Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

Gülay ALBASAN – Adını Sen Koy 262.Bölüm Analizi (16 Ocak Salı)

Gülay ALBASAN – Adını Sen Koy 262.Bölüm Analizi (16 Ocak Salı): Hem acılar, hem güzellikler tekrar yaşanıyor hafızalarda.. Birkez daha yaralanıyor kalpler, ve yine hatırlanıyor tebessümler birkez daha. Düşünüyordu Ömer vede Zehra. Ne getirip, neleri götürmüştü, birtürlü yaşayamadıkları sevda..Kendine kızıyordu ömer her defasında..Nasıl ettim? Nasıl incittim diyordu, zehrasını her defasında.Ve zehra.

Ahh yüzü gülmeyen, bir türlü gülemeyen zehra. İnsanlar doĝduĝu zaman, bahtı güzel olsun derler ziyarete gelenler. Zehra çok güzeldi, yüzü güzeldi, gözleri güzeldi, gönlü hepsinden daha güzeldi..Ancak bahtı hep aĝlattı zehrayı. Zehra, hayatını birleştirdiĝi zorbayı adam etmişti, ama kendi bahtını birtürlü yola getiremiyordu.

Her ikiside, yalnız kaldıkları her saniye, göz yaşlarıyla savaşıyorlardı. Her nekadar yaşanamamış olsada, onları eriten, koskoca bir sevda vardı. Ömer kahroluyordu, ama kimseye sezdirmiyordu. Zehra yine acısından kan kusup, kızılcık şerbeti diye, şifa bulmaya çalışıyordu. Ömer bırakmam, bırakamam seni dedikçe zehraya, Zehra sızım sızım kalbine akıtıyordu göz yaşlarını.

Zehra kararlıydı, ve yüreĝi artık karalıydı. Dönmem kararımdan dedikce, kendine ve sevgisine bir hançer daha vuruyordu. Ömeri hiicç sormayın bile.. O daĝ gibi adam, zehranın her gideceĝim deĝişinde, taa içinden çöküp, yıkılıveriyordu..

Acıydı sevda..sonunda kavuşma olmayınca. Ve acıtıyordu sevda, daha yaşanmadan ayrılık olunca. Gülay ALBASAN – Adını Sen Koy 262.Bölüm Analizi (16 Ocak Salı) yazısı, analizi böyleydi Kendisine teşekkür ediyoruz.

Adını Sen Koy 263.Bölüm Fragmanı Dağ Evi Bölümleri videosu

Continue Reading
Bunları da Seversin Sen...
191 Yorumlar

191 Comments

  1. Anonim

    19 Ocak 2018 at 00:27

    Bu seferde cd için çocuksu ayşenin nazli tavirlarini göreceğiz

  2. Mersinli ELA ❤️❤️❤️

    18 Ocak 2018 at 00:45

    ÜLKERİM NARTANEM
    HOŞ BULDUK ANLADIM CANIM
    DİGER SİTELERE 1 SENEYE YAKINDIR YAZIYORUM AMA EN SON GELDİGİN SİTE BAŞLADIĞINDAN BERİ YAZIYORUM
    SIZMAM CANIM ARKADAŞLARIM ORDA OLDUGU İÇİN BENDE VARIM
    ALEYKÜMSELAM BENDE SEVDAMI ÇOK ÇOK SEVİYORUM
    SENİ DE ÇOK SEVİYORUM
    ÜLKERİM MAŞALLAH BENİM OLDUGUM BÜTÜN SİTELERDE SENDE VARSIN
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ❤️❤️❤️❤️
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR ARKADAŞLAR

  3. Tatlıcı Ülker

    18 Ocak 2018 at 00:42

    Ortak biraz burda takılıyım dedim. Oraya yarın uğriyicam.

  4. Demet

    18 Ocak 2018 at 00:25

    Bende buradayım ortak. Diğer siteye geleceğim dedin,gelmedin. Ben gittim,konuştum bizimkilerle biraz. Sonra buraya geldim.

  5. Tatlıcı Ülker

    18 Ocak 2018 at 00:19

    Ortak ben burdayım:-)

  6. Tatlıcı Ülker

    18 Ocak 2018 at 00:18

    Oğuz abi burdamısın. Sana iki şey sorucam.

    • Oğuz Özdere

      18 Ocak 2018 at 00:18

      Sor tatlıcı, ama zor olmasın lütfen..

      • Tatlıcı Ülker

        18 Ocak 2018 at 00:25

        Ne zor sorudan mı korktun?
        Neyse merak etme sorum kolay. Yani
        1. Sen gitdikten sonra yorumları süretli kim onaylicak, (malum Gülay ablanın oluşu hasta)kim özet yazacak, kaç güne dönüceksin? Bunlar 1. Sorumun içindeki sorular.
        bunu cevapla ikinciyide yazıyorum.

        • Oğuz Özdere

          18 Ocak 2018 at 00:34

          Yorumları benden başka sadece Gülay hanım onaylıyor, ama meşgul olursa otomatik onaya alabiliyorum bazen.. Köyümüzde internet yok, cep telefonundan girmeye çalışıyorum ama oda cok kısıtlı imkanlarla oluyor, bakalım yazabilirmiyim bilmiyorum..

          • Tatlıcı Ülker

            18 Ocak 2018 at 00:51

            Tamam anladım abi. İstersen bende yorumları onaylıya bilirim malum şimdilik çalşmyorum.

            2. Soruma gelince. Abi kalp atışı sayfasına baktım. Birisi Rzalinin intihar etdiyini yazmış. Sen şaka demişsin. Rzali sana “abi bunu benim yazdığımı mı düşündün” diye sormuş. Cevap alamamış. Şimdide o sayfada X.R(Xedice Rzali) adında yorumcu gördüm. Bence o Rzali. Sanrsam o yorumu onun yazıdığını düşündüyünü düşünmüş. Ama abi ben baktım o yorumu kesinlikle Rzali yazmadı. O yorum mükemmel türkceyle yazlmış. Rzali azericeyi, türkceyi karışık yazar. Sen onun yazdığını mı düşünüyorsun?

            • Oğuz Özdere

              18 Ocak 2018 at 00:56

              Evet onun yazdığını düşünüyorum, ama sorun değil bu…

          • Gülay Albasan

            18 Ocak 2018 at 00:53

            Siz merak etmeyin, onay konusu ALLAH’IN izni ile bende.bir aksilik olmazsa analizlerde bende..zaten diĝerleeini siz yedekliyorsunuz bazen..isterseniz ben istediĝiniz zaman dilimleri içerisinde yayına verebilirim..veya istediğiniz elimden gelen herhangi bir iş olursa yapmaya çalışırım..

            • Oğuz Özdere

              18 Ocak 2018 at 00:57

              Teşekkürler Gülay hanım, biliyorum zaten sen her zaman yardımcı oluyorsun, köyde telefon bazen hiç çekmiyor bazende az çekiyor, çektiği kadar eklemeler ve onaylar yaparım yine, yetişmediği yerde ellerinden öper 🙂

              • Gülay Albasan

                18 Ocak 2018 at 00:59

                Ben teşekkür ederim sayın yönetici: her daim güvendiĝiniz için..hayırlı geceler..şimdiden güle güle gidin.ALLAH yar ve yardımcınız olsun..

                • Tatlıcı Ülker

                  18 Ocak 2018 at 01:08

                  Ya Oğuz abi İP mi, ne mi işte onları karşılaştır. Bence yapmaz öyle şey. Rzali bunu yapamaz. Benin onun yapacağına inanmyorum.

