Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy 49. Haftadan Neler Bekliyorsunuz? İşte Yazılı Soruları

Adını Sen koy her geçen gün biraz daha büyüyen kadro ve güçlenen reytingler ile Star tv de haftaiçi her gün kaldığı yerden devam ediyor.. 49. Haftada dizimizde olacak gelişmeleri sorular eşliğinde sizlerle paylaşmak istiyorum. Adını Sen Koy 49. Haftaya damga vuracak gelişmeler neler olacak hangi aksiyonlu sahneler bizi bekliyor, hangi oyuncular diziye dahil olacak? İşte sizler için hazırladığım yazılı soruları 🙂

Soru 1: En son Piton ile yaptığı mücadele yarım kalan Ömer yeni haftada neler yapacak? Pitonun elinden kurtulacak mı? Kurtulacaksa Piton neden konak önünde çekimlere katıldı. Yoksa Ömer bir para vaadinde bulundu da Piton onu almak için mi geldi konağa?

Soru 2: Fragmanda izlediğimiz üzere Ömer ile Zehranın arası oldukça iyi görünüyor.. Acaba Ömer ile Zehra gerçekten barıştı mı yoksa konağa gelen babanne Bahşende’nin tepkisini çekmemek için rol mü yapıyor Ömer?

Soru 3:Konağa yeni gelen Ömerin babannesi Bahçende kısa süreliğine mi geldi yoksa kalıcı mı olacak? Ömerin onu pek sevmediği tavırlarından belli olsa da Zehraya bunu belli edecek mi sizce?

Soru 4: Mügenin arkadaşı olarak diziye giren ve Nihata oyun oynayan Sevtap bu oyununda başarılı olacak mı? Yıllar öncesinin defterlerini açan Sevtap’ın Müge ile kurduğu bu oyunu Nihat farkedecek mi?

Soru 5: Nihata olan güveni sarsılmaya başlayan Ayşe ne yapacak? En son gördüğü saç telleri ve gömlekteki ruj ile iyice sinirleri bozulan Ayşe yeniden mi hastalanacak?

Sorular gelmeye devam edecek ancak dizimizin sürekli izleyicileri bu 5 soruluk yazılı sınavdan bakalım kaç alacaklar.. İmtihan başlamıştır.. Kopya çekmek yok, yorumlar kopya çekmeyin diye biraz geç onaylanabilir 🙂 Süre 15 dakikadır. Hepinize başarılar dilerim.. Site Yöneticisi 🙂

Continue Reading
Bunları da Seversin Sen...
177 Yorumlar

177 Comments

  1. Zehra ömer

    19 Aralık 2017 at 01:28

    Hayırlı geceler herkese bu duzi ye artık bir değişiklik olmalı dizi başlarken ömer zehra resmini kullansinlar güzel yakışır bir resim herkes basrollerini iyi tanısın tanıyan bilir de yeni başlayanlar için hem bu diziyi daha güzel başlatır daha kaliteli olur umarım böyle yaparlar destek olun hint dizilerde bunu güzel yapıyorlar bizimkilerde lutfen yapsinlar hepiniz Allaha emanet olun

  2. Aslınur

    19 Aralık 2017 at 00:18

    Aaa kimler varmış burada, ben de 1 saattir sohbet edecek insan arıyorum, oh maşallah börekler çörekler.. Yeni sayfalar bomboş dururken ne diye 5 sayfa geriye gidiyorsunuz Allah aşkına..

  3. Gece kuşu

    18 Aralık 2017 at 23:52

    Herkese hayırlı geceler arkadaşlar ben geldim.

  4. Konyali Emine

    18 Aralık 2017 at 23:50

    Iyi geceler site sakinleri oglusumla konysuyorum her aksam size o yuzden gec kaliyorum ,kuzucum 12 yildir Almanya da universite okumak icin gitti 10 Aydir da tr gelemiyor asker kacagi olacak 3 yildir universite hocalarindan hic biri oglumun tezini incelemek icin vakit bulamiyorlar tum hocalar mesgul ,psikolojik baski yapiyorlar ama masallah benim oglan badkin cikti yemedi baskiyi sukur ,Almanyanin en iyi unuversitelerinden birinin bir muslumsnin mezun olmasini istemiyorlar ,simdi bir hoca kabul etti insallah mezun olup gelcek dualariniza ihtiyacimiz var sevgilerimi iletiyorum hepinize Allaha emanet olun tatli ruyalar

  5. Özgür

    18 Aralık 2017 at 22:14

    İyi geceler ve yorumlar kalbi güzel gönül dostlarım Gülay’cım ( kır çiçeğim nerelerdesin) su damlam şairim Aytaç Şüle’m ASLINUR(bu sayfada sana akrostiş şiirim var )Nur Banu hava olanına yakın yurta yeğenim kalıyor hukuk okuyor hiç kimsede olmayan saçları var yapma gibi bomus ams ben ona inci tanem derim bu yıl ilk yılıAllah nazardan saklasın çocukluk hayalini allah uzun ömür versin savcı olmak her kezin yavrucağı her an Allah’a emanet olsun güzel saatler ve yorumlarSevgimle kalın….

    • 1461

      18 Aralık 2017 at 22:40

      Amin özgür teyzecigim. Inşaallah bütün yavrularımız vatana millete hayırlı evlatlar olurlar.

  6. Handan

    18 Aralık 2017 at 22:05

    Iyi akşamlar gönül dostları. Uzun zamandır sitede görünmeyen ama hep aklımda olan Tenya. Hoş geldin canım. Nasılsın? Gülayım kurabiye tarifleri’nin adresi belli hayatım. Şulem tabiki. Neyse yarın Trabzon dayız. Oğuz Hocam ben bu tarif işini size aylar aylar önce önermiştim ama havada kalmıştı. Hadi siz bunuda yaparsınız. Ömer’e gelince beni iyice baydı artık. Adam parayla kafayı bozmuş. Zehra artık silahlarla dost,mafyayla gardaş oldu. Etkilenmiyor bile. Hayatına renk geliyor. Canan, insan merak etmezmi Zehrayı aramaz mı? Bıraktın geldin arkanı unuttun. Ayşe niye susuyorsun. Kafa göz dalacaksın Allah ne verdiyse :)) Babaanne de Zehrayı hizmetçi sandı. Asıl Cevriye hala ile babaanneyi merak ediyorum. Onlar çok renkli olacak.

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 22:15

      İyi akşamlar handan ablacım..bitki çayları benden..koca karı kremleride var..

