Connect with us

Adını Sen Koy

Gülay ALBASAN – Adını Sen Koy 243. Bölüm Analizi (20 Aralık Çarşamba)

Gülay ALBASAN – Adını Sen Koy 243. Bölüm Analizi (20 Aralık Çarşamba) Niçin evlenir insan? Neden bir yuva kurmak ister? Bunun cevabını ömer’e soralım diyeceĝim ama, bence ömer bunun cevabını tam anlamıyla bilmiyor sanırım..Ömerin tek bildiĝi şey, oyun ile başlayan evliliĝini, oyun ile devam ettirmeye çalışmaktı..

Oysa Zehra, daha en başından bilincindeydi, üzerine alacaĝı sorumluluĝun. Yalandanda olsa, eşi ile bir bütün olmak gerektiĝini. Zehra bütün hayatını Ömere ve ömerin ailesi için adarken, Ömer yine oyun oynamaya devam ediyor. Zehra hiç kimsenin sıkıntısını gözünden kaçırmazken, Ömer gözünün önünde oynanan, ve güya kendisi için, çoook deĝerli yiĝeninin nasıl bir tehlikenin içinde olduğunu göremiyor. Ömer sanki sadece Zehraya karşı deĝil, etrafındaki herkese karşı kör olmuştu..

Zehra Ömerin karşısına geçip, adeta çırpınıyor derdini anlatabilmek için. Bu arada akşam yemeĝi için masada beklendiklerini söyler evin hizmetlisi..Ömer yemekten sonra konuşalım der Zehraya..Zehra önemliydi ama, konuşupta inseydik desede, Ömer yemekten sonra deyip, erteliyordu konuşmayı.

Ve sofraya gelir ömerle zehra.. el ele göz göze..ee nede olsa ömerin tek aklının erdiĝi şey oyun oynamaktı..Babanne kendine has uslubuyla, herkese iltifatlar yaĝdırırken, Zehraya iyneyi batırıveriyordu. Babaanneyi sevmeyen ömer, hemen ataĝa geçip, Zehrayı koruma altına alıyordu..Asıl içinden geçipte, zehraya söylemeye cesaret edemediĝi güzel sözcükleri sıralayıveriyor Zehrasına..Zehra bir fırsatını bulup, tuhaf şeyler oluyor diyor ömer’e.

Ömer, ne gibi mesela deyip, zehranın sezgileriyle dalga geçiyor adeta..Zehra iyi biriydi, ve ailesinden hiçkimseye zarar gelmesine müsade edemezdi. Zira zehranın gözünde aile olmak, bir bütün olmaktı..O sevdiĝini Ömerden dolayı deĝil, insan olduĝu için severdi.Şimdi ömer düşünsün asya’yı. Nede olsa zehraya sen düşünme, biz düşünürüz asyayı deyip,susturuvermişti Zehrayı..

Deĝer bilenlerle, deĝerli olmanız dileĝiyle..hayırlı akşamlar.. Gülay ALBASAN – Adını Sen Koy 243. Bölüm Analizi (20 Aralık Çarşamba) YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ..

Continue Reading
Bunları da seversin..
281 Yorum Var

281 Comments

  1. Çiçek

    21 Aralık 2017 at 19:21

    Bu dizide aysedeki rahat kimsede yok konakta çay kahve keyfi yapıyor. Bizim zavallı zehra depolarda,ormanda soğukta ,milleti kurtarcam diye perişan ediyor kendini .omerin karımı buraya getiren taksici siz misiniz demesi mantıksız olmuş dağın başında başka taksici yok ki zaten.

  2. Özgür

    21 Aralık 2017 at 17:56

    Yeni sayfa sandım kır çiçeğim..

  3. Özgür

    21 Aralık 2017 at 17:54

    Son anelize bakDidem AYGUN KIR ÇİÇEĞİM İYİ AKŞAMLAR..

  4. xanimazerifan

    21 Aralık 2017 at 17:40

    iyi aksamlar demetcim nasilsin canim insALLAH IYISINDIR KENDINE COK IYI BAK ALLAHA EMANE T OL

    • Demet

      21 Aralık 2017 at 19:01

      Teşekkürler Xanim Azeri Fan iyiyim,işlerim var koşturuyorum. Sen nasılsın canım? Hayırlı akşamlar,öptüm. 🙂

  5. Çiçek

    21 Aralık 2017 at 17:39

    Iyi akşamlar şule haklisinbende zehra vurulsun istiyorum ömer zehranin değerini bilsin ay seye veya babanneye göstermelik değil gerçekten deger versin .hem omerin zevkinde ne var omerin zevki iyiki dedesine çekmemiş,bahşende kendine baksın .

  6. Şule

    21 Aralık 2017 at 17:14

    Bahşende hanım nasıl bir tavırdır o öğle nasıl sen ömerin eşine o şekilde davranırsın ve işte buda ömerin zevki nasıl dersin ayşeye tam bir hanımefendi olmuşsun derken zehranın elbisesi yüzünden nasıl aşağlarsın bu ne cüret bu nasıl bir insanlıktır.her güzel giyilen elbisenin içinde insanmı var sandın zehranın duruşu terbiyesi yeter, asilliğini konuşmuyorum .dilerim o kurşun zehraya isabet etsin .çünkü kurşun yarasından dil yarası daha çok acıtır.zehra bunları fazlasiyle yaşadı bu kadar ağır sözler kendi acısınla başa çıkmaya çalışırken bahşende hanımlada ugraşmasın bence artık birbirine sahip çıkmayı öğrenseler çok iyi olacak diyorum.

    • Demet

      21 Aralık 2017 at 17:15

      Şule ablacığım beni sormuşsun ben buradayım,sen neredesin? 🙂

  7. Demet

    21 Aralık 2017 at 17:12

    Oğuz hocam yorumlar otomatik olarak çıkıyor ama onaylanmasını istemediğimiz yorumlar olunca ne yapacağız? Bunu hiç düşündünüz mü? 🙂

    • Şule

      21 Aralık 2017 at 17:15

      Vallahi demet aynı fikirdeyim bu hiç iyi olmadı.

  8. Tatlıcı ülker

    21 Aralık 2017 at 17:10

    İyi akşamlar canlarım. Nasılsınız? Ben sizi çok özlüyorum ya:-( Ama durumlar malum…

  9. Demet

    21 Aralık 2017 at 17:08

    Merhaba canlarım,bugün yoğundum,siteye pek bakamadım. Nasılsınız? Herkese hayırlı akşamlar. 🙂

  10. Tatlıcı Ülker DİDEM AYGÜN

    21 Aralık 2017 at 17:04

    DİDEM abla inşallah röpörtajında bizide hatrlarsın:-)

  11. İsim kraliçesi

    21 Aralık 2017 at 17:01

    Evet gülaycıgım burdamısın canım benim

  12. Özgür kır çiçeğim

    21 Aralık 2017 at 16:54

    12 /46 Didem aygun yorumunu okurmusun teyzesi iyi akşamlar ve yorumlar☺️…

    • Demet

      21 Aralık 2017 at 17:03

      Okudum 🙂

  13. Özgür

    21 Aralık 2017 at 16:50

    Her kez yazı yazarken hataları ile kabul ediyor ve mütevazi şekilde sevgi saygı içinde bir dosluk içindeyiz ben kıskançlık hiç göremedim bazı yanlış anlamalar olabilir şolgürü ile örnek olma zamanı sitemi Gülay’ımı dostlarımı çok seviyorum insanları olduğu gibi sevmek iyi akşamlar ve yorumlar sevgimle kalın☺️…

  14. Çiçek

    21 Aralık 2017 at 16:34

    Gulaycim işlerini hallettinmi,bende disaridaydim şimdi geldim.onun için sana cevabım kısa olmuştu.teşekkür ederim ,hassas kardeşim benim allah razı olsun senden hayirli akşamlar.

    • Gülay Albasan

      21 Aralık 2017 at 16:45

      Çocukların ikisininde yerli mallar etkinliĝi vardı, malum anneler koşuşturmacayla geçti günüm. Yoruldum biraz..şimdide dışardayım. Eve doĝru gidiyoruz eşimle..

