Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy ANALİZİ (17 Kasım Cuma) Zorba Geri Döndü..

Gülay Hanım bugün analiz yazmayacak arkadaşlar, her gün buraya gelip analizi merak edenler vardır ama maalesef son sahnedeki olaylardan dolayı senariste kızgın olan Gülay Albasan bu akşam sizlere analiz yazmayacak. Diğer yorumcularımızda sürekli tüketici oldukları için üretimleri maalesef durmuş 🙂 Ee kala kala bana kaldınız.. Yok yok size bu kötülüğü yapmayacağım tabiki, ben kim analiz yazmak kim ama yinede bişeyler karalayım dedim..

Öncelikle senaristleri kutluyorum. Gülay hanım başta olmak üzere sitemizdeki bu kadar yorumcuyu ve her biri birbirinden kıymetli arkadaşı aynı anda sinirlendiren, hepsine adeta saç baş yoldurtan senaristi ayakta alkışlıyorum. Benim yapamadığımı yaptı tüm siteyi aynı anda küplere bindirdiniz tebrikler.. 🙂 Belkide özlenen Ömeri, Zorba efsanesini geri getirmek istedi senarist ekip..

Gayet güzel bir düğün izlemişken ve Ömerle Zehranın mutluluğuna seviniyorken ve hafta böyle güzel geçti derken son saniyede olacakları (Tuana hariç) kimse tahmin edemezdi. Bizim Tuana hint dizilerini izlemenin en büyük faydasını gördü ve herkesten önce dizide olup bitecekleri haber vermişti ama şimdi ne kadar haklı olduğu bir kez daha ortaya çıktı..

Peki bundan sonra ne olacak.. Merak etmeyin, hepimiz pazartesi günü kaldığımız yerden izlemeye devam edeceğiz, kimimiz göz ucuyla kimimiz meraktan kimimiz Ömerin zorbalık günlerini özlemişçesine, kimi Zehranın gözyaşlarına kıyamazcasına.. İzlersiniz izlersiniz, ben bile merak içindeyim yetişirsem izlerim kesin 🙂

Herşeyin Ömerin yanlış anlamaları ve tesadüflerin biraraya gelmesi ile olduğunu açıklamak ve bu konuda Ömeri ikna etmek çok zor artık. Epey uğraşır Zehra ama fragmandan anladığımız pes etmeyecek açıklayana kadar, olayı Ömerin anlayacağı dilden anlatana kadar peşinde olacak. Her ne kadar Ömer her defasında Zehrayı kırıp dökecek olsa da Zehranın gözyaşları sel olup akacak olsa da mutlu sona kadar devam edecek bir koşuşturma başlayacak.

Şimdiden Zehraya kolaylıklar diliyor, sitemizde senarist ekibe kızgın olup diziye küsme noktasında olan çoğunluğa da sabır diliyorum. Ha bi küçük geçmiş olsun da Zehraya sinirlenip bardağa vururken eli kesilen Zorbaya yollamak istiyorum.. Hepinize iyi hafta sonları… Azeri kardeşlerimize selam… Gül balam ağlama her bir şey yaxşı olar. Bir gün de qem geder xoşbextlik sene qalar..iyi akşamlar..

Adını Sen Koy 45.Haftanın Fragmanı..

https://www.youtube.com/watch?v=-d5M-447EuI

Bu klipte benden size gelsin..

Continue Reading
Bunları da Seversin Sen...
182 Yorumlar

182 Comments

  1. özgür

    19 Kasım 2017 at 20:44

    Oğuz hocam,Gülay‘cım,Demet‘cim iyi akşamlar..
    Annem kız kardeşim ve kuzenlerimle çok güzel
    bir pazar geçirdim dilekleriniz için teşekkürler.Demet‘cim iyiyim seninle yazışmak
    çok güzel Allah her şeyi gönlüzce ne varsa göstersin …..sevgilerimle…..güzel insanlar…..

    • Gülay Albasan

      19 Kasım 2017 at 21:52

      İyi akşamlar özgür teyzecim..senin adına sevindim..bu gün bende aynı şekilde, kardeşlerim yiĝenlerim, çok güzel bir gündü..ve yoĝun bir gündü..

  2. Anonim

    19 Kasım 2017 at 18:15

    Lutfen senarist defolsun zehmer akini bitirip yerine saba kerem gevezelerini koyacak bosuna zahmet etme biz zehmerle variz zehmer yoksa nida yokuz o igrenc cetini ve canani al defol senarist git

  3. özgür

    19 Kasım 2017 at 08:16

    Günaydınlar hayırlı günler her şey gönlünüzce olsun….Demet‘cım, kır çiçeğim hoş geldin…Gülay‘cım iyi günler,yorumlar…

    • Oğuz Özdere

      19 Kasım 2017 at 09:53

      Günaydın Özgür teyze hoş geldin. Sana da hayırlı günler iyi pazarlar diliyorum..

    • Gülay Albasan

      19 Kasım 2017 at 10:27

      Günaydın özgür teyzecim. Sizlerede hayırlı ve mutlu hafta sonları..

      • Demet

        19 Kasım 2017 at 11:29

        Günaydın Özgür teyzeciğim. Nasılsınız? Allah’a emanet olun. Iyi günler.

  4. Tatlıcı ülker

    19 Kasım 2017 at 01:26

    GÜLAY ABLACIM benim makalede yotubede çktı. Yorum atmak yokmu? Her kes yazıyor. Ama sen yazınca bir başka oluyor:-) (yotubede tatlıcı ülker yaz çkıcak 18 kasım yazıyor)

  5. Çalıkuşu

    19 Kasım 2017 at 00:53

    Daha yeni reytinglere bakımda cuma günü total 24, AB 26,ABC1 24. Yani o güzel bölümde böyleyse pazartesi gününü siz düşünün artık

    • Gülay Albasan

      19 Kasım 2017 at 00:58

      Beter olsunlar. Ağız tadıyla ilk defa bir günlük dizi takip ediyordum..içine ettiler..ellerine sağlık..

  6. Gecekuşu

    19 Kasım 2017 at 00:36

    Ya yorum yazıyorum yazıyorum çıkmıyor.

    • Gülay Albasan

      19 Kasım 2017 at 00:40

      Cicikuşum yutupa baktım, fragmanla ilgili yorumlara, seni unuttum bir an kusura bakma..halâ uyumadım yani..

      • Çalıkuşu

        19 Kasım 2017 at 00:42

        İyi o zaman sevindim. Ne yazmışlar ablacığım

        • Gülay Albasan

          19 Kasım 2017 at 00:52

          Neler neler yazmışlar, birde ben ekledim yorum. Ama benim gerçekten çok ağırıma gitti..herkes onlara kızarken ben farklı baktım, farklı düşündüm, farklı yazdım..onlar bütün hoyratlığını sergilerken ben aşk ile yoğurdum olan biteni..hatta çok iyi hatırlıyorum, şu an bu siteye yorum yapan TURABİ arkadaš birgün bana dediki, gülay hanım hiçmi sinirlenmiyorsunuz olanlara, hep aşk üzerine yazıyorsuniz? Biz farklı bir dizimi izliyoruz dedi. Bende kendisine, turabi, herkes kötü olanı zaten yazıyor, ben farklı bakmaya çalışıyorum ve öyle yazıyorum dedim..hatta bazen sinirden tv yi kırasım geliyor dedim..ama güzel olanı görüp yazmak istedim..KENDİMİ İNANILMAZ KÖTÜ HİSSEDİYORUM..ANLADIMKİ, BUNLAR HİÇ BİR GÜZELLİĜİ HAK ETMİYORMUŞ( AŞK KADROSU) bu yüzden artık izlemek bile istemiyorum..

