Kalk Gidelim Dizisi Reytingleri Nasıl Beğenildi Mi Tuttu Mu Yorumları

Kalk Gidelim Dizisi Reytingleri Nasıl? Kalk Gidelim dizisi 18 Kasım cumartesi akşamı Trt1 ekranlarında başladı. Dizinin ardından seyirci yorumları merak edilir. Ve bu dizi tuttu mu? Reytinglerde nasıl bir sıralama aldı? Sizlerle paylaşmak istedik.

Kalk Gidelim dizisinin konusu; Mustafa Ali yıllar önce ailesini ve yaşadığı köyü terkedip gitmiştir. İstanbulda işleri de rast giden ve başarılı olan Mustafa Ali lüks bir hayatın içinde yaşar. Ailesi de bu hayatın içinde büyür ve gelişir. Ama Mustafa Ali’nin işleri kötü gitmeye başlar.

Mustafa Ali iflas eder ve ailesine de bir şey demeden tüm eşyaları toplayıp arabayla köye doğru yola çıkarlar. Aİlesi tatile gittiğini sanırken aslında köyde yaşamaya gittiklerinden habersizdir. Mustafa Ali’nin eşi ve çocukları evden ayrılma gününü sabırsızlıkla beklerken kötü haberi alırlar.

Bundan sonra köy hayatı ile mücadeleleri ve komik sahneleri izleyeceğiz dizide. Kalk Gidelim dizisinin hikayesi daha önceki dizilerde anlatılmayan tarzdan. Bu yüzden reytinglerde ayrı bir yer alabilir. Kalk Gidelim dizisinin reytinglerini sizlerle paylaşacağız. Kalk Gidelim dizisi izleyici yorumlarını da aşağı yazabilirsiniz.

Kalk Gidelim dizisi Ab reytingleri

Kalk Gidelim dizisiTotal reytingleri

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Kalk Gidelim Dizisi Reytingleri Nasıl Beğenildi Mi Tuttu Mu Yorumları (143 Yorum)

  1. Konu hiç anlaşılmıyor insanlar sürekli bir bağırtı halinde .hiç doğal değiller.şive yok denecek kadar.sevimli bir dizi değil.ne ara açsam 1dakikadan fazla dayanamıyorum.sanki acemi bir yapimciya iş olsun diye çekilmiş.trt nin paralarına yazık oluyor.yeşil deniz derim başka da bir şey demem.

    • Nur hanım aynen bende öyle diyorum ama buradakiler hep troll görevli yani. Siz benden de betermişsiniz ben bi iki dakika dayanabiliyorum

  2. Ben izlemiyorum zaten reklam arası şöyle bi göz atıyorum. Bakıyorum Aynı banallık, çekilir eziyet değil

  3. beğenmeyen izlemesin, beğeniyorum, izliyorum çok da eğleniyorum haftanın stresini atıyorum resmen

  4. Oyuncuların hepsi süper, hakkını vere vere yaşaya yaşaya oynuyorlar, nurcan ve şakire ayrı hayranım, muhtar, meryem ay hepsi hepsi güzel

  5. Ben çok beğenerek izliyorum, kahkahalarla gülüyorum amaçta bu zaten komedi dizisi sonuçta oyuncularda ciddi performans sergiliyor karakterleri tipleyebilmek için bence 10 mumara bir dizi

  6. Bu dizinin en önemli eksikliği senaryosunu nun çok yüzeysel olması. Yani dizide stratejik derinlik yok kardeşim. Çok yavan

  7. Diziyi en başından beri severek izleyen bir anını bile kaçırmayan biriyim anca dün akşam şakır tiplemesi yüzünden nefret ettim

  8. Doğru düzgün konu yok, göya komedi , ama espri neredeyse hiç yok, ege şivesiyle komik olmaya çalışıyorlar ama hiç komik olamıyorlar. Başta Mehtap Bayrı ve Ayça Varlıer olmak üzere oyuncuların
    abartılı mimikleri, abartılı hareketleri çok gereksiz. Saçma.