  15. Anonim

    21 Aralık 2017 at 16:20

    didem ablacım sorun sende deyil bu sitede ben seni seviyorum

    • Gülay Albasan

      21 Aralık 2017 at 16:29

      Bu sitede ne gibi bir sorun var..söyleyinde bizde bilelim.

  16. Anonim

    21 Aralık 2017 at 16:17

    ne oluyor bu siteye 2 3 gündür kıskançlıklar basladı

  17. xanimazerifan

    21 Aralık 2017 at 15:54

    merhaba cicikusum na silsin bitanem sinavlar in nasil gidiyor

  18. Çalıkuşu

    21 Aralık 2017 at 15:26

    Demek ki bu saatte kimseler yolmuş. Neyse ben kaçar

    • ferize

      21 Aralık 2017 at 15:32

      Ben yazımı yazana kadar..
      Kaçtın..canın..sağolsun..
      Cicikuş

  19. Çalıkuşu

    21 Aralık 2017 at 15:17

    Herkese selamlar. Ee kimler var kimler yok.

  20. didem aygün oyuncu

    21 Aralık 2017 at 15:01

    çok güzel yazmışsın özgür teyze yüregine saglık

  21. Özgür

    21 Aralık 2017 at 13:33

    Ddüşümde gördüm …….seni.
    İiçinde hissettim………….seni.
    Ddemet sordu…………….seni.
    Eekranlarda sevdik……..seni.
    Mennun gördük…………..seni.
    21aralık2017/saat/1/10/gece
    N/Ö/den/Sevgiler

  22. Özgür

    21 Aralık 2017 at 13:26

    Didem’cım akrostiş şiir severmisiniz bilmem benden size sevgilerimle

  23. didem aygün oyuncu

    21 Aralık 2017 at 13:08

    evet ferize hanım zaten yakında bir röpürtas verecem didem aygün oldugum anlaşılir

    • ferize

      21 Aralık 2017 at 15:24

      ANONiM???..harfler..yanlış..
      Yazılabilir..ben..anladım..
      Sen..kusur aramaktan..
      Vaz geç işine bak ..
      Senin işin gūcūn yokmu?????????

      • Çalıkuşu

        21 Aralık 2017 at 15:25

        Hayırlı günler ferize ablacım. Nasılsınız

        • ferize

          21 Aralık 2017 at 15:27

          Tesekkūr ederim ..calikusu..
          Iyiyim..ya sen nasılsın?

      • Anonim

        21 Aralık 2017 at 15:40

        Senin işin gücün yokmu herkesin adına cevap veriyosun. Sitenin sözcüsü senmisin

  24. didem aygün oyuncu

    21 Aralık 2017 at 13:06

    evet ferize hanım zaten yakında bir röpürtas verecem didem aygün oldugumun beli olur

    • ferize

      21 Aralık 2017 at 13:10

      Tesekkūrler didem hanım

  25. ferize

    21 Aralık 2017 at 13:01

    Didem aygun hanım őncelikle..hoşgeldiniz..
    Ben dizi seyretmeyen biri..
    Olarak..sizinle ilgili bir bilgi yok..
    Biraz Internetten araştırdım..fakat..
    (Siz didem őzkavukcu aygūnmūsūnūz..)

  26. didem aygün oyuncu

    21 Aralık 2017 at 12:46

    tabide söyleye bilirsin özgür teyzecim istedigin isimle itab edebilirsin bu arada sanada merhabalar demetcim umarım iyisindir

    • Demet

      21 Aralık 2017 at 17:00

      Merhaba Didem Hanım teşekkür,siz nasılsınız? Iyi akşamlar 🙂

  27. xanimazerifandan didem aygun ablama

    21 Aralık 2017 at 12:42

    merhaba didem aygun ablacim hos geldiniz nasilsiniz insALLAH IYISI NIZDIR KENDINIZE IYI BAKIN

  28. Özgür Didem

    21 Aralık 2017 at 12:28

    Didem ‘cım diyebilerim size Demet’cım kim olduğunuzu sordu dün sexinle tanışmak istiyordu ona selam verirseniz çok sevinirim bana teyze dersen oda beni sevindirir sevgimle kalın

  29. didem aygün oyuncu

    21 Aralık 2017 at 12:26

    teşekürler canım benim

    • su damlasi

      21 Aralık 2017 at 12:37

      Merhaba Didem Hanim

  30. didem aygün oyuncu

    21 Aralık 2017 at 12:16

    herkese merhabalar sevgili dostlarım

    • 1461

      21 Aralık 2017 at 12:22

      Sizede didem hanım.hoşgeldiniz

    • Şule

      21 Aralık 2017 at 16:59

      Didem hanım hosgeldiniz demiştim ama yine diyorum tekrar görmediz herhalde iyi günler olsun.

  31. Özgür kelebeğine

    21 Aralık 2017 at 11:42

    Seni çokkkkkkkkk seviyorum küçük dostum seninannenim sevgimle kallın

    • su damlasi

      21 Aralık 2017 at 12:39

      OZGUR teyzem bu kucuk dostun seni cok seviyor hep sevgimle kal.

  32. Özgür

    21 Aralık 2017 at 11:40

    Şüle’m sevilen kralice ☺️benden sana tebessüm günün hayırlı olsun sevgimle kalınGülay’cım altlarda sana özel yorum var teyzesi okumadıysan okurmusunsevgimle kal….

    • Şule

      21 Aralık 2017 at 16:57

      Sevilen kraliçe özgür bu çok güzel bir isim çok sag olasın canım.

  33. xanimazerifan

    21 Aralık 2017 at 11:22

    ferizeablam bu guzel dileklerin icin sag ol can im benim Allahdan sana uzun omur can sagligi arzu edirem kendine cok iyi bak ALLAHA EMA NET OL

  34. xanimazerifan

    21 Aralık 2017 at 11:11

    gunaydin gulayablacim nasilsin insALLAH IYISIN DIR SENI COK OZLEDIM KENDINE COK IYI BAK ALLAHA EMANET OL

  35. Çiçek

    21 Aralık 2017 at 10:28

    Gulaycim gunaydin .nasılsın canim .iyi gunler

  36. Çiçek

    21 Aralık 2017 at 10:26

    FERIZE hanim gunaydin .nasılsın.mutlu huzurlu günler.

    • ferize

      21 Aralık 2017 at 10:31

      Çok şůkúr iyiyim
      Çiçek hanım. .
      Allah sanada saģlık mutluluk..
      Versin..

  37. ferize

    21 Aralık 2017 at 10:17

    Gůnaydın Gůlay cım..
    Hayırlı sabahlar. .
    Mutlu huzurlu sevgi dolu. .
    Gūnler diliyorum. .
    Iyiki varsın…
    Iyiki bizimlesin..

  38. özgür

    21 Aralık 2017 at 09:33

    sizede hayırlı günler Çiçek hanım gönül pencereniz güzelliklere açılsın…sevilen kralicem sizinde güzel günler yorumlar sevgimle kalın…

    • su damlasi

      21 Aralık 2017 at 09:43

      OZGUR teyzem canim sana da gunaydin hayirli sabahlar dualarin icin cok tesekkur ederim ALLAH razi olsun yeni gunun hayirli olsun kelebegin seni cok seviyor opdum kocaman sariliyorum Allaha emanet ediyorum seni canim teyzem

  39. Şule

    21 Aralık 2017 at 09:29

    Canlarnasılsınız::)::

  40. Çiçek

    21 Aralık 2017 at 09:27

    Su damlasi gunaydin .sağlıklı mutlu hayirli günler.

