Connect with us

Adını Sen Koy

Gülay ALBASAN – Adını Sen Koy 241. Bölüm ANALİZİ (18 Aralık)

Gülay ALBASAN – Adını Sen Koy 241. Bölüm ANALİZİ (18 Aralık) Ne Vaad ettiler sana hımm, hayır diyemeyeceĝin kardar çok paramı? Diye soruyor ömer zehrasına, ve doymuyor bir türlü zehrasının canını acıtmaya..Oysa zehraya sunulan tek servet, ömer’inin hayatıydı. Eline geçecek tek şey, sevmekten bıkmadıĝı, bir türlü aşkına doyamadığı ömeriydi..

Ama ömer yine kendi bildiĝi gibi yorumlayıp, yine kendi bildiği gibi infaz ediyor zehrasını..Zehra senden nasıl vaz geçerim, seni bırakıpta nasıl giderim dedikçe ömere. Ömer her seferinde, kapatır kulaklarını, zehranın bu sözlerine..Ömerin kolu kanıyor, zehranın yüreĝi..Zehra ömerin kolunu sarıyor, ömer zehrasının yüreĝine çare olmaktan aciz..Zehra ömersiz lokma yiyemiyor, ömer, zehraya her baktıĝında, hırsından kendini yiyor..

Zehra istemeyerekte olsa ömerin kolunu acıtırken, ömer göz göre göre zehranın yarasına tuz basıyor..Zehra sana bir şey olacak diye çok korktum diyor, Ömer ya öldürseydi o adam zehrayı diyor..Ömer zehrayı Seviyor..Ama bunu hırsından öfkesinden gururundan bir türlü itiraf edemiyor..Ne zaman söyleyeceksin ömer? Ne zaman sarılacaksın sımsıkı zehrana? Ne zaman gidersen ölürüm diyeceksin biricik sevdana? Ne zaman sensiz nefes alamam, sensiz bu kuyudan çıkamam diyeceksin..Kendinle beraber sevdanıdamı gömeceksin?

Ya ayşe’ye ne demeli..insan sadece gördüĝünemi inanmalı? Sadece sorgusuz sualsiz, bir anda idammı etmeli sevgisini? Sevdiĝini? Umarız ayşe ve nihatta konuşmadan öylece uzatıp gitmezler bu durumu..ikinci bir zehra ömer vakası daha kaldıramaz bu yürekler..

Herkese sevgi dolu geceler.. Gülay ALBASAN

Continue Reading
Bunları da seversin..
125 Yorum Var

125 Comments

  1. Anonim

    20 Aralık 2017 at 13:40

    سلام خسته نباشین انگشتر تکداش زهرا راعمر کی مخاد بده یک سال منتظریم

  2. Anonim

    19 Aralık 2017 at 20:08

    zehra komiser murata ifade verirken neden cetin ve canani söylemedi bir milyon ne oldu demedi sakladi

  3. 1461

    19 Aralık 2017 at 19:17

    Hayırlı akşamlar.mugenin gözünü benim gibi oymak isteyenler burdamıı

    • seckiner

      19 Aralık 2017 at 20:06

      ben varim

  4. Gecekuşu

    19 Aralık 2017 at 19:09

    Herkese hayırlı akşamlar sitenin güzel insanları selamlar. Ben bu gece gelemeyeceğim galiba ama Allah izin verirse yarın gece buradayım. S
    Bide sayın IŞIK HIZI biz halimizden memnunuz. Hem yorumlar yapıyoruz hem de sohbet ediyoruz. Hatta biz sohbet etmeyi daha çok seviyoruz. Biz birbirimizi arkadaş olarak hatta aileden biri olarak görüyoruz. Biz mutluyuz.

  5. özgür Şüle‘m

    19 Aralık 2017 at 17:44

    iyi akşamlar evet sevilen Kraliçe o babaneye Ömer‘ in tepkisini görmek için ekran başına geçtim güzel yorumlarda görüşmek üzere sevgimle kalın….

  6. özgür

    19 Aralık 2017 at 14:53

    Allah cc seni güldürsün Şüle‘cim beni güldürdün o samimiyetinizi kalbimin derin köşelerinde hissettiğim için farkındalar her gecen gün aile üyülerimiz artıyor gül bahçesinde diken olur aslında uslubumu hiç bozmadığımdan kibarca aramızda işin yok demeğe getirdim önceki siteden çoğunuzu tanıyorum sayfa acılınca yorum sayısı başka sitelerde bu kadar ziyaret edilmiyordur Oğuz hocam ve Gülay‘cım bizlere dostluğun unutulduğu bu zamanda rahatsız olanlara anlatma fırsatı verdler ALLAH CC ONLARDAN RAZI OLSUN SEVGİMLE SEVİLEN KRALİÇE….

