Connect with us

Adını Sen Koy

Gülay ALBASAN – Adını Sen Koy 231. Bölüm Analizi (4 Aralık Pazartesi)

Gülay ALBASAN – Adını Sen Koy 231. Bölüm Analizi (4 Aralık Pazartesi) Zehra, ömeriyle aralarını bozduĝunu düşündüĝü için,cananın eline geçen parayı, canandan alıp, ömere teslim eder..Ama ömer, bununda bir oyun olduĝunu düşünüp, zehrasına yine kįrılacaĝı sözleri sarf eder. Ama zehra ömerin onu her kırışında, dahada güçleniyor ömer karşısında..

Beni nekadar incitirsen incit, seninde beni sevdiĝini biliyorum der. Hemde benim seni sevdiĝimden daha fazla seviyosun beni der. Zehranın bu sözleri karşısında ömerin göz bebekleri büyür resmen..Okadar uĝrašmasına raĝmen gizleyemediĝini anlar, zehraya olan büyük sevgisini..Zehra ömere senden vaz geçmeyeceĝim deyip, şirketten ayrılır.. Ömer öylece baka kalır zehrasının ardından..Dönüşte sabahla dertleşir yine zehra..

Demediĝimi bırakmadım, ama beni duymuyor bile der arkadaşına, ve üzüntüsünü belli eder. Zehra konaĝa döner. Aşkı için her şeyi yapacaĝını söylemişti zehra. Aynanın karşısında saçına başına özenir biraz. Güzel kokularını sürünür zehra, ve bu arada ömerle olan güzel günleri gelir aklına. Salona iner zehra.. Cevriye halanın su damlasıydı zehra, ve onun her halini fark ediyordu cevriye hala..Ömerde gelir yanlarına, ve yine can yakıcı oyununa devam ederek şaşırtır zehrayı..Zehra okadar özlemişki ömerin güzel sözlerini, kendinden geçer adeta..Ve uyumadan not yazar sevdasına..sende unutmamışsın der, ve teşekkür eder ömerine..

Bu arada notu okuyan ömer, kıyamadı zehrasına, ve uyuyan güzelin üzerini örter..Aklıma dizinin ilk başladığı günler geldi. Zehranın sabaha kadar koltuĝun üzerinde, üstü açık puyuduĝunu hatırladım..ve ozamanın zorbası, bırakın zehranįn üzerini örtmeyi, kafasını çevirip bakmamıştı bile..

Neyse olacak…güzel şeyler olacak…hayırlı akşamlar herkese. Gülay ALBASAN

Site Yöneticisi: Bu resmide başka sayfada paylaşacaktım ama yorumlar tek bu sayfada olsun diye buraya eklemek istedim. Bugün diziye dahil olan Can bebek gerçekten çok sevimliydi. Sabah ve Keremin davranışları da 10 numara 5 yıldızdı. Can kız ikisinin de örnek hareketleriyle diziye renk kattı bence. Ama polisin kapıya dayanması ile ne olur bilemiyoruz..

Continue Reading
Bunları da seversin..
156 Yorum Var

156 Comments

  1. Demet

    5 Aralık 2017 at 16:18

    Yaa Su Damla’m işte böyle. Birde Şempanze oldum. 1461’in tatlı ve sevimli Şempanzesi.

  2. Çalıkuşu

    5 Aralık 2017 at 12:50

    Herkese hayırlı günler arkadaşlar. Benim canım Şule ablacığım ben sana hiç cevap vermez olurmuyum. Hem daha dün sana bir yorum yazdım ablam. 🙂

    • Şule

      5 Aralık 2017 at 13:34

      Ben niye görmedim cicikuşum iyimisin canım

    • Demet

      5 Aralık 2017 at 13:42

      Hoşgeldin canım. Gecekuşluğundan istifa ettin sanırım. 🙂

    • Şule

      5 Aralık 2017 at 13:46

      Bak demetede biraz sitem ettim hemen cevap yazmış.ablalar bu günler içindir:)::::)

  3. Demet

    5 Aralık 2017 at 11:20

    Günaydın 1461 🙂

  4. Demet

    5 Aralık 2017 at 11:13

    Günaydın Gülaycığım. Ve bütün site sakinleri herkese günaydın. Hayırlı sabahlar

  5. Demet

    5 Aralık 2017 at 11:00

    Şule ablacığım onlar nasıl sözler? Ben son birkaç gündür çok yoğundum ve siteye bile çok zor bakabiliyordum. Ki zaten ben genel anlamda iki tane yorum yazdım “bana hitaben yorumlarınız oluyor,cevap veremiyorum işlerim olduğunu için,özür dilerim” dedim. Ilk defa dün gece zaman bulabildim de geldim. Ayrıca ben hiç kimseyi unutmadım,yorumlarını da görmezden gelmedim. Ben seni hâlâ çok seviyor ve özlüyorum. Ama işlerin var diye üstelemek istemiyorum rahatsızlık duyarsın diye. Hepinizin yeri bende ayrı. Meselâ Su Damlası da işleri olduğu için bir müddet ayrılıyor siteden. Merak etmiyor,özlemiyor muyum? Evet özlüyorum,merak ediyorum. Ama en fazla bir-iki defa O’na yorum yazıyorum. Çünkü sebeplerini biliyorum,neden siteye uğrayamadığını. Yanlış anlama bu sözlerim sana karşı kesinlikle sitem değil, ya da kızgınlık,kırgınlık. Sadece demek istediğim son zamanlarda çok işlerim var ve siteye bakmaya dahi zorlanıyorum. Ilk defa dün gece ve şimdi vaktim oluyor. Ve şunu kesinlikle unutma. Ben seni hâlâ çok seviyorum ve özlüyorum. Sadece şahsi işlerim var,ben hariç tüm ev halkı hasta,ev işleri her zaman var zaten. Bu aralar herşey üst üste geldi benim için sadece. Olay böyle yani. Seni seviyorum ablacığım. Iyi günler.