      • Handan

        18 Aralık 2017 at 23:08

        Gülayım bu havalarda çok lazım senin tarifler. Alırım afiyetle.

    • Şule

      18 Aralık 2017 at 22:18

      Vay benim gönül dostum canım arkadaşım kaçtım vallaodaya seni seviyorum .ömere çok kızdım gerçekten bozdu kafayı zehrayı hiç dinlemiyor hala kendisinin şirkete gelen o adamla ilgili oldugunu ne zaman anlayacak artık çok dogru handancıgım zehra silahlarla mafyalarla arasını bayagı ilerletti beni rehin alın kocamı öldürmeyin aman çok iyi, sen kahve içmeyemi geldin.seni seviyorum canım benim

      • Handan

        18 Aralık 2017 at 22:51

        Yok canım bu saatte kahve çay beni bozar. Dün arkadaşla içtik kahveyi,gece uyuyamadım. Uykumu kaçırıyor. Bi arkadaşlara bakayım dedim. ;)) Oğuz öğretmenimi çok aktif gördüm. Cevaplar yorumlar havada uçuşuyor. Sınav yapıyor not vermiyor. Bakalım. Ben babanneyi çok sevdim. Hani yine başa döndükya bakışmalar, hakaretler rol yapmalar .bari babaannenin sayesinde biraz yakınlaşırlar. Nurbanu hanımın dediği gibi.Got kafali Ömer. De asıl sorun şu arkadaşlar BU DİZİDE ASLA AŞK MEŞK OLMAYACAK. BU NAZMİYEYİ çözdüm artık.hep aynı şeyleri işliyor. Kötülüklerden kurtulamayacağız. Kızım Zehra kaç kurtar kendini, bizide kurtar. Yoksa o depolarda kariyerin bitecek. Yada gel bizim siteye daha eğlenceli.

        • Şule

          18 Aralık 2017 at 23:46

          Seninle aynı fikirde olmamama imkan yok o yatak odasına yazık ya bari insan gibi konuşun tebessüm edin kaç kere ölümle yüzleştiniz hala para diyorsun ya ömer o paran kadar taş düşecek başına zehra konuşma kızım küçük büyük herkes ezdir kendini ya şu ömerin ayarlarını düzeltin .yada zehrayı bu kadar mıy mıy yapmayın kadına saygı olsun yeter gerçekten.

  7. ferize

    18 Aralık 2017 at 21:38

    Aslinur demet gecekuşu su damlasi şair ūlker nerdesiniz..nereye kayboldunuz..bir alo deyin..

  8. 1461

    18 Aralık 2017 at 21:04

    Evet börekler pişti. Kurabiye fırında mutfak dağınık yani herşey normal.sanırım kurabiye az oldu bir tepsi daha mı yapsam

    • ferize

      18 Aralık 2017 at 21:09

      Nur banu iyi aksamlar
      Hayırdır..AŞK ailesini mi
      Davet ettin nedir ? Bu
      Hazırlık..

      • 1461

        18 Aralık 2017 at 21:22

        Evet hepinizi eksiksiz. yarın havaalanında bekliyorum.beni çok bekletmeyin haa

        • ferize

          18 Aralık 2017 at 21:27

          Tamam tam kadro ordayız..

          • 1461

            18 Aralık 2017 at 21:38

            Gelmezseniz havaalanının ortasında çocuklar gibi tepine tepine ağlarım

            • ferize

              18 Aralık 2017 at 22:05

              Ağlamana hič gerek yokk..
              Canım..15 kişi fazlalıkla..
              Ordayız..anlaştık..
              No panik

  9. ferize

    18 Aralık 2017 at 20:51

    Şule cim şuan ben de burdayım..sen kimi arıyosun..

    • Şule

      18 Aralık 2017 at 21:25

      Senide arıyorum ferizecegim iyi akşamlar.canım

      • ferize

        18 Aralık 2017 at 21:32

        Iyi aksamlar ..Şulecim..
        Ne var ne yok gőrūşmeyeli..

        • Şule

          18 Aralık 2017 at 22:12

          Vallahi ferizecigim şimdide ömerin babannesiyle ugraşacağız güzelim.ya birde akşamları siteye çok giremiyorum ferize ya evdekiler kafayı yediğimi düşünüyor vallahi.::::):)

          • ferize

            18 Aralık 2017 at 22:19

            iŞte bu senarisler..
            Ev ődevi çalışmadıkları..
            için seyirci hayal kırıklıģında..

  10. Şule

    18 Aralık 2017 at 20:44

    Neden siz gecenin bir vaktinde kahve içiyorsunuz bakalım uykunuz kaçar

  11. Çiçek

    18 Aralık 2017 at 20:44

    Iyi akşamlar arkadaşlar.ben artık hi bir şey beklemiyorum diziden sadece erkan ve hazali göreyim diye izliyorum böyle daha iyi .

  12. Şule

    18 Aralık 2017 at 20:28

    Hah hah kurabiye tarifleri beni bilen biliyor iyi akşamlar nasılsınız bakalım sınav bittimi

  13. 1461

    18 Aralık 2017 at 19:52

    Ben geldim kurabiye tarifi ararken kendimi sitede buldum.bizde bir karadeniz sözü vardır.ömer gibiler için;ANASİNUN SÜTÜNLAN ADAM OLMİYANA SİĞUR NE ETSUN.bu ömer adam olmaz got kafaliiiiii.

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 20:15

      Hoş geldin nurbanu. Bende hep kurabiye tarifi için giriyorum, birtürlü tamamlayamadan çıkıyorum hep..bir bakıyorum sitede yorum onaylıyorum..

    • Oğuz Özdere

      18 Aralık 2017 at 20:15

      Kurabiye tarifi ve bizim site 🙂 Güzel fikir aslında, bi tarif sayfası açsak siz eklersiniz oraya aslında güzel olur 🙂 Gülay hanımın bitki çayları köşesi 🙂 Nurbanudan çay demleme tarifi 🙂

      • Gülay Albasan

        18 Aralık 2017 at 20:19

        İyi olur, bence deneyelim….hoş geldiniz bu arada..

        • Şule

          18 Aralık 2017 at 20:41

          Gülaycıgım iyi akşamlar ben sana vereyim kurabiye tarifi vallahi çokta güzel oluyor.:::):)

      • Şule

        18 Aralık 2017 at 20:30

        Sitede kim var kim yok acaba cevap istiyorum bennnn

        • Oğuz Özdere

          18 Aralık 2017 at 20:31

          Ben varım, Gülay hanım var, Nurbanu var, kimi arıyon sen Şule abla ?