    • Şule

      19 Aralık 2017 at 16:25

      Özgür sanki bana isim takmış, sın gibi geldi.::::)

  7. xanimazerifandan ozgur teyzeme

    19 Aralık 2017 at 14:43

    merhaba arkadaslar n asilsiniz ozgurteyzecim yorumunu simdi gordu m canim teyzem ben cok iyim sen nasilsin guzel dualarin icin sag ol ALLAHDAN DILERIM UZUN OMURLER VERSIN SANA Ellerinden opuyor um kendine cok iyi bak ALLAHA EMANET OL

  8. özgür Küçük Tatlıcı Şiir

    19 Aralık 2017 at 13:22

    Ne sölemeliğim kocaman 100 de 100 puan şiirlen
    kalbimizin sesi oldun sevgilerinmizin çok fazlasını siz gençler hak ediyorsunuz tek tek adınızızı yazmadım gurur duyuyorum sizlele sevgimle kalın öpüldünüz ….

  9. özgür

    19 Aralık 2017 at 13:06

    IŞIK HIZI ışık aydınlıktır siz karanlıkta gibisiniz dizi
    yorumuda özel çay kahve yorumu site içi arkadaşları ilgilendirir dizi yorumu sitederde kalın
    bizler bu dostluktan çokkkkkkkk mennumuz rahatsız olacağınız musafirliğe gitmezsiniz yaşadığınız hayatta belki anlamamazlıktan geldiniz SAYIN yönetici,GÜLAY‘cım o sohbetleri edenler hepsi kendi çapında ben hariç okul okumuş ,kendini aşmış arayıpta bulunmaz kişilikler güle güle size istediğiniz sitede kalın görüşmemek üzere…….GÜNÜL DOSTLARIM SANAL ALEMİ OLSADA AİLE KAVRAMI HİSSİNİ BANA BURDADA YAŞATTIĞINIZ İÇİN AYRI AYRI SONSUZ TEŞEKKÜRLER İYİ Kİ HAYATIMDASINIZ SEVGİMLE KALIN SEVİLİYORSUNUZZZZZZ……

    • Gülay Albasan

      19 Aralık 2017 at 13:25

      Teşekkür ederiz özgür teyzecim.sevgi saygı bizden..

    • Şule

      19 Aralık 2017 at 13:32

      Ahhh özgür çok güzel bir cevap olmuş agzına saglık işte biz böyle arkadaşız kıskananlar çatlasın .diyorum.:::::)::)

  10. 1461

    19 Aralık 2017 at 12:51

    Herkese hayırlı günler.eeee nerdesiniz hala bekliyorum.durun şu havaalanında bi olay çıkarayımda akşama ana haberde hepiniz beni tanıyın.bu arada dostluğumuzu kıskananlara sizede allah iyi dostluklar nasip etsin inşaallah haset etmek iyi değil.

    • Gülay Albasan

      19 Aralık 2017 at 12:56

      Hayırlı günler nurbanu..gelmiş görmüş kadar olduk..çok saĝolasın..

      • 1461

        19 Aralık 2017 at 13:06

        Ne demek gulaycığım sende sağol.benim istanbula yolum düşerse tanışmak isterim sende istersen tabiki

        • Gülay Albasan

          19 Aralık 2017 at 13:26

          Elbette isterim..yeterki gelin.yeterki ALLAH NASİP ETSİN..MEMNUNİYETLE..

    • ferize

      19 Aralık 2017 at 13:01

      Hayırlı gůnler Nurbanu..
      Bizim arkadaşlar..
      Hani sizin meşhur bóregíniz..varya .ondan..
      Rica ettiler. .
      Hadi kolay gelsin..

      • 1461

        19 Aralık 2017 at 13:55

        Durun beni kandırıp durmayın gelen giden yok.su an şoklardayım.bu arada kimse duymasın ben o laz böreğini hiç yapmadım restoranlarda yedim sadece.

        • ferize

          19 Aralık 2017 at 15:04

          Nurbanu şunu sőylebilirim..
          Sohbet..ve iletişim..
          Herşeyden..őnemli..
          Yemek te bu sohbetin..
          Finali..
          Gūn içerisinde..acı ,tatlı..
          Olaylara hepimiz şahit oluyoruz..
          Herşeye rağmen insanoğlu ..
          Acıkıyor..ve yemek yiyor..
          Huzurla yenen yemek ..
          Herşeyden őnemlidir..
          Allah Huzurumuzu korusun..
          Amin..

          • Anonim

            19 Aralık 2017 at 17:49

            Sana katılıyorum teyzecim.amiin inşaallah

            • 1461

              19 Aralık 2017 at 17:55

              Ferizecim yazmıştım teyzecim çıkmış özür dilerim.

        • Şule

          19 Aralık 2017 at 16:33

          Nurbanu börekler çok güzel olmuş eline saglık geldik farzet ama çok geç yapıyorsun bu börekleri haberin olsun gel biz bunu biraz erken saate alalım canım

          • 1461

            19 Aralık 2017 at 17:53

            Şule abla afiyet olsun.bu gecikmeyi ilk heyecanıma verin lütfen. bir daha bu gecikme olmayacak.