    • Şule

      5 Aralık 2017 at 12:39

      Ehhhh arada ablalar sitem edecekki kardeşler görsün diye sana sitem ettim .neden çünkü sitem sevgiden dogar ev halkına geçmiş olsun , bak işe yaradı seni seviyorumdemetcigim.

      • Demet

        5 Aralık 2017 at 13:34

        Ayy Şule ablacığım o yazdığım yoruma kızacaksın diye çok korkmuştum ama sen yine ablalığını gösterdin. Seni çok seviyor ablacığım. Neyse beni boşver,sen nasılsın? Hasta falan değilsindir umarım.

  6. Şule

    5 Aralık 2017 at 07:47

    Canım handanım akşam sitedeymişsin hadi senin çocuklar küçük bende saat 5te kalkıyorum handan ondan gece siteye giremiyorum saat 11.30 da en geç 12de yatmış oluyorum. Ama olsun yinede seni seviyorum çünkü hep aklımın bir yerinde duruyorsun zaten , yazılan yazıya cevap alıyorsun almıyorsun bazen o da canımın sıkılmasına sebeb oluyor iyi olmus coktandır yoktun çok geçmiş olsun , büyüyecek arkadaşım çocuklar ögle kalmayacak eh ben atlattım biraz tabiki seni seviyorum canım bitanem benim

    • su damlasi

      5 Aralık 2017 at 08:37

      Gunaydin hayirli sabahlar arkadaslar nasilsiniz? Gununuz ugurlu hayirli bereketli olsun hepinize mutlu ve huzur dolu bi gun diliyorum
      OĞUZ bey hayirli sabahlar
      Gulay ablam hayirli sabahlar
      Demetcim gunaydin hayirli sabahlar ben iyim bitanem tesekkur ederim ya nolur oyle dusunme ben siteye giremiyorum o yuzden yazmiyorum .aksam da aniden kilet geldi kapandi site o yuzden yoksa ben seni unturmuyum cok ozledim seni cok da seviyorum canim hayirli sabahlar.
      HANDAN Hanim hayirli sabahlar o nebicim laf varsa hakkim helal oolsun .
      Ozgur teyzem canim hayirli sabahlar nasilsin? Seninle kac gun oldu konusamadik Cok ozledim seni bu gun gun icinde gire bilirsem siteye yazarim sana kocaman sariliyorum opdum canim teyzem.
      CALİKUSU CİCEK TUANA LEYLA FERİZE ablam NURBANU ABLAM ULKERİM XANİM AZERİ AYTACİM SULEM VE diyer arkadaslar hepinize mutlu sabahlar gorusuruz

      • Gülay Albasan

        5 Aralık 2017 at 08:41

        Günaydın su damlası, hayırlı sabahlar..

        • İsim kraliçesi

          5 Aralık 2017 at 08:47

          Aklım fikrim görmesemde konuştugum gün içindeki güzel düşünen cevabını esirgemeyen canım gülayıma günaydın olsun seni seviyorum.bir mutluluk daha eklendi.

          • Gülay Albasan

            5 Aralık 2017 at 10:55

            Günaydın gönlü güzel ablacım..hayırlı huzurlu mutlu,neşeli günlerin olsun..

        • su damlasi

          5 Aralık 2017 at 08:50

          Gulay ablam hayirli sabahlar ya aksam aniden kapandi site size iyi geceler demeden gittim kusura bakma ..ablacim

        • Demet

          5 Aralık 2017 at 11:03

          Günaydın Su Damla’m. Canım benim dün gece yazdıklarım şakaydı. Seni tanıyorsam yazdıklarımı okuyunca üzülmüşsündür. Ama şakaydı sadece şaka. Üzülme sakın. 🙂

          • su damlasi

            5 Aralık 2017 at 11:33

            Selam demetcim canim evet beni iyi tanimissin uzuldum. Bi de yorumu gorup cevap yazmamak oda Cok uzdu beni eh sen şaka yapdi canin sag olsun opuyorum canim

            • Demet

              5 Aralık 2017 at 11:50

              Işte insan iyi niyetli olunca böyle oluyor. Eğer senin yerinde Oğuz hocam veya 1461 olsaydı,kendilerine yaptığım bu küçücük şaka yüzünden bana ceza verip,beni maymun yaparlardı. Sağol Su Damla’m anlayışın için. 🙂

              • su damlasi

                5 Aralık 2017 at 12:12

                Maymunmu?estafurullah .ALLAH iyiliyni versin Demetcim …..yok ben şaka yapmayi severimde ama boyle saka yok benim yapdigim şaka insani kalpden goturer ah canim hala guluyorum ALLAH seni guldursun….opdum

                • Demet

                  5 Aralık 2017 at 13:40

                  Su Damla’m bu sefer ki şaka değil. Sen tanışma sayfasına bak,anlarsın ne demek istediğimi. Oğuz hoca bana ceza verdi,daha doğrusu vermişti. Süre doldu ama inatla fotoğrafı kaldırmıyor. Yakında herkes benimle dalga geçecek. 🙁

                  • su damlasi

                    5 Aralık 2017 at 13:56

                    Ah canim benim dun aksam giredim o sayfaya benim tarayicimda sorun var resimleri goremiyorum malesef. Cezayi okudum alemsiniz valla

                    • Demet

                      5 Aralık 2017 at 14:27

                      Bak O’nun yüzünden Aslınur da kaçtı gitti. Kızın bünyesi dayanamadı demek ki. Ama benimde bünye zayıf. Fotoğrafı gördükçe kalp krizi geçireceğim diye korkuyorum Su Damla’m. Maymun oldum ya maymun. Iki tane karpuz yiyen maymun fotoğrafı koymuş ve benim ağzımdan yazmış “Poz verelim Aslınur,Oğuz hoca kızıyor” diye. Ceza da verdi,intikam da aldı ama inadına fotoğrafı kaldırmıyor. 🙁 O inatçı,ben inatçı. Bakalım sonumuz ne olacak.

