Connect with us

Adını Sen Koy

Gülay Albasan – Adını Sen Koy 236. Bölüm Analizi (Zehranın Zor Kararı)

Gülay Albasan – Adını Sen Koy 236. Bölüm Analizini sizler için kaleme aldı. Haftanın ilk günü (Zehranın Zor Kararı)nı bir film ile özdeşleştirmiş ve sizlere sunuyor. İyi okumalar diliyorum.. İçimde sana dair bir tek kırıntı bile bırakmıycam diyordu ömer..

Bir tane türk filmi izlemiştim. Kadın evliydi. Ve daha önceki ayrıldığį eşi sürekli kadını tehdit ediyordu. Yeni eşi farkındaydı ters giden bazı şeylerin olduĝunu, ve eşine sürekli soruyordu, canını sıkan birşeyler’mi var diye..kadın her seferinde, yeni eşinin başına birşey gelmesin diye, kadın sürekli tehdit edildiĝini inkãr ediyordu..adam ne olursa olsun bana söyleyebilirsin, senin için herşeyi yaparım diyordu, hemde herşeyi..diyerek ısrarcı oluyordu.
Gel zaman, git zaman, derken eski eşin ölüm haberi gelir kadına..kadın beladan kurtulduĝu için mutludur. Ama bir türlü kimin yaptıĝını anlayamaz..

Şahsen ben kadın öldürdü herhalde diye düşündüm..ama polisler eve gelince anlaşılır olay..Adam okadar çok seviyorduki eşini, onu kim bunaltırsa bunaltsın, eşi için her şeyi yapacağını söylemişti..ve kadına derki, seni kim üzerse üzsün, karşısında beni bulur demiştim der..Kadın belalısından kurtulduĝuna mı sevinsin. Onu her şeyiyle sahiplenen eşinin hapse girmesinemi üzülsün bilemedi..
Vel hasıl kelam, Kadın hep kendini yer, hep iki arada bir derede kalır.

Zehra, Ömerine, cananı kaçırdıklarını söyleyip ömerdenmi olsun? Cananı kendi kurtarmaya çalışıp, yine derdini anlatamadığı için ömrü billah ömerin gözündenmi düşsün? Ne etsin, siz söyleyin..Bence ömere herşeyi anlatıp, Ömerin zehra için neleri göze alabileceĝini görsün..Sürekli zehra göze alıyor birşeyleri..Tabiki ömer katil olsun demiyorum..o pitonu kendi zehirinde boĝsun..zehrasının gözyaşlarını dindirsin..

Gülay Albasan – Adını Sen Koy 236. Bölüm Analizi (Zehranın Zor Kararı) için yorum ve görüşlerinizi aşağıya bekliyoruz. Sizce Ömer Zehraya istediği parayı verecek mi?

Continue Reading
Bunları da seversin..
112 Yorum Var

112 Comments

  1. Çalıkuşu

    12 Aralık 2017 at 21:28

    Ya aslınur hoşgeldin canım arkadaşım nerelerdeydin çok ama çok özledik seni. İyiki geldin

  2. ferize

    12 Aralık 2017 at 21:25

    Su damlam şulecim..
    Çiçek cim..nerdesiniz..

  3. Çiçek

    12 Aralık 2017 at 21:24

    Herkese hayirli akşamlar ferize hanim sanada iyi akşamlar kimseye kusmedim bu gun biraz yogun bir gun du komsumun evinde dua okundu ona yardıma gittim ..birde fazla yorum yazıp insanları rahatsız ettim gibi geldi .

  4. Tatlıcı ülker

    12 Aralık 2017 at 20:44

    ASLINURUM minnoş prensesim hoş geldin:-) Kız baya özletdin kendini:-)

  5. ferize

    12 Aralık 2017 at 19:35

    Su damlam ,tatlicim demetcim,şulecim..çicekcim..nerdesiniz?
    Banamı..kűstůnűz..

    • Demet

      12 Aralık 2017 at 20:08

      Ben size nasıl küsebilirim ki? Sadece eşime yemek hazırlıyorum,bugün geç gelecek biraz.

      • ferize

        12 Aralık 2017 at 20:17

        Sağol Demetcim..
        Sizleri çok őzlemişim..
        Sanki..bir yıl..
        Olmuş gőrůşmeyeli.
        Sana kolay gelsin..canım.
        Hayırlı akşamlar.

