Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

Adını Sen Koy’da Ömer’in Zehra’ya Evlilik Teklifi

Başlığı okuyanlar merakından içeri daldı hemen. Yok yok daha bişi olmadı ama olacak merak etmeyin.. Adını Sen Koy’da Ömer’in Zehra’ya Evlilik Teklifi Nasıl Olacak? merak konusu oldu ama öncesinde aşamaları bir bir sıralamak lazım bilmeyen eskiyi izlemeyen yeni başlayanlar için. Çünkü dizinin 1 yıllık mazisi var.. Neler yaşanmadı ki?

Öncelikle Ömerin Zehraya çektirdikleri, Alevin yaptıkları, Sevimin üvey evlat muameleleri derken bir sezon bitmiş ve sezonun sonunda uçurumun başında kalan arabada Ömer sevdiğini söylemişti. Ömerin bu yaklaşımı herşeyi değiştirdi. Birden bire sözleşmeli evlilerimiz arasındaki aşk kıvılcımları yükseldi ve yangına dönüştü, ardından diğer gelişmeler yaşandı.

Önce Salim babanın inadı kırıldı, sonra Haladan onay almak için şekilden şekile girdi Ömer, köyde yapmadığı iş kalmadı.. Sonra halanında eli öpülünce şehre dönüp davetiyeler bile biran önce hazırlanması için seçim yaptılar. (Zevkleri tartışılır) Davetiye varsa düğünün tarihide vardır ama birşeyler eksik değilmi sizce? Bi düşünün bakalım?

Eksik eksik.. Evlenme teklifinde bulunmadı bizim aklı bir karış havada damat. Bence diziye çok güzel bir romantizm katabilir güzel hazırlanmış bir evlenme teklifinin olduğu sahneler. Umarız bunu es geçmez yapımcı.. Adını Sen Koy’da Ömer’in Zehra’ya Evlilik Teklifi yapmadan evlenmesi çok şık olmaz bu yüzden inşallah bu teklifi izleyeceğiz çok yakın zamanda..

Sizlerde yorum ve görüşlerinizle Adını Sen Koy’da Ömer’in Zehra’ya Evlilik Teklifi nasıl olacak konusunda fikirlerinizi aşağıya yazabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler.

Continue Reading
Bunları da Seversin Sen...
168 Yorumlar

168 Comments

  1. kübra erten

    1 Kasım 2017 at 11:50

    yaa hemen olsun evlik teklifi ben merak ediyom da zehraya cevabı ne olacak merak konusu

  2. özgür

    30 Ekim 2017 at 14:42

    Sana kızılırmı yorumları [konuşman] çok mantıklı
    sitede olmadığında eksikliğin belli ben sana şüle
    hanıma bülbül başunamı dedim tatlı ,tatlı şakırdadığınız için…… sevgimle kalın…..iyi günler

  3. Şule

    30 Ekim 2017 at 09:49

    Evet şimdi tabletle vedalaşıyorum. 2 veya 3 saat sonra burdayım canlar

  4. Şule

    30 Ekim 2017 at 09:47

    Haydi uykucular kalkın artık sizin işinizdemi yok kızlarrrrrr

  5. Şule

    30 Ekim 2017 at 09:46

    İyi bir gün geçirmen dilegiyle sanada günaydın site yöneticim

  6. Demet

    30 Ekim 2017 at 09:45

    Gülay’cığım, Şule ablacığım,canım Çalıkuşu,Aslınur’cuğum,Özgür teyzeciğim, Oğuz hocam,Handan’cığım,Tuana’cığım,Su Damla’m,Aytaç’cığım herkese kocaman bir günaydınnn. Ee kimler burada? Yorumları görelim. 🙂

    • Gülay Albasan

      30 Ekim 2017 at 10:22

      Günaydın demetcim..yoğun bir gün olacak benim için..size iyi muhabbetler..

  7. Mrs tatlılık abidesi

    30 Ekim 2017 at 09:16

    Aslınurcugum günaydın akşam yatmadan önce ne olur aslınuru rüyamda göreyim diye yattım .vallahi, de gördüm aslınur gördüm seni hemde zehrayla ömerin yanında bak anlatıyorum şimdi beykozmuş o sahil vardıya gelinlikle olan resim , de hava çok sogukmuş bir kapalı mekana giriyorum güya biz konuşmusuz, da ben seni bekliyormuşum iceri birisi girdi saçları yüzü boyu aynı benim hayalimdeki diyorum evet bu diyorum heyecandan nasıl kalbim çarpıyormuş .bu benim aslınurum deyip ayaga kalkıp seslendim aslınur dedim şöyle bir yüzüme baktın boynuma sarıldın şulemmmm dedin .gerisini hatırlamıyorum güzelim kocaman öptümmmmmmm seni ama cok candan bir sarılmaydı aslınur gerçek gibi .ay çok mutlu oldum

  8. özgür

    30 Ekim 2017 at 09:10

    Gülay‘cıma,Oğuz hoca,Demet‘cim Şule.Su damlası
    Çalıkuşu,Aslınur,Handan öğretmen,Gülay‘cımın annesi kardeşi gününüz aydın işleriniz hayırlı
    [ayaklarınız güzelliklere götürsün mutlulukla dönün]tüm haftanız hayırlı olsun…….
    Çalıkuşu sınav saatinde uyanık dinç olmak için uyku düzenini ayarla başarın etkilenmesin ders çalışmadan önçe taze nane koklamak zihni açar denenmiştir iyi dersler teyzesi……
    Aslınur yorumun için teşekkürler bana teyze dersen sevinirim iyi günler…..
    Demet ‘im alcında imza yazı yok yazılı hali daha sevinli olurdu…..Hayırlısı ile tez günde sağlığına kavuş alçından kurtul bu zorlutan…..
    iyi günler….teyzesi…..sevgimle….kalın…..

