Connect with us

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy Tv8 de Ne Zaman Başlayacak Hangi Saatte Ekrana Gelecek?

Tv8 ekranlarına transfer olan Adını Sen Koy sevenleriyle yeni adresinde buluşmaya devam edecek. Tv8 de Adını Sen Koy Ne Zaman Başlayacak diye merak edenler ve Adını Sen Koy Hangi Saatte Tv8 de Ekrana Gelecek? diyenler için bu konumuzda bilgilendirme yapacağız ve yeni gelişmelerden haber vereceğiz.

SON DAKİKA: Adını Sen Koy dizisi Tv8 de 18.45 de başlıyordu. Ancak ilk hafta alınan düşük reyting sonuçlarından sonra dizi gündüz kuşağına alındı ve 12 Kasım pazartesi gününden itibaren 12.00 da başlayacak..

Adını Sen Koy Dizisi TV8 ekranlarına transfer olduktan sonra dizi ile ilgili yeni gelişmeleri haberleri ve tüm detayları sizlere dizihaberi.TV sitemizden duyurmaya devam edeceğiz. Adını Sen Koy dizisinin TV8 ekranlarında ne zaman başlayacağı hakkında bilgi verecek ve sizleri bilgilendirmek istiyoruz.

Adını Sen Koy Tv8 de ne zaman başlayacak

Henüz TV8 kanalından resmi bir açıklama olmasa da Adını Sen Koy dizisinin 5 Kasım 2018 Pazartesi günü Tv8 ekranlarında yayınlanacağını öğrenmiş bulunuyoruz. Ancak dizinin yeni kanalına dair yeni çekimler ile birlikte bazı yeni oyuncuların da diziye katılacağını göz önünde bulundurursak dizinin yayın tarihinin biraz gecikebileceğini, 5 kasımda yayınlanmazsa 12 Kasım 2018 Pazartesi günü de ekrana gelebileceğini şimdiden belirtelim.

Adını Sen Koy 2 veya 3 haftalık aranın ardından TV8 ekranlarında yayınlanacak olan ve yeni bölümleri ile seyirci ile buluşacak olan dizide en merak edilen sorulardan birisi de dizinin hangi saatte yayınlanacak olmasıdır. Adını Sen Koy dizisi ilk iki sezonda 17.15 de başlıyordu, ancak yeni sezonda saati değişmiş ve 15.15 e alınmıştı.

Adını Sen Koy ne zaman yayınlanacak Tv8 de

Adını Sen Koy dizisi TV8 ekranlarında saat kaçta ekrana gelecek?

Merak edilen bu soruya öncelikle oyuncularımızın çekmiş olduğu tanıtım fragmanlarındaki ipucu ile başlamak istiyorum. Adını Sen Koy dizisi tv8’de akşam kuşağında büyük ihtimalle 18.30 ile 20.00 saatleri arasında ekrana gelecektir. Dizinin tekrarları 22 ekim pazartesiden itibaren 19.00 da Tv8 de yayınlanmaya başladı bile. Haber kuşağı bulunmayan TV8 kanalının yayın akışına baktığımızda yaklaşık 4 saate yakın Yemekteyiz programının yayınlandığını görüyoruz.

Yemekteyiz programını kısaltacak olan Acun Ilıcalı TV8 ekranlarında tam haber kuşağı dediğimiz saatte Adını Sen Koy dizisini kanalına taşıyarak 1 – 1.50 arası Total reytingi bulunan Adını Sen Koy dizisini yeniden canlandırmak ve istediği reytinglere ulaştırmak istiyor. Aldığımız tüyolara göre Adını Sen Koy dizisi Yemekteyiz programının kısalması ile birlikte 18.30 da başlayacak ve 20.00 a kadar devam edecek. (Tekrar bölümleri 19.00 da başlıyor)

Adını Sen Koy Tv8 de hangi saatte yayınlanacak

Böylelikle haber izlemeyen seyirciyi de kendisine çekmeyi hedefleyen Tv8, özellikle kadın izleyicileri diziye çekmek istiyor. Acun Ilıcalı bakalım bu hamleleri ile doğru bir karar vermiş olacak mı Adını Sen Koy dizisi eski başarısına ve reytingine ulaşacak mı zamanla göreceğiz. Adını Sen Koy dizisinin Tv8 de Ne zaman başlayacağını ve saat kaçta ekrana geleceğini bir kez daha yazarak konumuzu bitirelim.

SON DAKİKA: Adını Sen Koy dizisi Tv8 de 18.45 de başlıyordu. Ancak ilk hafta alınan düşük reyting sonuçlarından sonra dizi gündüz kuşağına alındı ve 12 Kasım pazartesi gününden itibaren 12.00 da başlayacak..

Adını Sen Koy dizisi hafta içi her gün 18.30 ile 20. 00 arasında ekrana gelecek. Adını Sen Koy dizisinin TV8 ekranlarında ki başlama tarihi ise 5 Kasım veya 12 Kasım 2018 olarak hedefleniyor. Sizler de yeni sezonda kanal değiştiren ve TV8 ekranları ile Yeni tanışacak olan Adını Sen Koy dizisinin yayın saatleri ve başlama tarihi hakkında yorum ve görüşlerinizi lütfen aşağıya yazınız. Şimdiden teşekkür eder hepinize iyi akşamlar dileriz.

Continue Reading
Bunları da seversin..
206 Yorum Var

206 Comments

  1. Habibe

    6 Kasım 2018 at 10:46

    1515satide başlarsa ciki iyi olur gecyapasaniz beni affeyle çakışır hem akşam haberzamanina denk gelir izlenemez

  2. Beyazgüvercin

    26 Ekim 2018 at 17:01

    Benim için saati uygun Haber görmüyorum zaten. Haberlerden nefret ediyorum.

  3. Anonim

    25 Ekim 2018 at 13:05

    Lutfen erken saatte olsun ben bu diziyi 3 senedir izliyom o saatletrde dizimizi ozliyemem ne olursunuz erken omsunn

    • ozgurANOMİN

      29 Ekim 2018 at 21:17

      Hayirli aksamlar. Benim gibi sabah8/30izlersiniz uyku tatlı ise başka o zaman sevgimle

  4. ozgurŞule'm

    25 Ekim 2018 at 00:13

    Şu an uykuda olmalisin tatli uykular ruyalar sitenin bulbulü. . Ne güzel Allah cc zihin açikliği ,başari,çakişma aşki versin çok guzel mevkide olup tum murvetlerini görun evladlarinizin Allah’a emenet olun….. Burda ki dostluk,paylaşim,saygı,sevgi bir başka…..sevgimle her sey gönlünüzce olsun…..

  5. Gozel

    24 Ekim 2018 at 23:13

    Hayirli akşamlar canlarym ya nerdesiniz hangy sayfadasynyz kimseler yok bu gun

  6. xanim

    24 Ekim 2018 at 21:56

    hayirli aksamlar ferize ablam yorum yazdim sana sakincasi yoksa okurmusun ablacim benim

  7. xanim

    24 Ekim 2018 at 21:53

    aleykum selam iyi aksamlar canim kardesim biz iyiz sen nasilsin gunun baya yogun gecmis canim hakkinda hayirlisi olsun iNSALLAH duyun olunca bizide cagirirsin iyiki varsin 🙂

  8. xanim

    24 Ekim 2018 at 21:42

    hayirli aksamlar karadeniz guzeli cayin yaninda kurabiye tabikide var yeterki sen gel kapiyi actim buyur gel ablacim keski bu hayaller gercek olsaydi 🙂

  9. Çalıkuşu

    24 Ekim 2018 at 18:40

    Selamlar hayırlı akşamlar herkese. Nasılsınız bakalım. bugün misafirler vardı ben de anca gelebildi. Şule ablam gelmiş hoşgeldin ablam. nasılsın napıyorsun. Bende diyorum zaten okulu bitireyim ondan sonra evlilik.