          • Leyla

            18 Aralık 2017 at 20:33

            İyi akşam.Bende geldim.

            • Şule

              18 Aralık 2017 at 20:46

              Hoşgeldin leyla hanım iyimisin parmagın nasıl canım

              • Leyla

                18 Aralık 2017 at 21:02

                Hoşbuldum Şule hanımcım.Parmağımda daha iyi.Zorunlu tatildeyim.

          • Şule

            18 Aralık 2017 at 20:36

            Ahh bak işte dogru soru seni arıyom bi dünya yorum yazdım okuyon yorum bile yapmıyon bunlar sınav sorularım benimama sana güvenmiyom .beni bana inataz puan verirsin.:::::::):)

            • Oğuz Özdere

              18 Aralık 2017 at 20:40

              Şule abla sorulara sırayla cevap veren cok az olmuş, not verecektim ama böyle sınav olmaz, cevapların her biri bir ayrı yorum ayazılmış, hepsini toparlamak ve birleştirmek ayrıca bir iş. O yüzden bu sınavda not vermeyeceğim kimseye 🙂

              • Şule

                18 Aralık 2017 at 20:42

                Zaten bende espiri yaptım kesin 100 alırdım.

                • Handan

                  18 Aralık 2017 at 22:14

                  Senin puanın her daim 100 canım arkadaşım. Semi çookkk seviyorum.

                  • Şule

                    18 Aralık 2017 at 22:39

                    Bende seni çok seviyorum gönül dostum canımın içi.

  14. Anonim

    18 Aralık 2017 at 19:18

    Bunlar anca sezon sonu barisirlar ya sezona gider final anca o zaman barisirlar seyic artik bu diziden hicbirsey beklemiyor sabir son noktaya geldii ne zaman patlar bilmiyoruz

  15. Şule

    18 Aralık 2017 at 17:42

    Ayşe bu dizideki en masum kişi nihatın böyle bir şey yapacağına inanmak istemez ama görünen o ki mügenin oyununun içine nihat düştü bir kere ayşe kendi gözleriyle nihatı bir başka kadın tarafından öpüldügünü gördü sadece bunun için tek bir şey söylemek istiyorum .hadi bakalım nihat ayıkla pirincin taşını kolay gelsin sana.

  16. Aytac azəri fan

    18 Aralık 2017 at 17:38

    Iyi aksamlar bitanecik ask aylem nasilsiniz herkes iyidir inşallah oğuz abi sana da hayirli akismlar ben geldim helvani yemeden gel demisdin ben de geldim 🙂

  17. Netya

    18 Aralık 2017 at 17:10

    Didem hanım aramıza hoş geldiniz kendi adıma çok mutlu oldum

  18. didem aygun oyuncu

    18 Aralık 2017 at 15:54

    teşekürler özgür hanım bu sitedeki herkes çok içten yazıyorlar ben dün 1 2 yorum yazdım bu site bendede bagımlılık yaptı saten 1 şubata sevenlerime ropörtaj verecem benimde süprizim bu olsun

  19. 1461

    18 Aralık 2017 at 15:01

    Hayırlı günler dostlar.Bugün yine umutla bekleyip hüsranla bitireceğimiz bir hafta olcak maalesef.ömer yine bizi sınır edecek ama biz yinede izleyeceğiz.ÖZGÜR teyzecim bana yazdığın şiiri okudum çook mutlu oldum.yüreğine sağlık öpüyorum seni.

    • Leyla

      18 Aralık 2017 at 15:16

      İyi günler Nurbanu hanım.Ne güzel özetledi iz.Hafta yine umutla başlayıp hüsranla bitecek.Seviliyorsunuz.

      • 1461

        18 Aralık 2017 at 18:46

        Sevgimiz karşılıklı leyla sultan.tesekkur ediyorum

  20. özgür

    18 Aralık 2017 at 14:55

    GÜLAY‘CIM SİTEYE GİREMEYİNCE ÇOKKKK
    TATLI BAĞIMLILIK YAPTIN BENDE İYİ Kİ HAYATIMDASIN VE SEBEPSİN BU SİTE VE DOSTLUKLARA ALLAH ccHER İŞİNDE KOLAYLIK VERSİN …..Su damlam kelebeğim hoş geldin kendine iyi bak sen goncasın açmana çok zaman var….sevgimle kalın….

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 15:01

      Çok teşekkür ederim özgür teyzem..sabrına, bize yansıttıĝın naif narin yüreĝine hayranım.ve seni seviyorum..iyiki varsınız..

  21. Çiçek

    18 Aralık 2017 at 14:49

    Leyla hanim iyi gunler.sakin siz hastalanmayin,sizin iyi olmanız daha önemli bizim için.omerle zehra senaristlerin insafına kaldı artık ne zaman keyifleri gelirse .

    • Leyla

      18 Aralık 2017 at 15:04

      İyi günler Çiçek hanımcım.Tamamen Nazmiye Sultan’nın insafına kaldık.Sonuçta senarist ekibin başı.O ne derse nasıl isterse o oluyor.İzleyiciyi yakında fıtık edecekler.

  22. tugba

    18 Aralık 2017 at 14:48

    herkese merhabalar bence babaanne ilk baslarda sert gorunsede sonra zehraya karsi yumusayacak tipki zehranin buyuk halasi gibi bu babaanne o kadar beter olsaydi muzeyyeni kacirirdi ama kendisi gitmis ayriyeten evlat acisi gormus yasli bir bacagi mezara sallanmis yani ALLAHIN HUZURUNA GITMIYE NE KALMIS BUNCA YAS YASAMIS GUNAHI AZMIDA BIRDE ZEHRANIN GUNAHINI YUKLENIP GIDECEK OTE DARAFA su zehraya gelince bizde bir laf var gece kefen soyar gunduz golgesinden korkar diye zehraya cok uyuyor karanliktan fareden korkan kiz mafyayla karsi karsiya omeri gorunce korkacagi tuttu pitondan ben kalp krizi gecirir bu kiz fazla yasamaz diyordum ama zehra bunuda atlatti artik bu kiza havada karada olum yok bence ayseye gelince bence bu sinavi basariyla verecek diye dusunuyorum bir dizide soyle bir replik vardi kader murekkebini kalpten alir aysenin kalbide cok temiz kaderi bu kazayi kolay atlattiricaktir diye dusunuyorum ayrica bu dizide iyiler uzulsede kotulerin kotulukleri hayra vesile oluyor

  23. Çiçek

    18 Aralık 2017 at 14:46

    Sule hanim Size de iyi gunler .

