Connect with us

Dizi Haberi

Kanal 7 Hangi Kore Dizilerini Yayınlayacak 2018 Yılında? İşte Kore Dizi Listesi

Hint dizilerini yayınladığı günden beri reytinglerinin iyi gitmesiyle sürekli yeni dizi ve filmleri talep eden ve halen yayınlamaya devam eden Kanal 7 Kore dizilerine de el attı. Düşük maliyetleri sebebi ile ve ülkemizde yayınlanan Kore dizilerinin çok ilgi görmesi nedeniyle uzun soluklu dizileri alıp dublaj yaparak doğrudan Türk halkına sunmayı amaçlayan Kanal 7 yönetimi kolları sıvadı.
İlk Kore Dizisi Aşka Yolculuk (Moon Lovers Scarlet Heart) Dizisinin Oyuncuları için TIKLAYIN >> Aşka Yolculuk dizisi
İkinci Kore dizisi Sev Beni Dizisi (Kim Book Joo) Oyuncuları için TIKLAYIN >> Sev Beni Dizisi

Yayınladığı Hint dizileriyle çok konuşulan ve büyük ilgi çeken Kanal 7’den yeni Kore dizi anlaşmaları geldi ve Şubat 2018 den itibaren artık o dizileri ekranda göreceğiz. Kanal 7 büyük ilgi çeken Kore dizilerinin yayın haklarını satın aldı. Ülkemizde Kalp Atışı gibi, Kadın gibi, Anne gibi çok sevilip tutulan dizilerin orjinal hallerini ekrana taşıyacak olan ve kurduğu özel stüdyo ile dublaj çalışmalarına başlayan Kanal 7 ekibi hummalı bir çalışma içerisinde.

Kanal 7 Hangi Kore Dizilerini Yayınlayacak 2018 Yılında? İşte Kore Dizi Listesi

Şubat 2018’den itibaren yayınlanmaya başlayacak diziler ise önümüzdeki günlerde Kanal 7 tarafından açıklanacak. 2012 ile 2017 arasında yayınlanmış aile dizilerine öncelik veren Kanal 7 Kore dizileri listesi oldukça kalabalık: Jang Ok Jung, Live for Love Temperature of Love, A Love To Kill / Ölümüne Aşk, Six Flying Dragons, While You Were Sleeping, Can Love Become Money, Age of Youth, Witch’s Court, Bride of the Century gibi bir çok dizinin listede olduğu ancak hangilerinin erkenden yayınlanacağı henüğz netlik kazanmadı.

Kanal 7 yönetimi tarafından yakında açıklanacak olan 2017 de ilk Kore dizisi de belli olacak. Son dönemde Güney Kore ile işbirliği artan Türkiyenin Ayla filmi dolayısı ile yapımcıları arasındaki ilişkilerin geliştiği ve çok yakında sayısı daha da artan bir Kore dizisi furyasının başlayacağı ve buna Kanal 7 nin öncülük edeceği dillendiriliyor. Ne diyelim meraklılarına şimdiden duyurulur..

İlk Kore Dizisi Aşka Yolculuk (Moon Lovers Scarlet Heart) Dizisinin Oyuncuları için TIKLAYIN >> Aşka Yolculuk dizisi
İkinci Kore dizisi Sev Beni Dizisi (Kim Book Joo) Oyuncuları için TIKLAYIN >> Sev Beni Dizisi

Continue Reading
Bunları da seversin..
200 Yorum Var

200 Comments

  1. Ela yaprak

    4 Kasım 2018 at 12:51

    Şunu diyebilirimki kore dizileri sürükleyici ve heyecanlı sadece ben degili cevremdeki insanlarında bu dizileri takip ediyorlar trt nin kore dizilerine yer vermesi cok cok iyi oldu

    • Biri KORE mi dedi?

      7 Kasım 2018 at 08:05

      Aynen katılıyorum sana 🙂 TRT böyle devam 🙂 yakında Legent Of The Blue Sea dizisini yayınlarsa hiç şaşırmam. Zaten bu dizi ilk çıktığında keşke TRT yayınlasa diye düşünmüştüm, TRT’ye çok yakışır diye hayal etmiştim bakalım bir süpriz bekliyoruz 😉 tabi bir yandan’da korkuyoruz Düblajı kötü olmasından ve bazı insanların kötü yorumlarından. Umarım Tüm K.Dramları yayınlar Elcuhaccha Waikiki’de yayınlansa ne güzel olur ülkemizin gülmeye ihtiyacı var bu kadar Türk drama ve entrik’lardan bıkmış olmalılar. Baya uzun yazdım ya!

  2. Biri KORE mi dedi?

    28 Ekim 2018 at 22:56

    Kesinlikle katılıyorum Chase İn The Trap, Who Are You: School 2015, School 2017, The Heirs, W-Worlds, Let’s Fight Ghost, Legent Of The Blue Sea, A Korean Odessy, The Best Hit, Strong Woman Do Bong Soon, Strongest Delivery Man, I Am Not A Robot gibi çok güzel diziler var. Hepsini yayınlayın. Eğer yayınlarlarsa artık Tv izlemek eğlenceli olur.

  3. kader

    28 Ekim 2018 at 02:09

    School 2015 very cheese in the trap ta yayinlansin

  4. Biri KORE mi dedi?

    22 Ekim 2018 at 21:08

    Arkadaşlar TRT 1 ‘Empress Ki’ dizisini yayınlanacakmış. İsmi değişmemiş ‘İmparatoriçeki Ki’ olmuş,

  5. Seul

    17 Ekim 2018 at 23:47

    Sev beni dizisi final. ondan sonra hangi dizi başlıcak acaba, o da açıklanmadı.

  6. nuray

    15 Ağustos 2018 at 14:59

    ya butun kore flimleri çok guzel ¤

  7. ihtiyarderki

    4 Ağustos 2018 at 09:48

    Eskiden Trt1,Meltem,Kadırga,Mesaj,Olay,Ege ve daha çok kanal sürekli yayınlarken şimdi tek tük kanallara kaldık. Aslında Türkiye’de küçümsemiyecek kadar izleyen var.Neden dikkate alınmıyor.
    Ben Kore savaş dizilerinin hayranıyım.
    Sarayın Doktorundan tutda sarayın İncisi,Tacir,Saraydaki Mücevher, Efsane Prens Jumong, Muhteşem Kraliçe, Düşlerimin Prensi, Denizler İmparatoru,Savaşçı,Demir Prenses,Prensesin Tutkusu,Hon Gil Dong,İljimae,Sarayın Rüzgarları,Büyük Kral Gwanggaeto’,Hepsini defalarca izledim. Şimdide Meltem Tv de saat 3 ve 20 de tekrarlar var.İnternettende olsa yayınlanan eski kore dizileri olursa burdan paylaşın.
    Kızımda yeni kore dizilerinin fanı oda internetten seyrediyor.

