Yasak Elma Dizisi Cem Kimdir? Gerçek Adı Bilgileri İnstagram Resimleri (Gün Akıncı)

Yasak Elma Dizisi pazartesi günlerine damga vurmaya devam ederken Söz ve Çukur dizilerine yaklaşan reytinglerin ardından dizide yüzler gülüyor. Kadroyu daha da güçlendirmek için Yasak Elma Dizisine yeni oyuncu takviyeleri yapılmaya başlandı. FOX’un Pazartesi akşamlarına damga vuran yeni dizisi Yasak Elma’ya yeni bir oyuncu daha geldi. Böylelikle reytinglerde istenen seviyenin üzerine çıkılmaya çalışılacak..

Peki Yasak Elma Dizisine yeni giren yakışıklı oyuncu kim. Yasak Elma Dizisine Cem karakteri olarak dahil olan ve oldukça yakışıklı olduğu gözlemlenen yeni oyuncu Cem karakteri ile ilgi odağı oldu. Yasak Elma Dizisi Cem rolünde izleyeceğimiz oyuncunun gerçek adı Gün Akıncı‘dır. Gün Akıncı tecrübeli ve daha önce farklı dizilerde rol almış bir oyuncudur. Yasak Elma Dizisi Cem rolü hakkında bilgileri aşağı yazacağız.

Fox tv ekranlarında devam eden Medyapım imzalı pazartesi dizisi Yasak Elmanın kadrosunda Onur Tuna, Sevda Erginci, Şevval Sam, Eda Ece ve Talat Bulut’un başrollerini paylaştığı diziye yeni dahil olan ‘Cem‘ karakteri son olarak Kırlangıç Fırtınası dizisinde rol alan yakışıklı oyuncu Gün Akıncı dahil oluyor!  Yasak Elma dizisinde Gün Akıncı yani Cem karakteri, Zeynep ve Alihan’ın şirketine yurt dışından gelecek ve Zeynep karakteriyle yakınlaşacak.

Yasak Elma Dizisi Cem rolü Gün Akıncı Kimdir?  1988 yılında İstanbul’da doğmuş olan yakışıklı oyuncu İstanbul Teknik Üniversitesi Jeoloji Mühendisliğinden mezun olmuştur. Gün Akıncı bir süre sonra modellik yapmaya başlamış ve çeşitli ajanslarda yer almıştır. Gün Akıncı oyuncu olmaya karar verdikten sonra çeşitli eğitimler almaya başlamıştır.
Fox Tv’de Kırlangıç Fırtınası dizisinde ilk oyunculuk deneyimini kazanan oyuncu Yasak Elma Dizisinde Cem karakterine hayat verecektir. Yasak Elma Dizisi Cem rolündeki Gün Akınıyı merak edenler için İnstagram adresi: https://www.instagram.com/akincigun Gün Akıncı instagram resimleri:

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Yasak Elma Dizisi Cem Kimdir? Gerçek Adı Bilgileri İnstagram Resimleri (Gün Akıncı) (84 Yorum)

  1. Sorun var hazalim uzulme biraz zaman alir ya filizde hasta en iysi cihan beye gediyim umarinm onun sorunu yoktu ya(((( hazalim siteyi deyistirmis kimse ratsiz etmesin diye ocelikle tl kapat ve yeniden ac gir bakalim gire bilecekmisin))))

  2. Buranin yonetici cok tsk ederim burada yazmamiza bisey demedini cin tsk dedinmi demedinmi adamini)))))) ay nese ratsiz etmeyim ben zor zamanlarimizda burda olmamiza sikincasi yok dimi adamini)))yiniden tskler)

  3. Sevgili bazı kızlar buraya yazamıyor mesajları çıkmıyor..sen naz abloşuma instada yazarsın buraya gelmesini..

  4. Ay kizlar buraya baz arkadaslarin yorumu gitmiyor ya((((kizlar cozulmeye calisiliyor biraz sabirli olun ya ben istiyorum ki adam yakalansin hapise dussun ya ))) site ondan sonra acilsin o site acildikca dirdir ulamakla sizin beynizi yoracak ratsiz edecek ya ((((bide bu kalmisti

  5. Herkese merhabalar..buraya girmeden önce bi DC kontrol etdim daha çözülmemeiş((
    Esnam haklısın bazılar db yazamıyor mesajları çıkmıyor..burasıyla idare ediyoruz artık…
    Diloşum sevgili nasılsın??

