmana cok sevindim gunun her zaman mutlu neseli gecsin eniste ile hep mutlu mesut ol yuzunuz hep gulsun seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu huzurlu haftalar dilerim 🙂 🙂

    • Aysel

      24 Eylül 2018 at 13:02

      Sağol canım arkadaşım bende senin iyi olmana çok sevindim sende hep mutlu ol İNŞALLAH. Bende seni çok seviyorum

  171. ÖzGe

    23 Eylül 2018 at 23:32

    Selamlar dostlar nasilsiniz.Nurbanum ben geleyrum toplamaga 🙂

    • Gülay Albasan

      23 Eylül 2018 at 23:40

      Özge, sonrada bizim mutfağı toplamaya gel.

      • 61

        23 Eylül 2018 at 23:42

        Yaaa sen nerelerdesin özlüyoruz ama

        • Gülay Albasan

          24 Eylül 2018 at 06:48

          Biraz geç oldu ama anlatayım nerede olduğumu.
          Sabah kalktım kahvaltıdan önce evi temizledim. Sonra hava güzel dedik, hadi giresunlular pikniği vardı mesire alanında oraya gittik.
          Biraz çürük kestane topladık, tabi eve gelince anladık çürük olduğunu..
          Sonra biz gezerken bir telefon geldi, ve müsaitseniz size gelicez dedi eşimin arkadaşı..
          Tabi sürpriz misafir olunca, apar topar eve geldik..
          Ve biraz uzaktan gelince misafir, yemeksiz olmaz dedik hızlı bir şekilde mutfağa daldım..
          Yemekten sonra bizim malûm çayırı ve sahil kenarında biraz gezdik..eee saat oldu gece onbir, tabi ben pert.
          Ve bu arada dışarı çıkarken tel evde kalmış…

      • ÖzGe

        23 Eylül 2018 at 23:48

        Hemen gelirim Canimmm…
        Nerdesin sen bugun merak ettim.

        • Gülay Albasan

          24 Eylül 2018 at 06:50

          Özgecim çok yoğun bir gündü benim için..detaylar nurbanuya cevapta.

    • 61

      23 Eylül 2018 at 23:41

      Sağolasın bacım topladım ben az önceki yazılanları da görmedim duymadım bilmiyorum 🙂 herkese hayırlı geceler diliyorum allah rahatlık versin

  172. 61

    23 Eylül 2018 at 21:29

    Huu neydiyonuz işiniz yoksa benim çay masasını toplamaya gelin 🙂
    Dikkat ettiyseniz çaya çağırmıyom masayı toplamağa çağırıyom 🙂

  173. cinare

    23 Eylül 2018 at 18:42

    Iyi gunler gecen sezon guzeldi simdi sikici oldu boyle olursa final olur

  174. xanim

    23 Eylül 2018 at 18:21

    ozgur teyzosum canim benim anladim guzel dileklerin icin sag ol ellerinden opuyorum muck muck kalpler icinde tesekkur ederim iyiki varsin tum guzellikler seninlen olsun 🙂 hayirli mutlu aksamlar 🙂

  175. xanim

    23 Eylül 2018 at 18:20

    ozgur teyzosum canim benim anladim guzel dileklerin icin sag ol ellerinden opuyorum muck muck kalpler icinde tesekkur ederim iyiki varsin tum guzellikler seninlen olsun 🙂