    • Gülay Albasan

      30 Ekim 2017 at 09:28

      Günaydın özgür teyzecim..sizlerede hayırlı, bereketi bol bir hafta diliyorum..

      • Demet

        30 Ekim 2017 at 09:39

        Günaydın Özgür teyzeciğim. Alçıda yazı hiç eksik olur mu? Çocuklarım,beni ziyarete gelen yeğenlerim,benım afacanların arkadaşları vs. herkesin imzası vardı. Renkli renkli kalemler ile çizildiği için hoş bir görüntüsü vardı. Çok güzeldi. Ama dört gün önce alçıyı çıkarttım. Küçük oğlumda bana sitem ediyor”anne neden alçıyı çıkardın,ben onu boyuyordum” diye. 🙂 sabah sabah çok konustum yine. Tamam kızmayın,bitirdim. 🙂 🙂

    • Şule

      30 Ekim 2017 at 09:37

      Sıhhatli saglıklı günlerle birlikte sanada günaydın özgür

    • Çalıkuşu

      31 Ekim 2017 at 00:08

      Teşekkürler teyzem. İyi geceler

  9. İsim kraliçesi

    30 Ekim 2017 at 09:05

    Eee ben uyanıpta kahve içerken 4 veya 5 tane yorum yazmasam olurmu olmaz bana göre degil.kızlar

  10. Şule

    30 Ekim 2017 at 09:02

    Arkadaşlarımla konuştugum ve çok eglendigim bir gecenin ardından hepinize Günaydın gercekten şunu tüm samimiyetimle dile getirmek gerekirse biz gerçekten çok samimi arkadaşlık kurmuşuz. Ögle mutluyum ki herkesi çok seviyorum ben.:):)::::)

  11. Anonim

    30 Ekim 2017 at 07:36

    Artık birleşsinler mutlu olsunlar çok çektiler evlensinler çocukları olsun daha Güzelbey’ler olsun çekin artık bu Kaveti üstlerinden halada Salim beyle birleşsin musmutlu yaşasınlar ama arkadasa negatiflikoldusu dizi sürüklensin

  12. Çalıkuşu

    30 Ekim 2017 at 07:32

    Herkese hayırlı sabahlar. Günaydın. Gözümden uyku akıyor resmen.

    • Oğuz Özdere

      30 Ekim 2017 at 07:53

      Hiç mi uyumadın Çalıkusu, ne olacak senin bu halin

      • Çalıkuşu

        30 Ekim 2017 at 07:56

        Uyudum uyudum da gece 3 te uydum. Tabi uykumu alamadım. Şimdi inşallah uyuyacağım.

        • Şule

          30 Ekim 2017 at 09:21

          Günaydın çalıkuşum ablacıgım sen uykunu alacaksın, ki sınavın başarı ile geçsin sen bize bakma ablalar abiler konuşurken küçükler yatıp uyur güzelim ninnide istermisin canım derslerinde başarılar seni seviyorum

    • Gülay Albasan

      30 Ekim 2017 at 08:32

      Günaydın çalıkuşu..tekrar iyi uykular..

      • İsim kraliçesi

        30 Ekim 2017 at 09:34

        Sana öyle bir Günaydın olsun kalbin huzurla dolsun her zaman neşen daim olsun canım arkadaşıma bu da benden günaydın olsun annene ve kardeşine selamlar canım benim seni seviyorum hemde çokkkkkkk

        • Gülay Albasan

          30 Ekim 2017 at 10:23

          Ablaların en neşelisi sanada günaydın bende seni seviyorum..

  13. Çalıkuşu

    30 Ekim 2017 at 01:15

    Eveet galiba benimle sohbet edecek kimse yok. Neyse o zaman herkese hayırlı geceler. Bende yatayım artık.

  14. Demet

    30 Ekim 2017 at 00:58

    Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Çok güzel bir gece,çok güzel bir sohbetti. Bu gece çok eğlendim. Asla unutamam. En kısa zamanda yeniden tekrarlamak istiyorum. Çok güzeldi gerçekten. Ama ben gidiyorum. Zaten iki hafta oldu uyuyamıyorum,bu gece uykum geldi ve hemen kaçıyorum. Herkese iyi geceler.

    • Çalıkuşu

      30 Ekim 2017 at 01:01

      Ben geldim sen gidiyorsun öğretmenim. Ben çok geç giriyorum galiba.

  15. Çalıkuşu

    30 Ekim 2017 at 00:58

    Ben gelinceye kadar konuşuyorsunuz ben gelince susuyorsunuz. Hiç olmuyor ama. Bide Oğuz hocam ilk girdiğimde gördüğüm bazı yorumlar şimdi yok sebebi ne acaba

  16. Çalıkuşu

    30 Ekim 2017 at 00:51

    Selam ben geldim. Herkese hayırlı geceler. Bakalım kim uyanık.

