Connect with us

Dizi Haberleri ve Dizi Oyuncuları

Adını Sen Koy

Mesut Yar’la Laf Çok Erkan Meriç ve Hazal Subaşı 15 Ocakta Konuk Oluyor

Erkan Meriç ve Hazal Subaşı son günlerin en çok konuşulan isimlerinden birisi oldu medyada. Sadece çektikleri Adını Sen Koy dizisinin oldukça iyi izlenme oranları ile değil dizi aşkını gerçek hayattaki aşka çevirmeleri ile de oldukça çok konuşulup 2018 Ocak ayında çıkan Klass dergisinin kapağında da itiraf ettiklerini görmüştük.

İşte bu aşkı ve iyi giden diziyi konuşmak üzere Mesut Yar 360 tv de yapacağı Laf çok isimli programına ilk konuk olarak Erkan Meriç ve Hazal Subaşı‘yı davet etmiş. Tabi bu davette Adını Sen koy fanlarının büyük etkisi var. Mesut yar program yapacağını ilan ettiği günden beri yazan hayranlar var bizzat biliyorum.

Mesut Yar’la Laf Çok programının ilk konukları Erkan Meriç ve Hazal Subaşı 15 ocak 2018 pazartesi tarihinde gece 23.45’te 360 TV’de olacak. Meşhur sunucu Mesut Yar haberi günler öncesinde verdi. 15 Ocak 2018 Pazartesi gece 23 45 Mesut yar 360 tv de ilk programını yapacak ve ilk bölümün ilk konukları Erkan Meriç ve Hazal Subaşı olacaklar.

Son günlerde özel hayatları ile gündemde oldukça sık yer alan Erkan Meriç ve Hazal Subaşı 2018 de ilk kez bir programa çıkacaklar ve canlı yayında Mesut Yarın sorularını cevaplayacaklar. Bildiğiniz üzere Mesut Yar oldukça terletecek soruları şimdiden hazırlamıştır bile. Bizde sizlerden gelen soruları Hazal ve Erkana sormak üzere Mesur Yar’a göndermeyi istiyoruz.

Mesut Yar’la Laf Çok Erkan Meriç ve Hazal Subaşı 15 Ocakta Konuk Oluyor

Mesut Yar’la Laf Çok programı 15 Ocak 2018 de 360 tv de tekrarı ve özet videosu burada sizlerle olacak. Sizde yorum ve görüşlerinizi şimdiden yazabilirsiniz. Teşekkürler. Not: Erkan Meriç ve Hazal Subaşı Trt de daha önce katıldıkları programda Sevgili misiniz sorusuna hayır arkadaşız demişlerdi. Sizce gerçekten aşk var mı aralarında?

Continue Reading
Bunları da Seversin Sen...
53 Yorumlar

53 Comments

  1. Reyhan altunbulak

    18 Ocak 2018 at 01:10

    Bir Kere ben ikinizde cok ama cok seviyorum sizi, siz gercekten mükemmel ciftsinizki birbirlerinze yakisiyorsunuz, Adananin en karizmatik delikanli adami tabiki sensin abim seni seviyorum ❤️ izmirin en güzel kadini tabiki sensin ablam ❤️ Ben sizi gercekten birbirlerinizi yakistiriyorum dünyanin en mükemmel bir cift olursunuz insallah ne olur evlenin

  2. Anonim

    16 Ocak 2018 at 15:45

    15 ocak burda laf çok proğramında Hazal ve Erkan yoktu..bekledik o kadar

  3. Ali

    16 Ocak 2018 at 01:12

    Niye çıkmadıkça yayina

    • Oğuz Özdere

      16 Ocak 2018 at 01:13

      Bir sonraki bölümde cıkacaklarmış Hazal ve Erkan

  4. özgür

    10 Ocak 2018 at 15:58

    anomin 360 tv canlı izle yazınca internetten canlı izleye bilirsi 15 ocak saat23/45 te yayınlanacak
    360 tv kanalınızı tv ayarlayın frekansınızı iyi seyirler…..

  5. özgür

    10 Ocak 2018 at 15:44

    anomin 360 tv kanalı tüm bilgiler bu sayfada yazıyor iyi günler sevgimle…..