  9. Valla o diziye yaşlı kadın orda çok iyi rol yapiyor. Şakire dediğimin aynisi sanada geçerli çocuk … İsmini bilmiyorum ama o yasli kadin degistirilmeyecek hem sizin keyfinize bakilmiyor yönetmen değiştirmek isterse değiştirir. CANISI

  10. Evet ismim biraz zor söyleniyor… Ama okunusu bu sekilde “Melissima ” evet konuya girelim … Ben şakirin değiştiril mesini istemiyorum hanimefendi bu şakir oldu şakir olacak sizin keyfinize bakamayiz… Yani demek. İstedigim bu şakir değiştirilmeyecekkkk böyle kalacak… Anlaşıldımı…

  11. Ne olursunuz şu şakir karakterini bir değişim ne olursunuz ne olursunuz ne olursunuz çocuklarım onlara dönecek onun gibi lakayt ve geri zekalı ne olursunuz açın şu oyundan

  12. Dizideki Nine hiç yaşına uygun konuşmuyor çok kaba ve kırıcı konuşuyor.Daha mülayim ve ılımlı olması gerekirdi.
    Bu tip Egedeki teyzelere hakaret bence.senarist ve yönetmenin tekrar gözden geçirmesi gerekir.

  13. Diziyi youtube dan izliyorum. Hele şükür3.bölümde oyuncular kostüm değiştirdiler. Yoksa koku TV fışkıracak diye tedirgin oldum

  14. Bı Güzel Köylü Birde Kalk Gidelim Muhteşem bi proje olmuş. Bu tarz dizileri çok beğeniyorum. En Sevdiğim Tipleme Şakir ile janberk 🙂

  15. Herkez bi tutturmuş beğenmeyen seyretmesin. Burası yorum sayfası değil mi , illaki iyi yorum mu yapılması lazım

  16. dızı cok guzel yanlızca konuşmalar abartılı beğen meyen seyretmesın sacmasaban dızılerı seyretsın

  17. Yeşil denizi bütün karakter leri cuk oturuyordu, bunlar in hepsini toplasan gariban İsmail yapmazlar

  18. Gercek hayata daha yakin. Kültürümüzden, bizden… Sicak aile ortami bir taraftan da kucuk tatli rekabetler… Ailecek severek izliyoruz.

    • Beni ziyadesiyle mutlu eden tek dizi kadro muhteşem yıllardır gülmeyi unutmuştum bu dizi mutluluk hormanlarimi calistıyor sonsuz teşekkürler emeği geçen herkese

  19. Dizi mukemmel ve ailecek sabirsizlikla cumartesi aksamini bekliyoruz.merak ettigim reyting olcumunu kimlerle belirliyorsunuz ki ilk sirada o kadar sacma ve bir kere bile izlemedigimiz programlar varki.bence olçümü ic anadolu ailelerinede yer verin.şaşkiniz yani.

  20. Bu dizi mükemmel süper çocuklarımızla güle güle izliyoruz açık ve net gııevde böyle konuşuyoruz çok teşekkür ederiz yüzümüzü güldürdünüz için ayrıca hiç bir sansürlük durumu yok tam aile flim mi çok şükür bu tür flimleri de gördük

  21. Kalk gidelim dizisinde olmayanlar
    – demogoji yok
    – küfür( birak küfürü argo bile yok.
    – reyting uğruna saçma sapan olağan hayatın dışında olay ve sahne yok denecek kadar az.
    – zengin/ fakir ayrımı, şatoda geçen hizmetçiler ve soferler ‘le dolu özenti bi hayat yok.
    Neler var;
    – kalite var ama sadece senaryo, oyunculuklar, müzikler ve görüntü, diyaloglar kaliteli ve güzel başkada bi güzellik kalite yok.

    Tavsiye edermiyim; fox tv dizilerine 5 atar.

  22. guzel bır dızı yanlız bazızı oyuncuların konuşmalsrı fazla yapmacık yınede severek ızlıyoruz

  23. Yeşil deniz gibi güzel bir diziyi kaldırıp yerine Kalk gidelim gibi saçma bir diziyi getirmek akıl işi değil. kısa zamanda final yapar. Konu bakımından çok boğuk

  24. Tesadüf eseri bir bölümünü izledim cok zevk aldim.Esime gösterdim türkcesi cok az oldugu halde bayildi.Kacirdigimiz bölümleri YouTube tan izledik tiryakisi olduk.Mükemmel bir kadro,karakterler rollerinde cok basarili, tüm ekibe böyle stress giderici,eglendirici bir diziyi bizlere hediye ettigi icin tesekkür ediyoruz ve 13.bölümü sabirsizlikla bekliyoruz

  25. Kültürumüze uygun,büyüklerimize karşı saygilarimizin herzaman oldugunu gosteren harika bir aile dizisi..reytin ugruna feda edipte kaldirmayalim boyle dizileri..verilen mesajlar ve katakterlerin kullandiklari isimler kendimizin ta kendisi..yayinda yapimda emegi gecen buyuklerimize saygilar ..

