Connect with us

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy 50.Hafta yorum ve senaryosu (Duru)

Omer Zehradan ozur dileyecek( fragmandan) Sonra onlar yaklastiginda Omer kapida duyduklarini, Zehra dugun gecesi Omerin boynundan kolyeyi cekip aldigini hatirlayacak. Ikisi de birden uzaklasacaklar bir-birinden. Sonra Omer hic bi sey soylemeden cikacak odadan. Ustunu degistirip is odasina gececek. Yine ayni seyleri hatirlayacak. Sonra birden ucurumu hatirlayacak.

Zehranin onu birakip gitmek istememeyislerini, Asya icin kendini tehlikeye atislarini ve daha neler neler hatirlayacak. Sonra yine Sabahla konusduklarini hatirlayacak. Dusunecek:
-Nasil ya ? bu nasil olur? Benimle olume giden Zehranin benimle param icin evlendigi inanilir gibi degil.
Sonra ilk tanistiklari gunden beri Zehraya yaptigi hakaretleri, ama hepsinin bi yanlis anlasilma oldugunu hatirladi. Sonra yine kendi-kendine konustu:
-Eger Zehra paragoz biri olsaydi benden sadece babasinin ameliyat parasini istemezdi. Fazla para isteye bilirdi. Yoksa…. Yoksa bu da onun bir oyunuydu?! Hayir, hayir olamaz o zaman beni henuz tanimiyordu ki…

Dusundu, dusundu. Gidip Zehrayla konusmaya karar verdi. Odasina dogru addimliyordu, birden odadan Zehrayla Sabahin sesini duydu. E tabi bizim kapi dinleme kralimiz da kulaklarini kapiya yapistirdi. Dinlemeye basladi:
-Yaa Sabahcim iyi ki geldin canim. Zaten pek iyi degildim seninle derdimi paylasirim en azindan.
-Yine Omer mi?
-evet Sabah
-Yine napti sana ?
-Aslinda hersey iyi gidiyordu ama…
– Ama ne?
-Bilmiyorum her seyi ben pozdum bu defa galiba.
– Neyi Zehra neyi?
Zehra basina gelenleri anlatir.Omer dinliyordur hala.
-Sabah, ben Omeri seviyorum. Her seyden ,her kesten cok seviyorum.

Biliyosun sana daha once anlatmistim zaten. Ben 6 aylik evliligimizde Omerden nefret ediyordum. sadece onunla parasi icin evlenmistim. Babamin ameliyat parasi icin… Onun yuzunu gormeye, tahamulum yoktu. Onunla ayni havayi teneffus etmek bile bana cehennem gibi geliyordu Sevmedigim, Hatta nefret ettigim bir adamla ayni cati altinda yasadim. BU O KADAR ZORDU KI Sabah. Ama simdi nefret ettigim adam bi anda ugruna olecegim adama donustu. Ya Sabah bi dusunsene…

 

Sabah Zehranin sozunu kesti.
-Zehra, bunlarin aynisini bana dugun gecesi soyledin zaten. O gece de bunlari bana anlattin.
Omer Sabahin son sozunu duyunca yerinde sok oldu. Bir noktaya bakakaldi . Kaslari catildi. Artik ayakta duramiyordu. Dustu. Koskoca bir adam cocuk gibi yere dustu. Ne yapacagini bilemedi. Sonra Zehranin” kim var orda” sozunu duydu ve gitmek icin toparlanmaya calisti. Yine dustu Birden dinledigi kapi yuzune acildi. Sevdicegini-Zehrayi gordu. Zehranin ayaklarina kapanmak istedi. Ama beceremedi. Takati yoktu. Ruyada gibiydi. Zehra ” Omer Omer” diye bagirarak Omerin ustune atildi. (bu arada Sabaha bir telefon gelmis ve Sabah gitmistir) . Zehra aglayarak Omerin haline uzuluyordu. Omerse Sadece Zehranin gozlerine bakiyordu
Zehra zorla Omeri toparladi. Sonra Omere bakarak:

– Omer noldu sana? niye boylesin? Niye konusmuyorsun?
Omerin sessizligini goren Zehra ne yapacagini bilemedi. Omere sarildi. Omerse Ona sarilmak, Opup koklamak istiyordu ama kolunda gucu tukenmisti. Zehra sarildiktan sonra Omere dedi:
-Ben sana bi ilac getiriyim. Kan sekerin dustu her halde.
Gitti Zehra. Omerse onun gittigi o yollara gozyaslariyla bakti. Kendisini toparlayip odadan cikti. Is odasina gecti. Kendisine geliyordu yavas-yavas. Sonra ne dusundu , ne dusunmedi arabasina bindi ve mahallenin yolunu tuttu.
Zehra gelip Omeri bulamayinca telaslandi. Konakdakilere sordu. Omeri gordum diyen olmadi. Aradi Omeri ama telefonunu evde unutmustu.