          • Çalıkuşu

            19 Kasım 2017 at 00:55

            Evet abla ya sen analizlerde hep iyiyi güzel sahneleri yazıyordun. Artık sen bile böyle düşünüyorsan biz ne yapalım

            • Gülay Albasan

              19 Kasım 2017 at 00:57

              Artık gözümde yok hiç biri..resmen keriz yerine koyulduk..çok üzgünüm.

              • Çalıkuşu

                19 Kasım 2017 at 01:02

                Ya garip bir şey ama benim de ağrıma gitti. Hala Ömer in yaptıklarını aklım almıyor hala. Ya tamam buradaki ilk ve galiba da büyük suçlu Zehra buna katılıyorum. Ama Ömer hiç mi güvenmedi, ya bunlar o kadar zaman birlikte yaşadılar, aynı evi hatta aynı odayı paylaştılar ya hepsini geçtim bu zorba Zehra nın Ayşe için bu kadar endişelendiğini, onu ne kadar sevdiğini, ona ne kadar değer verdiğini ne zaman unuttu.

                • Gülay Albasan

                  19 Kasım 2017 at 01:05

                  Hani buz gibi soğumak derlerya işte aynen öyle oldum..o gözümdeki saf aşıklar gitti. Bu gün final olsun üzülürsem neyim..

  7. Gecekuşu

    19 Kasım 2017 at 00:36

    Yorumları yeni okudum ve çok sevindim demet öğretmenim gelmiş. İnanın çok mutlu oldum.

  8. Gecekuşu

    19 Kasım 2017 at 00:10

    Herkese hayırlı geceler

  9. Gecekuşu

    19 Kasım 2017 at 00:09

    Ee şimdiden uyudunuz mu. Ben yani gecekuşu daha yeni geldi

    • Gülay Albasan

      19 Kasım 2017 at 00:14

      Hoş geldin..

      • Çalıkuşu

        19 Kasım 2017 at 00:17

        Hoş buldum canım ablacığım. Nasılsın

        • Gülay Albasan

          19 Kasım 2017 at 00:43

          Hâlâ sinirli..ömeri elime geçirip, o kolyeyi ona yutturasım var..

          • Çalıkuşu

            19 Kasım 2017 at 00:46

            Ya ben abla. Daha yeni kardeşim sitedeki fragmanı və videoları izliyordu. Ve ben delirdim. Ya gerçekten söylüyorum artık Ömer den ne kadar nefret ettiysem yüzüne bile bakasım gelmiyor

    • Oğuz Özdere

      19 Kasım 2017 at 00:26

      Hep geç kalıyon gecekuşu sana daha erken bir saat söyleyelim, in cin top oynarken geliyon.. Bak sitede herkesin başka başka dertleri var.. Tuana diziye kızgın, Gülay hanım haftasonu gezmelerinde, Şule abla desen zaten yaşlı, çoktan uyumuş, geriye bi handan ve Demet hoca kaldı onlarda zaten haftaiçi çok yoruluyor 🙂

      • Çalıkuşu

        19 Kasım 2017 at 00:28

        Hayırlı geceler oğuz hocam. Napıyım telefon benim elimde değilki istediğim zaman gireyim. Artık benimde böyle idare ediverin. 😀

      • Çalıkuşu

        19 Kasım 2017 at 00:32

        Of oğuz hocam of ya. Artık kızmayacağım diyorum ama Ömer in yüzünü görünce dayanamıyorum kızmayı bir tarafa bırak deliriyorum. Ben bu zorba yüzünden 4×4 arabalara bile sinir olmaya başladım. Oysa önceden çok severdim hatta ve hatta onlara binmek hayalimdi.

      • Demet

        19 Kasım 2017 at 00:43

        Aa ben şok! Hocam sen iyi misin? Hasta falan mısın yoksa? Çok geçmiş olsun,tez vakitte iyileşirsin inşaallah. Çok çok geçmiş olsun.

      • Şule

        19 Kasım 2017 at 16:03

        Sana yazdıgım yorumlar site yöneticim izmitten istanbula köprü oldu farkındamısın bilmem hep şule abla uyuyor diyorsun ben kacdefa sitede oluyorum bak bakalım.

  10. Handan

    18 Kasım 2017 at 22:51

    Şulem gitmiş. Kimse gelmemiş. O zaman bende gideyim. Herkese iyi geceler.

    • Gülay Albasan

      18 Kasım 2017 at 23:03

      İyi geceler handan öğretmenim..

    • Şule

      19 Kasım 2017 at 16:06

      Handancıgım ben gitmiyorum aslında yazdıklarıma cevap alamayınca çok kızıyom benseni seviyorum gülaycıgım iyiki var yani

  11. Handan

    18 Kasım 2017 at 20:30

    Sitemizdeki tüm gönüllü dostarıma hayırlı akşamlar. Kimler var bakalım? Arkadaşlar ben tek tek isim yazmıyorum, olurya birini yazmayı unuturum Kırarım güzel arkadaşlarımı. Nasılsınız eminim akşamki şoku birazda olsa üstümüzden attık. Ben şahsen biraz daha hafifledim. Gel görki burda kadına yapılan şiddet ,1.sezonda eleştirmiştik yine başladılar. Acaba şikayet mi etsek RTÜK’na?

    • Oğuz Özdere

      18 Kasım 2017 at 20:34

      Bunun neresi kadına şiddet, bu olsa olsa seyirciye şiddet olur 🙂

      • Handan

        18 Kasım 2017 at 21:46

        Oğuz Hocam seyircilerin %80 i kadın dersek e ne oluyor neticede kadına şiddet. Bak biz nekadar hassasız hemen göçtük.

    • Şule

      18 Kasım 2017 at 21:20

      Çok şaşıracaksın ben burdayım handancıgım nasılsın benim şirin arkadaşım gönül dostumda ol evet ömerin yaptıgı çok ayıp ama handan bide ne var biliyormusun. Zehra herşeyi tek başına halletmek isterse olacağı bu güzelim .ömerede zorbalık yakışmıyor degil tabiki sakladı zehra sonuçlarının böyle olacagını ömerin nasıl biri oldugunu biliyordu handancıgım

      • Handan

        18 Kasım 2017 at 21:43

        Şulem canım. Oğlanla uyku savaşı veriyorum. Uykum var uyut dedisütü içti uyumadı. Bende tabii dün akşamki gibi sinirler zıpladı. Halbuki bugün çocukları tiyatroya götürdüm yoruldum erken uyusun bende şöyle ağız tadıyla arkadaşlarımla sohbet edeyim dedim ama nerdeee. Zehraya gelince evet kendi başına bişeyler yapmak istiyor ama beceremiyor. Eline yüzüne bulaştırıyor. Haketti diyeceğim ama böyle birgün olmazki.

  12. Duyarli

    18 Kasım 2017 at 16:42

    Tek kelimeyle kadinlarin gururunu Seele bir etdiler yaziklar Olsun bunu yazanlara final yapin Bitsin

  13. sevgi

    18 Kasım 2017 at 15:02

    Çok teşekkürederim tatlıcı ülker bende çok memnun oldum hepinizi seviyorum sevgili gülay beni tanirsin zaten başka sevgi seni benim gibi sevmez sen gez hepiniz Allaha emanet olun sevgili ülker mekaleni takip edecem onları iyice sinir et arkandayız kolay gelsin..

    • Gülay Albasan

      18 Kasım 2017 at 16:31

      Bende zaten anlıyorum ve hissediyorum canım ablacım..bende seni çook seviyorum.ALLAH’A EMANET OLUN..

    • Tatlıcı ülker

      18 Kasım 2017 at 17:47

      SEVGİ abla yorumun da ismin gibi sevgi saçyor. Hep böyle kal olurmu.
      Bide ablacım makale burda diyil Fraqmandizi.tv sitesinde çkıcak:-) Sen oku fikrini istediyin yerde yazarsın. ÖPTÜM ABLACIM:-)

    • Şule

      18 Kasım 2017 at 21:30

      Bende seni hatırlıyorum sevgi hoşgeldin .

