Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

Gülay Albasan – Adını Sen Koy 204. Bölüm Analizi (26 Ekim Perşembe)

Gülay AlbasanAdını Sen Koy 204. Bölüm Analizi (26 Ekim Perşembe) Hala, zehra için annesinin kaderini oda yaşamayacak, buna izin vermem demişti..Ve gerçektende izin vermedi..
Çünkü zehranın yüreĝide, annesi gibi narindi. Ve hala zehrayıda kaybetmeyi göze alamayıp, bu saf aşıklarında aşkına inanarak, bu evliliğe onayını verdi.. Ömer başından beri zehranın sahipsiz bir kuş olduĝunu biliyordu, ve zehrayı incitmemek için herşeye katlanıyordu..

Ömer narin zehrasını görüp görmediğini sorar halaya..Halada gayet ciddi bir şekilde cevap verir ömere. Nevar gelir şimdi diye. Ama ömerin zehrası meydanda yoktur. Ömerin içine bir kurt düşer, ve zehrasını bulmak için çabalar. Bulurda zehrasını; ama baygın bir vaziyette. Can havliyle kucaklar zehrasını, eve getirir.. Zehra ömerine kavuşamama düşüncesiyle hüzünlenip, sonrada gücünün bittiĝi yerde, yıĝılıp öylece kalıvermişti..

Zehrası yine üzüntüden hiç birşey yememişti, ve ömeri artık onu çok iyi tanıyordu..Yinede zehrasını bir an önce hastaneye götürüp, iyi olduĝundan emin olmak istiyordu..Fakat hala bunada izin vermedi..ömer ozaman eve getireyim doktoru der, hala yine hayır der..Ömer çaresiz..Ömer üzgün, ve ömer mahzun..beklemek istemiyordu ömer. Bir an önce ceylan gözlüsü gözlerini açsın, ömerinin gözlerine baksın istiyordu..Zehrasının yanında kalıp, elini tutmak, ve onu hissetmek istiyordu ömer. Belki elini tutarsam iyileşir diye düşünüyordu, ama yooook, buna bile izin yok..ne zalim halasın diyesim var..

Ömer çaresiz dışarıda bekler ceylan gözlüsünün iyileşmesini..zaman geçtikçe dahada endişelenir ömer..eli kolu baĝlı kalmıştı ömerin..Bu arada, hala kendi yöntemleriyle çabalar zehrayı iyileştirmeye.. ve çabaları boşa gitmez, zehra biraz kendine gelir. Bu arada ömerede hadi gel içeri der. Ömer sıkı sıkı tutar zehrasının narin ellerini.. Ve kendi elleriyle çorba yedirir zehrasına..Hem halasının, hemde aşkının şifalı ellerinden şifasını bulan zehra, sapasağlam kalkar ayaĝa..Ve eve dönme vakti gelmiştir artık. Yolcu mutlu son’la yola düşecektir. Zira hala, ömerin samimiyetine güvenip, Zehrasını ona emanet etmiştir..

Hadi bakalım gençler, düĝün alayına..HERKES MUTLU BİLİYORUM.. Gülay Albasan 

Continue Reading
Bunları da Seversin Sen...
21 Yorumlar

21 Comments

  1. özgür

    27 Ekim 2017 at 10:57

    çoçuklarınla hiç unutmuyacakları mutlu, anılı,güzel bir gün……Allah‘a emanet olun……Sevgilerimle iyi günlerrrGülay‘cımmm

  2. özgür

    27 Ekim 2017 at 09:28

    şaşırırmıyım Gülay‘cım sözlerime alıştı ……hak etteği yorumları yazmasam o zaman şaşırmak gerek Oğuz hocam ben o‘na cevap yazmadan uyursam gece yarısı uyandığımda yazıyorum…Gülay sihirli kalemini konuşturur….ben onu nasıl buldum yazılarına vuruldum…..sonra ahlakına yazmak okumak tüm sıkıntıları unutturur insana bir müddetir yazmamıştım Gülay‘a KALEM DOSTTUM diyordum önce ki yorumuma cevap Oğuz hocam
    dizi biterse GÜLAY &; DOSLUK sayfası açarmısın?Gülay‘sız artık güne başlamak zorrrr
    iyi günler ayaklarınız güzel yerlere götürsün daima sizleri sevgimle….

    • Gülay Albasan

      27 Ekim 2017 at 09:50

      Günaydın özgür teyzecim..Gönüller bir olunca, ben inanıyorum mevla mutlaka bir yerde buluşturuyor..

  3. özgür

    26 Ekim 2017 at 23:50

    evet mutlu herkez bende yine döktürmüşsün gönlü,kalbi güzel kızım……iyi gecelerrrr.
    GÜLAY‘cım sevgimle kal……

    • Oğuz Özdere

      26 Ekim 2017 at 23:57

      Aaa Özgür teyze şaşırdık mı? Tabiki hayır, hergün çok güzel analiz ediyor zaten 🙂

      • Gülay Albasan

        27 Ekim 2017 at 00:49

        Teşekkür ederim, sayın yönetici: sıkılmadan okuyan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum..iyiki varsınız hepiniz..