  8. Anonim

    4 Ağustos 2018 at 07:26

    Kill me heal me çok iyi bir dizi bayılarak izleriz hint dizilerinden nefret ediyorum 2000 bölüm olan var mesela kördüğüm en iyrendihim dizi secreter love she was pretty enterteiner moon lovers tam ismini hatırlayamadım ghost var

  9. Kore hayrani

    22 Temmuz 2018 at 01:00

    Aska yolculuk sil bastan remember ve savasci cok harika dizidiler

  10. gg

    21 Temmuz 2018 at 16:15

    En sevdiğim kore oyuncuları
    Kim so eun
    Lee dae hae
    Lee min ho
    Kim nam gill

  11. asdasdasd

    21 Temmuz 2018 at 16:13

    Söylim hiç bitmeyecek :)))

  12. ....

    21 Temmuz 2018 at 16:11

    Bi şey sorabilir miyim şu kördüğüm dizisi ne zmn bitecek yaw annem sağolsun bırakmıyoki başka şeyler izlim ya off

  13. KORECANTURKEY

    21 Temmuz 2018 at 16:06

    Size tavsiye edeceğim diziler ve filmler ;
    1) iljimae
    2)secret love
    3)muhteşem kraliçe
    4)ölüm zili
    5)mai geol
    6)dream high
    7)liar game
    8)yaban çiçeği
    9)49 days
    10)age ouf youth ( fazlasıyla tuttu)

  14. Ece635

    21 Temmuz 2018 at 15:56

    Yaban çiçeğini yada muhteşem kraliçeyi oynatın ya muhteşem bir dizi bunlar bir de mai geol var o da çok güzel bu tür dizileri oynatsanıza ya…

    • berke_can

      21 Temmuz 2018 at 16:01

      Aynn bnde izledim muhteşem kraliçeyi çok değişik ve süper bi dizi mai geol ve yaban çiçeğide güzel harika var ya secret love diziside güzel o da meryem dizisinden alınmış daha doğru biz çaldık korelilerden çok güzel tavsiye ederim…

  15. Anonim

    18 Temmuz 2018 at 07:02

    ben moon lovers izledim önceden bayıldım yine izliyorum harika

  16. kore fanı

    11 Temmuz 2018 at 08:45

    legend of blue sea yı oynatın ne olursun

    • Biri KORE mi dedi?

      11 Temmuz 2018 at 14:27

      Aynen ya 😀 çok iyi olur

    • Ebob

      20 Temmuz 2018 at 23:53

      The legend of the blue sea çok güzel bir dizi gerçekten diziyi 1 haftada bitirdim cok surukleyici bir dizi

  17. çadoyan hayranı hira

    3 Temmuz 2018 at 18:02

    sil baştan’a daha doğrusu KİLL ME HEAL ME’ye aşık oldum

  18. Gülhanım

    30 Haziran 2018 at 22:10

    Sil baştan çok güzel çok beğendim

  19. Kore delisi jang geun sok hayranı Merve

    21 Haziran 2018 at 17:40

    Jang geun suk ‘un dizileri çıksın nese olsa Asya prensi film ve dizileri çok iyi

    • Ayça

      25 Temmuz 2018 at 20:26

      Evet jang keun suk un dizileri hepsi güzel ve eğlenceli

  20. Biri KORE mi dedi?

    19 Haziran 2018 at 23:41

    Ah cidden korktuğumuz başımıza geldi. 🙁 Neden dünya kupasını hesap etmediler tüm programların reytingleri berbat bu işin içinden nasıl çıkacaklar bilemiyorum, keşke Ramazandan önce veya Ramazanda yayınlasalardı en azından fark edilirdi Sev Yeter dizisi izleniyor çünkü; o saatte maç yok en azından sadece bir saatliğine yok vede bu o diziye yetiyor Sil Baştan ne yapsın? Ve siz Kore Fanları neredesiniz cidden sırtmı çevirdiniz :/ böyle ‘FANDOM’ olunmaz :@

  21. aamir khan

    19 Haziran 2018 at 15:16

    Kore dizileri gayet güzel mesela ben önceden saraydaki mücevheri izlemiştim çok güzeldi

  22. Anonim

    18 Haziran 2018 at 13:29

    bibaşlayamadi koredizileri ben ingilizcesini izledim ama bi turkide
    başlayamadi başlasin artı

  23. Hint fanı

    12 Haziran 2018 at 13:04

    Ben de goblini vok beğenmiştim keşke o da başlasa

  24. damla

    10 Haziran 2018 at 22:57

    Kore dizileri tutkunları slm ☺☺aslında beni tanıyanlar var

  25. Korecik

    6 Haziran 2018 at 22:41

    Nice guy ( Song joong ki dizileri de olsun

    • Hint fanı

      12 Haziran 2018 at 12:57

      Bence de goblin bir harika
      Keşke o da çıksa

  26. hira

    6 Haziran 2018 at 15:39

    allaha şükür eee bizahmet cıksın artık

  27. Esma... Biri KORE mi dedi? Ve Kore Fanları Topluluğu.

    6 Haziran 2018 at 01:30

    Evet şimdi gözüküyor TEŞEKKÜRLER DİZİ HABERİ.TV

  28. Esma... Biri KORE mi dedi ve kore fanları topluluğu.

    6 Haziran 2018 at 00:18

    Neden yorumlarım gözükmüyor birkaç kez gönderdim ama olmuyor

  29. Esma... Biri KORE mi dedi? Ve Kore Fanları Topluluğu.

    5 Haziran 2018 at 23:11

    Ah bizimde ilk kore dizilerimizdi TRT’nin yayınladığı diziler o zaman çok küçüktüm Korenin neresi olduğunu bile bilmiyordum neyse. Bence eski dizilere pek takılmamalıyız çok güzel yeni fantastik komedi tarihi ve gençlik dizileri var mesela 2016 dizisi LET’S FİGHT GHOST çok iyi olur.