    • Tatlıcı ülker

      12 Aralık 2017 at 20:40

      FERİZE ablam analiz yazmak için diyer siteye gidicektim ama parmaklarım senin tatlıcını aradığını hiss etdi. Bende parmaklarıma uyup geldim. İyikide geldim. Hadi gel sohbet edelim. Analizi gece yazarım. Zaten Ulaş abi bu konuda bana sonuna kadar özgürlük tanyor.
      Bak burdayım ona göre.

      • ferize

        12 Aralık 2017 at 21:08

        Tatlıcım…iyikide..geldin..
        Hoşgeldin.
        Biliyormusun..tatlím..
        Bu hiss..gerçek..
        Sevenlerin..
        Bir..gerçeģi..
        Çůnků..bende..aynı..
        Hissediyorum..
        Nasilsin..bakim..iyisin..
        InsAllah. .

  6. ferize

    12 Aralık 2017 at 18:25

    Herkeze. .Hayır lı. .
    Akşamlar..canlar..
    Sabah..sizlere..gūnaydın..
    Diyemediğim..
    için..ůzgūnūmm.
    Hep aklımda..
    Hep kalbimdesiniz..
    Hepinizi..çok..seviyorum..
    Çokta..őzlūyorum..
    Uzak diyarlarda..sizi..
    Seven..bir..ablanız..
    Biz..kardeşiniz..
    Olduğunu..hatırlayın..
    Canlar..

    • Aslınur

      12 Aralık 2017 at 18:58

      Sana da hayırlı akşamlar Ferize 🙂
      Sıkıntı yok, sen de bizim kalbimizdesin..

      • ferize

        12 Aralık 2017 at 19:26

        Hoşgeldin Aslınur..
        Sevenlerinin ne çok..
        Olduğunu
        Fark ettin değilmi..

  7. Demet

    12 Aralık 2017 at 17:21

    Gülaycığım hatırlıyor musun bizim bir Ayşe.c arkadaşımız vardı,birde Azeri Leyla. Onlar kayboldular. Nereye gittiler acep? Hiç uğramıyorlar. Inşaallah iyidirler.

  8. özgür

    12 Aralık 2017 at 16:52

    HOŞ GELDİN BU GÜN BEKLİYORDUM SENİ DEMET ‘CIM HER KEZ MERAK ETTİLER TEŞEKKÜRLER ASLINUR SENİ HEZ KEZ ÇOKKKKK ÖZLEDİ SEVGİMLE BİZİMLE KALLLLL
    youtubbe ne çok Gülay adına slayt var tüm şarkıları sana gelsin duygulu kızım…..

    • Aslınur

      12 Aralık 2017 at 18:52

      Teşekkür ederim Özgür teyzeciğim 🙂
      Ben de sizi çok özledim, buradayım artık merak etmeyin 🙂

  9. Demet

    12 Aralık 2017 at 16:46

    Aslınur,tatlım hoşgeldin. Sen nerelerdesin? Ne kadar özledik seni haberin var mı? Habersiz gidince çok endişelendik. Ee neler yaptın,nereye kayboldun birden? Şimdi gitmem lazım,kusura bakma canım. Sonra mutlaka uğrayacağım. Seni seviyorum Aslınur’um. Hoşgeldin tekrardan. Öptüm.

    • Aslınur

      12 Aralık 2017 at 17:00

      Canım Demetim hoşbulduuum 🙂
      Şimdi bir sayfalara göz attım da beni merak edip, bolca kulaklarımı çınlatmanız beni inanın çok mutlu etti 🙂 ben de sizleri çoook özledim 🙂
      Anlatacağım birazdan, şimdi annem yemeğe çağırıyor, biraz tıkınayım geleyim 🙂 ..

      • Demet

        12 Aralık 2017 at 17:45

        Tabi merak edeceğiz seni. Sen bizim biricik Tatlı Yorumcumuzsun. Şule abla seni çok merak ediyordu,siteye gelince sevinçten havalara uçacak.