  17. Oğuz Özdere

    30 Ekim 2017 at 00:04

    Yoğun istek üzerine benim gözümde Demet hocanın son hali 🙂 Yanlış anlamayalım ltfn..
    demet

    • Demet

      30 Ekim 2017 at 00:09

      Maalesef Oğuz hocam. Son halim bu değil. Alçıyı dört gün önce çıkarttım. Birde kendi fotoğrafını koyar mısın lütfen? Bizde seni görelim ama.

    • Şule

      30 Ekim 2017 at 00:13

      Site yöneticim biz hepimiz burda abla kardeş olduk hiç yanlış anlama olurmu aramızda biz bu sitede aile olduk

      • Oğuz Özdere

        30 Ekim 2017 at 00:19

        Yok ne yanlış anlayacam, bende fondoten dışında bişey kullanmıyorum 🙂

        • Şule

          30 Ekim 2017 at 00:22

          Ay sen çok yaşa emi site yöneticimiz burda oldugumuz sürece allah başımızdan eksik etmesin seni

        • Demet

          30 Ekim 2017 at 00:32

          Ama bunun daha eyelineri,maskarası,pudrası, kontürü var Oğuz hocam. Fondöten tek başına olmaz. Sen yengeden yardım al bence. 🙂

  18. Fatma YILDIZ

    29 Ekim 2017 at 23:12

    Bence en büyük eksik ayşe bunu esgeçmeseler daha ço seyircinin kalbini kazanırlar

  19. Aslınur

    29 Ekim 2017 at 22:54

    Ayrıca tamam benim yüzümde ben var sadece iki tane, biri sağ yanağımda biri sol yanağımda. Ama o fotoğraftaki kız gibi de değil yani, o resmen bağımsızlığını ilan etmiş.

    • Mrs tatlılık abidesi

      29 Ekim 2017 at 23:39

      Yazdıklarına kırıldım gülmekten aslınur nasıl becerip yapmış vallahi nasıl bir hayal gücü varsa artık seni seviyorum canım benim

  20. Demet

    29 Ekim 2017 at 22:39

    Merhaba! Ben geldim. Maaşallah sohbet bayağı koyu. Oğuz hocam o fotoğraf nedir ya? Gülmekten öldüm. Aslınur sen makyaj yapıyor musun?

    • Aslınur

      29 Ekim 2017 at 22:53

      Tabi ki hayır nefret ederim, benim hiç makyaj ürünüm yoktur, birinin düğününe bile gitsem hiç makyaj yapmadan doğal halimle giderim, yani kendi düğünüm olsa yine de makyaj yapmam o derece, yapmam zaten nefret ederim, öyle yani

      • Demet

        29 Ekim 2017 at 23:41

        Bende öyleyim Aslınur. Sevmem makyajı. Alev gibi suratıma on kat boya badana yapamam. Doğallık her zaman tercihim.

        • Gülay Albasan

          29 Ekim 2017 at 23:47

          Ya ne güzel kızlarsınız. Alın size birer ortak nokta daha..bende sevmem makyajı, çok nadir yaparım, oda sadece göz makyajı..

          • Şule

            30 Ekim 2017 at 00:01

            Ben herkese makyaj yaptım istanbulda gelin makyajları ben sadece dudagıma kalem çekerim beni kimse dudagıma kalem çekmeden göremez kızlar yüzüme bir krem yani nemlendirici yallah dogal olmak kadar güzel bir şey yoktur kızlar

          • Demet

            30 Ekim 2017 at 00:06

            Bende çok nadir yaparım. Özel günlerde falan. Ama hafif.

    • Şule

      29 Ekim 2017 at 23:26

      Hoşgeldin güzelim demetcigim gördünmü bak aslınuru nasıl hayal etmişim tahminimde hiç yanılmam peki sen tahmin et bakalım demet ben senin hayalinde nasılım

  21. Şule

    29 Ekim 2017 at 22:04

    Ömerin zehraya nasıl evlenme teklifine gelince zehra doğayı çok seviyor kesinlikle ve kesinlikle diyorum, ki belki sapanca gibi doga harikası olan bir yerde evlenme teklif edecek bak görürsünüz

  22. Mrs tatlılık abidesi

    29 Ekim 2017 at 21:59

    Saçlarım uzun aslınur ve kendinden dalgalıdır.

  23. Aslınur

    29 Ekim 2017 at 20:38

    Aaa beni hayalinde nasıl canlandırdın acaba, hayalinde nasıl biriyim merak ettim cidden 🙂
    Benim gözümde de sen sarı saçlı ama gözleri siyah, saçların ne kısa ne uzun, buğday tenlisin ve gülünce gamzelerin çıkıyor.. benim gözümde tatlı mı tatlı Şule bu 🙂 tahminlerim ne kadar doğru acaba ?
    Bu
    Neyse ben seni rüyamda görmedim ama sen beni bugün rüyanda görürsün inşallah 🙂

    Valla Oğuz hoca sana “Teyze” diyor ama bence o amcayı bırak “DEDE” 🙂 dün sabah bir mesaj yazdım, ona bir soru sordum, hâlâ cevap bekliyorum, daha hâlâ görmedi de cevap da yazmadı dedemiz 🙂 ne zaman görür orası da muallak ..

    • Oğuz Özdere

      29 Ekim 2017 at 20:51

      Araya kaynamış, dünden bu tarafa 521 yorum gelmiş, bazen dede olmasak da gözümüzden kaçabiliyor… yeniden alayım soruyu

      • Aslınur

        29 Ekim 2017 at 21:07

        Uff benim hevesim kaçtı şimdide, https://dizihaberi.tv/adini-sen-koy-207-bolum-ozeti-fragmani-ve-tuyolari-31-ekim-sali/ sayfasında yazmıştım..