  6. Dios artik herkes burada konussun dc acildiginda donersiniz yuvaniza olurmu bir birinize sik baliysaniz lutfen ayrilmayin buradan burasi sizin icin cok guvenli olurmu herkes gelsin buraya burada konusun)))

  7. Kizlar gelmicem dedim ya sizi okadar cok merak etim ki herkes nereye bole kacti ya neredesiniz kizlar ((((

  8. Hazalim bitanem burdayım canim bizde sahur geldi ondan sahuru hazırladım şimdi yiyorum :):):):)sevgilim yarın konuşalım olurmu :):):)babamın telini kendi telime almışım int için :):):)

  9. ya kızlar bella bi hap kullaniyor midesini cok agritti simdi uyuyo efe midesinin arisindan uyanmasin uykusunu alsin diye 2 saattiq karnini ufeliyor yorulmuyoda ah efe ah o kadar cok sevio

  10. İremsu filizime söyle üzülmesin Allah yardımcısı olsun..onun yanındayız dualarımıZ onunla..inşAllah çözülür..

  11. kızlar siteye heckir geldiya o siteyi cokertti ama haber gelmis site geri gelecek diye kizlar bu hackir ya filizin kiskananlari ya bizim adamlar bilemedim insallah bilgiler calinmamistir cunku bu cok kolay bi tusa bakar.

  12. KIZLAR BUNLARIN HEPSI KISKANCLIKTAN OLUYO FILIZI MERAK ETMEYIN BIRAZ DINLENCEK COK KOTU AGLADI PISKOLOJISINI ETKILEDI INSALLA MIGRENI TUTMAZ SITEMIZ GERI GELIR

  13. Kız diloş aynen yaa biz iki sevgiliyiz:)))))))ayrılmazıyoruz..senieviyoruuuuuuumm..valla diloş iyiki varsın canım kardeşim…kız emojide yok burda öpücek atamıyorum sana)))))

    İremsu inşAllah düzelir..dualarımız filizle..bu arada kim yapmış bunu kızlar ben pek anlamadım anlatırmısınız..

  14. KIZLAR YINE SALDIRI INSALLA SITEYE BIR SEY OLMAZ FILIZDE COK UZGUN AGLADI INSALLA MIGRENI TUTMAZ DUA EDELIM BIR SEY OLMASIN AMA GERI GELECEGI SOYLENMIŞ INSALLA GELIR

  15. Ay hazalim Hoş buldum ama biraz üzgünüm ya sitemiz bir pislik yüzünden kapandı kız biz iki sevgiliyiz ha hiç birbirimizden ayrılamıyoruz

  16. Hoşgeldin diloşum..iyim ama sitemiz çözülürse dahada iyi olucam.sen nasıksın??…aynen kardeşim burda emojiler çıkmıyor..
    Kuzum artık sitemiz çözülene kadar bizde buraya yazalım..hanerdar olmamız için..

  17. Burada gulucuk yokki hazalim kendi fotonu gulerek ata bilirsin)))))

  18. Ne ne dilosum yalanmi nese kizlar siz bulusturdum bana musade kaciyim bari bizde sat cok oldu ha

  19. Aynen esnam artık sorun çözülene kadar haberdar olmamız için hepimiz buraya yazalım..
    Çok üzgünüm inşAllah bir an önce çözülürde yuvamıza geri döneriz..
    Esnam hadi insatdan yaz gelsin diloş..

