Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

Merve Sevin Adını Sen Koy Dizisi Defne Kimdir?

Yeni bölümleri ile merakla beklenen Adını Sen Koy dizisinde yen oyuncular da diziye dahil olmaya devam ediyor. Adını Sen Koy dizisine en son olarak cast ajansına tabi ve daha önce katılmış olduğu Bu Benim Stilim yarışması ile damga vuran ve çok konuşulan bir isim olan Merve Sevin dahil oldu. Merve Sevin önümüzdeki hafta dizi çekimlerine başlayacak.

Peki Merve Sevin Adını Sen Koy Dizisinde Hangi Rolde Karakterde Oynayacak?: Şimdilik kesin olarak bilgiler elimize ulaşmamış olsa da büyük ihtimalle şirkette bir aktif rolde oynamasını bekliyoruz. Hatta Özgenin yaptıkları önümüzdeki günlerde ortaya çıkınca şirketten kovulacağı ve şirkete Muhasabeci olarak girebileceğini hemen açıklayalım.

Merve Sevin adını duyunca daha önceki programlardan göz aşinalığı olanlar çıkabilir. Adını Sen Koy dizisinden önce Merve Sevin Bu benim stilim yarışması ile boy göstermiş ve uzun süre sahnede kamera önünde kalmıştı. Adını Sen Koyda bakalım nasıl bir rolde nekadar oynayacak şimdiden merak ediliyor. Bu arada Adını Sen Koy izleyicileri oyunculukla alakası pek olmayan Merve Sevin hakkında bakalım nasıl yorumlarda bulunacaklar merak konusu oldu.

Bunu Görmelisin!  💐💐İYİKİ DOĞDUN ŞULE.💐💐

Peki Merve Sevin Adını Sen Koy Dizisinde oynayacak yeni oyuncu hakkında kısa bilgilere göz atalım birlikte: Merve Sevin 1997 yılında İzmir’ de dünyaya gelmiştir. 21 yaşında olan Merve Sevin İstanbul’da yaşamaktadır. Cast ajansı tarafından farklı projeler için görevler verilmektedir. Son olarak Adını Sen Koy dizisine giriş yapacaktır henüz rolünü öğrenemedik.

Merve Sevin Halkla ilişkiler bölümünde eğitimine devam etmektedir. Yani daha okulunu bitirmediği için dizimizde de uzun süre rol almayacak ancak yinede hayli sahnesi olacakmış. Merve Sevin 2017 yılında başlayan İşte benim Stilim yarışmacısıdır. Merve Sevin yarışmaya katılmış ve Jüri üyelerinden tam puan alarak beğeni toplamıştır.

Merve Sevin Doğum Yeri: İzmir  Merve Sevin Doğum Tarihi: 1997  Merve Sevin Saç Rengi: Sarı Göz Rengi: Siyah. Okulu Halkla İlişkiler İnstagram Adresi: https://www.instagram.com/mervesevin instagram adresinden bir fotoğraf:


Merve Sevin Adını Sen Koyda hangi rolde karakterde oynayacak bu konu hakkında bilgi bulan yoruma yazarsa çok sevinirim. Oyuncumuzun kaçıncı bölümde diziye gireceği ve karakter adı şimdilik belirsizliğini koruyor. Bu arada site yorumcularımız Merve Sevini Adını Sen Koy dizisine yakıştıramamışlar 🙂

Bu bilgilerde Demet hanımdan: Merve Sevin 1.73 boyunda ve 55 kg ağırlığında. Yaşar Üniversitesi Halkla Ilişkiler ve Tanıtım bölümünü bitirmiş. Spora ilgisi var,lisanslı basketbol oynadıktan sonra bırakmış ve müziğe de ilgisi var. Instagramda “megibutik” adında bir satış sayfası bulunuyor. Kendisini tanıtırken de “stilist ve aktrist” olarak tanımlıyormuş. Sevgilisi yokmus. 🙂 🙂 🙂

Bunu Görmelisin!  Halka Dizisi Kaç Bölüm Sürecek Ne Zaman Final Yapacak Bitecek?
Continue Reading
Reklamlar
Bunları da seversin..

1978 Yılında Kayseri'de doğru. Gazi Üniversitesi Eğitim fakültesinde lisans ve Sosyal bilimler Enstitüsünde yüksek lisansını tamamladı. Uzun süredir habercilik üzerine çalışmalar yürütüyor. Yaşam felsefesi ise ''Cümleler doğrudur sen doğru isen, doğruluk bulunmaz sen eğri isen''..