    • ferize

      24 Ekim 2018 at 20:17

      Aleyküm selam gūzel kuş iyiyiz sen nasılsın?
      iyi akşamlar sana

  10. Anonim

    24 Ekim 2018 at 14:57

    Ben tekrar bu diziyi seyredecegim icin simdiden seviniyorum.tesekkür ederim acun bye.

  11. xanim

    24 Ekim 2018 at 13:57

    nazli ablam hos geldin nasilsin seni cok ozledim gunun nasil geciyor ablacim seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu huzurlu gunler dilerim 🙂

  12. xanim

    24 Ekim 2018 at 13:54

    oguz abim nasilsin ve bu gun isin yok sana iyi dinlenmeler ailenen mutlu neseli gunler dilerim 🙂

  13. xanim

    24 Ekim 2018 at 13:50

    gulay ablam canim ablacim benim nasilsin seni cokkkk seviyorum islerinde kolay gelsin ALLAH yardimcin olsun ailenen mutlu huzurlu gunler dilerim 🙂

  14. xanim

    24 Ekim 2018 at 13:46

    nurbanu ablam hos geldin nasilsin ay ablacim kusurumuza bakma ben bir az var hali kursundan geliyorum ama guzel taze demlenmis cay var seni davet ediyorum geliyonmu ablacim ve evet sen cok tatlisin yorumlarinan baya gulduruyon beni ALLAHDA senin yuzunu hep guldursun seni cokkkk seviyorum deyerlim benim ailenen mutlu neseli gunler dilerim 🙂

    • 61

      24 Ekim 2018 at 16:29

      Hemen geliyorum canım yanında kurabiye falan da olsun sana zahmet olmassa…
      kız kapıyı açsana elim zile yapıştı 🙂

  15. xanim

    24 Ekim 2018 at 13:41

    sule ablam nasilsin ben seni cok ozledim birtanem seni gordum cok mutlu oldum ablacim cok deyerlisin bizim icin iyiki varsin seni cokkkk seviyorum ALLAH yardimcin olsun ailenen mutlu huzurlu gunler dilerim 🙂

  16. 61

    24 Ekim 2018 at 10:58

    Ohooo öğlen oldu birinizde kahvaltı hazır buyur demediniz bende gidip kendi kahvaltımı kendim hazırlayayım neydi o branç mı ne hemide ondan kahvaltı öğle yemeği karışık olsun sizinde alacağınız olsun
    O kadar!!! 🙂

    • Gülay Albasan

      24 Ekim 2018 at 11:30

      Neyse nurbanum, kahvaltı yoğun geçti..
      En iyisi sen bana öğlen yemeğine gel..
      Hazır olmak üzere..

      • 61

        24 Ekim 2018 at 11:34

        Tamam gülom inadına birde bol tereyağlı muhlama edek mi? 🙂

    • ferize

      24 Ekim 2018 at 15:59

      Nurbanucum bugūn kahvaltıda evde değildim..insan kendine de őzel ziyafet Hazırlamalı senin adına sevindim..
      Bidaha ki sefere kahvaltıda sen deyim diyebilirsin hiç sorun değil ..
      Sana őzel kahvaltı hazırlarım..

      • 61

        24 Ekim 2018 at 16:26

        Çok sağol Ferize ablacığım dedim herhalde bütün evi yerim korkusuyla kimse beni istemiyor şimdi mutlu oldum.
        Ayrıca mangal ziyafetini de unutmuş değilim memlekete dönünce bi zahmet artık 🙂 öpüyorum….

        • ferize

          24 Ekim 2018 at 20:14

          Mangal demek kalabalık demek nurbanucum..ben seni herzaman haberdar ederimde..sen icabet edermisin..mangal olduğunda..
          inşAllah canım bende unutmuş değilim..bende őptūm..iyi akşamlar..

  17. 61

    24 Ekim 2018 at 10:21

    Günaydın keyifli sabahlar cümleten öncelikle çayı demleyin sonra peynir zeytin reçel (vişne reçeli olursa daha bi güzel olur) taze ekmek bayat varsa bakkala gitmenize gerek yok yumurtayla kızartabilirsiniz veya güzel bi omlet azcık kırmızı biber üstüne hazırlayın bende hemen geliyom 🙂

    • Yönetici

      24 Ekim 2018 at 10:28

      🙂 70! varsındır 🙂

      • 61

        24 Ekim 2018 at 10:30

        Sizin dersiniz yok mu yahu??? 🙂

        • Yönetici

          24 Ekim 2018 at 10:39

          Yok boş bugün 🙂

          • 61

            24 Ekim 2018 at 10:44

            Bugün mü her zamanki haliniz diyelim sizin uzmanlık alanınız boş işler 🙂

  18. Gozel

    24 Ekim 2018 at 09:16

    Gunaydynlar hayirli sabahlar

  19. Şule

    24 Ekim 2018 at 07:57

    Eh artık isimlerini sayamadığım kim varsa günaydınlar olsun şimdilik şulenizden bu kadar.belki fırsat bulursam bu gece girerim.şimdilik hoşça kalın herşey gönlünüzce olsun.

  20. Şule

    24 Ekim 2018 at 07:54

    Site yöneticim sanada günaydın.nasılsın iyimisin .okul dönemi iş güç bak şule ablanın haline siteye bile giremiyorum .sen düşün artık .çocuklar okula gitse ne olacak bende oğlanla son seneye eriştik.senin kız alışmıştır artık okula.eee tabi okuldaki öğrencilerlede uğraşmak var birde sitedekilerinin gece biraz gönlünü yapmak var.ne diyeyim allah yardımcın olsun .

    • Yönetici

      24 Ekim 2018 at 10:17

      Aynen öyle şule abla güzel özetlemişsin benim hayatı 🙂 teşekkürler

  21. Şule

    24 Ekim 2018 at 07:48

    Özgür günaydın nasılsın .vallahi bu sene bir yoğunluk hiç sorma vallahi okulun son senesi iyice bunaldım artık şimdi sabah fırsat bu fırsat yazdın yazdın şule dedim kendi kendime .gece zaten hiç giremiyorum dersler perfonmas ödevleri .neyse artık 12nci sene yetti şu okulda bana işte böyle özgür.hoş sohpetler oluyor.ama ben giremiyorum bir türlü.

  22. Şule

    24 Ekim 2018 at 07:42

    Nurbanu günaydın.ya ben senin o sohpetlerine bayılıyorum ya sen çok yaşa emi.gerçekten insanların birbirini görmeden bu kadar samimiyeti yakalayaraktan konuşmasını burda öğrendik sen beni görmedin ben seni görmedim ama yazılanlarla birbirimizin arasına vuslat köprüsü kurduk bunun değerini çok iyi bilenlerdenimdir.tatlı hoş sohpetli arkadaşım benim.

    • 61

      24 Ekim 2018 at 10:23

      Günaydın şule ablam çok mutlu ettin beni birazcık gülümsetebiliyorsam sizleri ne mutlu bana öpüyorum sizi

  23. Şule

    24 Ekim 2018 at 07:37

    Demetim canım benim düğün telaşlarını atlatta o zaman konuşuruz.çok özledim seninle eski günleri iade etmeyi.bu arada günaydın bitanem.