                    • su damlasi

                      5 Aralık 2017 at 15:40

                      Anladim Demetcim ah canim benim

      • Şule

        5 Aralık 2017 at 08:50

        Sanada günaydın su damlası

        • su damlasi

          5 Aralık 2017 at 12:13

          Hayirli gunler canim Şulecim

  7. Tatlıcı ülker

    5 Aralık 2017 at 01:35

    Cümleten iyi geceler. ALLAH RAHATLIK VERSİN:-D

  8. Handan

    5 Aralık 2017 at 01:29

    Herkese Allah rahatlık versin. Kimse kalmamış. Kalanlarda esniyor.

    • Oğuz Özdere

      5 Aralık 2017 at 01:31

      Dükkanı kapatalım ozaman.. Hayırlı geceler tüm arkadaşlara…

  9. Handan

    5 Aralık 2017 at 01:22

    Su damlası nasılsın güzelim? Ben sana çok cevap yazamıyorum. Hakkını Helal Et. Ama gerçekten su damlasısın.

    • Tatlıcı ülker

      5 Aralık 2017 at 01:25

      İyi akşamlar HANDAN ablacım.

  10. Tatlıcı ülker

    5 Aralık 2017 at 01:13

    Su damlam Gülay ablam bende uyuyamadım. Bizim site yenilendi. Ulaş abiyle sitenin rengi konusunda konuşurken uykum uçtu gitdi.

    • Gülay Albasan

      5 Aralık 2017 at 01:16

      İyi geceler tatlıcı ülker, bence uyu sabah iş var..

      • Tatlıcı ülker

        5 Aralık 2017 at 01:23

        Tamam Gülay abla:-)
        İyi gecele, Allah rahatlık versin.

  11. Demet

    5 Aralık 2017 at 00:50

    Su Damla’m canım benim hoşgeldin,hayırlı geceler. Nasılsın? Seni çok özledim canım. Sana o kadar alışmışım ki bugün diziyi izlerken küçük oğluma diyorum “biliyor musun benim de bir Su Damla’m var” diye. Çok seviyorum seni gerçekten. Ama biraz ihmal edildiğimi düşünmüyor değilim. Bilgine 🙂

    • 1461

      5 Aralık 2017 at 00:56

      Kız demet beni unuttun Oysaki sana bütün hayatımı anlattimsim beni bir kenara fırlatıp attin alacağın olsun ağlamaklı surat emojisi sana hediyem olsun : (

      • Demet

        5 Aralık 2017 at 01:08

        Aşk olsun ama. Beni öyle biri olarak mı tanıdın yani? Çok kırıldım gerçekten. Teessüf ederim. Sadece yorumunu görmemiştim. Oğuz hoca ile küçük bir tartışma içerisindeydim o kadar. Çok kırıldım sana Nurbanu’cuğum çok.

        • Demet

          5 Aralık 2017 at 01:17

          Kızlar,Oğuz hocam sizlerde mi beni öyle biri olarak tanıdınız? Hayır yani,öyle tanıyan arkadaşlar olduysa bileyim bileyim ki sağlam bir trip atayım. Var mı öyle düşünen arkadaşlar? Yorumları bekliyorum ona göre

          • Tatlıcı ülker

            5 Aralık 2017 at 01:30

            Demet sen çok sıkıcı, bunaltıcı, bizi görmezden gelen, sinirbozucu, kötü insansın derdim ama diyilsin. Narin kalpli, yardımsever, dürüst kadın ve yüce gönüllü süper annesin. Bunu unutma olurmu…

            • Demet

              5 Aralık 2017 at 11:08

              Ayy Ülker kız ödümü kopardın. O yazdıklarını okuyunca birden beni öyle biri olarak düşündün zannettim. Ama teşekkür ederim öyle biri değilmişim. Ayrıca günaydın. 🙂

          • Şule

            5 Aralık 2017 at 07:35

            Günaydın demet dün gecenin yorumlarını anca sabah okuyabiliyorum çünkü bende küçük çocuk olmadıgı için ve sabah 5 te kalktıgım, için 11 30 da yatıyorum. Gelelim esas meseleye sana hitaben yazdığım yoruma cevap vermedin bu 1.2.ncisi ise hani beni seviyordun hani benimle konuşmasan beni özlüyordun hani benim eksikligimi hissediyordun , görüyorumki coktan unutmuşsun , ben her fırsatta soruyorum ve hatta yazıyorum o zaman benden bunlara inanmamı bekleme , arkadaş olmak demek, görmesende hatırlamak yazmasanda hep aklından konuşmak demek ben siteye yazmasamda gece zaten hepinizin yazdıklarını bir zamanlar senin yazdıklarını handanın olsun gülayın olsun hepsinin yeri ayrı ayrı kendi icimde hatırlıyorum ve gülümsüyorum ama gördümki beni unutmuşsun .bunlar gerçek düşüncem bil istedim arkadaşlıkta gizli saklı olmaz benim olan fikrimi sende bil istedim ki sonra deme şule ablam bana neden bir şey yazmıyor sormuyor demeyesin diye yazdım.