117 Yorum Var

117 Comments

  1. hatice zehra cihan

    26 Mart 2018 at 09:08

    Ömer asla başkasına bakmaz, Vahşende avucunu yalar, ama birazda Zehra kıskansın görsün Hanya ile Konya’yı, hep başkalarının ihtiyaçları ön planda Zehra için, aslında en acil Ömer’in ihtiyaçları, belki artık ihmal etmez sevdiceğini,ama sakın aptalca bir ayrılık filan koymayın senaryo ya.

  2. cinare

    16 Mart 2018 at 14:01

    Guzel kiz umarim omerle zehranin arasi bozulmaz

  3. Anonim

    15 Mart 2018 at 14:52

    Kimse iyi birisini beklemesin,buda kötü karakter olarak diziye dahil olur

  4. xanim azeri fan

    14 Mart 2018 at 21:23

    gunelcim canim ben uzuldum baban icin allah rahmet etsin ailene sabr versin dualarin icin sag ol ayselim evet rabbimin izni ile her sey duzelerir bende seni cok seviyorum optum seni

  5. Aysel

    14 Mart 2018 at 20:59

    Babanında seninde iyi olmanıza sevindim Xanım azerim İNŞALLAH yarında hayırlı haberler alırsınız canım öpüyorum seni

  6. Günel

    14 Mart 2018 at 20:34

    XANIM AZERİ FAN Abla Baban İyi Olaçak Allah Babana Yardım Etsin Abla Babanın Her Dekike Gölgesi Ol Ona Umud Ver Eger Bir İnsan Xestelenirse Ona Umud Verirsense O Ayağa Tez Kalxar Abla Men Babamı Uzun Zamandı Kayın Etmişem Onun Yoxluğun Yerin Hecne Vermir Sanki Yuvada Bir Teref Boşdu Abla Babamın Adın Biz Yaşadırık Abimin Çoçuğunun Adın Babamın Adın Koymuşuk Onu O Keder Sevirik ki Sanki Babamızdır May Ayında Dünyaya Gelib 1 Yaşın Keyid Edeçeyik Babanın Adın Yaşatmak Bizim Ücün Bir Baba Var Kimi Olur Allah Babana Şefa Versin Amin

  7. xanim azeri fan

    14 Mart 2018 at 20:05

    ayselim gunelim ben cok iyim sizde hep iyi olun ayselim benim babam iyi yarin doktora gidicek zaten bakalim neler olucak

  8. Saka kuşu

    14 Mart 2018 at 19:58

    Selam özgur teyzem naslsn:))

  9. xanim azeri fan

    14 Mart 2018 at 19:56

    demetim canim ben iyim seninde iyi olmana sevindim ayaginda problem vardi anlatmisdin sende kendine dikkat et ayagini burkma kendine dikkat et sen uzulursen bende uzulurum keski bunun tedavisi olursa cok sevinirim mucize olsada iyilessen sende iyiki varsin seni cok seviyorum benim morel kaynagim

  10. ozgur kir cicegim

    14 Mart 2018 at 18:16

    Evet galiba yirmibir yasinda Aysel cim ben ona bal dillim taktim oyle degil mi….Xanim da sirin sey bu gencler cok tatli her biri ayri ayri ve gurur duyuyorum onlarla hedede okumak icin caba harcayan cici kus disardan okumasi daha zordur dusuncem Allah her dileklerine kavustursun sevgimle….iyi aksamlar …☺

  11. ozgur

    14 Mart 2018 at 18:11

    Kir cicegim evet kendimi bildim bileli hep sayilip sevildim ama hanim annem yuzume derdi aklak ne yapsin ilk eltimi cok sevdigini soylerdi ….vefatin dan bes yil once idi yuzume oyle sevgi ile bakinca ilk kez ona bir sey dedim anne bu sevgi dolu halin eskiden olsaydi ve hic hak etselerde kalp kirmadim bak komsu torunu adima cis ekleyerek beni seviyor ve on sekiz yasinda Allah her kulununu her canliya saygi duyanlardan eylesin benim gibi ……ayagina muz kabuklarini atma ayagina sar agrisini alir sisiyor mu yorulunca o zaman elma sikesi ile misir ununu hamur yap sar sislige iyi gelir agriyada ben kireclenmeden dolayi agriya sisince faydasini goruyorum doktor recetesi sayilir….☺….gormesemde sende kendine cekenlerdensin muck…

    • Demet

      14 Mart 2018 at 19:06

      Özgür teyzem ilk kırıldığı zamanlarda aşırı derecede şişlik oluyordu ama şimdi çok zorlarsam hafif şişiyor. Ağrı da hafif. Merak etmeyin lütfen. Ben iyiyim. Günelciğim ayağıma ne olduğunu sormuşsun,benim bir süredir ayak bileğim kırık canım.

