Beni Affet 1473.-1474. Bölüm Özeti (24-25 Aralık) Tüyoları Neler Olacak?

Sevilen dizide son hafta final için. Beni Affet 1473.-1474. Bölüm Özeti (24-25 Aralık) Tüyoları Neler Olacak? konumuzda her geçen gün finale adım adım yaklaşırken bir sürpriz ile dizinin başka kanalda yayınlanması mümkün olabilir. Bunun için Beni Affet Bitmesin Devam Etsin konumuza bakmanızı öneririz mutlaka.. Gelelim Beni Affet 1473. bölüm ve Beni Affet 1474. Bölüm Özetinde neler olacak konumuza..

8 Sezondur sevilerek izlenen ve her bölümü ile merak edilen Beni Affet 1473.-1474. Bölüm Özetleri hangi günler ekrana gelecek kaçıncı bölümü hangi gün olacak sizlere hemen detayları yazalım.. Beni Affet dizisinin final haftası olan ve son bölümleri ile ekrana geleceği son haftada Beni Affet 1473. bölümü ile 24 aralık pazartesi günü ekrana gelirken Beni Affet 1474. Bölüm Özeti ise 25 Aralık salı günü star tv de yayınlanacak..

Beni Affet 1473. Bölüm Özeti 24 Aralık 2018 Pazartesi Beni Affet 1473. Bölümde: Yılmaz’ın beklenmedik teklifi dengeleri yerinden oynatıyor… Yaman kararlı bir şekilde eve dönmek için uğraşır. Yaman’ın yaşadığından emin olan Feride ise aldığı bir haber karşısında şok olur.

Feride’yi güvende tutmaya çalışırken bilmediği bir numaradan gelen telefon Nazire’yi şaşkına çevirir. Zafer Harika’dan öğrendiği şey nedeniyle neye uğradığını şaşırır. Murat gidip Hakan’ın evini araştırmaya karar verir. Güzel Murat ve Kader’i ayırabilmek için bir plan yapar. Ancak işler beklediği gibi gitmez.

Yılmaz ve Müjgan sonunda çok mutlu anlar yaşarlar. Yılmaz’ın beklenmedik teklifi, tüm dengeleri yerinden oynatır. Yılmaz teklifini Müjgan’a kabul ettirebilmek için güzel bir plan tasarlar. Müjgan’ın vereceği cevap ise merak konusudur. Yılmaz’a ulaşamayan Gönül, oğlunun Müjgan’la barışmasından korkar.  Şirketteki gelişmelerden dolayı mutsuz olan Burçin, bir konuda Gönül’le iş birliği yapar.

Beni Affet 1473.-1474. Bölüm Özeti (24-25 Aralık)Dizimizle ilgili son haftadaki bölümlerin devamında Beni Affet 1475. Bölüm 26 aralık çarşamba günü Beni Affet 1476. Bölüm Özeti ile 27 aralık perşembe yayınlanırken geldik final bölümüne. Haftanın ve 8 sezonun son bölümü Beni Affet 1477. Bölüm Özeti ile 28 Aralık cuma günü ekrana gelecek ve bir efsane sona erecek. Beni Affet dizisinin yeni ve son hafta bölümlerinin tüm detayları tüyoları ve neler olacağına ilişkin tüm detaylar ve izleyici yorumları bu sayfada sizlerle olacak. İşte ilk yorumları:

İzleyici Yorumları 1: Şafak sayan asker gibi finali sayıyorum cidden direk finale ışınlansam keşke o kadar sinir bozucu durumlar varki yani murat beni çileden çıkardı buradaki tek fazlalık sen falan karın o senin evlenmek için kapısında yattığın karın ben ömrümde böyle pişkin insan görmedim işte diziyi bitiren bu olaylar senaristide çözemedim bilmesem sanki kader murattan tiksinelim diye uğraşıyor sanacağım..Beni Affet 1473.-1474. Bölüm Özeti tüyoları

Yorum 2: Devam etse müjgan yılmaz aşkına sezon sonuna anca girilirdi heralde bunca ay geçmiş hala tık yok böyle bir başrol cephe nasıl bu kadar pasif yazılıyor anlamıyorum feride yamana gelirsek sizin aklınızda ki senâryo yamanın herhangi bir nedenle uzun süre öldü sanılmasıydı dimi bu arada feride zafere muhtaç olurdu ha yaman bence hafıza kaybı yaşardı amcanın yanında birini tanırdı falan filan inci kemal olayı işte ama burda kader murata teşekkür ederim bizi diziden soğuttular ve bu senâryoyu izlemekten kurtulduk bunada şükür..Öyle yada böyle cidden tam zamanında bitmiş çünkü feride yamanın içine çekilmek istendiği hikâyenin farkındayım benim tahammül sınırlarımı aşan bir hikâye olacağı aşikar zaten bütün olaylar bebek üstüne olduğu için o konuda uzun süre ortaya çıkmayacaktı feride uzun süre umud bahanesiyle zaferin pençelerinde yamanda başka başka kişilerle geçmişini unutmuş yaşayacaktı bu bariz belli final zamanlaması o kadar zamanında olmuşki bunlara girmeden bitti valla bir inci kemali daha bünyem almazdı..