  12. Tatlıcı ülker

    5 Aralık 2017 at 00:46

    Hepiniz uyudunuzmu?

    • Gülay Albasan

      5 Aralık 2017 at 00:47

      Yoo oĝlan çıldırtıyor beni..

      • Handan

        5 Aralık 2017 at 01:20

        Bem şimdi uyuttum Gülayım. Saate bak ya. Allahım tövbe tövbe

        • Gülay Albasan

          5 Aralık 2017 at 01:23

          Benimkide şimdi uyudu..benimde uykum geldi..ben kaçar..hayırlı geceler..

    • su damlasi

      5 Aralık 2017 at 00:50

      ULKERİM canim uyumadim cin gibiyim valla .
      Gulay ablam canim hayirli aksamlar nasilsin?

      • Gülay Albasan

        5 Aralık 2017 at 00:53

        Valla ben yiyimde su damlası, oĝluşum kurstan gelince biraz uyudu, şimdi bana bekçilik ediyor..uyu diyorum uyumuyor..

  13. Demet

    5 Aralık 2017 at 00:40

    Vayy bee! ZehMer bile böyle aşk yaşamadı. Yakında birbirimize “AŞKIM” diye hitap etmeye başlarsak şaşırmam. 😀

    • 1461

      5 Aralık 2017 at 00:47

      Birebir tanışmasakda böyle gönül köprüleri kurmak farklı ama bir okadarda güzel bir duygu Hepinizden allah razı olsun geceniz mübarek olsun

      • Gülay Albasan

        5 Aralık 2017 at 00:48

        Saĝolasın nurbanu..seninde gecen hayırlı olsun..

      • Şule

        5 Aralık 2017 at 13:40

        1461 bu bana tarih gibi geliyor gecikmeli bir günaydın ve evet çok haklısın biz burda çok güzel arkadaşlık yakaladık sevdiklerimizle vuslat köprüsü kurduk ben sana nurbanu desem olurmu canım.

  14. Gece kuşu

    5 Aralık 2017 at 00:39

    Haydin site sakinleri herkese hayırlı geceler iyi uykular tatlı rüyalar. Ben kaçar. Kendinize iyi bakın. Allah a emanet olun

    • Oğuz Özdere

      5 Aralık 2017 at 00:43

      Eskiden gec uyurdun gecekuşu, şimdi Şule abla bir sen 2 🙂

      • Demet

        5 Aralık 2017 at 00:46

        Ya Oğuz hocam kaldırır mısın lütfen şu fotoğrafı artık? Rica ediyorum. Cezam bitti,en azından bittiğini umuyorum.

      • Gece kuşu

        5 Aralık 2017 at 02:53

        Oğuz hocam kim benmi erken uyuyacağım. Ben gecekuşuyum gecekuşu. Bak hala uyumadım. Ama eminim sen çoktan uyudun 😀

      • Şule

        5 Aralık 2017 at 08:34

        Site yöneticim sen benim gibi 5te kalkamassın .hiç zannetmiyorum hem biz kadınlar herşeyle ilgilendigimiz için hayat size güzel bilmem anlatabildimmi ve anladıgını biliyorum zaten

      • Şule

        5 Aralık 2017 at 13:44

        Eee site yöneticim üzüm üzüme baka baka kararır.benim cicikuşumda ablasının izinden yürüyor.gece uykusuzlugu bana dokunuyor zaten.odaha küçük uykuya ihtiyacı var cicikuşun

    • su damlasi

      5 Aralık 2017 at 00:44

      İyi geceler calikusu ALLAH rahatlik versin canim

  15. Gece kuşu

    5 Aralık 2017 at 00:30

    Ya Oğuz hocam ben gerçekten çok hızlı mı yorum yapıyorum. Bazen çok hızlı yorum yapıyorsunuz diye uyarı geliyor. Bende mi bilmiyorum sorun var anlamadım gitti

    • Oğuz Özdere

      5 Aralık 2017 at 00:31

      Hızlı yazıyorsun demekki 🙂 nasıl bi uyarı bilmiyorum ama kısa yorumlar yerine uzunca yazman daha mantıklı..

      • Gece kuşu

        5 Aralık 2017 at 00:35

        Napıyım Oğuz hocam uzun yorum bana göre değil. Çok zamanımı alıyor. 😀

      • Şule

        5 Aralık 2017 at 07:39

        Tıpkı benim gibi benden başka uzun kimse yazamaz degilmi site yöneticim .

  16. Gece kuşu

    5 Aralık 2017 at 00:25

    Ee herkes sustu yine ama. Bakın bana hiç susuyor muyum.

    • Gülay Albasan

      5 Aralık 2017 at 00:29

      Selam cici kuşum..

      • Gece kuşu

        5 Aralık 2017 at 00:31

        Ama benim canım ablam gelmiş. Ama geç kalmış çünkü bir kaç dakikam kaldı

        • Gülay Albasan

          5 Aralık 2017 at 00:34

          Yavuz selim rahat bırakmıyorki cevap yazayım.kaynana gibi peşimi bırakmıyor..

      • Demet

        5 Aralık 2017 at 00:31

        Hoşgeldin Gecekuşu’m. 🙂

        • Gece kuşu

          5 Aralık 2017 at 00:36

          Asıl sen hoşgeldin Demet öğretmenim. Ben yarım saattir buradayım. Bu demek oluyor ki artık ayrılık vakti maalesef üzgünüm.

          • Demet

            5 Aralık 2017 at 00:43

            Görüşürüz Çalıkuşu’m 🙁 🙁 🙁 yarın mutlaka uğra.

