Connect with us

Adını Sen Koy

GÜLAY ALBASAN – Adını Sen Koy 340.Bölüm Analizi (4 Mayıs Cuma)

GÜLAY ALBASAN – Adını Sen Koy 340.Bölüm Analizi (4 Mayıs Cuma): Tam defnenin suyu ısındı, yakında voltayı alır diyordum ki, birde ne göreyim?
Bahşende cadısı, yaşlı amcayı kovalamış konaktan.. Ama canan, işin peşini bırakmamakta kararlı ALLAH’TAN..
İnsan bazen, içinde bulunduğu durumun farkına varamaz..Ve bazı şeyleri, yakınındaki insanlar daha çabuk fark ederler..Bu durum, ya insanların iyi niyetinden, yada bazen görmek istemediğinden kaynaklanır.. Yada ne olursa olsun, mutluluklarının bozulmasını istemediğinden meydana gelir..

Nasıl istesin ki Zehra ve Ömer mutluluklarının bozulmasını ? Nasılda zor zamanlardan geçtiler bugüne gelene kadar. Nasılda zor savaşlar verdiler birbirileri için. Birbirilerine karşı en hırslı anlarında bile, birbirlerine sonsuz sevgi beslerken, ve birbirinin yüzüne, seni görmek istemiyorum derken bile, yürekleri durmadan birbiri için çarparken..Hiç birşey kolay olmamıştı onlar için. Belki, birbirlerini ilk gördükleri anda tutulmuşlardı, ama ikiside bırakın dile getirmeyi, kendi yüreklerine bile itiraf edememişlerdi bu sevgiyi onca zaman..Ve herşey dahada zor olmuştu, bu sancısı büyük ve derin yürekler için.

Bu yüzdendi bütün korkuları Ömer ve Zehranın. Ve bu yüzden asla göze alamıyorlardı buldukları bu büyük sevgiyi kaybetmeyi..Sımsıkı sarılıyordu ikiside birbirine, Ve sadece hoş bir hatıra olarak kalmasını istiyorlardı geçmişteki zor günlerin. Ben seni her halinle sevdim diyordu Zehra Ömer’ine.. En kaba, en hırçın, en kızgın halinde bile seni hep sevdim diyordu..Biz şahidiz yaşanan bu zor sevdaya. Ömer’in bütün zulmüne rağmen onu bir an bile yalnız bırakmayan Zehra’nın imtihanlarla dolu uzun sevda yolculuğuna.. Ya Ömer?

Elbette zordu onun içinde çıktığı bu uzun yol. Bir yanda güvensizlik duygusu, diğer yanda sevipte kendini kaptırma korkusu.. Vayy be dedim bu gün, kendi kendime.. Resmen onlarla birlikte bizde çekmişiz bütün çileyi..Zehra’nın dik başlılığını, inatçılığını. Ömer’in asiliğini, zorbalığını, dediğim dedik, öttüğüm düdük hallerini. Ve bunun yanısıra da, TÜM HEYBETİYLE BÜYÜYEN O KOCAMAN SEVDAYI..

Sevgi güzel şey..tabi araya çiyanlar girmese dahada güzel olacak.
Ama sevda sınavıda biraz zor olacakki, kıymeti uzun yıllar bilinsin.. GÜLAY ALBASAN – Adını Sen Koy 340.Bölüm (4 Mayıs Cuma): detaylı analizini okudunuz. Sizlerde eşlik etmek isterseniz yorum ve görüşlerinizi aşağıya yazın lütfen..

Continue Reading
Bunları da seversin..
413 Yorum Var

413 Comments

  1. ozgurGULAY CİM

    7 Mayıs 2018 at 23:25

    Tek kelime ile her daim dua ve amin kızım… Bende çok sanslıyım sen hayatıma girdin kocaman kalbinle bizleri bir aile olmamizi sağladin Allah razı olsun senden sayin yöneticiden….

  2. ozgur Hazal cim

    7 Mayıs 2018 at 23:17

    Sende kızım çok cansın ve kalbinde ne dileğin varsa Allah karşına çıkarsın bende seni seviyorum can kız ayağın nasıl alcidamı diye sormuştum son sinavlarin vardır Allah bildiğin sorularla karşılaştırsın seni amin amin muck…

  3. ozgurElif

    7 Mayıs 2018 at 23:12

    Bizlerin takipcisi …hoş geldin gelelim adinin özelliğine…çok hassaz,narin kirilgan çömert merhametli,musafir perver hediyelesmeyi yedirmeyi gezdirmeyi gezmeyi çok sever Elifler boyledir ….kendini tanitirmisin adi guzel bayan …sevgimle…iyi akşamlar….

  4. ELIF

    7 Mayıs 2018 at 22:42

    IYI AKSAMLAR KALBI TEMIZ ARKADASLARIM NASILSINIZ

  5. Hazal

    7 Mayıs 2018 at 22:34

    OZGUR TEYZEM NASILSIN SALIGIN SATIN NASIL INSALAH IYISIN CANIM TEYZEM SENI GOREMESEMDE IYI OLMANI COOOOK ISTIYURUM CUNKI SEN BENIM BIRICIK TEYZEMSIN

  6. ozgurGULAY CİM

    7 Mayıs 2018 at 22:14

    Asil senden Allah rszii olsun brn hic bir duygusunu huznunu soylemeyen kişilikteyim neden sevenlerim uzulsun yasamam gerekiyorsa gecen telefonda annem dua edip ve kendidini hic uzmediğimi soyluyordu tel sesi açık kızım annanedi konuştukca tebessum ediyordu ve sen nasil bixleri hiç uzmediğisen çocuklarinda senden ustun olsunlar ve çocuklara dua ediyordu….sanra her zamanki gibi kixim kalkti kocaman bir buse….ben seni tanidiktan sonra kendimi daha guclu hissediyorum ve Allsh her dileğini önune çikarsin amin sevgimle….teyzesii

    • Gülay Albasan

      7 Mayıs 2018 at 22:35

      Özgür teyzecim, sizi tanıdığım için çok mutluyum gerçekten. Bazen bana göremediğim şeyleri gösteriyorsunuz o güzel bakış açınızla..ALLAH hiçbir zaman evlatlarımızın acısı ile sınamasın bizleri. Ve herdaim hayırlarını göstersin, amin.

  7. ozgurGULAY CİM

    7 Mayıs 2018 at 21:43

    İyi akşamlar duygulu kixim evet taşı taşı bu taşımanın cık kı.neyse teyzesi kimseye ne rumuzumu ne sitenin adini soyluyorum o zaman yorumlarimda bu kadarözgür olamazdim….hep ilerde Allah kismet ederde yeni ev sahibi olunca altli üstlu bizsiz yaşayamiyacağini soyluyor üç cocuk ve şimdiden asiler …..ilerdede bir başina rahat hayat hakki yok zaten bir tane her gittiğim yere gelicek o yederde artar buna uzuluyorum ama hep duam Allah korusun artik komşuculuk aynama zamani geldide gecti 82dogumlumusun o zaman senden 18yaş buyugum hiç kimse icin kendini çocuklarini uzme….yılları geri alamıyor insan…..her şey gonlunce olsun teyzesiiiiii muck..

    • Gülay Albasan

      7 Mayıs 2018 at 22:02

      Hayırlı akşamlar özgür teyzecim,çok haklısın, her söylediğiniz bir kitap olacak kalitede..ALLAH RAZI OLSUN..

      • 61

        7 Mayıs 2018 at 22:14

        Gülocum canım benim nasıl oldu senin paşa biraz daha iyimi bari

        • Gülay Albasan

          7 Mayıs 2018 at 22:31

          Hayırlı akşamlar Nurbanum, sağolasın. Sarı gayet iyi MAAŞALLAH. hatta bir saattir evin içinde yuvarlanıyorlar ablasıyla. Teşekkür ederim ilgin için Nurbanum..

  8. DILBER

    7 Mayıs 2018 at 21:05

    ARKADASLAR NASILSINIZ

  9. Demet

    7 Mayıs 2018 at 20:15

    Ben kesinlikle Ayşe ve Kerem aşkı görmek istemiyorum. Yakışmıyorlar birbirlerine. Üstelik Nihat yeni öldü,az bir sabredin yeni aşk için. Ayşe tekrardan düzenini kursun,Asya’ya babasının öldüğünü söylesin. Illa Ayşe’ye bir partner alınacaksa da bir zahmet yeni bir oyuncu gelsin. Beni Affet’e benzetmeyin diziyi. Kerem önce Sabah ile ilişki yaşadı,sonra Ayşe ile. Belki daha sonra Zehra-Ömer boşandıktan sonra Zehra ile. Bu işin tek bir olumlu yanını göremiyorum. Senaristler akıllarını başlarına alıp mantıklı düşünmeliler ve ona göre senaryo yazmalılar.

    • 61

      7 Mayıs 2018 at 21:00

      Demetim kız dur atarlı güzel zaten bizde hemen demiyoruz anca bi dahaki sezon yani açıkça keremle sabah bir türlü olamadı olmayan bi şeyler vardı ayşe ile keremi daha yan yana görmedik nasıl dururlar bilmiyoruz belki enerjileri tutar zaten nihatı da adam akıllı çıkarmadılar ki diziden çapkın karısını aldatan bi koca olarak çıktı o yüzden ayşe çokta yas tutmasın yaa

  10. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 20:10

    Ablacım bana kızdınmı? Çok üzülürüm gerçekten 🙁

    • 61

      7 Mayıs 2018 at 21:11

      Ayselim niye kızsın canım burda herkes fikrini kimseyi kırmadan söyleyebilir bence yani gülaycığım kızmamıştır sen kendini üzme hem kızacak biri varsa o da benim o boş işler uzmanına bile kızmıyorum baksana beni tescilli dedikoducu yapmış ne yapalım delidir ne yapsa yeridir 🙂 🙂

      • Aysel

        7 Mayıs 2018 at 21:55

        Kızmamış zaten Nurbanum sende kızma Oğuz amcaya kendisi şakacı biraz 🙂 canım seni çok seviyorum❤

  11. xanim

    7 Mayıs 2018 at 19:58

    hazalim hos geldin birtanem nasilsin ayagin nasil oldu bu gunku bolum guzeldi zehranin tavirlari tam anlamiyla guzel kizin gozleri acildi ben bu zehrayi cok sevdim saflik nereye kadar

  12. xanim

    7 Mayıs 2018 at 19:54

    gulay ablam nasilsin oglusun nasil oldu agrilari varmi ayse ve kerem niye olmasin dediklerine hakk veriyorum aysenin mutlu olmasini istiyorum

  13. xanim

    7 Mayıs 2018 at 19:50

    oguz abim iyi olmana cok sevindim bende iyim guzellik iste hep iyi ol abim benim

  14. xanim

    7 Mayıs 2018 at 19:25

    oguz abim burdaysan nasilsin ne var ne yok

    • Yönetici

      7 Mayıs 2018 at 19:29

      Burdayım Xanım iyilik güzellik ne olsun.. Sen nasılsın ne var ne yok?

  15. Hazal

    7 Mayıs 2018 at 19:23

    ARKADASLAR MEHRABA NASILSINIZ SIZLERI COK SEVIYURUM BUGUKI DIZI COOOOK TATLIYDI YA COK SEVDIM OMERIN OYLE YAPMASI BENI COK SASIRTDI ILK BOLUMLER OMERI OYLE OLMASINI BILEMEZDIK SIMDI GORDUKLERIME INANAMIYURUM ANCAK OMERE OYLE YAPMAK COK YAKISIYUR ZEHRAMADA

  16. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 19:23

    Nihatın kırkı bile çıkmadan Ayşeye yeni aşkın sinyalini vermeye başladılar Zehrayla Ömeri iki senede karı koca yapmayan senarist Ayşeye on günde yeni aşk buldu galiba.

    • Gülay Albasan

      7 Mayıs 2018 at 19:41

      Niye kızıyorsunuzki ayselcim?
      Nihat daha Ayşe ölmeden birini bulmuş kendine..
      Bırakın da ayşede Nihattan ongün sonra birini bulsun.
      Hangisi daha adil sizce?

      • Aysel

        7 Mayıs 2018 at 20:02

        Yok ablacım kızmadım bende Ayşe Kerem olsa isterim tabiki. Sadece senarist isteyince hızlıda olabiliyormuş demek istedim. Bana kızdınmı?

        • Gülay Albasan

          7 Mayıs 2018 at 21:09

          Sana niye kızıyım ayselcim. Tabiki kızmadım. Sadece erkek eşi ölmeden birini buluyor, kadın öldükten sonra bulmuş, gayet normal bence..Ayşe’nin de hakkı mutluluk. 🙂

          • Aysel

            7 Mayıs 2018 at 21:19

            Ya ablacım gerçekten kızmadınmı. Çok sevindim deminden beri ne haldeyim bilemezsin çok üzüldüm seni çok seviyorum canım ablam.

    • Hazal

      7 Mayıs 2018 at 19:41

      AYSEL CIM NASILSIN SENIN YORUMUN BENIM DIKETINI CEKDI AYSE ILE KEREMIN BIR ARAYA GELMESINI GOREMEDIM SIZ ONLARIN ASKINI NASIL GORDUNUZ EYER NEREDE GORDUNUZSE BANADA SOLEYIN EYER KEREMIN ASIYA ILE ILGILEN MEYINI DEYERSINIZ SE O YENI OLACAGINA ISARET OLA BILER ANCAK NAZMIYA NELER YAPACAGINI BILEMEYIZ

      • Aysel

        7 Mayıs 2018 at 20:06

        İyiyim Hazalcım sen nasılsın canım? Evet Asyayla olan sahneyi diyoruz. Önce Asyayla Keremi yakınlaştırıp sonra Ayşeyi aşık etmeyi düşünmüşler galiba

  17. xanim

    7 Mayıs 2018 at 19:22

    nurbanu ablam hos geldin nasilsin kiz guldurdun beni alemsin vallahi evet bende nedense hiss etdim keremnen aysenin arasinda bi seyler ola bilir

  18. 61

    7 Mayıs 2018 at 18:40

    Ben bu keremle ayşenin aralarında bir şey olacağını ve birbirlerine yakışacaklarını söylemiştim değil mi? Evet evet söylemiştim uy çok zekiyim maşallah bağa 🙂 🙂

    • Yönetici

      7 Mayıs 2018 at 18:56

      İzleyemedim ben, Keremle Ayşeye ne oldu?

      • 61

        7 Mayıs 2018 at 19:17

        Henüz bişey olmadı kerem ilk işini kervancıoglu holdingle anlaştı ve şirkete geldi ayşeden önce asya ile tanıştı ben sinyali sanki o yönde aldım vede onları birbirlerine yakıştırıyorum açıkçası yeni sezon bir aşk doğabilir umarım yanlış sinyal değildir 🙂

        • Yönetici

          7 Mayıs 2018 at 19:31

          Yok ben bir başlık atıyordum Adını Sen Koyda Ayşe ile Kerem Aşkı mı Başlıyor diye.. İçine senin gibi dedikoducu birinin yazı yazması lazım 🙂

          • 61

            7 Mayıs 2018 at 19:47

            Sayın yönetici dedikodu:başkaları hakkında yalan,yalnış-ileri,geri-abuk,subuk konuşmaya denir.Bu kelimeleri ayrıntıyla yazdım gördüğünüz gibi malum alıcılarınız da sıkıntı var bazen sinyal alamıyo 🙂 Benimki sedece gördüğünü analiz etmek veya öngörü de diyebilirsiniz

            • Yönetici

              7 Mayıs 2018 at 19:51

              Tamam işte 🙂 Öngörü kesin bir bilgi değildir? Burada sadece yakıştırma var, içinden geçenleri belirtmişsin, kesin olmadığı için buna biz dedikodu diyoruz 🙂

              • 61

                7 Mayıs 2018 at 20:30

                Yahu basbayağı görünüyo işte daha la havle vela kuvvete… ne demişler görünen köy uzakta değildir Hee tamam dedikodu gıybet haset çekememezlik hepsi var bende rahatladınız mııı??????

                • Yönetici

                  7 Mayıs 2018 at 20:37

                  Doğru kelime çöp çatan dı, onuda sen yazmışsın 🙂 Diğer kelimeleri yakıştıramam 🙂

          • Günel.