    • Şule

      18 Aralık 2017 at 21:53

      Çiçek kusura bakma yorumu gönderemedim iyi akşamlar canım

  24. Çiçek

    18 Aralık 2017 at 14:45

    Gulaycim iyi gunler ferizecim sanada iyi gunler.sitede sorun vardı sanırım bende uzun bir süre giremedim.

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 14:57

      İyi günler çiçek ablacım..ben 11, 13 arası giremedim meşguldüm.bu yüzden far edemedim sorunu..tekrar sıkıntı olursa bildirirsiniz..

  25. özgür didem aygun

    18 Aralık 2017 at 14:43

    Aramıza hoş geldin ben seni unutma beni‘nin ilk bölümlerinden beri sevimli içten buluyorum sanki rolüne kendinden bir şeyler katmış gibiydin unutma beni gibi nice projelerde görürüz seni Allah‘ne istersen hayırlısı ile karşına çıkarsın sevgimle kalın…..

  26. özgür

    18 Aralık 2017 at 14:32

    LEYLA‘CIM DİKKAKSİZLİKLERİM HİÇ YOKTU TROİDLERİM OLMADIĞI İÇİN NE KADAR SAĞLIKLI BESLENSEDEM YAN TESİR OLARAK VİTAMİNE DÖNÜŞTÜRMÜYOR YİNE TAKVİYE ALMAM GEREK ODA KİLO….BİR ARA SOYADINI DOĞRU ŞEKLİNİ YAZARIM BURCUM KOÇ AMA HİÇ KİMSEYE BENZEMEYEN AHLAKIM VAR SENDE SEVİLİYORSUN SİZLER GİBİ GENÇLERİN VARLIĞINI ALLAH‘IM ÇOĞALTSIN….SEVİLİYORSUN….SEVGİMLE KAL

    • Leyla

      18 Aralık 2017 at 14:55

      Özgür teyzecim canın sağolsun.Düşünmen yeter.Kendinize dikkat edin malum havalarda kötü.Seviliyorsunuz.

  27. didem aygun abla seni seviyorum

    18 Aralık 2017 at 14:28

    unutma benide çok gerçekçi rol yapıyordunuz ayrıca çok güzelsiniz bayılıyorum sana

  28. ferize

    18 Aralık 2017 at 14:27

    Arkadaşlar 1 saat den fazla
    Sitede sorun vardi ..
    Sizdede oldumu??
    Allah kem gőzlerden korusun..
    AiLEMIZI..

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 14:31

      Ferize hanım ben fark etmedim.şimdide kolayca girebildim..tekrar olursa tekrar bildirirsiniz, sayın yönetici ilgilenir..

      • ferize

        18 Aralık 2017 at 14:48

        Bağlantı sıfırdı..
        Gerçekten. .
        Bir an panikledim..
        Tamam gūlaycım..
        Haberini..iletirim..

      • Leyla

        18 Aralık 2017 at 14:52

        İyi günler Gülay Hanımcım.

        • Gülay Albasan

          18 Aralık 2017 at 14:55

          Leyla hanım, dizi sizi mutsuz ediyorsa izlemeyin..sonuçta saĝlıĝınız daha önemli..saĝlıcakla kalın..

          • Leyla

            18 Aralık 2017 at 15:14

            Gülay hanımcık dizide beni tek mutlu eden olayın Ömer ve Zehranın aşkları.Tek izlediğim dizide bu.Başka izlemiyorum.Malum dizilerde bir entrika çukuru var herkesi içine çekiyor.Birde ben 2 2.5 saat dizi izlemek bana çok sıkıcı geliyor.Ben izlerken yoruluyorum.Dizide çalışanları düşünemiyorum.Ne yapmalı bilmiyorum dizinin bağımlısı oldum.İzlemeye devam.

  29. Leyla

    18 Aralık 2017 at 12:59

    Arkadaşlar herkese iyi günler…Bir kaç gündür kayıp olan ardaşlar var.Kayıp aranıyor diye Müge Anlı yayınına mı başvursak bilemedim şimdi.

  30. Leyla

    18 Aralık 2017 at 12:54

    Sayın yöneticim ben soruları cevaplamayacağım.Eğitim hayatım boyunca hiç sınıfta kalmadım hep dereceyle geçtim sınıflarımı.Ben diziyi akışına bıraktım. Ayşe’nin hastalığını bilemiyorumda fazla kafa patlatınca benim hastalığım depreşecek diye korkmaya başladım valla.İsteeseniz sınıfta bırakabilirsiniz.

    • Şule

      18 Aralık 2017 at 14:09

      Leylacıgım aman sakın hastalanma boşver sen bak bende gündüz yazdım okunacakta cevap verilecekte oh ki ohhhh.iyi günler bu arada.

  31. didem aygun oyuncu

    18 Aralık 2017 at 12:43

    merhaba anomin çok teşekürler kendimi kısaca anlatayım 11 kasım 1981 ankarada dogdum 172 boyundayım akrep burcuyum en son unutma beni ilkay karekteriyle rol aldım ilk ondagım diziyse en son babalar duyar

    • Şule

      18 Aralık 2017 at 14:10

      Didem hanım hoşgeldiniz ailemizin içine burda hepimiz akraba gibi olduk vallahi.

  32. Anonim

    18 Aralık 2017 at 12:07

    didem ablacım kendinden biraz basedermisiniz seni çok seviyorum senin hayranınım

  33. Anonim

    18 Aralık 2017 at 10:49

    Kesinlikle Ömer evlilik ouyununu devam ettiriyor.Halâ Zehra ya güvenmiyor.Düğün gecesi duydukları kafasının bir yerinde.Bu babaanne de Zebrayı pek sevecek gibi değil.O da Zehranın Ömerle parası için evlendiğini düşünecek
    O da onları ayırmaya çalışacak.Bence şirketteki Özge ile işbirliği yapacak.

  34. Netya

    18 Aralık 2017 at 10:01

    Ömer kesinlikle düğün günü sabahla zehra arasında geçen konuşmanın aslını öğrenmedikçe zehra karşı hep soğuk olacaktır aşkla bakmıyor artık zehra kendi başına iş yapmaktan vaz geçmediği sürece bu böyle devam eder çok bir beklentim yok artık

  35. özgür

    18 Aralık 2017 at 09:27

    GÜnaydınLeyla‘cım sodadını yanlış hatırlamışım neden bakmadım bir ara düzeltirim teyzesi sevgimle kal….