Omerse Sabahin yanina gelmis her seyi ogrenmistir. Sabah dedi:
– Iste boyle eniste, sen yine benim arkadasimi aglattin
-Bu konusduklarimizi Zehraya soyleme lutfen
-Tamam merak etme.
-Omer agir adimlarla arabasina dogru ilerledi. Evin yolun tuttu.Kendisine soz verdi yolda. Her seyi dueltecekti. Ama nasil? eve dondu ve odasina gitti Zehrasini karsisinda gordu . Kendisini toparlayip her seyi anlatti Zehraya. Zehra sok oldu. Aglayarak dedi:
-Bunu icin miydi her sey? Sana inanamiyorum Omer! Sen nasil yaptin onca seyi bana? Her sey senin o sacma dusuncelerin yuzundendi demek. Hic mi guvenmedin bana ? Seni hic ama hic affetmiycem.

Dedi ve banyoya gitti. Omer dur dedi ama Zehra dinlemedi.Omerin Zehraya yaptiklari kendisinin gozunun onunden bir kino lenti gibi gecti. Cok pismandi. Agladi Omer de.
Sabah oldu. Zehra yatakta yoktu. Aradi her yeri. Bulamadi. Sahile gitti . Evet Zehra ordaydi. Zehra onu gorup gidiyordu. Omer arkadan aciyla aglayarak seslendi:
– Gitme! Her sey annem yuzundendi. Onun yuzundendi…
Sonra her seyi onun arkasindan anlatti. Zehra agliyordu. donup kosarak Omere sarildi:
– Ozur dilerim Omer
-asil ben ozur dilerim. Seni o kadin gibi sandim.
Dakikalarla sarildilar:
-Zehra, seni seviyorum.
-Ben de, Ben de seni seviyorum Omer.
Eve donduler. Omer dusunmege basladi.
– onun da, benim de dugun gecemizi elimizden aldim. Mutlulugumuzu aldim. Her seyi geri vercem. Her seyi…
Aksam oldu. Zehra odasina gittiginde baska baska insanlar gordu.bir kadin ileri gelip dedi: Zehra hanim sizinle isimiz var. Lutfen zorluk cikarmayin. Omer beyin emri(konakta hic kimse yoktur)
Eveeeet bi saat gecti. Zehra gelinlikte suslenmis puslenmis bir prenses gibi olmus. Ama hala hic bi sey anlamiyordur. Her kes gitmisdir. Zehra yalniz basina. Birden kapi acildi damatlik giymis Omerini gordu. Omere:
-Omer noluyor? Ne bu halimiz?
Omer:
-Hadi gidiyoruz.

1 saat gecti . Omerle Zehra cook guzel bir saraydalar ve Zehra sokta. Omer guluyordur.
– Omer noluyo?
-Maffettigimiz herseyi geri getiriyorum. Her kes bizim baska zamanda evlendigimizi dusunuyor, ama biz bu gun evleniyoruz
-Omer inanmiyorum butun bunlara seni seviyorum.
Eveet onlar kendi kendilerine dugun yaptilar. Zehraya Omer tektas yuzuk ve yeni bir kolye hediye etti. Ve daha neler neler oldu…..
Dugun gecesi: Bu kez oda daha guzel ve Omerle Zehra muhtesem bir dugun gecesi gecirdi

YORUM YAPARSANIZ SEVINIRIM

Continue Reading
Bunları da seversin..
49 Yorum Var

49 Comments

  1. Tatlıcı Ülker

    26 Aralık 2017 at 13:21

    DURUCUM tahminin doğru:-) Ben Türk diyilim, Azeriyim. Yardımını seve seve kabul ederim:-)

