Klavye Delikanlıları 3 Aralık Pazar Neden bitti final yaptı yayından kaldırıldı?

Bu sayfamızda sizler için hazırladığımız Klavye Delikanlıları 3 Aralık Pazar Neden bitti final yaptı yayından kaldırıldı? konusu hakkında bilgiler vermeye çalışacağız. Sizlerde konunun alt kısmında bulunan yorumlara kendi görüşlerinizi yazın lütfen. Klavye Delikanlıları 3 Aralık Pazar Neden bitti final yaptı yayından kaldırıldı? hakkında bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Klavye Delikanlıları 3 Aralık Pazar Neden bitti final yaptı yayından kaldırıldı? Show tv ekranlarında yayınlanan ve pazar günlerinin neşe kaynağı haline gelen klavye delikanlıları şok bir hamle ile 3 Aralıkda final yaptı yayından kaldırıldı? İleriki haftalardaki yayın akışından kaldırıldı. herkes merak ederek Klavye Delikanlıları 3 Aralık Neden yok bitti mi yayından kaldırıldı mı? gibi soruları sormaya ve bu konuda bilgi edinmeye çalışsa da dizimiz 26 kasımda final olduğu için yeni bölümleri ekrana gelmeyecek.. Bizde sizlere bilgi vermek için bu sayfayı oluşturduk.

Sevilerek izlenen ve salı günlerinin tek komedi içerikli programı olduğu için bir çok kişinin severek izlediği Klavye Delikanlıları dizisi Show tv de salı günü yayınlanmayacak. Kanal haber etmeden diziyi yayından kaldırdı. Klavye Delikanlıları 3 Aralık pazar varmı yok mu Neden yok niçin yayınlanmıyor bitti mi yayından kaldırıldı mı? gibi sorular ardarda geldi. Dizi 26 kasımda final yaparak ekrana son noktayı koydu herkesi şaşırttı.

Klavye Delikanlıları 3 Aralık Neden bitti final yaptı yayından kaldırıldı?

Dizinin 26 kasımdan sonra günü yayınlanmamasının sebebi final yapış olması. Yani Klavye Delikanlıları dizisi bitti ama neden son anda değiştirildi ve erken bitirildi bizde anlam veremedik.. Klavye Delikanlıları dizisi 3 Aralık pazar erken final yaparak veda etti ekrana..

Klavye Delikanlıları Dizisi Bitmesin Final Yapmasın Kampanyası Destek Sayfası

Çok sevilen ve gençlerin merakla neden değişti Klavye Delikanlıları dizisinin günü yayın saati dediklerini duyar gibiyiz. Sevilen komedi dizisi gün değiştirince büyük ihtimal daha çok izleyici kaybedecek ve kısa süre sonra erken final yapıp bitecek. Böylesine kaliteli komedileri uzun süre özlemiştik neden reytinge kurban ediliyor bizde şaşırdık ve oldukça iyi reyting oranları alan Klavye Delikanlıları dizisinin gün değiştirmesine çok üzüldük.

Sizce Klavye Delikanlıları dizisinin kaldırılması erken final yapıp yayınlanmaması doğru mu? Kanal neden önce gün değişikliğine gitmiş sonrada final kararlı almış olabilir? Gün değişikliğinden sonra Klavye Delikanlıları dizisi devam eder mi eskisi gibi izlenir mi? derken dizi 26 kasımda final kararı aldı. Bu meraklı sorulara vereceğiniz yanıtlar için şimdiden teşekkürler.

SON DAKİKA: Klavye Delikanlıları Pazar gün kaldığı yerden devam edecek derken 2 hafta sonra final kararı verildi. Dizinin pazara alınması mı sizce yayından erken kalkmasına neden oldu sizce bu mantıklı mı? Pazar günleri Klavye delikanlıları reyting mi alamadı? Yorum ve görüşlerinizi bekliyoruz..

Klavye Delikanlıları Dizisi Bitmesin Final Yapmasın Kampanyası Destek Sayfası

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Klavye Delikanlıları 3 Aralık Pazar Neden bitti final yaptı yayından kaldırıldı? (65 Yorum)

  1. Tv ler de hep aynı tarz pembe dizi polisiye gibi bu tarz dizileri görmekten sıkıldım. ta ki bu diziyi görene kadar bitmesi beni üzdü Oysaki çok komik ve güzel bir diziydi kadrosu da iyiydi böyle bir dizi nasıl 8. bölümde final yapar sasiyorum keşke yeniden başlasa …

  2. oh be adam gibi dizi çekildi diye sevinirken şimdide yayından kaldırılmış lütfen yeniden başlayın kadro süperrr böyle bir kadrodan çok iyi bölümler çıkmalı lutfen yeniden yayınlayın

  3. Çok saçma gülüp eğlenerek izlediğim tek diziydi .. Neye göre kime göre beğenilmedi onuda hiç anlamış deilim .. çukur dizisi olmasa showda izleyebilecegim başka hicbir program yada dizi yok .. bu sene kafasina gore takilan bir tv kanalı haline geldi ..