            7 Mayıs 2018 at 20:41

            Hayırlı Akşamlar Dizi Ailesinin Gözel İnsanları NURBANI Abla OĞUZ Bey Nasılsınız Yeni Hefteniz Uğurlu Gelsin Mutluluk Sizi Bulsun NURBANI Abla Haklısınız Ayşe Ve Kerem Arasında Aşk Senaryosu Yapsalar İyi Olar Ama His Olunur Bu Sehne Olaçak OĞUZ Bey Hayırlı Akşamlar OĞUZ BEY NURBANI Ablanın Hatrına Deyirsiniz ADINI SEN KOY DİZİSİNDE AYŞE Ve KEREM AŞK Başlayır Yok KEREMİN YENİ AŞKI AYŞE Olaçakmı Başlığın Yazaçaksınız Onda NURBANI Abla Düz Deyirmiş Deyeçeksiniz NURBANI Abla Sizi Çok Sevirem Umarım OĞUZ Bey Bir Nece Günden Sonra Sizin Söylediyiniz Senaryonu Gördükden Sonra Kerem Ayşe Aşkı Hakında Seyfeye Yazılar Yazmağa Başlayaçak

            • 61

              7 Mayıs 2018 at 20:51

              Teşekkür ederim Günelciğim bende seni seviyorum canım

  19. xanim

    7 Mayıs 2018 at 16:49

    demetim sag ol askitom sendemi dun balik yapmistim eminim guzel yapmissindir ellerine saglik canim ayselde beni caya cagirmissdi hem onu hemde kahvede icerim zaten cok susamistim

  20. xanim

    7 Mayıs 2018 at 16:43

    ozgur teyzosum anladim ve seni cok daha iyi anliyorum ne kadar iyilik yapsan hic bir zaman bilmezler deyerini benim babamda o kadar iyilik yaptiki deyerini anlamadilar ne diyeyim allah bizlere sabr versin gercekten gulay ablam dediylerine sonuna kadar katiliyorum

  21. xanim

    7 Mayıs 2018 at 16:34

    ayselim bende is guc derken babm balik almissdi annem bisirdi ben yedim sisdim uzanip dinlendim kurani kerim okudum caya evet gelirim aklimi okdun sanki canim zaten cay istiyordu

  22. ozgur

    7 Mayıs 2018 at 16:04

    Fransa da Allah in kelami icin yayini kiniyorum iceriğini netten araştirmadim tansiyonum tavan yapmasin diye sebepvolanlarbo tarafa gidince cevap verirler ama bu darafa donemezler Rabb’im kotu kullarina firsat verme amin….

  23. ozgurNur cum

    7 Mayıs 2018 at 15:20

    Ne demeli MasaAllah her isin rast gitsin ve ne dileğin varsa gercek olsun sen tıp okuyorsun bir gun Acerbeycan da çekilen programda kansizliga doktor recetesi ne bir elma geceden uzerine batirilan civiler sabah elmayi kansizlik sorunu olan kişi yiyecek bu gercekten kansizliga cözum mu? Ve doğru mu ? Ve civiler inşaatta kullanilan civiler mi? Sayisi kaçtane olucak ? Ne çok sordum oğlumun kansizlik sorunu var ve bu benim aklimda kaldi izlediğim gunden beri….sevgimle teyzesi…

  24. ozgurxanim

    7 Mayıs 2018 at 15:03

    Yaaaa teyzesi yazim çok karışik olmuş akşam eltim vardi yani kaynimin eşi çalisiyor ve borclari kapamak icin kredi çekti dort yil ve ben çocuklara bakmak zorunda kaliyorum çalişinca yenge …yenge ..zırrrrr telefon tum gun asaği yukari bu yillardir boyle ondan önce hanim annem kizi başka gelin varken ozgur…yapar….şimdi yaş gecti çabuk yorulunca birde işte Allah rizasi dedim yilardir yaaaa ben hiç bir şeyi unutmayan bir beyin taşiyorum işte oda zor değmiyecek insanlar icin omur bitti şimdi onceki kadar merhametli değilim ama yinede anne evde olmayinca okula yolla karşila ….gittiğin her yere gotur birde innatci kiz ağbileri gibi degil gecen piknikte ormani ayaga ksldirdik hava karardi yok bagaj kapisi acik arabanin icine girmis oyun oynuyor yani duyduğu sese cevap vermeyince kacirildi sandik tabi şimdi birdaha gelemiycek bizimle şimdi yanimda oturuyor okulda suçiceği varmiş cicuklarda annesi gitmesin dedi ve ne kadar yazdim bilmiyorum hayat bundan ibaret benim içinve yağmur var gunlerdir icim karardi her halde Demet cim gibi …. Buraya yazdiklarim icimde biriken volkanin patlaması gibi …..sevgimle şirin kizim…muck…muck…

    • Gülay Albasan

      7 Mayıs 2018 at 16:20

      İlahi özgür teyzecim, sanırım iyi niyetlilerin değişmez kaderi..
      Başkalarının kahrını çekmek. Kimse borç ederken gelip danışmaz, ama nedense, onların sıkıntılarını gidermek hep bizim gibi iyi niyetlilere düşer..
      Sinirden mahfolsanda, elinden bir şey gelmez..sırtında kambur gibi, taşı babam taşı..

  25. xanim

    7 Mayıs 2018 at 15:02

    demetim askitom canim iyi olmana cok sevindim kiz kahve keyfimi yapiyorsun sana afiyet bal seker olsun bende babam balik almisdi annem bisirdi bende cok yedim sistim uzanib dinleniyorum

    • Demet

      7 Mayıs 2018 at 16:24

      Afiyet olsun canım. Bende dün balık yapmıştım. Gel beraber kahve içelim.

  26. ozgur kir cicegim

    7 Mayıs 2018 at 14:45

    Her şey gonlunce olsun kendi kalbi guzel yeğenim iyiyim ve Allah her kuluna gonlundekileri hayrlar nasip etsin …muck…muck sevgimle

    • Demet

      7 Mayıs 2018 at 15:08

      Amin Özgür teyzeciğim. Öpüyorum ellerinizden. Hayırlı günler.

  27. xanim

    7 Mayıs 2018 at 14:08

    ayselim iyi olmana cok sevindim bende iyim askitom neler yapiyon

    • Aysel

      7 Mayıs 2018 at 15:17

      İyi olmana sevindim şirinim. Valla hiç bişey yapamıyorum hava çok sıcak bugün nefes alamıyorum. Sen neler yapıyorsun aşkım? Çaya buyurmazmısın?

  28. Demet

    7 Mayıs 2018 at 14:04

    Nur hoşgeldin! Seni görmek çok güzel canım. Nasılsın,ne yapıyorsun? Özlettin kendini. Arayı çok açma. Öptüm canım. 🙂

  29. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 13:54

    Nurum bende seni çok seviyorum canım❤❤❤işede başlamışsın hayırlı olsun bol kazancın olsun İNŞALLAH. Bence annenin sözünü dinle kendine dikkat et canım çok yorma kendini ALLAHA emanet ol arada gel özletme kendini. Çok öpüyorum.

  30. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 13:50

    Demetim canım ben çok iyiyim sen nasılsın? Ben seni çok özledim çokta seviyorum❤❤❤ sen beni özledinmi?

    • Demet

      7 Mayıs 2018 at 14:02

      Ben seni özlemeyeceğim de kimi özleyeceğim ha? 🙂 Çok çok çok özledim ben Aysel’imi,çokta seviyorum. 🙂 Kahve keyfi yapıyorum ben,sen ne yapıyorsun?

      • Aysel

        7 Mayıs 2018 at 15:14

        Canım ya bende seni çok çok çok seviyorum 🙂 afiyet olsun aşkım bende çay keyfi yapıyorum isteyen varmı? 🙂

  31. xanim

    7 Mayıs 2018 at 13:39

    gulay ablam yavuzun kursami goturdun arkadasinin dogum gununu kutlarim nice mutlu yaslara seni cok seviyorum sana kolay gelsin hep iyi olun

  32. xanim

    7 Mayıs 2018 at 13:36

    ferize ablam birtanem benim seni cok seviyorum sana kolay gelsin

  33. ferize

    7 Mayıs 2018 at 12:46

    Xanım canım çok sağol bitanem
    Bende seni çok őzledim. .
    Rabbim koruyor bizleri çok şūkūr ..
    Sende benim iyiki bitanem sin
    ❤Seni bu ablan ćok seviyor❤
    Sanada huzur dolu gūnlerr..
    Gūzel kız

    • Demet

      7 Mayıs 2018 at 13:48

      Hoşgeldiniz Ferize Hanım,hayırlı günler. Nasılsınız,gününüz nasıl geçiyor? Havalar nasıl oralarda? Hayırlı haftalar.

      • ferize

        7 Mayıs 2018 at 14:07

        Hoşbuldum Demetcim teşekkūr ederim. .iyiyim sen nasılsın?
        Havalar gūneşli Etraftan mangal kokuları geliyor..
        Millet mangal yapıyor..valla
        Sizde durum nasıl??

        • Demet

          7 Mayıs 2018 at 15:07

          Hımm,mangal haa? Gerçekten güzel olabilirdi ama burada yağmur var ve can sıkıntısı ile oturuyorum evde. Iyiyim yani. Sizinde iyi olmanıza sevindim.

  34. xanim

    7 Mayıs 2018 at 12:19

    demetim askitom ben seni cokk ozledim nasilsin seni cokkkk seviyorum gunun mutlu neseli gecsin

    • Demet

      7 Mayıs 2018 at 14:00

      Bende seni çok çok çok seviyorum! 🙂 Kahve keyfi yapıyorum ben,sen ne yapıyorsun?

  35. Demet

    7 Mayıs 2018 at 12:18

    Gülaycığım hayırlı günler. Nasılsın? Sarı sıpa nasıl? Gece sorun çıkardı mı?

    • Gülay Albasan

      7 Mayıs 2018 at 13:24

      Teşekkür ederim Demetcim, iyiyiz ikimizde. Çok şükür sorun çıkmadı gece..sabah kursa göndermeyecektim,ama arkadaşının doğum günü varmış diye gitmek istedi..bende götürdüm..

      • Demet

        7 Mayıs 2018 at 13:38

        Iyi,çok şükür sıkıntı çıkarmamış. Normalde bu durumu fırsata çeviriyorlar ya, o yüzden sormuştum. 🙂

  36. xanim

    7 Mayıs 2018 at 12:17

    nurum kiz ben seni cok seviyorum bahcede isemi duzeldin hayirli olsun bol bol kazanclar dilerim baya yoruluyonda saglikina dikkat et yemek ye kendine cok iyi bak allaha emanet ol

  37. xanim

    7 Mayıs 2018 at 12:13

    ozgur teyzosum ay ben cok uzuldum ne diyeyim ama insallah bi gun odenir borclar benim amcamda var rabbim yardimcisi olsun seni cok seviyorum

  38. xanim

    7 Mayıs 2018 at 11:47

    gunelim hos geldin hayatim nasilsin dersler nasil gidiyor seninde gunun mutlu gecsin

  39. xanim

    7 Mayıs 2018 at 11:45

    ayselim askitom nasilsin balim benim gunun mutlu neseli gecsin seni cokkkk seviyorum

    • Aysel

      7 Mayıs 2018 at 13:48

      Şirinim ben çok iyiyim sen nasılsın? Canım bende seni çook çoookkk seviyorum ❤❤❤❤❤ seninde günün mutlu neşeli geçsin İNŞALLAH.

  40. xanim

    7 Mayıs 2018 at 11:44

    ferize ablam hos geldin nasilsin canim ben seni cokk ozlemisim gunun nasil geciyor allah seni korumus iyiki ablamsin ben seni cok seviyorum gunun mutlu neseli gecsin

  41. Nur..

    7 Mayıs 2018 at 11:35

    Sag olun arkadaslar xanim bende seni cokkk seviyomm ayselim senide ozgur abalam bende sizi ozluyom ama napiyim anca zaman bulyom hec sizi unuturmuyum asla olmaz oyle şey vallahi zaman azligindan yazamiyorum steye
    Hayir ozgur ablam ben tetile gidemicem usaq bahcasinde işe duzeldim orda calisiyom once okula sonra bahcaya ordanda eve gelib cocuklara ozel dersler veriyom anlicaniz hiç zamanim yok butun yaz tetilde boyle gececek qaliba 🙂 ama bi şey soyliyyim annemi gormeniz lazim her sabah “kiz oyana bu yana qacmaqdan çöp olmusan deyir :))))
    Hocca kalin canim arkadaslarim zaman olunca drek buraya urucam 🙂

  42. Demet

    7 Mayıs 2018 at 11:28

    Günaydın canlarım! Özlediniz mi beni? 🙂 Biliyorum biliyorum,çok özlediniz ama ancak gelebildim bende. Nasılsınız? 🙂

  43. ozgurBaldillim

    7 Mayıs 2018 at 11:19

    Bende seni seviyorum ballimlim yazicaktim yok Aysel yazayim dedim Özgür yanina tel kendi baldillim citti evet baldillim sozu kalbi bsl gibi kullarinla tum hayatin yoyunca karşilas ve yaşa .muck muck sevgimle her şey gonlunce olsun amin…

    • Aysel

      7 Mayıs 2018 at 13:46

      Çok teşekkür ederim bu güzel sözlerin için iyi ki varsın canım teyzem❤

  44. ozgur kir cicegim

    7 Mayıs 2018 at 11:16

    Hayrli gunler teli elime aldim sana yazayim diye yorum oku yaz …….seni seviyorum bu sabah yorumunu goremedim nasilsin teyzesi Her sey gonlunuzce olsun… Muck sevgimle guzel tatli yeğenim….

    • Demet

      7 Mayıs 2018 at 12:16

      Hayırlı günler Özgür teyzem. Bugün biraz geç geldim,küçük bir işim vardı. Beni böyle merak etmeniz gerçekten çok hoş. Bende sizi çoook seviyorum. Bu arada ben iyiyim şükür,siz nasılsınız?

  45. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 11:11

    Gözel ablam sen nasılsın? Nerdesin? En son asker geliyor diye yazmıştın işlerin çok galiba sana da bütün işlerinde kolaylık diliyorum seni çok seviyorum ablacım❤❤

  46. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 11:06

    Hayırlı günler Ferize ablam hoş geldin nasılsın? Ben senin yorumunu görmeden sana yazmışım ama sen burdaymışsın 🙂

  47. ozgurxanim

    7 Mayıs 2018 at 11:04

    Yorulmak omemli degil syni binada derdi sorunu bitmez ve kaynim kredi karti borcu o kadar yapmişki birde ağbime kimseye soyleme evi terk ederim santeji yapiyirmus ben biliyordum eşimle konuşmaya geldi ve insan uzulmeden olmuyor birde abi ev olinca yan yana olsun ben ucimden Allah korusun ve 22yillik evliler onlar ve esimin ailesi kendisi beni mağnen çok yordu merhemetli olmak çok zor çabuk buyuk bir aile deymiyecek insanlar …..ve kullalari tuzeltemezsin kaciş yollarinda kapali olursa Allah a siğinirsin bezen kendimde gecen yillara hayretediyorum bir flim gibi ve iyilerin az olduğu flim Allah emanetlerini en guzelinden verdide (KalbimeDoğan sonsuzSevda)oldular teyzesi Allah guzel giren guzel dişunun kullarinla karşilastirsin siz gençlerimizi amin amin muck

  48. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 10:56

    Ferize ablam iki gündür yoksun nerelerdesin? Seni çok özledim. Galiba işlerin çok sana bütün işlerinde kolaylık diliyorum. Seni çok seviyorum ablacım❤❤

    • ferize

      7 Mayıs 2018 at 11:08

      Merhaba Aysel cim dışarda işlerimiz olunca evdede ev işleri biraz yorucu oluyor.
      Akşam siteye yazamadım.kafam çok yorgundu..
      Gerçekten bende seni ve diğer kardeşlerimi őzlūyorum..
      Sanada işlerinde Kolaylık versin Rabbim herşey istediğin gibi olsun amin
      ❤Bende seni çok seviyorumm❤

      • Aysel

        7 Mayıs 2018 at 13:43

        Çok teşekkür ederim Ferize ablam iyi ki varsın. RABBİM hepimize ilişlerinde kolaylık versin İNŞALLAH.

        • ferize

          7 Mayıs 2018 at 14:03

          Sağol Ayselim sende iyiki varsın..

  49. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 10:49

    Hayırlı mutlu günler Günelcim nasılsın canım? Dersler nasıl gidiyor? Sınavlar ne zaman?

  50. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 10:47

    Hayırlı mutlu günler Özgür teyzem nasılsın? İki gündür konuşamıyoruz seninle ben seni çok özledim çokta seviyorum canım teyzem ❤❤

  51. ozgurSema cim

    7 Mayıs 2018 at 10:47

    Hayrli sabahlar mavi engin duşunceli kardesim evet ayni benim gibi evlatlar kardeşler buyumuyorlar(kendimden on yas kucuk kardesime ne kadar dediğisem Halit sen bana yaslandigimi hatirlatiyorsun buyudun evlendin baba oldu …..abla bak kocaman çocoğun oldu gormuyormusun?)ve her evlat anaya babaya vatsna millete kendilerinede hayrli olsunlar ki bu dunyanin iyilere ihtiyaci var Allah cc evlatlarindan yuzunu guldursun amin amin….sevgimle mavisim….