  12. ILGIN

    14 Mart 2018 at 18:00

    Teşekkür ederim Sevgili Demet
    Ben de öyle düşündüm

  13. Demet

    14 Mart 2018 at 16:43

    Ayselciğim teşekkürler iyiyim şükür. Benim ayağım daha doğrusu ayak bileğim bir süredir kırık ve tedavi edilemiyor. Müdahale edilmesi riskliymiş. Bende belli aralıklar ile kontrole gidiyorum. Son birkaç gündür de biraz ağrı yaptı. Olan bu yani. Ee sen nasılsın? Ne var ne yok? Bu arada sana sormak istediğim birşey var. Sen bizim sitenin genç tayfasından mısın? 🙂

    • ferize

      14 Mart 2018 at 17:23

      Demetcim geçmiş olsun Allah yardımcın..olsun canım..
      insan būnyesinde ağrı neredeyse canı orda derler..
      Gerçekten de őyle..
      2012 yılın da benimde sol Kolum Kilitlendi tam iki ay
      Çok aģrı yaşamıştım..
      Hastaneye gittiğimizde bir
      Etrafa baktım benim gibi acı
      Çeken yoktu..eşim beni..
      Gūldūrmek için Şőyle Diyordu
      Bunlar hasta olma dan
      Hastaneye gelmiş ler Diyordu

      Hayatım da yaşadıģım..en būyùk..sınavımdı belkide..
      Çok şūkūr Rabbim aģrılarımı..
      Azalţtı şimdi bőyle yaşamayı
      Őğrendim..inş.daha iyi olur..
      Herşey..
      ALLAH SANADA ACiL şifalar versin Demetcim..
      Sağlıcakla kalın herşey..gőnlůnce olsun

      • Gülay Albasan

        14 Mart 2018 at 19:54

        Ferize hanım siz anlatınca, benimde aklıma birşey geldi..
        Babam cerrah paşa Hastanesi’nde yatıyordu o zamanlar.ve bacağı kesilecekti, diyalize giriyordu, şeker hastalığı vardı. Ama ben şöyle bir bakayım diğer odalardaki hastalara dedim, ve bir kaç odaya girip çıktım.
        Sonra babamın odasına dönüp babama dedimki, BABA İÇLERİNDE EN SAĞLAM SENSİN DEMİŞTİM..gerçektende öyleydi. İnsan başkalarının hastalıklarını görmeyince, kendinin’ki çok büyük bir hastalık gibi geliyor..MEVLAM HERŞEYİN BETERİNDEN MUHAFAZA EYLESİN CÜMLEMİZİ.VE TÜM HASTALARA ACİL ŞİFALAR İHSAN EYLESİN..AMİN..

        • ferize

          14 Mart 2018 at 21:21

          Amin ..Gůlay cım onu eşim..
          Bana moral olsun Diye őyle sőylemişti ..Gūlay cım..teşekkūr ederim..
          Babanızada geçmiş olsun..
          Mutlu akşamlar lar

          • Gülay Albasan

            14 Mart 2018 at 21:22

            Babam rahmetli oldu 2014 yılında.mekanı cennet olsun.

          • ferize

            14 Mart 2018 at 21:27

            Amin…mekanı Cennet olsun..
            insAllah

  14. Demet

    14 Mart 2018 at 16:35

    Ilgın bende Zehra’nın hamilelik haberlerini duydum ama emin değilim. Bunlar daha beraber bile yatmazken Zehra’nın hamile kalması bana biraz saçma geldi. Zaten Nazmiş bize ve ZehMer’e o mutluluğu tattırmaz. Belki birkaç yıl sonra. 🙂

  15. ferize

    14 Mart 2018 at 15:50

    Merhaba Aysel teşekkür ederim
    Ćok şūkūr iyi diyelim iyi olalım..
    Sen neler yapıyosun..??
    Allah a emanet ol..mutlu gūnler sana

  16. H.p

    14 Mart 2018 at 15:38

    Reytingler her geçen gün biraz daha düşüyor.Eeee senarist siz böyle saçmaladıkça daha da düşmeye devam eder.Sürekli aynı şeyleri aynı konuları ısıtıp ısıtıp milletin önüne koyarsanız olacağı buydu.Artık milleti bıktırdınız diziden soğuttunuz.Siz böyle sürekli ömerle zehranın arasını bozarsanız korkarım dizinin gidişatı hiç de iyiye gitmez gitmeyecek.

