Adını Sen Koy Yeni Sezon Tanıtım Fragmanı (Star Tv)

Adını Sen Koy Yeni Sezon Tanıtım Fragmanı (Star Tv) den hemen sonra ilk dizihaberi.tv de sizlerle buluştu. Detaylar gelecek ama sizlerden de ilk yorumları bekliyoruz.. Bayram öncesi şeker tadında geldiğini biliyoruz ama biraz az oldu sanırım..

Buna da şükür demiş malum yorumcumuz ama gerçekten de güzel bir başlangıç olacak gibi. Yeni sezon ve yeni kanalın ilk farklılıklarını görmüşsünüzdür. Renkli çekimler, daha kaliteli efektler ve dizi müzikleri daha güzel görünüyor.Hiç meraklanmayın dizimizde daha güzel olacak, bazı çekincelerim hariç bir çok konuda daha izlenesi bir dizi bekliyor bizi..

Ha bu arada gözümüzden kaçtı sanmayın.. Star tvye geçen Adını Sen koy ilk tanıtımında Zehranın ufaktan açılıp saçılmaya başlaması umarız ileri seviyelere gitmez.. Zaten önceki konularda bahsetmiştik özel kanal diye milletin hassas olduğu konuları gözardı ederse ilgi görmez diye. Umarın bu durumun bilincinde hareket eder tüm ekip.. Not: Ömere laf yok, her zaman ki gibi karizma adam.. 🙂

YORUMLAR

  1. Trt 1 kanalinda kalmasini istiyoruz dizinin ve yayin saatide ayni kalsin

  2. Heyecanla bekliyorum

  3. Omerde zehrada coh cut guzallar

  4. Yani erkan meriçin yakışıklığına laf yok zaten.zehranin elbiseside bana çok açık gelmedi.ikisini de çok seviyorum.fragman da çok güzel.bakalım bizi yeni sezon da neler bekliyo.

  5. Bayiliyorum bu filme

  6. Arkadaşlar dizimizin tekrarları neden verilmiyor bilen var mı? Trt 1 yayın akışınada baktım görünmüyor yeni hafta boyunca

    1. Trt birde saat alti gibi veeiliyor.. ben tekrarini izlemedigimden saati tam aklinda deil ..

  7. Arkadaşlar dizimizin tekrarları neden verilmiyor bilen var mı? Trt 1 yayın akışınada baktım görünmüyor yeni hafta boyunca

    1. Ben evde değildim bakamadım zaten de evet şimdi ben de yayın akışına baktım , bu hafta hiç yok , o saatlerde Seksenler yayınlanacakmış , perşembe gününden itibaren de Baba Candır yerine Lise Devriyesi yayınlanacakmış , hoş gerçi ben bu saydıklarımın hiç birini seyretmiyorum benim için sadece A.S.K var , Demet galiba A.S.K yeni sezonda TRTde yayınlanmayacağı için , tekrarlarını da o yüzden vermiyor daha da vermez her halde.

    2. Başka kanala transfer etti

  8. Bugun buyuk camlica tepesinde cekim var her gun farkli bir mekanda cekim yapiliyor ayrica yeni yonetmen ve teknik ekip cok genc ve aktifler he bide dunku fragmanda fark ettiniz mi bilmiyorum kamera acilari cok iyiydi atillanin yonetmen oldugu donemlerde sadece koca kafalar izliyorduk ama simdi iki oyuncumuzu da ayni kadrajda rahatca gorduk muzik bile bi farkli geldi umarim bozmadan devam ederler

  9. kizlrrrrr nsilisniz ?? sitenin gulleri canlarim neyse opdum hepinizi sonra gorusuruz GULAY ALBASAN ABLAM SITEYI SIZ MI ACTINIZ ? BUARADA BEN LEYLA 13 YASINDAYIM AZERIYIM HEPINIZI OPDUM CANLARIM