  26. 40 yaşındayım hayatım boyunca izlediğim en güzel Diziydi Yeşil Deniz inanın eşimle birlikte pazartesi günlerin gelmesini heycanla bekliyorduk Yesildenizi yayından kaldırarak bizi çok üzdünüz.Yesil Denizden sonra Kalk gidelim dizinide çok beyendik lütfen bu diziyide kaldırmayın cok severek izliyoruz gülme kırizlerine giriyoruz özellikle mustafa aliyle sevdanın ilişkisine bayılıyoruz esim bile bana başçavuş demeye başladı ve buda benim çok hişuma gidiyor.

    • Ben tv fen nefret ederim zaman boşuna gidiyor hesabi yesildenize ikinci kez youtube dan baktım kesinlikle doğru

  27. Veli demir yabancı değil babası türk momo ölmesin bence rüya görüyor. Dizi süper ayrıca veli demir ahirda kalıyor aynı evde değil

  28. Harika bir yapım.Tüm zamanlarin en iyisi.Ekip ve konu itibariyle mükemmel. Karakter replikleri çok komedik.EFSANE dizi asla final yapmasın.Toplumun sanal değil sizin yapmış olduğunuz gibi,bu derece anlamlı .gerçek ve geleneksel Konuda yapımlara ihtiyacı var.Tüm ekibe TEBRİKLER ve BAŞARILAR dilerim.

  29. Kalk gidelim çooooooook seviyoruz en çokta seyfonun gııı başçavuş lafları yokmu gülmekten bayılıyoruz üç yaşındaki kızım bile çok seviyor ailecek izlenebilecek bir dizi bütün oyuncuların emeğine sağlık hepsini çok seviyorum

  30. Bence çok güzel dizi ailecek izliyoruz bütün oyuncuları harika gülmekten bayılıyoruz bütün sitresimizi alıyor sakın final yapmasın kıskananlar izlemesin trt 1 kalk gidelim bir numara

  31. Diziyi beyenmeyen izlemesin bence süper bi dizi ailecek cumartesi akşamını iple çekiyoruz üç yaşındaki kızım bile diziye bayılıyor

  32. Kalk gidelim çok güzel ailece seyrediyoruz çoluk çocuk rahatıkla seyrediyoruz diziyi final yapmayın aile olmayı bir arada olmayı öğretiyor diğer diziler gibı entrika aldatma kavga değil kalk gidelim devam supeŕrrrr

  33. Ya örf ve adetlerimize kendi bacinla elin erkeğini bir başina birakiyorsunuz birde şimdi bugünkü bölümde birde evinize yerleştiriyorsunuz bizim örf adetlerimize böyle birşey yok lütfen avrupaya ayak uydurmayin kiniyorum sizi ve kanali değiştiriyorum

  34. Kalk Gidelim final yapsın sürükleyici dizi değil sıktı artık bağırmaktan başka bir şey yok……

  35. Diziyi beğenmeyen izlemesin tabi dizide çarpık ilişkiler yok entrika yok size güzel gelmez biz diziyi ailece çok beğenerek izliyoruz ve izlemeye devam edeceğiz.

  36. Bu dızıyı onur seyit yaran için izliyorum onurda artık beni tanıyor instagramda @kadirtas_official

  37. Günde 3 ton süt üretimi olan bir çiftlikte daha kimsenin süt sağdigini görmedik bu nasıl iş

  38. Dizi olsun satarız havasında tasarlanmış. Acemilik ve konu kopukluğu had safhada. Köy hayatını animsatmaya çalışan ancak her yerine acizlik sinmiş bir çalışma. Yeşil denizin ruhunun çok ötesinde.

  39. Bence dizi çok güzel oldu. Ailece zevkli izliyoruz. Oyuncu kadrosu çok kaliteli. Ama şunu merak ediyoruz Viladimir yabancı mı yoksa Türk mu? Yabancı gibi görünüyor ama bir Türk kadar Türkçe konuşuyor.