  30. Esma.. Biri KORE mi dedi? Ve Kore Fanları Topluluğu.

    5 Haziran 2018 at 22:59

    Merhaba hira nasılsın. Merak etme 18 haziran pazartesi başlayacak:) umarım düblajını iyi yapmışlardır:);):D

  31. Esma... Biri KORE mi dedi? Ve Kore Fanları Topluluğu.

    5 Haziran 2018 at 22:34

    Sil Baştan pazartesi başlıyormuş! Hadi hayırlısı. İNŞALLAH REYTİNGLERİ ÇOOOOOOK İYİOLUR:) lütfen tüm kore dizi fanları kore dizilerine sahip çıkalım. “Ben zaten internette izliyorum”yada” dublajlı izlemem” demeyin bu dizilerin reyting alması bizim dizilerimizin yeni formatları uygulamak ve senaryoların geliştirilmesi için çok iyi bir fırsat olur. Lütfen Tüm KORE dizi severler bu dizilere eleştiri gelmesini istemiyoruz bunu hak etmiyorlar. Ve Siz KANAL 7 Ekibi Lütfen Reklama Geçeceğiz zaman Fıragmanı Yayınlayın Çünkü Bazı Kişiler Reklam Olunca Hemen Değiştirdikleri İçin Haberleri Bile Yok Lütfen KANAL 7 BU HATAYI YAPMA;) çooooook heyecanlıyız acaba düblajını iyi yapmışlarmıdır?

  32. Esma... Biri KORE mi dedi? Ve Kore Fanları Topluluğu.

    5 Haziran 2018 at 22:04

    Aynen katiliyorum sana hira 🙂 bencede artık bir son verin veya sezon finali ve Kore Dizileri artık başlamalı ve Lütfen LET’S FIGHT GHOST dizisini ve Chae Soo-bin’in dizilerinden birini yayılarmısınız:D Nasılsın hira sencede KANAL 7 nin KORE dizi listesi güzel değilmi:) Bence eksik ama yinede iyi, özelikle Weigtlifting Fairy Kim Bok Joo ve Moon Lovers ve diğerleride bir harika hepsinde de en sevdiğimiz oyuncular var:)

  33. hira

    5 Haziran 2018 at 14:43

    merhaba herkeze kore dizileri niye artık cıkmıyor ve artık hint dizileri bitsin

    • En iyi FANDOM en iyi EXOL

      20 Haziran 2018 at 18:36

      Bence de Hint dizileri artık birtsşn filmlerini seviyordum fakat dizileri bana çok saçma geliyor hele ki o dublajlar

  34. Mia

    5 Haziran 2018 at 13:13

    Dublaj ları çok kötü yapılıyor insan diziden soğuyor alt yazili izlemeyi tercih ederim kore dizilerini çok seviyorum

  35. M

    4 Haziran 2018 at 13:17

    Dong Yi yani Sarayin Incisi dizisi gosterlirmi acaba kucukken baglandim o diziye

  36. Esma... Biri KORE mi dedi? Ve Kore Fanları Topluluğu.

    2 Haziran 2018 at 21:50

    Kanal 7 nin kendi sitesinden ne zaman çıkacağı söylemeden kimse bilemez. Biz bir sitede martta çıkacak diyordu bizde inandık tabi, fragmanlar nisanda kesilince zaten Ramazan yaklaşıyordu yayınlayamazlardı ve tahmin ettiğimiz gibi daha çok dizinin düblajını yapıp bizlere sunacaklar ve çok iyi yaptılar hepsini teker teker yetiştirmeye çalışacaklar. Teşekkürler Kanal 7:) ayrıca Bayramdan sonra yayınlamalarını bekliyoruz:)

  37. Anonim

    1 Haziran 2018 at 21:10

    Yaw hazirandayiz baska sitedede martta cikak yaziyodu haniii!!!????

  38. Esma... Biri KORE mi dedi? Ve Kore Fanları Topluluğu.

    30 Mayıs 2018 at 00:14

    Merak etme kore dizileri yakında başlayacak ayrıca 2 yeni Kore dizisini aldılar biri Weigtlifting Fairy Kim Bok Joo “Sev Beni” adıyla çoook güzel komik, eğlenceli ve kalpleri ısıtan bir dizi 16 bölüm’ dür , diğeri ise tarihi şu an ismini hatırlamıtorum ama dizi 2012 yapım, fantastik, tarihi ve dram türünde bazı oyuncuları; Kim So-Hyun ve Kim Yoo-Jung çocuk oyuncu olarak, Lee Min-Ho ve Lee Won- Geun yeni 20 yaşlarındayken oynuyorlar sizcede güzel değilmi onları en genç performanslarını izleyebileceğiz. Teşekkürler Kanal 7:) ve bizde o zaman 12 yaşındaydık bu o günleri hatırlamak için güzel bir macera olacak. BU YÜZDEN KORE DİZİLERİNİ ÇOOOOOOK SEVİYORUZ:):D:)

  39. İpek

    7 Mayıs 2018 at 13:18

    Neden yayınlanan fragmanlar kalktı yoksa yayınlanmıcakmı en azından bı acıklama yapılsa kac aydır buyuk bı heycnla beklıyoruzzzzz KORE DİZİLERİ BASLASIN ARTIKKK LÜTFNNNNNN

  40. Esma... Biri Kore mi dedi? VE Kore Fanları Topluluğu

    30 Nisan 2018 at 22:56

    Neden yayınlanmıyor? Acaba Ramazan yaklaştığı için mi, belkide ramazandan sonra yayınlarlar. Bekledikçe kafamıza bir çok soru geliyor, birde Kanal 7 sorularımızı cevaplarlarsa ÇOOOK GÜZEL OLUR. TEŞEKKÜRLER KANAL 7:):):) KORE DİZİLERİNİ ÇOOOOOOK SEVİYORUZ:):):)

  41. Esma... Biri Kore mi dedi?

    18 Nisan 2018 at 23:15

    Neden tanıtım fıragmanlarını vermiyorlar, daha ileri bir zamanımı aldılar acaba? Yada daha fazla kore dizisininde düblajını yapıp elif dizisinin yerinemi koyacaklar veya HZ. Yusuf dizisinin bitmesinden hemen sonramı yayınlayacaklar? Kafamızda birçok soru var Kanal 7 sorularımıza cevap verirse çook iyi olur. Yayınlanırsa GEÇ (21:00/22:00/23/00 gibi) OLMASIN! LÜTFEN:) TEŞEKKÜRLER KANAL 7:) KORE DİZİLERİNİ ÇOOOK SEVİYORUZ:D:):D

  42. Prensesler kore

    15 Nisan 2018 at 17:13

    Seni seviyorum kore

  43. Esma

    12 Nisan 2018 at 21:20

    Sanırım elif dizisi sezon finali yada final olduktan sonra yayınlanacak, benim tahminim böyle. Çünkü çok gecikti belkide uygun bir zaman bekliyorlardı, bu yüzden gecikmiştir diye umuyoruz .