    • su damlasi

      21 Aralık 2017 at 09:39

      Gunaydin hayirli sabahlar tesekkur ederim cicek ablam. Hayir ve mutluluk kapina gelsin

  41. xanimazerifan

    21 Aralık 2017 at 09:26

    gunaydin sanada ozgu r teyzem nasilsin gunu n mutlu huzurlu gecsin canim teyzem benim sule ablacim sanada ha yirli sabahlar bitanecik ablam benim

  42. özgür

    21 Aralık 2017 at 09:24

    HAYIRLI SABAHLAR UZUN YORUM ÇIKMADI GÖNÜL DOSTLARIM [BU GÜN ÇIKMAYAN YORUMUNUZ OLDU MU?]GÖNLÜNÜZDE Kİ ÇİÇEKLER HEP AÇSIN DUALARINIZ GERCEK OLSUN SEVGİMLE KALIN GÜZEL YORUMLARA[Leyla‘cım mutlu,mesut dön Allah cc yar ve yardımcın olsun…amiyn]

  43. Çiçek

    21 Aralık 2017 at 09:23

    Gunaydin özgür hanim.Hayirli gunler.

  44. Şule

    21 Aralık 2017 at 09:22

    Bu onay işi benim işime yaradı çok kendi adıma sevindim, sevindim, de bazen ışık hızı gibi gezegenden gelen ne olacak acep.canımızı kimse sıkmasın yeterki gerçi ben veririm cevabını insanın ailesi gibi olmuş bir siteye uyumsuz yorum yapanın işi olamaz diyorum bennn şule çok seviyorum hepinizi..

  45. Şule

    21 Aralık 2017 at 09:18

    Site yöneticim sitemizin mimarı bizi bir araya toplayan hepimizin arkadaşlıgına sahip çıkan olumsuzluklara uyum içinde cevaplayan kimsenin gönlünü incitmemeye çalışana şule ablasından günaydınlar olsun.sen bir filme aglamışsın bu kadar ehhh site yöneticim zehrayla ömerede bugün oturup ben ağlayayım bari

  46. özgür

    21 Aralık 2017 at 09:14

    Günaydın GÜLAY ALBASAN adını okumamak
    boşlukta hisettirdi duygulu kızım Allah cc bizleri sensiz bırakmasın amiyn….XANİMAZERİFAN her şey gönlünce olsun…Küçük tatlıcı şair seninde….Su damlam seninde…..Aytaç seninde….Çalıkuşu seninde….Aslınur seninde….[SENİNDE yazısı her şey gönlünce olsun]sevgimle kalın…

  47. Şule

    21 Aralık 2017 at 09:13

    Şirin kötü kralicem epeyden beri karşılaşamadık baktım akşam gördüm geç olunca yazamadım bende seni seviyorum .isim kralicenden sanada günaydın olsun canım benim.

  48. Şule

    21 Aralık 2017 at 09:10

    Leylacıgım hayırlı yolculukların olsun günaydın canım ve ayrıca, çalıkuşum özgür, aytaş tatlıcı ülker nurbanu, su damlası saadet lale, habibe gül, emine, yeni gelen arkadaşım didem , unuttuğum kim kaldıysa herkese yagmurlu ve soguk havadan şuleden içinizi ısıtan sıcacık içtigim kahveyide size yollaraktan günaydınlar olsunseviyorum kızlar sizi.

    • su damlasi

      21 Aralık 2017 at 09:12

      Bende seni cok seviyorum canim ŞULE ablam hayirli sabahlar

  49. Mrs tatlılık abidesi

    21 Aralık 2017 at 09:04

    Canım aslınurum senin yoklugun bana hüzün gözlerim hep seni arıyor nerdesin sen güzelim biliyorum giremiyorsun olsun burda yoksun .farketmez .çünkü kalbimdesin aklımdasın seni düşündüğüm zaman gülümsemem yeter..

    • su damlasi

      21 Aralık 2017 at 09:09

      Hayirli sabahlar arkadaslar nasilsiniz? Hepinize hayirli ugurlu mutlu ve huzur dolu bi gun diliyorum ALLAH tum islerinizde kolaylik versin hepinizin sabahi aydin olsun

      • ferize

        21 Aralık 2017 at 10:21

        Amin..Su damlam. .
        Sanada hayırlı sabahlar. .
        Yūreğin Deki. .
        Gūzellikler hep..
        Seninle varolsun..
        O gūzellikleri..
        Uzağa gitme sine izin verme..
        Cici kız ..

        • su damlasi

          21 Aralık 2017 at 10:43

          Hayirli sabahlar tesekkur ederim FERİZE ablam canim bu yureği goren gozlerin guzel
          ALLAH razi olsun .iyi ki varsin canim ablam
          Cici kiz seni cok seviyor guzel yanaktan opucuk de konduruyor al buda kalbim.♥
          Sevgimle kal huzur dolu ablam

  50. Şule

    21 Aralık 2017 at 09:00

    Ferizecigim günaydın canım benim hava soguk olsa ne yazar .bu sitedeki ferize arkadaşımın gönlü sıcacık. ?

    • ferize

      21 Aralık 2017 at 10:01

      Gūnaydın Şule cim ..
      Teşekkůr ederim canım..
      Gūzel sőzlerin için ..
      MaşaAllah. .yūreğindeki..
      Bu gūzellikler hep var ..
      Olsun ..
      iyiki varsın iyiki burdasın..

      • Şule

        21 Aralık 2017 at 10:49

        Gerçekten dimi iyiki varım seni seviyorum

        • ferize

          21 Aralık 2017 at 13:04

          Teşekkűr ederim şulecim..
          Bende seni seviyorum

  51. Çiçek

    21 Aralık 2017 at 08:57

    Gunaydin şulecim.nasılsın canim

  52. Şule

    21 Aralık 2017 at 08:57

    Sitemizin adını benim koyduğum gönül sözleriyle beni mest eden karanlıklar kraliçeme günaydınlar olsun iyiki seni tanıdım iyiki bu zorlu hayatta başıma en iyi gelen sey cok seviyorum seni günaydınlar olsun..

  53. xanimazerifan

    21 Aralık 2017 at 08:57

    gunaydin sanada cicek ablacim ben cok iyim seninde iyi olmana sevi ndim canim ablam benim

  54. Şule

    21 Aralık 2017 at 08:53

    Çiçek karşılaşamasakta senide seviyorum ..günaydın canım.

  55. Şule

    21 Aralık 2017 at 08:52

    Bugün saçmalayasım yok hava yagmurlu hüzün gibi hava bulutlu yagmurun sesi rüzgarın sesi birbirine karışmış. Bu yagmurlu bir günde çatıyada çıkılmaz anca sıcak kahve içersin .arkadaşlarına günaydın dersin bak bugün daha az saçmaladım hep üzüntü olmaz canım biraz neşede lazım ben bu sitede kim varsa hepinizi seviyorum burdada noktayı koyuyorum…

  56. Çiçek

    21 Aralık 2017 at 08:49

    Hani bir selam beklersinizya uzaklardan ,kimden olursa olsun unutulmamişim dersiniz ya o selam benden size olsun…..herkese gunaydinlar hayirli gunler

    • ferize

      21 Aralık 2017 at 10:04

      Aleyküm selam Çiçek hanım..
      Hayırlı sabahlar. .
      Nasılsın..?canım ..

  57. Çiçek

    21 Aralık 2017 at 08:35

    TATLICI ULKER HANIM,gunaydinlar .nasılsın ben iyiyim merak ettiysen tabi.

  58. Çiçek

    21 Aralık 2017 at 08:30

    Hayirli mutu huzurlu sabahlar,xanimazerifan,iyi gunler.

  59. 1461

    21 Aralık 2017 at 07:35

    Hayırlı sabahlar hepinize.cok sağol xanimazerifan seninde günün güzel geçsin.hepinizin günü bereketli olsun

    • ferize

      21 Aralık 2017 at 10:06

      Hayırlı sabahlar Nurbanu. .
      Sanada mutlu Saģlıklı. .
      Bereketli gùnler..

  60. Gecekuşu

    21 Aralık 2017 at 07:06

    Herkese hayırlı sabahlar. Kocaman günaydınlar size bana isə iyi uykular

    • 1461

      21 Aralık 2017 at 07:36

      O zaman sana allah rahatlık versin canım

    • ferize

      21 Aralık 2017 at 10:28

      Gūnaydın gece kuşu ..
      Hayırlı sabahlar hayırlı Gůnler. .
      & iyi uykular. .