                  • Oğuz Özdere

                    18 Ocak 2018 at 01:24

                    ipleri aynı, ama dedim ya sorun değil, üzüldüm sadece…

                • Oğuz Özdere

                  18 Ocak 2018 at 01:23

                  hemen yollama yaw 🙂 karneleri felan bi dagıtalım gideriz 🙂 Annem beni bekler…

                  • Gülay Albasan

                    18 Ocak 2018 at 01:27

                    Olsun anneler hemen gelsin ister evlatları.siz hemen gidin bence. Kovmak gibi olmasın 🙂

                  • Tatlıcı Ülker

                    18 Ocak 2018 at 01:40

                    Anladım abi…
                    Üff çeşki okumasaydım o yorumu…
                    Çok üzüldüm…

  7. Tatlıcı Ülker

    18 Ocak 2018 at 00:14

    CİCİKUŞUM iyi akşamlar. Nasılsın canım? İnanmicaksın bende diş çkaryorum öte yandan acıyan dişlerim için tedavi görüyorum. Her gün 6 tane iyrenç ilacı içmek zorunda kalyorum.
    Bu arada sınav sonuçları çktığında mutlaka bizimlede paylaş. Hadi öptüm:-)

  8. Demet

    18 Ocak 2018 at 00:14

    Çalıkuşu’m ben onu şaka olarak söyledim. Özür eğlenecek bir durum yok ki. Üzme kendini sakın. Ee nasılsın? Iyi misin? Gitmedin umarım.

  9. Çalıkuşu

    18 Ocak 2018 at 00:07

    Neyse benden bu kadar. Yazamadığım arkadaşlar için özür dilerim. Gitmem lazım. İnşallah görüşürüz

    • Oğuz Özdere

      18 Ocak 2018 at 00:14

      Geldin tribini attın gidiyorsun…

    • Demet

      18 Ocak 2018 at 00:16

      Off yanlış yazdım Çalıkuşu’m. Eğlenecek değil dilenecek olacak o.

  10. Çalıkuşu

    18 Ocak 2018 at 00:05

    Sizede hayırlı geceler çiçek ablacığım. İnşallah sizde iyisinizdir. Görüşmek üzere

  11. Çalıkuşu

    18 Ocak 2018 at 00:04

    Leyla ablacım sizede hayırlı geceler. İnşallah iyisindir. Sonra görüşürüz inşallah

  12. Çalıkuşu

    18 Ocak 2018 at 00:03

    Hayırlı geceler su damlam. Seninlede konuşamıyoruz. Böyle oldu artık. Geçenlerde sen gelmeyince ben de sana gelmiştim. Beni kırmayıp gelmişsin teşekkür ederim canım arkadaşım.

  13. Çalıkuşu

    18 Ocak 2018 at 00:02

    Kayıp aslınurcum sende gelmişsin. Ve beni sormamışsın. Neyse napalm öyle olsun bakalım. Bak biz ikimizde aynı olduk Bi görünüp kaçıyoruz. Hayırlı geceler arkadaşım

  14. Çalıkuşu

    17 Ocak 2018 at 23:58

    Sanada hayırlı geceler demet öğretmenim. Son yazdığında barışalım demişsin. Ben sana hiç küsmedimki. Asıl ben özür dilerim bilmiyordum o zaman kötü olduğunu. Seni de çok seviyorum canım benim.

  15. Çalıkuşu

    17 Ocak 2018 at 23:53

    Hayırlı geceler xanım kardeşim. Çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin inşallah canım arkadaşım.

  16. Çalıkuşu

    17 Ocak 2018 at 23:50

    Sizede hayırlı geceler oğuz hocam. Hiç sormuyorsunuz bu çalıkuşunu ama ben soruyum bari. Nasılsın

  17. Çalıkuşu

    17 Ocak 2018 at 23:49

    Gülay ablacım çok geçmiş olsun. Daha iyileşememişsin galiba. İnşallah hemencecik iyileşirsin. Seni çok seviyorum bitanem

  18. Tatlıcı Ülker ELOŞUM

    17 Ocak 2018 at 23:43

    ELOŞUM NUR TANEM HOŞ GELDİN:-) DİYER SİTEDE BANA SELAM VERDİYİNİ GÖRDÜM. AMA KUSURA BAKMA ORDAN BİR MÜDDET UZAKLAŞMA KARARI ALDIM:-) O YÜZDEN YORUM YAZMYORUM:-(
    KIZ BU ARADA SEN BİLDİYİN TATLI VİRÜS OLUP SİTELERE SIZMIŞSIN:-) VALLAHİ SAYENDE TÜM SİTELER KALPLENİYOR. BU ARADA SEVDA ABLANIN SANA ÇOK SELAMI VAR. GEÇEN DEFA SELAMIMI MAİLDE ONA İLETDİM. SENİ ÇOK SEVDİYİNİ SÖYLEDİ. BENDE AYNI ŞEKİLDE SENİ ÇOK SEVİYORUM KALPLERİN EFENDİSİ:-)

    • Çalıkuşu

      17 Ocak 2018 at 23:55

      Hayırlı geceler tatlıcım. Seninlede bayadır konuşamıyoruz. Yazdıklarını biraz okudum da. Ne diyeceğimi bilmiyorum. Fazla üzülme kafana takma. O tatlı canını çok sıkma. Kendine iyi bak canım arkadaşım

  19. Çalıkuşu

    17 Ocak 2018 at 23:42

    Herkese hayırlı geceler. 5 10 dakikalığına burdayım. Ee nasılsınız napıyorsunuz sitenin güzel insanları

    • Oğuz Özdere

      17 Ocak 2018 at 23:49

      Hayırdır, ateş almaya mı geldin Çalıkuşu?

      • Çalıkuşu

        17 Ocak 2018 at 23:51

        Ya napıyım oğuz hocam. Ben demiştim zaten sınavdan sonra az alabilirim diye. Öyle oldu işte

  20. Tatlıcı Ülker

    17 Ocak 2018 at 23:37

    FERİZE ANNEM bende seni çok ama çok seviyorum:-) BİRTANEMSİN SEN BENİM:-)

  21. ferize

    17 Ocak 2018 at 23:28

    SU DAMLAM. .NERDESİN?
    BAK VAKİT ÇOK GEÇ OLDU ..
    VE…SEN YOKSUN..
    HAYIRLI GECELER
    HEP MUTLU KALL..CANIM

    • Çalıkuşu

      17 Ocak 2018 at 23:46

      Hayırlı geceler ferize ablacım. Beni sormuşsun teşekkür ederim. Ben iyiyim. Dişçiye gittim. Diş çıkarıyormuşum bebekler gibi. 🙂 sınav sonuçları ise daha açıklanmadı. İnşallah açıklanınca sizede haber vereceğim.

  22. Mersinli ELA ❤️❤️❤️

    17 Ocak 2018 at 22:57

    HAYIRLI AKŞAMLAR
    NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ

  23. Demet

    17 Ocak 2018 at 22:31

    Şule Hanım merhaba. Nasılsınız? Ben sizin büyük bir fanınızım ve sizi tanımayı çok istiyorum. Tanışabilir miyiz lütfen?

