Selena Dizisi Yeniden mi başlıyor? 2017-2018 Selena Dizi oyuncuları Kimler Olur?

Çok eskiden yayınlanan diziler bir bir yeniden çekilip yorumlanmaya başladı. Ve oldukça da başarılı olanlar var. Türk Malı dizisi ve Çocuklar Duymasın gibi diziler oldukça başarılı olunca eskiden hafızalara kazınmış Selena gibi dizilerin de yeniden çekilip sunulması gündeme geldi.

Yeni dizilerin tutulması ve iyi reytingler kazanması her geçen gün zorlaşırken eski dizilere olan özlem de gittikçe artıyor. Bu yüzden bir zamanların çok sevilen ve beğenilen dizilerinden birisi olan Selena dizisi yeniden çekilecek mi yeniden mi başlıyor soruları çok soruluyor. Özellikle Sinem Kobala olan hayranlıkların gün geçtikçe artması ile Selena hayranları da hortladı adeta..

Selena Dizisi Yeniden mi başlıyor? 2017-2018 Selena Dizisi yeni sezon oyuncuları Kimler Olur?

Öncelikle dizimizin kısaca konusunu yeniden bir hatırlayalım: Uzayda Ütopya adında bir gezegen vardır, Ütopya’da iyilik ve kötülük arasında büyük bir mücadeleye sahne olur. Selena’nın görevi insanlara iyilik yapmak ve yaptırmak, Hades’in görevi ise insanlara kötülük yapmak ve yaptırmaktır. İşte Selena ile Hadesin çatışmasıdır bu Selena dizisini konusu.. SeLeNa adı ne demek? Selananın manası anlamı şu: Selin’in “Se”si, Leyla’nın “Le”si ve Nazlı’nın “Na”sı ile oluşmuştur SELENA ve kendisini kötülerin düşmanı iyiliklerin anası olarak tanımlamıştır.

Eski yıllarda Selena da oynayan oyuncuları sizlere sunuyoruz.. 2017-2018 Selena Dizi oyuncuları Kimler Olur? şimdilik meçhul ama Mutlaka Sinem Kobal olmalı diyor gibisiniz.. Selena Dizisi Yeniden mi başlıyor? 2017-2018 Selena Dizi oyuncuları Kimler Olur? sorularına sizlerden de yanıt bekliyoruz. Biz yapımcıya sorduk cevabını bekliyoruz. Cevap gelince buradan yazacağız sizlere..


Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Selena Dizisi Yeniden mi başlıyor? 2017-2018 Selena Dizi oyuncuları Kimler Olur? (352 Yorum)

  1. Kimse Bilmez dizi sonu geldi Arkadaşlar uyandın dünya sonu geliyor Kimse bilmez Cumartesi de başalayacak Sinem Kobal yüzünden kimse bilmez oyuncular kadro yokluyor Özgğ kaya trafik kazası geçiryor Çocuklar Tarkan plan yapıyor Aşk ve mavi dizinin kaldırıyor 78 bölümde 2020 hiç olamayacak Keremcem hayatı maalsef kaybetik Şarkıcıyı Teoman kriz geçiryor Bengü kaza yaptı olarak kimse bilmez söz konusu aldı en sonunda Atv hiç olmayacak benim hesab tablet den Keremcem e Yanlışlık attım Tarkan bilgi hayatı aldı yılbaşı 2020 yılı silecek Eski yılara ilerecektir Yılabşı gelirnce Fox Show Star KanalD TV8 haberler çalayacak unutma Engin hepileri sinirlendi Kimse bilmez yanlışlıka Tarkan Tabanca almış Sonra Uygar sarıkaya öldürecek plan intikam alır Ali fark etmedi Ali tabanca uygarı öldürmüştü 400 grup ayırlamayacak hepsi 1 kaldırıyor grup 400 haberi duynca dağıldılara Gülnur gökçe sert gibi yanıt verdi Gülçin ergül o evleniyor dalga alay etti için ayırlılar dağılıdı Tarkan cuppa şarkının yüzünden ardından evlik yapmıştı