    1. Yok leyla ben sadece site yönetici yardımcısıyım..

      1. Ah gulaycigim nerelerdeydin boyle konusamayinca cok kotu oldum ne oldu iyimisin bir problem yok degilmi soyle dusundum eger bu site olmasa bitti dedim gulaycigimi kaybettim dedim ama bu gun cok mutluyum kardesimi bulmus gibiyim seviyorum seni kizlar hepinizi seviyorum site yoneticimizi bile ee guzelim fragman nasil ben bayildim gulaycigim harikaydi yaaa cok tatlilar

        1. Ay ben sizi ihmalmi ettim yoksa? Şule ablacım burdayım,ama malum hafta sonu..bende seni özledim,kaçgündür nerelerdeydin..bizi unuttun zannettim..birde fragmana bende bayıldım,ama çok kısa olmuş,tadı damaĝįmda kaldı…

          1. Ah guzelim seni nasil unuturum ben mumkunmu ama gercekten cok kisada olsa fragman omerin zehraya bakisi omrebedel di buralardayim artik artik dizinin fragmanida cikti bakalim nasil bir sezon bekliyor bizi

            1. Valla şule ablacım,bakalım azıcık ucundan tattırdılar iyi görünüyordu..hayırlısı..

  10. Arkadaşlar haberiniz var mı bilmiyorum ama Balçiçek İlter “Olay Yeri” adlı bir program hazırlamıs. Star tv’de yayınlanacakmıs. Hatta fragmanı cıkmıs. Saat 16.00 da

    1. Oldu mu şimdi bu Demet hocam 🙂 bak ne kadar uzak kalmışsın sitemizden uyuyup kalınca ::)) TIKLA

      1. Ama görmemem gayet normal sayın yönetici çünkü ben ana sayfaya değil sadece adını sen koy haberlerine bakıyorum ve o haber benim baktığım yerde yok 🙂

        1. Demetcim merak etme ben bile göremedim akşam..sayın yönetici söyledi ana sayfada diye..

          1. Bak sayın yönetici haberi görmeyen sadece ben değilmişim. Hem ben o haberi birkaç saat geç gördüm ama yakında siteye bakmaya firsatim dahi kalmayacak. O zaman ne yapacağım ben?

            1. Biz sana anlatırız demetcim, sanırım sayın yönetici siden çıkmış,sesi çıkmıyor..

              1. Fırsat buldukça bakmaya çalışacağım siteye ne yapayim

  11. Ayy fragmanı şimdi görüyorumda ne kadar güzel olmuş. Bu kadar erken çikmasımı beklemiyordum. Ama çok güzeldi ZehÖm. İzlemeye doyamadım ya. Müziktede bir farklılık vardı. Ve birde şu kızın saçını farklı bisey yapsanız ölür müsünüz bee! Kıyafetine uygun bir sac çok isterdim gerçekten. Ömer’in saçlarda bence hoş olmamıs ya ben beğenmedim. Keşke ilk sezondaki gibi kalsaydı ama ne yapalım yapacak birşey yok. Aman neyse gideyimde izlemelere doyamadığım şu fragmanı yine izleyeyim 🙂

    1. Tüm kızlar toplanmıştı akşamdan, sen neden böyle geç kaldın ki Demet 🙂 Ayrıca sitemizdeki fragman Hd kalitesinde neden gidiyorsun uzaklara 🙂

      1. Ya gece birkaç işim vardı saat 23.00′ den sonra müsait oldum ama siteye bakmadan yattım. Ama biliyor musun sayın yonetici sanki icime doğmuş gibi kesin önemli birşey olmuş dedim kendi kendime ama bakmadım işte ne yapayim herhalde sen, Aslınur ve Gülay’da artık geceleri uyumama kararı aldınız haa 🙂

    2. Bende doyamadım fragmanı izlemeye demet, ama böyle giderse internetime doyamadan bitecek..

  12. Sayın Yönetici siz sürprizi söylemiyorsunuz bari ben haberimi söyleyeyim
    Size yeni oyuncuyla ilgili haberim vaaarr
    Yeni katılan oyuncumuz açıklandı
    Tuğba Tutuğ 25 yaşında genç bir oyuncu , Özge karakterine hayat verecekmiş , benden bu kadar
    Sayın Yönetici bombalar sizde , topu size atıyorum

    1. İyisin güzelsin hoşsun ama biraz geç kaldın 🙂 Bu haberi yapalı 12 saat oldu Aslıııı :=)

      1. Offffff gıcık Yönetici , neyse moralimi bozmuyorumm , fragman çıktı çünkü , dur ben şunu bir daha izleyeyim

  13. Çok kısa yaa, yine tadını damağımızda bıraktılar..