  24. Tatlıcı Ülker ŞAİR KIZIN ANNESİNE (FERİZEME)

    17 Ocak 2018 at 22:27

    FERİZE annem kız gece gece ağlama.
    Bu dönemlerde ağlayan ağlayana havadan mı ne? Sonra peçete yetişdiremicez ya.
    Sen şimdiden ağlyorsunsa beni gelin yaparken olan durumunu tahmin edemiyorum bile. Ağlamaya devam edersen Benim kesin pecete firmasının oğluşuyla evlenmen gerekecek:-)
    Ha bu arada benim için üzülme ben mutlu qripim. Artık, stres, üzüntü, depresyon yok. SADECE MUTLULUK VAR. Hatta mutluluktan qrip virüsleri bünyemde halay çekiyorlar:-)

    • ferize

      17 Ocak 2018 at 22:45

      Sen çok yaşa emi? Her sózùn..anlamlı..insanı..hem gùldūrūyosun..hem ağlatıyosun..bir okadarda..meraklandırıyosun.Ee tabii şair annesi..olmak o kadar kolay deģil ..
      Canım..Allah Rahatlık versin..iyi bak kendine..

  25. Demet

    17 Ocak 2018 at 21:29

    Ülkerciğim iyi akşamlar. Geçmiş olsun tatlım,gribi kov gitsin. Bizim Tatlıcı’mıza bulaşmasın. Diğer siteye uğra arada. Gözlerim seni arıyor ortak. 🙂

    • Tatlıcı Ülker

      17 Ocak 2018 at 22:00

      Teşekkür ederim ortak. Tamam qribi kovarımda kovmasına ama bu bildiyin yüzsüz qrip. Gitmek bilmiyor. Az bekle geliyorum diyer siteye.

  26. Şule

    17 Ocak 2018 at 21:28

    Yeter zehra kendine eziyet edip durma artık dağ evinin keyfini çıkarın yabancıyla değilsin artık bırak şu ürkek hallerini biraz yaklaş kocana bırakma ellerini çıkıp hava alında beyninize oksijen gitsin biraz en sonunda bir cd sahip çıkamadınız çocuk elinde o bahşendenin eline geçmez inşallah ayşe artık öğrenirse abisine ne kadar trip atsada canı kanı zehraylada bozamaz arasını çünkü zehra ayşenin vazgeçilmezi oldu.

    • ferize

      17 Ocak 2018 at 21:55

      Ahh Şule cim ..
      Bu Aşıklar a bir tūrlū sôzùnù..geçiremedin..
      inşAllah Seni dinlerler..
      Ve..mutlu olurlar..

      • Şule

        17 Ocak 2018 at 22:14

        Geçiremedim vallahi ferizeciğim bir türlü anlaşamıyorlar ikiside dağ keçisi bunların ürkek tavşanlar ne olacak işte bunlardan ne köy olur ne kasaba canım.

  27. Tatlıcı Ülker

    17 Ocak 2018 at 21:13

    OĞUZ ABİM:-)
    GÜLAY ABLAM:-)
    DEMETİM:-)
    ÖZGÜR TEYZEM:-)
    SU DAMLAM(İKİZİM):-)
    ÇİÇEK ABLAM:-)
    FERİZE ABLAM:-)
    ŞULE ABLAM:-)
    LEYLA ABLAM:-)
    AYTACIM:-)
    NURBANU ABLAM:-)
    SESSİZ A.Ş.K:-)
    CİCİ KUŞUM:-)
    MİNNO PRENSESİM:-)
    XANIMIM:-)
    NURUM:-)
    İYİ KALPLİ ANONİMLER:-)
    VE UNUTDUKLARIM:-)
    HEPİNİZE İYİ AKŞAMLAR:-)
    Kusura bakmayın bu gün elektirikler gitdi, birazda işlerim vardı o yüzden uğrayamadım. Ha bu arada yinede qrip oldum. Vallahi bu sefer benim suçum yoktu. Qrip gelib kendisi beni buldu.

    • Oğuz Özdere

      17 Ocak 2018 at 21:16

      Hoş geldin, geçmiş olsun tatlıcı, gülay ablan birazdan sana bi tarif verir, sabaha taş gibi olursun 🙂

      • Tatlıcı Ülker

        17 Ocak 2018 at 21:39

        Hoş bulduk Oğuz abi. Ne o bu gün şaka yapacak pek kimseyi bulamadın mı?

        • Oğuz Özdere

          17 Ocak 2018 at 21:46

          yOK, İŞLER KESAT BUGÜN 🙂

          • Tatlıcı Ülker

            17 Ocak 2018 at 21:57

            Eee millete yapmadık şaka brakmazsan sonu böyle olur. Ama merak etme. Kötü gün dostu Tatlıcı burda. Genelde bana söylerler ama bu gün ben sana söylüyorum YAP BİR ŞAKADA GÜLELİM:-)

          • Şule

            17 Ocak 2018 at 22:11

            Site yöneticime dokunmayın sömestre tatiline girsin rahat rahat, alıştınız şakalarına yapmayınca bak garipsedi çocuklar::):)

            • Oğuz Özdere

              17 Ocak 2018 at 22:26

              Neşem yok nedense Şule abla, sanırım perşembeden sonra bir süre uzak kalacağız site sakinlerimizle..

              • Tatlıcı Ülker

                17 Ocak 2018 at 22:31

                Oğuz abi anlamadım. Neden perşembeden sonra uzak kalyoruz. Bir sorun mu var??? Derdin varsa konuş. Bak beni konuşturdun şimdi sıra sende.

                • Oğuz Özdere

                  17 Ocak 2018 at 22:33

                  Yolculuk var tatlıcı, Dubai olmasa da orda bir köy var uzakta 🙂 O köy bizim köyümüz..

                  • Tatlıcı Ülker

                    17 Ocak 2018 at 22:39

                    Vallahi abi bu sefer sana inanmak istiyorum. Peki geç mi dönersin? Sakın siteyi devr ederim falan deme.

    • Şule

      17 Ocak 2018 at 21:21

      Geçmiş olsun tatlım yazık sana

      • Tatlıcı Ülker

        17 Ocak 2018 at 21:41

        Teşekkür ederim Şule ablam:))

  28. Tatlıcı Ülker FERİZE ANNEM

    17 Ocak 2018 at 20:57

    Ferize hanım bana yazdığınız yorumu okudum, ama kusura bakmayın benim Ferize adında ablam yok, Ferize adında manavi ANNEM var. Onu çok seviyorum. Canım o benim. CANIM:-)

    BİRTANECİK Ferize annem nasılsın? Kusura bakma tatlı annem bu gün elektiriklerimiz gitdi. Sonrada vaktim olmadı. Öylen annemle diş doktoruna gitdik. Sonra misafirlerimiz geldi. Yani anlicağın yazmak için vakt bulamadım. Bu arada sana bir şey söylicem ben qrip oldum. Sakın sinirlenme. Vallahi ben sözünüzü dinledim bu gün katiyen üzülmedim, hatta tam aksi çok güldüm. Ama işte bünyem zayf o yüzden her türlü hastalığa yakalanyorum. Küçükken çok kaza geçirdim hepsinden son anda kıl payı kurtuldum. Doğru yaşıyorum ama vicudumda izi kaldığı gibi bünyemdede etkisi kaldı.
    Eee hep benden konuştuk sen neler yapıyorsun? İşlerin nasıl gidiyor.
    Bu arada bu gün seni sevdiyimi çok az söyledim. O yüzden bu sevgilerim sana…

    SENİ SEVİYORUM
    SENİ SEVİYORUM
    SENİ SEVİYORUM
    SENİ SEVİYORUM
    SENİ SEVİYORUM
    SENİ SEVİYORUM
    SENİ SEVİYORUM

    • ferize

      17 Ocak 2018 at 21:40

      Ben şimdi ne yazim haa ..
      Ağlattın beni yaa..
      Boģazım..dūğùmlendi ve sanki..kelimeler.. tùkendi..
      Canımsın..senn..❤canım..
      Gerçekten sevmek sevilmek..
      Çok gùzel. .bizde bunu hakediyoruz..ve başarıyoruz..inşAllah. .
      Allah mahrum bırakmasın..
      Grip olmuşsun geçmiş olsun..
      Bol C vitamini..al
      Sıcak çorba iç ..
      Hiç bir şeyin kalmaz bitanem..
      Allah ın izniyle..
      Bana Anne demende..beni..
      Çok mutlu ediyor..
      Seni çoooooooookkkkkk..
      Seeeeeviiiiiyooooooruuuumm❤
      Bunu unutma..
      ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN…
      Benim tatlı kızım..