  11. Tatlıcı ülker

    19 Aralık 2017 at 12:36

    Her kese en gecinden günaydın, en kocamanından merhaba ve tatlısında tüm yanaklara öpücükler:-) Kusura bakmayın canlarım çok yoğunum. Analizi bile bu sabah gönderdim. Hem ben sizin yorumları her gün okuyorum. Ama yazacak zaman bulamyorum. Merak etmeyin bu gün burdayım. Tüm yorumlara cevap yazıcam:-)

    • Oğuz Özdere

      19 Aralık 2017 at 12:39

      Maşallah başımıza çalışkan karınca kesilecen 🙂

    • Şule

      19 Aralık 2017 at 16:43

      İyi o zaman tatlıcı ülker hadi ilk bana olsun madem burdasın bir bedeli olsun degilmi.

  12. Küçük Tatlıcı Şair

    19 Aralık 2017 at 12:28

    Sayın sinirli IŞIK HIZI,
    Ne kurcaladı kafanızı?
    Annaşılan diziden bkmşsınız,
    Kafayı bize takmşsınız.
    Ama sizi kimse ciddiye almaz,
    Söylediniz diye siteyi brakmaz
    Burası bizim evimizdir,
    Yorumcularda ailemizdir:-)
    Bu ailede bolca mutluluk var,
    Her kes bir birine sayqı duyar
    Çay kahve, tatlıdır konumuz
    Bu yöndedir yorumumuz.
    İstemeyen yorumları okumasın
    Sadece tüyolara baksın.
    Bu arada adminimz uyumuyor
    Arı gibi erkenden çalışıyor.
    Lütfen sayqılı olalın,
    Kimsenin kalbini krmayalım:-)

    • Oğuz Özdere

      19 Aralık 2017 at 12:39

      Vay vay, bu site baya bi şair çıkaracak anlaşılan 🙂

      • Şule

        19 Aralık 2017 at 16:47

        Hoşgeldin gözümüz yollarda kaldı.şiir gibi yazmayayım yoksa dizi bitinceye kadar hepimiz bu zehrayla ömer yüzünden şair olcagız durum bunu gösteriyor.:::):) site yöneticim.

    • ferize

      19 Aralık 2017 at 12:49

      iŞte şair de kolay..
      Olunmuyor..
      Bizim..tatlıcıda..
      Şiir yazmak gőrevini..
      Alıyor..
      Ve bizleride çok mutlu ..
      Olmasını sağlıyor..
      iyiki varsın
      Ailemizin kūçùk ..
      ŞAiR’i

      • Şule

        19 Aralık 2017 at 16:52

        Seninde sözlerin şiir gibi ferizecigim. :::)

  13. ferize

    19 Aralık 2017 at 12:15

    Sevginin Dosluğun hoşgőrūnůn..adresi..
    DİZİHABERi.TV.SiTESi..
    iNSAN hayatın da var olan..
    Herşeyi acısıyla,tatlısıyla..
    Burada konuşup dertleşebiliyosak..
    Demekki biz doğru ADRES teyiz..
    Bu imkanı bize sağlayan ..
    Yőneticilerimizden..
    ALLAH RAZI OLSUN..
    YORUMLARIYLA GÚNLŪK.. YAŞANTIMIZDAN HAYATIN ..
    GERÇEKLERİNDEN..
    YAZIP DERDÍNÌ PAYLAŞAN..
    ARKADAŞLARIMIZA..
    BEN KENDI ADIMA ÇOK TEŞEKKŪR. EDERİM..

    • Gülay Albasan

      19 Aralık 2017 at 13:00

      Biz teşekkür ederiz ferize hanım.iki çamaşır asıp, iki yorum yapıyorum..İNŞAALLAH akşama kalmadan asıp bitiricem. 🙂

      • ferize

        19 Aralık 2017 at 13:02

        InşAllah canım..
        Kolay gelsin ..

      • Şule

        19 Aralık 2017 at 16:49

        Ooo gülaycıgımın işimi bitmemiş kıyamam ben sana.

  14. didem aygün oyuncu

    19 Aralık 2017 at 12:01

    oguz bey ve gülay hanım çok gûzel insanlarsınız ben ögrendim bu sitede çok güzel arkadaşlıklar kurulmuş ve özel dostluluklar var güzel aile olunmuş ama bundan rahatsız olunmaz gurur duyulur rahatsız olanlara söylüyorum

    • Oğuz Özdere

      19 Aralık 2017 at 12:41

      Teşekkürler Didem hanım, her zaman sizleri de bekleriz sitemize güzel yorumunuz için teşekkürler.

    • Gülay Albasan

      19 Aralık 2017 at 13:01

      Teşekkür ederiz didem hanım.

  15. Şule

    19 Aralık 2017 at 11:34

    Ferize adımı yazmaýı unuttum ben şule:::::::

  16. Şule

    19 Aralık 2017 at 11:27

    Bu zehra yine kırmızı giymiş dilerim yılbaşı rengi olsun .ne zaman kırmızı giyse hep aglıyor ama artık ömerin hakaretlerinden elbisenin rengide farketmez oldu

  17. İsim kraliçesi

    19 Aralık 2017 at 11:24

    Gülaycıgım gerçekten bu ömer gömecek bu karanlık kuyuya zehrayıda kendinide.zehrayı hizmetçi sandı babanne yandı zehracık

    • Gülay Albasan

      19 Aralık 2017 at 11:31

      Bence yanmadı..babannenin gelişinde bir iyilik hissediyorum..belki ömere zehranın ne kadar kıymetli olduĝunu o gösterir..görmüş geçirmiş gibi bir duruşu var..yani öyle hissediyorum..