  10. Aslınur

    12 Aralık 2017 at 16:45

    İlk gecikmeli mesajım Gülay ablama gelsin…

    ~ Doğum Günün Kutlu Olsun Gülay Abla ~

    Canım ablacığım bu yeni yaşında hayattan beklediğin ne varsa bir anda önüne serilsin.
    Yuvandan sevgi, mutluluk, huzur, yüzünden gülümsemen hiiç eksik olmasın..
    Sevdiklerinle nice mutlu yıllara 🙂
    İyi ki seni tanımışım canım ablacığım, seni çoook seviyorum 🙂
    (Bu gecikmele mesaj için çok çok özür diliyorum ablacım, ayrıca eğer elimde olsaydı sana güzel bir hediye alır, onu da güzelce paket yapıp sana verdirdim.. elimden gelen sadece bunlar
    Kucak dolusu kalplerle canım ablacığım 🙂

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • Gülay Albasan

      12 Aralık 2017 at 17:38

      Çok teşekkür ederim aslı nur, düşünmen yeter. Senin canın sağolsun. Tekrar hoš geldin..

  11. Çiçek

    12 Aralık 2017 at 16:42

    Selam herkese ben geldim kim var ki sitede

  12. Aslınur

    12 Aralık 2017 at 16:36

    🙂 bu lafı ilk defa sizden duyuyorum 🙂
    İkisini de istemem 🙂

  13. özgür

    12 Aralık 2017 at 16:20

    GÜLAY‘CIM YOUTUBE SENİ TANIYAN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLAMIŞ BATLAMA YAPMIŞ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
    SEVİLİYORSUN BEN GİRMEYİ BİLMİYORUM DÜŞÜNÜYORDUM GEREK KALMADI DENİZDE DAMLA MİSALİ KALICAKTIM TEYZESİ ….SEVGİMLE KALIN….

  14. Aslınur

    12 Aralık 2017 at 16:15

    Ben geldiiiiiiiiiiiiiiiim

    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    Eee millet ne var ne yok 🙂 hepinizi çok çok çok ama çoook özledim 🙂 ..

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • Oğuz Özdere

      12 Aralık 2017 at 16:27

      Aslı nur nerelerdesin ya kaç defa ilan verdik bu kız kayboldu öldümü kaldımı evlendi mi kaçırdılar mı diye, artık umudu kestik geceler 3 ihlas bir fatiha okumaya başlayacaktık 🙂 Hoş geldin..

      • Aslınur

        12 Aralık 2017 at 16:33

        Hoşbuldum da beni merak ettiğinizr mi sevineyim, arkamdan fatiha okuyacağınıza mı üzüleyim hı ?
        Neyse neyse hoşbuldum, ayrıca ne evlenmesi ya, okuyorum ben daha doğrusu okumaya çalışmaya çalışıyorum 🙂

        • Oğuz Özdere

          12 Aralık 2017 at 16:34

          Ne demişler ya hocaya ya kocaya tercihini yap sen 🙂

    • Gülay Albasan

      12 Aralık 2017 at 17:28

      Hoş geldin aslınur, nerelerdeydin.sevenlerinin gözleri yollarda kaldı..

    • Mrs tatlılık abidesi

      12 Aralık 2017 at 19:20

      Aaaaaaa inanmıyorum aslınurum canımın içi şulesinin tatlı yorumcusu sen nerelere kayboldun güzelim bitanem benim çokkkķkkkkk özledim seni seninle konuşmayı ne kadar çok özlemişim .hoşgeldin yüregime hoşgeldin gönlüme seni seviyorum canımın içi.

  15. Demet

    12 Aralık 2017 at 15:25

    Su Damla’m canım beni sormuşsun,sağol iyiyim. Işlere koşturuyorum işte. Şimdi elimdeki iş bitti,bende koştum siteye geldim. 🙂

  16. xanimazerifan

    12 Aralık 2017 at 15:05

    ozgur teyzecim ben iyim sen nasilsin ALLAH DAN SANA UZUN OMUR C AN SAGLIGI ARZU EDIR EM ELLERINDEN OPUYO RUM TEYZEM BENIM HADI ALLAHA EMANET OL

  17. xanimazerifan

    12 Aralık 2017 at 14:58

    iyi gunler arkadaslar gulayablacim calikusum demetcim oguzabicim ben cok iyim sizlerinde iyi olmaniza sevindim

  18. özgür

    12 Aralık 2017 at 14:22

    bu gün geç kalkınca biraz kaynımım 7 yaşında Melis‘imiz var anne çalışınca bende kalıyor fırsat bulup siteye giremedim kelebeğim öptüm sarılarak….Gülay‘cım bizler burdayız teyzesi eşinden Allah razı olsun o ve çoçukların gec saatlere kadar seni bizimle baylaşıyorlar telaş etme yorumlar geciksede olur eşinle hoş sohbetli dolu dolu zaman gecir biraz telefona elleme o izin vermese bu kadar seni bulamayız eşine teşekkürlerimi ilet sevgimle kal doğum günün bu gün çokkkkkk mutlu ol….