      • Şule

        29 Ekim 2017 at 21:57

        Sen bana teyze diyon ama sana ne diyeceğiz kestiremedim henüz hep yorumları benim kilerini bile gözden kaçırdıgına göre ne desek bilemedim site yöneticim

      • Şule

        29 Ekim 2017 at 22:37

        Kimbilir benim kaç yorumumu kaynatmışsındır kesinlikle,521 tane yorumun yarısı benimdir ama sen 10 tanede 2 tanesine belki cevap veriyon .

        • Oğuz Özdere

          29 Ekim 2017 at 22:51

          Şule ablacım inan haklısın ama sen de bana hak ver, her gün çok sayıda yorum oluyor, Gülay hanım bilir, eğer her yoruma ayrı ayrı cevap verecek olsam sabahtan akşama kadar başka hiç bişey yapmadan sitenin başında durup başka iş yapmamam lazım.. buda mümkün değil hak verirsiniz ki?

          • Şule

            29 Ekim 2017 at 23:11

            Tamam bağışladım seni sen ablamı dedin teyzenmiyim ablanmıyım bi, de karar versen :):)

          • Şule

            29 Ekim 2017 at 23:51

            Ah şule ablasının bitanesi vallahi yorum yazınca cevap alamayınca kendimi kötü hissediyorum sonra bırak şule kimseye bir şey yazma diyorum bende kendime kızıyorum bu sefer iyimisin güzelim gördünmü site yöneticimiz resimlerimizi yapmış benim gözümden aslınuru yapmış birde eklemiş şule teyzenin gözünden aslınur demiş :):)öldüm gülmekten

    • Aslınur

      29 Ekim 2017 at 21:08

      Mesajı gönderip göndermediğimden emin olamadım, ondan bir daha yazdım,iki tane oldu şimdi sinir oldum..

    • Şule

      29 Ekim 2017 at 21:53

      Seni nasıl canlandırdım normal bir boyda saçların kestane olabilir gözlerin de ona yakın beyaz tenli gülünce yüzünde güller açan birisin öyle hayal ediyorum seni bana gelince saçlarım föfleli sarı bunu bilmişsin ama çok duru bir beyazımdır gözlerim yeşil benim birazda almanlara benzetirler beni bunları yazdım rüya görünce beni karıştırma diye

      • Aslınur

        29 Ekim 2017 at 22:50

        Yaaa Oğuz dede bu ne Allah aşkınaaa, Oğuz dede sen şimdi bu fotoğrafı buraya koydun Şule rüyasında onu görecek hortlak Aslınur diye, rüya değil kabusu olacağım resmen, bu ne Allah aşkınaaa

        Evet doğru tahmin, saçlarım koyu kestane bu aralar bayağı uzadı beline geliyor kesmeye düşünüyorum, gözlerim de siyah, tenimse beyaz buğday gibi bir şey o da doğru.. rüyanda beni böyle gör, bu fotoğraftan sonra rüyanda hortlak görüp benle karıştırma tamam mı 🙂 hadi iyi geceler tatlı rüyalaar 🙂 ..

        • Mrs tatlılık abidesi

          29 Ekim 2017 at 23:03

          Bak gördünmü güzelim tahminlerimde hiç yanılmam ben ben seni öyle hayal ettim

          • Mrs tatlılık abidesi

            29 Ekim 2017 at 23:14

            Gerçekten hiç yanılmamışsın aslınurcugum bir daha rüya görürsen karıştırma başkalarınla güzelim

  24. Kamila Azerbaycandan.

    29 Ekim 2017 at 18:11

    Cumhuriyyet bayraminiz kutlu olsun.TÜRKIYE.

    • Oğuz Özdere

      29 Ekim 2017 at 18:30

      Teşekkürler Kamila, Türkiye Azerbaycan tek millet iki devlet..

      • Şule

        29 Ekim 2017 at 18:42

        Site yöneticim ben sanada sabah sabah kargalar bir yerlere konmadan Cumhuriyet Bayramı, nı kutlama mesajı yazdım niye görmüyon.

  25. Aslınur

    29 Ekim 2017 at 13:58

    Gördüm gördüm Demet 🙂 inanmazsınız ama rüyamda sizi gördüm 🙂
    Yani yüzünüz falan gözükmüyor tabi ama sizin olduğunuzu biliyorum. Bir odadayız koltukta oturuyoruz, sol yanımda Çalıkuşu oturuyor, sağ yanımda da Tuana varmış güya, Gülay abla da elinde tepsiyle odaya giriyor.. Sonra kimin evi bilmiyorum ama büsbüyük bir ev hatta saray yavrusu diyeyim yani o derece büyük, işte evi geziyoruz beraber falan sonra da hoooop Aslınur kalk kızım annem uyandırdı rüyamdan, bu kadar yani 🙂 inşallah bu rüyalarım gerçek olur diyeceğim de Erkan’ı da her gün rüyamda görüyorum gerçi, hangi biri gerçek olacak, bir de rüyanın tersi olur derler , doğru olmasından korkuyorum bu tespitin , sizce doğru mu bu ??