    • Leyla İzgü

      18 Aralık 2017 at 12:36

      İyi günler Özgür Teyzecim.soyadım İzgü.Özgür teyzecim burcunu yazarmısın.Bilmiyorsan doğum günün ve ayında olur.Benim ikinci önemli.Yazan arkadâşların hep not aldım.Sevgiyle kalın.Seviliyorsunuz.

  36. özgür

    18 Aralık 2017 at 09:15

    Hayırlı sabahlar gönül pençereniz hafta süresince
    güzelliklere açılsın,ayaklarınız güzel yerlere götürsün her an Allah cc yar ve yardımcınız olsun gönül sitesinin kalbi güzel insanları ….
    Gülay‘cım kır çiçiğim(nerdesin?)SU damlam,tatlıcı küçük şair,Şüle‘m,Aytaç,Çalıkuşu,Aslınur,Leyla‘m,
    Nurbanu,xanımazerifan,Çicek hanım,Handan hanım,Emine hanım ve yorumumu okuyanlar Oğuz hocam iyi günler,yorumlar sevgimle kalın..

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 11:33

      Günaydın özgür teyzecim..

    • su damlasi

      18 Aralık 2017 at 12:01

      Hayirli gunler OZGUR teyzem canim ben iyim sen nasilsin ?SENİ COK SEVİYORUM canim teyzem dualarim hep seninle opuyorum ALLAH yardimcin olsun

  37. ferize

    18 Aralık 2017 at 09:14

    MUTLU SABAHLAR DOSTLAR..
    BU MŰBAREK
    GŪNE BAŞLARKEN YAĞMURUN ..
    EN GŪZEL HALIYLE..
    PENCEREMI YAĞMUR DAMLALARIYLA GŪZELLEŞTİREN
    RABBIME HAMD OLSUN..
    VE…EN GŪZEL..DUYGULARIMLA
    RABBIM IN SIZLERI VE BIZLERİ..
    DAHA ÇOK KORUYUP KOLLADIĞI..
    KUL LARI ARASINA ..
    ALDIGI KULLARINDAN EYLESIN..
    RABBIM…
    Selam ve Dua ile..

    • su damlasi

      18 Aralık 2017 at 12:04

      Hayirli gunler FERİZE ablam canim nasilsin eline saglik ne guzel bi Gunaydin mesaji bu tesekkur ederim valla iyi geldi bana cici kiz opuyorum seni cok seviyorum kocaman sarilayim oh mis gibi gul kokulu ABLAM benim ALLAH yardimcin olsun ALLAH her seyi gonlunce versin seni cok ozledim sevgimle ve dualarim la kal opdum

  38. didem aygun oyuncu

    18 Aralık 2017 at 09:11

    öncelikle herkese koocaman günaydınlar hey gidi günler 2 sene öncesine kadar ekranlardadık şimdise her birimiz ayrı dalara konduk

    • Leyla

      18 Aralık 2017 at 12:55

      Didem hanım iyi günler.Sizi bilmediğimiz yönlerinizle biraz bize tanıtabilir misiniz???

  39. Şule

    18 Aralık 2017 at 08:21

    O sevtabı hiç sevmedim şımarık yılışık hele o mügenin bakışı duruşu bu kadarmı soguk olur dilerim bir an önce o pitonla karşılaşsınbak site yöneticim bir sürü şey yazdım artık degerlendirmek sana kaldı.

    • su damlasi

      18 Aralık 2017 at 09:01

      Hepinize hayirli sabahlar arkadaslar hayirli hafta dileği ile yeni gununuz ugurlu olsun canlarim hepinizi cok seviyorum

      • Gülay Albasan

        18 Aralık 2017 at 11:33

        Günaydın su damlam..

      • ferize

        18 Aralık 2017 at 11:45

        Sanada hayırlı gūnler. .
        Su damlası. .
        Kendine iyi bak..
        Cici kız

  40. Şule

    18 Aralık 2017 at 07:57

    Artık bu hafta o kendini bilmez cananda ataga geçsin ne var ne yok anlatsın ömere bunu zehraya borçlu zaten hani birde sabah ömere anlatacaktı zehrayla konuşmalarını bence zehra vurulmadı illaki vuruluncamı anlatması gerkirdi.yinede anlatılır .zehra bunun farkında degil yanındaki kapalı kutu ömer sabahla konusmalarınızı duydum demedikten sonra anlamayacak ömerin davranışlarını dilerim bazı dügümler çözülür artık.birde bir yerde okudum zehraya babanne sen kısırsın senin çocugun olmuyor diye zehraya çıkışıyormuş. Ya babanne daha onların arasında bir şey olmadıki sehra nasıl kısır olsun:::::::)

  41. Şule

    18 Aralık 2017 at 07:48

    Günaydın benim canım arkadaşım güzel bir hafta geçiririz inşallahhh.gülayım handancıgım Leylacıgım çiçekçigim ferizecigim özgürcügüm nurbanucugum çalıkuşum tatlıcı ülker aytaç su damlası lale emine ananim seda unuttugum kim varsa hepinize günaydın ve ayrıca şule sinin tatlı yorumcusuna günaydınlar olsun

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 08:35

      Günaydın şule ablacım..hayırlı haftalar..

      • ferize

        18 Aralık 2017 at 09:21

        Gūnaydın Gūlaycım..nasısın?
        Herzamanki gibi yoğunsun..
        MasaAllah ellerin dert..
        Gőrmesin..
        Huzur hep senle olsun ..

    • Handan

      18 Aralık 2017 at 08:55

      Günaydın gönül dostum.

    • ferize

      18 Aralık 2017 at 09:29

      Gůnaydın Şulecim..nasılsın?
      Belliki..bugūn kahve mesaisi..uzun sūrmūş..
      Dőktūrmūşsūn..yine..
      Valla sitede Gūl ler açmış..
      Oluyor senin yazdıklarınla.
      Ben bu duruma mutlu oluyorum.
      Hayırlı Huzur gūnler..

      .

      • Şule

        18 Aralık 2017 at 14:13

        İyiyim ferizecigim sag ol canım benim sen nasılsın .ne yapayım ferize baksana hep bensiz içiyorlar kahveleri gece gece uykuları kaçacak haberleri yok.

    • Leyla

      18 Aralık 2017 at 12:43

      Şule hanımcım iyi günler.Seviliyorsunuz.