  20. He yazin hazalim burasi guvenli filizde gele bilir canim ama onu ayakta duracak sozcuk lazim ya cok kendini yorarak emek vermis ya ((

  21. Off kızlar sitede yine problem oldu
    Kızlar DC sorun olunca buraya yazalım..haberdar olmamız için..

  22. He buda konusun hazalim sizincin buldum burayi filizin sorunu hallaldukda gedersiniz yuvaniza)))

  23. Kizlar db cok buraya yazin oradada sapik var buradada adamini iy birimis hic estik olmuyor ha))))iy geceler kizlar yeterinca dirdir yaptim saolun iy geceler allah orucunuzu kabul etsin amin amin)))

  24. Cok tsk yonetici cok ay hazalim sanada iy geceler kusum3333 aklima gelmedide buraninadaminisiyle konusmak ya ne cabuk yorumuzu gonderiyoruz sukur ya hazalim iy geceler tatlim dc kizlari iy geceler tatli ruyalar dilerim canlarim dh kizlarada iygeceler yonetici cok ama cok tsk iy geceler allah ratlik versin))))

  25. Ya))))) yonetici yapacakmisiniz gercekten keski daha once soyleseydim bukadar terler tokmezdik ya)))))siteye ulasmak icin tsk))

  26. Yonetici mer jabalar sitede yorumular neden 10 15 dakika uzatiyorsun vaa hepmizin cani cikti ha)))) kusra bakmayin sizinde sitenize geldik de geleli bi cozumuz olamadi bi zamet yorumlari 10 15 dakika deyilde hemen yorumumuz gitse iy olur yonetici saol isallah cozulur))

  27. Ha hekese allah raylik versin kizlar bende kacayim dilos valla sen burayi buldunda bulali ben bitim ya doru yer secemedim nese yalnis numarayi verdim size pardon))))) bir dahaki seferde cok guzel hali serilmis bi sitevererim istedinizi yapa bilirsiniz)))iy geceler kizlar ben kactim umarim site iside hall olur ya333e

  28. Kızlar anlayışınız için teşekkür ederim Allah a emanet olun uyandığınızda sitemiz açılmış olacak inşaallah

  29. Evet Esna bu site zaman ayarli. Yorumlar 10 ile 15 dakika arasinda çıkıyor bizimki gibi hemen çıkmıyor 🙂
    Hadi iyi geceler sizlere kizlar ben kaçtım 😉 ❤❤❤☙

  30. tamam filiz hal olur uzulme facede 5 saat once yurt disi yazmissin yinemi dedim acaba kolay gelsin uzûlme hal olur

  31. Nee defne on dakaya kim oler kim kalir ya))))) ay konturol edemedim ya tamamen benim hata ozur dilerim bulusturayim derken aaa (((((

  32. Kizlar yorumlar zaman ayarli burada. 10 dk sonra çıkıyor yorumlar..
    Tamam Filizim üzülme sen çabuk çözülür inşallah..

  33. Kızlar bu gün içinde siteyi açmaya çalışacağız Allah’ın izniyle merak etmeyin. Sadece bize güvenin sıkıntı yok her iade bir hayır vardır forum sitesini kuramamıştık. Forum kurmak için sunucu değiştirmek gerekiyirdu şimdi sunucuyu değiştireceğiz geçici olarak bir sunucuya siteyi taşıyıp açmaya gayret ediyoruz ne olur bize güvenin sizler çok seviyorum. Şu an sinirlerim çok bozuk ama Rabbim yar ve yardımcım onu biliyorum cnm arkadaşlarım

  34. Ay burada yorumlar nasil gediyor goremiyorum ya yalnis yermi secim ben ya (((

  35. Burada iremsu bak canim karsinda konus onunla canim ya zor bi site sectim ya hic konturel etmedim yazam gedermi diye ozur dilerim kizlar benim hatam

    • evet iremsu ilk saldırı yurt dışından başladı daha sonra siteyi yurt dışına kapattık bu sefer yurt içinden başladı saldırılar. sunucu firması siteyi erişime kapattı. daha farklı bir sunucuya taşımaya çalışıyoruz bilginiz olsun

  36. Kızlar ben filiz dc sitemize siber saldırı oldu onun için uğraş veriyorum bu gün içinde çözeceğiz inşaallah

Eklenme Tarihi: 18 Mayıs 2018