      NOT:ŞAiR KIZIN ANNE Sİ

  29. ferize

    17 Ocak 2018 at 20:31

    Sayın yőneticimiz:
    Hayırlı akşamlar. .
    kim ne dedi ? bőlūmū de ..
    Őnemli bir detay olmuş..
    Tebrikler..

  30. Özgür

    17 Ocak 2018 at 19:45

    Ben akşam saati olunca doğru izleyemedim diziyi artık yarına kaldı iyi akşamlar ve yorumlar..
    GÜLAY CIM NASILSINIZ OĞLUŞUN DAHA İYİCEDİR ALLAH IN İZNİ İLE SEVGİMLE KALIN….

  31. Özgür

    17 Ocak 2018 at 19:39

    KIR ÇİÇEĞİM BENDE SENİN GİBİ TEK TEK İSİM YAZMASAMDA YORUM YAZILMAMIŞ GÖRÜNCE MERAKLA NERDESİN DİYE SORUYORUM İYİ Kİ HAYATIMDASINIZ KIZIM ANNE GENLERİN YAPTIĞINI YAPIYORSUN DİYOR YAŞ ÖNEMLİ DEGİK GÖNÜLLER BİR OLSUN KOMŞUMUN TORUNU BANA YAZARKEN ADIMI YORIM YAZIP ŞİM EKLİYOR SONUNA BEN İNSANLARI HER CANLIYI ÇOK SEVİYORUM ARTIK İŞLERİN RAST GİTSİN YAZICAM SANA SEVGİMLE KALIN KALBİ GÜZELLERİM

    • Demet

      17 Ocak 2018 at 20:29

      Özgür teyzeciğim daha önce sizi ne kadar sevdiğimi söylemiş miydim? 🙂 Sizi çok seviyorum. 🙂 Kızlar kıskanmayın sakın,sizleride çok seviyorum. Görüşmek üzere. 🙂

  32. Demet

    17 Ocak 2018 at 18:55

    Iyi akşamlar arkadaşlar! Ben bu bölüme tam anlamıyla ba-yıl-dım! Herşeyiyle çok güzeldi. Nihat’ın hasta numarası yapması eğlenceliydi. Ama o yaşlı teyzenin elinde sepeti ile kapıya geldiği vakit ben gülmekten öldüm. O kadını o haliyle görünce aklıma Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler geldi. Bir an yaşlı teyzenin Zehra’ya zehirli elma getirdiğini sandım. Aklıma geldikçe hâlâ gülüyorum yaa. Haftalardır izlediğim en güzel bölümdü. Dağ evinde içeri girdikleri an aklıma Yener’in Ömer’i vurduğu sahne geldi. Sonra Zehra’nın yapma diye yalvarmaları. Bütünü ile sahaneydi bence. Bu defa beklediğime değdi. Ayrıca Şule abla bak Zehra bot giymişti. Ömer ise kazak. Ömer gözüme çok garip geldi vallahi o hali ile. Yakışmamış değil paşama.:-) Neyse benden yine bu kadar. Gülaycığım tekrardan geçmiş olsun hayatım. Çabuk iyileş.:-) Görüşmek üzere arkadaşlar. 🙂 🙂

  33. ferize

    17 Ocak 2018 at 16:20

    XANIM AZERI FAN KARDEŞİM. .
    MERHABA NERELERDESİN? ..
    BUGŮN SENDE HiÇ UĞRAMADIN BURALARA..ĪNŞALLAH HERŞEY..
    GŪZELDİR..ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN CANIM..
    RABBİM ACiL ŞiFALAR VERSiN..
    AMİN..

  34. özgür kır çiçeğim

    17 Ocak 2018 at 15:29

    Allah işinde zamanını bol hayırlı nasip etsin .sabah ..işin mutluluğun daim olsun dileklerimdi..
    işede evede, siteyede ayıracak zamamlar seninle olsun dolu dolu sensiz olmaz ararız daima…KELEBEĞİM YORUMUNU GÖRÜNCE KELEBEKLER UÇUŞUYOR KALBİMDE İYİ İSEN YAZIYORSUN HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN SEN,ÜLKER‘CİM,AYTAÇ‘CIM,XANIM VE CİCİKUŞUM SEVGİMLE KALIN ÖPÜLDÜNÜZ KÜÇÜK DOSTLARIMMM…

    • Demet

      17 Ocak 2018 at 15:57

      Teşekkür ederim Özgür teyzeciğim. Merak etmeyin,ne kadar yoğun olursam olayım,sizleri ihmal etmem. Bugünlük işim bitmek üzere,ara verdim ve direkt siteye koştum. Sizlerle konuşmayınca birşeyler eksikmiş gibi hissediyorum. Bu site ve sizler vazgeçilmezimsiniz. Iyi günler herkese. 🙂

  35. Demet

    17 Ocak 2018 at 13:54

    Ferize Hanım, Çiçek ablacığım merhaba. Nasılsınız? Teşekkürler iyi dilekleriniz için. Gerçekten bütün boş vakitlerimi bu işe ayırıyorum ve harıl harıl çalışıyorum. Inşaallah sonucu tatmin edici olacak. Özgür teyzeciğim,Leylacığım,Nurbanucuğum,Tatlıcı’m,Su Damla’m,Şule ablacığım sizler nasılsınız? Iyisinizdir inşaallah. Gülaycığım çok geçmiş olsun hem sana hem sarı sıpana. Allah şifa versin. Bol bol dinlen canım. Üzgünüm ki tekrar gitmem gerekiyor. Ismini sayamadığım arkadaşlarım inşaallah sizlerde iyisinizdir. Hep iyi olun,sevgiyle kalın. Ben kaçtım. Öptüm kızlar hepinizi. 🙂

  36. Leyla

    17 Ocak 2018 at 13:05

    Arkadaşlar iyi günler.Neler yapıyorsunuz.

    • Gülay Albasan

      17 Ocak 2018 at 13:10

      Paso yatıyorum leylacım.oĝluşum hasta, benle onunla birlikte yatıyorum.izin vermiyor yanından ayrılmama..

      • Leyla

        17 Ocak 2018 at 17:46

        Gülay hanımcım çok geçmiş olsun.Bu soğuk kış günlerinde paraladın kendini biraz canının kıymetini bil.Sen iyi olursan sevdiklerine o zaman faydalı olabiliyorsun.Rabbim oğluşunla sana acil şifalar versin.Bizim için kıymetlisin.

