Connect with us

Adını Sen Koy

Gülay Albasan – DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN

Sitemizin değerli yazarı, yorumcusu ve yönetim ekibimizin vazgeçilmezi Gülay Albasan’ın bugün doğum günü. Sitemizdeki yorumları onaylayıp her birinize özenle cevap yazan, bunla da yetinmeyip sitemizdeki güzel arkadaşlık ve dostluk ortamını kendi elleriyle imar eden ve küçüklere ablalık büyüklere kardeşlik eden yüreği temiz, yardımsever insan Gülay Albasan.. iyi ki doğdun..

Sitemizdeki varlığına öyle alıştık ki sen olmayınca büyük bir eksiklik hissediliyor, yokluğunu bir kaç saat gelmediğinde herkesin hissettiği bir dost, yazdıklarınla yüreklere dokunan bir yazar, bitkisel tarifleri ile de adeta gece doktorumuz olan temiz kalpli insan, iyi ki doğdun, iyi ki varsın, iyi ki seni tanımışız dizihaberi.tv ailesi olarak..

Nacizane pastamız, ve oĝluşumla kızımın aldıĝı kupalar..

Gülay hanımın kendisine sitemize kattığı değerden ve verdiği emeklerden dolayı şahsım ve sitemiz adına teşekkür ediyorum. Varlığıyla, analiz ve yorumlarıyla, herkes için iyi dilekleriyle sitemizdeki neşe kaynaklarından birisi olduğu için kendisini tebrik ediyorum. Ayırdığı tüm zamanlar için, ben olmadığımda gözüm arkada kalmadığı için ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Allah sağlıklı sıhhatli ömürler versin, sevdikleriyle, eşi ve çocukları ile birlikte nice güzel huzurlu sağlıklı yıllar diliyorum kendisine. Allah yolunu bahtını gönlünü açık eylesin.. AMİN.. NOT: Sizlerde Gülay hanım için yorum ve görüşlerinizi aşağı yazabilir, yeni yaşını kutlayabilirsiniz. Çiçekler şirketten 🙂

Continue Reading
Bunları da seversin..
195 Yorum Var

195 Comments

  1. ferize

    11 Aralık 2017 at 21:31

    Afiyet olsun.. gùlaycim..
    O bardaklardan içtiģiniz..
    Çay..sizlere şifa..olsun..
    Çok..kíymetlisin..
    Iyiki varsın. .

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 21:33

      Ferize ablacım çok teşekkür ederim.sizlerde kıymetlisiniz..hayırlı akşamlar..

      • ferize

        11 Aralık 2017 at 21:34

        Hayırlı akşamlar. .
        Canım..

  2. Özgür

    11 Aralık 2017 at 21:26

    İyi akşamlar Oğuz hocam sizler bizim için bu zamanda bulunmaz bir şans bir değersiniz Allah her işinizde yolunuzu açsın o değerli ahlakınla öğrencilerin ahlaklansın bu ulkeye insanlığa faydalı olup siz’in gururunuz olsunlar çünki ben sizinle gurur duyuyorum iyiki sizleri tanıdım hayatıma renk kattınız Teşekkürler her şey için ve bu sayfa için en güzel insanlarla karşılaş hayatın boyunca iyi güzel yorumlara…….☺️

  3. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 19:06

    Bu piton denen adam zehranin altan dini niye aldikizehranin kolyesi daha değerlidir koskoca kolyeyi görmemiş olamaz. Mahalleyi gosterdiklerinde insanın canı sıkılıyor. Ayşe müge hatta şükran teyze pantolon giyiyor ama zehra hep elbise giyiyor.bu mugenin ağzına ağzına terlikle vurasim geliyor izlerken. Sinir bozucu kız .

  4. Tatlıcı ülker

    11 Aralık 2017 at 18:08

    GÜLAY ablam şaka yapdım. Ben tatlıdan anlamam tabi baklava dışında. En yapdığım iş yemektir. Hatta bir ara aşcı olmağa kararlıydım. Ama modacılıkta durdum.

  5. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 17:52

    Gulaycim pasta güzel görünüyor ama ben çikolatalı pasta yi daha çok severim afiyet oldu size

  6. xanim azerifan

    11 Aralık 2017 at 17:50

    iyiaksamlar gulay ablac im dogumgununu esin v e cocuklarinan geciriyo rsun demekki ALLAHDA N DILERIM AILE SEADET LIYINIZI HIC BIR ZAMAN BOZULMASIN BI DAHA DOGUM GUNUNU KUTLU YORUM BITANEM IYIKI VARSIN OPDUM SENI

  7. Çiçek..

    11 Aralık 2017 at 17:42

    Daha ne olsun gulaycim allah muhabbetinizi mutlulugunuzu bozmasın canim .hep s evdiklerinle ve seni sevenlerle ol inşallah

  8. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 17:38

    Tüm iyi dileklerinin için teşekkür ederim özgür hanim.oğlumun evlilik işi yakın zamanda olmaz çünkü ikiside yüksek lisans öğrencisi şu anda oğlum bu mayısta bitirecek lisansını ama doktora var daha. Ben kendim le ilgili bilgi vermiştim ama sizin icinkisaca yazayım 46.yaşındayım evliyim ev hanimiyim .25 yaşında bir oğlum var bandirmada yaşıyorum .benim kimlikte yazan ismi de çiçek değil. Ben doğduğunda babannem çiçek olsun demiş babam kimlik cikarttirirken kendi istediği ismi yazdırmış. babannem o ismi asla söylemedi. Bende babannemle büyüdüğüm için çiçek ismine alıştım diğer isim sadece kimlikte herkes bana çiçek der

  9. Leyla

    11 Aralık 2017 at 17:34

    Gülay hanımcım sevdiklerinizle beraber sağlıklı,huzurlu mutlu yaşlar alın inşallah.Doğum gününüz kutlu olsun…

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 17:46

      Teşekkür ederim leyla hanım. Hep beraberce İNŞAALLAH..

  10. xanimazerifan

    11 Aralık 2017 at 17:19

    iyi aksamlar calikusum senmi yapdin yemeyi umarim cok guzel olmus bende geliyorum bakalim nasil yapmissin

  11. özgür

    11 Aralık 2017 at 17:15

    Damadımız özeri kökenli dedeleri azeri Allah bozmasın dualar yerini buluyor Çiçek hanım sana çok fazla seven ,sayan ,değer veren insan evladı olsun gelinin ikinizin ilişkisini parmakla gösterilen derlerya Allah öyle nasıp etsin o hayatına girdiğinde yeniden doğdum dersin dileklerin gerçek olsun aile sayfasında çoğunuzun tanıtımı yok uzun süredir bir şeyler paylaşınca kaç çocuk neler sevilir sevilmez alışkanlıkları bence kaynaşmanın önemli detaylar
    anomin yorum yazanlar rumuz kullana bilir ben Gülay‘cımı önce yazdığı sitede adımla görüşüyordum adımı yazarken evdekiler görünce yasaklar gelirse düşüncesi ile rumuz kullanabilirmiyim sorusuna Gülay‘cımın evet rumuz özgür düşünce duygu paylaşım söyliyemediklerini içinde saklamamak ama çok sevdim özgür teyze olmayı ben hayatımda ne isem burdada oyum insanlara ne olursa olsun hataları ile kabullenir sevilecek yanlarını bulurum
    çok uzunnnolduuu sevgimle iyi akşamlar ve yorumlarrr.