  14. Gülay Albasan

    18 Kasım 2017 at 14:30

    KIZLAR BEN KAÇTIM..GEZCEM..GİDİN SİZDE GEZİN..SONRA BULUŞALIM

  15. Tatlıcı ülker

    18 Kasım 2017 at 14:28

    SEVGİ abla merhaba:-) Ben Tatlıcı Ülkerim. Seninle tanıştığım için çok memnunum:-)

  16. Tatlıcı ülker

    18 Kasım 2017 at 14:25

    Dizinin genel durumuyla ilgili makale yazdım. Ama bu makale senaristin hiç hoşuna gitmicek. Bundan böyle dizini protesto etmek yerine gerçekleri anlatan makaleler yazıcam. Bu sinir anca öyle geçer.

  17. Çalıkuşu

    18 Kasım 2017 at 14:14

    Hey kimse yok mu. Site baya durgunlaşmış

    • Gülay Albasan

      18 Kasım 2017 at 14:24

      Ben varım, ama birazdan olmayacağım cicikuş..hava güzel..gezip tozacam.

  18. sevgi

    18 Kasım 2017 at 13:36

    Teşekkürederim oğuz bey hala vaktim kalmış dunyayim yani sizinle yeni tanisiyorum memnun oldum ama diziden hic memnun değılm gerçi pek seyretmiyorum rahatım ama gülay var bu sayfada bazen katılmak istiyorum onun için inşaallah artık bu ekip saçmalamayi bırakıp izleyicisini mutlu eder

    • Gülay Albasan

      18 Kasım 2017 at 14:13

      Sevgi ablacım gerçekten özlettin kendini..bazen bir tane sevgi giriyor siteye.ama bana hitaben yazmadığı için kim olduĝunu anlayamıyorum.benim sevgi ablam bana selam vermeden geçmez diyorum ve cevap yazmıyorum diğer sevgi hanıma.neyse ablacìm, seni gördüğüme çok mutlu oldum..

      • Çalıkuşu

        18 Kasım 2017 at 14:18

        Gülay abla şimdi nasılsın. Sinirin geçtim. Ben kafaya takmıyım diyorum ama hala Ömer e kızıyorum

        • Gülay Albasan

          18 Kasım 2017 at 14:23

          Ben halâ kararsızım pazartesi izleyip izlememek konusunda..sinirim geçmedi, sadece kendimi yatıştırmaya çalışıyorum ve birazdan gezmeye gideceĝiz İNŞAALLAH..

          • İsim kraliçesi

            18 Kasım 2017 at 21:40

            Ooo keyifle gezdinmi gülaycıgım bugün havada çok güzeldi. Sefan olsun .ya gülay vallahi bilmem nasıl bakarım çünkü çok ama çok büyük bir hayal kırıklığı oldu bize , hiç aklıma gelmeyen bir son.

            • Gülay Albasan

              18 Kasım 2017 at 23:07

              Misafirlikteyim şule ablacım..tel’i elime alıyorum fırça atıyorlar bana, kafanı kaldır bize bak diyorlar..o yüzden ilgilenemedim siteyle..kusura bakmayın..

  19. sevgi

    18 Kasım 2017 at 13:17

    Sevgili gülay sana yeni eski olan tüm yorumcularimiza selamlar hayırlı tatiller nasılsınız çok özledim bugün bi katilaym dedim uzun zaman oldu.. diziyi uzun zamandir seyretmiyorum ama kardeşim mesaj attı sinir krizi geçirdi adeta vala dedim pek bakmiyorum çünkü rejim degismedikce bu dizi düzelmez ikinci bakmam demiştim iyikide bakmıyorum fulya ve ekibi de işe yaramadı ömer zehra hayranlarına sabir diliyorum

    • Oğuz Özdere

      18 Kasım 2017 at 13:18

      Sevgi hanım hoş geldiniz. Uzun süredir yoktunuz insan bi haber eder öldünüz mü kaldınız mı?

    • Gülay Albasan

      18 Kasım 2017 at 14:27

      Hoş geldin sefalar getirdin sevgi ablacım, iyiki geldin..daha sık gelmeni bekliyorum..güzel sözlerini özledim..diĝer arkadaşlara selam söyle..

  20. Çalıkuşu

    18 Kasım 2017 at 13:09

    Selam arkadaşlar. Ben şu an rahatım. Garip ama. Dün gece Ömer e baya kızdım hatta sabah da kızgınım. Ama sonra düşündüm bi dizi için değermi. Ya gece sinirden neredeyse kalbim ağrıyacaktı. Şimdide kendime kızıyorum. Ve pazartesi diziyi izlememe kararı aldım. Protesto ediyorum

  21. Çiçek

    18 Kasım 2017 at 12:27

    Köydeki hala haklıymış zehra Omer iyi biri diyordu hala da sevmezler zehra sevmezler sever gibi görünürler bozuk para gibi harcarlar demişti zenginler kıymet bilmez demişti hala ya kızmıştım hepimiz ama hakliymissin büyük hala

  22. firuze

    18 Kasım 2017 at 12:23

    salam neteren yaxsi

  23. Tatlıcı ülker

    18 Kasım 2017 at 11:20

    Geç oldu ama yinede günaydın:-)
    Hafta sonudur diyip baya uyumuşum. 1 saat önce uyandım. Şu an öyle huzurluyum ki, Ömer, Zehra hiç bir şey umrumda diyil. Açmış televizyonu çizgi filmi izliyorum:-) Bazen çocuk olmak iyidir…

  24. Çiçek

    18 Kasım 2017 at 11:05

    Zehranin hatalari çok buyuk ama yinede kimse böyle bir sonu hak etmez canan bile ömer in yaptıklarını tasvip edip iyi oldu zehraya çeksin cezasını diyemem 2gun öncesine kadar zehraya en çok kizanlardan olmama rağmen ömer zehranin babasının hastane faturasını gördüğünde bir kuruş fazla para almadığını paraya deger vermediğini anlamıştı yener konusunda da zehrayi namussuzlukla suçladı yanıldı şimdi bu yaptıkları tutarsizlik

  25. Çiçek

    18 Kasım 2017 at 10:55

    Bütün izleyiciler olarak çok kırıldı zehra babası hastanedeyken ölüm kalım mücadelesi verirken o merden sadece babasının ameliyatı için gereken miktarı almıştı bir kuruş fazla değil istese para goz biri olsa daha fazla isterdi ömer bunu daha sonra öğrenmişti Zehra bir sürü testten alnının akıyla geçti namussuzlukla para gözlükle suçlandı ama aklandı şimdi o merin bu yaptığı saçma senaryo tutarsız madem böyle olacaktı omere büyük lafları ettirmeyecektiler
    Zehraya bunu yapmayacaktilar iyorum

  26. tuana

    18 Kasım 2017 at 10:40

    Aslinda evlilik arafesinde zehra yaptiklariyla omerden herseyi gizleemsiyle cetinin evine kosa kosa gitmesiyle ki omerin yaninda utanan zehradan bahsediyoruz cetinle kafelerde bulusmasiyla hicc dusunmeden santaja boyun egmesiyle yaptigi tum saftiriklikleriyle pek cok seyi hak etti zehra omer hep ne diyordu birbirimize givenelim ve asla birsey saklamayalim eee hele evlilik arefesinde bu kadar sey saklarsan nasil olacak zehra ortaua cikmayacak mi sandin omer ogrenmez mi sandin omer verdigi sozler hatrina seni babanin evinde birakip gelmedi sana buyuk kotuluk yapip gevr birlikte olup sabah birakabilirdi ama onuda yapmadi evlilik guven uzerine kurulur sen yaptiklarinla evlilik temelini derinden sarstin simdi uzunnnnn sure zehranin aglamasini izleriz sonrada omer yum herseyi ogrenit sonrada zehra omerin kendisinden sakladiklarini ogrenir o zamanda omer zehranin pesinde surunur sezon finaline kadar boyle devam eder sezon finaline az kala barisirlar tam finalde hamile oldugunu soyle omere ve orada biter :)))

  27. Şule

    18 Kasım 2017 at 10:30

    Sizi cok seviyorum hepinize mutlu hafta sonları en güzel günaydınlar sitedeki arkadaşlarımın olsun.arada sırada ugrarım.nefret ettim o fragmandan

    • Gülay Albasan

      18 Kasım 2017 at 10:35

      Günaydın sitresli ablacım benim..hayır hafta sonları. Akşam sinirden kriz geçirecektim neredeyse, ama nasıl olduysa sabrettim..
      Açıkçası okadar sabırsız olan ben, beddua etmeden atlattım hırsımı..valla kendime çok şaşırdım..