  37. özgür

    17 Ocak 2018 at 12:50

    Çiçek ‘cim hayırlı günler yorumlar …
    Leyla‘cım yorum göremedim teyzesi nasılsın
    musmutlu günün olsun sağlıkla….
    sevgimle kalın …kalbi güzellerimmm…

    • Leyla

      17 Ocak 2018 at 13:08

      Özgür teyzecim iyi günler.Bu günlerde çok yoğunum.Diziyi yüzeysel izleyecek kadar vakit buluyorum.Derinliğine inemedim.O yüzden yorum şimdilik yok.Belki hafta sonuna genel bir yorum gelebilir.Seviliyorsun teyzecim.Kendine iyi bak.

  38. özgür

    17 Ocak 2018 at 12:39

    Ayyy ya şimdiki çocuklara Allah yardım etsin…..
    şifa versin YuvuzSelim beyez tenli daha narin olur terliyorsa kağıt havlu kullan [ben çok derlediğimden yıllardır en sağlıklısı ve kendini rahat terlememiş hissedersin] sert rahatsız olur düşünme teyzesi benim buluşum ….tüm dualar o‘na gelsin tatlı uslu seni dinleyip Allah‘ın izni ile çabuk işileşsin…eski ev sahibin ….her şey gönlünüzce olsun Allah‘a emanet olun Albasan ailesi her an her zaman….sevgimle kalın….

    • Gülay Albasan

      17 Ocak 2018 at 13:07

      Evet özgür teyzem.ilaçları içince terleme oluyor, hemen deĝiştiriyoruz üzerini..şu an uyuyor, düngece öksürükten uyuyamadı.şimdi yeni ilaçlarını verince biraz rahatladı..ama yinede kendini çook yorgun hissediyor.tuvalete bile kucaĝımda gitmek istiyor..

    • su damlasi

      17 Ocak 2018 at 14:11

      Hayirli gunler Özgür teyzem nasilsin .? Gunun hayirli ugurlu olsun .Allah her şeyi gonlunce versin.. Opdum allaha emanet ol gorusuruz

  39. Çiçek

    17 Ocak 2018 at 12:24

    DEMETÇIM iyi gunler yeni işinde başarılar dilerim .allah yardim cin olsun kolay gelsin mutlu huzurlu çalışmalar.

  40. Seckiner

    17 Ocak 2018 at 12:16

    Tekrar tekrar ayni sahneler,biri küsüyor öteki iyi oluyor,sonra öteki küsüyor,biri iy oluyor,evcilik oyunu bile bundan daha iyi! Bu senaristlere yaza yaza yorulduk,neden bukadar olumsuzluklari üretirler,mecmurlarmi bizleri sinir etmeye? Neden her olay kapatiliyor? Arastirilmiyor,aciklanmiyor,benim en cok merak ettiklerim,zehra ömer o uçurumdan nasil kurtuldular? Alev okdar pislik yapti cezasiz kaldi,zehranin babasi kim? Ömerin annesi kim? Vs.vs.vs.

  41. Aslınur

    17 Ocak 2018 at 12:04

    Oğuz hocam haber mi ? Valla şuanlık elimde pek fazla tüyo falan yok..
    Haa unuttum söylemeyi, zaten siz de konu açmamışsınız daha..
    Hazal ve Erkan Mesut Yar’a konuk olmuştu ya hah o bugün yayınlanacak..
    Bu akşam saat 23:45’de tv360′ da, sakın kaçırmayın 🙂

    • Oğuz Özdere

      17 Ocak 2018 at 12:17

      Teşekkür ederim

  42. Aslınur

    17 Ocak 2018 at 11:58

    Tünaydın herkeseee 🙂

    • su damlasi

      17 Ocak 2018 at 14:13

      Selam Aslinur nasilsin canim

  43. ferize

    17 Ocak 2018 at 11:42

    XANIM AZERI FAN KARDEŞIM. .
    NASILSIN?
    HASTAMIZ NASIL OLDU?
    inşAllah iyidir. .
    ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN. .
    inşAllah çabuk iyileşir..
    Saģlıklı musmutlu kalın. .
    Yūzūnūz hep gūlsūn..
    Hastamiza geçmiş olsun dileklerimi ilet..
    Ve..selam sőyle canım

  44. Demet

    17 Ocak 2018 at 10:09

    Günaydın,günaydın,günaydın! Herkese mutlu sabahlar arkadaşlar! Şule ablacığım,Su Damla’m kusura bakmayın,dün gece yorumlarınızı göremedim. Haliyle cevapta veremedim. Şule ablacığım sen gel,bu sefer ben seni bulacağım. Su Damla’m bende sohbetini özledim canım. Üç gündür yoğunum,yeni bir işe atıldım ve zamanım pek olmuyor yorumlara cevap yazmaya. Böyle giderse siteye uğramam çok zor gibi görünüyor. Şu anda bile beni bekleyen işler var ve benim zamanım doldu. Gitmem gerekiyor. Hepinizi çok seviyorum. Güle güle! 🙂

    • ferize

      17 Ocak 2018 at 11:32

      Sanada mutlu sabahlar Demetcim. .
      Kolay gelsin sana o zaman..
      Yeni işin hayırlı olsun..

    • su damlasi

      17 Ocak 2018 at 14:12

      Selam Demetcim .hayirli ugurlu gunler sana kolay gelsin gorusuruz canim opdum

  45. Çiçek

    17 Ocak 2018 at 09:18

    Gulaycim oguz bey,şule,handan,leyla,ülker,aytaç,ferize,xanim, sudamlasi,1461,aslinur,emine,ve diğer arkadaşlar herkese gunaydin sağlıklı mutlu huzurlu günler.

    • Gülay Albasan

      17 Ocak 2018 at 11:03

      Günaydın çiçek ablacım. Hayırlı günler..

      • ferize

        17 Ocak 2018 at 11:28

        Hayırlı gůnler. .
        Gūlay hanımm..
        Allah şifa versin tez zamanda iyileşir inşAllah..
        Oğlunuz ..
        Mutlu sağlıklı gūnler..

        • Gülay Albasan

          17 Ocak 2018 at 11:43

          Teşekkürler ferize hanım. ALLAH razı olsun..hayırlı günler.

    • ferize

      17 Ocak 2018 at 11:30

      Hayırlı gůnler Çiçek hanım.
      Sanada huzurlu sevgi dolu. .
      Gūnler ..kendine iyi bak canım..

    • su damlasi

      17 Ocak 2018 at 14:15

      Çiçek ablam sana da hayirli gunler

  46. Çiçek

    17 Ocak 2018 at 09:10

    Özgür hanim ,çalıkuşu gunaydin hayirli sabahlar.

  47. özgür

    17 Ocak 2018 at 09:01

    hayırlı sabahlar gönül sitesinin kalbi güzellerim…
    yorumumu okuyan gönül dostlarım ,günül pencereniz mutluluklara açılsın ,ayaklarınız güzelliklere götürsün sizlere….Allah cc her işinizde yar ve yardımcınız olsun…Gülay‘cım hayırlı sonuçlar insanlar doktora gidince Allah acil şifalar versin kızım…
    Kır çiçeğim işin,mutluluğun daim olsun….
    xanım ağbin bol bol yürüsün kısa aralıklarla kendini çok çabuk toparlar Allah‘ın ızni ile….sevgimle kalın ..Cicikuşum iyimisin dişin neasıl musmutlu günler yorumlar…

    • Gülay Albasan

      17 Ocak 2018 at 11:07

      Günaydın özgür teyzecim..doktora gittik, bronşite dönmüş grip..bir torba ilaçla geri geldik..teşekkür ederim ilginize..