  24. Şule

    24 Ekim 2018 at 07:34

    Gülâycığım günaydınlar olsun çok yoğunuz vallahi ne olacak bu halimiz.çocuklar büyüdükçe inanki dahada mesuliyetleri dahada büyüyor ama yinede canları sağ olsun onlar için varız .ama gerçekten geçen sene olan o güzelim sohpetlerimizi çok özlüyorum .ama her zaman aklımda kalbimdesin canım benim.

    • Gülay Albasan

      24 Ekim 2018 at 09:09

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı günler Şule ablacığım..Evet artık baya yoğun bir dönemdeyiz.

  25. Şule

    24 Ekim 2018 at 07:29

    Ferizeciğim günaydın canımın içi gece olmuyor.zamansızlık işte iyimisin canım.ama yinede sitemizde olmak çok güzel .bu arkadaşlık burda kuruldu.bu çok kıymetli benim için.

    • ferize

      24 Ekim 2018 at 15:49

      Gūzel gūnler Şulecim őncelikle geç cevap yazıyorum kusura bakma evde değildim daha yeni eve dőndūm..
      Arkadaşlığı őnemsediğin için çok teşekkūr ederimm sana
      en çok pazartesileri yoluna bakıyorum..bu sefer iki gūn geciktin..
      Neyse canın sağolsun. .
      Dūn akşam uzun zamandır gőrūşmediğim bir arkadaşım aradı..
      Ben uzun yollar yolcusu olarak..Gőrūşmek nä mūmkůn herzaman ama biliyorumki..
      Biz iyi anlaşıyoruz..
      Sorun larımızı anlatabiliyoruz..
      Onun için arkadaşlık kavramı
      őnemli benim hayatımda..

      Gőrūşmek dileğiyle Gūzel insan..Hoşçakal..

  26. Şule

    24 Ekim 2018 at 07:25

    Günaydınlar olsun kızlar toplanmışlar sohpetler koyulaşmış.vallahi gece bir türlü şu siteye giremiyorum ya bende kendime kızıyorum yaaa gündüz yazıyorum .artık kim deng gelip cevap yazarsa kabulüm.oooo okudum şimdi yorumlarıda bayağı faliyetler var.ayan sözlenmiş hayırlı uğurlu olsun çalıkuşum sitenin bitanesi sen ilk önce bir kariyerini kur.nasıl olsa evlilik te olur.sen aldırma oğuz hocana .evlilik çok çaba sarfettiren uzun ve ömür boyu mesuliyeti olan bir iş.şimdi bekârlık sultanlıktır.sabah böyle siteye girmek yazılanları okumak çok keyifli hepinizin beni sevdiğini biliyorum.çünkü bende sizi seviyorum.

    • Yönetici

      24 Ekim 2018 at 10:19

      Bence evde kalsın Çalıkuşu 🙂 Zaten onu kim alır ki? Ya karga ya atmaca yada güvercin 🙂

      • Nazli

        24 Ekim 2018 at 12:00

        Yok oğuz bey öyle demeyin çalı kuşuna Konya’da kızların evde kalmak gibi bir sorunu olmaz bilmem ya calikusuna günde ,3,5 görücü gelir çalikusum benim

        • Yönetici

          24 Ekim 2018 at 12:02

          Sorun orda zaten. Gören bidaha gelmiyormuş 🙂

  27. Yasemin 3. 30 da başlasa iyi en azından işe gitmeden bakardım

    23 Ekim 2018 at 22:22

    Çalışan biri olarak erken sate alınsa iyi olurdu

  28. xanim

    23 Ekim 2018 at 17:59

    hayirli aksamlar gunelcim canim ben cok iyim sen nasilsin elin nasil oldu tatlim merak etdim evet babam tam iyilesti guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim ALLAH razi olsun senden

  29. Günel.

    23 Ekim 2018 at 16:55

    Hayırlı Akşamlar❤️Dizi Ailesin❤️Gözel Hanımları Nasılsınız Her Zaman Mutlu Olun Sizleri Mutlu Görmek. Çok Gözel Allah Mehriban Aile Birlikinizi Pozmasın Pis Gözler Sizden Uzak Olsun❤️XANIM ABLA❤️Nasılsınız Her Zaman Mutlu Olasınız Hep Sevinesiniz Kelbinizden Kecen Gözel Sözleri Okudum Çok Sevindim BABANIZ Nasıldı Sağlamlık Hakda Her Zaman Gözel Sözler Eşidesiniz Rebim Ailenize SEVGİ GÜLÜŞ Kismet Etsin XANIM Abla Sağ Ol Var Ol❤️❤️GÜLAY ABLA❤️❤️Hayırlı Akşamlar Nasılsınız Seyfede Az Görünürsünüz Umarım İşleriniz Çok Yorulmayasınız Allah Size Küvet Versin Acılan Sabahlarınız Gözeliklerle Aydınlansın Çoçuklarınıza Okul Hayatında Gözel Bilik Sahibi Olmasın Arzu Ediriz Her Zaman Sağlam Hayata Sahip Olasınız☀️☀️OĞUZ BEY☀️☀️Nasılsınız Her Zaman Mutlu Olun Okul Hayatınızda Uğurlar Arzu Ediriz Hayatda Gözel Öyrençilerle Karşılaşasınız Öyrençilerinizin Sesi Sorağı İyi Okularda Olsun Gözel Melek Kızınızın Okulu Her Zaman Gözeliklerle Karşılaşsın Gözel Meslek Secmesin Arzu Ediriz Çoçuklar Küçük Yaşda Mesleke Marağı Olur Ailenize Mutluluk Gözelik Arzu Ediriz Sağ Olun Var Olun❤️MERSİNLİ ELA ABLA❤️❤️❤️Nasılsınız Her Zaman Mutlu Olun Uzun Zamandı Seyfede Görünmürsünüz Allah Hayır Etsin Haralardasınız Her Zaman Başınız İyi İşlere Karışsın Mutlu Haberler Eşidek Sizlerden Hanımlar Sağ Olun Var Olun Dizi Ailesi Mutlu Olsun❤️❤️❤️❤️ADINI SEN KOY❤️❤️❤️❤️DİZİSİN KAREMEL YAPIM ŞİRKETİ STAR TV EKRANINDAN UZAKLAŞDIMASI HECDE DOĞRU OLMADI ADINI SEN KOY DİZİSİ ÇOK GÖZEL DİZİDİ EKLAK DEYERLERİ GÖZEL BİR AİLE DİZİSİDİ BU DİZİNİ ÇUMA GÜNÜNDE EKRANDAN UZAKLAŞDIDINIZ HEMİN AN BİR ÇOÇUĞUN ELLERİN YUKARI KALDIRARAK DUA OKUDUĞU BÖLÜMÜNDE OLDU BU HECDE DOĞRU KARAR OLMADI ADINI SEN KOY DİZİSİ ERKAN VE HAZALIN ÖZEL DİZİSİ DEYİL BİZİ BU DİZİYE BAĞLAYAN DİZİNİN EKLAK AŞK AİLESİ DEYERLERİDİ TV-8 TV EKRANIN YÖNETMENİNE TEŞEKÜR EDİRİZ BİR DİZİNİN IŞIKIN SÖNDÜMEDİNİZ BİR AİLE DİZİSİNE SEVGİ BEKŞ ETDİNİZ SEYFEDE BAKDIĞIM AN TV-8 TELEVİZİYA EKRANI DİĞER BAŞKA DİZİLEREDE KAPISIN ACIR VE ONLARI KEBUL EDİR BU ONLARIN İNSANİ GÖZEL DEYERLERİN GÖSTERİR ADINI SEN KOY DİZİSİN KOLEKTİVİNE UĞURLAR ARZU EDİRİZ EMİNEM TV 8 TELEVİZİYA EKRANINDA❤️ADINI SEN KOY❤️DİZİSİ DAHADA GÖZEL BİR DİZİ HALINA GELEÇEK OĞUZ VE AZİZE OBRAZLARI YÜKSEK SEVİYELİ OYUNCULARDI UĞURLAR DİZİ KOLEKTİVİNE SAĞ OLUN VAR OLUN