      • Şule

        19 Aralık 2017 at 11:36

        Gerçekten böylemi düşünüyorsun valla dogru söyledin tam bir eski istanbul hanımefendisi derler ya olabilir keşke

        • Gülay Albasan

          19 Aralık 2017 at 11:45

          Gelişinde, duruşunda böyle asaletle birlikte bir hakiki dost edası seziyorum..bence zehrayı eşine sahip ol diye kamçılayacak..cevriye hanım kibarca yapìyordu..babaanne masaya yumruĝunu vuracak, ama zehranın iyiliĝi için..

          • Şule

            19 Aralık 2017 at 13:28

            Çokta iyi olur gülaycıgım , zehranın böyle birine gerçekten ihtiyacı var biraz silkelenip kendine gelsin bence, bakma ömere kızıyoruz ama zehrada o salak cananın yüzünden mahvetti evlililigini bak döndü canan , hani ömere bile telefon edecekti onu bile es geçtiler.bakalım yeni gelen komser belki şu adamı iş birlikçi pitonun iş çevirdigini anlatırda zehraya o zaman hak verir eee bakalım bu gün sabah konaga gelecek ne olucak bakalım.

  18. Anonim

    19 Aralık 2017 at 09:42

    bide didem aygûn bu sayfada neden bizim sayfada yok dizibilgi tiviyede girsenizde bir tek bu sayfaya yorum yazılıyor seni bizim sayfayada bekliyoruz

  19. Şule

    19 Aralık 2017 at 09:12

    Sabahları siteye bakamayan site yöneticim bak gör şule ablan neler yazmış bu şulede ne çok şey yazıyor haaa kesin bunları sabah yazıyordur hah hah nedense gülesim geldi birden.

  20. özgür

    19 Aralık 2017 at 09:08

    HAYIRLI SABAHLAR ALLAH‘INSELAMI,RAHMETİ,BEREKETİ SİZİN VE SEVDİKLERİNİZ ÜZERİNE OLSUN….Gülay‘cım,Şüle‘m(tüm yazdıklarına canı gönülden katılıyorum)KIR ÇİÇEĞİM(sağlık sorunun yoktur inşaAllah )Su damlam Tatlıcı küçük şair Aytaç,xanımazerifan,Leyla‘m,NUrbanu,Çiçek hanım Handan hanım,Çalıkuşum Aslınuru‘m,DİDEM Aygun ,yorumumu okuyan VE Oğuz hocam (şu gençlığin şiddette ileri gitmesi şiddet vurgulayan bilgisayar oyunu ile büyümeleri insanlığa dair her şeyi unutmuşlar gibi Allah cc böylelerinden korusun kullarını)
    gönül pencereniz güzelliklere acılsın …sevgimle kalın iyi günler ve yorumlarrr….

    • Gülay Albasan

      19 Aralık 2017 at 09:49

      Hayırlı sabahlar özgür teyzecim. Sizinde günüz hayırlı bereketli olsun..ve aleyküm selam.

    • su damlasi

      19 Aralık 2017 at 10:27

      Hayirli gunler OZGUR teyzem canim tesekkur ederim bu guzel mesajin icin SENİ COK SEVİYORUM kocaman sariliyorum Allaha emanet ediyorum seni ALLAH senden razi olsun opuyorum canim

  21. Işık hızı

    19 Aralık 2017 at 08:58

    Bıktık artık sitedeki muhabbetlerinizden. nerde bu sitenin yöneticisi uyuyormu? sitenizi yorum için kullanın, çay kahve muhabbeti için degil. daha önemli konu bulun mesala diziniz… çok komik oluyorsunuz. hayal kahvesi koyun adınızı olsun bitsin.

    • Gülay Albasan

      19 Aralık 2017 at 09:53

      Işık hızı..bu sitenin yöneticisi uyumaz..uyuyamaz..malum kendisi öĝretmen, ve sabah erkenden görevinin başında oluyor. Eeee insan eĝitmek kolay deĝil. Sitemize gelince, buyrun sizede sakinleştirici bitkisel çay ikram edelim. Sabah sabah ışık hızıyla gerdiniz bizi..

    • Oğuz Özdere

      19 Aralık 2017 at 10:06

      Işık hızı cümlelerine dikkat et, ben uyurum uyanırım seni hiç alakadar etmez, ayrıca sitemizdeki yorumcular ne muhabbeti yapacaklarına kendileri özgürce karar verir. Akıla ihtiyacımız olursa sen haricinde alacaklarımız vardır elbette..

      • su damlasi

        19 Aralık 2017 at 10:34

        OĞUZ bey hayirli ugurlu gunler .konuya katkisiz kalamadim uzurlu hesap edin sadece kendi fikrimi yazacagim … Ben isik hizi adli yorumcuya hicde katilmiyorum bizim burda muhabbetimiz biktik artik deyilecek sekilde sikici diyil aksine Ben kendi adima yaziyorum cok dogal icten samimi arkadaslik bagi var burda ben dizibilgi tv de yorumcusuyum ordada hem diziden konusuyoruz hem kendimizden mutlu huzunlu anlarimizden yani. Burdaki gibi her seyimizi paylasiyoruz ne guzel ben cok memnunum burdaki arkadaslarimdam ..hicde bile bikici sikici diyil. …..boyle yorumlarla arkadaslara rahatsizlik vermezlerse daha iyi olur ..bu kadar sadece kendi fikrimi yazdim tessekkurler ….