  12. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 17:14

    Gulaycim nerdesin doğum günü kızı nerelrdesin bu gün özledim kardeşimi ama ben

    • Oğuz Özdere

      11 Aralık 2017 at 17:17

      Doğum günü kızı meşgul, sanırım bir sürpriz var 🙂

      • Gülay Albasan

        11 Aralık 2017 at 17:26

        Yoo süpriz yok.kendime pasta ısmarlamaya çıktım dışarı..aldık ve eve geldik, akşama yiyeceĝiz ailece..yemek isteyen buyursun gelsin..

        • Oğuz Özdere

          11 Aralık 2017 at 17:35

          Meyveleri demet hoca yesin, onun familyası çok sever 🙂

          • Demet

            11 Aralık 2017 at 17:45

            Immm kiviye bayılırımm.

          • Gülay Albasan

            11 Aralık 2017 at 17:47

            Ben çikolatalı almıştım, ama neyse buda çok güzel görünüyor..Teşekkür ederim.Afiyet olsun bana..

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 17:36

      Çiçek ablacım, çorba yaptım.dizi başlamadan kızımın ödevlerini yaptık..karınlarını doyurdum..yani doĝum günümdede birşey deĝişmedi..sizlerin güzel dua ve dilekleri haricinde..Ama olsun, böylede mutluyum.çocuklarım yanımda. Bana kocaman birer poselen çay kupası, kendilerinede meşrubat bardağı aldılar..akşamda, İNŞAALLAH o koca kupalarla, çay içip, ailece pasta yiyeceĝiz..MUTLUYUM.SAĜLIKLIYIM, SEVENLERİM VAR, daha ne olsun.sizler varsınız..Hepinizi çook seviyorum..

  13. Tatlıcı ülker

    11 Aralık 2017 at 17:12

    ÖZGÜR TEYZEM merhaba. Ablacım ince sözlerin için teşekkür ederim. Teyzecim tamamdır bu günden itibaren yazdğım tüm şiirlere tarihde yazıcam. Valla kontor iki gün daha idare eder. Sonrasında Allah yardımcı olucak İnşallah.

  14. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 17:11

    Hayırlı akşamlar çalıkuşu,erkencisin ben sana güveniyorum eminim ki kimse aç kalmaz sen ne yaparsan yerim ben

  15. Tatlıcı ülker

    11 Aralık 2017 at 17:06

    FERİZE ablam sen bana yorum yazarsında ben bakmazmıyım. Canım ablam siteye geldiyim andaca tüm yorumlara bakdım. Ama bana günaydın yorumun bir ayrı hoşuma gitdi. “GÜNAYDIN MİLLET” deyişimi özlemişsin. Bu cümlen zaten beni benden almaya:-) yetdi. SENİ ÇOK SEVİYORUM:-)

  16. Çalıkuşu is

    11 Aralık 2017 at 16:57

    Herkese hayırlı akşamlar. Kahvaltı çiçek ablamdan akşam yemeği de benden. Buyurun dostlar

    • Oğuz Özdere

      11 Aralık 2017 at 17:00

      Aç kaldık kesin 🙂

      • Çalıkuşu

        11 Aralık 2017 at 17:01

        Ya niye oğuz hocam. Çok iddialı olmasada yinede elimden birşeyler gelir

        • Oğuz Özdere

          11 Aralık 2017 at 17:03

          Bende onu diyorum işte, elinden gelenle öğün olmaz o da zamanında gelmez 🙂

          • Tatlıcı ülker

            11 Aralık 2017 at 17:08

            Öğuz abi beni unutma bende süper tatlı yaparım adımdan belli zaten:-)

          • Gülay Albasan

            11 Aralık 2017 at 17:40

            O elden gelenle öĝün olmaz. Olsada zamanında olmaz.

      • Demet

        11 Aralık 2017 at 17:04

        Bende çikolata yiyiyorum. 🙂 Isteyene verebilirim.

        • Gülay Albasan

          11 Aralık 2017 at 17:38

          Ayy ben isterim.ama bitter olsun..mmmm.

          • Demet

            11 Aralık 2017 at 17:47

            🙁 🙁 Üzgünüm canım,bitterlerin hepsi şu an midemde. Ama sütlü var,ister misin? 🙂

            • Gülay Albasan

              11 Aralık 2017 at 17:49

              Neyse olur ondan ver bari..

              • Demet

                11 Aralık 2017 at 18:53

                Oğuz hocam buraya bitter çikolata resmi koyar mısın? Lütfen. Benden Gülay’a. Doğum günü hediyem. 🙂

  17. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 16:49

    DEMETÇIM bende yeni bölümü heyecanla bekliyorum hatta su an vakit geçsin diye 25
    .bölümü izliyorum.

    • Demet

      11 Aralık 2017 at 17:05

      Sanırım sadece biz bekliyoruz Çiçek ablacığım. Kimsecikler yok biz,Çalıkuşu ve Oğuz Bey dışında. 🙂

  18. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 16:47

    Teşekkür ederim iyiyim xanimazerifan,sen nasılsın g.

  19. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 16:25

    Teşekkürler ferize hanim.sağ olun

  20. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 16:23

    Özgür hanim düğün yorgunluğu tatli yorgunluk ama siz kız vermişsiniz bu biraz daha zor tabi kız vermek zordur sanırım yegeninizede allah geçim versin mutluluklar dilerim.kendinize iyi bakın iyice dinlenin görüşürüz.

  21. özgür

    11 Aralık 2017 at 15:48

    Çiçek hanım, Şule hanım teşekkür ederim günaydın yorumunuzu şimdi okudum son üç gün uykusuz kaldım kalbimin yarısı dediğim kız kardeşimin kızının düğünü yatıya kalan sevdiğim kuzenlerle güzel zamanın bu erken yıpranmış bedenden yorgunluk fazla gençlikte kıymet bilmeyen deymiycek insanlar için yıprattım boş ver insanlık bizde kalsın huyumu çöpe atmam gerek …..o nedenle gençler benim için çok önemli
    onların önünde sağlıkla yaşamalarını istediğim hayatlar var bilmem yanlışmı düşünüyorummm
    sevgimle kalın….

  22. xanimazerifan

    11 Aralık 2017 at 15:40

    merhaba arkadaslar nasilsiniz ferizeablacim demetcim cicek ablacim sule ablacim sizler nasi lsiniz insALLAH iyisinizdi r KENDINIZE IYIBAKIN ALLAHA EMANET OLUn

    • Demet

      11 Aralık 2017 at 16:26

      Merhaba Xanim. Seni burada görmek güzel. Allah’a emanet ol canım. 🙂

  23. Demet

    11 Aralık 2017 at 15:15

    Heyecanla yeni bölümü bekleyen??? 🙂

  24. özgür

    11 Aralık 2017 at 15:11

    Hoş geldin tam geldim Ülker‘cım şiirin duygularımızın sesi yazmıştım sana yazılarına tahrih ,saat yaz yazdığın anın elerki yaşlarda o saatte yazmışım duygusu da güzel kontürlerini
    bizleri sensiz bırakmıycak şekilde kulan birde analiz yazıyorsun kontürün bereketli olsun sevgimle öptüm….
    Aytaç ayyüzlüm Allah seni hep mutlu yaşatsın sevgimle öptüm….
    Kırçıçem çoçuklarınla güzel günler….
    Sevgimle kalın

    • Demet

      11 Aralık 2017 at 16:29

      Teşekkür ederim Özgür teyzeciğim. Size de hayırlı günler. 🙂

  25. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 14:51

    Maşallah tatlici ulkercim sende ne cevherler varmış.ne güzel dile getirmişsin hislerini bende hiç böyle yetenek yok.içimden geçenleri kaleme diyemiyorum.