  176. Özgür

    23 Eylül 2018 at 18:16

    BİR KARINCAYA…..
    DEĞER VEREN BEN…
    BEKLİYORUM!!!!!!
    BEKLİYORUM!!!!!!
    BEKLİYORUM!!!!!!
    NE Mİ? BEKLİYORUM
    YASANIN ÇIKMASINI.
    DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM.
    HANGİ YASA MI?
    TABİ Kİİİİİİİ
    İNFAZ KİME Mİ?
    AÇMAMIŞ GONCA
    ÜRKEK BAKIŞLI
    SEVGİYE MUHTAÇ
    TEMİZ, SAF
    HAYATI YAŞAMAMIŞ
    ÇOÇUKLARI KATLEDEN
    HAYVANDAN AŞAĞI
    HAYVANA HAKARET OLUR.
    CANAVAR RUHLU
    YAŞAMAYA HAKKI OLMAYAN
    İNSANIM DİYE
    ALLAH’IN MEKANINDA
    GEZEN, YİYEN, İÇEN
    AŞŞAĞILIK MAHLUK
    BU DUNYANIN
    AHIRETIDE VAR
    SİNCİNE YAKIT OL
    SONSUZA KADAR YAN
    CAN YAKAN CANAVARLAR
    ALLAH’IM KORU
    VERDİĞİN EMANETLERI
    FIRSAT VERME
    YAŞAMA HAKKIDA VERME
    GONCALARI KIRIP
    CAN YAKANLARI
    DAYANMA GÜCÜ
    VER DESEM
    NASIL DAYANSIN
    GONCAYI SEVEN
    …………..

    • Sema

      23 Eylül 2018 at 22:57

      Özgür ablacığım,canım.Ben kolay kolay ağlayan biri değilim ama satırlarınızı okurken göz yaşlarım kendiliğinden akıverdi.Zaten olayı duyduğumdan beri mideme kramplar giriyor.O kadar haklısınız ki..koklamaya kıyamadığımız çiçeklerimizi koparıyorlar dalından.Aklım almıyor,bir insan nasıl bu kadar vahşileşebilir.İnşallah şu yasa bir an önce çıkar da cezalarını bulur caniler.Yazmadan edemedim.Hayırlı geceler,güzel ablam

  177. xanim

    23 Eylül 2018 at 18:15

    ayselim tabiki seni cok ozledik hemde cok bi bilsen cok cok tatlim benim 🙂 🙂

  178. xanim

    23 Eylül 2018 at 17:18

    oguz abim hos geldin nasilsin esra abla tatlis kizlarin nasil kucuk kizin okuluna alistimi gunun nasil geciyor birtanecik abim 🙂 🙂

  179. Baldilim

    23 Eylül 2018 at 17:16

    Teli elime aldım baldillim yok site durgun ve….. ALEYKÜM SELAM TEYZESİ SENİ 28 DE BEKLİYORDUM ACABA YANLIŞM MI VAR? HOŞ GELDİN VE MUTLULUK GETİRDİN GÖNLÜME GÜZEL HOŞ TATLI……. TÜM GÜZEL SÖZLER SANA BUSEDE MUCK KALPLERDE
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    • Aysel

      23 Eylül 2018 at 20:45

      Ya canım teyzem bana baldillim demeni nasıl özledim bir bilsen inan bende çok mutluyum. Nasılsın napıyosun? Bu arada geleceğim zamanı söylememişdim çünkü bende bilmiyordum ne zaman geleceğimi

      • Sema

        23 Eylül 2018 at 23:06

        Aysel’ciğim canım hoş geldin ❤️Mutlu olmana çok sevindim canım.Senin için açılan sayfaya yazmıştım,biraz geç olmuştu,belki okuyamadın.Rabbim mesut etsin canım,kem gözlerden uzak olun inşallah ❤️Canım benim artık vakit bulup yazamıyorum.Benden bu kadar.Seni çok seviyorum.Hayırlı geceler

        • Aysel

          24 Eylül 2018 at 12:56

          Hoş buldum canım ablam çok teşekkür ederim duaların için ben gerçekten çok mutluyum. Sen nasılsın? Dersler nasıl gidiyor? Bende seni çok seviyorum ❤❤❤❤❤

      • Nazli

        24 Eylül 2018 at 12:04

        Ayselcim mutluluğunu rabbim daim etsin hayırlı evlatlar nasip etsin canım benim

        • Aysel

          24 Eylül 2018 at 12:57

          Teşekkür ederim Nazlı ablacım. Nasılsın napıyosun?