    • Oğuz Özdere

      29 Ekim 2017 at 14:18

      Aslıcım üstün açık kalmış, üşütmüşsün kendine dikkat et 🙂 🙂 Gülay hanımın tepsisi sitemiz, tepsideki ikram da onun gönlü bol, ve her bir yorumcumuzun nazına oynayıp yazdıgı analiz ve yorumlar olsa gerek..

      • Aslınur

        29 Ekim 2017 at 17:10

        Hep o pike yüzünden 🙂 güzel tespit, rüyayı iyi yorumlamışsınız..

        • Oğuz Özdere

          29 Ekim 2017 at 17:13

          Aslınur sen hangi şehirdesin, pike mi kaldı yaw bizim buralarda 2 yorgan yetmiyor 3 de battaniye örtüyoz bi yerimiz açıkta kalmasın diye 🙂

          • Aslınur

            29 Ekim 2017 at 17:21

            😀 2 yorgan ha 😀 bismillah daha sonbahar bitmedi 🙂

            Manisa 🙂 Manisa’nın yazı da kışı da öyle çok çetin geçmez. Yazın sıcaktır ama abartılı derecede de değil, kışın da çok abartılı bir soğuk olmaz, kar falan nadir olur, bir kaç kışta bir görürüz 🙂 yani biz yorgana geçmedik daha 🙂

            • Mrs tatlılık abidesi

              29 Ekim 2017 at 18:24

              Sen aldırma güzelim site yöneticimiz sonbahar da olsa rusyada yaşıyor anlaşıldı aslında tipini çok merak ediyorum aslınur burda o kadar cana yakınsın, ki :):)

              • Oğuz Özdere

                29 Ekim 2017 at 18:29

                Yakında kutup ayısı da dersin sen bana 🙁

                • Şule

                  29 Ekim 2017 at 18:35

                  Hiç olurmu site yöneticim aklımda olmayan şeyi sokma kafama :):):::::)nasıl güldürdün beni

              • Aslınur

                29 Ekim 2017 at 20:00

                Aaa ben senin hayalinde nasıl biriyim acaba, beni nasıl hayal ettin çok merak ettim cidden 🙂 ben seni göremedim sen beni bu gece görürsün inşallah rüyanda 🙂

                Benim gözümde canlandırdığım da sen sarı saçlı ama gözleri siyah, saçların çok kısa da değil çok uzun da değil omuzlarından biraz aşağıda uzunlukta, bir de buğday tenlisin ve gülünce gamzelerin çıkıyor.. benim gözümde canlanan tatlı mı tatlı Şule bu, tahminlerim ne kadar doğru acaba 🙂 ..

                Demek kışın ilk karı senin evine düşüyor 🙂 dediğim gibi bizim burada çok nadir, bir kaç kışta bir görürüz, öyle yani.
                Oğuz hoca sana teyze diyor ama bence o amcayı bırak dede bence, bence o diğer sayfada mesaj yazdım soru sordum hala cevap bekliyorum, Oğuz dede görmedi hala 🙂 🙂

                • Mrs tatlılık abidesi

                  29 Ekim 2017 at 22:28

                  Aslınur bak ben seni nasıl hayal etmişim oguz hocamız yapmış birde şule teyzenin gözünden aslınur demiş gör bak haaa birde hayal gücünede değecek yok vallahi aslınur seni seviyorum

            • Şule

              29 Ekim 2017 at 18:50

              Vallahi aslınur bende kocaeli izmitte yaşıyorum ama benim izmitin bahçekenti diyorlar buraya yani ben çok yüksek dağlık bir yerde yaşıyorum ilk kar benim buraya yagar resmen uludag gibi oluyor zaten kartepeye çok yakın oturuyorum .yarım saat aramız.

              • Oğuz Özdere

                29 Ekim 2017 at 18:53

                Şule teyze böyle yükseklerde ne işin var senin bu yaştan sonra, Bodrum marmaris sıcak yerlere inmen lazım senin 🙂

                • Şule

                  29 Ekim 2017 at 19:03

                  Site yöneticim millet bizim burda kartepede 80 yaşındakiler kayak yapıyor ehh bende o kadar olmadıgıma göre yüksekte yaşam idal marmaris bodrum cok sıcak ben rusyada yaşamaya karar verdim.:):::::::)

      • Şule

        29 Ekim 2017 at 18:14

        Site yöneticim sen bayagı rüya tabircisi olmussun abartma istersen yok iki yorgan 3 battaniye rusyada yaşamıyon herhalde:):)

      • Şule

        29 Ekim 2017 at 18:55

        Tabir ettigin rüyada dogru bir tespit var evet gülaycıgım gönlünün güzelligini hepimiz derinden hissediyoruz bu çok dogru site yöneticim ama bir beni görememişler .

        • Gülay Albasan

          29 Ekim 2017 at 19:05

          Ben şahıs hatırlamıyorum rüyamda..sadece kalabalıktı, ve çok güzel hazırlanmış masalar vardı..

          • İsim kraliçesi

            29 Ekim 2017 at 19:10

            Ah gülaycıgım simdi o tatlıdan olsada yesek ne güzel olurdu vallahi gittimi annen kız kardeşin canım

            • Gülay Albasan

              29 Ekim 2017 at 19:46

              Valla şule ablacım bende çok mutlu olurdum şimdi olsaydı o tatlıdan..en az beş tane yerdim herhalde..birde annemler birkaçgün kalacak bizde..