  2. ben selena aşığıyım nolur devam ettirin arkadaşlarımın hepsi bakıyor eskisinden sıkıldık yenisi lütfen

  3. Selena dizi cok guzellik bir dizi en cok sendigim dizi Selena dizi ya hic bi zaman final olmasa ya ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  4. arkadaslar Selena dizisi. cok guzellik bir dizi. hic final olmasa ya bu dizi sewdimlei dizi mugdesem. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  5. Arkadaşlar bence nazlı yani dilara kurtulmuş oynamaz çünkü büyüdü ve küçük nazlı rolüne giremez ama yinede bilemem bence başka bir çocuk oyuncu alırlar

  6. Arkadaşlar bence nazlı yani dilara kurtulmuş oynamaz çünkü büyüdü ve küçük nazlı rolüne giremez ama yinede bilemem bence başka bir çocuk oyuncu alırlar

  7. SELENA DIZISI BAŞLARSA EN ÜST SIRAYA GEÇECEKTIR SÖYLEYIM SELENA BAŞLAMALI BENCE AMA SENERYODA BIR AZ DEGIŞIKLIK OLSUN BIRAZ ÇÜNKÜ SENERYO BIRAZ NE DIYIM KÖTÜ BIRIYMIÖ GIBI GÖRÜNMEK ISTEMIYORUM AMA ÇOCUKSU WE YENI BIR OYUNÇU LAZIM DAHA HEYEÇANLI OLSUN YÜREGIMIZ AGZIMIZDAN FIRLASIN HADI INŞALLAH BAŞLAR!

  8. Bence eski selena dizisinde oynayanlarin hic biri olmasyn cunki ozaman yeniden cekilse nolur cekilmese nolur bence yeni oyuncular yeni yetenekler olmasi lazim we senariyide biraz degistirin

  9. Bän bu diziyi seviyodum a2 den de izliyodun ama artik nefret etmeya başladim çünki biter bitmez yeniden başliyo bikdim artik başka diziler verin a2 den Mesela binbir geje , kayip pirenses, avrupa yakasi bunlardan birini verin artik selenadan BIKDIMMMMM

  10. Bu dizi tekrardan çekilsin ya a2 den izliyoruz ailecek kaç kere izledik çocuklarda çok seviyorlar 2019 da tekrardan çekilsin izleriz yine

  11. BENIM İÇİN NAZLI VE SELIN DIZIYE GIRSIN HEPINIZ GIRIN YA KUÇUKEN HEP İZLIYODUM ŞIMDIDE ISTEDIGIM DIZILER SEZONDA OLDUGU ICIN BENDE SELENA IZLIYORUM GEREKMIYO CIKMASI FINAL OLUR BENCE COK GUZEL DIZILER VAR ÇUNKU MESELA SN ANLT KRDENIZ PORFK

  12. BENIM İÇİN NAZLI VE SELIN DIZIYE GIRSIN HEPINIZ GIRIN YA KUÇUKEN HEP İZLIYODUM ŞIMDIDE ISTEDIGIM DIZILER SEZONDA OLDUGU ICIN BENDE SELENA IZLIYORUM GEREKMIYO CIKMASI FINAL OLUR BENCE COK GUZEL DIZILER VAR ÇUNKU MESELA SN ANLT KRDENIZ PORFKT

  13. selena dizisi gercekten a2 kanalinda bile hic saatlerini kacirmiyorum su anda bile telefonumdan izliyorum 2018 yili olarak ise yayinlanmasini istiyorum

  14. Selenada aynı kadro olsun ve selena selin leyla nazlı hepsinin sevgilisi olsun ve selin ozan evlensin leyla erdem evlensin nazlı ve sevgilisi evlensin selena burak evlensin ve kader alamet evlensin kader alamet hariç hepsi aynı evde kalsın zulfikarda evlensin

  15. Selena dizisinin yeni bölümleri çıkınca selin leyla nazlı selenanın evinde kalsın selena burak evlen sin ve hades alemet kılığında kaderle evlen sın hades kadere herşeye anlatsın ve selın leyla nazlı istediği her sihiri kulana bilsin ,,,,