  52. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 10:43

    Sanada hayırlı mutlu günler ve haftalar sitenin en güzel bayanı sen nasılsın? 🙂 ❤❤

  53. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 10:41

    Hayırlı günler hayırlı haftalar şirinim ben çok iyiyim sen nasılsın bitanem?

  54. ozgurNur cum

    7 Mayıs 2018 at 10:40

    B sabah yorum yazdiktan sonra aklima geldin adini yazmayi unuttum ayyy sonra ne zamsndir sitede yok dersler ve çok çalişkan olduğun aklima geldi hiş geldin ve nadilsin çalişkan kiz okul nasil sizde tatile girecekmisiniz ve her şey gonlunce olsun bizleri unutmadiğin icin sonsuz teşekkurler sevgimle kal.

  55. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 10:40

    Hayırlı günler hayırlı haftalar Sema ablam. Nasılsın? Aylenle sevdiklerinke güzel bir hafta geçirmeni diliyorum canım ablam ❤

  56. Günel.

    7 Mayıs 2018 at 10:32

    Hayırlı Sabahlar Dizi Ailesinin Gözel Hanımları GÜLAY Abla Nasılsınız Oğlunuz Nasıl Oldu Allah Saklasın Sıkıntılar Uzak Olsun Üzerinden Yeni Hefteye Kedem Koyduk Allah Dizi Ailesinin Yollarına Yeni Heftede Gözelikler Cıxarsın Çanları Sağ Olsun RAMAZAN BAYRAMINA Çan Sağlıynan Ulaşak İbadetlerimiz Dualarımız Allah’ın MELEKLERİNE Ulaşsın Çiçek Acsın Dizi Ailesinin Seyfesinden Her Zaman Sevgi Dolu Sözler Okuyak Kelbden Sevinek Allah Bütün İnsanlara Gözelikler Bexş Etsin

  57. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 10:32

    Hayırlı günler Gülay ablam sitenin en güzel gülü. Sen nasılsın? Oğluşun nasıl? Başı acıyormu?

    • Gülay Albasan

      7 Mayıs 2018 at 10:44

      Hayırlı günler ayselcim, evet biraz açıyor başı..

      • Aysel

        7 Mayıs 2018 at 10:52

        Ya kıyamam ben ona geceyi nasıl geçirdi? Kontrole gidecekmisiniz? Ne zamana iyileşir dedi doktor?

        • Gülay Albasan

          7 Mayıs 2018 at 10:56

          Ayselcim gece iyi geçti çok şükür,ben şürekli uyandırdım, ama o hatırlamıyor..
          Beni niye utandırmadın diyor..

          • Aysel

            7 Mayıs 2018 at 11:01

            Çok şükür ablacım iyi geçmesine sevindim. Çok tatlı yerim ben onu. Tekrar çok geçmiş olsun benim kardeşimde hasta olunca gece uyandırıyoruz ilaç falan veriyoruz hasta olunca ama hatırlamıyor. Bide sana kızmış niye uyandırmadın diye 🙂

  58. Aysel

    7 Mayıs 2018 at 10:29

    Hayırlı günler hayırlı haftalar canlarım. Nasılsınız?

  59. xanim

    7 Mayıs 2018 at 10:21

    nurum hos geldin kiz ben seni cokkkkk ozledim nasilsin dersler nasil gidiyor seni cokkkk seviyorum gunun mutlu neseli gecsin

  60. xanim

    7 Mayıs 2018 at 10:19

    sema ablam hos geldin nasilsin birtanem seni cok ozlemisim ya gunun mutlu neseli gecsin seni cokkkkk seviyorum cokda optum

  61. xanim

    7 Mayıs 2018 at 10:17

    gulay ablam canim oglusunun iyi olmasina cokkkkkk sevindim yavuzun ne tatli ya yerim onu seni bu gun isin yogunmu olucak ben seni cokkkkkkk seviyorum gunun her zaman ailenen mutlu neseli gecsin cokda optum

  62. ferize

    7 Mayıs 2018 at 09:43

    Herkeze gūnaydın hayırlı gūnler mutlu huzurlu bir haftanın başlangıcıyla..bu mutlululuğun daim olması dileklerimle..
    Gūlay cım geçmiş olsun çocuklar dūşe kalka būyūr..
    Allah beterinden korusun.

    Bende çok net hatırlıyorum
    6 yaşında merdivenlerden yuvarlanmıştım..
    7 yaşımdayken trafik kazası geçirmiştik araba resmen takla attı..uçuruma yuvarlandık.
    Kafamı kaldırıp baktığımda..
    Uzun kavak ağaçlarını gőrūyordum..ve ben ayakkabıılmın diğer Tekini arıyordum..Dūn gibi hatırlıyorum..
    Allah bizi korudu. .

    Hayat Acısıyla tatlısıyla anlamlı..

    • Gülay Albasan

      7 Mayıs 2018 at 10:52

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı günler ferize ablacığım..zaten ilk kafasını ilk yarışı değil. Sol kaşının üzerinde iki, kafasının arkasındada yine bir yarık daha var..yani hayat daha yeni başladı, bakalım daha ne sürprizler var bize? Rabbim telafisi olmayan sıkıntıdan muhafaza eylesin cümle evlatlarımızı..

      • ferize

        7 Mayıs 2018 at 11:11

        Amin Gūlaycım.. inşAllah

  63. Nur..

    7 Mayıs 2018 at 09:28

    Nasilsiniz arkadaslar? Ne zamandir yokum iyi olarsiz insallah yeni arkadaslar varmis hazal yenisin qaliba uada bem uzun zamandir uramiyom diye yeni gibi geldin bana ama neyse nasilsin?

  64. Nur..

    7 Mayıs 2018 at 09:26

    Hayirli gunler ben geldim 🙂

    • Gülay Albasan

      7 Mayıs 2018 at 09:36

      Hoşgeldin nur, hayırlı haftalar..

    • Aysel

      7 Mayıs 2018 at 10:37

      Hayırlı günler Nur hoş geldin canım. Nasılsın? Nerelerdeydin? Özlettin kendini seni yeniden gördüğüme sevindim 🙂 neler yapıyosun?

  65. Sema

    7 Mayıs 2018 at 09:19

    Gününüz aydın,bereketli olsun güzel dostlar ❤️Gülay Hanım’cığım oğlunuza çok geçmiş olsun.Çocuklar büyüyene kadar annelerin elleri de hep yüreğindedir.Küçükken böyle kazalar,büyüdüklerinde başka sorunlar…Aslında anneler için çocukları hiiç büyümez.Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın evlatlarımızı,güzel günlerini görmeyi nasip etsin

    • Gülay Albasan

      7 Mayıs 2018 at 09:37

      Hayırlı sabahlar Sema hanım, çok teşekkür ederim.ALLAH RAZI OLSUN..

  66. Gülay Albasan

    7 Mayıs 2018 at 09:02

    GÜNAYDIN HAYIRLI SABAHLAR VE HAYIRLI, MUTLU, SAĞLIKLI, BAŞARILI, HUZURLA DOLU BİR HAFTA DİLİYORUM, SİTEMİZİN TÜM GÜZEL GÖNÜL DOSTLARINA, SEVİYORUM SİZLERİ.

  67. xanim

    7 Mayıs 2018 at 06:25

    gunaydin sitenin bay ve bayanlari nasilsiniz gulay ablam nasilsin oglusun yavuzun nasil oldu merak etdim hayatim ozgur teyzosum dun goremedim seni ozlemisdim misafirlerinde vardir yorulmana kiyamam ki hepinizin yeni haftasi yeni gunu hayirli mutlu neseli sabahlar dilerim

    • Gülay Albasan

      7 Mayıs 2018 at 08:51

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı günler xanım azeri, çok teşekkür ederim canım, oğluşum iyi, bir aksilik yok ALLAHA ŞÜKÜR..gece boyu birkaç kez uyandırdım. Şimdide uyanmaya çalışıyor..

  68. ozgur

    7 Mayıs 2018 at 00:57

    Tum yorumlari okuyamadim ….xanim Hazal cim sizlerin sorduğu yorum gozume carpti ve baska soranlarinizda olmuştur pazar gunu birazdaha yorucu oluyr benim icin ve aksam musafir olunca sizlersiz zaman daha zor oldu aklim sitede kaldi tatli uykular ruyalar Allah’a emanet olun her an her zaman kalbi guzellerim cevherlerim hayrli bir gune uyanmayi nasip etsin Allah’im sevgimle kalin….

  69. ozgur

    7 Mayıs 2018 at 00:50

    İyi geceler kalbi guxellerim bu gun simdi ysttim ve siteye girdim akşamdan sonra musafirim vardi dert sorun dinledik ve Allah her kuluna guzel kader yazi yazsin…amin…şu kredi kartini kullanip aileyi zora duşurenkeri anlamiyorum ve yargana gore ayat uzatmak boşuna mı? Denmiş…neyse sağlıkla olan imtihan vermesin Rabb’im: amin amin

  70. xanim

    7 Mayıs 2018 at 00:16

    gulay ablam oglusun icin uzuldum tekraren gecmis olsun cabuk iyilessin yavuzu op benim icin

  71. xanim

    7 Mayıs 2018 at 00:03

    ayselim demetim size allah rahatlik versin tatli ruyalar

  72. xanim

    7 Mayıs 2018 at 00:02

    gunelcim hayatim benim ben seni cok seviyorum kiz dun benimde teyzosumun dogum gunuydu iyiki varsin iyiki tanidim seni sen her zaman benim kalbimdesin benim canim arkadasim allaha emanet ol

  73. xanim

    6 Mayıs 2018 at 23:59

    nurbanu ablam gelmis hos geldin nasilsin ben seni cok ozlemisim isler nasil gidiyor cokmu yoruluyon hayatimin anlami

    • 61

      7 Mayıs 2018 at 00:27

      Sağol xanim evet bende özlüyorum sizleri ama bu aralar yorgun oluyorum işlerden dolayı sen nasılsın canım

  74. xanim

    6 Mayıs 2018 at 23:55

    gulay ablam yoruluyorsun ya ondan soyledim zaten bende cocuken bi komsu amcadan korkuyordum hep takilip yere duserdim ayaklarim kaniyordu bizde cocuken tatli yaramazliklar yapardik hey neydi o eski gunler oglusunun agrilari varmi cokmu aciyor

    • Gülay Albasan

      7 Mayıs 2018 at 00:05

      Xanım Azeri, uyuyor şimdi oğlum. Arada uyandırıyorum, ama dönüp geri yatıyor.
      Yara tam başının arkasında, üzerine direk yatamıyor, yan veya yüzünün üzerine yatıyor.

  75. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 23:45

    Tekrardan her kese hayırlı geceler ALLAHA emanet olun yarın görüşürüz.

  76. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 23:31

    Hayırlı geceler Nurbanum hoş geldin nasılsın?

    • 61

      6 Mayıs 2018 at 23:41

      Sağolasın Ayselim iyiyim çok şükür sen nasılsın bakalım

      • Aysel

        6 Mayıs 2018 at 23:53

        İyi olmana sevindim Nurbanum çok teşekkür ederim bende iyiyim canım.

  77. 61

    6 Mayıs 2018 at 23:27

    Hayırlı geceler sitenin sultanları nasılsınız.Gülayım çok çok çok geçmiş olsun canım allah şifa versin inşaallah allah beterinden korusun yaz sezonu ve park sezonu açılınca malum benim melihinde bacaklarında morarmadık yer yok valla biri görse şiddet uygulanmış zanneder tekrardan geçmiş olsun

    • Yönetici

      6 Mayıs 2018 at 23:29

      Geçmiş olsun Gülay hanım, Nurbanu açıkça yazınca anladım bende, İnşallah önemli bişeyi yoktur..

      • Gülay Albasan

        6 Mayıs 2018 at 23:47

        Teşekkür ederim sayın yönetici: sadece sabaha kadar iki saat ara ile uyandırmamız gerekiyormuş, kontrol amaçlı..şimdilik başka sıkıntı yok ALLAHA şükür..

    • Gülay Albasan

      6 Mayıs 2018 at 23:49

      Hayırlı geceler Nurbanum, ALLAH razı olsun. Aynen kızın bacaklarıda mosmor, sanki dövülmüş gibi.

  78. Günel.

    6 Mayıs 2018 at 23:01

    Hayırlı Akşamlar Dizi Ailesinin Gözel Hanımları GÜLAY Abla DEMET Abla SEMA Abla ŞULE Abla MERSİNLİ ELA Abla KONYALI EMİNE Abla FERİZE Abla FİKRİYE Abla ÇALIKUŞU Abla GÖZEL Abla ÇİÇEK Abla HAZAL Abla HUR HANDAN Abla NURBANI Abla AYSEL Abla AYTAÇ Abla XANIM Abla LEYLA Abla ÖZGÜR Abla ÖZGE Abla SU DAMLASI ÇANAN Abla ESRA Abla OĞUZ Bey Ve Dizi Ailesinin Adını Yazamadığım Seyfeye Gözel Sözlerle Yaraşık Veren MELEKLER Nasılsınız Yeni Hefteniz Uğurlu Gelsin Arzularınız Çiçek Acsın GÜLAY ABLA Kecmiş Olsun Oğlunuz Sizi Narahat Edib Allah Saklasin İndiki Çoçuklar Çok Nadinçdi Abimin Çoçuklarıda Bir Yerde Oturan Çoçuklar Deyil Tez Tez Yaralanılar Yay Oldu Çoçuklar Evde Oturmular Hayatda Olmak İsteyiler OĞUZ BEY Hayırlı Akşamlar Nasılsınız Allah İşderinize Yardım Etsin

    • Yönetici

      6 Mayıs 2018 at 23:02

      İyiyim Günel, iyi gibiyim yani 🙂 galiba iyiyim 🙂

      • Günel

        6 Mayıs 2018 at 23:14

        Hayırlı Akşamlar OĞUZ BEY Nasılsınız Her Zaman İyi Olasınız Seyfenin Gözeliyi Size Bağlıdı Allah Yardımcınız Olsun Yorulmayasınız Umarım AYSEL Abla Seyfede Olar GEÇENİZ HAYRA KALSIN BÜTÜN İŞDERİNİZ İYİ OLSUN

        • Yönetici

          6 Mayıs 2018 at 23:23

          Teşekkür ederim, yine naif sözlerin geceye güzellik katıyor, Teşekkür ederim..

  79. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 23:00

    Her kes gitti galiba bende gideyim artık zaten Oğuz beyinde işi varmış. Her kese hayırlı geceler tatlı rüyalar ALLAH RAHATLIK VERSİN. Sizi çok çok seviyorum canlarım❤❤❤❤❤❤❤

    • Yönetici

      6 Mayıs 2018 at 23:03

      Dükkan açık Aysel 🙂

      • Aysel

        6 Mayıs 2018 at 23:05

        Açık ama müşterisi yok herkes gitti 🙂

      • Aysel

        6 Mayıs 2018 at 23:09

        Oğuz bey nasıl karar verdiniz böyle bir site açıp dizi haberleri yapmaya? İsterseniz cevap vermeye bilirsiniz.

        • Yönetici

          6 Mayıs 2018 at 23:11

          Zor olmadı, az çok bildiğim gördüğüm bişey, aynı zamanda meraklıydım uzun süredir 🙂

          • Aysel

            6 Mayıs 2018 at 23:15

            İyikide meraklı olmuşsunuz siz olmasaydınız bizde olmazdık ben bu kadar güzel insanları tanımamış olurdum 🙂

            • Yönetici

              6 Mayıs 2018 at 23:24

              Evet sağolsunlar burada tanıyıp da keşke tanımasaydım diyeceğim kimse olmadı, her biri birbirinden kaliteli, ince fikirli insanlar. Bu güzel ortamı paylaştıkları için her birine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

              • Aysel

                6 Mayıs 2018 at 23:29

                Bizde size teşekkür ediyoruz bizi bir araya topladığınız için. Bazen siteye öyle bir bomba attınızki hepimiz birden sinirlendik sevindik üzüldük size kızdık böylede bir yeteneğiniz var 🙂

  80. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 22:49

    İyi geceler tatlı rüyalar Demetim ALLAH RAHATLIK VERSİN.

  81. Hazal

    6 Mayıs 2018 at 22:46

    OZGUR TEYZEM NASILSIN

  82. Demet

    6 Mayıs 2018 at 22:42

    Arkadaşlar ben gitmek zorundayım. Yarın yine konuşuruz inşaallah. Iyi geceler hepinize. Allah rahatlık versin.