  48. Sessiz A.S.K

    17 Ocak 2018 at 08:21

    Gunaydin hayirli gunlerimiz olsun.Rabbim isimizi rast getirsin.

  49. Çalıkuşu

    17 Ocak 2018 at 06:53

    Herkese hayırlı sabahlar. Günaydın sitenin güzel insanları. Gülay ablacım analizi yeni okuyabildim. Ellerine yüreğine sağlık yine çok güzel anlatmışsın. Hayırlı sabahlar

    • su damlasi

      17 Ocak 2018 at 08:10

      Gunaydin arkadaşlar hepinize hayirli ugurlu mutlu huzurlu bi gun dilerim.
      Allah yar ve.yardimciniz olsun .

    • ferize

      17 Ocak 2018 at 11:57

      Çalıkuşum..hayırlı gūnler. .
      Yazmıştım demekki..gőnderememişim..
      Nasılsın? bakalım..
      Neler yapıyosun..?
      Sınav sonuç ları ne oldu..?
      Başarılar sana..

  50. Demet

    17 Ocak 2018 at 01:22

    Aslınur hoşgeldin canım! Nasılsın? Evet mutluyum ama sizlere bunun nedenini söyleyemem çünkü daha yeni başladım mutluluk sebebime. Birkaç ay içinde sonuç olacağım ve inşaallah herşey iyi gidecek. Ayy ben seni çok özlemişim canım ya. Ama üzgünüm ki gitmem gerek hayatım. Seni öpüyorum ve çok seviyorum. Iyi geceler herkese. 🙂

  51. Aslınur

    17 Ocak 2018 at 01:15

    Off Demet de Oğuz hoca uyudu galiba, neyse teli elimden bırakacağım artık ama uyuyacağımı hiç sanmıyorum..
    Neyse iyi geceler…

    • Oğuz Özdere

      17 Ocak 2018 at 01:16

      Sen haber felan araştır biraz Aslınur, boş durma 🙂

  52. Aslınur

    17 Ocak 2018 at 01:13

    Demet valla bu akşam herkes kabuğuna çekilmiş, erkenden uyumuş..
    Oysa sadece fil izlemiştim, film bitince hemen siteye geldim ama kimse yok 🙁
    Ama ben varım mutluluğunu benimle paylaşabilirsin 🙂

  53. Demet

    17 Ocak 2018 at 00:54

    Bensiz yorumlar yine tavan. Ee yok mu beni özleyen? Darılıyorum ama. Insan arkadaşını özlemez mi hiç? Hele ki arkadaşı mühim bir işe girişmişken destek vermez mi? Arkadaşlığa ters halbuki. Hadi parmakları göreyim. Yoksa mutluluğumu sizlerle paylaşmam. 🙂

    • Aslınur

      17 Ocak 2018 at 01:10

      Vaaar ! Hmm ben varım, ben varım, bir de ben varım 🙂

  54. Sessiz A.S.K

    17 Ocak 2018 at 00:47

    Iyi geceler ben baya acemiymisim yaa facebooktan bakiyodum size ordada Gulay hanimin analizini gormeyince bu aksam kimse yok herhalde diye dusunmustum sonradan gordum burayi yureginize saglik Gulay hanim.Rabbim sifa bekleyen herkese Şafii isminin hurmetine sifa verir insallah…

  55. Anonim

    17 Ocak 2018 at 00:46

    Iyi geceler ben baya acemiymisim yaa facebooktan bakiyodum size ordada Gulay hanimin analizini gormeyince bu aksam kimse yok herhalde diye dusunmustum sonradan gordum burayi yureginize saglik Gulay hanim.Rabbim sifa bekleyen herkese Şafii isminin hurmetine sifa verir insallah…

  56. Nazlı

    17 Ocak 2018 at 00:31

    İyi geceler site ahalisi geçeniz hayırlara vesile olur inşlh.ğülaycıgım çok geçmiş olsun rabbim şifa versin.analiz çok güzel olmuş.

    • Oğuz Özdere

      17 Ocak 2018 at 01:05

      Hoş geldiniz Nazlı hanım.. Sitemizde yenisiniz galiba..

      • Nazlı

        17 Ocak 2018 at 09:07

        Hayır bayağı eskilerdenim.nazlı ayten adım bir arada netyaydım öyle gerekmişti baktım beğenmediniz …oğuz hocam özüme döndüm

    • Gülay Albasan

      17 Ocak 2018 at 01:28

      Teşekkür ederim nazlı, hayırlı geceler..

  57. xanim azeri fan

    17 Ocak 2018 at 00:24

    emine ablacim sag ol gozel ablam sanada ALLAH RAHATLIK VERSIN IYI GECELER TATLI RUYALAR

  58. Konyali Emine

    17 Ocak 2018 at 00:15

    Xanim gecmis olsun ,gulaycim insallah yarin oglun icin guzel haberler alirsin rabbim tum hastalara sifa versin,onumuzdeki hafta dizimizde guzel olsun ,herkes mutlu olsun mutlu kalsin,ulkemize gozdiken siyonistlerede rabbim firsat vermesin,hayirli geceleriniz olsun

  59. Gozel

    17 Ocak 2018 at 00:08

    Iy geceler tatly ruyalar her kese allah rahatlyk versin

  60. xanim azeri fan

    16 Ocak 2018 at 23:44

    iyi aksamlar ozgur teyzem ferize ablam handan ogretmenim nurbanu ablam gozel ablam sudamlam canlarim bana destek verdiyiniz icin hepinize cok tesekkur ederim abim amaliyat oldu ve iyi narkozdan hele oyanmayib yarin canim abimin yanina gidicem ve ona simsiki sarilicam sizleri cok seviyorum

  61. Özgür

    16 Ocak 2018 at 22:49

    Kelebeğim hoş geldin iyi olmana çok sevindim her şey gönlünce olsun iyi akşamlar sevgimle kal teyzesinin kelebeği

    • su damlasi

      16 Ocak 2018 at 23:08

      İyi akşamlar hos buldum ozgur teyzem tesekkur ederim evet iyim sen de hep iyi ol sevgimle kal Allah sana uzun omurler versin huzurlu teyzem benim seni cok seviyorum opdum allaha emanet ol

      • Gozel

        16 Ocak 2018 at 23:14

        Su damlam hoş geldin nasylsyn bitanem

        • su damlasi♥Gozel ablama ♥

          16 Ocak 2018 at 23:37

          Hos buldum iyim Gozel ablam yazdim sana merak etme iyim

    • su damlasi♥Gozel ablama ♥

      16 Ocak 2018 at 23:13

      İyi akşamlar GÖZEL ABLAM hos geldin nasilsin bakalim? Ben seni cok ozledim. İyim ben merak etme evet biraz hayatimla iygili sorunlar var uzmanla gorusmeler yapiyorum hall ediyorum merak etme sen uzulme .sana yine bizim ekipden cok selam var cocuklarin nasil ?selam soyle ellerinden opuyorum canim ablam allaha emanet ol gorusuruz

      • Gozel

        16 Ocak 2018 at 23:26

        Eeh işde cocuklarda cok şukur iy sana buyuk selamlary var .ekibede benden selam soyle ozledigimi soyle hele abime cok selamymy soyle bitanem .ic guc durumyn nasyl iymi canym inan sen hep aklymdasyn