  42. Şule

    18 Aralık 2017 at 07:41

    Zehraya ömer artık gerçekten güvenmeli nedeni çok açık resmen ömer için pitona beni rehin al yeterki ömere dokunma sevdigi adamın hayatına karşılık kendi hayatını hiçe saydı çünkü ömerede söyledigi gibi senin olmadıgın bir dünyada ben yaşayamam demedimi zaten .babanneye gelince yıllar ömerin babannesine olan soguklugunu giderememiş konakta artık rol yapmıyorlar ömer zehranın gerçekten kendisini sevdigini biliyor hemde hayatını feda edecek kadar bunu göz ardı edemez zaten ayşe nihat ın böyle bir şey yapmayacagına emin olsa bile gördügü manzara karşısında biraz güveni sarsıldı. Dilerim ömer gibi sorgusuz sualsiz nihatı infaz etmez nihatı tanıyorsa dinlemeyi bilmeli mutlaka açıklaması olacak .ömerin zehrayı bu evin hanımı demesi babannesine karşı çok etkileyici bir sahneydi artık zehrada konagın hanımı gibi olmalı çekingenlikleri son bulsun neşeli kendine güvenen evine hakim bir zehra kervancıoglu olmalı diye düşünüyorum 49ncu haftanın şule ögrencinizin cevapları bunlar site yöneticim veya siteye hakim gülaycıgım sen ne düşünüyorsun bakalım.

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 08:39

      Cevaplar tamda istediğimiz gibi..biz bunları hep istiyoruz, ama senaristlerde bize huzur vermemeye yeminli gibi sanki..neyse çırpına çırpına izleyip göreceĝiz..şule ablacım.

  43. Şule

    18 Aralık 2017 at 07:26

    Günaydın site yöneticim bakıyorum ögrencileriniz eksik oldugu halde sınav başlamış peki unuttugun ögrenciyi sonradan sınava girme şansı yokmu .benim gece sınava girmeme imkan yok gündüz hakkımı kullanabilirmiyim acep çok acımazsın 15 dakika olurmu hiç düşünme payı yok sınıfta kalmak istemiyorum ben yanıt alayım mümkünse.

  44. xanimazerifan

    18 Aralık 2017 at 05:19

    gunaydin arkadaslar b ence omer ile zehranin arasi bence duzeliyor ben aysenin tekrardan hasta olacagini dusunm uyorum bu babanne bence kalici zaten bu babanneyi ben hic sevmedim ben

  45. Özgür

    18 Aralık 2017 at 01:54

    Aalışkanlık yaptın bizllere,
    Ssevgini hissettik, derinlerde…..
    Lleylasını arayan Mecnun gibi….
    Iıssız gecelerde,aradık seni….
    Nne alemde ve nerelerdesin?
    Uunutmak ne mümkün seni!
    Rruhumun derinliklerinde , sevgin
    17aralık/saat22/10/N Ö den sevgiler

  46. Özgür

    18 Aralık 2017 at 01:46

    Lleyla sonsuz, sevmektir.
    Eenginlere açılmaktır…
    Yyanan , kalplerde…..
    Llal olan dillerde,
    Aaşkını haykırmaktır!
    Eellerini bırakmadan,
    Zzaman girdabında……..
    Ggüzel analizlerde,
    İismini ,okumaktır…..
    17aralık/saat /22/35/N Ö den sevgiler

    • Leyla

      18 Aralık 2017 at 12:41

      Özgür teyzecim Şiir’i yeni gördüm.Çok güzel.Akrostiş bayaldım.Ellerine gönlüne sağlık.Çok teşekkür ederim.İnanın Seviliyorsunuz

  47. Özgür

    18 Aralık 2017 at 01:36

    Nur yağmış gönlüne,
    Uumut olmuş kalplere…..
    Rruhunun derinliklerinde
    Bbaşladığın duana……
    Aamiyn demek günülden
    Nnasıl güzel bir duygu
    Uzun duada,amiyn sesiyle…..
    17aralık saat 22/50//N Ö den sevgiler

  48. Gecekuşu

    18 Aralık 2017 at 01:33

    Hayırlı geceler su damlam. Ben cevap veremedim kusura bakma. Hastaymış sın galiba çok geçmiş olsun canım arkadaşım. Allah acil şifalar versin. Kendine iyi bak doktorun dediklerine uy. Dualarım seninle. İnşallah hemencecik iyileşirsin. Öptüm canım arkadaşım

    • su damlasi

      18 Aralık 2017 at 09:03

      Gunaydin gecekusum tesekkur ederim ALLAH razi olsun canim ne kusuru biraz daha iyi dikkat ederim opuyorum canim hayirli hafta diliyorum sana

  49. Özgür

    18 Aralık 2017 at 01:23

    İyi geceler Nur Banu aktostiş şiirini yazıccam Aslınur seninde Leylacım sanada şimdi değil Allah nasip ederse yarın tatlı rüyalar Gülay’cım sevgimle teyzesi

  50. Gecekuşu

    18 Aralık 2017 at 01:21

    Ya demet öğretmenim nerde bir bilen var mı acaba.

  51. Handan

    18 Aralık 2017 at 01:17

    Allah rahatlık versin herkese. Iyi geceler. Yarın maraton başlıyor. Herkese kolay gelsin.

  52. Ögür

    18 Aralık 2017 at 01:16

    İyi geceler gönül dostları…….geç saatte kanal d Eğitime Destek Ol…..yardım programı çok güzel neden geç saatte birde canlı yayın bizim halkımız kacıncı rüyada kimbilir imşaAllah diledikleri yardımı toplarlar nede olsa çocuklar için iyi geçeler gönlümüm sultanları☺️

  53. Çiçek

    18 Aralık 2017 at 00:54

    Iyi uykular arkadaşlar.Sinav sonuçlarını yarın öğrenirim artık. Hayırlı geceler.

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 00:56

      Hayırlı geceler çiçek ablacım.ALLAH rahatlık versin.

    • Gecekuşu

      18 Aralık 2017 at 00:59

      Hayırlı geceler çiçek ablacığım. Allah rahatlık versin. İyi uykular tatlı rüyalar

    • Handan

      18 Aralık 2017 at 01:07

      Allah rahatlık versin. Iyi geceler Çiçek Hanım.

  54. 1461

    18 Aralık 2017 at 00:42

    Anaa gerçekten sınavda bunlar. Allah iyiliğinizi versin emi.gece gece güldürdünüz beni allah da sizi güldürsün.

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 00:46

      Eee sınavdayız dedikya..boşuna demedik göster kendini diye..