  83. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 22:33

    Çalıkuşum geldin ve gidiyorsun ama ben seni çok özlemiştim 🙁

  84. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 22:26

    İyi sevindim Özgem dönmeni sabırsızlıkla bekliyorum. Çok teşekkür ederim ben de iyiyim.

  85. xanim

    6 Mayıs 2018 at 22:23

    ozge ablam ya iyi olmana cok sevindim bende iyim islerini hal et konusalim ben seni cok ozledim

  86. xanim

    6 Mayıs 2018 at 22:20

    gulay ablam yorumlarimla basini siisirdim sana kolay gelsin seni cok seviyorum

    • Gülay Albasan

      6 Mayıs 2018 at 22:25

      Aşk olsun xanım azeri, başım hiç şişmedi.aksine mutlu oluyorum .

  87. Özge

    6 Mayıs 2018 at 22:18

    Ayselim Xanim iyiyim cok sukur bir yaramazlik yok az kaldi hasret gidermemize.Sizler nasilsiniz cok ozledim sizleri…

  88. xanim

    6 Mayıs 2018 at 22:18

    oguz abim hos geldin nasilsin haber verdiyin icin cok sag ol abim sen bu gun yoktun pazar malum gezmissin

  89. Demet

    6 Mayıs 2018 at 22:17

    Aleykümselâm Özgeciğim. Bizler seni bekliyor olacağız. Çabuk dön. Daha fazla özletme. 🙂

  90. xanim

    6 Mayıs 2018 at 22:15

    anonim ben tanidim tabiki ozge ablam hos geldin ben seni cok ozlemisim seni merak etdimde evdekiler nasil gunun nasil geciyor

  91. Yönetici

    6 Mayıs 2018 at 22:14

    Sevgili dostlar; Gece 12 sonrasında sitemizde bir takım düzeltme ve güncellemeler yapmayı planlıyorum: Belki kısa süreli siteye erişim problemi olabilir, kontrolüm altında 🙂 bilginiz olsun..

    • Aysel

      6 Mayıs 2018 at 22:24

      Tamam Oğuz amca haber verdiyiniz için teşekkürler size kolay gelsin 🙂

  92. xanim

    6 Mayıs 2018 at 22:11

    demetim askitom babamda iyilesiyor haziran ayinda isine basliycak rabbimin izni ile seni cok seviyorum

    • Demet

      6 Mayıs 2018 at 22:16

      Çok sevindim canım. Inşaallah tez zamanda sağlığına kavuşur baban.

  93. Özge

    6 Mayıs 2018 at 22:09

    Selamun aleykum.Gulay abla cok uzuldum cok cok gecmis olsun.Rabbim beterinden korusun.Rabbim gorunur gorunmez kaza belalardan muhafaza eylesin.Nurbanum Xanim Aytac Ozgur teyzem Gulay ablam Sema ablacim Demetcim Ayselim Sule ablacim Ferize ablacim Cicek hnm Leyla hnm Emine hnm Gunelim Esra hnm ve Oguz bey nasilsiniz.Hayirli geceler…
    Not:(sizinle muhabbeti cok cok ozledim en yakin zamanda gorusmek dilegi ile.4 veya 5 gun sonra burdayim insallah.)

    • Gülay Albasan

      6 Mayıs 2018 at 22:12

      Aleyküm selam özgecim, bekliyoruz.
      Ve çok teşekkür ederim canım.

      • Anonim

        6 Mayıs 2018 at 22:14

        Anonim yazan yorumumu tam yazamadan ne oldu anlamadim gitti birden istersen silebilirsin Gulay abla 🙂

    • Aysel

      6 Mayıs 2018 at 22:17

      İnşallah Özgem inan seni çok özledim çokta seviyorum sen iyi olda ben beş günde beklerim.

    • Çalıkuşu

      6 Mayıs 2018 at 22:29

      Özge ablacım nasılsın canım. Özlettin kendini nerelerdeydin sen.

  94. Anonim

    6 Mayıs 2018 at 22:06

    Aysel’im düşündüm de sanırım ben sana kıyabilirim. Sende bana kıyıp beni beklettin sonuçta değil mi? Bence adil. 🙂

    • Aysel

      6 Mayıs 2018 at 22:14

      Yani bana kıyacakmısın? 🙁

      • Demet

        6 Mayıs 2018 at 22:19

        Ben bu tatlılığa nasıl kıyabilirim ki? Çok seviyorum seni. Tabii ki kıymam,kıyamam. 🙂

        • Aysel

          6 Mayıs 2018 at 22:30

          Bende seni çok çok çok seviyorum canımm❤❤❤❤ bana kıyamayacağını biliyordum yanılmadım 🙂

  95. xanim

    6 Mayıs 2018 at 22:06

    gulay ablam merak etmistim seni hemde oglusun icin uzuldum cok gec gecmis olsun rabbimden acil sifalar dilerim seni cokkkk seviyorum

  96. Demet

    6 Mayıs 2018 at 22:05

    Aysel’im düşündüm de sanırım ben sana kıyabilirim. Sende bana kıyıp beni beklettin sonuçta değil mi? Bence adil. 🙂

  97. Hazal

    6 Mayıs 2018 at 22:05

    DEMETIM NASILSIN

    • Demet

      6 Mayıs 2018 at 22:10

      Iyiyim çok şükür Hazalcığım. Sen nasılsın?

  98. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 21:58

    Yorumları onaylayan siz nasılsınız?

    • Gülay Albasan

      6 Mayıs 2018 at 22:01

      İyiyim, siz nasılsınız?

      • Aysel

        6 Mayıs 2018 at 22:07

        İyi olmana sevindim canım ablam bende iyiyim.

  99. xanim

    6 Mayıs 2018 at 21:56

    demetim kiz bende seni cok seviyorum bende sensiz cok yorgunum sabahdan beri is guc babamda baktim namazlarimi kildim kurani kerim okudum halamin esi ile gelmisti sohbet etdik gitdiler sonra babamin teyzesinin oglu geldi babama ziyarete simdi gitdi simdi de uzanip dinleniyorum

    • Demet

      6 Mayıs 2018 at 22:00

      Xanımcığım baban nasıl oldu? Var mı bir gelişme?

  100. xanim

    6 Mayıs 2018 at 21:49

    ayselim sag ol hayatim benim uykunmu var canim yorulmana kiyamam ki ya dinlen uyu seni cok seviyorum

    • Aysel

      6 Mayıs 2018 at 21:57

      Şirinim bende seni çok çok çok seviyorum dünyalar kadar çok seviyorum ❤❤❤❤❤ ben sizinle konuşurken dinleniyorum zaten bitanem 🙂

  101. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 21:36

    Gülay ablam sen nasılsın? Nerelerdesin? Bugün pazardı dinlene bildinmi? Seni çok seviyorum canım ablam❤❤❤

    • Gülay Albasan

      6 Mayıs 2018 at 21:59

      Ayselcim bugün pek iş yapmadım,biryerede gitmedim. Evin önünde çocuklara ızgara yaptık. Bu arada oğlum salıncaktan düştü, kafasını yardı. Ve acilde dört dikiş atıldı..
      Artık yaz geldi, bizim kafamızdan gözümüzden yara eksik olmaz..

      • Demet

        6 Mayıs 2018 at 22:02

        Çok geçmiş olsun canım benim. Daha kötü olmamış çok şükür. Şimdi birde nazlanıyordur değil mi? Her istediğini yaptırma çabası içine girmiştir. Öp sarı sıpayı benim yerime. Tekrar geçmiş olsun.

        • Gülay Albasan

          6 Mayıs 2018 at 22:05

          Teşekkür ederim Demetcim, evet hastaneden gelene kadar babasını her köşe başındaki bakkala sokmuş..şimdide elinde ıvır zıvırlarıyla uyuyor..

          • Demet

            6 Mayıs 2018 at 22:08

            Işi duygu sömürüsüne çevirmiş yani. 🙂 Senin sarı sıpayı çok sevdim ben,çok tatlı maaşallah. Allah sana bağışlasın. Görüşürüz canım.

      • Aysel

        6 Mayıs 2018 at 22:04

        Ay ablacım çok üzüldüm çok geçmiş olsun şimdi nasıl oğluşun? Ya kıyamam çok ağladımı? Seni düşenemiyorum bile kim bilir nasıl korkmuşsundur

        • Gülay Albasan

          6 Mayıs 2018 at 22:11

          Ben evdeydim, yavuzda ablasıyla evin yanındaki salıncağa biniyorlardı, bir çığlık koptu tabii. Kapıya bir koştuk, kafası kanlar içinde..hemen sildim temizledim, kanı durdurup hastaneye gönderdim babasıyla..
          Ben biraz soğuk kanlıyım bu konularda, içim acıdı ama, sağlam durmak zorundayım..

          • Aysel

            6 Mayıs 2018 at 22:22

            RABBİM GÖRÜNÜR GÖRÜNMEZ BÜTÜN KAZA VE BELALARDAN KORUSUN İNŞALLAH ABLACIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN. Oğluşunu tatlı yanaklarında öp benim için. Maşallah çok tatlı senin yaramaz nazar değdi bence.

      • Çalıkuşu

        6 Mayıs 2018 at 22:28

        Herkese hayırlı geceler. Gülay ablacım çok çok çok geçmiş olsun ya. Allah acil şifalar versin. Baya yaramaz galiba senin sarıya sıpa. Neyse ben gideyim ablacım. Belki gelemem akşam

        • Gülay Albasan

          6 Mayıs 2018 at 22:29

          Hayırlı geceler çalıkuşum hoş geldin, çok teşekkür ederim canım.

          • Çalıkuşu

            6 Mayıs 2018 at 22:30

            Hoşbuldum ablacım babam Dan izinsiz aldım teli. 🙂 Ben gideyim kendine iyi bak ablacım

    • Günel. AYSEL ABLA.

      6 Mayıs 2018 at 22:00

      Hayırlı Akşamlar Dizi Ailesinin Hanımları AYSEL Abla Nasılsınız İstirahetimiz Kurtardı Yeni Heftede Uğurlar Arzu Edirem Size AYSEL Abla Yorumlar Cıkmır Deyesen Narahatsınız İnşalah Yorumların Çıkar İstirahet Gününde Deyesen Yorulmusunuz Allah Kömeyinizde Olsun

      • Aysel

        6 Mayıs 2018 at 22:11

        İyiyim Günelcim sen nasılsın canım? Evet ya çok yoruldum bugün senin günün nasıl geçti? Sen dinlene bildinmi canım?

  102. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 21:34

    Şirinim iyi olmana sevindim bitanem hep iyi ve mutlu ol İNŞALLAH. inan bende çok yoruldum bugün çokta uykum var ama sizinle konuşmak istiyorum.

  103. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 21:23

    Lütfen yorumlar çıksın artık 🙁

  104. xanim

    6 Mayıs 2018 at 21:17

    ayselim iyi olmana cok sevindim bende cok iyim ve yorgunum hayatim benim konusamiyoruz ben de seninle konusmayi cok ozledim gunun nasil geciyor

  105. xanim

    6 Mayıs 2018 at 21:14

    arkadaslar ben geldim demetim basinin agrisinin gecmesine cok sevindim kiz ben seni cok ozlemisim seni cok seviyorum hep iyi mutlu ol yuzunden gulucukler eksik olmasin

    • Demet

      6 Mayıs 2018 at 21:35

      Bende seni çok seviyorum canım benim! 🙂 Ne yapıyorsun bensiz? 🙂

  106. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 21:09

    Şirinim gitme lütfen ben sizinle konuşmayı çok özledim 🙁

  107. xanim

    6 Mayıs 2018 at 20:34

    arkadaslar ben gitdim sizde yoksunuz cevapda yok gorusuruz optum

    • Demet

      6 Mayıs 2018 at 21:03

      Gitme sakın,ben sana yorum yazdım ama yanlışlıkla Aysel’e hitaben olan yoruma cevap olarak yazmışım. Gitme. 🙁

  108. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 20:22

    Şirinim ben iyiyim sen nasılsın? Ben sizinle konuşmayı çok özledim kaç gündür doğru düzgün konuşamıyoruz. Neyseki doğum günü sayfaları beni seviyor ben yorum yapa biliyorum 🙂

  109. xanim

    6 Mayıs 2018 at 20:18

    gulay ablam nasilsin nerdesin merak etdim seni

  110. xanim

    6 Mayıs 2018 at 20:17

    ayselim nasilsin demetim basinin agrisi gectimi

  111. xanim

    6 Mayıs 2018 at 20:15

    aytacim ayselim demetim size yorum yazdim anonim benim

  112. xanim

    6 Mayıs 2018 at 20:13

    gunelim kiz iyi olmana cok sevindim bende senin dediyin gibi is guc derken babamada baktim kurani kerim okudum namazalarimi kildim simdide kendimi siteye atdim yorgunum burasi benim dinlenmem yerim oguz abi birtanedir dogum gunu sayfasida acti

    • Demet

      6 Mayıs 2018 at 20:27

      Merak etme, anladık zaten senin olduğunu. 🙂 Nasılsın canım benim? Kız seni çok seviyorum ya. Aşkitom benim. 😀

  113. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 19:59

    Hayırlı akşamlar. Nasılsınız arkadaşlar?

    • Demet

      6 Mayıs 2018 at 20:04

      Aysel’im! 🙂

      • Aysel

        6 Mayıs 2018 at 20:07

        Canım 🙂 nasılsın başının ağrısı geçti mi?

        • Demet

          6 Mayıs 2018 at 20:25

          Geçti geçti,merak etme. 🙂 Sen nasılsın? Bu akşam nedense çok mutluyum. Vallahi yüzümde sürekli bir gülümseme ile dolaşıyorum. 🙂 🙂

          • Aysel

            6 Mayıs 2018 at 21:13

            İyi olmana sevindim hep iyi ve mutlu ol İnşallah. Mutlu olmanada sevindim neymiş acaba seni mutlu eden şey? 🙂

            • Demet

              6 Mayıs 2018 at 21:33

              Bir nedeni yok. Sadece kendimi çok enerjik hissediyorum. 🙂 Sen ne yapıyorsun bakalım? Dün gece demek uyuyakaldın. Sonuçta bana cevap vermedin ve bende seni bekledim. Trip atmalı mıyım sence Aysel’im? 🙂

              • Aysel

                6 Mayıs 2018 at 21:54

                Bende iyiyim çok yoruldum bugün uzandım dinleniyorum. Demek beni bekledin 🙂 bence tirip atma. Sen bana kıyamazsın. Kıyamzsın değil mi? 🙂

  114. xanim

    6 Mayıs 2018 at 18:49

    gunelim hos geldin canim arkadasim nasilsin birtanem dogum gunu kizi ad gununun nasil gecti hayatim seni cok seviyorum allaha emanet ol

    • Günel. XANIM ABLA

      6 Mayıs 2018 at 19:02

      Hayırlı Akşamlar Dizi Ailesinin Gözel Hanımları XANIM Abla Nasılsınız İstirahetiniz Neçe Kecdi Abla Deyeçek Neçe Keceçek Hanımların İşi Bitmirki Yay Gelir Yayın İşderi Heç Kurtarmaz Abla Ad Günü İyi Kecdi Sağ Ol Abla Dizi Ailesine Cox Teşekür Edirem OĞUZ BEY Çok Eziyet Cekib Gözel Seyfe Hazırladı OĞUZ BEYEDE Çok Çok Teşekür Edirem

  115. Anonim

    6 Mayıs 2018 at 18:46

    aytacim ayselim nasilsiniz demetim oy kiyamam ben sana basinmi agriyor cok gecmis olsun rabbimde n acil sifalar dilerim simdi nasil oldun askim aytacim sende uzulme bakin soyluyorum bende dun ilk defa boyle bi sey yaptim sizde deneyin bakalim alinicakmi dogum gunu sayfasina giriyorsun kac tane yorum yazilmis rakamin ustune bi kere bastin yorum yazdin gonder ben oyle yaptim sasirdim acikcasi

  116. xanim

    6 Mayıs 2018 at 18:37

    arkadaslar ben geldim nasilsiniz gulay ablam dun iyi diyildin simdi nasilsin merak etdim hemde cok ozledim

  117. Demet

    6 Mayıs 2018 at 18:08

    Iyi akşamlar sitenin güzelleri! Ben geldim! Biliyorum özlediniz ama ancak gelebildim. Kusura bakmayın artık. 😀