      • Şule

        19 Aralık 2017 at 11:22

        Site yöneticim boş ver sen kesin benim kurbiyelerimi yiyemedi çay içemedi ondan canı sıkılmıştır ben çok memnunum hayatımdan .senin vasıtanla dur bi çift laf edeyim ışıkmısın sen hangi uzay seni bu siteye ışınladı bilmem .sen gezegenine geri dön en iyisi ben şule hiç sevmedim seni:::: birde güldüm ona bak bu arada bizim için çok degerlisiniz biliyon degilmi.

  22. Şule

    19 Aralık 2017 at 08:19

    İşte ben her zaman söylüyorum yine bugün bu kıyafet konususunu konuşalım derim bak babanne dün zehrayı evin hizmetçisi sandı neden , çünkü zehra gerçekten giyim tarzı sıfır ya bunlar konakta orası bir ev neticede bir insanın ev kıyafeti olmazmı bu nedir böyle sürekli elbise giydirin şu insanlara kazak pantolon güzel güzel eşofman takımları hele ömeri artık takım elbiseyle görmekten ilk sezondan beri fenalık geldi takım elbiseyle yatakta yatılırmı bu kadarda olmaz zehraya spor ayakkabı bot kazak pantolon giydirin , yoksa hayırıma bir kutu yapıp kargoya vericem artık yine şule kıyafete el atmış kimse demesin söylerim vallahi gerçekten geziyorum görüyorum hiç bir dizide bu kadar kıyafet özensizligi görülmüş şey degildir vallahi.ama sadece benim düşünmem yetmez tabiki bilmem anlatabiliyormuyum.

    • su damlasi

      19 Aralık 2017 at 09:08

      Hayirli sabahlar arkadaslar
      OĞUZ bey GULAY ablam FERİZE ablam OZGUR teyzem LEYLA HANİM ULKERİM XANİM AZERİ AYTACİM HANDAN Hanim CİCEK TUANA LALE TURKMEN DEMETCİM ŞULE ABLAM NURBANU ASLİNUR VE diyer arkadaslar hepinize hayirli ugurlu mutlu ve huzur dolu bi gun diliyorum hepinizi cok seviyorum : )
      Benim icin cok deyerlisiniz beni unutnayin:(
      Opuyorum hepinizi: )

      • Gülay Albasan

        19 Aralık 2017 at 09:47

        Günaydın sudamlam..seninde günün hayırlı huzurlu olsun..

        • su damlasi

          19 Aralık 2017 at 09:54

          Tesekkur ederim GULAY ablam ALLAH razi olsun

      • ferize

        19 Aralık 2017 at 09:59

        Hayırlı sabahlar. .
        Su damlam..Allah razı olsun..
        Yūreğin Deki bu gūzellikler..
        Her zaman var olsun
        Sende değerlisin benim ..
        için ..unutmaK ne kelime..
        Sevgin kalbimde..
        Bunu biliyosun..
        ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN..
        NOT:BIZIM TATLI SAIR NERDE .
        O ABLA SINA YAZIYODU..
        ONADA BURDAN HAYIRLI MUTLU GŪNLER..OLSUN SELAM SŐYLE..
        SEN GŐRŮRSEN ..
        TAMAM MI SU DAMLAM

        • su damlasi

          19 Aralık 2017 at 10:26

          FERİZE ablam canim tesekkur ederim sana da hayirli ugurlu gunler ALLAH senden de razi olsun allahin razi kullarindan olasin amin .evet kalbimde sevgimlesin ben iyim sen de cok iyi ol seni cok seviyorum kocaman sariliyorum.

          Not .tatlici ULKERİM işde o yuzden yazmiyor aksam gelsin soylerim soz veriyorum.
          Hadi kendine iyi bak cici kiz seni cok seviyor sevgimle kal

      • Şule

        19 Aralık 2017 at 11:29

        Sanada günaydın su damlası hayırlı günler bende seni seviyorum

        • su damlasi

          19 Aralık 2017 at 12:10

          Tesekkur ederim ŞULE ablam ALLAH yardimcin olsun seni SEVİYORUM opdum

    • Netya

      19 Aralık 2017 at 10:24

      Şulecigim duygularıma tercüman oldun sonuna kadar haklısın

      • Şule

        19 Aralık 2017 at 16:59

        Ama netya ne yapayım bunlar hiçmi pantolon giymez kazakların gözümü çıktı spor kıyafet kıtlıgı varsa yollarım yani.

        • Oğuz Özdere

          19 Aralık 2017 at 17:01

          Şule abla beni okulda görse öğretmen mi değil mi bilemez 🙂

          • Şule

            19 Aralık 2017 at 17:32

            Site yöneticim dogru degilmi ama insan kendini en rahat spor kıyafetle rahat eder vallahi hic kimse takım elbiseyle yatmıyor vallahi hiç öyle düşünmem merak etme insan kendini nasıl rahat hissediyorsa öyle giyinmeli diyorum .

