Yüreğin Kadar Neden Yok Yayınlanmıyor Bitti mi Niçin Erken Final Yaptı?

Merak ettiğiniz Yüreğin Kadar Neden Yok Yayınlanmıyor Bitti mi Niçin Erken Final Yaptı? konusu hakkında sizlere detaylı bilgiler vereceğiz. Öncelikle hoş geldiniz.

Kanal D de ilk bölümü ile 28 Ağustos salı akşamı ekrana gelen ve merakla izlenen Yüreğin Kadar yarışması dünya karması ile Türk karmasını karşı karşıya getiriyor ve büyük bir mücadeleye sahne oluyordu. Ancak yarışmanın çok basit ilerlemesi ve düşük reytingler nedeni ilk ilk bölümden sonra kaldırıldığı duyuruldu.

28 Ağustos Salı Akşamı Kanal D de İlk Bölümü İle Ekranlara Gelen ve uzun süredir tanıtım fragmanları dönen Yeni Yarışma Yüreğin Kadar İlk Bölümde Aldığı çok Kötü Reytinglerden Dolayı Yayından Kaldırıldı. Bir kanal D klasiği desek yeridir belki ama gerçekten de uzun süre eme verilmiş bir yapımın reytingler nedeni ile hemen kalkması bitirilmesi çok üzücü.

Yüreğin Kadar Niçin Erken Final Yaptı Bitti? Aslında Yüreğin Kadar yarışma programı oldukça kötü bir zamanlama yaptı diyebiliriz. Çünkü Salı günleri tüm gençler Erkenci Kuş dizisini izliyor. Yüreğin Kadar programı da gençleri hedeflediğine göre bu gençler demek ki Erkenci Kuş dizisini izlemişler ve kimse Yüreğin Kadara bakmamış. Çünkü alınan kötü reytingler bunu gösteriyor..

Yüreğin Kadar Neden Yok Yayınlanmıyor? Kanal D de büyük bir heyecanla başlayan Yüreğin Kadar’ın Ekran Macerası 1 Bölümlük Oldu.. Çok düşük reytinglerden dolayı dereceye giremeyen ve adeta kimsenin doğru düzgün bakmadığı izlemediği Yüreğin Kadar en kısa süren yarışma programı oldu ve Kanal D de moralleri bozdu.

Yüreğin Kadar düşük reytinglerden dolayı yayından kalktı

Ancak Yüreğin Kadar yarışmasında kısa süre izlediğim bir kaç etap beni zaten çok şaşırtmıştı. Sen tut büyük hedefleri olan bir çok başarıyla adını duyurmuş insanlara daha ilk adımda karpuz taşıt.. Olacak iş mi şimdi bu Yüreğin Kadar? Tamam yeni bir yarışmasın ama bu devirde elin adamına karpuz taşıtır ve bundan reyting beklersen olacağı budur yani..

Haftaya Yüreğin Kadar 4 Eylül Salı neden yok niçin yayınlanmıyor, Yüreğin Kadar 4 Eylül Salı var mı yok mu neden yayından kalktı diye merak edenler için şimdiden yazmış olalım. Yarışma reytinglerin düşüklüğü nedeni ile yayından kaldırıldı..

Yüreğin Kadar en hızlı biten yarışma programı olarak tarihe geçti. Kanal D de 28 Ağustos Salı başlayan Yüreğin Kadar aldığı düşük reytingler sonrasında yayından kaldırıldı ve ekran macerası sadece bir bölüm sürmüş oldu.. Yüreğin Kadar yarışması hakkında sizlerde görüşlerinizi aşağı yazın lütfen. Şimdiden teşekkürler.

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Yüreğin Kadar Neden Yok Yayınlanmıyor Bitti mi Niçin Erken Final Yaptı? (12 Yorum)

  1. merhaba arkadaşlar sadece benim görüşüm ilk bölüm tanıtımı cok uzun vede sıkıcı olduğundan izlenme etkisi düşmüştür bu gibi durumlarda girişi oldukca yüksek tutmak lazım misal bir sporcunun digerine hırslı bir düello davetı gıbı tepkı toplayan bi etki

  2. Bence böyle olmamalıydı.yeni nesil gençlere sporu tanıtacaktı insan görünce spora dönmek istiyor ki birsürü sporcu harcanıyor ve zaten biz sporda yani daha doğrusu kick boks ta çok gerideyiz sadece kick boks değil bizde ufc de olan hiç kimse yok sadece mma da var o da şimdilik en iyisi gökhan saki ama o da bi yere kadar biz ilerleyemiyoruz… Bence tekrar yayınlanmalı yüreğinkadar

    • SUNUCU KENDİNİ Bİ HALT ZANNEDİYORDU SIRF O ADAMIN (TSOLAK) SAÇMALARI İÇİN BİTTİĞİNE SEVİNDİM

  3. Izleyici sayisi artardi bekliyoduk ve bayram tatil suresi insanlarin ekran karsisinda olmadigi zamnlarda yapildi

  4. Tekrar yayına girmesini isterim programa şans verilmeden kaldırılması okadar insana umuda ve emeğe büyük saygısızlık

  5. Yüreğin kadar yarışma programının ömrü bu kadar olmamaliydi. Programa Zap yaparken denk geldim ve yarışmaya kitlendik. Yunan sporcular Türklerin karşısında zayıftı belki ama bu hafta ve diğer haftalarda daha heyecanlı maçlar izleyecegimize dair bir heyecanda yaratmıştı. Tekrar yayına girmesini istiyoruz

  6. Namaz yüzünden kaldırıldığını zannetmiyorum, Getirilen sporcular çok iç açıcı Değildi Tarık Solak a yakışmayan tarzda yabancı sporcular, Bizim Takım çok iyi onların karşısına denk sporcu getirip yarıştırmak gerek bu spor bilenlerde heyecanla izlerdi o zaman

  7. spora sporcuya ve emege saygı kalmayık bu kadar emek ziyan oldu diyorsunuz ki ismini dümyaya duyurmuş kişilere karpuz taşıtıyo tarık hocamın yaptıgı sporculara motivosyan vermek tarık hocam dünyada tektir tarık hocam sabah namazını kılın günde 5 vakit namazını kılın dedi diye porogramı kaldırıldı çok üzgünüm kimse demesin senmisin adını duyuran yarışmacılara karpuz taşıtıyo diye

  8. Yüreğin kadar kesinlikle devam etmeli. Bu ne kanal D ‘ye, ne de yıllarca bayrağımızı yurt dışında defalarca dalgalanırmış şampiyonlara yakışır. Şampiyonlarımızın yolu kesilmemeli, şampiyonlarımızı destekleyip onların yanında yer almalıyız. Kanal D, yüreğin kadar programına ne olursa olsun devam etmelidir.

  9. Bu yarışma ailecek ilgimizi çok çekmişti. Bazı eksiklikler ve amatörlükler vardı (karpuz yarışı gibi) fakat bu yarışmaya biraz daha zaman tanınmalıydı bence çok daha güzel olabilirdi

Etiketler: , Eklenme Tarihi: 30 Ağustos 2018

Dizi Haberleri