  26. Tatlıcı ülker

    11 Aralık 2017 at 14:41

    FERİZE ablam merhaba. Ablacım yorumunu şimdi gördüm ve beni özlediyin için çok mutlu oldum. İyiki varsın.

    • ferize

      11 Aralık 2017 at 16:31

      Merhaba ůlker kardeşim..
      O sayfada 2 defa yazdım..sana..sen bir tanesini..farkettin..sadece..sende iyiki varsın..canım..
      Bőyle bir şiir le ..
      Karşılaşacağımızı..
      Tahmin etmiştim..
      Şair ruhlu çocuk..
      Hepp mutlu ol..
      ALLAH YAR VE YARDIMCIN
      OLSUN. .AMIN..
      Seni seven..ferize ablan..

  27. Tatlıcı ülker

    11 Aralık 2017 at 14:27

    “GÜLAY ALBASANA”
    Ayların en güzelinde,
    Günlerin en özelinde,
    Birisi dünyaya gelmiş,
    Kendisiyle neşe getirmiş…

    Bu neşeli insanın doğum günüymüş,
    Ama Tatlıcı tebrike için geçikmiş:-(
    Şimdi dileklerini söylicek,
    Umarım ablası aff edecek.

    Güzeller güzeli Gülay ablam,
    İyiliktir hayatdakı tek anlam.
    Bu anlamı hayatına katmışsın,
    Hepimizin canı olmuşsun:-)

    Bak her kes seni tebrik ediyor,
    En güzelinden dilekler diliyor:-)
    Bende bu bu dileklere katılıyorum,
    Doğum gününü kutluyorum.

    Ablacım hayatın güneş gibi parlasın,
    Yıldızalar her zaman kalbinde ışık saçsın.
    Hayellerin gerçek olsun,
    Kalbin huzurla dolsun:-)

    Bazen doktorumuz, bazende ablamız oluyorsun,
    Her derdimize yetişiyorsun,
    Doğum gününde bile çalışıyorsun,
    Çalıştığın kadar mutluluğun olsun:-)

    Rabbim seni her daim mutlu etsin,
    Her şeyi gönlünce versin:-)
    Melekler hep yanında dursun,
    Doğum günün kutlu olsun:-)

    Gülay ablam kusura bakma malum sebeplerden doğum gününü anca şimdi tebrik ede bildim. Bu şiirde tüm sevgimle gönlümden koptu. Doğum günü hediyyesi olarakta kabul ede bilirsin.
    İYİKİ DOĞDÜN:-)

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 16:40

      Çok teşekkür ederim ülkercim. O güzel ellerine ve yüreğine sağlık..iyiki varsınız. Tekrardan tešekkür ederim..

  28. ferize

    11 Aralık 2017 at 14:12

    Ve….herbirizin..
    Sizi..sevenlerinizin..
    Onu gůzelliklerle..
    Hatırlayacaģı..
    Ve…tùm..içtenliğini.
    Haykírabileceği
    Bőyle őzel bir SAYFA sı..
    Olması..temennimdir..
    Hepinizi çok seviyorum..
    ALLAH A EMANET OLUN. ❤CANLAR.❤

  29. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 14:09

    FERIZE hanim karadeniz den kız almak zor mudur .kısmet olursa inşallah gelinim olacak kızımız trabzonlu.

    • ferize

      11 Aralık 2017 at 15:16

      Çiçek hanımcım..
      Gençlerinn..AŞK..
      Derece sine bağlı..
      Bőyle bir soruyla..
      Karşılaşmak beni..
      Çok mutlu etti..
      Ben BARTIN a yakın..
      Bir..kőydeyim..canım..
      Ben..gençlere..
      Mutluluk lar diliyorum..
      Allah utandırmasın..
      Bu duam..onlara..dùğūn..
      Hediyem..olsun..
      Amin..

  30. tugba

    11 Aralık 2017 at 13:39

    iyi gunler gulay hanim dogum gununuzu en icten duygularla kutlarim

  31. ferize

    11 Aralık 2017 at 13:37

    Hayırlı..gůnler ..Şule cim..seni unuttuģumu..
    Sanma..sana yazdım…sayfanın..gerisinde
    Kaldi..sanirimm..
    gôrmedinn..
    Gőnūllerin..sultanı..
    Seni..hiçç..unutabilir.
    Miyiz..
    Çůnki bizz..
    Espirisiz..
    Olamayíz..
    Oda..sana ait..
    Sevgiyle kall gůzellik

    • Şule

      11 Aralık 2017 at 16:35

      Gerçekten öylemi düşünüyorsun çok mutlu oldum ferize teşekkür ederim canım iyiki varsın.

  32. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 13:05

    DEMETÇIM ben sana çay , sahlep,nescafe ,yada ne ne seviyorsa ben sana yapardım.

    • Demet

      11 Aralık 2017 at 14:25

      O zaman ışık hızı ile geliyorum. Bekle beni Çiçek abla. 🙂

  33. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 12:20

    FERIZE sen nerede yaşıyorsun ben balikesirin bandirma ilçesindeyim .

    • ferize

      11 Aralık 2017 at 13:19

      Ben KARADENIZ kızıyım.
      Sevinçten..
      Ağlayabilen..
      Ùzūldūğūnde..
      Haykırabilen..bir
      Kadınım..ben..
      Herkesi..anlamaya..
      Çalışan..
      insanlarín..
      Yardímína..
      Koşan..
      Dargınlerı..
      Barıştırmaya çalışan..
      Biriyimm.
      Benn deģil..
      Bizz olmayı..seven..
      Arasıra hata..
      Yapan..
      Başarımı..engellemeģe..
      Çalışanlara..tahammūll..
      edemeyen..
      Bőyle biriyimm.benn.
      Hepinizi..çok..seviyorum..
      Çiçek..hanım..
      Hayırlı..gůnlerr.

    • ferize

      11 Aralık 2017 at 13:23

      Benim yaşadıģım..
      Şehirde..3 arkadaşımm.
      Vardı..
      Balıkesirli..
      Onlarda iyi insanlardı..
      Şimdi biz çoģunlukla
      Kőydeyiz..
      Çiçek hanım. .memnun..oldum..
      Tanıştığımıza..
      Hepp..Mutlu ol canim..

      .

  34. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 12:15

    FERIZE hanim size de iyi gunler.akşam yemeğine herkez gelsinbuyursun allah ne verdiyse hep beraber yeriz.önemli olan gönüller bir olsun ne yediği misin önemi yok

  35. Handan

    11 Aralık 2017 at 12:09

    Canım Gülayım. Gönlü güzel, kendi güzel biricik dostum. İyiki doğmuşsun. İyiki seni tanımısım. Sevdiklerinle vê sevenlerine mutlu,huzurlu,sağlıklı uzun bi ömür diliyorum. Doğum günün kutlu olsun Gülayım.

    • ferize

      11 Aralık 2017 at 12:24

      Hayırlı..gūnler..
      Handan őgretmenim..
      Nasılsıniz?..őzlettiniz..
      Kendinizi..
      Tekrar burda oluşunuz..
      Mutluluğumuza..
      Mutluluk..kattı..
      Bu mutluluk..Hepp devam
      Etsin..inşAllah. .amin

      • Handan

        11 Aralık 2017 at 13:17

        Hayırlı günler Ferize Hanım. Teşekkür ederim bende sizleri çok özledim. Biraz işlerim vardı. Yoğunluktan yazamadım. Ama tüm gönül dostlarımı çok özledim. Kendinize iyi bakın. Hoşçakalın dostça kalın.