  6. 1461

    10 Ocak 2018 at 14:55

    Demet seni özlememek mümkün mü tabiki canım benim bugün sakinleştinmi bakalım bana fikir vermedin ama zaten barıştım ısrarlara dayanamadım 🙂

  7. anonim

    10 Ocak 2018 at 05:49

    Sizden bişey sorucam arkadaşlar
    Lutfen cevaplayin
    Bu program hangi tv de yayinlaniyor
    Atv shov tv trt1 mi hangisinde
    Bilyosaniz cevaplayin
    Lutfen
    Lutfen
    Lutfennn

    • gamze

      10 Ocak 2018 at 15:53

      15 ocak da 360 tv de

  8. Deniz cakir..

    10 Ocak 2018 at 03:52

    Baska proje teklifleri geliyomu..flim gbi dizi gbi..bnu ogrenmek istiyordum..bide bundan sonrada dizi yada flimlerde beraber rol almayi dusunuyorlarmi?

  9. Çiçek

    8 Ocak 2018 at 20:45

    Şulecim sağ ol canim sanada çok geçmiş olsun iyi aksamlar

  10. özgür Didem‘cim

    8 Ocak 2018 at 17:41

    iyi akşamlar sen‘de güzel gürenlerdensin güzel kalp güzellikleri görür benim sözüm sevmek bedava sevilmekte sevmeyi bilen kalbi taşımakta.
    burdaki her kez böyle bir kalp taşıyor Allah daim etsin sende bizlerin arasına katıldın çokkkk teşekkürler benden sana sevgimle kal ekran tatlısı İnşaAllah dizin olur onun yorumlarında buluşuruz hep birlikte……Gülay‘cım sevgimle iyi akşamlar…..

  11. Çiçek

    8 Ocak 2018 at 17:23

    TATLICI ulkerim,demetçim, ferizecim,özgür hanim teşekkür ederim. Insan sevdiklerine naz yapar sitem eder sistemim ondan.sağ olun . Böbrekler de iltihaplanma varmış bir poset ilaçla geldim eve .hepinizi çöl seviyorum görüşürüz iyi akşamlar.

  12. Çalıkuşu

    8 Ocak 2018 at 15:38

    Ya inşallah təkrarı yayınlanır. Değilse benim o saatte izlemem biraz imkansız gibi bir şey.

    • Demet

      8 Ocak 2018 at 16:29

      Bende izleyemem o saatte. Tekrarları olursa iyi olur gerçekten. Bu arada Çalıkuşu’m,Gecekuşu olmayı bıraktın mı? 🙂

  13. Çalıkuşu

    8 Ocak 2018 at 15:36

    Herkese hayırlı günler. Çok geçmiş olsun çiçek ablacım. Allah acil şifalar versin

  14. didem aygün oyuncu

    8 Ocak 2018 at 15:01

    teşekürler özgür teyzecim bilgin için

  15. Demet

    8 Ocak 2018 at 13:42

    Arkadaş bizim bir Şule ablamız vardı hatırlıyor musunuz? Aynı şekilde Nurbanu,Handan ve Aslınur da vardı hani. Kaç zamandır uğramıyorlar. Ben onları çok seviyorum ama onlar bizi hiç sevmiyorlar herhalde. Bizi bırakıp gittiler. Oğuz hocam lütfen ilan verir misin? Başka türlü bulamayacağız kendilerini. Umarım yakın zamanda geri dönerler.

    • Şule

      9 Ocak 2018 at 07:11

      Günaydın demetcigim dün yazdım yorum sen görmedin herhalde çok sık olmasada yazıyorum yinede ben senin yorumlarını görüyorum bu konuda ne kadar dikkatliyimdir unutmuş olamassın sevmek güzel bir duygu iyice dün ömerin zehraya söylediklerini duyunca zehra gibi bende bir müddet o güzel söylenen sözleri içime sindirdim tabiki seni seviyorum .girmesin arasına kimseler artık zehrayla ömerin bu söylenen sevgi sözcüklerinin devamlı, lığını diliyorum.o sabah boşboğazlılık yapıp ömerin geldiğini ona zehrayı sordugunu anlatmaz inşallah seni sevmedigimi nasıl düşünürsün .hatırlıyormusun bir gün bana bir şey söylemiştin sen bana ne yaptın şule abla seninle konuşmadan duramıyorum .

  16. didem aygün oyuncu

    8 Ocak 2018 at 13:14

    tatlıcı ûlkercim benimki röportaş gibi deyil bir resmimi ve güzel bir yazılı kagıt gönderecem dizi haber tiviye hepinizden basedecem hepinizin nasıl degerli insanlar oldugunuzdanda basedecem canım

  17. özgür Didem‘cim

    8 Ocak 2018 at 12:56

    iyi günler Didem ‘cim aile sayfasında yazdığı için
    meil [egitimsitemiz@gmail.com] teyzesi sevgimle kal ekranların tatlısı….