  118. Aytac azəri fan

    6 Mayıs 2018 at 14:09

    Günel cim canım arkdasim benim ne olur kusura bak ma biraz gec yazdım bitanem benim doğum günün sayflarin yazdığım yorum cikmyor malesef kendi doğum günü sayfama bile yazamamsdim doğum günün kutlu olsun canım arkdasim nice nice mutlu yaslar aylen ve bütün sevdik lerinle bilik de sana bir omur butluluk lar dilyorum RABBIM hep o guzel gonlune gore ver sin inşallah kalbin deki bütün arzu ve dilklerinin yeni yaşın da hayat kecmesin dilyorum iyiki dodun iyiki var şin iyiki bizim lesin seni tandigim için çok mutluyum seni çok sevyorum kalbi guzel arkdasim o guzel yuzun de gulcuk ler hiç bir zaman eksi olmasin gülüş başın tacı keder ayağının tozu olsun amin mutlu yilar 🙂

    • Günel. AYTAÇ AZERİ FAN ABLA

      6 Mayıs 2018 at 18:36

      Hayırlı Akşamlar Dizi Ailesinin Gözel Hanımları AYTAÇ AZERİ FAN Abla Nasılsınız Her Zaman İyi Olasınız İstirahet Sona Catır Yeni Hefteniz Uğurlu Olsun Bütün Gözelikler Sizin Olsun Abla Sizi Çok Sevirem İyi Ki Sizde Varsınız Sizsiz Seyfenin Bir Günü Olmasın Allah Sizi Korusun Çan Sağlığıynan RAMAZAN BAYRAMINA Ulaşak

  119. Aytac azeri fan

    6 Mayıs 2018 at 13:44

    Oğuz abi sana da hayirli mutlu huzurlu bi pazar kecrmenin dilyorum aylenle bilk de inşallah iyisndir oğuz abi ya biz su doğum gün sayfasi yla ne yapalim niye sevmyor biz bu doğum günü sayfasi bu günə kadar bi tek calikusunu doğum günü sayfa sına yaza bildim diger doğum gün sayflarin yazmadım hiç simdi yeni sayfa cikan kadar konsmycaz abi bak ne diyorum adını sen koy 342 bölüm ozet sayfsiyla doğum günü sayfa sini yerini deysemez misin o sayfa boş kalmis 2 3 yorum var lutfen oğuz abi sayfaların yerini deysdire bilir sen çok iyi olur hepimiz yaz biliriz rica edyorum 🙂

  120. Aytac azəri fan

    6 Mayıs 2018 at 13:28

    Ya arkdaslar yine benim doğum günün sayfa sına yazdığım yorum cikmyor gerçek de demet hakli haksizlik bu niye hep bizim basimz gelyor bunara arkdasimi tekbirik etmek isdyorum doğum gününü kutlmak istyorum ama yazdığım yorum cikmyorum herkesin adı var bi benim yok gercek den çok uzcuk bi sey bu simdi yeni sayfa cikan kadar konsmycaz uf ya 🙁

  121. Günel.

    6 Mayıs 2018 at 13:21

    Hayırlı Sabahlar Mutlu İstirahetler Dizi Ailesinin Gözel Hanımları GÜLAY Abla DEMET Abla SEMA Abla ŞULE Abla ÇALIKUŞU Abla ÖZGÜR Abla ÖZGE Abla FERİZE Abla HANDAN Abla NURBANI Abla HUR ÜLKER Abla LEYLA Abla MERSİNLİ ELA Abla KONYALI EMİNE Abla GÖZEL Abla ÇİÇEK Abla FİKRİYE Abla SU DAMLASI ÇANAN Abla HAZAL Abla AYAN Abla XANIM Abla AYSEL Abla AYTAÇ Abla ESRA Abla OĞUZ BEY Ve Dizi Ailesinin Seyfesine Sözleriynen Yaraşık Ve Aşk Bexş Eden MELEKLER Nasılsınız İstirahetiniz Gözel Kecsin Bütün Kötülükler Sizden Uzak Olsun RAMAZAN BAYRAMINA UĞURLA Addımlayak

  122. Demet

    6 Mayıs 2018 at 13:19

    Aysel’im,Aytac’ım bugün başım çok ağrıyor,telefona bakmak istemiyorum daha kötü olurum diye. Birde yeğenim yanımda,annesinin işi olduğu için birkaç saat ben bakacağım. Yorum yazmazsam merak etmeyin olur mu? Allah’a emanet olun. Hepinizi öpüyorum kızlar!

  123. Aytac azəri fan

    6 Mayıs 2018 at 13:09

    Selam merhaba canım guzel kalpli arkadaslarim benim nasilsiniz ne yapyorsunuz gününüz nasil kecyor hepinize hayirli mutlu huzurlu keyfli bi pazar kecrmenizi dilyorum her sey gonlunuz ce olsun RABBIM hep yar ve yardmcinz olsun bütün islerinz rasit gitsin inşallah amin dun akşam ben yine gelmedim malesef benim internet paketim bitdi ya komsunu ev interneti acik olun ça onu la giryorum siteye dun aksam site de yorum yazar ken bi an da internet kapandi yazdığım yorumlari gondermedim demetcim xanım azerim günel cim çok uzgunum dun aksam size cevap yazmmadım siz yazmsdiniz bana ama internet kapndigi için ben yazmadım çok kotu his etim kendimi sanki bilerek yazmamsim gibi oldu umarim beni anmsnzdir ben sizi çok ama çok sevyorum bunun asla untmayin istmeden iciniz de birni kircak bi sey yapar sam ne olur kusurma bakmayin bana asla kirilmayin hepiniz benim için çok deyrlsiniz asla sizi uzcek ve kircak bi yanis hatayi yapmak istemem iyiki var siniz

    • Gülay Albasan

      6 Mayıs 2018 at 13:14

      Hayırlı pazarlar Aytaç, teşekkür ederim iyiyim, sanada keyfi bol, mutlu bir gün diliyorum..

  124. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 11:49

    Demetim canım sen nasılsın? Kusura bakma akşam uyuya kaldım sana cevap yazamadım. Bende seni çok özledim çokta seviyorum❤❤❤❤

  125. Gülay Albasan

    6 Mayıs 2018 at 11:43

    GÜNAYDIN HAYIRLI SABAHLAR VE HAYIRLI PAZARLAR SİTEMİZİN TÜM GÜZEL GÖNÜL DOSTLARI, SİZLERİ SEVİYORUM.KEYİFLİ GÜNLER HEPİNİZE.

    • Aytac azəri fan

      6 Mayıs 2018 at 13:22

      Canım gülay ablacim sana da hayirli mutlu huzurlu keyfli pazarlar dilyorum nasilsin bizler de seni çok ama cokkkkkkkkk sevyoruz iyiki var sin senin gibi kalbi guzel bir ablam oldugu için çok mutluyum RABBIM hep yar ve yardmcin olsun bütün islerin rasit gitsin aylen ve bütün sevdik lerin le bildik de sana bir omur mutluluklar dilyorum RABBIM cocuk larını en guzel günlərin gormeyi nasip etsin INŞALLAH AMINNNNNN

  126. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 11:36

    Hayırlı günler arkadaşlar. Nasılsınız?

    • Gülay Albasan

      6 Mayıs 2018 at 11:39

      Hayırlı günler Ayselcim,kahvaltı sofrasındayım hâlâ..

      • Aysel

        6 Mayıs 2018 at 11:44

        Afiyet olsun ablacım. Geçmiş olsun dün hastaymışsın bugün nasılsın?

  127. Aysel

    6 Mayıs 2018 at 11:36

    Hayırlı günler arkadaşlar. Nasılsınız?

  128. ozgur

    6 Mayıs 2018 at 10:53

    Puslu yağmurlu bir Adapazarı havasindan en guzek dileklerimle hayrli pazarlar ayaklariniz sizi devdiklerinizle musmutlu olacağıniz yerlere götursun Allah’a emanet olun Gulay’cim gonul distlarim ve Oğuz hocam…. Bu gun hıdreles gençken en guzel en cok anilarimin oldugu gun ve kezenlerim arkadaşlarim Allah’a emanet ol sunlar o guzellikleri bana yaşattiklari için tabi ben organize ediyordum….sevgimle kalin giruşmek uzere…

  129. Demet

    6 Mayıs 2018 at 10:43

    Xanımcığım günaydın. Ben gönderemiyorum yorumlarımı. Bana da söyle lütfen nasıl yaptığını. Öptüm canım.

  130. Demet

    6 Mayıs 2018 at 09:07

    Günaydın sitenin güzelleri ve sevgili Oğuz hocam. Hepinize hayırlı pazarlar.

  131. xanim

    6 Mayıs 2018 at 08:48

    gunaydin arkadaslar ayselim kiz nasilsin dun baya gezmissin tavsanda var ay ben cok severim sen ondan cok tatlisin hayatimin anlami keski yakin olsaydim sana ne guzel olurdu gorurdum tavsanlarini gunun mutlu gecsin calikusum nasilsin hayatim sana sinavlarinda coklu basarilar dilerim islerinde var sana kolay gelsin duyunde var mutluluklar dilerim kardesim seni cok seviyorum demetim balim hayatim nasilsin bende dogum gunu sayfada yorum yazip gonderemiyorumdur ama ben yazdim gonderdim nasil yaptigimi acikliycam sonra gorusuruz ailenizle hayirli mutlu pazarlar dilerim

  132. Çalıkuşu

    6 Mayıs 2018 at 00:05

    Benim bir tane öğretmenim vardı. İsmi demet. Kendisini çok merak etti ve çok özledi bu çalıkuşu. Kendisi buralarda mı acaba. 🙂

    • Demet

      6 Mayıs 2018 at 00:07

      Kesin buralardadır. Iyi bak etrafa.

      • Çalıkuşu

        6 Mayıs 2018 at 00:17

        Evet bakıyorum. Veeee buluyorum. 🙂 hoşgeldin demet öğretmenim nasılsın napıyorsun. Seni çok özledim

        • Demet

          6 Mayıs 2018 at 00:21

          Kuzum benim,bende seni çok özledim. Iyiyim çok şükür. Yoğunum sadece biraz. Sen nasılsın? Seninle sohbet etmeyi o kadar özlemişim ki. Çok seviyorum seni. Dersler nasıl gidiyor?

          • Çalıkuşu

            6 Mayıs 2018 at 00:26

            Aynen bende seninle sohbet etmeyi özlemişim. Ben iyiyim işte. Herzamanki gibi. Ama dersler için aynısını söyleyemeyeceğim maalesef. Şu aralar berbat gidiyor. Neredeyse hiç çalışamadım. Bu hafta da çok çalışamayacak sanırım. Sınava da çok az kaldı

            • Demet

              6 Mayıs 2018 at 00:38

              Çalıkuşu’m emek sarfetmeden hiçbir şey elde edemezsin. Derslerine önem ver olur mu? Sınavına da az kalmış. Başarı ile geçmeni istiyorum ve sana güveniyorum. Güvenimi boşa çıkarmak istemezsin değil mi?

              • Çalıkuşu

                6 Mayıs 2018 at 00:49

                Tabiki istemem öğretmenim. De inan Bi fırsat olmadı. Sınavdan sonra dinleneyim dedim sonra hastalandım. Bir haftada öyle geçti. Sonra başladım bu sefer tekrar hastalandım yine kaldı. Bu hafta da ramazan temizliği yapacağım ve işin kötüsü annemde bana yardım edemeyecek. Bizim bahçemiz var onunla ilgilenmesi gerek. Sonra haftaya düğünümüz var.

  133. ozgur kir cicegim

    5 Mayıs 2018 at 23:45

    Belli civil civildin MASAALLAH benim kendi guzel kslbi guzel yegenim sabah sana yorum yazdim diger siteye adimla yaziyordum ve rumuz tryzesi simdi bsna musade gozlerim kapaniyor akşam baş ağrisi tuttu şimdi uyumam gerek ağri basliyacak gibi seni cicikusumu bekliyordum ve hayirli geceler teyzesinin çiçeğiiiiiijjjji muck hoş sohbetler yorumlar kalbi guzellerim Allah’a emanet olun sevgimle…

    • Demet

      5 Mayıs 2018 at 23:59

      Geçmiş olsun Özgür teyzem. Iyi geceler. Allah rahatlık versin. Öpüyorum ellerinizden.

  134. ozgur cicikusum

    5 Mayıs 2018 at 23:40

    Burda olursunuz Demet cim fiğer sayfaya giremiyormus ve geçmis olsun seni ozledim kucak dolusu buse sevgi sana gelsin cici kizim yarin firsat bulurssm girebilirim gunlerden pazar olunca….kendine iyi bak seni seviyorum cici kizim Allah’a emanet ol sevdiklerinle birlikte mutlu bir pazar gunu seninle olsun….

    • Çalıkuşu

      5 Mayıs 2018 at 23:50

      Hayırlı geceler özgür teyzecim çok teşekkür ederim. O mutluluğa çok ihtiyacım var. Benim və ailəm için dua edin lütfen. Seni çok seviyorum canım teyzem

    • Çalıkuşu

      5 Mayıs 2018 at 23:52

      Bende seni kocaman kocaman öpüyorum canım teyzem. Muck muck

  135. ozgur kir cicegim

    5 Mayıs 2018 at 23:07

    İyi geceler yağmur yağmiş ve piknik pilani duşunduyseniz İnşaAllah ysrin gunesli ve scak hava olur Allah’ın izni ile…yamurda ağrilarin olur ve Allah cc hissetirmesin amin teyzesinin guzeller guzeli yegeni muck sevgimle yine muck

    • Demet

      5 Mayıs 2018 at 23:14

      Özgür teyzem hayırlı geceler. Evet yağmur yağdı ve iki gün boyunca da yağmaya devam edecekmiş. Ağrım yok ama yağmur yağınca kendimi kötü hissediyorum. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Küçükken yağmurlu havalarda resim yapardım sürekli. Şimdi oturuyorum öylece. Yorum yapasım bile gelmiyor. Ben güneşi severim. Yaz insanıyım.

  136. Aysel

    5 Mayıs 2018 at 22:48

    Hayırlı akşamlar Umut bey nasılsınız? Diyer sitede yoksunuz demişsiniz benim evim burası orda sadece misafirim arkadaşlarım için yazıyordum onlar yazmayınca bende yazmadım. Kusura bakmayın bizi aradığınızı bilmiyordum. Aideden bir haber varmı çok merak ediyorum en son çok üzgündünüz şimdi iyimisiniz?

  137. Demet

    5 Mayıs 2018 at 22:25

    Gülay’ım,canım arkadaşım çok teşekkür ederim. Yorumu gördüm. Seni çok seviyorum. 🙂

  138. Demet

    5 Mayıs 2018 at 22:20

    Günelciğim doğum günün kutlu olsun. Rabbim inşaallah sana huzurlu,mutlu,sevgi-saygılı uzun yıllar bahşeder. Sen bizim birtanemizsin. Her şeyin en güzeline layıksın. Iyi ki varsın,iyi ki bizimlesin,iyi ki bizim arkadaşımızsın. Nice mutlu senelere. Doğum günün kutlu olsun. Seni seviyorum. 🙂

  139. Aysel

    5 Mayıs 2018 at 22:14

    Hayırlı akşamlar Demet hanım nasılsınız?

    • Demet

      5 Mayıs 2018 at 22:22

      Teşekkür ederim Aysel Hanım,iyiyim şükür. Siz nasılsınız? Çoluk çocuk nasıl?

      • Aysel

        5 Mayıs 2018 at 22:28

        İyi olmanıza sevindim Demet hanım. Çok teşekkür ederim bende iyiyim her şey yolunda.

        • Demet

          5 Mayıs 2018 at 22:32

          Aysel Hanım,benim bir arkadaşım var,adaşınız. Sanırım bana tripli. Acaba gönlünü nasıl alsam? Bana bir fikir verir misiniz lütfen? Kendisini çok seviyorum. Bana tripli olmasını istemiyorum.

          • Aysel

            5 Mayıs 2018 at 22:54

            Ne desem bilemedim şimdi. Niye tiripli olduğunu biliyormusunuz? Eğer biliyorsanız ona göre bir çözüm yolu düşünelim. Bence oda sizi çok seviyor konuyu fazla uzatmaz diye düşünüyorum

            • Demet

              5 Mayıs 2018 at 23:10

              Birkaç gündür kendisi ile yeteri kadar konuşamadım. Sanırım bu yüzden bana tavırlı. Ama bilmiyor ki bilerek yapmıyorum. Işlerim olmasa her dakika konuşurum onunla,asla da sıkılmam. Bana bir akıl verin lütfen. Ben arkadaşımı çoook özledim.

  140. Demet

    5 Mayıs 2018 at 22:06

    Hayır ya,olamaz! Ben doğum günü sayfasına yorum yapamıyorum! Oğuz hocam,ne diye koyarsın ki o pasta fotoğrafını oraya? O fotoğraf ne zaman bir doğum günü sayfasında olsa ben o sayfaya yorum yapamaz oluyorum. Bu haksızlık! Bende yorum yapmak istiyorum!