        • su damlasi

          5 Aralık 2017 at 00:41

          Hayirli aksamlar Demetcim nasilsin? Seni cok ozledim haberin olsun

    • 1461

      5 Aralık 2017 at 00:33

      Sen anlat biz dinliyoruz daha doğrusu okuyoruz gece kuşu

      • Gece kuşu

        5 Aralık 2017 at 00:37

        Maalesef benden bu kadar Nurbanu ablam. Artık başka zamana inşallah

  17. Çalıkuşu

    5 Aralık 2017 at 00:17

    Ee kimse gece kuşu bu özlemedi mi. Bakın sadece yarım saatin var ona göre

  18. Handan

    5 Aralık 2017 at 00:13

    Oğuz hocam şu mizahınız çok hoş vallahi. Hayatınız hep neşeyle dolsun.

    • Oğuz Özdere

      5 Aralık 2017 at 00:15

      BU Soruya ne zaman cevap alacağız?

      • Handan

        5 Aralık 2017 at 00:19

        Hangi soru?

  19. Çalıkuşu

    5 Aralık 2017 at 00:11

    Hoşgeldin Handan öğretmenim. Nerelerdeydin kaç gündür ortalıklarda yoktun. Hastasın galiba çok geçmiş olsun

    • Handan

      5 Aralık 2017 at 00:20

      Gecekuşum nasılsın? Çocuklar hastaydı o yüzden bide sitedede sorun vardı. Ama zaman bulamadım Gecekuşum.

      • Gece kuşu

        5 Aralık 2017 at 00:28

        İyiyim Handan öğretmenim. Ya bu sadece bende mi oluyor. Bu sitede birini birkaç gün görmesem özlüyorum. Biz baya baya arkadaş olmuşuz resmen

        • su damlasi

          5 Aralık 2017 at 00:34

          Sen. Bide bana sor oturup aglamak var siteye giremiyince ,

        • Handan

          5 Aralık 2017 at 00:35

          Aynıyız gecekuşum. E biz aileyiz artık. Gönül dostlarıyız.özleyeceğiz tabi.

        • Şule

          5 Aralık 2017 at 08:56

          Cicikuşum söyle bakalım ben sana kaçtane yorum yazdım şule ablana selam bile vermedin .

  20. Çalıkuşu

    5 Aralık 2017 at 00:10

    Gülay ablacığım ellerine sağlık. Analiz yine güzel olmuş. Ya ben bu bay zorbayı çözdüm. Bu Zehra uyuyunca eski haline dönüyor.

  21. Çalıkuşu

    5 Aralık 2017 at 00:06

    Herkese hayırlı geceler. Bu gece ben de varım. Hadi bakalım kimler var

    • su damlasi

      5 Aralık 2017 at 00:15

      Hayirli aksamlar ben varim Calikusu nasilsin?

      • Çalıkuşu

        5 Aralık 2017 at 00:18

        Hoşgeldin su damlama. Allah a şükür iyiyim canım arkadaşım. Sen nasılsın napıyorsun

        • su damlasi

          5 Aralık 2017 at 00:24

          Calikusu bitanem ben de iyim cok sukur bu aralar hic bi sey yapmiyiorum son bi hafta di atla gezi her gun biraz korkuyorum atdan yeni yeni oyreniyorim .senin sinavlarin nasil oldu?

          • Gece kuşu

            5 Aralık 2017 at 00:33

            Oh ne güzel su damlam. Benim hayalim ata binmek biliyor musun? Bence çok şanslısın. Sınavıma gelecek olursak daha açıklanmadı. Açıklandığı zaman size haber veririm inşallah. Sorduğun için teşekkür ederim canım arkadaşım

            • su damlasi

              5 Aralık 2017 at 00:37

              İnsallah cok guzel haberler alirsin canim bu hayalinde gercek olur insallah cok guzel at binmek enerni veriyor insana

    • Leyla

      5 Aralık 2017 at 00:58

      Çalıkuşu iyi geceler.Ben öğrenci iken matematik öğretmenimin bir sözü vardı.Bende odamın her yerine yazmıştım.Bana çalışmak ve başarılı olmak için bir kamçı olmuştur. Bir dönem için başarının bedelini ödemeyen,başarısızlığın bedelini ömür boyu öder. Lütfen çalışırken bu sözü hatırla sana eminim ki iyi gelecektir.

      • Gece kuşu

        5 Aralık 2017 at 02:51

        Çok teşekkür ederim Leyla abla. Allah razı olsun inşallah hep hatırlarım

  22. 1461

    5 Aralık 2017 at 00:05

    Trabzonlu beş yaşındaki bir çocuğun dolmuşta annesine söylediği gibidir, belkide hayat;”hem vuruysin hemde ağlama diysun” Hayırlı geceler arkadaşlar Nasılsıniz

    • Oğuz Özdere

      5 Aralık 2017 at 00:17

      Nurbanu hanım hoş geldin, iyiyiz hayat vuruyor bazen ama olsun ağlamak da gülmekde bu hayata dahil..

    • Çalıkuşu

      5 Aralık 2017 at 00:19

      Hoşgeldin 1461abla iyiyiz. Telefon başındayız. Sen nasılsın napıyorsun

      • 1461

        5 Aralık 2017 at 00:25

        Teşekkürler su damlası ve calikusu teşekkür ederim bende iyiyim çok şükür

    • su damlasi

      5 Aralık 2017 at 00:20

      Hayirli aksamlar nurbanu ablam iyiz cok sukur sen nasilsin?

    • Handan

      5 Aralık 2017 at 00:23

      Hayırlı geceler Nurbanu Hanım. Nasılsın görüşmeyeli. Evet hayat tamda öyle bişey. Yinede Allah ağlatmasın.

