Söz Dizisi (Bahar Öldü) Aybüke Pusat yerine Hande Erçel Başrol Oluyor

Söz dizisinin sezon finali nefesleri kesecek demiştik, gerçekten de öyle oldu ve oldukça zorlu bir bölümün ardından Söz 50. bölüm ile sezon finali yaptı ve sezon finalinde Doktor Bahar rolündeki güzel oyuncu Aybüke Pusat diziden ayrıldı. Star TV’nin sevilen dizisi Söz’de ölerek diziden şok bir ayrılık yaşatarak ayrılan Aybüke Pusat izleyenleri çok şaşırttı.

Bahar karakterinin öleceğini kimse düşünmezken gerçekleşen bu olay sonrasında Bahar rolünnü yerine kim gelecek merak edilmeye başlandı. Yapımcılığını Tims&B’nin üstlendiği, başrollerini Tolga Sarıtaş, Mehmet Özgür, Nihat Altınkaya, Eren Vurdem, Burak Sevinç ve Meriç Aral’ın paylaştığı dizinin yeni 3. sezonda başrolünnü kim olacağı merak edilirken Hande Erçel isminin ön plana çıktığı konuşuluyor.

Söz dizisinin sezon finalinde Timur Acar’la birlikte çok sevilen bir karakter olan Doktor Bahar karakterine hayat veren ve canlandıran Aybüke Pusat da senaryo gereği ölerek diziden ayrıldı. Doktor Bahar rolünü oynayan Aybüke Pusatın veda etmesini resmi sayfadan paylaşılan bu resim ile duyuran yapım şirketi Tims yeni bir bomba ismi de gündeme getirdi.
Söz Dizisi (Doktor Bahar Öldü) Aybüke Pusat diziden ayrıldı 2. sezon sonunda..

Aybüke Pusatın yerine başrol olarak düşünülen ilk ismin Hande Erçel olduğu ve yakın çevresine bu başrol teklifini kabul edip Söz dizisinde 3. sezonda yer alacağını ima eden Hande Ercel bakalım kesin olarak transfer olacak mı söz dizisine bakıp göreceğiz. Söz, yeni bölümleriyle 2018 Eylül’de Star’da olacak ve yeni başrolü olan Hande Erçel ilk kez izleyenlerin karşısına çıkacak.. Sizce Hande Erçel nasıl bir rolle Söz dizisine girecektir? Yorum ve görüşlerinizi bekliyoruz.
Söz Dizisi (Bahar Öldü) yerine Hande Erçel başrol oluyor:


Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Söz Dizisi (Bahar Öldü) Aybüke Pusat yerine Hande Erçel Başrol Oluyor (36 Yorum)

  1. Hayır ya size noluyor baharla yavuz hiç de yakışmıyor çirkin bahar asıl aybüke handeyi yenemez keşke hande gelseydi ama onun yerine deniz Baysal geldi yani diyorum ki kendinizi bu kadar sıkmayın çünki aybüke Almanya’ya gitti hande erçel gelmedi ve deniz Baysal geldi artık tartışma burda bitti

  2. bence handeyi daha once boyle gormedigimiz icin yakistirmiyo olabilirsiniz ama bence hande cok iyi bir oyuncu kisa surede kendini farkettiricektir

  3. Hande Erçel , Tolga Sarıtaş’a göre çok uzun boylu ve iri bir bayan…Yavuz karakterine daha minyon, naif ve masum bir karakter olmalı bence…Ne bileyim bu diziye yakıştıramıyorum,Bahar’a da alışmıştık.Her sevdiği ölen ve kendisi de ölü görünen Yavuz nasıl toparlanacak, doğrusu çok merak ediyorum.

  4. Hande erçel oynamasın bahar rolüne devam etsin lütfen baharın ölümü hayal olsun yavuzla çoook yakışıyorlar

  5. Ama kesin bilgi mi ya herkes birsey yazıyor doğru mu değil mi biri gerçekten açıklasa kesin bilgi diye kulaktan duyma haberler yapmasalar inşallah gelir ama nasıl hangi rolde olur

  6. Arkadaşlar öncelikle sakin olun bu bir ters köşe daha YAVBAH çiftinin yaşayacak çoook şeyi var mesela yavuz bahar için baharın denediği gelinliği ayırtmıştı ve ben bunu gelip alıcam demişti eğer bahar ölücekse neden bu sahneyi böyle yapsınlar ? Tabiki TERS KÖŞE Aybükenin Ethem Özışığın ve Yağız Alp Akaydin in Instagramda kendi resmi hesabından paylaşmış olduğu veda yazılarıda bir yers köşedir örneğin poyraz karayelde de ilker kaleli veda etmiş sonra diziye geri gelmiştir ÜZÜLMEYİN YAVBAH içinn ❤️

    • Söz Aşığı dizinin seneryosu yavuz sevdiklerini kaybediyor.Hatırlarsan daha ilk bölümde merve’yi kaybetti ve ikinci sezon sonunda da bahar’ı kaybetti he bu arada eğer üçüncü sezonda HANDE ERÇEL gelirse ya 3.sezon sonunun ortalarında ya 3.sezon sonunda yada daha sonra ölecektir.veya HANDE ERÇEL değil kim gelirse yavuz onu kaybedecektir…