  180. xanim

    23 Eylül 2018 at 17:15

    ayselim birtanem canim arkadasim ve aleykum selam biz iyiz sen nasilsin ben seni cok cok ozledim guzel yurekli arkadasim benim evlilik nasil gidiyor sitenin nesesi tatlim benim seni cokkkkk seviyorum cok cok mutluyum 🙂 🙂 🙂

    • Aysel

      23 Eylül 2018 at 20:42

      Hoş buldum canım arkadaşım iyiyim sen nasılsın? Bende çok özledim sizi ama artık burdayım konuşuruz bol bol. Evlilikte iyi gidiyor çok iyi bir enişteniz var 🙂 çok mutluyum. Bende seni çok seviyorum bitanem

  181. Çalıkuşu

    23 Eylül 2018 at 17:01

    Bir selam da ben veriyim. SELAMIN ALEYKÜM sitenin güzel insanları nasılsınız bakalım. Hayırlı günler mutlu pazarlar. 🙂 ayselcim bu sen misin. Özledik seni hoşgeldin nasılsın napıyorsun

    • Aysel

      23 Eylül 2018 at 20:36

      Tamam Huysuzu anladım yaşlı unutkanlık normal sana ne oluyor sende mi unuttun beni? 🙂 tabiki de benim bende çok özledim sizi biraz hastayım ama genel olarak iyi ve mutluyum sen nasılsın?

  182. Aysel

    23 Eylül 2018 at 16:59

    Ya ben hepinizi çooookkk özledim sizde beni özledinizmi?

  183. Aysel

    23 Eylül 2018 at 16:38

    Selamün aleyküm site ahalisi nasılsınız? 🙂

    • Yönetici

      23 Eylül 2018 at 16:52

      Aleyküm selam, tanıyamadık?

      • Aysel

        23 Eylül 2018 at 16:57

        Olsun ben tanıtırım kendimi 🙂

  184. xanim

    23 Eylül 2018 at 12:58

    ozgur teyzosum canim benim nasilsin guzel dileylerine amin diyorum sende hep kalbimdesin seni cokkkk seviyorum haber verdiyin icin sag ol sana islerinde kolay gelsin rabbim yardimcin olsun ellerinden opuyorum ailenen mutlu huzurlu pazarlar dilerim 🙂

    • Şirinkızım

      23 Eylül 2018 at 17:59

      HAYIRLI AKŞAMÜSTÜ DİLEKLERİMLE BU GÜN GİTMEM GEREKEN YERE GİDEMEDİM KIZIM…. SEVGİMLE ALLAH’A EMANET OL SEVDİKLERINIZLE BİRLİKTE AMİNNN BUSE SANA MUCK.. MUCK. MUCK… KALPLER DE❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  185. xanim

    23 Eylül 2018 at 12:50

    sema ablam canim benim birtanem nasilsin evdekiler nasil ve bende cok iyim ailemde iyi hali kursuda fena diyil azcik zorlaniyorumda neyse ablacim uzulme anliyoruz seni ve iyi oldugunu bileyim islerin hep guzel getsin ailenen mutlu mesut olman beni cok mutlu ediyor iyiki varsin icini hep ferah tut hep kalbimdesin bende seni cok cok dunyalar kadar cok seviyorum unutmam cok opuyorum seni rabbim tum islerinde yardimcin olsun ailenen mutlu neseli pazarlar dilerim 🙂

  186. xanim

    23 Eylül 2018 at 09:22

    gunaydin sitenin bay ve bayanlari nasilsiniz hepinizi cokkkkk seviyorum ailenizlen mutlu neseli pazarlar gunler dilerim kendinize cok iyi bakin allaha emanet olun 🙂

