Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

Gülay ALBASAN – Adını Sen Koy 282. Bölüm Analizi (13 Şubat)

Gülay ALBASAN – Adını Sen Koy 282. Bölüm Analizi (13 Şubat): Sessiz çıĝlıklarıyla yalvarıyor ömer zehrasına. Bırakma beni, sensiz ölürüm diyor adeta. Gözleri buĝulu, sözleri boĝazında düĝümlü. Senin istediĝin gibi olsun herşey desede zehrasına. Yutkunuyor boĝazında sanki taş varmışcasına. Ömer son bir şey istiyordu zehrasından, ve son günlerimizi güzel geçirelim diyordu. Beni senden mahrum etme deyip, zehraya özlemini dile getiriyordu.

Ömer boşanmayı kabul etmiş gibi görünsede, aslında kararlıydı zehrasından vaz geçmemeye. Oysaki zehra, okadar istemesine raĝmen ayrılıĝı. Oda yediremiyor kendine, ve hüzünle süzülüveriyor göz yaşları. Zorlanıyordu ömerin kabullenişini anlamakta. Ama farkındaydıda, kendisi istemişti bu ayrılıĝı. Her ikiside ayrı ayrı yıkılıyordu bu evliliĝin sonlacaĝından dolayı. Ve cevriye hala fark eder bu kasvetli havayı.

Elinden birşey gelmesede, en azından uĝraşıyordu ömer ve zehranın mutluluĝu için. Zehra aile yadigarı olan yüzüĝü ömere vermek ister. Ömer içindeki zehra sevgisini birkez daha dile getirerek , senden başka kimse takmayacak, takamayacak o yüzüĝü der zehrasına. Zehra çok karışık duygular yaşar. Bir yandan, ömerden bir an önce ayrılmayı isterken, bir yandanda gözleriyle yalvarır ömerine beni bırakma diye. Ve bahşende, yine yapar yapacaĝını. Savunmasız bir çocuk gibi, kolu kanadı kırık olan zehraya, kusar yine sinsi yılan gibi zehirini.

Ve zehra altında kalmaz bu sefer bu hakaretlerin. Çünkü zehranın ömerden başka kaybedecek bir şeyi yoktu. Ve tutturuverir bahşendenin eline o çok kıymetli yüzüĝünü.. Gülay ALBASAN – Adını Sen Koy 282. Bölüm Analizi (13 Şubat)

Continue Reading
Bunları da Seversin Sen...
23 Yorumlar

23 Comments

  1. Anonim

    15 Şubat 2018 at 18:27

    adını sen koy dizisindeki oyunculardan ömer ve zehra nın yüzleri hiçmi gülmez yaa aşkları dile destan gözüksede somurtan 2 karakter valla gına geldi açık söylim insan biraz gülümsemezmi

  2. xanim azeri fan

    14 Şubat 2018 at 00:12

    calikusum bence hediye ablanin konustugu bayan kesinlikle omerin annesi ola bilir

  3. Sema

    13 Şubat 2018 at 23:53

    Yine muhteşem bir analiz…Teşekkürler.Keşke ben de sizin pencerenizden bakabilsem diziye.Zira bu boşanma mevzusu beni yordu.Hayırlı geceler hepinize.

  4. Çalıkuşu

    13 Şubat 2018 at 23:52

    Hayırlı geceler Gülay ablacım. Ellerine yüreğine sağlık yine çok güzel yazmışsın. Ya ben bu fragmandan birşey anlamadım. Ya bu kadarını beklemiyordum nasıl mahkemeye giderler ya bu kadar ileriye nasılsın giderler. Ben bide Zehra nın istemiyorum demesine şaşırdım nasıl yani affettim Ömer i hiç te öyle görünmüyordu. Buda bir oyun gibi geldi inşallah değildir. Ve bu bölümde kerem sonunda söyledi sevdiğini. Ömer den hızlı çıktı bakalım ne olacak. Ya bide hediyenin konuştuğu kişi kimi ben baya merak ettim.

    • Sema

      14 Şubat 2018 at 00:09

      Hediye’nin konuştuğu kişi Jülide hanım yani Ömer’in annesi.

    • Gülay Albasan

      14 Şubat 2018 at 00:15

      Hayırlı geceler çalıkuşum.teşekkür ederim.

  5. Çiçek

    13 Şubat 2018 at 22:58

    Nurbanu hayirli akşamlar canım,beni g uldurdun allah ta seni guldursün .vermek istediğin kilolar eriyip gitsin .ka kilo vermek istiyorsun sen nurbanu,diyetle birlikte her gün 1saat yürüyüş daha çabuk kilo verdiriyor.sigarayı bıraktığında 5 kilo almıştım sonra diyet yürüyüş 1ayda verdim bir dahada almadım.13 yıl önce.