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 12:58

      Çok teşekkür ederim handan öĝretmenim.bende iyiki sizleri tanımışım. İyiki varsınız.

  36. ferize

    11 Aralık 2017 at 12:03

    Demetcim hayırlı..
    Gūnlerr..
    Beni sormuşsun..
    Ben çok şūkūr iyiyim.
    Sende iyisin..çok şūkūr.
    Hepp..neşe li kal canısı..

    • Demet

      11 Aralık 2017 at 12:34

      Teşekkür ederim Ferize Hanım,iyi günler. 🙂

  37. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 11:38

    Gülay kolay gelsin bende temizlik yapi cam ama önce yemek işini aradan cikartayim dedim yemek yapıyorum şimdi

    • ferize

      11 Aralık 2017 at 11:59

      Çiçek hanım..
      Hayırlı..gūnler..
      Kahvaltı davetinize..
      icabet edemedik..
      Fakat..akşam..yemeği..
      içinn.hala bir şansımız..
      Varr..
      Biz Gőnūl dostları..
      Yemekte..ne var..
      Hiç merak etmeyiz..
      Hepimizin..aynı..
      Masada toplanması..
      Yeterlidir..bence..

  38. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 11:27

    DEMETÇIM,kimse gelmeyince tek başıma kahvaltı ettim.kahve içmeye beklerim canim.

    • Demet

      11 Aralık 2017 at 12:36

      Çiçek ablacığım ben biraz anormal gibiyim. Türk kahvesinden ve bitki çaylarından hoşlanmam. Yine de nazik davetinden dolayı teşekkür ederim. Sana afiyet olsun. 🙂

  39. Çalıkuşu

    11 Aralık 2017 at 11:17

    Ee kimse yok ben geceleri olduğu gibi yine çok geç geldim galiba.

    • Demet

      11 Aralık 2017 at 11:23

      Ben buradayım,ister misin beni? 🙂

      • Çalıkuşu

        11 Aralık 2017 at 11:30

        Aa demet öğretmenim o nasıl söz. Sen gelirsin de ben nasıl istemem. Hayırlı günler nasılsın napıyorsun

        • Demet

          11 Aralık 2017 at 12:32

          Çok şükür Çalıkuşu’m iyiyim. Bende biraz temizlik yapayım dedim ama bugün başka işlerim var,yarına kaldı. Sen nasılsın,ne yapıyorsun? 🙂

    • ferize

      11 Aralık 2017 at 11:39

      Gūnaydın..Çalıkuşu. .
      Eveett..senle hìç..
      Karşılaşamıyoruz..
      Benim mesaim..dolmuş..
      Oluyor..
      Senin mesai ondan sonra..
      Başlıyor..
      Sevgiyle..kall..

  40. Demet

    11 Aralık 2017 at 11:11

    Herkese günaydın. Şule abla diğer sayfadaki yorumunu gördüm. Ve üzüldüm. 🙁 Bir kötüye “Şirin” olmak kesinlikle yakışmıyor,kimse bana inanmaz. Ama abla sözünü ezip geçemem. 🙂 Öptüm ablacığım,iyi günler. 🙂

    • Çalıkuşu

      11 Aralık 2017 at 11:31

      Demet öğretmenim ben de sana kötü diyemiyorum napıcaz

      • Demet

        11 Aralık 2017 at 12:43

        Bazen Kötü Kraliçe olabiliyorum. Kötü olunca da A.S.K. senaryosu yazıp,herkese işkence ediyorum. 🙂 Sen bana istediğini diyebilirsin Çalıkuşu’m. Bu konuda özgürsün. Istediğin şekilde hitap et. Sorun olmaz benim için. 🙂

    • Şule

      11 Aralık 2017 at 11:45

      Canımsın aferin sana:::::)

  41. Çalıkuşu

    11 Aralık 2017 at 10:52

    Hayırlı sabahlar Gülay ablacığım və sitenin diğer güzel yorumcuları. Herkese günaydın. Yani saat 11 e geliyor ama gece geç yatınca sabahta uyanamıyorsun işte. Ee Gülay ablacım doğum günü kızı nasılsın bakalım bugün

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 11:27

      Günaydın çalıkuşum, iyiyim çok şükür. Ama süpürme işi doĝum günü çocuĝunu bekliyor.

      • Çalıkuşu

        11 Aralık 2017 at 11:29

        Kolay gelsin ablam.

  42. Rzali

    11 Aralık 2017 at 10:32

    Dogum gununuz kutlu olsun Gulay hamin

  43. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 10:01

    Galiba yine çiçek yazmadim

  44. Anonim

    11 Aralık 2017 at 10:00

    Gunaydin herkese,ben yanlış sayfada bekliyorum galiba herkesi kahvaltıya çağırmıştı kimse gelmedi nerdesiniz site sakinleri .

    • Demet

      11 Aralık 2017 at 11:13

      Teşekkür ederim Çiçek ablacığım,ben kahvaltı yapalı çok oldu. 🙂

  45. xanimazerifandan gulay ablama

    11 Aralık 2017 at 09:56

    Konu hakkında yorumunuzu buraya yazabilirsiniz.gunaydin gulay ablacim nasilsin bitanem dogum gunun kutlu olsun ailenen birlikte nice mutlu yillara ALLAHDAN SANA UZUN OMUR CAN SAGLIGI ARZU EDIREM OPDUM SENI

  46. özgür

    11 Aralık 2017 at 09:34

    MANEVİ KIZIMA

    SEN….
    Gülümsemeyince….
    Benim için….
    Güneş batıyor,
    Karanlıkta kalıyorum….
    Ay gülmüyor,
    Hüzünleniyorum…
    Sen gülmeyince,
    Yaşamın tadını,
    Mutluluğunu anlamıyorum.
    VE….
    Seni çok seviyorum.
    SU DAMLAM…
    N/Ö den sevgiler…

    • su damlasi

      11 Aralık 2017 at 10:24

      Ozgur teyzem canim tesekkur ederim duygulandirdi beni emin ol kelebegin cok mutlu gercekden .mutluyum seni cok seviyorum eline o guzel yureyine saglik opdum hayirli sabahlar

  47. ferize

    11 Aralık 2017 at 09:30

    Selam herkese..
    Hayırlı..sabahlar..
    Musmutlu gůnler..
    Neşe ile çıktıģınız..
    Evlerinizde..
    Huzurla..evlerinize..
    Dőnmeniz..
    Duam dır..

    Őzel gūnler..diye ..
    Boşuna dememişler..
    Ara sıra..
    Ortalıktan..
    Kaybolan..
    Arkadaşlarımızı..
    Tekrar aynı..
    Sevecenlikle..
    Burda..
    Olması..
    Őzlediğimiz..
    Değerlerimiz..

    • Demet

      11 Aralık 2017 at 11:15

      Günaydın Ferize Hanım,nasılsınız? 🙂

    • Çalıkuşu

      11 Aralık 2017 at 11:18

      Hayırlı günler ferize ablacım. Güzel temenniniz için teşekkür ederim.