    • Sema

      23 Eylül 2018 at 11:56

      Günaydın Xanım’cığım canım ❤️Nasılsın bir tanem?Ailen nasıl?Halı kursu nasıl gidiyor?Cevap yazmaya vaktim olmadığı için üzülüyorum.Bugün de yoğun bir gün beni bekliyor.Belki daha giremem siteye.Canım seni çookk seviyorum,bunu unutma ❤️❤️

  187. Özgür

    23 Eylül 2018 at 09:05

    HAYIRLI SABAHLAR VE PAZAR GÜNÜ DİLEKLERİMLE… SAĞLIK, HUZUR, MUTLULUK, BOLLUK, BEREKET, BAŞARI, SİZLERLE, OLSUN GÜLAY’CIM, GÖNÜL, DOSTLARIM… TEK TEK İSİM YAZMASAMDA BENİM KALBİNDESİNİZ ALLAH’A EMANET OLUN SEVDİKLERİNİZDE BİRLİKTE AMİNN SEVGİMLE KALIN (((BU GÜN OLMAYA BİLİRİM GÜNLERDEN PAZAR OLUNCA))

  188. xanim

    23 Eylül 2018 at 02:22

    sema ablam canim benim hos geldin ben seni cok ozledim iyiki geldin cokda mutlu oldum ve yeni isede baslamissin hayirli olsun canim benim masraf olunca anliyorum seni sana kolay gelsin rabbim yardimcin olsun bol sans bol kazanclar dilerim derslerinde basarilar dilerim her sey guzel olucak icini hep ferah tut benim icin cok deyerlisin kendine cok iyi bak seni cokkkk seviyorum allah rahatlik versin tatli ruyalar 🙂

  189. Özgür GÜLAY'CIM

    23 Eylül 2018 at 02:21

    Teyzesi uyumak ne mümkün gülümseyerek BENİ BÖYLE SEV köyde evlendikleri bölümü izliyorum trt1 ve seni hatırladım kızım…. Muck..

  190. xanim

    23 Eylül 2018 at 02:07

    emine ablam hos geldin ve iyiz sen nasilsin seni cokkkkk seviyorum allah rahatlik versin tatli ruyalar 🙂

  191. xanim

    23 Eylül 2018 at 01:59

    demetim canim arkadasim ya ben sana kiyamam ki cok gecmis olsun rabbimden acil sifalar dilerim yarina kadar iyilesirsin insallah seni cokkkk seviyorum allah rahatlik versin tatli ruyalar

  192. xanim

    23 Eylül 2018 at 01:52

    ozgur teyzosum canim meleyim benim guzel dileylerin icin sag olasin ellerinden opuyorum allah rahatlik versin tatli ruyalar 🙂

  193. Özgür

    23 Eylül 2018 at 00:40

    HAYIRLI GECELER ALLAH’A EMANET OLUN SEVDİKLERİNİZDE BİRLİKTE TATLI UYKULAR RÜYALAR SİZLERIN OLSUN SEVGİMLE GÜLAY’CIM VE GÖNÜL DOSTLARIM……

  194. Mavişim

    23 Eylül 2018 at 00:38

    HAYIRLI GECELER ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN HER İŞİN RAST GİTSİN TATLI UYKULAR RÜYALAR VE BENDE SENSİZ OLAMAM HER DUYGU KARŞILIKLI ABLASI SEVGİMLE KAL MUCK❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  195. KIR ÇİÇEĞİM

    23 Eylül 2018 at 00:24

    HAYIRLI GECELER İNŞAALLAH ATEŞİN ÇIKMAMIŞTIR BENDE BİRAZ GRİP VE TÜM KIŞ ÖKSÜRÜĞÜM OLMASIN DİYE DOĞAL KARIŞIMLAR TROİDLERIM ALININCA HİÇ BİTMEYEN KORKUNÇ TERLE BAŞIM BELADA ALLAH BETERİNDEN SAKLASIN SOĞUK HAVALARDA SAĞLIK SORUNUNA NEDEN OLUYOR NEYSE… VE ATEŞİN BU GRİBİN SIK TEKRARLARSA ÇOK DİKKATLİ OL VE TAHLİLLERİNİ YAPTIR NEDENİNİ İNCELET KIZIM VE KIYAMAM SANA ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN TATLI UYKULAR RÜYALAR MUCK SEVGİMLE