  4. Klavye delikanlıları neden kaldırıldı üzüldüm gerci severek izliyrdk salakca bişey koymuslar yerine çocuktan al haberi ünlüler çok malca bi program

  5. Bu dizi Fenerbahçe düşmanları tarafından kaldırılmıştır..Çünkü Fenerbahçe sevgisi batmıştır birilerine..Oysa Fenerbahçe bir markadır..Gittiği heryere bereket götürür

  6. İzlenen bir diziydi sevilerek izleniyordu hiç vir anlam veremedik cokta izliyeciside vardı kaldırmasınlar başlatsınlar yenıden

  7. Severek be keyifle izediğim tek diziydi neden kaldırıldı hala çözmedim. İlgilelere sealemiyorum lütfen devam etsin dizi..

  8. Nerede ask , iftira aldatma bozuk diziler ancak onlari oynatin . Bu guzel diziye yazik oldu zevkle izlioduk

  9. Kafa daĝittigimiz bizi var di onuda kaldirdilar hele ki pazar gunune almalari zaten sacma iş sitresinden sonrra iyi geliyodu beea

  10. Bide dikkatinizi çekmek isterim çok saçma yerde final oldu veli kızı istedi ana bana verdi kız keroya kaçtı saçma işşallah döner dizi tam bana göre

  11. Çok iyiydi saçma bir karar dizi mükemmeldi özellikle çup çup çup ağzıma dolandı ve bayram süperdi

  12. Malesef ki bitirdiler onca saçma sapan diziler varken severek izledigimiz diziyi bitirdiler bu karari alan her kimse yaziklarolsun

  13. Kardeş payı dizisinden sonra izlediğimiz yegane dizi idi.
    Kaldırıldı…
    Anlaşılan bu ülke insanlarına gülmek yasak. Yazık çok yazık

  14. Zayiflamaya calisan ve insanlardan sen zayiflayamazsin tepkisiyle moralini yitiren kiz durumuna getirdiniz diziyi.çukur,savasçı,ufak tefek cinayetler vs diziler reyting aldi da bu dizi mi alamadi?yaziklar olsun yapimcisina da herkese de.tam kafama gore eglenceli dizi var dedim.isimi birakip onu izlerdim ama dizinin yonetmen ve yapimcisinin sayesinde keyif diye bisey kalmadi.

  15. Ulkede tvlerde ne dogru duzgun habercilik var ne de dizi filmleri var. Bu boslugu bi nevi dolduracak kapasitede atilim oldugu vakit hemen el koyuluyor yaziklar olsun. BU KADRO PES ETMESİN İNTERNET DİZİSİ OLARAK DEVAM ETSİN “S1F1RB1R ADANA” GİBİ CEKİMLER DEVAM ETSİN SEVENLER YARİ YOLDA BİRAKMAYACAKTİR DEVAM EDİN LUTFEN…

  16. Kardeşim bir tane adam akilli ailecek kahkaha atarak izledigimiz begenebildigimiz diziyi kime sorup kaldiriyorsunuz lan siz!!!YUNUS EMREYI YAYINA SOKTUGUM GIBI BUNUDA SOKUCAM.

  17. Kero my boy 🙂 bence filmini çeksinler. Kadro çok iyi Çakallarla dans tan sonra yakışır. Artık İzlenecek bi tek vartanım sensin kaldı.

  18. Çok eğlenceli ve güzel di niye bitiyor bizim gibi izleyicilere saygısızlık gibi geliyor bana oyüzden ne zamandır dizi izlemiyordum sevdiğim her dizi yayından kaldırılıyor en son sürekli izlediğim dizi Avrupa yakası başta olmak üzere umutsuz ev kadınları hepsi bitti bitirildi bundan sonra Reyting kaygısını daha da çok yaşarsınız eminim tabancalı mafyalı öldürmeli dizi istemiyoruz biraz da insani ve eğlenceli olması dilekleriyle diğer kaoslu hiç bir dizi izlemiyorum bizim gibi izleyicilere de hitap etmeniz dileğiyle umarım bu yanlıştan dönersiniz