      • 1461

        5 Aralık 2017 at 00:27

        Amin ïnşaallah çok şükür bende akşam sizi ve demeti sormuştum sesleri çıkmıyor diye çocuklar nasıl

        • Handan

          5 Aralık 2017 at 00:38

          Kızım bugün iyileşti sayilir. En azından uyuyor. Ama oğlum hala ayakta. O daha iyileşmedi. Zaten huysuz. Yemek yok. Uyku yok. Ne zaman düzelir Allah bilir.

  23. Demet

    4 Aralık 2017 at 23:40

    Hayırlı geceler Handan’cığım. Teşekkür ederim canım. Senin yorumun çıkmıştı. Hatta cevap verdim ben. Kontrol et ıstersen. Sana da çok geçmiş olsun. Allah şifa versin canım. Leyla’cığım zeytinyağlı yine kendine hayran bıraktı. Eline sağlık. Çok güzel olmuş gerçekten. 🙂

    • su damlasi

      5 Aralık 2017 at 00:00

      İyi aksamlar arkadaslar nasilsiniz? Ben iyim hele sukur siteye girmeyi basardim kac gun oldu biturlu giremiyorum girdiyimde de yorum yapamiyorum .o yuzden yazip kacmis gibi gorunuyorum nerdesiniz? nasilsiniz?

      • Oğuz Özdere

        5 Aralık 2017 at 00:01

        Hoş geldin su damlamız, iyiyiz biz seni göremedik, sitemizde bir kaç sorun vardı ama inşallah bir daha oluşmamak üzere halletmeye çalıştık..

        • su damlasi

          5 Aralık 2017 at 00:11

          Hos bulduk OĞUZ bey evet bende yasadim o sorunu .o yuzden yazamadim cok sukur hall olmus insallah bidaha sorun falan olmaz kac gundur canim dan can gitti resmen sukur kovusturana

    • Handan

      5 Aralık 2017 at 00:00

      Sağol Demetcim. Benim telefon yine güncellemiyor. Göremiyorum. Tabletten bakmam lazım onuda kalkıp almaya üniforma. 🙂

  24. Handan

    4 Aralık 2017 at 23:25

    Iyi geceler dizi haberi tv. Ailesi. Nasılsınız? Gülayım Teşekkürler. Sizinle konuşmayalı hayli uzun zaman oldu. Aylardır ayrı kalmışım gibi. Ömer’in yeni ortağı Zehra’nın babası olabilir mi? Ve Özge onlarla bir işler çeviriyor sanki. Hiçte masum değil. Özgeden çok pis kokular alıyorum. Zehra hafızasını kaybetmezse zaten ömeri çok zor affeder. Demet çok geçmiş olsun hayatım. Allah acil şifalar versin. Sana yorum yazdım ama çıkmamış göremedim. Bende aynıyım canım. 10 gündür gecem gündüzüme karıştı. Okulda kafam masaya düşecek diye ödüm kopuyor.

    • Gülay Albasan

      4 Aralık 2017 at 23:31

      Ben teşekkür ederim handan öĝretmenim..MEVLAM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN..çok çok geçmiş olsun..

      • Handan

        4 Aralık 2017 at 23:32

        Amin. Allah razı olsun Gülayım. Hepimizin inşallah. Sen nasılsın?

        • Gülay Albasan

          4 Aralık 2017 at 23:36

          İyiyim handan öĝretmenim..bu gün bende yoĝundum..sabahtan arkadaşlarla kaynaşma kahvaltısı vardı.çok keyifli geçti..ama tabi dışarıda olunca, evdeki išler kaldı..yemekler dersler derken anca kendime gelebildim..

          • Handan

            4 Aralık 2017 at 23:41

            Bırak kalsın Gülayım. Evdeki işler kapıyı çekip çıkmadan bitmez. Evi derle topla arkandan çocuklar anneee gel bak biz ne yaptık diyor. Arkanı bi dönüyorsun sürpriizź. Onun için işler bitmez. Tabi yapmayıncada olmuyor.

            • Gülay Albasan

              4 Aralık 2017 at 23:43

              Aynen handan öĝretmenim, ben mutfağı topladım çıktım..baktım sarı sıpa dolanıyor mutfakta, muzurluk için iş başı yapmış..

              • Handan

                4 Aralık 2017 at 23:58

                Benim küçük sıpá hala uyumadı. Sütü içti kalktı. Diyorki anne kalk sabah oldu. Bak sabah güneş olul. Aydede yok. Nede. Uyumaya gitmiş dedim. Bende Aydede ditcem bakcam diyor. Ben aydedenin evini bilmiyorum dedim. Hıııı dedi gitti oyun oynuyor. Hem hasta hem uyuyup dinlemiyor. Hem beni uyutmuyor. Ay gülayım yok mu bi uyku duası.

                • Oğuz Özdere

                  5 Aralık 2017 at 00:03

                  🙂 Bi ilahiyatcı arkadaşımız varde nerelerde acaba ?

                  • Handan

                    5 Aralık 2017 at 00:05

                    Bana bi hoşgeldin yok. Bilmem anlatabildimmi. Sayın site yöneticim

                    • Oğuz Özdere

                      5 Aralık 2017 at 00:09

                      Handan hanım sen hep buralardasın zaten, Gülay hanımla sana hoş geldin beş gittin deme ihtiyacı hissetmiyorum 🙂

  25. İsim kraliçesi

    4 Aralık 2017 at 23:12

    Gecenin ilerleyen saati ama canım gülayım ın yazdığına yorum yapmasam uykum gelmezdi zaten senin o içten kalpten gelen sözlerin yüregimi okşuyor inanki cansın sen seni çok seviyorum ben

    • Gülay Albasan

      4 Aralık 2017 at 23:32

      Bende seni seviyorum şule ablacım, iyiki varsınız. Hayırlı geceler..