  17. Günel.

    14 Mart 2018 at 15:32

    Günaydın Dizi Ailesinin Gözel Ve Mehriban Hanimları AYSEL Abla Sağ Olun Var Olun Yad Etdiyiniz Üçün DEMET Abla Ayağına Ne Olub Kecmiş Olsun Hanimlar Sizi Nezer Kesir Tez Tez Narahat Olursunuz Allah Sizi Korusun Seyfeden Uzaklaşmıyın Çan Sağlığıynan Seyfeni Bezeyin Umarım GÜLAY Ablanın Başı Karışıb Çoçuklara Allah Saxlasın Hem Çoçuklarla İlgilenir Hemde Bizler Üçün Aşk Seyfesi Bezeyir Hanımlar Yeni Oyuncu Ömer Üçün Gelir Deyirsiniz Yeni Zehraynan Ömer’in Arası Pozulaçak Bu Aşklarda Sıxıntılar Bitmez Ki Hem Gerçek Heyatda Hemide Dizilerde Allah Her Kese Sıxıntısız Aşk Kismet Etsin

  18. Aysel

    14 Mart 2018 at 15:00

    Hatırlarsanız bahşende defne diye bir kızla konuşmuşdu belkide bu o kız olur ve o kızsa kesin ömer için geliyordur sinirlerin tavan yapacağı bölümlere hazır olalım bence. Dünkü bölümde bahşendenin kendi kendine konuştuğu sahneyi görmemiştim bugün tekrarını izlerken gördüm ve jülideyi bahşendenin gönderdiyine eminim.

    • Demet

      14 Mart 2018 at 16:31

      Aysel aslında bende Defne rolü ile katılacağını düşünmüştüm ama yazmadım. Kesin Ömer için gelecek kötü kız. Zaten diziye giren herkes kötü. Artık yadırgamıyorum. 🙂

  19. Aysel

    14 Mart 2018 at 14:55

    Hayırlı günler arkadaşlar.Nasılsınız bakalım? Neler yapıyorsunuz? Demetcim sen nasılsın ayağına ne oldu çok geçmiş olsun kendine dikkat et seni seviyorum Allaha emanet ol canım. Gülay ablacım sen nasılsın neler yapıyorsun her şey yolundadır İNŞALLAH ALLAHA emanet ol ablacım senide çok seviyorum. Hayırlı günler Özgür teyzecim sen nasılsın neler yapıyorsun İNŞALLAH iyisindir teyzecim Allaha emanet ol seni seviyorum. Xanım azerim sen nasılsın canım neler yapıyorsun inşallah her şey yolundadır baban nasıl oldu daha iyimi senide çok seviyorum canım Allaha emanet ol. Günelcim sen nasılsın canım inşallah iyisindir dün yazamadım arkadaşın için üzüldüm başın sağolsun üzülme bu kadar senin başarılı olacağına eminim kendine dikkat Allaha emanet ol canım. Ferize hanım hoş geldiniz nasılsınız sizi burada görmek güzel kendinize iyi bakın ALLAHA Emanet olun.

  20. ILGIN

    14 Mart 2018 at 14:32

    Sevgili Editör ve A.S.K izleyicileri. Kuliste Zehranin hamilelik haberleri dolaşıyormuş vu doğru mu?
    Sizin de kulağınıza çalındı mi yoksa asparagas mi?? Bana da bilgi verirseniz müteşekkir olurum.. 🙂

  21. ferize

    14 Mart 2018 at 13:37

    Merhaba xanim cım..hoşbuldum
    Canım sağol Dua ların..
    için Allah a emanet ol

  22. ozgurGULAY CİM

    14 Mart 2018 at 12:59

    Allah lezzet ve bereket versin islerin kolay olsun Allah in izni ile sevgimle …☺…

  23. ozgur kir cicegim

    14 Mart 2018 at 12:56

    İyi gunler kir cicegim ….hani derlerya sende tillisim var iste sende de var kalpten gelen saygi sevgi hosgoru belki cekim yapiyordur sende bana iyi geliyorsun iyiki sizleri hayatima aldim Allah nasip ettide ve kalbimin derinliklerinde ayri ayri yeriniz bu dostluk hissediyorum cok icten ve kendini yorma ayaginin ustunde dikkatli dur ve saglik mutluluk golgen olsun teyzesiiiii seni seviyorum ekran icindeki degetli dosttum….sevgimle kal sevdiklerinle…..☺…

    • Demet

      14 Mart 2018 at 13:32

      Bence sizde şeytan tüyü var. Evet evet,eminim,sizde mutlaka şeytan tüyü var. Eminim ki sitedeki ve özel yaşantınızdaki herkes sizi çok veriyor ve saygı duyuyordur. Sizin gibi gönlü güzel birini sevmemek elde değil. Bende sizi çoook seviyorum Özgür teyzeciğim. Ayrıca merak etmeyin ayağım fena değil,idare edebiliyorum. Zaten yaklaşık on gün sonra doktor kontrolüm var. O zamana kadar idare edebilirim. Kendinize dikkat edin,Allah’a emanet olun Özgür teyzeciğim. Görüşürüz.