  44. Esma :):):) Biri Kore mi dedi?

    8 Nisan 2018 at 01:22

    Sadece tekrar etmek istedim zaman çoook önemli, haftada iki gün ideal ama geç saat olmasın eğer diğer kanaldaki diziler başladıktan sonra yayınlarlarsa herkes kendine bir dizi seçer ve onu izler ve kore dizilerine çok az seyirci kalır ama diğer kanallarin dizilerini yayınladıkları zamanı yada ondan 1 saat önce yayınlarlarsa çok iyi reyting alacaklarını düşünüyorum. Çünkü Kore dizileri bunu hak ediyorlar. Ve tutarsa Gençlik Fantastik, Gençlik komedi veya Okul gibi çok güzel dizileri yayınlayabilirler. Teşekkürler Kanal 7:):):)… Kusura bakmayın yine çok yazdım Eh konu kore ve kore dizileri olunca…

  45. Esma

    7 Nisan 2018 at 09:07

    Cidden ne zaman yayınlanacak. Eğer bu diziler tutarsa ki INŞALLAH tutar, Korede yayınlanan 2018 dizilerinde alıp yayınlasınlar çünkü çok güzeller. Kore dizilerini ÇOOOK SEVIYORUM. TEŞEKKÜRLER KANAL 7:):):)

  46. İrem

    7 Nisan 2018 at 02:37

    Moon lovers yayınlansın çok güzel bi dizi bende kore dizilerini çok seviyorum

  47. zehra yıldız

    3 Nisan 2018 at 17:20

    kore dizileri bir haftaya yayınlasın. belkide işte hint dizilerıyarı kore yarı hintliler haftasonu hintliler tvt .de yayınlamaya başlamıştir.

  48. muktax metthi işhax

    3 Nisan 2018 at 17:14

    kore dizileri bir haftaya yayınlasın. belkide işte hint dizilerıyarı kore yarı hintliler haftasonu hintliler tvt .de yayınlamaya başlamış. şu hintlilerini itiraz eden pişman olsun.? saf ınduygusu akıllını duygusu işte.

  49. Biri KORE mi dedi ?

    1 Nisan 2018 at 23:04

    Lütfen geç saat olmasın ve haftada 2 bölüm en ideal hem korede de böyle yayınlıyorlar dizilerini. Umarım turkiyede ki tüm kore fanları bu dizilere destek olur, çünkü imkanı olanlar internetten izleyebiliyor eğer gerçekten seviyorlarsa destek olup hem reyting hem eleştiri kurbanı olmaktan kurtarırlar. Çünkü tüm dizileri bi harika övgüyü hak ediyorlar. Teşekkürler Kanal 7:):):) KORE DIZILERINI ÇOOOK SEVIYORUM 🙂

  50. melek

    31 Mart 2018 at 18:22

    hepside güzel

  51. Yeovon

    29 Mart 2018 at 23:10

    Lutfen ay am not robotu da yayinlayin

  52. Esma

    29 Mart 2018 at 11:06

    1 nisan oldu hala yayınlanmadı

    • Anonim

      5 Haziran 2018 at 14:41

      ne zaman kore dizileri cıkacak ya ama artık hint dizileri bitsin

  53. MELİKE DOĞAN KİM TANN

    28 Mart 2018 at 19:35

    LÜTFEN AMA LÜTFEN THE HEİRSİ YAYINLAR MISINIZ? YAYINLARSANIZ ÇOK BÜYÜK BİR REYTİNG OLUR GERÇEKTEN ”THE HEİRS” ÇOK GÜZELL LÜTFEN KİM TAN CHA EUN SAANGG

  54. gizem

    25 Mart 2018 at 11:21

    ne zaman başlayacak kore dizileri heyecanla bekliyoruz artık çok sıkıldık hint dizilerinden.

  55. Enise

    24 Mart 2018 at 16:47

    Lütfen Thé heirS de oynasın

  56. Nerde kanla 7 deki kore filimleri mk jkdhfjhd

    24 Mart 2018 at 15:33

    hala yok yayın akışından 1 haftaki yayın akışına kadar baktım yine yokaq

  57. nerde bu kanal 7 deki kore dizileri aq kjfghfjh

    24 Mart 2018 at 15:31

    yok yayın akışına baktım hatta 1 haftalık akışa baktım hala bulamadım bi kore dizisi

  58. Bire KORE mi dedi?

    24 Mart 2018 at 13:09

    Aynen ya ne zaman başlayacak nisana gireceğiz daha günü bile beli değil lütfen başlasın artık. Tutarlarsa; The Heris, Sassy Go Go, Legent Of The Blue Sea, Pinocchyo, Heartstring, Scchol 2015-2017, Lets Fight Ghost, 2017 dizilerini ve şu an yayınlanan diziler bitince yayınlayın lütfen çünkü çoook güzeller :)Teşekkürler Kanal 7:):):)

  59. Batuhan

    24 Mart 2018 at 12:05

    Ne zaman yayınlanacak Mart ayı dediniz hala rayınlanmadı bilenler cevapların kore dizilerini çok seviyorum lütfen

  60. Esraa

    19 Mart 2018 at 19:47

    City hunter çıksın çok beğenerek ve severek izlemiştim

  61. Meryem

    17 Mart 2018 at 15:21

    The Heirs de oynar inşallah

  62. Gamze

    13 Mart 2018 at 18:24

    Love rain
    the heirs
    you are beatiful

  63. Bilinmeyen

    12 Mart 2018 at 00:58

    Ne zaman başlayacak artık şu diziler merakla bekliyorum

  64. Kore

    9 Mart 2018 at 13:47

    Lütfen sasy go go oynatin en iyi kanal kanal 7

    • Hülya

      11 Mart 2018 at 17:23

      Muhteşem heycanla bekliyorum kore dizilerini hint dizilerindende çok memnunum zevkle izliyorum kacırmıyorum resmen kanal 7 fanatiği oldum birde kore olursa artık hic kapanmaz tv saten pek nadir bakıyorum öbür kanallara nebilim yaa çok sevindim

  65. Kore hayranı

    4 Mart 2018 at 15:46

    Goblin çıksın

  66. Kore delisi

    4 Mart 2018 at 15:43

    Kore dizileri çıksın artık çok seviyorum

  67. Biri Kore mi dedi?

    2 Mart 2018 at 09:38

    Ne zaman başlıyacak ? Şubat’da bitti mart’ın 2’si daha hangi gün yayınlanacağı beli değil. Bu diziler tutarsa bizim tavsiyelerimizi değerlendirirlerse reytingleri baya bir toplarlar.

