Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

Gülay ALBASAN Analizi – Adını Sen Koy 25 Ekim 203. Bölüm

Gülay ALBASAN Analizi – Adını Sen Koy 25 Ekim 203. Bölüm 25 Ekim, 203. Bölüm, adını sen koy dizi analizi..
Hayatta insanın, keşke hiç duymasaydım dediĝi şeyler olur bazen..Ve sanırım ömerimizde, bu hiç duymak istemeyeceği şeyleri duydu malesef. Oysa Ömer tüm cesaretini toplayıp Zehra’nın Halası ile konuşmaya karar vermişti. Zehra, her ne kadar Ömer’in halasını ikna edemeyeceğini düşünse de, yine de Ömer’in Bu cesareti onu mutlu etmeye yetmişti….

Ömer ve Zehra aslında köye giderken çok fazla ümitliydiler. sadece, tek yapmaları gereken, halanın rızasını alıp geri dönmekti. Ama ne mümkün. Köyde geçirilen bir gün daha, sanki işleri dahada zor bir hale getiriyordu. Zehra ömerine, artık dönsekmi dediĝinde, ömer, ben ne olursa olsun, o rızayı almadan dönmem deyip, zehrasının elinden tutarak ona cesaret veriyordu..Ama zehranın, ne o güzel gözleri, nede yüreĝi bu durumu sindiremiyor, ve hem gözleri, hem yüreği aĝlıyordu..Zehra halasının böyle davranmasına bir anlam veremezken, içindeki hüzün gözlerinden okunuyordu..Ve ömeri, sen merak etme der zehrasına. Ben ne yapacaĝımı biliyorum der..

Ve tam bir köy genci oluverir ömer, zehra aşkına.. Dün suları başkasına taşıtan, ahırı tamirciye tamir ettiren ömer, bugün kendi bilek kuvvetiyle halanın karşısında duruyordu..Sabah erkenden kalkıp, hayvanları yemleyip, hatta sobalı sacı bile tüttürmüştü..Ama yinede olmuyor, olmuyordu..hala zehrayı tarlaya götürür. Zehrası ömerine sıkı sıkı tembih eder, sakın aç kalma diye..Gerçi hala kimsede iştah bırakmadıki..Zehra dayanamaz ve halasına, neden hala? Neden sevmedin ömeri diye sorar..ve ömeri sevdiğini ima eder..Aslında, halanın tek amacı, zehrayı korumaktı.. ve bu duyduĝuna dayanamaz halanın yüreği..

Ama yinede, başkalarının günahının cesasını, bir başkası çekmemeli bence..Birde zehranın girdiği yürekten, zalimlik çıkıp gider..neyse zamanla halada anlayacak bunları, ve tamam diyecek..ZEHRAMIZ VE ÖMERİMİZ VUSLATA ERECEK..

Yağmurlu ve serin bir İSTANBUL AKŞAMINDAN, herkese saygı ve sevgilerimle.. Gülay ALBASAN 

Continue Reading
Bunları da Seversin Sen...
31 Yorumlar

31 Comments

  1. Çalıkuşu

    26 Ekim 2017 at 17:27

    Hayırlı akşamlar Gülay ablacım və diğer site sakinleri. Dün yazamadım ama. Yine çok güzel olmuş canım ablam.

    • Oğuz Özdere

      26 Ekim 2017 at 17:37

      Ooo Çalıkuşu hoşgeldin, siteye girebildin demek..

      • Çalıkuşu

        26 Ekim 2017 at 18:13

        Giremeseydim çok üzülürdüm hocam

  2. özgür

    26 Ekim 2017 at 02:01

    saygı sevgi bizden olsun kalbi duyguları güzel kızım prensesimiz neden narin onu sen yetiştiriyorsun sen bu kadar ince…… vs vs prensesin senide gecer benim oğlumda duygusaldır kız erkek fark etmez anne örnektir onlara Allah‘ın izni ile…..
    Analizlerini okurken zihnimle bedenimde dileniyor……..iyi ki hayatımda varsın duygulu kızım…….Allah rahatlık versin…..sevgimle….