  6. Çiçek

    13 Şubat 2018 at 22:50

    Gulaycim eline sağlık canım,bu akşam izleyemedim ama senin analizini okuyunca izlemiş gibi oldum teşekkürler Hayirli akşamlar canim.

    • Gülay Albasan

      13 Şubat 2018 at 23:14

      Ben teşekkür ederim, analizlerime deĝer verip okuduĝunuz için çiçek ablacım..

  7. xanim azeri fan

    13 Şubat 2018 at 22:08

    aytacim ben iyim seninde iyi olmana sevindim bende bu gun evdeydim ev temizliyi yaptim yasin okudum rahmetliy babanem icin sonra stalicni salata yapdim dizimizi izledim her kes uyumus sizinle yazisiyorum

  8. Aytac azəri fan

    13 Şubat 2018 at 21:28

    Hayirli aksamlar ben geldim kalbim guzel canım arkdaslarim nasilsiniz herkez iyidir inşallah xanım azəri ben burdayim canım evet bugun çok yazmadim kunki ev de deyldim dayım ve amcamlara gitmsdik geldik de sonar dizi mizi izledim simdi bizim kileri yatrtip siteye girdim e sen nasilsin ne ler yapdin bugun

  9. Aytac azəri fan

    13 Şubat 2018 at 21:21

    Iyi aksamlar gülay ablacim nasilsin analiz çok guzel olmus eline emyine sagliki canım ablam çok tesekkur ederim ha bugun sabah diger sayfa da günaydın mesajı yazmsdim ya sen de altina nesen bol olsu sanki bir sevinc sezdim hayirli dir demsin oyle sine ozel bir nedenin yok du gülay abla sabah uyuku dan uyanir uyanmaz siteye girdim günaydın mesajı yazdım daha sonra da ev de cikdim bugun bütün günü disardaydim dayım lar amcam lar misfir gitmsdim oyuz de bugun çok yazmadım

    • Gülay Albasan

      13 Şubat 2018 at 21:53

      Hayırlı akşamlar aytaç. Sen mutluysan sıkıntı yok.vede teşekkür ederim.

      • Aytac azəri fan

        13 Şubat 2018 at 21:57

        Rica ederim gülay ablcim ben tesekkur ederim sen de hep çok butlu mesut ol amin

  10. Özgür

    13 Şubat 2018 at 21:18

    Gülay’cım, Nurbanu m beni güldirdünüz Allah ta sizi güldürsün boş lahana zayıflatır bol salata seversen birde kalori hesaplıycan ayrımtırışcı diyet yoğur unlu mamüllerden uzak ben son üç yıl kilo zorunum var 16YAŞINDAN beri dikkatliyimdir yani hep diyetli ömür gecirdim şimdi yemesende kilo tiroidlerim olmadığından 15aldım 80alışamadım her beğendiğin kıyafeti alırken şimdi sorun kilo almak kolaydır vermesi zordur ayda bir kilo yılda 12kilo verirsen yılda12kilo alırsan ayda bir kiloyılda12kilo bu düşünce seni sabit yada verirken azmini çoğaltır LAMAZİ GOGO… SEVGİMLE MUSMUTLU KALIN TATLI HOŞ SOHBETLERİMİZ OLSUN

  11. Özgür

    13 Şubat 2018 at 21:01

    Keramel filim senarist diye seni almalı MaşaAllah Behşende öyle hissediyorum kinini bilevlemiş çocuklarında ayrı kalmış bir anne yırtıcı kaplan gibi Bahşendeyi parçalıycak Mazmiye hanım çocuklarını sovunmasız bırakıp giden anne… Şimdi o anneyi yırtıcı kablana cevirin gelinine sahip ezdirmeyen anne gösterin bizlereeee. Sevgimle iyi akşamlar yorumlar…

  12. xanim azeri fan

    13 Şubat 2018 at 20:49

    gulay abliskom ben coook iyim ailenen iyi olmana cok sevindim sitenin sakinleri nerede aceba burasi cok sakin

  13. xanim azeri fan

    13 Şubat 2018 at 20:09

    hayirli aksamlar gulay abliskom nasilsin gunun nasil gecti cocuklar nasil bu arada analiz cok guzel olmus okudukca huzur buluyorum seni cok seviyorum tatli abliskom benim

    • Gülay Albasan

      13 Şubat 2018 at 20:37

      Hayırlı akşamlar xanım azeri fan.teşekkür ederiz, iyiyiz ailece çok şükür.sen nasılsın bakalım..

  14. 61

    13 Şubat 2018 at 19:59

    Gülay sana
    Hocaam sakız çiğnemek orucu bozar mıı?
    Niteliğinde bir soru soruyorum
    Lahana sarması diyeti bozar mıı? 😀 😀 😀

    • Gülay Albasan

      13 Şubat 2018 at 20:39