  196. Demet

    22 Eylül 2018 at 23:38

    Emine ablacığım,Özgür teyzem teşekkür ederim. Bugün öğlenleyin aniden ateşim çıktı. Gidip bir serum yedim. Iyi geldi lakin şimdi yine kötü olmaya başladım. Ayaklarım,yüzüm,kulaklarım çok sıcak! Inşaallah yine o kâbusu yaşamam. Hepinize iyi geceler dilerim. Yarın görüşürüz.

    • Sema

      23 Eylül 2018 at 00:08

      Demet’ciğim geçmiş olsun canım.Anladığım kadarıyla hassas bir bünyen var.Daha fazla dikkat et kendine ablacığım.Taze zencefil bulabilirsen,kaynat iç,çok iyi geliyor.Ayrıca kekik de bakterilere karşı çok iyi bir çözüm.Biraz çörek otuyla kaynatıp içersen ,biraz da limon ve bal..Tabii sen daha iyisini bilirsin canım.Rabbim şifalar versin ❤️

  197. Sema

    22 Eylül 2018 at 21:18

    Hayırlı hafta sonları,hayırlı geceler güzel dostlar ❤️Nasılsınız?Rabbim iyilerle karşılaştırsın hepinizi.Sürekli aynı şeyi yazıyorum,kabak tadı verdi belki de(Aslında ben kabağı çok severim.Sanırım atalarımızdan biri sevmiyordu,böyle deyiverdi)Neyse,yine zamanımın olmadığından yakınacaktım yani.Üstelik bir de temizlik işine girdim,akşamları doktor muayenehanesi temizliyorum.Okul masarflarımı karşılamam gerek.Eşim ilk aydan isyan etti,canı sağolsun,ne yapayım.Yani benim güzel dostlarım,sizleri çok özlüyorum ama artık yazmak bir yana okuyamaz oldum yorumları.Bugün biraz yazıp dersin başına geçeceğim.Beni ders yaparken gören ufak oğlum da eline hemencecik bir kitap alıveriyor.Bu da doğru yolda olduğumu gösteriyor.Hepinizi ayrı ayrı selamlıyorum,Allaha emanet olunuz ❤️

    • Gülay Albasan

      22 Eylül 2018 at 22:10

      Sema hanım, malum bende işe girdim, ve iyiki girmişim.
      Hatta tamda zamanında girmişim..
      Sizinde dediğiniz gibi, okullar açıldı, ve masraflar neredeyse iki katı arttı..ve herşey ateş pahası olmuş..
      Rabbim cümlemize kolaylık versin..

      • Sema

        23 Eylül 2018 at 00:01

        Allah size de kolaylık versin Gülay Hanım’cığım.Çocuklar küçüklen çalışmak daha zor.Ama ne yapalım işte,herşey onlar için.Okuyup vatana , millete faydalı bireyler olmaları için.Annelerin çırpınışı bitmez.Ben ayrıca içimde ukte kaldığı için okula başladım.Ama doğrusu çok zorlanıyorum.Almancaya hakim değilim.Daha fazla ders çalışmam gerekirken masraflar doğal olarak sıkıntıya soktu(Sadece metro ücreti bile yüz euro)Başladığım işi asla yarım bırakamam.Bu yüzden bari akşamları çalışıp,okul masrafımı kendim karşılayayım istedim.Bakalım,rabbim güç verdiği sürece böyle devam edecek.Görelim mevla neyler,neylerse güzel eyler.Ay ne çok konuştum.Halkınızı helal edin.Alaha emanet olun

  198. Sema

    22 Eylül 2018 at 21:02

    Kağızman’a ısmarladım nar gele nar gele
    Gümüş kemer ince bele dar gele oy dar gele..
    Kağızman deyince bu güzel türkü gelirdi aklıma hep,taki bugün güzeller güzeli Sedanur’un vahşice öldürüldüğü haberini duyana dek..Çok üzgünüm ,içim kan ağlıyor.Artık bu türküyü her duyduğumda bu kötü olay aklıma gelecek.Rabbim ıslah etsin.Diyecek hiçbir kelimem yok maalesef.