  68. Aylin Demir

    27 Şubat 2018 at 15:45

    Goblin, Moon Lovers, Bridal Mask, Queen For Seven Days, The Heirs, Doctors, Uncontroblly Fond, W, Descendants Of The Sun, Cheese İn The Trap, Boys Over Flowers. CİDDEN TAHMİN EDEMEYECEĞİNİZ KADAR DİZİ İLDEDİM AMA GERÇEKTEN İYİ DENİLEBİLENECEĞİ TÜRKLERİN BEĞENEBİLECEĞİ TARZDA DİZİLER BUNLAR BENCE KALİTELİ DİZİLER. BU DİZİLERE BAKAR VE DİKKATE ALIRSANIZ SEVİNİRİM.

    • Anonim

      15 Mart 2018 at 16:05

      Allah canınızı almaya neyine bayılıyonuz bu kore filmlerinin tek kelimeyle iğrenç, hint dizileri cooook daha güzel bikere…

      • Halime

        20 Mart 2018 at 18:36

        Şöyle deme ya sen hint dizilerini nasıl begeniyosan bizde kore filmlerini çok beğeniyoruz şöyle sinir bozucu yorumlar yapmayın

    • İrem

      7 Nisan 2018 at 02:36

      Bence de bunların hepsi yayınlansın ama moon lovers 1.olsun çok güzel bi dizi tekrar tekrar ve tekrar izleyebilirim bu diziyi bende kore dizilerini çok seviyorum.

      • Mehmet çakmaktaş

        1 Mayıs 2018 at 21:18

        Güney kore dizilerini hasretle bekliyoruz.gece yarısı bile olsa uyumam kore dizilerini beklerim……

  69. Krizantem

    27 Şubat 2018 at 10:46

    Yayınlansın ama artık ya beklemekten kök saldık. Izleyicilerinizin fikirlerine de biraz kulak verin “Kanal 7 Ekibi”

  70. Biri Kore mi dedi?

    25 Şubat 2018 at 21:17

    Aynen Başlasın Artık! Pinocchyo, Sassy Go Go, The Heris, Heartstring , Scholl 2015, 2017, Legent Of The Blue Sea ve şu an kore de yayınlanan yeni diziler bitince Kanal 7’de de yayınlasınlar, Teşekkürler Kanal 7:):):)…

  71. Kore hayalim

    25 Şubat 2018 at 19:34

    Şubat bitti artık ya başlasın kore dizileri artik

  72. özlem

    25 Şubat 2018 at 17:50

    Çabuk başlasın ve güzel dizler oynasınnnn
    City hunter
    The legend of blue sea
    The heris
    Bof
    Doctor
    Pinnocyo
    Buna benzer şeyler oynasın

  73. Biri Kore mi dedi?

    24 Şubat 2018 at 22:57

    Ne zaman başlıyacak ? W-World, Heartstring gibi diziler ve Park Shin-hye, Lee Min-ho ve Kim So-hyun’ un tüm dizilerini yayınlayın LÜTFEN!…… TEŞEKKÜRLER:):):)

  74. Biri Kore mi dedi?

    24 Şubat 2018 at 21:07

    AYNEN! Biran önce oynatın. The Heris, Legent Of The Blue Sea, Sity Hunter, gibi güzel dizileri de oynayın.

  75. Kore Dizileri Sevdalısı

    24 Şubat 2018 at 17:51

    BİRAN ÖNCE OYNATIN!!

  76. Kore Dizileri Sevdalısı

    24 Şubat 2018 at 17:45

    Mirasçılar Güneşin torunları şehir avcısı dizileri oynasınlar bide öğleden sonra oynasınlar KESİNLİKLE TÜRKÇE ALT YAZILI OYNASIN

  77. Kore Dizileri Sevdalısı

    24 Şubat 2018 at 17:42

    Mirasçılar,Güneşin torunları,şehir avcısı dizileri kesinlikle oynasın.Ayrıca öğleden sonra oynasınlar bide KESİNLİKLE TÜRKÇE ALT YAZILI OYNASIN!!! Sakın Türkçeye çevirmeyin bozarsınız

    • Kore Dizileri Sevdalısı

      24 Şubat 2018 at 17:48

      Türkçe altyazılı olarak oynatın!!!!!

  78. ALYA GÜZELLİK

    23 Şubat 2018 at 13:51

    strong women,the legend blue sea,sensory cople oynasın çok istiyorum

  79. seda

    22 Şubat 2018 at 10:53

    secret garden dizisini de yayinlarsaniz guzel olur

  80. Biri kore mi dedi?

    19 Şubat 2018 at 22:44

    Ben hem sevindim hemde korkuyorum çünkü sitelerde izlerken altyazılı izliyorduk, eğer yapacaklarsa oyuncuların seslerine en yakın sesler bulmalılar bu çok önemli, hint dizilerinde seslendirdikleri olmasın lütfen. Ayrıca yayınlarlarsa Park Shin Hye , Lee Min Ho, Kim So Hyun, Lee Won-Keun, Chae Soo-Bin, Kim Sae-Ron, Woo Hyun gibi ve şuan aklıma gelmeyen, kore fanlarının da tanıyıp sevdikleri ünlülerin dizilerini yayınlarlarsa yediden yetmişe herkes sever. Ha birde yayın saati de çok önemli özen gösterin lütfen:):):)

  81. asli

    19 Şubat 2018 at 22:03

    Bir garip varmi yeni sezon

  82. Anonim

    19 Şubat 2018 at 21:55

    Hadi bize hayirli olsun öbür tarafta bize sorcaklar dünya da ne yaptin bizde hint birazda kore takildik decez

  83. asli

    19 Şubat 2018 at 21:48

    Hadi bize hayirli olsun bir garip ask ve yalanci bahar gibi fırtına koparan dizim baslacak isimi cabuk bitirmem lazim komsu sonra dedi kodu güncel lemesi yapariz dedirten bir dizi olur inşallah

  84. AHGASE

    19 Şubat 2018 at 02:34

    Legent of the blue sae de cıksın lütfen bide
    W-world

  85. Kübra

    18 Şubat 2018 at 23:49

    Ya keşke Japon dizileri de yayınlansaydı.