  30. xanim

    23 Ekim 2018 at 13:27

    gozel ablacim tesekkur ederim birtanem gunun nasil geciyor 🙂

  31. evin

    23 Ekim 2018 at 12:32

    Bir an önce başlasın lutfen

  32. Emel

    23 Ekim 2018 at 12:01

    Başlasın artık neden bekliyor

    • Yönetici

      23 Ekim 2018 at 12:03

      Tekrar bölümleri başladı zaten saat 19.00 da dün ilk bölüm yayınlandı. 5 Kasımdan itibaren yeni bölümler yayınlanacak tv8 de..

      • Şule

        24 Ekim 2018 at 16:23

        Site yöneticim .niye o kadar geç saate koymuşlar diziyi ki 5 iyiydi vallahi.ama başladığını söylemesen bilmeyecektim.eee hadi bakalım hazalın dizisi 5nci bölümü bile göremedi.ohhhh canıma değsin çok sevindim.tamamlamazmısınız diziyi işte kalırsın böyle boşlukta zaten bir rol biçmişlerdi agrasif çenesi susmayan zehray ken cımbızla lâf alınıyordu ağzından. Bana kalırsa dönsünler dizilerine ne lazım ona başka dizi zaten onu sadece adını sen koy daki rolü yakışıyordu.gerçekten.dönerlermi sence .sen ne düşünüyorsun.

  33. Gozel

    23 Ekim 2018 at 11:44

    Hanimcim,Ayancim dualarnyza amin diyorum canlarym.
    Ayanym hayatyn en onemli kararyny almyşsyn hayirli olsun canym hep mutlu neşeli ol bitanem alyn yazyn guzel olsun canym benim

    • Ayan.

      23 Ekim 2018 at 13:23

      Merheba Gözel ablam.
      Çok tesekkür ederim canım benim.
      Güzel dualarin için Amin diyorum.
      Ellerinden öperim canim ablam. Konusuruz INSALLAH.

  34. xanim

    23 Ekim 2018 at 09:48

    gunaydin gozel ablam ayanim nasilsiniz ben sizi cokkkk seviyorum ailenizlen mutlu huzurlu gunler dilerim 🙂

  35. Gozel

    23 Ekim 2018 at 08:53

    Gunaydyn canlarym hayirli gunler mutlu sabahlar ve sevdiklerinizle gecirijek guzel anilarynyz sizin olsun arkadaşlar

  36. Ayan

    23 Ekim 2018 at 06:06

    Günaydin arkadaslar nasilsiniz?
    Hep iyi, neseli, huzurlu ve mutlu olmanizi dilerim.
    HAYIRLI GÜNLER…

  37. Ayan

    23 Ekim 2018 at 01:00

    Ee napalim. Dogal olarak benim de uykum geliyor.
    HADI HER KESE IYI GECELER.
    Tatli rüyalar.

  38. Ayan

    23 Ekim 2018 at 00:56

    Harbiden herkesler uyudu. Bir benim gece kusu gibi dolaniyorum.

  39. Ayan

    23 Ekim 2018 at 00:52

    HER KES UYUYOR.
    Her sey bitiyor.
    Bu gece benim için bitmeyen yalnizca karanlik.
    Kaç saatdir karanligi yasiyorum ya.
    Biri günesin alarmiyla oynuyor.

    • Anonim

      23 Ekim 2018 at 01:10

      AYAN Abla Nasılsınız Hep Mutlu Olun Hayatda Bulduğunuz Gözel İnsanla Yolarınız Aydınlansın AYAN Abla Okulu Unutma HAYATDA Önçe Okul Sonra Yuva Okul Ücün Zaman Az Yuva Ücün Zaman Çok Çünkü Yaş Okul Ücün Önemli Her Zaman Okulu Birinçi Sıraya Koydum Yuva Ücün Yaş Gözleyir Okul YAŞI Beklemir Sağ Ol Var Ol HAYATDA GÖZEL ÇERAH OLMAĞI SİZE ARZU EDİREM MEN ÇERAH OLAMADIM SİZ ÇERAH OLUN

      • Yönetici

        23 Ekim 2018 at 01:16

        Cerrah olmak kolay mı öyle, Ayanda artık cerrahlıgı kahvaltıda gösterir. domates keser, biber doğrar 🙂

        • Ayan

          23 Ekim 2018 at 05:59

          Sen merak etme Oguz abi. Ben okula devam ediyorum.
          Su kahvalti cerrahligini da sen yaparsin. HOCALIKTAN SIKILDIGIN ZAMAN. Saka yapiyorum. Alinma.
          Kolay bir is seçdigimin farkindayim. Ama okul gerçekten önemli.

      • Ayan

        23 Ekim 2018 at 06:04

        Günaydin GÜNELCIM.
        Söylediklerinde gerçekler var çok haklisin.
        Ama tatlim ben hemen simdi evlenip gitmiyorum.
        Okula devam edecegim ve iyi bir cerrah olmak için elimden gelenin en iyisini yapiyorum.
        Sadece küçük bir nisan okulla iliskimi Etkilemez dimi?

  40. Ayan

    23 Ekim 2018 at 00:42

    Bu arada bu A.S.K benim için öldü artik.
    Topraga teslim ediyorum gecenin köründe onu.

    KAYAHAN OLSAYDI NE DERDI BILIYONUZ MU??
    “Bizimkisi bir Ask hikayesi,
    Siyah beyaz benim tipim biraz,
    Atesle su dikenle gül gibi.
    Bizimkisi masal gibi biraz”
    derdi.

    • Yönetici

      23 Ekim 2018 at 00:44

      HAdi iyisin yine, bugünde sana güzel dünya…nice mutluluklara inşallah.

      • Ayan

        23 Ekim 2018 at 00:48

        Tesekkür ederim.
        Hadi INSALLAH.

  41. ozgurAyan'cim

    23 Ekim 2018 at 00:34

    Hayirli geceler hoş geldin ..tatli uykular ruyalar guzelkizim ..muckkk Evet okumadan ilk başlarda Gunel dedim anomin icin sevgimle …musmutlu zamanlar

    • Anonim

      23 Ekim 2018 at 00:41

      Hayırlı Akşamlar ÖZGÜR Abla Nasılsınız Her Zaman Mutlu Olun Melekler Akşamın Karanlığında Yolunuzu Aydınlatsın Röyanıza Konak Olsun Melekler Sağ Olun Yeni Gününüz Gözeliklerle Karşılaşsın

    • Ayan

      23 Ekim 2018 at 00:50

      TEYZEMMM.
      Hos buldum canim benim.
      Tabi Günel.
      Ilk benim tahminim.
      Sana da iyi geceler tatli rüyalar.