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 22:09

      Yaa demet valla beni güldürdün 🙂 ALLAH İYİLİĞİNİ VERSİN.

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 22:10

      İstersen senin adına yazayım ben doğum günü mesajı

      • Demet

        5 Mayıs 2018 at 22:13

        Çok sevinirim gerçekten,canım arkadaşım! Sen oraya benim adıma yaz,bende buraya bir tane yazayım o zaman. Seviyorum kız seni. 🙂

  141. Aysel

    5 Mayıs 2018 at 21:19

    Gülay ablam sen nasılsın? Seninde küçük paşanın doğum günü olmuş paşanı kutluyorum RABBİM ona da sağlıklı uzun ömürler versin İNŞALLAH senide kutlarım canım ablam ikinci kez anne olmuşsun RABBİM EVLATLARININ HEP GÜZEL GÜNLERİNİ GÖSTERSİN İNŞALLAH çok güzel bir kalbin var ve eminim en iyi şekilde yetiştiriyorsun çocuklarını RABBİM ONLARLA HEP GURUR DUYMAYI NASİP ETSİN İNİALLAH

  142. xanim

    5 Mayıs 2018 at 20:59

    ayselim kiz nereye gitmistin tabiki sorun diyilse hayatimin anlami

    • Aysel

      5 Mayıs 2018 at 21:28

      Şirinim aylecek çıktık biraz dolaştık parka gittik sonra kardeşimin mahalle maçı vardı biraz onu izledik geldik. Eskiden bizim tafşanlarımız vardı 6 yavrusu vardı sabah bi uyandık bahçeyi yemişler her şeyi mahf etmişler bizde parka verdik onları. Bugün gördüm büyümşler kocaman olmuşlar görmen lazım çok tatlıydılar beyaz pamuk gibi 🙂

  143. xanim

    5 Mayıs 2018 at 20:58

    gunelcim canim ben cok iyim guzel duan icin cok tesekkur ederim iyiki varsin kiz seni cokkkkkkkk seviyorum sanda iyi istirahetler dogum gununu yurekten tebrik ederim yureyi pamuk arkadasim benim

  144. xanim

    5 Mayıs 2018 at 20:48

    demetim iyi olmana cok sevindim yagmurmu yagdi bende yagmur olanda vallahi bende senin gibi oluyorum burda hava cok guzel gunesli burda tam yaz havasi var oh mis gibi bende bu gun kahvalti temizliy bulasik falan amcamnan hemsireyi goturduk parmakina pansuman yapti annemi doktora goturdum geldim namazimi kildim dinlendim kurani kerim okudum namazimi kildim simdide sizlerle yazisiyorum

  145. Aysel

    5 Mayıs 2018 at 20:45

    Hayırlı akşamlar millet ben geldim nasılsınız? Günele doğum günü yorumu yazdıktan sonra bir yorum yazmıştım çıkmamış sakın sizi ihmal ettim sanmayın dışardaydık biraz önce geldik hemen buraya geldim

  146. xanim

    5 Mayıs 2018 at 20:13

    ayselim tatlim neler yapiyorsun benim adimdan gunele kalp yollarmisin aceba

  147. xanim

    5 Mayıs 2018 at 20:11

    aytacim ben burdayim askitom dinlene bildinmi aceba

  148. xanim

    5 Mayıs 2018 at 20:08

    gulay ablam iyi olmana cok sevindim ve yogunsun sana iyi dinlenmeler seni cok seviyorum gercekten sohbet seninle bi baska oluyor iyiki varsin hayatimin anlami

  149. Günel. GÜLAY ABLA

    5 Mayıs 2018 at 20:03

    Hayırlı Akşamlar Dizi Ailesinin Gözel Hanımları GÜLAY Abla Nasılsınız Analiz Seyfeniz Cok Gözeldi Seyfenin Sözleri ADINI SEN KOY Dizisine Bir Şefekdi Aşk Seyfede Hemişe Var Olsun Okuyan Gözlerinizde Yazan Ellerinizde Var Olsun GÜLAY Abla Sizi Ve Dizi Ailesin Çok Sevirem Allah Dizi Ailesin Bütün Kötülüklerden Korusun İstirahetiniz İyi Kecsin

  150. Demet

    5 Mayıs 2018 at 19:40

    Umut Bey iyi akşamlar,hoşgeldiniz! Sizi burada görmek güzel. Daha sık uğrayın. Diğer siteye dün yorum yazdım ama kimse yoktu. Bende bakmadım sonra. Bu arada Aide hakkında bir gelişme var mı?

  151. Aytac azəri fan

    5 Mayıs 2018 at 19:28

    Iyi aksamlar sitenin güləri ve oğuz abi nasilsiniz ne yapyorsunuz kim burda bakalim gülay ablacim canım sana da iyi aksamlar nasilsin ablacim iyisndir inşallah bu gün sana da yazmışdim ama gondermemsim kaliba cikmamis analiz çok guzel olmuş eline gonlune saglik çok tesekkur ederim canım ablam seni çok sevyorum 🙂

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 19:44

      Hayırlı akşamlar Aytaç,çok teşekkür ederim. İyiyim çok şükür.

  152. xanim

    5 Mayıs 2018 at 18:47

    gulay ablam nasilsin keyfler nasil gunun nasil gecti hayatim

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 19:46

      Hayırlı akşamlar xanım Azeri, çok teşekkür ederim iyiyim canım. Temizlik yemek alışveriş derken, çok yoğun Birgün oldu benim için.

  153. xanim

    5 Mayıs 2018 at 18:46

    demetim hos geldin nasilsin kiz nerdeydin sen ozledim seni askitommmm

    • Demet

      5 Mayıs 2018 at 20:08

      Sağol canım ben iyiyim. Sen nasılsın? Sabah bir akrabama gittim çocuklar ile,ardından eve geldim ve yağmur yağmaya başladı. Bir saat önce durdu. Dün akşamda seninle konuşurken yağmıyordu ama gece yağdı. Elimde telefon uyuyakalmışım. Gece saat birde uyandım. Şiddetli yağıyordu. Sabahta durmuştu zaten. Ben yağmuru pek sevmediğim için yağınca içime bir hüzün çöküyor. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Neyse boşver beni. Sen nasılsın? Bütün gün ne yaptın bakalım bensiz? 🙂 Gülaycığım iyi akşamlar canım. Sen nasılsın? Nasıl gidiyor hafta sonu?

  154. xanim dan birtanecik guneline happy brithdy the to you

    5 Mayıs 2018 at 18:42

    gunelcim hos geldin nasilsin birtanem dogum gunun kutlu olsun hayatim balim ciceyim omrum benim hayatda ne arzularin dileyin varsa kabul olsun sana hayatinda coklu basarilar dilerim dertden tasadan hep uzak ol yuzunden gulucukler eksik olmasin seni tanidigim icin cokkk mutluyum seni cokkkkk seviyorum siiride beyendim eline saglik

    • Günel. XANIM ABLA

      5 Mayıs 2018 at 20:29

      Hayırlı Akşamlar XANIM Abla Nasılsınız Sözleri Gözel Ablam Babana Rabbim Şefa Versin Gözlerin Sözlerin Gülsün Allah Ailene Xoşbextlik Nesib Etsin İyi İstirahetler

  155. ferize

    5 Mayıs 2018 at 18:39

    Gūnel cim hayırlı akşamlar hergūn hepimize isimlerimizi yazarak selamlaman.. gerçekten..yūreğinin sevgi dolu olduğunun..gőstergesi..
    Őncelikle çok teşekkūrler..
    Bu enerjin hep var olsun inşAllah ..

    iyiki doğmuşsun ❤Gūnelcim❤
    Doğum gūnūn kutlu olsun
    Őmrůn,bereketli, huzurlu ,
    Saygı ve sevgi çerçevesi içinde yaşayabileceģin..bir
    Őmūr nasip etsin Rabbim..
    Ve…iyiki bizlerlesin…

    • Günel. FERİZE ABLA

      5 Mayıs 2018 at 20:22

      Hayırlı Akşamlar FERİZE Abla Nasılsınız Könlü Gözel Ablam Arzuların Her Zaman Çiçek Acsın Rabbim Her Zaman Dayağın Olsun Her Zaman Güllen Üzün Olsun İyi İstirahet Keciresiniz Ailenizle Sevinesinüz

  156. Aysel❤Günelime

    5 Mayıs 2018 at 18:36

    GÜNELİM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BİTANEM RABBİM SANA SAĞLIKLI MUTLU KALBİNİN GÜZELLİYİ KADAR GÜZEL BİR ÖMÜR VERSİN ❤❤❤❤❤❤❤❤❤ İYİKİ DOĞDUN İYİKİ VARSIN İYİKİ BENİM KALBİ TEMİZ ARKADAŞIMSIN SENİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM❤❤❤❤❤

    • Günel AYSEL ABLA

      5 Mayıs 2018 at 20:15

      Hayırlı Akşamlar AYSEL Abla Nasılsınız Kelbi Temiz Ablam Getdiyiniz Yerlerde Güller Çiçekler Acsın Allah Arzularını MELEKLERE Catısın Size Xoşbextlik Arzu Edirem İyi İstirahetler

  157. xanim

    5 Mayıs 2018 at 18:27

    aytacim iyi olmana cok sevindim sende hep iyi mutlu ol canim tamam sen guzelce dinlen benimde kurani kerim okumam lazim ihmal istemiyorum ramazan ayina cok az kaldi okumam lazim neyse bana kolay gelsin sanada iyi dinlenmeler

  158. Demet

    5 Mayıs 2018 at 18:24

    Merhaba arkadaşlar! Sonunda siteye gelebildim! Özgür teyzem hoşgeldiniz,sizi özledim. Bende arkadaşlardan hangi sitede olduğunuzu öğrenip size yazacaktım. Neyse ki gerek kalmamış. Günelciğim sanırım bugün doğum gününmüş. Iyi ki doğdun,iyi ki bizimlesin. Doğum günün kutlu olsun canım. Nice yaşlara. 🙂

    • Aytac azəri fan

      5 Mayıs 2018 at 19:37

      Iyi aksamlar sitemiz en guzel bayani hos geldin canım nasilsin ya ben seni de senile konsmayin da çok ozledim ama ne oldu bize boyle son zamanlar hiç konsmaz olduk bi ara ne guzel her gün bol bol konsuyorduk gercek de çok ozledim çok ama çok sevlyorsun cok opdum canım içi 🙂

      • Demet

        5 Mayıs 2018 at 20:12

        Ayy canım benim,bende seni ve sohbetlerimizi çok çok çok özledim. Ben bir-iki haftadır yoğun olduğum için sohbetlere katılamadım. Inşaallah konuşuruz bu gece. Sen nasılsın? Ne yapıyorsun? Bu arada sende çok seviliyorsun. 🙂

  159. Günel. ❤️DOSTLARIM❤️

    5 Mayıs 2018 at 18:04

    Hayırlı Akşamlar Dizi Ailesinin Gözel Hanımları GÜLAY Abla ÖZGÜR Abla ÖZGE Abla DEMET Abla ŞULE Abla SEMA Abla ÇALIKUŞU Abla AYSEL Abla XANIM Abla AYTAÇ Abla FERİZE Abla HAZAL Abla ÜLKER Abla MERSİNLİ ELA Abla KONYALI EMİNE Abla GÖZEL Abla ÇİÇEK Abla LEYLA Abla NURBANI Abla HUR HANDAN Abla FİKRİYE Abla SU DAMLASI ŞAKA Kuşu ÇANAN Abla FİDAN Abla ESRA Abla OĞUZ Bey Ve Adını Yazamadığım Dizi Ailesinin Seyfesine Gözel Sözleriynen Gözelik Bexş Eden Bütün MELEKLER Bu Gün İstirahet Günüdü Menim Üçün Özel Bir Gündü AD GÜNÜMDÜXEYALIMDA Olsada Sizlerin Hamınızı AZERBAYÇANDA Salamlamak İsterdim GÜLAY ABLA Çanım Abla AZERBAYÇANA XOŞ GELMİSİNİZ Ablam Bize Sevinç Bexş Etdiniz Azerbayçanın Yollarına Güller Sepdiniz ❤️GÜLAY ABLA❤️Men Azerbayçanda Kalaçam Analizime Burdan Şefek Sacaçam Analizim Yeni Aşkı Ve Sözleri ADINI SEN KOY DİZİSİN SESLEYİR ❤️ÖZGÜR ABLA❤️Mende Azerbayçana Gelirem Onlara Sevgimi Bexş Edirem Sözlerimle Hamını Meftun Edirem ❤️ÖZGE ABLA❤️Azerbayçana İlk Defe Gelirem Onlara Aşk Sözlerimi Bexş Edirem. ❤️DEMET ABLA❤️Mensiz Azerbayçanda Konaklık Olmaz Men Aylarla Azerbayçanda Kalaçam Burda Çoçuklarımla Birlikde Olaçam Hamı Danışıb Güldü❤️ŞULE ABLA❤️Konaklıkda Men Başam Birazda Yorğunam Dinçelmem Lazım Sonra Sizlerle Varam Azerbayçana Analizlerimle Birlikde Gelmişem Sevgimle Sözlerimle Gelmişem ❤️ÇALIKUŞU ABLA❤️Akşamlara İşık Sacdım Azerbayçana Gelib Şefek Sacdım Her Kes Meni Azerbayçanda Sevdi ❤️AYSEL ABLA❤️DİZİ AİLEMİZ XOŞ GELİB AZERBAYÇANA Alkış Etdiler Azerbayçana Sizderi Sevdim Yollarınıza Güller Serdim ❤️XANIM ABLA❤️İyi Ki Geldiniz Azerbayçana Dualarınızı Eksik Etmeyin Menen ÇALIKUŞU ABLA XANIM ABLA BABANAMEKE MEDİNE DUALARI ŞEFA ❤️AYTAÇ ABLA❤️Xoş Gelmisiniz Her Zaman Siz Gelesiniz Azerbayçana Gözümüzün Üstünde Yeriniz Var Sevginiz Var Aşkınız Var ❤️FERİZE ABLA❤️AZERBAYÇANDA TÜRKÜYENİN YANIDI Cok Gözeldi Her Yanı Dostlukları Gözel Aşkları Gözel Konaklıkları Gözel ❤️HAZAL ABLA❤️Seyfede Az Oldum Azerbayçanda Konak Oldum ❤️ÜLKER ABLA❤️Dostlarım Xoş Geldiniz Size Hesret İdim Sözlerinize Meftun İdim Sizleri Sevdim Kelbimde Besdedim Şerlerimle Geldim ❤️MERSİNLİ ELA ABLA❤️Mende Azerbayçandayam Her Teref Gözeldi Sevgileri Böyükdü Burda Kalmak Xoşdu Gezmeye Gedeçeyem Denizi Seyr Edeçeyem❤️KONYALI EMİNE ABLA❤️Men Azerbayçanı Sevdim Güllerini Çiçeklerini Sevdim İnsanlarının Dostluğun Sevdim ❤️SEMA ABLA❤️Mende Sevdim Azerbayçanı Her Köşesi Aşkdı Konaklıkda Başdı Sevgileri Böyük Duaları Şefek Sacdı ❤️GÖZEL ABLA❤️Men Gözelem Azerbayçandada Gözelem Her Sözlerde Men Varam Azerbayçanın Her Köşesindeyem Hamını Sevdim Yaraşıkam Burda Men ❤️ÇİÇEK ABLA❤️Men TÜRKÜYEDEN Azerbayçana ÇİÇEK Getirdim Hamını Azerbayçanda Sevdim Könüleri Xoş Kelbleri Temiz ❤️LEYLA ABLA❤️Çok Yorğunam Dinçeleçem Azerbayçanda Analizimi Yazaçam Azerbayçanda Analizim Gözel Olaçak Her Köşesinde Aşk Var ❤️HURBANI ABLA❤️Men Hamını Tanıdım Seyfede Azerbayçana Yeni Geldim Xoşda Geldim Dinçelmeyim Xoşdu Burda❤️HUR❤️HURUM Azerbayçanda Sevgim Azerbayçanda ❤️HANDAN ABLA❤️Sevgim Azerbayçanda Aşkım TÜRKÜYEDE Men Buranıda VETEN Bildim ❤️SU DAMLASI❤️Men Her Terefe Su Sepdim Gözelik Bexş Etdim Azerbayçana ❤️FİKRİYE ABLA❤️Mende Konak Olaçam Azerbayçana Dinçeleçem Azerbayçanda ❤️ESRA ABLA VE OĞUZ BEY❤️Bizide Konak Cağırıblar Azerbayçana Her Köşesi Gözeldi Dostlukları Özeldi İyi Ki Seyfe Yapdık Dostlukları Yapdık Konaklık Başladı Hamı Sevinib Alkışlandı Dizi Ailesinin Bütün Hanımları Sizi Çok Sevirem Bu Gözel Günde Sizi Xeyalımda Azerbayçanda Karşıladım ❤️AD GÜNÜMDE ❤️Sizinle Oldum Sağ Olun Sizi Sevirem

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 18:17

      Günelcim, ad günün kutlu olsun. Nice sevgi saygı hoşgörü dolu yılların olsun. Güzel bakan ve güzel gören gözlerin hiç ağlamasın.
      Aklından kalbinden geçen tüm güzellikler seni bulsun. İYİKİ DOĞDUN..VE SENİ İYİKİ TANIMIŞIZ.