  86. Nazlı

    18 Şubat 2018 at 16:22

    Saat kaçta acaba

  87. Anonim

    18 Şubat 2018 at 16:22

    Saat kaçta acaba

  88. Sabiha

    16 Şubat 2018 at 17:45

    Boys over flower de yayınlar mısınız lütfen

  89. Emine

    15 Şubat 2018 at 00:08

    Endonezya film ve dizilerini de yayınlar mısınız lütfen

  90. Akarsu edibe

    14 Şubat 2018 at 16:08

    Kanal 7 teşekkürler

  91. BTS A.R.M.Y. Jimin

    14 Şubat 2018 at 15:40

    LÜTFEN HWARANG ve RADİO ROMENCE dizilerini yayınlayın Reytingler tavan yapar

  92. Anonim

    13 Şubat 2018 at 20:46

    Mirasçılar’ın çıkmasını çok istiyorum yaaa

  93. Army kookie

    13 Şubat 2018 at 19:15

    Hwarang ve boya över flowers lüüüüüüüüüüüüüütfeeeen

  94. Rumeysa

    12 Şubat 2018 at 17:21

    Ben çok seviyorum kore dizilerini lutfen hemen ciksin

  95. Melisa

    12 Şubat 2018 at 16:23

    Çabuk başlasın

    • defne

      12 Şubat 2018 at 17:19

      Bence de hemen başlasın

  96. SOUTH KOREA

    11 Şubat 2018 at 17:03

    Ne zaman başlıcak

  97. admin

    10 Şubat 2018 at 23:34

    kesin olarak ne zaman ve saat kacta baslicak lütfen bilgi verin

  98. KORE FAN

    10 Şubat 2018 at 21:42

    Tam tarihi ne zaman şubatta dediler ama halâ başlamadı

  99. Günel

    8 Şubat 2018 at 22:45

    Kore Dizileri Yzyn Müddetdi Verilmir Dizileri Cox Gözeldi Kore Yapon Kitay Oyunçulare Bir Birilerine Cox Benzeyiler Dizilerindede Benzerlikler var Yzyn Müddet Önçe Möhteşem Kraliça Dizisi Verilmişdi Çox Gözeldi Ançaq Sonu Açe Sonluqla Bitdi Feda Kore Dizisi Umarem Sonuçu Açe Bitmez

  100. Kore sevenler

    8 Şubat 2018 at 22:15

    En iyi kanal kanal 7 ne olur kore dizileri yayınlansın

  101. Mehmet

    8 Şubat 2018 at 21:53

    Biz kore dizisi istemiyoruz biz ah kalbimin devam etmesini istiyoruz.

    • EXOL

      10 Şubat 2018 at 22:38

      BAŞLASIN ARTIIIIKKK

  102. Buse

    7 Şubat 2018 at 02:34

    Ne zaman başlıyor?

  103. BTS

    6 Şubat 2018 at 19:02

    inşallah diğer kanallardanda bu atılımı görürüz sade kanal7 yapıyor bu çok iyi bir şey *-*

  104. bilinmez

    5 Şubat 2018 at 20:45

    Sabirsizlikla bekliyorumm

  105. Anonim

    5 Şubat 2018 at 20:42

    Isalah cabucak baslar

  106. Kore delisi

    4 Şubat 2018 at 16:33

    Lütfen söyleyin artık hangi dizi çıkacak meraklandırıyor sunuz secret Love çıksın yada sasy go go

  107. BTS TWİCE BLACKPİNK

    2 Şubat 2018 at 23:36

    VALLA KANAL 7 İŞİ BİLİYOR BİZİ ANLAYAN TEK TÜRK KANALI TEŞEKKÜRLER KANAL 7
    <3

  108. bts j hope

    1 Şubat 2018 at 22:34

    Bence boys over flowers . City hunter. Mirascilar ve inanç olsun dublajla

  109. Kim yu bin

    1 Şubat 2018 at 22:25

    Çok güzel artık söylesinler hangi diziler fazla meraklandırıyorlar ya

  110. Anonim

    1 Şubat 2018 at 22:19

    Çok güzel umarım boys over flowers de yayınlanır da izleriz

  111. sude

    1 Şubat 2018 at 17:15

    tam tarihini biliyormusunuz

  112. Anonim

    1 Şubat 2018 at 15:09

    UМARIМ DAHA SONRA THE HEIRS YAYINLANIR

  113. özgür

    1 Şubat 2018 at 13:00

    seçret yok diye üzülmüştüm fıragmanı yayınlandı adı VEFA ağlamayı ….ekran başına…16 bölüm bir çok şey dram sevenler….

  114. Anonim

    1 Şubat 2018 at 01:27

    While you were sleeping olsun ilk insallah heyecanla bekliyoruz

  115. Exo BEAKHYUN

    31 Ocak 2018 at 23:36

    Yukarıdaki ikilinin oynadığı dizinin ismi The Heirs ( mirasçılar) çok güzel ikisi çok tatlı

  116. Ayşe

    31 Ocak 2018 at 20:03

    Secret dizisi feda adıyla yayınlanacakmış. Fragmanları veriliyor.

  117. Ayşe koresever

    31 Ocak 2018 at 20:01

    Lütfen yayınlayın.internetten izlemekten çok daha keyifli olur.

  118. halr

    31 Ocak 2018 at 13:59

    heyexanla bekliyorummm

  119. Sevnic

    31 Ocak 2018 at 12:28

    Ben Hint dizilerini çok beğeniyorum,açık bir sahne veya en basit öpüşme sahnesi bile yok,benim muhteşem dizilerim kördüğüm ve ah kalbim dizilerine lütfen müdahale etmeyin ben ve benim gibi birçok insan bu dizilerin hayranı dizilerimi yayından kaldırmadan veya erken final yaptirmadan ve yerlerini değiştirmeden Kore dizilerini istediğiniz yere koyabilirsiniz saygilar

  120. Elif

    30 Ocak 2018 at 19:53

    Peki alt yazılı mı olucak yoksa Türkçe seslendirme mi ?