  48. ferize

    11 Aralık 2017 at 09:21

    Sabahları..yūreğīmi..
    ısıtan..GŪNEŞ im..
    Gūdzūzleri 5 dakika..
    Bir yere kaybolsa..
    Őzlediğimm.
    Ve…merak ettiğim..
    Kardeşimsin..
    Soframızda..bereketimiz..
    Tadımız..tuzumuzsun..
    Gece olduğunda..
    Parlayan..yıldızımız..
    Gőnūl ışığımızsın..
    Uyku saati geldiğinde..
    Dua..sız..
    Uykuya..
    Gőndermeyenimizsin..
    ANNE..liğin..
    Kutsallığını..
    Gencecik..
    Yűreklere..
    Ve…bizlere..
    Nakış gibi..
    Nakşedenimizsin..
    iYi Ki DOĞDUN iYiKi..
    VARSIn..

    ALLAH tan..El açıp..
    Dua ettiğin..
    Hasret ini çektiğin..
    Olmasını..
    istediģin..
    Ne varsa..
    Hayırlı bir şekilde
    Kapını..çalsın..
    Amin..

    iNSAN..boşuna şair olmuyor..

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 09:29

      Çok tešekkür ederim ferize ablacım, duaların güzel niyetlerin ve dileklerin..İNŞAALLAH BÜTÜN DUALARINIZ KABUL OLUR HAYIRLISIYLA AMİYN..iyiki varsınız güzel insanlar,iyiki sizleri tanımışım..sizleri seviyorum..

      • ferize

        11 Aralık 2017 at 09:35

        Amin Gůlaycımm..

    • su damlasi

      11 Aralık 2017 at 10:22

      Gunaydin hayirli sabahlar arkadaslar nasilsiniz?
      Yeni gunun yeni haftaniz hayirli olsun ugurlu olsun insallah gunaydin mesaji yazmadim ama inanin tum kalbimle sevgilerimi sayqilarimi dualarimi sizlere sunuyorum benim biraz acelem var bu gun icinden yazmaya bilirim o yuzden haber verdim
      FERİZE ablam hayirli sabahlar canim gunaydin SENİ cok SEVİYORUM kocaman sariliyorum ALLAHA emanet ediyorum SENİ BİTANEM BU gun YAZMAZSAM MERAK etme TAMAMMİ? BENİM BİRAZ İSLERİM KARİSİK BU gun KENDİMİ Bİ kac PARCAYA AYİRİP İSLERİMİ HALL etmem lazim OZLİYCEM SENİ GECE GELİP YAZARİM İNSALLAH KOCAMAN sariliyorum Allaha emanet ol GÖNLÜ güzel ABLAM OPDUM

      OZGUR teyzem canim gunaydin HAYİRLİ sabahlar HİC BU ARALAR KONUSAMADİK SENİNLE NE Kadar cok seviyorum seni bilirsin hep aklimdasin sabahlari aynaya bakiyorum gunaydin ozgur teyzem diyorum kocaman sariliyorum Allaha emanet ediyorum seni kelebegin hep seni sevecek gorusmek uzere

      Demetcim canim ciyerparem senin sabahin hayirli olsun canim cok seviyorum seni unutma kalbimdesin hep orda kalacaksin opdum hayirli sabahlar
      Gulay ablam hayirli sabahlar canim
      Ve diyer arkadaslar ALLAH yardimciniz olsun insallah

      • Demet

        11 Aralık 2017 at 11:17

        Günaydın Su Damla’m. Bende seni çok seviyorum canım,kalbimdesin. Öptüm,çabuk gel. 🙂

      • ferize

        11 Aralık 2017 at 12:30

        Su damlam…
        Hayırlı Gůnler..
        Dualarına..amin diyorum..
        Gūzel kızım..
        Bende seni çok seviyor..
        Bi o kadarda őzlūyorum..
        Bu gūn ve yarın yani
        Herzaman..işlerinde..
        Kolaylıklar..
        Diliyorum..
        Cici kız..
        ALLAH yar ve yardımcın..
        Olsun..amin..

  49. özgür

    11 Aralık 2017 at 09:16

    Günaydın gönül sitesinin kalbi güzel insanları , gönül pençereniz güzelliklere açılsın ayaklarınız güzel yerlere götürsün sevgimle kalın….
    ASLINUR doğum günü kutlamalarını unutmaz yarın sabaha kadar kutlama yorumu olmazsa
    Çalıkuşu kardeşinin telefonundan giriyor bazen ASLINUR hayırlısı ile geri dönnnn sevgimle…

    • Çalıkuşu

      11 Aralık 2017 at 11:19

      Günaydın özgür teyzecim. Hayırlı günler

  50. özgür

    11 Aralık 2017 at 09:02

    BİR CAN
    HAYATIMIZDA……….
    İYİ Kİ VARSIN,
    İYİ Kİ DOĞDUN.
    SEN BİZLERE…..
    BİR CAN…..
    BİR DOST….
    BİR ARKADAŞ…
    BİR SEVEN….
    BİR SEVİLEN….
    HER ŞEY OLDUN.
    DÜNYA‘MIZA,
    BİR GÜNEŞ….
    BİR UFUK,,,
    SONSUZ MUTLULUK,
    VEREN OLDUN
    5/aralık sabahı/N/Ö/den&sevgiler

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 09:17

      Eline yüreĝine sağlık özgür teyzecim..çok teşekkür ederim..

  51. Lale turkmen

    11 Aralık 2017 at 09:00

    Sitenin en sevilen guzel insani dogum gununiz kutlu olsun. Iyiki dogdunuz. Size saglikli, mutlu,huzurlu, bol bereketli,sansli uzun omurler delerim. Omruniz yildizlar kadar uzak, geleceginiz gun gibi parlak olsun. Size bu gun kalpden edilmis en guzel dogum gunu dilerinin hepsi yeni yasinizda gercek olsun. Yuzunizden tebessum hec eksik olmasin. Hayatinizin her gunu bu gunki kadar mutlu olarak gecsin ablacim.

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 09:20

      Günaydın lalecim..çok çok teşekkür ederim. İyiki varsįnız ve iyiki sizleri tanımışım..

  52. özgür

    11 Aralık 2017 at 08:44

    Günaydın Gülay‘cım her günün ,her anın ,haftaların,ayların ve yılların sağlıklı,huzurlu,mutlu ,sevdiklerinle birlikte dolu,dolu yaşa ,ömrün uzun neşen bol olsun teyzesi …DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN…
    Seni seviyorummmmm …..

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 08:46

      Günaydın özgür teyzecim..Çok çok teşekkür ediyorum..iyiki varsınız, iyiki sizleri tanımışım..

  53. AZERBAYCAN QEBELE

    11 Aralık 2017 at 08:33

    doqum gunun kutlu olsun GULAY IYIKI VARSIN

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 08:42

      Günaydın, azeri arkadaşım, çok teşekkür ederim, sizlerde iyiki varsınız..

  54. Şule

    11 Aralık 2017 at 08:20

    Bak gülay olmasa yanmışız anlaşılır bir vaziyettir .herhalde bu sitem etmeden de duramam .

  55. Aytac azəri fan

    11 Aralık 2017 at 08:11

    Bütün ask aylesine kocman günaydın hayirli sabahlar dilyorum yeni gününüz yeni haftaniz hayirli uğurlu sevgi dolu olun inşallah RABBIM her birinize uzun saglikli omurler verisin siz cok sevyorum saglik la sevgiyle kalin ALLAH emanet olun

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 08:43

      Günaydın aytaç.sanada mutlu saĝlìklı haftalar..