    • Hazal

      5 Mayıs 2018 at 19:04

      GUNEL CIM AD GUNUNU KOTLARIM CANIM ABLAM KALBINDEN BUTUN DILEKLERI GERCEKLESSIN REBIM GUZEL KALBINE GORE VERSIN CANIM GUNEELIM ADIN KIBI GOK YUZUN DE SAFAQ SQCASAN CANIM BIR TANEM BIR DAHA AD GUNUNU KOTLARIM

      • Günel. HAZAL ABLA

        5 Mayıs 2018 at 20:09

        Hayırlı Akşamlar HAZAL Abla Nasılsınız Sağ Olun Var Olun Kötülüklerden Uzak Olun Sözleriniz Üçün Sağ Olun Abla İyi İstirahetler

    • Sema

      5 Mayıs 2018 at 21:12

      Günel’im canım❤️Sen nasıl bir güzelliksin,sende ki yürek ne büyük ki bu kadar sevgiyle dolmuş daha bu yaşta.Öbür sayfada da kutladım burda da yazayım canım doğum günün kutlu olsun.İyi ki seni tanımışım güzeller güzeli.Ben senin gibi güzel lafları sıralayamıyorum canım kusuruma bakma.Rabbim gönlündeki tüm güzellikleri nasip etsin sana inşallah.Allahım iyilerle karşılaştırsın canım.Seni çok seviyorum ❤️❤️❤️

  160. ozgur

    5 Mayıs 2018 at 18:03

    Şu an haberlerde Ankara da sel Allah hiç bir kuluna gostermesin doğal afetleri ne sel ne deprem vs vs Allah zorda olan kullarina yardim etsin madden mağnen amin…

  161. ozgur

    5 Mayıs 2018 at 17:59

    Su damlasi icin kalbimde ki ses yani sltinci his İnşaAllah yaniliyorumdur nişanlanacagini bildiğimden ve …..ne olursa olsun Aytaç gibi Aysel gibi siteye girer bizleri habsrsiz birakmazdi ve ben onu artik beklemiyorum nedenini anlamışsınızdır tutucu bir eşle karşılaşmıs olabilir yaaaa yazmak istemedigim en nefret ettiğim kelime(kıskanç)Allah korusun ve ben onu çokkkkkk seviyorum bir kelebek gibi narindiiiiii sevgimle….

  162. xanim

    5 Mayıs 2018 at 17:23

    umut abim sitenin admini yani oguz abi kizmaz ben senin iyi olmana cok sevindim ne guzel ulkernen konustun ne guzel hep mutlu ol allaha emanet ol

  163. xanim

    5 Mayıs 2018 at 17:19

    ferize ablam iyi olmana cok sevindim ve yorulmussunda guzelce dinlen hastamizda cok sukur iyi sali gunu doktorunun yanina gidicek kontrol icin ne guzel alisverisini yapmissin sanada iyi istirahetler seni cokkkk seviyorum allaha emanet ol

  164. Aytac azəri fan

    5 Mayıs 2018 at 17:04

    Iyi olmana çok sevndim xanım azerim hep iyi ol bitanem çok şükür ben de iyiym sadce biraz yogunum çok tesekkur ederim guzel gozlum iyiki var sinz kiymam sana sen de mi yorğun sun dinle ben de simdi birtrdim işimi dinlenyorum ben de sana kocman sarlyorum çok da opdum ben de ozledim seni diger arkdaslarimi inşallah kismet olur sa bu akşam konsuruz hoca kal seni sevyorum çok sevyorum 🙂

  165. ferize

    5 Mayıs 2018 at 16:50

    Xanım canım bende seni ózledim. bugūn alışverişe gittim çok yorulmuşum..
    Sanada iyi istirihatler..
    Hastamiz nasıl iyidir inşAllah
    Allah a emanet olun
    Hayatımın anlamı seni seviyorum

    • Aytac azəri fan

      5 Mayıs 2018 at 17:18

      ferize ablacim çok mu yoruldum sen kiymam ki ben sana çok tesekkur ederim canım ablacim ben de seni çok sevyorum ablacim iyiki var sin çok öp dum kendine iyi bak 🙂

  166. xanim

    5 Mayıs 2018 at 16:03

    ayselim askim canim ben sahsen uyudukca dinleniyorum yerimden kalkmak bile istemiyorum kiz ayciklami uyudun senin gibi tatli yerim seni gunun iyi gecmesine sevindim benimde gunum iyi ve yorucu gecti kahvalti temizliy amcamnan hemsireyi goturduk ayak parmakina pansuman yapti evine hemsirede babamin arkadasinin karisiydi sonra annem icin doktora gitdik kontroller yapti eve donduk namazimi kildim simdi uzanib dinleniyorum

  167. xanim

    5 Mayıs 2018 at 15:43

    umut abim hos geldin nasilsin biz burdayiz ve benimde islerim yorgun oluyorum sadece bu ve diger siteye yaziyorum vakit bulunca gelicem gunun nasil geciyor ailenen mutlu hafta sonlari dilerim

    • UMUT

      5 Mayıs 2018 at 16:40

      teşekkürler xanim aytaç burayada bu güne kadar ilk defa yazdım admin kusura bakmaz inşallah iyiyim sağolun hemde çok iyiyim ulkerle konuştum burada değil kendi yerimizde o ve ben 2 kişi ben ve ülker. mutlu oldum hemde çok.arkadaşlar görüşürüz kendinize iyi bakın bu sitedeki diğer arkadaşlara da ilk çünkü merhabalar diyim.

      • Aytac azəri fan

        5 Mayıs 2018 at 17:10

        Iyi olmana çok sevndim umut abi hep iyi ol inşallah ne guzel sonu da ülkərle konsmus sun seni adına çok sevndim biz ulkeri aryoruz aryoruz ama bulmyoruz yine konsur sana bizim de onu çok ozldymiz soyler sen çok sevniriz burya da yaz bilir sin umut abi oğuz abi için sorun olmaz bence ALLAH emanet ol gorsmek uzere biz kardeslerin untmayip merak edip burya kadar gelmsin çok tesekkur ederiz iyi gunler

        • UMUT

          5 Mayıs 2018 at 22:43

          Teşekkürler buraya gelmem sizlerin kalp guzelligindendir.çok sağolun iyi geceler.

  168. xanim

    5 Mayıs 2018 at 15:39

    ferize ablam canim nasilsin hayatimin anlami ciceyim ben seni cok ozledim ailenen hayirli mutlu hafta sonlari dilerim

  169. xanim

    5 Mayıs 2018 at 15:35

    hazalcim biz iyiz sen nasilsin hayatim dusdun nasil oldun bende pazartesini iple cekiyorum

  170. xanim

    5 Mayıs 2018 at 15:33

    kizlar ben geldim aytacim ben cok iyim yorgunum uzanib dinleniyorum kiz ozledim seni be ya sana sariliyorum sen nasilsin askitom kiz kiyamam sana cok yoruluyorsun bende yardima geliyorum hemde seve seve misafir aliyormusun

  171. Aytac azəri fan

    5 Mayıs 2018 at 15:05

    Gozel ablacim sana da hayirli mutlu hafta sonlari dilyorum nasilsin canım ablacim goznuz aydın siz adinza çok sevndim bizler de seni çok sevyoruz opdum gorusuruz ve aleykum selam özgə ablacim hos geldin sen nasilsin çok ozledim seni hiç konsmaz olduk son zamnlar inşallah bu aksam konsuruz seni de çok sevyorum xanım azerim sana da hayirli mutlu gunler canım arkdasim nasilsin seni de sevyorum ALLAH emanet olun gorusuruz biraz acelem var oyuz de tək yorum yazyorum kusura bakmyin hoca aklin

  172. Aysel

    5 Mayıs 2018 at 14:38

    Şimdi biraz işlerim var akşama görüşürüz canlarım. ALLAHA emanet olun

  173. Aysel

    5 Mayıs 2018 at 14:33

    Sema ablam sen nerdesin seni çok özledim gel artık.

  174. Hazal

    5 Mayıs 2018 at 14:32

    ARKADASLAR PAZAR ERTESI IPLE CEKIYURUM ZEHRAMIN NELER YAPACAGINI GOZLEYURUM

    • Aytac azəri fan

      5 Mayıs 2018 at 14:52

      Iyi gunler hazalcim nasilsin canım arkdasim çok gelmis olsun ne oldu sana düşdümu ayani ezmsin qaliba tam anmadim yorumlari çok okuymadim biraz ışim var seni görün ce yaziyim dedim RABBIM bol siflar versin dikkat et kendine seni çok sevyorum ben de səni gibi pazartesyi iple cekyorum bkalim neler olucak opdum hoca kal gorsuruz

      • Hazal

        5 Mayıs 2018 at 18:05

        TESEKURLER AYTACIM AYAGIMIN BURHULMASINI BIR SEBEBIDE ASK DIZISININ FIRAQMENLERIDIR O FIRAQMENLERE MERDIVANLARDA BAKMASAYDIM DUSMEZDIM GALIBA COK SEVINDI VE DUSDUM ANCAQ SUAN FENA SAYILMAM CANANIN DEFNE CADISINA DEDIKLERI BENIM KALBIMDE KECENLERI SOYLUYUR

  175. Aytac azəri fan

    5 Mayıs 2018 at 14:32

    Hayirli mutlu gunler ozgur temzcim amin çok çok tesekkur ederim guzel dilklerin için ALLAH razı olsun iyiki var sin canım teyzem benim seni çok ama cokkkkkkkkk sevyorum kocman sarlip opyorum pamuk yanklarin da ALLAH emanet ol sevgiyle kal gorusuruz

  176. UMUT

    5 Mayıs 2018 at 14:31

    Xanim demet Aytaç aysel merhaba nerelerdesiniz gozukmuyorsunuz nasılsınız. .

    • Aytac azəri fan

      5 Mayıs 2018 at 14:47

      Merhaba umut abi hos geldin seni burda gormek ne guzel biz iyiz çok şükür sen nasilsin kusura bakma umut abi ya diger siteye girmyorum inana su sirlar cok yonum neynki o siteye burya da çok yazmyorum kaç gündur ben bizim diger kizlar hala orya yazyor sanyordum boş bakit bular bulmaz yazcam ALLAH emanet ol gorsuruz inşallah

  177. Aysel

    5 Mayıs 2018 at 14:31

    Hayırlı mutlu günler Ferize ablam nerelerdesin çok özledim seni. Sana da aylenle sevdiklerinle iyi hafta sonları ablacım. Seni çok seviyorum

    • ferize

      5 Mayıs 2018 at 15:07

      Sanada mutlu hayırlı gūnler Aysel cim inan bende sizleri çabuk őzlūyorum ..
      Bugůn alışverişteydim ..
      sanada kolay gelsin işlerinde..
      Bende seni seviyorum Aysel cim
      Allah a emanet ol

  178. ozgur Aysel cim

    5 Mayıs 2018 at 14:29

    Ve senin yoklugunda çok ekşiklik hissedicem ve gun sayicam teyzesi muck

  179. ozgur

    5 Mayıs 2018 at 14:27

    Ben dunun özlemini gidermek icin Özgür… Ozgur… Özgür sevgimle yorumlar…

  180. OzgurHazal cim

    5 Mayıs 2018 at 14:25

    Ben iyiyim ve ayağına dikkat et İnşaAllah alcili değildir teyzesi muck…..

  181. Aysel

    5 Mayıs 2018 at 14:25

    Aranızda uyudukça yorulan varmı? Ben yoruluyorum 3 saat uyudum uyumaz olaydım dahada yoruldum sanki. Çok teşekkür ederim Özgür teyzem sanada sağlıklı mutlu huzurlu günler. Aleyküm selam Özgem sen iyi olda gerisi önemli değil İNŞALLAH en kısa sürede aramıza dönersin seni çok özledim. Canım Gözel ablam gözünüz aydın olsun çok sevindim sizin adınıza. Çok teşekkür ederim sana da hayırlı mutlu günler bende seni çok seviyorum. Pirensesim hoş geldin özlemişim seni ben sana yardıma gelirim ne zaman istersen. Sana bütün işlerinde kolaylık diliyorum seni çok seviyorum canım. Akşam görüşürüz. Şirinim iyi olmana çok sevindim teşekkür ederim bende iyiyim günüm uyuyarak geçti diyebilirim şimdide bi kaç iş yapmam gerekiyor. Senin günün nasıl geçiyor? Hazalcım hoş geldin nasılsın? Sanada iyi hafta sonları canım. Akşam merdivenlerden düşmüştün şimdi iyimisin?

    • Aytac azəri fan

      5 Mayıs 2018 at 14:41

      Hos buldum ayselim çok tesekkur ederim bir tanem iyiki ki var sin sizin varlığınız yetere bana ben de seni çok sevyorum canım arkadasim inşallah akşam konsuruz çok opdum seni kendine iyi bak ALLAH emanet ol 🙂

    • Hazal

      5 Mayıs 2018 at 14:42

      AYSEL CIM BEN SIMDI DAHA IYIYIM CANIM SAN NASILSIN DUNKU FIRAQ MENLERE BAXRKEN COK SEVINDIM O UZDEN MERDIVELERI GOREMEDIM VE YIKILLDIM BEN DE GUNADIRKI MERDIVALARL YURUYERKEN NEDEN BAKIRSA YA

  182. ozgur kir cicegim

    5 Mayıs 2018 at 14:23

    Seni bekledim ve ozledim simdi biraz işlerim var kir Çiçeklerinden daha guzel gunler senin olsun Demet im muck….sevgimle

  183. ozguCANAN

    5 Mayıs 2018 at 14:22

    Hos geldiniz ve en sevdiğim isim ğenç kizlik soyadim Candan ve cocukluk yaskarinda canan soylerdi arkadaslarim ve bir sakincasi yoksa kendinizi tanitirmisiniz?sevgimle her şey gonlunuzce olsun…

  184. ozgurOğuz hocam

    5 Mayıs 2018 at 14:19

    Tesekkürler ve her şey gonlunuzce olsun size yirum yazdim belki okumuşunuzdur Özdere ailasine…..guzel hafta sonu…

  185. ferize

    5 Mayıs 2018 at 14:17

    Sevgili arkadaşlar herkeze merhaba sağlıklı mutlu huzurlu bir hafta sonu diliyorum..
    Bende sizlere…
    Tūm gūzelliklere hep birlikte..
    Tebessūmle ve sevgiyle kalın.

    • Aytac azəri fan

      5 Mayıs 2018 at 14:37

      Selam ferize ablacim nasilsin çok tesekkur ederiz guzel dilklerin için sana da hayirli mutlu huzurlu bol neseli hafta solarin dilyorum canım ablacim biz de seni çok sevyoruz sen de sevgiyle kal ALLAH emanet ol çok opdum

      • ferize

        5 Mayıs 2018 at 14:51

        Aleyküm selam aytaçcim hoşgeldin canım iyiyim tatlım herşey gőnlůnce olsun seninde

        Bende seni seviyorum
        Allah a emanet ol

  186. CANAN

    5 Mayıs 2018 at 14:16

    SALAMLAR

  187. ozgurGozel cim

    5 Mayıs 2018 at 14:16

    O askerimiz en guzel gunler hayrli is eş yuva nadip etsin Allah’im anin ve sevivçin bol olsun ablasi…sevgimle..

  188. ozgurAytac cim

    5 Mayıs 2018 at 14:13

    Kolay gelsin Allah cc yar ve yardimcin olsun işlerin rast gitsin ay yuzlüm ay gibi parlsk hayatin olsun amin muck..

  189. ozgur kir cicegim

    5 Mayıs 2018 at 14:10

    Ben tek Gulay’cim la konusuyordum ilk cevap yazdiğım yorum(OSMAN;tebrikler….şair ruhlu insanlar hep etrafına kuşa,çiçeğe,böcege sevgiyle bakar,gozleri özeldir,sozleri özeldir ,sevdikleri özeldir,bereketlidir sofrası mutluluklar ..)ne guzel yorum benim cevap(teşekkurler Osman ne guzel vurgulamişsin edebiyatciyi)Gülay’cım analizi icin yazmişti geriye donuk yirumlari okumak bana çok hoş geldi teyzesi….ve sana ilk yazdiğim cevabi bulucam muhakkak muck dua ediyorum İnşaAllah yarin hava guzel olur sen piknekte musmutlu olursun sevdiklerinle…..