  61. Tatlıcı ülker

    21 Aralık 2017 at 06:40

    Günaydın millet:-)
    Oğuz abi yorumları onaylama düymesinin üzerine taş mı koydun? Yazdığımız anında çkyor:-)
    Neyse ben işe kaçar. Akşam görüşürüz:-)

    • Oğuz Özdere

      21 Aralık 2017 at 08:43

      Yok kendim oturdum agır bassın diye..

  62. xanimazerifandan bitanecik arkadaslarima

    21 Aralık 2017 at 05:31

    gunaydin canim arkada slarim nasilsiniz gulay ablacim demetcim ozgu rteyzem nurbanuablac im ferizeablacim ciceka blacim suleablacim ogu z abicim sudamlam ulke rim leylahanimcim ciciku sum ve diger unutdugu m arkadaslar nasilsiniz insALLAH IYISINIZDIR HEPINIZE ALLAHDAN DI LERIM GUNUNUZ HAYIRL I HUZURLU UGURLE NESELI GECSIN Kendiniz e cok iyi bakin ALLAHA EMANET OLUN

    • su damlasi

      21 Aralık 2017 at 09:10

      Gunaydin hayirli sabahlar XANİM AZERİ

    • ferize

      21 Aralık 2017 at 10:24

      Xanimazerifan kardeşim. .
      Teşekkűr ederim canım..
      Her seferinde benide..
      Unutmadığın..için..

      Sanada hayırlı mutlu. .
      Sabah lar yaşantında..
      Hep iyi liklerle iyi..
      insanlarla karşılaştırsın..
      Rabbim..amin

  63. Tatlıcı ülker

    21 Aralık 2017 at 01:39

    Oğuz abi varsa ben bi pasta alayım. Simiti kahvaltıda yeriz artık :

  64. Leyla

    21 Aralık 2017 at 01:37

    Allah rahatlık versin.Güzel güzel rüyalar görün.İyi uykular.Ahali Seviliyorsunuz

    • Tatlıcı ülker

      21 Aralık 2017 at 01:40

      İyi geceler LEYLA ablacım:-)

  65. Gecekuşu

    21 Aralık 2017 at 01:30

    Ya ben yorum yazıcak derken analiz i okumayı unutmuşum 🙂 Ellerine sağlık ablacığım. Ömərin Zehra ilə dalga geçer gibi konuştuğu sahnede delirdim resmen. Karşımda öyle biri olsa herhalde konuşmayı keserdim.

  66. Leyla

    21 Aralık 2017 at 01:27

    Uykuyu gören oldu mu???Benimki beni terketti.Saat 5 kalkmam lazım.Galiba hiç uyuyamayacağım.

    • Gecekuşu

      21 Aralık 2017 at 01:34

      Ya o öyle olur zaten ablacım. Ben normalde hemen uyurum. Ama özellikle sınav dan önceki gece böyle uykum kaçar gider.

  67. Gecekuşu

    21 Aralık 2017 at 01:22

    Eyvah eyvah saat bir buçuğa geliyor. Benim de çəni bi düştü mü tamam artık konuşurum da konuşurum. Benim gitmem gerek daha ders çalışacağım inşallah. Herkese hayırlı geceler iyi uykular tatlı rüyalar. Allah rahatlık versin arkadaşlarım ablalarım və hocalarım. Haydin görüşürüz bayyyyy

  68. Leyla

    21 Aralık 2017 at 01:20

    Yarın site ahalisine Ankara simiti ısmarlıyacağım.

    • Leyla

      21 Aralık 2017 at 01:23

      Of of şimdi tam oldu hocam.

    • Gecekuşu

      21 Aralık 2017 at 01:24

      Ya oğuz hocam gece gece yapılır mı bu. Bari sabah koysaydınız şu simit resmini 🙁

      • Oğuz Özdere

        21 Aralık 2017 at 01:26

        Leyla hanım konsantre olsun dedimdi, senin agzın sulandı 🙂 kusura bakma, baharda yapacağımız toplantıyı ankarada yaparsak simit gerçek olur bakarsın 🙂

        • Gecekuşu

          21 Aralık 2017 at 01:32

          İyi olur da herzaman söylediğim gibi ben gelemem büyük ihtimalle. Ama diz bana kargoyla yollarsınıx. Zaten 4 saatlik yol.

  69. Gecekuşu

    21 Aralık 2017 at 01:06

    Oğuz hocam dediğinizi yaptınız galiba. Yorumlarım anında çıkıyor

    • Oğuz Özdere

      21 Aralık 2017 at 01:07

      Evet, zaten biz bizeyiz 🙂

  70. Oğuz Özdere

    21 Aralık 2017 at 01:06

    Arkadaşlar şöyle bir uygulama başlatıyorum bu geceden itibaren..Yorumlar yazılınca otomatik olarak onaylanacak. Ben veya Gülay hanım olmayınca bekliyor onaylanmak için, biz olmasak da siz sohbetinize yorumlarınıza devam edin, bazen işten güçten dolayı her an bakamıyoruz.. Zaten kötü amaç güden, kötü yazan veya reklam amaçlı yazan da olmadığı için bir sorun olmayacaktır inşallah..

    • Gecekuşu

      21 Aralık 2017 at 01:08

      İnşaallah iyi olur oğuz hocam. Hem sizde bizim yüzümüzden çok yorulmamış olursunuz.

    • Leyla

      21 Aralık 2017 at 01:22

      Süper olur hocam.Sizi ve Gülay hanımı daha az yorarız.

      • Oğuz Özdere

        21 Aralık 2017 at 01:24

        Yok yorulma olarak düşünmedim de bazen gecikiyoruz, yorum yazan da cıkmadığı için bekliyor… Aslında bunun sebebi farklı kişilerde geliyor siteye ve bazen olur olmadık şeyler yazabiliyorlar, reklam için site veya link yazıyorlar.. Bu yüzden onaylama getiriyoruz..

        • Leyla

          21 Aralık 2017 at 01:30

          Birde ışık hızı gibiler var.

  71. 1461

    21 Aralık 2017 at 00:57

    Arkadaşlar hepinize hayırlı geceler geceniz mübarek olsun.allah rahatlık versin

    • Oğuz Özdere

      21 Aralık 2017 at 00:58

      İyi geceler diyecem yine yanlış anlayacan 🙂 Çocugunuz iyileşti mi bu arada, geçmiş olsun 🙁

      • 1461

        21 Aralık 2017 at 01:02

        Yoo ne alaka doğru anlatıldığı sürece doğru anlarım.ben eğri oturup doğru konuşanlardan değil doğru oturup doğru konuşanlardanım.tesekkur ederim daha iyi.bu arada benim emojilerim niye görünmüyo

        • Oğuz Özdere

          21 Aralık 2017 at 01:04

          🙂 sen yapamiyorsundur kesin 🙂 uyu bence sen artık, iyice beceremez oldun 🙂

          • 1461

            21 Aralık 2017 at 01:07

            Hah tam oldu birde beceriksiz oldum neyse herşeyin bir zamanı var hadi bakalım

            • Oğuz Özdere

              21 Aralık 2017 at 01:09

              🙂 Şaka şaka.. iyi geceler.

              • 1461

                21 Aralık 2017 at 01:11

                U dönüşü ha iyiymiş du bakalım iyi geceler

                • Oğuz Özdere

                  21 Aralık 2017 at 01:13

                  Ben dönmedim, düz gidiyorum hala 🙂 Nurbanu hanım uyuyun artık, enişte kahvaltıyı erken ister kalkamazsın sonra 🙂

            • Gecekuşu

              21 Aralık 2017 at 01:11

              Sen oğuz hocama bakma ablacığım. O emojiler den ne çektim ben. Ama sonunda yaptım şöyle ki yazıdan sonra boşluk bırak sonra iki nokta üst üste sonra da kapanan parantez en son yine boşluk koymayı unutma değilse sarı emoji çıkmıyor

              • Oğuz Özdere

                21 Aralık 2017 at 01:14

                Çıkmaz tabi, emojinin de bir gururu var ama 🙂

                • Anonim

                  21 Aralık 2017 at 01:16

                  Demekki anlayana değil anlatana bakmak lazım sağol gecekuşum

                  • Gecekuşu

                    21 Aralık 2017 at 01:17

                    😀 😀 😀 😀 😀

              • 1461

                21 Aralık 2017 at 01:15

                Teşekkür ederim gecekuşum dür bi deneyim 🙂

                • Gecekuşu

                  21 Aralık 2017 at 01:16

                  Bak Nurbanu abla ben ne dedim sana çıktı işte. Bana da aslınurcum söylemişti.