  16. Selena dizisinin oyuncularını çok seviyorum ama selin yani cansu demirciyi hiç sevmiyorum ama lütfen selena dizisinin yeni bölümleri çıksın aynı bölümleri izlemekten sıkıldım 3kezdir yorum yapıyorum 1tanesi bile tutmadı lütfen selenanın yeni bölümleri çıksın ihaha

  17. selenanın en büyük hayranıyım çünkü selenada iyilik kötülüğe karşı bayılıyorum buna yaşasın kötülük bunu dememin sebebi iyilik kötülüğe karşı en büyük iyiliği yapıyor bu aradada adım emine 2 evlilik yaptım kısırım diye ilk eşim kuma getirdi benide evden attı 2.eşim ise akşam eve sarhoş gelip bana hakaret etti doğrusu elalem onun damarına basıp duruyordu bana hakaret etmesinin en büyük sebebi eğer ben bir anne olamıyorsam bütün anneler anneliğin nasıl bir şifa olduğunu unutmasın selin leyla nazlı keşke onlar gbi üç küçük yavrum olsa …ben üvey babam tarafından tacize uğrayıp annem tarafından 40 yaşındaki adama verildim adam beni sattı ne yazık diyorsanız bana cevap yazın yardımınıza ihtiyacım var 29 yaşındayım niye 2 evlilik yaptığım gayet ortada 1.sinde satıldım 2.sinde dul bir adam sırf koynuma girmek için kaçırdı bu yazıyı bana acıyıp ölmek üzre olan kadının bilgisayarından yazıyorum kadın çok genç kocası dövüyor ayda 2 veya 3 kez geliyomuş .YARDIM EDİN LÜTFEN BANA VE GENCECİK KADINA HİKAYEMİ BU KADININ ÖLÜMÜYLE YALNIZ DEĞİL…BENİMDE ÖLÜMÜM ÜN GELMESİNİ İSTEMEZSENİZ YARDIM EDİN♥

    • adresinizi verin ben kadın sığınmadanım sizi anlıyorum yardımıma ihtiyacınız var emine hanım kadınada sizede benden başkası yardım edemez nomu yazıyorum arayın lütfen 0533 355 94 04

    • Çocukken babam hiç izlememem izin vermezdi ama tekrarlarini koyuyorlar onu izliyorum şuan yasim 25 ve izliyorum yeni bolumleri cikarsa mutluluktan uçarim

  18. selena tekrar baslasn.kucuklugumun.dizisiydi.cok.severek.izlerdim.simdi 4 yasinda.kizim var oda hayran selena ya tekrar baslarsa cok.seviniriz. hayrlisi olur insallah

    • Selena baslasin çok güzeldi çok güzel olmus bu dizide emeği geçen herkeze çok teşekür ederim suanda 2018 24 haziran bari bu sezon açilmasa 2019 da başlasin ben bu dizinin hayraniyim 104 bolumunde final dedigi zaman çok duygulandim ve son sahnesini izledigim zaman ağladım ama su sey yani dizideki adıyla yüce honosun yaptığı vedakarlık kalbime kazındı hayırlısı olsun fakat dizi devam etsin aynı kisiler olsun sesimi duyurabildigim herkeze yapımcilara oyunculara yönetmenlere daha nice emeği gecenlere lütfen dizi devam etsin

  19. Bence selena çıksın ama içinde selin olmasın ben selinden nefret etmiyorum ama onu görünce gıcık oluyorum selenada aynı kadro olsun selin olmasın en çok sevdiğim kahraman hades leyla kıvılcım müstesna kader alamet zülfikar ozan erdem tamara pandora aslı ekrem ve iremsu dila ra iremsu filmin en başındaki esmer kız olsun film selena afru ditsiz olmaz filmde iyiler ve kötüler dünyada yarışs ıın yani iyiler müze kötüler mahseri hepsi haftanın ödülünde dünyaya gelsin ve unutmadan hades insan kılığında sihir kulanabilsin