    • Gecekuşu

      18 Aralık 2017 at 00:49

      Evet abla hatta bitirdik bile. Ee sıra sizde bakalım siz napıcaksınız 🙂

  55. Handan

    18 Aralık 2017 at 00:41

    Merhaba arkadaşlarım. Benim 49.haftadan hiç bir beklentim yok.48 haftadır bişey olmadı saçmalıktan başka. 49.haftada mı olacak. Bu gidişle bizim ak saçlı hallerimizi koyacaksın siteye Oğuz Hocam. Ayşe o kadar salak mı ki tertemiz ütülü gömlekteki Ruj lekesine kanıyor. Ne umduk. Ne bulduk?
    Sevtap ta Nihat’a aşık olur, Müge ile birbirlerini yer. Nasıl olsa Ömer’in paralarını alan kaçıyor. Pitonda alır kaçar. Daha öncede yazmıştım. Ömer Babanneden pek hazzetmiyor ve numara yapıyor. Yani biz yine evlilik oyunu seyredeceğiz.

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 00:49

      Ahh ahh, handan ablacım, her sözün kitap gibi..ama bizde işte ellerine şeker verilmiš çocuklar gibi avunuyoruz kendi kendimize ne edek..umut fakirin ekmeĝidir demišler..bizde öĝlece bekliyoz işte..

      • Handan

        18 Aralık 2017 at 01:04

        Bekliyoruz Gülayım bekliyoruz. Napalım alıştık bikere. Oğlan bizim, kız bizim. Bakalım daha ne pitonlar, ne çıngıraklar göreceğiz.

    • Gecekuşu

      18 Aralık 2017 at 00:51

      Hoşgeldin handan öğretmenim hayırlı geceler. Bencede hala numara yapan bir Ömer ve üzülen bir çift göreceğiz 🙁

      • Handan

        18 Aralık 2017 at 01:07

        Hoşbuldum gecekuşum. Bişey göreceğimiz yok yavrum . Öyle birbirine ağzı açık ayran Budalası gibi bön bön bakan bir çift göreceğiz.

    • 1461

      18 Aralık 2017 at 00:56

      Sana 100 de 100 katılıyorum handan hocam

      • Handan

        18 Aralık 2017 at 01:02

        Demekki ben 100 üzerinden 100 alacağım Nurbanu Hanım.

  56. Gecekuşu

    18 Aralık 2017 at 00:33

    Evet hocam cevaplarım doğrumu acaba

    • Gecekuşu

      18 Aralık 2017 at 00:46

      Sonuçlar ne zaman belli olur. Ben beklemeyi pek sevmemde.

      • Gülay Albasan

        18 Aralık 2017 at 00:50

        Yönetici şimdi sonuçları deĝerlendiriyor, ama ruyasında..cevaplar yarın hazır olur herhalde..yani notlar..

        • Gecekuşu

          18 Aralık 2017 at 00:52

          🙂 🙂 🙂

  57. Gecekuşu

    18 Aralık 2017 at 00:33

    Cevap 5: evet Ayşe kocasına güveniyor ama o şeytan Müge de elinden geleni ardına koymuyor. Böyle giderse bence kesin hastalanacak. Araları iyi bi onlar vardı. Onlarınki de bozulmaya başladı.

  58. Gecekuşu

    18 Aralık 2017 at 00:30

    Cevap 4: bence başarılı olacak hatta oldu bile. Nihat da anlamıştır herhalde. Müge den selamlar la dedi ya

  59. Gecekuşu

    18 Aralık 2017 at 00:28

    Cevap 3: bilemiyorum kısa da gelmiş olabilir kalıcı da olabilir. Zamanla göreceğiz. Araları iyi olsaydı Ömer söylerdi ama şu an da sanmıyorum

  60. Gecekuşu

    18 Aralık 2017 at 00:26

    Cevap 2:.evet fragmanda iyi görünüyorlar Dı ama ben barıştıklarını sanmıyorum inşallah yanılıyorumdur. Ama bay zorba biraz yumuşamış galiba

  61. Gülay Albasan

    18 Aralık 2017 at 00:25

    5. Bence ayşe bu saçmalıklara pabuç bırakmamalı. O nihatını iyi tanıyor. Aklını kullanacaĝını ve iradesiyle bu durumu atlatacaĝını düşünüyorum..

  62. Gecekuşu

    18 Aralık 2017 at 00:24

    Cevap 1: eğer konağın önünde çekimler olduysa demek ki kurtulamadı. Bir süre daha göreceğiz. Ömərin para vaadin de bulunduğunu sanmıyorum. İntikam almak için gelmiş olabilir

  63. Gülay Albasan

    18 Aralık 2017 at 00:22

    Ya bu mügeyle sevtapı aynı anda kaçırsın piton..birini kendine, birinide yanındaki danalarına alsın..bizede işgence etmesinler bari..

  64. Gülay Albasan

    18 Aralık 2017 at 00:21

    3..Valla pek sevimli bir tip deĝil..temelli gelse bile, seyirci bir müddet sonra onu tepeler..

  65. Gülay Albasan

    18 Aralık 2017 at 00:19

    Ömer yine arafta bence..iki arada bir derede..maksat kocababaanneye mutlu görünmek olabilir. Ama yine sevgisini çaktırmadan yaşayacak, zavallı zorbam..

  66. Gülay Albasan

    18 Aralık 2017 at 00:17

    1. Eyvaahh piton konaĝa geldiyse sıra asyadadır.kesin asyayı kaçırmak için gelmiştir konaĝın önüne..birde mügeyi kaçırsın..bide ona nikah kıysın.temelli kurtulalım müge’den..

    • Oğuz Özdere

      18 Aralık 2017 at 00:20

      Müge & Piton.. bu nasıl bir zevktir Gülay hanım yaw 🙂 birazcık göz zevki olur insanın 🙂

      • Gülay Albasan

        18 Aralık 2017 at 00:27

        Ya şuan tek düşündüĝüm mügeden kurtulmak..gözümde zevk bırakmadı, sinir şey( müge )

    • Gecekuşu

      18 Aralık 2017 at 00:21

      Piton konağa mı gelmiş nasıl ya. Bundan kurtuluş yok galiba. Bide bencede Mügeyi kaçırsın nikahına alsın. Hem Nihat Ayşe hemde bizler rahatlayalım

  67. Gecekuşu

    18 Aralık 2017 at 00:16

    Aslınurcum canım arkadaşım. Dün sormuşsun gecekuşu nerde diye bak bugün geldim ama sen yoksun. Sorma sırası bende neredesin aslınur.

  68. Çiçek

    18 Aralık 2017 at 00:03

    Iyiyim canım sen nasılsın.