      • Demet

        11 Aralık 2017 at 11:21

        Günaydın Aytaccığım 🙂

    • ferize

      11 Aralık 2017 at 12:47

      Hayırlı gùnler.aytaçcım. .
      Dua larína..amin..
      Diyorum..
      ALLAH RAZI OLSUN..CANIM..
      GERÇEKTEN..DUA SIZ..BIR ..
      HAYAT DÙŞŪNEMIYORUM..
      HEP DUA LARDA HATIRLANMAK..
      EN ÇOK iSTeDiĢiM..
      Buna gerçekten..ihtiyacımız..
      Varr..
      Aynı gūzellikler..seninde..
      Kapínı..çalsın..
      Kardeşimm.
      Hepp mutlu ol..amin..

  56. Aytac azəri fan

    11 Aralık 2017 at 07:59

    Günaydın canım gülay ablam bitanem ben de doğum gününü bütün kalbimle kutluyorum iyiki dodun iyiki var sin iyiki heyatmiz dasin nice nice mutlu huzurlu saglik li yilar dilyorum sana essinle cocuklarin ve bizim le bilk de inşallah RABBIM seni ayleni ve bizim başımız üstündə eksik etmesin amin iyiki var sin canım ablam seni cok sevyorum kocman sarldim kocman da opdum

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 08:47

      Günaydın Aytaç, sanada çok teşekkür ederim.iyiki bende sizleri tanımışım güzel insanlar..

  57. Hatice

    11 Aralık 2017 at 07:55

    Doğum gününüz kutlu olsun …Allah sevdiklerinizle beraber hayırlı uzun ömür nasip etsin …

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 08:48

      Teşekkür ederim Hatice hanım, güzel duygu ve dilekleriniz için saĝolun var olun..

  58. İsim kraliçesi

    11 Aralık 2017 at 07:53

    Gülayım duygularımı hissettiklerimi ne güzel dile getirmişsin çok teşekkür ederim .ama bundan böyle bak belki görür beni senin o güzel yüzünden tebessüm eksik olmasın mutlu yuvandan huzurun eksik olmasın allah kötülerin şerrinden korusun bitanem.

  59. Mrs tatlılık abidesi

    11 Aralık 2017 at 07:40

    Bugün site daha anlamlı daha güzel bu güzel günde sen nerdesin canım aslınurum sen burda ister ol ister olma buraya girmesende aklımdasın kalbimdesin sensiz taadı yok bu sitenin seni çok ama çok özledim gerçekten benim tatlı yorumcum bitanem nerelerdesin sen seni çok seviyorum ben

  60. İsim kraliçesi

    11 Aralık 2017 at 07:10

    Günaydın can arkadaşım .hiç unutulurmu en tatlı, arkadaşın dogum günü sana senin kadar tatlı, güzel ve sevgi dolu bir yaşam diliyorum.iyi, ki dogdun arkadaşım dogum günün kutlu olsun ailenle çok uzun seneler yaşaman dilegiyle .çok yaşlıyım pasta börek yapmak için buda söyleyene gitsin benim canım arkadaşım iyiki seni tanıdım varlıgın huzur kaynagım oldu seni seviyorum

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 08:52

      Çok çok teşekkür ederim şule ablacım, güzel dileklerin ve dualarına canı gönülden amiyn diyorum.bende sizleri iyiki tanımışım.iyiki varsınız, öpüyorum seni ablacım..

  61. ferize

    11 Aralık 2017 at 02:00

    Artık..dinlenme vakti..
    Gençlerr..hepinize..
    Hayırlı geceler..
    Musmutlu huzurlu. .
    Sabahlara merhaba demeniz..
    Temennimdir

  62. Gülay Albasan

    11 Aralık 2017 at 01:59

    Arkadaşlar, çok uykum geldi.sabah görüşmek üzere..iyi geceler..

    • 1461

      11 Aralık 2017 at 02:02

      Allah rahatlık versin

  63. Demet

    11 Aralık 2017 at 01:16

    Oğuz hocam sana birşey itiraf edeyim mi? Ama çok gülme ve dalga da geçme.

    • Oğuz Özdere

      11 Aralık 2017 at 01:16

      Et bakalım..

      • Demet

        11 Aralık 2017 at 01:21

        Iki gecedir içimde bir his var deyip duruyordum ya,işte o his açlık hissi. Iki gündür kendimi tutamıyorum. Geceleri asla yemek yemeyen ben,iki gecedir yemeklerle aşk yaşıyorum. Şimdi de açım. O yüzden sordum zaten devamı var mı diye. Sana çok takılıyordum bu konu hakkında. Sanırım ahın tuttu. Sen benimle uğraşma ama tamam mı? 🙂

        • Oğuz Özdere

          11 Aralık 2017 at 01:23

          Valla ne deyim sana Allah eniştenin kesesine bereket versin yoksa seni doyurması hayli zor olacak 🙂

          • Demet

            11 Aralık 2017 at 01:25

            Abartma canım sende. Alt tarafı iki gece. Bir de bu geceyi sayarsak üç gece. Hiçbirşey değil bence. Doğru söyle çok güldün mü?

  64. Demet

    11 Aralık 2017 at 00:48

    Ee Oğuz hocam devamı nerede? Sadece bu kadar değil, değil mi?

    • Oğuz Özdere

      11 Aralık 2017 at 01:01

      Devamı ne yaw? Pastayı böreği de mi ben yapayım, Sen varsın Nurbanu var, Handan hoca var, hepinizin eli boş.. Hadi Şule abla çok yaşlı, calıkusu su damlası onlarda cok genç beceremezler 🙂 bu iş size kalıyor, kuru kuru resim ve videoyla olmadı diyorsan pastayla börekleri senden bekliyoruz ona göre 🙂

      • su damlasi

        11 Aralık 2017 at 01:06

        Oğuz bey iyi aksamlar hadi ya. Beceremediyimi kim dedi ?ne isterseniz soyleyin yapayim boyrek corek isleri benden sorulur hamurla iygili ne varsa bide gencler beceremezmi ?neden? Ben soyle dusunuyorum onemli olam becermek yasin hic bi farki yok

        • Oğuz Özdere

          11 Aralık 2017 at 01:08

          Su damlamız senin beceriğine lafımız yok, sadece Demet hocaya iş yaptırmak için uğraşıyoruz, destek ol 🙂

          • Demet

            11 Aralık 2017 at 01:12

            TEMBEL MIYIM BEN???

          • su damlasi

            11 Aralık 2017 at 01:22

            Evet beceririm demetcime yardim ederim beraber yapariz

            • Demet

              11 Aralık 2017 at 01:30

              Beni iyice beceriksiz ve tembel yaptınız sizde. Bütün gün evde yemek yapan benim ben. Bilginize. Ben bir ev hanımıyım.

        • ferize

          11 Aralık 2017 at 01:25

          benim su damlama haksızlık..etmeyin..
          Lùtfen..
          Benim..kızım..
          Herşeyden..anlar..