  19. Gülay Albasan

    12 Aralık 2017 at 13:21

    NEYSE ARKADAŞLAR, BEN DIŞARIYA ÇIKACAĜIM BİRAZDAN..YORUMLAR GECİKEBİLİR.ŞİMDİDEN KUSURA BAKMAYIN..HATUNLAR HEPİNİZİ ÖPTÜM..

    • Demet

      12 Aralık 2017 at 13:28

      Iyi eğlenceler canım. 🙂

    • Tatlıcı ülker

      12 Aralık 2017 at 13:33

      Ablacım sana kolay gelsin:-)

  20. Özgür

    12 Aralık 2017 at 13:06

    Hayırlı günler kalbi güzel insanlar Demet’cım selam vermede bu gün geç kaldım ama aklım hep burdaydı nasıl birbirimize alışmışız teyzesi bir aile gibi Allah daim etsin ☺️Gülay’cım sudamlamm Demet’cım,Aytaç Ülker Şule hanım Çiçek hanımHandan hanım NurBanu Leyla xanimszerifan çalıkuşum Aslınur bu gün mesajın yok şimdi seni çok merak ettim Allah’a emanet ol Aslınur…….bu yorumu okuyan ve Oğuz hocam en güzel gün günler sizlerin olsun sevgimle kalın☺️

    • Gülay Albasan

      12 Aralık 2017 at 13:16

      Hayırlı günler özgür teyzecim. Sevgi hürmet bizden..ellerinden öperim..ALLAH’A emanet olun..

      • Demet

        12 Aralık 2017 at 13:21

        Merhaba Özgür teyzeciğim. Inanın bende sizin gibiyim. Bir saat bile siteye bakamasam aklım kalıyor,özlüyorum. O yüzden mümkün olduğunca sitedeyim. Sizinde ellerinizden öpüyorum,Allah’a emanet olun. 🙂

    • Tatlıcı ülker

      12 Aralık 2017 at 13:32

      ÖZGÜR TEYZEN GEÇ GELMEN SORUN DİYİL. STOKLARDA BOLCA GÜNAYDINLAR VAR. BEN EN KOCAMANINDAN SENİN İÇİN ISMARLADIM. 10 DAKİKAYA KARQOYLA ULAŞTIRIRLAR. BU ARADA KARQOCUYA BAHŞİŞ VERMEYİ UNUTMA. SONUÇTA ADAM ÖYLEN VAKTİ GÜNAYDIN KARQOSU GETİRİYOR:-)

    • su damlasi

      12 Aralık 2017 at 13:51

      Hayirli gunler ozgur teyzem canim cok tesekkur ederim bu guzel yorumun icin opdum seni cok seviyorum kocaman sariliyorum Allaha emanet ol

    • Çalıkuşu

      12 Aralık 2017 at 13:52

      Teşekkürler özgür teyzecim. Sanada hayırlı günler. Evet gercekten de bir aile gibi olduk. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi böyle arkadaşlıklar kuracağım. Ama oluyormuş ve gayet de güzel ben sizlerle olmaktan çok mutluyum.

  21. Çiçek

    12 Aralık 2017 at 13:00

    ULKERCİM isim yazmak eziyet değil tatlım ama u nuttuklarim oluyor diye bu gün yazma ayi seçtim canim bende seni çok öptüm iyi gunler.

  22. ferize

    12 Aralık 2017 at 12:25

    Şuan..Tatlıcimın..tabiriyle..
    GŮNAYDIN MiLLET..demek..istiyodum..bide..baktımm..saat12:20 olmuş..
    Bende..hayırlı..gūnler.demek
    istiyorum..manzaranın..merkezindeyimm…gūneş temiz hava ..deniz.daha..ne olsun..hepinizi..cok..seviyorum…cok..ozledimm.gorusmek..umuduyla..kalin saglicakla..