  40. İlk iki bölümü seyredip bıraktım çok sıkıcı genç oyuncular çok kötü köye hiç uymuyorlar yapay kalıyorlar.

  41. YEŞİL DENİZ GİBİ BİR DİZİYİ BİTİRDİNİZ YA HELAL OLSUN SİZE BU NASIL YAPMACIK BİR DİZİDIR YA KARAKTERLERİN HİÇ BİRİ İYİ OYNAYAMIYOR EN BAŞTA UFUK ÖZKAN

  42. Diziyi coook seviyoruz ailecek cok severek izliyoruz hatta tekrar tekrar izliyoruz.cok guzel bir aile dizisi tum oyunculari tebrik ediyorum

  43. Oyuncu kadrosu çok kaliteli ama bencede senaryo çok hafif kalıyo ilk iki bölümde aldığım keyfi alamıyorum yeşil deniz tadında bir dizi olacak sanırım derken 2.bölümden sonra fikrim değişti bir yeşil deniz tadını alamadım bu diziden şive yok,Sevdanın tepkileri çok abartılı televizyonun sesini kısıyorum o bağırmaya başlayınca,birde şu Şakir Avrupa Yakası dizisindeki Burhanın aynısı çok yapmacık…bu güzel kadroya böyle bir senaryo bakalım ne kadar devam edecek

  44. Meryem karakteri hos olmamis,çok abarti kalmis.daha sempatik biri olabilirdi.çok eğreti durmuş.film çok güzel cok keyifli beğenerek izliyoruz.

  45. Meryem karakteri hos olmamis,çok abarti kalmis.daha sempatik biri olabilirdi.çok eğreti durmuş.film çok güzel cok keyifli beğenerek izliyoruz.

  46. Film çok güzel eğlenceli gülmekten ağzım yoruldu resmen. Ufuk Özkan in gııı kelimesine başçavuş demesi çok komik hele Şakir tam bir komedi Canberk te… Kadro çok güzel çok samimi böyle devam ediniz lütfen…

  47. Rahatlıkla izlenebilen ağır konusu olmayan biraz gülebileceğimiz eğlenerek izlenebilen süper bir dizi bir de havası ve doğasıyla gayet güzel bir muğla dizisi

  48. ufuk özkanın rolü hiç iyi değil konuşması hareketleri çok cıvık aile bireyleri olarak 12 kişiyiz hepimizin düşüncesi aynı biraz daha ciddiyetli yapması lazım rolunü bizce o konuştumu filimdensoğuyoruz .

    • Meryem ufuk Özkan ve eşi nin hareketleri çok abartılı biraz dahA oturaklı davranabilirler

  49. Şahsen ben çok beğeniyorum. Oyuncular üst kalite genç oyuncular ayrı bir kalite. Mustafa Ali ile abisinin bol bol laf sokmali sahnelerini bekliyoruz. Ailecek izlenen tek dizi ya lütfen reyting yüksek olsun :)))

  50. Biz bu dizi.ye ailece aşık olduk bütün oyuncular gercekten çok başarılılar…Lütfen bu çok güzel,muhteşem,harika bir dizi final yapmasın…!!!!Seyfettin bey,Nurcan hanım hepsi ayrı bir başarılı,çok gülüyoruz…Beğenmeyen,ler işkence diyenler izlemeyin o zaman zorla izleden yok…TRT1 çok Tşk.ler

  51. Ne yazik ki,Cok haksız yorumlar var.beğenmeyenleri bir kac kelime yazmak isdiyorum,Beğenmiyorsaniz neden izliyorsunuz ki…izlemeyin o zaman…Bütün Oyuncular cokkkk BAŞARILILAR…… TRT1 ÇOK Güzel Dizi,ler için sonsuz Tşk,ler…Lütfen…Kalk Gidelim….Aslan Ailem v.s. Bu diziler Final YAPMASIN….!!!!