  20. Selena dizisini çok seviyorum.Bence de yeniden başlamalı.Sinem kobal’ın büyük bir hayranıyım başlarsa süper olur

  21. Selena dizisini çok seviyorum.Bence de yeniden başlamalı.Sinem kobal’ın büyük bir hayranıyım.

  22. Bence tekrar başlamalı başlarsa efektler filan çok gelişmiş olur çünkü 2018 yilindayiz ve her şey gelişmiş çok basarili bir dizi olur

  23. Kac yasına gelmişim hala selena’nın tekrarlarını izliyorum.Çocukluğumun dizisiydi tekrar çıkarsa çok güzel olur bence tutar çunkü Selena’ının çocuk kitlesi cok var..

  24. MUSTAFA BURMEK e sesleniyorummm .ben emine senii çoooooook seviyorummm sende seviyorsan söyle gizlemek başkalarına fırsat verir çıkmaz sokak yazdığı halde girdiğim sokaksıın sen seni seviyorummmmmm

  25. Nolur selana başlasın. Ayni kadro olsun yeni ve eskisi gibi olsun hala bıkmadan izliyorum çok güzel ve eğlenceli. Mutlaka. Hades sinan bey olsun eskisi gibi çünkü. Onun gibi kimse oynayamaz

  26. Ben bıktım artık hep aynı bölümler izlemekten yenisi başlasın artık selenayı çok seviyorum selenada olsun

  27. FARKI BUL EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMİNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  28. ya çık artık çatladım eski bölümlerden selena ne o eh ay of öf ah la eğ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK ZEKKKKİİİİİİİİİİYİMMMMMM.EMİNE BALIKÇINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN YAZDI AMAAAAA SIRF UZUN OLSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN DİİİİİİİİİYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMİNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMİNE

  29. selena dizisine oyunculaına hayranım ben 2 veya 3 yaşındayken başladı bu film ve o zamanlardan beri izliyorum her bölümünü en az 10 defa izlemişimdir bu filme hayanım ben tekrar başlaması çok mutlu eder beni hemde çok

    • Ya lütfen selena hamen baslasin ve eski oyuncular değişmesin. Eski oyuncular değişse bence kimse izlemez. Eger izlerseler 3 veya 3 bölümü tek izlerler ama sadece yüce honos değişsin çünkü o çok yaşlı. Allah korusun eger film de bisey olursa ona işte o daha da zor. Böyle yaşlı insanlara cok yazigim geliyor

  30. Sinem kobal ın her dizisi birbirinden güzel keyifli rol aldığı karakterler hepsi müthiş .bunun dışında selena adlı dizinin 2006 yıllından buraya gelip hayla anılması mucize

  31. Selena ne olur çiksin. Ya çikmasa kendimi keserimm.söz agizdan çikti bir kere nenem de izliyorr

  32. Selin yerine kiralık aşktaki Defne olsun ya da selin ve kivilcim rol degişsin neyse selena çıksındaa portakal selinede razıyım yanlış anlama selin abla ben senide severim ama arkadaşım Deniz diye kızıl turuncu arkadaşımla aramiz bozuk diye bütün kızıl turuncuları uzak görmeye başladımmm.

  33. SELENA DİZİSİ BAŞLASIN ARTIK KARDEŞİM DAHA 3 YAŞIN DA SELENA DİYE SAYIKLIYOR SELENA YENİDEN BAŞLICAKSA STAR DA BAŞLASIN

    • Katiliyorum kardeşim.Başlasin nomu veremde ara beni 0212 300 18 18 ara beni kardeşim

  34. SelaNa sız olmuyor yônetmen beycim ayağınıza kadar geleceğim lüTfeN BaŞ lasın artık SeLeNa

  35. Ya nolur başlasın artık rica ediyorum.Hades ve selenadan çok hoşum geliyo.Hades çok enteresal ve gülmeli

  36. Ben ankaradan zilan burdan leylaya seslniyorum leyla bizim komşumuzum bir dişi köpeği var o köpek senden daha güzel ve senden nefret ediyorum bide selin seni çoooooooooooooiioooooooooooook seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum

