Connect with us

Adını Sen Koy

İyi ki Doğdun Hatice (Rzali) Nice Mutlu Yıllara

Sevgili Rzaliİyi ki Doğdun, Nice Mutlu Yıllara.. Öncelikle doğum gününü kutlar esenlikler dilerim, Allah ad gününü mübarek eylesin, kendine layık kullarından etsin.. Öncelikle belirtmeliyim ki unuttuğumu sanma, yolculuk yapıp memleketime gittiğim için siteye giremedim, şimdi de cep telefonundan yazıyorum, o yüzden kusura bakma..

Seni ilk olarak tanırken Rzali olarak tanıdım, aklıma Rıza ve Ali isimlerinin birleşmesi olarak geldiği için erkek olduğunu düşünmüştüm. Sonradan anladım bu bizim yorumcu meleğimizin Hatice olduğunu.. Bir çok sabah kalktığımda güzel mesajlarını görmek, her birine cevap yazamasam  da ayrı bir mutluluk ayrı bir güzellik hepsi için teşekkür ederim.

Kardeş ülke can Azerbaycandan, dili bir gönlü bir atası bir Allahı bir gönül dostlarını görmek ziyadesiyle mutlu ediyor beni. Sitemizdeki yorumlarında gönüllere giren bir kalbin yanısıra aranan bir dost, sözü muhabbeti beklenen aranan bir insan olman da ayrıca kıymetli.

Umarım yeni yaşın sana hayırlar getirir, sevdiklerinle ailenle birlikte nice mutlu yıllar diliyorum sana.. Allah sağlıklı sıhhatli ömürler nasip etsin. Yolun bahtın açık olsun.. Not: Kalp Atışı sayfası senin yorumlarınla renkleniyor, ancak ben yorumcularımızın en çok geldiği ve gördüğü Adını Sen Koyda olmasını istedim bu ad günü tebriğinin.

Continue Reading
Bunları da seversin..
28 Yorum Var

28 Comments

  1. Rzali

    24 Aralık 2017 at 19:29

    Su damlam dun diger sitede benim dogum gunu sayfama yazmisdi.daha sonra goremedim.iyidir insallah

    • ferize

      24 Aralık 2017 at 20:28

      Cevap yazdığın için ..
      Çok teşekkūrler..
      Rzali. .kardeşim..

  2. Rzali

    24 Aralık 2017 at 19:28

    dun diger sayfada benim dogum gunu sayfama yazmisdi.daha sonra goremedim.iyidir insallah

  3. ferize

    24 Aralık 2017 at 13:55

    Rzali..kardeşim. .
    Hayırlı huzurlu gùnlerin..
    Olsun ..
    Su damlası kaç gūndùr..
    Gőrūnmùyor..
    Haberin varmı?
    Nerde acaba?iyidir inşAllah

  4. Rzali

    24 Aralık 2017 at 10:38

    Konyali Emine ve Calikusu cok sag olun tesekkur ederim deyer verdiyiniz icin

  5. Konyali Emine

    23 Aralık 2017 at 23:52

    Site sakini kardeslerim hepinize hayirli aksamlar carsambadan beri eskisehirdeydim giremedim siteye hepinizi seviyorum hayirli pazarlar

  6. Konyali Emine

    23 Aralık 2017 at 23:50

    Dogum gunun kutlu olsun Rzali rabbim imanli,huzurlu,saglikli mutlu ve uzuuun omurler versin

  7. Çalıkuşu

    23 Aralık 2017 at 22:42

    Hayırlı geceler Rzali kardeşim. Ad günün mübarək olsun. İyiki doğdun iyiki varsın iyiki bizimlesin.

  8. Çiçek

    23 Aralık 2017 at 21:56

    Teşekkür ederim rzali .senin de gönlünden geçen tüm iyi dileklerin bahtina yazılsın canim.

  9. Rzali:CICEYIM IYI KI DOGDUN

    23 Aralık 2017 at 21:16

    Ciceyim neden daha once soylemedin.DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN CANIM.IYI KI DOGDUN.IYI KI AYNI GUN DOGUMLUYUZ ALLAHIMDAN BUTUN ARZULARININ HAYATA GECMESINI DILEYIREM

  10. Çiçek

    23 Aralık 2017 at 20:51

    Rzali canim bugün benimde doğum günüm.senin doğum günün diye söylemedim araya girmiyeyim diye ne güzel bak seninle aynı gün dogmuşuz.

  11. Rzali:SIZI COK SEVIYORUM

    23 Aralık 2017 at 19:23

    HANDANIM cok tesekkur ederim hos dileklerin icin.

    FERIZE lutfen kusura bakma sayfayi bulamadigim icin gec yazdim.

    GULAY ablam cok tesekkurler iyi niyyetli insan iyi ki varsin.

    LALECIM iyi ki kiz oldugum anlasildi ve bana bu dogun gunu bir prens arzu etmişsin.

    CICEYIM guzel kiz minnetdarim mutlu etdin beni.

    OZGUR canim ellerine saglik.cok guzel begendim.

    DEMET guzel kalpli arkadasim iyi ki varsiniz.

  12. Rzali

    23 Aralık 2017 at 19:02

    aceba dogum gunu kizinin yorumlari nereye gitdi

  13. Rzali

    23 Aralık 2017 at 18:26

    Bu site bana cok arkadas kazandirdi bir de buranin en sevdigim yani Oğuz abinin butun konularda sorularima hemen cevap vermesi yardim etmeye calismasi ilgimi ceken ilk sey olmusdi.bu yuzden cok sevdim siteyi.en cok karsilasdigim komik durum hep erkek zann edilmem oldu.SIMDI EMIN OLDUNUZ UMARIM KIZ OLDUGUMDAN.Rza Ali diye iki ismin birlesmesi Rzali alinacagini hayal bile edemezdim:-).