  199. Konyalı Emine

    22 Eylül 2018 at 20:57

    iyi akşamlar demetim geçmiş olsun ,kendine iyi bak ,malum havalar soğudu

  200. Konyalı Emine

    22 Eylül 2018 at 20:56

    Hayırlı akşamlar canlar ,iyisiniz inşallah,benim internet bitmek üzere ,Antalya’da son haftamiz,özledik konyamizi son 5gun kaldı inşallah

  201. Özgür

    22 Eylül 2018 at 20:33

    HAYIRLI AKŞAMLAR MUSMUTLU ZAMANLAR GÜLAY’CIM VE GÖNÜL DOSTLARIM HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN SEVGİMLE KALIN…..

  202. KIR ÇİÇEĞİM

    22 Eylül 2018 at 20:32

    HAYIRLI AKŞAMLAR KIYAMAM SANA BENİM İÇİN HALSİZLİKTE BİR HASTALIK GİBİ ELİN KOLUN KALKMAZ KONUŞMAŞ BİLE İSTEMEZ İNSAN ALLAH CC GÜÇ, KUVVET VERSİN HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİMLE ALLAH’A EMANET OL SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE AMİN❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  203. Demet

    22 Eylül 2018 at 18:57

    Iyi akşamlar arkadaşlar. Nasılsınız? Çok halsizim. Hiç yazamadım bugün.

  204. xanim

    22 Eylül 2018 at 18:01

    calikusum canim kardesim biz cok iyiz sen nasilsin sana hayirli yolculuklar keyfli eylenceler dilerim seni cokkkk seviyorum kendine cok iyi bak allaha emanet ol 🙂

  205. xanim

    22 Eylül 2018 at 17:56

    nurbanu ablam canim benim nasilsin ve canim incirmi topluyon ay ben cok severim bayilirim bende isterim 🙂 ayrica ne kusuru cevap vermesende canin sag olsun yogun oldugunu anliyorum birtanem sana kolay gelsin rabbim tum islerinde yardimcin olsun 🙂 seni cokkkk seviyorum

  206. Şirinkızım

    22 Eylül 2018 at 17:44

    HAYIRLI, MUSMUTLU ZAMANLAR ŞİRİNKIZIM SEVGİMLE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN. MUCK.. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  207. Özgürcicikuşum

    22 Eylül 2018 at 17:42

    HAYIRLI YOLCULUKLAR İYİ EYLENCELER, MUSMUTLU ZAMANLAR SEVGİMLE KAL CİCİKIZIM MUCK

  208. ÖzgürLamazi gogo

    22 Eylül 2018 at 17:41

    HAYIRLI İNCİR TOPLAMALAR AFİYETLE BİZİM İÇİNDE YERMİSİN? İNCİR BEYEZSA MUHTEŞEM RECEL OLUYOR OLURMU DEME TEYZENTARAFINDAN DENENMİŞ EN ÇOK SEVDİĞİ RECEL (((HAZIRLADIĞIN RECELİN TAM OLDUĞU ANLAMAK İÇİN BİR TABAĞIN KENARINA SUYUNU DAMLATIRSIN O DAMLA OLDUĞU GİBİ KALIP AKMASA REÇEL TAM KIVAMI SON KAYNATMA KISIK ATEŞTE OLMALI))) SEVGİMLE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN GÜZELKIZIM NURBANU❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  209. xanim