    • Gecekuşu

      18 Aralık 2017 at 00:14

      Bende iyiyim ablacım sağol. İşte herzaman ki gibi. Derslerimi bitirmeye çalışıyorum. Bi yandan ev işi yapıyorum. Öyle işte

  69. Çiçek

    17 Aralık 2017 at 23:54

    Gece kuşu hayirli geceler canım.sen gelince gece muhabbeti başlıyor .

    • Gecekuşu

      17 Aralık 2017 at 23:57

      Merhaba çiçek ablacım. Ee ben gecekuşuyum. Gece geliyorum siteyi canlandırıyorum diyormuşum. Nasılsın abla

  70. Çiçek

    17 Aralık 2017 at 23:40

    Omerin zehraya inanması güvenmesi çok uzun sürmüş yaslanmislar.

    • Gecekuşu

      17 Aralık 2017 at 23:45

      Aynenn. :D. Hayırlı geceler çiçek ablacığım

  71. Gecekuşu

    17 Aralık 2017 at 23:40

    Herkese selamlar. Hayırlı geceler ben geldimmmmm. Ee kimler var kimler yok

    • Gülay Albasan

      17 Aralık 2017 at 23:42

      Ben burdayım çalıkuşum.

      • Gecekuşu

        17 Aralık 2017 at 23:47

        Hoşgeldin canım ablacığım. Nasılsın. Ya bir gün girmedim ama sanki bayadır girmiyorum gibi geldi bana

        • Gülay Albasan

          17 Aralık 2017 at 23:51

          Hoş buldum çalıkuşum.inanki bende aynı oluyorum..hatta bir kaç saat girmesem siteye, birkaçgün girmemiş gibi hissediyorum..

          • Gecekuşu

            17 Aralık 2017 at 23:55

            Biz baya baya alıştık birbirimize. Ya resmen aile olduk. Ben bu durumdan memnunum hoşuma gidiyor. İnşallah bir gün tanışmak da nasip olur

            • Gülay Albasan

              17 Aralık 2017 at 23:57

              İNŞAALLAH ÇALIKUŞUM..O İŞ,SAYIN YÖNETİCİDE MERAK ETME.

              • Gecekuşu

                18 Aralık 2017 at 00:03

                Eminim oğuz hocam bi şekilde bizi biraraya toplar ama benim gelmem imkansız gibi bir şey olur abla maalesef

                • Gülay Albasan

                  18 Aralık 2017 at 00:07

                  Bizde seni kaçırırız bir günlüĝüne..

                  • Gecekuşu

                    18 Aralık 2017 at 00:15

                    Hmm olabilir. 🙂

  72. Çiçek

    17 Aralık 2017 at 23:28

    Omerle zehranin yaşlanmış hali

  73. Oğuz Özdere

    17 Aralık 2017 at 23:25

    Hadi bakalım…
    Ömer ve Zehranın yaşlanmış hali

    • Gecekuşu

      17 Aralık 2017 at 23:48

      Tanımaz olurmuyum hocam. Bizim tam bir senedir hatta daha fazlaoldu kavuşamayan Ömer le Zehra çiftimiz.

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 00:05

      Kız zehra’da..oĝlan çok yaşlı çıkaramadım..biyerden gözüm ısırıyor ama…yok yok. Bu bizim zorba olamaz..

      • Gecekuşu

        18 Aralık 2017 at 00:12

        Evet abla Zehra baya benziyor ama bay zorba değil. Pek benzemiyor. Bi kere bu adam gülüyorum yani. 😀 🙂

  74. Çiçek

    17 Aralık 2017 at 23:19

    Oğuz hocam sınavdan kac puan aldığımızı yazın ama merak ettirmeyin. Hayırlı akşamlar

  75. su damlasi

    17 Aralık 2017 at 23:12

    Bence nihat anlayacak sevtapla mugenin oyununu hatirlarsak ayseye muge kahve icirmisti nihat bunu anlamisti ..bunuda anlayacak nihat.

    Omerle zehrasa bence rol yapmiyorlar gercekden barismislar

  76. Çiçek

    17 Aralık 2017 at 23:11

    Piton intikam peşindedir.ömer yine kararsız,seviyor ama zehra onu seviyormu sevmiyormu anlayamıyor kafası karıştı .benden omere zaradan dilenci şarkısı hediye.hahaha. babanne kalıcı olmasa da çabuk gidecek gibi durmuyor. Zehranin dolayisiylede bizim canımızı sıkmadan delili etmeden gitmez.omerin sinirli hali bahanesine benziyor.ömer baba neyi sevmiyor sanırım ona herşey yolundayız gibi göstermek için zehraya yakın davranacak bu sayede omerle zehra yavaş yavaş eski günlere dönecekler.babanne zehrayi evin çalışanı zannetti diye zehra daha güzel giyinmeye başlıyor sanki .nihat sevtapla mugenin oyun oynadığını anlamasına gerek yok müge zaten ni hata belli eder kendi oyunu olduğunu sevtapla görüntülerini gösterir. Ayşe masaya gider nihat kadını eski arkadaşım der tesadüf karşılaştık der.Ayşe iyi niyetli kız inanır.nihat cevriye hala dan yardım almazsa mugeden zor kurtulur müge yüzsüz ruh hastası normal değil.Ayşe hasta olmaz o ni hata inanır abisi gibi değil eşine inanıyor güveniyor.annesinin gitmesi ayşede travma falan yaratmamis. Yada durmadan içtiği kahveler çaylar yan etki yapıyor dünya ayşeye toz pembe .

  77. Anonim

    17 Aralık 2017 at 22:49

    Omer tam olarak yumuşaması biraz yumuşadı gerçekler tam olarak ortaya çıkmada hele ki sabah la zehranin yaptığı konuşmanın gerçeğini dinlemeden ikna olmaz bunu da hemen ortaya cijarmayacsklar dizi uzayın diye evlilik oyunu devam edecek omerin gelgitler sürekli olacak bir yanasacak bir uzaklaşarak F ragmana aldanmayın babaanneyle rol yapıyor ömer bence babaannenin gelişiyle omerin annesiyle ilgili sır perdesi aralayacak gerçekten para için mi terketti neden gitti ömer öğrenebilir. Piyon yakalanmayacak polis gelince kaçacak artık bundan sonra muhatabı ömer o,ancak zehra değil tabii ki yeni tuzaklar tezgahlayacak babaanne uzun kalacak bence ayşe çok üzülecek içine atacak belli etmeyecek belki zehraya açılabilir üzüntüden hastalığı tekrarlayabi,if zehom için ümidim yok sezon sonuna kadar evlilik oyunu devam

  78. Özgür