          • İsim kraliçesi

            29 Ekim 2017 at 19:17

            Gülay bu zehrayla ömerin gelin damat resimleri hangisi orjinal anlamadım güzelim

            • Gülay Albasan

              29 Ekim 2017 at 19:42

              Ben daha resimlere bakamadım bile ablacım..sayın yönetici daha iyi anlar..

            • Gülay Albasan

              29 Ekim 2017 at 19:54

              Arabanın yanında çekindikleri foto orijinal bence..

    • Gülay Albasan

      29 Ekim 2017 at 14:37

      Aslınur, bu gece bende çok güzel ruyalar gördüm..kalabalık ve süper ikramlar vardı..valla halâ etkisindeyim rüyanın..

      • Oğuz Özdere

        29 Ekim 2017 at 14:57

        İkramı yapan kimdi acaba Gülay hanım?

        • Gülay Albasan

          29 Ekim 2017 at 16:09

          Valla masalar süper donatılmıştı. Ben davetliler arasındaydım, hepte bütün sevdiğim yiyeceklerden vardı..ama en çok aklımda kalanıda antep fıstıklı sarma tatlısı..

          • Aslınur

            29 Ekim 2017 at 17:13

            Senin rüyanda güzelmiş Gülay abla 🙂 ee başka rüya gören var mı ?

            • Oğuz Özdere

              29 Ekim 2017 at 17:38

              Hortlak da olur mu? 🙂

              • Aslınur

                29 Ekim 2017 at 18:08

                Hortlak mı ?

              • Şule

                29 Ekim 2017 at 18:32

                Yokkkk hortlak ne ya yok cadı şeytan korkutur insanı öyle rüyalar

          • İsim kraliçesi

            29 Ekim 2017 at 18:26

            Ne tesadüf bende çok severim o tatlıyı gülaycıgım

    • Mrs tatlılık abidesi

      29 Ekim 2017 at 14:42

      Küstüm sana o rüyanın içinde nerde ben çokkkkk küstüm:)::::::)aglayasım geldi

      • Gülay Albasan

        29 Ekim 2017 at 14:49

        Ağlama..çok kalabalıktı.belki sen vardın, ama ben seni görememişimdir..

        • İsim kraliçesi

          29 Ekim 2017 at 18:16

          Gülaycıgım sen beni nasıl göremedin canım benim

      • Aslınur

        29 Ekim 2017 at 17:23

        Yaa kıyamam ben sana, benim rüya da kalabalıktı, ismen hatırladığım 3 kişi var sadece 🙂 bu gece de sen beni rüyamda görürsün inşallah:)

        • Mrs tatlılık abidesi

          29 Ekim 2017 at 18:19

          Vallahi onu bunu bilmem aslınur beni hatırlamıyon bak bende bu gece rüyaya yatıcam bakalım ben seni hayalimde canlandırdıgım gibi görecekmiyim

    • Çalıkuşu

      29 Ekim 2017 at 14:51

      Rüyanda güzelmiş aslınur.

      • Aslınur

        29 Ekim 2017 at 17:28

        Sen rüya görmedin mi diyeceğim ama sen geçe kuşusun ya uyumazsın geceleri 🙂 o yüzden rüya göremezsin, görsen de bu gidişle test kitaplarını seni rüyanda kovalarken görürsün 🙂

        • Çalıkuşu

          29 Ekim 2017 at 20:47

          Böyle giderse o da olacak galiba aslınurcum

  26. melek

    29 Ekim 2017 at 13:44

    sen beni güldurdün alahta seni güldürsün oguz abi zehrada kim

    • Oğuz Özdere

      29 Ekim 2017 at 13:51

      Bu sayfaya yazınca Ömer ve Zehradan bebek bekliyorsun sandım 🙂

  27. melek

    29 Ekim 2017 at 13:42

    pardon aguz abi ben unutma benin sayfasına yazacaktım yanlişlıkla bu sayfa dalmışım özür dilerim

  28. melek

    29 Ekim 2017 at 13:33

    oguz bey bizlere verecegiziniz güzel bir haber yokmu

    • Oğuz Özdere

      29 Ekim 2017 at 13:36

      Melek ne haberi vereyim istersin? Zehra hamile olabilir 3 aya kadar 🙂

      • Şule

        29 Ekim 2017 at 14:00

        Yok artık zehra ilk önce ömer demesini ögrensin seni seviyorum desindse o da kusur kalsın:):)

      • Çalıkuşu

        29 Ekim 2017 at 14:54

        Hadi inşallah oğuz hocam. Da daha bunlar yüzük takamadılar.

  29. özgür

    29 Ekim 2017 at 12:14

    Özgürlüğün simgesi Cumhiyet……için
    Özgürlüğün simgesi hür yaşadığımTürkiyem için
    Özgürlüğün simgesi al bayrak için
    Özgürlüğün simgesi okunan ezanlar için
    Özgürlüğün simgesi aşık olduğum bu topraklar iç
    Özgürlüğün simgesi rahmet ile andığım
    Atatürk ve silah arkadaşları için
    Bu CUMHURİYET gününde…..
    Saygı,rahmet,şükranla anıyorum…..
    Özgürlüğün simgesi şehit ve gazileri….
    CUMHURİYET kurdukları için…..
    N Öz 29 /10 /2017 saat 8 20….

    • Aslınur

      29 Ekim 2017 at 13:33

      Eline sağlık Özgür 🙂 çok güzel yazmışsın.