  23. Leyla

    19 Aralık 2017 at 08:02

    Site ahalisi gönül dostlarım yeni bir günden koskocaman günaydın.Herşeyin istediğiniz gibi olduğu bir gününüz olur inşallah.Seviliyorsunuz

    • Gülay Albasan

      19 Aralık 2017 at 08:36

      Günaydın leyla hanım..sizinde gününüz neşeli huzurlu bereketli olsun..

      • ferize

        19 Aralık 2017 at 09:50

        Sevginin dosluğun..
        Hoşgőrūnūn kraliçesine..
        Gūnaydın hayırlı gūnler..
        GŪLAY cım..
        Yasadığın bu hayatta ..
        Ayağın bir Taşa bile dolanmasın kardeşim..
        Yolun hep açık olsun..
        Sevdiklerinle hep mutlu ol..
        iyiki varsın

        • Gülay Albasan

          19 Aralık 2017 at 09:57

          Günaydın ferize hanım, hayırlı günler..

        • Gülay Albasan

          19 Aralık 2017 at 11:42

          Çok teşekkür ederim ferize hanım..bazen acele işim olduĝu için yorumları kısaca cevaplamak zorunda kalıyorum, bu yüzden kusura bakmayın..çocukları okula hazırlıyorum, hemen sitede onay varmı bir bakayım diyorum.görüncede kısaca olsada yanıtsız bırakmak istemiyorum..bütün dualarınız dilekleriniz için canı gönülden AMİYN diyorum..MEVLAM müslüman kardeşin, müslüman kardeşine ettiĝi duayı daha tez kabul edermiş..RABBİM BİRBİRİMİZİN DUALARINDA BULUNABİLMEYİ NASİP ETSİN..RABBİM DUASIZ BIRAKMASIN CÜMLEMİZİ..

          • ferize

            19 Aralık 2017 at 11:57

            Amin .. Gūlaycım.

    • ferize

      19 Aralık 2017 at 10:04

      Gūnaydın Leyla hayırlı gůnler sanada

  24. Şule

    19 Aralık 2017 at 08:01

    Dün gece diziyi isledikten sonra artık bir şeyin ciddi anlamda yapılandırması gerektigini düşündüm.senaristlerin ömere kapı dinlettirirken kapının önünden yarım yamalak sözler duyup tamam stop demesinler .mdem kapı dinlettirmeyi seviyorsanız bırakın tamamını duysun en azından zehraya güveni sarsılmaz . Biz ne istedik evlendiler oh be düğünde gördük dedik düğünden sonra hakaret hakaret ve hala konuşmamak .zehrayla ömer keşke gerçekten evli çift olduktan sonra daha güzel konularla gelseydiniz karşımıza olmazmıydı .tamam her dizide kötüler var tamam ama bunları zehra ve ayşe gibi saf kadınlara yüklemek biraz ağır oldu.zaten zehra hic konusmayan kendini asla ifade edemeyen bir karektere bürüdügünüz yetmezmiş gibi .birde buna ilave yaptınız ömerin gözünde iyice para hırsı gözünü kör etmiş bir çaresizce çırpınan bir zehra yarattınız hala pitonun karşısında ölümü göze almış bir kadın ve hala bu olaydan zehrayı yine suçlayan mafyayla iş birligi yaptıgını sagladıgınız bir ömer var yine neden ömeri degiştirmiyorsunuz, bir kere insanın yatak odası en huzur buldugu türçede tabiri aşk yuvası .zehrayla ömerin cehennem odası gerçekten ömere kapı dinletirken almayın kapının önünden tek dilegim var ve tek ümidim sabahı zehra konaga çağırdı dilerim ömer evde olur o kapının ardından zehranın kendisi için ölümü göze aldıgını seve seve canımı veririm diyecegini duyar artık yeter diyorum.tekrar söylüyorum kapının önünde ömer dinlerken sahneyi stop yapmayın. Keşke girsenizde bunları okusanız.

    • Anonim

      19 Aralık 2017 at 10:26

      Şulecigim seviyorum seni

  25. Leyla

    19 Aralık 2017 at 08:00

    Gülay hanımcım günaydın.Yine yeniden kocaman yüreğinin estirdiği fırtınalarda kaybettin bizleri.Ellerine yüreğine sağlık.Seviliyorsunuz.

  26. Şule

    19 Aralık 2017 at 07:37

    Biliyorsun ben hep içimden geldigi gibi konuşurum .bazen sitem ederim , ama yazdıklarıma cevap verdigin için bu gün sitem etmeyecegim söz .site yöneticim günaydın ne zaman stres yaşayacagın zaman gün içinde siteyi hatırla çok huzurlu olacaksın bu şule abla tavsiyesi::::::)::)

  27. Şule

    19 Aralık 2017 at 07:31

    Günün aydın huzurun yerinde savaşmalı bir o kadar da eglenceli bir gün geçirmeni diliyorum karanlıklar kraliçem seni seviyorum.:::)

    • Gülay Albasan

      19 Aralık 2017 at 08:39

      Günaydın şule ablacım. Teşekkür edelim, seninde günün keyifli neşeli olsun.