        • su damlasi♥Gozel ablama ♥

          17 Ocak 2018 at 00:10

          Cok sukur iyisiniz ya sevindim sag olsunlar selam gonderen de getirende .iyi ol ablacim abin iyi merak etme isleride iyi cok sukur seni sorup duruyor cok ozemis seni sen her gun siteye girmeyi dene belki acilir tamam selamini soylerim canimsin sende hep aklimdasin inan omuzuna ihtiyacim var sen benim her animda yanimda oldun simdide yanimdasin aklimda kalbimde cok tesekkur ederim ablacim seni cok seviyorum opdum allaha emanet ol kendine iyi bak

  62. Özgür

    16 Ocak 2018 at 22:46

    Xanım Allah açil şifalar versin ağbine sizlerede güç şirin şey her şey gönlünüzce olsun ailenizde hastanın yanında güçlü sabırlı olsun Allahın izni ile sevgimle kal……. İyi akşamlar

  63. Gozel

    16 Ocak 2018 at 22:45

    Iy akşamlar Gulay hanym ( kusura bakma benden buyuk yada kucukmi bilmedigim icin boyle hitap etdim) analiz icin teşekkurler cok guzel icden yazylar sag ol kendine ve cocuguna gecmiş olsun rabbim acyl şifalar versin
    Su damlam iymisin neyin var canym merak etdim sorunlaryn nedir hayatyn ile ilgili dildir heralde site ile ilgili olsa boş ver diyijem
    Ulkerim dun uzgun olmuşsun sana uzgunluk yakyşmayar hep mutly hep tatly ol canym
    Hanym azeri fan abine acyl şifalar dileyorum gecmiş olsun canym
    Diger arkadaşlar siz nasylsynyz

    • Gülay Albasan

      16 Ocak 2018 at 22:52

      Teşekkür ederim gozel..35 yaşındayım. Hayırlı akşamlar.

      • Gozel

        16 Ocak 2018 at 23:00

        Oylemi a ben 42 deyim sizede hayyrly akşamlar

        • Gülay Albasan

          16 Ocak 2018 at 23:02

          Ozaman gozel abla diyebilirim size, müsade ederseniz..

          • Gozel

            16 Ocak 2018 at 23:11

            Tabyky canym seve seve benim kardeşlere ihtyyajym var cunki ben yalnyzym hic kardeşim yok

  64. Özgür

    16 Ocak 2018 at 22:35

    MaşaAllah Allah nazarlardan korusun her şeyini yönünü duygudan duyguya attın beni……teşekkürler duygulu kızım oğluşun sen birazda olsa iyileştiniz mi İnşaAllah iyisinizdir iyi akşamlar yorumlar sevgimle kalın Albasan ailesi her şey gönlünüzce olsun
    ☺….

    • Gülay Albasan

      16 Ocak 2018 at 22:58

      Teşekkür ederim özgür teyzecim. Yarın tekrar götüreceĝim doktora. Ben biraz daha iyiyim çok şükür..

  65. Asya Tibb Öyrençisi

    16 Ocak 2018 at 22:27

    Adını Sen Koy Dizisi Cox Gözel Oyunçulare Mükemel Seçilib Lütfen Oyunçulare Deyişmiyin

  66. 1461

    16 Ocak 2018 at 22:00

    Herkes çayını içip masadan çil yavrusu gibi dağıldı masa bana ben masaya bakıyom karşılıklı bakışıyoz 🙂 🙂

    • Oğuz Özdere

      16 Ocak 2018 at 22:02

      Fındık yok mu? yanında iyi giderdi 🙂

      • 1461

        16 Ocak 2018 at 22:05

        Baktım sizde bi gelişme yok hâlâ aynı espiri anlayışı bende fındıktan vazgeçtim 🙂

        • Oğuz Özdere

          16 Ocak 2018 at 22:10

          Espri anlayısımı geliştirecek bi karakterle karşılaşmış olmamamdan olabilir mi? 🙂 🙂

          • 1461

            16 Ocak 2018 at 22:13

            Evet haklısınız çok doğru o zaman siz bol bol fındık yiyin ben sizi burda bekliyorum malum adil olması için aynı yerden başlamamız gerek çok gecikmeyin 🙂 🙂

            • Oğuz Özdere

              16 Ocak 2018 at 22:15

              Son ilkokulda sek sek oynarken ben orda fındık kırıyordum 🙂

              • 1461

                16 Ocak 2018 at 22:20

                Atalarımızında dediği gibi;
                Akıl yaşta değil baştadır 🙂 🙂

                • Oğuz Özdere

                  16 Ocak 2018 at 22:28

                  Başın öne eğilmesin ozaman, dik dur eğilme..

                  • 1461

                    16 Ocak 2018 at 22:30

                    Biraz siyasi olabilir ama reisinde dediği gibi
                    Biz sadece secdede eğiliriz…

    • Gülay Albasan

      16 Ocak 2018 at 22:11

      Bende yerden çay tepsisini kim kaldıracak diye bakıyorum..
      Hadi mutfaktan getirttik güç bela..şimdide geri götürmek isteyen varmı diye anons geçeceĝim..

      • Oğuz Özdere

        16 Ocak 2018 at 22:13

        Ben doydum Allah artırsın
        Sofrayı Nurbanu kaldırsın
        kafiyeli oldu 🙂

        • 1461

          16 Ocak 2018 at 22:28

          Sizin bu trabzon macerası bedelli askerlik yapmış birinin uzun dönem askerlik yapmış birine askerlik anısı anlatması gibi birşey 🙂 🙂 🙂

          • Oğuz Özdere

            16 Ocak 2018 at 22:38

            Sen ne anlarsın askerlikten, enişte bedelli mi yaptı yoksa 🙂

            • 1461

              16 Ocak 2018 at 22:45

              Enişte alnının akıyla 18 ay yaptı.bütün ömrünü burda geçirmiş biriyle burda geçirdiğin iki yılı kıyaslıyorsun.size en iyi anlatma şekli buydu herhalde askerlik yapmışsınızdır 🙂 yoksa bedellimi? olmadı kısa donemdir 🙂

              • Oğuz Özdere

                16 Ocak 2018 at 22:48

                Şırnak – Uludere, yerini bilmezsin, haritadan bakabilirsin, sen ozamanlar lisede kopya çekiyordun 🙂

                • 1461

                  16 Ocak 2018 at 22:55

                  Oğuz bey oğlumun ismi fatih neden fatih bilirmisin?çünkü eşim çok sevdiği abisi gibi gördüğü özel harekât komser yardımcısı kuzenini o topraklarda şehit verdi.o yüzden o konulara girmeyelim bence 🙁

                  • Oğuz Özdere

                    16 Ocak 2018 at 22:58

                    Allah rahmet eylesin..Makamı cennet olsun.. Bizde böyle boş boş konuşuyoz.. yazmıyom daha..

  67. Mersinli ELA ❤️❤️❤️

    16 Ocak 2018 at 21:58

    HAYIRLI AKŞAMLAR NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
    ..
    GÜLAY HANIM EMEGİNİZE SAGLIK ÇOK GÜZEL

  68. 1461

    16 Ocak 2018 at 21:49

    Çok sağol handan hanım teşekkür ederim.sanada çok geçmiş olsun xanim azeri fan rabbim şifa versin inşaallah

  69. Handan

    16 Ocak 2018 at 21:26

    Gülayım canım, sen duygularını ne kadar güzel besliyorsun. Gönlün hep sevgiyle beslensin. Yüreğine sağlık arkadaşım. Harika olmuş. Paşama Rabbim acil şifalar versin.

