Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

GÜLAY ALBASAN – Adını Sen Koy 291. Bölüm ANALİZİ (26 Şubat Pazartesi)

Sitemizin yorumcu yazarı ve analiz uzmanı Gülay Albasan dizimizin yeni haftasının ilk gününde neler olup bittiğini sizler için yazdı ve analiz olarak sizlerin beğenisine sundu. GÜLAY ALBASAN – Adını Sen Koy 291. Bölüm ANALİZİ (26 Şubat Pazartesi) günü neler yaşandı işte yazarımızın yazısı..

Acı olsada bazı gerçekler, belkide, hayatta en çok, aklımızda kalan anlar olur her zaman. Bazı gerçeklerse, acı olmakla beraber, hakkımızda hayırlı olanıdır biz bilmesekte. Gidenle birlikte, geri kalanlarda yıkılsada, en doĝrusu buydu, o an belkide. Acılar saplana saplana gitsende yüreĝine. Birgün döneceĝim dersin, o an baş edemediklerine.

Bırakmıştı ve gitmişti, ömeri ve ayşeyi annesi, daha küçücükken. Yüreĝine taş basa basa, gözünde yaĝmur yaĝarmışcasına yaşlar, ve kalbinde derin bir yasla.. Unutamamıştı ardından aĝlayan minik yürekli evlatlarının, Anne… gitme… diye feryad edişlerini hiçbir zaman. Mecbur bırakılmıştı belkide, ama minik yürekler anlamazdı halinden. Çünkü evlatlar, ne olursa olsun, Annem yanımda olsun isterdi.
Oturup annesiyle, bir tane zeytini, ballandıra ballandıra yerdi, ama  evladın yüzü gülerdi. Çünkü o Annesiydi, ve her haliyle evladını severdi.. Ömer ve ayşe’de  annesini öyle severdi. Ve terk edilmişlik duygusu, helede Annesi tarafından, ona en ihtiyacı olduĝu bir zamanda bırakılmış olması, ömerin içini kavurmuştu yıllarca. Belkide hep beklemişti birgün döner diye, ama her gelmeyişi, nefretini biraz daha arttırmıştı yıllarca.
Ve nihayet Ömerin Annesi gelir. Zehra nihayet öĝrenir sevdiceĝinin yıllarca neden Annesiz kaldıĝını. Ve hüzün kaplar Zehranın dört bir yanını.  Kıyamaz ömerine, sevdiceĝine nekadar kırgın olsada, zehrayıda sarsar, bütün öĝrendikleri. Ve yine şefkatiyle sarıp sarmalar biricik sevdiceĝini..Gözlerine bakarken ömerinin, sevinç ve hüzün gözyaşları aynı anda dökülüyor zehranın gözlerinden. Ömerse mutlu, zehrası yanında diye. Ve elleri, ömerin ellerinde..
GÜLAY ALBASAN 26 Şubat Pazartesi Adını Sen Koy 291. Bölüm ANALİZİni okudunuz. Şimdi yorum ve analiz sırası sizde. İyi geceler..
Continue Reading
Bunları da Seversin Sen...
76 Yorumlar

76 Comments

  1. xanim azeri fan

    27 Şubat 2018 at 20:17

    hayirli aksamlar gunelcim canim nasilsin su cersenbeni kutlarim nice senelere opdum seni

  2. xanim azeri fan

    27 Şubat 2018 at 20:14

    hayirli aksamlar ferize abliskom gelmis ya seni gorduyume cok sevindim bitanem canim benim rabbimin izniyle iyilesirsin bu arada neler yapiyon ben seni cok seviyom opdum allaha emanet ol

  3. ferize

    27 Şubat 2018 at 19:41

    Gūlay cım ve diğer arkadaşlar hayırlı akşamlar.
    Hepinize..