    22 Eylül 2018 at 16:30

    ozgur teyzosum demetim ferize ablam nazli ablam nasilsiniz sizleri cokkkkk seviyorum ailenizlen mutlu huzurlu neseli hafta sonlari dilerim 🙂

  210. xanim

    22 Eylül 2018 at 16:23

    gulay ablam iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu ol guzel yurekli ablam benim iyiki varsin benim icin cok deyerlisin islerinde kolay gelsin rabbim yardimcin olsun allaha emanet ol 🙂

  211. Anonim

    22 Eylül 2018 at 16:05

    Iyi gunler onceki sezon iyiydi bu sezonberbat hazalin yeni dizisini cok merak ediyorum herhalde guzel olur amma adini sen koy final olur herhalde boyle giderse .
    eat hazalm

  212. Çalıkuşu

    22 Eylül 2018 at 14:16

    Hayırlı günler mutlu hafta sonları hepinize. Nasılsınız bakalım. İyisinizdir inşallah. Çalıkuşu ya yine yol göründü. Şimdide düğüne gidiyoruz inşallah. Birazdan yola çıkacağız. Yolumuz biraz uzak. Neyse görüşürüz

  213. 61

    22 Eylül 2018 at 12:40

    Hayırlı haftasonları millet neydiyonuz ben incir topluyorum seven var mı bekliyorum 🙂
    Bu arada Xanimcığım senide öpüyorum canım yorumlarına cevap veremedim kusura bakma kendine iyi bak görüşmek üzere 🙂

  214. xanim

    22 Eylül 2018 at 09:38

    gunaydin canim arkadaslarim nasilsiniz hepinizi cokkkk seviyorum ailenizlen mutlu neseli hafta sonlari dilerim 🙂

  215. xanim

    22 Eylül 2018 at 09:35

    gunaydin gulay ablam nasilsin canim kralicem benim seni cokkkk seviyorum sanada ailenen mutlu saglikli neseli hafta sonlari dilerim cok opuyorum seni kendine cok iyi bak allaha emanet ol 🙂 🙂

    • Gülay Albasan

      22 Eylül 2018 at 12:33

      Teşekkür ederim xanım Azeri, bugün daha iyiyim çok şükür..

  216. ferize

    22 Eylül 2018 at 09:21

    Gūnaydın arkadaşlar iyi hafta sonları herkeze Hoşçakalın

  217. Demet

    22 Eylül 2018 at 09:10

    Günaydın arkadaşlar. Anlaşılan sitedeki sorun tam olarak giderilememiş.

  218. Mavişim

    22 Eylül 2018 at 08:51

    HAYIRLI SABAHLAR HAFTA SONU DİLEKLERİMLE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN KARDEŞİM❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    DERSLERİN, İŞLERİN, ZAMANIN, ANNELİĞİN, SENİ MUSMUTLU ETSİN BAŞARI, HUZUR BOLLUK BEREKET SENİNLE OLSUN ALLAH’A EMANET OL SEVDİKLERINIZLE BİRLİKTE AMİNNN
    ❤❤❤❤SENİ SEVEN ABLAN❤❤❤❤

    • Sema

      22 Eylül 2018 at 21:28

      Güzeller güzeli,pamuk kalpli ablam❤️Mavişiniz morarmak üzere koşturmaktan.Baktım eşim okul masrafına mırın kırın ediyor,buluverdim bir temizlik işi..Muayenehane temizliyorum akşam yediden sonra,hergün iki saat.Zamana yetişemezken,iyice arayı açtık.Allah sonumuzu hayır etsin.Siz nasılsınız ablacığım?İnşallah sıhhattesinizdir.İnanın artık yorumları bile okuyamıyorum.Sizden ayrı da kalamıyorum.Ne olacak benim halim?Allaha emanet olun ablacığım,hayırlı geceler.Vaktim oldukça geleceğim inşallah ❤️

      • Gülay Albasan

        22 Eylül 2018 at 22:06

        Hayırlı akşamlar Sema hanım, hoşgeldiniz..
        Sizin adınıza sevindim gerçekten..
        İşiniz kolay olsun İNŞAALLAH..