    • Demet

      12 Aralık 2017 at 13:12

      Hayırlı günler Ferize Hanım. 🙂

    • Tatlıcı ülker

      12 Aralık 2017 at 13:36

      Hem günaydın, hem iyi günler FERİZE ablişkom:-)

    • su damlasi

      12 Aralık 2017 at 13:53

      FERİZE ablam hayirli gunler canim ben seni cok ozledim cok da seviyorum bu aralar biraz yorqunum o yuzden yazamiyorum ama hep aklimdasin kalbimdesin opdum hayirli gunler

  23. Çalıkuşu

    12 Aralık 2017 at 12:24

    Neyse siz gelmediniz ama ben gidiyorum hadi hayırlı günler arkadaşlar

    • Demet

      12 Aralık 2017 at 13:09

      Dur Çalıkuşu’m dur,gitme. Buradayım ben. Nasılsın?

      • Çalıkuşu

        12 Aralık 2017 at 14:56

        İyiyim demet öğretmenim. İşte dersler, ev işi, ask, uyku… Zaman geçiyor

  24. Çalıkuşu

    12 Aralık 2017 at 12:18

    Ya halamı kimse yok. Ben gelince mi kayboluyorsunuz anlamadım ki

  25. Çalıkuşu

    12 Aralık 2017 at 12:05

    Hey arkadaşlar bakın Çalıkuşu sabahın köründe (!) uyandı. Ee siz neredesiniz. 🙂

    • Şule

      12 Aralık 2017 at 13:23

      Yaşlılıktan uyuya kalmış olabilirmiyim acaba?cicikuşum iyi günler olsun yavrum

  26. Çalıkuşu

    12 Aralık 2017 at 11:59

    Herkese hayırlı günler bakın birsürü cevap yazdım. Yoksa geç geldim diye bana cevap veren yokmu 🙁

  27. Demet

    12 Aralık 2017 at 11:44

    Ülker,Aytac,Su Damla’m,Handan,Özgür teyzem,Tuana,Ferize Hanım,Leyla,Çiçek abla,Xanim,Çalıkuşu ve diğer arkadaşlarım sizlerede kocamannn bir günaydın,kimler nasıl bugün bakalım? 🙂

    • Çalıkuşu

      12 Aralık 2017 at 11:55

      Bende çok geç kaldım ama günaydın demet öğretmenim.

    • Tatlıcı ülker

      12 Aralık 2017 at 12:35

      DEMETCİM canım sanada günaydın. Birtanem çocuklar mı yoruyor seni bu kadar?

      • Demet

        12 Aralık 2017 at 13:04

        Tatlıcığım benim büyük oğlum okula gidiyor,onunla ilgilenmek zorundayım hergün. Küçük oğlum evde,benimle hergün savaş içerisinde. Eşim akşam işten dönüyor, ev işleri malûm zaten yemek,bulaşık,temizlik vs. Bugün biraz temizlik yaptım,azıcık oturup dinleneyim dedim ama şimdide oğlum acıkmış. Anlayacağın iş yine beni bekler. Eğer beni soran olursa mutfakta yaşlanıyor dersin olur mu? Öptüm canım. 🙂

  28. Demet

    12 Aralık 2017 at 11:40

    Gülaycığım,Oğuz hocam ve ablaların bir tanesi Şule abla,biraz geç kaldım ama olsun,hepinize günaydın,nasılsınız? 🙂

    • Oğuz Özdere

      12 Aralık 2017 at 11:48

      Erken yatar geç kalkarsın nasıl bi insansın çözmedik bi türlü arkadaş..

      • Çalıkuşu

        12 Aralık 2017 at 11:57

        Günaydın oğuz hocam

      • Demet

        12 Aralık 2017 at 12:44

        Benimle uğraşmaktan zevk mi alıyorsun sen? Dün gece saat ikide uyudum ve sabah yine saat yedide kalktım. Daha ne uyumasından bahsediyorsun sen? Tabi dün gece Çukurda olduğun için herşeyden bihabersin. Tüm gece siteye baktım ama kimse olmadığı için bende köşeme geçtim. Yani dün gece o kadar canım sıkıldı ki seninle bile konuşmaya razıydım. Ama bir türlü Çukurdan çıkamadın ki ne yapalım. 🙂 Neyse, zaten bu yorumumu muhtemelen görmezsin. Iyi dersler sana. 🙂