    • Gecekuşu

      21 Aralık 2017 at 01:01

      Hayırlı geceler Nurbanu ablacım. Senin de gecen mübarek olsun. Allah rahatlık versin

  72. Gecekuşu

    21 Aralık 2017 at 00:53

    Hayırdır oğuz hocam erkenden uyudunuz mu yoksa

    • Oğuz Özdere

      21 Aralık 2017 at 00:56

      yOK GÜLAY HANIM OLMAYINCA ZOR YETİŞİYOM 🙂

      • Gecekuşu

        21 Aralık 2017 at 01:01

        Ne diyim oğuz hocam. Allah kolaylık versin inşallah. Ya bazen yorumlar çıkmıyor diye yakınıyorum. Kusura bakmayın olurmu

        • Oğuz Özdere

          21 Aralık 2017 at 01:02

          Yok yakınma, aslında yorumları onaylamadan otomatik onaya alsam da olur..

          • Gecekuşu

            21 Aralık 2017 at 01:05

            Aslında bende düşündüm de söyleyememiştim. Yanlış anlaşılmasından korktum galiba

            • Oğuz Özdere

              21 Aralık 2017 at 01:08

              Neden korktun ki, 40 yılda aklına güzel bişey gelmiş onuda söylememişsin 🙂

              • Gecekuşu

                21 Aralık 2017 at 01:14

                Yani sizden yakınıyorum gibi geldi. Ya ne biliyim işte hocam ben böyleyim işte biraz hatta biraz fazla korkak. Özellikle de başkalarını üzmekten kırmaktan çok korkuyorum

    • Oğuz Özdere

      21 Aralık 2017 at 00:59

      Yok uyumadım henüz 🙂 Yorumlar cok hızlı geliyor 🙂

      • Gecekuşu

        21 Aralık 2017 at 01:04

        Çok normal hocam. Bazen internet bile hızlı yazdığımı yavaşlama mı söylüyor.

  73. Gecekuşu

    21 Aralık 2017 at 00:47

    İyiyim Nurbanu ablacım. Seni sormalı asıl sen nasılsın. Çocuğun hastaymış galiba çok çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin inşallah.

    • Anonim

      21 Aralık 2017 at 01:03

      Teşekkür ederim gecekuşum çocuk işte.rabbim dermansız dert vermesin daha iyi

  74. Handan

    21 Aralık 2017 at 00:45

    Herkese iyi geceler gönül dostlarım. Allah rahatlık versin. Rabbim tüm sıkıntılarınızı alsın. Sabaha kuş kadar hafif kalkın. Yeni güne çookkk çok güzel başlayın.

    • Gecekuşu

      21 Aralık 2017 at 00:58

      Çok teşekkür ederim handan öğretmenim. İyi geceler tatlı rüyalar. Allah rahatlık versin

  75. Tatlıcı ülker

    21 Aralık 2017 at 00:37

    Ben iyiyim CİCİKUŞUM:-)Sadece koşturmaca halindeyim;-)

    • Gecekuşu

      21 Aralık 2017 at 00:45

      İyi olmana sevindim bitanem. Allah yardımcın olsun.

  76. Leyla

    21 Aralık 2017 at 00:28

    Burda sabah erkenden Ankara yolcusu var.Ben burdayım.

    • Oğuz Özdere

      21 Aralık 2017 at 00:30

      Ankara mı bizede buyrun gelin Leyla hanım, misafirimiz olun yarın.. Çok yakınız Ankaraya..

      • Tatlıcı ülker

        21 Aralık 2017 at 00:35

        Abi sorma ya benim çalıştığım iş yerinde iş bitmek üzere yani maddi sorunlar kapıda. O günleri iyi bildiyim için becere bildiyim kadar çalışıyorum. Evde kaldğımdada işte boncuktur, patiktir yapıb satıyorum. Ama bocuk gözlerimi mahv ediyor. Sonuçta kolay diyil bir bileklik için 2 bin 5 yüz boncugu ipe dizmek:-(

        • Gecekuşu

          21 Aralık 2017 at 00:38

          Kolay gelsin canım arkadaşım. Keşke elimden bir şey gelse.

          • Tatlıcı ülker

            21 Aralık 2017 at 00:45

            Düşünmen yeterli CİCİKUŞUM:-)

        • Handan

          21 Aralık 2017 at 00:39

          Allah yardımcın olsun Ülkerciğim. Ne mutlu sana. Sen gerçekten harika bir kızınsın. Geleceğin için doğru insan seç ki çocuklarında senin yaşadığın sıkıntıları yaşamasın. Allah gönlüne göre versin güzelim.

        • 1461

          21 Aralık 2017 at 00:40

          Kolaygelsin ulkercim el emeği göz nuru

        • Leyla

          21 Aralık 2017 at 01:18

          Allah yardımcın olsun.Keske senin için yapabileceğimiz birşey olsa.Üzüldüm şimdi.

      • Leyla

        21 Aralık 2017 at 00:41

        Teşekkürler hocam.Nasip.

    • Handan

      21 Aralık 2017 at 00:35

      Iyi geceler Leyla Hanım. Nasılsınız? Hayırdır diye soracağım. Benim içinde Ankara havası alın. Çok seviyorum Ankara’yı.

      • Leyla

        21 Aralık 2017 at 00:40

        İyi geceler Handan hanım.Kontrollerim var.o sebebten.

    • Gecekuşu

      21 Aralık 2017 at 00:37

      İyi yolculuklar ablacığım. Ben 8 seneye yakın ankara da yaşadım. Yani pek gezmediğiniz ama biraz bilirim. Halen yılda en az bir kez gitmeye çalışıyoruz. Orda komşularımız arkadaşlarımız var.

      • Leyla

        21 Aralık 2017 at 00:53

        İyi geceler Gecekuşum.Bizim Ankara ziyareti sağlık kontrolü için .Gezmek için değil.Biraz zorunlu bir ziyaret.Sabah uçağı ile gidip bir terslik çıkmazsa akşam uçağı ile döneceğiz.Malum kızım var.Özleşiriz.

        • Gecekuşu

          21 Aralık 2017 at 00:57

          Çok geçmiş olsun ablacığım. Hayırlısıyla kazasız belasız gidip gelin inşallah

          • Leyla

            21 Aralık 2017 at 01:14

            Teşekkürler.

    • 1461

      21 Aralık 2017 at 00:48

      Umarım sedece seyahat amaçlıdır leyla sultan.iyi yolculuklar

      • Leyla

        21 Aralık 2017 at 01:15

        Sağolun Nurbanu hanım.İyi geceler.

  77. Leyla

    21 Aralık 2017 at 00:27

    Ya arkadaşlar daha erken nereye kaçıyorsunuz???

    • Gecekuşu

      21 Aralık 2017 at 00:29

      Hayırlı geceler leyla ablam. Ben daha yeni geldim zaten sabahları da giremiyorum. Dün de yoktum

  78. sevgi bakışlım

    21 Aralık 2017 at 00:26

    nNASIL SEVGİ BU…
    aANLATMASI İMKANSIZ..
    gGÜZEL BAKIŞLARI….
    iİÇİMİ ISITIYOR….
    hHAYATIMDA Kİ SEVDA‘NIN,
    aAŞKI; İYİ Kİ DOĞDUN…..
    nNE DESEM,İYİ Kİ VARSIN
    20 /12/2017/saat20/10.
    HALAN SENİ ÇOKKKKK
    SEVİYOR MUTLU YAŞA

  79. Leyla

    21 Aralık 2017 at 00:25

    Ömer’in kime benzediği belli oldu.Armut dibine.Aynı babaanne Bahşende… Allah’ım ne sıkıcı yemek sofrasıydı.O yemekler insanın boğazına dizilir.Belli Bahşende konağa damgasını vuracak.