  19. Çok eğlenceli ve güzel di niye bitiyor bizim gibi izleyicilere saygısızlık gibi geliyor bana oyüzden ne zamandır dizi izlemiyordum sevdiğim her dizi yayından kaldırılıyor en son sürekli izlediğim dizi Avrupa yakası başta olmak üzere umutsuz ev kadınları hepsi bitti bitirildi bundan sonra Reyting kaygısını daha da çok yaşarsınız eminim tabancalı mafyalı öldürmeli dizi istemiyoruz biraz da insani ve eğlenceli olması dilekleriyle diğer kaoslu hiç bir dizi izlemiyorum bizim gibi izleyicilere de hitap etmeniz dileğiyle umarım bu yanlıştan dönersiniz

  20. Çok üzüldüm kaldırsınlar diğer boktan dizileri bunu yayınlasınlar izlerken keyif alıyordum çok üzüldüm .başka bı kanalla anlaşsınlar bence tüm dizileri solar devamı gelsin bence .

  21. bitmemeliydi severek izliyorduk. birde iyi veya kotu bir son bolum cekilip oyle final yapilmaliydi. bunca izleyiciye saygidan bir hafta daha yayinlanabilirdi. da severek izliyorduk. devam etseydi bakardik…

  22. Lüks bir malikanede salonun ortasında oturan zengin bir kadın ve etrafında el pençe duran oğulları yoksa, heleki bunlardan biri özcan deniz ise o dizi bu ülkede en az 3 sezon oynar.yazık.

  23. Bence başka bı kanala anlşsınlar izlerken keyif aldığım tek dizi kaldırlmasın devamın gelmesi taraftaryım .

  24. bu ne saçmalık….düzgün bi dizi seyrediyoruz derken final nasıl bir mantıksızlık…abuk subuk deli saçması diziler dururken klavye delikanlıları neye dayanarak kurban ediliyor …tv de izlenecek tek dizi kalmadı bu durumda !!!!

  25. Lanet gelsin ortayaş gurubuna.Aldatmalı kim kiminle nerede olsaydı teyzeler amcalar izlerdi. Gençlik internetten izler yaşlılar ise aldatmalı film izler böyle güzel filmlerde final yapar. Lanet gelsin içimizdeki dramaya

  26. hayırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ençok sevdiğim filim nasıl biter olamaz artık ne izleyeceğiz devam etmesini istiyorum saçmalık yapmayın nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  27. Nedem bitirdiniz ailece izliyorduk kizim sekiz yasinda gozlerinden yas geldi bizde ailece moralimiz bozuldu

  28. O kadaaar seviyodumkiii çok üzüldüm ve şaşırdım espriler gerçek anlamda iyiydi işler güçlerden sonra favorimdi hayatta türk dizisi izlemem netten bile açıp izledm bitmesi çok saçmaaa

  29. Gercekten kalkmasina inanamiyorum..Ailece izeldigimiz nerdeyse tek komedi dizisi…
    Nasil bir reyting almadi akil alir gibi degil……

  30. Avrupa yakasından sonra kaliteli bir komedi filmi başladı diye sevinmiştik. Yazık ettiniz seyirciye de yazık oyunculara da.

  31. Neden kaldırıldı kardeşim çok güzel ailece izlediğimiz filmdi ya yazık çok yazık izlenen film kaldırılırmı

  32. Gülmek için neşe kaynağı bir dizimiz vardı onuda reyting kurbanı yaptınız helal olsun size.yayından kaldırılmasın lütfen …

  33. benimicin gün fark etmez bayıldım ve cok sevdim bu diziyi bazı sahnelerde gulmekden kırılıyorum:))

  34. bence dogru alinmis bir karar.pazar gunune gecerse daha iyi yerlerde olucagina inaniyorum.yuz yuze ve klavye delikanlilari yok diye meydan Kalp atisinin fraqmanlarina kalmis.yani bana serf ediyor bu.KALP ATISI HER ZAMAN FAVORI DIZIM.
    bu sezon Show tv dizileri nedense bir-bir kayb oluyor.

    • Lutfen geri gelsin nolur yaa nolur nolur kim kapti bu dizyi valah bankam olsa o dizye para basip geri gelmesi icn elimden gelni yaprdim lutfen geri gelsin nolur nolur nolur nolur

      • Neden bitti ya o kadar çok üzüldüm ki anlatamam her pazar gününü iple cekiyordum izlemek için tekrar ekranlara geri dönsün lutfen

Eklenme Tarihi: 3 Aralık 2017