  219. Özgür

    22 Eylül 2018 at 08:47

    HAYIRLI SABAHLAR VE HAFTA SONU DİLEKLERİMLE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİMLE ALLAH’A EMANET OLUN SEVDİKLERİNİZDE BİRLİKTE AMİNN TEK TEK İSİM YAZMASAMDA BENİM KALBİNDESİNİZ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ AYAKLARINIZ GÜZEL YERLERE GÖRÜRSÜN SİZLERİ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  220. Özgür GÜLAY'CIM

    22 Eylül 2018 at 08:43

    HAYIRLI SABAHLAR HAFTA SONU DİLEKLERİMLE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN ALBASAN AİLESİ SAĞLIKLI, BEREKETLİ, BAŞARILI, MUSMUTLU ZAMANLAR…. SEVGİMLE… KALIN…

    • Gülay Albasan

      22 Eylül 2018 at 12:34

      Hayırlı günler özgür teyzecim çok teşekkür ederim..

  221. Nazlı

    22 Eylül 2018 at 08:12

    Ayancim ellerine sağlık emek vermişsin vede güzel olmuş.ben izliyorum vede kiyaslamayi bıraktım o omerle zehrayi buda ovuzla Azize sonuçta kıyasla kıyasla nereye kadar herkes yoluna gitti.bu arada cümleten hayırlı uğurlu mutlu musmutlu hafta sonlariniz olsun.

  222. Gülay Albasan

    22 Eylül 2018 at 08:06

    GÜNAYDIN HAYIRLI SABAHLAR VE HAYIRLI MUTLU SAĞLIKLI HUZURLU BİR HAFTA SONU DİLİYORUM HERKESE..

  223. xanim

    22 Eylül 2018 at 02:33

    nurbanu ablam sana allah rahatlik versin iyi geceler tatli ruyalar 🙂

  224. xanim

    22 Eylül 2018 at 02:14

    demetim canim arkadasim benim sanada allah rahatlik versin iyi geceler tatli ruyalar 🙂

  225. xanim

    22 Eylül 2018 at 02:12

    nurbanu ablam nasilsin 🙂

  226. xanim

    22 Eylül 2018 at 02:09

    ayanim nasilsin bilgiler guzel olmus eline saglik hazalin dizisini meraklan heyecanan bekliyorum seni cokkkk seviyorum allah rahatlik versin iyi geceler tatli ruyalar 🙂

  227. 61

    22 Eylül 2018 at 00:56

    Ufak bi kafa karışıklığı mı söz konusu acaba?????

  228. Demet

    22 Eylül 2018 at 00:48

    Hepinize iyi geceler,iyi sohbetler arkadaşlar.

    • 61

      22 Eylül 2018 at 01:09

      Hayırlı geceler demet allah rahatlık versin

  229. Çalıkuşu

    22 Eylül 2018 at 00:42

    Ben artık ask ile ilgilenmiyorum. Ben sildim artık onu. Ama hazalın yeni dizisinin fragmanı nı gördüm de izlənilir bi dizi gibi geldi. Konusunu çok beğendim de şimdiki dizilere güven olmuyor. Belki izlerim bence kesin izlerim 🙂

  230. 61

    22 Eylül 2018 at 00:34

    Ayy ortalıkta da kimsecikler yok herhalde galiba sanursam neyse iyi dinlenmeler

    • 61

      22 Eylül 2018 at 00:42

      Hoş geldin cici kuş nasılsın güzel bir ankara ziyareti yapmışsın nereleri gezdin bakalım ulucanlar cezaevi müzesini gezdin mi beni çok etkilemişti orası

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bunlara baktın mı Adını Sen Koy

To Top