  80. Demet

    21 Aralık 2017 at 00:24

    Her zaman ki gibi geç kalmışım. Neyse canlarım hepinize iyi geceler. Benim işlerim var.

    • Gecekuşu

      21 Aralık 2017 at 00:27

      Hoşgeldin demet öğretmenim. Nerelerdeydin ne zamandır. Özlettin kendini

      • Demet

        21 Aralık 2017 at 00:38

        Işlerim vardı Çalıkuşu’m,hâlâ da var. 🙂 Nurbanu çok özür dilerim,seni ekmiş gibi oldum ama sana söz yarın gece burada olacağım. Tekrardan özür dilerim. Iyi geceler Çalıkuşu’m,Nurbanu’m ve Oğuz hocam. 🙂

        • Oğuz Özdere

          21 Aralık 2017 at 00:40

          Görende bu saatte iş yapıyor sanacak Demet hocam 🙂

        • Gecekuşu

          21 Aralık 2017 at 00:41

          İyi geceler canım öğretmenim. Yarın gelemem galiba. Ama inşallah sonra konuşuruz

        • 1461

          21 Aralık 2017 at 00:43

          Ekmiş gibimi gibisi biraz fazla olmadı mı neyse seni özlediğim için bu seferlik birşey demiyorum seviliyorsun

        • Leyla

          21 Aralık 2017 at 00:46

          Demet hanım iyi geceler.Hayırdır bu telaşınızın sebebini sorabilirmiyim???

  81. Minyatür

    21 Aralık 2017 at 00:19

    Ben diziye basladığımda çok seviyorumdum ama şuanda okadar sevmiyorum cok sacmaladılar

  82. 1461

    21 Aralık 2017 at 00:11

    Neyse oğuz bey tarafından kibarca kovulduk galiba bana iyi geceler o zaman

    • Oğuz Özdere

      21 Aralık 2017 at 00:17

      Aa ne demek o, siz beni kovmayın yeter 🙂

      • 1461

        21 Aralık 2017 at 00:26

        Ve aleyküm selam.estağfirullah ne kovması ben haddimi bilirim sadece şaka yapmıştım.galiba zor bi gün geçirmişsiniz umarım iyisinizdir.

        • Oğuz Özdere

          21 Aralık 2017 at 00:29

          Evet biraz zordu, sabahleyin bi öğrencimizle uğraştım, çamaşır suyu içmiş, ambulans hastane derken sabahtan belliydi bugünün yoğun geçeceği 🙂

          • Handan

            21 Aralık 2017 at 00:36

            Ne? Yanlışlıkla mı?

            • Oğuz Özdere

              21 Aralık 2017 at 00:42

              Valla anlayamadık, pek yanlışlıkla gibi değildi sanki, kızın psikoloji biraz bozuktu zaten, evde içmiş, adli bir olay olunca annesi ile yolladık ambulans ile.. İyi şimdi..

              • Handan

                21 Aralık 2017 at 00:48

                Allah yardım etsin. Çocuklar büyüsün diyoruz ama sanki küçükken daha güvende. Ergenlik psikolojisi ağır gelmiştir. Rabbim evlatlarımızı korusun.

          • Gecekuşu

            21 Aralık 2017 at 00:44

            Okuyunca ağzım açık kaldı hocam ya. Allah yar ve yardımcıları olsun. Eminim çok zor bir durumdur

    • Gecekuşu

      21 Aralık 2017 at 00:24

      Hayırlı geceler Nurbanu ablacım. Hayırdır erkenden nereye

      • 1461

        21 Aralık 2017 at 00:39

        Burdayım gecekuşum nasılsın

  83. Tatlıcı ülker

    21 Aralık 2017 at 00:09

    Oğuz abi nasılsın. Ne var, ne yok?

    • Oğuz Özdere

      21 Aralık 2017 at 00:18

      Nolsun ülker iyiyim şükür.. seni sormalı neler yapıyorsun..

    • Gecekuşu

      21 Aralık 2017 at 00:25

      Hayırlı geceler tatlıcım. Seninlede ne zamandır konuşamıyoruz nasılsın iyi misin canım

  84. Şule

    21 Aralık 2017 at 00:07

    Sabahta yazdım şimdide yazıyorum zehra vurulmadan bu ömer akıllanmayacak anlaşılan .rol yapma artık yeter o babanne ne kadar aşağı layıcı bir tavırla zehrayı süzüm süzüm süzdü dagdan geldi bagdakini kovacak o zehra kervancıoğlu peki sen nerdeydin bu zamana kadar bak bak birde şirket hissedarlarındanmış.

    • Oğuz Özdere

      21 Aralık 2017 at 00:09

      Bu ömer Zehra vurulsa da inanmaz bence.. Adam bozuk bant gibi aynı şeyleri çalıyor..

      • Şule

        21 Aralık 2017 at 00:12

        Bak benim bu hiç aklıma gelmedi bozuk bant bu da iyiymis site yöneticim

      • Leyla

        21 Aralık 2017 at 00:20

        İyi geceler Oğuz hocam.Bant mı kaldı.Bence Ömer’in harddiski yanmış.

    • Gecekuşu

      21 Aralık 2017 at 00:13

      Hayırlı geceler Şule ablacığım. Ben de aynen senin gibi düşünüyorum. Bence kesin Zehra nın vurulması gerek kesin. Bu arada bana günaydın mesajı yazmışsın cevap yazamadım kusura bakma. Çok teşekkür ederim canım ablam. Böyle şeylerle insan sevildiğini hatırlıyor. Aynı şekilde ben de seni çok seviyorum. Ha bu arada herkes sana bir idim verdi ben de vereyim mi. Kabul edersen benim sana verdiğim isim SABAH NEŞESİ uygunmudur

      • Şule

        21 Aralık 2017 at 00:26

        Bana ne ismi vermişler çalıkuşum bende seni seviyorum , yavrum çok teşekkür ederim güzelmis tte neymiş benim yeni ismim merak ettim şimdi farketmedim ben

        • Gecekuşu

          21 Aralık 2017 at 00:35

          Ya Şule ablam daha önce verilen isimler. Ben düşündüm düşündüm o zaman aklıma gelmedi.

  85. Oğuz Özdere

    21 Aralık 2017 at 00:06

    İyi geceler, yine dizinin olup bitenini Gülay hanımdan öğrendik. Ellerine yüreğine sağlık Gülay Hanım..

    • Şule

      21 Aralık 2017 at 00:10

      Evet site yöneticim dogru bildin uyumadım artık ömere o kadar kızgınımki bugün sinirlerim tavan yaptı.nasılsın iyimisin.

      • Oğuz Özdere

        21 Aralık 2017 at 00:11

        iyiydim Şule abla ama sormayın, bugün başıma gelenleri..

        • Şule

          21 Aralık 2017 at 00:13

          Ne oldu sana site yöneticim hayırdır inşallah

          • Oğuz Özdere

            21 Aralık 2017 at 00:16

            Hiç bu kadar yorulmamıştım..
            Hiç bu kadar sıkmamıştım kendimi uzun süredir..
            Hiç bu kadar ağlamamıştım kaç zamandır..

            • Leyla

              21 Aralık 2017 at 00:22

              Hayırdır hocam???Neden bu kadar sıkıldınız???

            • Şule

              21 Aralık 2017 at 00:22

              Şaşırayımmı, üzüleyimmi, yoksa neden agladıgına dahada üzüleyimmi bilemedim , nedeni sendemi saklı yoksa şule ablana söylermisin,::::)

              • Oğuz Özdere

                21 Aralık 2017 at 00:27

                Üzülme abla söyleyim, bugün okuldan çıkınca filme gidelim dedik arkadaşlarla.. Ayla filmine gittik, bilmiyorum izleyen var mı ama iki gözüm iki çeşme oldu resmen, bi filmin bu kadar ağlatması tuhaf, sanırım biraz tarihi konuları bildiğim için birazda kız babası olduğum için o kadar dokundu ki utanmasam hıçkıra hıçkıra aglayacaktım, çok zor tuttum kendimi.. Eğer izlemeyen varsa şiddetle tavsiye ediyorum… Hala etkisindeyim..