  26. Leyla İzgü

    4 Aralık 2017 at 23:06

    Bugün sevdiğine aşkla bakan bir Ömer vardı yine.Zehra’nın karşısında gözlerinde kaybolan, kokusuyla aşk sarhoşu olan bir Ömer…Zehra biliyor ki doğru yolda. Zehra biliyor ki sevdiği adam Zehra’dan çok daha fazla seviyor.Çok güzel seviyor bunu bakışlarında ve kalbinde görüyor Zehra. Ömer her fırsatta sözleriyle dövsede, gözleriyle ve kalbiyle Zehra’sını doya doya içine çekiyor yine için için kıyamıyor.
    Bir çoğumuz ekran karşısında kızıyoruz Zehra’ya.Bu kadar onursuz, gurursuz olma bırak git diye. Ama Zehra biliyor ki sevdiği adam öfkesinin arkasına saklanıyor. Ömer’in ördüğü kalın duvarları bir yıksa yine eski Ömer olacak diye biliyor ve sabrediyor Zehra. Her günü bir cehennem gibi olsa da,kalbi kırılsa, içi acısada kendini yine eskisi gibi olacağız diye teselli ediyor Zehra…
    Ah be Karaoğlan sizin aşkınız seyirlik değil bir ömürlük…Kaldırsan şu gözündeki nefret perdeni, bir daha görsen seni hesapsız seven Zehra’nı.Vicdanın bir daha titrese, Merhametin bir daha Kabarsa yazık etmesen sevdiğin çok güzel utanan kadına…
    Zehra’nın da dediği gibi; insan ölmek istediği diye ölemiyor.Hazırmısın Zehra’sızlığa, hazır mısın sevdiğin kadının yokluğuna.Sevdiğin kadına güvenmeye bir öğrensen.Geçmiş acılarınla bir yüzleşen.Anne’ne olan öfkeni Zehra’dan çıkarmasan bak o zaman herşey daha farklı olacak. Başkalarının yanında seven,aşk tazeleyen bir adam değil, her zaman seven,sevdiğine hasret kalmayan bir adam olacaksın.Keşke sesimizi duysan.Ne güzel olurdu be Karaoğlan.
    Gönül ektiğini biçer unutma Karaoğlan.Sen zamanında o sevgiyi,aşkı Zehra’ya o kadar güzel ektinki şimdi hasat ediyorsun.Özüne dönsen de kurtulsan, ekran karşısında bekleyen bizlerde kurtulsak. Sana kızgınlığımızı,saydırmalarımızı bıraksak. Bizler Zehra kadar sabırlı değiliz ne yazık ki!!! Belki bilmiyoruz Zehra gibi sevmeyi,anlayamıyoruz bu sabrı,inadı o yüzden.Şimdide dicem ki iyiki Zehra bizi duymuyor.Yoksa çoktan kolay olanı seçer,aşkını kalbine gömer giderdi.Her ne kadar zor olsa da kalbi acısada.
    Ölümüne sevmek böyle birşey herhalde.Aşkınıda,sevgisini de olduğu gibi kabullenmek ne kadar zor olsa da.Sonsuza kadar sevilecek olan bir sevgili olmak ne kadar da güzel anlattı Zehra…Bu kadar sevilmek, bu kadar sevilmek nasıl da şanslısın ve Karaoğlan.Şu şansının farkına varsan artık.Kâldırsan öfkeni,nefretini aradan sevdiğini bir kez daha göstersen sevdiğin kadına.Ciğerini sökmeye çalışmasan.Karşındaki çok ama çok seven kadını bir daha görsen…

    • Gülay Albasan

      4 Aralık 2017 at 23:29

      Elleriniz dert görmesin leyla hanım..yalnız bu zeytin yaĝlı falan değil, nasıl desem onuda bilemiyorum..sadece çok güzel ve çok duygusal olmuş diyorum..hayırlı geceler..

      • Leyla

        4 Aralık 2017 at 23:33

        Teşekür ederim Gülay Hanım.

    • Oğuz Özdere

      4 Aralık 2017 at 23:37

      Leyla hanım teşekkürler, yorumunuzu bir sonraki günün konu içeriğine ekledim..

      • Leyla

        4 Aralık 2017 at 23:43

        Teşekkür ederim Oğuz Hocam.İyi geceler.

    • Handan

      4 Aralık 2017 at 23:38

      Iyi geceler Leyla Hanım. Yüreğinize sağlık. Yine çok duygusal yine çok içli olmuş.

      • Leyla

        4 Aralık 2017 at 23:52

        Teşekkür ederim Handan Hocam.Sizede çok geçmiş olsun.Sizin branşınızı sorabilirmiyim????

        • Handan

          5 Aralık 2017 at 00:03

          Teşekkürler ederim Leyla Hanım. Sınıf Öğretmenliği. Tanışma sayfasından özgeçmişim var. Bakınız mı bilmiyorum. Ordan daha yakından tanıyabilirsiniz. Foto.larımızda var. Bikaç arkadaşın.

          • Leyla

            5 Aralık 2017 at 00:49

            Handan hocam çok teşekkür ederim.Sayenizde tanışma sayfasını keşfettim.Çok sağolun.

            • Handan

              5 Aralık 2017 at 01:18

              Rica ederim Leyla Hanım ne demek. Iyi geceler Allah rahatlık versin.

    • Çalıkuşu

      5 Aralık 2017 at 00:15

      Ellerinize yüreğinize sağlık Leyla hanım. Ah ah keşke Ömer bir görse zehrasını artık böyle davranmasa hem onlar hemde biz kurtulacağızda işte

      • Leyla

        5 Aralık 2017 at 01:03

        Teşekkürler Çalıkuşu.