  3. tuana

    26 Ekim 2017 at 00:35

    Simdi isin asli su zehra salimin kizida degil yani salim zehranin dayisi burasi kesin artik ve suda gercek halada zehranin anne annesi ve halanin omere tavirli olmasinin asil nedeni zehranin annesi yani kafin zamaninda zengin bitine asik olmus even kacmis zehra o adamdan olmus ve zehranin annesi bir sekilde nasil oldugu belli degil daha ölmüs ve zehra dogduktan sonra once yetimhaneye verilmis sonrada salime yani hala aslinda torununu korumak icin salime vetmis ve herkes salimi kizi biliyo yani zehranin babasi bence yasiyor ve zehranin varligindan habersiz ilerleyen bolumlerde belkide ortaya cikacak iste ozaman isler cok fena karisacak suda bir gercek zehra herseyi ogrenince yikilacak kuzu cunku hayatindaki hersey yalan hatta omere bile cok kirilacak cunku gercegi bildigi halde ondan saklamis

  4. Aslınur

    25 Ekim 2017 at 23:55

    Eline sağlık, sağ ol Gülay ablacım 🙂
    Hala da güya nefes aldıkça bu evlilige izin vermeyecekmiş, ya birinden biri de çıkıp demiyor ki hala biz zaten evliyiz. Ya o değil de hala sırlarla dolu, duydunuz mu hala ne dedi fotoğrafı çıkarıp zengin birini getirmiş ama kızın da seninle aynı kaderi yaşamayacak, buna izin vermem dedi. O zaman Salim de gerçek babası değil şimdi akrabalık bağlarını çözmeye çalışalım, iki seçenek var,

    Zehra Salim’in halasının torunu olabilir yani kuzeninin kızı.

    Salim Zehra’nın dayısı olabilir, kız kardeşinin emanetine sahip çıkmak istemiş olabilir, hala da Zehra’nın gerçek halası olur. Ama Zehra’nın gerçek babası başka biri. Zamanında babası annesini terk etmiş, annesi de hastalıktan öldü Zehra’ya da Salim sahip çıktı, o zamanlar Sevimle evli olup da onların bir süre çocuğu olmamış olabilir, Zehra’ya da öz kızı gibi yanlarına almışlar bir süre sonra da Yasemin doğmuştur. Yani benim tahminim öyle 🙂 bakalım yarın izleyeceğiz ama bu hala bir çok sırrın ortaya çıkmasını önemli rol oynayacak ee Ömer de bir şeyler biliyor tabi. Sevim’in Zehra’nın gerçek annesi olmadığını falan o da o ara söyler herhalde, tabi hala da şok, karşılıklı sırlarını dökerler. E herşeyden habersiz garibim Zehra da tarlada bitkin düşer, ruhu daralır bayılır, hadi bakalım yarını iple çekiyorum 🙂 iyi geceleer 🙂

    • Gülay Albasan

      26 Ekim 2017 at 00:41

      Valla ben üçüncü kuşağa geçince akrabalık olayları, karıştırıyorum hep..kim kimin nesi..en iyisi ben sadece zehra ve ömere yoĝunlaşayım..gerisini siz dedektifler halledersiniz zaten.

      • şule

        26 Ekim 2017 at 17:51

        Çok şükür bin şükür sitemize kavuştuk hepinize kucakkkkk dolusu sevgiler sizi seviyorummmmmmmmm

        • Oğuz Özdere

          26 Ekim 2017 at 17:52

          Teyze iyice bi dolaş bi sorun var mı sitede? telefonla tabletle..

          • şule

            26 Ekim 2017 at 18:09

            Vallahi kafayı sıyırdım o belli site yöneticisi

          • Şule

            26 Ekim 2017 at 18:31

            Telefondada sorun yok site yöneticim çok sevindim vallahi:)

            • Oğuz Özdere

              26 Ekim 2017 at 18:37

              Bide tabletten bakıver teyze yaw 🙂

              • Şule

                26 Ekim 2017 at 18:55

                Tablettede sorun yok çok sag olasın site yöneticim bak artık bozulmasın sonra şule teyzenin yorumlarını hiç göremessin bu da büyük kayıp dimi amaaaaaa :):)

      • Şule

        26 Ekim 2017 at 18:28

        Oyy canım gülayım çok şükür nasıl mutluyum anlatamam kızlar seviyorum sizi

      • Şule

        26 Ekim 2017 at 18:59

        Canım gülayım neydi o bana koydugun isim bulamıyorum hangi sayfadaydı

        • Gülay Albasan

          26 Ekim 2017 at 19:10

          İsim kıraliçesi’ydi şule ablacım..