  28. Şule

    19 Aralık 2017 at 07:28

    Yıldızlar kayboldu hava yagmurlu güneş dogmak bilmiyor olsun bizim yıldızımız güneşimiz bu sitede biz burda arkadaş oldugumuz sürece bizim içimizi ısıtan güneşimiz burda parlayan yıldızlar burda umut ettiginiz ne varsa tüm güzelliklerle birlikte herkese günaydın bak sabah kargalar bir yerlere konmadan günaydın mesajı uydurdum size begenip begenmemek size kalmış.:::::)

    • ferize

      19 Aralık 2017 at 09:34

      Şule miz bize Gūnaydın..
      derde biz beyenmezmiyiz..
      Seninde gūnūn aydın olsun..
      Sofran bereketli yūreğin
      Huzurlu olsun

      • Anonim

        19 Aralık 2017 at 11:33

        Ferize:::::::::::)

  29. Gecekuşu

    19 Aralık 2017 at 07:24

    Herkese hayırlı sabahlar. Günaydın sitenin güzel insanları. Ya dün gece erkenden gitmek zorunda kaldım. Ve aslınurcum sen geldin. Yani benim gittiğim zamanı mı buldun ya geldiğinden beri hiç konuşamıyoruz canım arkadaşım. Neyse artık önümüzdeki günlerde inşallah konuşuruz.

    • Gülay Albasan

      19 Aralık 2017 at 08:41

      Hayırlı sabahlar çalıkuşum..mutlu sevinçli günlerin olsun..

    • Şule

      19 Aralık 2017 at 09:09

      Çalıkuşum günaydın bak günaydın diyorum ama bir günaydın mesajı yazdım okudunmu iyimisin canım benim.dersler nasıl.

    • ferize

      19 Aralık 2017 at 09:41

      Gūnaydın gecekuşu. .
      Sanada hayırlı mutlu gūnlerr..yūreğin den geçen..gūzellikler seni bulsun..

  30. Gülay Albasan

    19 Aralık 2017 at 01:20

    Ya söylemesi ayıp, gerçekten güzel olmuş analizim..ellerime saĝlık..yiyesim geldi..

  31. Aslınur

    19 Aralık 2017 at 00:52

    Bugünlük bu kadar..
    İyi geceler, Tatlı rüyalaaar 🙂 ..

  32. 1461

    19 Aralık 2017 at 00:51

    Gece gece başıma ne işler geldi.benim ufaklık galiba midesini bozdu.yatmaya giderken koridorun halısına ‘ne var ne yok çıkardı afedersiniz.bende elime almışken arap sabunuyla bütün koridorun halılarını sildim
    Gulaycığım yeni okudum yine döktürmüş.yüreğine sağlık.

    • Gülay Albasan

      19 Aralık 2017 at 01:03

      Tešekkür ederim nurbanu.geçmiş olsun bu arada, hemen karabiber,nane limon kaynat,iki yudum bile içse rahatlayacak miĝdesi.

      • 1461

        19 Aralık 2017 at 01:08

        Sağol gulaycığım simdi uyudu.ama yarın yapacağım ınşaallah.hayırlı geceler

  33. Aslınur

    19 Aralık 2017 at 00:48

    Demet canım arkadaşım nerelerdesin ? Gitmeden mesaj yazdın gerçi, belli olmayan zaman dilimi içerisinde burada olmayacağım diye ama yine de merak ediyorum seni, işlerin mi var bilmiyorum ama her neyse çabucak halledip bir an önce geri dön our mu..
    Seni çok özledim..

    • 1461

      19 Aralık 2017 at 00:53

      Evet ya demetciğim.umarım iyisindir.özlendin.

    • Mrs tatlılık abidesi

      19 Aralık 2017 at 08:30

      Aslınur benim tatlı yorumcum gece çok karşılaşamasakta sanada kocamannnnnnnn günaydın güzelim siteye girice görücen zaten vallahi aslınurum bugün ömerede senaristlerede verdim veriştirdim herşeyi dile getirdim birde kıyafetide gündeme soktum artık ne zaman biz istedigimiz gibi sevgiyle aşkla bakan ömer görecegiz ya bıktırıncaya kadar izlettirdiler yeter şu kaçırılma oldu zehra ölümü göze aldı ne oldu ömerin gözünde para hırsı bürünmüş bir zehra oldu daha beter oldu açıkçası bu yani çok sıktılar gerçekten gündüz gelki konuşma şansımız olsun. Sabah sabah bak neler yazdım seni seviyorum canım benim.

  34. Aslınur

    19 Aralık 2017 at 00:37

    Özgür teyzeciğim, kusura bakma daha yeni görebildim şiiri 🙂 beni nasıl mutlu ettin anlatamam, düşünmen bile bana yeter 🙂
    Çoook teşekkür ederim Özgür teyzem, o güzel yüreğine sağlık 🙂

  35. Aslınur

    19 Aralık 2017 at 00:34

    Gülay ablacım yüreğine sağlık, keyifle okuduğum bir analiz oldu yine 🙂 ..