          • su damlasi

            11 Aralık 2017 at 01:34

            Evet FERİZE ablam laf sokusturuyorlar iste bende senin yanina kaciyorum hadi sahip cik bana

            • ferize

              11 Aralık 2017 at 01:47

              Çoktan sahip cıktım..
              Bile..bak konuşmuyolar..
              Su damlam

              • su damlasi

                11 Aralık 2017 at 01:50

                Evet FERİZE ablam konusmuyorlar artik ne bilmisler benim boyle gönlü güzel FERİZE ablam varken kimse bana hic bi sey diyemez tesekkur ederim

                • su damlasi

                  11 Aralık 2017 at 02:02

                  İyi geceler Allah rahatlik versin gulay ablam .hepinize İyi geceler ALLAHa emanet olun

        • Şule

          11 Aralık 2017 at 08:18

          Günün aydın kalbin huzurla dolsun su damlam sen takılma site yöneticisine o anlamaz bu börek çörek pastadan sadece tabakta sunulanı yemektir görevi .:::::)

          • ferize

            11 Aralık 2017 at 09:49

            Ayy Şule cim..
            Senin şu tatlı..
            Atışmaların..benim..
            Gůlme sebebim…
            Espiriden..
            Anlıyosun..
            Ve….Sūůpeeersiiin..
            Hayırlı Sabahlar..
            Gůzeeellik..

      • Çalıkuşu

        11 Aralık 2017 at 01:19

        Aslında Gülay ablama yorum yazıp çıkacaktım. İnternet az. Ama Oğuz hocam nereden biliyorsun yapamıyacağımızı. Bilerek genç olabiliriz ama gayet güzel de yaparız. Keşke imkanımız olsa da yapsak. Neyse benden bu kadar. Herkese hayırlı geceler iyi uykular tatlı rüyalar.

        • Oğuz Özdere

          11 Aralık 2017 at 01:21

          Böyle kuru kuru demekle olmaz.. Ona kaldıysa bende ne pastalar börekler yaparım, bi baklava yaparım parmaklarınızı yersiniz :)) Sallayım gitsin nede olsa kontrol eden yok gece kuşu 🙂 Lafa değil icraata bakıyorum ben..

          • Demet

            11 Aralık 2017 at 01:27

            Birgün sana bir akşam yemeği hazırlayıp,görsel şölen sunmayı o kadar çok isterdim ki…

          • Gülay Albasan

            11 Aralık 2017 at 01:28

            Elimle yufka açamam, ama on numara çiĝköfte yoĝururum..ohh miss, acı acı..böyle limonu sıkıcan, kıvırcıĝın içine sarıcan, hooop miĝdeye..

            • su damlasi

              11 Aralık 2017 at 01:32

              Köftemi dedin gulay ablam bende istiyorum bide sizin bi yemeyiniz var imambayildi dogrumu soyledim ismini? Bi kere yedim hala tati damagimda cok guzel

              • Gülay Albasan

                11 Aralık 2017 at 01:34

                Evet imam bayıldı var ama ben hiç yapmadım..karnıyarık daha çok yapıyorum genelde..

                • su damlasi

                  11 Aralık 2017 at 01:37

                  Evet imambayildi cok guzel yapiyorlar bayilirim ben

            • Demet

              11 Aralık 2017 at 01:33

              Hayır Gülay hayır,yapma. Şu anda açım ve sizleri bırakıp gidemediğim için karnımı doyuramıyorum. Sende yangına körükle gitme.

              • Gülay Albasan

                11 Aralık 2017 at 01:37

                Valla giderim, daha sayayım istersen.böyle bol zeytin yaĝlı yaprak sarması, kuru biber dolması, kıymalı börek..içli köfte.

                • Demet

                  11 Aralık 2017 at 01:42

                  Demek doğum günü avantajları haa? Tamam o zaman,sorun yok. Ama artık gitmeliyim. Herkese iyi geceler,tatlı rüyalar. Görüşürüz. 🙂

                  • Gülay Albasan

                    11 Aralık 2017 at 01:46

                    İyi geceler sanada demetcim..ALLAH RAHATLIK VERSİN

                  • su damlasi

                    11 Aralık 2017 at 01:49

                    İyi geceler demetcim canim ALLAH rahatlik versin yarin gorusuruz insallah opdum

          • su damlasi

            11 Aralık 2017 at 01:36

            Bu konuda gercekden katiliyorum size valla yaparsiz unutmayalim ki en guzel aspazlarda erkekler ne diyelim dogru soze yaparsiz valla

        • Gülay Albasan

          11 Aralık 2017 at 01:22

          Hayırlı geceler çalıkuşum..siz yine biliyormuşsunuz..ben daha elimde yufka açamıyorum..hep hazır yufkadan börekler anlıycanız..

          • Demet

            11 Aralık 2017 at 01:28

            Ben yufka açmayı biliyorum 🙂

            • Gülay Albasan

              11 Aralık 2017 at 01:31

              Ben çok savaşıyorum..ama olmuyor..

              • Demet

                11 Aralık 2017 at 01:36

                Boşver,bilme. Bilince ne oluyor sanıyorsun? Yine hazır yufka alınıyor. Misal ben. 🙂

                • Gülay Albasan

                  11 Aralık 2017 at 01:41

                  Ben böyle ince işleri yapmayı sevmiyorum.mesela sarma sarmayı..tatlı açmayı. Yufka açmayı. Daralıyorum resmen..çabuk şeyler olacak bana, pratik.ve uĝraştırmayan.

                  • Demet

                    11 Aralık 2017 at 01:46

                    Kolaya kaçıyorsun ama. 🙂 Ben genel anlamda hepsini yapmayı severim,hoşuma gidiyor. Ama yapmayı ne kadar seviyorsam bil ki yemeyi de o kadar seviyorum Gülaycığım. Ben kaçtım. 🙂

      • 1461

        11 Aralık 2017 at 01:50

        Attığınız taş ufaktan banada degmiş. Ama maalesef hayatta iki işten hoslanmam bir hamur işi iki ütü Üzgünüm.çocuklar isteyince mecbur yapıyorum

        • Gülay Albasan

          11 Aralık 2017 at 01:54

          Bende daha yeni yeni hamsi kafası temizlemeye başladım..

          • 1461

            11 Aralık 2017 at 02:01

            Bu saatte mi nerden buldun hamsi Rusya ya kaçtı diyorlar biz bile Kilosu na hafta sonu 10 tl verdik kolay gelsin sana

        • su damlasi

          11 Aralık 2017 at 01:57

          NURBANU ablam hayirli aksamlar en guzel is ele hamur isi utu ve hamur isini severek yapiyorum hata yorqun oldum hemen kendimi mutfaga atarim benim dinlenme kosem orasi

  65. Oğuz Özdere

    11 Aralık 2017 at 00:42

    Bende tekrardan doğum gününü kutluyorum Gülay hanım.. Allah sağlıktan sıhhatten ayırmasın, çocuklarınla, eşinle birlikte huzurlu yuvanızda bir ömür boyu afiyetle yaşarsınız inşallah.

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 00:55

      ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM SAYIN YÖNETİCİ..HEM SAMİMİYETİNİZE, HEM İYİ NİYETLİ OLUŞUNUZA, HEMDE BİZİ BU ÇATI ALTINDA GÜZEL DUYGULARLA BİR ARAYA GETİRMENİZE..VE BANA GÜZEL BİR SAYFA AÇIP BİR YAŞ DAHA YAŞLANDIĜIMI HATIRLATMANIZA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.. : )

      • Oğuz Özdere

        11 Aralık 2017 at 00:58

        Şaka maka yolun yarısını geçmişsiniz, artık Şule ablayla daha iyi anlaşırsın, nede olsa yaşlarınız çok yakın :)) Tanısma sayfasındaki hayatını ve bir resmini de alacaktım ama..