    • Çalıkuşu

      18 Kasım 2017 at 10:51

      Günaydın Şule ablacığım

    • ferize

      18 Kasım 2017 at 11:22

      Sağolun..Şule hanım..
      Sizlerede hayırlı gůnler..
      Ģůzel Geçmesini dilediğim..
      Hafta sonlarımız..olsun..
      Aminn.

      Ayrıca..Demet őģretmenimiz e
      şunu sőylemek istiyorum..
      Kızınca!! Okuluda!!őģrencilerinide!! Terkmi ediyor..???

      • Demet

        18 Kasım 2017 at 16:10

        Ferize Hanım merhaba. Ben sizlere kızdığım için gitmedim. Aksine buradaki arkadaşlarım bana kırgın. Ben o gün Oğuz hocayla tatsız bir durum yaşadım. Fotoğrafımı siteye koyacağını söyleyince biraz fevri davrandım ama sonra biraz abarttığımı farkettim ve Oğuz hocadan özür diledim. Sağolsun özrümü kabul etti, konuyu kapattık bizde. Benim fazla tepki vermemin de bir nedeni vardı ayrıca. Ben gençken bu fotoğraf meselesi yüzünden başıma kötü bir olay geldi ve hâlâ birazda olsa korkusu var bende. O meseleyi hatırlayınca biraz fazla tepki verdim. Fotoğrafımı siteye koymayışımı da kesinlikle güvensizlik olarak algılamayın. Siz arkadaşlarıma guvenim tam ama sizlerden başka birçok kişi daha siteye bakıyor. Fotoğraf koymamak istememin nedeni bu. Zaten yaşadığım o olayın korkusuyla o günden sonra fotoğraf bile çekmedim. Şu anda nadiren fotoğraflarım var. Hadi fotoğraf meselesini geçtim o olayın ardından ben gerekmediği sürece internet bile kullanmadım. Benim için kötü bir olaydı çünkü yaşadığım. Ama dediğim gibi olay sizlere güvenmemem değil,olay başkalarına güvenmemem. Buradaki arkadaşlarımında neden bana kırıldığını bilmiyorum,bilmediğim için sakin bir kafayla düşünme amaçlı bir süreliğine ayrıldım siteden. Ve Şule ablacığım şu ama kadar sana söylediğim herşey doğruydu. Ayrıca ben Oğuz hocayla tartıştığımız o günden bu yana hiç yorum yapmadım. Ilk defa bunu yazıyorum. DMT ismi ile yorum yazan ben değildim. Ve son olarak bütün arkadaşlarımdan canı gönülden özür diliyorum. Her ne yaptıysam emin olun ki bile isteye yapmadım. Hepinizin yeri bende ayrı,her birinizi çok seviyorum ve saygı duyuyorum. Hepinizden çok çok özür dilerim.

        • Şule

          18 Kasım 2017 at 18:15

          Demet ben zaten tam olarak olayı bilmiyorum hiçte üstünde durmadım zaten çok yorgun bir dönem geçirdigim için anlaştıramadan olmuş bir şeyler.ben neden üzüldüm gerçekten arkadaş oldugumuzu düşündügüm içindir.zaten benimle ilgisi olmayan bir olaydan sana neden kırgın olayımki seni anlamaya çalışıyorum , belki haklı sebeblerin vardır.ama ben bu siteye ve site yöneticisi ne sonsuz güvenim oldugu için resmimi koydum .hayatımda ilk defa bende böyle bir şey yaptım .hic istemedigim tek şey kırgınlık ve bu siteye girdigim günden beri hanginizi kırdım elimden geldigince hepinize sevgi saygı güven duydum hep neşeli olmaya çalıştım. Yani açıkça siteden uzaklaşmanı gerektirecek bir durum görememiştim. Tabiki senin kararın canım

          • Demet

            18 Kasım 2017 at 19:00

            Ablacığım benimde sizlere güvenim var tabiki. Ama dediğim gibi kötü bir durum yaşadım ve onun korkusu bir nebzede olsa hâlâ var bende. Bana kırgın olmamana sevindim ayrıca. Ama hâlâ bana dargın çok sevdiğim bir arkadaşım var. Ve benimle konuşmuyor. Bu da beni fazlasıyla üzüyor. Yazdıklarımıda okuyor ama bana cevap dahi vermiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum.

        • ferize

          18 Kasım 2017 at 18:52

          Hayırlı Akşamlar..
          Demet hanım..őncelikle..
          Nasılsınız? inşAllah iyisi-
          nizdir..sağlık herşey den
          őnemli..
          Herkesin hassas olduģu konular vardır..
          kalbim sızladı buna inana-
          nabilirsin..
          Benim sana çaģrıda bulunma-
          mın sebebi Yorumlarını Samimiyetini sevmiştim..
          Sitede yokluğun belli oldu..
          Ben insanlara çok sevdiğimi..sőyleyemiyorum..
          Kendinizi ůzmeyin..
          Evlatlarınızla ailenizle ..
          birlikte..sağlıklı..
          Mutlu őműr ler versin..
          RABBIM..HERŞEY GŐNLŮNŮZCE. .
          OLSUN..ALLAH a emanet olun..

          Bizleri yorumsuz bırakmayın..

          NOt:şimdi sőz..sayın yőneticimiz..oğuz..beyde..

          • Demet

            18 Kasım 2017 at 19:09

            Iyi akşamlar Ferize Hanım. Beni sormuşsunuz,sağolun ben iyiyim siz nasılsınız? Yorumunuz için teşekkür ederim. Arada bir uğrayacağım. Kendinize iyi bakın sizde. Allah’a emanet olun. Diğer arkadaşlarım sizlerede selam olsun. Hayırlı akşamlar herkese.

            • ferize

              18 Kasım 2017 at 20:07

              Çok şůkúr iyiyim. .canım..
              Sağoll..hayırlı akşamlar

        • Oğuz Özdere

          18 Kasım 2017 at 19:05

          Tamam arkadaşlar, uzatmayalım bu konuyu, biz birlik beraberliğimiz artsın derken böyle olayları kesinlikle doğru bulmuyorum, Demet hoca özrünü diledi bende kabul ettim, ama hala bir huzursuzluk varsa lütfen bunu yansıtmayın buraya, bir arkadaşımız üzgün olunca hiç tadı tuzu olmuyor sitenin..

          • ferize

            18 Kasım 2017 at 19:10

            teşekkūrler. .oğuz bey..
            sizin konuşmanız..őnemliydi..
            Hayır lı akşamlar..

          • Demet

            18 Kasım 2017 at 19:14

            Gülay benimle konuşmayacak mısın?