  4. ferize

    27 Şubat 2018 at 19:36

    Xanim cım merhaba bitanem..
    Allah razı olsun..
    Ağrılarım..var..Kollarım
    Uyuşuyor. .merak etme
    Bőyle yaşamayıda..őğrencez
    canım..sana kıyamam bende seni őzledim. .
    Gūzel kızım Allah a emanet ol..seni çok seviyorum
    Hayırlı akşamlar iyi bak kendine

  5. Günel

    27 Şubat 2018 at 16:46

    Hayırlı Axşamlar Dizi Ailesi GÜLAY Abla Bütün Türkiye’de Ve Azerbayçanda Olan Akardaşlarım Sizlerin Su Çerşenbenizi Tebrik Edirem Bütün Arzularınız Su Kimi Saf Olsun Arzularınıza Çatasınız Hepinize Aile Xoşnextliyi Can Sağlığı Eminamanlık Gözelikler Arzu Edirem

  6. xanim azeri fan

    27 Şubat 2018 at 14:59

    ferize abliskom nasilsin ozledim seni neredesin en son hastalanmisdin inanki cok merak ediyorum seni bide sule ablamida ozledim o da gelsin

  7. xanim azeri fan

    27 Şubat 2018 at 14:57

    aytacim biz iyiz sen nasilsin canim arkadasim neler yapiyon bu arada su cersenbemiz kutlu olsun nice mutlu senelere hep birlikte opdum seni

  8. xanim azeri fan

    27 Şubat 2018 at 14:53

    merhaba cicek ablacim gelmis hos geldin nasilsin merak etdim ve ozledim insallah iyisindir gunun hep mutlu huzurlu gecer kendine cok iyi bak

  9. xanim azeri fan

    27 Şubat 2018 at 14:51

    merhaba canim arkadaslarim nasilsiniz gulay abliskom sen nasilsin oglusun nasil oldu canim benim kendine cok iyi bak gununuz hep hayirli ugurlu mutlu gecer insallah amin opdum

    • Gülay Albasan

      27 Şubat 2018 at 16:50

      Teşekkür ederim hanım azeri, oĝluşum iyi MAAŞALLAH,az önce kurstan aldım geldim.bugün tyatroya gittiler kursta.

  10. Aytac azəri fan

    27 Şubat 2018 at 09:38

    Günaydın hayirli sabahlar mutlu huzurlu gunler herkese nasilsiniz iyisnzdir inşallah ask aylem ALLHA emanet olun ozge ablacim sana da günaydın nasilsin hasta olmsunuz çok gecmis olsun ablacim RABBIM acil sifalar verisin inşallah ALLHA emanet olun hoca kalin gorsuruz

  11. Çiçek

    27 Şubat 2018 at 09:19

    Gününüz aydın ,işleriniz yolunda,sağlığınız yerinde Rizkiniz ve ömrünüz bereketli ve uzun olsun herkese gunaydin hayirli günler sevgiler…

    • Gülay Albasan

      27 Şubat 2018 at 09:51

      Günaydın çiçek ablacım, hayırlı sabahlar, hoş geldin.güzel dilekleein ve dualarına amiyn diyorum..

  12. xanim azeri fan

    27 Şubat 2018 at 01:21

    ozgur teyzosum ozge abliskom sizede tatli ruyalar

  13. xanim azeri fan

    27 Şubat 2018 at 01:14

    gulay abliskom sana ve oglusuna gecmis olsun acil sifalar dilerim allah rahatlik versin tatli ruyalar

  14. xanim azeri fan

    27 Şubat 2018 at 01:11

    ozge abliskom ben cok iyim gunumde qayet iyi gecti gecmis olsun acil sifalar dilerim

  15. Gülay Albasan

    27 Şubat 2018 at 01:09

    HERKESE HAYIRLI GECELER. ALLAH RAHATLIK VERSİN.BENİM UYKUM GELDİ. BİRAZDA BAŞ AĜRIM VAR. ÇOĜALMADAN UYUYUP DİNLENEYİM.SABAH GÖRÜŠMEK ÜZERE..