    • Gülay Albasan

      27 Ekim 2017 at 00:47

      Teşekkür ederim özgür teyzecim..herşey sizin için..sizede hayırlı geceler..

  4. Çalıkuşu

    26 Ekim 2017 at 23:47

    Hemde nasıl mutluyum abla. Bu sabah biraz kötüydüm . Hatta neredeyse ağlıyacaktım. Ama sonra arkadaşım geldi. Samimi bir arkadaş ile sohbet insana baya iyi geliyor. Ask de güzel olunca neşem yerine geldi.

    • Oğuz Özdere

      26 Ekim 2017 at 23:50

      İlaç ilaç. Arkadaş candır gerisi heyecan 🙂

      • Çalıkuşu

        26 Ekim 2017 at 23:53

        Aynen hocam. Bu gün bı haber gördüm. Galiba öğretmenlere de karne verilecekmiş. Haberiniz varmı.

      • Şule

        27 Ekim 2017 at 13:15

        Gerçekten site yöneticim burdaki arkadaşlık bile ne kadar degerli senin sayende sag ol var ol gerçekten

        • Oğuz Özdere

          27 Ekim 2017 at 13:27

          Benden kaynaklanmıyor, iyi kalpli insanlar birarada bence..

          • Şule

            27 Ekim 2017 at 15:47

            Ayyy site yöneticim pekte mütavaziyiz dediginde olabilir bence:):):)

  5. Handan

    26 Ekim 2017 at 22:28

    Yüreğine sağlık Gülayım. Şimdi Zehra bukadar narinya yarın birgün gerçekleri öğrenince ne yapacak acaba. Bizim bi yakınımız var onlarda bir bebeği avlat edindiler. Kız şimdi 27 yaşında. Hala bilmiyor. Ama prensesler gibi büyüdü. 2 aile baktı tek çocuktu. Kimsenin yaşamadığı el bebek gül bebek büyüdü. Evi alındı işi var amaa hala bilmiyor. Öğrendiği zaman neler olur. Geriye dönüp bakınca koca bir Yalanla yüzleşecek. Ne yaşadıkları nede yaşayacakları onun umurunda mı olacak. Sonuç büyük bir travma. Bu çocuklar aklı erince neden profesyonel yardım alarak anlatılmaz ki? Diziye gelince bizim cadı Sevim nasıl olduda Zehra’nın zengin babasının peşine düşmedi. Çok ayıp Sevim sana hiiççç yakıştıramadım.

    • Gülay Albasan

      26 Ekim 2017 at 23:04

      Teşekkür ederim handan öĝretmenim. O zamanda ömer yanında olursa biraz daha kolay olur zehranın bu olayı atlatması.

  6. Habibe Gül

    26 Ekim 2017 at 21:50

    Bizim hala pek suskun
    Bugün fazla durgun
    Hayırdır kafasına taş mi düştü
    Yoksa cemkirmekten mi yorgun
    Muşmula evirdi çevirdi
    Koca üç günü hinlikleriyle devirdi
    Sonunda pes etti ya
    Bizim asiklara nede güzel yenildi
    Kızımız hastamı olmuş
    Kocası yanında refakatçi mi olmuş
    Bizim muşmula da bu duruma
    Çokta güzel göz yummuş
    Sonunda hala derdi bitti
    Bizimkiler evlerine gitti
    Muşmula onay verdi kumrulara
    Bi de üstüne omuse hediye verdi
    Allem etti kallem etti
    Zehrayi elde etti
    Ne yürek varmis bizim damatta
    Halayi iki günde adam etti
    Kızımız nazlı hasta
    Kocası başında bir başka
    Musmulayi sormayin
    O daima yasta
    Dugunumuz çok yakın
    Eglencemiz süper olacak iyi bakın
    Düğüne katılmayan olursa
    Karşımıza çıkmasın sakın
    Tamam bugunluk bitirdim
    Bu bölümde hislerimi yitirdim
    Çok üzüldüm duygulandım
    Ama iki günde içimi sisirdim

  7. Oğuz Özdere

    26 Ekim 2017 at 21:43

    Arkadaşlar Dünden beri yaşanan birtakım aksaklıklardan dolayı özür dileriz, belki siteye giremediniz belki yorum yazamadınız. Ama umarım bu saatten sonra sorun yaşayan olmaz. Yinede hem telefondan hem tablet veya dizüstü bilgisayardan bir giriş yapmanızı rica ediyorum. Herhangi bir hata veya olumsuzluk varsa lütfen buraya yazın bilgi verin. Şimdiden teşekkürler hepinize..

    • Şule

      26 Ekim 2017 at 22:08

      Bende hiç birisinde yok site yöneticim Teşekkürler

      • Oğuz Özdere

        26 Ekim 2017 at 22:09

        Ne yok teyze? site mi yok, sorun mu yok?

        • Şule

          26 Ekim 2017 at 22:33

          Sorun yok site yöneticim ayy mutluluktan havalardayım inşallah bir daha sorun yaşamayız

    • Çalıkuşu