Klavye Delikanlıları 3 Aralık Var mı yok mu Neden Yok Bitti mi Final mi Yaptı

Klavye Delikanlıları 3 Aralık Var mı yok mu Neden Yok Bitti mi Final mi Yaptı Klavye Delikanlıları 3 Aralık Neden Bitiyor Final Yapıyor… Klavye Delikanlıları dizisi içinde kötü haber geldi. Süreç Film’in yapımcılığı ile başlayan Klavye Delikanlıları gün değiştirerek yayın hayatına devam ediyordu. İlk bölümlerde salı yayınlanan dizi sonradan pazar alındı.

Reytingleri artık diye beklenirken pazar günü de iyi bir sonuç vermedi. Aslında konusu gereği diğer dizilerden farklı ve günümüz sosyal medya sorununu en komik ve dikkat çekici şekilde gözler önüne seriyordu. Bende bir Klavye Delikanlıları dizisi izleyicisi olarak bitmesine çok üzülüyorum.  Maalesef beklenmedik şekilde 26 Kasım pazar akşamı final yaparak ekrana veda etti. 

Klavye Delikanlıları dizisi oyuncuları Rasim Öztekin, Kaan Yıldırım, Vildan Atasever, Uraz Kaygılaroğlu, Ali Barkın, Selen Seyven, Seray Sever, Gül Onat, Sinan Çalışkanoğlu.  Klavye Delikanlıları dizisi 3 Aralık pazar akşamı 9. bölümü ile final kararı aldı. Sonrasında devam etmeyeceği kesin gibi.

Klavye Delikanlıları 3 Aralık Var mı yok mu Neden Yok Bitti mi Final mi Yaptı? Maalesef beklenmedik şekilde 26 Kasım pazar akşamı final yaparak ekrana veda etti. Showtv bu diziye çok şans vermedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Klavye Delikanlıları bitmesi doğru mu? Yorumlarınızı yazabilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Klavye Delikanlıları 3 Aralık Var mı yok mu Neden Yok Bitti mi Final mi Yaptı (21 Yorum)

  1. Bence cok güzel diziydi kaldırımsını herkes gibi bende üzüldüm tekrar yayınlansın.cumartesi yayına koysa bence dizi izlenirdi cünkü başka izlenecek bişey yok

  2. Nezaman düzgün ve güzel bir dizi çıksa hemen diziyi kaldiriyorlar klavye delikanlilari çok guzel ve komedi tufaniydi su hayatta yüzümüzü güldüren bir diziydi bence tekrar yayinlansin

  3. Bencde bitmesi nekadr kötü oldu okadr cok sevydukki eşimle otrup kacrdgmz bölümleri intrnttn izlyduk cok güzel bi filmdi neden bttiki anlm vermdik

  4. Ben böyle işin taaa içine tüküreyim. bir dizi izliyoruz onunda finalini veriyorlar böyle bir şey olabilir mi yahu imza toplayalım gidelim şikayet edelim gülme kaynağımız elimizden alınıyor arkadaşlar!!!

  5. harbiden üzücü bir durum keşke tv deki sacma ask dizilerini bitirselerdi bunun yerine

  6. aaaaa nasil yani bu axsam bitdi mi????Hic beklemiyirdum.hani 3 aralikdi final.Show tv guzelim dizileri bitirmeye kalkisma sakin.Kalp atisi devam etsin o zaman.eger biterse sende bitersin benim icin

  7. Halkın dediğini yapın lütfen küfürsüz sansürsüz çiçek gibi bir diziydi ya çok üzüldüm ben şahsen dedi ki:

    Saçmalamayın lütfen ya dizi müthişti ya çoluk çocuk hepimiz bayılıyorduk ya ne yaptınız abi bir şey oldu iyicene saçmaladı konunun içine ediyorsunuz ortadan kaldırıyorsunuz yine göre kime göre artık halkın dediğini biraz yapsak saçma sapan öpüşme sahneleri olmayan bir dizi ne istediniz bu dizide lütfen yayınlayın ya piskolojimi bozdunuz ya diziye olan sevgimi bitirdiniz bu ne ya klavye delikanlılığı hayat katıldı bize ya pazar gününü beklemek için nasıl çabalıyorduk bu ne biçim iş abi ya lütfen yapmayın böyle şeyler halkın artık izleyecek dizi kalmadı ya hangi diziye bakıyorsun ya öpüşmeli ya sevişmenin ya bilmem neyle çoluk çocuğumuzun piskolojisini bozdunuz ya kaldırmayın böyle kaliteli film dizileri rica edeceğim artık yapımcıdan yönetmenden çok seviyoruz biz delikanlıları lütfen bizi ciddiye alırsanız sevinecegiz unutmayın ki halk ne isterse o gider Halkın dediğini yapın lütfen küfürsüz sansürsüz çiçek gibi bir diziydi ya çok üzüldüm ben şahsen

  8. Oburku gun izledik super di bitti haftaya pazar gunu neler olcagini izledim izledikten sonra yatim ve bu gun de klavye delikanlilari final gosteriyordu bende sasirdim ve sonra sinirlerim bozuldu boyle guzel film ne den boyle final yaptikalrini bilmiyom ben simdi ne izliyecegimi bilemedim cumagunu :kalp atisi cumartesi: yeni gelin pazar gunu : klavye delikanlilari pazartesi:cukur benim izliyecegim diziler bunlar beyler dunaynin en guzel filmi buya ben boyle bir sey gormedim sinirlerim bozuldu abi ya bune ya keske final verip bir daki sene once baslatiklarini soyleseydilerdi super olurdu zaman gecer yil gecer saniye gecer sonra klavye delikanlialri baslardi ve izlerdim o kadar ben sinir oldum neden klavye delikanlilari final oldugunu anlaiaymadim gitti

  9. Gündemimiz bu kadar kötü iken bize bir sat bile hoş vakit geçirten bu dizinin bitmesine üzüldük ve show tv yi kınıyoruz tekrar geri gelmesini istiyoruz

  10. tabii ki de dogru deyil.hec sevmirem yarim kalan seyleri.ama malasef yine bir dizi bas agrima cevrilen *REYTING*kurbani oldu..

  11. tabii ki de dogru deyil.hec sevmirem yarim kalan seyleri.ama malasef yine bir dizi bas agrima cevrilen *REYTING*kurbani oldu..

Eklenme Tarihi: 26 Kasım 2017