                • Handan

                  21 Aralık 2017 at 00:30

                  Allah ağlamasın. Aylayıda harcadılar para için.

                • Gecekuşu

                  21 Aralık 2017 at 00:31

                  Ya oğuz hocam ağlamak deyince korktum bir an. Ha ayla filmini ben de izlemek istiyorum çok merak ediyorum

                • 1461

                  21 Aralık 2017 at 00:32

                  Evet benim çocuklar gitmişti.okulun sosyal etkinlik kapsamında.esimle bizde planladık son akşama denk geldi ve o akşam kandil gecesi olduğu için gidememiştik.ertesi gün-de sinemadan kalkmisti cok üzüldüm ama nasipten öteye köy yoktur.

            • Gecekuşu

              21 Aralık 2017 at 00:28

              Oğuz hocam iyimisiniz. Korkutmayın bizi

              • Oğuz Özdere

                21 Aralık 2017 at 00:30

                İyiyim iyiyim kötüye bişi olmaz, bak sana taş gibi duruyon 🙂

                • Gecekuşu

                  21 Aralık 2017 at 00:33

                  Kötü derken oğuz hocam.!!! Şimdiye kadar ne kötülüğünü gördünüz ki:( 🙁

                  • Oğuz Özdere

                    21 Aralık 2017 at 00:39

                    Yok yav şaka, ne kötülüğün olur senin, gece kuşusun işte, baykuş değil bayankuş 🙂

                    • Gecekuşu

                      21 Aralık 2017 at 00:43

                      Biliyorum şaka olduğunu. Değilse fena alınırdım. Ya bide oğuz hocam illa beni baykuş yapacaksınız yani.

        • Gecekuşu

          21 Aralık 2017 at 00:14

          Hayırlı geceler oğuz hocam hayırdır ne oldu. İnşallah kötü bir şey değildir

        • Handan

          21 Aralık 2017 at 00:15

          Iyi geceler Öğretmenim. Nasılsın? Ne geldi başına? Hayırdır inşallah.

      • Gecekuşu

        21 Aralık 2017 at 00:16

        Ya ben. Artık Ömer e yani bay zorba ya kızmak benim rutin işim oldu. Doğru düzgün kızmadığım bölüm yok galiba.

    • Gülay Albasan

      21 Aralık 2017 at 04:27

      Teşekkür ederim sayın yönetici..
      Bu arada bütün sohbeti okudum ve otomatik onaydan bahsetmişsiniz..
      Yani bana düşmez ama, bazen öyle yazılar geliyorki, insan onaylamaya korkuyor.siz hepsini zaten biliyorsunuz. Neyse yinede en iyisini siz bilirsiniz.

  86. 1461

    21 Aralık 2017 at 00:06

    E bizde boşuna maşaallah demedik nazar değmesin.

  87. 1461

    21 Aralık 2017 at 00:05

    Demeet nerelerdesin randevu saati geldii

    • Oğuz Özdere

      21 Aralık 2017 at 00:06

      Şula abla uyumadı ise Demet hoca da uyumamıştır henüz 🙂 İyi geceler Nurbanu..

      • 1461

        21 Aralık 2017 at 00:09

        Ne demek istediniz.bizi gereksiz yere meşgul etmemi acaba.kafamda deli sorular

        • Oğuz Özdere

          21 Aralık 2017 at 00:20

          Selamün aleyküm demek yerine iyi geceler yazmıştım, bak nereye sürükledin olayı 🙁

  88. 1461

    21 Aralık 2017 at 00:02

    Gulaycığım yine bomba gibisin maşaallah

    • Oğuz Özdere

      21 Aralık 2017 at 00:05

      Her zaman öyle Gülay hanım…

      • Gülay Albasan

        21 Aralık 2017 at 00:07

        Neyse top sizde sayın yönetici..benim mesayim doldu..ben kaçtım..size iyi muhabbetler.hayırlı geceler..

        • Gecekuşu

          21 Aralık 2017 at 00:09

          Ya Gülay ablacığım nereye. Daha seninle sohbet edicez 🙁

        • Oğuz Özdere

          21 Aralık 2017 at 00:10

          Teşekkürler, ellerine sağlık ben yokken yorumlar hep sana kalmış…..

        • Handan

          21 Aralık 2017 at 00:14

          Iyi geceler Gülayım. Allah rahatlık versin. Sen dinlen. Bize lazımsın.

      • Tatlıcı ülker

        21 Aralık 2017 at 00:08

        Vallahi dediklerinize bende katlyorum. Maşallah ablama gözünden hiç bir şey kaçmaz. Tü, tü, tü Maşallah:-)

    • Gülay Albasan

      21 Aralık 2017 at 00:06

      Teşekkür ederim nurbanu..

  89. Gecekuşu

    20 Aralık 2017 at 23:58

    Herkese hayırlı akşamlar arkadaşlar. Bugün burdayım ama 10 15 dakika sonra geliyorum. Hiç bir yere gitmeyin tamammı 🙂

  90. 1461

    20 Aralık 2017 at 23:57

    Oyy kurban olayım size kim var bakayım.orayamisinuz hee

    • Gülay Albasan

      21 Aralık 2017 at 00:02

      Buradayız nurbanu..hoş geldin.

      • 1461

        21 Aralık 2017 at 00:03

        Teşekkür ederim

    • Handan

      21 Aralık 2017 at 00:06

      Nurbanu hanım Merhaba.çocuğun nasıl oldu. Acele okumuştum ama yazamamıştım. Çok geçmiş olsun. Şimdi iyidir inşallah.

      • 1461

        21 Aralık 2017 at 00:15

        Çok teşekkür ederim handan hocam şimdi iyi çok şükür biraz öksürüğü var sadece ama en azından yedikleri midesinde

        • Handan

          21 Aralık 2017 at 00:23

          Salgın var biliyor musun? Çoğu çocukta var. Hatta arkadaşın çocuğu oldu. Hastane dolu diyor. Hep aynı şikayetle geliyorlar. Allah şifa versin.

          • 1461

            21 Aralık 2017 at 00:28

            Amiin tüm hastalarımıza inşaallah

  91. Şule

    20 Aralık 2017 at 23:54

    Gönlü güzel duygululu arkadaşım sevgi bu kadarmı güzel gelir dile muhteşem ötesi çok can alıcı bir analiz olmuş yüregine sağlık ellerin dert görmesin karanlıklar kraliçem benim

    • Gülay Albasan

      21 Aralık 2017 at 00:00

      Teşekkür ederim güzel ablacım. Güzel gören yüreĝinize saĝlık..

    • Handan

      21 Aralık 2017 at 00:04

      Hoşgeldin bitanem. Ne iyi ettin. Özledim çok. Kaç gündür giremiyorum siteye. Dün Gülayımın analizini bile okuyacağım. Ama bu kız bir başka bakıyor bu diziye. Duyguların kraliçesi. Bitane o.

  92. Handan

    20 Aralık 2017 at 23:49

    Iyi akşamlar gönül dostlarım. Kimler var bakalım. Bu soğuk havada gönlümüzü ısıtacak?

    • Gülay Albasan

      20 Aralık 2017 at 23:51

      Ben varım..hoş geldin handan ablacım.

      • Handan

        20 Aralık 2017 at 23:55

        Hoşbuldum bitanem. Başımızın tacı. Hepimizi en güzel duygularla karşılayan gönül dostum. Sen Hep hayatımda ol.

        • Gülay Albasan

          20 Aralık 2017 at 23:58

          İNŞAALLAH handan ablacım. İyiki sizlerde varsınız ve gönül dostumsunuz.