  29. xanimazerifan

    12 Aralık 2017 at 11:32

    gunaydin sitemizin iyi guzel kalbli insanlari nasilsiniz gulayablacim cicek ablacim suleablaci m ferizeablacim calikus ucum demetcim sudam lasi tatliciulkerim oguz abicim nurbanuablacim ziyaretci anonimler siz ler nasilsiniz insALLAH iyisinizdir hepinize hay irli ugurlu neseli gununuz olsun hepiniz ALLAHA EMANET OLUN

    • Oğuz Özdere

      12 Aralık 2017 at 11:48

      Hoş geldin iyiyiz biz nasıl olsun çoluk cocuk uğraşıyoruz işte 🙂

      • Tatlıcı ülker

        12 Aralık 2017 at 12:33

        OĞUZ abi kırk yıllık ev hanımları gibi konuşmuşsun. Brakta o cümleyi Gülay abla, Demet, Leyla desin. Çoluk çocuk bağrmaya başlarken babalar “benim dışarda işim var” diyip kaçar. Geriye anneler kalr:-)

        • Demet

          12 Aralık 2017 at 13:07

          Tatlım Oğuz hocamız ne anlar ev işlerinden,yemekten memekten. Seninde dediğin gibi en ufak şeyde “Benim dışarıda işim var” deyip,kaçıyorlar. Erkek milleti işte. 🙂

    • Çalıkuşu

      12 Aralık 2017 at 11:55

      Günaydın xanım azəri fan kardeşim. Bizler iyiyiz sen nasılsın

    • Gülay Albasan

      12 Aralık 2017 at 13:09

      İyiyim xanım azerifan..evdeyim ve yoĝunum..teşekkür ederim..sen nasılsın..

  30. Çiçek

    12 Aralık 2017 at 11:11

    Herkese gunaydin ,bu mesajı okuyan herkese iyi gunler tek tek isim yazmadım bu gün ayrıca bana gunaydin diyen herkese teşekkürler.hayirli gunler.

    • Çalıkuşu

      12 Aralık 2017 at 11:56

      Günaydın çiçek ablacım.

    • Tatlıcı ülker

      12 Aralık 2017 at 12:45

      Mis kokulu ÇİÇEYİM geç olsada sanada günaydın. İsim yazarak kendini eziyete sokma. Adımı yazmaya gerek yok. Yazmasanda seviyorum seni:-) Gelde yanaklarından öpeyimmm:-) uuuuuuuşşşşşşş öptüm işte. Maşallah tatlılıkta bir numarasın:-)

    • Gülay Albasan

      12 Aralık 2017 at 13:12

      Hayırlı günler çiçek ablacım, biraz geç oldu ama kusura bakmayın..sağlıcakla kalın.

  31. İpek

    12 Aralık 2017 at 10:30

    Artık defolsun şu zehranın o salak halası ve canan salimin rolü iyice zayıfladı varla yok arası neden zehrayı bu kadar saflaştırdınız neden bu kadar savunmasız hep bunlarımı izleyecegim 182 bölümden beri hangi gelişme oldu ömerin hayali zehranın hiç bir şeyi ömere anlatmayışı.ne oldu evlendilerde ne oldu sırf canan zehranın sır saklaması ömerin annesini hatırlaması ve dügün gecesinde duydugu para mevzusundan sonra zehraya
    yaptıkları bu kadın olan senaristler çokmu tacize ugramış acaba akılları buna çalışıyor bu nedir böyle bu yazdıgım yoruma bu site yöneticisinden cevap istiyorum veya kim ilgileniyorsa

  32. Mrs tatlılık abidesi

    12 Aralık 2017 at 09:35

    Bir hüzün saklıdır her gün batımında ve bin umut vardır yeni günün dogumunda bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanman dilegiyle günaydın aslınurum günaydın can arkadaşım sensiz olmuyor şulen çok özledim seni sana koydugum isimle yazıyorum hep seni çok seviyorum hep kalbimdesin sakın unutma elbet bir gün okuyacaksın.

    • Çalıkuşu

      12 Aralık 2017 at 11:58

      Günaydın Şule ablacığım

  33. Tatlıcı ülker

    12 Aralık 2017 at 05:05

    Günaydın millet:-)
    Hepinize bu yeni günde kocaman mutluluk diliyorum.