    • Beyza

      10 Şubat 2018 at 09:49

      Türkçe Seslendirme Olacak Bugün Fragmanını İzledim

  121. Anonim

    30 Ocak 2018 at 14:11

    School 2017 school 2015 hi school love on yayınlanan co güzel olur

  122. Esma

    30 Ocak 2018 at 01:41

    Boys over flowers the heirs kill me heal me strong woman do bong soon kim bok joo man from the starts goblin legend of the blue sea chicago typewriter while you were sleeping school 2017 doctor strange bunlardan yayinlansin

  123. Anonim

    30 Ocak 2018 at 00:14

    Goblin en iyi dizilerden biri

  124. ....

    29 Ocak 2018 at 16:53

    the best hit yayımlansın 🙂

  125. Ayla

    29 Ocak 2018 at 16:00

    Doctors’u yayinlasinlar

  126. Elmas

    29 Ocak 2018 at 00:34

    Bence süper olur.kore dizilerine bayılıyorum faith,göblin, enpereski,ctiy Hunter,49 days gibi diziler çok beğenilir

  127. bensu

    29 Ocak 2018 at 00:34

    çok mutluyum

  128. Anonim

    29 Ocak 2018 at 00:31

    Bence süper olur.kore dizilerine bayılıyorum faith,göblin, enpereski,ctiy Hunter,49 days gibi diziler çok beğenilir

    • Anonim

      8 Şubat 2018 at 21:00

      Aynen city hunter ,Descantes of the sun ,49 days olursa guzel olur

      • Kim So Hyun

        8 Şubat 2018 at 21:59

        Çok beğendim

  129. HÜMEYRA

    28 Ocak 2018 at 23:05

    YENİ HİNT DİZİLERİ GELSİN KORE FİLİMLERİ DİGİL LÜTFEN

  130. korefan

    28 Ocak 2018 at 22:44

    Koreyeaşihim

  131. beyza

    28 Ocak 2018 at 13:40

    Lütfen yayınlanmasın lütfen onları unutmak istiyom koreye aska gidemicem

  132. özgür

    27 Ocak 2018 at 18:26

    fotraftaki ikilinin tüm dizileri harika [mirascılar]foto
    izlemediğim ölümüne aşk…[gerçek hayattan olan Bir daml gözyaşı]duygusal olanlara ağır gelir benim gözyaşım durmaz pek

  133. yoonkookie

    27 Ocak 2018 at 17:49

    im not a robot
    kill me heal me
    legend of the blue sea
    school 2017
    strong woman do bong soon
    weightlifting fairy
    bu diziler yavaş yavaş hint dizileri yerini alırsa daha güzel olur

  134. Anonim

    27 Ocak 2018 at 00:08

    Ewet kore dizileri iyidir something abaut gibi diziler moon lovers

  135. BTS

    26 Ocak 2018 at 21:41

    Aslında Dublaj deil de alt yazılı olsa daha guzel olur bence cunkı sesleri canlandırmada hınt dızılerınde pek guzel bulmadım tabii bu benım kendı fıkrım :)Ama bu soyledıgımı de goz onunde bulundurursanız sevinirim:) 3.5 SENEDİR ARMY IM VE BUNDAN DOLAYI COK MUTLUYUM KANAL7 YE BU BASLADIGI UYGULAMADAN DOLAYI COK TESEKKUR EDERIM 🙂 Kamzamnidaa<3

  136. Kim TaeHyung

    26 Ocak 2018 at 21:37

    Hwarang dizisini de yayınlayın lütfeeen <3

  137. ARMY

    26 Ocak 2018 at 21:36

    HWARANG DİZİSİNİ DE YAYINLARSANIZ TÜM FANLAR OLARAK ÇOK SEVINIRIZ:) <3

    • bensu

      29 Ocak 2018 at 00:36

      çok mutlu oluruz

    • BTSarmySugaKook

      2 Şubat 2018 at 23:43

      aynen türkiyede milyonlarca ARMY var çok mutlu oluruz kanal7 yi en sevilen kanal yaparız

  138. Exo-l

    26 Ocak 2018 at 16:41

    Exo next door da olsun zaten 16 bolumden olusuyor

    • beyza

      28 Ocak 2018 at 13:36

      Kore dizileri cooooook seviyorum ama biyanda istemiyorum turkiyede yayinlanması offffff koreye gitmek istiyom

    • Exo BEAKHYUN

      31 Ocak 2018 at 23:34

      Aynen the heirs de çok güzel

  139. Suna

    24 Ocak 2018 at 17:44

    boys over lutfen olsun cok guzel bir dizi

  140. A.Rana

    24 Ocak 2018 at 01:19

    İlk başta bir ricam var dikkate alırsanız çok mutlu olurum.Dublaj olacağı için seslendirmen konusunda titiz davranılması gerektiğini düşünüyorum.Çünkü aynı sesi bir sürü oyuncuda duymaktan çok sıkıldım.
    Birde dizi önermek istiyorum:
    -Remember:War of the son
    -Kill me heal me
    -49 Days
    sevgilerle herkese kolay gelsin başlamasını sabırsızlıkla bekliyoruz…

    • yoonkookie

      27 Ocak 2018 at 17:52

      kesinlikle kill me heal me çıkmalı bencede

    • Anonim

      28 Ocak 2018 at 23:44

      Lütfen yayınlayın lütfen önerim

      DESCENDANTS OF THE SUN

      KİLL ME HEAL ME bunlar kesinlikle yayınlanmalı

  141. Nazende

    21 Ocak 2018 at 10:12

    Ama farkettiniz mi hep tarihi diziler nerdeyse biraz yenilikci olun ben buyuk bir kore hayraniyim ama daha guzel diziler olsaydi keske mesela descendants of the sun asker dizisi de oldugu icin de bence halkin dikkatini cekerdi. Zaten bu dizi korede cok meshur oldu.

    • Gülay Albasan

      21 Ocak 2018 at 10:17

      Biz neden kendi tarihimize öncelik vermeyelimki..ilk önce kendi tarihimiz..sonra diĝerleri..