      • Tabiki üzülmüyorum çünkü baharı hiç sevmiyodum iyi oldu bence yerine inşallah güzel bi oyuncu gelir

  7. Hande erçel gelmesin aybuke pusat rolüne geri dönsün yok sozu izlemeyen çok olacak benden tafsiye hande erçel gitsin aybuke pusat geri gelsin o rolünü çok guzel oynuyor
    Aybuke pusat guzel hande erçel çirkin
    Hande erçel
    Aybuke pusat

  8. Hande erçel çok çirkin aybuke pusati asla yenemez benim kararım aybuke pusat aynı rolüne geri dönsün yoksa sözü çok izlemeyen olur benden tafsiye hande erçel gitsin aybuke pusat geri dönsün..
    Aybuke pusat
    Hande erçel

  9. Biz Baharı seviyoduk, ayrıca Yavuzla da çok yakışıyodu. Ayrıca bi dizide bi adamın sevdiğini iki kere kaybetmesi çok saçma ve sıkıcı bi sahne olmuş. Morgda falan bişey olsun geri dirilsin yani ne biliyim bu son sahne Yavuzun kötü bi kabusu olsun ya da başka bişey olsun geri gelsin bi şekilde ama illa Bahar olsun. Hande Erçel çok güzel bi kız ama onun enerjisi bu diziye göre değil. İlla Bahar gitcekse yerine Bensu Soral gelsin. Yavuzla daha çok yakışır. Hemde onun enerjisi çok daha güzel. Hande Erçel diyince aklıma hep acıların kadını şarkısı geliyo nedense

  10. kız baharı basar geçer hande erçel gelsinde bakalım reytingler düşecekmi yoksa tavanmı yapacak eger hande erçelde olmazsa afra saraçoğlu gelsin

  11. Yavuzun 3 sezon boyunca 3 kişiye aşık olması çok mantıksız olur ve Aybüke Pusat diziden ayrılarak dizi iyice saçmaladı.

  12. Bence bahar ve Yavuz ıyı yakışıyor nıye dızıden çıktı demı Hande Erçel ve Tolga Sarıtaş ayni dızıde oynadı

  13. Bence bahar ve Yavuz ıyı yakışıyor nıye dızıden çıktı demı Hande Erçel ve Tolga Sarıtaş ayni dızıde oynadı

  14. Bence AYBÜKE PUSAT diziden ayrılmamalıydı. Gerçekten güzel bir yeri vardı dizide..
    SÖZ’ün ilk bölümlerinde eylem karakteride ölmüştü, ama izleyici eylemi geri isteyince, gizli görev misali ölü gibi gösterilerek, diziye rolüne geri dönmüştü.
    Bence AYBÜKE’de geri gelmeli..
    HANDE ERÇEL’in bu role yakışmayacağı kanaatindeyim..
    Yinede hayırlısı olsun.

  15. Cok sacma oldu artik izlemiycem bu dizi benim icn bitmistir adama 3. Kisiyi ayrliyorlar bu nasl bir ask her onune gelene asikmi olucak bu adam ikisi beraber olmeliydi oleceklerse cok sacma sapan oldu o oyuncu hc bu diziye uygun degl hc begenilmiycek

  16. Cok sacma oldu artik izlemiycem bu dizi benim icn bitmistir adama 3. Kisiyi ayrliyorlar bu nasl bir ask her onune gelene asikmi olucak bu adam ikisi beraber olmeliydi oleceklerse cok sacma sapan oldu o oyuncu hc bu diziye uygun degl hc begenilmiycek

  17. kesinlikle hande erçel bu diziye yakışmaz ve de izlenmez. şahsen ben izlemem. çünkü yakışmıyor ve polisiye askeriye dizileri ona gitmiyor. umarım hande erçel kadroya dahil olmaz.

    • söze gelebilecek oyuncular hande erçel afra saraçoğlu deniz baysal elçin sangu amine gülşe

  18. bahar karakterine hayat veren aybüke pusat diziden çıkıp yerine hande erçel gelirse bence reytingler inanılmaz düşer çünkü dizide bahar ve yavuzun çok ciddi bir hayran kitlesi var hatta sadece diziyi onlar için izleyen bile var yani benim düsüncem bahar diziden çıkarsa söz final yaparak biter

    • Bence de anonimin söylediklerine hak veriyorum bencede hande erçel gelmesin yoksa söz dizisi final yaparak biter hande erçel gelirse artık sözü izleyen olmaz hande erceli bende seviyorum ama söz dizisine hiç yakışmaz benced3 hande erceli geri cekin…

  19. Kesinlikle Hande Erçel bu diziye yakışmaz, oyuncuyu bende seviyorum fakat, bu dizide onun olmasını istemiyoruz, ve görüşümce belirteyim ki Bahar (Aybüke Pusat) yerine Hande Erçel gelirse, dizinin büyük oranda reytinginin düşeceğini de söylüyorum, çünkü bu diziye Hande yakışmaz. Ama oyuncuyu sevdiğimi de belirtmek isterim.

Eklenme Tarihi: 12 Haziran 2018