    1. Buna da şükür Gülay Abla
      Normalde fragman bayramdan sonra yayınlanacaktı zaten o yüzden şok oldum , bu böyle tanıtım öncesi tanıtım gibi bir şey oldu
      Yaa Ömer’im nasıl da cool nasıl da karizma çıkmıs daha doğrusu Erkan , Hazal da çok içten gülmüş , ay çok özledim sizi ZehÖm …

      1. Aslınur,varya inanki hepsi ekrandaki hallerinden dahada güzeller, çokta içten ve samimiler.yani bunları sevmemek mümkün değil..

        1. Zaten onların o içten yönü beni en çok etkiliyen yönü , çok içten çok samimi çok doğallar , her şeyde böyleler ..

              1. Uyumak yok , sabaha kadar buradayım falan dermişim
                Uyku tutmuyor ki heyecandan , şimdi de öteki fragmanı iple çekiyorum
                aah gel Eylül gel , bir an önce gel …

                1. Aslınur,uyudumu herkes diyecektim tam,baktımki tek uykusu kaçan ben değilmişimm.

                  1. Aslınur gece kuşu gibi, nöbet tutsun gece boyu 🙂 Fragmanı izlesin sabaha kadar, işinin adı ne 🙂

                    1. Sayın yönetici,siz gece kuşu dediniz,benim aklıma çalıkuşu geldi..umarım oda beni bulur, hoş sohbet bir arkadaştı kendisi..

        2. Sahi sen cok yakinlarindaydin degilmi ne guzel ay artik omer zehraya ogle bakarda zehra omere nasil bakar bakalim

    2. Ahh kisa olsun muzik o omerin zehraya bakisi superdi ama gercekten su zehranin sacini biraz degisik yapsalardi daha guzel canli bir kiyafet secimi olabilirdi diyorum

      1. Bu bayanlarında kıyafet aşkı hiç bitmiyor arkadaş 🙂

        1. Banami stemmi var site yoneticimiz cok darildim ben cok alinirim

        2. Eee ne yaparsınız sayın yönetici.erkeklerde maç,bayanlardada kıyafet aşkı bitmez.

  14. Yeeeessssssss
    Yaaaa sayfayı yenilemediğim için Site Yöneticimiz siz öyle söyleyince hani hani nerde diyesim geldi , anam sayfayı yenileyince salondayım millet dibinde , yeminle çığlık atmamak için kendimi zor attım haaa dedim odama geçtim çığlığı bastım şuan hala şoktayım bir daha bir daha izledim şoku atamıyorum ya kalbim nasıl çarpıyor hâlâ , çok mutluyum çooooook
    Sevgili Yöneticimiz size çok çok teşekkür ederim , hmm demek benim siteye teşriflerime
    Üstüme alınayım , hadi alınayım 🙂
    Ay egom tavan yaptı 😀
    Durum bir daha bir daha izleyeyim şu fragmanı .

    1. Senin siteye girip yorum yazmanla fragmanın çıkması bir oldu. O yuzden demiştim senin siteye teşrifine ekleyim yeni sezon fragmanını diye.. Bi sürpriz daha var sana 🙂

      1. Kusura bakmayın, egom an itibariyle birazcıcık tavan yaptı da 😀
        Yaaa gerçekten mii , sürprizlere bayılırım , kim bayılmaz ki
        Yorumda ne yazdığımı bile bilmiyorum o an heyecandan
        Bir de müzikte birazcık değişiklik var fark ettiniz mii

  15. Efsane fragman cok guzeller yaaa

    1. Yaa tuana ciddimisin? Nerde adres lazįm acil.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.