  42. xanim

    23 Ekim 2018 at 00:32

    ayanim cok tesekkur ederim sarkiya kulak astim cok guzel sarki sanada gulmek cok yakisiyor tatlim 🙂

  43. Ayan

    23 Ekim 2018 at 00:30

    Yeni bilgi olarak söyleyeyim. A.S.K yeni senaryo ile karsimiza çikarsa hiç sasirmayin.

    • Yönetici

      23 Ekim 2018 at 00:32

      Değiştir lafı değiştir, sen napacan AŞKı maşkı, sen bulacağını bulmuşsun zaten 🙂

      • Ayan

        23 Ekim 2018 at 00:39

        Ben bulacim dedigini çoktan buldum. Sen yeni ögrendin.

        • Yönetici

          23 Ekim 2018 at 00:40

          Tabi tabi 11 yıl önceden hazırlamışsın, beşik kertmesi anlaşılan 🙂

          • Ayan

            23 Ekim 2018 at 00:44

            Nerden anladin??
            Babamin arkadasinin oglu.
            Evet 11 sene az dimi?
            111 sene beklemeliydi.

  44. xanim

    23 Ekim 2018 at 00:17

    anonim tabiki gunel hos geldin ve aleykum selam elini yaralanmis cok uzuldum cok gecmis olsun rabbimden acil sifalar dilerim cabuk iyilesirsin bizde seni unutmadik tatlim seni cokkk seviyorum Allah rahatlik versin iyi geceler tatli ruyalar

  45. xanim

    23 Ekim 2018 at 00:12

    ayanim ne guzel burdasin ay yorumlarinan guldurdun beni kiz 🙂

    • Ayan

      23 Ekim 2018 at 00:24

      Kiz sen her zaman gül.
      Hani bir sarki varya
      SANA KIRMIZI ÇOK YAKISIYOR.
      Aynisini ben yapiyorum.
      SANA GÜLMEK PEK YAKISIYOR.

  46. xanim

    23 Ekim 2018 at 00:09

    oguz abim yaa cok guldurdun beni sana gorucu falan hayal etdimde ay abicim 😀 cok komiksin 🙂

  47. Ayan

    23 Ekim 2018 at 00:00

    Ohooo. Yalnizca ben yorum yazmisim. Her kes uyudu galiba.

    • Yönetici

      23 Ekim 2018 at 00:04

      Sen artık uyumazsın da, düğün ne zaman, haftaya mı yoksa 🙂

      • Ayan

        23 Ekim 2018 at 00:07

        Yarin aksam.

      • Ayan

        23 Ekim 2018 at 00:12

        Sen de uyudun.
        Dedim ya uykucusun diye.

  48. Ayan

    22 Ekim 2018 at 23:34

    Dur tahmin edeyim bu anonim kim?
    Mmmm. Düsüneyim bi.
    Ay Günel yoksa bu sen misin?
    Nasil buldum ama?

    • Yönetici

      22 Ekim 2018 at 23:35

      Günelin tarzında yazmış ama günel hep büyük yazıyordu 🙂 onuda istemiş olabilirler 🙂

      • Ayan

        22 Ekim 2018 at 23:39

        Dünyanin 1001 türlü hali var. Ola bilir yani. Niye olmasin?

    • 61

      22 Ekim 2018 at 23:37

      Bence de günel o böyle uzuuun uzuuun yazar

      • Ayan

        22 Ekim 2018 at 23:51

        Kesinlikle Günel.
        Dikkatlice okuyunca Beks etdiniz lafi geçiyor. O sözü yalniz Günel kullanir.

        Bu arada sen uykucu oldun Oguz abi. Yorumlari geç onayliyon.

  49. Ayan

    22 Ekim 2018 at 23:30

    Bu arada Oguz abi sen bana ufaktan lâf mi çarptin?

    • Yönetici

      22 Ekim 2018 at 23:32

      Yooo neden ufak olsun ki? 🙂

      • Ayan

        22 Ekim 2018 at 23:46

        Büyük oldugunu farkettim.

  50. Anonim

    22 Ekim 2018 at 23:30

    Hayırlı Akşamlar Dizi Ailesi Nasılsınız İyi Olduğunuza Çok Sevindim Adını Sen Koy Dizisin Yeniden Davam Etmesine Çok Sevindim Bu Sevgileri Siz Dizi Ailesi Bekş Etdiniz Bu Gözel Seyfeye Ama Dostları Unutmak Olmaz Dost Bulmak Bezen Bir Ağaçın Böyümesi Kader Uzun Bazende Bir Kuş Kanadı Cırpıntısı Keder Kısadır Önemli Olan Yenilerin Bulmak Yok Var Olanları Unutmamakdı Gönlümüzde Taht Kurmuş Gözel DOSTLARA Salam Olsun Dizi Ailesi Men Sizleri Unutmaram Ama Seyfeye Yazmakda Zorlanıram Çünkü Sizden Ayrıldıkdan Sonra Elimden Yaralandım İndide Elimde Sıkıntı Var Umarım Tez Zamanda Sağalar Mende Seyfede Olan Dostlarla Yoluma Davam Ederem Umarım Seyfeye Yazdığım Sözler HANSI Yorumcuya AİD Olduğun Anlarsınız İsmimi Yazmaram Anlayan Dostu Tapar Özür Dilerim Bu Sözleri Yazmakda Zorlanıram Elerimiz Bizim Anahtarımızdı Elerimizde Sorun Varsa Seyfeye Dakil Olmağımız Zor Tez Zamanda Görüşeriz Adını Sen Koy Dizisine Ve Kolektivine Uğurlar Arzu Ediriz

  51. Ayan

    22 Ekim 2018 at 23:26

    GÖZEL Ablam aksaklik olmazsa. 5 kasim pazartesi günü A.S.K YAYIN ALACAK TV8’de

  52. Zehra

    22 Ekim 2018 at 23:19

    Her kesler uyudu mu ya?
    Ama olmadi bu bozusuruz ona göre.

  53. Ayan

    22 Ekim 2018 at 23:11

    Oleyyyy.
    Tesekkürler Oguz abim.

    • Yönetici

      22 Ekim 2018 at 23:12

      Ne oldu hayırdır, görücü gelmiş evet mi dedin 🙂 Bu arada bizim sitenin kızları hep koca buluyor bu aralar hayırlısı Allahtan 🙂

      • Ayan

        22 Ekim 2018 at 23:14

        Ben koca bulmadim.
        Koca beni buldu.
        Evet dedim tabi.

        • Yönetici

          22 Ekim 2018 at 23:19

          İnsan bi düşünür, ne acele ediyon 🙂 Şaka şaka Allah hayırlı ugurlu eylesin, utandırmasın ömür boyu..

          • Ayan

            22 Ekim 2018 at 23:23

            Ohoooo. Ben düsünmeye kalksam.
            Adam ölür ya.
            Ben geç karar veriyom da.
            Hem 11 sene yetmez mi düsünmege?

            Tesekkür ederim.
            Sagolasin.

            • Yönetici

              22 Ekim 2018 at 23:32

              Ohaaa 11 sene mi? El alalem 11 senede 6 cocuk yapıyor 🙂 sen biraz daha düşün en iyisi? Son kararın mı 🙂

              • Ayan

                22 Ekim 2018 at 23:41

                11 senede 6 çocuk mu??
                Yuuuuh.
                Daha fazla söyleseydin.
                6 az vallahi.