  16. Özge

    27 Şubat 2018 at 01:09

    Canlar bende kacar gozlerimin ici yaniyo resmen Allah a emanet olun…
    Yarin aksama gorusmek uzere

  17. Özge

    27 Şubat 2018 at 01:02

    Bugun Zehra ile Omer ne kadar guzel bir ciftti bayadir bu kadar yakin davranmiyordu zehracik ins senarist agzimiza bir kasik bal verip geri vites yapmaz 🙂 🙂

  18. Özgür

    27 Şubat 2018 at 01:02

    Hep şükür iyiyim derim ve artık uykum olmasada uyumaya çalışıyorum ve geçmiş olsun bu yıl mikroplar evrim değiştirdi diye düşünüyorum sağlıklı tatlı uykular sevgimle kal

  19. Özgür

    27 Şubat 2018 at 00:58

    Gülay’cım AYTAÇ’IM, ÖZGE’CİM xanım ve günül dostlarım iyi geceler tatlı rüyalar Allah rahatlık versin sevgimle kalın …

    • Gülay Albasan

      27 Şubat 2018 at 01:06

      SİZEDE ALLAH RAHATLIK VERSİN ÖZGÜR TEYZECİM.

    • Aytac azəri fan

      27 Şubat 2018 at 09:47

      Günaydın hayirli mutlu gunler canım ozgur teyzem nasilsin iyisndir inşallah akşam sən yazmışsin ben uyumsdum oyuz de yazmadım çok ozledim sizi içi konsmyoruz bir kaç gündur gündüz site de kimse olmyor akşam da ben uyduk dan sonra toplanyor herkez akşam bekledim bekledim sonra uyuya kalmisim neyse konsuruz inşallah ozgur teyzem çok opdum seni ALLHA emanet ol sevgiyle kal

  20. Özgür CİCİKUŞUM

    27 Şubat 2018 at 00:52

    Geç kaldın cicikuşum inşaAllah iyisindir ÖZGE’CİM nasılsın mutluluğun yorgunluğu mutluluk olur nice kutlamalara…

    • Özge

      27 Şubat 2018 at 00:57

      Sagol Özgur teyzecim nasilsiniz

  21. xanim azeri fan

    27 Şubat 2018 at 00:50

    ayselim bende annemle abim uyumus tabiki babamda isde yarin gelicek inanki onu cok ozluyom

  22. Özgür

    27 Şubat 2018 at 00:48

    Müzikle uğraşan gençlere hayranlığım artı şimdi izlediğim haberde Samsun da komşular rahatsız olmasın diye dolabın içinde uflemeli çalgılarını çalan 15yaşında ki kızımız… Şimdi gençler spor müzik resim onlar için çok önemli diye düşünüyorum ve mavi kapak 98engelliye sandalye alan dede torun bende çok topladım hala atamıyorum….. Güzel insanların varlığını….. Mutluluk…

  23. xanim azeri fan

    27 Şubat 2018 at 00:48

    ozge abliskom hastami oldunuz ya demisdim icimde kotu bi hiss vardi cok gecmis olsun allahdan coklu acil sifalar dilerim

  24. xanim azeri fan

    27 Şubat 2018 at 00:44

    ozge abliskom tam seni soracaktim merak etmisdim seni sen geldin hos geldin nasilsin cok ozlemisim seni gunun nasil gecti

    • Özge

      27 Şubat 2018 at 00:52

      Sagol xanim iyi diyelim iyi olalim butun gun yatmak icin caba sarfettim ama iki cocukla imkansiz oldu sonra tek gozle diziyi izledim.Boyle gecti iste.bende ozledim sizleri canim senin gunun nasil gecti

  25. Özgür

    27 Şubat 2018 at 00:36

    Xanım, Aytaç, Aysel iyi geceler tatlı hoş sohbetler… Ve teşekkür sizleri bende çokkk seviyorum… KIR ÇİÇEĞİM NASILSIN ALLAH HER ANINDA YAR VE YARDIMCIN OLSUN TEYZESİ. Seni çok seviyorum iyi geceler sevgimle kalın..

  26. Aysel

    27 Şubat 2018 at 00:32

    Şimdi her kes uyudu bende sizinle konuşuyorum Xanım azerim sen ne yapıyorsun

  27. Özge

    27 Şubat 2018 at 00:31

    Selamun aleykum canlar nasilsiniz…
    Analizi yine muhtesem yazmissin eline yuregine saglik…

    • Gülay Albasan

      27 Şubat 2018 at 00:36

      Aleyküm selam özgecim, hoş geldin. Teşekkür ederim, nasılsın, yorgunluĝunu atabildinmi.