    • Gülay Albasan

      12 Aralık 2017 at 08:36

      Günaydın ülkervim.hayırlı günler.

      • Çalıkuşu

        12 Aralık 2017 at 12:00

        Günaydın canım Gülay ablacığım. Analiz için teşekkürler.

        • Gülay Albasan

          12 Aralık 2017 at 13:04

          Canım geç oldu biraz..bugün eşim evde, siteye fazla giremiyorum..malum hiç istekleri bitmiyor, çay içelim, soĝuk bişeyler varmı, hadi meyve yiyelim..valla yavuz selimi aratmıyor MAAŞALLAH..neyse çalìkuşum hayırlı günlerin olsun diyorum,ve öpüyorum..

    • su damlasi

      12 Aralık 2017 at 08:42

      Hayirli sabahlar arkadaslar nasilsiniz? Yeni gununuz hayirli ugurlu neşe dolu olsun .
      Hepinize bu yeni gunde saglik mutluluk huzur diliyorum ALLAH yardimciniz olsun insallah
      GULAY ABLA OĞUZ bey OZGUR teyzem DEMETCİM canim FERİZE ablam TUANA CALİKUSU ŞULE ABLA LEYLA HANİM ULKERİM XANİM AZERİ AYTACİM prensesim HANDAN Hanim NURBANU ABLA ÇİÇEK LALE TURKMEN VE diyer arkadaslar nasilsiniz? hepinize gunaydin hayirli sabahlar canim arkadaslarim hepinizi cok seviyorum ..

      • Gülay Albasan

        12 Aralık 2017 at 08:45

        Günaydın ve hayırlı sabahlar su damlam. Seninde günün neşeli huzurlu ve mutlu geçsin..

        • su damlasi

          12 Aralık 2017 at 10:07

          Gunaydin hayirli sabahlar gulay ablam tesekkur ederim

          • Demet

            12 Aralık 2017 at 11:37

            Sana da günaydın Su Damla’m,nasılsın?

            • su damlasi

              12 Aralık 2017 at 13:49

              Selam DEMETCİM canim iyim sen nasilsin?

      • Handan

        12 Aralık 2017 at 09:02

        Günaydın su damlası.

        • Şule

          12 Aralık 2017 at 09:27

          Önceden uyanmış ayakta olanlara, bıktık artık senden, bırak yakamızı diyenlere, biricik arkadaşlarıma, beni seven, ya da gıcık olup da söyleyemeyen herkese günaydınlar olsun bu kalp seni unuturmu.

          • su damlasi

            12 Aralık 2017 at 10:08

            Sule ablam hayirli sabahlar canim

          • Gülay Albasan

            12 Aralık 2017 at 10:43

            Benim senden hiç bir şikayetim yok şule ablacım..hatta sabah mesajlarını göremeyince üzülenlerdenim. Ben seni seviyorum..

            • İsim kraliçesi

              12 Aralık 2017 at 11:58

              Sen….cansın biliyorsun degilmi

          • Tatlıcı ülker

            12 Aralık 2017 at 12:40

            ŞULE abla senin gibi tatliş kadına nasıl qıcık olunur ki? Kalbimizin deyerlisi,
            Sitemizin sevimlisi,
            Hayatımızın neşesi,
            Şule arkadaşlarının birtanesi:-)
            KOCAMAN ÖPÜLDÜN:-)

            • Şule

              12 Aralık 2017 at 13:20

              Adını aratmayan tatlıcı ülker çok mutlu oldum bende seni kocamannnnnn öptüm

        • Çalıkuşu

          12 Aralık 2017 at 12:01

          Günaydın handan öğretmenim

      • Çalıkuşu

        12 Aralık 2017 at 11:57

        Günaydın su damlam.

    • Çalıkuşu

      12 Aralık 2017 at 12:00

      Günaydın tatlıcım

  34. Anonim

    12 Aralık 2017 at 00:00

    Zehra okadar cok kaçırıldı ki artı gözlerini bile kendi bağlıyor kotu adamlara bırakmıyor.kaçırılma konusu onun uzmanlık alanı nede olsa

  35. xanimazerifan

    11 Aralık 2017 at 23:13

    iyiaksamlar arkadaslar nasilsiniz gulayablacim canim benim dizide uzulsekde ama senin analizin cok iyi geldi bana cok guzel olmus eline saglik bitanem ALLAHA EMANET OL

  36. Şirin Kötü Kraliçe

    11 Aralık 2017 at 22:42

    Eee millet,nereye kayboldunuz?