  24. Günel.

    14 Mart 2018 at 12:39

    Günaydın Dizi Ailesinin Gözel Hanımları GÜLAY Abla Nasılsınız ÖZGÜR Abla DEMET Abla XANIM AZERİ FAN Abla ÇALIKUŞU Abla AYSEL Abla ve Dizi Ailesinin Adını Yazamadığım Diğer Ablaları Özünüze İyi Baxın Her Gününüz Sabahınız Gözeliklerle Bezensin GÜLAY Abla Burda Hava Soyukdu Sanki Bahar Yox Kış Gelir Umarım Türküyede Hava İyi Olar Adını Sen Koy Dizisine Gelen Hanım Hakda İndiden Heç Ne Demek Olmaz Çünkü Oynadığı Obraz Hakda Heçne Bilmirik Adını Sen Koy Dizisin Oyuncuları Deyişmesin Hepsi Cox Gözel Bu Gözeliklerin Pozmasınlar Hanımlar Özünüze İyi Baxın

    • Demet

      14 Mart 2018 at 13:37

      Iyi günler Günelciğim. Şahsım adına iyiyim,sen nasılsın? Kendine iyi bak. Görüşürüz.

  25. xanim azeri fan

    14 Mart 2018 at 12:13

    merhaba ozgur teyzosum demetim nasilsiniz neler yapiyorsunuz sizi cok seviyorum allah butun islerinde yar ve yardimciniz olsun allaha emanet olun

    • Demet

      14 Mart 2018 at 13:40

      Iyi günler Xanım,nasılsın canım. Bende seni seviyorum. Allah’a emanet ol.

  26. xanim azeri fan

    14 Mart 2018 at 12:02

    merhaba ferize abliskom hos geldin nasilsin canim benim ozledim seni hemde cok gecmis olsun rabbimden coklu acil sifalar dilerim

  27. xanim azeri fan

    14 Mart 2018 at 11:58

    gulay abliskom iyi olmana sevindim sana butun islerinde kolay gelsin optum seni allaha emanet ol

  28. Demet

    14 Mart 2018 at 11:54

    Hoşgeldiniz Ferize Hanım. Gözümüz yollarda kaldı. Çok geçmiş olsun. Dikkat edin. Allah’a emanet olun. Görüşürüz.

    • ferize

      14 Mart 2018 at 13:34

      Hoşbuldum Demetcim teşekkūr ederim..sağol..sende iyi bak kendine..
      Allah a emanet ol

  29. ferize

    14 Mart 2018 at 11:36

    Ve….yine ben… haftanın 3.gūnūnden herkeze selam ..
    Hayırlı gūnler sevgili dostlar
    Nasılsınız. .? beni soracak olursanız..biraz..hastayım..
    Omuzum ,kolum ağrıyor..
    Kollarım uyuşuyor. .
    Neyse neler yaptınız..bakim??
    Ne var ? Ne yok??
    Iyi insanlarla karşılaşmanız..
    Dua sıyla..
    Sağlıcakla kalın..
    Ve…Hoşçakalın.

    • Gülay Albasan

      14 Mart 2018 at 11:50

      Aleyküm selam ferize hanım, sizede hayırlı günler, hoş geldiniz, ve geçmiş olsun. Evdeyim ve yemek yapacağım İNŞALLAH.

      • ferize

        14 Mart 2018 at 13:26

        Hoşbuldum Gūlay cım..
        Teşekkűr ederim. .sana kolay gelsin ..ben artık iki gūnlūk yemek pişiriyorum…
        O zaman biraz Kolaylık oluyor..kendine iyi bak canım gőrūşūrūz

  30. Demet

    14 Mart 2018 at 11:29

    Sanırım günaydın için biraz geç kaldım. Merhaba canlarım,nasılsınız? Özgür teyzem iyi günler nasılsınız? Dün gece sizinle sohbet etmek istemiştim ama siteye girmekte güçlük çektiğim için ayrıldım. Sizinle konuşmak bana huzur veriyor. Allah’a emanet olun. Ellerinizden öpüyorum. Gülaycığım sen nasılsın? Sarı sıpan nasıl? Seni üzmüyor ya. 🙂

    • Gülay Albasan

      14 Mart 2018 at 11:52

      Hayırlı günler demetcim, iyiyim çok şükür,sarı kursa gitti, bende evdeyim, işlerim var.

      • Demet

        14 Mart 2018 at 11:59

        Ne diyelim o zaman,kolay gelsin canım. Benimde küçük beyim acıkmış,karnını doyurayım da geleyim.