  142. özgür

    18 Ocak 2018 at 15:25

    Ne kadar uyarlama çekilsede orjinali bir başka…Hiç sıkılmadan çoğu 16 bölümde bitiyor… en çok izlenenlerin hepsini izledim bu projede geç kalındı trt çok uzun zamandır yayınlamıyor hadi hayırlısı…ve iyi dublajlar…seyirler…adını sen koy izledikten bu site beni kore dizi izlemekten kurtardı….kore dizileri bağımlılık yapıyor bence…..

  143. gizem

    18 Ocak 2018 at 14:51

    Lütfen ne zaman baslicak lütfen hangi tarihte yayınlanacak

  144. Kim Jonghyun

    18 Ocak 2018 at 14:36

    Goblin ve Man From The Stars kesinlikle olmalııı

    • Zehra

      23 Ocak 2018 at 03:25

      Bence de goblin , man from the stars, kill Me heal Me, musters sun, a korsan odyssey de güzel, healer, the heirs ve sayamadığım birçok efsane diziler olmalı tarihi dizi pek ilgi çekmiyor asıl izleyenler böyle hem oyuncularıyla hem senaryosuyla hem müzikleriyle dikkat çeken diziler olmalı ve özellikle oyuncular bilinmiyorsa o dizi izlenmiyor bilin yani

  145. Nur

    16 Ocak 2018 at 16:36

    I AM A NOT ROBOT’u da yayınlar mısınııız

    • SWAGKOOKİERABİA

      2 Şubat 2018 at 23:40

      AYNEN MÜKEMMEL BENCEDE ONU YAYINLASINLAR REYTİNG ÜSTÜNE REYTİNG KIRARLAR İNSANLARIN DA KONUDAN DOLAYI DİKKATİNİ ÇEKER

  146. ....

    16 Ocak 2018 at 16:35

    Keşke dublaj olmasaydı..

  147. esma

    14 Ocak 2018 at 22:09

    lie te me yayınlar mısınız ?

  148. esma

    14 Ocak 2018 at 22:06

    COFFEE PRİNCE yayınlar mısınız

  149. Büşra yılmaz

    14 Ocak 2018 at 11:45

    Lütfen yayınlayın artık söz ve müzik programından duyduğumdan beri merakla bekliyorum neredeyse 3 yıl oldu lütfen

  150. ❤aamir❤ fanı i love you aamirimmm

    10 Ocak 2018 at 15:08

    Çabucak kore dizileri yayınla kanal 7 kordugum ah kalbim yalanci bahara son ver artık ama guzel mesela aamirimin oynadigi hint filmi yayinlarsan memnun olurdum.

  151. rabia

    8 Ocak 2018 at 00:03

    Dizilerde belirlensin artık meraktan ölüyorum…önerim moon lovers

  152. Kimmm

    7 Ocak 2018 at 16:14

    Hint dizilerini görmemek için televizyona bakamıyorum.
    Kore dizileri yayınlansın artık

  153. merve

    7 Ocak 2018 at 06:15

    Kanal 7 senden ricam artık hint dizileri yayınlama gına geldi canım yb uzun bir dizi kördüğüm iki katı ah kalbim desen halen devam ediyor hindistanda yuh yani artık sıkıldık ve bunaldık kore dizileri daha güzel mesela yaban çiçeği çok güzel rusça cd bile var ablamda kore dizileriii!

  154. Rg pjm ljs bts lwk

    6 Ocak 2018 at 18:09

    Hint filmleri iğrenç alınlarından nokta var o adamların bide şu anda öğrendim annem lise üniversite yıllarında uzak doğu hayraniymis ben bunu bilseydim annemle daha yakın arkadaş olurduk

  155. Anonim

    6 Ocak 2018 at 17:37

    arkadaşlar tabiki yayınlanmıyacak niye inanıyorsunuz? bu sitenin doğru söylediğini inanmıyorum gerçek olsa kanal7 açıklama yapardı

  156. mehmet

    6 Ocak 2018 at 00:19

    Secre Garden yayınlayınnnnn lütfennnnnnnnnn

  157. mcyaralışişman

    5 Ocak 2018 at 01:00

    kesin bilgi mi ya?

  158. LEMİN HO

    3 Ocak 2018 at 16:34

    HİNT DİZİLER BERBET VE ÇOK UZUNLAR EN İYİSİ KORE DİZİSİ HEM ÇOK UZUN DEĞİLER VE ÇOK GÜZEEEELL VE BAŞ KARAKTERLER MÜKEMEL OLUYORRRRRRR

  159. MELİS

    3 Ocak 2018 at 16:33

    KESİNLİKLE KORE DİZİLERİ OLMALI ÇÜNKÜ SÜPERLER VE ÇOK SÜRÜKLEYİCİ KANAL 7 İYİ İŞ ÇOKARII

  160. Selin

    25 Aralık 2017 at 13:52

    Asya dizi verin kore dizisi az bölüm mesela full huze

    • AYŞE

      3 Ocak 2018 at 16:32

      HİÇ TE BİLEEEEEE

  161. Selin

    25 Aralık 2017 at 13:51

    Asya dizi verin kore dizisi az bölüm mesela ful huze

  162. simmysezgi

    24 Aralık 2017 at 15:20

    ALLAAAAAAAAAAAAAAAAH SANA GELİYOREEM

  163. Lale

    24 Aralık 2017 at 09:59

    Olleyy kore dizileri çok sevindim

  164. ıclal

    23 Aralık 2017 at 21:25

    Allaha şükür bay bay hint dizileri gel kore dizileri

  165. ARMY-L

    21 Aralık 2017 at 21:23

    sonunda kore dizilerini türk televizyonunda izleyebileceğiz

  166. Rzali

    21 Aralık 2017 at 18:02

    yox yuxu gormurem her sey realdi…cox sukur cox sevindim

  167. Rzali

    21 Aralık 2017 at 18:02

    aaaa yazdigim yorum hemin deqiqe cixdi.goresen men xeyal gorurem????yoxsa heqiqetdi

  168. Rzali

    21 Aralık 2017 at 18:00

    ya bu cok guzel haber oldu.kore dizilerine bayilirim ben.hint dizilerinden kordugum izliyordum 4 ay once braktim.canlilik yok her kes bir donuk ruhsuz.insan sinir hastasi olur vallah.o yuzden kendime soz verdim bir daha hint dizileri izlemiyecem deye.Ama kore dizileri olursa mutleq izleyecem.Azerbaycanda da bir muddet kore dizileri yayinlaniyordu ve ben de izliyordum.

    • ahmet

      26 Ocak 2018 at 13:01