            • Oğuz Özdere

              18 Kasım 2017 at 19:34

              Gülay hanım görüyorsanız lütfen uzatmayalım bu meseleyi, uzayınca benimde cevap yazasım gelmiyor yorumlara inanın..

            • Gülay Albasan

              18 Kasım 2017 at 20:07

              Ya kusura bakmayın..ben tam üç saattir trafikteyim. Sadece bir kaç tane onay yaptım.birde sevgi ablaya cevap yazdım başka kimseye bir şey yazamadım..konuşmama gibi bir durum yok..zaten hatırlarsanız iki üç gün öncesinde başıma ağrı saplanmıştı.işte bu yüzden. Ben böyle durumlara inanılmaz üzülüyorum..hepinizi çok seviyorum..nasılki ailede bir huzursuzluk olunca hiç bir šey keyif vermiyorsa, bu site’dede böyle kırgınlıklar olunca ben çok üzülüyorum..sadece o anki tepkimdi konuşmamak..sizleri seviyorum, kimseyle küs olmak istemiyorum..

              • Demet

                18 Kasım 2017 at 20:32

                Özür dilerim Gülay’cığım seni üzdüğüm için. Diğer arkadaşlarım sizlerden de özür dilerim yanlışlarım için.

                • Gülay Albasan

                  18 Kasım 2017 at 20:45

                  İnsan oğlu şaşar beşer..
                  Hata yapar üçer beşer..
                  Düz yolda yürürken..
                  Ayaĝını sürter düşer..
                  Sıkıntı yok demetcim..hayırlı akşamlar..

                  • Demet

                    18 Kasım 2017 at 20:58

                    Teşekkür ederim Gülay’cığım. Hayırlı akşamlar.

                  • İsim kraliçesi

                    18 Kasım 2017 at 21:08

                    Karanlıklar kraliçem benim yerim ben senin o güzel tekerlememi o çok güzel bak ömere sinirimi unutturdun canım benim.seni çok seviyorum ben.

          • Şule

            18 Kasım 2017 at 21:13

            Bende sana yazdım site yöneticim gündüz sende görmedinmi acep:)::)sonra diyon şule ablam yaşlanmış bak şimdi burdayım.

  28. Şule

    18 Kasım 2017 at 10:27

    Şok yaşanan gecenin ardından hepinize günaydın diziyi tartışıyoruz onunla sonra ilgilenecem fakat dün geceden beri aklımda olanı sizinle paylasmasam çatlarım zaten .eee simdi şule neden böyle dedi merak ettiginizi biliyorum ve farketmeyen varmı bilmiyorum.hani ben senin çok sevgili şule ablandım , hani biz herseyimizi burda konuşuyorduk hani benim sitede yoklugum çok belliydi, seninle cok konusmaya ihtiiyacım var şule ablacıgım bunu diyen sen ben artık uzaklaşıyorum böylesi daha iyi diyen sen dün geceden beri masallah siteden hiç çıkmadın ben senin nasıl yazdıgını ne tip yorum yaptığını bildigim icin anlamam zor olmadı. Benimde kırıldıgım noktalar oldu .sen canlı şahitsin .ama ben seni senin gibi sevdiklerimi sırtımı dönmedim, siz ögretmenler hocam diyorsunuz ben site yöneticim diyorum bana böyle söylemek uygun geliyor.ama ben sana şu kadarını söyleyeyim o zaman .benim ağzım ne diyorsa kalbimde onu söyler seviyorum seni dersem gerçekten seviyorumdur asla ikili oynamam ben .ben yaptıgım is yüzünden insan sarrafı oldum .yazdım hatta anonim ismini neden yazmadın benim adım şule senin adın ne diye yorum yazdım sonra anonim DMT oldu. Bu güne kadar hiç aptal olmadım bunu kendime hiç uygun bulmadım çünkü ben senin gibi ögretmen olmayabilirim belki ama arkadaşım dedigim bir kisiye heleki abla dedigim kişiye bu senin yaptığını yapmam madem burda sen beni abla olarak bildin çok sevdigini söyledin bunu yapman dogrumu sence .burda hepimiz birbirimizi görmeden sevmedikmi tabi sen beni gördün o ayrı bir konu.ben hayatımda böyle bir şey yapmadım .sırf eglence olsun birbirimizi görünce konusmak cok eglenceli geldi.ama en önemlisi güven haa sana da saygı duyarım ama böyle anonim , yok d m t yazdığın için biraz canım sıkıldı. Benim anlayamayacagımı nasıl düşünmedin acaba ben senin yazdıklarını o kadar iyi tanıyorum, ki ve hergün bunları okudugunu biliyorum.son olarakta site yöneticimiz benim icin çok sevecen hepimize ayırd etmeden deger veren biri .biz konuşuyoruz samimiyetimiz ilerledi diye bize özel sayfa açtı aslında biz bu sitede oldugumuz için çok şanslıyız .geri gel demek icin yazmadım sadece senin oldugunu bildigim için yazdım .senin oldugun aşikâr çünkü demetçigim buda sana şule ablandan olsun canım

  29. Çalıkuşu

    18 Kasım 2017 at 10:16

    Herkese hayırlı mutlu sabahlar ve haftasonları.

    • Oğuz Özdere

      18 Kasım 2017 at 10:20

      Günaydın çalıkuşu, sanada iyi hafta sonları..

      • Şule

        18 Kasım 2017 at 13:22

        Site yöneticim çok kızgınım hala ama yinede sana danışmadan bu yazıyı yazmayacagım senoryo ekibine .eh zahmet olacak ama cevap vermeni bekliyorum.fikrin çok önemli şule ablan için.

  30. Çiçek

    18 Kasım 2017 at 10:05

    Herkese gunaydin bu canan cadisi zehradan paraları almıştı ya omere gidip zehra nin çetin de gözü var bizi ayırmak için para teklif etti cetin e demiş paraları omere göstermiş olabilir mi

  31. Turabi

    18 Kasım 2017 at 09:10

    herkese hayirli sabahlar,en son, canan denen suratsiz!yüzünden, zehra ömerden gizli isler ceviripte gizledigini, herzaman ömerden sakladigini,yalan söylerse, ömere anlatmazsa sonucuda böyle olur

  32. Ferize

    18 Kasım 2017 at 09:08

    Hayırlı sabahlar herkese..
    Zonguldak a yakın bir ilçede
    Bir konsere gitmiştik..
    Sanatçıların..ismini sőylemicem..
    Sanatçıları taşıyan otobůs..
    insanlara doģru yaklaştı..
    Ve….sanatçilar otobůsten..
    inmeye başladı..her birinde gőzlůk..
    insanlar a Gőzlűğùn tepesinden bakıyorlar..
    Vijdanımın sesi dedi..
    Bende sizin kasetinizi alırsam..
    Benim paramla bana hava atıcak..
    O fırsatI onlara tanımam..
    O gūnden beri hiç kaset
    Almam…

    • Gülay Albasan

      18 Kasım 2017 at 09:22

      Hayırlı sabahlar feeize hanım..

      • ferize

        18 Kasım 2017 at 09:29

        Hayırlı sabahlar Gűlay hanım..nasılsınız..??
        ALLAH a emanet olun..
        Herşey gőnlůnůzce olsun..Amin..

        • Gülay Albasan

          18 Kasım 2017 at 09:31

          Teşekkür edrim ferize hanım, sizede hayırlı sabahlar..iyiyim ELHAMDÜLİLLAH.