  31. ozgur

    14 Mart 2018 at 09:06

    Hayirli sabahlar…Gulay cim gonul dostlarim ve oguz hocam her sey gonlunuzce olsun Allah her isinizde yar ve yardimciniz olsun isleriniz rast gitsin sevgimle musmutlu kalin iyi gunler☺……..

    • Gülay Albasan

      14 Mart 2018 at 09:19

      Günaydın ve hayırlı günler özgür teyzecim, güzel dualarına amin diyorum.sevgi saygı bizden.

  32. xanim azeri fan

    14 Mart 2018 at 07:28

    gunaydin canim arkadaslarim nasilsiniz ben kalktim hadi uyanin gulay abliskom nasilsin canim yeni gun hepimiz icin hayirli ugurlu mutlu gecer insallah

    • Gülay Albasan

      14 Mart 2018 at 09:00

      Günaydın xanım Azeri,iyiyim teşekkür ederim.bende uyandım, kızımı okula bıraktım, birazdan oğlumuda kursa bırakıcam.

  33. xanim azeri fan

    14 Mart 2018 at 01:42

    demetim oguz abim calikusum sizede allah rahatlik versin tatli ruyalar by

  34. xanim azeri fan

    14 Mart 2018 at 01:38

    gulay abliskom tamam sanada allah rahatlik versin tatli ruyalar optum seni

  35. Çalıkuşu

    14 Mart 2018 at 01:38

    Demet öğretmenim oğuz hocam sizlere de iyi geceler. Allah rahatlık versin

  36. xanim azeri fan

    14 Mart 2018 at 01:36

    gulay abliskom tabiki alevi postalamadikmi merve sevinimi postalariz kim tutarki bize

  37. Gülay Albasan

    14 Mart 2018 at 01:35

    KIZLAR BANA MÜSAADE.HAFİFTEN BAŞIMA AĞRI GİRECEK GİBİ.ÖPÜYORUM SİZLERİ.HAYIRLI GECELER.ALLAHA EMANET OLUN

    • Çalıkuşu

      14 Mart 2018 at 01:36

      Peki ablacım sen nasıl istersen. İyi geceler tatlı rüyalar sana canım ablam. Allah rahatlık versin seni çok ama çok seviyorum. Ve öptüm

  38. xanim azeri fan

    14 Mart 2018 at 01:31

    nurbanu abliskom canim sanada allah rahatlik versin tatli ruyalar

    • Çalıkuşu

      14 Mart 2018 at 01:37

      Ben de kaçayım artık sanada hayırlı geceler iyi uykular tatlı rüyalar canım arkadaşım. Allah rahatlık versin

  39. xanim azeri fan

    14 Mart 2018 at 01:25

    gulay abliskom inanki bende bahsende cadisina raziyimda ben duyuyorum ya resmen cildiririm

    • Çalıkuşu

      14 Mart 2018 at 01:30

      Ha Ömere musallat olacak biri yerine bahşendeye ben de razıyım.

    • Gülay Albasan

      14 Mart 2018 at 01:30

      Valla xanım Azeri, eğer bizi çıldırtırlarsa postalarız kızı gider

      • Çalıkuşu

        14 Mart 2018 at 01:35

        Bahşendeyi postalayamadık ki yeni geleni postalasak. Ya zaten sinir olmaya başladım artık. Ben bu dizinin ismini değiştireceğim. Bence ask değilde mutlu olamayanlar olsun. 😡

  40. xanim azeri fan

    14 Mart 2018 at 01:17

    gulay abliskom hos geldin nasilsin nurbanu abliskom guldurdunuz beni allahda seni guldursun merve seviyi hic sevmedim sirketmi dediniz amanda omere yapismasindan korkuyorum of nazmisden bize hayir gelmez

    • Gülay Albasan

      14 Mart 2018 at 01:20

      Ya sakın Ömer’e musallat etmesinler.düşünmesi bile asabımı bozuyor. Bence kalabalığa gerek yok. Kadro gayet iyi. Hatta bahşendeye bile razıyım..

      • Çalıkuşu

        14 Mart 2018 at 01:23

        Ya evet lafı bile sinir bozucu. Zaten aralarını tam düzeltemefik aman şimdi bide bu çıkarsa tamam artık. Yandık ki ne yandık. Fragmanfa da Zehra gerçekleri anlatıyor. Ömer ne diyecek ne yapacak kestiremiyorum bile. Ve ben bahşendeyi de istemiyorum. Artık gitsin çok bile kaldı.