    • Oğuz Özdere

      26 Aralık 2017 at 13:31

      Türk değilim denmez ona ülkercim, Orta asyadan Balkanlara kadar hepimiz türküz, ama biz anadoluda yaşanyan türkleriz siz Azeri türklerisiniz, kazak türkleri iran türkleri diye bölge bölge hepsi birden türk kimliğine sahiptir. Bak ne güzel aynı dili konuşuyoruz, aynı ekmeği yiyip aynı Allaha inanıyoruz, aynı dili konusup aynı glnek göreneklere sahibiz.. Kıscası hepimiz türküz ve müslümanız.. Bu konuda duyarlı olalım lütfen.. Not: Günün ilk fırçası sana kısmet oldu 🙂

  2. Tatlıcı ülker

    24 Aralık 2017 at 23:19

    DURUCUM eline sağlık:-) Mütiş olmuş. Bende diyer sitede yazarım. Ama türkcem çok kıt. Sizlerin sayesinde türkcemi geliştiriyorum:-)

    • Duru

      25 Aralık 2017 at 17:42

      Tesekkur ederim canim Ulkercim. Bi de sen turk degil misin? Turkce ogrenmek istiyorsan sana destek ola bilirim canim
      Sakin yanlis anlama. Demek istedigim o ki bir turk normalde dil kitligi yasamiyor. O yuzden sordum canim

  3. Anonim

    24 Aralık 2017 at 20:20

    Keşke yazdığnız gibi olsa ock amcok.güzel olurdu am bu senarsten beklenmez cunku onun kafası kötuşylere calışıyor

    • Duru

      25 Aralık 2017 at 17:36

      Haklisin. Onlarin kafasi ne zaman iyiye calisti ki zaten.

  4. Duru

    24 Aralık 2017 at 19:55

    BIR DAHA HEPINIZE SENARYOMU OKUYUP BEGENDIGINIZ ICIN COOK AMA COK TESEKKUR EDERIM. IYI KI VARSINIZ. INSALLAH GELECEK GUNLERDE DAHA IYILERINI YAZARIM. EGER BEGENMEDIGINIZ BIR SEY OLURDSA SOYLEYIN. SIZI COOK SEVIYORUM. HEPINIZI.

    • Gülay

      25 Aralık 2017 at 00:20

      Bende gerçek sandım sevinerek okudum ama hakkını vermek lazım güzel olmus

      • Duru

        25 Aralık 2017 at 17:33

        Cok Tesekkur ederim Gulaycim

  5. xanim azeri fan

    24 Aralık 2017 at 14:37

    merhaba durucum nasi lsin canim yazdiglarin cok guzel olmus eline saglik

    • Duru

      24 Aralık 2017 at 19:31

      Tesekkur ederim canim

  6. Ayse

    24 Aralık 2017 at 01:35

    Güzel olurdu ama böyle olmasi icin bizim dizinin senaristlererini bir gpn boyu barbara cartland in eserleri ile dolu bir odaya kapatmamiz lazim

    Barbara cartland in romanlarindan esinlenmis böyle bir senaryo ortaya cikar o zaman

    Ama bence ömer in bu kaprisleri seson finaline kadar sürecek

    Bu erkekler zaten evlendinleri kadinlari iyi yanlari veya kötü yanlariyla analarina benzetmeseler sorun kökünden cözülür

    Ama malesef ki bu huylari dan erkekler vazgecmiyor ha dizilerde ha filmlerde ha gercek hayatta

    Bizde iste barbara cartland in romanlariyla kendimizi avutup sevginin gücüne inanip güveniyoruz sevdigimiz erkege degil

    Zehrada sevginin gücüne inaniyor ömere degil

    Iyi geceler

    • Duru

      24 Aralık 2017 at 19:34

      Cok haklisin gercekten. Ama ben sezon finaline kadar bekleyemem ki… Sabrim tukenirrr. Ama ne olursa olsun kacirmadan izliycem bu diziyi…

  7. Gece kuşu

    24 Aralık 2017 at 01:14

    Oğuz hocam sen neredesin ya . Kaç zamandır seni soruyorum. Hayırlı geceler nasılsınız iyisinizdir inşallah

    • Oğuz Özdere

      24 Aralık 2017 at 01:41

      Kayserideyim gecekuşum 🙂

  8. Gece kuşu

    24 Aralık 2017 at 01:11

    Neyse benden bu kadar. Bugün kimseyle sohbet edemedim diye üzülüyordum. Ama şimdi mutluyum. Teşekkür ederim ablacığım. Seni çok seviyorum ve öpüyorum. Karlı muhteşem bir pazar gecesinden hayırlı geceler iyi uykular tatlı rüyalar herkese yarın görüşmek dileğiyle bayy

  9. Çiçek

    24 Aralık 2017 at 01:10

    Gulaycim Teşekkür ederim güzel dileklerin için .bu gün bir çok duyguyu bir arada yaşadığım bir gündü.sen nasılsın .