  18. özgür Çiçek‘cim

    8 Ocak 2018 at 12:49

    Allah sağlık versin şu dansiyonu çeken bilir ne üzüntü ne sevinç oynatır yerinden bir de yan tesirleri saymakla bitmez şeker ve kolostrol varsa çok dikkat su az içenlerdeniseniz tansıyon zor düzelir yokluğunuzu fark ettim dünsabah ki yorumunuzu gördüm gezmiş olacağınızı düşündüm eksikliğiniz çokkkk belli acil şifalar Allah‘ın izni ile sevgimle kalın….

  19. Demet

    8 Ocak 2018 at 12:00

    Çiçek ablam çok geçmiş olsun. Çok üzüldüm. Doktorun ne dediğini bize yaz olur mu? Merakta bırakma bizi. Seni seviyorum ablacığım. Kendine dikkat et.

  20. Çiçek

    8 Ocak 2018 at 11:26

    TATLICI ULKERIM canim ablasının bir tanesi bende seni çok seviyorum ablasının yokluğunu farkedermis .valla bende 2 gündür yazmadım özgür hanımdan başka kimse adımı bile anmamis dedim ama ulkerim özlemiş beni canim benim. Tansiyonun ya çok düşüyor ya çok yükseliyor 2 gündür acile git gel onunla uğraşıyorum.bu gün tekrar hastaneye gideceğim bu gün daha iyiyim ama doktor gel dedi. Iyi gunler .

    • Tatlıcı Ülker

      8 Ocak 2018 at 11:38

      Ay ÇİÇEYİM kyamam ben sana… Tansyonunun kalktığı için çok üzüldüm. Ama seni burda gördüyüm içinde çok sevidim. İnşallah iyi olursun. Hastaneden geldiyinde doktorun ne dediyini bana mutlaka yaz. Yoksa meraktan çatlarım. Senin için dua edicem. Sen çok ÖPÜYORUM ve çok SEVİYORUM:-)

    • ferize

      8 Ocak 2018 at 11:42

      Gūnaydın..Çiçek hanımcım..
      Bu aralar arkadaşlar çok ortalıktan kayboluyor..
      Sizi unuttuğumuzdan değil..
      Sadece dile getirmiyoruz..
      Ayrıca…çok geçmiş olsun..
      Iyi bak kendine..
      inanki bu aralar..ben de çok
      Yoğunum..
      Fakat Burda ki arkadaşlardan..uzak kalamıyorum..
      Gőrůşūrūz..inşAllah

    • su damlasi

      8 Ocak 2018 at 12:41

      Cicek ablam canim cok gecmis olsun dikkat et tansyonun NASİL bi derd oldugunu bende iyi bilenmi var acil şifa versin rabbim tekrar gecmis olsun ALLAH yardimcin olsun

    • Şule

      8 Ocak 2018 at 15:37

      Çiçek çok geçmiş olsun bende bugün daha yeni girdim bende çok öksürüyorum canım çok geçmiş olsun

  21. Çiçek

    8 Ocak 2018 at 11:15

    Herkese gunaydin ,hayirli gunler.

  22. Tatlıcı Ülker *ÇİÇEK*ABLAM*DÖN*ARTIK*

    8 Ocak 2018 at 10:40

    ÇİÇEYİM nerdesin? Seni çok özledim. Hadi dön artık. Bu Tatlıcı SENİ ÇOK SEVİYOR:-)

  23. didem aygün oyuncu

    8 Ocak 2018 at 10:31

    oguz bey günaydın dizi haber tivinin mail adresini yazarmısınız buraya

    • Tatlıcı Ülker

      8 Ocak 2018 at 11:40

      DİDEM ablacım günaydın. Ablacım bu gün röpörtajın yayınlanacak. Lütfen hangi kanalda olduğunu söylermisin. Hangi kanalda yayınlanacağını bilmiyorum.

  24. Demet

    8 Ocak 2018 at 10:29

    Günaydın benim canım arkadaşlarım. Su Damla’m bende seni çoook seviyorum. Sevgiler karşılıklı yani. Ülkerciğim söyle o şiire hemen gelsin. Bekliyorum. 🙂

  25. Konyali Emine

    8 Ocak 2018 at 10:11

    Gunaydin Ozgur hanim tum temennilerine katiliyorum tesekkurler iyi haftalar herkese

  26. Özgür

    8 Ocak 2018 at 09:22

    Gahtahız gününüz sabahınız hayırlı olsun kalbi gönlü güzel dostlarım …..Her işiniz rast gitsin her an her zaman Allah ccyar ve yardımcınız ….Gülay’cım evinde mah komşularınla engüzel günler iyi kalpli issanlar karşına çıksın sensiz olmuyorrrr…..
    Kır çiçeğim su damlam küçük şaiirim çiçek’ cim şüle’m Nurbanu cicikuşum xanım Aytaç Didim’cim Handan hanım Emine hanım Leyla’cım yorumumu okuyanlar GÜLAY’cım ve oğuz hocam ayaklarınız güzelliklere götürsün tüm hafta sizleri ….
    Sevgimle kalın kalbi güzellerrrr….