          • Şule

            26 Ekim 2017 at 20:42

            Sana yorum yazarken seninkini kullanacağım aslınura yazarken onun kini kullanacagım evet ohh be sonunda halada ömere elini öptürdü helal olsun ama sen demiştin zaten halanında bir naif tarafı var diye benim arkadaşımın gönlü güzel canım benim seni çok seviyorum ben

  5. Anonim

    25 Ekim 2017 at 23:36

    Günaydınım bence ömer in duydukları iyi oldu analiz çok güzel olmuş

  6. Habibe Gül

    25 Ekim 2017 at 22:49

    Muşmula hala gene işbaşında
    Ömer fikaram ineklerle ahirda
    Oda yetmiyormuş gibi
    Tam bir köy adamı modunda
    Sürati beş karış musmulanin
    Ne işi var tarlada zehranin
    Derdin ne anlamadım
    Bırak sonsun su havaların
    Omere cektirdin
    Allahta sana çektirdi
    Gidipte bayildin tarlada
    Seni yine ömer getirdi
    Suratına bir tekme basacam
    Ağzına iki yumruk atacam
    Benim asiklara karışma
    Yoksa sana burdan direk dalacam
    Dilerim sende mutsuz olursun
    Düğünde çalgıcı olursun
    Eğer kurtlarını dokemezsen
    Bizim salona garson olursun
    Zehmer çok mutsuz
    Gadnem karı yüzünden huzursuz
    Az kaldı ben dalacam halaya
    Bide o yetmezmis gibi çok yüzsüz
    Gözleri nemli aşıkların
    Dertleri başlarından aşkın
    Oda yetmiyormuş gibi
    Çıktı sırları eski aşıkların
    Eskileri canlandırdı gözünde
    Duramadı sözünde
    Bırak eskileri artık
    Yoksa hiç değerin kalmicak gözümde
    Aha gidim yorum
    Sizi de çok sevim tama
    Benden hepinize iyi akşamlar
    Hepinizi çok seviyorum

    • Aslınur

      25 Ekim 2017 at 23:56

      Habibe Gül eline sağlık çok güzel, yürü be beraber gidiyoruz halayı dövmeye 🙂

  7. Oğuz Özdere

    25 Ekim 2017 at 22:34

    Arkadaşlar, yeni bir sunucuya geçtik, daha hızlı olması ve sorun yaşanmaması amacıyla. Yorumlarda kısa süreli yaşanan sorun bu benim yorumumu gördükten sonra kalmayacak inşallah.

    • Gülay Albasan

      25 Ekim 2017 at 23:08

      Tamamdır görüyorum sayın yönetici..İNŞAALLAH HAYIRLI OLUR,yeni sunucumuz..

  8. Demet

    25 Ekim 2017 at 21:28

    Keyifle okuduğum ve hüzünlendiğim bir analiz oldu. Eline sağlık. Nedense bu aralar hiç siteye bakasım gelmiyor. Içimden yorum yapmak gelmiyor aslında ama yapıyorum işte. Şimdi bu yorumdan sonra muhtemelen gidip, iki veya üç saat sonra geri geleceğim. O da sadece göz gezdirmek için. Neden bilmiyorum ama huzursuzum. Kötü birşey olmaz inşaallah. Iyi akşamlar herkese.

    • Gülay Albasan

      25 Ekim 2017 at 21:32

      Demetcim,sizin oralarda hava durumu nedir bilmiyorum ama,bazen sonbahar hüznü çöker insanın üzerine..İNŞAALLAH hayırlara çıkar sıkıntın..iyi akşamlar..ve teşekkür ederim..

      • Demet

        26 Ekim 2017 at 00:18

        Bende Bilmiyorum Gülay’cığım. Şu anda tek bildiğim şey korku

        • Gülay Albasan

          26 Ekim 2017 at 00:47

          Korku bazen olacakların habercisi..bazende olmayacakların ifadesidir..

          • Demet

            26 Ekim 2017 at 02:37

            Ha yok o anlamda söylemedim. Evin içinde bir kuş,ordan oraya uçuyordu. Bende biraz korkuyordum,korktuğumu hissetmiş olacakki sürekli uçup bana geliyordu ve kafama konuyordu. O yüzden öyle yazdım. Kuş korkuttu beni.

    • Şule

      26 Ekim 2017 at 18:57

      Ne oldu sana ablasının şirin kötü kraliçesi

      • Demet

        26 Ekim 2017 at 19:37

        Hiçbirşey olmadı Şule abla. Neden? Birşey mi oldu? Ben mi kaçırdım?

        • Şule

          26 Ekim 2017 at 20:53