  33. özgür

    18 Kasım 2017 at 08:57

    Bağımlı olmak ne verir dizi bağımlıları mutsuz,stresli geçmiş geçmişte kalmalı ketum olmak gereksiz konuşmak aşkta evlilik hazırlığında geri dönüşü olmayan ayrılıktır bazen
    Gölünüz güzelikleri görsün ,mutluluğun sizlerle olduğu hafta sonu geçirmenizi dilerim…
    Gönül dostları…….Gülay‘cım kalbimizin sesi
    oldun teyzesi..insanın içindeki kor sönmez alevlenir Ömer‘in zorbalığı ,güvensizliği düzelene
    kadar…..izleyiciye sabır….
    Sevdiklerinle birlikte güzel hafta sonu sizinle olsun ….sevgimle çocuklarını öptümmm

  34. ferize

    18 Kasım 2017 at 08:50

    Hayırlı sabahlar herkese..
    Sayın yőnetici. ..inanın..
    Bu diziyi 5 dakika bile izlemedim..şu yazdığınız..
    Analizden 200 bőlūmū izlemiş
    Oldum..
    Burda neden olduğumu merak edenlerede..yarışma 19 la bu site yi tanıdım..
    Gůlay hanımın..şiir tadındaki yazılar sayesinde bu sitede bulunmaya devam ettim..
    Tabiki..benimde seyrettiğim
    Diziler oldu fakat
    Çok oyuncu değişikliği
    Yapıyolar…çoğunlukla diziler de oyuncularda dersini iyi çalışmıyor..
    DiZi..setinden nerde paparazzi hadi birazda oraya gidelim..diyen oyuncular..
    Yapmacık konuşmalar..
    Yani uçmuşlar..
    Akşam..sitede bir dolandım..
    Herkes çok sinirliydi..
    Yinede hepinizi tebrik ediyorum..200 bőlūmū geçmiş..bir diziye iyi sabır gőstermişsiniz..
    Canınız..sağolsun..sofranıza ekmeğinizi onlar..getirmiyor..
    Ůzůlmeyin..Allah a emanet olun

    • Oğuz Özdere

      18 Kasım 2017 at 10:11

      sofranıza ekmeğinizi onlar getirmiyor.. ne güzel demişsiniz Ferize hanım, bayıldım bu söze.. bizimkiler nerdeyse ağlayacak, ben ölsem bu kadar üzülmezler 🙂

      • Gülay Albasan

        18 Kasım 2017 at 10:25

        OKADAR EMİNSİNİZ YANİ..okadar olmasada biraz daha az üzülebiliriz..sonuçta burda bu kadar kendimizi paralamamıza siz vesile oluyorsunuz, öğle değilmi sayın yönetici? : )

      • Şule

        18 Kasım 2017 at 10:58

        Belki biraz üzülürüz insanız sonuçta evet gülayın dedigine, de katılmadan edemeyecegim.:):::)

  35. Handan

    18 Kasım 2017 at 01:48

    Şimdi aklıma bişey daha geldi. Zehranın çantasından yarımakıllı parayı aldıya, bunu Zehra farketmedimi o kadar para nereye gitti diye. Bunu atlayacaklar mı? Uykum kaçtı zaten.

    • Gülay Albasan

      18 Kasım 2017 at 02:17

      Ee zehra parayı çetoya vermedi.meydandada yok para, yani zehra daha çok aĝlayacak..

    • Şule

      18 Kasım 2017 at 11:07

      Günaydın handancıgım vallahi öyle bir sinirlenmişim ki sabah kalktım ömerin yüzü gözümün önünden gitmiyor canım

  36. Gülay Albasan

    18 Kasım 2017 at 01:42

    Neyse herkes çok efor harcamış, sitede kimsecikler kalmamış.bende uykuma devam edeyim bari, yarįm bırakmıştım..

  37. tuana

    18 Kasım 2017 at 01:41

    Ortalikta omer zehradsn intikam almak icin mugeyi konaga getircek diye haberler dolaniyo bu konuda duyduklarim sunlar muge iki ihtimalke konaga gelebilur ama kesin gelecek birincisi cevriyenin bi yakini vardi o olabilir ikinvisi ki bence ikincisi olacak asya cok mizmizlandi ona bir bskici eski deyimiyle her seyiyle ilgilenen bir mürebbiye gerekecek ve oda muge olacak brnim tahminim ikinci ihtimal zaten mugeden kusa bir sure sonrada babaanne gelecek

    • Gülay Albasan

      18 Kasım 2017 at 02:19

      Aman geç kaldılar gelsinlerde, ne zehranın nede bizim yüzümüz gülmesin..

  38. Gülay Albasan

    18 Kasım 2017 at 01:38

    Elinize sağlık sayın yönetici..
    Koyun’un olmadığı yerde, keçiye ABDURRAHMAN ÇELEBİ DERLERMİŞ. 🙂

    • Oğuz Özdere

      18 Kasım 2017 at 10:50

      Hımm bunu öğrendiğim iyi oldu Gülay hanım 🙂

      • Şule

        18 Kasım 2017 at 11:01

        Vav site yöneticim analiz yazmış iyi olmuş hepimizin ne hissettigini anlatmışsın sinirim hâlâ geçmedi ama pazartesinide dört gözle bekliyorum .

  39. Çalıkuşu

    18 Kasım 2017 at 01:24

    Neyse herkese hayırlı geceler iyi uykular tatlı rüyalar. Bu günlük bu kadar sinir yeter. Yarın devam ederiz.

  40. Tatlıcı ülker

    18 Kasım 2017 at 01:23

    CİCİKUŞUM annem telefonu brak uyu yarın işe gidiceksin diyor. Vallahi kadın haklı.
    İyi geceler canım. Allah rahatlık verin. Tatlı rüyalar:-)

  41. Çalıkuşu

    18 Kasım 2017 at 01:21

    Canan o limonataların için ilaç koyduğunda Ömer le Zehra ya içmeyin diyordum. Ama keşke içselermiş. Eminim bundan bin katlı daha iyi olurmuş

  42. Gecekuşu

    18 Kasım 2017 at 01:18

    Yanlız bi şeyi çok merak ediyorum. Ömer eninde sonunda Zehra yı yanlış anladığını, boşu boşuna üzdüğünü, kırdığını anlayacak. İşte o zaman Zehra nın yüzüne nasıl bakacak. Ona ne diyecek

    • Gülay Albasan

      18 Kasım 2017 at 01:21

      O uyuz senaristler onada bir kılıf bulurlar..

      • Çalıkuşu

        18 Kasım 2017 at 01:22

        Of abla ya

  43. Tatlıcı ülker

    18 Kasım 2017 at 01:12

    Uyudunuzmu?

    • Çalıkuşu

      18 Kasım 2017 at 01:16

      Uyumadım tatlıcım

  44. Çalıkuşu

    18 Kasım 2017 at 01:12

    Herkese hayırlı geceler

  45. Tatlıcı ülker

    18 Kasım 2017 at 01:00

    HANDAN abla iyi akşamlar:-) Söylediklerinde çok haklısın. Silahını seç bize katl.

    CİCİKUŞ TOKAT İYİ SEÇİM:-)

  46. Gecekuşu

    18 Kasım 2017 at 00:52

    Gülay abla site demisin

    • Handan

      18 Kasım 2017 at 01:02

      Gecekuşu sen bu gece Gülay ablana Dokun ma yavrum. Belliki o hala şoktan çıkmamış. Düşünki analiz yazmadı ya düşünsene. Gülay və yazmamak. Ne kadar sinirlenmiş ve üzülmüş. Sende uyu artık. Hadi iyi geceler sitedeki tüm dostlara.

  47. turabi

    18 Kasım 2017 at 00:52

    hayirli aksamlar,oyun bitti demekte ne demek??böyle sacmalikmi olur bu ne yahu ! insallah rüyadir ,iyice sacmaladilar senaristler ,simdi tekrar basami dönüyoruz,yoksa köydeki hala haklimi cikacak

  48. Gecekuşu

    18 Kasım 2017 at 00:39

    Oğuz hocam diğer dizideki Çalıkuşu ben değilim. O sayfaya yazdım. Yanlız şaşırdım. Çalıkuşu ismini kullanan tek benim sanıyordum

  49. Tatlıcı ülker

    18 Kasım 2017 at 00:34

    CİCİKUŞ silah olarak yanına ne alacaksın. Bak benim terliyim hazr. Oğuz abi sende katlmak istermisin. Silah seçiminde özgürsün. Bak şu an ATV-de haber izliyorum. Adam sopayla hırsız kovalyor.