  10. Gece kuşu

    24 Aralık 2017 at 01:08

    Ya şimdi çok heyecanlandım . Keşke bende İstanbul da yaşasaydım. Ne güzel olurdu.

  11. Gece kuşu

    24 Aralık 2017 at 00:57

    Canım Gülay ablacığım. Hayırlı geceler. Ya annendeymişsin kusura bakma biraz fazla yorum yarım galiba. Ya zaten sonra pişman oldum. Niye bu kadar yorum yaptım Gülay anlamında işi vardır diye. Ya gerçekten çok çok çok özür dilerim.

    • Gülay Albasan

      24 Aralık 2017 at 01:03

      Siz kusura bakmayın çalıkuşu. Ben size cevap veremedim..

  12. Gece kuşu

    24 Aralık 2017 at 00:53

    Herkese hayırlı geceler. Gecenin bu saatinde ne işin var demeyin. Sıkıldım napıyım. Ama dışarıda çok güzel bir kar yağışı var muhteşem

    • Gülay Albasan

      24 Aralık 2017 at 00:55

      Hayırlı geceler çalıkuşu..bizede kar gönder.

      • Gece kuşu

        24 Aralık 2017 at 00:58

        Olur buradan kar topu atsam tutar mısın. Biliyorum çok geç oldu ama nasılsın iyisindir inşallah

        • Gülay Albasan

          24 Aralık 2017 at 01:02

          İyiyim çalıkuşum, bu gün handan öĝretmenimle görüştük, hemde yüz yüze..ben misafirliĝe gittim onlara..çocuklarla ve eşimle birlikte..

          • Gece kuşu

            24 Aralık 2017 at 01:05

            Ya çok mutlu oldum gerçekten. Bence harika bir şey. İnşallah Birgün bizde görüşürüz. Ya gerçekten seninle tanışmayı şöyle karşılık oturup konuşmaya o kadar çok istiyorum ki

            • Gülay Albasan

              24 Aralık 2017 at 01:09

              Bizde çok istemiştik görüşmeyi, ALLAH nasip etti..hemde hiç planlamadıĝımız bir zamanda..MEVLAM kalpleri biliyor, o isterse herşey kolay oluverir çalıkuşum..kim bilir birgün seninlede görüşürüz..nede olsa MEVLAM için zor bir şey yok.ELHAMDÜLİLLAH.

              • Gece kuşu

                24 Aralık 2017 at 01:12

                Kesinlikle. Elhamdülillah ablacığım.

          • Oğuz Özdere

            24 Aralık 2017 at 01:10

            OO sitemiz sakinleri buluşmalara başlamış bile…

            • Gülay Albasan

              24 Aralık 2017 at 01:16

              RABBİM yazmış.aklımın ucunda bile yokken annemlere diye yola çıktık..herzaman açık olan güzergahı rabbim bugün kapatmış.bizde başka yoldan gidelim dedik.birde baktık handan öĝretmenimin sitesinin yakınlarından geçiyoruz.vatsaptan sizin oradayız yazdım handan öĝretmenime..oda gelin çay içelim dedi..olurdu olmazdı, birde baktık sitenin önündeyiz.güzel bir kek ve güzel bir çay alacaĝımız varmış oradan..afiyetle yedik.kısa ama hoş sobet ettik.ve yola koyulduk..mutlu ve keyifli bir vakitti bizim için..TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİZ GÜLER YÜZ VE HOŞ SOHBET İÇİN, HANDAN ÖĜRETMENİM..

              • Oğuz Özdere

                24 Aralık 2017 at 01:34

                Çok mutlu oldum valla, bi yol açmışsınız, kısmet işte böyle bişey..

                • Gülay Albasan

                  24 Aralık 2017 at 01:50

                  Sıra şule ablada..derken tuana öĝretmenide yakalarsak, geriye kaldı sizin organizasyon işi..siz size yakın olanları bende bana yakın olan arkadaşları bir araya getirip ortak bir noktada buluşuruz İNŞAALLAH en kısa zamanda..

  13. Demet

    24 Aralık 2017 at 00:49

    Kızlar hepinizi öptüm,iyi geceler. 🙂

    • Gülay Albasan

      24 Aralık 2017 at 00:51

      İyi geceler demetcim.