    • 61

      22 Ekim 2018 at 23:28

      Allah hayırlı eylesin inşaallah tamamına erdirsin
      Sitenin adını dest-i izdivaç mı yapsak acaba???? 🙂

      • Yönetici

        22 Ekim 2018 at 23:31

        Bence de yapalım bişeyler.. O değilde yakında banada görücü mörücü gelecek diye şüpheleniyom 🙂 🙂

        • 61

          22 Ekim 2018 at 23:36

          Hahaha bi an sizi elinizde kahve tepsisiyle düşündüm de 😀

          • Yönetici

            22 Ekim 2018 at 23:38

            🙂 Öyle deme, az kullanılmış ikinci el piyasası da oldukça canlı şu sıralar 🙂

            • 61

              22 Ekim 2018 at 23:43

              ikinci el sürekli sorun çıkarır sanayiye git gel her zaman sıfır daha iyidir 🙂 bence siz elinizdekinin değerini bilin..

        • Ayan

          22 Ekim 2018 at 23:36

          Ha ha ha.
          Sana görücü gelmez merak etme.

          • Yönetici

            22 Ekim 2018 at 23:39

            Sana geliyorsa bana haydi haydi gelir 🙂

            • Ayan

              22 Ekim 2018 at 23:44

              Sana gelir de sen kahveyi yapamadigin için vaz geçerler.

      • Ayan

        22 Ekim 2018 at 23:47

        Tesekkür ederim NURBANUCUM.

  54. Gozel

    22 Ekim 2018 at 21:46

    Hayirli akşamlar arkadaşlar bu gun ask tv8 de başladymy goren varmydir lutfen soyleyin.
    Ayselcim sana iy geceler yaryn goruşme dilegiyle canim

    • ozgur Gozel kardesim

      23 Ekim 2018 at 00:42

      Hayirli geceler bu akşam Oğuz Azize’yivkurtarirken olan bolum son bir kaç bolumden başlamiş ben izlediğimi yazmiştim ablasi tatli uykular ruyalar. Oğluşunu gör insaAllah muck

  55. xanim

    22 Ekim 2018 at 21:13

    ayselim canim arkadasim benim tesekkur ederim ve sen guzelce uyu dinlen Allah rahatlik versin iyi geceler tatli ruyalar 🙂

  56. Aysel

    22 Ekim 2018 at 20:32

    Hayırlı geceler diliyorum tüm site ahalisine Allaha emanet olun yarın görüşürüz. Xanım azerim sanada teşekkür ederim canım afiyet olsun

  57. Anonim

    22 Ekim 2018 at 20:08

    Yayin Saati Eski Saati olsun o saat olmaz hayir hayir olmaz Ben seyretmem o saat haber Saati

  58. xanim

    22 Ekim 2018 at 20:01

    hayirli aksamlar ozgur teyzosum meleyim benim gunun nasil gecti sana iyi seyrler 🙂

  59. xanim

    22 Ekim 2018 at 19:55

    ayselim canim arkadasim benim iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu ol yorulmussun guzelce dinlen bende cok iyim bu gun evi temizleyib bulasik yikadim televizyonda bi seyler izledim su an babamin dayisi gile geldik oturub sohbet ediyoruz ve elma yiyorum simdi buyrun hepiniz davetlisiniz tamam sen nasil istersen 🙂 🙂

  60. xanim

    22 Ekim 2018 at 19:54

    ayselim canim arkadasim benim iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu ol yorulmussun guzelce dinlen bende cok iyim bu gun evi temizleyib bulasik yikadim televizyonda bi seyler izledim su an babamin dayisi gile geldik oturub sohbet ediyoruz ve elma yiyorum simdi buyrun hepiniz davetlisiniz tamam sen nasil istersen 🙂

  61. ozgur

    22 Ekim 2018 at 19:42

    Hayirli aksamlar dizi bir kaç bolum öncesinden başladi ilk bolumden başlamadi…..neyse izleyicisi bol olur inşaAllah …

  62. xanim

    22 Ekim 2018 at 19:41

    nurbanu ablam canim benim guldurdun beni cok tatlisin 🙂

  63. ozgurLamazi gogo

    22 Ekim 2018 at 19:36

    Hayirli aksamlar ve tesekkurler teyzesivtv8kim ne derse desin daim olur insaAllah adini sen koy izliyorum tekrar tesekkurler bilgin icin muck muck sevgimle

  64. xanim

    22 Ekim 2018 at 19:34

    nurbanu ablam cok tesekkur ederim 🙂

  65. xanim

    22 Ekim 2018 at 19:13

    ayselim canim arkadasim benim hayirli aksamlar dileklerin icin tesekkur ederim sen nasilsin gunun nasil gecti ve yorgunluk cayi benden olsun gel beraber icelim hadi seni bekliyorum saka kusumu bende merak etdim INSALLAH iyidir bide mersinli elosumu ben merak etdim cok ozledim onu 🙂

    • Aysel

      22 Ekim 2018 at 19:34

      Bende teşekkür ederim canım Nurbanu ablandan da sana gelirim 🙂 iyiyim canım ne olsun har zamanki gibi günüm yorucu geçti yine şimdide şarkı dinleyip siteme yazarak dinleniyorum sen nasılsın günün nasıl geçti? Bu arada bi süre sonra gece sohbetlerinde de beni bulabilirsiniz hazır olun 🙂

  66. Aysel

    22 Ekim 2018 at 18:59

    Bizim bir Saka Kuşumuz vardı nerde bilen varmı? Bu arada site kafayı yemiş sürekli yavaşla diyor

    • Yönetici

      22 Ekim 2018 at 19:02

      Nasıl yani?

      • Aysel

        22 Ekim 2018 at 19:07

        Daha ilk yorumdan yavaşla dedi ve nerdeyse her yorumda bir kezde olsa yavaşla diyor

  67. Aysel

    22 Ekim 2018 at 18:57

    Bi yorgunluk çayı varmı acaba 🙂

    • 61

      22 Ekim 2018 at 19:11

      Yaparım canım hemen gel

      • Aysel

        22 Ekim 2018 at 19:29

        Sağol canım hemen geliyorum ❤❤

  68. Aysel

    22 Ekim 2018 at 18:52

    Hayırlı akşamlar site ahalim nasılsınız?

  69. xanim

    22 Ekim 2018 at 18:41

    hayirli aksamlar oguz abim nasilsin gunun nasil gecti 🙂

  70. xanim

    22 Ekim 2018 at 18:35

    nurbanu ablam canim benim iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu ol bende bu gun ev temizliyi yaptim bulasik yikadim televizyonda bi seyler izledim ve cok mutluyum bu gun babam doktora gitdi guzel haberlernen geldiler babamin ayak parmagi tam iyilesti ve isine gidip calisicak cok mutluyum ablacim 🙂 🙂 🙂

    • Aysel

      22 Ekim 2018 at 18:54

      Canım arkadaşım çok sevindim babanın iyileşmesine ve senin mutlu olmana İnşallah hep iyi olursunuz

    • 61

      22 Ekim 2018 at 19:05

      Canım babanın iyi olmasına sevindim inşaallah birdaha göstermesin rabbim

  71. xanim

    22 Ekim 2018 at 17:33

    hayirli aksamlar nurbanu ablam her sey yolunda sen nasilsin ne ediyon gunun nasil gecti 🙂

    • 61

      22 Ekim 2018 at 17:45

      Hayırlı akşamlar canım valla bugün tembelliğim tuttu birşey yapmadım sen neler yaptın bakalım