    • Cicikuş

      18 Kasım 2017 at 00:49

      Bence tokat harika bir silah.

  50. Handan

    18 Kasım 2017 at 00:29

    Selam ey ask.tan hasta olmuş fanlar; ))) dizinin tamamını şimdi izledim. İzledimde dedimki eyyy psikopat ekip siz nasıl bir ruh haliyle yazıyorsunuz. Kaleminiz kırılsın. Laptop’unuz bozulsun. Hint dizisi kopyacıları sizin hiç yaratıcılığınız yok mu diyeceğim var eklemişsiniz Harmandalı. Bu kadar güzel düğünün üstüne oyun bitti denir mi? İnsafsızlar. Ahımız tutsun sizi emi!!!! Şimdi bu ömer ortalığı dağıtıyorya O zarf çalışma masasındaydıya hah işte o zarf düşerde Ömer onun içine bakarda merak ederde Zehraya sorar mı acep. Zehrada athırsızını anlatır mı acep? Bilemedim. Birde hani rahmetli Ökkeş abi bize Çiçeklerin hikayesini anlatırken SARI LALELERİ de altını çize çize anlattıya. Işte ben o zaman da yazmıştım bunu bize boşuna anlatmıyorlar diye. Vé Zehra hakettin ama bu kadarını değil. Yani dostlar Velhasıl kelam herkese selam biz daha çoookkk saçbaş yolacağız.

    • Gülay Albasan

      18 Kasım 2017 at 01:01

      İstemiyorum handan öğretmenim.ben saç baş yolmak istemiyorum..yani bu kadarını nasıl layık gördüler bize anlamıyorum.
      Demekki herşeyin hayırlısını istemek lazımmış..düĝün dedik, düĝün dedik, alın size düĝün dediler resmen..
      Oysaki o zeybek’ten destan yazacaktım ben..Ömerin kollarįnı her açışında-zehrasına nasıl kol kanat gereceĝini yazacaktım ben..
      Zehrasının ömerine her adım atışında, sana geldim, senin gelin oldum, beni koru, beni kolla deĝişini yazacaktım ben..
      Ömerin zehraya her şahlanışında, senin için daĝları sırtlanırım ben deĝişini yazacaktım. Zehranın ömerine sıtını dönüşünde, beni incitme, beni kırma, ber naif’im, narinim, üzülürüm deĝişini yazacaktım ben..Ve ömerin zehrayı kendine döndürüp, alnından öpüşünde, sen benimsin, Senin için sererim bu dünyayı ayaĝına, ezdirmem seni kimselere, ve kadınımsın deĝişini yazacaktım ben..çok üzgünüm..

      • Handan

        18 Kasım 2017 at 01:11

        Ah Gülay’ım ne deyim ben sana canımın içi. Bunu bize yapanların hevesleri kursaklarında kalsın. Gerçekten acaip biraz tersköşe yaptılar. Çok ayıp ettiler. Bu kadar fedakâr seyirciyi çok kırdılar. Herşeye rağmen izledik. Çetinle canana kızdım 1 hafta seyretmedim sonra yine özledim seyrettim. Ama bu çok fena oldu. Çok ayıp ettiler. Resmen alın size düğün başınıza çalın dediler. Bakalım buna bizim sabrımız var mı?

      • Çalıkuşu

        18 Kasım 2017 at 01:11

        Ah ablacığım ya bizi nə hale soktular. Emin ol bende senin analiz bekliyordum. Eminim harika olurdu

  51. Gecekuşu

    18 Kasım 2017 at 00:23

    Hala şoktayım.

  52. Tatlıcı ülker

    18 Kasım 2017 at 00:11

    ÖĞUZ ABİ TATLICI ÜLKERE DESTEK SAYFASI AÇARMISIN?

    • Oğuz Özdere

      18 Kasım 2017 at 00:12

      Nasıl bir destek bu acaba?

      • Tatlıcı ülker

        18 Kasım 2017 at 00:18

        Oğuz abim şöyle bir destek. Ben terliyimide alıp A.S.K dizisinin senaristini ve yapımcısını benzetmeye gidiyorum. Diyer arkadaşlaa odun, sopa, kaşık, taş işte Allah ne verdiyse alıp gelsinler. Cünkü bunlar sağlam bir dayağı hak etdiler.

        • Oğuz Özdere

          18 Kasım 2017 at 00:20

          Yok kıyamam senaristlere, bak ne güzel ortalık şenlik yerine döndü 🙂

          • Tatlıcı ülker

            18 Kasım 2017 at 00:30

            OĞUZ abi o şenlik nerde? Söylede bizde katılalım. Zaten bir yandan Nazlı diyer yandan senarist derken sinirlerim bozuldu. Hadi şenliyin adresini bekliyorum;-)

          • Gülay Albasan

            18 Kasım 2017 at 01:06

            Bence ozaman senaristlerin arasında olmayı deneyin..tabi ozaman başınıza geleceklerden biz sorumlu değiliz..

        • Çalıkuşu

          18 Kasım 2017 at 00:21

          Bencede bende gelirim. Bari sinirim geçer.

        • Çalıkuşu

          18 Kasım 2017 at 00:24

          Herşeyi anladım tatlıcım da kaşıkla ne yapacaklar. Şu halde bile güldürdün ya beni Allah da seni güldürsün 🙂

    • Çalıkuşu

      18 Kasım 2017 at 00:15

      Tatlıcım ben de Ömer in resmini indirdim. Ve yaptığım tek şey resmin üstünü çizmek oldu. Benim için bittin Ömer (şimdilik)

  53. Çalıkuşu

    18 Kasım 2017 at 00:08

    Ya böyle bir şey olamaz hala sinirim geçmedi. Şu mübarek gecede olacak şey mi bu ya

    • Tatlıcı ülker

      18 Kasım 2017 at 00:13

      CİCİKUŞ al eline bir kağıt kalem ortalık yerde sesli şekilde söyleyemediyin tüm küfürleri yaz oraya. Sonrada kağızı yak. Sinirin kesin geçer.

      • Çalıkuşu

        18 Kasım 2017 at 00:35

        Küfür noktasında olmasada bi şeyler söylüyorum Ömer e.

  54. Aylacivelek@hotmil.com

    18 Kasım 2017 at 00:06

    ben çok aşk…..den

  55. xanim azerifan

    18 Kasım 2017 at 00:00

    bugunku bolumde her sey guzel giderken sondaki bol umde omer oyun bitdi dedi ya resmen sokdayim ya oguz hocam sizede iyi geceler

    • Oğuz Özdere

      18 Kasım 2017 at 00:01

      Valla bizde şok olduk, inanamayıp bi daha izledim yine aynı 🙂

    • Gecekuşu

      18 Kasım 2017 at 00:05

      Ben sonunu izlememiştim. İyi ki de izlememişim. Ama şimdi izledim. Resmen deliye döndüm. Eğer annem bu halimi görse ask yi yasaklar herhalde. Ama pazartesi izleyince yada ben fragmanı gösterince bi daha izlerlermi onu da bilmiyorum

  56. Tatlıcı ülker

    17 Kasım 2017 at 23:58

    CİCİKUŞ indir telefona bir Ömer resimini al intikamını.