  27. Demet

    4 Aralık 2017 at 22:58

    Oğuz hocam siz Çukurda mısınız hâlâ?

    • Oğuz Özdere

      4 Aralık 2017 at 22:59

      Çukurdan çıkamadım ki 🙂 Evet ona bakıyorum Demet hocam..

      • Demet

        4 Aralık 2017 at 23:06

        Bende eşim hasta olduğu için istediğim diziyi izleyebiliyorum bu akşam. Yoksa kumanda bana düşmüyor. Siyah Beyaz Aşk diye bir dizi izliyorum bende. Ilgimi çekti,güzel gibi. 🙂

  28. Ziyaretci

    4 Aralık 2017 at 22:48

    Bak dedim gulay yayinlamadin.10 dakka oldumu bilmiyom bir yorum gonderdim yayinlamadin

  29. Konyali Emine

    4 Aralık 2017 at 22:41

    Tesekkurler gulay hanim izlemis kadar oldum diziyi

  30. Ziyaretci

    4 Aralık 2017 at 22:39

    Kiizzzlaaaar size bisey soylimmi iste bu gerçek bir turk kadin in çilesi
    Nedenmi iste kadin do gurur
    Yetistirir kadin yipratan yine erkek biz kadin lar kocaya çok simartiyoruz gerek yok aslinda onlarin zaten kaninda var simariklik gulay bskalim bunu yayinlicakmisin

    • Gülay Albasan

      4 Aralık 2017 at 22:59

      Tabiki yayįnlayacaĝım..ama biraz müsade..namazımı kılıp gelicem..

      • Ziyaretci

        4 Aralık 2017 at 23:06

        Allah kabul etsin
        Ne MURADIN varsa versin

        • Gülay Albasan

          4 Aralık 2017 at 23:33

          Amiyn ziyaretci..mevlam cümlemizin ibadetlerini kabul etsin..

  31. Demet

    4 Aralık 2017 at 22:11

    Gülay canım çok teşekkür ederim. Her gece üşenmeden çocuklarından,eşinden,evinden zaman çalıp bizlere analiz yazıyorsun. Her zaman koşuyorsun bize. Teşekkür ederim canım. Ve yine analiz yüreklere dokunuyor. Eline,yüreğine sağlık 🙂

    • Gülay Albasan

      4 Aralık 2017 at 22:15

      Çok tešekkür ederim demetcim..evet biraz naz ediyor ev ahalisi, ama ne yapalım okadar olacak..

  32. Leyla

    4 Aralık 2017 at 22:02

    İyi akşamlar Gülay hanımcım.Yine ana yemek tadında bir yorumla gönüllere dokundunuz.Ellerinize sağlık.

    • Gülay Albasan

      4 Aralık 2017 at 22:05

      Teşekkür ederim leyla hanım, hayırlı akşamlar..ve hoş geldiniz..

      • Demet

        4 Aralık 2017 at 22:27

        Bir zeytinyağlı da hiç fena olmazdı aslında. 🙂

        • Gülay Albasan

          4 Aralık 2017 at 22:29

          Evet zeytin yaĝlıları leyla hanım yapıyor..

          • Demet

            4 Aralık 2017 at 22:51

            Ama bu gece bize zeytinyağlı yok sanırım. Halbuki Leyla’nın zeytinyağlılarını çok beğeniyorum ben. 🙂

            • Leyla

              4 Aralık 2017 at 23:11

              Biraz sonra geliyor Demet hanımcım zeytinyağlı tadında bir yorum.Bu arada iyi geceler.

    • Şule

      4 Aralık 2017 at 23:13

      Leylacıgım nasılsın iyimisin

      • Leyla

        4 Aralık 2017 at 23:36

        Teşekkürler Şule Hanımcım.Uzun süren migren nöbetinde çok şükür çıkabildim.İyigeceler.

        • Gülay Albasan

          4 Aralık 2017 at 23:39

          Leyla hanım, baş aĝrısı çok zor oluyor, insanın dünyası kararıyor resmen..eskiden hiiç bilmezdim baş aĝrısını..ama insan zamanla öĝreniyor hepsini..mevlam hayırlı şifalar versin…

          • Leyla

            4 Aralık 2017 at 23:50

            Amin Gülay hanımcım.İnanın insanın tarifsiz bir ağrı.İnsanın sudan miğdesi bulanırmı? Yemek yemeyi bırakın su bile içemiyorsunuz.Işık ses insanı mahvediyor.Ağrı ile uyuyup aynı ağrıyla kalkıyorsunuz.Benim gözlerimi de etkiliyor.Adeta hiç bir şey görmüyorum.Allah kimselere göstermesin.

            • Gülay Albasan

              4 Aralık 2017 at 23:52

              Amiyn leyla hanım..insan işte, herşey bizim için..mevlam hayırlı saĝlık versin..

  33. Aytac azəri fan

    4 Aralık 2017 at 21:41

    Iyi aksamlar gülay ablacim elerine gonlune salik cok tesekkur ederim evet omer zehranin uzerini orter ken benim de aklim ilik zezon daki bölüm geldi ozaman zehrani uzerini ort memis di kunki zehrayi sevmiyor du ama simdi farkli nekadar kizqin ofkeli olsa da zehraya kiyamyor kunki artik onu cok sevyrum nekadar zorba da olsa eski zorba omer degil artik kunki simdi ask var orta da be bu bölüm cok sevdim cok zorba omer izlemedik ve ben can bebeki de cok sevdim ne tatliydi o ya

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top