      • Yönetici

        22 Ekim 2018 at 18:03

        Bugün mü? her zamanki doğal halin işte 🙂

        • 61

          22 Ekim 2018 at 18:15

          En çalışkan sizsiniz
          En iyisini siz yaparsınız
          Peki peki anladık
          Siz neymişsiniz be abi!!!
          Tatmin olmuşsunuz dur umarım…
          Ey allah’ım yarabbim 🙂

          • Yönetici

            22 Ekim 2018 at 18:36

            Sağol, doğruları söylemek de bir erdemdir.. 🙂

            • 61

              22 Ekim 2018 at 18:57

              O zaman dogru olan bir şey daha söyleyeyim
              Sizi kandırdım… 🙂

              • Yönetici

                22 Ekim 2018 at 19:03

                Belki kandırdım derken siz kanıyorsunuzdur 🙂

                • 61

                  22 Ekim 2018 at 19:10

                  He he tamam sizsiniz… nasıl benim tatlı yeğenler nasıl gidiyor okulu bakalım hala olduğum aklıma geldi 🙂

                  • Yönetici

                    22 Ekim 2018 at 19:20

                    Çok iyi, mutlu mutlu severek gidiyor, şimdilik çok iyi, gelir gelmez ödevlerini de yapıyor.. bi resim yollarım birazdan..

          • Aysel

            22 Ekim 2018 at 19:03

            Naptın ya adam gerçek sanacak şimdi umutlanacak falan yazık 🙂

            • 61

              22 Ekim 2018 at 19:23

              Ne yapalım canım umut fakirin ekmeği imiş o misal işte 🙂

  72. 61

    22 Ekim 2018 at 16:41

    Tekrar bölümleri ile bu akşam tv8 de başlıyormuş
    Nörüyonuz millet her şey yolunda mı bakem 🙂

    • Anonim

      22 Ekim 2018 at 17:34

      Norelim iyiyiz sen nögürün iyimisin yimek yapariz

      • 61

        22 Ekim 2018 at 17:43

        iyiyim teşekkür ederim de bu anonim kimdir acep 🙂

  73. Anonim

    22 Ekim 2018 at 16:34

    çok saçma dizi malesef tivi 8 dede tutmayacak dibe vuracak

  74. Sevda

    22 Ekim 2018 at 15:58

    Aydın’ı sen koy yeni sezonu hiç güzel deyil Ömer ve zehrasız bi dizi zaten star olmayı hakketmiyor onlarsız bi dizi tv 8 ancak yakışır Ömer ve zehrayla o dizi bi starrrrrr

    • Anonim

      22 Ekim 2018 at 17:39

      Beklemede kalın omerle Zehra yeni dizide bir araya gelme ihtimalleri varmı.hem belki bu sefer çıkmazlar ama belli olmaz sevilen bir ikili fanları çok öyle olunca da gene iyi bir teklifte f gelirse kariyerlerini dusünmeyip gitmezler bizleri bırakıp

  75. xanim

    22 Ekim 2018 at 14:52

    gozel ablam canim benim guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim ablacim ve ben bu gun cok cok cok mutluyum kendine cok iyi bak Allaha emanet ol 🙂

  76. Melike

    22 Ekim 2018 at 12:46

    Adını sen koyu aynı saatte istiyoruz aksam izliyemeyiz 4 gozle onu bekliyoruz omerle Zehra nında girmesini tekrar istiyıruz

  77. Anonim

    22 Ekim 2018 at 12:46

    Adını sen koyu aynı saatte istiyoruz aksam izliyemeyiz 4 gozle onu bekliyoruz omerle Zehra nında girmesini tekrar istiyıruz

  78. xanim

    22 Ekim 2018 at 11:59

    gunaydin calikusum canim kardesim biz cok iyiz sen nasilsin ben senin yorgun olmana kiyamam ben hemen yardima geliyorum benim isim yok zaten sana kolay gelsin 🙂

  79. Çalıkuşu

    22 Ekim 2018 at 11:10

    Hayırlı sabahlar herkese. Nasılsınız bakalım. Eğer biri yardıma gelmek isterse kesinlikle hayır demem. bitmiyor bu işler bitmiyor

  80. xanim

    22 Ekim 2018 at 10:42

    gunaydin gulay ablam nasilsin canim ablacim benim isin cok sana kolay gelsin rabbim yardimcin olsun bol kazanclar dilerim seni cokkk seviyorum ailenen mutlu huzurlu haftalar gunler dilerim 🙂

  81. xanim

    22 Ekim 2018 at 10:37

    gunaydin ayselim canim arkadasim guzel dileklerine amin diyorum seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu huzurlu haftalar gunler dilerim 🙂 tatliskom benim

  82. xanim

    22 Ekim 2018 at 10:32

    gunaydin ferize ablam canim benim nasilsin ve amin diyorum seni cokkkk seviyorum ailenen hayirli neseli haftalar gunler dilerim 🙂

  83. xanim

    22 Ekim 2018 at 10:29

    ozgur teyzosum canim meleyim benim guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim iyiki varsin kendine cok iyi bak ALLAHA emanet ol 🙂

  84. ferize

    22 Ekim 2018 at 10:20

    Gūnaydın arkadaşlar hayırlı huzurlu yep yeni bir haftaya merhaba dedik.insAllah bu Gúzellikle..geçsin hepimiz için..

  85. Baldilim

    22 Ekim 2018 at 09:55

    Hayirli sabahlar gunun haftan atdin,ferah gönlünce olsun kızım.. Ve her sözune katiliyorum dediğin gibi inşaAllah izlenirde bizde ailece coluk cicuk izleriz kizim teyzen seni çokkkkkkkk seviyorrrr muck❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    • Aysel

      22 Ekim 2018 at 19:02

      Hayırlı akşamlar canım teyzem bende seni çok seviyorum öpüyorum ellerinden ❤❤❤

  86. Cicikızım

    22 Ekim 2018 at 08:56

    Hayirli sabahlar islerin gonlunce ,guç ,kuvvet seninle olsun muck❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  87. sirinkizim

    22 Ekim 2018 at 08:53

    Her guzel zaman senin olsun sabahin aydin ferah olup tum hafta boyle geçsin sevgimle muck❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  88. ozgurGozel kardesim

    22 Ekim 2018 at 08:51

    Hayirli sabahlar ,yeni haftanin her gunu sağlik,mutluluk,bereket, her güzellik seninle olsun kardesim❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Ve hayatim boyunya beni taniyanlar tarafindan sevilip sayildim burda gormeden sevmek sevilmekte çokkkk guzel duygu bu duyguyu bana tattirdiğiniz için her birinize ayri ayri tesekkurler… Bende seni seviyorum ve insanlik hali… Yasadigin surece benim ablam vardi sevildiğini unutma (Naciye ablandan kicaman buse muck)sevgimle Allah’a emenet ol sevdiklerinle birlikte aminnnn

    • Gozel Ozgur ablama

      22 Ekim 2018 at 12:08

      Ya ablamya beni cok duygulandirdyn cok mutlu etdin bende sizi cok icden sevyorum haklysyn gorulup sevilmek guzel ama gorulmeden sevilmek bu cok guzel duygu bazen kalbym sykyşanda sizin sitedeki arkadaşlarymyn sevgisi kuvvet veryor.benin kardeşim yok demiyorum artyk Naciye ablam var.sagol varol canim ablam

    • Gozel

      22 Ekim 2018 at 12:17

      Çalikuşum iş hic bir zaman bitmijek edersen iş cok etmesen iş yok ama ben iymeye yardyma gelebilirim kek mek varsa taby