    • Gece kuşu

      24 Aralık 2017 at 01:03

      Hayırlı geceler Demet öğretmenim. Evet seninle karşılıklı konuşamadık. Ama napalm. Daha sonra konuşuruz inşallah. Hadi iyi uykular bitanem

  14. Konyali Emine

    24 Aralık 2017 at 00:04

    Duru kardesim eline saglik cok guzrl olmus senaryon gorsun nazmiye ,duyursun birileri bu kadina kotulerin yaptigi yanina kalmasin

    • Anonim

      24 Aralık 2017 at 19:45

      Insallah gorur. Zaten bu dizi baslayandan insanlarA tek bi sey ogretiyor: Hayatta her zaman kotuler kazanir. Ama tabiki de biz bu soze boyun egmicez. Nazmis beni cok sinirlendiriyor. Dizide hep kotulerin yuzunden iyiler bir-birine kus oluyor. Kara Sevda dizisine dondu bu dizi yaa. Ama yine de sabirla izliycem. Bu isin sonunu bekliyorum…Sana da yazdiklarimi okuyup degerlendirdigin icin cook tesekkur ederim canim.

  15. Anonim

    23 Aralık 2017 at 23:44

    Çok güzel olmuş bir müddette olsa sevindim böyle olsun istedim ama zor nazo izin vermez güzelliklere ama ben de tahmin ediyorum bu dizinin finalinde zehra o gelinliği gene giyecek ve öneri şaşırtacak

    • Duru

      24 Aralık 2017 at 19:48

      Haklisin. Ben de ogle dusundugum icin yazdim zaten. Belki de Ayse gercekleri ogrendikten sonra abisinden yine bir dugun isteyecek. Ola bilir mi sence? senaryomu begendigin icin cok mutlu oldum…

  16. Anonim

    23 Aralık 2017 at 23:31

    Keşke bu yazdıkların olsa ama nerde Nazmiye hanım okuyabilse sevinirdim

    • Duru

      24 Aralık 2017 at 19:49

      Ben de sevinirdim canim.

  17. Handan

    23 Aralık 2017 at 22:24

    Duru çok duru bir senaryo. Ama Nazmiş sevmiyor güzellikleri. Tabiki çok güzel olmuş. Beğendim. Senaryona sağlık diyorum ;))

    • Çalıkuşu

      23 Aralık 2017 at 22:38

      Hayırlı geceler handan öğretmenim nasılsınız

    • Duru

      24 Aralık 2017 at 19:25

      Tesekkur ederim Handan. Coook tesekkur ederim.

  18. Çalıkuşu

    23 Aralık 2017 at 22:24

    Hayırlı akşamlar duru. Ne yalan söyleyeyim gayet güzel bir senaryo olmuş. Yani bana göre bazı yerleri olmasa da olur sanki. Sakın yanlış anlama lütfen. Mesela ömerin herşeyi öğrendikten sonra ki hali biraz garip geldi bana. Yani nasıl davranabilir bilmiyorum ama. Ama genel olarak harika bir senaryo olmuş. Ellerine sağlık.

    • Duru

      24 Aralık 2017 at 19:27

      Hayir, sakin yanlis anlamadim. Ne yapiyim, Nazmiye sacma senaryolariyla beni sinir edince yazdim iste. Ama begenmene gercekten sevindim.

  19. Demet

    23 Aralık 2017 at 22:21

    Ben beğendim. Eline sağlık Durucuğum. Diziye sinirlenince bende senaryo yazıyorum ve herkese kök söktürüyorum. Devamını beklerim senaryonun ama abartmadan aksiyon olsun. Aksiyon seviyorum ben. Gerilim falan. 🙂

    • Çalıkuşu

      23 Aralık 2017 at 22:39

      Hayırlı geceler demet öğretmenim sen nasılsın iyisindir inşallah

      • Demet

        23 Aralık 2017 at 23:07

        Iyiyim Çalıkuşu’m,sen nasılsın? Seni özledim ben. Kaç gündür konuşamıyoruz,bir-iki defa gördüm sadece seni. Özlettin kendini. 🙂

    • Duru

      24 Aralık 2017 at 19:51

      Demetcim yapariz onu da. Aksiyon filan da yazariz. Ama simdi degil. Kafami toparlamam lazim. Ama cook tesekkur ederim senaryomu begenip beni mutlu ettigin icin…

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top