  37. Bölüm yeniden baslat8nsaat kaçta ne zaman acaba cevap bu arada ben trkvandocuum ensevdim renk kara g9zl7yks7zum ve İstanbul da yasiyom

  38. Ben Büşra duran Selena’yı çeken yönetmene sesleniyorum yönetmen bey Selena’ yeni sezon fragmanı ne zaman çıkacak merak içindeyiz söyleyin artık

  39. Selena hangi kanalda başlayacak ve ne zaman başlayacak bide leyladan çoooooooooooooooooooooooooooknefret ediyorum leyla çooooooooook çirkin ama selin çooooook güzel

  40. Selena hemen başlasın istiyorum selenayı selini ve iremsuyu çooook seviyorum ama leyla çoooooooooook çirkin onu hiiiiiiiiiiiç sevmiyorum

  41. Lütfen başlasın çok guzelbir dizi ben çok seviyorum hiç bir bölümünü kaçırmadan izliyorum Selena ,Selin,Leyla,nazlı hepsi devam etsin hiçbir oyuncu degismesin

  42. Küçükken kuzenimle ne kavga ederdik selena için o selena benim ben selena benim diyordum başlasa iyi olur ya sinem kobal selin leyla nazlı da olsun bence

      • Malesef bu mümkün görünmüyor çünkü artık selin leyla ve Nazlı da büyüdü aralarında bitek Nazlı okula gidiyor sanırım ama en azından hala eski bölümlerini a2 de yayınlasalar

  43. bence en baştan başlasın karakterler aynı olsun sinem kobaL olmadan olmaz ve iyilik ve kötülük gene savaşsın

  44. Selena dizisi çok güzel biz tekrar tekrar eski bölümleri izliyoruz ve hiç bıkmadan izliyoruz inşallah yeniden hemen başlar Sinem Kobal olmadan bu dizi olmaz

  45. Bencede Selena dizisi baya güzel ama tekrar tekrar eskilerini yayinlamasinlar.
    SINEMCIM CANIM SENI ÇOK SEVIYORUM INŞALLAH TEKRAR BAŞLARSIN. S.Ç.S

  46. Salam men turkmen turkmenistanyn dasoguz welayatynda yasayaryn men turkce biliyorum neden artik bikdim selena dizisinin yeni bolumlerini daha kac gun beklices

  47. Ne olur başlasın artık tüm arkadaşlarım merak ediyor inanın 104 bölümü tahmin edebileneceğiniz kadar izledik NEOLUR başlasın artık ne olur

    • sinem kobal abla bu yorumu okuyorsanız filmi en baştan başlasın iyilik ve kötülük gene savaşsın he bide ben 8 yaşındayım.

  48. Bence başlar çünkü yüz yüze de oynuyordu Selena ama artık oynamıyor yüz yüze bence yüz yüze selena dizisi oynaması için bitti yüz yüze dizisi

  49. Selena dizisinin son bölümünde (104) dünyaya meteor çarpacaktı. Ama meteorun çok küçük olduğunu öğrenince bölüm bitti. Yani sonra neler olduğunu çok merak ediyorum. Ve Selena dizisinin kaldığı yerden devam etmesini çok istiyorum.

  50. Bence başlamalı hem ratingli diziydi oyuncu kadrosu aynı kalsa güzel olur o yılların dizileri tam başkaydı her zaman yurekteler

  51. Inşallah başlar yaaaa.cok seviyoruz bu diziyi.her bölümüne her halde bi 50 defa bakmışızdır.

  52. A2 den baka baka beynim yandı 😀 hep tekrar .özet bakmak can sıkıyo gerçi ben bakmıyorumda kardeşim saolsun 😀 😀 😀 😀

  53. Yayın akışında ise sihirli dizi tekrarları yok!!! Önceden olsa olurdu. Mesela acemi cadı bez bebek en iyi arkadaşım sihirli annem vb… Tekrarları olurdu. Zaten hayat sıkıcı insan bunları izleyince mutlu oluyor

  54. Bilim kurgu, fantastik ve Futurizm türk dizileri neden yok. Eski sihirli dizilerin baslamasını istiyorum. Ayrıca acemi cadı,bez bebek, bucur cadı, Selena ve sihirli annem başlayacak dediler başlamadı. Sinem kobal yüz yüze dizi oynuyor Ama bitebilir.