  190. Hazal

    5 Mayıs 2018 at 14:00

    ARKADASLAR MEHRABA NASILSINIZ HEBINIZE HAYIRLI HAFTA SONLARI DILEYIREM SIZLERI COOOOOOOOOOOOOOK SEVIYURUM CANLARIM BENIM

  191. ozgurGULAY CİM

    5 Mayıs 2018 at 13:58

    Nice hayırlı yaşlar ve guzel muhtesem kader nasip etsin Allah’ım ve iki cihanda guzu gulsun gurur duyacağın evlat olsun okullarını bitirip insanlığa faydalı mevki saibi olsun Yavuz Selim amin cani gonulden amin Allah’im amin ve tum murvetlerini sevenleri görsün duygulu kizim…

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 15:52

      ALLAH RAZI OLSUN ÖZGÜR TEYZECİM. Tek duamız insanlığa hayırlı olması ve hayırlı işler yapması..
      Mevlam evlatlarımızı bizden, bizleride evlatlarımızdan razı eylesin..

  192. Aytac azəri fan

    5 Mayıs 2018 at 13:52

    Selam merhaba oğuz abi ve kalbi guzel canım arkadaslarim nailsiniz iyisndir inşallah hepinize hayirli mutlu huzurlu keyfli hafta sonlari kecrmenizi dilyorum her sey gonlunuz ce olsun bütün isleriniz rast gitsin RABBIM hep yar ve yardmcinz olsun inşallah amin dun akşam gelmedim kusura bakmayim soylmsdim internet paketim bit di diye sanis eseri komsunu ev interneti duzl di onula yazmsdim ama dun akşam internet kapndi yazmadim simdi bakdim aclmis hem siteye girdim iki gündur çok ışim var bu gün de biraz yogunum biraz bol verdim siteye yazip cikcam hepinize tek tek yazmyorum inşallah akşam konsuruz evler de esylarin yerin deysdryorum sil supur bitmyor bir turlu bvakit yok yakin da dugun tarhi de kesinescek çok isimiz var yardima ihtyacim var kizlar gonlu yardima gelmek isdeyen olursa hayir demem hata çok iyi olur neyse ben kacdim ALLAH emanet olun sizi çok sevyorum ha dizimiz frgram da çok guzel di tam da gormek isdediyim zehra vardi frgram da sonu da gözünü ac di biz saf kiz simdi bakalim omer ne yapcak o da bi gün sarı ciyanin gercek yuzunu goucek az kaldi biraz daha sabır

  193. xanim

    5 Mayıs 2018 at 13:48

    gozel ablam hayatim benim ay cok mutlu oldum senin adina sen iyiki varsin seni cokkkkk seviyorum sana kolay gelsin allaha emanet ol

  194. ozgur

    5 Mayıs 2018 at 13:42

    Hayrli hafta sonu temennisi ile Baldillim Özge cim Sema kardeşim SULE’M tel de direk cikiyor ve ah ah çok ozledim LEYLA’M… Lamazi gogo Handan hanım Emine hanım Çiçek hanım Ela cim Oooocicikizim ve kalbi guzellerim her şey gonlunuz ce olsun tum sevgimle sağlik mutluluk sizin sevdiklerinizin olsun amin amin…

  195. Gozel

    5 Mayıs 2018 at 12:19

    Mutly keyfli gunler arkadaşlarym nasylsynyz
    Ozgur ablam tum ayile birlikde ne guze keyfli gunler canym ablam
    Gulaycim cocuklarynle neşeli gunler
    Ayselcim,Aytaccim,Hanymcim,Demetcim,Gunelcim,Ozgecim,Nurbanum,Handan hanym,Ferize ablam,Hazalcim,Çalikuşum,Sakakusum ismini unutdugum hepinize mutly gunler sizi cok sevyorum iyki varsynyz
    Ya ben akşam gelmeye bilirim akşam eltimin ogluşy askerligini bitirip gelyor ony karşylamalyys cok mutlyyam haber vereyim dedim allaha emanet olun kendinize iy bakyn

    • ferize

      5 Mayıs 2018 at 15:31

      MaşaAllah hayırlı sıyla kavuştursun Rabbim sizleri Askerinize..Gozel cim hayırlı mutlu huzurlu gūzel bir hafta sonu Olsun senin içinde
      Allah a emanet olun

      • Gülay Albasan

        5 Mayıs 2018 at 15:45

        Hayırlı günler ferize ablacığım. Hoşgeldin hayırlı hafta sonların olsun.

        • ferize

          5 Mayıs 2018 at 16:38

          Hoşbuldum Gūlay cım bende sizlere gūzel bir hafta sonu diliyorum

  196. xanim

    5 Mayıs 2018 at 12:13

    ozge ablam hos geldin sefalar getirdin seni cokk merak etdim ve ozledim insallah her sey yolundadir cocuklar nasil sen islerini hall et sana islerinde kolay gelsin ailenen hayirli mutlu hafta sonlari dilerim

  197. xanim

    5 Mayıs 2018 at 12:09

    ozgur teyzosum canim cok sag ol bende seni tanidim seni cokkkkkkk seviyorum hayatimin anlami ve sanada ailenen mutlu neseli hafta sonlari dilerim

  198. Özge

    5 Mayıs 2018 at 11:41

    Selamun aleykum canlar nasilsiniz.Kusuruma bakmayın bu aralar giremiyorum siteye ama aklim kalbim hep sizinle.Internetim cok az kaldi o yuzden yazamiyorum.Yenilenince insallah burda olurum.Kendinize iyi bakin Allah a emanet olun.

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 11:47

      Aleyküm selam özgecim, hoşgeldin. Sen iyi ol, gerisi önemli değil..

  199. ozgurGuzel cim

    5 Mayıs 2018 at 10:15

    Hayrli sabahlar ve musmutlu ailenle hafta sonu dileklerimle kardeşim…muck..(kizim kahvalti kahvalti)sonra yine giricem Allah’ın izni ile…yarin pazar tum aile evde..giremiye bilirim. Sevgimle gonul dostlarim. ..

  200. OzgurHazal cim

    5 Mayıs 2018 at 10:10

    Çok geçmis olsun Allah korumuş ve bir an önce sağlikli gunler seninle olsun teyzesi. Yeni tanisamda cokkkkkk sevdim muck muckhayirli hafta sonu dileklerimle musmutlu zamanlar..

    • Hazal

      5 Mayıs 2018 at 14:11

      TESEKUR EDIREM OZGUR TEYZEM SIZ NASILSINIZ

  201. Aysel

    5 Mayıs 2018 at 10:09

    Burada biride varmış ismi Demet. Sizede günaydın Demet hanım nasılsınız?

  202. Aysel

    5 Mayıs 2018 at 10:08

    Günaydın canım Özgür teyzem nasılsın? Sana huzurlu mutlu çok güzel bir gün diliyorum seni çok seviyorum

  203. ozgurxanim

    5 Mayıs 2018 at 10:06

    Hayrli sabahlar ve gonlundeki hafta sonu dileklerimle….seni dun bir yorumunu okuyunca tanidim teyzesi ben de seni cokkkkkseviyorum şirin şey baban daha daha iyileşir Allah’ın izni ile annene sevgiler muck muck…

  204. ozgur kir cicegim

    5 Mayıs 2018 at 10:02

    Hayirli sabahlar ve hafta sonu …kalbinde gonlunde ne varsa onune cikarsin Rabb’im dizibilgi …de adimi kullaniyordum bu rumuzGulay cima olurmu diye sormuştum birde şifresiz girilmesi benim gibi kendi net tel öğrenenler ićin çok iyi bir sey teyzesi dun bende adi değişti dedin ya dun bulup girdim ilk tanidik Ülker’ cimin yorumlari birine adinin türkçe anlamini soruyordu…evet buraya haziranda gelmişsin benim ilkgirdiğim zaman Hasret Kalma Ver Elini Sevda na analizini okumak icin birde burayi bulana kadar Gulay adi gecen her siteye ggirmiştimhoş duygulardi sevdiğin birini nette aramak …seni seviyorum Allah’a emanet ol sevdiklerinle birlikte… Muck muck..

  205. xanim

    5 Mayıs 2018 at 10:01

    ayselim ben cok iyim seninde iyi olmana sevindim birtanem gunun nasil geciyor

  206. xanim

    5 Mayıs 2018 at 09:52

    calikusum kardesim hos geldin nasilsin hayatim kiz ozledim seni ailenen hayirli mutlu hafta sonlari dilerim

  207. ozgurGunel cim

    5 Mayıs 2018 at 09:52

    Hayirli sabahlar, hafta sonu naif kızımız evet sana isim arayisinda idim sayin yonetici teşekkurler naifkız bir mahsuru olurmu sana (NAİFKIZ)desem o kalbine senin gibi goren düşünen kullari gostersin Rabb’im her sozun için teşekkürler seni seviyorum her şey gonlunce olsun Naifkız

  208. xanim

    5 Mayıs 2018 at 09:50

    gulay ablam amin canim allah cocuklarini saklasin cokda optum onlari allaha emanet ol seni cok seviyorum cokda optum iyiki varsin

  209. xanim

    5 Mayıs 2018 at 09:45

    gulay ablam sana ve gozel ablama yorum yazdim cikmamis birazdan cikar her halde

  210. xanim

    5 Mayıs 2018 at 09:42

    gunaydin birtanecik ayselim nasilsin askitom keyfler nasil ve sana ailenen hayirli mutlu hafta sonlari dilerim

    • Aysel

      5 Mayıs 2018 at 10:05

      Günaydın şirinim ben iyiyim sen nasılsın canım? Sana da hayırlı mutlu günler bitanem.

  211. Çalıkuşu

    5 Mayıs 2018 at 09:42

    Herkese hayırlı sabahlar sitenin güzel insanları. Günaydınlar mutlu hafta sonları. 🙂

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 09:43

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı günler çalıkuşum. Hoşgeldin.

    • Aysel

      5 Mayıs 2018 at 10:06

      Günaydın Çalıkuşum hoş geldin nasılsın?

  212. xanim

    5 Mayıs 2018 at 09:38

    gunaydin sitenin modaci kizi ve guzel bayanim nasilsin askitom benim ailenen hayirli mutlu hafta sonlari dilerim

  213. xanim

    5 Mayıs 2018 at 09:35

    gunaydin ozgur teyzosum nasilsin canim benim seni cok seviyorum allaha emanet ol ailenen hayirli mutlu hafta sonlari dilerim

  214. ozgur

    5 Mayıs 2018 at 09:14

    Hayirli sabahlar ve hafta sonu gonlunuzde hayalinizde ne varsa Allah’im karşiniza cikarsin ,nasip etsin gonul dostlarim ve sizlersiz hayst bana çok zor geldi gözluksuz tel yorumlari okuyamadim ve sizleri çokkkkkk özledim kslbi guzellerim şimdi yorumlari okuma zamanı sevgimle tek tek donucem sizlere Allah’ın izni ile…..muck muck..

  215. ozgurGULAY CİM

    5 Mayıs 2018 at 09:08

    Hayrli sabahlar ve Albasan ailesine sağlikli musmutlu gonullerince hafta sonu dileklerimle yine analizin ruhumu dinlendirdi seni hsyatima veren Rabb’ime binlerce şukur her şey gonlunce olsun… Muck…

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 09:23

      Hayırlı sabahlar ve hayırlı hafta sonları özgür teyzecim. Çok teşekkür ederim..

  216. Demet

    5 Mayıs 2018 at 08:54

    Günaydın hatunlar! 🙂

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 09:26

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı haftasonları demetcim.

  217. Aysel

    5 Mayıs 2018 at 08:38

    Günaydın hayırlı mutlu sabahlar Gözel ablam nasılsın? İyi hafta sonları.

  218. Aysel

    5 Mayıs 2018 at 07:50

    Günaydın hayırlı mutlu sabahlar iyi hafta sonları canlarım. Nasılsınız? Aylenizle geçireceyiniz sağlıklı mutlu huzurlu bol gülücüklü bir gün diliyorum hepinize ALLAHIN RAHMETİ VE BEREKETİ ÜZERİNİZE OLSUN İNŞALLAH. Sizi çok seviyorum

  219. xanim

    5 Mayıs 2018 at 07:06

    gunaydin gozel ablam nasilsin hayatim keyfler nasil ailenen mutlu hafta sonlari dilerim

  220. xanim

    5 Mayıs 2018 at 07:04

    gulay ablam hayatim anne olmak isler cok olup yogun oluyor anliyorum seni ama cocuk guzel bi niymet guzel duyqu yavuzun zehran cok sansli boyle merhametli pamuk kalbli vicdanli anneye sahip olduklari icin o gun olsun ki okullarini bitirip universtiyi okuyub nurvetlerini gormek sana nasip etsin insallah amin ablacim cocuklarinin kac yas i var

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 09:43

      Çok şükür xanım Azeri, farkındayım. ALLAH evlatlarımızla sınaması bizleri.
      Ve İNŞAALLAH hayırlı evlatlar olurlar ömür boyu..kızım dokuza girecek, oğlumda altı yaşına girdi birkaç gün önce..

  221. xanim

    5 Mayıs 2018 at 06:23

    gunaydin sitenin bay ve bayanlari nasilsiniz ailenizle hayirli mutlu hafta sonlari dilerim

    • Aysel

      5 Mayıs 2018 at 08:32

      Günaydın şirinim ben iyiyim sen nasılsın? Bende sana hayırlı mutlu günler diliyorum iyi hayırlı hafta sonları. Seni çok seviyorum

  222. xanim

    5 Mayıs 2018 at 06:21

    gunaydin gulay ablam nasilsin hayatim benim analiz cikmis ben yine uyuya kaldim malesef analiz cok guzel olmus eline yuregine saglik bu gunde yogun olucaksin sana islerinde kolay gelsin ailenen hayirli mutlu hafta sonlari dilerim

  223. xanim

    5 Mayıs 2018 at 06:20

    gunaydin gulay ablam nasilsin hayatim benim analiz cikmis ben yine uyuya kaldim malesef analiz cok guzel olmus eline yuregine saglik bu gunde yogun olucaksin sana islerinde kolay gelsin

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 06:40

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı hafta sonları xanım Azeri, çok teşekkür ederim.
      Aslında anne olupta yoğun olmamak, biraz mümkün olmayan bir durum..Ama olsun, ben sizlerle sohbet ederek bütün stresimi atıyorum.

  224. Gozel

    5 Mayıs 2018 at 04:59

    Gunaydyn hayyrly sabahlar mutly hafta sonlary canlar
    Gulaycim cok guzel analiz eline saglyk teşekkur ederim oyle keyfle okudum iyki varsyn allah ne muradyn varsa versin her şey guzel gonlunçe olsun ablacim

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 06:15

      Günaydın hayırlı sabahlar ve hayırlı hafta sonları gozel, çok teşekkür ederim ve sizlerde iyiki varsınız..

  225. Aysel

    5 Mayıs 2018 at 00:44

    Ablacım eline sağlık yine çok güzel olmuş çok teşekkür ederim. Ama ben dün demiştim o adamı cadı gönderecek diye

    • Yönetici

      5 Mayıs 2018 at 00:45

      Aysel sen bana bişiler yazmışsın, cevap alamadıgın için sana küstüğümü mü sanmışsın 🙁 çok yanlış düşünmüşsün yaw 🙂

      • Aysel

        5 Mayıs 2018 at 00:52

        Evet bi türlü cevap alamadım sizden çok üzüldüm 🙁 ben kimseyi bilerek üzmek yada saygısızlık etmek istemem bilmeden size bişey yaptığımı sandım kaç gündür bunu düşünüp duruyorum 🙁

        • Yönetici

          5 Mayıs 2018 at 00:55

          Yok ya bana ne kötlüğün olacak ki sana kızayım.. Sadece işlerim biraz yoğundu, geziler piknikler kayseriye gidiş felan derken son 15-20 gündür cok yoğun bir tempo vardı, görmedim bile çoğu gün yorumlarınızı, kızmam küsmem söz konusu bile olamaz… takma kafana bi daha..

          • Aysel

            5 Mayıs 2018 at 01:16

            Tamam size bütün işlerinizde kolaylık diliyorum. Cevap verdiyiniz için teşekkürler hayırlı geceler.

    • Gülay Albasan

      5 Mayıs 2018 at 00:46

      Evet ayselcim hatırladım.

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top