      ∞ Cumhuriyet ∞ Bayramın ∞ Kutlu Olsun ∞

  30. Şule

    29 Ekim 2017 at 09:47

    Çok merak ediyorum gerçekten şu ömerle zehranın uçurumdan kurtulmasını neden hiç göstermediler biz bunu ne kadar cok bekledik hakkımızı yediler bizim gibi izleyiciye bunu yapmayacaklardı. Birde diziye giren canan ve kocasımı sevgilisimi bilemem ama tam bir para avcısı diye tahmin ediyorum yani bence sevimi aratmayacaklar gibi geldi bana tabi birde korayın yarım kalan hikayesi var ya diziden cıkmış yasemin hayali konuşma bana çok tuhaf geliyor bari bir kaç bölüm sonra çıksaydı olmazmıydı yani daha bir güzel olurdu simdi koray tek başına ne olacak

  31. Şule

    29 Ekim 2017 at 09:35

    Aytaç sanada Günaydın hoşgeldin vallahi bizde siteye giremedik ama cok şükürler olsun düzeldi .iyi ttnt düzelmiş sevindim hoşgeldin tekrardan.

  32. Alex

    29 Ekim 2017 at 09:32

    Sizin sitenizin sorunu olsa ne olur olmasa ne olur zaten yakındır kapanması çünkü kac zamandır takipteydim sadece bir kisiniz sanki kendini siteye adamış sanki sizi o kurtaracak cok komiksiniz gercekten size isim yazma geregi bile duymam ben ama yinede yazayım kapatın siz bu işi yapmayın .

  33. Şule

    29 Ekim 2017 at 09:23

    Handan demet sizinde CUMHURİYET BAYRAMINIZ, KUTLU OLSUN. Kocamannnn öptüm sizi

  34. Şule

    29 Ekim 2017 at 09:21

    Günaydın site yöneticim CUMHURİYET, BAYRAMINIZ, KUTLU OLSUN.

  35. İsim kraliçesi

    29 Ekim 2017 at 09:16

    Günaydınlar olsun konuşupta huzur buldugum arkadaşlarım Günaydın karanlıklar kraliçem gunaydın sitemizin tatlı yorumcusu günaydın şirin kötü kraliçem günaydın gönül dostum sizi çok seviyorum siteye girdigim zaman kalbime neşe veren arkadaşlarımada günaydın

    • Gülay Albasan

      29 Ekim 2017 at 10:03

      Günaydın gönlü hoş ve güzel insan. SENİN CUMHURİYET BAYRAMIN KUTLU VE MUTLU OLSUN..

      • İsim kraliçesi

        29 Ekim 2017 at 14:02

        Teşekkürler karanlıklar kraliçem senin gözünle ben çok seviyorum seni

    • Sitenin Tatlı Yorumcusu

      29 Ekim 2017 at 13:36

      Tünaydın Mrs Tatlılık Abidesi 🙂 Cumhuriyet Bayramın Kutlu Olsun, kucak dolusu kalplerle..

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  36. Çalıkuşu

    29 Ekim 2017 at 08:55

    Herkese hayırlı sabahlar. Günaydın

  37. özgür

    29 Ekim 2017 at 08:41

    Cumruriyet Bayramınız kutlu olsun…….Gününüz hayırlı olsun….. Her keze iyi günler….. bu gün için şiirim var sonraki yormda

    • Gülay Albasan

      29 Ekim 2017 at 09:02

      Günaydın özgür teyzecim. Sizlerinde CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU VE MUTLU OLSUN..

  38. Perihan kır

    29 Ekim 2017 at 00:26

    Zehra daha öncede söylemişti sade Kırda çiçeklerle süslenmiş bir ortam ayarlaya bilir ömer tam zehranın istedigi gibi bence çok güzel olur zehra çok mutlu olur tabiki bizlerde mutlu oluruz artık mutlu olsunlar bizim dizimiz süper @erkanmrc@hazalsubasii #startv #AdiniSenKoy

  39. özgür

    29 Ekim 2017 at 00:12

    Oğuz hocam annem beni bekler dert sıkıntı anlatmak için ben öyle değil böyle olsaydı konu hakkında yorum yapar annem içim ferahladı der
    evet ben konuşmam annem içini döker annemi hiç üzmedim konuşmadımda çocuklarımda beni üzmediler….iyi geceler…

  40. özgür

    29 Ekim 2017 at 00:03

    Çalıkuşu bu zamanların çokkk değerli senin için önce hayırlısı ile sınavını geç elinde olanağı olmayanlar veya aile desteği görmeyenler okullarını birinclikle bitiren il birincisi olan tanıdığım ailenin kızı ünüversite okuması gerekirken bu hafta düğünü var aile veya anne okumanı istiyorsa…..benim çocuklarım benim için zor şartlar altında okudu biri malimüşafirlik belgesi son sınavlarına giriyor küçükte malimüşavir ne zaman kazanırsa……Allah zihin açıklığı versin idealin ne ise kazanmayı nasip etsin…….genç kızlar gelecek nesilleri yetiştirecek
    o annelerin kültürlü yada Gülay‘ım gibi kendini yetiştirmesi oda içinde varsa……iyi geceler….
    iyi dersler ….sevgimle….öptümmm…..

    • Çalıkuşu

      29 Ekim 2017 at 08:55

      Çok teşekkür ederim özgür teyzecim

  41. özgür

    28 Ekim 2017 at 23:38

    Gülay‘ım bu gününü mutlu…..annasi kız kardeşi ile geçirmiş ……Allah sağlık sıhhat versin sevdiklerimize……iyi geceler…..