      • Özge

        27 Şubat 2018 at 00:37

        Hosbuldum canimm benimm yorgunluk gecti ama hastalik kaldi ailece hastayiz ilaclarla ayakta durmaya calisiyoruz.

        • Gülay Albasan

          27 Şubat 2018 at 00:41

          Çok geçmiş olsun.bu sene kurtaramadık yakayı mikroplardan. Benimde oĝlušumda başım aĝrıyor diyor, İNŞAALLAH hastalanmaz.

          • Özge

            27 Şubat 2018 at 00:49

            Insallah hastalanmaz Gulay abla cok acayip salgin var dikkat edin kendinize Rabbim saglik sihhat versin cumlemize

            • Gülay Albasan

              27 Şubat 2018 at 00:52

              Amiyn canım.ses tonu bile deĝişiyor. Sanırım üşüttü yine.

              • Özge

                27 Şubat 2018 at 00:55

                Ilaclari varsa ver daha cogalmadan onlemini alirsin insallah

  28. Özgür LAMAZİ GOGO

    27 Şubat 2018 at 00:25

    Çok geçmiş olsun yaş onemli değil tansiyonunu ölç
    Ve Allah şifa versin sağlıkla iyi geceler kızımmms sevgimle kal..

  29. xanim azeri fan

    27 Şubat 2018 at 00:19

    ayselim hos geldin simdi neler yapiyon

  30. Özgür GÜLAY'CIM..

    27 Şubat 2018 at 00:18

    Yene gece yarısı bam telime dokundun içim sızladı duygulu kızım duygularysşattığın için sonsuz teşekkürler iyi geceler yorumlar sevgimle kal.

    • Gülay Albasan

      27 Şubat 2018 at 00:37

      Hayırlı geceler özgür teyzecim. Çok teşekkür ederim, sevgi saygı bizden.

  31. Aysel

    26 Şubat 2018 at 23:59

    Herkese hayırlı akşamlar A.S.K aylesi nasılsınız inşallah her kes iyidir Gülay ablacım elinize yüreyinize sağlık analiz çok güzel olmuş teşekkür ederim

  32. xanim azeri fan

    26 Şubat 2018 at 23:56

    aytacim ben burdayim evet guzelce konusuruz nurbanu abliskom bu arada gecmis olsun acil sifalar

  33. xanim azeri fan

    26 Şubat 2018 at 23:17

    nurbanu abliskom nasilsin neler yapiyon

    • Aytac azəri fan

      26 Şubat 2018 at 23:25

      Xanım azerim hos geldin bitanem sen dedmi burdasin ne guzel bugun ben de gec yatcam burdayim guzel ce konsalim

  34. 61

    26 Şubat 2018 at 23:01

    Hayırlı geceler sitenin gülleri nasılsınız gülayım yine iyi iş çıkarmışsın gönlüne sağlık canım

    • Gülay Albasan

      26 Şubat 2018 at 23:04

      Hayırlı geceler nurbanu çok teşekkür ederim.

      • 61

        26 Şubat 2018 at 23:05

        Gülay çok başım ağrıyor ne yapem

        • Gülay Albasan

          26 Şubat 2018 at 23:17

          Aĝrı kesici iç. Ve beynine oksijen gitmesini saĝla. Tek parmaĝınla burnunun bir tarafını kapat, diĝeriyle nefes al.bir kaç saniye nefesini tut, sonra diĝer tarafını kapat, aynı işlemi yap. Mümkünse balkonda yap.birde masaj iyi gelebilir kulak arkası ve alın kenarlarına, hafif baskı uygulayarak.

        • Gülay Albasan

          26 Şubat 2018 at 23:18

          Hee birde geçmiş olsun.

    • Aytac azəri fan

      26 Şubat 2018 at 23:18

      Hos gedlin nurbaun ablacim sana hayirli aksamlar biz iyiyz çok şükür tesekkur ederim sen nasilsin iyisndir inşallah

  35. xanim azeri fan

    26 Şubat 2018 at 22:46

    hayirli aksamlar gulay abliskom nasilsin neler yapdin bu gun ilk gunun analizini okudum cok duyqulandim sana cok tesekkur ederim eline yuregine saglik opdum seni

    • Gülay Albasan

      26 Şubat 2018 at 22:57

      Hayırlı akşamlar xanım azeri fan.çok teşekkür ederim.