  14. Rzali

    23 Aralık 2017 at 18:20

    Kizlar lutfen kusura bakmayin yorumlariniza gec cavap yazdigim icin ozur dilerim.sayfayi bulamiyordum simdi Ulker soyleyince bula bildim.Yoksa asla sizi cevapsiz koymazdim.bana bu kadar deger verdiyiniz ucun cok mutlu etdiz beni.bu dogum gunumu asla unutmuyacam.Opuyorum ve yurekten sariliyorum hepinize.iyi ki sizleri tanidim

  15. Rzali:SIZLERI COK SEVIYORUM

    23 Aralık 2017 at 18:15

    Oğuz abi bir bilsen beni nasil mutlu etdin Allah senden razi olsun.cok duygulandim.Kalp atisimin ALEY resminde ismimi gormek bile ayri bir mutluluk benim icin
    kizlar guzel kalpli arkadaslarim hepinizi minnetdarim tesekkur ederim iyi ki bu siteyi ve sizleri tanimisim
    Handanim cok sag ol canim
    Ferize hos dileklerin icin tesekkur ederim.
    Turkmen guzelim Lale iyi ki varsin
    Cicek canim var ol
    Demetcim cok tesekkurler Ozgur birtanem mutlu etdin meni.
    Gulay ablam cok cok tesekkurler iyi ki varsiniz.
    CAN DOSTUM HER ZAMAN HER YERDE TANIMDA OLDUGUN UCUN COX XOSBEXTEM

  16. Handan

    23 Aralık 2017 at 14:28

    RzAli yeni yaşın sana yeni güzellikler getirsin. Umutların, hayallerin gerçek olsun. Rabbim ne dileğin varsa versin. Sevdiklerinle və sevenlerinle uzun və sağlıklı bir ömür diliyorum. Iyiki doğdun. Doğum günün kutlu olsun. kalpler çıkar inşallah.

  17. Tatlıcı ülker

    23 Aralık 2017 at 13:21

    Rzali diyer sitede ordada doğum günü sayfası yaptık. Ben şimdi söylerim gelis:-)

  18. ferize

    23 Aralık 2017 at 11:53

    Herkez doğum gūnūnde..Rzali..ortadan ..
    Kaybolmuş..
    Neyse Hayırlısı olsun..
    Yeni yaşın hayırlı Olsun Kardeşim ..
    Őmrűnűz bereketli olsun..

    • Rzali

      23 Aralık 2017 at 18:21

      Ferize canim lutfen kusura bakma sayfayi bulamadigim icin yazamadim.Cok tesekkur ederim size

  19. Lale turkmen

    23 Aralık 2017 at 10:47

    Dogum gunun kutlu olsun Rzali. Allah sana saglikli, mutlu uzun omurler versin. Bilyorsun seni erkek sanan arkadaslardan biride benim 🙂 simdi dusuniyorumda Oguz abinin acdigi o tanisma sayfasi olmasaydi ben belki bu gun seni bam baska dilekle dugum gununi kutlardim yani Allah karsina kalbinin guzelligi gibi, arzu etdigin gibi gelin adayi cikarsin diyebilirdim 🙂 Artik senin bir prenses oldugunu bildigim icin oyle demicem 🙂 hayat karsina seni mutlu edecek prens cikarsin, hep yuzun gulsun, kalbindeki arzularin dileklerin hepsi gercek olsun.

    • Tatlıcı ülker

      23 Aralık 2017 at 11:52

      LALECİM dizibilginin doğum günü editörü olarak 3 ocak gününü unutmadım. O günü mutlaka diyer siteye uğra. Öptüm seni kaynanam:-D

      • Lale turkmen

        23 Aralık 2017 at 17:20

        Tatlim ben diger siteye giremiyorum. Yoksa bu gune kadar 50 kez yorum yazardim oraya. Ama 3 ocakda girmeye calisicagim editor tatli gelinim 🙂

  20. Çiçek

    23 Aralık 2017 at 09:48

    Rzali doğum günün kutlu olsun.yeni yaşında tüm güzellikler seni bulsun.

  21. Demet

    23 Aralık 2017 at 09:19

    Doğum günün kutlu olsun Rzali. Allah sana uzun ömürler versin canım. Sağlıklı,huzurlu nice senelerin olsun. Iyi ki doğdun. 🙂

  22. özgür

    23 Aralık 2017 at 08:44

    Hhayatının her gününü….
    Aaçan çiçekler gibi..
    Ttatlı,güzel olsun…
    İyi ki doğdun,,,,,,
    Ççok içten kutlarım….
    Eebedi mutluluklar….
    23/12/2017/saat8/35/N/Ö‘den sevgiler..

  23. Tatlıcı ülker

    23 Aralık 2017 at 08:26

    Həyatımın mənası diyəsən bu sənə yazdığım ya 15 yada 16-cı ad günü yorumudu. Hələ bu yorumdan gün bitənə qədər 20, 30 dənədə yazmağı düşünürəm.
    AD GÜNÜN MÜBARƏK:-)

  24. Gülay Albasan

    23 Aralık 2017 at 03:33

    Kalp güzelliĝidir, her daim önemli olan. Sevgi illa görmekle deĝil,hissetmekle vardır bazen. Ve gönüller birdir, hiç görüşemesekte..

    Sevdiĝin, deĝer verdiĝin, yanında olmaktan mutlu olduĝun kim varsa, hepsi ömrün boyunca yanında olması dileĝiyle.
    Nice güzel, mutlu, huzurlu, neşeli, ve saĝlıklı yılların olsun.Doĝum günün kutlu olsun.
    NİCE SENELERE SEVENLERİNLE..
    ❤❤❤

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

To Top