Yorum 3: Yahu bi senaristler bile kanal yayından kaldırsın da kurtulalım der gibi öyle saçma ve sinir bozucu senaryolar yazıp durdular ki dizi final oluyor diye eminim onlar herkesten daha çok mutludur. Senaristler tıkanıp kalmış hicbir şekilde yenilik katamıyorlar diziye sürekli farklı kişiler üzerinden aynı senaryolarla ilerliyordu dizi. Bitmesi o kadar iyi oldu ki, sayfanın admini bile sezon başında beri isteksiz zoraki sayfa ile ilgileniyordu. Dizinin ömrü dolmuş. Hala neyin devamını istiyorlar hiç anlamıyorum. Kader murat ahlaksızlığı daha fazla devam edemeyecek diye çok mutluyuz.Beni Affet 1473.-1474. Bölüm Yaman öldü mü

Yorum 4: Arkadaşlar boşuna söylemeyin final olacak ve bitecek 1 hafta sonra başka bir kanala geçemez hem geçirmezler çekimleri çoktan bitmiş o diz stara ait nasıl geçire bilirler ki yani bu mümkün değil ki final kararı alınmış ve açıklanmış bu saatten sonra nasıl yeniden çeke bilirler ki oyun oynamıyorlar herhalde iş yapıyorlar bu gün final olacak deyip yarın bitmeyecek devam edecek de diyemezler söz ağızlarından çıkmış bir kere nasıl geri döne bilirler söyler misiniz lütfen bir düşünün bence artık olmaz geri dönülmez.. Beni Affet 1473.-1474. Bölüm Yaman öldü mü?

Beni Affet Bitmesin Devam Etsin kampanyasına Destek için Tıklayın >> https://dizihaberi.tv/beni-affet-dizisi-bitmesin-final-yapmasin-baska-kanala-transfer-olsun-kampanya/

Beni Affet 1473.-1474. Bölüm Özetleri burada sizlerle buluşacak:

Beni Affet 1473. Bölüm Özeti 24 Aralık 2018 Pazartesi

Beni Affet 1473. Bölümde: Yılmaz’ın beklenmedik teklifi dengeleri yerinden oynatıyor… Yaman kararlı bir şekilde eve dönmek için uğraşır. Yaman’ın yaşadığından emin olan Feride ise aldığı bir haber karşısında şok olur.

Feride’yi güvende tutmaya çalışırken bilmediği bir numaradan gelen telefon Nazire’yi şaşkına çevirir. Zafer Harika’dan öğrendiği şey nedeniyle neye uğradığını şaşırır. Murat gidip Hakan’ın evini araştırmaya karar verir. Güzel Murat ve Kader’i ayırabilmek için bir plan yapar. Ancak işler beklediği gibi gitmez.

Yılmaz ve Müjgan sonunda çok mutlu anlar yaşarlar. Yılmaz’ın beklenmedik teklifi, tüm dengeleri yerinden oynatır. Yılmaz teklifini Müjgan’a kabul ettirebilmek için güzel bir plan tasarlar. Müjgan’ın vereceği cevap ise merak konusudur. Yılmaz’a ulaşamayan Gönül, oğlunun Müjgan’la barışmasından korkar.  Şirketteki gelişmelerden dolayı mutsuz olan Burçin, bir konuda Gönül’le iş birliği yapar.

Beni Affet 1474. Bölüm Özeti 25 Aralık 2018 Salı

Not: Yeni özetler ve tüyolar geldikçe bu sayfaya ekleyeceğiz. Beni Affet 1473.-1474. Bölüm Özeti buraya eklenip güncellenecektir.

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Beni Affet 1473.-1474. Bölüm Özeti (24-25 Aralık) Tüyoları Neler Olacak? (10 Yorum)

  1. Beni affet umut yaman bulsun guzelden bosansin kader le evlensin hakani polise versinler kaverengi kitabı murat bulsun hapiste yatsın ferde yamanI bulsun zafer evlenmesin yamanla çok yakisiyo

  2. Nolur finalyapılmasın çok sevdiğim birdiziydi devam etttirin yadabaşka kanalageçirin eşimnileçok üzüldü güzeldir diziydi diye niye bitiriyolardiye üzüldü yapmayın bitirmeyin

  3. Gene pazartesi kavuşamicaklar sinir oldum final yapıyor hayla kavuşamicaklar yılmaz müjgan kavuştular feryam hayla kavuşamiyor.

  4. AllAh aşkına biri buna dur desin.final gelmiş.yaman ve Feride hala kavusmadi.ikinci bir Sedat olayı yaşanıyor. Feride zafere nasıl inanırsın.

  5. Yahu siz sanki bizim aklımızı okuyorsunuz.vallahi ikinci bir inci Kemal olayını bunyemiz kaldırmadı.yaman orada debelenip duracak gereksiz bir adam ferideyle evli bir kadına musallat olacak.ya bu yaman ile Feride final gelmiş varmış hala kavusmayacak mi?

Etiketler: , , , , Eklenme Tarihi: 20 Aralık 2018