  89. ozgurNazli hanim

    22 Ekim 2018 at 08:44

    Hayirli sabahlar ve yeni haftanin her gunu her sey gonlunce olsun veeee her sözunuze katiliyorum inşaAllah sabah tekrarini yayinlarlar o saatte her kez evde ve yemek telaşi ….sevgimle Nazli kardeşim….musmutlu zamanlar

    • Anonim

      22 Ekim 2018 at 11:24

      Canımsın bil mukabele

  90. Aysel

    22 Ekim 2018 at 07:46

    Valla Hazer Hazer diye ağlayanları anlamıyorum gittiler işte demekki sizin onları sevdiğiniz kadar onlar sizi sevmiyormuş bukadar çok istiyorsanız yeni dizilerini izleyin Adını Sen Koy sayfasında artık Hazer Hazer demeyin artık Oğuzla Azize var Aliş var bin tane Zehrayla Ömere değer o çocuk dizi eskisinden daha güzel oldu onlarla İnşallah TV8 de tutar da bizde keyifle izleriz

  91. Aysel

    22 Ekim 2018 at 07:38

    Hayırlı sabahlar canlarım yeni haftanız yeni gününüz hayırlı uğurlu olsun sevdiklerinizle huzurunuz mutluluğunuz işlerinizde hayırlı bol kazançlarınız olsun İnşallah

    • Gülay Albasan

      22 Ekim 2018 at 09:41

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı haftalar ayselim…

  92. xanim

    22 Ekim 2018 at 07:27

    gunaydin ozgur teyzosum emine ablam nazli ablam nasilsiniz sizi cokkkk seviyorum ailenizlen mutlu huzurlu haftalar gunler dilerim 🙂

  93. xanim

    22 Ekim 2018 at 07:11

    gunaydin calikusum canim kardesim nasilsin yorumunu okudum ve evet dogru haber ve tesekkur ederim bu gun isin cok sana kolay gelsin rabbim yardimcin olsun seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu huzurlu haftalar gunler dilerim 🙂

  94. xanim

    22 Ekim 2018 at 06:58

    gunaydin gozel ablam diger sayfada yorumunu okudum ve iyi olmaniza cok sevindim hep iyi mutlu olun bende cok iyim ve kontor yuklerken telefoncuya gosterdin ne dedi ablacim insAllah sorunun cozuler ve ayanima gorucu geldiler hayirli olsun ve guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim seni cokkkk seviyorum ailenen mutlu huzurlu haftalar gunler dilerim 🙂

    • Gozel

      22 Ekim 2018 at 11:53

      Hanimcim mutlu haftalar canim benim.yok henuz telefoncyya goturemedim biturli firsat bulamadym goturujem inşalla teşekkuller bitanem alyn yazynda kalbyn dek guzel olsun canim benim

  95. xanim

    22 Ekim 2018 at 06:48

    gunaydin sitenin bay ve bayanlari nasilsiniz ben izlemesemde seyircilerin adina sevindim hayirli olsun hepinizi cokkkk seviyorum ailenizlen hayirli mutlu neseli haftalar gunler dilerim 🙂

  96. Nazli

    22 Ekim 2018 at 01:33

    İyi geceler site ahalisi çok mutluyum.ve teşekkürler Acun ılıcali bizim dizimiz bir şans verdiğin için ve biz seyirclere değer verdiğin için favorimsin TV8

    • Yönetici

      22 Ekim 2018 at 01:34

      Bu mutluluk çok sürmeyecek ama bilgin olsun 🙂

      • Nazli

        22 Ekim 2018 at 01:39

        Olsun oğuz bey hazer diye diye aglamaktansa şansımızı denemiş oluruz

  97. Gozel

    22 Ekim 2018 at 01:16

    Hayirli geceler Çalikuşum yaryn icin şimdiden kolay gelsin iy uykular canim benim
    Ozgur ablam iy geceler Aliş gercekden cok tatly cocuk başaryly olsun.iy uykular ablam sevgilerimle

  98. Gecekuşu

    22 Ekim 2018 at 00:33

    Hayırlı geceler herkese bugün gecekuşu yok maalesef Yarın akşam yemeşe misafirlerimiz var. Oyüzden erken yatmam gerek. Yarın Ev temizliği beni bekliyor . Herkese iyi geceler tatlı rüyalar. Allah rahatlık versiin

  99. ozgur

    22 Ekim 2018 at 00:00

    Hayirli geceler… Zehom. gitti ve terk edenin arkasindan bu yassss niye ve dizi yi izlememek aile icin kayipvcocuklar icin Aliş guzel bir ornek…..insaAllah gormesi gereken değeri gorup devam eder Acun’şimdilik teşekkurler …

  100. Nesrin

    21 Ekim 2018 at 23:59

    Selam.adini sen koy dizisini tv 8 int -de yayinlayacaklarmi?

  101. Konyalı Emine

    21 Ekim 2018 at 23:48

    Bence tutar bu saatte,acun işini biliyor,hatta star TV den daha yüksek reyting alır gibi geliyor

  102. Gül

    21 Ekim 2018 at 23:00

    Bence bitmemesi gereken diziydi iyi olmuş Acun bey iyi düşünmüş

  103. Gulsen

    21 Ekim 2018 at 22:58

    Ömer ve zehra dönmediği sure icinde reytinkler hiç yüksek olmaz çünkü bu dizi zehra ve Ömer ile bir bütün o yüzden once Zehra’nın ve Ömer’in dönmesi icin birşey yapmalı Acun bey

    • Anonim

      22 Ekim 2018 at 01:29

      Halamı Zehra Ömer gittiler o fasil bi-tti ve adını sen koy Azize ve oguzla devam ediyor ve çok seviliyorlar.kırık plak gibi hazerde hazer yeter ya izlemiyorsaniz yormayin kafanizi

      • Nazli

        22 Ekim 2018 at 11:29

        Anonim çıkmış Nazlı unutmuşum adımı yazmayi

  104. Sumru

    21 Ekim 2018 at 22:56

    Erkan meriç ve hazal subaşı adını sen koy diziye ger dönsünler

    • Anonim

      22 Ekim 2018 at 01:34

      Emriniz olur başka

  105. Aysel

    21 Ekim 2018 at 21:31

    Hayırlı akşamlar site ahalim nasılsınız? Ben iyiyim hatta çok çok iyiyim 🙂

  106. Çalıkuşu

    21 Ekim 2018 at 20:58

    benim için önemli değil hatta ilgimi bile çekmiyor. Ama sevenler için iyi olmuş.

  107. Anonim

    21 Ekim 2018 at 20:38

    Bencede güzel oldu… Rahat seyrederiz

  108. Anonim

    21 Ekim 2018 at 20:29

    sevindim güzel oldu

  109. 61

    21 Ekim 2018 at 20:11

    Aferin acun kedi olalı bi fare tuttun hayırlı olsun bakalım 🙂

    • Yönetici

      21 Ekim 2018 at 20:12

      Bence pişman olacak Nurbanu.. Aha da buraya yazıyorum.. >> Acun Adını Sen Koy dizisini aldığına pişman olacak..

      • 61

        21 Ekim 2018 at 20:15

        Pozitif düşünüp açmasanız şom ağzınızı acep nasıl olur?? 🙂

      • Nazli

        22 Ekim 2018 at 01:38

        Sayın yöneticimiz yemekteyiz programından pişman olmadı ise bundan hiç pişman olmaması lazim

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top