        • Gülay Albasan

          11 Aralık 2017 at 01:17

          Ben zaten anlaşıyorum şule ablayla..nedense sizin yıldızınız barışmadı bir türlü..ablam on tane yorum yazıyorum, yönetici birine cevap vermiyor diyor..bak üzülürsünüz sonra sitede göremezseniz..arada bir hal hatır sorun. Bide şule teyze diyorsunuz..insan cevap vermezmi şule teyzesine..

    • su damlasi

      11 Aralık 2017 at 00:55

      Canim gulay ablam dogum gunun kutlu olsun nice mutlu saglikli yillara insallah tum samimiyetimle cani gonulden tebrik ederim iyi ki doguldun iyi ki seni tanimisiz .Allah her seyi gonlunce versin ailenin cocuklarini uzerinden eksik etmesin hep mutlu ol tekrar kutlarim ♥♥♥♥♥♥♥♥ İyi ki doguldun gulay ablam♥♥♥♥♥

      • Gülay Albasan

        11 Aralık 2017 at 01:07

        Çok çok teşekkür ederim su damlam..çok mutluyum şu an. Tüm yorumları tebessümle sırıtma arası bir durumda okuyorum..çok memnun oluyorum şu an..tüm güzel dileklerin ve duaların için tekrardan teşekkür ederim..iyiki varsınız..

        • su damlasi

          11 Aralık 2017 at 01:24

          Rica ederim gulay ablam sen her seyi en iyisime layiksin ..

  66. Cici kuş

    11 Aralık 2017 at 00:40

    Canım Gülay ablacığım. Doğum günün kutlu olsun. İyi ki doğdun iyi ki bu siteyi buldun ve iyiki seninle tanıştık. Ben yorum yapmadan öncede giriyordum. Ama hiç cesaret bulamıyordum. Ve ilk yorumu sana yapmıştım. Aynı şekilde bu siteyi de senin sayende bulmuştum. İyiki bulmuşum. Oğuz hocamın da dediği gibi gerçekten bizim için bir abldan bir arkadaştan farksızsın. Kendi güzel yüreği güzel canım ablam. Yazdığın o güzel analizler ve hepimize hiç bıkmadan usanmadan yaptığın içten yorumlar için çok çok teşekkür ederim. Tekrardan doğum gününü kutluyorum. Ailende sevdiklerinle daha nice mutlu huzurlu sağlıklı ve güzel bir hayat geçirmen dileğiyle hayırlı geceler bir tanecik ablam. Seni çok çok çok çok çok seviyorum. Herşey için tekrar teşekkürler. Eğer çıkarsa sana bir kucak dolusu kalp gönderiyorum. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️ ❤️ ❤️

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 00:50

      Aldım kalplerini çalıkuşum..Bende gerçekten iyiki sizin gibi gönlü güzel insanlara denk gelmişim..herkesle sohpet olmuyor, herkesle dostluk kurulmuyor, herkesin lafı insana samimi gelmiyor..ama bu sitede daimi olan çoĝu yorumcu arkadaşlarımda, ablalarımda bu halis niyeti, ve samimiyeti görüyorum..bende hepinizi çok seviyorum..iyiki hepinizi tanımışım.iyiki bana küçüklüĝümü hatırlatan bir çalıkuşum olmuş..güzel dileklerin, ve duyguların için çook teşekkür ediyorum..❤❤❤❤

  67. ferize

    11 Aralık 2017 at 00:34

    Sabahımıza Gůneş gibi..
    Doğan..
    Herbirimize ayrı ayrì
    Hatrını soran..
    Dokunduğu yūreği hiç..
    Bırakmayan..başımızın..
    Tacı..gőnūllerin..
    ilacı..iYI Ki DOĞDUN..
    IYI VARSIN. .
    Sen ANNE, Őğretmen,doktor,
    Kardeş,yoldaş,sırdaş..
    bizim herşeyimizsin..
    Siz olmasanız..
    Biz hiç..olmazdík..
    iyiki varsınız..Gůlay cım..
    Seni iyiki tanıdım..
    Seni Çok seviyorum…
    Demiştim ya Gůlay cım..
    Kalbimin baş kőşesindesin. .
    YENi YAŞIN HAYIRLI OLSUN..
    GÙZEL KARDEŞiM..
    SEVDIKLERINLE HEP MUTLU
    OL..iNŞALlaH.

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 00:59

      Çok teşekkür ederim ferize ablacım. Bende iyiki sizler gibi gönlü güzel arkadaşları tanıdım..sizleri hoş gönüllerinizi seviyorum..iyiki sizlerde varsınız..halis niyetlerinize, samimi sözlerinize teşekkür ederim..hayırlı geceler..

  68. Konyali Emine

    11 Aralık 2017 at 00:28

    Dogum gunun kutlu olsun gulay hanimcim rabbim imanli huzurlu mutlu saglik ve sihhatli uzun omurler versin

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 01:01

      Sizede çok çok teşekkür ederim emine hanım..güzel dilekleriniz, ve hayırlı dualarınız için..hayırlı geceler..

  69. Çiçek

    11 Aralık 2017 at 00:14

    Gulaycim ,canim kardeşim,doğum günün kutlu olsun .eşinle ve cocuklarinla sağlıklı mutlu huzurlu bir ömrün olsun .iyiki doğdun iyiki varsın iyiki seni,tanıdım.öptüm canim.

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 00:20

      Teşekkür ederim çiçek ablacım..saĝolasınız..sizlerde iyiki varsınız.iyiki sizin gibi güzel insanlarla tanışma fırsatım oldu..tekrardan çook teşekkür ederim..

  70. Demet

    11 Aralık 2017 at 00:12

    Gülaycığım sağlıklı,huzurlu,sevgi-saygılı,bereketli nice senelerin olsun. Arkadaşların bir tanesi,iyilik meleği DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN. Sevdiklerinle uzun bir ömrün olur inşaallah. IYI KI VARSIN,IYI KI ARKADAŞIMSIN,IYI KI DOĞDUN. 🙂 tekrardan DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM. 🙂

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 00:24

      Teşekkür ederim demetcim..iyiki bu siteye, daha doĝrusu, sayın site yöneticimize rastlamışım..böyle güzel samimi ve iyi niyetli insanlarla beni bizi buluşturduĝu için çok teşekkür ediyorum.

      • Demet

        11 Aralık 2017 at 00:46

        Aslında sana,seninde sevineceğini düşündüğüm özel bir doğum günü sürprizi hazırlayacaktım ama yapamadım,elimden gelmedi. Hâlâ içimde bir burukluk var süprizimi gerçekleştiremediğim için. Bir hafta önce olsaydı eğer,sana aklımdakinden çok daha güzel bir sürpriz hazırlayabilirdim ama… Kuru bir “doğum günün kutlu olsun” canımı sıktı açıkçası. Keşke daha fazlasını yapabilseydim senin için. Tekrardan doğum günün kutlu olsun canım,nice sağlıklı senelere inşaallah

        • Gülay Albasan

          11 Aralık 2017 at 01:11

          Düşünmeniz yeter demetcim. Hiç kendini üzme.ben şu an çok mutluyum gerçekten..hepinizin güzel duygularına saĝlık, iyiki varsınız..hayırlı geceler..

  71. 1461

    11 Aralık 2017 at 00:12

    O halde ilk yorum benden olsun.doğum günün kutlu olsun Gülaycığım.nice sağlıklı ve mutlu yıllara. Rabbim hayırlı ömür nasip etsin

    • Gülay Albasan

      11 Aralık 2017 at 00:25

      Çok çok teşekkür ederim nurbanu..hep beraber, güzel dostluk, ve arkadaşlıklarla beraberce..

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top