          • Handan

            21 Aralık 2017 at 00:01

            Kimseler yok.herkes uyudu heralde. Neyse. Bu Zehra ‘nın hali ne olacak? Hergün şakağında silah. ;))

          • Şule

            21 Aralık 2017 at 00:02

            Evet iyiki arkadaş olduk sevgi dolu gülayım

    • Şule

      21 Aralık 2017 at 00:00

      Ben geldim handanım gönül dostum benim nasılsın

  93. Habibe Gül

    20 Aralık 2017 at 23:45

    Bu sefer gol geliyor
    Nazo doksana çakıyor
    Umarım ofsayt olmaz
    Yoksa grup kalpten gidiyor

    Nihat saf mısın
    Mugoya nasıl kanarsin
    Kaçak oyuncu gibi
    Onu nasıl sahaya alırsın

    Leylek dudaklarına vurun
    Niyeti neymiş sorun
    Öyle sadece bakmayın
    Mugoyu durdurun

    Mugo ormana kacti
    Zehrayi peşine taktı
    Olan fikarama olacak
    Mugo fitesi sona atti

    Ömer nasıl inanmazsin
    Karını hesaba katmazsin
    Tam bir safoz olarak
    Tarihe adını yazdirirsin

    Sahaların efsanesi
    Kaçırmak işin bahanesi
    Maksat ömer kahraman olsun
    Çünkü tehlikede olan omerin birtanesi

    Yolun sonu görünüyor
    Mugo sana mezar kaziliyor
    Yanlış adama cattin
    Çünkü james bod ömer geliyor

    Tarihe adını yazdıracak
    Hatasını anlayacak
    Is işten geçince
    Ömer zehraya inanacak

    Kurallara uymadin
    Topu dışarı attın
    Hakem ver kırmızı karti
    Çünkü sen hakemi aldattin

    Omere sopayla vuralım
    Bi güzel pataklayalim
    Zehraya inanmadikca
    Kırk sopa daha atalım

    Dizideki fazlaliliklari çıkartın
    Gereksiz gargameli yollayın
    Bonsevisi bize ait
    Onu bu sezon transfer yapın

    Golleri görelim
    Bu kuslugu bu hafta bitirelim
    Ömer zehra barissin
    Sonra intikam isteyelim

    Supurgeli cadı top sende
    Goller çok yakında cepte
    Adrese teslim yapıyoruz
    Yeterki nazo bizden iste

    Bugunluk bu kadar sanıyorum
    Iki akşamlar diliyorum
    Umarım yarın bugünden güzel olur
    Onun için dua ediyorum

    • Handan

      21 Aralık 2017 at 00:10

      Habibe Gül. Yine çok güldüm.
      Sende hep gül.
      Yavrum bu gol olmaz
      Bu top ofsayta gider.
      Nazo ters köşe yapar.
      Ömer yine Zehraya kızar.
      Sanada iyi geceler.
      Şiirine sağlık.
      Her daim beklerim

    • Şule

      21 Aralık 2017 at 00:18

      Habibe gül çok begendim ve çok güzel olmus iyi akşamlar

  94. Özgür

    20 Aralık 2017 at 22:53

    Dizi hiç bitmesin analiz benim için çocuğun elindeki şeker gibi tatlı mı tatlı iyi geceler gönül dostlarım ve duygulu kızım sevgimle kalın görüşmek üzere Allah’a emanet olun

    • Gülay Albasan

      20 Aralık 2017 at 22:56

      Hayırlı huzurlu geceler özgür teyzecim..teşekkür ederim..

    • su damlasi

      20 Aralık 2017 at 23:13

      İyi aksamlar duydumki burda gonlu guzel bir ablam var dokturmus yine bu guzel analizi okumaya geldim. Okudum. Cok beydendim .tesekkur ederim ablam eline saglik ALLAH razi olsun

  95. Handan

    20 Aralık 2017 at 22:51

    Gönül gözün hep açık olsun. Sağol.Varol gülayım. Anlaşılan Ömer vurulacak. Zehracık rüyayıda gördü. Hadi bakalım Nazmiş başımıza ekşınwomen kesildi. Yapacak bişey yok.

    • Gülay Albasan

      20 Aralık 2017 at 22:54

      Teşekkür ederim handan ablacım..ömer vurulursa yine zehrayı suçlar..senin yüzünden geldim buraya, bak vuruldum işte der..

      • Handan

        20 Aralık 2017 at 23:16

        Doğru söylüyorsun vallahi. Mügeyle oyun çeviriyorsunuz der. Bu zorbadan herşey beklenir.

  96. Tatlıcı olsun

    20 Aralık 2017 at 22:48

    Ablacım aile sayfamıza yaz. Sonra kaldırırsın bu sefer burda olucam.

  97. Turabi

    20 Aralık 2017 at 22:47

    bu odun ömer artik sinir edici tavirlariyla izleyiciyi biktiracak

  98. Özgür

    20 Aralık 2017 at 22:32

    Yetişme tarzı herşeye güzel bakan güzel görür Zehra’da öyle güzel görür güzel düşünür…….. Ömer se bir boşluğun içinde kardeşi için yaşamış hayata duvarlarını örmüş o duvarları yıkmak zor zor bakalın Asya sız ne yapacak burnu sürtülsün ama acıyorum hayatta yediği tokatların izi ,acısı üzerinde iken duvarlarını nasıl yıkacak Aşkıda işi yaramıyor…..

  99. Demet

    20 Aralık 2017 at 22:20

    Vakit mi gelmedi?

    • Handan

      20 Aralık 2017 at 22:52

      Nasılsın Demet? Hoşgeldin. Neyin vaktı gelmedi.?

  100. h.p

    20 Aralık 2017 at 21:48

    Ben diyorumki o odunu senaristlerin kafasina vurmak lazim belki akillari baslarina gelir.

  101. xanimazerifandan bitanecik gulay ablama

    20 Aralık 2017 at 21:38

    iyi aksamlar canim gulay ablacigim analiz cok cok cok ….. guzel ol mus eline yuregine saglik bitanem sag ol var ol

  102. h.p

    20 Aralık 2017 at 21:13

    ben sizleri ve su sacmalik ustasi senaristleri kiniyorum nasil da hala su sacmaliklari izliyorsunuz.

  103. Leyla

    20 Aralık 2017 at 20:16

    Ellerine sağlık Güay hanım.Fragmandaki Müge’nin Zehra’ya vurduğu odunu Ömer’in kafasına herkes gibi bende indirmek istiyorum.Adam bildiğin oduna bağladı kendini.

  104. Tatlıcı ülker

    20 Aralık 2017 at 20:13

    Analiz güzelmis ablacım. Ben şimdi yazmağa gidiyorum.

    • Gülay Albasan

      20 Aralık 2017 at 20:38

      Tatlıcı, istediĝin şeyi gönderdim.

      • Tatlıcı ülker

        20 Aralık 2017 at 21:24

        Gülay Ablacım daha ulasmadı. Ama ulaşınca ben sorunumu yazıcam.

        • Gülay Albasan

          20 Aralık 2017 at 21:26

          Ama bende iletildi görünüyor ülkercim.tekrar kontrol et..

          • Gülay Albasan

            20 Aralık 2017 at 21:34

            Ülkercim tekrar denedim, iletildi yazıyor..

            • Gülay Albasan

              20 Aralık 2017 at 22:41

              ÜLKERCİM, MAİL ADRESİMİ SİTEYE YAZDIM.ON DAKİKA BEKLEDİM.SEN CEVAP VERMEYİNCE SİLDİM..AMA O YAZDIĜIN DEĜİLDİ.BENİM MAİL ADRESİM..

  105. Birgul

    20 Aralık 2017 at 20:07

    Yorumunuz çok güzel olmuş yüreğinize sağlık

  106. Çiçek

    20 Aralık 2017 at 19:59

    Gulaycim eline sağlık canım .müge zehranin kafasına değilde omerin kafasına vursaydi o odunu da belki omerin gözü kulağı açılır zehranin onun için aşkı için nasıl uğraştığını görür zehrayi duyardı belki.güzel analizin için teşekkürler canim.

  107. Demet

    20 Aralık 2017 at 19:50

    Analiz erken geldi. 🙂 Eline sağlık canım. Akşam yemeği tadında. 🙂 O zaman afiyet olsun bana.

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top