  37. Demet

    11 Aralık 2017 at 22:42

    Eee millet,nereye kayboldunuz?

  38. Lale turkmen

    11 Aralık 2017 at 21:18

    Canan cadisi yuzunden ne omer belaya bulassin nede zehra omerden gizli is cevirsin ne de canan icin para istesin. Artik safin otesi Zehrada silkinip kendine gelsin beladan uzak durmayi ogrensin.

  39. İsim kraliçesi

    11 Aralık 2017 at 21:11

    Gülaycıgım sırf senin hatrına ve analizin adına çok muhteşem olmuş güzel yürekli arkadaşım seni seviyorum çokkķ

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 21:36

      Eveet, bir içerlenilmişlik hissediyorum bu sözlerde..
      Üzgün ve kırgın olduĝunu hissediyorum..
      Kendi ama teşekkür ediyorum..hayırlı akşamlar.

  40. Özgür

    11 Aralık 2017 at 21:03

    İyi akşamlar duygulu kızım …….
    Evet bana eşim ketum derhem sorunları büyütmesin hem balşını belaya sakmasın şu an güllümsüyorum aklıma gelen olay tırafikte her terslik bizi bulur trafik kurallarına çok uyar uymayan karşımıza çıktımı yandık araba ile karşıya gecerken çok uzaktaki araba hızını kesmedi eşim elini kaldırdı aman Allahım taksinin ine nasıl sığdığını anlamadığım gençler bize doğru geliyor gençlerin çokluğu değil beni korkutan eşim onu öyle tuttum ki yerinden kımıldanası zorlaştı genç nasıl cevap veriyor yannındakilerden eşimi tanıyan iki tarafı sakinleştirdi tek başına başını bela getirecek oğluma babanın huyu yüzünden ona uyma der dururum iki arada kalmak çokkk zor birşeyleri saklamak paylaşamamak ahlakına göre yaşamak gerek bazen ben hep böyle düşündüm
    Gülay’cım çoçuklarımıda öyle yetişdirdim iyimi yaptım kötümü bilmiyorum duygulu kızım izlediğin film ilgi alanıma giren türden AİLENLE unutamıyacağın bir doğum günü geçir sevgimle kalın Albasan ailesi

  41. tuana

    11 Aralık 2017 at 20:48

    Bu arada dogum gunun kutlu olsun gulaycim iyiki dogdun iyiki varsin

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 20:51

      Teşekkürler tuana sende iyiki varsın.

      • Demet

        11 Aralık 2017 at 20:57

        Tuana iyi akşamlar,nasılsın? Babaannenin fotoğrafını nerede gördün? Bende bakmak istiyorum.

        • tuana

          11 Aralık 2017 at 22:48

          Canim instsgramda vardi ama suan yok ama ilerleyen bolumlerdr gelecrk 15 veya 20 bolum sonr

  42. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 20:31

    Gulaycim eline sağlık canım bende senin gibi düşünüyorum.ömerde zehra için bir şeyleri göze alsın herşeyi parasıyla halledecegini zannediyor. Zehrayada maşallah çok sır küpü Ben eşimden hayatta birşey saklayamam.içim içimi yer. Kizacagini bilsemde söylerim .

  43. tuana

    11 Aralık 2017 at 20:07

    Canan icin nisanliligini yasayamadi onun yuzunden evliligi mahfoldu simdide onun yuzunden evliligini dahada berbat ediyor kimse kusura bakmasin bu iyi niyet falan degil aksine aptallik ve canan kurtuldugunda hepsi senin yuzunden zehra diyecek ve ona kotuluk yapmaya devam edecek

    • Hatice

      11 Aralık 2017 at 22:31

      Size katılmıyorum bu konuda Canan yüzünden değil olabilir böyle kötü insanlar her yerde tüm bunların hepsi Zehra ve aptallığı yüzünden

  44. Demet

    11 Aralık 2017 at 19:46

    Her zamanki gibi çok güzel yazmışsın,teşekkür ederim ama bugün doğum günün senin. Pastanı ye pastanı. Ben olsam ilk iş pastamı yerdim. Kimse beni durduramaz. 🙂

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top