  52. Biz Ege,li olarak,ailece bu filmi cok severek,beğenerek,keyifle izliyoruzO kadar cok gülüyoruz kiUmut ediyoruz bu dizi hiç ama hiç BİTMESİN…!!! Bütün Oyuncalar Çok Başarılılar Teprik,ler Ayrıca Çok Teşk,ler TRT1 Muhteşem Dizi,ler için

  53. Film güzel. Ailece izlenebilecek ve aile sıcaklığını hissediyorum bu dizide. Kırklareli den slmlar

  54. guzel dızı turk aılerınde yaşanan gerceklerı anlatıyor beğerek ızlıyoruz sadece bazı oyuncuların konuşşmaları yapmacık duzeldırseler daha guzel ölur

  55. Yaa şöyle kadınlara biraz dikkat edin. köylü kadın öyle makyajlı başıaçık mı olur. Bi yaşlı kadınların başı kapalı tamam

  56. Baba göre mustafa Ali tekrardan bir şekilde zengin olmalı sonra ise tekrar ailesi annesi babası nineşi kardeşleri abileri ile birlikte İstanbul’daki evlerine tasinmalılar bence bu daha mantıklı ama kendişe kararınız
    Böyle yapamazsınız dizo çocuk dizisine dönecek

  57. Dizide en yapay oturmamış rol Ufuk Ozkanın rolü hiç yakışmamış ve çok yapmacık konuşmaları var dizide kimse kullanmıyor sürekli gıı kelimesi o kadar basit kalmışki eminim birçok kişinin dikkatini cekiyordur

  58. Dizide en yapay oturmamış rol Ufuk Ozkanın rolü hiç yakışmamış ve çok yapmacık konuşmaları var dizide kimse kullanmıyor sürekli gıı kelimesi o kadar basit kalmışki eminim birçok kişinin dikkatini cekiyordur

  59. Çok beğenerek izliyoruz çok gülüyoruz diğer dizilere fark atacak bir dizi devam etmesini isteriz inşallah reytingleri tavan yapar biz izlerken çok gülüyoruz şiddetle tavsiye ederim

  60. Nurcan ,rolü başka bir sanatçıya verilebilir.birkaç sanatçı dışında senaryoyu beceremeyen pekçok oyuncu.Yeşil Deniz oyuncuları bu dizide tam kadro olmalıydı.

  61. Diziyi bozan buyuk anne olan yasli kadin o kadar samiyetsiz ve civikki hic bir buyuk anne kaypak kaypak konusmaz

  62. Güzel artık keyifle bir dizi izleriz dedik Nurcan gelin in saçma sapan hareketleriyle son iki bölümdür dizi çok kalitesizlesti. Bu senaristeril anlamak çok zor . hikaye yi başka bir akisla devam ettirebilirlerdi

  63. dizinin senaryosu ya degissin yada final yapsin !
    cekilir gibi degil diziyi seyretmek resmen iskenceya döndüstü

  64. BU dizi artik seyredilir gibi degil
    Senaryo yazari lütfen tatile ciksin cok sacmalamaya basladi, iskence haline geldine diziye harcadigimiz zamana haram olsun

  65. Ya harbiden su mustafanin karisi dizinin icine ediyor ya. Su salakligi deli muhabbetini kaldirsinlar diziden ve enistenin salak salak kekeme olmasida ayri bi gereksizlik. Onun dışında izlenir

  66. kalk gidelim dizi oyuncuları genelde kaliteli tam aile dizisi olmuş diyeceğim .ancak bir tane oyuncusu var dizide eşine devamlı olarak her fırsat da başçavuş diye hitap etmesi yakışıksız oluyor.

  67. zengin oyuncu kadrosu ve konusuna bakıldığında iyi bir dizi idi. taaki nurcan gelinin saçma sapan delirme hareketleri dizinin kalitesini düşürene kadar..

  68. Cok guzel dizi tam aile komedisi ama bizim Turk halkinin aile yapisi bozuldugu icin bu diziyi izlemiyorlar.Nerde cinsellik iceren bir dizi ordalar.Allah sonumuzu hayir eylesin.

  69. Hayatım boyunca tutulduğum en güzel diziydi YEŞİL DENİZ küfür yok. Cinsellikk yok vs. Süleyman’n parayı bulunca yaş pasta yediği sahneyi unutamam Bütün hafta pazartesi gününü bekler ve daha o günün sabahı bi mutluluk gelirdi içime. O derece içten olan diziyi bitirdiniz.. Yazıklar olsun.bu tür sacma dizilerle çöplüğe döndü trt

Eklenme Tarihi: 18 Kasım 2017