    • su damlasi

      8 Ocak 2018 at 09:48

      GONLU GUZEL ozgur teyzem sana da gunaydin hayirli sabahlar hayirli ugurlu gunler kelebegin seni cok seviyor sevgimle kalllll

      • Demet

        8 Ocak 2018 at 10:31

        Günaydın Özgür teyzeciğim. Hayırlı günler

    • Tatlıcı Ülker

      8 Ocak 2018 at 10:37

      Sanada günaydın ÖZGÜR teyzecim:-) Nasılsın birtanem? İNŞALLAH İYSİNDİR:-) Seni çok SEVİYORUN MELEYİM:-)

  27. ferize

    8 Ocak 2018 at 09:09

    Gūnaydın SU damlam. .
    Gūnaydın Demetcim…
    Ve diğer arkadaşlar lar
    Hayırlı sabahlar. .
    Mutlu bir hafta olsun
    Hepimiz için..
    Bereketli ve huzurlu..

    • su damlasi

      8 Ocak 2018 at 09:46

      Gunaydin hayirli sabahlar Ferize ablam canim benim sana da hayirli ugurlu bi hafta dilerim

      • Demet

        8 Ocak 2018 at 10:32

        Günaydın Ferize Hanım. Hayırlı sabahlar.

    • Tatlıcı Ülker

      8 Ocak 2018 at 10:34

      FERİZE ablacım günaydın. Abla ölme ya. Sen beni daha telli duvaklı gelin edeceksin. Hem merak etme evde kalmam. Oğuz abinin Sabancıları cepte duruyor:-)

  28. su damlasi

    8 Ocak 2018 at 08:35

    Gunaydin hayirli sabahlar arkadaşlar hayirli ugurlu bi hafta gecirmeniz dileğiyle yeni gununuz aydin olsun ALLAH hepinize yar ve yardimci OLSUN

  29. Tatlıcı Ülker

    8 Ocak 2018 at 07:32

    GÜNAYDIN MİLLET.
    Birazda geç kalkarsanız horuz intihar edicek. Almış elinə bçağı 1 saata kadar kalktınız kalktınız. Kalmadınız kendimi öldürücem diyor. Tavuklarda diyorki yapma beyim. Kyma canına. Biz sensiz ne yaparız:-(

    • Demet

      8 Ocak 2018 at 07:36

      Günaydın Dizihaberi.Tv ailesi. Neredesiniz? Uyanmadınız mı hala? Ülkerciğim bunlar hâlâ uyuyorlar anlaşılan. Kız benim şiirim nerede bu arada?

      • su damlasi

        8 Ocak 2018 at 08:36

        Gunaydin hayirli sabahlar Demetcim nasilsin? Ben SENİ COK SEVİYORUM canim benim

    • su damlasi

      8 Ocak 2018 at 08:39

      İkizim gunaydin hayirli sabahlar nasilsin? Dur horuza de beklesin uyandik kiz sutten cikmis ag kasik aksam. Beni birakip nereye giittin?

      • Tatlıcı Ülker

        8 Ocak 2018 at 08:49

        İkiz günaydın:-) Canım sormaya dün akşam uykuya dalmışım. Uyandığımda saat 3 olmuşdu. Sizde gitmişdiniz. Yani o yuzden yoktum.

        • su damlasi

          8 Ocak 2018 at 09:47

          İkizim hmmm ortalikgi karstirip kactin oylemi? UNUTMA bunu yazdim bi kenara

    • Tatlıcı Ülker

      8 Ocak 2018 at 08:51

      DEMETCİM azcık sabr et şiir yolda. Hava alınana doğru gidiyor.

    • ferize

      8 Ocak 2018 at 09:06

      Allah senin iyiliği ni versin..tatlıcı őldūryosun..insanı..
      Tezz zamanda gőrūcūler..kapını tıklasın..enn hayırlı..
      Őmer boyu seni mutlu edicek olanından gőrūcū olsun..
      insAllah. .
      Gūnaydın…
      Senin içinde mutlu bir hafta olsun ..

      • su damlasi