  57. Tatlıcı ülker

    17 Kasım 2017 at 23:56

    Şu an Ömerin resmini telefona indirdim. Güzel bir kaytan byık çizdim:-) kaşlarını birleştirdim:-) dudaklarını kpkırmızı yapdım. Kulağına iki küpe, yanaklarına biraz anlık işte budur. Ben ömerden bu günkü bölümün intikamını aldım. Sıra sizde.

    • Çalıkuşu

      17 Kasım 2017 at 23:59

      Ben hala intikamımı alamadım. O zorbaya benim için de birkaç şey çiz

  58. Habibe Gül

    17 Kasım 2017 at 23:56

    Fragmani izledim ve hiç begenmedim gerçekten aşka sevgiye ve güvene olan inancımı yitirdim düşünün benim gibi hayat dolu insanı bile bu hallere getirdiyse diğer aşk severleri düşünemiyorum yazmam demiştim ama yinede içimde kalmasın yazayım
    Yapılır bu bize
    Inanmistik biz size
    Sizde ihanet ettiniz
    Bizim gibi aşk severlere
    Yazıklar olsun hepinize
    Verdiğimiz emeklere
    Sizin olsun senaryonuz
    Biz gidiyoruz hastaneye
    Sizin yüzünüzden hayattan soğudum
    Gül gibi sararip soldum
    Derdiniz ney bizle
    Gerçekten çok yoruldum
    Yine hüzün yine efkar
    Hiç bitmiyor habire isyankar
    Aglatmayin yeter zehrayi
    Hepimiz bir kafadar
    Zehrayla alıp veremediğiniz ney
    Bitmek bilmeyen kötü şey
    Kızın ne suçu var
    Yazilarinizin hepsi boş şey
    Aynaya bir bakın
    Sonra dönüp yazın
    Yazıklar olsun size
    Birde bizim halimize bakın
    Düğünü mutlu sonla bitirdiniz
    Bize güzel yedirdiniz
    Sonuna gelince de
    Aşkın acı şarabını icirdiniz
    Kafanız bitlensin
    Kiyafetleriniz kirlensin
    Şu mübarek günde bize yaptıklarınız için
    Gece ruyaniza fanlar girsin
    Yeter lan delirttiniz beni
    Gencligimin baharında soldurdunuz beni
    Ne bitmez kotulukmus kinmis
    Hastanelik ettiniz sonunda beni

  59. Anonim

    17 Kasım 2017 at 23:53

    Bence artik bitsin bune abartilar

  60. Çalıkuşu

    17 Kasım 2017 at 23:50

    İzledikçe Ömer e daha çok kızıyorum

  61. Tatlıcı ülker

    17 Kasım 2017 at 23:49

    Ben, ben, ben burdayım CİCİKUŞ:-)
    HEN DÜN SÖZ VERMİŞTİM. BU GÜN SİTEDE UYUCAM DİYE:-)

    • Çalıkuşu

      17 Kasım 2017 at 23:53

      Hoşgeldin tatlıcım. Bi dünkü Çalıkuşu na bak bi şimdikine. İnsanda neşe adına hiç bir şey bırakmıyorlar

  62. Çalıkuşu

    17 Kasım 2017 at 23:48

    Elimi kesilmiş zorbanın. Oh iyi olmuş

  63. Çalıkuşu

    17 Kasım 2017 at 23:45

    Ya oğuz hocam niye ben gelince herkes gidiyor. Zaten sinirliyim. Ya ben bir hafta sonra sınava gireceğim. Bu bana yapılır mı.

    • Oğuz Özdere

      17 Kasım 2017 at 23:47

      Yoo herkes burada yeni videolar ekledim onları izliyorlar 🙂

  64. Gecekuşu

    17 Kasım 2017 at 23:43

    Ee herkes nerde. Gelinde Ömer e beraber kızalım. Benim sinirim hala geçmedi.

  65. Gecekuşu

    17 Kasım 2017 at 23:41

    Çətin Zehra yı kaçıracakmış ya inşallah kaçırır. Ve hatta Zehra nın da başına bir şey gelirde Ömer de dünyanın kaç bucak olduğunu görür.

  66. Tatlıcı ülker

    17 Kasım 2017 at 23:41

    Arkadaşlar dün yotubede yayınlanan videonu gördünüzmü?
    Cananın doğum günüymüş. Settekiler ona süpriz yaparak sarkılar eşliyinde pasta kestiler. Her ne kadar dizideki karakterini beyenmesem de sonuçta gercek hayatda oda bir insan…
    Kendisini tebrik ederim. Adını Sen Koydakı rolü kısa, hayatdaki başarıları daim olsun:-)

    • Oğuz Özdere

      17 Kasım 2017 at 23:45

      Son cümlene bayıldım :))

  67. Gecekuşu

    17 Kasım 2017 at 23:38

    Hocam YouTube dan izledim. Hala inanamıyorum böyle bir şeye. Bu Ömer eskisinden bile beter. En azından eskiden Zehra yı tanımıyordu. Ya şimdi nasıl yapar bunu. Eğer bu bana yapılsa üzüntüden kahrolurdum. Tamam Zehra suçlu ama. Ya gerçekten birazdan ağlayacağım. Ben siteye ne hayallerle girmiştim. Resmen yıkıldım

  68. Çalıkuşu

    17 Kasım 2017 at 23:27

    Oğuz hocam ben fragmanı izleyemiyorum. Ömer biraz daha kızmak istiyorum da.

    • Oğuz Özdere

      17 Kasım 2017 at 23:29

      Sitemizde var, bakabilirsin Gecekuşu..

      • Çalıkuşu

        17 Kasım 2017 at 23:32

        Giriyorum ama açılmıyor

  69. Gecekuşu

    17 Kasım 2017 at 23:25

    Ya ben sonunu izlememiştim. Şu an izledim de ya hala inanamıyorum. Ömer bunu nasıl yapar ya. Bunlar daha yeni tanışmadık ki. Tam bir buçuk yıl geçmiş. Ya sen nasıl düşünürsün böyle bir şeyi. Ömer sen vary a hiç bir şeyi hak etmiyorsun. Ne o güzel odayı, ne o güzel düğünü, ne de Zehra yı. Ömer o kadar kızdım ki yüzüne bile bakasım gelmiyor.

  70. Tatlıcı ülker güzel haber:-)

    17 Kasım 2017 at 23:16

    A.Ş.K dizisinin 1.sezonunu kaçıran arkadaşlar sakın izliyemedik diye üzülmeyin, dizinin senarist ve yapımcıları sırf sizleri düşünerek diziyi başa sardı. İyi seyirler:-(

    • Nil

      17 Kasım 2017 at 23:44

      Çoook doğru bir tespit eskileri izlemeye gerek yok burda yeni tekrarları mevcut:)

  71. Gecekuşu

    17 Kasım 2017 at 23:12

    Hiç beklemezdim. Ne kadarda mutlu izlemiştim. Biz canandan korkarken ömerin yaptığına bak. Ya bu saatten sonra böyle bir şey olurmu. Sen hiç mi güvenmedim eşine Ömer. Böyle bir şey yapacağını nasıl düşünürsün.

    • Oğuz Özdere

      17 Kasım 2017 at 23:14

      OO Saat 11 i geçtiğine göre Gecekuşu gelir artık diyordum lafının üstüne yazmışsın hemen 🙂

      • Çalıkuşu

        17 Kasım 2017 at 23:15

        Şu an o kadar sinirliyim ki anlatamam hocam bu ne şimdi. Bu yapılır mı bize

  72. Handan

    17 Kasım 2017 at 23:00

    İlk yorum benden. Tebrik ederim hocam. Valla ne diyeyim ayakta alkışlıyorum və şapka çıkarıyorum.

    • Oğuz Özdere

      17 Kasım 2017 at 23:08

      Yok yok, Gülay hanım bana kızacak bu analizi okuyan bi daha gelmez bu siteye diye 🙂