    • Oğuz Özdere

      28 Ekim 2017 at 23:48

      Dedikodunun gözüne vurmuştur, iki kız + anne.. Off off konuşulmadık kalmamıştır 🙂 Not: Kendi ablalarım ve annemden biliyorum

  42. Çalıkuşu

    28 Ekim 2017 at 23:17

    Herkese hayırlı akşamlar. Ömer in evlilik teklifi ni baya merak ediyorum.

    • Oğuz Özdere

      28 Ekim 2017 at 23:20

      Sen bu teklifleri boş ver çalıkuşu, ne oldu dersler? 🙂

      • Çalıkuşu

        28 Ekim 2017 at 23:29

        Dersler iyi gidiyor da yetiştiremiyorum oğuz hocam ya. Dün gece konuları bitirmeden uyuyup kalmışım. Şu an psikoloji dersinindeyim. Bugün konuları bitirmeyi düşünüyorum. İnşallah bitirirsem bundan sonra sabah çalışmayı düşünüyorum. Bakalım

  43. Şule

    28 Ekim 2017 at 20:38

    Zehra zenginmi olacak keremle kardeş, mi çıkacak?ayşe sende bayılacak zamanını buldun cevriyenin neşesinden enerjisinden şükran teyze nasbini alacakmı? Peki bu sinan nerde askerden gelemedi bir türlü. O acaba salimle sevimin oğlumu?bunların hepsine cevap istiyorum ben

  44. su damlasi

    28 Ekim 2017 at 19:40

    Arkadaslar selam nasilsiniz hepinize kocaman iyi aksamlar Oğuz bey .Gulay abla .Şule .demet handan ASLİNUR ve diyer arkadaslar nasilsiniz?

    • Gülay Albasan

      28 Ekim 2017 at 19:47

      İyi akşamlar su damlası. Biz iyiyiz. Misafirim var. Annem ve kız kardeşim geldiler. Oturuyoruz.

      • İsim kraliçesi

        28 Ekim 2017 at 19:53

        Ohh sefan olsun gülaycıgım canların gelmis her ne kadar tanımasamda çok çok selam olsun benden çok öptüm seni canım arkadaşım benim :):)

        • Gülay Albasan

          28 Ekim 2017 at 19:55

          Aleyküm selam ablacım, birazdan çay keyfi yapıcaz İNŞAALLAH.

      • su damlasi

        28 Ekim 2017 at 20:24

        İyi aksamlar canim Gulay abla misafirmi ne guzel annenin ellerinden opuyorum kardesine selamlar . hadi keyfine bak cok opdum

        • Gülay Albasan

          28 Ekim 2017 at 20:33

          Teşekkür ederim su damlası. Hayırlı akşamlar.onlarında sizlere selamları var..

          • su damlasi

            29 Ekim 2017 at 01:53

            Aleykum selam

    • Şule

      28 Ekim 2017 at 19:49

      Sanada iyi akşamlar su damlası

    • Oğuz Özdere

      28 Ekim 2017 at 19:53

      İyi akşamlar hoş geldin Su Damlası nasılsın?

      • su damlasi

        28 Ekim 2017 at 20:26

        İyi aksamlar hos bulduk Oğuz bey ben iyim sizi sormali nasilsiniz? Her sey yolundami?

    • Aslınur

      28 Ekim 2017 at 20:11

      Hoş geldin Su damlam 🙂 nasılsın ?

      • su damlasi

        29 Ekim 2017 at 01:52

        Hos bulduk ASLİNUR iyim tesekkur ederim bitanem

  45. Şule

    28 Ekim 2017 at 17:20

    Bir senenin acısı güzel bir mekanda canı gönülden bir evlilik teklifi görürmüyüz?işte orası tartışılır bize yemek mekanları gözterilmedi belki bir agacın altı belki bir deniz kenarını çok görmesinlerde yeterki evlenme teklif etsin ömer zehraya bunu duymak en çok bizim hakkımız

    • Oğuz Özdere

      28 Ekim 2017 at 17:43

      Kesinlikle bunu duymak Zehradan çok senin hakkında Şule Teyze 🙂

      • Şule

        28 Ekim 2017 at 17:55

        Tabi,ki ya site yöneticim acısıyla tatlısıyla hiç pes etmedim vallahi en çok benim hakkım bak ne kadar dogru söyledin:):)

      • Şule

        28 Ekim 2017 at 17:58

        Havalarda sogudu oguz hocam bu zehracık üşürde o deniz kenarında o gelinlikle kıza bir şey giydirselerdi bari:):::)

        • Oğuz Özdere

          28 Ekim 2017 at 18:06

          Sende vardır gençlik yıllarından kalma bişiler, hayrına veriver 🙂

          • Şule

            28 Ekim 2017 at 18:22

            Site yöneticim bakayım sandıklarda belki birşeyler vardır.iyi fikir vallahi ben niye düşünemedim ki:)::::)

            • Anonim

              28 Ekim 2017 at 19:39

              Ya çok güldüm Allah da sizi güldürsün.

            • Handan

              28 Ekim 2017 at 19:40

              Adımı yazmayı unuttum. Bu saf aşıklar bizide kendilerine benzettiler. Unutkan vê şaşkın

              • İsim kraliçesi