  36. H.p

    26 Şubat 2018 at 22:30

    Deniyor ki Ömer zehranın annesiyle görüştüğünü öğrenince yine zehrayla arası bozulacakmış eeee bu senaristler bir hafta iyi dayandılar yoksa sıkıntıdan patlarlardı kendi yazdıkları senaryoyla bu kadar çelişen bir ekip görmedim.Hani daha bir kaç bölüm önce Ömer zehraya seni çok kırdım yaraladım incittim ama bundan sonra her şeyi onaracağım iyileştireceğim düzelteceğim demişti bütün bu söylenenleri olanları unuttunuz mu sayın senaristler bizler unutmadık ama aklımızla dalga geçmeyin lütfen saçmalamayın

    • 61

      26 Şubat 2018 at 22:59

      Sayın H.p şu senaristleri size bulup elinize versekte sizde rahatlasanız bizde başka türlü olmayacak anlaşılan

  37. Sema

    26 Şubat 2018 at 22:06

    Gülay Hanım’cığım analiziniz için bir kez daha teşekkürler…Yarıdan itibaren önce analizi okuyup sonra diziyi izleyeceğim.Eskisi gibi zevk almıyorum diziden ama bırakamıyorum da,tuhaf.Eskiden yaşanan seviyeli aşkların tadı vardı dizide,şimdi bir şeyler eksik,çözemiyorum.Siz bu tadı her seferinde bulup çıkarıyorsunuz,tebrikler.Hepinize hayırlı akşamlar.Ha unutmadan,sitedeki dostluğunuz,sohbetiniz çok güzel,imreniyorum size .Daim kalır inşallah dosluklarınız.

    • Gülay Albasan

      26 Şubat 2018 at 22:32

      Teşekkür ederim, ama isminizi yazsaydınız kime hitap ettiĝimi bilirdim. Hayırlı akşamlar. Her zaman bekleriz sizide sitemize.

      • Sema

        26 Şubat 2018 at 22:37

        Özür dilerim,ismimi yazmayı unutmuşum,ben Sema.

  38. urfali

    26 Şubat 2018 at 22:04

    hayirli akşamlar deyerli arkadaş analiz harika elinize yureyinize
    Sağlik . mutluluklar dilerim

    • Gülay Albasan

      26 Şubat 2018 at 22:07

      Hayırlı akşamlar urfalı, hoş geldin sitemize. Çok teşekkür ederim.

  39. Aytac azəri fan

    26 Şubat 2018 at 22:04

    Sana da hayirli aksamlar elacim çok şükür iyiz bitanem sen nasilsin iyisndir inşallah sen de ALLHA emanet ol kendine iyi bak gorsuruz opdum

  40. Aytac azəri fan

    26 Şubat 2018 at 22:01

    Yeni haftmizin ilik analiz çok guzel harika olmus çok tesekkur ederim canım gülay ablacim eline emeyne o guzel gonlune saglik

    • Gülay Albasan

      26 Şubat 2018 at 22:03

      Teşekkürler aytaç, hayırlı akşamlar.

      • Aytac azəri fan

        26 Şubat 2018 at 22:06

        Rica ederim gülay ablacim sana da hayirli aksamlar

  41. Günel.

    26 Şubat 2018 at 21:46

    Axşamınız Xeyir Dizi Ailesinin Bütün Üzvüleri GÜLAY Abla Dizi Analiziniz Her Zamanki kimi Gözel Allah Sizi Hec Bir Zaman Aşk ve Sevgi Ailesinden Uzak Etmesin Her Zaman Dizi Ailesine Aşk Sevgi Analizi Bexş Edesiniz Amin Yolunuz Her Zaman Acek Olsun.

    • Gülay Albasan

      26 Şubat 2018 at 22:02

      Hayırlı akşamlar günel, çok teşekkür ederim.

    • Aytac azəri fan

      26 Şubat 2018 at 22:12

      Her vaxdun xeyir günel xoş geldin sən cox da yazır sa bura heç sobet elmeye imkan olmadı sən azəri çə yazır san mən da azəri çə yazım dedim çox dandi heç azəri çə yazmırdim bugun fürsət tapdım

  42. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️