  55. İnşAllah selena tekrar başlar ve aynı oyuncular olur ama artık çocuklarda büyüdü ama olsun başlasın istiyorum

  56. Lütfen lütfen lütfen başlasin eski bölümlerini izleyebilirsiniz işte ezberledim artık lütfen yeniden baslasin

  57. selana başlasın tekrarını birgün bile kaçırmadan izliyoruz mümkünse aynı kadro devam etsin

  58. Sinem Kobal ve diğerleri dışında Hades rölünde olan Sinan çalışkanoğlu ve Zuhal Topal mutlaka olsun tekrarını a2de hiç kaçırmadan genç yaşlı hepimiz büyük bir zevkle izliyoruz tabi Gökhan Keser olmazsa olmazımız mümkünse aynı kadroda devam edilsin

  59. aynı kadro devam etsin a2de tekrarını izlşyoruz her akşam kaçırmadan çocuklarım severek izliyor

    • Selena cok iyi dizi lutfen baslasin artiq ya cok guzel ae de hepsini 10000 defa izledim ve co cok cok sikildim sizlerden rica ediyoru mmmmm baslasin ya. Bu dizi baslasin is tiyorum yaaaa sikildim artik baslasin bence olmaz bukadar 70 bilyon adam bukadar bekletilirmi yaaaaaaaaaaaa

  60. Bencede Selena baslasin ve eski kadro olsun,özellille yuce honos.selena,selin,leyla,nazli ve burak.

  61. Selenanin baslaması cok iyi oldu simdikj dizilerden bin katlı guzel .Ama keske bez bebek de başlasa

  62. selena başlşayacak diyor ama sinem kobal gecenin ötesinde başlayacak doğrumu yalan mı bilmiyorum?

  63. Ne olur başlasın lütfen bütün bölümlerini abartmayarak söylüyorum 15 civarı kadar izlemişim başlasın yaa lütfen

  64. Ne olur başlasın lütfen bütün bölümlerini abartmayarak söylüyorum 15 civarı kadar izlemişim başladın yaa lütfen

  65. Ben ilk bölümünden son bölümüne kadar izledim en guzel dizilerdendir Selena Selena yenide başlasa Sinem Kobal baş rolde olsa isteriz.

  66. hiçte bile o dizi bayağa bi sürdü ve tekrar baslasın lütfen 104. bölüme kadar oynadı ya tekrar baslasınn

  67. selena başlamasın saçma konusu olmayan bir diziydi tutmaz başlatıpta zarar etmeyin zaten sevilen bir dizi olsaydı o kadar erken final yapmazdı uzun sezonlar devam ederdi yani unutma beni gibi

    • ona bakarsan şu anda gündeme gelen filimlerden bazıları da final yapmıştı ama tekrar başlıyor ve selana dizisine büyüyen özlem ile bu dizi olursa eğer insallah tutulur canım 🙂 anlamıssındır umarım

  68. bide bir selenan sayfasına bide unutma benin sayfasına bak hangisi daha çok sevilen bir dizi hani selenayı sevenleri nerde sinemin arkadaşi

  69. ya herkes unutma beni diyor ama hiç güzel bir dizi değil selena ondan daha daha güzel muhteşem ben selenayı çok seviyorum zaten sinem ablayla aynı semtte oturuyoruz evlerimize gelip gidiyoruz onu çok seviyorum o da sevdiğimi biliyor zaten o da beni çok seviyor iyiş ki sinem abla var selena başlasın artık Ekimde başlasın

  70. niye yalan şöyleyim selenayı hiç sevmedim ve sevmeye çalışmadım aslında gerçektende unutma beni başlasaydı daha iyi olurdu bizler için

Eklenme Tarihi: 2 Eylül 2017