        • Gülay Albasan

          14 Mart 2018 at 01:25

          Yoook bahşende kalsın. Ben onu seviyom

          • Çalıkuşu

            14 Mart 2018 at 01:28

            Ben hiç mi hiç sevmiyorum. Ama garip olan şu an ona kötü bir isim arıyorum ama bulamıyorum. Of ya

    • 61

      14 Mart 2018 at 01:21

      Sagol canım yorumumu görünce yazmadan ededmedim hayırlı geceler kendine iyi bak görüşmek üzere tatlı rüyalar

  41. 61

    14 Mart 2018 at 01:13

    Bana müsade arkadaşlar allah’a emanet olun allah rahatlık versin görüşmek üzere tatlı uykular hepinize 🙂

    • Gülay Albasan

      14 Mart 2018 at 01:15

      Öptüm seni, enişte duymasın.ALLAH’A emanet ol..

      • 61

        14 Mart 2018 at 01:18

        Enişte koltukta güya haber izliyo uyuya kalmış uyandırıp yatırayım barı bende öptüm çok

        • Gülay Albasan

          14 Mart 2018 at 01:21

          ALLAHA emanet olun.ee ev işleri yordu adamcağızı 🙂 🙂

    • Çalıkuşu

      14 Mart 2018 at 01:24

      İyi geceler tatlı rüyalar Nurbanu ablacım. Allah rahatlık versin

  42. Demet

    14 Mart 2018 at 01:09

    Merve Sevin’in eksik yazdığım bilgilerini yazıyorum. 1.73 boyunda ve 55 kg ağırlığında. Sen eğitimine devam ediyor demişsin ama öğrendiğime göre Yaşar Üniversitesi Halkla Ilişkiler ve Tanıtım bölümünü bitirmiş. Spora ilgisi var,lisanslı basketbol oynadıktan sonra bırakmış ve müziğe de ilgisi var. Instagramda “megibutik” adında bir satış sayfası bulunuyor. Kendisini tanıtırken de “stilist ve aktrist” olarak tanımlıyormuş. Sevgilisi yokmus. Şimdi sen bunları derle topla yazıya ekle. 🙂

  43. Çalıkuşu

    14 Mart 2018 at 00:51

    Nədənsə bu konu hakkında aklıma yazınca hiç bir şey gelmiyor. 🙂 madem bu Merve sevin geliyor inşallah iyi roldefir.

    • 61

      14 Mart 2018 at 01:03

      Calıkuşum sen ne yapıyon ne var ne yok

      • Çalıkuşu

        14 Mart 2018 at 01:10

        Təşəkkür ederim Nurbanu ablacım iyiyim. Herzamanki gibi işte ders çalışıyorum evin önünde birsürü kıyılacak çalı var annemle onları kıyıyoruz. Şimdi de sen anlat karadeniz i izliyordum. Sen izliyormusun

        • 61

          14 Mart 2018 at 01:16

          Itiraf etmem gerekirse hiç izlemedim gerçekten bir defa tekrarına rastlamıştım ama sevemedim nedense aslında ben bu sene sadece ask ve diriliş izliyorum başka ha bazende arada fazilete bakıyom o kadar

          • Anonim

            14 Mart 2018 at 01:20

            Yani ben sevdim gibi. Ama şöyle bir şey var dirilişi de çok seviyorum ikisi arsında kalıyorum. Geçen çarşamba diriliş daha güzel geldi. Nədənsə bir türlü vazgeçemiyorum. Ben bu sene ask diriliş söz sen anlat karadeniz aslan ailem bunları izliyorum.

            • Gülay Albasan

              14 Mart 2018 at 01:24

              Bende akşamları evin babası ne izlerse onu izliyorum..söz, eşkıya,diriliş,arka sokaklar, ve savaşçı..gündüz sadece AŞK..

          • Çalıkuşu

            14 Mart 2018 at 01:28

            Aynen abla. Akşamları babam ne izlerse o izlenir bizde de. Ask yine babacım da izlediği için sorun yok. Ama eğer izlemeseydi ben çok zor izlerdim. Hem o zaman siteyede girmezdim. Sizlərlə de tamışamazdım. Aman Allah korusun

  44. Gülay Albasan

    14 Mart 2018 at 00:47

    Aboovv.şimdi gördüm yeni hatunu. Harbiden Merve Sevi değilmiş.

    • 61

      14 Mart 2018 at 00:49

      Kız sana gülmekten 61 yerine 62 yazmışım ya ha ha ha

    • 61

      14 Mart 2018 at 00:50

      Sana gülerken olmuşum 🙂

      • Gülay Albasan

        14 Mart 2018 at 00:55

        Nurbanu telinin klavyesi kendi başına hareket eder oldu. Analizi yazarken, ben Ömer zehrayı sımsıkı sardı yazdım. Klavyede ( Ömer zehrayı sık sattı yazmış) az kalsın öyle gönderiyordum. ALLAH tan son kez kontrol ediyorum, son anda fark ediyorum yazım hatalarını.