  36. Sitenin Tatlı Yorumcusu

    19 Aralık 2017 at 00:29

    Şule eski sayfada yazdıklarını yeni gördüm de evet ben de bir kaç yerde babaannenin Zehra’ya iğrenç ithamlarda bulunacağını okudum, mesela Zehra’nın çocuğu olmadığı falan filan.. Tabi babaanne hiç bir şey bilmediği için, babaanne ve biz daha çook bekleriz Zehra ve Ömer’in çocuğu olsun diye, ama maalesef leyleklerin henüz Kervancıoğlu konağına uğrama gibi bir niyeti yok 🙁 napalım..

  37. Gece kuşu

    19 Aralık 2017 at 00:18

    Yalnız burda ki fotoğraf çok güzelmiş

    • Oğuz Özdere

      19 Aralık 2017 at 00:25

      Kıskanmayalım lütfen, ilerde seninde olur 🙂

    • Aslınur

      19 Aralık 2017 at 00:32

      Gecekuşum nasılsın 🙂 oo daha güzel fotoğraflar ve videoalar da var bu ne ki.. Tabi Oğuz hoca hayrına eklerse siz de izleyebilirsiniz 🙂

      • Oğuz Özdere

        19 Aralık 2017 at 00:38

        Elbette çok ama yeni bir konu acmak lazım Ömer ve Zehra resimleri diye, ileriki günlerde acayım oraya seçmece güzel resimleri ekleyeyim..

        • Aslınur

          19 Aralık 2017 at 00:39

          Peki..

  38. Gece kuşu

    19 Aralık 2017 at 00:16

    Hayırlı geceler oğuz hocam. Sınav sonuçları açıklandı mı acaba. 🙂 😀

    • Oğuz Özdere

      19 Aralık 2017 at 00:27

      40 aldın kaldın 🙂

      • Gecekuşu

        19 Aralık 2017 at 07:26

        Oğuz hocam 40 mı. Naptın sen ya. Hayırlı sabahlar

  39. Gece kuşu

    19 Aralık 2017 at 00:15

    We arkadaşlar nerelerdesiniz

  40. xanimazerifan

    19 Aralık 2017 at 00:13

    gulayablam ben cok iyim seninde iyi olmana sevindim kendine cok iyi bak benim guzel kalbli ablam benim

  41. Gece kuşu

    19 Aralık 2017 at 00:11

    Arkadaşlar çok az zamanım var birazdan gidince nerdesiniz

  42. Gece kuşu

    19 Aralık 2017 at 00:08

    Selam ablacım. Buraya yazıyım dedim. Bu güzel analiz için teşekkürler. Her seferinde bizim içimizden geçeni anlatıyorsun. Be artık Ömer le Zehra nın bu durumu fazlasıyla sıkmaya başladı.

    • Gülay Albasan

      19 Aralık 2017 at 00:11

      Ben tešekkür ederim çalıkuşum..

      • Gece kuşu

        19 Aralık 2017 at 00:12

        Evet ablacım sen bana çalıkuşum dedin ya asıl ben teşekkür ederim. Seni çok seviyorum

  43. Şule

    18 Aralık 2017 at 23:52

    Ah gönlü güzel arkadaşım çok güzel anlatmışsın yürekleri yakan analizine ne desem bilemedim .ama gönüllerimizi daglıyor sevdda olunca her şey güzel .

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 23:58

      Teşekkür ederim şule ablacım, hayırlı geceler. Sizinde yüreĝinize saĝlık..sizi seviyorum.

  44. xanimazerifan

    18 Aralık 2017 at 23:42

    iyi aksamlar gulayablaci m nasilsin insALLAH IYIS INDIR ANALIZ COK GUZE L OLMUS ELINE SAGLIK Bitanem bu bolumde on ca olaydan sonra omer yine inanmadi zehraya omer zehra ile sabahin konusmasini duysa ancak inanir zehraya bide bu babaanneyi hic sevmedim zehrayi hiz metci sanacak

    • Gülay Albasan

      18 Aralık 2017 at 23:45

      İyi akşamlar xanım azerifan.iyiyim teşekkür ederim, sen nasılsın.

  45. özgür

    18 Aralık 2017 at 23:40

    Duygulu yüreğine sağlık MAşaAllah analiz her zaman ki gibi harika teşekkürler iyi geceler ve yorumlar sevgimle kalın…..

  46. Handan..

    18 Aralık 2017 at 23:26

    Gülayım emeğine yüreğine sağlık arkadaşım. Ömer kapıları dinledikçe hiç gözünü açamayacak. Bari şu Sabah konağa gelsede konuşurken tekrar dinlesede gerçeği öğrense. Yoksa Zehraya inanacağı yok. Kapı dinlemekte nasıl bir ahlaksa artık? Bu sahneleri yazanın aklına şaşarım.

    • Handan

      18 Aralık 2017 at 23:53

      Bu anonim kim bakalım Gülayım? Adımı yazmayı unutmuşum.

      • Gülay Albasan

        18 Aralık 2017 at 23:56

        Aslında gülayım demenden anladım ama emin olmak istedim..teşekkür ederim handan ablacım.gönlüne saĝlık..

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top