  70. xanim azeri fan

    16 Ocak 2018 at 20:43

    iyi aksamlar cicek ablam dualarin icin sag ol var ol gulay ablam cok sag ol kotu gunumde sizin gibi arkadaslarim icin cok sansliyim

    • su damlasi

      16 Ocak 2018 at 21:12

      Eline gonlune saglik cok guzel olmus Gulay ablam tesekkur ederim

    • Handan

      16 Ocak 2018 at 21:28

      Xanım Azeri fan, nasılsın? Rabbim abine acil şifalar versin. Çok çok geçmiş olsun.

  71. Şule

    16 Ocak 2018 at 20:34

    Çok zor sevdiğinle yan yana ama dokunma sadece acıtan sözler kanayan yürek deli gibi sevmek fragman bir nebze beni biraz uzaklaştırdı stresten tabi ne göreceğiz o işte muamma ama artık gerçekten çk uzadı dağ evinde oldukları iyi olmuş acaba nasıl oluyorda zehra gidiyor dağ evine acaba bence nazmiye artık bıkmıştır tepkilerden uzatmasınlar bence artık gerçekten hep aynı konuşmalar biri boşanacağım türküsü tutturdu .diğeride seni asla bırakmam .tamam ömer al zehrayı karşına annenin nasıl evden gittiğini anlat evvelden söylemedin zehranın sözüyle anlaşmalı personel diyordu.şimdi gerçekten karın senin soyadını taşıyor bilmek en doğal hakkı bence anlat kurtul bitsin içindeki karanlıklar çık zaten o kör kuyudan yoksa ömer zehrayla asla gerçek karı koca olamassın.ehh artık dağ evinde yalnızsınız kıymetini bilin bence.zaten nihatın düşürdüğü cd bak asyanın eline geçti bile ya al kızım sana çizgi flim cd asyacım sen oyna büyükler bir şeye sahip çıkamıyorlar.

    • Handan

      16 Ocak 2018 at 21:34

      Şulem ne güzel dedin. İkisininde yüreği kanıyor. Ama Nazmiş zalim Nazmiş umursamıyor bile. Bence Zehra mahalleye dönerken konaktan biri görecek. Ömer de durumu kurtarmak için biz biyere gidiyoruz falan diyecek. Sonra hooppp dağ evine. Yani canım 1.sezonun tekrarı. Yaratıcılık yok. Isıtıp Isıtıp bize sunuyorlar. Hadi bize afiyet olsun. Ayşede o cd.sayesinde (belki) gerçeği öğrenecek

  72. Tatlıcı Ülker

    16 Ocak 2018 at 20:31

    GÜLAY ablam eline sağlık. Allah Yavuz Selimide bir an önce sağlığına kavuştursun. Amin…

  73. Demet

    16 Ocak 2018 at 20:30

    Gülay’ım,gönlü güzel arkadaşım. Daha yeni okuyabildim. Yazdıkların fevkalâde. Eline,yüreğine sağlık. Sanırım bizim aşıklar bu hafta barışıyor. E barıştıklarına göre Ayşe cd olayını öğrenecek demektir. Seninde dediğin gibi bahtı bir türlü gülmedi şu kızcağızın. Sonları iyi ola bari. Su Damla’m hoşgeldin. Kaç gündür yoksun,bir sorun mu var canım? Şimdi gitmem gerek,işlerim var ama sonra geleceğim. Öpüyorum canım. Hayırlı geceler kızlar. 🙂 Sanada hayırlı geceler Oğuz hocam. 🙂

    • Gülay Albasan

      16 Ocak 2018 at 20:58

      Teşekkür ederim demet, hayırlı akşamlar..

    • su damlasi

      16 Ocak 2018 at 21:09

      Hayirli akşamlar hos buldum Demetcim iyim cok sukur merak etmissin biliyorum yok bi sorun calisiyorum zaman olmuyor o yuzden yoktum sen nasilsin ben seni sohbetlerini cok ozledim

  74. Çiçek

    16 Ocak 2018 at 20:24

    XANIM hayirli akşamlar canım geçmiş olsun ,allah yardımcınız olsun.acil sifalar dilerim.

  75. Şule

    16 Ocak 2018 at 20:20

    Ahhh ahhh çok güzel olmuş gülaycıgım ellerin yüregin dert görmesin canım benimseni çok seviyorum.

  76. xanim azeri fan

    16 Ocak 2018 at 20:12

    iyi aksamlar gulay abla m nasilsin oglusun nasil oldu cok uzuldum COK GECMIS OLSUN ALLAHDAN COKLU ACIL SIFALAR DILERIM BENDE COK KOTUYUM BENIM ABIM HIC IYI DIYIL DUALARINIZA IHTIYACIM VAR BU ARADA ANALIZ COK GUZEL OLMUS ELINE YUREGINE SAGLIK

    • Gülay Albasan

      16 Ocak 2018 at 20:17

      Çok teşekkür ederim xanım azerifan. Oĝluşum hala hasta..Sizede çok geçmiş olsun. MEVLAM şafi ismi şerifinin yüzü suyu hürmetine, dermansız kul bırakmasįn AMİYN.

  77. Çiçek

    16 Ocak 2018 at 20:07

    Geçmiş olsun allah şifa versin yavuz selime ve sana gulaycim

  78. 1461

    16 Ocak 2018 at 20:00

    Gülaycığım yüreğine sağlık umarım ömer ile Zehra nın kavustukları günlerin analizinide yazarsın inşaallah

    • Oğuz Özdere

      16 Ocak 2018 at 20:02

      Her şeyi Gülay hanımdan beklemeyelim 🙂 Bizde güzel yorumlarımızla, analizlerimizle destek olalım ona..

      • 1461

        16 Ocak 2018 at 20:04

        Araya kaynak yapmayalım lütfen 🙂

      • Şule

        16 Ocak 2018 at 20:37

        Ben yazıyorum vallahi içimden ne geliyorsa iyi akşamlar site yöneticim.

    • Gülay Albasan

      16 Ocak 2018 at 20:07

      İNŞAALLAH nurbanu..benden çok kimse isteyemez bunun analizini yazmayı sanırım..

  79. Çiçek

    16 Ocak 2018 at 20:00

    Gulaycim maşallah daha güzel dile getirilemedi bizim zehramizla omerin hissettikleri.çok güzel analiz etmişsin. Sen ve oğlun nasıl oldunuz daha iyi misiniz hayirli akşamlar canım.

    • Gülay Albasan

      16 Ocak 2018 at 20:05

      Hayırlı akşamlar çiçek ablacım.ben biraz daha iyiyim ama oĝluşum halâ ateşler içinde..yarın tekrar doktora götüreceĝim..

      • Gülay Albasan

        16 Ocak 2018 at 20:05

        Teşekkür ederim ablacım..

        • 1461

          16 Ocak 2018 at 20:10

          Kız hâlâ iyi olmadı mı benimki biraz daha iyi ama iki gündür okula götürmüyorum çok geçmiş olsun inşaallah düzelir

          • Handan

            16 Ocak 2018 at 21:36

            Nurbanu hanım sizede çok geçmiş olsun. Allah şifa versin yavrunuza.

        • Şule

          16 Ocak 2018 at 20:39

          Çok geçmiş olsun tekrar gülaycığım

      • Oğuz Özdere

        16 Ocak 2018 at 20:08

        Geçmiş olsun Gülay hanım, ihmal etmeyin mutlaka gidin doktora.

        • Gülay Albasan

          16 Ocak 2018 at 20:14