        • Çalıkuşu

          14 Mart 2018 at 00:57

          Ya ablacım gece gece beni güldürdün Allah da seni güldürsün. Ya gerçekten mi. Çok kötü olmuş 🙂

          • Gülay Albasan

            14 Mart 2018 at 00:59

            Yani analizin bütün büyüsünü kaçıracaktım az kalsın..

          • Çalıkuşu

            14 Mart 2018 at 01:01

            😀 😀 😀 😀

          • Çalıkuşu

            14 Mart 2018 at 01:03

            Gülay ablacım analizi izledin mi.

            • Gülay Albasan

              14 Mart 2018 at 01:05

              Şimdi sen analizi izledinmi yazdın.ama soru fragmanı izledinmi olacaktı sanırırım.

          • Çalıkuşu

            14 Mart 2018 at 01:08

            Gülme sorası kendime geldi. Ya hiç farkında değilim biliyormusın. 🙂 peki ablacım FRAGMANI izledinmi. 😀

            • Gülay Albasan

              14 Mart 2018 at 01:13

              İzledim, ama izlerken TV de açıktı.sakin kafayla izlemem lazım.

        • 61

          14 Mart 2018 at 00:58

          😀 😀 😀

          • Gülay Albasan

            14 Mart 2018 at 01:00

            Gül gülll..yorgunluğun geçsin..geldimi yemeğe misafirlerin.

          • 61

            14 Mart 2018 at 01:02

            Geldi geldi gelmez olurmu valla bugün ne yaptığımı bende bilmiyom bana yorgunlugum kaldı

          • 61

            14 Mart 2018 at 01:08

            Valla evin hasteneye yakın olmayacak işte böyle damdan düşer gibi aniden baskın olur allah’tan sabah erkenden yapmıştım yemeği tarhana çorba sulu köfte pilav salata yoğurt daha ne olsun

            • Gülay Albasan

              14 Mart 2018 at 01:11

              Oohhh miss. Valla hazır yemeğe oturmuşlar daha ne olsun. Eskiden bizede çok olurdu öyle..damdan düşen, işi düşen, işi olmayan, herkes bize gelirdi. Şimdi gelemiyorlar. Biz kaçtık çünkü, sende kaç

  45. 61

    14 Mart 2018 at 00:44

    Bir “n” harfi için sizide kırmayalım sayın yönetici dediğiniz gibi olsun 🙂

  46. 61

    14 Mart 2018 at 00:29

    Çok lazımdı zaten gelsin dizideki gereksizler listesine bir kişi daha eklendi

    • Gülay Albasan

      14 Mart 2018 at 00:34

      Ama neden öyle diyorsun Nurbanu? Ben Merve sevi’ yi severim.gerçi niye geliyormuş onu daha okumadım.

      • Çalıkuşu

        14 Mart 2018 at 00:37

        Oh ya sonunda Gülay ablamı buldum. Hoşgeldin ablacım bize selam yokmu 🙂

        • Gülay Albasan

          14 Mart 2018 at 00:45

          Var tabiki de..selamün aleyküm çalı kuşum

          • Çalıkuşu

            14 Mart 2018 at 00:49

            Ve aleykümselam Gülay ablacım. Nasılsın

            • Gülay Albasan

              14 Mart 2018 at 00:51

              İyiyim çok şükür Çalıkuşu.telefonumun klavyesine bir haller oldu..kendi kendine kelime türetiyor.bende onunla inatlaşıyorum.

          • Çalıkuşu

            14 Mart 2018 at 00:54

            Ah ablacım ah onu en iyi ben bilirim. Ne çekiyorum bir bilsen. 🙂 ben birşey yazıyorum klavye inatla kendi hafızasındakini koyuyor geldi sinirlenme. 🙂

      • 61

        14 Mart 2018 at 00:38

        Kız seni mi kıracağım gelsin oda gelsin ne olursa olsun gelsin 🙂

      • Oğuz

        14 Mart 2018 at 00:40

        Merve Sevin geliyor Adını Sen Koy Dizisine.. Merve Sevi değil? GÜLAY hanım..

  47. Demet

    14 Mart 2018 at 00:25

    Kanım hiç kaynamadı. Böyle moda yarışmacılarının dizi,filmlerde rol almaları hiç hoşuma gitmiyor. Olmasa da olur.

    • Oğuz

      14 Mart 2018 at 00:27

      Sektörün duayeni Demet hanımdan ilk olumsuz tepki geldi, Merve Sevinin Adını Sen Koy Dizisinde işi zor 🙂

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bunlara baktın mı Adını Sen Koy

To Top